Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Video: Nolans emocionāli atvadās no Latvijas izlases trenera amata

Kristaps Driķis
Teds Nolans pēc zaudējuma Šveicei emocionāli atvadās no Latvijas galvenā trenera amata.
Vērtējums: +67

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:36, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ozo ir spilgts piemērs.
Un vēl tie kadri kurus pirms šī PČ mēģināja pierunāt uzspēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:40, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Un vēl tie kadri kurus pirms šī PČ mēģināja pierunāt uzspēlēt.
Tad tavuprāt tā bija skatīšanās uz uzvārdiem? Psc.....

  -3 [+] [-]

, 2014-05-20 22:43, pirms 11 gadiem
Paldies, Indiāni!
Zemgus pievīla

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:47, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tad tavuprāt tā bija skatīšanās uz uzvārdiem? Psc.....
A kas tad ir skatīšanās pēc uzvārdiem, ja ne konkrētu spēlētāju-uzvārdu ņemšana izlasē uz atvieglotiem nosacījumiem?

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:47, pirms 11 gadiem
Zemgus nospēlēja normālā NHL čekera līmenī. Nav ko pārmest. Gudis ECHL līmenī. Arī neko pārmest. Bet KHL kārtējo reizi bija švakaks par NLA.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:51, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: A kas tad ir skatīšanās pēc uzvārdiem, ja ne konkrētu spēlētāju-uzvārdu ņemšana izlasē uz atvieglotiem nosacījumiem?
Mums nav tie resursi, lai tu tagad teiktu, ka Dārziņš, Karsums, Bārtulis snieguma dēļ nebija pelnījuši tikt izlasē. Un loģiski, ka līderiem skrien pakaļ. Bet ne jau uzvārdu pēc. Šitie jau nav nekādi Maticini, kurš nez cik gadu vecumā spēlēja un konkrēti redzēja, ka ātrumā nenormāli atpaliek.

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:51, pirms 11 gadiem
Labi, pa lielam protams paldies izlasei par čempionātu. Bet no otras puses ne mirkli nebīja sajūta, ka komanda ir gatava kādam konkrētam mačam. vISas spēles tika rautas uz urā, bez jebkāda globāla izstrādā plāna. Nav mums tādu resursu, lai koncentrētos uz uzvaru katrā spēle. Tas, kas nospēlēja gudrāk, soļo tālāk. Mēs savas uzvaras pret somiesm un asv, kuri mūs apsteidza, varam iesālīt, ja reāli atdevām 3 spēles deviņu punktu vērtē.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:51, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Vispārējas eiforijas iespaidā derētu gan atcerēties, ka ne jau tikai ar Tedi Latvijas izlase ir situsi lielās izlases. Katram trenerim, kurš ir strādājis ar izlasi ilgāku laika posmu ir bijis pa šādiem spilgtiem momentiem.

Nolana laikos, ja nu kas, nekādu "nebijušu augstumu", kā te tagad saka, nav bijis - labākais sasniegums ir 10. vieta PČ.
Savukārt OS - bija gana parocīgs formāts, kas tika izmantots (iepriekšējās OS - nē).

Ar Nolanu izlase ir uzvarējusi vien 33.34% no visiem ofic. mačiem. Pavājš rādītājs, lai neteiktu skarbāk.

Vai Nolans bija slikts izlases treneris? Nē! Vai, kā te saka, visu laiku labākais? Noteikti nē! Tāds pats kā visi, taču viņš, uz svaigām emocijām, tagad liekas superstārs.

Ir jāpasaka paldies par darbu un jāiet tālāk. Kā viņam, tā arī izlasei.
Viedi vārdi ! Treneris nebija ne slikts, ne labs. Ieviesa savas vēsmas, atjaunināja sastāvu nedaudz. Bija brīži ,kad gribējās matus plēst ārā par to kā vada komandu, bija brīži ,kad ar savām motivācijas spējām pavilka izlasi uz augšu. Bija kaprīzes - neierašanās uz nometni laikā, maiņu kontanta jaukšana spēļu laikā. Bet nu slikts jau nebija. Paldies par darbu !

