Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3030, Did:0, useCase: 3
Autors: Gatis Druvietis

Samoilova/Graudiņa zaudē ranga līderēm un Parīzes spēlēs finišē piektajā vietā

Samoilova/Graudiņa zaudē ranga līderēm un Parīzes spēlēs finišē piektajā vietā
Anastasija Samoilova un Tīna Graudiņa. Foto: Romāns Kokšarovs / LOK

Francijas galvaspilsētā Parīzē turpinās olimpisko spēļu pludmales volejbols. Latvijas tandēms Tīna Graudiņa/Anastasija Samoilova šovakar 1/4 finālā piekāpās brazīlietēm Dudai/Anai Patrīsijai - 16:21, 10:21.

Kā jau ziņots, Tīna Graudiņa/Anastasija Samoilova aizvakar uzvarēja 1/8 fināla trillerī.

1/4 finālā pretī stājās pasaules ranga līderes Duda/Ana Patrīsija (Brazīlija), kuras tika pieveiktas iepriekšējās divās spēlēs. Līdzšinējā savstarpējo spēļu bilance bija 4-13, tostarp 2-0 šovasar.

Šodienas mača sākumā Samoilova izpildīja eisu (2:0), turklāt nākamajā izspēlē Duda sita pāri laukumam. Samoilova paņēma aizsardzībā un triumfēja virs tīkla - 4:0. Ana Patrīsija skāra tīklu, līdz ar to rezultāts kļuva 5:0 par labu mūsējām. Samoilova pievienoja eisu (6:0), savukārt brazīlietes atbildēja ar trijiem punktiem un turpinājumā panāca 7:7. Rezultāts kļuva 8:11, taču Graudiņa nobloķēja divreiz pēc kārtas - 11:11. Brazīlietes atbildēja ar diviem punktiem un palielināja pārsvaru, tādējādi pirmajā setā Latvijas dāmas zaudēja ar 16:21.

Olimpisko spēļu pludmales volejbols notiek Eifeļa torņa pakājē.

→ → Nākamā seta sākumā rezultāts kļuva 1:5. Graudiņa nobloķēja 2:5, bet turpinājumā rezultāts kļuva 3:9. Samoilova izpildīja eisu (6:10), taču pasaules ranga līderes palielināja starpību. Otrajā setā Latvijas duets piekāpās ar 10:21.

Olimpiskajām spēlēm Graudiņa/Samoilova pārliecinoši kvalificējās pēc atlases ranga, ierindojoties astotajā vietā. Savukārt brazīlietes tur ieguva pirmo vietu.

Latvijas dāmas pirmoreiz karjerā spēlēja tik daudzu skatītāju klātbūtnē - 10 834 pret šveicietēm, 10 738 pret paragvajietēm, 10 659 pret kanādietēm, 9 988 pret vācietēm, 10 775 pret brazīlietēm.

Latvijas tandēms Parīzes olimpiskajās spēlēs

29.07.24D gr.#9 Graudiņa/Samoilova - #16 Bēbnere/Veržē-Deprē (SUI)15:21 14:21
31.07.24D gr.#9 Graudiņa/Samoilova - #21 Poleti/Valjente (PAR)21:19 21:15
03.08.24D gr.#9 Graudiņa/Samoilova - #4 Vilkersone/Humana-Paredesa (CAN)21:14 22:20
05.08.241/8#9 Graudiņa/Samoilova - #10 Millere/Tilmane (GER)21:13 17:21 18:16
07.08.241/4#9 Graudiņa/Samoilova - #1 Duda/Ana Patrīsija (BRA)16:21 10:21

Tokijas olimpisko spēļu ceturtās vietas ieguvējas Graudiņa un Samoilova šoreiz ierindojās piektajā pozīcijā.

Izmantotie resursi:
Box Score - volleyballworld.com
fivb.12ndr.at

Noderīgas saites:

Olimpisko spēļu jaunumi
Latvijas sportistu starti un rezultāti
SPORTLAND lielā prognožu spēle
K SENUKAI Esi meistars - trāpi skaitli!


, 2024-08-07 19:35, pirms gada
Graujošs zaudējums. Nu neko, nepaveicās ar playoff koku.
, 2024-08-07 19:37, pirms gada
Ieslēdzu pašu sākumu un kad no 7-3 mūsējās nonāca -3 iedzinējos, viss bija skaidrs diemžēl...

Diemžēl dārgie draugi , šīs būs otrās- OS aastoņu gadu laikā,kad tā arī neizcīnīsim nevienu medaļu
, 2024-08-07 19:37, pirms gada
Šajā spēlē bez variantiem...
, 2024-08-07 19:38, pirms gada
Eh! Nevajadzēja Mišam tomēr braukt...
, 2024-08-07 19:38, pirms gada
Augstākā līga spēlēja pret pirmo līgu
, 2024-08-07 19:38, pirms gada
Izskatījās, ka Saša pa nakti ticis Nastjas numuriņā...

Bet jāatzīst, ka šodien Brazīlija bija cita līmeņa komanda. Mūsējām 5.-8. vieta laikam atbilstoši rangam.
, 2024-08-07 19:38, pirms gada
Bez variantiem, brazīlietes defā ņēma visu, blokā labi spēlēja un uzbrukumā sita visos virzienos. Nomācošs otrais sets...
, 2024-08-07 19:39, pirms gada
Visu spēli izšķira atdotais sets no 5 pret 0. Iedeva emocijas komandai, kura no tām dzīvo un barojas. Cīņā ar iedarbinātu ātrvilcienu loģisks zaudējums.
, 2024-08-07 19:40, pirms gada
Ātri un bez žēlastības. Variantu šoreiz nebija.
, 2024-08-07 19:40, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: Bez variantiem, brazīlietes defā ņēma visu, blokā labi spēlēja un uzbrukumā sita visos virzienos. Nomācošs otrais sets...
Uzkrītoši mūsējās nevarēja iesist nevienu bumbu situācijās, kad Brazīlija nelika bloku. Šķiet, ka tādas bija vismaz septiņas epizodes.
, 2024-08-07 19:40, pirms gada
erty rakstīja: Visu spēli izšķira atdotais sets no 5 pret 0. Iedeva emocijas komandai, kura no tām dzīvo un barojas. Cīņā ar iedarbinātu ātrvilcienu loģisks zaudējums.
tas taču neko daudz nenozīmē,ja pašā sākumā izraujas priekšā...
, 2024-08-07 19:41, pirms gada
Tik slikta olimpiāde Latvijai nav vēl bijusi. Neskaitot, protams, kaut kādus aizvēsturiskos laiku
, 2024-08-07 19:42, pirms gada
bivalijs rakstīja: Tik slikta olimpiāde Latvijai nav vēl bijusi. Neskaitot, protams, kaut kādus aizvēsturiskos laiku
2016
, 2024-08-07 19:43, pirms gada
Paldies meitenēm! Varēja tomēr pacīnīties, īpaši jau Nastja aizsardzībā.Bet nu šodien brazīlietes bija pēcīgākas.
, 2024-08-07 19:43, pirms gada
dcws rakstīja: tas taču neko daudz nenozīmē,ja pašā sākumā izraujas priekšā...
Brazīlietes ļoti spēlē uz emocijām. Ne velti viņas bieži papildus uzkurina publiku pēc uzvarētām izspēlēm. Ja viņām rada stresainu cīņu, tad var cīnīties par uzvaru. Tādēļ skumji, ka iedeva atspēlēties un dabūt emocijas.
, 2024-08-07 19:43, pirms gada
Bez variantiem...
Viss sākās ar basketbola izlases netikšanu uz Olimpiādi un beidzās ar totālu Latvijas olimpiešu fiasko !
Labākais bij BMX frīstailists Zēbolds
, 2024-08-07 19:43, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Uzkrītoši mūsējās nevarēja iesist nevienu bumbu situācijās, kad Brazīlija nelika bloku. Šķiet, ka tādas bija vismaz septiņas epizodes.
Laikam jau mēģināja celt nostāk no tīkla, lai bloks nav tik draudīgs, bet tad slikts cēliens un pārāk tālu lai kko jēdzīgu izdarītu.
, 2024-08-07 19:43, pirms gada
zaxx rakstīja: Ieslēdzu pašu sākumu un kad no 7-3 mūsējās nonāca -3 iedzinējos, viss bija skaidrs diemžēl...

