Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Autors: Emils Ozerinskis

Žagaram vieta otrajā simboliskajā izlasē, Banki - turnīra labākais treneris

Žagaram vieta otrajā simboliskajā izlasē, Banki - turnīra labākais treneris
Artūrs Žagars / Luka Banki. Foto: FIBA

Individuālās atzinības aizvadītajā FIBA Pasaules kausa izcīņā guvuši arī fenomenālo piekto vietu ieguvušās Latvijas izlases pārstāvji. Artūrs Žagars iekļauts turnīra otrajā zvaigžņu pieciniekā, bet Luka Banki saņēmis turnīra labākā trenera laurus.

FIBA Pasaules kausa izcīņas MVP apbalvojumu saņēma čempionu komandas līderis Deniss Šrēders, kurš arī aiz sevis veda turnīra simbolisko piecinieku. Latvijas izlases līdzjutēji gan jau ir paspējuši izrādīt neapmierinātību par Lukas Dončiča iekļūšanu simboliskajā pieciniekā. Tomēr galīgi tukšā pasaules čempionāta piektās vietas ieguvējkomanda nav atstāta. Latvijas izlases saspēles vadītājs Artūrs Žagars nosaukts turnīra otrajā simboliskajā pieciniekā.

Kopā ar Žagaru pie vietām otrajā simboliskajā izlasē tika mūsu dienvidu kaimiņu centra spēlētājs Jons Valančūns, kā arī pasaules čempiona medaļu ieguvušais Francs Vāgners un vicečempions Nikola Milutinovs. Otro simbolisko piecinieku noslēdz Itālijas uzbrucējs Simone Fontekio.

Pasaules kausa izcīņas simboliskais zvaigžņu otrais piecinieks

SpēlētājsValstsStatistika
Artūrs ŽagarsLatvija12.4 p. 2.6 atl.b. 7.4 rez.p.
Francs VāgnersVācija16.8 p. 6.5 atl.b. 3.0 rez.p
Simone FontekioItālija18.0 p. 5.6 atl.b. 1.4 rez.p
Nikola MilutinovsSerbija12.1 p. 8.4 atl.b. 2.3 rez.p.
Jons ValnačūnsLietuva14.8 p. 8.8 atl.b. 1.3 bloķ.m.

Tikmēr itāļu speciālists Luka Banki izcelts kā turnīra labākais treneris, aizvedot debitanti Latvijas izlasi līdz piektajai vietai. Latvijas izlase guva sešas uzvaras astoņās aizvadītajās spēlēs. Līdz medaļām latviešiem aizniegties liedza par pasaules čempioniem kļuvušie Vācijas basketbolisti, kuri par mata tiesu nosargāja savu vietu medaļu cīņās, izvairoties no Dāvja Bertāna uzvaras metiena.

Luka Banki Latvijas basketbola izlases galvenā trenera postenī stājās 2021. gadā. Viņa vadībā Latvija uzvarēja Pasaules kausa priekškvalifikācijas turnīrā un turpināja bradāt pāri pretiniekiem arī kvalifikācijas pamatturnīrā, aizsteidzoties priekšā nupat sudrabu ieguvušajai Serbijai un Grieķijai, kā arī bez dalības finālturnīrā atstājot Turciju un Beļģiju. Lai gan pašā turnīrā Latvija tika ielozēta sarežģītajā grupā ar bronzas ieguvēju Kanādu, basketbola lielnāciju Franciju un relatīvo pastarīti Libānu, Banki vadībā Latvijas komanda izsita ambiciozos francūžus, bet otrajā turnīra fāzē laupīja Spānijas cerības nosargāt čempionu titulu, kā arī sasita vienu no Dienvidamerikas jaudīgākajām komandām Brazīliju.

Pēc zaudējuma Vācijai, vietu sadales cīņās latvieši parādīja nepiekāpību, uzveicot Banki dzimteni Itāliju un Baltijas derbijā teju nepieklājīgi sabradājot kaimiņus lietuviešus. Rezultātā Latvijai Pasaules kausa debijā piektā vieta un trenerim Banki individuālā atzīnība.

Izmantotie resursi:
https://www.fiba.basketball/basketb...


, 2023-09-10 19:20, pirms 8 mēnešiem
Luka Bianki the best! MVP🇱🇻💯
, 2023-09-10 19:26, pirms 8 mēnešiem
Tas tāds labs spļāviens sejā tiem, kuri saka, ka Bankī neko nerubī Ar Štelmaheru netika uz EČ, te debija PK un 5. vieta. Tas vienai daļa nebija gana, jo redz to paņēma, bet to nepaņēma, pārāk lēni maina utt. Rekā, izrādās FIBA viņu novērtē arī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-09-10 19:37, pirms 8 mēnešiem
KO tālāk gaidām OS kvali ne?
, 2023-09-10 19:38, pirms 8 mēnešiem
zaxx rakstīja: KO tālāk gaidām OS kvali ne?
tālāk bleķus gaidam.
, 2023-09-10 19:38, pirms 8 mēnešiem
Nu neslikti! Gaidu baumas par Žagaru un NBA! Ja ir iespēja, jābrauc. Un jāturpina tādā pat garā.
, 2023-09-10 19:40, pirms 8 mēnešiem
kurS no komentāru rakstītājiem irspēlējis?!
, 2023-09-10 19:49, pirms 8 mēnešiem
Banki jānotur par katru cenu! Cerams, ka LBS nenoskopos kā LHF ar Bobi!! Dodiet viņam visu, ko prasa un vēl divtik!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-09-10 20:16, pirms 8 mēnešiem
Jons Valnačūns Lietuva 14.8 p. 8.8 atl.b. 1.3 bloķ.m.
Labi ka ne Velnačūns...

