Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3030, Did:0, useCase: 3

Samoilova/Graudiņa zaudē ranga līderēm un Parīzes spēlēs finišē piektajā vietā

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Samoilova/Graudiņa zaudē ranga līderēm un Parīzes spēlēs finišē piektajā vietā
Anastasija Samoilova un Tīna Graudiņa. Foto: Romāns Kokšarovs / LOK

Francijas galvaspilsētā Parīzē turpinās olimpisko spēļu pludmales volejbols. Latvijas tandēms Tīna Graudiņa/Anastasija Samoilova šovakar 1/4 finālā piekāpās brazīlietēm Dudai/Anai Patrīsijai - 16:21, 10:21.

Kā jau ziņots, Tīna Graudiņa/Anastasija Samoilova aizvakar uzvarēja 1/8 fināla trillerī.

1/4 finālā pretī stājās pasaules ranga līderes Duda/Ana Patrīsija (Brazīlija), kuras tika pieveiktas iepriekšējās divās spēlēs. Līdzšinējā savstarpējo spēļu bilance bija 4-13, tostarp 2-0 šovasar.

Šodienas mača sākumā Samoilova izpildīja eisu (2:0), turklāt nākamajā izspēlē Duda sita pāri laukumam. Samoilova paņēma aizsardzībā un triumfēja virs tīkla - 4:0. Ana Patrīsija skāra tīklu, līdz ar to rezultāts kļuva 5:0 par labu mūsējām. Samoilova pievienoja eisu (6:0), savukārt brazīlietes atbildēja ar trijiem punktiem un turpinājumā panāca 7:7. Rezultāts kļuva 8:11, taču Graudiņa nobloķēja divreiz pēc kārtas - 11:11. Brazīlietes atbildēja ar diviem punktiem un palielināja pārsvaru, tādējādi pirmajā setā Latvijas dāmas zaudēja ar 16:21.

Olimpisko spēļu pludmales volejbols notiek Eifeļa torņa pakājē.

→ → Nākamā seta sākumā rezultāts kļuva 1:5. Graudiņa nobloķēja 2:5, bet turpinājumā rezultāts kļuva 3:9. Samoilova izpildīja eisu (6:10), taču pasaules ranga līderes palielināja starpību. Otrajā setā Latvijas duets piekāpās ar 10:21.

Olimpiskajām spēlēm Graudiņa/Samoilova pārliecinoši kvalificējās pēc atlases ranga, ierindojoties astotajā vietā. Savukārt brazīlietes tur ieguva pirmo vietu.

Latvijas dāmas pirmoreiz karjerā spēlēja tik daudzu skatītāju klātbūtnē - 10 834 pret šveicietēm, 10 738 pret paragvajietēm, 10 659 pret kanādietēm, 9 988 pret vācietēm, 10 775 pret brazīlietēm.

Latvijas tandēms Parīzes olimpiskajās spēlēs

29.07.24D gr.#9 Graudiņa/Samoilova - #16 Bēbnere/Veržē-Deprē (SUI)15:21 14:21
31.07.24D gr.#9 Graudiņa/Samoilova - #21 Poleti/Valjente (PAR)21:19 21:15
03.08.24D gr.#9 Graudiņa/Samoilova - #4 Vilkersone/Humana-Paredesa (CAN)21:14 22:20
05.08.241/8#9 Graudiņa/Samoilova - #10 Millere/Tilmane (GER)21:13 17:21 18:16
07.08.241/4#9 Graudiņa/Samoilova - #1 Duda/Ana Patrīsija (BRA)16:21 10:21

Tokijas olimpisko spēļu ceturtās vietas ieguvējas Graudiņa un Samoilova šoreiz ierindojās piektajā pozīcijā.

Izmantotie resursi:
Box Score - volleyballworld.com
fivb.12ndr.at

Noderīgas saites:

Olimpisko spēļu jaunumi
Latvijas sportistu starti un rezultāti
SPORTLAND lielā prognožu spēle
K SENUKAI Esi meistars - trāpi skaitli!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-07 19:55, pirms 4 mēnešiem
Tik bezspēcīgas mūsu dāmas sen nebija redzētas... brazīlietes burtiski iznīcināja... varbūt Mišam tomēr vajadzēja palikt Latvijā, lai nav kas meitenēm novērš uzmanību... OS tev tomēr jābūt pilnībā fokusētam uz to, ko tu esi atbraucis darīt.

