Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Autors: Rolands Eliņš

Taunsam 35 punkti pret Toronto, Čikāgas neveiksmes turpinās

Taunsam 35 punkti pret Toronto, Čikāgas neveiksmes turpinās
Jons Valančūns cenšas apturēt Karlu Entoniju Taunsu
Foto: AP/Scanpix

Priekšpēdējā NBA regulārās sezonas dienā pirms Zvaigžņu spēles pārtraukuma aizvadītas 12 spēles. Savu neveiksmju joslu turpinājusi pie Austrumu favorītēm pieskaitītā Čikāgas „Bulls”, „Hornets” iekļuvusi „play-off” zonā, bet Pola Pīrsa, iespējams, pēdējā spēlē Bostonas arēnā „Clippers” papildlaikā ar 134:139 piekāpās „Celtics”.

Džimijs Batlers traumu guva piektā februāra spēlē, un kopš tā laika „Bulls” zaudējusi visās četrās spēlēs, turklāt ne pret tajām visspēcīgākajām komandām – Denveru, Minesotu, Šarloti. Šonakt kārta pienāca arī Atlantai, kura izšķirošo pārsvaru ieguva trešajā ceturtdaļā, to uzvarot ar 38:25. Mačā kopumā pārliecinošs 113:90 „Hawks” labā, kurā rezultatīvākais bija 18 minūtes nospēlējušais rezervistis Deniss Šrēders ar 18 punktiem. Čikāgai savukārt būs jādomā, kā izvairīties no sešu zaudējumu sērijas – pēc „All-Star” pauzes tai pirmās divas spēles pret konferences līderēm Klīvlendu un Toronto.

„Raptors” šonakt gan cieta negaidītu neveiksmi Minesotā, kur vietējā „Timberwolves” nosargāja uzvaru ar 117:112. Savas debitanta karjeras rezultatīvāko maču aizvadīja Karls Entonijs Taunss, kurš sameta 35 punktus (1p. 11/13, 2p. 12/19) un savāca 11 atlēkušās bumbas, droši uzvarot dueli ar Toronto centru Jonu Valančūnu. „Raptors” rindās 35 punkti Demāram Derouzanam, taču Minesotas sākumsastāvs nospēlēja daudz sabalansētāk – Endrjū Viginss pievienoja 26 punktus, bet Rikijam Rubio 19+8+8.

Iespēju atrauties tabulā izmantoja „Cavaliers”, kura cīņā pret citu Rietumu pastarīti „Lakers” izcīnīja uzvaru 120:111. Kobe Braients savā pēdējā spēlē Klīvlendā guva 17 punktus, kamēr pretinieku sastāvā Kairijam Ērvingam 35, Lebronam Džeimsam 29 punkti un 11 piespēles. Tiesa, šī spēle var nest ļoti smagas sekas Klīvlendai, jo pleca traumu guva Kevins Lavs. Šī paša pleca dēļ viņš pagājušajā sezonā nevarēja piedalīties izslēgšanas spēlēs, bet pagaidām „Cavs” nav paziņojusi par savainojuma nopietnību.

Atšķirībā no Braienta, Pols Pīrss vēl nav paziņojis, ka pēc sezonas beigām noslēgs savu karjeru, taču šāda iespēja ir visai liela. Līdz ar to šonakt, iespējams, bija viņa pēdējā spēle Bostonas „TD Garden” arēnā, kur Pīrss pavadījis savas karjeras lielāko un spožāko daļu. Šoreiz viņš tajā ieradās kā „Clippers” pārstāvis un pameta ar zaudējumu. Aizeja Tomass guva 36 punktus un pamatlaika beigās atņēma „Clippers” uzvaru, pēdējā minūtē atspēlējoties no -5. Savukārt papildlaikā „Celtics” uzvarēja ar 139:134, kas ir „Clippers” sezonas ielaisto punktu antirekords.

Septiņu uzvaru sērija pārtrūkusi „Jazz” vienībai, kas viesos piekāpās Ņūorleānai ar 96:100, un neglāba arī Derika Feivorsa 29 punkti. Savukārt Rietumu milži „Warriors” un „Spurs” turpinājuši savas uzvaru sērijas – „Spurs” saspringtā cīņā apspēlēja „Magic”, Kavai Lenardam pēdējā sekundē trāpot uzvaru nesošo metienu, bet „Warriors” mierīgi uzvarēja Fīniksā un nokārtoja fantastisko bilanci 48-4. Stefenam Karijam tikai nedaudz pietrūka līdz triple-double (26+9+9), taču gan viņš, gan Klejs Tompsons trāpīja piecus tālmetienus, turklāt Karijs pēdējā ceturtdaļā "Warriors" pārsvara dēļ atkal laukumā nemaz neizgāja. Savukārt "Suns" savu sezonas izgāšanos turpināja ar nesaskaņām uz rezervistu soliņa - minūtes pārtraukumā Ārčijs Gudvins un Markīfs Moriss par kaut ko nespēja vienoties un pagrūda viens otru, un tikai komandas biedru iejaukšanās apturēja konflikta turpinājumu.

NBA spēļu rezultāti, 11. februāris

KomandasRez.Rezultatīvākie
Pacers-Hornets95:117Džordžs 22 – Volkers 25
Magic-Spurs96:98Furņē 28 – Lenards 29
76ers-Kings110:114Kovingtons 29 – Kazinss 28
Celtics-Clippers139:134 PTomass 36 – Pols 35
Nets-Grizzlies90:109Lopess 20 – Konlijs 20
Pistons-Nuggets92:103Moriss 19 – Bārtons 20
Cavaliers-Lakers120:111Ērvings 35 – Viljamss 28
Bulls-Hawks90:113Gazols 20 – Šrēders 18
Timberwolves-Raptors117:112Taunss 35 – Derouzans 35
Pelicans-Jazz100:96Holidejs 21 – Feivorss 29
Suns-Warriors104:112Gudvins 20 – Karijs 26
Trail Blazers-Rockets116:103Lilards 31 - Hārdens 34

Austrumu konferences kopvērtējums

Poz.KomandaU-ZUzv. %+/-Sērija
1."Cavaliers"38-1473.1%+5.93 U
2."Raptors"35-1767.3%+4.41 Z
3."Celtics"32-2358.2%+4.21 U
4."Hawks"31-2456.4%+2.71 U
5."Heat"29-2454.7%-0.32 Z
6."Pacers"28-2552.8%+2.21 Z
7."Bulls"27-2551.9%-0.74 Z
8."Hornets"27-2650.9%+1.13 U
9."Pistons"27-2750.0%+0.83 Z
10."Wizards"23-2746.0%-2.61 U
11."Magic"23-2944.2%-1.41 Z
12."Knicks"23-3241.8%-2.26 Z

