Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Video: Nolans emocionāli atvadās no Latvijas izlases trenera amata

Kristaps Driķis
Teds Nolans pēc zaudējuma Šveicei emocionāli atvadās no Latvijas galvenā trenera amata.
Vērtējums: +67
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +82 [+] [-]

, 2014-05-20 20:26, pirms 11 gadiem
Turies virsaiti! Latvija Tevi vēl ilgi un ar cieņu atcerēsies! Liels paldies par šiem 3 gadiem!

 +53 [+] [-]

, 2014-05-20 20:27, pirms 11 gadiem
Paldies Ted,tu esi viens no labākajiem treneriem Latvijas izlasē kas bijis,Paldies tevv.Vienmēr tevi atcerēsimies.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 20:29, pirms 11 gadiem
Vietā Ābolu vai Šupleru. Var arī Kūleni. Krievus gan nevajag. Īpaši Krikunovu vai Vorobjovu. Var mēġināt kādu zviedru. Tie ir progresīvi.

 +83 [+] [-]

, 2014-05-20 20:29, pirms 11 gadiem
Labākais teneris kāds Latvijai bijis! Pašam asaras saskrēja, žēl, bet liels paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gunis888

 +63 [+] [-]

, 2014-05-20 20:31, pirms 11 gadiem
Varēja redzēt kā asara nāca Nolanam, žēl ka tā.

 +11 [+] [-]

, 2014-05-20 20:33, pirms 11 gadiem
Paldies tev Tedy ,pa izcilu darbu ko tu paveici ar Latvijas izlasi,paldies pa OS ,ceru Latvijā vēl iegriezīsies, lai tev un Zemgum veicās Bufallo , kā arī paldies parējiem treneriem ,ceru kāds no Lv žurnālistiem pateiksies viņam personīgi un nodos to no ,faniem ...!!!!!!

Latvija tevi mūžam Ted, atcerēsies..!!!
Driķi ,Celmiņ ,izdariet to lūdzu ..

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 20:33, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs SC eksperts rakstīja: Vietā Ābolu vai Šupleru. Var arī Kūleni. Krievus gan nevajag. Īpaši Krikunovu vai Vorobjovu. Var mēġināt kādu zviedru. Tie ir progresīvi.
Vismaz te varēji nerakstīt savus debīlisma murgus!!!

 +35 [+] [-]

, 2014-05-20 20:33, pirms 11 gadiem
All the best Ted. Best coach Latvia ever had.

 +27 [+] [-]

, 2014-05-20 20:33, pirms 11 gadiem
Visu cieņu Ted Nolan, vienmēr paliksi labā atmiņā un lai veicas turpmāk!

 +10 [+] [-]

, 2014-05-20 20:33, pirms 11 gadiem
Vajag Kuleni ar Zirni - man šis hokejs šķeit ļoti acīm tīkams! Ābols nevar piedavāt šādu skatāmu hokeju! Mēs nevienu spēli nezaudējāma r kaut kādiem 0:7, 1:7, 2:9, 0:11

 +47 [+] [-]

, 2014-05-20 20:34, pirms 11 gadiem
Nekad mees neesam bijushi tik kokureetspeejiigi kaa tagad, par to PALDIES Nolanam. Lai veicas ar Bufalo!

 +53 [+] [-]

, 2014-05-20 20:34, pirms 11 gadiem
Diezgan grūti noskatīties kā Teds knapi valdās... Un tas viss dēļ stulbas zebras uz slidām... Es pat nezinu kā mēs visi varētu Tedam pateikties. Viņš ir mūsos ieaudzējis uzvarētāju garu. Agrāk nebija tāds raksturs, cīņa vienam par otru. Stulbi, ka viss beidzās tā, bet nu. Novēlu Tedam ar Zemgu pacelt Stenliju

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 20:35, pirms 11 gadiem
sansid rakstīja: Vismaz te varēji nerakstīt savus debīlisma murgus!!!
Kāpēc murgus? Trennera vieta ir vakanta, jāmeklē jauns. skaidrs, ka krievi neder, bet čehi, zviedri gan derētu. Ābols būtu ideāls, bet saindēts ar Dinamo.

  +6 [+] [-]

, 2014-05-20 20:35, pirms 11 gadiem
Paldies Ted, paldies visai komandai, labākais čempis, ko esmu redzējis spēles izpildījuma ziņā, protams, vēsturiskās uzvaras pār Somiju un ASV paliks atmiņā!
Tiešām žēl, ka sapnis par pusfinālu, iespējams, medaļām ir izsapņots, vismaz šogad.
Slēpts komentārs: erred

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 20:37, pirms 11 gadiem
Lai arī rūgts PČ noslēgums, tas kas man iezīmēja pozitīvu skatu nākotnē bija, kad Teds teica: I would love to be involved somehow (nākotnē)

 +13 [+] [-]

, 2014-05-20 20:37, pirms 11 gadiem
Paldies, Ted, ka pacēli Latvijas hokeju nebijušos augstumos.Nekad nebūtu domājis, ka būsim tik tuvu, lai spētu uzvarēt vai rādīt cienīgu spēli pret Kanādu, Somiju vai ASV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 20:37, pirms 11 gadiem
Paldies!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 20:38, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs SC eksperts rakstīja: Kāpēc murgus? Trennera vieta ir vakanta, jāmeklē jauns. skaidrs, ka krievi neder, bet čehi, zviedri gan derētu. Ābols būtu ideāls, bet saindēts ar Dinamo.
Tiešām cirvis,te cilvēks no izlases atvadās,nevajag uzreiz te bazarēt par to kas būs vai nebūs...tipisks Latvietis,vecmamma vēl slimnīcā,bet jau dalam mantojumu.Ēzelis!!!

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 20:39, pirms 11 gadiem
Ja Peka ielika kaut kādu taktisko domāšanu, plānu, tad indiānis mūsējo prātus apstrādājis mentāli. Kopā arī ir rezultāts.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 20:41, pirms 11 gadiem
sansid rakstīja: Tiešām cirvis,te cilvēks no izlases atvadās,nevajag uzreiz te bazarēt par to kas būs vai nebūs...tipisks Latvietis,vecmamma vēl slimnīcā,bet jau dalam mantojumu.Ēzelis!!!
Jādala ir, nav ko kavēties. Jātiek skaidrībā par Nolana nopelniem. VArbūt drīzāk bremzeja ne stūma uz priekšu izlasi. Varbūt atstat Kūleni par galveno, varbūt kā asistentu, bet Ābolu par hedkouču. Vai arī ņēmt no malas kādu zviedru, čehu.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 20:41, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ja Peka ielika kaut kādu taktisko domāšanu, plānu, tad indiānis mūsējo prātus apstrādājis mentāli. Kopā arī ir rezultāts.
Peka? Ko? Tu esi saspiedies?

 +35 [+] [-]

, 2014-05-20 20:42, pirms 11 gadiem
Labaakais treneris kads Latvijas izlasei ir bijis,paldies vinam par fantastiskajaam emocijaam.
Slēpts komentārs: erred
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: huy

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 20:46, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs SC eksperts rakstīja: Jādala ir, nav ko kavēties. Jātiek skaidrībā par Nolana nopelniem. VArbūt drīzāk bremzeja ne stūma uz priekšu izlasi. Varbūt atstat Kūleni par galveno, varbūt kā asistentu, bet Ābolu par hedkouču. Vai arī ņēmt no malas kādu zviedru, čehu.
Ēzelis,nožēlojami,ka pat nesaprati ko pateicu.Satiktu dzīvē,vnk.izsistu muti Tev.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Simply_the_BEAST
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-05-20 20:48, pirms 11 gadiem
Es jau jūtu, kā Lipmans gatavo Nolanam jaunu līgumu.
Diezgan naivi jau cerēt, bet kur tad vēl labāku treneri kā Nolanu var atrast? Mentāli iederās viņš tieši Latvijas komandā.
Lai vai kā, gaidām Rīgā viņu uz kādu "paldiesteikšanas" pasākumu.
Miigwech, Ted!
Slēpts komentārs: Onslovs

  +6 [+] [-]

, 2014-05-20 20:50, pirms 11 gadiem
Es nezinu, kurš vēl spēs savākt tādu sastāvu, kurš var uzvarēt. Nevis pēc uzvārdiem, bet pēc gara.
Slēpts komentārs: Simply_the_BEAST

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 20:51, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Jāsaka, ka Tedim noveicās ar rezultātiem. Tieši trāpīja uz jauno talantīgo ledus hokejistu paaudzes.
Kurš tad to jauno talantīgo hokejistu paaudzi pa trīs gadiem izaudzināja?

  -4 [+] [-]

, 2014-05-20 20:52, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Viņš bija labākais tieši psiholoģiskajā darbā ar spēlētājiem
Jā, to varēja just pirmajos periodos! Visi izgāja uz spēli gatavi, nokārtoja 0:2 un tad 40. min skrēja ar pieri pretinieku aizsardzības mūrī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 20:52, pirms 11 gadiem
Trendy rakstīja: Kurš tad to jauno talantīgo hokejistu paaudzi pa trīs gadiem izaudzināja?
Tedis, caur skaipu.

  -3 [+] [-]

, 2014-05-20 20:52, pirms 11 gadiem
Trendy rakstīja: Kurš tad to jauno talantīgo hokejistu paaudzi pa trīs gadiem izaudzināja?
Dude...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 20:54, pirms 11 gadiem
[quote simply_the_beast]
Vispārējas eiforijas iespaidā derētu gan atcerēties, ka ne jau tikai ar Tedi Latvijas izlase ir situsi lielās izlases. Katram trenerim, kurš ir strādājis ar izlasi ilgāku laika posmu ir bijis pa šādiem spilgtiem momentiem.

Nolana laikos, ja nu kas, nekādu "nebijušu augstumu", kā te tagad saka, nav bijis - labākais sasniegums ir 10. vieta PČ.
Savukārt OS - bija gana parocīgs formāts, kas tika izmantots (iepriekšējās OS - nē).

Ar Nolanu izlase ir uzvarējusi vien 33.34% no visiem ofic. mačiem. Pavājš rādītājs, lai neteiktu skarbāk.

Vai Nolans bija slikts izlases treneris? Nē! Vai, kā te saka, visu laiku labākais? Noteikti nē! Tāds pats kā visi, taču viņš, uz svaigām emocijām, tagad liekas superstārs.

Ir jāpasaka paldies par darbu un jāiet tālāk. Kā viņam, tā arī izlasei.

Nevaru tev 100% piekrist.Kā jau te teica, viņš komandā ienesa uzvarētāju garu, un to, ka visi bija par vienu un viens par visiem,un tas,manupraat,ir ļooti svarīgi, sen šādi nebiju baudījis Latvijas izlases spēli! Par šo ticību un emocijām vien, es uzzkatu, ka viņš ir bijis visulaiku labākais Latvijas izlases treneris.

