Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Olimpiādē ir viss pasaules hokeja krējums"

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Znaroks: "Olimpiādē ir viss pasaules hokeja krējums"
Spēlē ar Slovākiju Edgara Masaļska vārtos pabija sešas ripas.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Zaudējums Slovākijai ar 0:6 salika visus punktus uz mūsu hokejistu cerībām grupā dabūt 3. vietu. NHL tomēr ir NHL. To redz visi. Arī Oļegs Znaroks.

- Vai bija uzdevums spēlēt nikni? Pirmā maiņa uzreiz nesās virsu viņu aizsargiem.
- Slovākija spēlē ar trim aizsargu pāriem, tie ir lieli un dūšīgi, tāpēc gribējām viņus mazliet patrenkāt. Izlīst viņiem aizmugurē.

- Vai Miķelis Rēdlihs mazliet nepārcentās?
- Bija uzdevums pirmās desmit minūtes nospēlēt bez noraidījumiem. Ja ir noraidījums, spēle uzreiz tiek salauzta, tā arī dabūjām pirmo ripu savos vārtos.

- Kā tu domā: vai slovāki bija izstudējuši Masaļska spēles manieri, ka jāmet pa augšu?
- Piecas ripas tā iemeta, bet Edžu vainot nevar, jo ripas bija līdz ar vārtu stabiņu. Neko nepadarīsi - slovāku aizsargi prot mest. NHL aizsargi.

- Un uzbrucēji arī!
- Tieši tā! Bet vairāk gan meta aizsargi, turklāt vārtu stūros.

- Varbūt jāvaino mūsu aizsargi, kas Edžam aizsedza redzamību metiena brīžos.
- Mēs tagad varam daudz ko runāt, bet Slovākijai bija laba komanda - tomēr NHL spēlētāji ir NHL spēlētāji. Bet mums pēc vakardienas spēles ar čehiem pietrūka arī spēka. Tajā spēlē atstājām daudz emociju. Bez nopietnas gatavošanās, kā tas ir pirms pasaules čempionātiem, mums ir grūti uzspēlēt. Uz pasaules čempionātiem mums ir mēnesis - pusotra laika, lai tam sagatavotos. Tad var uzdzīt kondīciju, lai spēka pietiktu visam turnīram. Pirms olimpiādes šāda sagatavošanās nav. Paši redziet: būtībā Rīgas ''Dinamo'' spēlē olimpiskajās spēlēs. Kluba komanda spēlē pret Slovākijas izlasi, kurā 13 spēlētāji ir no NHL. Uz lietām ir jāskatās reāli. Palasu internetā un nesaprotu, vai cilvēki nesaprot, kāds hokejs tiek spēlēts olimpiskajās spēlēs, vai arī ir dabūjuši ar miltu maisu pa galvu.

- Kas mums šeit Vankūverā bijis pats labākais? Puse spēles ar čehiem?
- Šodien sākums nebija slikts. No trim spēlēm tas noteikti bija labākais.

- Bet vienalga -2:44 un pirmā ripa mūsu vārtos.
- Olimpiskās spēles tomēr ir cita ranga turnīrs nekā pasaules čempionāts. Kad izcīnām ceļazīmi uz spēlēm, visi kliedz, ka esam malači. Bet negribam saprast, ka te ir viss pasaules hokeja krējums. Pat slovāki, kas IIHF rangā ir zem mums. Un tā nav ne Vācija un Norvēģija, bet spēcīga komanda ar NHL večiem. Mums Vankūverā bija pati stiprākā grupa un mums pat nebija izredžu pasisties ar kādu - kā Šveicei, Baltkrievijai, Vācijai un Norvēģijai.

- Ar mūsu meistarības komandām.
- Jā. Bet vienalga mēs esam dabūjuši labu hokeja skolu un būs vēl viena spēle šajā skolā.