Bet vispār pelnīti. Tagad gan būs ļoti smagi jo 5ā vieta pasaulē nozīmē ka OS jākvalificējas (bet izdarīt to būs nenormāli grūti) un Rīgas čempī tikai medaļas mūs apmierinās un tas arī ir nenormāli grūti. Uzlekts augstāk par dibenu ir, tagad jārāda raksturas un jānotur latiņa, ja to nespēsim tad nu atkal vecā labā dziesma sāksies.
, 2023-09-10 20:17, pirms 8 mēnešiem
White RULES rakstīja: Nē, kategoriski NĒ ! Viņs nav gatavs NBA basītim un tas viss slikti beigsies ! Viņam vieta ir Eirolīgas komandā ideāli par pirmo vijuli - saspēlnieku
Ej tu dillēs,pa gaisu un pupās...ir jau sevi apliecinājis,un ar tādu treneri arī sagatavojies priekš NBA! Dzelzs jākaļ kad karsta! Vēl acu priekšā stāv tas moments,kad nofeiloja divus frančus uz ārējās,un ar trajektoriju izģērba pašu Gobēru...kad jābūt gatavam NBA,tad kad pašam Maiklam vairs dvieļi nebūs vajadzīgi? Ambīcijas tūlītējās ir 21 gadsimta panākuma atslēga! Iepriekš es priecājos par Džeisona Viljamsona filigrānajām piespēlēm,tagad ir Žagars!
, 2023-09-10 20:17, pirms 8 mēnešiem
Teicamā Ģēre rakstīja: Banki jānotur par katru cenu! Cerams, ka LBS nenoskopos kā LHF ar Bobi!! Dodiet viņam visu, ko prasa un vēl divtik!!
labrīt draudziņ,Banki tak sen līgums līdz 25 gada eč beigām.. tālāk jau vai kāds eirolīgas klubs neizpirks līgumu un no paša Banki atkarīgs!
, 2023-09-10 20:18, pirms 8 mēnešiem
Bianki celt pieminekli un iedot vienu ļimonu!🇱🇻🥇🏆
, 2023-09-10 20:21, pirms 8 mēnešiem
shmopsis rakstīja: labrīt draudziņ,Banki tak sen līgums līdz 25 gada eč beigām.. tālāk jau vai kāds eirolīgas klubs neizpirks līgumu un no paša Banki atkarīgs!
Banki jau runāja par OS kvali!
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-10 20:26, pirms 8 mēnešiem
Nu b*e, kas šitie pa ambāļiem šitajā luņucentā.lv? Kā var aizmirst pirmā piecinieka sastāvu pieminēt?!
, 2023-09-10 20:27, pirms 8 mēnešiem
Pat, ja NBA saiet viss galīgi grīstē, Eiropas klubi pēc tam nekur neizpaliks, bet otrādi gan nebūs...
Vēl, kas jā NBA gara sezonā utt., bet domāju, ka vairāk par 15-20 minūtēm viņš pirmajā sezonā nespēlēs un tur pret spēlētājiem, no kuriem kaut ko gaida nākotnē izturas daudz saudzīgāk, nekā Eiropā - līgums parakstīts, un tagad žmiegsim visu ko var.
, 2023-09-10 20:29, pirms 8 mēnešiem
audris rakstīja: Nu b*e, kas šitie pa ambāļiem šitajā luņucentā.lv? Kā var aizmirst pirmā piecinieka sastāvu pieminēt?!
https://sportacentrs.com/basketbols...
, 2023-09-10 20:35, pirms 8 mēnešiem
Bostonas fani rakstīja, lai Porzinģis Žagaru ņem līdzi - ideāls variants būtu, Bostonai īsti tik 9-10 sakarīgi spēlētāji ir, te par minimālo var dabūt čaļi, kas gan īstermiņā sevi parādījis izcili PČ ietvaros, komandai ļoti labs papildinājums tālākā rotācijā, ir mentors, kas palīdzēs iejusties. Nebūs pārslodze, ļoti laba vidē, kur progresēt.
, 2023-09-10 20:44, pirms 8 mēnešiem
Man arī liekas, ka kāds gads Eiropā Žagaram būtu vēl jānorūdās... un komandā, kas spēlē Eirolīgā bet tajā pašā laikā dod viņam minūtes un turpina dot to vajadzīgo rūdījumu, pieredzi... Piemēram, (manuprāt) Žalgiris, Partizan būtu labas komandas kur šo pieredzi gūt.
, 2023-09-10 20:45, pirms 8 mēnešiem
Nesaprotu, kāpēc piecinieks jātaisa ar random čaļiem.. Nu ieliec tak 2 aizsargus un 3 garos.. Vienā visi aizsargi, otrā tik viens aizsargs. Tiesa, reālajā dzīvē otrais sastāvs vinnētu pirmo.
, 2023-09-10 20:46, pirms 8 mēnešiem
Lai cik lieliski Žagars nospēlēja PČ, nu nav viņš NBA spēlētājs. Ļoti talantīgs puisis taču parametros pazustu uz pārējo fona. FIBA un NBA noteikumi atšķirās. Labāk redzētu Žagaru kādā vidēja līmeņa Eiroligas klubā kā pamata saspēles vadītāju. Lai ir iespēja izpausties un turpināt slīpēt savu meistarību.
, 2023-09-10 21:00, pirms 8 mēnešiem
aloizs rakstīja: Man arī liekas, ka kāds gads Eiropā Žagaram būtu vēl jānorūdās... un komandā, kas spēlē Eirolīgā bet tajā pašā laikā dod viņam minūtes un turpina dot to vajadzīgo rūdījumu, pieredzi... Piemēram, (manuprāt) Žalgiris, Partizan būtu labas komandas kur šo pieredzi gūt.
Partizan ar širminieku Obradoviču, kurš Rodim karjeru gandrīz noraka Eiropā, ja?
, 2023-09-10 21:03, pirms 8 mēnešiem
Trea Young parametri ir daudz bēdīgāki... Žagars nav 18-21 gads, šobrīd dzelzis ir jākaļ kamēr karsts. Domāju no NBA neviena vien komanda par viņu interesējas. Interesanti ar ko labāk noslēgt līgumu, čaļi, kas sevi labi apliecinājis vasaras līgā, vai tādu kas uzspridzināja PČ?
, 2023-09-10 21:03, pirms 8 mēnešiem
audris rakstīja: Nu b*e, kas šitie pa ambāļiem šitajā luņucentā.lv? Kā var aizmirst pirmā piecinieka sastāvu pieminēt?!
Jo tur Dončiks, kas atkal visiem liktu punķoties
, 2023-09-10 21:09, pirms 8 mēnešiem
Teicamā Ģēre rakstīja: Partizan ar širminieku Obradoviču, kurš Rodim karjeru gandrīz noraka Eiropā, ja?
Es jau tikai kā piemēru minēju Žagaram (ja viņš paliek Eiropā) vajag komandu ar raksturu/garu... , lai tur viņs turpina rūdīties... Piekrītu, ka Rodis viņam iespējams uz Partizzan neieteiktu doties, bet no otras puses, tā ir komanda ar raksturu, un varbūt Žagaram tur viss ies savādāk nekā Rodim
, 2023-09-10 21:11, pirms 8 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Ej tu dillēs,pa gaisu un pupās...ir jau sevi apliecinājis,un ar tādu treneri arī sagatavojies priekš NBA! Dzelzs jākaļ kad karsta! Vēl acu priekšā stāv tas moments,kad nofeiloja divus frančus uz ārējās,un ar trajektoriju izģērba pašu Gobēru...kad jābūt gatavam NBA,tad kad pašam Maiklam vairs dvieļi nebūs vajadzīgi? Ambīcijas tūlītējās ir 21 gadsimta panākuma atslēga! Iepriekš es priecājos par Džeisona Viljamsona filigrānajām piespēlēm,tagad ir Žagars!
Nebūs NBA, vismaz ne tagad... Eiropā ir ļoti daudz labu darba vietu Pēc gadiem 2-3, var provēt.
, 2023-09-10 21:11, pirms 8 mēnešiem
timurietis rakstīja: Trea Young parametri ir daudz bēdīgāki... Žagars nav 18-21 gads, šobrīd dzelzis ir jākaļ kamēr karsts. Domāju no NBA neviena vien komanda par viņu interesējas. Interesanti ar ko labāk noslēgt līgumu, čaļi, kas sevi labi apliecinājis vasaras līgā, vai tādu kas uzspridzināja PČ?
Mierīgi var uz NBA 25 gados doties...
, 2023-09-10 21:22, pirms 8 mēnešiem
Varat dot padomus, cik gribat, bet, ja būs reāls NBA piedāvājums, neticu, ka atteiksies. Jautājums gan, vai tiešām būs. Jācer, ka tuvākajā nedēļā būs info, citādi mēs visi no ziņkārības nomirsim.
, 2023-09-10 21:35, pirms 8 mēnešiem
Žagaram sezonu jaunā līmenī piem Eirolīgā, pēc tam var sapņot par nba
, 2023-09-10 21:36, pirms 8 mēnešiem
neeeee rakstīja: Varat dot padomus, cik gribat, bet, ja būs reāls NBA piedāvājums, neticu, ka atteiksies. Jautājums gan, vai tiešām būs. Jācer, ka tuvākajā nedēļā būs info, citādi mēs visi no ziņkārības nomirsim.
diez vai būs reāls piedāvājums no nba
, 2023-09-10 21:42, pirms 8 mēnešiem
Var doties ar 27-28 gadu vecumā, bet kur ir garantija, ka kāds Tevi tur aicina?