Rietumu konferences kopvērtējums

V.KomandaU-ZUzv. %+/-Sērija
1."Warriors"48-492.3%+12.511 U
2."Spurs"45-884.9%+13.36 U
3."Thunder"39-1473.6%+7.91 U
4."Clippers"35-1866.0%+4.91 Z
5."Grizzlies"31-2258.5%-0.91 U
6."Mavericks"29-2652.7%-0.91 Z
7."Trail Blazers"27-2750.0%+0.63 U
8."Jazz"26-2650.0%+1.41 Z
9."Rockets"27-2849.1%-1.83 Z

Izmantotie resursi:
NBA.com


, 2016-02-11 07:44, pirms 8 gadiem
Ok ruukiju vinjs dabus, bet nu eiropieshi iejutaas un 2-3sezoma tik sak tadiit brinumus
, 2016-02-11 07:51, pirms 8 gadiem
Šrēders. Tas tas no teenage mutant Ninja Turtles???
, 2016-02-11 08:11, pirms 8 gadiem
Thomas monstrs! Turners Mr. Clutch! Sullingers paskoloja Jordanu. Un Pols tik turpina flopot.
, 2016-02-11 08:15, pirms 8 gadiem
Nu sc valodnieki ? Kāpēc Stefans Karijs, ja jau viņu izrunā Kurijs ?
, 2016-02-11 08:17, pirms 8 gadiem
Jaymen rakstīja: Nu sc valodnieki ? Kāpēc Stefans Karijs, ja jau viņu izrunā Kurijs ?
Karijs izrunā... Kur tu esi dzirdējis "Kurijs"?

Nu ko, austrumu top9 ir mazliet atrāvušies no pārējiem.
, 2016-02-11 08:32, pirms 8 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Ok ruukiju vinjs dabus, bet nu eiropieshi iejutaas un 2-3sezoma tik sak tadiit brinumus
Tas ir skaidrs, ka KAT dabūs balvu. Bet derētu saprast, ka Porziņģa un Taunsa attīstības līmenis pašlaik ir ļoti atšķirīgs. Tauns jau ir pamatā fiziski nobriedis, kamēr KP vēl ir pusaudzis, teiksim kā ir..
, 2016-02-11 08:34, pirms 8 gadiem
Jā, Taunss pēdējā laikā baigi labs un droši soļo uz Rookie gada balvu
, 2016-02-11 08:47, pirms 8 gadiem
KAT būs gada rūkijs, jo viņš tāds vienkārši ir. Ne velti tuvojoties draftam viņš izkristalizējās jau par izteiktu favorītu.
, 2016-02-11 08:54, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Tas ir skaidrs, ka KAT dabūs balvu. Bet derētu saprast, ka Porziņģa un Taunsa attīstības līmenis pašlaik ir ļoti atšķirīgs. Tauns jau ir pamatā fiziski nobriedis, kamēr KP vēl ir pusaudzis, teiksim kā ir..
Tā jau saka, ka Latvieši nobriest pāriti gadu vēlāk, kā nekā taka vairāk laikam gribam sevi pie ziemeļtautām pieviltk. Bet, kkā neesmu dzirdējis kautko līdzīgu par leišiem, piemēram, tajā pašā bbolā. Par ziemeļtautām mēs to atkal varam teikt par hoķi. Kamēr mēs briestam, Zviedri spēlē hoķi, Lietuvieši basketbolu. Labi, ka vēl igauņi nav iemācījušies kamanas taisīt.
, 2016-02-11 09:14, pirms 8 gadiem
KAT visu sezonu individuāli rāda ļoti labu spēli. Laikam viens 3-5 spēļu kritums pagaidām viņam ir bijis. Ja neskaita to, viņa FG procents un cīņa par atlēkušajām ir līmenī. Ja pirms 10 spēlēm, kad NYK bija 22-22 un bija iespējas tikt izslēgšanas spēlēs, KAT pret KP6 izredzes uz rūkija balvu bija 50:50, tad tagad, ņemot vērā visus notikumus, KAT nav konkurentu.
Par Kevinu Lavu - viņam jau sen vajadzēja būt aizmainītam. Traumatisks garais bez aizsardzības, bez kura Klīvlenda ir labāka un kurš Klīvlendai palīdz tikai spēlēs, kurās nav spēcīgu pretinieku..
, 2016-02-11 09:21, pirms 8 gadiem
Stephensons tads pamulkis iemet 3pt un dabuj tehnisko par runasanu ar Bostona solinu.Pec brizi viss Bostonas solins normali ierec
, 2016-02-11 09:31, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Karijs izrunā... Kur tu esi dzirdējis "Kurijs"?

Nu ko, austrumu top9 ir mazliet atrāvušies no pārējiem.
Nu paskaties kadu speli vai interviju.
, 2016-02-11 09:34, pirms 8 gadiem
DainisU rakstīja: KAT visu sezonu individuāli rāda ļoti labu spēli. Laikam viens 3-5 spēļu kritums pagaidām viņam ir bijis. Ja neskaita to, viņa FG procents un cīņa par atlēkušajām ir līmenī. Ja pirms 10 spēlēm, kad NYK bija 22-22 un bija iespējas tikt izslēgšanas spēlēs, KAT pret KP6 izredzes uz rūkija balvu bija 50:50, tad tagad, ņemot vērā visus notikumus, KAT nav konkurentu.
Par Kevinu Lavu - viņam jau sen vajadzēja būt aizmainītam. Traumatisks garais bez aizsardzības, bez kura Klīvlenda ir labāka un kurš Klīvlendai palīdz tikai spēlēs, kurās nav spēcīgu pretinieku..
KAT būs rūkijs, jo viņš rāda caurmērā vienmērīgu, labu sniegumu, kamēr Porziņģim ar stabilitāti ir kā ir. Un te var paskatīties kā KAT spēlē pret pretspēlētājiem, jo postā pat ļoti labi var nospēlēt pret Deivisu, kas aizsardzībā ir ļoti labs, un arī ļoti spēcīgs spēlētājs. Protams, to var norakstīt uz ļoti daudzajām spēlēm pie kā viņš Spānijā nebija pieradis, un pēc pārtraukuma noteikti atgūs otro elpu.
Par Lovu runā, ka nekas traks neesot, un ka sezona nebūs cauri, bet tāpat vēl joprojām pēc gandrīz divām sezonām uzskatu, ka tur nav viņa vieta. Ļoti, ļoti ceru, ka uztaisīs Cavs kādu maiņu iekļaujot viņu.
Slēpts komentārs: gacha94
Slēpts komentārs: gacha94
, 2016-02-11 10:09, pirms 8 gadiem
gacha94 rakstīja: Okaforam 26 punkti, Taunam 35