- Vai tu Vankūverā izlasei atklāji vēl vienu centra spēlētāju?
- Man nebija kur sprukt. Es taču nevaru likt spēlēt kā centram Harijam Vītoliņam. Saprotiet paši: mums sastāvā ir diezgan lielas problēmas.

- Droši vien kvalifikācijas kārtā neatteiktos vēlreiz uzspēlēt ar Bikovu?
- Pirms spēles ar Slovākiju jau bija skaidrs, ka turnīra svarīgākā spēle būs nākošā. Ar ko spēlēt? Puiši tagad divas dienas atvilks elpu, jo šodien pat sarkanie (Vasiļjeva trijnieks, J.M.) vairs neizskatījās tik svaigi.

- Un pat Skrastiņš tāds nebija.
- Jā. Otrā spēle pēc kārtas pret tādu komandu kā Slovākija, kas vakar turklāt arī nespēlēja...

- Droši vien ir kāda komanda, ar kuru gribētos spēlēt un arī tāda, ar kuru negribētos saskrieties.
- Gribētos ar Norvēģiju, bet neizdosies mums ar viņiem tikties. Pirms spēles ar slovākiem ticējām, ka varam, bet sāncenšu meistarība ir ļoti augsta. Un met arī slovāki pa vārtiem ļoti meistarīgi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 414 komentāri

 +33 [+] [-]

, 2010-02-21 07:16, pirms 15 gadiem
"NHL ir NHL" pērtiķis nafig! Mums gan kaut kā nav vajadzīgi čaļi no NHL...
Slēpts komentārs: Kvasiņš72
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-02-21 07:25, pirms 15 gadiem
jā, nu viegli noteikti nav .. bet nu brīžiem izskatās, ka nevienam arī īsti nerūp 0:4 ; 0:6 vai kaut tur 1:9 , kaut kā nejūt tādu kapāšanos līdz galam ... kopumā skumji, bet nu uzspēlējam vēl vienu spēli un tad jau varbūt atkal varēsim 2013. gada pavasarī uzvilkt kādu Franciju, Ungāriju, Itāliju vai Dāniju un tad 2014.gadā aizplēst uz Sočiem tas tā, Olimpisko spēļu sakarā ! savukārt Pasaules čempī, jā, tur ik pa brīdim varam pie apstākļu sakritības "ielēkt" 8-niekā ! bet nu es domāju, ka arī tas, ka mūsu izlase tiek uz Olimpiskajām, tas jau ir patīkams notikums, žēl, ka ar katrām spēlēm mūs arvien vairāk "noper" .. Soltleikā bija labas spēles, arī uzvaras un niča .. Turīnā jau tikai patīkami brīži pirmajā spēlē pret ASV ! šajā olimpiādē laikam par patīkamāko mirkli varēsim atcerēties 2 periodu pret Čehiju (2:1 mūsu labā) ! bet nu, nekas jau nemainās, tā pat tā ir un paliks mūsu izlase, tādēļ > Sarauj, Latvija !

 +11 [+] [-]

, 2010-02-21 07:50, pirms 15 gadiem
Ko jus vara perties,ta ir,nu nevarm mes vinet NHL speletajus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +52 [+] [-]

, 2010-02-21 07:59, pirms 15 gadiem
Njā, šis turnīrs, vismaz Latvijā uz kādu laiku būs izsmēlis diskusiju par NHL un KHL un visu būs nolicis pa vietām.

Lai nepaliktu pēdējā vietā visā turnīrā, tagad nāksies atkal spēlēt ar kādu TOP valsti un cerēt uz brīnumu, kaut pašlaik, jo tālāk, jo mazāk argumentu tam, lai brīnums notiktu.

Bet nu kā saka - it's not over, 'till it's over.

