Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Tiek vērtēta iespēja naturalizēt spēlētāju Latvijas vīriešu izlasei

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Tiek vērtēta iespēja naturalizēt spēlētāju Latvijas vīriešu izlasei
Latvijas izlase pēc uzvaras pār Lielbritāniju. Foto: FIBA

Portāla ''Sportacentrs.com'' rīcībā esošā informācija liecina, ka pēc Latvijas vīriešu basketbola izlases kvalificēšanās 2023. gada Pasaules kausa finālturnīram kuluāros dzirdamas runas par sastāva pastiprināšanu, naturalizējot kādu ārzemju augsta līmeņa basketbolistu.

Portālam ''Sportacentrs.com'' zināms, ka pēdējā laikā basketbola kuluāros dzirdētas pastiprinātas runas par iespējamu kāda ārzemju basketbolista naturalizāciju vīriešu izlases vajadzībām. Pirmo reizi par līdzvērtīgu ideju varēja dzirdēt pēc izlases nekvalificēšanās 2022. gada Eiropas čempionātam, bet jau nopietnākos toņos runas atsākušās pēc vīriešu valstsvienības kvalificēšanās 2023. gada Pasaules kausa finālturnīram.

Lai arī process ir pašā sākuma stadijā, portālam ''Sportacentrs.com'' zināms, ka meklēts tiek starp augsta līmeņa basketbolistiem, kuri ikdienā spēlē augstākajā Eiropas klubu basketbola līmenī. Turklāt zināms, ka atbalstu iniciatīvai devuši arī atsevišķi izlases pieredzējušie basketbolisti. Par labu argumentam sliekties naturalizācijas virzienā tiek minēta noteiktas pozīcijas stiprināšana, kas tādējādi ļautu izlasei cīnīties par augstākajām vietām 2023. gada Pasaules kausa finālturnīrā.

Līdz šim Latvijas vīriešu basketbola izlasē naturalizēti trīs basketbolisti – Alekss Šturms, Bruno Pētersons un Trojs Ostlers. Visu piesaiste gan nedeva vēlamo rezultātu laukumā. Šturmam un Pētersonam bija saknes Latvijā – Šturma māte nāca no Rīgas, tēvs no Jelgavas, bet vectēvs bija dzimis Ventspilī. Arī Pētersonam abi vecāki bija saistīti ar Latviju. Viņa tēvs Valdis Pētersons, būdams bērna vecumā, pameta Latviju 1944. gadā. Vienīgais, kuram nebija nekādas saistības ar Latviju, bija Trojs Ostlers. Viņš sevi spilgti pierādīja Valda Valtera trenētajā ‘’Skonto’’ komandā un vēlāk 2003. gada aprīlī Saeima viņam piešķīra Latvijas pilsonību par īpašiem nopelniem. No trijotnes visvairāk spēļu izlasē aizvadīja Pētersons – 24. Šturms piedalījās 11 spēlēs, bet Ostlers desmit. Ja līdzšinējie trīs naturalizētie basketbolisti bijuši garā auguma spēlētāji, tad šoreiz sliekšanās var notikt pretējā virzienā.

Pēdējos gados Eiropas basketbolā naturalizācija guvusi plašus vērienus un temats bijis arī nozīmīgu diskusiju iegansts starp līdzjutējiem. 2017. gadā Eiropas čempiones Slovēnijas sastāvā spēlēja Entonijs Rendolfs, bet 2022. gada Eiropas čempionē Spānijā Lorenzo Brauns. Slovēņu rindās šajā ''Eurobasket'' no ārzemju basketbolistiem pārstāvēts bija Maiks Tobijs, bet vēl naturalizētie spēlētāji ir arī tādām izlasēm kā Turcijai, Melnkalnei, Gruzijai, Ziemeļmaķedonijai, Bulgārijai, Polijai, Horvātijai un citām.

Vai atbalsti ideju naturalizēt ārzemju basketbolistu?

