Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3
Autors: Pēteris Neimanis

Ābols atklāj gūto vārtu rēķinu, līdz pirmajiem punktiem vēl jāgaida

Ābols atklāj gūto vārtu rēķinu, līdz pirmajiem punktiem vēl jāgaida
Rodrigo Ābols. Foto: REUTERS/Ints Kalniņš

Latvijas hokeja valstsvienība pasaules čempionāta otrajā mačā, kurā pretī stājās Slovākijas izlase, atkal ielaida pirmajā minūtē, prata atspēlēties, tomēr piedzīvoja minimālu zaudējumu 1:2.

Šovakar treneri jau no spēles sākuma vārtos sūtīja Artūru Šilovu, kurš pirmajā mačā jau piektajā minūtē nomainīja Ivaru Punenovu. Taču svarīgi bija ne vien turēt drošībā vārtus, bet arī atrast veidus, kā iemest pirmo ripu, kam pirmajā mačā ar 60 minūtēm nepietika.

Pie vārtu guvuma pirmajā periodā tikt tomēr neizdevās, bet atkal sanāca ielaist jau pirmajā minūtē.... Slovāku pretuzbrukumā vārtu priekša tika aizmirsts Matūšs Sukels, kurš saņēma piespēli no aizvārtes un uzreiz to šāva mērķī - 0:1. Pēc ātri gūtajiem vārtiem slovāki pārliecinoši pārņēma iniciatīvu un, lai arī daudz bīstamu metienu nebija, pāris epizodēs Šilovam bija jāglābj. Labā ziņa - viena tradīcija gan tika lauzta un jau piektajā minūtē arī otrie vārti ielaisti netika.

Pamazām pretspēli izdevās noorganizēt arī Latvijai, tomēr karstāk joprojām klājās pie pašu vārtiem. Perioda vidū pie iespējas uzmest no iemetienu apļa bija Robertam Bukartam, kurš mērķēja tālajā stūrī, bet Stanislavs Škorvāneks ar kājsargu ripu atvairīja. Jau trešdaļas beigu gaļā no zonas vidus vienā pieskārienā meta Rūdolfs Balcers, bet arī šajā momentā uzvarētājs izrādījās vārtsargs.

Arī ceturtais šī čempionāta periods Latvijai noslēdzās sausā, turklāt slovāki bija tuvāk otrajiem vārtiem, nekā mēs pirmajiem. Šilovam bija jāglābj arī trešdaļas pēdējā minūtē, un mūsu vārtsargs to spēja.

Pēc pārtraukuma Latvija atsāka enerģiski un ātri tika pie pirmā vairākuma, kas gan faktiski tikai aizvadīts bez momentiem. Latvija uzbruka vairāk, nekā tas izdevās pirmajā periodā, tomēr darba vairāk joprojām bija Šilovam, jo slovāki uzbruka bīstamāk. Slovākija īsā laikā tika pie diviem izgājieniem pret vienu aizsargu, ko pārvērst vārtu guvumos mūsējie tomēr neļāva.

Drīz vien sekoja vēl viens vairākums, kas jau bija krietni bīstamāks un vārtu guvums bija pavisam tuvu – Jānis Jaks izkārtoja teicamu iespēju Ronaldam Ķēniņam, bet fantastiski ar nūju nospēlēja Škorvāneks, atvairot ripu, kas lidoju tukšā vārtu stūrī. Tomēr visu saslaucīt slovāku vārtsargam neizdevās. Rodrigo Ābols viduszonā apzaga sāncensi, nonāca aci pret aci ar Škorvāneku un ar plaukstas metienu pārspēja viņu - 1:1!

Vārtu guvums ļāva Latvijai pārņemt iniciatīvu, bija vēl momenti, bet rezultāts šajā periodā tomēr nemainījās. Trešās trešdaļas pirmā puse aizritēja abpusējos uzbrukumos, reizē neaizmirstot par aizsardzību, labi apzinoties, ka viens vārtu guvums var izšķirt šī mača likteni. Šilovs tiek galā ar izgājienu viens pret vienu, bet otros vārtos Škorvānekam jātiek galā ar tālākiem metieniem.

Diemžēl trešdaļas vidū Latvija vēlreiz nonāca zaudētājos - Šilovs tiek galā ar metienu no distances, bet pie atsistās ripas pirmais tiek Slovākijas kapteinis Mareks Hrivīks un raida to vārtos. Latvija enerģiski centās atspēlēties, veidoja momentus un arī tika pie vairākumiem. Pirmajā no tiem jau pašā sākumā teicama iespēja gūt vārtus bija Andrim Džeriņam, kurš tomēr netrāpīja tukšos vārtos, triecot ripu pret stabu.

Vairāk nekā minūti Latvija varēja spēlēt pret trim slovākiem, momenti tika veidoti, arī jau spēlējot ar tukšiem vārtiem, taču izraut neizšķirtu tā arī nesanāca. Pirmie vārti čempionātā gūti, bet līdz pirmajiem punktiem vēl jāpagaida.

Latvija – Slovākija 1:2 (0:1, 1:0, 0:1)
Vārti: 0:44 Sukels (Cehlāriks) 0:1 , 36:51 Ābols 1:1, 50:04 Hrivīks (Kohs, Pāniks) 1:2
Soda minūtes: 2:10
Metieni: 29:28
Vārtsargi: Artūrs Šilovs - Stanislavs Škorvāneks
Galvenie tiesneši: Kristofers Holmss (SWE), Laiems Sivels (GBR)

Latvijas izlases kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
12. maijs20:20Kanāda0:6
13. maijs20:20Slovākija1:2
15. maijs20:20Čehija
17. maijs16:20Norvēģija
19. maijs16:20Slovēnija
20. maijs20:20Kazahstāna
23. maijs20:20Šveice

, 2023-05-13 22:50, pirms 2 gadiem
nekā diža no tiem slovākiem nebija, bet no mums arī ne. žēl, šodien bija visas iespējas uzvarēt.
, 2023-05-13 22:50, pirms 2 gadiem
Paldies lentočkinam
, 2023-05-13 22:50, pirms 2 gadiem
Harij Vitaļiņš lučšijs gada treņers!
Zivs pūst no galvas!
, 2023-05-13 22:50, pirms 2 gadiem
švaki
, 2023-05-13 22:51, pirms 2 gadiem
Iedomājos to rūgtuma sajūtu arēnā! Cenas kosmoss, bet spēlē brāķa daudz. Šilovam uzslavas!
, 2023-05-13 22:51, pirms 2 gadiem
Nožēlojami..tādas iespējas neizmantot..vairākums..0..ar to arī viss ir beidzies..zai&is
, 2023-05-13 22:51, pirms 2 gadiem
Laba speele.Gandriiz izdevaas.Nakamreiz vel labak! Par musejiem!
, 2023-05-13 22:51, pirms 2 gadiem
tamborētāji ibio
nu beigas bija labas, bet nerealizēt 5v3, 5v4 un tad vēl izdauzīt visas štangas un bortus ar neprecīzajām ripām... šķebinošs zaudējums, žēl
, 2023-05-13 22:51, pirms 2 gadiem
Harka barvedis.
, 2023-05-13 22:51, pirms 2 gadiem
Godīgi sakot, slikti. Žēl, to cilvēki par tik dārgām biļetēm. Divās spēlēs 1 gūti vārti, ir ļoti slikts rādītājs. Nerunāju nezmaz par punktiem vai uzvarām. Ar šo spēli varu teikt ar 99% ka 1/4 fināls ir aizpeldējis jau.
, 2023-05-13 22:52, pirms 2 gadiem
Nu, ja no 20 džekiem 2 spēlēs iemet 1, tad uz neko daudz nevar cerēt.