Nu un žurnālisti jau arī nepalīdzēja, uzliekot papildus spiedienu visu laiku uzsverot to, ka pēdējās 2 tikšanās reizēs mūsējās uzvarēja... kāda tam starpība? Un vēl no rīta bija tas raksts, kur jau tika rēķināts, kas nāks pretī medaļu spēlēs...

     [+] [-]

, 2024-08-07 19:56, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Vēl jau arī modernā pieccīņa...
Tur nu gan neticu ka būs kas

  +1 [+] [-]

, 2024-08-07 19:56, pirms 4 mēnešiem
Zaļknābis30 rakstīja: Tiesnešu tizlums arī izšķīra mača likteni. Ļoti daudzās epizodēs tiesneši ļoti negodīgi lēma par labu Brazīlietēm. Tik tizli tiesātu maču es sen nebiju redzējis. Vienas vienīgas kļūdas punktu piešķiršanā no šā mača tiesnešiem. Pie Brazīlijas blokauta tas vienmēr bija punkts Brazīlietēm, kaut gan pēc noteikumiem tie bija punkti mūsējām. Arī tad kad Brazīlietēm bumba izlidoja autā tas tāpat bija punkts Brazīlietēm. Tie tizleņi ne tiesneši par visu punktus ieskaitīja Brazīlietēm. Viņi mūsējām punktus tā nepiešķīra, kā viņi piešķīra tos Brazīlietēm. Viņi to darīja tikai tāpēc ka šīs Brazīlietes ir smukākas par mūsējām un ir pasaules ranga līderes. Ļoti tizli un negodīgi tiesāts šis mačs bija. Šos tizlos un negodīgos tiesnešus vajag atlaist no darba un ietupināt aiz restēm cietumā par šitik negodīgu tiesāšanu.
Einār, Tu taču neko nesaproti no sporta, ja raksti šitādas muļķības!!!!! Kuras ir smukākas par mūsu seksīgajām malacītēm??!!

  -2 [+] [-]

, 2024-08-07 19:57, pirms 4 mēnešiem
TV statistika rādīja tikai 5 digi aizsardzibā Anastasijai. Slikti pa diviem setiem.
Un Timermanis saka. ka brazīlietes "nedaudz meistarīgākas aizsardzība".
Prātiņ nāc mājās...

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:01, pirms 4 mēnešiem
petravicus rakstīja: Tik bezspēcīgas mūsu dāmas sen nebija redzētas... brazīlietes burtiski iznīcināja... varbūt Mišam tomēr vajadzēja palikt Latvijā, lai nav kas meitenēm novērš uzmanību... OS tev tomēr jābūt pilnībā fokusētam uz to, ko tu esi atbraucis darīt.

Nu un žurnālisti jau arī nepalīdzēja, uzliekot papildus spiedienu visu laiku uzsverot to, ka pēdējās 2 tikšanās reizēs mūsējās uzvarēja... kāda tam starpība? Un vēl no rīta bija tas raksts, kur jau tika rēķināts, kas nāks pretī medaļu spēlēs...
Hm, jau aizmirsi pirmo spēli pret Šveici?

Normāls žurnālistu darbs - informēt par iepriekšējo spēļu rezultātiem un izspēles kārtību.

  -3 [+] [-]

, 2024-08-07 20:01, pirms 4 mēnešiem
bivalijs rakstīja: Tik slikta olimpiāde Latvijai nav vēl bijusi. Neskaitot, protams, kaut kādus aizvēsturiskos laiku
Paldies Kariņa valdības 5 gadiem... Kāmēr citas valstīs trenējas, gatavojas- mums tik Covid ierobežojumus lika. Nu un tad vēl sponosorēšanas likums nosita pēdējo sportu!!!

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:02, pirms 4 mēnešiem
Jā, šajā olimpiādē, ja nebūtu riteņbraukšanas - Skujiņš ar Zēboldu, tad būtu extra slikta olimpiāde. Nu vēl volejbolistes ar 5.-8.vietu ok. Pārējie varbūt arī kko gribēja, bet beigās vienīgais, kas paliks atmiņā ir samirkšana uz kuģīša atklāšanā. Nu vēl gan jau paguva kāds safočēties tur pie torņa, upes vai Luvrā. Būs ko mājniekiem parādīt. Kāds kādu bageti notiesāja parciņā. Nu tā kaut kā. Čillītī... Buciņi 🐏🤘👏