  • 706

  • 2273


     [+] [-]

, 2022-11-17 14:02, pirms 2 gadiem
Žēl, ka tik daudz tuvredzīgu viedo tā akli pateikt NĒ naturalizācijai. Vai kaut viens padomājis, ko vēlas paši spēlētāji? Ja viņi ir PAR, tad tas ir jāapsver. Jo, ikviens spēlētājs vēlas ko sasniegt dzīvē. Ja nokļūt PČ ir sasniegums, tad, protams, neko mums vairāk nevajag. Bet, ja paši spēlētāji jūt, ka var sasniegt vairāk, tikai trūkst Lielajā komandas puzlē kāds mazumiņš, viens labs PG/Combo, tad tas ir jāapsver. Spēlētāju karjeras ir īsas un vēlme sasniegt cēlmetālu ir jārespektē!
Un galu galā, ne jau Latvija izdomā noteikumus kā tādus, ka pēkšņi ir jānaturalizē, tie ir noteikumi, kurus Lielvalstis jau izmanto. Mēs tikai apsveram tādu iespēju, kādu citi jau liek galdā!
Kas tur nepareizs.
Ja ir īstais spēlētājs, ir vēlme esošajiem spēlētājiem un sakrīt iespējas - uz priekšu.
Mēs pārāk koncentrējamies uz to, kas mums kā līdzjutējiem patīk vai nepatīk, bet vajag padomāt no citas perspektīvas.
Man tiešām ļoti sāpīgi bija 2009.gadā, kad "krieviete" Hamona realizēja svarīgu metienu pret Latvijas dāmu izlasi, kad Rendolfs sarūpēja KP piezīmes Eiropas čempionātā 2017.gādā, un krieva Holdena uzvaras metiens Eiropas čempionāta finālā pret spāņiem! Šogad spāņa Brauna sniegums Eiropas čempionātā arī bija iespaidīgs!
Bez šiem personāžiem, diezgan droši, šīs izlases nesasniegtu to, ko sasniedza un pārējie 11 spēlētāji, treneri, utt. varēja līksmot. Bez tā - tikai padomātu, kā būtu, ja būtu...
Pārdomāts, izvērtēts lēmums un īstā spēlētāja piesaiste - nekas tur nepareizs nav, ja lielākais vairākums mūsu līderu būtu PAR!

  +1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:03, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Šī naturalizācija vairāk laikam būtu par nākotni domāts laikam 3.numura pozīcijā, vismaz loģiski spriežot tā šķiet, jo īsais gals mums ir un garais nu tā...Ja Anžeja nepacenšas, tad varbūt centru
Nu nezinu vai trešos numurus vajadzēs. Strautiņam un Kurucam tikai 24. labi, nebūs tur punktu mašīnas, ne klubos ne izlasē, bet nu zolīda līmeņa spēlētāji. nezinu, baigi smalki, kas tur jaunajiem nāk pa trešo nr. laikam Mačoha pirmais nāks, kuru varētu apskatīties izlases sakarā

  +1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:03, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Šī naturalizācija vairāk laikam būtu par nākotni domāts laikam 3.numura pozīcijā, vismaz loģiski spriežot tā šķiet, jo īsais gals mums ir un garais nu tā...Ja Anžeja nepacenšas, tad varbūt centru
izlasi rakstu - pretēji centram. Tātad PG!

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:05, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Šī naturalizācija vairāk laikam būtu par nākotni domāts laikam 3.numura pozīcijā, vismaz loģiski spriežot tā šķiet, jo īsais gals mums ir un garais nu tā...Ja Anžeja nepacenšas, tad varbūt centru
Jā 3.nr pozīcija mums sāk izsīkt, vienīgi varbūt jādod iespēja Mačoham, vēl kādam jaunajam.

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:05, pirms 2 gadiem
Baumo, ka Kairijs drīz būs bezdarbnieks.

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:06, pirms 2 gadiem
angrybird rakstīja: izlasi rakstu - pretēji centram. Tātad PG!
Pa lielam jau arī vajag, jo izteikta pg mums tā īsti nav, jo Strēlnieks, Zoriks un Žagars ir vairāk tagad ar uzbrukumu kā pirmo opciju + ja teiksim Strēlnieks ar Dairi nākamgad nevar, tad tās opcijas mums paliek nabadzīgas, jo nākamis nāk Kurucs, kurš arī nav izteikts pg

Ir labi, ka bez naturalizētajiem iztiekam, bet tad seko nakamais jautājums, ko mēs vēlamies tur sasniegt? Viens ir aizbrauktun iespējams par augstām vietām nepacīnīties vai tomēr cīnīties par topu, nesaku, ka ar šo sastāvu, pie labiem apstākļiem to nevarētu, bet ja varam nodrošināt pārējiem labākas iespējas, tad es esmu par to

  +1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:08, pirms 2 gadiem
Negribas izklausīties pēc nacista, bet lūdzu nevajag. Pazūd visa izlašu burvība. Lai jau citi iet to ceļu...