Džeki pēc spēles podā gan var iemest.
, 2023-05-13 22:52, pirms 2 gadiem
Nevaru vien sagaidīt, kad Vītoliņš vairs nerēgosies uz soliņa.
, 2023-05-13 22:52, pirms 2 gadiem
Pret Čehiem būs arī kasiens
, 2023-05-13 22:52, pirms 2 gadiem
Jabločkins un ŠILOVS MALAČI
, 2023-05-13 22:52, pirms 2 gadiem
escud rakstīja: Iedomājos to rūgtuma sajūtu arēnā! Cenas kosmoss, bet spēlē brāķa daudz. Šilovam uzslavas!
tur nebija daudz tādu kas dēļ biļetes cenas tagad mēnesi uz ROLTONiem dzīvos
, 2023-05-13 22:52, pirms 2 gadiem
Pirmo periodu izgazam, Silovs deva mums iespeju. Atruma pamatigi iepaliekam, vairakums pilniga 0, metienu vieta piespeles. Kartejais pieradijums, ka uz kaut ko ceret varam tikai spelejot disciplineti, ar speka speli, nevis kko meginat izgudrot, nav tas limenis speletajiem.
, 2023-05-13 22:52, pirms 2 gadiem
Dzīvojam 21.gadsimtā, čempis notiek pie mums, bet nu tāpat skaņa pa sekundi skrien pa priekšu bildei. LV kā vienmēr rullē. Ar hari mocīsimies visu čempi. Ar Hārtliju tādus kā Slovākus būtu ēduši kā maizi. Žēl...Ļoti žēl....
, 2023-05-13 22:52, pirms 2 gadiem
Čābīgi vispār. Agrāk bijām speci vairākumā, tagad neko normālu nevaram tajā izveidot.
Pēc 2 spēlēm atzīmi lieku 4/10.
, 2023-05-13 22:52, pirms 2 gadiem
Bļe* Vītoliņ! Nav PSRS laiki kad strādāja tavas vecās taktikas, kas ir ar vairākumu, stāv un gaida ,bet 85% komamdu rotē utt. ,džeki malači protams, tas spiediens ko fani uzlika, man žēl fanus kas samaksāja par dārgajām biļetēm! Vītoliņš hez Znaroka Vīst, apsveicu ar izgāšanos, ko pat paredzēju, vienīgais labais, Šilovs un Ābols! Ābols uzvar iemetienus,met, stāv vārtu priekšā uzliek spiedienu pretiniekiem, bet Šilovs, paši jau zinat!
, 2023-05-13 22:53, pirms 2 gadiem
Kā jau esmu minējis agrāk, Garijs nav labs trenneris un ar viņu pie stūres nekādus panākumus nav ko gaidīt
, 2023-05-13 22:53, pirms 2 gadiem
Favorīti neattaisno uz sevi liktās cerības un zaudē svarīgo spēli.
, 2023-05-13 22:53, pirms 2 gadiem
Jaunie slovāki jau pret čehiem fenomenāli ātri spēlēja. Brīnos kā mūsējie tik ilgi vel izturēja. Bet tas, ka Haris sadirsis izlasi ir fakts. Pie Boba bija cits hoķis.
Slēpts komentārs: erikxxl
, 2023-05-13 22:54, pirms 2 gadiem
Iespējams 1/4 fināls var necerēt ja zaudē slovākiem
, 2023-05-13 22:54, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Čābīgi vispār. Agrāk bijām speci vairākumā, tagad neko normālu nevaram tajā izveidot.
Pēc 2 spēlēm atzīmi lieku 4/10.
Vairākumā tiek laists spēlēt uzbrucējs ar 3 goliem sezonā, Šveices 2.līgas, Austrijas un Dānijas līgu spēlētāji.
, 2023-05-13 22:54, pirms 2 gadiem
karagunis rakstīja: Harij Vitaļiņš lučšijs gada treņers!
Zivs pūst no galvas!
galva ir LHF... (tas par to pūšanu)
, 2023-05-13 22:55, pirms 2 gadiem
Lielais vairākums bija jārealizē. Čempis pagaidām slikts.
, 2023-05-13 22:55, pirms 2 gadiem
batista rakstīja: Dzīvojam 21.gadsimtā, čempis notiek pie mums, bet nu tāpat skaņa pa sekundi skrien pa priekšu bildei. LV kā vienmēr rullē. Ar hari mocīsimies visu čempi. Ar Hārtliju tādus kā Slovākus būtu ēduši kā maizi. Žēl...Ļoti žēl....
Hārtlijs savu pakaļu krieviem pārdeva ... Ja ne tā, td domāju mums šodien būtu neslikti varianti pret Slovākiem
, 2023-05-13 22:55, pirms 2 gadiem
Ļoti labi! Cerams tas russkij treņer pazudīs no izlases.
, 2023-05-13 22:55, pirms 2 gadiem
Labi, ka netērēju naudu, lai to skatītos klātienē
, 2023-05-13 22:55, pirms 2 gadiem
Vītoliņš vij virvi LHF (Latvijas Hokeja Fiasko), diemžēl...
, 2023-05-13 22:55, pirms 2 gadiem
Sarkasms "Atkal neatminēja ar vārtsargu treneri, droši Šilovam pēdējā spēle, lēns reakcijas nav"

Ja nopietni, vienā brīdī slovāki varēja sabojāt manu likmi. No 50 EUR 100 .

Jāteic, ka Slovāki arī pieļāva daudz kļūdas, paskandināja Šilova vārtu stabus, taču LV izlase darīja to pašu.

Vai Latvijai bija cerība uzvarēt - jāteic, ka jā bija, taču ja nespēj iemest tukšos vārtos...Džeriņ TU ESI LABĀKAIS, pagaidām katrā spēlē pūdelē.

Lielākā bēda aizsardzība un spēles zīmējums no padomju hokeja, improvizācija un haoss un tamborēšana tur - kur vnk jāmet. Bremzētas piespēles svarīgos brīžos.

Labā lieta, momenti bija, lai arī uz haosa rēķina ne laba spēles zīmējuma un maz noraidījumu.

Vārtu vīrs malacis, laba spēle, vilka kā varēja. Un pareizi, ka abu komandu vārtu vīrus atzina par labākajiem, pelnīti.

