Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

Latvija šokē Zviedriju un pirmo reizi spēlēs PČ pusfinālā!

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Latvija šokē Zviedriju un pirmo reizi spēlēs PČ pusfinālā!
Latvijas hokeja izlase svin vēsturisko panākumu. Foto: Matt Zambonin/IIHF

Pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā Latvija ar 3:1 pieveica Zviedriju un pirmo reizi mūsu hokeja vēsturē nopelna tiesībās spēlēt pusfinālā un cīnīties par medaļām!

Spēli pārpildītajā arēnā abas komandas iesāka aktīvi un ātri apmainījās momentiem. Latvijai laba iespēja bija Mikam Indrašim un Rūdolfam Belceram, bet abos gadījumos ripa lidoja vārtiem secen. Pēc tāla Kristapa Zīles metiena ripu droši ķēra Lāšs Jūhansons. Jau perioda vidū tuvu pirmajiem vārtiem bija zviedri, bet pēdējā brīdī ripu ar slidu atvairīja Artūrs Šilovs.

Jau divas minūtes vēlāk pirmie vārti tiek gūti un to paveic Latvija - Oskars Cibuļskis pārtver ripu, izdara spēcīgu, bet neprecīzu metienu, tomēr ripu aiz vārtiem savāc Rihards Bukarts, nogādā to vārtu priekšā, kur veiklākais izrādās Dans Ločmelis, precīzi metot vārtu augšējā stūrī! Trešdaļas beigas mūsējie aizvadīja mazākumā, ko izdevās izturēt, tā saglabājot arī vadību.

Otrā periodā ievadā Šilovs teicami spēlē pēc zviedru izgājiena divatā pret vienu , bet vēl nedaudz vēlāk spiests glābt jau pēc savas kļūdas, un arī tas izdevās. Taču nevienam nesanāca glābt mirklī, kad abām komandām bija pa četriem laukuma spēlētājiem. Pēc uzvarēta iemetiena pie metiena no zonas vidus tiek Timotijs Liljegrēns, kurš met precīzi - 1:1.

Sešas minūtes līdz trešdaļas beigām jau pēc iemetiena Zviedrijas aizsardzības zonā pie teicamas iespējas tika Rihards Bukarts, kurš izturēja ilgu pauzi, noguldīja vārtsargu, bet no asa leņķa tukšos vārtos tomēr trāpīt neizdevās. Jau perioda beigās pagalam nepatīkami beidzās pagrūstīšanās pie Latvijas vārtiem – pārcenšas Mārtiņš Dzierkals, bet Oskara balvas cienīgu etīdi nospēlē zviedrs Lindholms, rādot, ka smagi cietis no Latvijas uzbrucēja nūjas. Tiesneši vēl pārskatīja epizodi un secināja, ka pārkāpums kvalificējams kā dūriens ar nūju, kas nozīmē 5 +20 minūšu noraidījumu…

Latvija mazākumā izturēja gan otrās trešdaļas beigās, gan trešās sākumā, tomēr iniciatīva neapšaubāmi piederēja zviedriem. Taču 46. minūtē viesus pamatīgi atvēsināja Latvijas pretuzbrukums – ieejot uzbrukumā zonā, Ri. Bukarts atspēlēja Mikum Indrašim, kurš apspēlēja aizsargu, ieturēja pauzi un ar precīzu metienu pārspēja Jūhansonu! Latvija atkal vadībā!

Trešdaļas vidū nelaimes gadījums ar ripas izmešanu no zonas gadījās Jānim Jakam, divās mazākuma minūtēs klājās smagi, bet Latvija, kā parasti, pateicoties pašaizliedzībai un precīzai Šilova spēlei, izturēja. 53. minūtē mazākumu jau nopelnīja zviedri, bet minūti vēlāk Jaks arī izmantoja skaitlisko vairākumu – pēc metiena cauri burzmai, ripa izspruka caur Jūhansona kājsargiem un lēnām ieslīdēja vārtos. 3:1!

Zviedrija jau vairāk nekā divas minūtes līdz pamatlaika beigām laukumā sūtīja sesto spēlētāju, daudz kontrolēja ripu, taču atgūt kaut vai vienus vārtus mūsējie viņiem neļāva. Uzvara 3:1 un Latvija pirmo reizi mūsu hokeja vēsturē spēlēs pusfinālā! Sestdien mūsējiem pretī stāsies Kanāda.

Latvija – Zviedrija 3:1 (1:0, 0:1, 2:0)
Vārti: 12:56 Ločmelis (Ri. Bukarts, Indrašis) 1:0, 29:41 Liljegrēns (Reimonds, Lindholms) 1:1, 45:55 Indrašis (Ri. Bukarts, Jaks) 2:1, 53:46 Jaks (Ri. Bukarts, Indrašis) 3:1 vair.
Metieni: 15:41
Soda minūtes: 33:4
Vārtsargi: Artūrs Silovs - Lāšs Jūhansons

Ceturtdaļfināls

SpēleRezultāts
ASV – Čehija3:0 (1:0; 1:0; 1:0)
Šveice – Vācija1:3 (0:1; 1:2; 0:0)
Zviedrija – Latvija1:3 (0:1; 1:0; 0:2)
Kanāda – Somija4:1 (1:0; 1:0; 2:1)

 +25 [+] [-]

, 2023-05-25 22:47, pirms 2 gadiem
Un turnīra pirmo dienu "atlaist Hari" tagad skan kaut kur klusi stūrī kā tāls-tāls joks.

Paldies džekiem!

Vidēji 4-5 gadus nācās gaidīt, lai iekostu grandiem un tiktu 1/2 finālā. Un beidzot izdevās!
Arī prieks klausīties kā Herbis atzīmē LV vārtus. Cik daudz sviedrus lējis laukumā, lai izdarītu to ko puiši paveica šodien!

Bravo!

  +6 [+] [-]

, 2023-05-25 22:47, pirms 2 gadiem
ei tu nost...

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 22:47, pirms 2 gadiem
Vitoliņš ir ģēnijs. Tāds treneris mums nav bijis

 +17 [+] [-]

, 2023-05-25 22:47, pirms 2 gadiem
apsveicu ar jaunu lappusi LV izlases vēsturē!
šoreiz tie nebija nekādi šveicieši, kuriem "neko nevajag", zviedri neatpūtināja sastāvu, viss godam izcīnīts!!!!!!
malači. malači visi.
PUSFINĀĀĀĀĀLS IR MŪSU!!!!

  +6 [+] [-]

, 2023-05-25 22:47, pirms 2 gadiem
ejam pēc bļendukiem

 +11 [+] [-]

, 2023-05-25 22:47, pirms 2 gadiem
Visu cieņu spēlētājiem un treneriem!👍
Beigās pirms PČ visvairāk aprietais LV izlases izlases galvenais treneris kļūst par vēsturiski visu laiku vislabāko LV izlases galveno treneri.😁
Visu cieņu, Harij Vītoliņ!

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 22:47, pirms 2 gadiem
Nu visi Vītoliņa nodilicēji pa krūmiem?

  +6 [+] [-]

, 2023-05-25 22:47, pirms 2 gadiem
Kas par maču, kas par turnīru! Wow visi malači!!
Esmu lepns..
Slēpts komentārs: MazaFaka5

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 22:47, pirms 2 gadiem
JĀĀĀĀĀ!!!!MALAČI!!!!!🤩🤩🤩AIZIET LATVIJA!!!!!🇱🇻🇱🇻🇱🇻

  +5 [+] [-]

, 2023-05-25 22:48, pirms 2 gadiem
Pret Kanādu turpinām sēriju ar uzvarām!!
Slēpts komentārs: backtofire

     [+] [-]

, 2023-05-25 22:49, pirms 2 gadiem
Malači! Akadēmisks hokejs mūsdienās cauri neiet, kopumā Zviedriem jau kurš neveiksmīgai PČ

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 22:49, pirms 2 gadiem
Jā b...e sakapajām zviedrus!!!

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 22:49, pirms 2 gadiem
Sen tik veiksmīga spēle nebija redzēta! Malači!!!

 +10 [+] [-]

, 2023-05-25 22:49, pirms 2 gadiem
Treneris jamaina
Kaut kadus tur zviedrus tikai ar 3:1
❤❤🤍❤❤

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 22:50, pirms 2 gadiem
Par Lielu Latviju!!!!

Par skaistām uzvarām!!!!

Mājas sienas palīdz!!!!

  +8 [+] [-]

, 2023-05-25 22:50, pirms 2 gadiem
ingars31 rakstīja: Jā b...e sakapajām zviedrus!!!
ar Arčiju priekšgalā!!
Slēpts komentārs: White SUPREMACY

  +5 [+] [-]

, 2023-05-25 22:50, pirms 2 gadiem
Jauna lapa Latvijas hokeja kanonā!
Ejam tālāk!

 +13 [+] [-]

, 2023-05-25 22:50, pirms 2 gadiem
Pirms 2 gadiem Rīgā vinnējām Kanādu un viņi pēc tam pacēla zeltu.

Šogad lai notiek pretējais.

 +16 [+] [-]

, 2023-05-25 22:50, pirms 2 gadiem
Šo spēli gaidīju katru gadu kopš bērnības! Sagaidīju!🥳🥳🥳🥳🔥 🔥🔥🔥💣💣💣💣💣💪🏼💪🏼💪🏼💪 🏼

  -2 [+] [-]

, 2023-05-25 22:50, pirms 2 gadiem
Nekad nav bijis tāds prieks kļūdīties kā manās prognozēs par Gariku Lentočkinu

 +14 [+] [-]

, 2023-05-25 22:51, pirms 2 gadiem
Nav kolhozu liiga, ir hokejs

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 22:51, pirms 2 gadiem
Lai mums veicas! Jāāā!!!
Slēpts komentārs: backtofire

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 22:51, pirms 2 gadiem
Te vairs nav ko teikt!!!!

  +5 [+] [-]

, 2023-05-25 22:51, pirms 2 gadiem
Skanstes ielu pārsaucam par Vītoliņa ielu! Par lielu Latviju!
Slēpts komentārs: backtofire

 +16 [+] [-]

, 2023-05-25 22:52, pirms 2 gadiem
INDRAŠIM VISS TIEK PIEDOTS!!!!!!!

 +13 [+] [-]

, 2023-05-25 22:52, pirms 2 gadiem
Pirmā sezona ārpus okupantu līgas un visu laiku augstākais sasniegums Latvijas hokeja vēsturē...
Tā nevar būt sakritība!!
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: backtofire

     [+] [-]

, 2023-05-25 22:52, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visu cieņu spēlētājiem un treneriem!👍
Beigās pirms PČ visvairāk aprietais LV izlases izlases galvenais treneris kļūst par vēsturiski visu laiku vislabāko LV izlases galveno treneri.😁
Visu cieņu, Harij Vītoliņ!
Beidzot var tev plusiņu ielikt par konentāru 💪🏼👍
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +6 [+] [-]

, 2023-05-25 22:53, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu treneris ir jāmaina, lai turpina Ābols. Jo pats hokejs neskatāms, un paldies Zviedru vārtuvīram, malacis . Bet puiši malači, neielaida un noturēja. Taču 15 metieni pa spēli šausmas.
Labi ,ka ne tev tas jāizlem ,čīkstuli ❤❤🤍❤❤

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 22:53, pirms 2 gadiem
Vidzus rakstīja: INDRAŠIM VISS TIEK PIEDOTS!!!!!!!
Jā! Šo jau krustā šitā un re kā smuki ielika.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 22:53, pirms 2 gadiem
Tas veiksmes faktors atkal bija NETICAMS...
Bet mūsu spēle daudz neatpalika no Vāciešu spēles... Daudz labāka kā pret Šveici, ar visiem noraidījumiem ieskaitot.... Mazākums ir unikāls...

 +13 [+] [-]

, 2023-05-25 22:53, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un izslēgta okupantu izlase, tas arī palīdzēja
Fašiki, lai spēlē ar draugiem āfrikā,smiltīs vai ledū nav svarīgi, viņu smaka te nav vajadzīga.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 22:54, pirms 2 gadiem
Vidzus rakstīja: INDRAŠIM VISS TIEK PIEDOTS!!!!!!!
Nē, vēl Kanādai ir jāiemet un tad padomāsim vēl

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 22:54, pirms 2 gadiem
li tao rakstīja: Šo spēli gaidīju katru gadu kopš bērnības! Sagaidīju!🥳🥳🥳🥳🔥 🔥🔥🔥💣💣💣💣💣💪🏼💪🏼💪🏼💪 🏼
ir tāda lieta, patiešām
Slēpts komentārs: backtofire

     [+] [-]

, 2023-05-25 22:55, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visu cieņu spēlētājiem un treneriem!👍
Beigās pirms PČ visvairāk aprietais LV izlases izlases galvenais treneris kļūst par vēsturiski visu laiku vislabāko LV izlases galveno treneri.😁
Visu cieņu, Harij Vītoliņ!
Jā, te es pievienojos, pats arī par aprietāko iedomājos

  -2 [+] [-]

, 2023-05-25 22:55, pirms 2 gadiem
martins_ms rakstīja: Nu visi Vītoliņa nodilicēji pa krūmiem?
Goda vards nemu vardus atpakal ,dzeki malaci

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 22:55, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nē, itin nemaz ! Lentočņikam vienkarši nospīdēja un viņs ir viduvējība !
Protams. Bez trenera visus vinnētu un zelts. Ej gulēt

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 22:55, pirms 2 gadiem
Varbūt man aizšaut uz Tamperi ?

