Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Video: Kanādai neieskaita vārtu guvumu, jo Iberdo "traucējis" vārtsargam

Rolands Eliņš
Pasaules hokeja čempionātā Minskā šodien Kanādas izlase pārspēja norvēģus (3:2) un A grupā finišēja 1. vietā. Līdz ar to ceturtdaļfinālā kanādieši spēlēs ar B grupas ceturto spēcīgāko vienību. Vienā no epizodēm kanādieši guva līdzīgus vārtus kā vakar Kaspars Daugaviņš pret baltkrieviem, taču vārtu guvums netika ieskaitīts, jo tiesneši uzskatīja, ka vārtsarga laukumā atradies un vārtsargam traucējis Džonatans Iberdo. Divu vārtu autors Džoels Vords pēc mača izteicās, ka "vēl nekad savā hokejista karjerā nebija pieredzējis šādu vārtu neieskaitīšanu". Izmantotie resursi: Frontpage - 2014 WM - International Ice Hockey... www.tvplay.lv
Vērtējums:
1 2 36 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2014-05-20 17:14, pirms 11 gadiem
Ir kāds cits video ?

 +12 [+] [-]

, 2014-05-20 17:15, pirms 11 gadiem
Nopietni? Tiesneši āksti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-05-20 17:20, pirms 11 gadiem
Tas ir kautkād IIHF uzstādījums, tagad šitādus vārtus neskaitīt?

 +14 [+] [-]

, 2014-05-20 17:20, pirms 11 gadiem
liekas ka hokejaa ir mainiijushies noteikumi un par to zin tikai dazhi izredzeetie..

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 17:24, pirms 11 gadiem
Man vienīgajam raustās nolādētais tv3play?

 +16 [+] [-]

, 2014-05-20 17:24, pirms 11 gadiem
Šis ir vēl lielāks absurds kā Daugaviņa neieskaitītie Hokejs kļūst par cirku.

  +5 [+] [-]

, 2014-05-20 17:24, pirms 11 gadiem
IIHF Turniri ir miruši...dmzl

 +10 [+] [-]

, 2014-05-20 17:28, pirms 11 gadiem
Jā, šis vispār ir stulbuma kalngals!

  +9 [+] [-]

, 2014-05-20 17:28, pirms 11 gadiem
Smieklīgi

 +11 [+] [-]

, 2014-05-20 17:31, pirms 11 gadiem
Stulbuma augstākā pakāpe....

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 17:45, pirms 11 gadiem
Viss ir OK
Tagad vārti skaitīsies tikai precīzs metiens no zilās līnijas, ja neviens pretinieka hokejists nav tuvāk par to.

  +9 [+] [-]

, 2014-05-20 17:53, pirms 11 gadiem
Šo farsu vairs nav iespējams skatīties! RIP ice hockey!

 +12 [+] [-]

, 2014-05-20 18:11, pirms 11 gadiem
Takš ir skaidrs ka Lukašenko deva rīkojumu neieskaitīt vēl vienu golu tāpat lai visi beigtu cepties par to kā Belarus ievilka 1/4 finālā. Nez kāpēc šitādas epizodes nenotika pirms tam, bet nu tagad uzreiz 2 pēc kārtas. IIHF ar savām "noteikumu interpretācijām" var vienkārši iet d*rst.

  +8 [+] [-]

, 2014-05-20 18:12, pirms 11 gadiem
lai tiesnešiem dzīvē veicas, RIP FĀZEL

  +5 [+] [-]

, 2014-05-20 18:12, pirms 11 gadiem
BALAGANS !!!!

 +10 [+] [-]

, 2014-05-20 18:13, pirms 11 gadiem
Baltkrievi var lepoties----->sarikojuši visliktako čempionatu kads jebkad ir bijis !!!