Taču, ar steigu komandai jāsavācās, tādu haosu veidojot tālu netiks.
, 2023-05-13 22:55, pirms 2 gadiem
Cīņa par play off ir beigusies ,tagad atliek uzvarēt trīs vājākos pretiniekus,jo neticu ,ka ir optimisti tam ,ka mums ir kaut mazākās cerības pret Čehiju un Šveici.Kopumā jāsaka pelnīti ZA treneris apspēlēja savoku trenerus.
, 2023-05-13 22:55, pirms 2 gadiem
Pirmo reizi dzīve tiesneši velk Latviju un tā pat neizvilk.
Daugaviņš sāk sist pretiniekam pa seju un nedabon noraidījumu....
, 2023-05-13 22:55, pirms 2 gadiem
batista rakstīja: Dzīvojam 21.gadsimtā, čempis notiek pie mums, bet nu tāpat skaņa pa sekundi skrien pa priekšu bildei. LV kā vienmēr rullē. Ar hari mocīsimies visu čempi. Ar Hārtliju tādus kā Slovākus būtu ēduši kā maizi. Žēl...Ļoti žēl....
Pilnigi piekrītu, Vītoliņa un PSRS taktikas 😂 paņem minūti un pasaka tu tu laukumā,+ minūti jau vajadzēja ņemt kad bija 5 vs 3
Slēpts komentārs: sumbrs
, 2023-05-13 22:56, pirms 2 gadiem
Labākais noteikti Šilovs, Ķīperam, tik sliktā spēlē ielaist 2 ripas, nav slikti, SLikti ir iemesta viena ripa 2 spēlēs.
, 2023-05-13 22:56, pirms 2 gadiem
Ar tādām koka rokām čempī nav ko darīt. Pelnīts zāģis.
, 2023-05-13 22:56, pirms 2 gadiem
Gadi iet bet mainās tikai spēlētāji un treneri. Paldies par to pašu.
, 2023-05-13 22:57, pirms 2 gadiem
Pie lielā vairākuma neviens pat nav mēģinājis traucēt vārtsargam. Kurš tur daudz trenēja vairākumu?
, 2023-05-13 22:57, pirms 2 gadiem
Kā bija, tā bija.
Mums aizsargi no zilās līnijas vispār spēj trāpīt vārtu četrstūrī? Nav jau obligāti jāgūst vārti ar metienu stūrī. Ja trāpa pa kājsargu vārtsargam var dabūt atlekušo ripu un vēl var visādi brīnumi notikt. Saprotu, ka nav tik daudz epizožu, ka uzbrucējs nosedz vārtsargu, bet nemetot pat kaut cik precīzi, nevar arī iemest ripu vārtos.
, 2023-05-13 22:57, pirms 2 gadiem
Tā neizskatās pēc vienības, kas grib uzvarēt. Spēlēja kā Dinamo pēdējos gados, ļoti vājš sniegums, bez taktiskas saspēles. Tā nevar spēlēt savās mājās, džekiem nav pašcieņas gan pret sevi. Skaļākie fani hokejā, bet pati komanda nulle.
, 2023-05-13 22:57, pirms 2 gadiem
Skatījos translāciju angliski. Mūsu komandā bija tādi uzvārdi kā Sibalskis, Zerins, Zierkals, Čakstei un protams galvenais varonis Ejbāls!
, 2023-05-13 22:58, pirms 2 gadiem
Mjā
Nu spele jau protams bija super
Bet sausais atlikums ir karejais skaistais zāģis un 0 punkti tabulā
Diemžēl...
, 2023-05-13 22:59, pirms 2 gadiem
Latvijas izlasei ir tikai viens ļoti labs spèlètájs un tas ir Artúrs Šilovs.
, 2023-05-13 22:59, pirms 2 gadiem
markkomartins rakstīja: Ar tādām koka rokām čempī nav ko darīt. Pelnīts zāģis.
Ir bijis kādreiz savādāk? Pačukstēšu, nav bijis, bet vienalga esam etitē daudzus gadus!
, 2023-05-13 22:59, pirms 2 gadiem
Viss pēc plāna..labi ka utaino Dinamo likvidēja..tagad spēlēsim par palikšanu ..
, 2023-05-13 22:59, pirms 2 gadiem
Dzerinam ir visšķībākās rokas Latvijā
, 2023-05-13 22:59, pirms 2 gadiem
li tao rakstīja: Skatījos translāciju angliski. Mūsu komandā bija tādi uzvārdi kā Sibalskis, Zerins, Zierkals, Čakstei un protams galvenais varonis Ejbāls!
Tas nav svarīgi ,jo vairumam interesē zviedru uzvārdu angliskais variants.
, 2023-05-13 23:00, pirms 2 gadiem
Vārtu vīrs malacis.
Visi pārējie...niecibas.dzerinj,ej labāk kādam pensionāram malku ziemai daskaldi!
, 2023-05-13 23:00, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Hārtlijs savu pakaļu krieviem pārdeva ... Ja ne tā, td domāju mums šodien būtu neslikti varianti pret Slovākiem
Ne gluži tā, Hartlijam īsti nebija pieņemams, kad Kalvīši un Co sāka mācīt ko darīt, ko ņemt izlasē un kuru nē, jo tas un šitas viņiem nepatīkot. Tas bija galvenais, punkts, kurš sabojāja attiecības un tad dažu veco čīkstēšana, ka smagi treniņi, ka viņiem grūti, un federācija sāka maisīt Bobam, prasot vieglāku slodzi dažam labam...
, 2023-05-13 23:01, pirms 2 gadiem
Kā tur varēja Dzeriņš neiemest. 10 reizes grūtāk trāpīt pa stangu, kā iemest pustukšos vārtos. Tik šķībs metiens sanāca.
, 2023-05-13 23:01, pirms 2 gadiem
risks rakstīja: Pirmo reizi dzīve tiesneši velk Latviju un tā pat neizvilk.
Daugaviņš sāk sist pretiniekam pa seju un nedabon noraidījumu....
Starpcitu jā, šur tur mums sodu neiedeva, sen neredzēts brīnums savā čempī jo īpaši.
, 2023-05-13 23:02, pirms 2 gadiem
Paņemt taimoutu pēc pārmetiena lai pretinieks atpūšas, labs. Pie Hārtlija 2 sliktas spēles pēc kārtas nebija. Džeriņš no Dānijas mauc 1.maiņā, labs, Tralmaks kas bombī AHL lai sēž mājās. Bet ko nu es zinu par līgu līmeņiem, Haris kas brauca no NLB uz PČ kas atbilda tad Slovākijas 2.līgas līmenim jau zina labāk.
, 2023-05-13 23:02, pirms 2 gadiem
sumbrs rakstīja: Nākamgad ar interesi paskatīšos Latvijas varonīgos mēģinājumus atgriezties no B divīzijas. Bet šoreiz gan vairs nevienu spēli netaisos skatīties, muļļājiet uz leju savā nodabā
Tu te sēdi jau 13 gadus, bet uzvedies kā vakar piedzimis.
, 2023-05-13 23:02, pirms 2 gadiem
sēņotājs12 rakstīja: Dzerinam ir visšķībākās rokas Latvijā
Tur ir drusku kas stiprāks jāpaņem uz krūts un jāatslābinās un tad tā lieta aizies
, 2023-05-13 23:02, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Tas nav svarīgi ,jo vairumam interesē zviedru uzvārdu angliskais variants.
Runājot par zviedru uzvārdiem, mūsu komandā spēlē viens Freiberjs)
, 2023-05-13 23:03, pirms 2 gadiem
atliek vēlreiz paņemt Šveici..
, 2023-05-13 23:04, pirms 2 gadiem
Streetman rakstīja: Kā tur varēja Dzeriņš neiemest. 10 reizes grūtāk trāpīt pa stangu, kā iemest pustukšos vārtos. Tik šķībs metiens sanāca.
KARMA, ir tāds vārds ... pagūglē un pastudē ko tas nozīmē ...
, 2023-05-13 23:05, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: atliek vēlreiz paņemt Šveici..
Jā patiesi
, 2023-05-13 23:05, pirms 2 gadiem
Ceturtdaļfinālisti. Ar vieniem vārtiem 2 spēlēs...
, 2023-05-13 23:05, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: atliek vēlreiz paņemt Šveici..
Vajag vel punktu pret kadiem cehiem, Sveicei pret Kanadu, Slovakiju, Cehiju ddrosi var panemt kadu punktu
, 2023-05-13 23:06, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Ne gluži tā, Hartlijam īsti nebija pieņemams, kad Kalvīši un Co sāka mācīt ko darīt, ko ņemt izlasē un kuru nē, jo tas un šitas viņiem nepatīkot. Tas bija galvenais, punkts, kurš sabojāja attiecības un tad dažu veco čīkstēšana, ka smagi treniņi, ka viņiem grūti, un federācija sāka maisīt Bobam, prasot vieglāku slodzi dažam labam...
Piekrītu, ZB bleg kad Hartlijs ir prom, Vitols un IIHF uzvilks cilpu!
, 2023-05-13 23:06, pirms 2 gadiem
Diemžēl neko labu neredzēju. Pelnīts zaudējumsbar 4. vairākumiem. Ko Jaks izdarīja 5 pret 3 ir grūti raksturot. Ik pa laikam piespēlas zem presinga caur laukuma vidu aizsardzībā, brīvas īsās piespēles no divi metri nevar uz nūjas atdot. Speli zaudējs 44. sekundē. Pirms otrajiem vārtiem Balcers pastaigā iet uz maiņu no otra borta un momentā ielaisti...Labais ir Šilovs un Batņa, kurš ir sācis spēlēt hokeju, ne tikai ar brīvo cīņu nodarboties...Kāda loma Indrašam komandā vispār ir noslēpums? Slikti
, 2023-05-13 23:06, pirms 2 gadiem
Slovākiem gan aizsargi kopumā, gan uzbrucēji kopumā ir labāki par mūsējiem. Nometat rozā brilles. 1:2 ir labs rezultāts.
, 2023-05-13 23:06, pirms 2 gadiem
Frisk rakstīja: Vajag vel punktu pret kadiem cehiem, Sveicei pret Kanadu, Slovakiju, Cehiju ddrosi var panemt kadu punktu
ko tu tur murgo? Paskaties kāds mums vairākums? Šodien zaudējām kautkādiem čehu līgas 3. un 4.maiņu spēlētājiem
, 2023-05-13 23:06, pirms 2 gadiem
Objektīvi spriežot, visas spēles garumā slovāki bija labāki un uzvaru bija pelnījuši, tā nu tas ir.
, 2023-05-13 23:07, pirms 2 gadiem
(O_O) rakstīja: Slovākiem gan aizsargi kopumā, gan uzbrucēji kopumā ir labāki par mūsējiem. Nometat rozā brilles. 1:2 ir labs rezultāts.
Treneris arī galvas tiesu pārāks!
, 2023-05-13 23:07, pirms 2 gadiem
Kritiķu bari atkal pie lietas ķērušies. Latvija otrajā un trešajā periodā izskatījās ļoti pieklājīgi, bija pelnījusi vismaz punktu, un spēle noteikti bija labāka kā vakar. Esmu apmierināts, jo man svarīgāk par rezultātu ir parādītais sniegums laukumā. Īstiem līdzjutējiem ir jānovērtē cīņasspars un laba spēle nevis kā čivčavu baram jāklūp virsū spēlētājiem pie katras neveiksmes. Arī 1/4fināla izredzes vēl nav aizgājušas, ar šādu spēli varam aizķert arī čehus un šveiciešus. Ļoti bieži pasaules čempjos ir bijušas situācijas, kad komanda ar 0 punktiem pēc divām kārtām tomēr tiek ārā no grupas. Lai izdodas. Prozit!
, 2023-05-13 23:07, pirms 2 gadiem
Bukarti ir vairākumu speciālisti 😊
, 2023-05-13 23:09, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Kritiķu bari atkal pie lietas ķērušies. Latvija otrajā un trešajā periodā izskatījās ļoti pieklājīgi, bija pelnījusi vismaz punktu, un spēle noteikti bija labāka kā vakar. Esmu apmierināts, jo man svarīgāk par rezultātu ir parādītais sniegums laukumā. Īstiem līdzjutējiem ir jānovērtē cīņasspars un laba spēle nevis kā čivčavu baram jāklūp virsū spēlētājiem pie katras neveiksmes. Arī 1/4fināla izredzes vēl nav aizgājušas, ar šādu spēli varam aizķert arī čehus un šveiciešus. Ļoti bieži pasaules čempjos ir bijušas situācijas, kad komanda ar 0 punktiem pēc divām kārtām tomēr tiek ārā no grupas. Lai izdodas. Prozit!
Nevajag sasniegumus, tad gaidi, ka banāns nokritīs no koka!
, 2023-05-13 23:09, pirms 2 gadiem
Neko darīt.Jābrauc būs pa veco,ierasto ceļu.Mājas sienas nepalīdz,jo realizācija ir katastrofāli slikta.Tādas situācijās kā Džeriņam,grūtāk ir neiemest,nekā iemest.Tomēr mūsu uzbrucējs spēj izdarīt neiespējamo.
, 2023-05-13 23:10, pirms 2 gadiem