  -3 [+] [-]

, 2014-05-20 20:54, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Jāsaka, ka Tedim noveicās ar rezultātiem. Tieši trāpīja uz jauno talantīgo ledus hokejistu paaudzes.
Tieši tā. Sočos noveicās ar vienu uzvaru pret Šveici kur reāli varēja būt 0:4. Arī PČ neko neparādīja. Šoreiz pat, pretinieki vājāki ka parasti, bet rezultata nav. Nezinu kāpēc dzied tagad slavas dziesmas. Kā koučs jau anv slikts, bet tas nav tas kas mums vajadzīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 20:54, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Jāsaka, ka Tedim noveicās ar rezultātiem. Tieši trāpīja uz jauno talantīgo ledus hokejistu paaudzes.
Neteiksim, ka tieši notrāpīja, jo pēc gadiem 2-3 šitā izlase, ja būs labākajā sastāvā, būs viena no stiprākajām kāda vispār ir bijusi.

Bet visādi citādi - ir jāpiektīt, ka Tedis ir ticis labā laikā. Tam pašam Znarokam šis materiāls bija daudz sliktāks.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 20:54, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Kad izlase uz 2 izšķirošajiem mačiem iznāk uz ledus tieši PSIHOLOĢISKI negatava, tad man par šādu repliku gribas nedaudz pasmaidīt.
Labi labi pesimist. Tikai saskaiti to cik mums Nolana vadibā bija 0:7, 2:9 u.t.t. sagrāves? Značoks un visi pārējie var pienest ūdeni. Progress ir neatsverams.

  +5 [+] [-]

, 2014-05-20 20:55, pirms 11 gadiem
Paldies Tedam par šiem skaistajiem trīs gadiem , tiešām žēl , ka jāšķiras tajā brīdī kad viss iet uz augšu un tādi treneri kā Teds nemētājas pa visiem stūriem , tāpēc pilnīgi iespējama lejupslīde nākamajos gados ja vien izlasi nepārņems Kūlens ar Zirni un vēl kādu paņemt klāt..

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 20:55, pirms 11 gadiem
icefactor rakstīja: Es jau jūtu, kā Lipmans gatavo Nolanam jaunu līgumu.
Diezgan naivi jau cerēt, bet kur tad vēl labāku treneri kā Nolanu var atrast? Mentāli iederās viņš tieši Latvijas komandā.
Lai vai kā, gaidām Rīgā viņu uz kādu "paldiesteikšanas" pasākumu.
Miigwech, Ted!
Diez vai ! Drīzāk jau par Nolana ''mantiniekiem'' kļūs Zirnis & Kūlens !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 20:55, pirms 11 gadiem
Latviju ledus laukumos neviens nežēlo. Un pareizi - žēlot vajag vājos. Stiprajiem žēlastību nevajag. Mums ir bijis maz draugu, vairāk nelabvēļu. Teds nāk no zemes, kas ir hokeja lielvara. Atnāca kā draugs un aiziet kā draugs. Paldies! Ted, Tavas valsts hokeja izlase ir mana otrā mīļākā komanda kopš 1972.gada un tāda arī paliks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-05-20 20:56, pirms 11 gadiem
Paldies, Nolan! Kūleni varētu pie stūres pielaist

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 20:59, pirms 11 gadiem
Creeper^ rakstīja: Labi labi pesimist. Tikai saskaiti to cik mums Nolana vadibā bija 0:7, 2:9 u.t.t. sagrāves? Značoks un visi pārējie var pienest ūdeni. Progress ir neatsverams.
Pret lielajiem tās pašas sagrāves vien bija. Atgādināšu - Znaroks izlasi paņēma tad, kad tas pats Daugaviņš vēl pa Kanādas junioriem mīcījās utt. Izlase bija zemākajā punktā (05-07 gadi) un tāpēc ar to paaudžu maiņu bija kā bija - kad paveicās, kad nē.

Pašlaik Nolanam bija vairāk vai mazāk gatava izlas, kad nebija jau nu tā, kad izlasē REĀLI NEBIJA kam spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 20:59, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Vispārējas eiforijas iespaidā derētu gan atcerēties, ka ne jau tikai ar Tedi Latvijas izlase ir situsi lielās izlases. Katram trenerim, kurš ir strādājis ar izlasi ilgāku laika posmu ir bijis pa šādiem spilgtiem momentiem.

Nolana laikos, ja nu kas, nekādu "nebijušu augstumu", kā te tagad saka, nav bijis - labākais sasniegums ir 10. vieta PČ.
Savukārt OS - bija gana parocīgs formāts, kas tika izmantots (iepriekšējās OS - nē).

Ar Nolanu izlase ir uzvarējusi vien 33.34% no visiem ofic. mačiem. Pavājš rādītājs, lai neteiktu skarbāk.

Vai Nolans bija slikts izlases treneris? Nē! Vai, kā te saka, visu laiku labākais? Noteikti nē! Tāds pats kā visi, taču viņš, uz svaigām emocijām, tagad liekas superstārs.

Ir jāpasaka paldies par darbu un jāiet tālāk. Kā viņam, tā arī izlasei.
Lai vai kā, bet mēs viņa vadībā nezaudējām ne reizi pilnīgi bezcerīgi! Atceries iepriekšējo OS, kādi izskatījāmies, kad bija jāspēlē pret varenajiem?
Iepriekšējo čempi, kad tik ļoti daudzi atteica izlasei?
Plus vēl, hokejs bija ļoti baudāms, Latvija šajā gadsimtā tik skatāmu hokeju nebija demostrējusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:01, pirms 11 gadiem
žēl, ka Teda vadībā nebija vēl vismaz 1 spēle....

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:03, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: neuzskatu, ka Znarokam sliktāks bija
Tas pats Daugaviņš'07 un Daugaviņš'14. Divas nesalīdzināmas lietas.

Nesaku pēc uzvārdiem, bet pēc spēlētāju meistarības. Šajos gados ir izauguši tie, kas sāka regulāri tikt U- čempionātu elites grupās, pašlaik viņiem ir 28 gadi max... pats labākais vecums spēlēšanai.

  +5 [+] [-]

, 2014-05-20 21:03, pirms 11 gadiem
turnīra simboliskais piecinieks( gan jau būs izmaiņas)
A.JERABEK D.PIECHACZEK M.SIDORENKO
J.RONN I.DREMELJ

MVP-JERABEK
Slēpts komentārs: Simply_the_BEAST

  +9 [+] [-]

, 2014-05-20 21:04, pirms 11 gadiem
Labākais latvijas izlases treneris pēdējo padsmit gadu laikā for sure
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:06, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: 0:6 pret Krieviju pagājušā gada PČ 1. spēlē ir cienījams zaudējums?
Nosauc vēl vismaz vienu oficiālu maču. Ta ir vienīgā spēle.

  -4 [+] [-]

, 2014-05-20 21:07, pirms 11 gadiem
Nepārprotiet. Nesaku, ka Teds ir slikts. Bet drusku iestagnējis, pat priekš NHL jau vecmodīgs. Latvijai vispār nav bijuši daudz labi trenneri. Znaroks kā izlases trenneris nederēja. Arī rezultāti ar laiku gāja uz leju. Beresņevs bija labāks, bet nebija autoritate. Vorobjovs zem katras kritikas. Vasiļjevs bija labs, bet šobrīd vairs neder, atpalicis. Vienīgais progresīvais bija Kurre. Ar katru gadu progresēja. Nebūtu Lipmanis padzinis šo, būtu labi rezultati. Tāpēc saku, vajag zviedru.

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:08, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: pag, bet bija citi spēlētāji, kas to lomu spēlēja
Protams, ka viņiem bija savas lomas, taču viņi nebija pašreizējo līderu līmenī.

Tas bija pārejas periods, kad izlasē spēlēja tas pats Sorokins, Tribuncovs, Naumovs, Panteļejevs ar Semjonovu. Tb maksimāli turēja spēlētājus, lai Latvija galīgi neizkrīt ārā utt. Līderi bija jau labi nodzīti vecie kaujas zirgi.

Piekritīsi, ka ir starpība...

  +8 [+] [-]

, 2014-05-20 21:08, pirms 11 gadiem
ej nost, kā man pietruuks Teda Tiesam labakais treneris kad mums jebkad ir bijis!!

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:09, pirms 11 gadiem
Joķam fuj

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:09, pirms 11 gadiem
Vins pa sitiem 3 gadiem ir ta pacelis musu limeni hokeja pasaule!! tas ir vnk apbrinojami!!

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:11, pirms 11 gadiem
Cerams ka tiesam Lipmans kautko sarunaas lai Teds vel paliek uz kadu gadu. nu ja vins vispar pats velesies ..

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:11, pirms 11 gadiem
Vins atvadijas tapec ka Lipmans vinam noteica so ka pedejo turniru??

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:12, pirms 11 gadiem
Teds nekad nav bijis t man pņh psihologs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 21:16, pirms 11 gadiem
Creeper^ rakstīja: Nosauc vēl vismaz vienu oficiālu maču. Ta ir vienīgā spēle.
12. gads
2:5 pret Krieviju (Pēc Indraša gola krievi sataisīja 1:4 un pēc spēles variantu nebija nekādu, lai arī rezultāts nav TIK graujošs)
0:3 pret Norvēģiju (šāda līmeņa un atbildības spēlē tā ir katastrofa)
0:2 pret Dāniju (tas pats)
0:4 pret Zviedriju

13. gads
0:6 pret Krieviju
3:6 pret Austriju
0:2 pret Vāciju

14. gads
Viss gan jau ka ir atmiņā - pēc spēles bezcerīgais kāsiens Krieviem un 3 kāsieni spēlēs, kuras bija jāņem.

Jā, Nolana laikos bija arī pa kādai foršai spēlei un tas jau arī aizmiglo cilvēku prātus. Atkārtošu - Nolans nav slikts treneris, bet viņš noteikti nav TIK labs par kādu viņu tagad mēģina pavasara fani pataisīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 21:18, pirms 11 gadiem
nigguplease7 rakstīja: [quote simply_the_beast]
Vispārējas eiforijas iespaidā derētu gan atcerēties, ka ne jau tikai ar Tedi Latvijas izlase ir situsi lielās izlases. Katram trenerim, kurš ir strādājis ar izlasi ilgāku laika posmu ir bijis pa šādiem spilgtiem momentiem.

Nolana laikos, ja nu kas, nekādu "nebijušu augstumu", kā te tagad saka, nav bijis - labākais sasniegums ir 10. vieta PČ.
Savukārt OS - bija gana parocīgs formāts, kas tika izmantots (iepriekšējās OS - nē).

Ar Nolanu izlase ir uzvarējusi vien 33.34% no visiem ofic. mačiem. Pavājš rādītājs, lai neteiktu skarbāk.

Vai Nolans bija slikts izlases treneris? Nē! Vai, kā te saka, visu laiku labākais? Noteikti nē! Tāds pats kā visi, taču viņš, uz svaigām emocijām, tagad liekas superstārs.

Ir jāpasaka paldies par darbu un jāiet tālāk. Kā viņam, tā arī izlasei.