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 18:15, pirms 11 gadiem
nu jau pat vairs skatu nevar traucēt vārtusargiem!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 18:15, pirms 11 gadiem
Jaņem nost tak tiem tupajiem tiesnešiem licenzes,!!! jaatsija tie uzperkamie,savadak nekad nekas nemainīsies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-05-20 18:18, pirms 11 gadiem
Izsmiekla turpinājums

  +6 [+] [-]

, 2014-05-20 18:19, pirms 11 gadiem
Neuztraucieties, noteikumos nekas nav mainījies. Kādam bija jautājumi, ka Kanāda uzvarēs Norvēģiju? Viņi vienus vārtus var atļauties neieskaitīt, lai liktu mums domāt, ka tagad vislaik šitādus neskaitīs.
Bet jā, šitas ir vēl lielāks sviests, nekā vakardienas Daugaviņa neieskaitītie Cirks pilnīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2014-05-20 18:34, pirms 11 gadiem
Reiz, ne tik senā pagātnē, SC komentētaji smējās par NHL, apgalvodami, ka NHL ir pliks biznesa projektiņš.
Ja NHL ir biznesa projekts, tad ko teikt par IIHF?Tāds pats biznesa projekts vien ir.Šodien sapratu to, ka tiesnesis vakar nebija vainīgs, bet gan IIHF deva rīkojumu, lai ievilktu Baltkrievus 1/4.
Protams, vakardienas vārtu guvums teorētiski ierakstās noteikumos, un oficiāli to drīkstēja neskaitīt.Taču tad sanāk dubultie standarti, jo visos vārtu priekšā gūtajos vārtos kāda nūja, vai slida vienmēr ir atradusies iekšā vārtsarga laukumā!
Lipmana kungam vajadzētu saņemties, savākt visus momentus kad vārti tiek ieskaitīti brīdī, kad spēlētājs atrodas vārtsarga laukumā un pieprasīt paskaidrojumus, un parādīt šo jauttājumu visiem.Lai visi beidzot redz kāds pērkamo cūku kantoris ir IIHF.

  +9 [+] [-]

, 2014-05-20 18:42, pirms 11 gadiem
Tie noteikumi ir psc. dirsā to IIHF kantoi

  +9 [+] [-]

, 2014-05-20 18:44, pirms 11 gadiem
Team Canada didn’t let a questionable disallowed goal call cost them their game against Norway.
Canada should have tied the score at 15:01 on a power-play goal by captain Kevin Bieksa. Instead, the officials waved it off for goaltender interference on Jonathan Huberdeau.
Huberdeau’s body and both skates were entirely out of the crease, but his stick blade was not, which according to IIHF rules means the the goal is disallowed.
Latvia had its potential tying goal disallowed in a similar situation in the last minute Monday night against host Belarus. Buffalo Sabres and Latvian coach Ted Nolan questioned the referee for not checking it on instant replay and wondered if the ref wanted the game over to go have a beer.
Canadian coach Dave Tippett’s reaction on the bench Tuesday included a clear expletive.
Team Canada beats Norway to win Group A at...

     [+] [-]

, 2014-05-20 19:16, pirms 11 gadiem
Vienkārši smieklīgi. Tas jau vairāk nav īsts hokejs ja spēlētājs nevar traucēt vartsargam redzamību. skumji

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 19:22, pirms 11 gadiem
ZB man jau šie video!!!!! ieliekat kaut ko, lai es arī varu redzēt!!!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 20:07, pirms 11 gadiem
Nu šeit netika ieskaitīti vārti TIKAI tādēļ, ka vakar tiesnesis pamatīgi nolohojās un tika dots uzdevums no IIHF kādās šī rīta tiesnešu sanāksmēs!
IIHF ir pamatīgi sapisušies meistarībā - pamatīgi! Kļuvuši par apsmiekliem! Žēl tikai, ka tāds no tā ciešs, bet kāds negodīgi iegūst!
Kā nereti tas notiek, mēs esam pie cietēju grupiņas!