Bļāviens ! Nu kā var neimest 5 pret 3 🤦‍♂️ ??!!!
, 2023-05-13 23:11, pirms 2 gadiem
Džeriņam vajadzēja ripu raidīt vārtos ar visu pretinieka nūju, ar spēku,bet sanāca viegls uzmetiens pa vārtu stabu 😡 Vācietis spēka pilns,somi tika ar izbīli diemžēl mums spēka pietrūkst spēlet katru kalendāro dienu. Redzēsim kā būs pēc elpu ievilciena, ceru kad būs svētki arī mūsu pagalmā 🍺🍻💪
, 2023-05-13 23:11, pirms 2 gadiem
Sporta Eksperts#1 rakstīja: Bļe* Vītoliņ! Nav PSRS laiki kad strādāja tavas vecās taktikas, kas ir ar vairākumu, stāv un gaida ,bet 85% komamdu rotē utt. ,džeki malači protams, tas spiediens ko fani uzlika, man žēl fanus kas samaksāja par dārgajām biļetēm! Vītoliņš hez Znaroka Vīst, apsveicu ar izgāšanos, ko pat paredzēju, vienīgais labais, Šilovs un Ābols! Ābols uzvar iemetienus,met, stāv vārtu priekšā uzliek spiedienu pretiniekiem, bet Šilovs, paši jau zinat!
Haris tak vārtus nemet, meistarības nav uzbrucējiem.
, 2023-05-13 23:11, pirms 2 gadiem
Vai ko citu varēja gaidīt, ja galvenais treneris neiet laukumā, un nerealizē n-tos momentus?😁
Spēlētāji gan malači, jo divās spēlēs guvuši už veselus vienus vārtus.
, 2023-05-13 23:12, pirms 2 gadiem
Džeriņam bija iespēja. Bet vispār labi kapājās, slovākiem aizsardzība arī laba. Žēl, paaudžu maiņa švaka, izskatās, ka nākotne arī diezko spoža nebūt, sitīsimies pa 10-12 vietu
, 2023-05-13 23:14, pirms 2 gadiem
Buivols rakstīja: Diemžēl neko labu neredzēju. Pelnīts zaudējumsbar 4. vairākumiem. Ko Jaks izdarīja 5 pret 3 ir grūti raksturot. Ik pa laikam piespēlas zem presinga caur laukuma vidu aizsardzībā, brīvas īsās piespēles no divi metri nevar uz nūjas atdot. Speli zaudējs 44. sekundē. Pirms otrajiem vārtiem Balcers pastaigā iet uz maiņu no otra borta un momentā ielaisti...Labais ir Šilovs un Batņa, kurš ir sācis spēlēt hokeju, ne tikai ar brīvo cīņu nodarboties...Kāda loma Indrašam komandā vispār ir noslēpums? Slikti
Miku Haris paņēmis, lai reabilitētu par Spartaka līgumu.
, 2023-05-13 23:14, pirms 2 gadiem
bungas1 rakstīja: Bukarti ir vairākumu speciālisti 😊
Jap, izšauj vienu čempi reizi 15 gados
, 2023-05-13 23:14, pirms 2 gadiem
Nav mums aizsarga, kas labi iesāktu uzbrukumus ar pirmo piespēli.
, 2023-05-13 23:15, pirms 2 gadiem
Palielam uzdāvināja uzvaru Slovākiem😐
Iespēju biju daudz- bet ja nemet pa vārtiem,met tukšiem vārtiem garām,vairākumu nevar iemest,tad arī nav cerību uzvarēt💥
Bet spēle patika 👍
, 2023-05-13 23:15, pirms 2 gadiem
Vismaz Nolans un Hārtlijs no čekeriem izspieda skatāmu hokeju, šie pat uzbrukuma zonā pret slovāku zemniekiem nevar nostāties...
, 2023-05-13 23:15, pirms 2 gadiem
nu, te jau vajag visiem iet uz toto kantoriem - tagad pat alkāns ozolinsh tur rēgojas, freibergs manīts, bukarts. tur ir īstais čempionāts! kāda slovākija? raujam kulakā ar totinu.
, 2023-05-13 23:16, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Nevajag sasniegumus, tad gaidi, ka banāns nokritīs no koka!
Tu laikam nemāki lasīt, ko esmu uzrakstījis. Vienmēr gaidu, kad tiksim 1/4fināla (tas izdevies tikai 3x cik tur gados) vai pat 1/2finālā (kas nav noticis nekad), bet reāli mums nav zviedru, somu vai čehu resursi, par šo vietu ir sūri jācīnās. Ir jānovērtē cīņa, jābūt reālistiem, sportisti pēc šādām spēlēm ir jāatbalsta nevis viņiem jālej virsū šmuces spaiņi. Taču tāpat visi saprot, ka šodien bija iespēja spēli aizķert un pārdzīvo. Kaut gan bez Šilova vārtos šāda iespēja nemaz nebūtu. Taču tas arī sprotams, šāda līmeņa turnīros vārtsargiem ir jāpavelk komanda.
, 2023-05-13 23:17, pirms 2 gadiem
Suro rakstīja: Vismaz Nolans un Hārtlijs no čekeriem izspieda skatāmu hokeju, šie pat uzbrukuma zonā pret slovāku zemniekiem nevar nostāties...
Nu tas tikai apliecina treneru līmeņa kompetenci
, 2023-05-13 23:17, pirms 2 gadiem
bungas1 rakstīja: Bukarti ir vairākumu speciālisti 😊
Kārtējo PČ pierādās Bukarta vecākā nespēja spēlēt normālā līmenī, tas tikai atkal parāda kāds nelīmenis ir Čehijā un tas pats bija, kad kolhozā pat pussezonu nespēja komandā noturēties.
, 2023-05-13 23:17, pirms 2 gadiem
Domāju, ka mēs gandrīz tikaim ceturtdaļfinālā.
Vakar likās, ka Kanāda spèlē izcili. Šodien sapratu, ka mēs vāji.
, 2023-05-13 23:17, pirms 2 gadiem
štngu meistari
, 2023-05-13 23:18, pirms 2 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Haris tak vārtus nemet, meistarības nav uzbrucējiem.
Teiktu, ka pat meistarība ir, ko parāda klubu sezona. Nav pārliecības, kā norādīja Ābols pēc spēles. Vairāk uzbrukuma meistarības trūkst mūsu aizsargiem, kuri visu laiku met garām vārtiem un neveido atlekušo ripu epizodes. Sanāk visu laiku paļauties uz pliku uzbrucēju meistarību, kas mūsdienu hokejā ir par īsu, jo bez vārtiem "ar gaļu" ir grūti izcīnīt uzvaras.
, 2023-05-13 23:18, pirms 2 gadiem
Jau nnnnn-tos laikus- ielaižam svarīgākos spēles vārtus spēļu noslēguma fāzē,neprotam kaut vai noturēt rezultātu. Negribējās atkal ticēt(ja nu šoreiz!) ,bet sagaidījām..
Jā,bet bija jau arī iespēja spēlēt attiecīgajā brīdī vismaz minūti 6 : 3 !
Šādu risku treneri neatbalstīja,nu tad neko..Na,saņem !
, 2023-05-13 23:19, pirms 2 gadiem
varonis rakstīja: nu, te jau vajag visiem iet uz toto kantoriem - tagad pat alkāns ozolinsh tur rēgojas, freibergs manīts, bukarts. tur ir īstais čempionāts! kāda slovākija? raujam kulakā ar totinu.
Alkānam Ozo patiešām laikam NHL miljoni ir norauti podā ja uz ko tādu ir jāparakstās ,,,
, 2023-05-13 23:19, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Tu laikam nemāki lasīt, ko esmu uzrakstījis. Vienmēr gaidu, kad tiksim 1/4fināla (tas izdevies tikai 3x cik tur gados) vai pat 1/2finālā (kas nav noticis nekad), bet reāli mums nav zviedru, somu vai čehu resursi, par šo vietu ir sūri jācīnās. Ir jānovērtē cīņa, jābūt reālistiem, sportisti pēc šādām spēlēm ir jāatbalsta nevis viņiem jālej virsū šmuces spaiņi. Taču tāpat visi saprot, ka šodien bija iespēja spēli aizķert un pārdzīvo. Kaut gan bez Šilova vārtos šāda iespēja nemaz nebūtu. Taču tas arī sprotams, šāda līmeņa turnīros vārtsargiem ir jāpavelk komanda.
Ja nav resursa, tad jaspele tads hokejs, lai sie mazak talantigie nemegina darit lietas, kuras nevar izdarit-disciplina. Bet musejiem gribas uzspelet un pakombinet.
, 2023-05-13 23:19, pirms 2 gadiem
arsis rakstīja: Domāju, ka mēs gandrīz tikaim ceturtdaļfinālā.
Vakar likās, ka Kanāda spèlē izcili. Šodien sapratu, ka mēs vāji.
Sāpīga atklāsme ...
, 2023-05-13 23:20, pirms 2 gadiem
Suro rakstīja: Kārtējo PČ pierādās Bukarta vecākā nespēja spēlēt normālā līmenī, tas tikai atkal parāda kāds nelīmenis ir Čehijā un tas pats bija, kad kolhozā pat pussezonu nespēja komandā noturēties.
viņš spēlē savā līmenī. viņš nevar paspēlēt nhl drafta 8. kārtas līmenī, jo tur nekad nav bijis.
, 2023-05-13 23:22, pirms 2 gadiem
Traki. Tīk līdz jāspēlē ātri tā uzreiz nemāk iedot piespēles un spēlēt ar ripu.
Otrie vārti, bija jāpieņem ātrs lēmums, dot ripu un labo malu brīvam aizsargam jeb dot uz zilās līnijas kur atrodas jau divu pretspēlētāji. Šis nepareizais lēmums maksāja vārtus.
, 2023-05-13 23:23, pirms 2 gadiem
Suro rakstīja: Vismaz Nolans un Hārtlijs no čekeriem izspieda skatāmu hokeju, šie pat uzbrukuma zonā pret slovāku zemniekiem nevar nostāties...
Hārtlijs par tādu sastāva dziļumu tikai sapņot varēja
, 2023-05-13 23:23, pirms 2 gadiem
Daciite18 rakstīja: Traki. Tīk līdz jāspēlē ātri tā uzreiz nemāk iedot piespēles un spēlēt ar ripu.
Otrie vārti, bija jāpieņem ātrs lēmums, dot ripu un labo malu brīvam aizsargam jeb dot uz zilās līnijas kur atrodas jau divu pretspēlētāji. Šis nepareizais lēmums maksāja vārtus.
Dacīte tev tieshām 18 gadi ?
, 2023-05-13 23:24, pirms 2 gadiem
Daciite18 rakstīja: Traki. Tīk līdz jāspēlē ātri tā uzreiz nemāk iedot piespēles un spēlēt ar ripu.
Otrie vārti, bija jāpieņem ātrs lēmums, dot ripu un labo malu brīvam aizsargam jeb dot uz zilās līnijas kur atrodas jau divu pretspēlētāji. Šis nepareizais lēmums maksāja vārtus.
dacīt, ja haris ņem 30 sek. , kad pretinieks knapi velk kājas - tas arī parāda, kam bija jāuzvar.
, 2023-05-13 23:24, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Tu laikam nemāki lasīt, ko esmu uzrakstījis. Vienmēr gaidu, kad tiksim 1/4fināla (tas izdevies tikai 3x cik tur gados) vai pat 1/2finālā (kas nav noticis nekad), bet reāli mums nav zviedru, somu vai čehu resursi, par šo vietu ir sūri jācīnās. Ir jānovērtē cīņa, jābūt reālistiem, sportisti pēc šādām spēlēm ir jāatbalsta nevis viņiem jālej virsū šmuces spaiņi. Taču tāpat visi saprot, ka šodien bija iespēja spēli aizķert un pārdzīvo. Kaut gan bez Šilova vārtos šāda iespēja nemaz nebūtu. Taču tas arī sprotams, šāda līmeņa turnīros vārtsargiem ir jāpavelk komanda.
Es nepārmetu spēlētājiem!
Es vienkārši neredzēju spēles plānu- a,b,c varianti!
, 2023-05-13 23:25, pirms 2 gadiem
batista rakstīja: Dzīvojam 21.gadsimtā, čempis notiek pie mums, bet nu tāpat skaņa pa sekundi skrien pa priekšu bildei. LV kā vienmēr rullē. Ar hari mocīsimies visu čempi. Ar Hārtliju tādus kā Slovākus būtu ēduši kā maizi. Žēl...Ļoti žēl....
Redzi, mūsu princesēm Hārtlijs bija tas sliktais. Viņi ir par mīkstu skarbiem treneriem.
, 2023-05-13 23:27, pirms 2 gadiem
Slovāku izlasi ne velti par skrējējiem un sitējiem sauc, drusku ātrāki viņi neizbēgami būs. Bet Vītoliņa idiotiskā sovaka stila mocīšana treniņnometnē ir atstājusi sekas - visiem kājas kā akmeņi. Tam ākstam nebija ko darīt izlasē, hokeja stils kaut kur 80to beigās iestrēdzis.
, 2023-05-13 23:28, pirms 2 gadiem
Dzerins Dānijas līgā - 46 spēles 8+17 25punkti
https://www.eliteprospects.com/play...
Kamēr Skvorcovs arī Dānijā - 45 spēles 22+27 49punkti
https://www.eliteprospects.com/play...