Nu noslēgs tagad Žagars viena gada līgumu (visi klubi gan gribēs vismaz 2 gadus ar izpirkšanas utt.) ar kādu Eirolīgas klubu, cerībā aizvadīt labu sezonu - pastāv liela varbūtība, ka viss izdosies un aizbrauks nākamgad, bet tik pat liels ir risks, ka viss tik labi neiet. Eiropā no viņa gaidīs rezultātu, tiklīdz kaut kas neies vai nu pašam vai nebūs klubam tādi rezultāti kā cer īpašnieki, var sākties brīnum lietas - piedevām, ja Tev ir līgums uz vienu sezonu, dzīs spēlēt ar visām mikro traumām, apslimušu un nekāda auklēšanās nebūs - ziņot Žagara traumu vēsturi, tas var izrādīties liktenīgi.
Aizbraucot pēc stabilas sezonas Eiropā uz NBA, būs tieši tas pats, kas aizbraucot šogad jāapliecina sevi pilnīgi no jauna, tik viens gads mīnusā vecumam, kad spēlētājs vēl skaitās perspektīvs. Bet NBA klubā, ja galīgi ārā nekritīsi no sastāva - Tu būsi vērtība, ko sliktākajā gadījumā vismaz kaut kur aizmainīt.
, 2023-09-10 21:46, pirms 8 mēnešiem
Un, apbalvošana neobjektīva labāk būtu, labākais saspēles vadītājs, labākais centrs, labākais spēka uzbrucējs, labākais uzbrūkošais aizsargs, labākais vieglais uzbrucējs un MVP, bet piemēram otrajā pieciniekā centri (Milutinov, Volačūnas), vieglais uzbrucējs (Franz Wagner, Simone Fontecchio) un saspēles vadītājs (Žagars), tadejādi 2 un 4 NR nebija vērtīgu spēlētāju vai?
, 2023-09-10 21:58, pirms 8 mēnešiem
Nu tas pirmais piecinieks gan tāds dikti jocīgs. Vismaz otrajā ir pozīcijas kaut cik. Wagners vispār pusi spēļu nospēlēja čempī? Tur mierīgi varēja iebāzt bad boyu Bruksu
, 2023-09-10 22:27, pirms 8 mēnešiem
timurietis rakstīja: Var doties ar 27-28 gadu vecumā, bet kur ir garantija, ka kāds Tevi tur aicina?
Nu noslēgs tagad Žagars viena gada līgumu (visi klubi gan gribēs vismaz 2 gadus ar izpirkšanas utt.) ar kādu Eirolīgas klubu, cerībā aizvadīt labu sezonu - pastāv liela varbūtība, ka viss izdosies un aizbrauks nākamgad, bet tik pat liels ir risks, ka viss tik labi neiet. Eiropā no viņa gaidīs rezultātu, tiklīdz kaut kas neies vai nu pašam vai nebūs klubam tādi rezultāti kā cer īpašnieki, var sākties brīnum lietas - piedevām, ja Tev ir līgums uz vienu sezonu, dzīs spēlēt ar visām mikro traumām, apslimušu un nekāda auklēšanās nebūs - ziņot Žagara traumu vēsturi, tas var izrādīties liktenīgi.
Aizbraucot pēc stabilas sezonas Eiropā uz NBA, būs tieši tas pats, kas aizbraucot šogad jāapliecina sevi pilnīgi no jauna, tik viens gads mīnusā vecumam, kad spēlētājs vēl skaitās perspektīvs. Bet NBA klubā, ja galīgi ārā nekritīsi no sastāva - Tu būsi vērtība, ko sliktākajā gadījumā vismaz kaut kur aizmainīt.
neviens viņam nba nedos līgumu ar garantētām min, pēc labas sezonas top līmenī Eiropa būs lielāka iespēja dabūt labāku līgumu
kāda jēga braukt uz asv un sēdēd uz soliņa / g līgā
tas ir, ja nba vispār kāds grib viņu
, 2023-09-10 22:43, pirms 8 mēnešiem
Ja Žagaram dod līgumu NBA, zinām, ir jāņem. Izdosies vai nē NBA ir atkarīgs no tā, pie kāda trenera tiks. Jasikēvičs ar trīs Eirolīgas tituliem un kausiem NBA neiespēlējās (kaut Pārkeru Stokholmā mierīgi apspēlēja, bet Pārkers NBA kļuva par zvaigzni, trenera nopelns), unikālais Macijauskas arī...No NBA noteikti atradīs labu klubu, otrādi daudz mazākas iespējas...
, 2023-09-10 22:57, pirms 8 mēnešiem
Līgumu ar garantētās minūtēm viņam nedos ar pēc vēl vienas sezonas Eiropā. Neredzu jēgu tagad sevi apliecināt Eiropā, pie situācijas, ka daudz maz komandas jau ir nokomplektētas, cerībā, ka viss būs ideāli un nākamsezon no 0 atkal sākt NBA.
Tagad ir aizvadīts ideāls turnīrs, lieliska spēles pret komandām, kas daļēji sastādītas no NBA spēlētājiem, pievērsta skautu un GM uzmanība, piedevām ir ko pasniegt auditorijai, respektīvi, ir stāsts, kamdēļ ņemam šo čaļi.
Domāju, ka gribēšana no NBA puses noteikti ir un pat lielāka nekā daži te domā (mans iepriekšējais jautājums: ar ko labāk parakstīt līgumu - spēlētāju, kas sevi labi apliecinājis vasaras līgā, vai čaļi, kas bijis viens no labākajiem PČ?). Tagad jāskatās kā aģents nostrādās.
, 2023-09-10 22:59, pirms 8 mēnešiem
Ej Tu dilles varam jau, bet nu apmelo
t jau nav par ko...
, 2023-09-10 23:51, pirms 8 mēnešiem
timurietis rakstīja: Līgumu ar garantētās minūtēm viņam nedos ar pēc vēl vienas sezonas Eiropā. Neredzu jēgu tagad sevi apliecināt Eiropā, pie situācijas, ka daudz maz komandas jau ir nokomplektētas, cerībā, ka viss būs ideāli un nākamsezon no 0 atkal sākt NBA.
Tagad ir aizvadīts ideāls turnīrs, lieliska spēles pret komandām, kas daļēji sastādītas no NBA spēlētājiem, pievērsta skautu un GM uzmanība, piedevām ir ko pasniegt auditorijai, respektīvi, ir stāsts, kamdēļ ņemam šo čaļi.
Domāju, ka gribēšana no NBA puses noteikti ir un pat lielāka nekā daži te domā (mans iepriekšējais jautājums: ar ko labāk parakstīt līgumu - spēlētāju, kas sevi labi apliecinājis vasaras līgā, vai čaļi, kas bijis viens no labākajiem PČ?). Tagad jāskatās kā aģents nostrādās.
tas ka ir gribēšana no nba piedāvāt Žagaram nba līgumu ir tikai tavas fantāzijas
, 2023-09-11 08:53, pirms 8 mēnešiem
Visu savu apzinīgo mūžu esmu sekojis un pārdzīvojis par mūsu sportistu sasniegumiem..Šodien ,nosvinot savu septiņdsmitgadi,klausoties TV un radio man radās jautājums.Pavisam vienkāršs.Lietuvai 6.vieta PČ basketbolā ir katastrofa,bet mums 5.vieta ir supersasniegums.OK.Ņemot vērā to,ka leiši vienmēr cīnās par medaļām,bet mēs startējām no pagraba,tad jatājumu nav Sasniegums super.Tomēr tagad gribētu nolaisties līdz standartiem un tas būtu.Domāju,kuri ar sportu ir uz TU,neapstrīdēs mani,ka etalons līgu sarakstā sportā un konkrēti basketbolā ,hokejā un futbolā ir NHL,NBA un Čempionlīga.Par futbolu nerunāsim,tur konkurence ir vislielākā un esam mēs tur bedres dziļākajā dibenā.Tagad par aktuālāko,Bimbambolu,jeb basketbolu,par kuru šobrīd ekstāzē ir pus Latvijas.Vēlreiz atkārtošos,visu cieņu mūsu puikām par parādīto sniegumu Āzijas basketbola laukumos.Pārdzīvoju un jutu līdzi katrā spēlē,bet mani tracina radītā ažiotāža šeit,Labi,ka brīvdienu neizdomāja valdība,saprotu,ka daudzi domā savādāk.Un tagad par galveno,kāpēc šeit tērēju savu brīvo laiku un rakstu.Hokejs-Basketbols un šo sporta veidu sasniegumi un to vērtība.PČ basketbolā mūsu izlasei bija iespēja uzspēlēt ar NBA līgā daudziem spēlējošiem sportistiem,kanādiešiem,dažiem vāciešiem utt ..Rezultātus neatgādināšu un no tiesas žēl,ka netikāmies ar ASV izlasi,pēc kā,nebūtu nekādu jautājumu,jo redzētu,kas ir kas..Hokejā etalons ir NHL un šeit mēs esam močījuši visas izlases ,kuras satāvējušas no šo līgu sportistiem.Un galīgi nav svarīgi,ka ar vienu sporta veidu nodarbojās teiksim simts valstīs,bet ar otru ne vairā k kā 50.Tas tā, simboliski.Galvenais ir ETALONS-PASAULES SPĒCĪGĀKĀS LĪGAS.Nu ko? Secinājums vienkāršs,bimbambolam līdz hokejam vēl jāpacenšāsEs saprotu,ka tūdaļ man uzklups visi basketbola cienītāji,kaut ko apstrīdēs utt,bet ceru,ka ieklausījāties manos vārdos un FAKTOS.Apspēlēsiet bimbambolisti NBA blici,tad noņemšu cepuri jūsu priekšā,Pagaidām ,VISU CIEŅU PAR PARĀDĪTO SNIEGUMU PČ.