  +6 [+] [-]

, 2010-02-21 08:00, pirms 15 gadiem
kad laukumā biju čehu jagrs un slovāku chara... mūsu hokejisti izskatījās kā maziņi bērni blakus slidinoties. kad kādreiz mums izlasē būs kādi trīs vai četri tādi milži kas ir netikai augumā raženi bet arī prot ātri manevrēt un iemest kādu golu, tad arī mēs varēsim pacīnīties ar šādām hokeja zvaigžņu komandām
bet nenokārsim galvu vēl viss var notikt un mums takšu ira Rigas dinamo un pasaules čempionāts kuru šādas zvaigznes neņem nopietni un neierodas uz izlases aizstāvēšanu
Slēpts komentārs: labais333
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-21 08:11, pirms 15 gadiem
Skaidrs bija, ka pagrudisim visam 3 komandam grupa, visticamak. Bet nu galigi negaidiju, ka tas notiks tik nozelojami bezsakarigi...

Znaroku vajag triekt rata pec olimpiades, ja izslegsanas spele ari pagruzam (kas visticamak ari notik, jo bus jaspele atkal ar kadu slovaku, somu limenja komandu).

  +5 [+] [-]

, 2010-02-21 08:16, pirms 15 gadiem
khl,nu tik būs,tpū-pat norvēģi bez visa khl punktu var dabūt,bet mūsejie jau spēles sākumā piekusuši un piekrītu ja jau nhl spēlē monstri ko ta neņem visus mūsējos.labi,ka gulēju,bet pārējiem līdzjūtība par sabojāto dienu....

     [+] [-]

, 2010-02-21 08:23, pirms 15 gadiem
labais333 rakstīja: moj rodnoi čeļabinsk!(viņš pat nav no pašas čeļabinskas)
kad to krievu atlaidīs?
vissliktākā hokeja izlase olimpiādē,kauns
ko viņi tur brauca?
pret slovākiju pārsteidza,domāju būs vismaz -2 ir -6,tas ir par daudz......................
par ko kauns? es gan uzskatu, ka nav par ko kaunēties. Vēl jo vairāk, ka mums ir tikai 2,5 profesionālas hokeja komandas... Jau šobrīd varam teikt, ka izlase parādīja labāku rezultātu nekā objektīvi varējām cerēt... Visu cieņu!

P.s. lai arī man nepatīk Znaroks, šis nu nav īstais iemesls viņu atlaist.

 +13 [+] [-]

, 2010-02-21 08:24, pirms 15 gadiem
Znaroks rakstīja: Palasu internetā un nesaprotu, vai cilvēki nesaprot, kāds hokejs tiek spēlēts olimpiskajās spēlēs, vai arī ir dabūjuši ar miltu maisu pa galvu. >
Značok, lai šitie runā gudri - mēs ar tevi, veci! Celsimies pusnaktī, trijos vai četros, bļausim tā, lai kaimiņiem ceļas bumbierenes no ciskām! Jums izdosies - sarauj, Latvija!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-21 08:25, pirms 15 gadiem
pricis rakstīja: khl,nu tik būs,tpū-pat norvēģi bez visa khl punktu var dabūt,bet mūsejie jau spēles sākumā piekusuši un piekrītu ja jau nhl spēlē monstri ko ta neņem visus mūsējos.labi,ka gulēju,bet pārējiem līdzjūtība par sabojāto dienu....
atšķirībā no norvēģiem, kam grupā pretī bija Šveice, mums visas 3 bija TOP komandas. Otrkārt, mūsējie (izņemot Skrastiņu, Bārtuli un Daugaviņu) nav pieraduši pie tādas slodzes (24 stundās 2 spēles).