  +1 [+] [-]

, 2024-08-07 20:03, pirms 4 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, OS bija galvenais starts, bet nebeidzam sekot un atbalstīt mūsējās. Priekšā Eiropas čempionāts.
Te visos sporta veidos piebļauts par tūrismu, liekēdājiem utt. Un tā katrā olimpiādē. Pārējā laikā visiem dziļi pooooo. Savā pilsētā uz vieglatlētikas, riteņbraukšanas, handbola, futbola, basketbola mačiem nevar aiziet parādīt kādu atbalstu. Te pat sportacentrā velo, vieglatlētikā, airēšanā, šaušanā utt ziņa par labu mūsu panākumu - max 5 komentāri. Visiem POOOOOO! Bet pienāk OS un "dod man medaļu!". Visiem pēkšņi šoks, kauns un katastrofa par mūsu rezultātiem. Klaigā, lai atmaksā viņa 5 centus budžetā.
Labi, ka tā baurošana pa lielam tik anonīmi te un soctīklos. Cik esmu sacensībās klātienē, pat pie neveismēm ir teju 100% atbalsts.

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:05, pirms 4 mēnešiem
Dzintars86 rakstīja: Jā, šajā olimpiādē, ja nebūtu riteņbraukšanas - Skujiņš ar Zēboldu, tad būtu extra slikta olimpiāde. Nu vēl volejbolistes ar 5.-8.vietu ok. Pārējie varbūt arī kko gribēja, bet beigās vienīgais, kas paliks atmiņā ir samirkšana uz kuģīša atklāšanā. Nu vēl gan jau paguva kāds safočēties tur pie torņa, upes vai Luvrā. Būs ko mājniekiem parādīt. Kāds kādu bageti notiesāja parciņā. Nu tā kaut kā. Čillītī... Buciņi 🐏🤘👏
Austrijai viena džudo bronza!
Somijai nav neviena medaļa!

Slēdzam sportu vispār šajās valstīs?

  +2 [+] [-]

, 2024-08-07 20:07, pirms 4 mēnešiem
Braucam uz EČ pēc hattrick

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:10, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Kad un kur būs EČ? Daudz ir spēcīgu Eiropas komandu, kuras nepiedalījās olimpiādē un varēja gatavoties EČ.
Šķiet, jau nākošajā nedēļā.

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:10, pirms 4 mēnešiem
eziitis rakstīja: Te visos sporta veidos piebļauts par tūrismu, liekēdājiem utt. Un tā katrā olimpiādē. Pārējā laikā visiem dziļi pooooo. Savā pilsētā uz vieglatlētikas, riteņbraukšanas, handbola, futbola, basketbola mačiem nevar aiziet parādīt kādu atbalstu. Te pat sportacentrā velo, vieglatlētikā, airēšanā, šaušanā utt ziņa par labu mūsu panākumu - max 5 komentāri. Visiem POOOOOO! Bet pienāk OS un "dod man medaļu!". Visiem pēkšņi šoks, kauns un katastrofa par mūsu rezultātiem. Klaigā, lai atmaksā viņa 5 centus budžetā.
Labi, ka tā baurošana pa lielam tik anonīmi te un soctīklos. Cik esmu sacensībās klātienē, pat pie neveismēm ir teju 100% atbalsts.
Ko Tu gribi? Lai parastais cilvēks seko līdzi visu sporta veidu visiem lielajiem mačiem (PČ, EČ un vēl kādiem, kas ir attiecīgajā sporta veidā) visu gadu? Tātad, nepārtraukti gadu no gada? Esmu liels sporta fans, taču arī lielai daļai sporta veidu pieslēdzos lielajos mačos. Dažiem EČ, dažiem PČ, bet dažiem tikai olimpiādē.

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:12, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Hm, jau aizmirsi pirmo spēli pret Šveici?

Normāls žurnālistu darbs - informēt par iepriekšējo spēļu rezultātiem un izspēles kārtību.
Pret šveicietēm kaut mazas, bet vismaz bija kaut kādas šances... un pirmo spēli varētu nedaudz arī norakstīt uz to, ka tā ir pirmā spēle... toties šajā spēlē pilnībā bez variantiem...

  +1 [+] [-]

, 2024-08-07 20:14, pirms 4 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šķiet, jau nākošajā nedēļā.
Nācās paguglēt. Jā, sāksies 13. augustā. Jau grupas izlozētas.

https://eurobeachvolley.cev.eu/en/2...