Ar cieņu! Guntars Šenfelds,,kuriem Alguns bija pazīstams šos padsmit gadus.

PS.Un iesaku nepukstēt par vecuma marazmu .Vienam otram gudriniekam varētu iedot foru,gan hokejā,gan futbolā,
, 2023-09-11 09:03, pirms 8 mēnešiem
Par to foru hokejā un futbolā,labi,nedaudz pārspīlēju,jo diemžēl veciem puikām ar ceļgaliem problēmas
, 2023-09-11 09:07, pirms 8 mēnešiem
timurietis rakstīja: Līgumu ar garantētās minūtēm viņam nedos ar pēc vēl vienas sezonas Eiropā. Neredzu jēgu tagad sevi apliecināt Eiropā, pie situācijas, ka daudz maz komandas jau ir nokomplektētas, cerībā, ka viss būs ideāli un nākamsezon no 0 atkal sākt NBA.
Tagad ir aizvadīts ideāls turnīrs, lieliska spēles pret komandām, kas daļēji sastādītas no NBA spēlētājiem, pievērsta skautu un GM uzmanība, piedevām ir ko pasniegt auditorijai, respektīvi, ir stāsts, kamdēļ ņemam šo čaļi.
Domāju, ka gribēšana no NBA puses noteikti ir un pat lielāka nekā daži te domā (mans iepriekšējais jautājums: ar ko labāk parakstīt līgumu - spēlētāju, kas sevi labi apliecinājis vasaras līgā, vai čaļi, kas bijis viens no labākajiem PČ?). Tagad jāskatās kā aģents nostrādās.
Es teiktu, ka pašam Žagaram būtu labāk karjeras un pārliecības nostiprināšanai palikt Eiropā, tas varētu būt gads vai divi, vienalga, kaut trīs, priekš saspēles vadītāja tas ir agrs vecums, viņam tagad vajag nokompensēt tos caurkritušos 3-4 gadus Spānijā, būs tikai dabīgi un vēlami, ja viņš spēs sasniegt tādu līmeni, kur viņš spēj būt top Eirolīgas kluba līdera lomā, tas arī būs signāls tam, ka NBA ir nākamais loģiskais solis. Jēgas no NBA soliņa sildīšanas būs krietni mazāk, nekā no stabilas spēles labā klubā Eiropā.
, 2023-09-11 09:26, pirms 8 mēnešiem
Žagariņš parādīja kurš labākais,punkts...
, 2023-09-11 09:32, pirms 8 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Es teiktu, ka pašam Žagaram būtu labāk karjeras un pārliecības nostiprināšanai palikt Eiropā, tas varētu būt gads vai divi, vienalga, kaut trīs, priekš saspēles vadītāja tas ir agrs vecums, viņam tagad vajag nokompensēt tos caurkritušos 3-4 gadus Spānijā, būs tikai dabīgi un vēlami, ja viņš spēs sasniegt tādu līmeni, kur viņš spēj būt top Eirolīgas kluba līdera lomā, tas arī būs signāls tam, ka NBA ir nākamais loģiskais solis. Jēgas no NBA soliņa sildīšanas būs krietni mazāk, nekā no stabilas spēles labā klubā Eiropā.
Ļoti labi pateikts. Un viņam ne tikai tie jākompensē, bet sava spēle jāuzlabo arī. Viņš normāli veču basī, labi ja sezonu ir spēlējis
, 2023-09-11 09:33, pirms 8 mēnešiem
timurietis rakstīja: Pat, ja NBA saiet viss galīgi grīstē, Eiropas klubi pēc tam nekur neizpaliks, bet otrādi gan nebūs...
Vēl, kas jā NBA gara sezonā utt., bet domāju, ka vairāk par 15-20 minūtēm viņš pirmajā sezonā nespēlēs un tur pret spēlētājiem, no kuriem kaut ko gaida nākotnē izturas daudz saudzīgāk, nekā Eiropā - līgums parakstīts, un tagad žmiegsim visu ko var.
Pilnīgi garām. Jādomā no ilgtermiņa skatpunkta, nevis tikai, noslēgt līgumu un papriecāties par ķeksīti “esmu pabijis NBA”
, 2023-09-11 10:00, pirms 8 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Ļoti labi pateikts. Un viņam ne tikai tie jākompensē, bet sava spēle jāuzlabo arī. Viņš normāli veču basī, labi ja sezonu ir spēlējis
Nezin, liela daļa ir vai nu dziļā eiforijā, vai vienkārši nesaprot reālo bildi.
Puika tikai pirmo gadu nospēlējis sekmīgi un regulāri, turklāt, ne jau pašā jaudīgākajā līgā un komandā, tas, ko viņš parādīja čempī, nenoliedzami, bija fantastiski, bet, arī te ir nianses, jo izlase, tas bija tuvu ideāliem siltumnīcas apstàkļiem, pirmkārt, visi mūsu izlasē noliek malā savus ego, mikroklimats izlasē ir lielisks, tas nav klubs, kur katrs grib savu lomu lielāku, jo grib attaisnot savu līgumu un tikt turpinājumā pie lielāka, neviens nevarēja viņa vietā paņemt jaudīgāku leģionāru, kurš taisīs rezultātu uzreiz, bija atbalsts no trenera, uzticības kredīts, ļāva iespēlēties utt. Kaudze apstākļu, kas bija Žagaram par labu, NBA klubs ir gaļasmašīna, Tu vai nu spīdi, vai arī sildi solu. Ja domā par jaudīgu karjeru, jāiet pa solim, kur katrā solī Tu atrisini tos jautājumus, ko nesanāca atrisināt iepriekš. Žagars pats atzina, ka iepriekš nespēja atrast veidu, kā sevi nolikt labākā pozīcijā esot Spānijas klubā, lūk, te viņam ir lielisks pamats sevi parādīt un nostiprināt, ja viņš atrisinās problēmas un situācijas, kur iepriekš netika galā, tas stiprinās viņa pozīcijas un iedos pārliecību tam, ka viņš ir gatavs iekosties NBA.
, 2023-09-11 10:09, pirms 8 mēnešiem
timurietis rakstīja: Var doties ar 27-28 gadu vecumā, bet kur ir garantija, ka kāds Tevi tur aicina?
Nu noslēgs tagad Žagars viena gada līgumu (visi klubi gan gribēs vismaz 2 gadus ar izpirkšanas utt.) ar kādu Eirolīgas klubu, cerībā aizvadīt labu sezonu - pastāv liela varbūtība, ka viss izdosies un aizbrauks nākamgad, bet tik pat liels ir risks, ka viss tik labi neiet. Eiropā no viņa gaidīs rezultātu, tiklīdz kaut kas neies vai nu pašam vai nebūs klubam tādi rezultāti kā cer īpašnieki, var sākties brīnum lietas - piedevām, ja Tev ir līgums uz vienu sezonu, dzīs spēlēt ar visām mikro traumām, apslimušu un nekāda auklēšanās nebūs - ziņot Žagara traumu vēsturi, tas var izrādīties liktenīgi.
Aizbraucot pēc stabilas sezonas Eiropā uz NBA, būs tieši tas pats, kas aizbraucot šogad jāapliecina sevi pilnīgi no jauna, tik viens gads mīnusā vecumam, kad spēlētājs vēl skaitās perspektīvs. Bet NBA klubā, ja galīgi ārā nekritīsi no sastāva - Tu būsi vērtība, ko sliktākajā gadījumā vismaz kaut kur aizmainīt.
Piedod, Tu dzen sviestu, Žagaram uz šo jāskatās no kopējās karjeras attīstības viedokļa, nevis no basketbola līdzjutēja skatiena, turklāt tāda, kurš nedomā par spēlētāja karjeru kopumā. Realitāte ir tāda, ka visi labie Eiropas top spēlētāji sagaida savu iespēju spēlēt NBA, ja Tu nespēj būt labs līderis Eiropā, Tev nav ko darīt NBA. Nav svarīgi, cik gados Tevi uzaicinās spēlēt NBA, svarīgi, cik saturīgu basketbolu Tu spēj rādīt, kā Tu spēj izkapāt nozīmīgu vietu un lomu komandā, bet vēl labāk, vai Tu spēj aizvest komandu līdz kādam titulam, būt līderis, ja tas tiek sasniegts, tad ir loģiski spert soli nākamā pārbaudījuma virzienā.
, 2023-09-11 11:03, pirms 8 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Piedod, Tu dzen sviestu, Žagaram uz šo jāskatās no kopējās karjeras attīstības viedokļa, nevis no basketbola līdzjutēja skatiena, turklāt tāda, kurš nedomā par spēlētāja karjeru kopumā. Realitāte ir tāda, ka visi labie Eiropas top spēlētāji sagaida savu iespēju spēlēt NBA, ja Tu nespēj būt labs līderis Eiropā, Tev nav ko darīt NBA. Nav svarīgi, cik gados Tevi uzaicinās spēlēt NBA, svarīgi, cik saturīgu basketbolu Tu spēj rādīt, kā Tu spēj izkapāt nozīmīgu vietu un lomu komandā, bet vēl labāk, vai Tu spēj aizvest komandu līdz kādam titulam, būt līderis, ja tas tiek sasniegts, tad ir loģiski spert soli nākamā pārbaudījuma virzienā.
Šis gan ir aplami. Bieži ir pierādijies - būt līderim Eiropā nenozīmē spēju spēlēt NBA. NBA ir ātrāks un eksplozīvāks baskets, vērsts uz skaistam epizodēm. PG jāspēj būt agresīvam no visām pozīcijām, Žagars to spēj un dara. Tāpat NBA ir bizness, un Artūram šī varētu būt arī vienīgā iespēja aizbraukt uz NBA - nav līguma (Nav izpirkuma maksas) tas viņiem ir svarīgi. Tāpat sezona vēl nav sākusies un vairākām komandām ir aktuāls jautajums par otro PG + pa lēto. Žagars var būt lielā loze play off komandām ar piepildītu algu sarakstu. Tāpat iebildīšu par spēlēšanu Eirolīgā, nevienā komandā viņam tāpat nebūs garantētu minūšu un var nonākt uz soliņa. Eiropā sezona principā jau ir sākusies, jo visas komandas gatavojas un tas tikai nozīmē ka visi jau ir paņēmuši sev PG un vietas brīvas īsti nemaz nebūs. Braucot uz NBA, ja arī nedaudz apsēdies uz soliņa tiec pie labākās medicīnas un treneriem pasaulē. Tāpat spēļu praksi var trenēt G-līgā kur kāreiz var spēlēt pret fiziski labiem PG un ņemt spēli uz sevi, jo visi tāpat par sevi tik domā. Ja ir iespēja braukt uz NBA, un ja vēl ir iespēja piemēram uz SAS pie Popoviča, tad tas ir jāizmanto. Ja domā par spēles laiku, tad ne NBA un Eirolīga, tad jādodas uz kādu Čempion līgas klubu kur arī līgumā pieprasīt 20min sev spēles laika. Konkurence par vietu NBA vai Eirolīgā baigi neatšķiras, tik spēles stili citi un Žagars pat vairāk atbilst NBA nekā Eirolīgai, jo viņam vajag brīvību nevis 100% noteiktu kombināciju
, 2023-09-11 11:04, pirms 8 mēnešiem
Latvija 5. pasaulē, pieveikta Francija,Spānija Itālija, Lietuva, pasaules grandi, liels paldies spēlētājiem, trenerim Bankī.
Bet medaļai ir otra puse. Pasaules čempionātos kopš 1994.gada medaļas izcīnijušas 13, valsts- ASV, Spānija, Vācija, Serbija, Argentīna, Grieķija , Turcija, Francija, Krievija, Lietuva, Kanāda,Horvātija. Dienvidslāvija. Eiropas čempionātos kopš 1991. gada 12 valstis , pie jau minētajām vēl Slovēnija. Olimpiskās spēlēs kopš 1992. gada medaļas 9 valstīm valstis-ASV, Argentīna Francija, Horvātija, Lietuva,Spānija, Itālija,, Serbija,Austrālija. Latvija diemžēl ne rezi nav tikusi pie medaļām. Mūsu kaimiņi Lietuva kopā izcīnījusi 9 medaļas,turklāt visa kaluma gan zelta, gan sudraba, gan bronzas.
, 2023-09-11 11:13, pirms 8 mēnešiem
Latvijai vajag naturalizēt kādu mello, kas māk iemest izšķirošo grozu, Bertānu brāļi vienmēr norok.
, 2023-09-11 11:13, pirms 8 mēnešiem
alguns rakstīja:
Algun, kauns redzēt tik greizus argumentus no it kā sporta fana. Tādi A-burta līmeņa argumenti, bet viņam ir uzdevums popularizēt Hokeju

Ierakstām guglē reģistrēto spēlētāju skaitu - pie basketbola izkrīt 450 miljoni, pie hoķa izkrīt 1,6 miljoni. Nu tur visi vecumi, dzimumi, līmeņi maisīti kopā, bet bilde taču aptuveni skaidra.

Uz kaut spēli šosezon NHL atzīmējušies 783, NBA 539. Ok, tur nav baigā starpība, bet tik un tā nedaudz vairāk vietu ir NHL.

Tālāk, kas mums interesē? Valstu skaits! ierakstot guglē spēlētājus by nationality 23. gadā, izkrīt, ka NBA vismaz simboliski atzīmējušies 50 valstu pārstāvji, NHL 18.

Un varam taču iet IIHF un FIBA rangos un paņemt kādu random 30., 50. vietu. Tu liksi uz vieniem svariem tādu hokeja Bulgāriju, kur čempionu komandā 50gadīgi onkas slido un, teiksim, baša Igauniju??? Nu ne tak.

Plus vēl basī un PČ hokejā izlašu sastāvi ir nesalīdzināmi. Reāli piektās un desmitās izlases škodā spēlē. Basī daudz tuvāk optimālajam.