Nevaru tev 100% piekrist.Kā jau te teica, viņš komandā ienesa uzvarētāju garu, un to, ka visi bija par vienu un viens par visiem,un tas,manupraat,ir ļooti svarīgi, sen šādi nebiju baudījis Latvijas izlases spēli! Par šo ticību un emocijām vien, es uzzkatu, ka viņš ir bijis visulaiku labākais Latvijas izlases treneris.
Pilnīgi nepiekrītu, kad vēl LV izlase ar visām izlasēm varēja spēlēt tik līdzīgi? katra trenara vadībā bija kāda spilgta uzvara, bet šādu LV izlasi neatceros. Ka tiešām katrā spēlē ir prieks skatīties un fanot..
pirmie gadi bija grūti viņam, pašreizējais rezultāts ir ļoti apmierinošs

nu i kas ka tikai 33.3% toist tajos procentos ir iekšā Šveice, ASV un Somija... un zaudējumi kādi...ar vienu vārtu starpību,skaitā pret Kanādu?!
diezgan stulbi skatīties uz statistiku nevis uz darbu un ieguldījumu kopumā.
Slēpts komentārs: Krizhanek

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:19, pirms 11 gadiem
Krizhanek rakstīja: Laiks jaunām pārmaiņām, ar nākamo treneri varbūt būs mazāk emocijas, bet vairāk cīņas, būtu uzvarēta Šveice šodien.
saubos

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 21:19, pirms 11 gadiem
man prieks ka mums bija tads treneris ka Teds!!patiesam loti zel ka viss beidzas ta............RESPECT!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 21:20, pirms 11 gadiem
Paldies Tedim par labajām emocijām,noteikti labākais treneris,kāds Latvijai ir bijis Lai arī kas izlasi turpmāk vadītu,cerams,ka mūsu spēlētājiem vienmēr atmiņā paliks Teda teiktais un mācītais un viņi turpinās šādi spēlēt. Jāpiekrīt par Indraši,čalim ir milzīgs talants,bet ir nepieciešams smagāks darbs ārpus laukuma,da i citiem nenāktu par ļaunu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:22, pirms 11 gadiem
ФИЗРУК rakstīja: Uz DEL vai kādu AHL klubu
Uz BlackPool?

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 21:22, pirms 11 gadiem
Teds ir labakais treneris kads jebkad ir vadijis izlasi, kaut vai taa iemesla del, ka vina izlase nav bijusi speletaji, kas butu bijusi apvainojusies uz vinu, par vinu visi izlases speletaji saka tikai labus vardus un ne tikai speletaji, bet ari kaa redzams vairums lidzjuteju ( neieskaitot trollus kaa namejs, vacietis un viniem lidzigie)
Paldies tev Ted!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 21:22, pirms 11 gadiem
tie kas noliek nolanu padomājiet ar kādu sastāvu latvija spēlēja..... nebija 7 vadošo spēlētāju no izlases( karsums dārziņš sprukts bārtulis rēdlihs reķis pavlovs, 2vadošie centri) puskomandas nav un mēs sitāmies reāli pae 1/4 finālu. tik vāja izlase uz papīra vēl nebija bijusi...bet spēle laba..plus ar krēsliem vārtos arī neko neizcelsi

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:22, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Vispār pa daļai ir gan, jo Tu pašlaik ņem vērā tikai un vienīgi rezultātus, kas ir aprobežoti
Skaistākais sportā ir rezultāts uz tablo.
Un Latvijas "skaistie zaudējumi", par kuriem daudzi priecājas vairāk nekā par kārtīgām darba uzvarām, vispār ir murgs kkāds.

Var spēlēt skaisti, bet ko tas maina, ja tas nedod rezultātu?

Turklāt, Nolana laikā, pirmajos 2 PČ, vispār bija šaubas vai Latvijas hokejisti atceras uz kuru pusi ir vārti un, ka tieši ripas iemešana pretinieku vārtos ir spēles galvenais uzdevums.

Šajā PČ - jā, samētāja. BEIDZOT!

Atkārtošos jau 3. reizi - nesaku, ka Nolans ir SLIKTS, viņš ir tāds pats treneris kā lielākā daļa, kas Latvijas izlasi ir trenējusi un tas, visdrīzāk, nozīmē arī to, ka tas arī ir šīs komandas vidējais līmenis - otrā desmita sākums.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:25, pirms 11 gadiem
paldies Ted!!!! Līdzjutēji lepojās ar Tevi...
ps.
Fra grauj čehuns pirmajā periodā 3:0...Krievs Baltkrievs 00 pēc pirmā.... Ja noteik brīnums un Lukašenko ir atradis arī naudu , lai Baltkrievu uzvarētu Krievus,tad šamie pretī dabūtu frančus bET TAD CERU,KA Putins arī baltkrievus patrenkaatu

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:25, pirms 11 gadiem
Beidz trollot! Uzprasi izlases speletajiem vai vins bija tads pats kaa Znaroks piemeram?
Simply_the_BEAST rakstīja: Skaistākais sportā ir rezultāts uz tablo.
Un Latvijas "skaistie zaudējumi", par kuriem daudzi priecājas vairāk nekā par kārtīgām darba uzvarām, vispār ir murgs kkāds.

Var spēlēt skaisti, bet ko tas maina, ja tas nedod rezultātu?

Turklāt, Nolana laikā, pirmajos 2 PČ, vispār bija šaubas vai Latvijas hokejisti atceras uz kuru pusi ir vārti un, ka tieši ripas iemešana pretinieku vārtos ir spēles galvenais uzdevums.

Šajā PČ - jā, samētāja. BEIDZOT!

Atkārtošos jau 3. reizi - nesaku, ka Nolans ir SLIKTS, viņš ir tāds pats treneris kā lielākā daļa, kas Latvijas izlasi ir trenējusi un tas, visdrīzāk, nozīmē arī to, ka tas arī ir šīs komandas vidējais līmenis - otrā desmita sākums.

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 21:27, pirms 11 gadiem
Pie Nolana mūsējie iemācījās cīnīties, nenolaist rokas.Agrāk kā bija ,pirmie ielaižam ,tā cauri,reti,kad atspēlējās.Mums jau tas materiāls ierobežots,tapēc jābūt trenerim ,kas māk no ierobežotiem resursiem izspiest maksimumu.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 21:29, pirms 11 gadiem
Teds radija loti labu mikroklimatu komanda, manuprat, viena no vissaliedetakajam komandam
cookro rakstīja: Pie Nolana mūsējie iemācījās cīnīties, nenolaist rokas.Agrāk kā bija ,pirmie ielaižam ,tā cauri,reti,kad atspēlējās.Mums jau tas materiāls ierobežots,tapēc jābūt trenerim ,kas māk no ierobežotiem resursiem izspiest maksimumu.

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:30, pirms 11 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Beidz trollot! Uzprasi izlases speletajiem vai vins bija tads pats kaa Znaroks piemeram?
Kāpēc viņam ir vai nav jābūt kā Znarokam? Znaroks nav nekāds ne mēru etalons, ne pasaules labākais treneris.

Bet ja jau par viņu... Znaroks, ja nu kādam ir aizmirsies, ar izlasi arī 7. vietu tika dabūjis...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:32, pirms 11 gadiem
Lipmanis ir stūlbs, varēja taču Nolans palikt?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:34, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Vispār pa daļai ir gan, jo Tu pašlaik ņem vērā tikai un vienīgi rezultātus, kas ir aprobežoti
Paplašini apvāršņus, pēc kā vēl ir jāvērtē, sevišķi ja vērtā ilgākā termiņā? Tik nestāsti avīzēs salasīto par izcilo psihologu, visos čempjos ir nolietas svarīgākās spēles, pēdējās divas jau pirmajos pariodos.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:34, pirms 11 gadiem
Kads Šuplers, kads Âbols, Amerikanis vai kanādietis jamekle. Ābols izlasei pilnīgi neder.
Noteikti kāds labs bez darba NHL treneris uzņemtos turpināt Nolana iesākto.

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:34, pirms 11 gadiem
cookro rakstīja: Pie Nolana mūsējie iemācījās cīnīties, nenolaist rokas.Agrāk kā bija ,pirmie ielaižam ,tā cauri,reti,kad atspēlējās.Mums jau tas materiāls ierobežots,tapēc jābūt trenerim ,kas māk no ierobežotiem resursiem izspiest maksimumu.
Es teiktu, ka nevis kāds kaut ko iemācījās, bet vienkārši komandas komplektācija bija tāda, ka ar šādiem hokejistiem tikai šādu spēli var rādīt - sisties utt.

Jo faktiski, ja apskatās sastāvu, tad tikai par sīko Rēdlihu, Indraši Ņiživiju un Vasiļjevu var pateikt, ka viņi NAV šādas spēles hokejisti. Visi pārējie ir riktīgi "darba spēles" piekritēji (protams, ar dažādu līmeni)

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:35, pirms 11 gadiem
veidejaunakais rakstīja: Lipmanis ir stūlbs, varēja taču Nolans palikt?!
Lipmans viņam lika darbu fermā pieņemt?

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:35, pirms 11 gadiem
Vienalga, kaut vai Beresnevam, ja tev taa labpatik! Atkartosu Kiras vardus, ka veel nekad taa nav bijis, ka visi speletaji kaa viens nesaka neko sliktu par treneri!
Simply_the_BEAST rakstīja: Kāpēc viņam ir vai nav jābūt kā Znarokam? Znaroks nav nekāds ne mēru etalons, ne pasaules labākais treneris.

Bet ja jau par viņu... Znaroks, ja nu kādam ir aizmirsies, ar izlasi arī 7. vietu tika dabūjis...

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 21:36, pirms 11 gadiem
Nolanu kā asistentu

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:36, pirms 11 gadiem
sansid rakstīja: Ēzelis,nožēlojami,ka pat nesaprati ko pateicu.Satiktu dzīvē,vnk.izsistu muti Tev.
Ar tādiem troļļiem nemaz nav jēga diskutēt un kaut ko pierādīt,kas pirms čempja uztaisījuši profilu...

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:36, pirms 11 gadiem
Kā to saprast? Tavi tie izteicieni.
huy rakstīja: Lipmans viņam lika darbu fermā pieņemt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 21:38, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nolans 8.vietu OS ieguva! Nolans ir bijis labākais treneris līdz šim pie LV izlases stūres, vismaz šajā gadsimtā, tā cīnīšānās kā komandai nevis katrs par sevi, strādāšana katrā maiņā, nenolaiž rokas nevienā spēles posmā utt.
Šodien arī - izlase bija IZCILĀ psiholoģiskā gatavībā. Viņi bija gatavi, ka pirmās 20 minūtes visa SUI komanda viņus drāzīs visos cauromos neņemot ārā.

Beidz, tās ir muļķības!

Kopš laika, kad es skatos izlases spēles (a tas ir kopš viņi sāka spēlēt), visos laikos komandai bija vienas un tās pašas problēmas, tā pa lielam ņemot, ko īsumā var raksturot ar vārdiem - no sākuma kārtīgus sūdus savārīsim, a pēc tam varonīgi mēģināsim izisties.

Beresņevs, Znaroks, Lindstrēms vai Nolans - nav starpības... .