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 22:55, pirms 2 gadiem
Raitcha rakstīja: Tas veiksmes faktors atkal bija NETICAMS...
Bet mūsu spēle daudz neatpalika no Vāciešu spēles... Daudz labāka kā pret Šveici, ar visiem noraidījumiem ieskaitot.... Mazākums ir unikāls...
Mazākums mums pēdējos gaods +/- ok, vairākums vairāk klibo

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 22:55, pirms 2 gadiem
Kas tikko notika???? Hahahaha!! Paldies vīri par skaisto dienu!!! 🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 22:56, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Fašiki, lai spēlē ar draugiem āfrikā,smiltīs vai ledū nav svarīgi, viņu smaka te nav vajadzīga.
Viennozīmīgi

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 22:56, pirms 2 gadiem
Vēl divas spēles, vismaz

  -1 [+] [-]

, 2023-05-25 22:56, pirms 2 gadiem
martins_ms rakstīja: Protams. Bez trenera visus vinnētu un zelts. Ej gulēt
Kurš tur vairak vispār rullē ? Vai tik tas nav Ābols un Georga Lentočņiks tikai tada izkārtne ?
Slēpts komentārs: backtofire

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 22:58, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Kurš tur vairak vispār rullē ? Vai tik tas nav Ābols un Georga Lentočņiks tikai tada izkārtne ?
Pirms spēles, komandu vairāk gatavoja Ābols, tad pret slovēņiem kko mēģināja GL, taču beigās vairāk par saspēlēm un uzbrukumu Ābols.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 22:59, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Kurš tur vairak vispār rullē ? Vai tik tas nav Ābols un Georga Lentočņiks tikai tada izkārtne ?
Protams, neko nedara Pats gan sēdi ģērbtuve noteikti! Smieklīgi skatīties uz tādiem “faniem”. Nepatīk civleks un tad visu ko tik neizdomās lai norietu.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 22:59, pirms 2 gadiem
Godīgi sakot negaidīju neko tamlīdzīgu, itsevišķi pēc pirmajām 2 spēlēm
Bet nu pirmo reizi savā mūžā ceru, ka būs medaļas
Nu super
Milzīgs paldies hokejistiem, treneriem, un līdzjutējiem par fantastisko hokeja maču
Liels, liels respekt
Cepuri nost

  -3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:00, pirms 2 gadiem
martins_ms rakstīja: Protams, neko nedara Pats gan sēdi ģērbtuve noteikti! Smieklīgi skatīties uz tādiem “faniem”. Nepatīk civleks un tad visu ko tik neizdomās lai norietu.
nu viņš vairāk runas bīda, mēs varam, mēs varam, vajag kapāt, nu to māk arī parasti vīri no ielas pateikt.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:00, pirms 2 gadiem
martins_ms rakstīja: Protams, neko nedara Pats gan sēdi ģērbtuve noteikti! Smieklīgi skatīties uz tādiem “faniem”. Nepatīk civleks un tad visu ko tik neizdomās lai norietu.
Darīt jau dara, tikai vienīgais jautājums, kas ro lielāko pienesumu dod.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:00, pirms 2 gadiem
Kas par mazākumu mūsējiem!

  -1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:00, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: nu viņš vairāk runas bīda, mēs varam, mēs varam, vajag kapāt, nu to māk arī parasti vīri no ielas pateikt.
Tīri taisnības pēc, to galvenie treneri arī dara. Viņi uzdos toni un pārējie treneri trenē

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:01, pirms 2 gadiem
Afigek, ko tādu negaidīju, vienkārši bez vārdiem, huuuuuuu super! Malači! 🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:01, pirms 2 gadiem
Malači!!!!

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:02, pirms 2 gadiem
Pret Šveici izvilka Daugaviņa gols, šodien Indrašis. Abi super skaisti goli. Un kad bija palikušaa kādas 4 minūtes parādīja tuvplānā Dārziņu. Viena paaudze.

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:02, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: nu viņš vairāk runas bīda, mēs varam, mēs varam, vajag kapāt, nu to māk arī parasti vīri no ielas pateikt.
Nu gan Tu auzās brauc. Treneris ir par visu arbildīgs, viņš vāc asistentus! Tāpat kā darbā, priekšnieki ir vieni, bet darītāji ir citi, te tieši tas pats. Vītoliņa atbildība ir savākt visu komandu un tālāk jau pašiem arī jāprotas.

  +8 [+] [-]

, 2023-05-25 23:03, pirms 2 gadiem
Manuprāt, vinnēja komanda ar lielo K. KOMANDA! Visi bija par vienu un katrs bija par visiem. Paldies puiši par enerģijas lādiņu ikvienam, kas seko hokejam! Malači! Tā turpināt!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:03, pirms 2 gadiem
Pēc pirmās spēles 0:6, domāju, ka turnīrs būs pakaļā, bet nu šādu turpinājumu es nekādi nevarēju iedomāties.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:04, pirms 2 gadiem
Par 50% nožēloju Hara kritiku,bet 50% par Tralmaka neņemšanu paliek.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:05, pirms 2 gadiem
Lielisks panākums. Lieliska Komanda!

Bet galvenais vēl tikai priekšā! Lai ir uzvaras arī Tamperē!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:06, pirms 2 gadiem
Šīs intervijas vēl emocionālākas par pašu spēli

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:06, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tīri taisnības pēc, to galvenie treneri arī dara. Viņi uzdos toni un pārējie treneri trenē
Jā, tas tiesa, taču Artis dara lielu darbu ar komandu, pie tam, viņš to dara pēc Hartlija metodēm + savas idejas.

Vienīgais, ko gribētos, lai čaļi arī paspiež pretinieku, lai nav tā 15 metieni tikai un sēdēšana aizsardzībā .

Šajā PČ salikušies tik daudz veiksmīgi faktori mums par labu, un tāpēc palieku pie sevis teiktā, pie šādas veiksmes blakām mums + tiesnešu normālība, mums jāiet uz medaļām, viss cits būs izgāšanās. Teicu to iepriekš, un tikai atkārtošu, ticu, ka ar tādiem notikumiem kā šajā PČ zvaigznes burtiski dod mājienu, paņemiet medaļas. Lai izdodas puišiem arī turpmāk to veiskmes putnu ķert aiz astes UN NELAIST VAĻĀ!

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:07, pirms 2 gadiem
Tagad var droši kropļot Zviedru uzvārdus!

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:07, pirms 2 gadiem
Mēs to vnk bijām pelnījuši. Par visiem šiem 20+ gadiem fanošanas un līdzi jušanas!!!

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:08, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Kur ta te lentītes nopelns? 15 metieni un veiksme. Bet uzvara ir, un priekš, ka ejam tālāk, taču pats hokejs atbaidošs.
Tev vajag psihologu un beigt dzert, Tu depresīvā vabole

  -3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:08, pirms 2 gadiem
martins_ms rakstīja: Nu gan Tu auzās brauc. Treneris ir par visu arbildīgs, viņš vāc asistentus! Tāpat kā darbā, priekšnieki ir vieni, bet darītāji ir citi, te tieši tas pats. Vītoliņa atbildība ir savākt visu komandu un tālāk jau pašiem arī jāprotas.
Slikti zini, kā strādā komanda ar treneri. Izskaidro kāpēc, kad Ābols vairāk uzņēmās bosību, tā spēle pamainījās?

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:08, pirms 2 gadiem
Vāciju jāņem par 3 vietu!

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:08, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Jā, tas tiesa, taču Artis dara lielu darbu ar komandu, pie tam, viņš to dara pēc Hartlija metodēm + savas idejas.

Vienīgais, ko gribētos, lai čaļi arī paspiež pretinieku, lai nav tā 15 metieni tikai un sēdēšana aizsardzībā .

Šajā PČ salikušies tik daudz veiksmīgi faktori mums par labu, un tāpēc palieku pie sevis teiktā, pie šādas veiksmes blakām mums + tiesnešu normālība, mums jāiet uz medaļām, viss cits būs izgāšanās. Teicu to iepriekš, un tikai atkārtošu, ticu, ka ar tādiem notikumiem kā šajā PČ zvaigznes burtiski dod mājienu, paņemiet medaļas. Lai izdodas puišiem arī turpmāk to veiskmes putnu ķert aiz astes UN NELAIST VAĻĀ!
Vienīgais medaļas variants ir Vācija ! Ne Kanāda ne ASV nav pa zobam ja tribīnes nedzen uz priekšu

  -1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:09, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Jā, tas tiesa, taču Artis dara lielu darbu ar komandu, pie tam, viņš to dara pēc Hartlija metodēm + savas idejas.

Vienīgais, ko gribētos, lai čaļi arī paspiež pretinieku, lai nav tā 15 metieni tikai un sēdēšana aizsardzībā .

Šajā PČ salikušies tik daudz veiksmīgi faktori mums par labu, un tāpēc palieku pie sevis teiktā, pie šādas veiksmes blakām mums + tiesnešu normālība, mums jāiet uz medaļām, viss cits būs izgāšanās. Teicu to iepriekš, un tikai atkārtošu, ticu, ka ar tādiem notikumiem kā šajā PČ zvaigznes burtiski dod mājienu, paņemiet medaļas. Lai izdodas puišiem arī turpmāk to veiskmes putnu ķert aiz astes UN NELAIST VAĻĀ!
IDEĀLS komentārs, parakstos zem katra varda un burta

  -1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:10, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Tev vajag psihologu un beigt dzert, Tu depresīvā vabole
Lai Tev laba nakts!

  -1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:10, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Lai Tev laba nakts!
Tev tāpat!

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:10, pirms 2 gadiem
oxa rakstīja: Vāciju jāņem par 3 vietu!
Vienīgā iespēja šinī gadsimtā tā būs dabūt bleķi kaklā hoķa čempī

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:11, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Kur ta te lentītes nopelns? 15 metieni un veiksme. Bet uzvara ir, un priekš, ka ejam tālāk, taču pats hokejs atbaidošs.
Teikšu to pašu ko aizvakar: ej d. Irst

  -4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:12, pirms 2 gadiem
Harijs V -labākais treneris

  +5 [+] [-]

, 2023-05-25 23:12, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Vienīgais medaļas variants ir Vācija ! Ne Kanāda ne ASV nav pa zobam ja tribīnes nedzen uz priekšu
Trollis jau sesto spēli gaida kad varēs liet mēslus uz LV ne tikai pirms spēles un spēles laikā, bet arī pēc spēles,bet kā nav,tā nav... Skumja dzīve Trollim.
Čaļi malači,visi atstāja visu uz ledus. Malači. Izturētie mazākumi vispār kaut kas nereāls.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:12, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Slikti zini, kā strādā komanda ar treneri. Izskaidro kāpēc, kad Ābols vairāk uzņēmās bosību, tā spēle pamainījās?
Turpini vel savas dumjās atmaskas, lai mums šovakar vel vairāk ir par ko iesmiet. 😁

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:13, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Kur ta te lentītes nopelns? 15 metieni un veiksme. Bet uzvara ir, un priekš, ka ejam tālāk, taču pats hokejs atbaidošs.
Nu bet ko tu gaidīji? Kā mūsējie uz meistarības rēķina vazās viņus?

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:13, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Vienīgais medaļas variants ir Vācija ! Ne Kanāda ne ASV nav pa zobam ja tribīnes nedzen uz priekšu
Jā, nevar šeit nepiekrist, tribīnes, milzu atbalsts ir tik tiešām mums 6 spēlētājs, kvai tāpēc, ka pretnieki viens otru nedzird .

Piekrītu, ka Tamperē mums tas pietrūks, tas ir milzu mīnus, taču ticu, ka fani brauks uz Tamperi, zinu, ka jau tagad man whatsapā uzrakstīja pāris draugi, kuri ar busiņu brauks uz Tamperi fanot.

Gribu domāt, ka arī Tamperē mūs atbalstīs vietējie !!! Taču jā būs grūti, taču, kā jau minēju, redzot kāds veiksmes putns lido mums blakām - varam un jāmēģina to izmantot.

Vai atceries kvai vienu PČ, kur mums šitā ir veicies, visa PČ garumā ?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:13, pirms 2 gadiem
Paldies džeki par neaizmirstamām emocijām! Jūs esat vislabākie! Jāiet pēc medaļām! Te nav par citu nemaz ko domāt!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:14, pirms 2 gadiem
Tad lūk kāda izskatās Latvijas Hokeja Zelta Izlase! Malači! Paldies par nebijušām emocijām! 🤝

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:14, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Jā, nevar šeit nepiekrist, tribīnes, milzu atbalsts ir tik tiešām mums 6 spēlētājs, kvai tāpēc, ka pretnieki viens otru nedzird .

Piekrītu, ka Tamperē mums tas pietrūks, tas ir milzu mīnus, taču ticu, ka fani brauks uz Tamperi, zinu, ka jau tagad man whatsapā uzrakstīja pāris draugi, kuri ar busiņu brauks uz Tamperi fanot.

Gribu domāt, ka arī Tamperē mūs atbalstīs vietējie !!! Taču jā būs grūti, taču, kā jau minēju, redzot kāds veiksmes putns lido mums blakām - varam un jāmēģina to izmantot.

Vai atceries kvai vienu PČ, kur mums šitā ir veicies, visa PČ garumā ?
Nē, tik veiksmīgu čempi kur tik daudz viss saliekas par labu patiesi neatceros ! "

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:15, pirms 2 gadiem
Ahujec vienkārši

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:15, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Jā, nevar šeit nepiekrist, tribīnes, milzu atbalsts ir tik tiešām mums 6 spēlētājs, kvai tāpēc, ka pretnieki viens otru nedzird .

Piekrītu, ka Tamperē mums tas pietrūks, tas ir milzu mīnus, taču ticu, ka fani brauks uz Tamperi, zinu, ka jau tagad man whatsapā uzrakstīja pāris draugi, kuri ar busiņu brauks uz Tamperi fanot.

Gribu domāt, ka arī Tamperē mūs atbalstīs vietējie !!! Taču jā būs grūti, taču, kā jau minēju, redzot kāds veiksmes putns lido mums blakām - varam un jāmēģina to izmantot.

Vai atceries kvai vienu PČ, kur mums šitā ir veicies, visa PČ garumā ?
Nu tu gan esi muļķis. Nosauc kādu veiksmes momentu? Tas ka mazākuma spelejam 6x vairāk? Tas ka bīstami momenti bija tikpat cik zviedriem? Ko tu sauc par veiksmi?