Bet par to ažiotāžu par 5.vietu - tas ir ceļa sākums. Un pārsteiguma faktors, ka bez Porziņģa vispār no grupas ārā tikām. Nākamās reizes jau pieradīsim, prasīsim medaļas.
, 2023-09-11 11:19, pirms 8 mēnešiem
Mūsu komanda ir pelnījusi atzinību, pagodinošu sagaidīšanu. Latvija ir basketbola lielvalsts, latvieši mīl basketbolu, savus spēlētājus teju dievina. Laikam gan basketbola pasaulē Latvija ir vienīgā valsts kur par 5. vietu ir tāda eiforija. Jā, esam izslāpuši pēc panākumiem, bet uzskatu , ka pēc potenciāla Latvija ir pelnījusi medaļas jebkurā turnīrā. bet atkal latviešiem raksturīgā pieticība, ko nu mēs?! Gandrīz visām basketbola lielvalstīm nozīmīgas ir tikai medaļas un par tālākām vietām cīnās bez īpašas degsmes. Cerams, ka Bankī darbu turpinās un 5. vieta būs pakāpiens , lai beidzot arī Latvija tiktu pie kāda nozīmīga sasnieguma, proti medaļām. Ja nebūtu traumēto Porziņģa, Lomaža, Strēlnieka, vecākā Bertāna mēs visticamāk jau šogad sveiktu Latvija kā medaļniekus. Bankī vēl gribas novēlēt paplašināt izlases kandidātu loku, lai nebūtu tā, ka rotācijā var izmantot vien 7-8 spēlētājus. Bet , ja ierindā būs visi traumētie, tad atkal būs jālauza galva kuru atstāt malā.
, 2023-09-11 11:22, pirms 8 mēnešiem
Robis rakstīja: Šis gan ir aplami. Bieži ir pierādijies - būt līderim Eiropā nenozīmē spēju spēlēt NBA. NBA ir ātrāks un eksplozīvāks baskets, vērsts uz skaistam epizodēm. PG jāspēj būt agresīvam no visām pozīcijām, Žagars to spēj un dara. Tāpat NBA ir bizness, un Artūram šī varētu būt arī vienīgā iespēja aizbraukt uz NBA - nav līguma (Nav izpirkuma maksas) tas viņiem ir svarīgi. Tāpat sezona vēl nav sākusies un vairākām komandām ir aktuāls jautajums par otro PG + pa lēto. Žagars var būt lielā loze play off komandām ar piepildītu algu sarakstu. Tāpat iebildīšu par spēlēšanu Eirolīgā, nevienā komandā viņam tāpat nebūs garantētu minūšu un var nonākt uz soliņa. Eiropā sezona principā jau ir sākusies, jo visas komandas gatavojas un tas tikai nozīmē ka visi jau ir paņēmuši sev PG un vietas brīvas īsti nemaz nebūs. Braucot uz NBA, ja arī nedaudz apsēdies uz soliņa tiec pie labākās medicīnas un treneriem pasaulē. Tāpat spēļu praksi var trenēt G-līgā kur kāreiz var spēlēt pret fiziski labiem PG un ņemt spēli uz sevi, jo visi tāpat par sevi tik domā. Ja ir iespēja braukt uz NBA, un ja vēl ir iespēja piemēram uz SAS pie Popoviča, tad tas ir jāizmanto. Ja domā par spēles laiku, tad ne NBA un Eirolīga, tad jādodas uz kādu Čempion līgas klubu kur arī līgumā pieprasīt 20min sev spēles laika. Konkurence par vietu NBA vai Eirolīgā baigi neatšķiras, tik spēles stili citi un Žagars pat vairāk atbilst NBA nekā Eirolīgai, jo viņam vajag brīvību nevis 100% noteiktu kombināciju
Pilnīgi nekas manis teiktajā nav aplami, es pat nesliecos uz to, ka Žagaram obligāti šogad jau jābūt Eirolīgas komandā, lai gan, vidus-lejasgals, varētu būt ok, būtu vēlams tikt Spānijā, jo vidējais līmenis un pretinieki ir nopietni gada griezumā. Nav arī šobrīd jādomā par maksimālo ciparu, šobrīd maksimāli jādomā par basketbolu, būs labs basketbols, tam sekos arī nauda un Eirolīgas vai NBA klubu interese. To visu viņam vajag galvenokārt pašam sev, pārliecībai, spēļu ritmam, pieredzei.
Un ja šī ir vienīgā iespēja aizbraukt uz NBA, tad to nav vērts pat izmantot, jo pašmērķis nav ķeksis “uzspēlēt NBA”, mērķim jābūt daudz nopietnākam, kļūt par izcilību, izaugt kā spēlētājam, spēt būt līderim. Tas ir daudz svarīgāk par nba ķeksi vai mazliet lielāku līgumu.
Es teiktu, NBA variants būtu izskatāms tikai dažu komandu gadījumā, piemēram, tas pats SAS, jā. Goldensteita, ok, vēl kāda komanda, kura ir spējusi pacietīgi attīstīt jaunu talantu. Piemēram, Denverā, ok, bet lielākā daļa ir pilnīgi garām. Jasikāvičus vai Navarro ir labi piemēri tam, ka nonākšana NBA nav itin nekas, svarīgāka ir tava karjera kopumā. Ir vērts nonākt NBA, tikai ja nonāc pareizā vietā, kur ir savstarpējā atbilstība. Tieši tāpat es teiktu, ka 19-21 gada vecumā nonākt būtu loģiski, šobrīd, nē, jo jau ir skaidrs, kādas ir problēmas un aktuālie jautājumi, šķēršļi, ko Žagaram jāspēj risināt.
, 2023-09-11 11:28, pirms 8 mēnešiem
Robis rakstīja: Šis gan ir aplami. Bieži ir pierādijies - būt līderim Eiropā nenozīmē spēju spēlēt NBA. NBA ir ātrāks un eksplozīvāks baskets, vērsts uz skaistam epizodēm. PG jāspēj būt agresīvam no visām pozīcijām, Žagars to spēj un dara. Tāpat NBA ir bizness, un Artūram šī varētu būt arī vienīgā iespēja aizbraukt uz NBA - nav līguma (Nav izpirkuma maksas) tas viņiem ir svarīgi. Tāpat sezona vēl nav sākusies un vairākām komandām ir aktuāls jautajums par otro PG + pa lēto. Žagars var būt lielā loze play off komandām ar piepildītu algu sarakstu. Tāpat iebildīšu par spēlēšanu Eirolīgā, nevienā komandā viņam tāpat nebūs garantētu minūšu un var nonākt uz soliņa. Eiropā sezona principā jau ir sākusies, jo visas komandas gatavojas un tas tikai nozīmē ka visi jau ir paņēmuši sev PG un vietas brīvas īsti nemaz nebūs. Braucot uz NBA, ja arī nedaudz apsēdies uz soliņa tiec pie labākās medicīnas un treneriem pasaulē. Tāpat spēļu praksi var trenēt G-līgā kur kāreiz var spēlēt pret fiziski labiem PG un ņemt spēli uz sevi, jo visi tāpat par sevi tik domā. Ja ir iespēja braukt uz NBA, un ja vēl ir iespēja piemēram uz SAS pie Popoviča, tad tas ir jāizmanto. Ja domā par spēles laiku, tad ne NBA un Eirolīga, tad jādodas uz kādu Čempion līgas klubu kur arī līgumā pieprasīt 20min sev spēles laika. Konkurence par vietu NBA vai Eirolīgā baigi neatšķiras, tik spēles stili citi un Žagars pat vairāk atbilst NBA nekā Eirolīgai, jo viņam vajag brīvību nevis 100% noteiktu kombināciju
Tavs variants noliek Žagaru lielākā strupceļa iespējamībā, tā uzskatāmi un tieši, neesi vēl neko sasniedzis un pierādījis šeit, Tev nav bāzes un pārliecības, stabilas pieredzes, aizbrauc pāri okeānam, centies centies, ja neizdodas neko sasniegt, atgriezies atpakaļ Eiropā, Tu atkal un joprojām turpini būt tāds pats nekas arī Eiropā, esi tikai pazaudējis laiku un sāc visu no jauna. Cik ilgi Tu varēsi būt jaunais daudzsološais savās un citu acīs?
Uztaisi sev vārdu, sava veida bāzi, uzkrāj pieredzi un pārliecību, ej soli augstāk un karo par labāku vietu. Elementāri
, 2023-09-11 11:29, pirms 8 mēnešiem
OK,skatos viens otrs joprojām nav mani sapratis.Nelīdzināsim valstu lielumu,iedzīvotāju skaitu utt.Tas nav rādītājs,Teiksim Ķīnā tautas kā ņudž ,bet ar hokeju ir tā kā ir.Īstais rādītājs ir pasaules spēcīgākās līgas un basketbolā tā ir NBA un hokejā NHL.No šejienes jāsāk dancot,kas vēl nav saprotams?
, 2023-09-11 11:37, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bulet rakstīja-Algun, kauns redzēt tik greizus argumentus no it kā sporta fana

Varbūt Jūs jaunskungs atļausieties no it kā sporta fana teikumu izdzēst.Es tiešām esmu sporta fans no 1965.gada,tava mamma tad bija vēl dzimusi?
, 2023-09-11 11:39, pirms 8 mēnešiem
alguns rakstīja: OK,skatos viens otrs joprojām nav mani sapratis.Nelīdzināsim valstu lielumu,iedzīvotāju skaitu utt.Tas nav rādītājs,Teiksim Ķīnā tautas kā ņudž ,bet ar hokeju ir tā kā ir.Īstais rādītājs ir pasaules spēcīgākās līgas un basketbolā tā ir NBA un hokejā NHL.No šejienes jāsāk dancot,kas vēl nav saprotams?
Kā Jums, Vecmeistara kungs, ar lasītprasmi? Pa diagonāli tikai pārskrējāt, nesapratāt, kas uzrakstīts?

Tieši no tās vietas arī tika sākts dancot! Es nesalīdzināju kaut kādus abstraktus valstu lielumus un iedzīvotāju skaitus, es ļoti konkrēti salīdzināju, kas ir NHL un kas ir NBA.
Un cik ir basketbolistu un cik ir hokejistu.