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:15, pirms 4 mēnešiem
eziitis rakstīja: Te visos sporta veidos piebļauts par tūrismu, liekēdājiem utt. Un tā katrā olimpiādē. Pārējā laikā visiem dziļi pooooo. Savā pilsētā uz vieglatlētikas, riteņbraukšanas, handbola, futbola, basketbola mačiem nevar aiziet parādīt kādu atbalstu. Te pat sportacentrā velo, vieglatlētikā, airēšanā, šaušanā utt ziņa par labu mūsu panākumu - max 5 komentāri. Visiem POOOOOO! Bet pienāk OS un "dod man medaļu!". Visiem pēkšņi šoks, kauns un katastrofa par mūsu rezultātiem. Klaigā, lai atmaksā viņa 5 centus budžetā.
Labi, ka tā baurošana pa lielam tik anonīmi te un soctīklos. Cik esmu sacensībās klātienē, pat pie neveismēm ir teju 100% atbalsts.
Cik vispār Latvijā ir sporta raidījumu, kuros runā par mazāk populārajiem sporta veidiem ārpus OS? Es zinu Sporta studiju un SWH Vakara sporta stundu.

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:17, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Ko Tu gribi? Lai parastais cilvēks seko līdzi visu sporta veidu visiem lielajiem mačiem (PČ, EČ un vēl kādiem, kas ir attiecīgajā sporta veidā) visu gadu? Tātad, nepārtraukti gadu no gada? Esmu liels sporta fans, taču arī lielai daļai sporta veidu pieslēdzos lielajos mačos. Dažiem EČ, dažiem PČ, bet dažiem tikai olimpiādē.
Nu bet nah tādi cilvēki, kuri pat morāli nekad nav atbalstījuši sportistu, par vārdu viņam nezin, pēkšņi olimpiādē sāk no viņa kaut ko pieprasīt, sāk ar samazgām noliet? Tev tas nešķiet aplami? Un nesaki, ka tā nav. Kaut vai raksti par mūsu šķēpa metējiem. Tak visu laiku visiem ir pajāt par viņiem. Un tad pēkšņi pienāk 2-4 maģiskie vakari, kad lielai daļai latviešu pēkšņi rodas vēlme no viņiem kaut ko pieprasīt. Murgs

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:18, pirms 4 mēnešiem
Jāsāk domāt, par Olimpisko spēļu finansēšanas slēgšanas. Nu sorry, nekāda jēga ja neko nevar vinnēt. Cik ilgi dzīvosim ''malačismā'' par random vietām? Nekas personisks sportistiem, bet valstij jāpardomā finansēšana

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:18, pirms 4 mēnešiem
Piekritu Dale, kurš rakstīja, ka šo nišas sporta veidu mači ārpus OS, pie mums tiek uztverts kā pilnīgi nekam nederīgs. Pienāk OS, tad daudzi sāk tēlot šaušanas u.c.sporta veidu ekspertus, apsmej, noniecina sportistus.

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:19, pirms 4 mēnešiem
eziitis rakstīja: Te visos sporta veidos piebļauts par tūrismu, liekēdājiem utt. Un tā katrā olimpiādē. Pārējā laikā visiem dziļi pooooo. Savā pilsētā uz vieglatlētikas, riteņbraukšanas, handbola, futbola, basketbola mačiem nevar aiziet parādīt kādu atbalstu. Te pat sportacentrā velo, vieglatlētikā, airēšanā, šaušanā utt ziņa par labu mūsu panākumu - max 5 komentāri. Visiem POOOOOO! Bet pienāk OS un "dod man medaļu!". Visiem pēkšņi šoks, kauns un katastrofa par mūsu rezultātiem. Klaigā, lai atmaksā viņa 5 centus budžetā.
Labi, ka tā baurošana pa lielam tik anonīmi te un soctīklos. Cik esmu sacensībās klātienē, pat pie neveismēm ir teju 100% atbalsts.
Pilnīgi piekrītu, ka nespēj daudzi novērtēt ikdienas sporta pasākumus. Mūsdienu sportā nav jau vairs tā, ka OS ir TAS turnīrs, kurā izškiras viss sportista liktenis. OS, gluži kā jebkurās sacensībās, ir jāsakrīt daudziem faktoriem, lai izcīnītu medaļu. Minētais attiecas uz jebkuru sportistu no jebkuras valsts. Piemēram, ASV par OS zeltu dod prēmiju 25 K apmērā. Tik cik saņems katrs no 3x3 spēlētājiem no mūsu komandas par ceturto vietu. Ir valstis, kuras maksā vēl mazāk. Ko tagad darīt? Nepārvērtējam OS nozīmi mūsdienu sportā!