  -3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:15, pirms 2 gadiem
Goda vārds es pirms čempionāta uzskatīju atceroties gan olimpiskas spēles gan PC 2022 Haris nemāk motivēt izlasi un, bet savus vārdus ņemu atpakaļ viņš ļoti labi to māk iespējams paņēmis kursus pie Banki, ka motivēt

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:17, pirms 2 gadiem
Domāju, ka par pasaules čempioniem atkal kļūs kanādieši. Finālā, visticamāk, spēlēs divas Ziemeļamerikas komandas.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:17, pirms 2 gadiem
Spo(I)rtisti! Izlasiet,ko teica Daugava, par sagatavošanos. Nav viena spēle, ir turnīrs. Tiesneši? Nabagi! Treneri un Šilovs,zelts

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:17, pirms 2 gadiem
kristaps30 rakstīja: Goda vārds es pirms čempionāta uzskatīju atceroties gan olimpiskas spēles gan PC 2022 Haris nemāk motivēt izlasi un, bet savus vārdus ņemu atpakaļ viņš ļoti labi to māk iespējams paņēmis kursus pie Banki, ka motivēt
Tu pats redzēji kā viņš motivēja, svecīti turēji ? Nekādi video no ģerbtuvēm nav redzēti līdz šim ... Nevajag safantazēties to kā visticamāk nav vispār

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:17, pirms 2 gadiem
kristaps30 rakstīja: Goda vārds es pirms čempionāta uzskatīju atceroties gan olimpiskas spēles gan PC 2022 Haris nemāk motivēt izlasi un, bet savus vārdus ņemu atpakaļ viņš ļoti labi to māk iespējams paņēmis kursus pie Banki, ka motivēt
Jā es arī biju ļoti skeptisks pret Hari it sevišķi pēc Olimpiades.
Pašlaik daudz ko jāņem atpakaļ,treneru štabs strādā

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:18, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nē, tik veiksmīgu čempi kur tik daudz viss saliekas par labu patiesi neatceros ! "
+ šis ir retais PČ, kur mums līderiem nav traumas, un īsti nevar teikt oi, mums trūkst spļētāju, Elvis? Girgs, Bļugers? Sen tik labs sastāvs nav bijis.

Kā saka, jāmēģina

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:18, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Domāju, ka par pasaules čempioniem atkal kļūs kanādieši. Finālā, visticamāk, spēlēs divas Ziemeļamerikas komandas.
Tas būtu tikai ļoti loģiski

  -2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:18, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nē, tik veiksmīgu čempi kur tik daudz viss saliekas par labu patiesi neatceros ! "
Čalis normāli no 2 acc močī

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:18, pirms 2 gadiem
Kā teica tai senā hoķa repčikā - jāieliek, tā, ka Andersonam vienkārši pietrūkst vārdu.
Aptuveni tādas ir emocijas pēc šīs spēles. Super. Komentēt grūti. Beidzot sanāca!

Un šajā čempī ir sanācis daudz kļūdīties. Bija bail par dažiem spēlētajiem, par treneriem, par ķīmiju. Ir tīīīīk patīkami atzīt, ka ar to visu esmu kļūdījies.

P.s. sveicieni kremļa sūkātājiem, kas domāja, ka bez KHL būs "B grupa"

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:19, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Domāju, ka par pasaules čempioniem atkal kļūs kanādieši. Finālā, visticamāk, spēlēs divas Ziemeļamerikas komandas.
Man parasti patīk šīs abas izlases,bet ceru ,ka viņi par bronzu spēlēs.

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:19, pirms 2 gadiem
Apsveicu visus, visus, visus!!!

Interesanti, kāds noskaņojums Tamperi okupējušajiem zviedru faniem

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:19, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: + šis ir retais PČ, kur mums līderiem nav traumas, un īsti nevar teikt oi, mums trūkst spļētāju, Elvis? Girgs, Bļugers? Sen tik labs sastāvs nav bijis.

Kā saka, jāmēģina
Nē, Šilovs domāju konkrētā mirklī ir galvas tiesu pāraks par Elvi. Līdz ideāli izlasei protams ka Zirgs un Bļugers un varbūt vēl kāds cits arī pietrūkst

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:19, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Tu pats redzēji kā viņš motivēja, svecīti turēji ? Nekādi video no ģerbtuvēm nav redzēti līdz šim ... Nevajag safantazēties to kā visticamāk nav vispār
Vēl jau kāds faktors, atceros, cik drūmi mūsējie spēlēja Kovida laikā pie tukšām tribīnēm, un atvērās tikai tad kad bija līdzjutēji, bet mazliet par vēlu. Nu dod mūsējiem tie fani enerģiju, domāju brīžiem tas ļauj nejust sāpēs laukumā . Ļoti svarīgs faktors un tas ir forši.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:19, pirms 2 gadiem
kristaps30 rakstīja: Goda vārds es pirms čempionāta uzskatīju atceroties gan olimpiskas spēles gan PC 2022 Haris nemāk motivēt izlasi un, bet savus vārdus ņemu atpakaļ viņš ļoti labi to māk iespējams paņēmis kursus pie Banki, ka motivēt
Nenoniecinot nevienu, bet te spilgti redzams ko komandai dod izcila vārtsarga spēle. Šobrīd visiem ir sajūta, kā "mēslus" mums Šilovs neielaidīs un ir jānokapā kārtīgi aizsardzībā un spēle būs līdzīga.

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:20, pirms 2 gadiem
Vītoliņš šo izlasi ir pacēlis jaunos augstumos

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:20, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Domāju, ka par pasaules čempioniem atkal kļūs kanādieši. Finālā, visticamāk, spēlēs divas Ziemeļamerikas komandas.
Ir sens teiciens. 1 turnīra laikā reti izcīna 2 uzvaras pret vienu un to pašu pretinieku. Jā pirmajā spēlē bija 0.6, bet tas, kā spēlēja čempja sākumā un tas, kā spēlē šobrīd ir divas dažādas lietas. Fināls nu galīgi vairs nešķiet brīnums.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:20, pirms 2 gadiem
M rakstīja: Apsveicu visus, visus, visus!!!


Interesanti, kāds noskaņojums Tamperi okupējušajiem zviedru faniem
Meklē izmisīgi biļetes mājupceļam ātrāki neplānotam

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:20, pirms 2 gadiem
jurkoo rakstīja: Jā es arī biju ļoti skeptisks pret Hari it sevišķi pēc Olimpiades.
Pašlaik daudz ko jāņem atpakaļ,treneru štabs strādā
Izrādās Dārziņa un Irbes trūka.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:21, pirms 2 gadiem
Es pat nespēju iedomāties, kā grauž nagus, tagad Merzliķins un Girgensons, kuri atteica izlasei, un kuriem bija iespēja, karjeras spēles aizvadīt. Neko sliktu neteikšu par Bļugeru, kurš var šajā pat gadā, kaut ko vēsturisku paveikt.

Un cik komentatori teica, Girgensons tribīnēs vēro spēles.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:21, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Man parasti patīk šīs abas izlases,bet ceru ,ka viņi par bronzu spēlēs.
Nu,nezinu! Mana dzīves pieredze man saka priekšā, ka visi veiksmes stāsti agrāk vai vēlāk beidzas.
Protams, būtu priecīgs, ja LV izlase spēlētu finālā, bet esmu reālists.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:22, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Es pat nespēju iedomāties, kā grauž nagus, tagad Merzliķins un Girgensons, kuri atteica izlasei, un kuriem bija iespēja, karjeras spēles aizvadīt. Neko sliktu neteikšu par Bļugeru, kurš var šajā pat gadā, kaut ko vēsturisku paveikt.

Un cik komentatori teica, Girgensons tribīnēs vēro spēles.
Girgis noteikti kož pirkstos

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:22, pirms 2 gadiem
Mēs šodien bijām liecinieki vēsturiskai spēlei! Grūti kaut ko komentēt, tikai emocijas!!!
💪🏼
💪🏼
💪🏼
💪🏼

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:22, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Izrādās Dārziņa un Irbes trūka.
Irbes cepetis dārzeņu garnējumā !

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:22, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Jā, tas tiesa, taču Artis dara lielu darbu ar komandu, pie tam, viņš to dara pēc Hartlija metodēm + savas idejas.

Vienīgais, ko gribētos, lai čaļi arī paspiež pretinieku, lai nav tā 15 metieni tikai un sēdēšana aizsardzībā .

Šajā PČ salikušies tik daudz veiksmīgi faktori mums par labu, un tāpēc palieku pie sevis teiktā, pie šādas veiksmes blakām mums + tiesnešu normālība, mums jāiet uz medaļām, viss cits būs izgāšanās. Teicu to iepriekš, un tikai atkārtošu, ticu, ka ar tādiem notikumiem kā šajā PČ zvaigznes burtiski dod mājienu, paņemiet medaļas. Lai izdodas puišiem arī turpmāk to veiskmes putnu ķert aiz astes UN NELAIST VAĻĀ!
Šodien izskatījās, ka cik jocīgi dalīja noraidījumus, tikpat jocīgi skaitīja metienus. 2p, tam pašam Rihim vien vismaz 2 nepieskaitīja

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:22, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nu,nezinu! Mana dzīves pieredze man saka priekšā, ka visi veiksmes stāsti agrāk vai vēlāk beidzas.
Protams, būtu priecīgs, ja LV izlase spēlētu finālā, bet esmu reālists.
Bet bleķis šogad tik tuvu kā nekad, tomēr Vācija nav nekāds supergrands

  -2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:23, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Girgis noteikti kož pirkstos
Zirgam nav pirkstu !

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:23, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Jā, nevar šeit nepiekrist, tribīnes, milzu atbalsts ir tik tiešām mums 6 spēlētājs, kvai tāpēc, ka pretnieki viens otru nedzird .

Piekrītu, ka Tamperē mums tas pietrūks, tas ir milzu mīnus, taču ticu, ka fani brauks uz Tamperi, zinu, ka jau tagad man whatsapā uzrakstīja pāris draugi, kuri ar busiņu brauks uz Tamperi fanot.

Gribu domāt, ka arī Tamperē mūs atbalstīs vietējie !!! Taču jā būs grūti, taču, kā jau minēju, redzot kāds veiksmes putns lido mums blakām - varam un jāmēģina to izmantot.

Vai atceries kvai vienu PČ, kur mums šitā ir veicies, visa PČ garumā ?
Pirmā doma palasot tavus murgus - jāatbild, jānosauc kādā pretīgā vārdā... NĒ!!!! Šis vakars ir pārāk fantastisks, kosmisks. Neļaušu kaut kādiem troļļiem līst sev zem ādas...
Pirms pateicies galvenokārt veiksmei par šo sasniegumu padomā, cik reizes veiksme mums pēcpusi pagrieza šo 20+ gadu garumā. Pirms saki, ka vītoliņš ir tikai izkārtne, padomā, kurš n-tos gadus Znaroka komandās bija treneru grupas smadzenes.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:23, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nē, Šilovs domāju konkrētā mirklī ir galvas tiesu pāraks par Elvi. Līdz ideāli izlasei protams ka Zirgs un Bļugers un varbūt vēl kāds cits arī pietrūkst
Es nasaku, ka Elvis labāks, Elvis nav formā, lai strādā, strādā un gatavojas sezonai. Es to domāju tā - cik mums ir tie, kuru teorētiski trūkst

Nav divu domu, šosezon Elvis nav ne Gudija, ne Punenova līmenī. Gadās, nāks citi sū šitie aizmirsīsies. Jāvēl veiksmi Elvim un pārējiem arī Bļugeram. A Girgis, lai ārstē mikrotraumas.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:23, pirms 2 gadiem
Zelts varbūt nē, bet bronza ir tuvu. Kanāda-ASV fināls. Bronzas mačs Latvija-Vācija

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:23, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Es pat nespēju iedomāties, kā grauž nagus, tagad Merzliķins un Girgensons, kuri atteica izlasei, un kuriem bija iespēja, karjeras spēles aizvadīt. Neko sliktu neteikšu par Bļugeru, kurš var šajā pat gadā, kaut ko vēsturisku paveikt.

Un cik komentatori teica, Girgensons tribīnēs vēro spēles.
Tavas fantāzijas Elvis domā kā atgūt pārliecību,bet Girgensons kā dabūt labāku līgumu.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:23, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Jā, nevar šeit nepiekrist, tribīnes, milzu atbalsts ir tik tiešām mums 6 spēlētājs, kvai tāpēc, ka pretnieki viens otru nedzird .

Piekrītu, ka Tamperē mums tas pietrūks, tas ir milzu mīnus, taču ticu, ka fani brauks uz Tamperi, zinu, ka jau tagad man whatsapā uzrakstīja pāris draugi, kuri ar busiņu brauks uz Tamperi fanot.

Gribu domāt, ka arī Tamperē mūs atbalstīs vietējie !!! Taču jā būs grūti, taču, kā jau minēju, redzot kāds veiksmes putns lido mums blakām - varam un jāmēģina to izmantot.

Vai atceries kvai vienu PČ, kur mums šitā ir veicies, visa PČ garumā ?
Veicas stiprākajiem, veiksme ir jānopelna

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:23, pirms 2 gadiem
PALDIES!

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:23, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Izrādās Dārziņa un Irbes trūka.
Iespējams,patiesībā neesmu ari liels Irbes kā trenera fans,bet pašlaik mēle neceļas kaut ko sliktu teikt par treneru korpusu, šobrīd tas strādā

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:24, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet bleķis šogad tik tuvu kā nekad, tomēr Vācija nav nekāds supergrands
Supergrands nav bet Šveici uz desas uzvilka tīri ta stabili

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:24, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ir sens teiciens. 1 turnīra laikā reti izcīna 2 uzvaras pret vienu un to pašu pretinieku. Jā pirmajā spēlē bija 0.6, bet tas, kā spēlēja čempja sākumā un tas, kā spēlē šobrīd ir divas dažādas lietas. Fināls nu galīgi vairs nešķiet brīnums.
Neticu!
Viss agrāk redzētais saka priekšā, ka Ziemeļamerikas izlases vissliktāk spēlē PČ sākumā, jo galīgi nav saspēlējušās. Čempja finiša taisnē tās spēlē ļoti labi, jo īpaši kanādieši.
Tad jau drīzāk ticu, ka mūsējie varētu pacīnīties par bronzu, ja pretī nāks vācieši.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:24, pirms 2 gadiem
killo2000 rakstīja: Nenoniecinot nevienu, bet te spilgti redzams ko komandai dod izcila vārtsarga spēle. Šobrīd visiem ir sajūta, kā "mēslus" mums Šilovs neielaidīs un ir jānokapā kārtīgi aizsardzībā un spēle būs līdzīga.
Nu jāteic, arī puiši sākot ar spēli pret Čehiem sāk ripas bloķēt, un jāteic gana daudz un reizēm sāpīgi.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:25, pirms 2 gadiem
Cik saprotams, mēs bez Dzierkala nākamajā mačā. 5+20.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:25, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Supergrands nav bet Šveici uz desas uzvilka tīri ta stabili
Šveice diemžēl arī vēl supergrands nav

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:25, pirms 2 gadiem
Šo brīdi esmu gaidījis 27. gadus. Kaut kad tam bija jānotiek. Tiešām milzīgs prieks!