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:38, pirms 11 gadiem
Nu arī fakts, jā!
SportExpert rakstīja: Nolans ir Buffalo treneris un ja viņš nākamsezon tiek playoff, tad praktiski vispār ar izlasi nav

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:39, pirms 11 gadiem
Paldies, Tev! Vienmeer Tevi atcereeshos!

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:39, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis007 rakstīja: Prieks, ka Nolans beidzot būs prom. Nepatika man šis treneris, tādēļ ceru, ka būs kaut kas līdzīgs Oļegam Znarokam. Treneris, kas šos puišeļus pārvērtīs par īstiem vīriem. Pēc vakardienas zaudējuma bija jāsagrauj Šveice, bet te notika kaut kāds fars un par to vaina jāuzņemas trenerim. Arī ar vārtsargu tika nolaists ūdens.
...jo tev ģimenē tāds zanroks pietrūcis, un tā arī esi palicis puišelis savos 30+? tāpēc tava vēlme ir tīri labi saprotama... P.s Znaroks jau reiz mēģināja puišeļus par vīriem taisīt, nesanāca
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:40, pirms 11 gadiem
veidejaunakais rakstīja: Kā to saprast? Tavi tie izteicieni.
Nolans noslēdza līgumu Buffalo, tāpēc nav variantu viņam trenēt LV izlasi. Tāpēc vainot Kirovu ir nekorekti.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:41, pirms 11 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Vienalga, kaut vai Beresnevam, ja tev taa labpatik! Atkartosu Kiras vardus, ka veel nekad taa nav bijis, ka visi speletaji kaa viens nesaka neko sliktu par treneri!
Nu jā, ja ne vienu, tad otru... tik viss pētersīlis ir tajā, ka arī Beresņeva laikos, kā pirmajos, tā otrajos bija labas spēles.

Tieši Beresņeva laikos izlase ārdījās sitot visus ko jāsit, pie reizes paķerot pa kādam grandam.

Otrajā darba cēlienā - nospēlēja absolūti adekvāti iespējām, arī cīnījās par 1/4 un, kas interesanti, riktīgi pačakarēja Kanādas izlasi, taču nevis ar kkādu otro sastāvu, bet ar bez maz vai All-Stars sastāvu, kur vārtus, piem., sargāja Brodērs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:42, pirms 11 gadiem
Beidzot veel kads to ir sapratis....Es zinu kadel vinam nepatik Teds, jo vins nepanema Bukartu uz cempi
SportExpert rakstīja: Atkal kļūdies, pat vecākie spēlētāji pie Nolana cenšas atstrādāt savas maiņas, kamēr pie citiem tā nebija + ļoti laba komandas mikroklimata veidošana un tas, kas man patika, ka nebija panikas, kas pie citiem treneriem tika novērota

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:43, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Atkal kļūdies, pat vecākie spēlētāji pie Nolana cenšas atstrādāt savas maiņas, kamēr pie citiem tā nebija + ļoti laba komandas mikroklimata veidošana un tas, kas man patika, ka nebija panikas, kas pie citiem treneriem tika novērota
Jā, 11. vietu izcēla stoiciskā mierā, nekādas panikas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:44, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Atkal kļūdies, pat vecākie spēlētāji pie Nolana cenšas atstrādāt savas maiņas, kamēr pie citiem tā nebija + ļoti laba komandas mikroklimata veidošana un tas, kas man patika, ka nebija panikas, kas pie citiem treneriem tika novērota
Izrādās, ka es kļūdos ATKAL? Nu forši... .

Nevajag jaukt 2 lietas - gadījumus, kad spēlētāji pēc sezonas nav īsti gatavi PČ, bet spēlē un gadījumus kad ir. Šeit, paldies viņiem par to, spēlēja tikai tie, kas IR GATAVI.

Tas pats Ņiživijs nospēlēja ļoti atbilstoši savām pašreizējām spējām. Savukārt, ja patinam dažus PČ iepriekš, pēc PO mačiem Krievijā viņam daži PČ bija absolūti nekādi.

Tāpēc, ja jau mēs te sākam kkādas kļūdas skaitīt (laikam pēc principa - man nepatīk, tātad viņš kļūdās), tad - 1:1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:46, pirms 11 gadiem
Es atceros 97.gadu, bet tur bija pavisam cits sastavs, ari mums tolaik bija vairak speletaji, kas speleja NHL vai bija loti tuvu , lai speletu tur. Es uzskatu, ka 97.gada mums bija labaka izlase
Simply_the_BEAST rakstīja: Nu jā, ja ne vienu, tad otru... tik viss pētersīlis ir tajā, ka arī Beresņeva laikos, kā pirmajos, tā otrajos bija labas spēles.

Tieši Beresņeva laikos izlase ārdījās sitot visus ko jāsit, pie reizes paķerot pa kādam grandam.

Otrajā darba cēlienā - nospēlēja absolūti adekvāti iespējām, arī cīnījās par 1/4 un, kas interesanti, riktīgi pačakarēja Kanādas izlasi, taču nevis ar kkādu otro sastāvu, bet ar bez maz vai All-Stars sastāvu, kur vārtus, piem., sargāja Brodērs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:48, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tu nesaprati manu domu, es domāju tā, ka spēlētāju darbībās ir vērojams, ka nezina, ko darīt, pie Nolana viss vienkāršāk bija, nebija spēlētājiem tādu domu
Pie Nolana bija labi brīži un arī haotiskas atmešanās, arī šajā čempī. Ir labas lietas viņš devis, kuras jāpieņem, bet pinkšķēt ka mums vairs nebūs ūber treneris un psihologs ir pilnīgs sviests. Paldies par Sočiem, PČ kontekstā, nekas īpašs pēc kā skumt nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 21:48, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tu interviju skatījies? Kā var noskaņot pilnvērtīgi komandndu utt. ja uz katra soļa atgādina vakardienas spēli?
Tad tomēr Tedis nav tik labs psihologs, ne?

Un ja viņi nevar noskaņoties spēlei, tad lai iet uz bērnudārzu. Šajā gadījumā es vienmēr lieku priekšā Ziemeļamerikas PRO līgu piemērus - PLAY-OFF mačus. Tur par motivāciju un skaņošanos neviens nerunā. Kāpēc?

Tāpēc, ka viņi ir profi, aukstasīgi karotāji, kam pretinieks ir jānogalina (atvainojos par brutalitāti) un viņi to dara - sit līdz pēdējam un ja vajag arī spēj tam salauzt sprandu.

Latvijas sportā NAV un NAV BIJIS komandas ar šādu KILLER INSTINCT. Viņi visi šajā ziņā ir puņķaini puišeļi.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:48, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs SC eksperts rakstīja: Tieši tā. Sočos noveicās ar vienu uzvaru pret Šveici kur reāli varēja būt 0:4. Arī PČ neko neparādīja. Šoreiz pat, pretinieki vājāki ka parasti, bet rezultata nav. Nezinu kāpēc dzied tagad slavas dziesmas. Kā koučs jau anv slikts, bet tas nav tas kas mums vajadzīgs.
USA, FIN, ex-vicečempioni, Baltkrievi, kas mūžīgi ar mums sitās par ~10. vietu rangā nav cienījami pretinieki?

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:49, pirms 11 gadiem
Kŗeipans saucot belaru sastavu ah ahirsa gaļveņo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:49, pirms 11 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es atceros 97.gadu, bet tur bija pavisam cits sastavs, ari mums tolaik bija vairak speletaji, kas speleja NHL vai bija loti tuvu , lai speletu tur. Es uzskatu, ka 97.gada mums bija labaka izlase
97. gadā izlase labi ja trešājā spēlē saprata kur ir nokļuvuši. Aizbrauca samērā noraustījušies, bet pēc tam aprada un paņēma visus uz pauzes.

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:50, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Es to teicu kā piemēru, bet iepriekš noguris Saša nemaz pie Nolana nebūtu spēlējis, Nolanam vajag tos, kas tiešām ir spējīgi pilnvērtīgi aizvadīt čempi, nevis tos, kuri knapi kājas pēc sezonas var pavilkt
Ja Ņiživijs ir gatavs, tad viņš spēlē ar max atdevi jebkurā gadījumā, ja nē, tad ir pofig kas viņam aiz muguras staigā uz soliņa - Nolans vai hujolans.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:52, pirms 11 gadiem
Ja tu butu tik kritiski rakstijis par Bukartu pirms cempja, tad es tevi uztvertu, kaa normalu cilveku ar kuru var padiskutet par hokeju, bet tu ne reizi savu miluliti nenosauci par punkainu speletaju, lai gan vins to ir pelnijis par visiem simts.......
Simply_the_BEAST rakstīja: Tad tomēr Tedis nav tik labs psihologs, ne?

Un ja viņi nevar noskaņoties spēlei, tad lai iet uz bērnudārzu. Šajā gadījumā es vienmēr lieku priekšā Ziemeļamerikas PRO līgu piemērus - PLAY-OFF mačus. Tur par motivāciju un skaņošanos neviens nerunā. Kāpēc?

Tāpēc, ka viņi ir profi, aukstasīgi karotāji, kam pretinieks ir jānogalina (atvainojos par brutalitāti) un viņi to dara - sit līdz pēdējam un ja vajag arī spēj tam salauzt sprandu.

Latvijas sportā NAV un NAV BIJIS komandas ar šādu KILLER INSTINCT. Viņi visi šajā ziņā ir puņķaini puišeļi.

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:53, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: atmešanās vienmēr būs pie jebkura trenera....Pie Nolana vienmēr visi ir gājuši uz vārtiem utt. jo zina, kas jādara...pie citiem bija epizodes, kad spēlētāji elementārāko neizpilda
Šajā PČ sāka iet... iepriekšējos ar vārtu gūšanu bija BAIGĀS problēmas. Sausie kāsieni utt.

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:54, pirms 11 gadiem
Petuhi

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:54, pirms 11 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Ja tu butu tik kritiski rakstijis par Bukartu pirms cempja, tad es tevi uztvertu, kaa normalu cilveku ar kuru var padiskutet par hokeju, bet tu ne reizi savu miluliti nenosauci par punkainu speletaju, lai gan vins to ir pelnijis par visiem simts.......
Es atļaušos iebilst - pirms PČ es VISPĀR BUKARTA TĒMU NEESMU SKĀRIS. Jūs, jaunais cilvēk, mani jaucat ar kādu citu.

Savukārt, ja ir kādi uzskatāmi pierādījumi vismaz linka veidā, tad būšu pateicīgs (nu nez, maz kas, varbūt mēnessērdzīgs esmu vai ar smagiem atmiņas zudumiem).

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:55, pirms 11 gadiem
Jaa atceros pirmo speli pret ASV, kad mes salaidam tos golus, bet tad puikas pamodas, Kulda man saja cempi nedaudz atgadinaja Cudinovu, kam bija labs un specigs metiens.
huy rakstīja: 97. gadā izlase labi ja trešājā spēlē saprata kur ir nokļuvuši. Aizbrauca samērā noraustījušies, bet pēc tam aprada un paņēma visus uz pauzes.