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:53, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Mums nav tie resursi, lai tu tagad teiktu, ka Dārziņš, Karsums, Bārtulis snieguma dēļ nebija pelnījuši tikt izlasē. Un loģiski, ka līderiem skrien pakaļ. Bet ne jau uzvārdu pēc. Šitie jau nav nekādi Maticini, kurš nez cik gadu vecumā spēlēja un konkrēti redzēja, ka ātrumā nenormāli atpaliek.
Tās ir tavas konkrētās simpātijas pret spēlētājiem.

Neviens nezina KĀ tas pats Dārziņš vai Bārtulis vai kāds cits spēlētu, nebija info par viņu fiz formu, taču viņi vienalga tika saukti spēlēt...

Maticins? Toties bija kvalitātes, kas viņu ļāva ierindot daudz augstāk nekā tos, kas šamo noskrēja.

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:53, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Labi, pa lielam protams paldies izlasei par čempionātu. Bet no otras puses ne mirkli nebīja sajūta, ka komanda ir gatava kādam konkrētam mačam. vISas spēles tika rautas uz urā, bez jebkāda globāla izstrādā plāna. Nav mums tādu resursu, lai koncentrētos uz uzvaru katrā spēle. Tas, kas nospēlēja gudrāk, soļo tālāk. Mēs savas uzvaras pret somiesm un asv, kuri mūs apsteidza, varam iesālīt, ja reāli atdevām 3 spēles deviņu punktu vērtē.
Jā, svarīgākās spēles (ja neskaita Kazahus) mēs pasējām.

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:56, pirms 11 gadiem
Tādai izlasei kā LV ir vajadzīgs treneris stratēģis, nevis treneris psihologs. To, ka esam paši labākie, varam iepotēt paši sevi, atsevišķās spēlēs, bet kas iepotēs to, ka jāuzvar ir tādas komandas kur punkti reizinās ar divi.....???

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:56, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Tās ir tavas konkrētās simpātijas pret spēlētājiem.

Neviens nezina KĀ tas pats Dārziņš vai Bārtulis vai kāds cits spēlētu, nebija info par viņu fiz formu, taču viņi vienalga tika saukti spēlēt...

Maticins? Toties bija kvalitātes, kas viņu ļāva ierindot daudz augstāk nekā tos, kas šamo noskrēja.
Nu tu ko? Neredzēji pēdējās spēlēs Dārziņu. Vilka Ģinamku. Tikai cik sapratu viņam bija tā strutojošā angīna. Viņš būtu top5 džeks izlasē. Un ne jau uzvārda pēc.

Bārtuli gan neesmu redzējis pēdējā laikā.

Kāda tur Maticinam bija kvalitāte pēdējos gadus, ja tu kā pēdējais aizsargs nejēdz aizslidot aizsardzībā...

     [+] [-]

, 2014-05-20 23:05, pirms 11 gadiem
var redzet ka Teds nesaka so ka standarta frazes,bet tas nak no sirds.............smagi vinjam ir aiziet!!!!!!zel............ka ta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 23:19, pirms 11 gadiem
Daudzviet piekrītu Simply_The_Beast. Un daru to kā hokeja fans vēl no C grupas čempionāta laikiem, kas ir aktīvi sekojis līdzi hokeja izlasei. Un ne tikai hokeja, bet arī basketa, volejbola, futbola, arī sieviešu izlasēm u.c. - kur tik mēs tolaik negājām vicinot Latvijas karogu, bungām un dziedot latviešu dziesmas, ieskaitot "kad mēness jūrā krīt" Un lai nolādēts tas gads, kad ieviesa tās taurītes, kuras izjauca īsto fanu vienotību dziesmā, tādā vienotībā, kāda tagad tikai nesen ir apmēram atgūta.

Bet, ja par hoķi, teikšu tā - Nolans tiek nedaudz pārvērtēts. Jā, izlase nospēlēja daudzmaz labi - bija pāris skaistas, emocionālas, veiksmīgas uzvaras. Jā, uzvarēti grandi, bija labas izredzes tikt tālāk gan OS, gan PČ. Bet kāpēc visi aizmirst par neskaitāmām dīvainībām ar spēlētāju maiņām? Par pievienošanos izlasei pēdējā brīdī? Par spēlētāju neskaitāmajiem "jēlajiem" pirmajiem periodiem? Par veiksmīgajām sakritībām OS atlasē, kad, principā, dažas spēles uzvarējām tikai tāpēc, ka dažu spēlētāju individuālā meistarība un veiksme bija mūsu pusē (Sprukts, Dārziņš). Plus - Ozoliņa un Ņiživija milzigā nozīme OS ceļazīmes izcīnīšanā. Bet Nolans Ņiživiju pat nepaņēma uz OS.