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:25, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet bleķis šogad tik tuvu kā nekad, tomēr Vācija nav nekāds supergrands
Jau rakstīju, ka spēlē par trešo vietu LV izlase varētu vāciešus apspēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:26, pirms 2 gadiem
Bet pēc šodienas secinot, vēl vairāk svarīgi, ka Rubins atbrauca pēc 6. spēles.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:26, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Es pat nespēju iedomāties, kā grauž nagus, tagad Merzliķins un Girgensons, kuri atteica izlasei, un kuriem bija iespēja, karjeras spēles aizvadīt. Neko sliktu neteikšu par Bļugeru, kurš var šajā pat gadā, kaut ko vēsturisku paveikt.

Un cik komentatori teica, Girgensons tribīnēs vēro spēles.
nopietni pārmest kko Elvim, kamooon

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:26, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Zirgam nav pirkstu !
pakavos?

  -2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:26, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Veicas stiprākajiem, veiksme ir jānopelna
Stulbs teiciens ... Gan Šveice gan Zviedrija ir stiprākas komandas un ja būtu sērija līdz 3 uzvarām mums nebūtu PILNĪGI nekādu variantu ... Vai mēs nopelnījam to veiksmi ? Tur vel var diskutēt daudz un dikti par to

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:27, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: pakavos?
nu ka !

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:27, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Šodien izskatījās, ka cik jocīgi dalīja noraidījumus, tikpat jocīgi skaitīja metienus. 2p, tam pašam Rihim vien vismaz 2 nepieskaitīja
Nu tas gan, taču par laimi nebija tas uz vienu pusi.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:27, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Cik saprotams, mēs bez Dzierkala nākamajā mačā. 5+20.
Esmu par 66% pārliecināts, ka diskābeli noņems. TSN spečuki bija neizpratnē, par ko tur 5+20

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:27, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Zirgam nav pirkstu !
Veiksmes pakavi tribīnēs tad

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:27, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Es pat nespēju iedomāties, kā grauž nagus, tagad Merzliķins un Girgensons, kuri atteica izlasei, un kuriem bija iespēja, karjeras spēles aizvadīt. Neko sliktu neteikšu par Bļugeru, kurš var šajā pat gadā, kaut ko vēsturisku paveikt.

Un cik komentatori teica, Girgensons tribīnēs vēro spēles.
"komentatori"??? cik var muldēt par Merzļikinu? viņu vnk klubs nepalaida (precīzāk - eteica gatavoties sezonai Ziemeļamerkā pēc individuāla plāna)

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:27, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neticu!
Viss agrāk redzētais saka priekšā, ka Ziemeļamerikas izlases vissliktāk spēlē PČ sākumā, jo galīgi nav saspēlējušās. Čempja finiša taisnē tās spēlē ļoti labi, jo īpaši kanādieši.
Tad jau drīzāk ticu, ka mūsējie varētu pacīnīties par bronzu, ja pretī nāks vācieši.
1 spēlē var notikt viss.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:28, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu jāteic, arī puiši sākot ar spēli pret Čehiem sāk ripas bloķēt, un jāteic gana daudz un reizēm sāpīgi.
Nu bet tas jau tieši veidojas no tā, kā vārtsargs velk. Ja tev vārtsargs, kur tu zini, ka vienalga cik tu bloķēsi, beigu beigās kādus mēslus ielaidīs, tad grūti sevi motivēt mesties zem ripām utt.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:28, pirms 2 gadiem
Paldies tiem džekiem, kuri nenomīza & atbrauca palīdzēt izlasie- Balcers, Rubīns, Šilovs, un kauns tiem, kuri tur, tribīnēs skaitot dolārus, vēro šo sapņu komandu šo sapņa piepildījumu.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:28, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Šveice diemžēl arī vēl supergrands nav
Viņiem jābeidz kalkulēt kad laist haļavu. PČ vienādi jāaizvada visa turnīra garumā.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:28, pirms 2 gadiem
eziitis rakstīja: Pirmā doma palasot tavus murgus - jāatbild, jānosauc kādā pretīgā vārdā... NĒ!!!! Šis vakars ir pārāk fantastisks, kosmisks. Neļaušu kaut kādiem troļļiem līst sev zem ādas...
Pirms pateicies galvenokārt veiksmei par šo sasniegumu padomā, cik reizes veiksme mums pēcpusi pagrieza šo 20+ gadu garumā. Pirms saki, ka vītoliņš ir tikai izkārtne, padomā, kurš n-tos gadus Znaroka komandās bija treneru grupas smadzenes.
Puis, man tiešām ieteikums Tev ne tikai lasīt, bet iedziļināties, tad izlasītu par veiksmi un vai kāds atceras ko tādu visā izlases mūžā. Tieši mani vārdi tie bija, taču, protams, rozās brilles Tev to liedz. Lai Tev veicās.

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:29, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Stulbs teiciens ... Gan Šveice gan Zviedrija ir stiprākas komandas un ja būtu sērija līdz 3 uzvarām mums nebūtu PILNĪGI nekādu variantu ... Vai mēs nopelnījam to veiksmi ? Tur vel var diskutēt daudz un dikti par to
Smird no tevis pēc austrumiem. Uztaisīts rekords, 6 uzvaras pēc kārtas, nē vēl meklē utis, vēl meklē pie kā piepisties, jānoniecina sasniegtais.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:29, pirms 2 gadiem
NorchaN rakstīja: "komentatori"??? cik var muldēt par Merzļikinu? viņu vnk klubs nepalaida (precīzāk - eteica gatavoties sezonai Ziemeļamerkā pēc individuāla plāna)
Tā bija mūsu veiksme un laime ka viņu nepalaida !

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:29, pirms 2 gadiem
jurkoo rakstīja: Iespējams,patiesībā neesmu ari liels Irbes kā trenera fans,bet pašlaik mēle neceļas kaut ko sliktu teikt par treneru korpusu, šobrīd tas strādā
Nu te paldies Artūra Šilov atreneriem AHL un NHL

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:29, pirms 2 gadiem
Apsveicu ar fantastisku uzvaru un sasniegumu!💪

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:29, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: u18 izlase spēja iemest kanādiešiem 6 vārtus, tad jāmēģina tas izdarīt arī pusfinālā!
kad tad tādi brīnumi notika?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:30, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Tā bija mūsu veiksme un laime ka viņu nepalaida !
nu to mēs neuzzināsim kā būtu bijis, ir tā kā ir un ir labi

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:31, pirms 2 gadiem
eziitis rakstīja: Esmu par 66% pārliecināts, ka diskābeli noņems. TSN spečuki bija neizpratnē, par ko tur 5+20
Atceries tikai to, ka TSN ir pieraduši pie NHL mērces. IIHF tās bija 5+20. Ļoti stulbs, ļoti tizls nelaimes gadījums no, tā, ka Dzieris nesavaldījās. Nūjas kāts kaklā/sejā = dūrienu. Dūriens praktiski automātā ir 5+20

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:31, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Veicas stiprākajiem, veiksme ir jānopelna
It kā jā un nē. Jo ne vienmēr, tā tas strādā. Mums pašiem cik reiz bijis, ka esam labāki, taču zaudējam. Šis teiciens vairāk ir tāds "mierinošs"

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:31, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: 1 spēlē var notikt viss.
Protams!
Tomēr katram spēlētājam ir tik meistarības cik tam ir. Un arī kanādiešu treneri nav pirmo reizi ar pīpi uz jumta.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:31, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Smird no tevis pēc austrumiem. Uztaisīts rekords, 6 uzvaras pēc kārtas, nē vēl meklē utis, vēl meklē pie kā piepisties, jānoniecina sasniegtais.
Jā, konkrēti nepiekrītu teicienam ka vienmēŗ veicas stiprākajiem, un neko nenoniecinu jo čaļi sitās un izlikās līdz pēdējam

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:33, pirms 2 gadiem
Par 3. vietu Kanāda svētdien krustos nūjas ar vāciešiem, un tā būs ļoti interesanta spēle.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:33, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Protams!
Tomēr katram spēlētājam ir tik meistarības cik tam ir. Un arī kanādiešu treneri nav pirmo reizi ar pīpi uz jumta.
Reizēm visu izšķir nianses. Ja jau vienmēr uzvarētu tikai meistarīgākie, tad nebūtu jēga spēlēt. Atliek, Laura vārdiem, iekrist, kādam mēsliņam un var notikt vēl viens brīnums. Būsim godīgi, ja viss notiktu, kā saka papīrs, tad mēs neuzvarētu ne šovakar, ne pret Šveici, ne čehus.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:34, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Atceries tikai to, ka TSN ir pieraduši pie NHL mērces. IIHF tās bija 5+20. Ļoti stulbs, ļoti tizls nelaimes gadījums no, tā, ka Dzieris nesavaldījās. Nūjas kāts kaklā/sejā = dūrienu. Dūriens praktiski automātā ir 5+20
Jā tas diemžēl bija 5+20, taču labi, ka komanda atsitās un tas deva enerģiju un niknumu. Taču sods palielam nevajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:34, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Reizēm visu izšķir nianses. Ja jau vienmēr uzvarētu tikai meistarīgākie, tad nebūtu jēga spēlēt. Atliek, Laura vārdiem, iekrist, kādam mēsliņam un var notikt vēl viens brīnums. Būsim godīgi, ja viss notiktu, kā saka papīrs, tad mēs neuzvarētu ne šovakar, ne pret Šveici, ne čehus.
Nevis papīrs, bet bukmeikeri !

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:35, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Reizēm visu izšķir nianses. Ja jau vienmēr uzvarētu tikai meistarīgākie, tad nebūtu jēga spēlēt. Atliek, Laura vārdiem, iekrist, kādam mēsliņam un var notikt vēl viens brīnums. Būsim godīgi, ja viss notiktu, kā saka papīrs, tad mēs neuzvarētu ne šovakar, ne pret Šveici, ne čehus.
Lūk šo es plusoju.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:35, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Viņiem jābeidz kalkulēt kad laist haļavu. PČ vienādi jāaizvada visa turnīra garumā.
Piekrītu, bet labi ka tā izdarīja un "palīdzēja" mums tik vēsturiskajā pusfiālā

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:39, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Piekrītu, bet labi ka tā izdarīja un "palīdzēja" mums tik vēsturiskajā pusfiālā
Nu tamdēļ jau nav jāiazkrīt širmim ciet uzreiz un akli mūsējie jāceļ debesīs, bet aukstasinīgi jāpaskatās cik nenormāli daudz blakusfaktoru visvisādu mums par labu salikās, un kāda bija varbūtība, ka tie visi ta saliksies ,,, sakot no tiesnesiem un Šveices atpūtu un vel tik uzskaitīt un uzskaitīt

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:39, pirms 2 gadiem
Par Lielu Latviju!!!

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:40, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Piekrītu, bet labi ka tā izdarīja un "palīdzēja" mums tik vēsturiskajā pusfiālā
mēs nezinam kas būtu ja būtu. puiki, komentējiet to kas ir noticis, nevis kas būtu noticis ja Balderim tagad būtu 25 un Šveicē vēl nezinātu ko tādā hokejā dara

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:41, pirms 2 gadiem
Un ka Zviedrijai bija jābrauc pie mums un nevis mums pie viņiem - domaju ka tas arī vismaz kādus 30-40 pročus uzvarā nostrādāja

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:41, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Sliktākais sastāvs Latvijas izlases vēsturē par dārgākajām biļetēm vēsturē
......

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:41, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nu tamdēļ jau nav jāiazkrīt širmim ciet uzreiz un akli mūsējie jāceļ debesīs, bet aukstasinīgi jāpaskatās cik nenormāli daudz blakusfaktoru visvisādu mums par labu salikās, un kāda bija varbūtība, ka tie visi ta saliksies ,,, sakot no tiesnesiem un Šveices atpūtu un vel tik uzskaitīt un uzskaitīt
Bet kāda mums no tā daļa? Objektīvi vai neobjektīvi iemesli vienmēr var tik atrasti kāpēc viens vai otrs zaudēja. Kā Ivars saka - rezultāts ir uz tablo un viss pārējais ir lirika

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:42, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: mēs nezinam kas būtu ja būtu. puiki, komentējiet to kas ir noticis, nevis kas būtu noticis ja Balderim tagad būtu 25 un Šveicē vēl nezinātu ko tādā hokejā dara
Jā, ja Šveice būtu uzlikusi TOP sastāvu ar pamatvārtsargu - tad mēs nezinam kā būtu bijis - liela varbūtība ka mēs tāpat viņus vinnētu !