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 20:37, pirms 11 gadiem
Veči, viss ir pavisam vinkārši, belari un Lukašenko te ir ņepričom. Neviens nav uzpirkts. Viss ir dēļ IIFH norādēm. Gan Latvijas, gan Kanādas goli netika ieskaitīti tikai un vienīgi Čehijas-Dānijas spēles dēļ, kad IIHF dabūja atvainoties par nekorekti ieskaitīto golu, kad dānis uztesās virsū vārtsargam un ieskaitīja golu. Lai tas neatkārtotos, noteikti tika visām zebrām pateikts, ka spēlei vārtsargu laukumā jāpievērš īpaša uzmanība, lai otreiz nebūtu jāatvainojas, kas ir šausmīgs negods visai IIHF organizācijai. Tāpēc arī tiesnesis spēlē pret Latviju neskatījās atkārtojumu. Ja nebūtu Čehijas-Dānijas rupjās kļūdas, tiesneši pēc savas iniciatīvas nekad neapšaubītu ne Latvijas, ne Kanādas golus. Tas ir tīrākais IIHF norādījums tiesnešiem nepieļaut tāda kauna atkārtošanos un tiesneši to ievēroja kā augstākās prioritātes pienākumu. Par to neviens neraksta, jo tā ir IIHF virtuve, bet ja iedziļinās notikumu hronoloģijā, tad ir skaidrs, ka tā ir IIHF īpašā norāde tiesnešiem nepieļaut vārtu gūšanu, kad spēlētājs ir vārtsarga laukumā. Nabaga tiesneši vienkārši pārcenšas IIHF norāžu izpildē.

     [+] [-]

, 2014-05-20 20:47, pirms 11 gadiem
Shaks81 rakstīja: Veči, viss ir pavisam vinkārši, belari un Lukašenko te ir ņepričom. Neviens nav uzpirkts. Viss ir dēļ IIFH norādēm. Gan Latvijas, gan Kanādas goli netika ieskaitīti tikai un vienīgi Čehijas-Dānijas spēles dēļ, kad IIHF dabūja atvainoties par nekorekti ieskaitīto golu, kad dānis uztesās virsū vārtsargam un ieskaitīja golu. Lai tas neatkārtotos, noteikti tika visām zebrām pateikts, ka spēlei vārtsargu laukumā jāpievērš īpaša uzmanība, lai otreiz nebūtu jāatvainojas, kas ir šausmīgs negods visai IIHF organizācijai. Tāpēc arī tiesnesis spēlē pret Latviju neskatījās atkārtojumu. Ja nebūtu Čehijas-Dānijas rupjās kļūdas, tiesneši pēc savas iniciatīvas nekad neapšaubītu ne Latvijas, ne Kanādas golus. Tas ir tīrākais IIHF norādījums tiesnešiem nepieļaut tāda kauna atkārtošanos un tiesneši to ievēroja kā augstākās prioritātes pienākumu. Par to neviens neraksta, jo tā ir IIHF virtuve, bet ja iedziļinās notikumu hronoloģijā, tad ir skaidrs, ka tā ir IIHF īpašā norāde tiesnešiem nepieļaut vārtu gūšanu, kad spēlētājs ir vārtsarga laukumā. Nabaga tiesneši vienkārši pārcenšas IIHF norāžu izpildē.
pilnigi piekrītu, izņemot to, ka Meija bija vārtsarga laukumā

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 20:53, pirms 11 gadiem
specha rakstīja: pilnigi piekrītu, izņemot to, ka Meija bija vārtsarga laukumā
Tādi vārti ir katrā otrajā spēlē, un viņi vnm.ir tikuši skaitīti!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 21:01, pirms 11 gadiem
Trešie Kanādas varti ari nebija jāskaita, jo tak iebrauca ar slidu 1cm pāri līnijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 22:06, pirms 11 gadiem
Petuhi
1 2 36 komentāri