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:56, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: atmešanās vienmēr būs pie jebkura trenera....Pie Nolana vienmēr visi ir gājuši uz vārtiem utt. jo zina, kas jādara...pie citiem bija epizodes, kad spēlētāji elementārāko neizpilda
Tevi palasa un īsti nevar saprast - visi motivēti, vienmēr zina kā rīkoties, uz vārtiem ejoši, nemaņā strādājoši - nu vienkārši idille, nez kapēc tai tabulā mēs esam kur esam. Un tā trīs gadus.

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:57, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tevi palasa un īsti nevar saprast - visi motivēti, vienmēr zina kā rīkoties, uz vārtiem ejoši, nemaņā strādājoši - nu vienkārši idille, nez kapēc tai tabulā mēs esam kur esam. Un tā trīs gadus.
Nu tā jau žī... IIHF sazvērestība.

     [+] [-]

, 2014-05-20 21:58, pirms 11 gadiem
Neesmu vairs nemaz tik jauns, piedod, bet es laikam tevi sajaucu ar kadu citu, kam bija lidziga profila bilde....Es tiesam atvainojos
Simply_the_BEAST rakstīja: Es atļaušos iebilst - pirms PČ es VISPĀR BUKARTA TĒMU NEESMU SKĀRIS. Jūs, jaunais cilvēk, mani jaucat ar kādu citu.

Savukārt, ja ir kādi uzskatāmi pierādījumi vismaz linka veidā, tad būšu pateicīgs (nu nez, maz kas, varbūt mēnessērdzīgs esmu vai ar smagiem atmiņas zudumiem).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:00, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nepiekritīšu, kaut vai pie Znaroka Tu varētu iedomāties, ka viņš Sašu nepaņem? Viņš viņu kaut rāpodamu uz PČ paņemtu
Nu tas nav zvanīts, taču viņš tika ņemts, jo nebija jau citu.

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 22:01, pirms 11 gadiem
Teds Nolans ir labākais, kas noticis ar Latvijas hokeju! Mūsu valstsvienība tā nav spēlējusi nekad un arī nespēlēs (protams, ja netrenēs Kūlens ar Nolanu kā padomnieku).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:03, pirms 11 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Neesmu vairs nemaz tik jauns, piedod, bet es laikam tevi sajaucu ar kadu citu, kam bija lidziga profila bilde....Es tiesam atvainojos
Es arī sen vairs neesmu tīnis.
Līdzīga profila bilde... arī ļoti šubos (jo šo bildi ar šo konkrēto spēlētāju es pats speciāli taisīju).

Iespējams, ka pie vainas ir niks, ko daudzi lasa un interpretē pa savam.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:03, pirms 11 gadiem
Objektīvi, Nolans izlasi pārņēma brīdī kad mēs domājām vai paliksim A grupā, jo notika paaudžu maiņa, Bet viņš ieraudzīja jaunos kas cīnās un šodien mēs atļaujamies fantazēt par 1/4 fināliem... Paldies Tedam par LV hokeja renesansi!!!

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:03, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Pirmkārt to es rakstīju par uzbrukumu, bet aizsardzībā aizsargi šajā PČ bieži aizmira brīvos pretiniekus pie mūsu vārtiem it īpaši, kad Gudijs vārtos....vienkārši pie Nolana tas uzbrukums vienkāršāks ar pamatnostādnēm un viss
Principā vienalga - tas uzbrukums ir vienkāršs, avi nenormālais rēbuss no 500 piespēlēm, komandu jāvērtē kopumā kā veselumu.

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:04, pirms 11 gadiem
Interesanti kada ir Buffalo nostaja, lai lipmans riske un paraksta ligumu, vadis izlasi sliktakaja gadijuma Kulens ar Zirni. Pietiek sitas stila un treneru mainas. Lia ari ko cilveki domatu par Skudru, bet paslaik liekas normalakais variants butu ja nav iespejas Nolanu atstat, jo calim ir reala velme sevi pieradit, Abols lai ari ne slikts ir vairak tads 9-12 vietas treneris pec ambicijam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-05-20 22:06, pirms 11 gadiem
Cilvēcīga, patiesa cieņa pret šo vīru.. pret visu šī 3 gadu cikla treneru kolektīvu. Grūti ir nebūt sentimentālam skatoties šo interviju, atceroties visu, ko Nolans ir teicis par Latviju, latviešiem, mūsu hokejistiem. Zinu, kādi viņi tur Ziemeļamerikā ir profiņi uz skaistu runāšanu, bet ar par šo kungu nekad neesmu šaubījies - darbu savu veica no sirds un runā no sirds! Paldies, protams, Nolanam, Zirnim, Kūlenam... paldies, ka dāvāja šīs mazās, bet lielās uzvaras, it kā neuzvarot nevienu turnīru, tomēr spējot spēkoties ar pasaules dižākajām izlasēm - paldies par to, kā šīs uzvaras saliedēja mūsu hokejistus, kā tie cīnījās viens par otru, kā pārdzīvoja, kā stāvēja kopā pēc uzvarām apķēruši viens otru, laimīgi - vispatiesākais paldies!

Ja kādam ienāks kāda spoža ideja, kā vienkārši, bet skaisti pateikties Tedim par šiem gadiem un vajadzēs dalību, es labprāt piedalos!

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:06, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: jā gan, bet ja spēlētāji slido uzbrukumā nezinot, ko spēlēt arī nav daudz ko izsaka
Un kad tā bija?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:06, pirms 11 gadiem
Lai vai kā arī nebūtu, paldies Nolanam par sagādātajām lieliskajām emocijām. Čaļi cīnījās katrā mačā un šāds izlases uzbrukuma hokejs priecēja līdzjutējus. Cerams, ka Kira vietā atradīs kādu līdzīga spēles stila piekritēju. Nolans bija darbā iekšā ar visu sirdi un dvēseli, atrada jaunos talantus un palīdzēja LV hokejam progresēt. Paldies par to!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:07, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Redzi tur tā lieta, ka Tu saki, ka nebija citu, Nolans tā vietā kādu jauno paķer, no kura lielāks labums būs
Ja tā nopietni, kas bija tie jaunie un nepieredzējušie?
Gudļevskis ar Indraši - jā, itkā jaunie, bet kad viņi tika paņemti izlasē, šamie bija jau tajā vecumā, kad ir JĀSĀK SPĒLĒT. Jass - vēl aizvien vairāk sēž uz soliņa nekā spēlē. Jaks un Punnenovs vispār tik ekskursijām paņemti.

Jaunais spēlētājs, manā izpratnē, ir spēlētājs ar režģi, t.i., U-18. Nolans tādus neņēma, citi ņēma (Sprukts, Daugaviņš, Ņiživijs) utt. Tāpēc, arī šis Tedim piedēvētais pluss ir tāds... nu ne ar ko viņš nevienu nepārsteidza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:10, pirms 11 gadiem
Paldies TEV T.NOLAN!!!

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:11, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: tas bija novērojams lielajās sagrāvēs, kas bija pie citiem treneriem
Un sagrāves Tu izskaidro ar to ka spēlētāju nezināja ko uzbrukumā darīt?

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 22:11, pirms 11 gadiem
Nu jaa, iespejams, bet bija te viens tads pratveders, kas ar putam uz lupam mus visus te centas apskaidrot, cik Bukarts ir labs snaiperis un cik Nolans ir slikts vinu nepanemot uz cempi.Lai vai kaa es loti ceru, ka jaunais treneris nesabojas so draudzigo atmosferu komandaa
Simply_the_BEAST rakstīja: Es arī sen vairs neesmu tīnis.
Līdzīga profila bilde... arī ļoti šubos (jo šo bildi ar šo konkrēto spēlētāju es pats speciāli taisīju).

Iespējams, ka pie vainas ir niks, ko daudzi lasa un interpretē pa savam.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:11, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu tad pasaki kurš vēl treneris Indraši liktu pirmajā maiņā?
Ābols, Beresņevs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 22:14, pirms 11 gadiem
Thank you TED and good luck to you in Bufalo!

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:14, pirms 11 gadiem
ryansykesisgod rakstīja: Vēl joprojām atmiņās ir šis: www.youtube.com/watch?v=MTVgBKcVm1o
Vēl joprojām atmiņās? Jābūt izcili īsai atmiņai, lai aizmirstu vakardienas notikumus un ko tādu uzrakstītu - lai gan arī nebūtu jābrīnās, ka te kādam arī it tādas problēmas...

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:16, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu tad pasaki kurš vēl treneris Indraši liktu pirmajā maiņā?
A ko izsaka "pirmā maiņa"?
Pirmā maiņa nenozīmē, ka tā ir labākā overall. Tai ir savi uzdevumi. Ja Indrašis šajā sistēmā iederētos vislabāk, tad viņu tur ieliktu JEBKURŠ.

Cita lieta, ka nebūtu tā, ka tagad JEBKURAM būtu tāds redzējums uz hokeju kā Nolanam. Taču tas nav ne labāk ne švakāk. Savādāk. Znaroks, ja nu kas, ar, samērā zaļo Daugaviņu vairākumā droši sūtīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:24, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Man personīgi Nolans saistās ar to, ka neskatās uz uzvārdiem, ko izlasē ņem
Rēdlihs, Romanovskis, Čubars, Ozols, Mamonovs - kad šamie tika izlasē, tie noteikti nebija skaļākie uzvārdi.

Tas viss ir ļoti nosacīti. Vienkārši ir periodi kad ir ko ņemt no jaunajiem, kā Znaroka laikos, kad tas pats 88tais gads auga, kad nav - meklē vēlreiz pa kādiem vietējiem aplokiem utt.

Nav tā, ka treneris meklētu kādus jaunos vai ko - viņam iepatīkas kāds un viss, jo atbilst spēles redzējumam.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:26, pirms 11 gadiem
Andzzeys rakstīja: Cilvēcīga, patiesa cieņa pret šo vīru.. pret visu šī 3 gadu cikla treneru kolektīvu. Grūti ir nebūt sentimentālam skatoties šo interviju, atceroties visu, ko Nolans ir teicis par Latviju, latviešiem, mūsu hokejistiem. Zinu, kādi viņi tur Ziemeļamerikā ir profiņi uz skaistu runāšanu, bet ar par šo kungu nekad neesmu šaubījies - darbu savu veica no sirds un runā no sirds! Paldies, protams, Nolanam, Zirnim, Kūlenam... paldies, ka dāvāja šīs mazās, bet lielās uzvaras, it kā neuzvarot nevienu turnīru, tomēr spējot spēkoties ar pasaules dižākajām izlasēm - paldies par to, kā šīs uzvaras saliedēja mūsu hokejistus, kā tie cīnījās viens par otru, kā pārdzīvoja, kā stāvēja kopā pēc uzvarām apķēruši viens otru, laimīgi - vispatiesākais paldies!