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:42, pirms 2 gadiem
Šo grūti sagremot.It sevišķi man reālistam,nevis pesimistam.Kā jau Irbe teica,varu atkārtoties,bij vērts nodzīvot gandrīz 70 gadus,lai sagaidītu tādu brīnumu hokejā.Nezinu,kāds būs turpinājums,bet es paklanos šo čaļu priekšā ,kuri ar cīņassparu ,neatlaidību,sevis nežēlošanu paveica šo hokeja brīnumu.Manuprāt Latvija ir pelnījusi iekļūt Ginesa grāmatā,jo kaut ko tādu sasniegt šajā sporta veidā valstij,kurai nav ne puse no tā,kas konkurentiem.Atliek tikai pabrīnīties.Un vēl jau nav beigas

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:42, pirms 2 gadiem
Svaiga gaisa malks pēc ģinamkas žņaugiem

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:43, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nevis papīrs, bet bukmeikeri !
Pirms bukmeikeriem nāk "papīrs" - komandas pieteikums. Tā teikt, lai no kaut kā būtu tiem bukmeikeriem no kā noteikt. Un tajā pieteikumā parādās iepriekšējie čempionāti, klubu pieraksts, sasniegumi karjerā utt.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:44, pirms 2 gadiem
SakuKoivu 2 rakstīja: Svaiga gaisa malks pēc ģinamkas žņaugiem
Tjomka kā jusdams neatbrauca

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:44, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet kāda mums no tā daļa? Objektīvi vai neobjektīvi iemesli vienmēr var tik atrasti kāpēc viens vai otrs zaudēja. Kā Ivars saka - rezultāts ir uz tablo un viss pārējais ir lirika
Mums no tā tāda daļa ka daudzi zaudē veselo saprātu un aizkrīt širmis un tagad mēs iesim un visus tik sitīsim un esam vislabākie uz pasaules ... Padod tik priekšā nu tik Kanādu vai amīšus - viss pa#uj - uzvilksim mierīgi visus

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:44, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Jā tas diemžēl bija 5+20, taču labi, ka komanda atsitās un tas deva enerģiju un niknumu. Taču sods palielam nevajadzīgs.
Tāpēc jau teicu tizli, stulbi, jo Dzieris nesavaldījās. Lai arī var jau smieties - izturētās 5 minūtes zemapziņā varēja arī palīdzēt nolauzt zviedrus un pašiem zviedriem panīkt.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:44, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: mēs nezinam kas būtu ja būtu. puiki, komentējiet to kas ir noticis, nevis kas būtu noticis ja Balderim tagad būtu 25 un Šveicē vēl nezinātu ko tādā hokejā dara
Izrāvi vārdus no mutes

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:46, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Mums no tā tāda daļa ka daudzi zaudē veselo saprātu un aizkrīt širmis un tagad mēs iesim un visus tik sitīsim un esam vislabākie uz pasaules ... Padod tik priekšā nu tik Kanādu vai amīšus - viss pa#uj - uzvilksim mierīgi visus
Fani var domāt ko grib. Galvenais, lai čaļiem nav eiforija un iet spēlēt ar tādu attieksmi, kāda bija Bukijam, Ločmelim, kad pēc kazahu mīcīšanas jautāja par Šveici - būs grūti, ļoti grūti, bet viss ir izdarāmi.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:46, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Mums no tā tāda daļa ka daudzi zaudē veselo saprātu un aizkrīt širmis un tagad mēs iesim un visus tik sitīsim un esam vislabākie uz pasaules ... Padod tik priekšā nu tik Kanādu vai amīšus - viss pa#uj - uzvilksim mierīgi visus
Ļauj tak cilvēkiem priecāties Kad tad vēl tādus tekstus var teikt, ja ne pēc 6 uzvarām pēc kārtas.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:46, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Tjomka kā jusdams neatbrauca
viņš tāds pakluss vispār čempja laikā, ne?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:47, pirms 2 gadiem
laba spēle. pelnīti.

  -3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:47, pirms 2 gadiem
Apsveicu Vītoliņu, nevajag mums nedz Hārtlijus, nedz Nolanus. Mūsu hokeja skola vislabākā. Cepuri nost šajā vēsturiskajā brīdī.

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:47, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Izrāvi vārdus no mutes
Tu būtu uzrakstījis 10x garāk

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:48, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: viņš tāds pakluss vispār čempja laikā, ne?
Daudz uzvaru pēc kārtas- nesanāk atiet.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:48, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: viņš tāds pakluss vispār čempja laikā, ne?
krustojums pāri visam!

     [+] [-]

, 2023-05-25 23:48, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Reizēm visu izšķir nianses. Ja jau vienmēr uzvarētu tikai meistarīgākie, tad nebūtu jēga spēlēt. Atliek, Laura vārdiem, iekrist, kādam mēsliņam un var notikt vēl viens brīnums. Būsim godīgi, ja viss notiktu, kā saka papīrs, tad mēs neuzvarētu ne šovakar, ne pret Šveici, ne čehus.
Nu, ja uzvarēs mūsējie, tad uzvarēs. Man nekas nav pret to.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:49, pirms 2 gadiem
SakuKoivu 2 rakstīja: Daudz uzvaru pēc kārtas- nesanāk atiet.
tad jau kapā tikpat cītīgi kā čaļi uz ledus

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:49, pirms 2 gadiem
SakuKoivu 2 rakstīja: Daudz uzvaru pēc kārtas- nesanāk atiet.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:49, pirms 2 gadiem
Paldies visu varenajam Dievam, tas ir brīnums

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:50, pirms 2 gadiem
Ideāla spēle

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:51, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Tu būtu uzrakstījis 10x garāk
Iespējams

  -4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:51, pirms 2 gadiem
Kad es te nedēļu atpakaļ rakstīju,ka Haris krievijas izlasē bija stratēģis ,bet Znaroks iedvesmotājs,tad man tie Hara kritiķi mīnusus sprauda bez jēgas.Jāmēģina atrast tas koments.Lai dzīvo Harijs-3 un Latvijas izlase.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:52, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Kad es te nedēļu atpakaļ rakstīju,ka Haris krievijas izlasē bija stratēģis ,bet Znaroks iedvesmotājs,tad man tie Hara kritiķi mīnusus sprauda bez jēgas.Jāmēģina atrast tas koments.Lai dzīvo Harijs-3 un Latvijas izlase.
Tu nu gan izrādies esi no vatainajiem.

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:52, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Kad es te nedēļu atpakaļ rakstīju,ka Haris krievijas izlasē bija stratēģis ,bet Znaroks iedvesmotājs,tad man tie Hara kritiķi mīnusus sprauda bez jēgas.Jāmēģina atrast tas koments.Lai dzīvo Harijs-3 un Latvijas izlase.
cilvēki labāk atcras, kā jūs ar Matuli teicāt ka PO nebūs

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:53, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: cilvēki labāk atcras, kā jūs ar Matuli teicāt ka PO nebūs
Kur Mačimols? No priekiem trieku ķēris?

  +4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:55, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kur Mačimols? No priekiem trieku ķēris?
Savu misiju izpildīja, ko tur vairs- ekspertus ar Abragu priekšgalā izpēra ar žagaru.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-25 23:55, pirms 2 gadiem
Beigās piebildīšu, ka Latvija šķiet tikusi vaļā no nelaimīgās apsēstības - nespēja gūt vārtus.... nupat tie vārti tiek gūti. Lai tā turpinās. Lai puišiem veicās!

  -4 [+] [-]

, 2023-05-25 23:56, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Tu nu gan izrādies esi no vatainajiem.
Tu taču esi pamuļķis.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:56, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kur Mačimols? No priekiem trieku ķēris?
Mačs tagad būs, kā krievi, pēc kādas uzvaras. 1x trāpīja, bet pieminēs visu mūžu Bet nu labi, lai jau mr. kalkulatoram tiek prieki, šādā brīdī var arī viņam atvainoties

  -2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:56, pirms 2 gadiem
Ieraksti spēles beigu rezultātu! Zviedrija - Latvija 0 punkti

Jautājuma atbildēšanas termiņš ir beidzies (25.05.2023 20:20)

Zviedrija
3 - Latvija
4
Tava atbilde

  +2 [+] [-]

, 2023-05-25 23:58, pirms 2 gadiem
Pieņemu, ka Šilovs palūdzis labākā balvu viņam līdz finālam nedot. Ir varbūt par to kaut kur kaut kas rakstīts?

  -3 [+] [-]

, 2023-05-25 23:59, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Tu taču esi pamuļķis.
Nestāvi pret spoguli, paej malā un tad runā. Neviens īsts Latvijas patriots, tas kurš mīl šo zemi, georgalentem nepiedos viņa devītā maija lepni piesprausto georga lenti.

Znaroka, laikā Haris, protams strādāja, taču piedod atvaino, kad Tev ir spēlētāji, kuri var uzvarēt bez treneriem, kurus piemēram KHLā tiesneši pietiesā, pat kad ripa izlido ārpus zilās līnijas metru un iemet golu un to ieskaita, un tas turpinās visu sezonu, uzvarēt nav probllēmu.

Nemaz neskaitot OS, kur fašiki iztērēja triljoniem rubļu, lai visus noturētu ārpus NHL un pat daži beigtu karjeru un ar visu to knapi uzveica Vāciju finālā.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 00:01, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: cilvēki labāk atcras, kā jūs ar Matuli teicāt ka PO nebūs
Tā taisnība,jo vērtēju reālo spēku samēru,bet izrādās,ka nostrādāja čaļu pašatdeve ,neatlaidība,cīņas spēks.Vienmēr jau tas neiet cauri,bet šoreiz nostrādāja.Un man liels prieks par to,jo tādejādi kļūdīties ir daudz patīkamāk,nekā sasapņoties un saņemt pigu.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-26 00:09, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kur Mačimols? No priekiem trieku ķēris?
Mačimola kalkulators būs LV hokeja slavas zālē starp Irbes nūju un Baldera slidām!

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 00:11, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Tā taisnība,jo vērtēju reālo spēku samēru,bet izrādās,ka nostrādāja čaļu pašatdeve ,neatlaidība,cīņas spēks.Vienmēr jau tas neiet cauri,bet šoreiz nostrādāja.Un man liels prieks par to,jo tādejādi kļūdīties ir daudz patīkamāk,nekā sasapņoties un saņemt pigu.
Es par Vītoliņu kļūdījos un kļūdīties ir patīkami. Un Redzot Šveici, es pats biiju skeptisks. Bet mani izbrīnija, vecmeistari, kas dzīvē visko redzējuši (Tu un Matulis) turnīra sākumā ir tik kategoriski

  +3 [+] [-]

, 2023-05-26 00:13, pirms 2 gadiem
Par spēli laikam nekas vairs nav jāsaka. Paldies visiem, apsveicu!!!
Bet tā sajūta, ka esam pusfinālā, nu nereāli, šovakar vēl tā īsti pat nedalec...
Priekā!!!🍺

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 00:15, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nestāvi pret spoguli, paej malā un tad runā. Neviens īsts Latvijas patriots, tas kurš mīl šo zemi, georgalentem nepiedos viņa devītā maija lepni piesprausto georga lenti.

Znaroka, laikā Haris, protams strādāja, taču piedod atvaino, kad Tev ir spēlētāji, kuri var uzvarēt bez treneriem, kurus piemēram KHLā tiesneši pietiesā, pat kad ripa izlido ārpus zilās līnijas metru un iemet golu un to ieskaita, un tas turpinās visu sezonu, uzvarēt nav probllēmu.

Nemaz neskaitot OS, kur fašiki iztērēja triljoniem rubļu, lai visus noturētu ārpus NHL un pat daži beigtu karjeru un ar visu to knapi uzveica Vāciju finālā.
Man tev viens padoms,jaunekli.Nekad nekritizē cilvēku,ja tu par viņu neko nezini.Par tiem vārdiem,kā tu mani nosauci,tu būtu pelnījis kapitāli pa zobiem,neskatoties uz mūsu gadu starpību.Bet lai paliek.Tagad par Hariju,kurš ir trešais Vītoliņa hokeja dinastijā.Haris ar Znaroku tandēmā strādāja labi un pelnīja slavu un naudu Krievijā,jo nekur citur Eiropā tik labi nemaksāja.Un pirmie viņi kļuva par olimpiskajiem čempioniem.Žēl protams,jo ļoti cerēju uz vāciešu uzvaru,Nezinu,kuram no viņiem radās ideja mazākumā noņemt vārtsargu,bet tas nostrādāja.Ne par to ir stāsts.Kā sapratu,uztraucies,ka Harijs bija piespraudis georga lentīti.Domāju,ja viņš to nedarītu,tad labākā gadījumā varētu sēdēt tribīnēs,bet ticamāk,varētu braukt mājās.tajā brīdī Eiropa vēl Krieviju par agresoru neuzskatīja ar visu Krimas okupāciju,tad kāpēc Vītoliņš būtu jākritizē,ja cilvēks pildīja kontraktu un pelnīja savu naudu.Tagad uz to mēs skatāmies no cita punkta,bet tagad Haris ir Latvijas treneris.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 00:16, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Ieraksti spēles beigu rezultātu! Zviedrija - Latvija 0 punkti

Zviedrija
3 - Latvija
4
domāju, ka pat lielākie optimisti neprognozēja rezultātu, kur būtu galarezultātā vairāk par vienu vārtu starpību mūsu uzvaras gadījumā
pats liku 3:2 (Latvijas labā)

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 00:19, pirms 2 gadiem
varu atkārtot tikai to, ko teicu pirms čempja - ejam pēc bļendukiem
emociju vairāk nav, trešā perioda beigas neskatījos, tikai klausījos blakus istabā
tā var aiziet ar sirdi gados
sveicu visus, kas te ir no hockey. lv laikiem un visus citus arī

     [+] [-]

, 2023-05-26 00:20, pirms 2 gadiem
Tagad galvenais ir čałiem izgulēties, tas manuprāt būs pats grūtākais uzdevums. Ja arto tiks galā tad varam revanšēties Kanādai.