Un par Bukartu, protams, var daudz runāt, bet viņš prot iemest ripas vārtos. Nevis skatītājos, aizsarga slidā, nūjā, bet vārtos. Arī atbildīgos turnīros. Mums šogad izlasē nebija daudz vārtu guvēju. Labi, ka aizsargi .t.i. Kulda beidzot "izšāva", super. Pelnīti labākais spēlētājs komandā. Rēdlihs, Daugaviņš centās un mūsu izlases metienu realizācija bija pārsteidzoša. Bet. Pārējo, diemžēl, nebija. Bija Ķēniņi, Meijas, Džeriņi, K.Jasi, Bērziņi, Štāli, Cipuļi u.c., kas neskaitāmas reizes bezjēdzīgi meta pa (pārliecinoši garām) vārtiem. Jo viņi visu sezonu apmēram tā arī spēlē. Jā - Štālam un K.Jasam beidzot iekrita pa vienai ripai. Urā. Trenera nopelns, ne?

Kuldas nelikšana vairākumos OS arī par kaut ko liecina, malcis Artūrs, ka šajā PČ pierādīja trenerim, līdzjutējiem un komandai, kāda tā bija kļūda. Un Masaļska nelikšana spēlē pre Šveici arī noteikti lika komandai "saņemties", zinot to, ka Gudijs vidēji spēlē līdz šim ir ielaidis 4 ripas. Trīs centra uzbrucēju likšana vienā maiņā arī ir kūl. Un katrā Nolana čempī bija visādas dīvainības. Piemēram, Macijevska nepaņemšana uz čempi tajā gadā, kad izšķirošā spēle mūsējiem bija pret Dāniju, bet Macijevskis bija Dānijas čepmpionāta rezultatīvākais spēlētājs. Tribuncova nepaņemšana sastāvā, kad šis aizsargs bija rezultatīvākais, šķiet, toreiz Baltkrievijas čempī, lai gan viņa metiens arī joprojām ir labs un spēks, pieredze nav sliktāka kā Laviņam. Katru gadu, vismaz manā skatījumā, bija visādas dīvainības ar maiņām, spēlētāju izvēlēm, vārtsargu izvēlēm uz konkrētam spēlēm utt.

Vienvārdasakot - paldies Nolanam, kura asaras savā ziņā bija arī pateicības asaras, jo veiksme LV izlases vadīšanā viņam ļāva atgriezties tur, kur kādreiz tika atzīts par labāko - NHLā, kā arī ļāva vadīt izlasi Olimpiskajās spēlēs, turklāt ar skaļu blīkšķi Jebkurā gadījumā - vēlreiz Nolanam paldies, bet ceru uz, teiksim, Vītoliņa vai Beļavska uzrunāšanu par LV izlases galveno

LV komandas spēlētāji ir stipri labāki nekā Znaroka laikos, paskatieties kaut vai to, kādās līgās spēlē, kāda ir rezultativitāte un nozīme klubos.

     [+] [-]

, 2014-05-20 23:23, pirms 11 gadiem
dusmojos un spļaudos par PČ
bet atliek sadzirdēt atkal Nolana vārdus un viss sagriežas kājām gaisā
nav ne dusmu vairs, ne aizvainojumu
kas viņš ir?
burvis?
kā viens cilvēks var tik skaisti pateikt un tā uzmundrināt?
īsts virsaitis ar brīvu garu un skaidrām domām