  +1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:09, pirms 2 gadiem
Vienīgais PG leģionārs kuru varētu naturalizēt un ir spēlējis LV ir Kails Almens man liekas tieši būtu kā reiz jo labi met un labi piesspēlē + ar labu ātrumu un caurgājienu apveltīts spēlētājs. Neviens cits nenāk prātā

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:11, pirms 2 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Vienīgais PG leģionārs kuru varētu naturalizēt un ir spēlējis LV ir Kails Almens man liekas tieši būtu kā reiz jo labi met un labi piesspēlē + ar labu ātrumu un caurgājienu apveltīts spēlētājs. Neviens cits nenāk prātā
Viņš jā, es brīnos, ka vinš izlēma palikt esošajā komandā, nevis iet uz ASVEL un spēlēt Eirolīgā, viņi bija gatavi izpirkt

  +2 [+] [-]

, 2022-11-17 14:15, pirms 2 gadiem
Piemēram paņemot ārzemnieku- saspēlnieku (kaut vai reti augsta līmeņa) būtībā kādiem 4potenciāliem mūsu saspēlniekiem tiek parādīta vieta...

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:17, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Man piemēram, tagad daudz būtiskāk, ir Latviju atbrīvot no taviem draugiem vatņikiem, kuri dzīvo šai valstī, bet lielākais vairums ir absolūti nelojāli šai valstij.
var kaut ko vairāk par šo?

  +1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:20, pirms 2 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Piemēram paņemot ārzemnieku- saspēlnieku (kaut vai reti augsta līmeņa) būtībā kādiem 4potenciāliem mūsu saspēlniekiem tiek parādīta vieta...
Vienmēr būtiskais jautājums-kas ir svarīgāk? Radīt siltumnīcas apstākļus atsevišķiem spēlētājiem garantējot vietu komandā, šai gadījumā izlasē, vai tomēr saasināt konkurenci starp spēlētājiem? Pat veicinot to mākslīgi?
Manuprāt otrs variants ir daudz labāks, jo jebkura konkurence, un zināmā mērā pat konflikts, veicina izaugsmi un meistarību.

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:21, pirms 2 gadiem
angrybird rakstīja: ... ja paši spēlētāji jūt, ka var sasniegt vairāk, tikai trūkst Lielajā komandas puzlē kāds mazumiņš, viens labs PG/Combo, tad tas ir jāapsver...
Strēlnieks, Lomažs, Zoriks, Dairis (+Žagars, Kurucs).
Kuru no šiem izmest ārā no PK sastāva, lai dotu vietu "labam PG/Combo"???

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:21, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: var kaut ko vairāk par šo?
Ko tieši vairāk?
To ka mūsu valstī ir daudz nelojālu vatņiku?

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:24, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: var kaut ko vairāk par šo?
Namejs "lielais attīrītajs" nezina, ka daudzi pārceļas uz Igauniju un strādā tur transporta kompānijās

  +1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:24, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vienmēr būtiskais jautājums-kas ir svarīgāk? Radīt siltumnīcas apstākļus atsevišķiem spēlētājiem garantējot vietu komandā, šai gadījumā izlasē, vai tomēr saasināt konkurenci starp spēlētājiem? Pat veicinot to mākslīgi?
Manuprāt otrs variants ir daudz labāks, jo jebkura konkurence, un zināmā mērā pat konflikts, veicina izaugsmi un meistarību.
man šķiet, ka ir jārada konkurences apstākļi pašiem savas sporta veida sistēmas ietvaros. Tad uz ārzemniekiem nebūs jāskatās. Nopirkt ir viegli. Grūtāk ir sakārtot savu saimniecību, attīstīt talantus.