Kurš vispār salīdzināja fakingu ar viņiem???
Tu laikam joko?Okaforam atkal dalits sliktakais +/- komanda.6 kludas.Un ta tas notiek visu sezonu.Okafora aizsardziba ir nulle.Nakosais Al Dzeferson
, 2016-02-11 10:27, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tu laikam joko?Okaforam atkal dalits sliktakais +/- komanda.6 kludas.Un ta tas notiek visu sezonu.Okafora aizsardziba ir nulle.Nakosais Al Dzeferson
Skatos ka keponiem baigi patīk skatīties nākotnē un izdarīt verdiktus. Okafors tas jau nākamais Džefersons, Towns nespēs progresēt, bet fakings tas gan būs baigais monstrs. Jāpagaida tik daži gadiņi kad nobriedīs.

Identiskus komentārus kādreiz es lasīju rakstos pie Biedriņa un Gulbja - pēc daži gadiņi viņi nobriedīs un visus graus.
Pagaidīsim vēl dažus gadiņus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 10:35, pirms 8 gadiem
gacha94 rakstīja: Skatos ka keponiem baigi patīk skatīties nākotnē un izdarīt verdiktus. Okafors tas jau nākamais Džefersons, Towns nespēs progresēt, bet fakings tas gan būs baigais monstrs. Jāpagaida tik daži gadiņi kad nobriedīs.

Identiskus komentārus kādreiz es lasīju rakstos pie Biedriņa un Gulbja - pēc daži gadiņi viņi nobriedīs un visus graus.
Pagaidīsim vēl dažus gadiņus.
Tu tak esi reals mulkis,kas nespej savu dirsu izvilkt talak par SC komentaru sadalas
, 2016-02-11 10:37, pirms 8 gadiem
gacha94 rakstīja: ....
Ko tev Porziņģis izdarījis, ka tā jānod*rš visu laiku (bez reāla pamatojuma)? Klasiskā latviešu skaudība?
, 2016-02-11 10:37, pirms 8 gadiem
Līdzšinēja pieredze rāda ka latvieši vispār labi spēlē tikai karjeras sākumā, bet vēlāk viņi vienkārši nenobriest.
, 2016-02-11 10:48, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Ko tev Porziņģis izdarījis, ka tā jānod*rš visu laiku (bez reāla pamatojuma)? Klasiskā latviešu skaudība?
Man viņš neko nav nodarījis, lai gan viņš Latviju nosauca par faking Latviju.
Es tikai cīnos pret keponu stulbumu un aprobežotību
, 2016-02-11 11:01, pirms 8 gadiem
gacha94 rakstīja: Man viņš neko nav nodarījis, lai gan viņš Latviju nosauca par faking Latviju.
Es tikai cīnos pret keponu stulbumu un aprobežotību
Aizej paraudi ;(
, 2016-02-11 11:02, pirms 8 gadiem
gacha94 rakstīja: Okaforam 26 punkti, Taunam 35

Kurš vispār salīdzināja fakingu ar viņiem???
ESPN exsperti jau laikam neko nezina vai ne? KP ir labāks aizsardzībā par viņiem visiem kopā. Bloki stīli vairāk. Skatāma spēle, bez Rubio Townsa procents būtu krietni švakāks, kļūdās vairāk. No TOp7 rookijiem KP voienīgajam ir pozitīvs +/- kaut vai bilance knicks ir negatīva. KAT dabūs balvu, par to šaubu nav, bet nenoliekat KP, jo pirmajā sezonā neviens negaidīja, ka viņš būs tik labs, bet tagad pēkšņi viņam jādabū gada Rooks, savādāk viņš ir nekam nederīgs fakings. Viegli heitot Latvieti, kas ir sasniedzis savā karjerā jau tagad vairāk nekā viss pašreizējais Latvijas sportistu sastāvs kopā.
, 2016-02-11 11:06, pirms 8 gadiem
Kas tur ar suns notiek, ka Moriss klapē savus komandas biedrus uz soliņa? Laikam viņa maiņa ir neizbēgama.
, 2016-02-11 11:15, pirms 8 gadiem
Gan jau, ka Raselam ar trauma, ne tikai Lavam... Šitā atrautries... Jēziņ...
, 2016-02-11 11:19, pirms 8 gadiem
gacha94 rakstīja: Man viņš neko nav nodarījis, lai gan viņš Latviju nosauca par faking Latviju.
Es tikai cīnos pret keponu stulbumu un aprobežotību
Kurš tad te īsti ir stulbs un aprobežots, ja salīdzina KP ar Gulbi un Biedriņu... Trīs pilnīgi dažādi cilvēki no dažādām pasaulēm, vilkt kaut kādas paralēles pašlaik ir vienkārši bezjēdzīgi un tikai parāda tavu zemo izpratni par sportu kopumā.
Slēpts komentārs: gacha94
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Andree
, 2016-02-11 11:25, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Kurš tad te īsti ir stulbs un aprobežots, ja salīdzina KP ar Gulbi un Biedriņu... Trīs pilnīgi dažādi cilvēki no dažādām pasaulēm, vilkt kaut kādas paralēles pašlaik ir vienkārši bezjēdzīgi un tikai parāda tavu zemo izpratni par sportu kopumā.
Šeit ir tavs komentārs kur tu pats velc savas stulbās un aprobežotās paralēles

derētu saprast, ka Porziņģa un Taunsa attīstības līmenis pašlaik ir ļoti atšķirīgs. Tauns jau ir pamatā fiziski nobriedis, kamēr KP vēl ir pusaudzis, teiksim kā ir..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 11:29, pirms 8 gadiem
KP6unCR7Fan rakstīja: KP ir 20 years old. Cik towns ir vecs?
Towns ir jaunāks un labāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 11:38, pirms 8 gadiem
Andree rakstīja: Da ko tu te lej...sasniedzis visvairāk....murgs pilnīgs....viss, ko viņš ir sasniedzis ir tas, ka izaudzis 2.20. Ja viņš būtu 2.00, tad ar ekvivalentu darba apjomu, ko savā karjerā ir ieguldījis līdz šim, nekādā NBA viņš nebūtu. Ir apkaunojoši nolikt ar zemi visus pārējos sportistus, kas savos sporta veidos ir ieguldījuši tikpat daudz darba un svīduši tikpat, ja ne vairāk. Vienīgā viņu atšķirība - ka viņiem daba nav iedevusi būtisku priekšrocību pret pārējiem (kā KP 2.20 augums - attiecīgi, šajā spēlētāju kategorijā ar tādu augumu konkurence ir miljons reizes mazāka, kā citur, tāpēc izsisties ir vieglāk.