Respektīvi, NHL un NBA nekādā gadījumā nav 1:1.
, 2023-09-11 11:41, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Kā Jums, Vecmeistara kungs, ar lasītprasmi? Pa diagonāli tikai pārskrējāt, nesapratāt, kas uzrakstīts?

Tieši no tās vietas arī tika sākts dancot! Es nesalīdzināju kaut kādus abstraktus valstu lielumus un iedzīvotāju skaitus, es ļoti konkrēti salīdzināju, kas ir NHL un kas ir NBA.
Un cik ir basketbolistu un cik ir hokejistu.

Respektīvi, NHL un NBA nekādā gadījumā nav 1:1.
OK,tā ir jūsu sapratne.Es personiski lieku abas šīs līgas vienā plauktiņā.
, 2023-09-11 11:43, pirms 8 mēnešiem
alguns rakstīja: OK,skatos viens otrs joprojām nav mani sapratis.Nelīdzināsim valstu lielumu,iedzīvotāju skaitu utt.Tas nav rādītājs,Teiksim Ķīnā tautas kā ņudž ,bet ar hokeju ir tā kā ir.Īstais rādītājs ir pasaules spēcīgākās līgas un basketbolā tā ir NBA un hokejā NHL.No šejienes jāsāk dancot,kas vēl nav saprotams?
Sveiciens dzimšanas dienā!

Lielākais caurums tavā argumentācijā ir tas, kas NBA līmenis nav 5 galvastiesas pāri Eiropas basim, kamēr NHL gadījumā tas ir diezgan skaidri redzams.
, 2023-09-11 11:46, pirms 8 mēnešiem
Un tālāk gudriniek,kas šī par statistiku-Tālāk, kas mums interesē? Valstu skaits! ierakstot guglē spēlētājus by nationality 23. gadā, izkrīt, ka NBA vismaz simboliski atzīmējušies 50 valstu pārstāvji, NHL 18.

Varbūt man jāpierāda,ka dienvidos hokeju mazāk spēlē.Es vēlreiz atkārtojos,tikai līga ir rādītājs un bimbambolā mēs no pieciem NBA kanādiešiem ierijām pa pilno.Vēl būs jautājumi?
, 2023-09-11 11:46, pirms 8 mēnešiem
alguns rakstīja: Es Black Bulet rakstīja-Algun, kauns redzēt tik greizus argumentus no it kā sporta fana

Varbūt Jūs jaunskungs atļausieties no it kā sporta fana teikumu izdzēst.Es tiešām esmu sporta fans no 1965.gada,tava mamma tad bija vēl dzimusi?
Es uzskatu, ka sporta fanam taču jābūt priekšstatam par pasaules sporta mērogiem. Ja no 65.gada seko pasaules (?) sportam, tad taču zini, kas ir kas, kur ir amatieri, kur ir profiņi, kur ir liela konkurence, kur maza utt.

Ir dīvaini ignorēt gan hokejistu skaitu, gan vērā ņemamu valstu skaitu un pieturēties tikai pie "pasaules spēcīgākās līgas". Florbolu ar futbolu taču šādā garā nesalīdzināsi? Neskaitīsi, kas florbolam ir no spēcīgākās līgas, bet futbolam nav?
, 2023-09-11 11:47, pirms 8 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Sveiciens dzimšanas dienā!

Lielākais caurums tavā argumentācijā ir tas, kas NBA līmenis nav 5 galvastiesas pāri Eiropas basim, kamēr NHL gadījumā tas ir diezgan skaidri redzams.
Tam gan es piekritīšu.
, 2023-09-11 11:48, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Es uzskatu, ka sporta fanam taču jābūt priekšstatam par pasaules sporta mērogiem. Ja no 65.gada seko pasaules (?) sportam, tad taču zini, kas ir kas, kur ir amatieri, kur ir profiņi, kur ir liela konkurence, kur maza utt.

Ir dīvaini ignorēt gan hokejistu skaitu, gan vērā ņemamu valstu skaitu un pieturēties tikai pie "pasaules spēcīgākās līgas". Florbolu ar futbolu taču šādā garā nesalīdzināsi? Neskaitīsi, kas florbolam ir no spēcīgākās līgas, bet futbolam nav?
Uzraksti vēl kaut ko par riču raču.Ar nav slikts sporta veids,jeb tādu nemaz nezini
, 2023-09-11 11:50, pirms 8 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Sveiciens dzimšanas dienā!

Lielākais caurums tavā argumentācijā ir tas, kas NBA līmenis nav 5 galvastiesas pāri Eiropas basim, kamēr NHL gadījumā tas ir diezgan skaidri redzams.
Tam gan es piekritīšu.Paldies par apsveikumu! Laikiam jau jāmet miers šajā SC Nāk jauna paaudze,kas nesaprot vairs mani.
, 2023-09-11 11:53, pirms 8 mēnešiem
alguns rakstīja: Un tālāk gudriniek,kas šī par statistiku-Tālāk, kas mums interesē? Valstu skaits! ierakstot guglē spēlētājus by nationality 23. gadā, izkrīt, ka NBA vismaz simboliski atzīmējušies 50 valstu pārstāvji, NHL 18.

Varbūt man jāpierāda,ka dienvidos hokeju mazāk spēlē.Es vēlreiz atkārtojos,tikai līga ir rādītājs un bimbambolā mēs no pieciem NBA kanādiešiem ierijām pa pilno.Vēl būs jautājumi?
Nu kā - ja sacenšamies IZLAŠU turnīrā, tad valstu skaitam arī ir ļoti būtiska nozīme. Varbūt visi NHL'isti ir tikai kanādieši un mums brīvs ceļš uz otro vietu! Vai arī 30 valstīm katrai pa 20, tad taču medaļās tikt ir daudz grūtāk, ne?
, 2023-09-11 11:58, pirms 8 mēnešiem
alguns rakstīja: Varbūt man jāpierāda,ka dienvidos hokeju mazāk spēlē.Es vēlreiz atkārtojos,tikai līga ir rādītājs un bimbambolā mēs no pieciem NBA kanādiešiem ierijām pa pilno.Vēl būs jautājumi?
Tātad:
a) pirms tam ar skaitļiem skaidri parādīju, kāpēc birka "NHL spēlētājs" ir daudz vieglāk dabūjama, nekā "NBA spēlētājs". Tas nav viens un tas pats

b) Kanādas izlasē mums pretī bija NBA simboliskā PIRMĀ(!) piecinieka spēlētājs. Škodā kāds tāds bija?
Nerunājot par to, ka basī vienam spēlētājam daudz lielāks svars.
, 2023-09-11 12:01, pirms 8 mēnešiem
alguns rakstīja: OK,tā ir jūsu sapratne.Es personiski lieku abas šīs līgas vienā plauktiņā.
Nešaubos, ka Tev, kā jau daudziem, ir viedoklis par visu, ieskaitot raķešzinātni. Bet, lai tam būtu svars, tas ir arī jāpamato, nevis vnk "es tā domāju".

Ar to, diemžēl, nepietiek, ka Tu n-tās reizes piemini, kā jau 45.gadā ar bumbu pa pagalmu skraidīji.
, 2023-09-11 12:05, pirms 8 mēnešiem
Algun, tavs domu gājiens, maigi sakot, liekas diezgan greizs.

Pirmkārt, iekļūt NBA ir nesalīdzināmi grūtāk nekā NHL viena vienkārša iemesla dēļ, konkurence ir milzīga. Nekādā ziņā nesaku, ka NHL iekļūt būtu viegli.
Pat no mūsu pašu latviešiem, NHL ir spēlējuši daudzi stipri viduvēji Eiropas līmeņa spēlētāji, kamēr NBA noturēties ir grūti pat Eirolīgas MVP.

Un vienu spēli pret kanādiešiem ņemt kā piemēru ar neredzu kā kautkādu rādītāju. Arī hokejā mūs pretinieki ar NHL spēlētājiem ir grāvuši, pat ar divciparu skaitļiem.
, 2023-09-11 12:24, pirms 8 mēnešiem
Viņš, kopš 1965. gada sekoja tam sportam, ko viņam piedāvāja iknedēļas avīzīte "Футбол-Хоккей".
Tajos laikos ledus un olimpiādes bija sakrāla kulta statusā, jo pret amatieriem varēja krāt medāļus. Klāt nāk arī nostaļģiskais smārds par zaļo zāli.

https://shorturl.at/hxKM7

Es gaidu, kad tie augstās domas planētāji aizmuldēsies tik tālu, ka Škodu liks augstāk par futbolu un regbiju, jo šo sporta veidu finālturnīros taču, lai tiktu līdz zeltam, ir jāaizvada mazāk spēļu kā Škodā (Burta teorēma) un no grupas var izlīst laukā pat ar neizšķirtiem.