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 08:25, pirms 15 gadiem
lavish66 rakstīja: kad laukumā biju čehu jagrs un slovāku chara... mūsu hokejisti izskatījās kā maziņi bērni blakus slidinoties. kad kādreiz mums izlasē būs kādi trīs vai četri tādi milži kas ir netikai augumā raženi bet arī prot ātri manevrēt un iemest kādu golu, tad arī mēs varēsim pacīnīties ar šādām hokeja zvaigžņu komandām
bet nenokārsim galvu vēl viss var notikt un mums takšu ira Rigas dinamo un pasaules čempionāts kuru šādas zvaigznes neņem nopietni un neierodas uz izlases aizstāvēšanu
Nu nerunā lieku - tajā spēlē pirmās padsmit minūtes vienkārši Latvija spēlēja kā trankvilizatoru pakaļā dabūjusi. Un pie 2:4 nevar teikt, ka nu čehi būtu mierīgi uz vienas slidas rāvuši, tā kā - visu cieņu mūsējiem.

 +11 [+] [-]

, 2010-02-21 08:29, pirms 15 gadiem
budzis rakstīja: Skaidrs bija, ka pagrudisim visam 3 komandam grupa, visticamak. Bet nu galigi negaidiju, ka tas notiks tik nozelojami bezsakarigi...

Znaroku vajag triekt rata pec olimpiades, ja izslegsanas spele ari pagruzam (kas visticamak ari notik, jo bus jaspele atkal ar kadu slovaku, somu limenja komandu).
bezsakarīgi??? pret čehiem bija ļoti saturīga spēle. Ja Tu naivi cerēji uz ko vairāk un tagad esi vīlies un nikns - tad Tu esi āmurs nevis hokeja fans.

 +34 [+] [-]

, 2010-02-21 08:31, pirms 15 gadiem
Es vispār nesaprotu par ko, tā pa lielam, ir cepiens?

Pirmkārt, piedalīšanās OS pats pa sevi ir liels sasniegums Latvijas hokejam. Es pat teiktu - bonuss. Jebkurā gadījumā tā ir iespēja parādīt sevi, neko nezaudējot (galvenokārt spēlētājiem).
Otrkārt, jau vienreiz rakstīju, bet atkārtošos, Latvijas izlasē spēlē KHL vidēja līmeņa spēlētāji + NHL "role players" + ASV un Eiropas zemāko līgu spēlētāji. Latvijas pretiniekiem, no ne-NHL produkta (par NHL viss būtu skaidrs), spēlē KHL labākie spēlētāji, pie tam ne pirmajās maiņās... .
Treškārt, kas seko no otrā punkta, Latvijas hokejisti nav tādi meistari, lai turētu līdzi NHL stāriem, bet citu kandidātu nav. Tāpēc ir jāspēlē no aizsardzības, kas, pa lielam, starptautiskajā hokejā pret TOP komandām ir "dohlij nomer", bet savādāk arī nevar, jo tad būs nevis 0:6, bet 0:26.
Ceturtkārt, saspēlētība. Ja pirms PČ ir aptuveni mēnesis, kura laikā Znaroks spēlētājiem var parādīt un pierādīt savas shēmas, tad tagad bija kāda 1,5 nedēļa, kuras laikā vēl bija garais pārlidojums utt.
Un visbeidzot, piektkārt, OS spēlē 12 komandas. Pasaules hokeja spēcīgākās 12 komandas spēcīgākajos sastāvos. Pasaules čempionātos Latvijas izlase vieta ir no 12. līdz 9., ar ļoti retiem izņēmumiem - 7. Tad par ko cepiens? Izlase spēlē savu iespēju līmenī. Lielie rezultāti? Pretī ir lieli meistari, tāpēc arī rezultāti lieli. Šis nav PČ, kur komandām puse sastāva ir no vietējiem čempionātiem + ne visi no NHL atbraukušie "sitas". Šeit motivācija ir visaugstākā visiem.
Slēpts komentārs: arvids1991

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 08:33, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Pēterburgā izbrāķējām Krievus ar visiem viņu NHL! Atradis atrunu savām taktiskajām kļūdām un spēlētāju brāķi! Uz Šveici paskaties! Kā ar Kanādu nokapāja! Pats nepaņēma izcilu aizsargu, kuram izskatās, ka būs laba NHL karjera un kurš jau tagad ir viens no mūsu labākajiem... nau vārdu. Pēc viņa vārdiem mums vispār nav jāstartē turnīros, kur piedalās lielais sešinieks. Bezceris...
Kulda jau pie izcilajiem pierakstīts? Nez kur tad viņu rakstīsi pēc gadiem 15.