Ja kādam ienāks kāda spoža ideja, kā vienkārši, bet skaisti pateikties Tedim par šiem gadiem un vajadzēs dalību, es labprāt piedalos!
Nez vai tas patiktu, bet varētu viņam uzdāvināt, ja iespējams, to indiešu galvas rotu(spalvas) latviešu karoga krāsās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:28, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Vispār pa daļai ir gan, jo Tu pašlaik ņem vērā tikai un vienīgi rezultātus, kas ir aprobežoti
Tieši tā. Jo, piemēram, šodien Jass arī pēc spēles teica, ka paši džeki nebija saņēmušies un atkal pirmās 10 minūtes iesāka kā aizmiguši. Un nevienā mirklī nevainoja treneri, bet pašus spēlētājus.

Un pēc tam jau panesās Latvijas spēle. Tikai problēma tāda, ka bijām jau 2-0 iedzinējos.

Cik es vismaz atceros, mēs nekad neesam spēlējuši tik ātru hokeju. Un kā jau redzējām 30 sekunžu pārtraukumā, ne jau Nolans zīmēja shēmas.

Tas jau bija sen zināms, ka Nolans nav shēmists. Bet teikt, ka viņam vispār nav bijusi loma LV progresā ir vairāk kā debīli.

Lindstrēma hoķis vispār man liekas, ka bija garām.

Realitāte kāda- augstākā vieta mums ir bijusi 7. Ir bijušas sezonas, ka balansējam uz izkrišanas robežas. Jāsaprot, ka tā ir mūsu vieta. Un neieskaitīto vārtu pret Belariem dēļ, mēs nepārrakstījām vēsturi, jo tad paliktu otrie grupā un iespējams dabūtu pretī FRA vai CZE pret kuriem varētu cīnīties jau par top4 un pārrakstīt vēsturi. Ja godīgi, mēs šogad bijām viena video atkārtojuma attālumā no top4. Protams, tagad notiek cepšanās par tiem vārtiem utt. Bet mani vairāk izbrīna fakts, ka pat neskatījās to video. Ja pēc 10 atkārtojumiem izdomātu ieskaitīt, tad es vēl neko neteiktu. Bet pat neskatīties..... tas nu bija bik par daudz.

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:30, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Pasaki, ko Tu teici, kad viņš Sašu nepaņēma uz OS?
Es kaut ko teicu?

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:33, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nesmīdini, ja nemaldos tas Indrašim bija pirmajā gadā izlasē, palabo ja kļūdos
PČ, jā - pirmais. Ābols viņu principā ieteica nometnei, vietu pirmajā maiņā Miks izcīnijapārbaudes spēlēs metot golus. Pirmajā maiņā Indrašis spēlēja BAČ pie Beresņeva.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:34, pirms 11 gadiem
Paldies Nolan!
Tāda trenera mums vairs nebūs,tik labs cilvēks.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:34, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: ne jau tā domāju, bet to, ka spēles gaitā uzbrukums praktiski bija bez mērķa, Nolans spēlē vairāk vienkāršāk, bez dižām shēmām, jo tas vienkāršākais ir tas efektīvākais
Ar to bezmēŗķigo uzbrukumu ir izceltas augstākas vietas, kā ar Nolana "vienkāršo"

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:35, pirms 11 gadiem
rediss77 rakstīja: Interesanti kada ir Buffalo nostaja, lai lipmans riske un paraksta ligumu, vadis izlasi sliktakaja gadijuma Kulens ar Zirni. Pietiek sitas stila un treneru mainas. Lia ari ko cilveki domatu par Skudru, bet paslaik liekas normalakais variants butu ja nav iespejas Nolanu atstat, jo calim ir reala velme sevi pieradit, Abols lai ari ne slikts ir vairak tads 9-12 vietas treneris pec ambicijam.
Iemācies lūdzu rakstīt, lai tevi var vispār salasīt.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 22:35, pirms 11 gadiem
Paldies, Ted! Fantastisks cilvēks! Bija prieks un gods iepazīt. Arī visai komandai , PALDIES! "Viss, kas mūs nesalauž, padara stiprākus." Vēlu panākumus!

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:35, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Man personīgi Nolans saistās ar to, ka neskatās uz uzvārdiem, ko izlasē ņem
Ozo ir spilgts piemērs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:36, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ozo ir spilgts piemērs.
Un vēl tie kadri kurus pirms šī PČ mēģināja pierunāt uzspēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:40, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Un vēl tie kadri kurus pirms šī PČ mēģināja pierunāt uzspēlēt.
Tad tavuprāt tā bija skatīšanās uz uzvārdiem? Psc.....

  -3 [+] [-]

, 2014-05-20 22:43, pirms 11 gadiem
Paldies, Indiāni!
Zemgus pievīla

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:47, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tad tavuprāt tā bija skatīšanās uz uzvārdiem? Psc.....
A kas tad ir skatīšanās pēc uzvārdiem, ja ne konkrētu spēlētāju-uzvārdu ņemšana izlasē uz atvieglotiem nosacījumiem?

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:47, pirms 11 gadiem
Zemgus nospēlēja normālā NHL čekera līmenī. Nav ko pārmest. Gudis ECHL līmenī. Arī neko pārmest. Bet KHL kārtējo reizi bija švakaks par NLA.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:51, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: A kas tad ir skatīšanās pēc uzvārdiem, ja ne konkrētu spēlētāju-uzvārdu ņemšana izlasē uz atvieglotiem nosacījumiem?
Mums nav tie resursi, lai tu tagad teiktu, ka Dārziņš, Karsums, Bārtulis snieguma dēļ nebija pelnījuši tikt izlasē. Un loģiski, ka līderiem skrien pakaļ. Bet ne jau uzvārdu pēc. Šitie jau nav nekādi Maticini, kurš nez cik gadu vecumā spēlēja un konkrēti redzēja, ka ātrumā nenormāli atpaliek.

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:51, pirms 11 gadiem
Labi, pa lielam protams paldies izlasei par čempionātu. Bet no otras puses ne mirkli nebīja sajūta, ka komanda ir gatava kādam konkrētam mačam. vISas spēles tika rautas uz urā, bez jebkāda globāla izstrādā plāna. Nav mums tādu resursu, lai koncentrētos uz uzvaru katrā spēle. Tas, kas nospēlēja gudrāk, soļo tālāk. Mēs savas uzvaras pret somiesm un asv, kuri mūs apsteidza, varam iesālīt, ja reāli atdevām 3 spēles deviņu punktu vērtē.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:51, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Vispārējas eiforijas iespaidā derētu gan atcerēties, ka ne jau tikai ar Tedi Latvijas izlase ir situsi lielās izlases. Katram trenerim, kurš ir strādājis ar izlasi ilgāku laika posmu ir bijis pa šādiem spilgtiem momentiem.

Nolana laikos, ja nu kas, nekādu "nebijušu augstumu", kā te tagad saka, nav bijis - labākais sasniegums ir 10. vieta PČ.
Savukārt OS - bija gana parocīgs formāts, kas tika izmantots (iepriekšējās OS - nē).

Ar Nolanu izlase ir uzvarējusi vien 33.34% no visiem ofic. mačiem. Pavājš rādītājs, lai neteiktu skarbāk.

Vai Nolans bija slikts izlases treneris? Nē! Vai, kā te saka, visu laiku labākais? Noteikti nē! Tāds pats kā visi, taču viņš, uz svaigām emocijām, tagad liekas superstārs.

Ir jāpasaka paldies par darbu un jāiet tālāk. Kā viņam, tā arī izlasei.
Viedi vārdi ! Treneris nebija ne slikts, ne labs. Ieviesa savas vēsmas, atjaunināja sastāvu nedaudz. Bija brīži ,kad gribējās matus plēst ārā par to kā vada komandu, bija brīži ,kad ar savām motivācijas spējām pavilka izlasi uz augšu. Bija kaprīzes - neierašanās uz nometni laikā, maiņu kontanta jaukšana spēļu laikā. Bet nu slikts jau nebija. Paldies par darbu !

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:53, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Mums nav tie resursi, lai tu tagad teiktu, ka Dārziņš, Karsums, Bārtulis snieguma dēļ nebija pelnījuši tikt izlasē. Un loģiski, ka līderiem skrien pakaļ. Bet ne jau uzvārdu pēc. Šitie jau nav nekādi Maticini, kurš nez cik gadu vecumā spēlēja un konkrēti redzēja, ka ātrumā nenormāli atpaliek.
Tās ir tavas konkrētās simpātijas pret spēlētājiem.

Neviens nezina KĀ tas pats Dārziņš vai Bārtulis vai kāds cits spēlētu, nebija info par viņu fiz formu, taču viņi vienalga tika saukti spēlēt...

Maticins? Toties bija kvalitātes, kas viņu ļāva ierindot daudz augstāk nekā tos, kas šamo noskrēja.

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:53, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Labi, pa lielam protams paldies izlasei par čempionātu. Bet no otras puses ne mirkli nebīja sajūta, ka komanda ir gatava kādam konkrētam mačam. vISas spēles tika rautas uz urā, bez jebkāda globāla izstrādā plāna. Nav mums tādu resursu, lai koncentrētos uz uzvaru katrā spēle. Tas, kas nospēlēja gudrāk, soļo tālāk. Mēs savas uzvaras pret somiesm un asv, kuri mūs apsteidza, varam iesālīt, ja reāli atdevām 3 spēles deviņu punktu vērtē.
Jā, svarīgākās spēles (ja neskaita Kazahus) mēs pasējām.

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:56, pirms 11 gadiem
Tādai izlasei kā LV ir vajadzīgs treneris stratēģis, nevis treneris psihologs. To, ka esam paši labākie, varam iepotēt paši sevi, atsevišķās spēlēs, bet kas iepotēs to, ka jāuzvar ir tādas komandas kur punkti reizinās ar divi.....???

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:56, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Tās ir tavas konkrētās simpātijas pret spēlētājiem.

Neviens nezina KĀ tas pats Dārziņš vai Bārtulis vai kāds cits spēlētu, nebija info par viņu fiz formu, taču viņi vienalga tika saukti spēlēt...

Maticins? Toties bija kvalitātes, kas viņu ļāva ierindot daudz augstāk nekā tos, kas šamo noskrēja.
Nu tu ko? Neredzēji pēdējās spēlēs Dārziņu. Vilka Ģinamku. Tikai cik sapratu viņam bija tā strutojošā angīna. Viņš būtu top5 džeks izlasē. Un ne jau uzvārda pēc.

Bārtuli gan neesmu redzējis pēdējā laikā.

Kāda tur Maticinam bija kvalitāte pēdējos gadus, ja tu kā pēdējais aizsargs nejēdz aizslidot aizsardzībā...

     [+] [-]

, 2014-05-20 23:05, pirms 11 gadiem
var redzet ka Teds nesaka so ka standarta frazes,bet tas nak no sirds.............smagi vinjam ir aiziet!!!!!!zel............ka ta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 23:19, pirms 11 gadiem
Daudzviet piekrītu Simply_The_Beast. Un daru to kā hokeja fans vēl no C grupas čempionāta laikiem, kas ir aktīvi sekojis līdzi hokeja izlasei. Un ne tikai hokeja, bet arī basketa, volejbola, futbola, arī sieviešu izlasēm u.c. - kur tik mēs tolaik negājām vicinot Latvijas karogu, bungām un dziedot latviešu dziesmas, ieskaitot "kad mēness jūrā krīt" Un lai nolādēts tas gads, kad ieviesa tās taurītes, kuras izjauca īsto fanu vienotību dziesmā, tādā vienotībā, kāda tagad tikai nesen ir apmēram atgūta.