Basketbolu, redz, hoķītis jau esot apdzinis. Mēs dzīvojam fenomenālā Sūnu Ciemā.
, 2023-09-11 12:31, pirms 8 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Tavs variants noliek Žagaru lielākā strupceļa iespējamībā, tā uzskatāmi un tieši, neesi vēl neko sasniedzis un pierādījis šeit, Tev nav bāzes un pārliecības, stabilas pieredzes, aizbrauc pāri okeānam, centies centies, ja neizdodas neko sasniegt, atgriezies atpakaļ Eiropā, Tu atkal un joprojām turpini būt tāds pats nekas arī Eiropā, esi tikai pazaudējis laiku un sāc visu no jauna. Cik ilgi Tu varēsi būt jaunais daudzsološais savās un citu acīs?
Uztaisi sev vārdu, sava veida bāzi, uzkrāj pieredzi un pārliecību, ej soli augstāk un karo par labāku vietu. Elementāri
Iedod man piemēru kur spēlētājs ar kaut mazām minūtēm NBA nav spējīgs tikt pie līguma ar Eirolīgas vai Eurocup līmeņa komandas. Var jau visādi vērtēt, bet šis PK + ja klāt nāktu NBA pieraksts uz divām sezonām kaut ar sliktiem statiem. Atgriežoties eiropā tāpat dabūt labu klubu ir easy. Rodions atgriežoties no NBA un nespēlējot praktiski divas sezonas tika pie labiem līgumiem. CV ieraksts par NBA nav mazsvarīgs + tas galu galā ir 90% basketbolistu sapnis, tur nonākt. Ja tāda iespēja ir, tā jāņem un tad jāskatās tālāk. Es teiktu ka uz Eirolīgu nav jāsteidzās (tāpat lielākā daļa tur spele ar viena vai divu gadu līgumu un sastāvi mainās visai būtiski katru gadu, tb iekļūt tur nav tik grūti) NBA praktiski visiem 3-5 gadu līgumi, ja parādās sprauga un piedāvājums, tas vienkārši jāņem ciet un tad var domāt tālak.
, 2023-09-11 12:51, pirms 8 mēnešiem
Robis rakstīja: Iedod man piemēru kur spēlētājs ar kaut mazām minūtēm NBA nav spējīgs tikt pie līguma ar Eirolīgas vai Eurocup līmeņa komandas. Var jau visādi vērtēt, bet šis PK + ja klāt nāktu NBA pieraksts uz divām sezonām kaut ar sliktiem statiem. Atgriežoties eiropā tāpat dabūt labu klubu ir easy. Rodions atgriežoties no NBA un nespēlējot praktiski divas sezonas tika pie labiem līgumiem. CV ieraksts par NBA nav mazsvarīgs + tas galu galā ir 90% basketbolistu sapnis, tur nonākt. Ja tāda iespēja ir, tā jāņem un tad jāskatās tālāk. Es teiktu ka uz Eirolīgu nav jāsteidzās (tāpat lielākā daļa tur spele ar viena vai divu gadu līgumu un sastāvi mainās visai būtiski katru gadu, tb iekļūt tur nav tik grūti) NBA praktiski visiem 3-5 gadu līgumi, ja parādās sprauga un piedāvājums, tas vienkārši jāņem ciet un tad var domāt tālak.
Sāksim ar to, ka Tev ir greiza izpratne par basketbolista sapni, sapnim, tīri psiholoģijas ziņā, jābūt tādam, kā - spēlēt tik labu basketbolu, ka Tu spēj nonākt NBA. Un atslēgas vārds ir tieši basketbols, nevis līgums. Ja Tu paklausījies, ko saka tas pats Bankī, visā viņa teiktajā uzsvars bija uz pieredzi, spēļu ritmu un basketbolu, tas ir ilgtermiņa pareizais gājiens, nevis ielekt NBA uz haipa rēķina.
Nepareiza lietu secība, tu visu laiku izcel līgumu kā galveno, bet galvenais ir basketbols. Jābūt labam basketbolam, labam vārdam, atskaites punktam, lai pelnītu labus līgumus.
Rodis ir slikts piemērs, pavisam slikts, cerams, ka viss tizlais posms viņam ir aiz muguras un turpmāk būs tikai stabilitāte un augšupeja.
, 2023-09-11 12:57, pirms 8 mēnešiem
labdien rakstīja: Viņš, kopš 1965. gada sekoja tam sportam, ko viņam piedāvāja iknedēļas avīzīte "Футбол-Хоккей".
Tajos laikos ledus un olimpiādes bija sakrāla kulta statusā, jo pret amatieriem varēja krāt medāļus. Klāt nāk arī nostaļģiskais smārds par zaļo zāli.

https://shorturl.at/hxKM7

Es gaidu, kad tie augstās domas planētāji aizmuldēsies tik tālu, ka Škodu liks augstāk par futbolu un regbiju, jo šo sporta veidu finālturnīros taču, lai tiktu līdz zeltam, ir jāaizvada mazāk spēļu kā Škodā (Burta teorēma) un no grupas var izlīst laukā pat ar neizšķirtiem.

Basketbolu, redz, hoķītis jau esot apdzinis. Mēs dzīvojam fenomenālā Sūnu Ciemā.
Tev taisnība,jo tajā laikā Futbol-Hokej;Sovetski sport un mūsu pašu Sports bija vienīgie informācijas avoti.Es neredzu iemeslu,kāpēc vajadzētu par to ņirgāties.Tagad var ieiet netā un aptaisīt jebkuru no galvas līdz kājām,bet tad vajadzēja iet laicīgi uz avīžu kiosku ,lai tiktu pie šīm avīzēm.Tas Futbol-hokejs uz kiosku atnāca 2-3 eksemplāros labākā gadījumā,vismaz pie mums provincē un man viņi tagad pažobelē stāv no 1965 gada,kad avīze saucās tikai Futbol.Nezinu ,ko domāji,kad pieminēji amatierus un profesionāļus.Neuztraucies uz krievu propogandu jau tajā laikā neparakstījos un kopš 1972 .gada supersērijas pirmo maču es teicu,ka PSRS ir īstie profesionāļi,jeb hokeja vergi,kuri trenējās 11 mēnešus gadā.NHL spēlētājam tas pat prātā nenāca.Vēl kas interesē?
, 2023-09-11 13:02, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Nu kā - ja sacenšamies IZLAŠU turnīrā, tad valstu skaitam arī ir ļoti būtiska nozīme. Varbūt visi NHL'isti ir tikai kanādieši un mums brīvs ceļš uz otro vietu! Vai arī 30 valstīm katrai pa 20, tad taču medaļās tikt ir daudz grūtāk, ne?
Uzprasi leišiem,kā tikt pie medaļām basketbolā,bet viņi tagad var uzprasīt mums,kā tikt pie medaļām hokejā
, 2023-09-11 13:10, pirms 8 mēnešiem
alguns rakstīja: Tev taisnība,jo tajā laikā Futbol-Hokej;Sovetski sport un mūsu pašu Sports bija vienīgie informācijas avoti.Es neredzu iemeslu,kāpēc vajadzētu par to ņirgāties.Tagad var ieiet netā un aptaisīt jebkuru no galvas līdz kājām,bet tad vajadzēja iet laicīgi uz avīžu kiosku ,lai tiktu pie šīm avīzēm.Tas Futbol-hokejs uz kiosku atnāca 2-3 eksemplāros labākā gadījumā,vismaz pie mums provincē un man viņi tagad pažobelē stāv no 1965 gada,kad avīze saucās tikai Futbol.Nezinu ,ko domāji,kad pieminēji amatierus un profesionāļus.Neuztraucies uz krievu propogandu jau tajā laikā neparakstījos un kopš 1972 .gada supersērijas pirmo maču es teicu,ka PSRS ir īstie profesionāļi,jeb hokeja vergi,kuri trenējās 11 mēnešus gadā.NHL spēlētājam tas pat prātā nenāca.Vēl kas interesē?
Redz, tā laika prese un tajā pasniegtā informācija formēja jūsu izpratni par lietām. Tagad tiešām ir pieejams internets, alternatīvi informācijas avoti, var pasēdēt un izštukot, kas un kā. Vajag tikai gribēt.

Par profiem un amatieriem - nu jums taču ir zināms, kādus sastāvus sūtīja Kanāda un ASV uz visiem tiem čempjiem, olimpiādēm un Izvestija kausiem pret PSRS profiem, kas 11 mēnešus gadā trenējās? Ne velti to vienu studentu uzvaru nodēvēja par "Brīnumu uz ledus".
, 2023-09-11 13:30, pirms 8 mēnešiem
Robis rakstīja: Iedod man piemēru kur spēlētājs ar kaut mazām minūtēm NBA nav spējīgs tikt pie līguma ar Eirolīgas vai Eurocup līmeņa komandas. Var jau visādi vērtēt, bet šis PK + ja klāt nāktu NBA pieraksts uz divām sezonām kaut ar sliktiem statiem. Atgriežoties eiropā tāpat dabūt labu klubu ir easy. Rodions atgriežoties no NBA un nespēlējot praktiski divas sezonas tika pie labiem līgumiem. CV ieraksts par NBA nav mazsvarīgs + tas galu galā ir 90% basketbolistu sapnis, tur nonākt. Ja tāda iespēja ir, tā jāņem un tad jāskatās tālāk. Es teiktu ka uz Eirolīgu nav jāsteidzās (tāpat lielākā daļa tur spele ar viena vai divu gadu līgumu un sastāvi mainās visai būtiski katru gadu, tb iekļūt tur nav tik grūti) NBA praktiski visiem 3-5 gadu līgumi, ja parādās sprauga un piedāvājums, tas vienkārši jāņem ciet un tad var domāt tālak.
Interesantākais, ka Tu ar mani spītīgi argumentē, pie viena, visa aina pret Taviem argumentiem ir Tev pašam acu priekšā, bet Tu vai nu izliekies neredzam vai arī negribi/nespēj. Turklāt, kā vienu no argumentiem Tu ieliki skaidru piemēru par to, kā nevajadzētu rīkoties, jo tieši Rodis ir izcils piemērs tam, cik ļoti viss saiet grīstē pirms un pēc, ja Tu neesi izveidojis sev labu bāzi, neesi izvēlējies iet soli pa solim, neattiecies pietiekami kritiski pret situācijām. Un Tu man to ieliec kā argumentu?
Bet Žagaram ir tieši tas pats stāsts, bija haips pēc u18, bija Spānija, 3-4 gadi izsēts laiks un enerģijas, tā vietā, lai spēlētu un izveidotu stabilu pamatu, karjeru, gūtu pieredzi, saprastu savu vietu laukumā. Tad viņš pieņēma vienīgo saprātīgo lēmumu, restarts, pakāp soli zemāk, iegūst pārliecību, beidzot parāda savu potenciālu, loģiski, atkal haips, atkal visi skaļi kliedz: uz NBA!!! Bet tā vietā, vienkārši vajag pacietīgi kāpt soli pa solim, audzēt muskuļus(gan mentālos, gan fiziskos), spēlēt labi basketbolu, gūt pieredzi. Un tad viss pats atnāks, būs lieli līgumi, būs arī NBA.
, 2023-09-11 13:30, pirms 8 mēnešiem
labdien rakstīja: Redz, tā laika prese un tajā pasniegtā informācija formēja jūsu izpratni par lietām. Tagad tiešām ir pieejams internets, alternatīvi informācijas avoti, var pasēdēt un izštukot, kas un kā. Vajag tikai gribēt.