     [+] [-]

, 2023-05-26 00:24, pirms 2 gadiem
Paldies!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 00:24, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Man tev viens padoms,jaunekli.Nekad nekritizē cilvēku,ja tu par viņu neko nezini.Par tiem vārdiem,kā tu mani nosauci,tu būtu pelnījis kapitāli pa zobiem,neskatoties uz mūsu gadu starpību.Bet lai paliek.Tagad par Hariju,kurš ir trešais Vītoliņa hokeja dinastijā.Haris ar Znaroku tandēmā strādāja labi un pelnīja slavu un naudu Krievijā,jo nekur citur Eiropā tik labi nemaksāja.Un pirmie viņi kļuva par olimpiskajiem čempioniem.Žēl protams,jo ļoti cerēju uz vāciešu uzvaru,Nezinu,kuram no viņiem radās ideja mazākumā noņemt vārtsargu,bet tas nostrādāja.Ne par to ir stāsts.Kā sapratu,uztraucies,ka Harijs bija piespraudis georga lentīti.Domāju,ja viņš to nedarītu,tad labākā gadījumā varētu sēdēt tribīnēs,bet ticamāk,varētu braukt mājās.tajā brīdī Eiropa vēl Krieviju par agresoru neuzskatīja ar visu Krimas okupāciju,tad kāpēc Vītoliņš būtu jākritizē,ja cilvēks pildīja kontraktu un pelnīja savu naudu.Tagad uz to mēs skatāmies no cita punkta,bet tagad Haris ir Latvijas treneris.
Pensionārus nesitu, nav man vēlēšanās uz vājākiem izrādīt pārākumu.
Nav runa par to, ka trenēja tajā laikā fašikus. Runa par viņa daudzajām intervijām, viņa vecāku intervijām par padomju laiku, psrs okupāciju un skatu uz to, un piedod atvaino, ja pēc visa tā, ko viņš tur teica, vēlāk kā prostitūta par naudu lepni staigā ar georga lentiņu, godinot okupantus, fašistus un simtiem tūkstošu nogalināto latviešu slepkavas, ir nepiedodami un nepieņemami.

Šeit ir divas izejas:
1. iņš publiski, pasaka, visu dzīvi meloju un dēļ naudas bučošu fašistus un viņu koferī kakātāju;
2. Publiksi - par to izsakās PĀRLIECINOŠI paprovē atvainoties, publiski šo georgalentu samīda un sadedzina...

Ja ne vienu, ne otru neizdara, viņam apžēlas nav! Valstu treneri var piespraust to valstu karodziņu, kuru trenē, taču ne simbolu, kurš Latvijā ir okupantu, slepkavu, izvarotāju simbols! Pat, ja tas nozīmētu darba zaudēšanu fašikstānā. Taču viņam bailes zaudēt vietu fašistānas izlasē bija svarīgākas - par goda vīru un savas ģimenes vērtību saglabāšanu.

Un tagad pensionār Algun - atrodi, kur kvai mēģinājis Georglentis ir atvainoties par savu prositūtas izgājienu? Parādi kur viņš par to ir izteicies? Varēsi?

Par OS...uzvaru atnesa Datjuks, kurš superīgi redz laukumu.
Slēpts komentārs: Āfrika12

  +3 [+] [-]

, 2023-05-26 00:26, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Man tev viens padoms,jaunekli.Nekad nekritizē cilvēku,ja tu par viņu neko nezini.Par tiem vārdiem,kā tu mani nosauci,tu būtu pelnījis kapitāli pa zobiem,neskatoties uz mūsu gadu starpību.Bet lai paliek.Tagad par Hariju,kurš ir trešais Vītoliņa hokeja dinastijā.Haris ar Znaroku tandēmā strādāja labi un pelnīja slavu un naudu Krievijā,jo nekur citur Eiropā tik labi nemaksāja.Un pirmie viņi kļuva par olimpiskajiem čempioniem.Žēl protams,jo ļoti cerēju uz vāciešu uzvaru,Nezinu,kuram no viņiem radās ideja mazākumā noņemt vārtsargu,bet tas nostrādāja.Ne par to ir stāsts.Kā sapratu,uztraucies,ka Harijs bija piespraudis georga lentīti.Domāju,ja viņš to nedarītu,tad labākā gadījumā varētu sēdēt tribīnēs,bet ticamāk,varētu braukt mājās.tajā brīdī Eiropa vēl Krieviju par agresoru neuzskatīja ar visu Krimas okupāciju,tad kāpēc Vītoliņš būtu jākritizē,ja cilvēks pildīja kontraktu un pelnīja savu naudu.Tagad uz to mēs skatāmies no cita punkta,bet tagad Haris ir Latvijas treneris.
Jā, bet tur tomēr tas princips paliek. Diemžēl. Rubļi ir rubļi, lentīte ir lentīte.
Lai nu kā, tā jau ir vēsture. Bet vai tagad nebūtu īstā reize Vītoliņam atvainoties, nožēlot izdarīto? Es domāju, lielākā daļa pieņemtu.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 00:26, pirms 2 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Un par Znaroku runājot, tieši vińš ievilka Latviju A divīzijā. Jūs Ukrainas karogu plivinātāji varat to kātu iespraust sev kur saule nespīd, bet mēs latvieši esam par Latviju, par Latvijas karogu un par Latvijas valsti. Mūsu spēks - Latvija!
oi šito bulšitu nestāsti būtu arī bez viņa tikuši A grupa. Piekam , ja ūsainā vate b'tu bijis viens, bez GK, defa un pārējiem, tad nekur viņš A grupā neko nebūtu ievilcis.

     [+] [-]

, 2023-05-26 00:28, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Es par Vītoliņu kļūdījos un kļūdīties ir patīkami. Un Redzot Šveici, es pats biiju skeptisks. Bet mani izbrīnija, vecmeistari, kas dzīvē visko redzējuši (Tu un Matulis) turnīra sākumā ir tik kategoriski
Tur jau tā lieta,ka mēs dzīvē visu ko esam piedzīvojuši,bet tādu brīnumu redzam pirmo,nē otro reizi.Pirmā bija Sanktpēterburgā un uzvara pār zvaigžņoto Krievijas izlasi,toties šodien vēl lielāks panākums.Esam četru labāko komandu skaitā.Nav sportisko argumentu,kāpēc mēs tur esam,ir tikai cilvēciskās īpašības,kuras šoreiz pārspēja zviedru meistarību.Nākošgad būs varbūt paaudžu maiņa un mēs cīnīsimies par izdzīvošanu.Nav izslēgts arī tāds variants.Tā hokeja māja mums ir bez pamata.Gan infrastruktūra,gan valsts čempionāts ir ļoti zema līmenī,finanses maz,NHL spēlē tikai daži un arī tad čekeru maiņās.Vienīgi Latvijai uz to visu nospļauties,jo ejam pret vēju un likumsakarībām.Ne par velti mūs no elites sviež katru gadu,bet te ,čuks un gandrīz medaļās

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 00:28, pirms 2 gadiem
Alus&čipsi rakstīja: Jā, bet tur tomēr tas princips paliek. Diemžēl. Rubļi ir rubļi, lentīte ir lentīte.
Lai nu kā, tā jau ir vēsture. Bet vai tagad nebūtu īstā reize Vītoliņam atvainoties, nožēlot izdarīto? Es domāju, lielākā daļa pieņemtu.
Diemžēl kungs gados to nesaprot.

  -4 [+] [-]

, 2023-05-26 00:30, pirms 2 gadiem
Un politiskie trołłi ejat smirdēt citur! Tāda sajūta ka jums kāds naudu maksā lai naidotu cilvēkus savā starpā.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 00:32, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Tur jau tā lieta,ka mēs dzīvē visu ko esam piedzīvojuši,bet tādu brīnumu redzam pirmo,nē otro reizi.Pirmā bija Sanktpēterburgā un uzvara pār zvaigžņoto Krievijas izlasi,toties šodien vēl lielāks panākums.Esam četru labāko komandu skaitā.Nav sportisko argumentu,kāpēc mēs tur esam,ir tikai cilvēciskās īpašības,kuras šoreiz pārspēja zviedru meistarību.Nākošgad būs varbūt paaudžu maiņa un mēs cīnīsimies par izdzīvošanu.Nav izslēgts arī tāds variants.Tā hokeja māja mums ir bez pamata.Gan infrastruktūra,gan valsts čempionāts ir ļoti zema līmenī,finanses maz,NHL spēlē tikai daži un arī tad čekeru maiņās.Vienīgi Latvijai uz to visu nospļauties,jo ejam pret vēju un likumsakarībām.Ne par velti mūs no elites sviež katru gadu,bet te ,čuks un gandrīz medaļās
Tradīcijas un bērnu eksports uz hokeja valstīm + tas ka viņi izvēlas pārstāvēt LV. Tā ši formula strādā, par vietējiem čempjiem pat nav ko runāt.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 00:33, pirms 2 gadiem
Puče var iet deet!

  -2 [+] [-]

, 2023-05-26 00:39, pirms 2 gadiem
Runa par viņa daudzajām intervijām, viņa vecāku intervijām par padomju laiku, psrs okupāciju un skatu uz to, un piedod atvaino, ja pēc visa tā, ko viņš tur teica, vēlāk kā prostitūta par naudu lepni staigā ar georga lentiņu, godinot okupantus, fašistus un simtiem tūkstošu nogalināto latviešu slepkavas, ir nepiedodami un nepieņemami.

>>>backtofire Ko tu te raksti?Cik zinu,Harija tēvs jau sen viņā saulē,par māti nezinu.Kādas intervijas,kur ko slavina.varbūt vari iedot linku palasīt.Ja tas bija padomju laikā,tas neskaitās,jo tajā laikā citādi runāt nedrīkstēja,būtu tur kur Astra.Daudz tādu varoņu nebija.Diemžēl arī pats esmu cietis,tāpēc arī necienu tādus radikāļus,kuri tikai gudri runā.tagad jau var vis ko,demokrātija.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-26 00:41, pirms 2 gadiem
Elvis nebūtu arī vilcējs pat ja arī atbrauktu.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 00:45, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Runa par viņa daudzajām intervijām, viņa vecāku intervijām par padomju laiku, psrs okupāciju un skatu uz to, un piedod atvaino, ja pēc visa tā, ko viņš tur teica, vēlāk kā prostitūta par naudu lepni staigā ar georga lentiņu, godinot okupantus, fašistus un simtiem tūkstošu nogalināto latviešu slepkavas, ir nepiedodami un nepieņemami.

>>>backtofire Ko tu te raksti?Cik zinu,Harija tēvs jau sen viņā saulē,par māti nezinu.Kādas intervijas,kur ko slavina.varbūt vari iedot linku palasīt.Ja tas bija padomju laikā,tas neskaitās,jo tajā laikā citādi runāt nedrīkstēja,būtu tur kur Astra.Daudz tādu varoņu nebija.Diemžēl arī pats esmu cietis,tāpēc arī necienu tādus radikāļus,kuri tikai gudri runā.tagad jau var vis ko,demokrātija.
Intervijas visa viņa karjeras laikā...avīzēs, žurnālos. Es stipri šaubos, ka šie žurnāli pieejami netā tagad. Nejau par šī PČ laiku runa.

Nē, tur tā lieta, viņi neteica neviena laba vārda par tiem gadiem un neslavēja psrs. Tieši tāpēc, jo riebīgāks ir šis georglentas gadījums.

Ja Vītoliņš, dos atklātu interviju, atvainosies jeb pretēji godīgi atbalstīs savu gājienu ok, patīk vai nē, respekt par sniegto skaidrojumu, taču tas, ka viņš klusē...un dzīvo ar domu, o super viss ok. Nav ok.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-26 00:46, pirms 2 gadiem
Vienu es nesaprotu- kādēļ neiznāca mūsējais no noraidījuma soliņa, kad zviedri iemeta? Kāds zin?

     [+] [-]

, 2023-05-26 00:49, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Runa par viņa daudzajām intervijām, viņa vecāku intervijām par padomju laiku, psrs okupāciju un skatu uz to, un piedod atvaino, ja pēc visa tā, ko viņš tur teica, vēlāk kā prostitūta par naudu lepni staigā ar georga lentiņu, godinot okupantus, fašistus un simtiem tūkstošu nogalināto latviešu slepkavas, ir nepiedodami un nepieņemami.

>>>backtofire Ko tu te raksti?Cik zinu,Harija tēvs jau sen viņā saulē,par māti nezinu.Kādas intervijas,kur ko slavina.varbūt vari iedot linku palasīt.Ja tas bija padomju laikā,tas neskaitās,jo tajā laikā citādi runāt nedrīkstēja,būtu tur kur Astra.Daudz tādu varoņu nebija.Diemžēl arī pats esmu cietis,tāpēc arī necienu tādus radikāļus,kuri tikai gudri runā.tagad jau var vis ko,demokrātija.
Es cik noprotu Jums ap 70 gadiem? Tad lūk bija vļe laiki, kad bija vecie tramvaji un trolejbusi (ar diviem sakabinātiem trolejbusiem), kioskos no rīta pirku par santīmiem avīzes par sportu, žurnālus, sēdos un kamēr braucu uz arodskolu lasīju , kad nebija Origo...tur stāvēja takšu volgas un ne tikai. Par vēl tiem laikiem runāju.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 00:50, pirms 2 gadiem
Es esmu šokā vienkārši nav emociju

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 00:52, pirms 2 gadiem
Līdz asarām. Paldies puiši!!! <3

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 00:54, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Intervijas visa viņa karjeras laikā...avīzēs, žurnālos. Es stipri šaubos, ka šie žurnāli pieejami netā tagad. Nejau par šī PČ laiku runa.

Nē, tur tā lieta, viņi neteica neviena laba vārda par tiem gadiem un neslavēja psrs. Tieši tāpēc, jo riebīgāks ir šis georglentas gadījums.