Jūs teiksiet, ka KP nav vainīgs, ka izauga tik garš un kā tad novērtēt sasniegumus? A vot vienkārši - pēc atdeves valsts izlasēs. Ja viņš NBA dabūs kaut vai 10 titulus, bet izlasē nespēlēs, viņš būs sasniedzis mazāk, kā jebkurš futbolists, kas visu sirdi atdevis LV izlasei.

Nē šis ir labs....
Kādi tik tie cilvēki nav tam Dieviņam uz tiem pleciem...
, 2016-02-11 11:46, pirms 8 gadiem
Andree rakstīja: Da ko tu te lej...sasniedzis visvairāk....murgs pilnīgs....viss, ko viņš ir sasniedzis ir tas, ka izaudzis 2.20. Ja viņš būtu 2.00, tad ar ekvivalentu darba apjomu, ko savā karjerā ir ieguldījis līdz šim, nekādā NBA viņš nebūtu. Ir apkaunojoši nolikt ar zemi visus pārējos sportistus, kas savos sporta veidos ir ieguldījuši tikpat daudz darba un svīduši tikpat, ja ne vairāk. Vienīgā viņu atšķirība - ka viņiem daba nav iedevusi būtisku priekšrocību pret pārējiem (kā KP 2.20 augums - attiecīgi, šajā spēlētāju kategorijā ar tādu augumu konkurence ir miljons reizes mazāka, kā citur, tāpēc izsisties ir vieglāk.

Jūs teiksiet, ka KP nav vainīgs, ka izauga tik garš un kā tad novērtēt sasniegumus? A vot vienkārši - pēc atdeves valsts izlasēs. Ja viņš NBA dabūs kaut vai 10 titulus, bet izlasē nespēlēs, viņš būs sasniedzis mazāk, kā jebkurš futbolists, kas visu sirdi atdevis LV izlasei.
Tad pasaki, kurš sportists Latvijas vārdu pasaulē ir nesis vairāk nekā KP! Izņemot Gulbi, kad bija TOP10, neviens cits nav tik daudz nesis LV vārdu pasaulē. Un tas LV labā ir ļoti daudz un tas ir sasniegums. Un tu nezini, kāds būtu KP ar 2m augumu, tad jau varam teikt, kāds būtu Lebrons, ja viņam būtu 1,7m? Kāds būtu Shaks, ja viņam būtu 95 kg. Kāds būtu M.Dukurs, ja būtu 2.1m? Tas ir stulbums, no sērijas, kas būtu, ja būtu.
U-18 izlasē čalis ir spēlējis. Tu runātu tā it kā viņš jau būtu atteicis izlasei uz mūžu. Tev jāsamierinās, ka viņš ir populārākais, labākais LV sportists, kas LV vārdu pasaulē ir nesis vairāk, nekā jebkurš cits!
, 2016-02-11 11:50, pirms 8 gadiem
gacha94 rakstīja: Ko tad viņš ir sasniedzis???
Tam pašām Gulbim dažas uzvaras par Federeru
Keponi tos sasniegumus laikam mēra pec dāžiem skaistiem dankiem un twītera plusiem
Gulbis 20 gadu vecumā bija kko sasniedzis, bija uzvarējis kādu 1000 vai 500 turnīru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 11:52, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Tad pasaki, kurš sportists Latvijas vārdu pasaulē ir nesis vairāk nekā KP! Izņemot Gulbi, kad bija TOP10, neviens cits nav tik daudz nesis LV vārdu pasaulē. Un tas LV labā ir ļoti daudz un tas ir sasniegums. Un tu nezini, kāds būtu KP ar 2m augumu, tad jau varam teikt, kāds būtu Lebrons, ja viņam būtu 1,7m? Kāds būtu Shaks, ja viņam būtu 95 kg. Kāds būtu M.Dukurs, ja būtu 2.1m? Tas ir stulbums, no sērijas, kas būtu, ja būtu.
U-18 izlasē čalis ir spēlējis. Tu runātu tā it kā viņš jau būtu atteicis izlasei uz mūžu. Tev jāsamierinās, ka viņš ir populārākais, labākais LV sportists, kas LV vārdu pasaulē ir nesis vairāk, nekā jebkurš cits!
Vairāk gan pasauļē viņš nes amerikāņu komandas NYK un NBA vārdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 11:55, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Da ko te kepkas par to vaarda neshanu pasaulee

Ne to var izmerit, ne no taa kaads labums.No taa ka paaris jenki ieskatisies globusaa kur atrodas Faking Latvia mums labaaku dziivi neradiis un paedis no taa neviens nebuus

Stulbuma kalngals, bet visrecigakais ka vinsh nes vaardu pasaulee kamer citi nee
Šoreiz nākas tev piekrist, aptuveni pirmajā mirklī paskatās, kas tas pa kadru, pēc mēneša jau visiem pajāt, no kurienes viņš, Latvijas, Lietuvas vai Kazahstānas. Tāpat kā Novickis visiem asociējas pirmkārt ar Dalasu un NBA, nevis ar to, ka viņš ir vācietis.
, 2016-02-11 11:56, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Gulbis 20 gadu vecumā bija kko sasniedzis, bija uzvarējis kādu 1000 vai 500 turnīru?
Un ko Porziņģis ir uzvarējis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 11:56, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: KP ar savu 2,2 ir nonaacis tur kur ar taadu augumu trenejoties basii ir janonaak. Vai tas ir kads uuber sasniegums - nee!!! Un izcinijis vinsh paslaik nav pilnigi neko!!!
Piekrītu.