Pēterburgā tika "izbrāķēts" nevis NHL, bet krievu tā laika superstāru attieksme pret valstsvienību.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 08:34, pirms 15 gadiem
Mums Vankūverā bija pati stiprākā grupa un mums pat nebija izredžu pasisties ar kādu - kā Šveicei, Baltkrievijai, Vācijai un Norvēģijai

nevar nepiekrist. Labi, jāaizmirst šis turnīrs

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 08:37, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es vispār nesaprotu par ko, tā pa lielam, ir cepiens?

Pirmkārt, piedalīšanās OS pats pa sevi ir liels sasniegums Latvijas hokejam. Es pat teiktu - bonuss. Jebkurā gadījumā tā ir iespēja parādīt sevi, neko nezaudējot (galvenokārt spēlētājiem).
Otrkārt, jau vienreiz rakstīju, bet atkārtošos, Latvijas izlasē spēlē KHL vidēja līmeņa spēlētāji + NHL "role players" + ASV un Eiropas zemāko līgu spēlētāji. Latvijas pretiniekiem, no ne-NHL produkta (par NHL viss būtu skaidrs), spēlē KHL labākie spēlētāji, pie tam ne pirmajās maiņās... .
Treškārt, kas seko no otrā punkta, Latvijas hokejisti nav tādi meistari, lai turētu līdzi NHL stāriem, bet citu kandidātu nav. Tāpēc ir jāspēlē no aizsardzības, kas, pa lielam, starptautiskajā hokejā pret TOP komandām ir "dohlij nomer", bet savādāk arī nevar, jo tad būs nevis 0:6, bet 0:26.
Ceturtkārt, saspēlētība. Ja pirms PČ ir aptuveni mēnesis, kura laikā Znaroks spēlētājiem var parādīt un pierādīt savas shēmas, tad tagad bija kāda 1,5 nedēļa, kuras laikā vēl bija garais pārlidojums utt.
Un visbeidzot, piektkārt, OS spēlē 12 komandas. Pasaules hokeja spēcīgākās 12 komandas spēcīgākajos sastāvos. Pasaules čempionātos Latvijas izlase vieta ir no 12. līdz 9., ar ļoti retiem izņēmumiem - 7. Tad par ko cepiens? Izlase spēlē savu iespēju līmenī. Lielie rezultāti? Pretī ir lieli meistari, tāpēc arī rezultāti lieli. Šis nav PČ, kur komandām puse sastāva ir no vietējiem čempionātiem + ne visi no NHL atbraukušie "sitas". Šeit motivācija ir visaugstākā visiem.
pa lielam Tev taisnība - labi pateikts.

P.s. šoreiz pat nav par ko pastrīdēties ar Tevi...

 +13 [+] [-]

, 2010-02-21 08:43, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Ko jus vara perties,ta ir,nu nevarm mes vinet NHL speletajus!!!
Latvija-Krievija (sankt pēterburga)
3:2 Krievijai VISS sastāvs no NHL
Latvija-Slovākija (SLC)
6:6 Slovākiem izcils sastāvs(tā gada pasaules čempioni ar vēl labāku sastāvu, nekā uz PČ)
Tās ir spēles, kuras palika prātā... esmu drošs, ka ir vēl!
Kā arī runa neiet tikai par uzvaru, bet gan par attieksmi. izskatījās, ka mūsējie uziet, nobīstas, pieliek bikses un aiziet, kaut gan citi cenšas sevi labi parādīt pret supergrandiem! Tiem pašiem krieviem tagad ir daudz izcilu neNHL spēlētāju. Mums ir saliedēta komanda un...
Nu nav tādas spēles normālas! Vēlreiz atkārtošu- paskataties uz Baltkrieviem un Šveiciešiem! Viņiem arī nav NHL sastāvs, bet viņi kapā!