paldies Tev, Ted

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 23:37, pirms 11 gadiem
Un vēl - spēle pirms Baltkrieviju. Vai tad mēs nezinājām, ka būs jāspēlē pret 8 laukuma spēlētājiem? Ar to es domāju BLR vārtsargu, piecinieku, IIHF kā rīkotājus, kuriem interesē rīkotājvalsts nonākšana 1/4 finālā, lai sasniegtu apmeklētības rekordus (turklāt, zinot to, ka pēdējā BLR spēle ir pret Krievijas izlasi, kura šajā čempī laikam uzvarēs visus), kā arī skatītājiem, kuru nozīme ir milzīga, piemēram, RD mājas spēļu uzvarās. Nezinājām? Bet, ja zinājām, kādēļ skrējām pret krieviem? Kādēļ neatpūtinājām līderus? Kādēļ neuzlaidām to pašu Punnenovu, lai iegūst rūdījumu? Kāpēc nelaidām jaunos, kas bija paņemti uz čempi. Kāpēc nespēlējām garlaicīgāko pasaulē aizsardzības hoķi. Metiet ripu ārā no zonas, taisiet kaut tūkstots pārmetienus Lai taču krieviem tiek tā uzvara. Ar vienalga kādu vārtu starpību. Jo mūs tobrīd interesēja nākamās divas spēles.

Tā vietā mēs noskrējāmies, dzenoties pakaļ Krievijas izlases reaktīvajiem čaļiem, kā arī zaudējām Girgensonu, kas gan, jāsaka, bija nepatīkams nelaimes gadījums. Un BLR un SUI pirmie periodi par šo to liecināja. Es piekrītu tam komentētājam, kas teica, ka pēc BLR tiesnešu "nozagtā" gola un punkta, mūsējiem vajadzēja šveiciešus no pirmās minūtes samalt miltos.

Jā, izklausos laikam pēc pārgudra interneta troļļa, bet piekrītu vēl kādam komentētājam, ka Beresņeva laikos (ok, tie vēl bija PSRS Rīgas Dinamo sporta nometņu čaļi) mūsējie uzvarēja tos, ko bija jāuzvar, kā arī paķēra līdzi pa kādam grandam vai vismaz neizšķirtam ar grandu, bet pēdējos gados mēs baigi priecājamies par vienu un to pašu apmēram 10.vietu un "skaistajiem zaudējumiem", kur pārsvarā sākumā ļaujam pretiniekam izvirzīties vadībā un tad saņemamies un metamies atspēlēties. Un baigi bieži tie "skaistie zaudējumi" ir izšķirošajos mačos. Ja nenospīd Dalmena paklupšana uz līdzenas vietas vai Štāla precīzie rikošeti

Es katru gadu ticu, ka mūsējie beidzot noticēs sev, saņemsies, nospēlēs kā komanda (līdzīgi kā OS pret miljonāriem kanādiešiem) un izcīnīs medaļas. Potenciāls taču ir. Un liels

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 23:42, pirms 11 gadiem
AndSo rakstīja: Un vēl - spēle pirms Baltkrieviju. Vai tad mēs nezinājām, ka būs jāspēlē pret 8 laukuma spēlētājiem? Ar to es domāju BLR vārtsargu, piecinieku, IIHF kā rīkotājus, kuriem interesē rīkotājvalsts nonākšana 1/4 finālā, lai sasniegtu apmeklētības rekordus (turklāt, zinot to, ka pēdējā BLR spēle ir pret Krievijas izlasi, kura šajā čempī laikam uzvarēs visus), kā arī skatītājiem, kuru nozīme ir milzīga, piemēram, RD mājas spēļu uzvarās. Nezinājām? Bet, ja zinājām, kādēļ skrējām pret krieviem? Kādēļ neatpūtinājām līderus? Kādēļ neuzlaidām to pašu Punnenovu, lai iegūst rūdījumu? Kāpēc nelaidām jaunos, kas bija paņemti uz čempi. Kāpēc nespēlējām garlaicīgāko pasaulē aizsardzības hoķi. Metiet ripu ārā no zonas, taisiet kaut tūkstots pārmetienus Lai taču krieviem tiek tā uzvara. Ar vienalga kādu vārtu starpību. Jo mūs tobrīd interesēja nākamās divas spēles.

Tā vietā mēs noskrējāmies, dzenoties pakaļ Krievijas izlases reaktīvajiem čaļiem, kā arī zaudējām Girgensonu, kas gan, jāsaka, bija nepatīkams nelaimes gadījums. Un BLR un SUI pirmie periodi par šo to liecināja. Es piekrītu tam komentētājam, kas teica, ka pēc BLR tiesnešu "nozagtā" gola un punkta, mūsējiem vajadzēja šveiciešus no pirmās minūtes samalt miltos.