Ja Vītoliņš, dos atklātu interviju, atvainosies jeb pretēji godīgi atbalstīs savu gājienu ok, patīk vai nē, respekt par sniegto skaidrojumu, taču tas, ka viņš klusē...un dzīvo ar domu, o super viss ok. Nav ok.
Man nevajag netu.Teiksim Sporta avīzes žurnāli man bēniņos ir gandrīz visi.Varbūt tur varu atrast kaut ko kompromitējošu,bet šaubos,jo esmu visus lasījis un neatceros kaut ko tādu.Vēl ir krievu sporta izdevumi par hokeju.Deviņdesmitie gadi.vai pameklēt?Es domāju,ka tas ir viss baltiem diegiem šūts.Jā,bija Harijs ar Znaroku uz Krievijas izlases soliņa un vēl ar georga lentīti pie krūtīm.Tas ir fakts.Nu tad par šo faktu,lai žurnālisti painteresējas,bet nešūsim viņam klāt kaut kādus apšaubāmus faktus,kur,ko, kas ir teicis.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 00:57, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Es cik noprotu Jums ap 70 gadiem? Tad lūk bija vļe laiki, kad bija vecie tramvaji un trolejbusi (ar diviem sakabinātiem trolejbusiem), kioskos no rīta pirku par santīmiem avīzes par sportu, žurnālus, sēdos un kamēr braucu uz arodskolu lasīju , kad nebija Origo...tur stāvēja takšu volgas un ne tikai. Par vēl tiem laikiem runāju.
Paga paga,puisīt.Ko tu ar to gribi sacīt? Man galīgi nav nostaļģija pēc tiem laikiem,tieši otrādi,es tos laikus neieredzu.Vēl jautājumi?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 01:01, pirms 2 gadiem
Alus beidzās,tā varētu vēl sagaidīt Vegasas spēli.Cerams Tedis būs finālā,ja ne šodien,tad parīt

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 01:01, pirms 2 gadiem
100berzins rakstīja: Vienu es nesaprotu- kādēļ neiznāca mūsējais no noraidījuma soliņa, kad zviedri iemeta? Kāds zin?
Tai brīdī bija pa četriem spēlētājiem katrai komandai.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-26 01:02, pirms 2 gadiem
Nu fantastiska uzvara!Galvenais,ka Vītoliņš ielicis bija džekiem labu fizisko bāzi,tas bija redzams jau pirmajā spēlē oret Kanādu.Jautājumi protams bija,vai izdosies to noturēt..Zviedri pēc sastāva jau likās ņemami,un izdevās!!!Šilovs NHL vārtsargs jau tagad!

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 01:02, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Paga paga,puisīt.Ko tu ar to gribi sacīt? Man galīgi nav nostaļģija pēc tiem laikiem,tieši otrādi,es tos laikus neieredzu.Vēl jautājumi?
Tas ir par tiem, laikiem, kad viņš vēl pats spēlēja...nevis par nostaļģiju. Nezinu nevienu, kurš par to laiku nostaļģētu savā draugu lokā.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 01:03, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Man nevajag netu.Teiksim Sporta avīzes žurnāli man bēniņos ir gandrīz visi.Varbūt tur varu atrast kaut ko kompromitējošu,bet šaubos,jo esmu visus lasījis un neatceros kaut ko tādu.Vēl ir krievu sporta izdevumi par hokeju.Deviņdesmitie gadi.vai pameklēt?Es domāju,ka tas ir viss baltiem diegiem šūts.Jā,bija Harijs ar Znaroku uz Krievijas izlases soliņa un vēl ar georga lentīti pie krūtīm.Tas ir fakts.Nu tad par šo faktu,lai žurnālisti painteresējas,bet nešūsim viņam klāt kaut kādus apšaubāmus faktus,kur,ko, kas ir teicis.
Eh laikam teiciens vecums nenāk viens ir tiešām labs teiciens . Labs i onka, lai Tev veselība.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 01:03, pirms 2 gadiem
Atceros, ka viens komentātājs pirms dažām dienām ierakstīja, ka Tedim kauss, Latvijai medālis. Tagad tas iaskatās pat ļoti reāli.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-26 01:08, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Alus beidzās,tā varētu vēl sagaidīt Vegasas spēli.Cerams Tedis būs finālā,ja ne šodien,tad parīt
Būš, būs, tad Vegasai pašai īpaši jānolej lai nebūtu. Lai arī finālā mūsējais, jutīšu līdzi Floridai,vienmēr simpatizējusi

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 01:15, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Man nevajag netu.Teiksim Sporta avīzes žurnāli man bēniņos ir gandrīz visi.Varbūt tur varu atrast kaut ko kompromitējošu,bet šaubos,jo esmu visus lasījis un neatceros kaut ko tādu.Vēl ir krievu sporta izdevumi par hokeju.Deviņdesmitie gadi.vai pameklēt?Es domāju,ka tas ir viss baltiem diegiem šūts.Jā,bija Harijs ar Znaroku uz Krievijas izlases soliņa un vēl ar georga lentīti pie krūtīm.Tas ir fakts.Nu tad par šo faktu,lai žurnālisti painteresējas,bet nešūsim viņam klāt kaut kādus apšaubāmus faktus,kur,ko, kas ir teicis.
starp citu hokeja gada grāmatā 1988/199 sezonai (ja nekļūdos ar gada skaitli) bija publicēti toreizējās DR komandas spēlētāju sapņi/mērķi. Lai arī jau drosmīgākie pirms tam bija sākuši Atmodu, dibinājuši Helsinki grupu, TF, utt., Harijs Vītoliņš kā savu sapni nosauca spēlēt zem Latvijas karoga olimpiskajās spēlēs, kaut okupācijas beigas tik vēl varēja nojaust. Pēc daudziem piepildīja sapni.
Lieta ar to lentīti, bez tās jau viņu tur uz soliņa neviens nelaistu. Tas, ka izvēlējās tādu darba vietu tolaik, to jau tauta pieminēs...

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 01:26, pirms 2 gadiem
Jūuuuu humusu, tiešām 25 gadus šo mirkli gaidīju, ļoti grūti pat emocijas aprakstīt, priekā!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 01:27, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Eh laikam teiciens vecums nenāk viens ir tiešām labs teiciens . Labs i onka, lai Tev veselība.
Paldies par novēlējumu,bet kad puišeļiem sāk trūkt argumentu,tad tiek palaistas darbā banālas frāzes.Apvainoji Vītoliņu un viņa ģimeni visādos grēkos,tik pierādījumi aizķērušies žurnālos un avīzēs ,kuras netā atrast nevar.Tik vien kā georga lentīte .faktu neviens neapstrīd,lai haris pats paskaidro,ja kāds prasīs.Kaut gan tur tāpat viss skaidrs.

     [+] [-]

, 2023-05-26 01:30, pirms 2 gadiem
Tas nebūtu iespējams, ja nebūtu Kariņš un Levits! 😊😊😊
Visu cieņu mūsu spēlētājiem un faniem!
Kas par atmosfēru bija Arēna Riga!!!
Treneru korpuss- visu cieņu! 🇱🇻🇱🇻🇱🇻

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 01:34, pirms 2 gadiem
pri4om te Vitolins... seit vienkarsi fani un speletaji velejas to un it ipasi speletaji, ari pie cita trenera musejie butu ravusies, seit tomer majas sienas motiveja musejos ka nekad agrak, un protams bez Silova iespejams pat 4dal finala nebutu, ari tas motive komandu kad zina kad taurenisi vartos nelidos

  +4 [+] [-]

, 2023-05-26 01:39, pirms 2 gadiem
Irbe, Hehts, Katlaps, Sējējs, Vītoliņš, Tomans, Grundmanis, Grigorjevs jau 88/89 gada sezonā bija tautas varoņi, kamdēļ latvieši aizpildīja Sporta pilī un par viņiem, nekad nav bijusi doma, ka viņi varētu būt nelojāli Latvijai.
Pēc Rusņas iebrukuma ar Vītoliņu bija intervija, kur viņš skaidri un gaiši pateica par ko viņš ir un nosodīja Tambijeva izvēli.
Un vēl atcerēsimies, ka Znaroka znots ir pamatīgs Anti putinists, dēļ kā viņam atgriešanās Krievijā ir stipri nevēlama.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-26 01:39, pirms 2 gadiem
Zviedri, ŠODIEN, bija klasi zemāka komanda

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 01:40, pirms 2 gadiem
Ārčijs bomba!!!!! 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 01:41, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Paldies par novēlējumu,bet kad puišeļiem sāk trūkt argumentu,tad tiek palaistas darbā banālas frāzes.Apvainoji Vītoliņu un viņa ģimeni visādos grēkos,tik pierādījumi aizķērušies žurnālos un avīzēs ,kuras netā atrast nevar.Tik vien kā georga lentīte .faktu neviens neapstrīd,lai haris pats paskaidro,ja kāds prasīs.Kaut gan tur tāpat viss skaidrs.
Klau vecā miesa, pirmkārt, ņem vaļā tos žurnālus, kas Tev itkā ir un lasi vēlreiz un atradīsi, netaisos tagad speciāli Tev un Tavai sklerozei meklēt tos žurnālus, lūk jau viens cilvēks Tev uzrakstīja par DR grāmatu, un tā nav vienīgā. Skaidrs ir viens, ne Tev žurnālu un avīžu ne Tu tās esi lasījis, iesaku vēl pameklēt avīzes no 2000.g.un Tev ātri aizvērsies mute.

Otrkārt, Tev līdz paurim neaiziet pat elementāras lietas, kas nozīmē Tev pat nav vērts to skaidrot, jo jau pēc 5 minūtēm aizmirsīsi.

Kurš vaino ģimeni gŗekos, Tu izliecies jeb esi dumjš? Skaidri pateicu, intervijās ģimene skaidri rādīja savu nostāju, par brīvu Latviju, par okupācijas gadiem, ka viņi ir priecīgi būt brīvā Latvijā un tik no okupantiem vaļā. Kur es šeit vainoju ģimeni? Vecais marazmātiķi, skaidroju uz pirkstiem - pēc tā, ko par brīvību teica viņa ģimene un viņš pats, georgalenta suzvilkšana BIJA ĢIMENES un valsts nodevība. Punkts un āmen.

Bet skaidrs ir viens, Tu esi tik dumjš, ka arī tagad Tev nepielēks. Tieši tāpēc Tev novēlēju veselību, lai nav Tevi kā grīdas lupatu jāizvalkā.

Un ieteikums, beidz fantazēt, ka, kkur vainoju viņa ģimeni, tā nekur neteicu! A tagad iedzer zāles atmiņai un p+s gulēt izguli dzērumu!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 01:43, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Irbe, Hehts, Katlaps, Sējējs, Vītoliņš, Tomans, Grundmanis, Grigorjevs jau 88/89 gada sezonā bija tautas varoņi, kamdēļ latvieši aizpildīja Sporta pilī un par viņiem, nekad nav bijusi doma, ka viņi varētu būt nelojāli Latvijai.
Pēc Rusņas iebrukuma ar Vītoliņu bija intervija, kur viņš skaidri un gaiši pateica par ko viņš ir un nosodīja Tambijeva izvēli.
Un vēl atcerēsimies, ka Znaroka znots ir pamatīgs Anti putinists, dēļ kā viņam atgriešanās Krievijā ir stipri nevēlama.
Un tā znarokam ir bēdīga situācija, jo viņa nostāja ir cita, bet meitu mīl...un nav kur dēties...
To viņa nostāju ha...Briedis tagad ar citu dzimsmu dzied...un? Vai Vītoliņš tur izteicās par sevu lepnumu nest pie sirds georga lentu? To viņš nenosodīja?

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 01:52, pirms 2 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: starp citu hokeja gada grāmatā 1988/199 sezonai (ja nekļūdos ar gada skaitli) bija publicēti toreizējās DR komandas spēlētāju sapņi/mērķi. Lai arī jau drosmīgākie pirms tam bija sākuši Atmodu, dibinājuši Helsinki grupu, TF, utt., Harijs Vītoliņš kā savu sapni nosauca spēlēt zem Latvijas karoga olimpiskajās spēlēs, kaut okupācijas beigas tik vēl varēja nojaust. Pēc daudziem piepildīja sapni.
Lieta ar to lentīti, bez tās jau viņu tur uz soliņa neviens nelaistu. Tas, ka izvēlējās tādu darba vietu tolaik, to jau tauta pieminēs...
Redzi, kad visādi čurbāni - te iedzert nevar, kad vajag, te turbāns nemaucas nost, kad himna skan utt. saprotam taču? Pat Puspirdiens Kremlī saprot un visus par brāļiem sauc, un visi krieveļi viņam līdzi. Tāpat Haris varēja pateikt - kuļtura nipazvaļajet. Ja ne savādāk, tad kaut vai tā.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 01:54, pirms 2 gadiem
Pasaules čempionāta pusfinālā Latvija ar 3:1 pieveica Zviedriju .
TĀ , Pēteri , sarunājam pims skricelē rakstiņus , neosti līmi pārāk daudz , limitē .

     [+] [-]

, 2023-05-26 02:02, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Klau vecā miesa, pirmkārt, ņem vaļā tos žurnālus, kas Tev itkā ir un lasi vēlreiz un atradīsi, netaisos tagad speciāli Tev un Tavai sklerozei meklēt tos žurnālus, lūk jau viens cilvēks Tev uzrakstīja par DR grāmatu, un tā nav vienīgā. Skaidrs ir viens, ne Tev žurnālu un avīžu ne Tu tās esi lasījis, iesaku vēl pameklēt avīzes no 2000.g.un Tev ātri aizvērsies mute.

Otrkārt, Tev līdz paurim neaiziet pat elementāras lietas, kas nozīmē Tev pat nav vērts to skaidrot, jo jau pēc 5 minūtēm aizmirsīsi.

Kurš vaino ģimeni gŗekos, Tu izliecies jeb esi dumjš? Skaidri pateicu, intervijās ģimene skaidri rādīja savu nostāju, par brīvu Latviju, par okupācijas gadiem, ka viņi ir priecīgi būt brīvā Latvijā un tik no okupantiem vaļā. Kur es šeit vainoju ģimeni? Vecais marazmātiķi, skaidroju uz pirkstiem - pēc tā, ko par brīvību teica viņa ģimene un viņš pats, georgalenta suzvilkšana BIJA ĢIMENES un valsts nodevība. Punkts un āmen.

Bet skaidrs ir viens, Tu esi tik dumjš, ka arī tagad Tev nepielēks. Tieši tāpēc Tev novēlēju veselību, lai nav Tevi kā grīdas lupatu jāizvalkā.