2aas spēlēs tukšos vārtos no vārtu priekšas trāpīt nevar.
Viņam vispār izlasē nebija jābūt.
Iemetienos arī nekas labs.

Un ko Andersons dara pirmajā maiņā.
Vītoliņš un viņa mīlestība pret Šveices līgu...
, 2023-05-13 23:28, pirms 2 gadiem
Vitolinam vienigais kas piestav ir tirit Znaroka kurpes un neko vairak vins spejigs nav ! Treneris vins nekad nebus ,to ir pieradijusi pedejie 2 gadi
, 2023-05-13 23:28, pirms 2 gadiem
Suro rakstīja: Vismaz Nolans un Hārtlijs no čekeriem izspieda skatāmu hokeju, šie pat uzbrukuma zonā pret slovāku zemniekiem nevar nostāties...
Te var piekrist par Ārzemniekiem, ka nenoliedzami taktiski spēlējām labāk. Es pat šajā spēles modelī nevaru pateikt kurš slikti spēlē. Spēle nevedas, nevaru teikt Džeriņš norok spēli, neiemetot. Jautājums kāpēc tik maz momentu kuri var spēlei dot labumu, to var atbildēt tikai treneri. Neesmu sajūsmā par šo čempi. Par čempi daudzos aspektos. Tv signāls par 1-3 sekuindēm atpaliek no bildes, cenas uz spēlēm kosmiskas, treneri izrādās komandu sagatvojuši tik uz 10%
, 2023-05-13 23:29, pirms 2 gadiem
Kolorado lentītei jāsāk pamainīt maiņas, sorry Andersons pirmās maiņas līmenis, daudz kļūdu. Ir jautājumi kāpēc tos, kas arī sezonā meta atstāja aiz borta.