Par profiem un amatieriem - nu jums taču ir zināms, kādus sastāvus sūtīja Kanāda un ASV uz visiem tiem čempjiem, olimpiādēm un Izvestija kausiem pret PSRS profiem, kas 11 mēnešus gadā trenējās? Ne velti to vienu studentu uzvaru nodēvēja par "Brīnumu uz ledus".
Paga paga,tā laika prese kaut ko varbūt arī formēja mūsu saprašanā,bet tas nenozīmēja,ka visus nozombēja.nebūt,nē.Hokejā es par PSRS slimoju līdz 1972 gada pirmajam supersērijas mačam,kur ļubiteļi"apspēlēja profesionāļus.Man bija tajā laikā pietiekoši daudz gadu,lai saprastu,ka tas viss Ozerova stāstītājs ir pufels. No tā laika,vienalga,vai izlasē spēlēja Balderis vai Irbe,biju pret viņiem un nebija lielākā prieka,ka krievu izgāšanās.Tas nebija bieži,bet 1976.gads,1980 gads īpaši atmiņā.Tā kā,apmēram tā.
, 2023-09-11 13:52, pirms 8 mēnešiem
alguns rakstīja: Paga paga,tā laika prese kaut ko varbūt arī formēja mūsu saprašanā,bet tas nenozīmēja,ka visus nozombēja.nebūt,nē.Hokejā es par PSRS slimoju līdz 1972 gada pirmajam supersērijas mačam,kur ļubiteļi"apspēlēja profesionāļus.Man bija tajā laikā pietiekoši daudz gadu,lai saprastu,ka tas viss Ozerova stāstītājs ir pufels. No tā laika,vienalga,vai izlasē spēlēja Balderis vai Irbe,biju pret viņiem un nebija lielākā prieka,ka krievu izgāšanās.Tas nebija bieži,bet 1976.gads,1980 gads īpaši atmiņā.Tā kā,apmēram tā.
Nē, nu es jau neapšaubu, ka bijāt pret padomju komandām, bet tas ir cits temats. Novirzījāties.

Gan jau atnāks vēlāk Bullets, atsāks no jauna. Man slinkums.
, 2023-09-11 14:08, pirms 8 mēnešiem
Kad jaunais FIBA rangs būs un kur Žagars spēles - vairāk nekās neinteresē šovasar
, 2023-09-11 14:28, pirms 8 mēnešiem
labdien rakstīja: Nē, nu es jau neapšaubu, ka bijāt pret padomju komandām, bet tas ir cits temats. Novirzījāties.

Gan jau atnāks vēlāk Bullets, atsāks no jauna. Man slinkums.
OK.Šobrīd braukšu pie kursa biedra dziļā čuhņā,diez vai tur pat internets ir ,tā kā diskusiju nebūs
, 2023-09-11 14:59, pirms 8 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Interesantākais, ka Tu ar mani spītīgi argumentē, pie viena, visa aina pret Taviem argumentiem ir Tev pašam acu priekšā, bet Tu vai nu izliekies neredzam vai arī negribi/nespēj. Turklāt, kā vienu no argumentiem Tu ieliki skaidru piemēru par to, kā nevajadzētu rīkoties, jo tieši Rodis ir izcils piemērs tam, cik ļoti viss saiet grīstē pirms un pēc, ja Tu neesi izveidojis sev labu bāzi, neesi izvēlējies iet soli pa solim, neattiecies pietiekami kritiski pret situācijām. Un Tu man to ieliec kā argumentu?
Bet Žagaram ir tieši tas pats stāsts, bija haips pēc u18, bija Spānija, 3-4 gadi izsēts laiks un enerģijas, tā vietā, lai spēlētu un izveidotu stabilu pamatu, karjeru, gūtu pieredzi, saprastu savu vietu laukumā. Tad viņš pieņēma vienīgo saprātīgo lēmumu, restarts, pakāp soli zemāk, iegūst pārliecību, beidzot parāda savu potenciālu, loģiski, atkal haips, atkal visi skaļi kliedz: uz NBA!!! Bet tā vietā, vienkārši vajag pacietīgi kāpt soli pa solim, audzēt muskuļus(gan mentālos, gan fiziskos), spēlēt labi basketbolu, gūt pieredzi. Un tad viss pats atnāks, būs lieli līgumi, būs arī NBA.
Patiešām skatoties Rodiona pirmo sezonu Nets sastāva tev šķita slikta izvēle, tas ka viņš savu NBA karjeru sačakarēja ar personīgās dzīves likstām nenozīmē, ka lēmums bija nepareizs. Hype vispār bija no U16 viņam un Barcelona šo praktiski tur noraka, lūk tev eiropā iespēlēties. Ja ne fantastiski veiksmīgs drafts, kur principā netīšam nonāca NBA, tad dēļ sagadīšanās ar komandas biedru traumām arī tika pie savas iespējas un to izmantoja. Kam viņš pirms tam bija eiropā vajadzīgs, sēžot Barcelonas otra sastāva benķī - nevienam. Nav runa par līgumu summām utt. ir runa par dzīves iespējām un tās ir jāprovē paņemt, nevis mazbērniem pēctam jāstāsta - mani reiz aicināja NBA. Labāk stāstīt - Es spēleju NBA, jā žel ka tikai 5min, bet es tur biju. Nav vispār sarunas, ka jāturpina attīstīties kā basketbolistam, no tā neaizmukt. Bet, ja šodien ir iespēja braukt uz NBA ar garantēto līgumu, esot situācijā kad nekas tam nevar patraucēt, tas vienkārši ir jādara. Otras iespējas var arī nebūt, un tas nekādi viņam nevar sabojāt karjeru tikai un vienīgi provēt to pacelt visaugstākajā līmenī. Ar to spēli ko rādija PK, viņš Eirolīgā pats var piezvanīt klubam kurā grib spēlēt, jādodas uz augstāko mērķi un nav ko izšķērdēt iespējas (Ja viņam tāda tiek dota, to mēs pat nezinam)
, 2023-09-11 15:14, pirms 8 mēnešiem
Ja Latvija netiks uz OS, tad Banki atlaidīs?
, 2023-09-11 15:36, pirms 8 mēnešiem
alguns rakstīja: Uzprasi leišiem,kā tikt pie medaļām basketbolā,bet viņi tagad var uzprasīt mums,kā tikt pie medaļām hokejā
nu kas tas tāds...
, 2023-09-11 16:02, pirms 8 mēnešiem
Robis rakstīja: Patiešām skatoties Rodiona pirmo sezonu Nets sastāva tev šķita slikta izvēle, tas ka viņš savu NBA karjeru sačakarēja ar personīgās dzīves likstām nenozīmē, ka lēmums bija nepareizs. Hype vispār bija no U16 viņam un Barcelona šo praktiski tur noraka, lūk tev eiropā iespēlēties. Ja ne fantastiski veiksmīgs drafts, kur principā netīšam nonāca NBA, tad dēļ sagadīšanās ar komandas biedru traumām arī tika pie savas iespējas un to izmantoja. Kam viņš pirms tam bija eiropā vajadzīgs, sēžot Barcelonas otra sastāva benķī - nevienam. Nav runa par līgumu summām utt. ir runa par dzīves iespējām un tās ir jāprovē paņemt, nevis mazbērniem pēctam jāstāsta - mani reiz aicināja NBA. Labāk stāstīt - Es spēleju NBA, jā žel ka tikai 5min, bet es tur biju. Nav vispār sarunas, ka jāturpina attīstīties kā basketbolistam, no tā neaizmukt. Bet, ja šodien ir iespēja braukt uz NBA ar garantēto līgumu, esot situācijā kad nekas tam nevar patraucēt, tas vienkārši ir jādara. Otras iespējas var arī nebūt, un tas nekādi viņam nevar sabojāt karjeru tikai un vienīgi provēt to pacelt visaugstākajā līmenī. Ar to spēli ko rādija PK, viņš Eirolīgā pats var piezvanīt klubam kurā grib spēlēt, jādodas uz augstāko mērķi un nav ko izšķērdēt iespējas (Ja viņam tāda tiek dota, to mēs pat nezinam)
Stāsts ir par to, ka dzīve sastāv ne tikai no iespējām, bet arī izvēlēm, kur ir skaidri jāsaprot, kurš solis Tev būs noderīgāks. Es domāju, ka labāk ir būt labam, bet vēl labāk, izcilam basketbolistam Eiropā, nevis skata pēc likt ķeksi “esmu pabijis NBA”, esot labam basketbolistam Eiropā, iespēja tikt uz NBA garantēti būs. Un Žagars jau uz savas ādas ir pārliecinājies, ka viņam pareizāk ir iet soli pa solim, nevis lekt kaut kur haipa un emociju iespaidā. Tā spēlētājs labāk saprot atgriezenisko saikni ar savām darbībām, ar realitāti, caur pakāpenisku attīstību, rezultātiem, savu izaugsmi. Tieši tāpat būtu bijis labāk arī Rodiona gadījumā. Nebūt tik daudz gadu ar putru un izniekotu laiku.