  +1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:25, pirms 2 gadiem
..ja tas ir M.Jordan,savos labākajos gados..,tad es piekrītu. 👍👍👍

  -1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:28, pirms 2 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Strēlnieks, Lomažs, Zoriks, Dairis (+Žagars, Kurucs).
Kuru no šiem izmest ārā no PK sastāva, lai dotu vietu "labam PG/Combo"???
neviens nav jāmet ārā, lai ir konkurence, jo uz čempi var 14 pieteikt, ja nemaldos, uz spēli tikai 12. Tāpat ņemsim vērā, ka tur līmenis būs augstāks kā šajās spēlēs

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:28, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ko tieši vairāk?
To ka mūsu valstī ir daudz nelojālu vatņiku?
Kāds ir tas reālistiskais plāns kā valsti no viņiem atbrīvot. Interesētu aptuvenais mehānisms un politiskais spēks, kurš to varētu realizēt. Līdz šim skan tukši lozungi.

  +2 [+] [-]

, 2022-11-17 14:29, pirms 2 gadiem
Kategoriski nepiekrītu! Ārzemju trenerim - jā, naturalizētajiem spēlētājiem - nē.
Kā tad ar motivāciju progresēt jaunajai paaudzei, ja tik aizlāpīs caurumus ar naturalizētajiem? Mūsu izlasē ir omulīga latviska gaisotne, ko pilnīgi noteikti nav vēlmes maisīt ar kaut kādiem tur pilnīgiem svešajiem kā Slovēnijā Rendolfs... Lai mūsu lieliskās šā brīža komandas džeki paši saviem spēkiem izcīna augstas vietas, jo priekšnosacījumi tam visam ir. Mūsu izlase labākajā sastāvā ir pasaules līmeņa, un tas nav tikai skaļi vārdi un pārspīlējums!

  -1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:30, pirms 2 gadiem
angrybird rakstīja: Bez šiem personāžiem, diezgan droši, šīs izlases nesasniegtu to, ko sasniedza un pārējie 11 spēlētāji, treneri, utt. varēja līksmotAR!
Un kam tieši tas sasniegums ir? Kuras basketbola skolas audzēkņiem, faniem? Kā tieši tas pasniedz kādu no šīm valstīm kā basketbola lielvalsti?

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:33, pirms 2 gadiem
Karlo rakstīja: Kategoriski nepiekrītu! Ārzemju trenerim - jā, naturalizētajiem spēlētājiem - nē.
Kā tad ar motivāciju progresēt jaunajai paaudzei, ja tik aizlāpīs caurumus ar naturalizētajiem? Mūsu izlasē ir omulīga latviska gaisotne, ko pilnīgi noteikti nav vēlmes maisīt ar kaut kādiem tur pilnīgiem svešajiem kā Slovēnijā Rendolfs... Lai mūsu lieliskās šā brīža komandas džeki paši saviem spēkiem izcīna augstas vietas, jo priekšnosacījumi tam visam ir. Mūsu izlase labākajā sastāvā ir pasaules līmeņa, un tas nav tikai skaļi vārdi un pārspīlējums!
Kā pierādīja spēle ar Turciju un kā pierādīja Argentīnas sastāvs, tad mobils sastāvs var izdarīt lielas lietas, bet ir jāspēj fokusēties 40 minūtes!
Nav tur obligāti jābūt superstāriem aizsargos, ja vien pretī nav superstāri!

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:33, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: man šķiet, ka ir jārada konkurences apstākļi pašiem savas sporta veida sistēmas ietvaros. Tad uz ārzemniekiem nebūs jāskatās. Nopirkt ir viegli. Grūtāk ir sakārtot savu saimniecību, attīstīt talantus.
Atkārtošos, mums cilvēku (basketbolistu) resurss ir tieši tāds kāds viņš ir. Patīk mums tas vai nepatīk, bet tā ir.
Mums nevajag, lai mūsu vadošajiem spēlētājiem jāaudzē savu meistarību uz kādu līmeni meistarībā zemāku spēlētāju rēķina no mūsu pašu basketbolistu resursiem. Mūsu vadošajiem spēlētājiem savu meistarību jāpilnveido un jāmācās konkurencē ar līmeni augstākiem spēlētājiem, kād(iem)am, bez šaubām, jābūt naturalizētajiem spēlētāj(ie)am.