Lūk, elementāra formula "sasniegumu" novērtēšanai:

1) cilvēki ar augumu 2.20 pasaulē un vienlaikus basketbolisti - daži desmito varbūt, pieņemsim 80. KP ir ieguldījis darbu, uzkačājis skilu, prasmes un no šiem dažiem desmitiem ir NBA un spēlē labi. Viņš ir apsteidzis - tieši 79 cilvēkus uz pasaules.

2) badmintonisti (te augums nav tik svarīgs) - uz pasaules reāli pāris miljoni. Pasaules čempions un olimpisko spēļu čempions - apsteidzis dažus miljonus.

Kurš vairāk sasniedzis?
, 2016-02-11 11:58, pirms 8 gadiem
Vēl slavenos dukurus var pieminēt.
, 2016-02-11 11:59, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Da ko te kepkas par to vaarda neshanu pasaulee

Ne to var izmerit, ne no taa kaads labums.No taa ka paaris jenki ieskatisies globusaa kur atrodas Faking Latvia mums labaaku dziivi neradiis un paedis no taa neviens nebuus

Stulbuma kalngals, bet visrecigakais ka vinsh nes vaardu pasaulee kamer citi nee
Paēdis nebūs arī no renes šļūcēja medaļām, viņi pat vēl atņem tavu nodokļu maksātāju nauda, lai šļūktu pa reni un vēl jāmaksā viņiem par medaļām. KP no LV budžeta nav neko atņēmis, viņš ar savu popularitāti veicina ekonomiku, jo tagad daudz Ņujorkieši brauks vasarā uz LV.
Man nav nekas pret reni, bet tu pats sāki!
, 2016-02-11 11:59, pirms 8 gadiem
Trūkst vārdu, kāds "Latvijas zieds" te ir nolasījies Pazaudētā jaunatne, ne izglītības, ne darba, bet galvenais, ka "Eksperti" sporta lapeles komentāru sadaļā. Lai jums veicas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 12:02, pirms 8 gadiem
Andree rakstīja: Vēl slavenos dukurus var pieminēt.
, 2016-02-11 12:02, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Taa jau ari ir. No tas saucamas vaarda neshanas pasaulee butiska noziime ir drizak tai komandai kur vinsh spele un vinam pasham, jo tagad ap NYK ir lielaaks haips un pashu KP arii NBA visur baazh topos ne pa keksi. Ka nekaa top3 ruukijs, bet mums no taa vairaak par godu un neguletaam naktiim netiek.
Pēc tava teiktā sports vispār nekādu labumu nedod.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 12:06, pirms 8 gadiem
Andree rakstīja: Piekrītu.

Lūk, elementāra formula "sasniegumu" novērtēšanai:

1) cilvēki ar augumu 2.20 pasaulē un vienlaikus basketbolisti - daži desmito varbūt, pieņemsim 80. KP ir ieguldījis darbu, uzkačājis skilu, prasmes un no šiem dažiem desmitiem ir NBA un spēlē labi. Viņš ir apsteidzis - tieši 79 cilvēkus uz pasaules.

2) badmintonisti (te augums nav tik svarīgs) - uz pasaules reāli pāris miljoni. Pasaules čempions un olimpisko spēļu čempions - apsteidzis dažus miljonus.

Kurš vairāk sasniedzis?
Augums nav noteicošais. PF pozīcijā spēlē arī H.Barns un D.greens spēlē pa centru. Novitskim arī nav 2.2m. Un tagad atbildi cik profesionāli badmintonisti pasaulē ir un cik basketbolisti, kurš populārāks? Kāpēc tas Indietis ar 2.26 nevarēja nostiprināties NBA? Kapēc tagad pašečņiks ar tādu pašu augumu silda beņķi spānijā?
, 2016-02-11 12:08, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Valsts viziitkarte ir futbola izlase nevis viens sportists. Kaa jau teicu kads paskatisies globusaa, varbut kads arii atbrauks bet lai runatu par ekonomisko izaugsmi KP sakaraa - tur ir jaabut konkreetam aaplim
Kā var teikt, ka viņš neko nedod LV, tas, ka viņš tur ir jau dod LV daudz. Izdzer vēl 5 zemeņu fiziņus un padomā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 12:16, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: KP ir dabas dots 2,2, nenormaali garas rokas BET 2metrnieka veikliiba un lokanums!!! Izrunaats jau daudz reizhu... vinam ir dota neraksturiga veikliba savam augumam un metiena izjuuta.... Tas ir dabas dots talants un viss.

Paskaties to pashu Deandree,Drammondu kas ir garie bet kuriem metiena izjuuta no dabas vnk nav dota tapec vini pat FT 50% nekad nemetis. Ir arii mazie kaa piemeram Rondo kuram arii taa metiena izjuuta nav un nebuus, pat par spiti ka vinsh ir salidzinosi maza auguma.

KP tas viss ir kopaa, tapec vinan nonaksana NBA ir tikai tas kam bija janotiek. Patiesibaa jabrinas ka LV taads kadrs piedzimis...
Neienāca prātā, ka tās divas vasaras, ko individuāli trenējās un nemēģināja trenēties ar izlasi deva to izaugsmi? Kā teica Ozo,W,Balderis, talants ir 10%,veiksme 1% pārējais ir ieguldītais darbs. KP nav tusētājs un ar lielām darba spējām, tāpēc arī viņš ir tur, kur ir un būs vēl labāks. Viņš ir TOP3 Rooks, ko vēl jūs gribat. Kobe arī nedabūja gada Rooku. Novitskis arī nē. Beidzat heitot un meklēt slikto. Iedzer fiziņu un nomierinies!
, 2016-02-11 12:17, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Ko tas dod??? Paigaidaam vienigais devums LV sakaraa ir Faking Latvia!!!