Bet, ja par hoķi, teikšu tā - Nolans tiek nedaudz pārvērtēts. Jā, izlase nospēlēja daudzmaz labi - bija pāris skaistas, emocionālas, veiksmīgas uzvaras. Jā, uzvarēti grandi, bija labas izredzes tikt tālāk gan OS, gan PČ. Bet kāpēc visi aizmirst par neskaitāmām dīvainībām ar spēlētāju maiņām? Par pievienošanos izlasei pēdējā brīdī? Par spēlētāju neskaitāmajiem "jēlajiem" pirmajiem periodiem? Par veiksmīgajām sakritībām OS atlasē, kad, principā, dažas spēles uzvarējām tikai tāpēc, ka dažu spēlētāju individuālā meistarība un veiksme bija mūsu pusē (Sprukts, Dārziņš). Plus - Ozoliņa un Ņiživija milzigā nozīme OS ceļazīmes izcīnīšanā. Bet Nolans Ņiživiju pat nepaņēma uz OS.

Un par Bukartu, protams, var daudz runāt, bet viņš prot iemest ripas vārtos. Nevis skatītājos, aizsarga slidā, nūjā, bet vārtos. Arī atbildīgos turnīros. Mums šogad izlasē nebija daudz vārtu guvēju. Labi, ka aizsargi .t.i. Kulda beidzot "izšāva", super. Pelnīti labākais spēlētājs komandā. Rēdlihs, Daugaviņš centās un mūsu izlases metienu realizācija bija pārsteidzoša. Bet. Pārējo, diemžēl, nebija. Bija Ķēniņi, Meijas, Džeriņi, K.Jasi, Bērziņi, Štāli, Cipuļi u.c., kas neskaitāmas reizes bezjēdzīgi meta pa (pārliecinoši garām) vārtiem. Jo viņi visu sezonu apmēram tā arī spēlē. Jā - Štālam un K.Jasam beidzot iekrita pa vienai ripai. Urā. Trenera nopelns, ne?

Kuldas nelikšana vairākumos OS arī par kaut ko liecina, malcis Artūrs, ka šajā PČ pierādīja trenerim, līdzjutējiem un komandai, kāda tā bija kļūda. Un Masaļska nelikšana spēlē pre Šveici arī noteikti lika komandai "saņemties", zinot to, ka Gudijs vidēji spēlē līdz šim ir ielaidis 4 ripas. Trīs centra uzbrucēju likšana vienā maiņā arī ir kūl. Un katrā Nolana čempī bija visādas dīvainības. Piemēram, Macijevska nepaņemšana uz čempi tajā gadā, kad izšķirošā spēle mūsējiem bija pret Dāniju, bet Macijevskis bija Dānijas čepmpionāta rezultatīvākais spēlētājs. Tribuncova nepaņemšana sastāvā, kad šis aizsargs bija rezultatīvākais, šķiet, toreiz Baltkrievijas čempī, lai gan viņa metiens arī joprojām ir labs un spēks, pieredze nav sliktāka kā Laviņam. Katru gadu, vismaz manā skatījumā, bija visādas dīvainības ar maiņām, spēlētāju izvēlēm, vārtsargu izvēlēm uz konkrētam spēlēm utt.

Vienvārdasakot - paldies Nolanam, kura asaras savā ziņā bija arī pateicības asaras, jo veiksme LV izlases vadīšanā viņam ļāva atgriezties tur, kur kādreiz tika atzīts par labāko - NHLā, kā arī ļāva vadīt izlasi Olimpiskajās spēlēs, turklāt ar skaļu blīkšķi Jebkurā gadījumā - vēlreiz Nolanam paldies, bet ceru uz, teiksim, Vītoliņa vai Beļavska uzrunāšanu par LV izlases galveno

LV komandas spēlētāji ir stipri labāki nekā Znaroka laikos, paskatieties kaut vai to, kādās līgās spēlē, kāda ir rezultativitāte un nozīme klubos.

     [+] [-]

, 2014-05-20 23:23, pirms 11 gadiem
dusmojos un spļaudos par PČ
bet atliek sadzirdēt atkal Nolana vārdus un viss sagriežas kājām gaisā
nav ne dusmu vairs, ne aizvainojumu
kas viņš ir?
burvis?
kā viens cilvēks var tik skaisti pateikt un tā uzmundrināt?
īsts virsaitis ar brīvu garu un skaidrām domām

paldies Tev, Ted

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 23:37, pirms 11 gadiem
Un vēl - spēle pirms Baltkrieviju. Vai tad mēs nezinājām, ka būs jāspēlē pret 8 laukuma spēlētājiem? Ar to es domāju BLR vārtsargu, piecinieku, IIHF kā rīkotājus, kuriem interesē rīkotājvalsts nonākšana 1/4 finālā, lai sasniegtu apmeklētības rekordus (turklāt, zinot to, ka pēdējā BLR spēle ir pret Krievijas izlasi, kura šajā čempī laikam uzvarēs visus), kā arī skatītājiem, kuru nozīme ir milzīga, piemēram, RD mājas spēļu uzvarās. Nezinājām? Bet, ja zinājām, kādēļ skrējām pret krieviem? Kādēļ neatpūtinājām līderus? Kādēļ neuzlaidām to pašu Punnenovu, lai iegūst rūdījumu? Kāpēc nelaidām jaunos, kas bija paņemti uz čempi. Kāpēc nespēlējām garlaicīgāko pasaulē aizsardzības hoķi. Metiet ripu ārā no zonas, taisiet kaut tūkstots pārmetienus Lai taču krieviem tiek tā uzvara. Ar vienalga kādu vārtu starpību. Jo mūs tobrīd interesēja nākamās divas spēles.

Tā vietā mēs noskrējāmies, dzenoties pakaļ Krievijas izlases reaktīvajiem čaļiem, kā arī zaudējām Girgensonu, kas gan, jāsaka, bija nepatīkams nelaimes gadījums. Un BLR un SUI pirmie periodi par šo to liecināja. Es piekrītu tam komentētājam, kas teica, ka pēc BLR tiesnešu "nozagtā" gola un punkta, mūsējiem vajadzēja šveiciešus no pirmās minūtes samalt miltos.

Jā, izklausos laikam pēc pārgudra interneta troļļa, bet piekrītu vēl kādam komentētājam, ka Beresņeva laikos (ok, tie vēl bija PSRS Rīgas Dinamo sporta nometņu čaļi) mūsējie uzvarēja tos, ko bija jāuzvar, kā arī paķēra līdzi pa kādam grandam vai vismaz neizšķirtam ar grandu, bet pēdējos gados mēs baigi priecājamies par vienu un to pašu apmēram 10.vietu un "skaistajiem zaudējumiem", kur pārsvarā sākumā ļaujam pretiniekam izvirzīties vadībā un tad saņemamies un metamies atspēlēties. Un baigi bieži tie "skaistie zaudējumi" ir izšķirošajos mačos. Ja nenospīd Dalmena paklupšana uz līdzenas vietas vai Štāla precīzie rikošeti

Es katru gadu ticu, ka mūsējie beidzot noticēs sev, saņemsies, nospēlēs kā komanda (līdzīgi kā OS pret miljonāriem kanādiešiem) un izcīnīs medaļas. Potenciāls taču ir. Un liels

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 23:42, pirms 11 gadiem
AndSo rakstīja: Un vēl - spēle pirms Baltkrieviju. Vai tad mēs nezinājām, ka būs jāspēlē pret 8 laukuma spēlētājiem? Ar to es domāju BLR vārtsargu, piecinieku, IIHF kā rīkotājus, kuriem interesē rīkotājvalsts nonākšana 1/4 finālā, lai sasniegtu apmeklētības rekordus (turklāt, zinot to, ka pēdējā BLR spēle ir pret Krievijas izlasi, kura šajā čempī laikam uzvarēs visus), kā arī skatītājiem, kuru nozīme ir milzīga, piemēram, RD mājas spēļu uzvarās. Nezinājām? Bet, ja zinājām, kādēļ skrējām pret krieviem? Kādēļ neatpūtinājām līderus? Kādēļ neuzlaidām to pašu Punnenovu, lai iegūst rūdījumu? Kāpēc nelaidām jaunos, kas bija paņemti uz čempi. Kāpēc nespēlējām garlaicīgāko pasaulē aizsardzības hoķi. Metiet ripu ārā no zonas, taisiet kaut tūkstots pārmetienus Lai taču krieviem tiek tā uzvara. Ar vienalga kādu vārtu starpību. Jo mūs tobrīd interesēja nākamās divas spēles.

Tā vietā mēs noskrējāmies, dzenoties pakaļ Krievijas izlases reaktīvajiem čaļiem, kā arī zaudējām Girgensonu, kas gan, jāsaka, bija nepatīkams nelaimes gadījums. Un BLR un SUI pirmie periodi par šo to liecināja. Es piekrītu tam komentētājam, kas teica, ka pēc BLR tiesnešu "nozagtā" gola un punkta, mūsējiem vajadzēja šveiciešus no pirmās minūtes samalt miltos.

Jā, izklausos laikam pēc pārgudra interneta troļļa, bet piekrītu vēl kādam komentētājam, ka Beresņeva laikos (ok, tie vēl bija PSRS Rīgas Dinamo sporta nometņu čaļi) mūsējie uzvarēja tos, ko bija jāuzvar, kā arī paķēra līdzi pa kādam grandam vai vismaz neizšķirtam ar grandu, bet pēdējos gados mēs baigi priecājamies par vienu un to pašu apmēram 10.vietu un "skaistajiem zaudējumiem", kur pārsvarā sākumā ļaujam pretiniekam izvirzīties vadībā un tad saņemamies un metamies atspēlēties. Un baigi bieži tie "skaistie zaudējumi" ir izšķirošajos mačos. Ja nenospīd Dalmena paklupšana uz līdzenas vietas vai Štāla precīzie rikošeti

Es katru gadu ticu, ka mūsējie beidzot noticēs sev, saņemsies, nospēlēs kā komanda (līdzīgi kā OS pret miljonāriem kanādiešiem) un izcīnīs medaļas. Potenciāls taču ir. Un liels
Medaļas varam izcinit, bet tad uz PČ- jābrauc ar Olimpisko sastāvu!!!
Slovākijas, Šveices medaļas- bija negaiditas, bet tomēr arī likumsakarīgas, jo viena ir bijusī top7 hokeja valsts, kura veica- pēdējo rāvienu, bet otra- valsts ar sakārtotu hokeja sistēmu.

     [+] [-]

, 2014-05-20 23:48, pirms 11 gadiem
Veiksmi tev Ted! Liels ieguldijums LV izlase tika ieguldiits. Veiksmi turpmaak un par Sabres!!!