     [+] [-]

, 2010-02-21 08:44, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pa lielam Tev taisnība - labi pateikts.

P.s. šoreiz pat nav par ko pastrīdēties ar Tevi...
Abidna, ne?

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 08:45, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Oļeg,tad kāpēc Tu neņem izlasē visus NHL večus,ja jau tas NHL ir tik kruts?
Tu vispār sajēdz ko laukumā spēj izdarīt Ivanāns un kam tas olmpiādē vajadzīgs? Šeit spēlē ripas nevis kautiņu meistari. Un Kuldu neļāva pieteikt, tāpat kā Sorokinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-02-21 08:48, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kulda jau pie izcilajiem pierakstīts? Nez kur tad viņu rakstīsi pēc gadiem 15.

Pēterburgā tika "izbrāķēts" nevis NHL, bet krievu tā laika superstāru attieksme pret valstsvienību.
Viņš spēlē AHL (apm. 3-5 pasaules augstākajā līgā), viņam ir ļoti labs lietderības koificents, kas aizsargam ar lielu spēles laiku ir ļoti labi, veiksmīga debija NHL... jā manās acīs viņš ir izcils!
Nu... ko lai mēs sakām par savu spēlētāju attieksmi pret izlasi?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 08:49, pirms 15 gadiem
Žēl Latvijas izlases, nevienā perodā savu spēli neparādija.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 08:52, pirms 15 gadiem
Nav patīkami, bet, jāsaka, likumsakarīgi. Gaidu, kad treneris kaut reizi ieminēsies par savu vainu. Bet pagaidām - nekā... Spēlētāji ir paškritiskāki. Tas jau labāk. Cerības uz turpmāko izaugsmi nezūd. Bet kā ar galv. treneri? Viņa attieksme pagaidām vairāk kā nesaprotama. It kā pat apmierināts ar šiem graujošajiem cipariem, jo visam attaisnojums jau gatavs. Tādēļ arī viņam ne visai var ticēt, domājot par izlases nākotni.

     [+] [-]

, 2010-02-21 08:52, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: bezsakarīgi??? pret čehiem bija ļoti saturīga spēle. Ja Tu naivi cerēji uz ko vairāk un tagad esi vīlies un nikns - tad Tu esi āmurs nevis hokeja fans.
"Fans" tava izpratne ir pamulkis, kas ne suu nejedz dotaja temata, bet tikai fano? Vispar jau Tev taisniba, jo "fans" i celies no "fanatikis", kas savukart nozime totalu objektivas realitates ignoresanu. "Sakariga spele" sakas bridi, kad cehi saka jau gaidit speles beigas un ipasi nemaz necentas skriet. Apmeram ta pat ka zviedri pret bulbashiem gandriz uzprasijas uz nepatiksanam...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 08:54, pirms 15 gadiem
Neko nevar prasīt no komandas kurai nav pat uzdevums dots uz olimpiskajām spēlēm. Spēlētāji vienkārši paslidinās domājot par PO klubos saprotot to,ka nav jēgas kaulus lauzt izlasē īpaši RD spēlētājiem kuriem vēl jāpacīnās par PO. Kad komanda spēlēs PČ kur tiek mērķis izvirzīts tad arī būs rezultāti. Gaidu ātrāku KHL čempja atsākšanos.

     [+] [-]

, 2010-02-21 08:54, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Viņš spēlē AHL (apm. 3-5 pasaules augstākajā līgā), viņam ir ļoti labs lietderības koificents, kas aizsargam ar lielu spēles laiku ir ļoti labi, veiksmīga debija NHL... jā manās acīs viņš ir izcils!
Nu... ko lai mēs sakām par savu spēlētāju attieksmi pret izlasi?
Man gan liekas, ka spēlētāja izcilību parasti mēra, pret sava aroda labākajiem pratējiem. Priekš AHL viņš, iespējams, arī ir ļoti labs (par "izcils" šaubos), bet pasaules līmenī Kulda ir tikai viens no jaunajiem censoņiem, kurš cenšas iekļūt NHL.