Tad jau olas un transleiteris ir nesusi LV vaardu pasaulee tikpat buutiski. Domaaju tagad visi skries uz muusu LV muuziku koncertiem arii
Viņi izmantoja KP vārdu exspert, lai izsistos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 12:50, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Tad pasaki, kurš sportists Latvijas vārdu pasaulē ir nesis vairāk nekā KP! Izņemot Gulbi, kad bija TOP10, neviens cits nav tik daudz nesis LV vārdu pasaulē. Un tas LV labā ir ļoti daudz un tas ir sasniegums. Un tu nezini, kāds būtu KP ar 2m augumu, tad jau varam teikt, kāds būtu Lebrons, ja viņam būtu 1,7m? Kāds būtu Shaks, ja viņam būtu 95 kg. Kāds būtu M.Dukurs, ja būtu 2.1m? Tas ir stulbums, no sērijas, kas būtu, ja būtu.
U-18 izlasē čalis ir spēlējis. Tu runātu tā it kā viņš jau būtu atteicis izlasei uz mūžu. Tev jāsamierinās, ka viņš ir populārākais, labākais LV sportists, kas LV vārdu pasaulē ir nesis vairāk, nekā jebkurš cits!
Sasniegumu un vārda nešana pasaule ir pavisam dažādas lietas kepon Tas ka NY prese un NBA viņu reklamē taču nav saistīts ar sasniegumiem jo fakings NBA ir pavisam viduvējs basketbolists un nav pat labākais rūkijs.
Tad kādi ir viņa sasniegumi???
, 2016-02-11 13:02, pirms 8 gadiem
Towns ir montrs,zel kad tāda kluba spele šim džekam jādod Roky balva skatoties ka vins spele ,bus iespaidīgs ,kadrs .
, 2016-02-11 13:04, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Valsts viziitkarte ir futbola izlase nevis viens sportists. Kaa jau teicu kads paskatisies globusaa, varbut kads arii atbrauks bet lai runatu par ekonomisko izaugsmi KP sakaraa - tur ir jaabut konkreetam aaplim
100% taisnība. Ir tāds slavens futbolists Drogbā kurš nāk no Kotdivuāras, bet kas manā dzīvē minās no tā ka viņš nāk no Kotdivuāras??? 70% futbola fanu tādu faktu pat nemaz nezin.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 13:05, pirms 8 gadiem
man patik ka KP spele ,jo retums ir tādi džeki kas var ar tādu augumu spēlēt un tik labi kustēties un mest . . Bet nez vai pa viņu runātu ta kāda cita kluba?? ja vins nebutu nokļuvis NY ??
, 2016-02-11 13:09, pirms 8 gadiem
Ozolns8 rakstīja: man patik ka KP spele ,jo retums ir tādi džeki kas var ar tādu augumu spēlēt un tik labi kustēties un mest . . Bet nez vai pa viņu runātu ta kāda cita kluba?? ja vins nebutu nokļuvis NY ??
Kāda starpība klubam? Esi dzirdējis cik no citiem klubiem bija gribējuši viņu pat draftā, kad viņš nebija parādījis šo sniegumu NY rindās?
, 2016-02-11 13:13, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Trūkst vārdu, kāds "Latvijas zieds" te ir nolasījies Pazaudētā jaunatne, ne izglītības, ne darba, bet galvenais, ka "Eksperti" sporta lapeles komentāru sadaļā. Lai jums veicas.
Drīz būs tāpat kā delfos. Visi normālie cilvēki būs aiztinušies un troļļi varēs mērīties ar stulbumu savā starpā.
Vot, būtu interesanti, ja ieviestu komentārus, kur var komentēt pieslēdzoties caur ibankau, līdzīgi kā notiek balsojums manabalss, uzreiz zinātu, kas ko raksta. Tad uzreiz sāktu piedomāt pie tā, ko runā.
, 2016-02-11 13:18, pirms 8 gadiem
Kurzemes Petjka rakstīja: Kapēc bez pamata jāheito KP6, ja var pamatoti heitot lemberdzēnus?
Tu domā ka cilvēki bez pamatā viņu sāka saukt par fakingu
, 2016-02-11 13:22, pirms 8 gadiem
Ozolns8 rakstīja: Towns ir montrs,zel kad tāda kluba spele šim džekam jādod Roky balva skatoties ka vins spele ,bus iespaidīgs ,kadrs .
tu esi totāls analfabēts! pat savu niku piereģistrējot esi kļūdījies- "ozolins" vietā ierakstījis "ozolns".

IGNORE!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 13:27, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kapēc tagad pašečņiks ar tādu pašu augumu silda beņķi spānijā?
16 pts 13 minūtēs un 100% precizitāte Eirokausā ir ''silda beņķi''?
Pasečņiks vēl parādīs kuzkina māti visiem, redzēsiet!
, 2016-02-11 13:51, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Valsts viziitkarte ir futbola izlase nevis viens sportists. Kaa jau teicu kads paskatisies globusaa, varbut kads arii atbrauks bet lai runatu par ekonomisko izaugsmi KP sakaraa - tur ir jaabut konkreetam aaplim
Kāds vēl futbols? - Galīgi galvu saspiedis esi?
, 2016-02-11 13:52, pirms 8 gadiem
Nez, manuprāt, KP vēl pacīnīsies par Rookie of the year.
, 2016-02-11 13:55, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: 16 pts 13 minūtēs un 100% precizitāte Eirokausā ir ''silda beņķi''?
Pasečņiks vēl parādīs kuzkina māti visiem, redzēsiet!
Neesi lo*s, paskaties, cik viņš ir nospēlējis pārējās 10 Eirokausa spēlēs - precīzi 71 min jeb 7:06 spēlē (turklāt 21 min pret Strasburgu), kurās guvis 22 punktus jeb 2.2.punktus spēlē. Pasečņiks no soliņa tiek piecelts tikai un vienīgi tādēļ, ka pamatcentram A.Omičam bija trauma un viņš izlaida spēli pret Strasburgu traumas dēļ iesāka rezervē pret Hapoel.
, 2016-02-11 14:38, pirms 8 gadiem
Andree rakstīja: Piekrītu.

Lūk, elementāra formula "sasniegumu" novērtēšanai:

1) cilvēki ar augumu 2.20 pasaulē un vienlaikus basketbolisti - daži desmito varbūt, pieņemsim 80. KP ir ieguldījis darbu, uzkačājis skilu, prasmes un no šiem dažiem desmitiem ir NBA un spēlē labi. Viņš ir apsteidzis - tieši 79 cilvēkus uz pasaules.

2) badmintonisti (te augums nav tik svarīgs) - uz pasaules reāli pāris miljoni. Pasaules čempions un olimpisko spēļu čempions - apsteidzis dažus miljonus.

Kurš vairāk sasniedzis?
Cik pasaulē ir interneta rakstu komentētāji?
Cik no tiem ir ar tendenci uz kaut kā mērķtiecīgu nolikšanu un iedzimtu pesimisma gēnu un nespēju publiski izrādīt prieku par kādu citu izņemot sevu un sev tuvos?
Un tad pasaki, kurš no viņiem ir vairāk sasniedzis, kurš mērķtiecīgāk noliek vienīgo spēlētāju pasaules basketbola virsotnē?