Kad bija Bobs pēdējā sezonā, daudziem bija traumas u.t.t. šosezon ir ko paņemt, taču NĒ, priekš kam.
, 2023-05-13 23:30, pirms 2 gadiem
Pastnieks5 rakstīja: Slovāku izlasi ne velti par skrējējiem un sitējiem sauc, drusku ātrāki viņi neizbēgami būs. Bet Vītoliņa idiotiskā sovaka stila mocīšana treniņnometnē ir atstājusi sekas - visiem kājas kā akmeņi. Tam ākstam nebija ko darīt izlasē, hokeja stils kaut kur 80to beigās iestrēdzis.
Nu pie Boba bija smagāki treniņi, taču savādāk veidota nometne un treniņi.
, 2023-05-13 23:30, pirms 2 gadiem
lieciet Vītoliņam mieru. pavaicājiet sev - kāpēc LV bija šovakar jāuzvar? pastudējiet pēdējo 10 gadu NHL draftus un salīdziniet - SvK pret Lv. Tur arī atbilde. sadomājušies sapņus, ibio.
, 2023-05-13 23:31, pirms 2 gadiem
Nepatika Stepitis ka komentētājs, bet Lotārs ir vēl vairāk garām.
, 2023-05-13 23:32, pirms 2 gadiem
rediss77 rakstīja: Ja nav resursa, tad jaspele tads hokejs, lai sie mazak talantigie nemegina darit lietas, kuras nevar izdarit-disciplina. Bet musejiem gribas uzspelet un pakombinet.
Jā un nē. Ja gribam tēmēt uz 1/4finālu, tad spēlētājiem ir jāuzlec augstāk par savam galvām. Ja mērķis ir palikt A grupā, tad pietiks ar to, ko tu saki..
, 2023-05-13 23:33, pirms 2 gadiem
Ja pirms spēles neticēju, ka nospēlēsim 2 sliktas spēles pēc kārtas, tad tagad ticu, ka varam nospēlēt arī 4 sliktas spēles pēc kārtas. Lūdzu, nākamo reizi čempi organizējam pēc 20 gadiem, jo sajūta, ka mājas sienas sasien rokas un kājas.
, 2023-05-13 23:33, pirms 2 gadiem
Tas Remzijs lielisku darbu jau cik gadus dara ar Svk izlasi.
, 2023-05-13 23:36, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Ja pirms spēles neticēju, ka nospēlēsim 2 sliktas spēles pēc kārtas, tad tagad ticu, ka varam nospēlēt arī 4 sliktas spēles pēc kārtas. Lūdzu, nākamo reizi čempi organizējam pēc 20 gadiem, jo sajūta, ka mājas sienas sasien rokas un kājas.
Daļa komentāra jau taisnība ir, pēc sajūtām ir, ka mājas čempī esam pārāk saspringti
, 2023-05-13 23:40, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Daļa komentāra jau taisnība ir, pēc sajūtām ir, ka mājas čempī esam pārāk saspringti
izbeidz. mājas čempī saspringti? tad nevajag spēlēt. ja nemaldos, šie saspringtie hokejisti nekādu citu darbu nedara. par ko saspringt? tātad - nav meistarības. un jautājums noņemts.
, 2023-05-13 23:43, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Ja pirms spēles neticēju, ka nospēlēsim 2 sliktas spēles pēc kārtas, tad tagad ticu, ka varam nospēlēt arī 4 sliktas spēles pēc kārtas. Lūdzu, nākamo reizi čempi organizējam pēc 20 gadiem, jo sajūta, ka mājas sienas sasien rokas un kājas.
Pret čehiem izskatās drošs zāģis, pēc tam redzēs.
, 2023-05-13 23:44, pirms 2 gadiem
Tas hokejā ir normāli, ka izškirošā beigu momentā noņemam vārtsargu, paņemam min.pārtraukumu un liekam uz laukuma Ro.Bukartu, Dzierkalu un kas nu tur bija 3ais uzbrucējs?
Nevis Ābolu, Ķēniņu un Balceru, piemēram.