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:35, pirms 2 gadiem
Interesanti, ka Sportacentrs šajā rakstā nav minējis pilnīgi nevienu faktu.
Tiešā veidā boja reputāciju LBS, bez neviena argumenta/fakta.

Kā redzams komentāru sadaļā - tas strādā! : )

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:36, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: neviens nav jāmet ārā, lai ir konkurence, jo uz čempi var 14 pieteikt, ja nemaldos, uz spēli tikai 12. Tāpat ņemsim vērā, ka tur līmenis būs augstāks kā šajās spēlēs
Naturalizēt spēlētāju ar Saeimas lēmumu, lai, iespējams, viņu pat arī nepaņemt uz PK? Gudri izklausās? Ir skaidrs, ka, ja ņems, tad jau ar konkrētu vīziju, tomēr tad kādam no esošajiem vietējiem pateiks atā ar visām no tā izrietošajām sekām. Manuprāt, vairāk ļaunuma nekā labuma tas dos ilgtermiņā. Ja naturalizē, tad vismaz ar kaut kādām aiz matiem pievilktām LV saknēm un lai ir par kārtu labāks, bet lai piedalās nākamajā atlases ciklā.

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:37, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Kāds ir tas reālistiskais plāns kā valsti no viņiem atbrīvot. Interesētu aptuvenais mehānisms un politiskais spēks, kurš to varētu realizēt. Līdz šim skan tukši lozungi.
Nekas jau vairāk nav, kā vien savas pilsoniskās nostājas veidošanu un atbalstu, un piedalīšanās dažādās pilsoniskās aktivitātēs. Protams, tas nav daudz, bet vienaldzība arī nav.
Neņemšu rokās beisbola nūju, un uz Zilupes pusi nevienu ar varu nevedīšu.

  -1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:42, pirms 2 gadiem
Karlo rakstīja: Kategoriski nepiekrītu! Ārzemju trenerim - jā, naturalizētajiem spēlētājiem - nē.
Kā tad ar motivāciju progresēt jaunajai paaudzei, ja tik aizlāpīs caurumus ar naturalizētajiem? Mūsu izlasē ir omulīga latviska gaisotne, ko pilnīgi noteikti nav vēlmes maisīt ar kaut kādiem tur pilnīgiem svešajiem kā Slovēnijā Rendolfs... Lai mūsu lieliskās šā brīža komandas džeki paši saviem spēkiem izcīna augstas vietas, jo priekšnosacījumi tam visam ir. Mūsu izlase labākajā sastāvā ir pasaules līmeņa, un tas nav tikai skaļi vārdi un pārspīlējums!
Hm, tev nešķiet, ka tas ir zināmā mērā divkosīgi-ārzemju trenerim - jā, naturalizētajiem spēlētājiem - nē?!
Ja visi izlasē nacionālie kadri, tad kāpēc trenerim tāds izņēmums? Vel jo vairāk, ja ņemam vērā, ka mums ir gana daudz labu vietējo treneru?

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:44, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nekas jau vairāk nav, kā vien savas pilsoniskās nostājas veidošanu un atbalstu, un piedalīšanās dažādās pilsoniskās aktivitātēs. Protams, tas nav daudz, bet vienaldzība arī nav.
Neņemšu rokās beisbola nūju, un uz Zilupes pusi nevienu ar varu nevedīšu.
Tad Tu piekrīti, ka visas runas par atbrīvošanu ir nerealziējami lozungi, kamēr paliekam ES un esam demokrātijas valsts? Es runāju politiskā līmenī.

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:46, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Atkārtošos, mums cilvēku (basketbolistu) resurss ir tieši tāds kāds viņš ir. Patīk mums tas vai nepatīk, bet tā ir.
Mums nevajag, lai mūsu vadošajiem spēlētājiem jāaudzē savu meistarību uz kādu līmeni meistarībā zemāku spēlētāju rēķina no mūsu pašu basketbolistu resursiem. Mūsu vadošajiem spēlētājiem savu meistarību jāpilnveido un jāmācās konkurencē ar līmeni augstākiem spēlētājiem, kād(iem)am, bez šaubām, jābūt naturalizētajiem spēlētāj(ie)am.
es vairāk velku uz to, ka ar basketbolu Latvijā nodarbojas diezgan daudzi. Gandrīz katrā sporta skolā ir grupas utt. No masas noteikti ir iespēja tikt pie vairāk izcilībām un to nesaku tikai es. Domāju, ka ir jāstrādā šajā virzienā. Bet konkurence pieaugušo līmenī man šķiet, ka tāpat vairāk ir klubu sistēmā kā izlasēs. Sportisti pamatā trenējas un progresē, lai būtu konkurētspējīgi tirgū.