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:20, pirms 4 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Jāsāk domāt, par Olimpisko spēļu finansēšanas slēgšanas. Nu sorry, nekāda jēga ja neko nevar vinnēt. Cik ilgi dzīvosim ''malačismā'' par random vietām? Nekas personisks sportistiem, bet valstij jāpardomā finansēšana
Skujiņš finišētu nevis 5., bet 25., arī kliegtu,ka nebija pelnījis startēt? Varbūt vispār vajadzēja sūtīt tikai 3x3?

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:23, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Ko Tu gribi? Lai parastais cilvēks seko līdzi visu sporta veidu visiem lielajiem mačiem (PČ, EČ un vēl kādiem, kas ir attiecīgajā sporta veidā) visu gadu? Tātad, nepārtraukti gadu no gada? Esmu liels sporta fans, taču arī lielai daļai sporta veidu pieslēdzos lielajos mačos. Dažiem EČ, dažiem PČ, bet dažiem tikai olimpiādē.
Ja visos sporta veidos būtu vimbldonas,nba,nhl tad arī visi visu skatītos..bet tā kā visu laiku uzsver,ka sporta veidam ir 1 galvenais starts,tad kāda jēga cilvēkam pieslēgties uz kaut ko mazsvarīgāku kā Pč,EČ utt...

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:23, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Austrijai viena džudo bronza!
Somijai nav neviena medaļa!
Slēdzam sportu vispār šajās valstīs?
Austrijai teicams rezultats ziemas OS

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:23, pirms 4 mēnešiem
eziitis rakstīja: Nu bet nah tādi cilvēki, kuri pat morāli nekad nav atbalstījuši sportistu, par vārdu viņam nezin, pēkšņi olimpiādē sāk no viņa kaut ko pieprasīt, sāk ar samazgām noliet? Tev tas nešķiet aplami? Un nesaki, ka tā nav. Kaut vai raksti par mūsu šķēpa metējiem. Tak visu laiku visiem ir pajāt par viņiem. Un tad pēkšņi pienāk 2-4 maģiskie vakari, kad lielai daļai latviešu pēkšņi rodas vēlme no viņiem kaut ko pieprasīt. Murgs
Manuprāt, arī sporta portāli var aktīvāk informēt par šiem sporta veidiem, bet vieglāk ir ielikt te LETAS kļūdainu un īsu atgremojumu pēc sacensībām. Būtu vairāk sekotāju, ja būtu vairāk informācijas, ne visi meklēs paši.

  -2 [+] [-]

, 2024-08-07 20:25, pirms 4 mēnešiem
Frisk rakstīja: Austrijai teicams rezultats ziemas OS
Alpu kalni ir pat lielāka priekšrocība kā renes trases!

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:30, pirms 4 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Manuprāt, arī sporta portāli var aktīvāk informēt par šiem sporta veidiem, bet vieglāk ir ielikt te LETAS kļūdainu un īsu atgremojumu pēc sacensībām. Būtu vairāk sekotāju, ja būtu vairāk informācijas, ne visi meklēs paši.
Futbola zurnalugas redz saka,ka mums jau tikai futbolu slikti atspoguļo.. visu laiku tikai esot šķēpa un renes ziņas

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:31, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Alpu kalni ir pat lielāka priekšrocība kā renes trases!
Viniem ne tikai alpu kalni ir

  +1 [+] [-]

, 2024-08-07 20:32, pirms 4 mēnešiem
Kā tieši tiek noteikts 5. vai 8. vieta?

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:33, pirms 4 mēnešiem
Parastajam cilvēkam nav ne laika, ne intereses, lai sekotu visiem sporta veidiem visa gada garumā. Ja ir panākumi vai kāds īpaši harismātisks sportists, tad pieslēdzas vairāk līdzjutēju. Un, manuprāt, tas ir normāli. Nu nav visai Latvijai jāinteresējas par citu cilvēku hobijiem.