Diemžēl dārgie draugi , šīs būs otrās- OS aastoņu gadu laikā,kad tā arī neizcīnīsim nevienu medaļu
Vēl ir Ritvars, no Plēsnieka arī neviens negaidīja Tokijā
, 2024-08-07 19:44, pirms gada
ej dillēs rakstīja: Bez variantiem...
Viss sākās ar basketbola izlases netikšanu uz Olimpiādi un beidzās ar totālu Latvijas olimpiešu fiasko !
Labākais bij BMX frīstailists Zēbolds
Jocīgs? Skujiņa 5.vieta daudz aukstvērtīgāks rezultāts, kuru LV nenovērtē...
, 2024-08-07 19:45, pirms gada
ej dillēs rakstīja: Bez variantiem...
Viss sākās ar basketbola izlases netikšanu uz Olimpiādi un beidzās ar totālu Latvijas olimpiešu fiasko !
Labākais bij BMX frīstailists Zēbolds
Aizmirsi Skujiņa 5.vietu! Augstvērtīgākais sniegums Parīzē!
, 2024-08-07 19:45, pirms gada
Tagad vienīgā cerība ka Renārs Uščins dabūs medali
, 2024-08-07 19:46, pirms gada
Neizmantoja brazīliešu dāvanu 😡
, 2024-08-07 19:46, pirms gada
Paldies Skujiņam par fenomenālo startu, etalons kur tiekties visiem censoņiem. Pārējiem mūsu olimpiešiem vēl daudz kur augt un slīpēt meistarību.
, 2024-08-07 19:47, pirms gada
lawson3 rakstīja: Vēl ir Ritvars, no Plēsnieka arī neviens negaidīja Tokijā
Vēl jau arī modernā pieccīņa...
, 2024-08-07 19:47, pirms gada
No 6:0 uz graujošu zaudējumu
, 2024-08-07 19:47, pirms gada
Uz vienas kājas, kā pludmalē uz saldējumiem spēlējot.
, 2024-08-07 19:48, pirms gada
Šitās brazīlīetes droši sparingo ar večiem!
Izskatījās kā no citas līgas!
, 2024-08-07 19:48, pirms gada
Tas bija traki, žēl bija skatīties
, 2024-08-07 19:48, pirms gada
Ātri, nesāpīgi un bez variantiem......
Tik ātru spēles noslēgumu neatceros, ka būtu redzējis...
, 2024-08-07 19:50, pirms gada
Jā, OS bija galvenais starts, bet nebeidzam sekot un atbalstīt mūsējās. Priekšā Eiropas čempionāts.
, 2024-08-07 19:53, pirms gada
ej dillēs rakstīja: Bez variantiem...
Viss sākās ar basketbola izlases netikšanu uz Olimpiādi un beidzās ar totālu Latvijas olimpiešu fiasko !
Labākais bij BMX frīstailists Zēbolds
Skujiņa 5. vieta ļoti labs sasniegums. Vājprātīgā konkurencē vienam cīnoties pret komandām. Manās acīs medaļas vērts sasniegums.
, 2024-08-07 19:53, pirms gada
Medaļas pakāsa 1.turnīra spēlē,,,, kad nenovērtēja pretinieces,,,un iekļuva spēcīgākajā "zarā",,, kur pretī jau nāca spēcīgākas pretinieces...
, 2024-08-07 19:54, pirms gada
Tiesnešu tizlums arī izšķīra mača likteni. Ļoti daudzās epizodēs tiesneši ļoti negodīgi lēma par labu Brazīlietēm. Tik tizli tiesātu maču es sen nebiju redzējis. Vienas vienīgas kļūdas punktu piešķiršanā no šā mača tiesnešiem. Pie Brazīlijas blokauta tas vienmēr bija punkts Brazīlietēm, kaut gan pēc noteikumiem tie bija punkti mūsējām. Arī tad kad Brazīlietēm bumba izlidoja autā tas tāpat bija punkts Brazīlietēm. Tie tizleņi ne tiesneši par visu punktus ieskaitīja Brazīlietēm. Viņi mūsējām punktus tā nepiešķīra, kā viņi piešķīra tos Brazīlietēm. Viņi to darīja tikai tāpēc ka šīs Brazīlietes ir smukākas par mūsējām un ir pasaules ranga līderes. Ļoti tizli un negodīgi tiesāts šis mačs bija. Šos tizlos un negodīgos tiesnešus vajag atlaist no darba un ietupināt aiz restēm cietumā par šitik negodīgu tiesāšanu.
, 2024-08-07 19:54, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, OS bija galvenais starts, bet nebeidzam sekot un atbalstīt mūsējās. Priekšā Eiropas čempionāts.
Kad un kur būs EČ? Daudz ir spēcīgu Eiropas komandu, kuras nepiedalījās olimpiādē un varēja gatavoties EČ.
, 2024-08-07 19:55, pirms gada
Esmu galdniex - tiiinoka mans sapnis!
, 2024-08-07 19:55, pirms gada
Tik bezspēcīgas mūsu dāmas sen nebija redzētas... brazīlietes burtiski iznīcināja... varbūt Mišam tomēr vajadzēja palikt Latvijā, lai nav kas meitenēm novērš uzmanību... OS tev tomēr jābūt pilnībā fokusētam uz to, ko tu esi atbraucis darīt.