Klau, cik pasaulē ir makšķernieku? Latvijā te nesen kaut kādā cēmpionātā medaļas izcīnija, klau, cik tas vecis ir apsteidzis cilvēkus uz pasaules? Strādā, pieņemsim, ceļu būves uzņēmumā, rok grāvjus, izglītība - četras klases un deju kursi, intereses - alkohols un nepilngadīgu meiteņu stalkošana internetā, kuru gan jau, ka aizņemas no kaimiņa, jo pats nespēj apmaksāt....

KURŠ VAIRĀK SASNIEDZIS?
, 2016-02-11 14:45, pirms 8 gadiem
Kaut kāds murgs...
Nu es priecājos par KP, jā viņš ir tur tikai nepilnu gadu, bet rāda ļoti skatāmu sniegumu...
Jā esmu piesardzīgs ar pārsteidzīgiem secinājumiem, jo negribas, lai iznāk Biedriņa variants, par kuru gan arī ir ko lepoties, kaut vai par to vien, kā lieliski izmantot sistēmu, lai nodrošinātu sev dzīvi ar visai relatīvi īsu smaga darba periodu. Bet tomēr smaga darba periodu.
Bet brutāli to visu nolikt, dramatizēt, veidot nezin kādas tur stulbas teorijas?
Kas ar cilvcēci notiek?
Nu nepatīk, neinteresē, forši, tātad tev ir citas intereses, nefano, izsakies skeptiski, esi kritiķis....
Bet nu dzīt tādu sviestu par kaut kādiem augumiem, ieguldītā darba apjomiem un visu citu.... Tas tak ir slimi nu nopietni!
, 2016-02-11 14:47, pirms 8 gadiem
gacha94 rakstīja: Tu domā ka cilvēki bez pamatā viņu sāka saukt par fakingu
Un kā tev liekas? Daudz tie nabadziņi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 14:55, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Kaut kāds murgs...
Nu es priecājos par KP, jā viņš ir tur tikai nepilnu gadu, bet rāda ļoti skatāmu sniegumu...
Jā esmu piesardzīgs ar pārsteidzīgiem secinājumiem, jo negribas, lai iznāk Biedriņa variants, par kuru gan arī ir ko lepoties, kaut vai par to vien, kā lieliski izmantot sistēmu, lai nodrošinātu sev dzīvi ar visai relatīvi īsu smaga darba periodu. Bet tomēr smaga darba periodu.
Bet brutāli to visu nolikt, dramatizēt, veidot nezin kādas tur stulbas teorijas?
Kas ar cilvcēci notiek?
Nu nepatīk, neinteresē, forši, tātad tev ir citas intereses, nefano, izsakies skeptiski, esi kritiķis....
Bet nu dzīt tādu sviestu par kaut kādiem augumiem, ieguldītā darba apjomiem un visu citu.... Tas tak ir slimi nu nopietni!
Viss sākās dēļ šīs te frāzes "Viegli heitot Latvieti, kas ir sasniedzis savā karjerā jau tagad vairāk nekā viss pašreizējais Latvijas sportistu sastāvs kopā".

Tagad pasaki, augsti inteliģentais cilvēk (spriežot pēc taviem tekstiem), vai tā nav "visa pašreizējo LV sportistu" brutāla pazemošana?

Neviens KP neheito, es arī par viņu priecājos. Bet pateikt, ka visi LV sportisti neko nav sasnieguši un ir nekas, salīdzinot ar KP uz šo brīdi, tā ir brutāla di..ā līšana tam pašam KP, kurš, visticamāk, pats to nemaz nevēlas un ir piezemēts, normāls čalis.
, 2016-02-11 15:30, pirms 8 gadiem
Andree rakstīja: Viss sākās dēļ šīs te frāzes "Viegli heitot Latvieti, kas ir sasniedzis savā karjerā jau tagad vairāk nekā viss pašreizējais Latvijas sportistu sastāvs kopā".

Tagad pasaki, augsti inteliģentais cilvēk (spriežot pēc taviem tekstiem), vai tā nav "visa pašreizējo LV sportistu" brutāla pazemošana?

Neviens KP neheito, es arī par viņu priecājos. Bet pateikt, ka visi LV sportisti neko nav sasnieguši un ir nekas, salīdzinot ar KP uz šo brīdi, tā ir brutāla di..ā līšana tam pašam KP, kurš, visticamāk, pats to nemaz nevēlas un ir piezemēts, normāls čalis.
Un tapēc, ka kāds kaut ko stulbu pasaka, tu meties apbsurdos salīdzinājumos un mauc anormālas teorijas?
Lai cik tas dumji izklausās tā to paziņot, kaut kāda patiesība tajā ir. Skaidrs, ka KP nav ne stenlija kausu turējis rokās (savā sporta veidā), ne olimpiādē bijis, medaļu pasaulē izcīnījis un vēl daudzas lietas viņš NAV un gan jau, ka nekad NEBŪS paveicis... Bet...
patiesība ir tajā apgalvojumā arī ir... Viņš debitējot līgā ir nopelnījis vairāk, kā tādas bobsleja savienības 5 gadu budžetu...
Tā pat to var attiecināt uz skatītāju auditorijām, atpazīstamību... KAs NBA ir pasaulē, kāds orgāns tas ir un kas ir tas pats bobslejs, skeletons, kamaniņas?
Es pat teiktu tai pašā basketā, cik pasaulē zina KP un cik zina tādu LV basketa grandu kā Kristapu Valteri vai Kasparu Kambalu?
Nu cik Ķīnā iedzīvotāji? pret Eiropu salīdzinot...
Ja cilvēks vērtē KP pēc nopelnītās naudas, kas ir 4+ miljoni, no kuriem viņš reāli saņemot kaut kādu 3. daļu ir jau nopelnījis vairāk nekā 95% LV basketbolsisti karjerā spēj... Nu tad viņš ir sasniedzis vairāk...

Lai vai kā, nu tapēc, ka kāds dzīvi redz un vērtē savādāk, nevaj sākt dzīt apsurdas lietas un utopijas.
, 2016-02-11 16:01, pirms 8 gadiem
Tika pateikts nevis kaut kas stulbs, bet tika uzbraukts virsū visiem LV sportistiem, kas gadiem strādājuši un lējuši sviedrus. Ja kādu nepamatoti apceļ, noliek, tad normāla cilvēka pienākums ir iestāties pret netaisnību.