Jā, izklausos laikam pēc pārgudra interneta troļļa, bet piekrītu vēl kādam komentētājam, ka Beresņeva laikos (ok, tie vēl bija PSRS Rīgas Dinamo sporta nometņu čaļi) mūsējie uzvarēja tos, ko bija jāuzvar, kā arī paķēra līdzi pa kādam grandam vai vismaz neizšķirtam ar grandu, bet pēdējos gados mēs baigi priecājamies par vienu un to pašu apmēram 10.vietu un "skaistajiem zaudējumiem", kur pārsvarā sākumā ļaujam pretiniekam izvirzīties vadībā un tad saņemamies un metamies atspēlēties. Un baigi bieži tie "skaistie zaudējumi" ir izšķirošajos mačos. Ja nenospīd Dalmena paklupšana uz līdzenas vietas vai Štāla precīzie rikošeti

Es katru gadu ticu, ka mūsējie beidzot noticēs sev, saņemsies, nospēlēs kā komanda (līdzīgi kā OS pret miljonāriem kanādiešiem) un izcīnīs medaļas. Potenciāls taču ir. Un liels
Medaļas varam izcinit, bet tad uz PČ- jābrauc ar Olimpisko sastāvu!!!
Slovākijas, Šveices medaļas- bija negaiditas, bet tomēr arī likumsakarīgas, jo viena ir bijusī top7 hokeja valsts, kura veica- pēdējo rāvienu, bet otra- valsts ar sakārtotu hokeja sistēmu.

     [+] [-]

, 2014-05-20 23:48, pirms 11 gadiem
Veiksmi tev Ted! Liels ieguldijums LV izlase tika ieguldiits. Veiksmi turpmaak un par Sabres!!!

     [+] [-]

, 2014-05-21 00:00, pirms 11 gadiem
Cerams ka Nolans nepazudiss nekur, un mes vel kautkur vinu ieraudziisim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 00:31, pirms 11 gadiem
Paldies Tedam par darbu, par komandas garu un pāris lielām uzvarām.
Domāju, ka tedis ir labs- citādi netiktu NHL.
vai labākais treneris LV- nezinu.
palielam spēlē jau spēlētāji.
Pie vecā formāta jau katrs kadu pirms čempja varēja noskaņoties vienai svarīgajai spēlei un maybe atrast spēkus uzvilkt grandus, bet pie ši formāta viss mainās turnīra gaitā- sevišķi spēlētāju prātos. Piemēram varam samest kaudzi ripas ASV un staigāt pa mākoņiem, kad divas spēles vēlāk nespējam pieņet vienkāršus drošus un taktiskus lēmumus- dumjas kļūdas. Tās ir hokejs un tās ir emocijas. Jāsaprot tas vienreiz gan hokejistiem gan faniem. Labs darbs ir padarīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 00:53, pirms 11 gadiem
Paldies visam treneru kolektīvam par ieguldīto darbu un acīmredzamiem rezultātiem!!!
Teds Nolans piekrita palikt saistīts ar Latvijas izlase, tiesa gan ne kā galvenais treneris, bet varbūt kā konsultants? Es tikai par šādu variantu. Bet galvenais treneris ir jāmeklē Ziemeļamerikā. Varbūt Kūlens kaut ko var ieteikt un palikt pie mūsu izlases stūres kā palīgs?

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 01:03, pirms 11 gadiem
Labaikais treneris Latvijas vesture!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 01:32, pirms 11 gadiem
Skonto-Barcelona 3:0 rakstīja: Paldies Dievam šis murgs ar viņu ir beidzies. Procentuāli vissliktākais treneris, pēc uzvaras - zaudējumi. Nebija tālu no vietas zaudēšanas elitē. Cerams Lipmans mācīsies, un mācīsies visa hokeja sabiedrība. Tiks meklēts kāds Eiropietis, brīvs no kluba, lai reāli palīdz sagatavoties. Lielie solījumi izkūpēja gaisā, par palīdzēšanu u20, un laika veltīšanu LV hoķim. reāli pastāvēja tik aiz spēlētājiem, nekādu darbu neieguldīja.. lielāku liekēdi nebiju redzējis
cerams par viņu nekad vairs nekas netiks rakstīts !
kas tu pilniigakais lohs esi??? atceries ka mes spelejam pirms Nolana?? taka pilnigakaie nabagi visu laiku sedejam aizsardziiba, a tgd mes esam normala komanda kas uzvar pat stipras izlases Ameriku,Somiju , Sveici u.t.t. !!