Es tiešām tikai prasu.
Var jau būt, ka tas ir tikai normāli likt virsū "kapļus", kuri "ar gaļu stums golu", tā vietā, lai liktu līderus un individuāli spēcīgākos spēlētājus.
Vnk. velku paralēles, ka futbolā nekā tāda nav.
, 2023-05-13 23:47, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Neko darīt.Jābrauc būs pa veco,ierasto ceļu.Mājas sienas nepalīdz,jo realizācija ir katastrofāli slikta.Tādas situācijās kā Džeriņam,grūtāk ir neiemest,nekā iemest.Tomēr mūsu uzbrucējs spēj izdarīt neiespējamo.
realizācija varētu atvērties spēlē ppret SLO
, 2023-05-13 23:50, pirms 2 gadiem
Nožēlojama spēle...Bet tas neatturēs nākošgad uz Čehiju braukt atbalstīt jo būs ieekonomēts uz šī čempja rēķina...
, 2023-05-13 23:53, pirms 2 gadiem
Draftētie spēlētāji no izlasēm!
Slovākijai uzbrukumā 5,
Latvija uzbrukumā 5!

Aizsargi

Slovākijai 3
Latvijai 1

Vārtsargi

Slovākijai 0
Latvijai 2

8 vs 8 draftētie!
, 2023-05-14 00:17, pirms 2 gadiem
Notekūdeņu attīrīšanas iekārta
, 2023-05-14 00:21, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Draftētie spēlētāji no izlasēm!
Slovākijai uzbrukumā 5,
Latvija uzbrukumā 5!