Nu un žurnālisti jau arī nepalīdzēja, uzliekot papildus spiedienu visu laiku uzsverot to, ka pēdējās 2 tikšanās reizēs mūsējās uzvarēja... kāda tam starpība? Un vēl no rīta bija tas raksts, kur jau tika rēķināts, kas nāks pretī medaļu spēlēs...
, 2024-08-07 19:56, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Vēl jau arī modernā pieccīņa...
Tur nu gan neticu ka būs kas
, 2024-08-07 19:56, pirms gada
Zaļknābis30 rakstīja: Tiesnešu tizlums arī izšķīra mača likteni. Ļoti daudzās epizodēs tiesneši ļoti negodīgi lēma par labu Brazīlietēm. Tik tizli tiesātu maču es sen nebiju redzējis. Vienas vienīgas kļūdas punktu piešķiršanā no šā mača tiesnešiem. Pie Brazīlijas blokauta tas vienmēr bija punkts Brazīlietēm, kaut gan pēc noteikumiem tie bija punkti mūsējām. Arī tad kad Brazīlietēm bumba izlidoja autā tas tāpat bija punkts Brazīlietēm. Tie tizleņi ne tiesneši par visu punktus ieskaitīja Brazīlietēm. Viņi mūsējām punktus tā nepiešķīra, kā viņi piešķīra tos Brazīlietēm. Viņi to darīja tikai tāpēc ka šīs Brazīlietes ir smukākas par mūsējām un ir pasaules ranga līderes. Ļoti tizli un negodīgi tiesāts šis mačs bija. Šos tizlos un negodīgos tiesnešus vajag atlaist no darba un ietupināt aiz restēm cietumā par šitik negodīgu tiesāšanu.
Einār, Tu taču neko nesaproti no sporta, ja raksti šitādas muļķības!!!!! Kuras ir smukākas par mūsu seksīgajām malacītēm??!!
, 2024-08-07 19:57, pirms gada
TV statistika rādīja tikai 5 digi aizsardzibā Anastasijai. Slikti pa diviem setiem.
Un Timermanis saka. ka brazīlietes "nedaudz meistarīgākas aizsardzība".
Prātiņ nāc mājās...
, 2024-08-07 20:01, pirms gada
petravicus rakstīja: Tik bezspēcīgas mūsu dāmas sen nebija redzētas... brazīlietes burtiski iznīcināja... varbūt Mišam tomēr vajadzēja palikt Latvijā, lai nav kas meitenēm novērš uzmanību... OS tev tomēr jābūt pilnībā fokusētam uz to, ko tu esi atbraucis darīt.

Nu un žurnālisti jau arī nepalīdzēja, uzliekot papildus spiedienu visu laiku uzsverot to, ka pēdējās 2 tikšanās reizēs mūsējās uzvarēja... kāda tam starpība? Un vēl no rīta bija tas raksts, kur jau tika rēķināts, kas nāks pretī medaļu spēlēs...
Hm, jau aizmirsi pirmo spēli pret Šveici?

Normāls žurnālistu darbs - informēt par iepriekšējo spēļu rezultātiem un izspēles kārtību.
, 2024-08-07 20:01, pirms gada
bivalijs rakstīja: Tik slikta olimpiāde Latvijai nav vēl bijusi. Neskaitot, protams, kaut kādus aizvēsturiskos laiku
Paldies Kariņa valdības 5 gadiem... Kāmēr citas valstīs trenējas, gatavojas- mums tik Covid ierobežojumus lika. Nu un tad vēl sponosorēšanas likums nosita pēdējo sportu!!!
, 2024-08-07 20:02, pirms gada
Jā, šajā olimpiādē, ja nebūtu riteņbraukšanas - Skujiņš ar Zēboldu, tad būtu extra slikta olimpiāde. Nu vēl volejbolistes ar 5.-8.vietu ok. Pārējie varbūt arī kko gribēja, bet beigās vienīgais, kas paliks atmiņā ir samirkšana uz kuģīša atklāšanā. Nu vēl gan jau paguva kāds safočēties tur pie torņa, upes vai Luvrā. Būs ko mājniekiem parādīt. Kāds kādu bageti notiesāja parciņā. Nu tā kaut kā. Čillītī... Buciņi 🐏🤘👏
, 2024-08-07 20:03, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, OS bija galvenais starts, bet nebeidzam sekot un atbalstīt mūsējās. Priekšā Eiropas čempionāts.
Te visos sporta veidos piebļauts par tūrismu, liekēdājiem utt. Un tā katrā olimpiādē. Pārējā laikā visiem dziļi pooooo. Savā pilsētā uz vieglatlētikas, riteņbraukšanas, handbola, futbola, basketbola mačiem nevar aiziet parādīt kādu atbalstu. Te pat sportacentrā velo, vieglatlētikā, airēšanā, šaušanā utt ziņa par labu mūsu panākumu - max 5 komentāri. Visiem POOOOOO! Bet pienāk OS un "dod man medaļu!". Visiem pēkšņi šoks, kauns un katastrofa par mūsu rezultātiem. Klaigā, lai atmaksā viņa 5 centus budžetā.
Labi, ka tā baurošana pa lielam tik anonīmi te un soctīklos. Cik esmu sacensībās klātienē, pat pie neveismēm ir teju 100% atbalsts.
, 2024-08-07 20:05, pirms gada
Dzintars86 rakstīja: Jā, šajā olimpiādē, ja nebūtu riteņbraukšanas - Skujiņš ar Zēboldu, tad būtu extra slikta olimpiāde. Nu vēl volejbolistes ar 5.-8.vietu ok. Pārējie varbūt arī kko gribēja, bet beigās vienīgais, kas paliks atmiņā ir samirkšana uz kuģīša atklāšanā. Nu vēl gan jau paguva kāds safočēties tur pie torņa, upes vai Luvrā. Būs ko mājniekiem parādīt. Kāds kādu bageti notiesāja parciņā. Nu tā kaut kā. Čillītī... Buciņi 🐏🤘👏
Austrijai viena džudo bronza!
Somijai nav neviena medaļa!