Un ieteikums, beidz fantazēt, ka, kkur vainoju viņa ģimeni, tā nekur neteicu! A tagad iedzer zāles atmiņai un p+s gulēt izguli dzērumu!
Domāju radikālis,izrādījās vēl sliktā.Rupeklis.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 02:09, pirms 2 gadiem
Palasīju belaru komentus pessball.by, ļoti draudzīgi komenti, kās apskauž labā nozīmē cits sauc letiņus par brāļiem, jūsmo par arēnu, atmosfēru un fanzonu. Toties sport- express ar visiem troļļiem pārsvarā cita attieksme un negācijas, abbsurds rezultāts un tml. Smieklīgākais koments par DEL un LAT uzvarām, varēja parēkt- citēju / Ливонский орден прошевлся свиньей по соперникам, vēl 1 rakstīja par Zirga galvas uzvaru, laikam labi informēts

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 02:21, pirms 2 gadiem
Kamdēļ Tu domā, ka visiem ir jābūt tik radikāļiem patriotiem kā Tu vai es?
Vītoliņa gadījumā darba devējs uzstāja, aizkulisēs nebiju, bet domāju, ka bez lentītes darbs būtu zaudēts. Es nevilktu, bet viņš izvēlējās par labu darbam - neatbalstu, bet tas nav iemesls, kamdēļ necienītu viņu. Pat diezgan grūti komentēt - pēc šīs spēles, čoms ar ko kopā skatījos spēli izteica viedokli, ka būtu forši uz maču 1/2 iziet ar Ukrainas izlases krekliem - lai kā atbalstītu Ukrainu, es nepiekrītu, jo ir iespēja, ka tas komandā bojās mikroklimatu un tomēr esam Latvijas izlase.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 02:31, pirms 2 gadiem
Baltkrievi, vismaz Grodņā baigi par mums bija, es dēla hokeja turnīrā sapazinos ar vecākiem no Grodņas un pēc spēles atsūtīja apsvekumu, esot baigi līdzi jutuši.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 02:54, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Kamdēļ Tu domā, ka visiem ir jābūt tik radikāļiem patriotiem kā Tu vai es?
Vītoliņa gadījumā darba devējs uzstāja, aizkulisēs nebiju, bet domāju, ka bez lentītes darbs būtu zaudēts. Es nevilktu, bet viņš izvēlējās par labu darbam - neatbalstu, bet tas nav iemesls, kamdēļ necienītu viņu. Pat diezgan grūti komentēt - pēc šīs spēles, čoms ar ko kopā skatījos spēli izteica viedokli, ka būtu forši uz maču 1/2 iziet ar Ukrainas izlases krekliem - lai kā atbalstītu Ukrainu, es nepiekrītu, jo ir iespēja, ka tas komandā bojās mikroklimatu un tomēr esam Latvijas izlase.
Nē, nē pietiks, ja Vītoliņš piespraudīs mazu Ukrainas karodziņu pie žaketes.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 06:00, pirms 2 gadiem
Alus&čipsi rakstīja: Nē, nē pietiks, ja Vītoliņš piespraudīs mazu Ukrainas karodziņu pie žaketes.
Ja viņš tā izdarītu, tad pat varētu piedot un aizmirst ...

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 07:20, pirms 2 gadiem
Runa par viņa daudzajām intervijām, viņa vecāku intervijām par padomju laiku, psrs okupāciju un skatu uz to, un piedod atvaino, ja pēc visa tā, ko viņš tur teica, vēlāk kā prostitūta par naudu lepni staigā ar georga lentiņu, godinot okupantus, fašistus un simtiem tūkstošu nogalināto latviešu slepkavas, ir nepiedodami un nepieņemami.

Šis teksts vakarnakt uzvaras karstumā tika pārprasts un tāpēc izvērtās nevajadzīgi asa vārdu pārmaiņa.Eju ārā pie mājas izkarināt Latvijas karogu,kurš plīvos līdz čempionāta beigām,neatkarīgi no turpmākā rezultāta.Bet atkārtošos,par lentīti ,lai jautājumus uzdod žurnālisti un gan jau ar laiku uzdos.Toties runājot par hokeju,Haris ar komandu ir sasniedzis to,kas nav izdevies nevienam no bijušajiem Latvijas izlases treneriem un tas jau ir fakts,kuru vairs apstrīdēt nevaram.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 07:46, pirms 2 gadiem
te bija rakstiņš no viena speciālista, ka visus tos Indrašus, Bukartus un pārējos večus vajag patriekt, lai spēlē jaunieši. Nez, kur tas gudrinieks šobrīd sacer kārtējās stulbības?

     [+] [-]

, 2023-05-26 07:48, pirms 2 gadiem
Vienreiz dzīvē kas tāds notiek. Apsveicu!

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 07:51, pirms 2 gadiem
Latvijas hokeja vēsturē blakus Znarokam kurš iebīdīja Latviju elitē, tagad arī Hari varam nominēt...
Un lai aizver mutes tie čekisti kuri par Georga lenti raxta

  +3 [+] [-]

, 2023-05-26 08:05, pirms 2 gadiem
Varbūt banot visus, kas par lenti runā? Fantastisks notikums, bet šie turpina nomelnot un riet.

     [+] [-]

, 2023-05-26 08:45, pirms 2 gadiem
Lexxx rakstīja: te bija rakstiņš no viena speciālista, ka visus tos Indrašus, Bukartus un pārējos večus vajag patriekt, lai spēlē jaunieši. Nez, kur tas gudrinieks šobrīd sacer kārtējās stulbības?
Nevajag melot ,jo Matulis to neteica viņš pacēla tēmu ,ka daudzi hokeja fani tā raksta komentāros.Ja tu nesaproti ironiju un humoru,tad slikti tas tev.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-26 08:47, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Varbūt banot visus, kas par lenti runā? Fantastisks notikums, bet šie turpina nomelnot un riet.
Ne tev to lemt,bet ir notikumi ,ko daudzi neaizmirst.Piemēram Vētra ar sievu izlasi arī ,ja paņemtu medaļas es tā pat nesaprotu un nepiedodu viņa nodevību pret Latviju un kā bija vetrovs tā paliks.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 09:20, pirms 2 gadiem
LHF organizēs fanu nokļūšanu uz Tamperi vai arī pašam jāskatās varianti?!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 09:20, pirms 2 gadiem
Labi, ka nav FAZELS, butu noracis...

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 09:57, pirms 2 gadiem
Emocionālais pārdzīvojums spridzina! Joprojām nav iespējams no tā atiet!

  +2 [+] [-]

, 2023-05-26 10:17, pirms 2 gadiem
Nedaudz parēķināju, budžeta variants - vakara autobuss uz Tallinu ap 20 euro, agrais rīta prāmis uz Helsinkiem 20 līdz 40 euro atkarībā no operatora, rīta vilciens uz Tamperi 17 līdz 30 euro, biļete uz spēli 265 euro, pēc tam atpakaļceļš - vakara vilciens, vēlais prāmis, varbūt var paspēt uz pēdējo autobusu, bet riskanti, labāk tomēr svetdien no rīta. Bez viesnīcām, ja naktīs tusē un dzerstās, tikai uz biļetēm (ieskaitot spēli) ap 400 euro. Divas negulētas naktis. Ja būtu nedaudz jaunāks, noteikti rezervētu visas biletes un brauktu. Autobusu biļetes droši vien kuru katru brīdi izbeigsies

  +3 [+] [-]

, 2023-05-26 10:33, pirms 2 gadiem
kasagrande rakstīja: Nedaudz parēķināju, budžeta variants - vakara autobuss uz Tallinu ap 20 euro, agrais rīta prāmis uz Helsinkiem 20 līdz 40 euro atkarībā no operatora, rīta vilciens uz Tamperi 17 līdz 30 euro, biļete uz spēli 265 euro, pēc tam atpakaļceļš - vakara vilciens, vēlais prāmis, varbūt var paspēt uz pēdējo autobusu, bet riskanti, labāk tomēr svetdien no rīta. Bez viesnīcām, ja naktīs tusē un dzerstās, tikai uz biļetēm (ieskaitot spēli) ap 400 euro. Divas negulētas naktis. Ja būtu nedaudz jaunāks, noteikti rezervētu visas biletes un brauktu. Autobusu biļetes droši vien kuru katru brīdi izbeigsies
Viesnīcas un pusfināla biļetes rokā, uz cilvēku kādi 800 eiro aizies uz 3 dienu braucienu stabili, bet ko padarīsi, tāds hokejs tikai reizi 30 gados.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 10:56, pirms 2 gadiem
Buyaka!!!

Kā jau teicu, tad tikai pumpaini tīņi fano par rekordiem. Īsti veči iet uz maksimumu vienmēr un visur. Un mūsu hokejisti ir īsti veči.
';

  -2 [+] [-]

, 2023-05-26 11:14, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Ne tev to lemt,bet ir notikumi ,ko daudzi neaizmirst.Piemēram Vētra ar sievu izlasi arī ,ja paņemtu medaļas es tā pat nesaprotu un nepiedodu viņa nodevību pret Latviju un kā bija vetrovs tā paliks.
Cilvēks pieļauj kļūdu dzīvē un uz visu dzīvi zīmogs? Nekāda reabilitācija nav iespējama? Cilvēks vai apkārtējie apstākļi vienmēr paliek tādi paši?

     [+] [-]

, 2023-05-26 11:16, pirms 2 gadiem
Sveiki. Paldies par uzvaru.
Bet Es mazliet nesaprotu Mums iemeta vārtus. Bet uz noraidītā soliņa palika vēl sēdēt. Kas tā par lietu? Bij 4 pret 4 un Mums iemeta kādēļ nenāca ārā piektais spēlētājs?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 11:25, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Cilvēks pieļauj kļūdu dzīvē un uz visu dzīvi zīmogs? Nekāda reabilitācija nav iespējama? Cilvēks vai apkārtējie apstākļi vienmēr paliek tādi paši?
Tava valsts atgūst neatkarību, bet šis aiziet pie okupantiem. Tādi bija tie apstākļi. Domāju ka tiem, kuri to šoku neizdzīvoja klātienē tā īsti to nekad nesapratīs, kuri piedzīvoja, tiem tā rēta paliek.

     [+] [-]

, 2023-05-26 11:33, pirms 2 gadiem
100berzins rakstīja: Sveiki. Paldies par uzvaru.
Bet Es mazliet nesaprotu Mums iemeta vārtus. Bet uz noraidītā soliņa palika vēl sēdēt. Kas tā par lietu? Bij 4 pret 4 un Mums iemeta kādēļ nenāca ārā piektais spēlētājs?
Jo mēs nespēlējām mazākumā, jo tieši kā jau tu teici, spēlējām 4 pret 4.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-26 11:35, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Tava valsts atgūst neatkarību, bet šis aiziet pie okupantiem. Tādi bija tie apstākļi. Domāju ka tiem, kuri to šoku neizdzīvoja klātienē tā īsti to nekad nesapratīs, kuri piedzīvoja, tiem tā rēta paliek.
Es runāju vispārīgi par jebkādiem pārdarījumiem. Ja konkrēti par Vētru, tad manuprāt tā ir pavisam citas pakāpes nodevība nekā letnočka.

     [+] [-]

, 2023-05-26 11:51, pirms 2 gadiem
Es biju viens no tiem, kurš lika vainu uz treneri, oonkrēti nepatika vārtu vīra izvēle pret Kanādu, biju domājis, ka ieliks Šilovu vārtos. Bet ir jāatzīst, ka Vītoliņš zin ko dara!

     [+] [-]

, 2023-05-26 11:55, pirms 2 gadiem
specha rakstīja: Palasīju belaru komentus pessball.by, ļoti draudzīgi komenti, kās apskauž labā nozīmē cits sauc letiņus par brāļiem, jūsmo par arēnu, atmosfēru un fanzonu. Toties sport- express ar visiem troļļiem pārsvarā cita attieksme un negācijas, abbsurds rezultāts un tml. Smieklīgākais koments par DEL un LAT uzvarām, varēja parēkt- citēju / Ливонский орден прошевлся свиньей по соперникам, vēl 1 rakstīja par Zirga galvas uzvaru, laikam labi informēts
Lielākoties pozitīvi. Un ko pamanīju - tur pieaudzis balkrieviski rakstošo skaits.

     [+] [-]

, 2023-05-26 11:56, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es runāju vispārīgi par jebkādiem pārdarījumiem. Ja konkrēti par Vētru, tad manuprāt tā ir pavisam citas pakāpes nodevība nekā letnočka.
Es tikai par to. Vispārīgi katrs gadījums ir individuāls.

     [+] [-]

, 2023-05-26 12:24, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Varbūt banot visus, kas par lenti runā? Fantastisks notikums, bet šie turpina nomelnot un riet.
Cik maz vajag laimei! Jā...
Ai labi, ne nu viņš atvainosies, nekā. Labāk iedosim viņam LPSR Nopelniem bagāto, lai viņam uz plaukta ir viss - Trīszvaigznes, lentīte un LPSR vimpelis.
Bet te cita tēma - ko tas Ošenieks tur vakar muldēja - kārklu angļi dzied "Dzimto valodu"? Nu redzi, tu varētu pilnīgi oficiāli šo dziesmu pārtulkot angliski un iedziedāt. Par to tu dabūtu Jura krustu vismaz! No paša Levita rokām!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-26 12:53, pirms 2 gadiem
33% spēles laika mūsējie bij mazākumā + nenosvilpa dažas strīdīgas epizodes kur zviedriem varēja iedot sodu. Vienādos sastāvos bijām labāki par zviedriem.

     [+] [-]

, 2023-05-26 12:54, pirms 2 gadiem
29 minūtēs vairākumā zviedri iemeta tik 1 vārtus, tas daudz izsaka.

     [+] [-]

, 2023-05-26 13:27, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Nevajag melot ,jo Matulis to neteica viņš pacēla tēmu ,ka daudzi hokeja fani tā raksta komentāros.Ja tu nesaproti ironiju un humoru,tad slikti tas tev.
vai es te pieminēju Matuli?

     [+] [-]

, 2023-05-26 13:56, pirms 2 gadiem
Tas ir kaut kas AAAAAAA!!!!!!

     [+] [-]

, 2023-05-26 15:23, pirms 2 gadiem
Āfrika12 rakstīja: 29 minūtēs vairākumā zviedri iemeta tik 1 vārtus, tas daudz izsaka.
Vispār jau tai brīdī laukumā bija 4 pret 4, tā ka tā neskaitās vairākuma realizācija.