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:48, pirms 2 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Strēlnieks, Lomažs, Zoriks, Dairis (+Žagars, Kurucs).
Kuru no šiem izmest ārā no PK sastāva, lai dotu vietu "labam PG/Combo"???
Dairis un Lomažs nav PG, viņi šajā pozīcijā spēlē, jo citu nav.

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:48, pirms 2 gadiem
Mans lepnums ir par Latvijas basketbola izlasi un tās latviešu spēlētājiem. Kaut vai zaudē visas spēles Pasaules kausā. Kaitinoši redzēt Spānijas un vēl padsmit izlasēs tos naturalizētos spēlētājus, kuri ir ASV 7.izlases spēlētāji. Neatbalstu.

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:49, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: ...Mūsu vadošajiem spēlētājiem savu meistarību jāpilnveido un jāmācās konkurencē ar līmeni augstākiem spēlētājiem, kād(iem)am, bez šaubām, jābūt naturalizētajiem spēlētāj(ie)am.
Izlase nav vieta, kur "pilnveido meistarību un mācās". To dara savos klubos 8-10 mēnešus gadā. Kā tas ir spilgti pierādījies, jo vairāk izlases spēlētāju spēlē augstākas raudzes klubos (un spēlē, ne sēž uz soliņa), jo labāki izlases rezultāti. Izlasē plūc šo apstākļu augļus. Naturalizētajam tad ir jābūt būtiski augstākas klases kadram, lai tas atstātu manāmu kopējo ietekmi uz izlases rezultātiem. Kur tādi mētājas, šobrīd ir liela mīkla. Tāpat ir bezjēdzīgi runāt par principiem, ja nav konkrēts izvērtēšanas objekts. Man ir arī aizdomas, ka šis info par it kā izskatītu naturalizāciju ir speciāli noliets (vai pamests), lai paskatītos sabiedrības reakciju. Nav gan pārliecības, ka tas (naturalizācija) ir juridiski pieļaujams jau pēc atlases cikla beigām.

  +1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:50, pirms 2 gadiem
Par naturalizācijas runājot,
1. Jautājums, ko tas dod. Realistiski ar labu saspēlnieku pasaulē un olimpiskajās spēlēs mēs varam aizsniegties arī līdz ļoti augstām vietām, līdz ar to tam būt būtisks sausais atlikums, lai vienreiz varbūt tiktu pāri skaistam zaudējumam 1/4finālā.

2.Es redzu jēgu tikai tad, ja Bertāns vai Porziņģis sarunā kādu NBA čali, kuram arī ar galvu viss kārtībā. Ja naturalizē, tad jānaturalizē tiešām

  -1 [+] [-]

, 2022-11-17 14:54, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: man šķiet, ka ir jārada konkurences apstākļi pašiem savas sporta veida sistēmas ietvaros. Tad uz ārzemniekiem nebūs jāskatās. Nopirkt ir viegli. Grūtāk ir sakārtot savu saimniecību, attīstīt talantus.
Protams. Un kā to paspēt izdarīt līdz nākošā gada augustam? Tāpēc tiek vērtēts nevis tiek ņemts kāds. Netiks ņemts ņemšanas pēc, bet tikai tad, ja tas var palīdzēt. Nebūs leģionārs, kurš ir vājāks par vietējo, bet tikai tad, ja būs labāks!

     [+] [-]

, 2022-11-17 14:54, pirms 2 gadiem
Avatars rakstīja: Dairis un Lomažs nav PG, viņi šajā pozīcijā spēlē, jo citu nav.
Tad šeit ir jautājums, vai klasisks PG vispār mūsu izlasei ir vajadzīgs. Manuprāt, nav. Izmirstoša suga. Realitātē visi nosauktie ir combo aizsargi. Pat Strēlnieks.