Slēdzam sportu vispār šajās valstīs?
, 2024-08-07 20:07, pirms gada
Braucam uz EČ pēc hattrick
, 2024-08-07 20:10, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Kad un kur būs EČ? Daudz ir spēcīgu Eiropas komandu, kuras nepiedalījās olimpiādē un varēja gatavoties EČ.
Šķiet, jau nākošajā nedēļā.
, 2024-08-07 20:10, pirms gada
eziitis rakstīja: Te visos sporta veidos piebļauts par tūrismu, liekēdājiem utt. Un tā katrā olimpiādē. Pārējā laikā visiem dziļi pooooo. Savā pilsētā uz vieglatlētikas, riteņbraukšanas, handbola, futbola, basketbola mačiem nevar aiziet parādīt kādu atbalstu. Te pat sportacentrā velo, vieglatlētikā, airēšanā, šaušanā utt ziņa par labu mūsu panākumu - max 5 komentāri. Visiem POOOOOO! Bet pienāk OS un "dod man medaļu!". Visiem pēkšņi šoks, kauns un katastrofa par mūsu rezultātiem. Klaigā, lai atmaksā viņa 5 centus budžetā.
Labi, ka tā baurošana pa lielam tik anonīmi te un soctīklos. Cik esmu sacensībās klātienē, pat pie neveismēm ir teju 100% atbalsts.
Ko Tu gribi? Lai parastais cilvēks seko līdzi visu sporta veidu visiem lielajiem mačiem (PČ, EČ un vēl kādiem, kas ir attiecīgajā sporta veidā) visu gadu? Tātad, nepārtraukti gadu no gada? Esmu liels sporta fans, taču arī lielai daļai sporta veidu pieslēdzos lielajos mačos. Dažiem EČ, dažiem PČ, bet dažiem tikai olimpiādē.
, 2024-08-07 20:12, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Hm, jau aizmirsi pirmo spēli pret Šveici?

Normāls žurnālistu darbs - informēt par iepriekšējo spēļu rezultātiem un izspēles kārtību.
Pret šveicietēm kaut mazas, bet vismaz bija kaut kādas šances... un pirmo spēli varētu nedaudz arī norakstīt uz to, ka tā ir pirmā spēle... toties šajā spēlē pilnībā bez variantiem...
, 2024-08-07 20:14, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šķiet, jau nākošajā nedēļā.
Nācās paguglēt. Jā, sāksies 13. augustā. Jau grupas izlozētas.

https://eurobeachvolley.cev.eu/en/2...
, 2024-08-07 20:15, pirms gada
eziitis rakstīja: Te visos sporta veidos piebļauts par tūrismu, liekēdājiem utt. Un tā katrā olimpiādē. Pārējā laikā visiem dziļi pooooo. Savā pilsētā uz vieglatlētikas, riteņbraukšanas, handbola, futbola, basketbola mačiem nevar aiziet parādīt kādu atbalstu. Te pat sportacentrā velo, vieglatlētikā, airēšanā, šaušanā utt ziņa par labu mūsu panākumu - max 5 komentāri. Visiem POOOOOO! Bet pienāk OS un "dod man medaļu!". Visiem pēkšņi šoks, kauns un katastrofa par mūsu rezultātiem. Klaigā, lai atmaksā viņa 5 centus budžetā.
Labi, ka tā baurošana pa lielam tik anonīmi te un soctīklos. Cik esmu sacensībās klātienē, pat pie neveismēm ir teju 100% atbalsts.
Cik vispār Latvijā ir sporta raidījumu, kuros runā par mazāk populārajiem sporta veidiem ārpus OS? Es zinu Sporta studiju un SWH Vakara sporta stundu.
, 2024-08-07 20:17, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Ko Tu gribi? Lai parastais cilvēks seko līdzi visu sporta veidu visiem lielajiem mačiem (PČ, EČ un vēl kādiem, kas ir attiecīgajā sporta veidā) visu gadu? Tātad, nepārtraukti gadu no gada? Esmu liels sporta fans, taču arī lielai daļai sporta veidu pieslēdzos lielajos mačos. Dažiem EČ, dažiem PČ, bet dažiem tikai olimpiādē.
Nu bet nah tādi cilvēki, kuri pat morāli nekad nav atbalstījuši sportistu, par vārdu viņam nezin, pēkšņi olimpiādē sāk no viņa kaut ko pieprasīt, sāk ar samazgām noliet? Tev tas nešķiet aplami? Un nesaki, ka tā nav. Kaut vai raksti par mūsu šķēpa metējiem. Tak visu laiku visiem ir pajāt par viņiem. Un tad pēkšņi pienāk 2-4 maģiskie vakari, kad lielai daļai latviešu pēkšņi rodas vēlme no viņiem kaut ko pieprasīt. Murgs
, 2024-08-07 20:18, pirms gada
Jāsāk domāt, par Olimpisko spēļu finansēšanas slēgšanas. Nu sorry, nekāda jēga ja neko nevar vinnēt. Cik ilgi dzīvosim ''malačismā'' par random vietām? Nekas personisks sportistiem, bet valstij jāpardomā finansēšana
, 2024-08-07 20:18, pirms gada
Piekritu Dale, kurš rakstīja, ka šo nišas sporta veidu mači ārpus OS, pie mums tiek uztverts kā pilnīgi nekam nederīgs. Pienāk OS, tad daudzi sāk tēlot šaušanas u.c.sporta veidu ekspertus, apsmej, noniecina sportistus.
, 2024-08-07 20:19, pirms gada
eziitis rakstīja: Te visos sporta veidos piebļauts par tūrismu, liekēdājiem utt. Un tā katrā olimpiādē. Pārējā laikā visiem dziļi pooooo. Savā pilsētā uz vieglatlētikas, riteņbraukšanas, handbola, futbola, basketbola mačiem nevar aiziet parādīt kādu atbalstu. Te pat sportacentrā velo, vieglatlētikā, airēšanā, šaušanā utt ziņa par labu mūsu panākumu - max 5 komentāri. Visiem POOOOOO! Bet pienāk OS un "dod man medaļu!". Visiem pēkšņi šoks, kauns un katastrofa par mūsu rezultātiem. Klaigā, lai atmaksā viņa 5 centus budžetā.
Labi, ka tā baurošana pa lielam tik anonīmi te un soctīklos. Cik esmu sacensībās klātienē, pat pie neveismēm ir teju 100% atbalsts.
Pilnīgi piekrītu, ka nespēj daudzi novērtēt ikdienas sporta pasākumus. Mūsdienu sportā nav jau vairs tā, ka OS ir TAS turnīrs, kurā izškiras viss sportista liktenis. OS, gluži kā jebkurās sacensībās, ir jāsakrīt daudziem faktoriem, lai izcīnītu medaļu. Minētais attiecas uz jebkuru sportistu no jebkuras valsts. Piemēram, ASV par OS zeltu dod prēmiju 25 K apmērā. Tik cik saņems katrs no 3x3 spēlētājiem no mūsu komandas par ceturto vietu. Ir valstis, kuras maksā vēl mazāk. Ko tagad darīt? Nepārvērtējam OS nozīmi mūsdienu sportā!
, 2024-08-07 20:20, pirms gada
Viensviensvīrs rakstīja: Jāsāk domāt, par Olimpisko spēļu finansēšanas slēgšanas. Nu sorry, nekāda jēga ja neko nevar vinnēt. Cik ilgi dzīvosim ''malačismā'' par random vietām? Nekas personisks sportistiem, bet valstij jāpardomā finansēšana
Skujiņš finišētu nevis 5., bet 25., arī kliegtu,ka nebija pelnījis startēt? Varbūt vispār vajadzēja sūtīt tikai 3x3?
, 2024-08-07 20:23, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Ko Tu gribi? Lai parastais cilvēks seko līdzi visu sporta veidu visiem lielajiem mačiem (PČ, EČ un vēl kādiem, kas ir attiecīgajā sporta veidā) visu gadu? Tātad, nepārtraukti gadu no gada? Esmu liels sporta fans, taču arī lielai daļai sporta veidu pieslēdzos lielajos mačos. Dažiem EČ, dažiem PČ, bet dažiem tikai olimpiādē.
Ja visos sporta veidos būtu vimbldonas,nba,nhl tad arī visi visu skatītos..bet tā kā visu laiku uzsver,ka sporta veidam ir 1 galvenais starts,tad kāda jēga cilvēkam pieslēgties uz kaut ko mazsvarīgāku kā Pč,EČ utt...
, 2024-08-07 20:23, pirms gada
datmons rakstīja: Austrijai viena džudo bronza!
Somijai nav neviena medaļa!
Slēdzam sportu vispār šajās valstīs?
Austrijai teicams rezultats ziemas OS
, 2024-08-07 20:23, pirms gada
eziitis rakstīja: Nu bet nah tādi cilvēki, kuri pat morāli nekad nav atbalstījuši sportistu, par vārdu viņam nezin, pēkšņi olimpiādē sāk no viņa kaut ko pieprasīt, sāk ar samazgām noliet? Tev tas nešķiet aplami? Un nesaki, ka tā nav. Kaut vai raksti par mūsu šķēpa metējiem. Tak visu laiku visiem ir pajāt par viņiem. Un tad pēkšņi pienāk 2-4 maģiskie vakari, kad lielai daļai latviešu pēkšņi rodas vēlme no viņiem kaut ko pieprasīt. Murgs
Manuprāt, arī sporta portāli var aktīvāk informēt par šiem sporta veidiem, bet vieglāk ir ielikt te LETAS kļūdainu un īsu atgremojumu pēc sacensībām. Būtu vairāk sekotāju, ja būtu vairāk informācijas, ne visi meklēs paši.
, 2024-08-07 20:25, pirms gada
Frisk rakstīja: Austrijai teicams rezultats ziemas OS
Alpu kalni ir pat lielāka priekšrocība kā renes trases!
, 2024-08-07 20:30, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Manuprāt, arī sporta portāli var aktīvāk informēt par šiem sporta veidiem, bet vieglāk ir ielikt te LETAS kļūdainu un īsu atgremojumu pēc sacensībām. Būtu vairāk sekotāju, ja būtu vairāk informācijas, ne visi meklēs paši.
Futbola zurnalugas redz saka,ka mums jau tikai futbolu slikti atspoguļo.. visu laiku tikai esot šķēpa un renes ziņas
, 2024-08-07 20:31, pirms gada
datmons rakstīja: Alpu kalni ir pat lielāka priekšrocība kā renes trases!
Viniem ne tikai alpu kalni ir
, 2024-08-07 20:32, pirms gada
Kā tieši tiek noteikts 5. vai 8. vieta?
, 2024-08-07 20:33, pirms gada
Parastajam cilvēkam nav ne laika, ne intereses, lai sekotu visiem sporta veidiem visa gada garumā. Ja ir panākumi vai kāds īpaši harismātisks sportists, tad pieslēdzas vairāk līdzjutēju. Un, manuprāt, tas ir normāli. Nu nav visai Latvijai jāinteresējas par citu cilvēku hobijiem.