Ir jāsaprot viena lieta, ka pie tāda "razklada" kāds Vankūverā ir pašlaik, izlasei nepalīdzētu ne Ivanāns, ne Kulda, ne Sorokins, tb gala rezultāts būtu tieši tāds pat.

Mūsu spēlētāju attieksme pret izlasi? Cik ir dzirdēts - normāla. Cita lieta ir objektīvais varējums laukumā. Nu nesāks pēkšņi kāds KHL "average Joe" pret NHL superstāriem spēlēt vienā līmenī.

Vēl vairāk, Latvijas hokejā vispār ir bijuši tikai daži (divi?) spēlētāji, kuri var/-ēja spēlēt tā kā tagad NHL stāri - Balderis un Ozoliņš. Uz viņiem spēlēja komanda, bet pārējie hokejisti, pa lielam ir tie, kas spēlē uz stāriem. Ja to nav, tad arī sāks. Bet šī ir nevis tieši hokejistu vai izlases, bet visas sistēmas problēma.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 08:56, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Paldies dievam ,ka izleemu necelties uz shiim nakts speeleem.A to nervi buutu chupaa.Zheeel,ka muusejjie nespeej pat ciiniities visas speeeles garumaa.Un zheel ,ka neciena savus fanus!Es uzskatu,ka tas nav tas liimenis uz ko dzeki ir speejiigi!Zheel
nevis izlase neciena fanus bet fani neciena izlasi...
ja nav gruuti un maak lasiit tad te ir simtiem komentaari visos topikos un intervijaas ka muusieejie tuuristi miikstie dalbajobi ka treneris stulbs krievs utt...
manupraat sitaadi teksti galiigi neliecina par atbalstu un fanu izpratni par vieniibas ierobezotajiem resursiem un tiem par spiiti izciiniitajiem sasniegumiem....
es jav pac ar nedaudz pasmiiknaaju par rezultaaatiem bet nu nedomaaju ka muuseejie tur kaa klibi zirgi uzvedas...
ja muuseejie visaas speelees zaudeetu ar -1,-2 vartiem tas liktu justies labaak?varbuut kaadam neliktos ti traki bet nu zaagis paliek zaagis...
labaak vnk priecaasimies ka LV vsp paarstaav hokeju OLIMPISKAJAAS SPEELEES!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 08:59, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Viņš spēlē AHL (apm. 3-5 pasaules augstākajā līgā), viņam ir ļoti labs lietderības koificents, kas aizsargam ar lielu spēles laiku ir ļoti labi, veiksmīga debija NHL... jā manās acīs viņš ir izcils!
Nu... ko lai mēs sakām par savu spēlētāju attieksmi pret izlasi?
Visai divains apgalvojums, ka AHL ir 3.-5.pasaules liga! Vai drikst uzzinat, kuras tad butu virs tas??? Man jau liekas, ka AHL ir Nr.2 pasaule, jo vairums legionaru, kas tagad spele KHL un skaitas labakie savas komandas, nak no AHL, kas ir tieshas NHL rezerve. KHL labaka gadijuma var kosties ar AHL limenja zinja (naudas zinja KHL jau prieksa)

     [+] [-]

, 2010-02-21 09:07, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ir jāsaprot viena lieta, ka pie tāda "razklada" kāds Vankūverā ir pašlaik, izlasei nepalīdzētu ne Ivanāns, ne Kulda, ne Sorokins, tb gala rezultāts būtu tieši tāds pat.
vienīgais, kas varēja un joprojām var palīdzēt pret šādiem pretiniekiem - ar darbu un disciplīnu nopelnīta veiksme.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 414 komentāri