Bet piekrītu, ka sporta notikumu atspoguļošana medijos varētu būt plašāka un profesionālāka (bet būsim reāli - vienīgais medijs, kurš atbilstu šādam "visu par visu" profilam , ir Sportacentrs). Un to ir jādara arī pašām federācijām. Atceros, vēl nesen ļoti aktīvu PR taisīja badmintonisti. Būtu interesanti uzzināt, kādas bija sekmes. Vai pieauga sportotāju skaits, vai palielinājās sponsoru iemaksas?

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:34, pirms 4 mēnešiem
99.99% , ka zaudēja nākamajām OS čempionēm. Ar atrāvienu šobrīd labākais pāris.
Ja vien nebūtu tas nevajadzīgas zaudējums šveicietēm....
Bet nu neko, kā ir tā ir. Neko negribas pārmest mūsu meitenēm, cīnījās, bet nu no +5 seta sākumā tikt līdz -5 seta beigās nedrīkst atļauties pret nevienu pretinieku, arī pasaules pirmo numuru. Nekas, es domāju un ceru,ka vēl vienas OS viņām kopā būs. Īsti jau nav Latvijā sieviešu bīčā tur kaut ko pret kaut ko mainīt. Cerams,ka vēl viņām esot elites līmenī mums uzradīsies arī pietiekoši labas aizstājējas. Protams, vēl pāris gadus šīs spēlēs,bet nekas nav mūžīgs.

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:37, pirms 4 mēnešiem
Frisk rakstīja: Viniem ne tikai alpu kalni ir
Viņiem ir arī trase un blakus vēl Vācijas trases!

Ar ko tieši viņi ir izcili ZOS?

Ar hokeju, daiļslidošanu, ātrslidošanu, biatlonu?

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:37, pirms 4 mēnešiem
Latvijas meitenes turnīrā kopumā centās, bet brazīlietes nepazustu arī dažā labā veču turnīrā

  +1 [+] [-]

, 2024-08-07 20:40, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Viņiem ir arī trase un blakus vēl Vācijas trases!

Ar ko tieši viņi ir izcili ZOS?

Ar hokeju, daiļslidošanu, ātrslidošanu, biatlonu?
Nevis trase,bet tagad jau 2 trases

  +1 [+] [-]

, 2024-08-07 20:40, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Parastajam cilvēkam nav ne laika, ne intereses, lai sekotu visiem sporta veidiem visa gada garumā. Ja ir panākumi vai kāds īpaši harismātisks sportists, tad pieslēdzas vairāk līdzjutēju. Un, manuprāt, tas ir normāli. Nu nav visai Latvijai jāinteresējas par citu cilvēku hobijiem.

Bet piekrītu, ka sporta notikumu atspoguļošana medijos varētu būt plašāka un profesionālāka (bet būsim reāli - vienīgais medijs, kurš atbilstu šādam "visu par visu" profilam , ir Sportacentrs). Un to ir jādara arī pašām federācijām. Atceros, vēl nesen ļoti aktīvu PR taisīja badmintonisti. Būtu interesanti uzzināt, kādas bija sekmes. Vai pieauga sportotāju skaits, vai palielinājās sponsoru iemaksas?
Neesmu sajūsmā par daudziem SC autoriem, bet viņu skaits arī ir ierobežots. Pilnībā piekritu par pašām federācijām. Atceros, ka pats pieminējis par Mangales (ja nejaucu uzvārdu) par kerlinga atspoguļošanu šeit. Tagad klasiskā volejbola izlasēm notiek pārbaudes mači. Drīz kvalifikācijas sākums, kaut kā pārāk klusu tas viss. Tas tā, piemērs.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-07 20:41, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Viņiem ir arī trase un blakus vēl Vācijas trases!

Ar ko tieši viņi ir izcili ZOS?

Ar hokeju, daiļslidošanu, ātrslidošanu, biatlonu?
Neko neesi dzirdējis par Austrijas tramplīnlēkšanas un ziemeļu divcīņas panākumiem? Un ne tikai OS kontekstā. Stefans Krafts un Johanness Lamparters,piemēram, neko neizsaka?

     [+] [-]

, 2024-08-07 20:43, pirms 4 mēnešiem
Austrijā redz esot izcila ZOS, bet viņiem ir visvairāk kalnu slēpošanas trases, 10 tramplīni, sava renes trase, blakus visas Vācijas renes trases un tur arī izcīna visas savas medaļas!

Ir kādā vasaras sporta veidā Latvijā- tāda infrastruktūra kāda ir Austrijas ZOS sporta veidiem?