Bet piekrītu, ka sporta notikumu atspoguļošana medijos varētu būt plašāka un profesionālāka (bet būsim reāli - vienīgais medijs, kurš atbilstu šādam "visu par visu" profilam , ir Sportacentrs). Un to ir jādara arī pašām federācijām. Atceros, vēl nesen ļoti aktīvu PR taisīja badmintonisti. Būtu interesanti uzzināt, kādas bija sekmes. Vai pieauga sportotāju skaits, vai palielinājās sponsoru iemaksas?
, 2024-08-07 20:34, pirms gada
99.99% , ka zaudēja nākamajām OS čempionēm. Ar atrāvienu šobrīd labākais pāris.
Ja vien nebūtu tas nevajadzīgas zaudējums šveicietēm....
Bet nu neko, kā ir tā ir. Neko negribas pārmest mūsu meitenēm, cīnījās, bet nu no +5 seta sākumā tikt līdz -5 seta beigās nedrīkst atļauties pret nevienu pretinieku, arī pasaules pirmo numuru. Nekas, es domāju un ceru,ka vēl vienas OS viņām kopā būs. Īsti jau nav Latvijā sieviešu bīčā tur kaut ko pret kaut ko mainīt. Cerams,ka vēl viņām esot elites līmenī mums uzradīsies arī pietiekoši labas aizstājējas. Protams, vēl pāris gadus šīs spēlēs,bet nekas nav mūžīgs.
, 2024-08-07 20:37, pirms gada
Frisk rakstīja: Viniem ne tikai alpu kalni ir
Viņiem ir arī trase un blakus vēl Vācijas trases!

Ar ko tieši viņi ir izcili ZOS?

Ar hokeju, daiļslidošanu, ātrslidošanu, biatlonu?
, 2024-08-07 20:37, pirms gada
Latvijas meitenes turnīrā kopumā centās, bet brazīlietes nepazustu arī dažā labā veču turnīrā
, 2024-08-07 20:40, pirms gada
datmons rakstīja: Viņiem ir arī trase un blakus vēl Vācijas trases!

Ar ko tieši viņi ir izcili ZOS?

Ar hokeju, daiļslidošanu, ātrslidošanu, biatlonu?
Nevis trase,bet tagad jau 2 trases
, 2024-08-07 20:40, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Parastajam cilvēkam nav ne laika, ne intereses, lai sekotu visiem sporta veidiem visa gada garumā. Ja ir panākumi vai kāds īpaši harismātisks sportists, tad pieslēdzas vairāk līdzjutēju. Un, manuprāt, tas ir normāli. Nu nav visai Latvijai jāinteresējas par citu cilvēku hobijiem.