Aizsargi

Slovākijai 3
Latvijai 1


Vārtsargi

Slovākijai 0
Latvijai 2


8 vs 8 draftētie!
Un tagad kārtas. Cik mums ir pirmajā kārtā draftēto? Slovākiem pērn vien jau divi bija.
, 2023-05-14 00:32, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tagad kārtas. Cik mums ir pirmajā kārtā draftēto? Slovākiem pērn vien jau divi bija.
Nu te nav ko makšķerēt ... Te vienkārši slovāki rullē bez kādiem nosacījumiem un iebildēm
, 2023-05-14 00:51, pirms 2 gadiem
120 minūtēs viens gols...
Ejat tak dixxt!!!!
, 2023-05-14 00:51, pirms 2 gadiem
Man vienīgajam tie komentētāji piebesīja (sevišķi viens) ?
, 2023-05-14 00:55, pirms 2 gadiem
kjengurs rakstīja: Man vienīgajam tie komentētāji piebesīja (sevišķi viens) ?
Mums ir bijuši tik izcili komentētāji, ka katram jaunajam ir grūti konkurēt.
, 2023-05-14 01:20, pirms 2 gadiem
Smirnovs, Andersons,Mamčičs, Jakss, Dzerinš... Šodien vnk pisec.
, 2023-05-14 01:46, pirms 2 gadiem
Stāri, ar 1 vārtiem divās spēlēs, ceturdaļfinālu sagribēja
, 2023-05-14 03:50, pirms 2 gadiem
Ja būtu jāizvēlas šīs speles labākais = Batņa, viennozīmīgi!
, 2023-05-14 03:54, pirms 2 gadiem
norcha 172 rakstīja: Mums ir bijuši tik izcili komentētāji, ka katram jaunajam ir grūti konkurēt.
Tas gan!
, 2023-05-14 06:14, pirms 2 gadiem
Nav meistarības, līmenis zems, cerēt uz brīnumiem veltīgi.
, 2023-05-14 07:31, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Čābīgi vispār. Agrāk bijām speci vairākumā, tagad neko normālu nevaram tajā izveidot.
Pēc 2 spēlēm atzīmi lieku 4/10.
Nekad neesam bijuši speci vairākumā... Loģisku vairākuma vārtu bijis maz. Ļoti daudz cūcenes agrāk
, 2023-05-14 07:46, pirms 2 gadiem
Spēlējām "savu spēli"... Sevišķi pirmajā periodā. jau pēc uzvarām pār Šveici un Dāniju, redzot, kā mūsējie noskrien pretiniekus, bija bažas, ka čempionātā būs "bedre". Veterāni aizies, un kādu laiku jau vēl pacīnīsimies par palikšanu elites grupā, bet, ja kādreiz izkritīsim, tad ar šādu Latvijas čempionātu uz aprīļa spēlēm zemākā grupā būs grūti savākt kaut cik normālu komandu, lai tiktu atpakaļ...
, 2023-05-14 07:48, pirms 2 gadiem
Suro rakstīja: Kārtējo PČ pierādās Bukarta vecākā nespēja spēlēt normālā līmenī, tas tikai atkal parāda kāds nelīmenis ir Čehijā un tas pats bija, kad kolhozā pat pussezonu nespēja komandā noturēties.
Vācijas līgas līderis arī tāds palēns un galīgi nespīd
, 2023-05-14 07:51, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Vācijas līgas līderis arī tāds palēns un galīgi nespīd
Sūdus arī taisīja, bet nedrīkst jau kritizēt.
, 2023-05-14 07:54, pirms 2 gadiem
Tiks dotas irspējas vērst visu par labu,bet ja nevar izmantot nevienu vairākumu nekas nespīd!Lai veicas pret Čehiem jācenšas uzvarēt pirmo reizi!
, 2023-05-14 07:54, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Cīņa par play off ir beigusies ,tagad atliek uzvarēt trīs vājākos pretiniekus,jo neticu ,ka ir optimisti tam ,ka mums ir kaut mazākās cerības pret Čehiju un Šveici.Kopumā jāsaka pelnīti ZA treneris apspēlēja savoku trenerus.
Vitolīne tak nav treneris tā ir smēre! Ko var gribēt no georga lentītes ordeņa kavaliera... tikai sū#us.
, 2023-05-14 08:14, pirms 2 gadiem
kritikai par Andersonu nepiekrītu, joprojām veido spēli savai maiņai. Drīzāk maiņas biedri sākuši buksēt
, 2023-05-14 08:43, pirms 2 gadiem
rudens9 rakstīja: Nožēlojama spēle...Bet tas neatturēs nākošgad uz Čehiju braukt atbalstīt jo būs ieekonomēts uz šī čempja rēķina...
Uz Čehiju gan vēl jātiek. Ar šādu realizāciju var gadīties braukt uz Rumāniju vai vēl kaut ko eksotiskāku
, 2023-05-14 08:47, pirms 2 gadiem
Pārbaudes spēlēs,skaisti izspēlēja vairākumus,domāju beidzot,kā čempis tā pļurkt anniņ viss pa vecam.Kapteinim ar baterijas nosēdušās,nezinu ko viņš gribēja ģimenei parādīt,ja nu vienīgi,kā gadi skrien kā stirnas
, 2023-05-14 08:56, pirms 2 gadiem
Tiešām kāds te bija tik naivs ka vēl pirms čempja domāja ka Vītoliņš ir galvenais treneris? Assistents ir maksimālais viņa līmenis.
, 2023-05-14 08:58, pirms 2 gadiem
Vāja izlase. 1 gols 2 spēlēs.Izcili.
, 2023-05-14 09:50, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Uz Čehiju gan vēl jātiek. Ar šādu realizāciju var gadīties braukt uz Rumāniju vai vēl kaut ko eksotiskāku
Ta nu nomierinies! Spēles kopējā kvalitāte un spēlētāju meistarība ir pietiekama, lai saglabātu vietu A grupā. Realizācija, protams, jāuzlabo, bet tas ir hokejs, tur ir arī vārtsargs, aizsargi. Slovākiem pa lielam ar realizāciju negāja daudz labāk. Ja paskatās NHL rezultātus, tur bieži redzam, ka TOP komandas atsevišķās spēlēs, pat vairākas spēles pēc kārtas gandrīz neko navar iemest. Tad parasti slavē pretinieku vārtsargu, kaut kur uzbrucējiem tajās reizēs nevedās utt. Pēc tam nāk spēles, kad tie paši spēlētāji saber kaudzi vārtus. Tā gadās pat komandām, kas beigās paņem turzu. Tas ir hokejs. Cita lieta Latvijas izlases spēles kvalitāte. Īsti laba tā bija tikai divus pēdējos periodus no sešiem nospēlētajiem. Gaidu progresu nākamajās cīņās.
, 2023-05-14 09:55, pirms 2 gadiem
Rezultāts ir slikts, bet spēle vēl sliktāka. Slovākijai nevajadzēja mūs tā vazāt.
Slēpts komentārs: Davz
, 2023-05-14 10:08, pirms 2 gadiem
Vakar redzējām cik liela loma komandā ir vārtsargiem. Milzīga. Abi vakar glāba, bet.. PČ elitē tādi vārtsargi ir gandrīz visās komandās. Vismaz aptuveni TOP-12 komandās.
, 2023-05-14 10:18, pirms 2 gadiem
HAOSS rakstīja: Ir bijis kādreiz savādāk? Pačukstēšu, nav bijis, bet vienalga esam etitē daudzus gadus!
Gan jau ar pāris uzvarām pietiks lai tur paliktu. Kā parasti.
, 2023-05-14 11:01, pirms 2 gadiem
Es neteiktu ka atpalikām ātrumā, slovāki vienkārši pirmo periodu spieda uz maksimumu un ātruma zińā vińi nosēdās iz beigām. Bet nav mums neviena meistarīga metēja, tad bij Dārzińš, Rēdlihs, Bługers vēl Karsums bij diezgan jaudīgs spēka spēlē.
, 2023-05-14 11:08, pirms 2 gadiem
Ar tādu spēli labi būtu ja noturēsimies A grupā... diezgan švaki viss izskatās.
, 2023-05-14 12:43, pirms 2 gadiem
Bēdīgi. Visas iespējas tika dotas uz paplātes, vismaz izlīdzināt, bet mūsējiem kauns ņemt.
, 2023-05-14 15:35, pirms 2 gadiem
knaible rakstīja: Gan jau ar pāris uzvarām pietiks lai tur paliktu. Kā parasti.
Ja godīgi, varbūt pat uz gadu vajag izkrist! Tad ar to degsmi, kā 96tajā ienāks atpakaļ!