     [+] [-]

, 2014-05-21 00:00, pirms 11 gadiem
Cerams ka Nolans nepazudiss nekur, un mes vel kautkur vinu ieraudziisim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 00:31, pirms 11 gadiem
Paldies Tedam par darbu, par komandas garu un pāris lielām uzvarām.
Domāju, ka tedis ir labs- citādi netiktu NHL.
vai labākais treneris LV- nezinu.
palielam spēlē jau spēlētāji.
Pie vecā formāta jau katrs kadu pirms čempja varēja noskaņoties vienai svarīgajai spēlei un maybe atrast spēkus uzvilkt grandus, bet pie ši formāta viss mainās turnīra gaitā- sevišķi spēlētāju prātos. Piemēram varam samest kaudzi ripas ASV un staigāt pa mākoņiem, kad divas spēles vēlāk nespējam pieņet vienkāršus drošus un taktiskus lēmumus- dumjas kļūdas. Tās ir hokejs un tās ir emocijas. Jāsaprot tas vienreiz gan hokejistiem gan faniem. Labs darbs ir padarīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 00:53, pirms 11 gadiem
Paldies visam treneru kolektīvam par ieguldīto darbu un acīmredzamiem rezultātiem!!!
Teds Nolans piekrita palikt saistīts ar Latvijas izlase, tiesa gan ne kā galvenais treneris, bet varbūt kā konsultants? Es tikai par šādu variantu. Bet galvenais treneris ir jāmeklē Ziemeļamerikā. Varbūt Kūlens kaut ko var ieteikt un palikt pie mūsu izlases stūres kā palīgs?

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 01:03, pirms 11 gadiem
Labaikais treneris Latvijas vesture!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 01:32, pirms 11 gadiem
Skonto-Barcelona 3:0 rakstīja: Paldies Dievam šis murgs ar viņu ir beidzies. Procentuāli vissliktākais treneris, pēc uzvaras - zaudējumi. Nebija tālu no vietas zaudēšanas elitē. Cerams Lipmans mācīsies, un mācīsies visa hokeja sabiedrība. Tiks meklēts kāds Eiropietis, brīvs no kluba, lai reāli palīdz sagatavoties. Lielie solījumi izkūpēja gaisā, par palīdzēšanu u20, un laika veltīšanu LV hoķim. reāli pastāvēja tik aiz spēlētājiem, nekādu darbu neieguldīja.. lielāku liekēdi nebiju redzējis
cerams par viņu nekad vairs nekas netiks rakstīts !
kas tu pilniigakais lohs esi??? atceries ka mes spelejam pirms Nolana?? taka pilnigakaie nabagi visu laiku sedejam aizsardziiba, a tgd mes esam normala komanda kas uzvar pat stipras izlases Ameriku,Somiju , Sveici u.t.t. !!

     [+] [-]

, 2014-05-21 01:34, pirms 11 gadiem
Skonto-Barcelona 3:0 rakstīja: Paldies Dievam šis murgs ar viņu ir beidzies. Procentuāli vissliktākais treneris, pēc uzvaras - zaudējumi. Nebija tālu no vietas zaudēšanas elitē. Cerams Lipmans mācīsies, un mācīsies visa hokeja sabiedrība. Tiks meklēts kāds Eiropietis, brīvs no kluba, lai reāli palīdz sagatavoties. Lielie solījumi izkūpēja gaisā, par palīdzēšanu u20, un laika veltīšanu LV hoķim. reāli pastāvēja tik aiz spēlētājiem, nekādu darbu neieguldīja.. lielāku liekēdi nebiju redzējis
cerams par viņu nekad vairs nekas netiks rakstīts !
pirms Nolana mums labi ja dazi uzbrukumi bija pa speli, a tgd katru speli dahuja momenti.!! ko tu pipee veciit? Nolans ir labakais kas ar LV hokeja izlasi ir noticies pedejo 20 gadu laika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 02:24, pirms 11 gadiem
Skonto-Barcelona 3:0 rakstīja: Tev laikam ir 15 gadi.. Nolans neko izlasei nedeva, un neko nesasniedza. Apšaubāmi virknējumi, apšaubāmi spēlētāji paņemti. Pirmkārt jau komplektācija bija slikta, otrkātr spēles maniere, vārtsargu izvēle.. taktiskās kļūdas. bija iespējas ko sasniegt, bet tās viņš neizmantoja.
Pirmkārt jau komplektācija bija slikta... Tu tik tiešām orientējies hokejā... velk uz dienas labāko komentaru

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 02:42, pirms 11 gadiem
Nekad nebiju domājis, ka būs tik ļoti žēl par kāda trenera aiziešanu, tik iespējams tagad sapratu, cik nozīmīga figūra viņš tiešām bija un kā 2 gadu laikā spēja tā pārvērst izlasi, jā bija daudz zaudējumu taču kādas spēles tika uzvarētas)))) Pat jau esmu apradis ar sajūt, ka pēc zaudējuma rūgtums mijās ar gandarījumu par cīņas sparu, raksturu un intrigu līdz spēles galam))) Šodien vien, praktiski miroņus pēc pirmā puslaika REANIMĒJA)))))
P.S. NOLANS - REANIMATALOGS))))))

     [+] [-]

, 2014-05-21 03:22, pirms 11 gadiem
kampars rakstīja: Nekad nebiju domājis, ka būs tik ļoti žēl par kāda trenera aiziešanu, tik iespējams tagad sapratu, cik nozīmīga figūra viņš tiešām bija un kā 2 gadu laikā spēja tā pārvērst izlasi, jā bija daudz zaudējumu taču kādas spēles tika uzvarētas)))) Pat jau esmu apradis ar sajūt, ka pēc zaudējuma rūgtums mijās ar gandarījumu par cīņas sparu, raksturu un intrigu līdz spēles galam))) Šodien vien, praktiski miroņus pēc pirmā puslaika REANIMĒJA)))))
P.S. NOLANS - REANIMATALOGS))))))
Ja arī viņam bija kādi mīnusi, jeb kurā gadījumā plusi noteikti bija daudz vairāk.

     [+] [-]

, 2014-05-21 11:25, pirms 11 gadiem
AndSo rakstīja: Un vēl - spēle pirms Baltkrieviju. Vai tad mēs nezinājām, ka būs jāspēlē pret 8 laukuma spēlētājiem? Ar to es domāju BLR vārtsargu, piecinieku, IIHF kā rīkotājus, kuriem interesē rīkotājvalsts nonākšana 1/4 finālā, lai sasniegtu apmeklētības rekordus (turklāt, zinot to, ka pēdējā BLR spēle ir pret Krievijas izlasi, kura šajā čempī laikam uzvarēs visus), kā arī skatītājiem, kuru nozīme ir milzīga, piemēram, RD mājas spēļu uzvarās. Nezinājām? Bet, ja zinājām, kādēļ skrējām pret krieviem? Kādēļ neatpūtinājām līderus? Kādēļ neuzlaidām to pašu Punnenovu, lai iegūst rūdījumu? Kāpēc nelaidām jaunos, kas bija paņemti uz čempi. Kāpēc nespēlējām garlaicīgāko pasaulē aizsardzības hoķi. Metiet ripu ārā no zonas, taisiet kaut tūkstots pārmetienus Lai taču krieviem tiek tā uzvara. Ar vienalga kādu vārtu starpību. Jo mūs tobrīd interesēja nākamās divas spēles.

Tā vietā mēs noskrējāmies, dzenoties pakaļ Krievijas izlases reaktīvajiem čaļiem, kā arī zaudējām Girgensonu, kas gan, jāsaka, bija nepatīkams nelaimes gadījums. Un BLR un SUI pirmie periodi par šo to liecināja. Es piekrītu tam komentētājam, kas teica, ka pēc BLR tiesnešu "nozagtā" gola un punkta, mūsējiem vajadzēja šveiciešus no pirmās minūtes samalt miltos.

Jā, izklausos laikam pēc pārgudra interneta troļļa, bet piekrītu vēl kādam komentētājam, ka Beresņeva laikos (ok, tie vēl bija PSRS Rīgas Dinamo sporta nometņu čaļi) mūsējie uzvarēja tos, ko bija jāuzvar, kā arī paķēra līdzi pa kādam grandam vai vismaz neizšķirtam ar grandu, bet pēdējos gados mēs baigi priecājamies par vienu un to pašu apmēram 10.vietu un "skaistajiem zaudējumiem", kur pārsvarā sākumā ļaujam pretiniekam izvirzīties vadībā un tad saņemamies un metamies atspēlēties. Un baigi bieži tie "skaistie zaudējumi" ir izšķirošajos mačos. Ja nenospīd Dalmena paklupšana uz līdzenas vietas vai Štāla precīzie rikošeti

Es katru gadu ticu, ka mūsējie beidzot noticēs sev, saņemsies, nospēlēs kā komanda (līdzīgi kā OS pret miljonāriem kanādiešiem) un izcīnīs medaļas. Potenciāls taču ir. Un liels
Tu pats vispār saproti ko raksti.
Es nodarbojoties amatieru līmenī, tiesa gan citā sporta veidā.
Nekad, Nekad treneris nav teicis ejot uz laukuma - šī spēle ir mazsvarīga, taupiet spēkus nākamajām spēlēm, lai ārī cik šis pretinieks būtu neuzvarams. Vienmēr spēlēts ar labāko iespējamo sastāvu un ar pilnu atdevi. Tad kā tavuprāt tiek izcīnītas Lielās uzvaras pret Grandiem. Nevaig doties laukumā ar Lūzeru domāšanu, bet gan otrādies, ar Uzvarētāju.

     [+] [-]

, 2014-05-21 13:38, pirms 11 gadiem
Nolanam vajadzeja palikt

     [+] [-]

, 2014-05-21 13:57, pirms 11 gadiem
Tedam japaliek, laiks federacijai atvert maciņu. pat ja vins trene bufalo tas netrauce un to pieradija sis pavasaris. Kulens loti labi tika ar izlases sagatavosanu, bet Teds pec stenlija var loti labi novadit izlasi. jasaglaba so duetu, tie ir ta pat ka znaroks un vitolins.

     [+] [-]

, 2014-05-21 14:44, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis007 rakstīja: Prieks, ka Nolans beidzot būs prom. Nepatika man šis treneris, tādēļ ceru, ka būs kaut kas līdzīgs Oļegam Znarokam. Treneris, kas šos puišeļus pārvērtīs par īstiem vīriem. Pēc vakardienas zaudējuma bija jāsagrauj Šveice, bet te notika kaut kāds fars un par to vaina jāuzņemas trenerim. Arī ar vārtsargu tika nolaists ūdens.
nezinaju ka zusi var but ari d a u n i.......

     [+] [-]

, 2014-05-21 16:54, pirms 11 gadiem
Lai veicas ar Bufalo Sabres, Ted!

     [+] [-]

, 2014-06-15 12:08, pirms 10 gadiem
Turies Ted visa Latvija tevi atceresies muzam