Bet piekrītu, ka sporta notikumu atspoguļošana medijos varētu būt plašāka un profesionālāka (bet būsim reāli - vienīgais medijs, kurš atbilstu šādam "visu par visu" profilam , ir Sportacentrs). Un to ir jādara arī pašām federācijām. Atceros, vēl nesen ļoti aktīvu PR taisīja badmintonisti. Būtu interesanti uzzināt, kādas bija sekmes. Vai pieauga sportotāju skaits, vai palielinājās sponsoru iemaksas?
Neesmu sajūsmā par daudziem SC autoriem, bet viņu skaits arī ir ierobežots. Pilnībā piekritu par pašām federācijām. Atceros, ka pats pieminējis par Mangales (ja nejaucu uzvārdu) par kerlinga atspoguļošanu šeit. Tagad klasiskā volejbola izlasēm notiek pārbaudes mači. Drīz kvalifikācijas sākums, kaut kā pārāk klusu tas viss. Tas tā, piemērs.
, 2024-08-07 20:41, pirms gada
datmons rakstīja: Viņiem ir arī trase un blakus vēl Vācijas trases!

Ar ko tieši viņi ir izcili ZOS?

Ar hokeju, daiļslidošanu, ātrslidošanu, biatlonu?
Neko neesi dzirdējis par Austrijas tramplīnlēkšanas un ziemeļu divcīņas panākumiem? Un ne tikai OS kontekstā. Stefans Krafts un Johanness Lamparters,piemēram, neko neizsaka?
, 2024-08-07 20:43, pirms gada
Austrijā redz esot izcila ZOS, bet viņiem ir visvairāk kalnu slēpošanas trases, 10 tramplīni, sava renes trase, blakus visas Vācijas renes trases un tur arī izcīna visas savas medaļas!

Ir kādā vasaras sporta veidā Latvijā- tāda infrastruktūra kāda ir Austrijas ZOS sporta veidiem?
, 2024-08-07 20:45, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neko neesi dzirdējis par Austrijas tramplīnlēkšanas un ziemeļu divcīņas panākumiem? Un ne tikai OS kontekstā. Stefans Krafts un Johanness Lamparters,piemēram, neko neizsaka?
Nesekoju visam līdzi!

Apskatījos, ka viņiem ir 10 tramplīni!!!
Vācijai tikpat

un pārējām valstīm mazāk!
, 2024-08-07 20:46, pirms gada
datmons rakstīja: Austrijai viena džudo bronza!
Somijai nav neviena medaļa!

Slēdzam sportu vispār šajās valstīs?
Atkal tu meklē statos, kam ir vēl sūdīgāk un uz tā fona gribi dižoties. Nu riktīgs latvietis. Galvenais, ka kādam ir vēl sliktāk, tad pašam uzreiz paliek siltāk ap sirdi. Iedzer tabletes!
, 2024-08-07 20:49, pirms gada
eziitis rakstīja: Nu bet nah tādi cilvēki, kuri pat morāli nekad nav atbalstījuši sportistu, par vārdu viņam nezin, pēkšņi olimpiādē sāk no viņa kaut ko pieprasīt, sāk ar samazgām noliet? Tev tas nešķiet aplami? Un nesaki, ka tā nav. Kaut vai raksti par mūsu šķēpa metējiem. Tak visu laiku visiem ir pajāt par viņiem. Un tad pēkšņi pienāk 2-4 maģiskie vakari, kad lielai daļai latviešu pēkšņi rodas vēlme no viņiem kaut ko pieprasīt. Murgs
Nu kā, sports ir emocijas. Uzvara - pozitīvas, zaudējums - negatīvas. Iznākums jau tā pa lielam tiešām būtisks ir tikai pašiem dalībniekiem, pārējiem tās ir vnk mirkļa emocijas, kuras tajā brīdī izdzīvo un viss. Pēc pāris dienām viss jau vēstures miskastē ieslaucīts. Uz ielas uzjautāsi nejaušiem garāmgājējiem es domāju reti kurš vispār zinās kas ir piem Kovals, Zeļonijs utt., kur nu vēl ko šie ir izcīnījuši..tik paši šie kungi droši vien stundām varētu runāt par to kā "trāpījis šķēpā", kādu paņēmienu izpildīja kādā olimpiskajā cīņā utt.
, 2024-08-07 20:50, pirms gada
Dzintars86 rakstīja: Atkal tu meklē statos, kam ir vēl sūdīgāk un uz tā fona gribi dižoties. Nu riktīgs latvietis. Galvenais, ka kādam ir vēl sliktāk, tad pašam uzreiz paliek siltāk ap sirdi. Iedzer tabletes!
Man medaļas nav galvenais kritērijs!

Man galvenais, ka visa nozare ir konkurētspējīga!

Ar vienu izcilu saimniecību- visu valsti nepabarosi, bet ar 1000 saimniecībām gan!

Labāk 1000 vidusmēra profesionāli sportisti, ne 5 OS medaļnieki, kuri prasa atbalstu no valsts!
, 2024-08-07 20:51, pirms gada
datmons rakstīja: Austrijā redz esot izcila ZOS, bet viņiem ir visvairāk kalnu slēpošanas trases, 10 tramplīni, sava renes trase, blakus visas Vācijas renes trases un tur arī izcīna visas savas medaļas!

Ir kādā vasaras sporta veidā Latvijā- tāda infrastruktūra kāda ir Austrijas ZOS sporta veidiem?
Latvija jau arī ziemas lielvalsts..
Par supergigantiem,tramplīnlēkšanam,divcinam vairāk infas dod nekā par v-atlētiku vai jebkādu citu vasaras veidu
, 2024-08-07 20:53, pirms gada
daleiccs rakstīja: Latvija jau arī ziemas lielvalsts..
Par supergigantiem,tramplīnlēkšanam,divcinam vairāk infas dod nekā par v-atlētiku vai jebkādu citu vasaras veidu
Ne, par tramplinleksanu tikai LETAS atgremojumi 4 tramplinu turnejā. Labi, ka ir poļu portāls, kur lasu aktuālo par tramplīniem, bet te gan nesaku, ka būtu aktīvi jāraksta.
, 2024-08-07 20:53, pirms gada
I BioRio, atkal bez medaļām!!!!@!!!!!
Slava Latvijas Sporta Iznīcināšanas valdošajiem domumubiedriemi!!!!
Gada beigās ir gaidāmas krietns naudas koferis bezdarbības hlicei....
Mūsu zeme Latvija
IZM:
...bet man kabatā labs piķis
, 2024-08-07 20:55, pirms gada
datmons rakstīja: Man medaļas nav galvenais kritērijs!

Man galvenais, ka visa nozare ir konkurētspējīga!

Ar vienu izcilu saimniecību- visu valsti nepabarosi, bet ar 1000 saimniecībām gan!