     [+] [-]

, 2014-05-21 01:34, pirms 11 gadiem
Skonto-Barcelona 3:0 rakstīja: Paldies Dievam šis murgs ar viņu ir beidzies. Procentuāli vissliktākais treneris, pēc uzvaras - zaudējumi. Nebija tālu no vietas zaudēšanas elitē. Cerams Lipmans mācīsies, un mācīsies visa hokeja sabiedrība. Tiks meklēts kāds Eiropietis, brīvs no kluba, lai reāli palīdz sagatavoties. Lielie solījumi izkūpēja gaisā, par palīdzēšanu u20, un laika veltīšanu LV hoķim. reāli pastāvēja tik aiz spēlētājiem, nekādu darbu neieguldīja.. lielāku liekēdi nebiju redzējis
cerams par viņu nekad vairs nekas netiks rakstīts !
pirms Nolana mums labi ja dazi uzbrukumi bija pa speli, a tgd katru speli dahuja momenti.!! ko tu pipee veciit? Nolans ir labakais kas ar LV hokeja izlasi ir noticies pedejo 20 gadu laika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 02:24, pirms 11 gadiem
Skonto-Barcelona 3:0 rakstīja: Tev laikam ir 15 gadi.. Nolans neko izlasei nedeva, un neko nesasniedza. Apšaubāmi virknējumi, apšaubāmi spēlētāji paņemti. Pirmkārt jau komplektācija bija slikta, otrkātr spēles maniere, vārtsargu izvēle.. taktiskās kļūdas. bija iespējas ko sasniegt, bet tās viņš neizmantoja.
Pirmkārt jau komplektācija bija slikta... Tu tik tiešām orientējies hokejā... velk uz dienas labāko komentaru

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 02:42, pirms 11 gadiem
Nekad nebiju domājis, ka būs tik ļoti žēl par kāda trenera aiziešanu, tik iespējams tagad sapratu, cik nozīmīga figūra viņš tiešām bija un kā 2 gadu laikā spēja tā pārvērst izlasi, jā bija daudz zaudējumu taču kādas spēles tika uzvarētas)))) Pat jau esmu apradis ar sajūt, ka pēc zaudējuma rūgtums mijās ar gandarījumu par cīņas sparu, raksturu un intrigu līdz spēles galam))) Šodien vien, praktiski miroņus pēc pirmā puslaika REANIMĒJA)))))
P.S. NOLANS - REANIMATALOGS))))))

     [+] [-]

, 2014-05-21 03:22, pirms 11 gadiem
kampars rakstīja: Nekad nebiju domājis, ka būs tik ļoti žēl par kāda trenera aiziešanu, tik iespējams tagad sapratu, cik nozīmīga figūra viņš tiešām bija un kā 2 gadu laikā spēja tā pārvērst izlasi, jā bija daudz zaudējumu taču kādas spēles tika uzvarētas)))) Pat jau esmu apradis ar sajūt, ka pēc zaudējuma rūgtums mijās ar gandarījumu par cīņas sparu, raksturu un intrigu līdz spēles galam))) Šodien vien, praktiski miroņus pēc pirmā puslaika REANIMĒJA)))))
P.S. NOLANS - REANIMATALOGS))))))
Ja arī viņam bija kādi mīnusi, jeb kurā gadījumā plusi noteikti bija daudz vairāk.