Bez tam, visu labā ir dzīvot normālā, izglītotā, saprātīgā sabiedrībā, tāpēc pilsoņu pienākums (pēc iespējas) ir pamācīt "glupjākos", jo citādāk viņš arī glupjš paliks kādu brīdi, bet ja viņš nāks pie prāta, visa sabiedrība un valsts no tā tikai iegūs.

Tāpēc man nebija grūti iestāties par pārējiem LV sportistiem un argumentēti pamatot, ka KP (visādā ziņā foršs čalis, piezemēts, nav lielīgs u.t.t.) šobrīd nav visiem priekšā sasniegumu ziņā tikai tāpēc, ka izvēlējies vienu no mūsdienu pelnošākajiem sporta veidiem (kas, attiecīgi, ir masu mediju uzmanības centrā). Te nav nekā aBsurda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-02-11 16:07, pirms 8 gadiem
Galdnieks vārdā Otomārs rakstīja: ir ir drīzāk Kurijs un vispār ir arī Kriss Bāšs
Kapēc diez nelatvisko, piemēram, Koubī?
, 2016-02-11 16:17, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Tas ir skaidrs, ka KAT dabūs balvu. Bet derētu saprast, ka Porziņģa un Taunsa attīstības līmenis pašlaik ir ļoti atšķirīgs. Tauns jau ir pamatā fiziski nobriedis, kamēr KP vēl ir pusaudzis, teiksim kā ir..
100% tev piekrītu. Kristaps fiziski diemžēl vēl pašvaks. Nu ko var darīt, ka tie mellie jau no dabas fiziski ir daudz vairāk dabūjuši nekā baltie. Tāpēc baltajiem jāpieliek daudz vairāk pūļu no jāizlej daudz vairāk sviedru, lai fizuhā pārāk neatpaliktu no mellajiem. Mellie var tusēt pa ballītēm un tik un tā neko daudz nezaudēs.
Un tikai tāpēc Towns pagaidām ir priekšā Porzingim. Bet kad Kristaps pieliks fizuhā, tad arī spilgtāk būs redzama viņu abu milzīgā šķirba tehniskajā arsenālā. Visiem ir skaidrs, ka Kristaps ir daudz talantīgāks tehniski un ja tā var teikt - potenciāli inteliģentāks par Taunsu uz laukuma (kā zināms, domāšana arī nav pēdējā lieta basketbolā)
, 2016-02-11 16:52, pirms 8 gadiem
Kurzemes Petjka rakstīja: Tā jau viņu saukā tikai lemberdzēni ar izskalotām smadzenēm un citi netradicionāļi
Piemērus studijā.
, 2016-02-11 18:08, pirms 8 gadiem
Kurzemes Petjka rakstīja: Tā jau viņu saukā tikai lemberdzēni ar izskalotām smadzenēm un citi netradicionāļi
Nu,tu esi aprobežots pajols,gan jau vecāki ar tevi lepojas,pumpaini Pus gadu no vietas smirdi par Ventspilniekiem,laikam nekā cita tev darīt nav,kā tikai stulbi pļūtīt,mazais ķepā rāvējs
, 2016-02-11 19:14, pirms 8 gadiem
ej dillēs rakstīja: 100% tev piekrītu. Kristaps fiziski diemžēl vēl pašvaks. Nu ko var darīt, ka tie mellie jau no dabas fiziski ir daudz vairāk dabūjuši nekā baltie. Tāpēc baltajiem jāpieliek daudz vairāk pūļu no jāizlej daudz vairāk sviedru, lai fizuhā pārāk neatpaliktu no mellajiem. Mellie var tusēt pa ballītēm un tik un tā neko daudz nezaudēs.
Un tikai tāpēc Towns pagaidām ir priekšā Porzingim. Bet kad Kristaps pieliks fizuhā, tad arī spilgtāk būs redzama viņu abu milzīgā šķirba tehniskajā arsenālā. Visiem ir skaidrs, ka Kristaps ir daudz talantīgāks tehniski un ja tā var teikt - potenciāli inteliģentāks par Taunsu uz laukuma (kā zināms, domāšana arī nav pēdējā lieta basketbolā)
Tu saproti, ka esi rasists? Mēs katrs esam individualitāte un nevar pateikt, ka visi afroamerikāņi ir fiziski attīstītāki par eiropeīdās rases pārstāvjiem.

Tas būtu tāpat kā pateikt - paskaties kur ir Āfrika un kur Eiropa, afrikāņi ir stulbi un viņu augstākais sasniegums vienmēr būs no mēsliem veidota būda.
, 2016-02-11 22:09, pirms 8 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Tu saproti, ka esi rasists? Mēs katrs esam individualitāte un nevar pateikt, ka visi afroamerikāņi ir fiziski attīstītāki par eiropeīdās rases pārstāvjiem.

Tas būtu tāpat kā pateikt - paskaties kur ir Āfrika un kur Eiropa, afrikāņi ir stulbi un viņu augstākais sasniegums vienmēr būs no mēsliem veidota būda.
Nu jā.... es arī neesmu rasists, bet man liekas, ka katram baltajam ir jāpieder diviem melnajiem vai šķībajiem.
, 2016-02-12 10:30, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: KP ir dabas dots 2,2, nenormaali garas rokas BET 2metrnieka veikliiba un lokanums!!! Izrunaats jau daudz reizhu... vinam ir dota neraksturiga veikliba savam augumam un metiena izjuuta.... Tas ir dabas dots talants un viss.
Par visu ko var strīdēties un diskutēt, bet šī manuprāt gan bija pamatīga aplamība. Veiklība ir dabas dots talants? Uzskatu, ka jebkurš, kuram nav kādu veselības problēmu, var iemanīties būt veikls un lokans kādā nodarbē, ja ieliek iekšā pamatīgu darbu un sviedrus. Un Kristaps tieši to arī ir izdarījis - cītīgi strādājis, trenējies, un tieši tāpēc viņš ir tik lokans un veikls priekš sava auguma.

Tad jau sanāk, ka vīrieši nekad nevar iemācīties dejot, ja viņiem nav dabas dota lokanība un kustību spējas.. Bet tomēr, ja tu trenējies, Tu taču vari iemācīties dejot? Tas, ka cits garais nav tik veikls kā Kristaps, nozīmē to, ka viņš nav pienācīgi smagi trenējies un uzskatījis, ka ar savu garo augumu tāpat visus apsteigs.