Labāk 1000 vidusmēra profesionāli sportisti, ne 5 OS medaļnieki, kuri prasa atbalstu no valsts!
Kā teiksi, ministru prezidenta kungs! Vai drīzāk izklausās pēc Zemkopības ministra. ✌️
, 2024-08-07 20:58, pirms gada
Dzintars86 rakstīja: Jā, šajā olimpiādē, ja nebūtu riteņbraukšanas - Skujiņš ar Zēboldu, tad būtu extra slikta olimpiāde. Nu vēl volejbolistes ar 5.-8.vietu ok. Pārējie varbūt arī kko gribēja, bet beigās vienīgais, kas paliks atmiņā ir samirkšana uz kuģīša atklāšanā. Nu vēl gan jau paguva kāds safočēties tur pie torņa, upes vai Luvrā. Būs ko mājniekiem parādīt. Kāds kādu bageti notiesāja parciņā. Nu tā kaut kā. Čillītī... Buciņi 🐏🤘👏
Nu pag! 3x3 bez medaļām, bet tomēt 4.vieta!
, 2024-08-07 20:58, pirms gada
datmons rakstīja: Nesekoju visam līdzi!

Apskatījos, ka viņiem ir 10 tramplīni!!!
Vācijai tikpat

un pārējām valstīm mazāk!
Tie cipari gan jau kaut kādi oficiālie trampalīni. Piemēram Norvēģijā viņi ir simtiem. Protams, ne tādi, kur nopietnas sacensības var rīkot, bet pirmos soļus sporta veidā veikt iespējams katrā 17-ajā miestā.
, 2024-08-07 21:02, pirms gada
Nospēlēja savā līmenī, ne pārsteidza, ne izgāzās. Ja paliks kopā tad panākumi vēl būs
, 2024-08-07 21:03, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik vispār Latvijā ir sporta raidījumu, kuros runā par mazāk populārajiem sporta veidiem ārpus OS? Es zinu Sporta studiju un SWH Vakara sporta stundu.
V-atlētikas komentētājs Toļiks vispār runā ikdienā par v-atletiku Swh?Sazvanās ar kādu,lai parunātu par aktualitātēm?
, 2024-08-07 21:04, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Nu pag! 3x3 bez medaļām, bet tomēt 4.vieta!
Nu jā 4. vieta no 8 un ņemot vērā turnīra scenāriju, lieku šo rezultātu kategorijā "gada vilšanās", kopā ar lielo basi. Nekā personīga pret džekiem, bet tur medāli vajadzēja. Kaut bronzu, bet vajadzēja. Diemžēl.. 😔
, 2024-08-07 21:10, pirms gada
Dzintars86 rakstīja: Nu jā 4. vieta no 8 un ņemot vērā turnīra scenāriju, lieku šo rezultātu kategorijā "gada vilšanās", kopā ar lielo basi. Nekā personīga pret džekiem, bet tur medāli vajadzēja. Kaut bronzu, bet vajadzēja. Diemžēl.. 😔
Vispār jau Zeļļi tika pie sudraba
, 2024-08-07 21:15, pirms gada
killo2000 rakstīja: Nu kā, sports ir emocijas. Uzvara - pozitīvas, zaudējums - negatīvas. Iznākums jau tā pa lielam tiešām būtisks ir tikai pašiem dalībniekiem, pārējiem tās ir vnk mirkļa emocijas, kuras tajā brīdī izdzīvo un viss. Pēc pāris dienām viss jau vēstures miskastē ieslaucīts. Uz ielas uzjautāsi nejaušiem garāmgājējiem es domāju reti kurš vispār zinās kas ir piem Kovals, Zeļonijs utt., kur nu vēl ko šie ir izcīnījuši..tik paši šie kungi droši vien stundām varētu runāt par to kā "trāpījis šķēpā", kādu paņēmienu izpildīja kādā olimpiskajā cīņā utt.
Tu tak daudz sacensības apmeklē arī klātienē, ne? Tak nav tur "Tūristi!", "Atgriez naudu!", "Ej strādāt uz gateri!" utt. Kaut reizi klātienē esi to piedzīvojis? Kāpēc tur tas liekas nepieņemami, bet te anonīmi tas ir ok?
, 2024-08-07 21:17, pirms gada
bivalijs rakstīja: Tik slikta olimpiāde Latvijai nav vēl bijusi. Neskaitot, protams, kaut kādus aizvēsturiskos laiku
Slikta? Laba, tikai vajag iemācīties priecāties arī par citām vietām, ne tikai medaļām:

3x3 basketbolistiem 4. vieta
Skujiņam grupas braucienā 5. vieta
Tīnai un Anastasijai 5.-8. vieta
BMX Zēboldam fināls un 8. vieta
Kreišam kārtslēkšanā fināls un 12. vieta
, 2024-08-07 21:21, pirms gada
Ludzau,neaiztiedziet sportistus,vini savu darbu izdarija,kapsec nevienas nejautya par piekabem...
, 2024-08-07 21:31, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Parastajam cilvēkam nav ne laika, ne intereses, lai sekotu visiem sporta veidiem visa gada garumā. Ja ir panākumi vai kāds īpaši harismātisks sportists, tad pieslēdzas vairāk līdzjutēju. Un, manuprāt, tas ir normāli. Nu nav visai Latvijai jāinteresējas par citu cilvēku hobijiem.