     [+] [-]

, 2014-05-21 11:25, pirms 11 gadiem
AndSo rakstīja: Un vēl - spēle pirms Baltkrieviju. Vai tad mēs nezinājām, ka būs jāspēlē pret 8 laukuma spēlētājiem? Ar to es domāju BLR vārtsargu, piecinieku, IIHF kā rīkotājus, kuriem interesē rīkotājvalsts nonākšana 1/4 finālā, lai sasniegtu apmeklētības rekordus (turklāt, zinot to, ka pēdējā BLR spēle ir pret Krievijas izlasi, kura šajā čempī laikam uzvarēs visus), kā arī skatītājiem, kuru nozīme ir milzīga, piemēram, RD mājas spēļu uzvarās. Nezinājām? Bet, ja zinājām, kādēļ skrējām pret krieviem? Kādēļ neatpūtinājām līderus? Kādēļ neuzlaidām to pašu Punnenovu, lai iegūst rūdījumu? Kāpēc nelaidām jaunos, kas bija paņemti uz čempi. Kāpēc nespēlējām garlaicīgāko pasaulē aizsardzības hoķi. Metiet ripu ārā no zonas, taisiet kaut tūkstots pārmetienus Lai taču krieviem tiek tā uzvara. Ar vienalga kādu vārtu starpību. Jo mūs tobrīd interesēja nākamās divas spēles.

Tā vietā mēs noskrējāmies, dzenoties pakaļ Krievijas izlases reaktīvajiem čaļiem, kā arī zaudējām Girgensonu, kas gan, jāsaka, bija nepatīkams nelaimes gadījums. Un BLR un SUI pirmie periodi par šo to liecināja. Es piekrītu tam komentētājam, kas teica, ka pēc BLR tiesnešu "nozagtā" gola un punkta, mūsējiem vajadzēja šveiciešus no pirmās minūtes samalt miltos.

Jā, izklausos laikam pēc pārgudra interneta troļļa, bet piekrītu vēl kādam komentētājam, ka Beresņeva laikos (ok, tie vēl bija PSRS Rīgas Dinamo sporta nometņu čaļi) mūsējie uzvarēja tos, ko bija jāuzvar, kā arī paķēra līdzi pa kādam grandam vai vismaz neizšķirtam ar grandu, bet pēdējos gados mēs baigi priecājamies par vienu un to pašu apmēram 10.vietu un "skaistajiem zaudējumiem", kur pārsvarā sākumā ļaujam pretiniekam izvirzīties vadībā un tad saņemamies un metamies atspēlēties. Un baigi bieži tie "skaistie zaudējumi" ir izšķirošajos mačos. Ja nenospīd Dalmena paklupšana uz līdzenas vietas vai Štāla precīzie rikošeti

Es katru gadu ticu, ka mūsējie beidzot noticēs sev, saņemsies, nospēlēs kā komanda (līdzīgi kā OS pret miljonāriem kanādiešiem) un izcīnīs medaļas. Potenciāls taču ir. Un liels
Tu pats vispār saproti ko raksti.
Es nodarbojoties amatieru līmenī, tiesa gan citā sporta veidā.
Nekad, Nekad treneris nav teicis ejot uz laukuma - šī spēle ir mazsvarīga, taupiet spēkus nākamajām spēlēm, lai ārī cik šis pretinieks būtu neuzvarams. Vienmēr spēlēts ar labāko iespējamo sastāvu un ar pilnu atdevi. Tad kā tavuprāt tiek izcīnītas Lielās uzvaras pret Grandiem. Nevaig doties laukumā ar Lūzeru domāšanu, bet gan otrādies, ar Uzvarētāju.

     [+] [-]

, 2014-05-21 13:38, pirms 11 gadiem
Nolanam vajadzeja palikt

     [+] [-]

, 2014-05-21 13:57, pirms 11 gadiem
Tedam japaliek, laiks federacijai atvert maciņu. pat ja vins trene bufalo tas netrauce un to pieradija sis pavasaris. Kulens loti labi tika ar izlases sagatavosanu, bet Teds pec stenlija var loti labi novadit izlasi. jasaglaba so duetu, tie ir ta pat ka znaroks un vitolins.

     [+] [-]

, 2014-05-21 14:44, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis007 rakstīja: Prieks, ka Nolans beidzot būs prom. Nepatika man šis treneris, tādēļ ceru, ka būs kaut kas līdzīgs Oļegam Znarokam. Treneris, kas šos puišeļus pārvērtīs par īstiem vīriem. Pēc vakardienas zaudējuma bija jāsagrauj Šveice, bet te notika kaut kāds fars un par to vaina jāuzņemas trenerim. Arī ar vārtsargu tika nolaists ūdens.
nezinaju ka zusi var but ari d a u n i.......