Bet piekrītu, ka sporta notikumu atspoguļošana medijos varētu būt plašāka un profesionālāka (bet būsim reāli - vienīgais medijs, kurš atbilstu šādam "visu par visu" profilam , ir Sportacentrs). Un to ir jādara arī pašām federācijām. Atceros, vēl nesen ļoti aktīvu PR taisīja badmintonisti. Būtu interesanti uzzināt, kādas bija sekmes. Vai pieauga sportotāju skaits, vai palielinājās sponsoru iemaksas?
jā, bija tur PR speciālists kādu laiku par federācijas vadītāju, bet šo noēda, kā parasti pie mums pieņemts kaut ko jau piesaistīja, bet tagad atkal viss atkritis atpakaļ, 2 ar pus klubi, kasās savā starpā un velk viens otru zem ūdens
, 2024-08-07 21:35, pirms gada
adrock rakstīja: jā, bija tur PR speciālists kādu laiku par federācijas vadītāju, bet šo noēda, kā parasti pie mums pieņemts kaut ko jau piesaistīja, bet tagad atkal viss atkritis atpakaļ, 2 ar pus klubi, kasās savā starpā un velk viens otru zem ūdens
Meitenes taču EČ 1/8 finālā tika..
, 2024-08-07 21:43, pirms gada
eziitis rakstīja: Tu tak daudz sacensības apmeklē arī klātienē, ne? Tak nav tur "Tūristi!", "Atgriez naudu!", "Ej strādāt uz gateri!" utt. Kaut reizi klātienē esi to piedzīvojis? Kāpēc tur tas liekas nepieņemami, bet te anonīmi tas ir ok?
Nu nez, nu lai izliek tās savas emocijas. Tie takš anonīmi komentāri - ja kāds sportists tos baigi ņem pie sirds, tad tā jau vairāk viņu pašu problēma. Es nesaku, ka pieņemami un atbalstāmi, bet nu pa lielam tas ir jālaiž garām kā fona troksnis un viss. Kā jau teicu pēc pāris dienām šie uz gateri sūtītāji jau sen būs aizmirsuši kuru viņi vispār uz to gateri sūtīja....izlika emocijas un viss...
, 2024-08-07 21:45, pirms gada
daleiccs rakstīja: V-atlētikas komentētājs Toļiks vispār runā ikdienā par v-atletiku Swh?Sazvanās ar kādu,lai parunātu par aktualitātēm?
Reti.
, 2024-08-07 21:46, pirms gada
adrock rakstīja: jā, bija tur PR speciālists kādu laiku par federācijas vadītāju, bet šo noēda, kā parasti pie mums pieņemts kaut ko jau piesaistīja, bet tagad atkal viss atkritis atpakaļ, 2 ar pus klubi, kasās savā starpā un velk viens otru zem ūdens
Tas ļoti izklausās pēc mūsu sabiedrības klasikas. Nevienu neinteresē labās lietas, kuras kāds paveic. Aizmirstot teicienu, nekļūdās tikai tas, kurš neko nedara, visi izceļ tikai kļūdas (pat tās, kuras ir radušās laba darba procesā). Mēs paši viens otru noēdam un brīnamies, kāpēc neviens negrib uzņemties iniciatīvu un/vai pacensties sasniegt kaut ko lielu un svarīgu priekš pārējiem.
Pēc minētā izlasīšanas varat aizdomāties, kādēļ mūsējie vislabāk nomotivējas komercsacensībām.
, 2024-08-07 21:52, pirms gada
Sīkais Alekna tēva olimpisko rekordu tikko pārsita. Laba šance broļukām uz zeltu.
, 2024-08-07 22:08, pirms gada
Neko jādzīvo tālāk tagad var koncentrēties uz Eiropas čempionātu.
, 2024-08-07 22:10, pirms gada
Visa mūsu delegācija tūristi Parīzē.
, 2024-08-07 22:24, pirms gada
Prieks ka valstij prēmiju nasta šogad atkrīt !
, 2024-08-07 22:42, pirms gada
Šī spēle laikam bija visvairāk vienos vārtos notiekošā spēle, ko esmu redzējis pludmales volejbolā. Vienām burtiski nekas nesanāca, kamēr otrām sanāca pilnīgi viss. Skaidrs, ka brazīlietes bija meistarīgākas, bet ne jau tik ļoti, lai visas bumbas lidotu pa līnijām, abas atrodoties uz piektā punkta ar galvu izspēlē līdz uzvarētam punktam. Nedaudz atgādināja Latvijas-Brazīlijas basketbola spēles pirmo ceturtdaļu, kur brazīļi varēja mest ar aizsietām acīm un arī trāpītu.
, 2024-08-07 23:19, pirms gada
killo2000 rakstīja: Nu nez, nu lai izliek tās savas emocijas. Tie takš anonīmi komentāri - ja kāds sportists tos baigi ņem pie sirds, tad tā jau vairāk viņu pašu problēma. Es nesaku, ka pieņemami un atbalstāmi, bet nu pa lielam tas ir jālaiž garām kā fona troksnis un viss. Kā jau teicu pēc pāris dienām šie uz gateri sūtītāji jau sen būs aizmirsuši kuru viņi vispār uz to gateri sūtīja....izlika emocijas un viss...
Tā jau tas ir, tik diemžēl tas ir tāds bērna emocionālās inteliģences līmenis un tikai parāda, ka sabiedrībai kopumā ar šo lietu ļoti smagi pieklibo.
, 2024-08-07 23:34, pirms gada
datmons rakstīja: Austrijā redz esot izcila ZOS, bet viņiem ir visvairāk kalnu slēpošanas trases, 10 tramplīni, sava renes trase, blakus visas Vācijas renes trases un tur arī izcīna visas savas medaļas!

Ir kādā vasaras sporta veidā Latvijā- tāda infrastruktūra kāda ir Austrijas ZOS sporta veidiem?
Kas tev nepatīk. Tas, ka Austrija nesponsorē tūristus? Viņiem ir ziemas sportu infrastruktūra, kur treniņus aizvada citu sporta veidu entuziasti. Viņi saprot, ka visu nevar pacelt. Ja ir sponsori, lūdzu.
Mums ir katrā ciemā halle, stadions ar skrejceļu, ledus halles, bikeparki. Austrija to nevar atļauties.
, 2024-08-08 00:05, pirms gada
Pippo77 rakstīja: Kas tev nepatīk. Tas, ka Austrija nesponsorē tūristus? Viņiem ir ziemas sportu infrastruktūra, kur treniņus aizvada citu sporta veidu entuziasti. Viņi saprot, ka visu nevar pacelt. Ja ir sponsori, lūdzu.
Mums ir katrā ciemā halle, stadions ar skrejceļu, ledus halles, bikeparki. Austrija to nevar atļauties.
Vispār Austrija visur piedalās un tie tūristi viņiem vismaz ir vairāk kā Latvijai(vasaras spēlēs)! 30,40 vietas ir daudz!

Arī ZOS viņiem ir pietiekami daudz, kas uz medaļām nepretendē!

Arī Austrija lien sporta veidos, kur nekad nebūs tie rezultāti!

Medaļa un daži sportisti nevar likt augstāk par sporta veidu, jo savādāk ir skeletons, BMX, 3x3, pludmales volejbols un konkrēti atlēti, bet tālāk nekā nav!

Var paskatīties kur atrodas šo sporta veidu līderi(viens GB, viens ASV)!

Tāpat kā visu sabiedrību nevar balstīt uz dažiem līderiem, kas izvilks, bet pašai sabiedrībai ir jābūt gatavai strādāt vairāk un labāk.
, 2024-08-08 00:54, pirms gada
Bik par jaudīgu bij šīs pretinieces!
Tik viegli nodzēsa 1.setā 0-6, cits levels.
Paldies meitenēm par kapiņu, žēl ka uznāca mums virsū 1.nr. jau 1/4 finālā.
Tā vēl bija iespēja uzvarēt un spēlēt par medaļām.
, 2024-08-08 08:48, pirms gada
Kad viņas ielido LV?
, 2024-08-08 09:00, pirms gada
sapnis , 08:48, pirms 10 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Kad viņas ielido LV?

Gribi momētāt ar tomātiem, olām ?