Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Olimpiādē ir viss pasaules hokeja krējums"

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Znaroks: "Olimpiādē ir viss pasaules hokeja krējums"
Spēlē ar Slovākiju Edgara Masaļska vārtos pabija sešas ripas.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Zaudējums Slovākijai ar 0:6 salika visus punktus uz mūsu hokejistu cerībām grupā dabūt 3. vietu. NHL tomēr ir NHL. To redz visi. Arī Oļegs Znaroks.

- Vai bija uzdevums spēlēt nikni? Pirmā maiņa uzreiz nesās virsu viņu aizsargiem.
- Slovākija spēlē ar trim aizsargu pāriem, tie ir lieli un dūšīgi, tāpēc gribējām viņus mazliet patrenkāt. Izlīst viņiem aizmugurē.

- Vai Miķelis Rēdlihs mazliet nepārcentās?
- Bija uzdevums pirmās desmit minūtes nospēlēt bez noraidījumiem. Ja ir noraidījums, spēle uzreiz tiek salauzta, tā arī dabūjām pirmo ripu savos vārtos.

- Kā tu domā: vai slovāki bija izstudējuši Masaļska spēles manieri, ka jāmet pa augšu?
- Piecas ripas tā iemeta, bet Edžu vainot nevar, jo ripas bija līdz ar vārtu stabiņu. Neko nepadarīsi - slovāku aizsargi prot mest. NHL aizsargi.

- Un uzbrucēji arī!
- Tieši tā! Bet vairāk gan meta aizsargi, turklāt vārtu stūros.

- Varbūt jāvaino mūsu aizsargi, kas Edžam aizsedza redzamību metiena brīžos.
- Mēs tagad varam daudz ko runāt, bet Slovākijai bija laba komanda - tomēr NHL spēlētāji ir NHL spēlētāji. Bet mums pēc vakardienas spēles ar čehiem pietrūka arī spēka. Tajā spēlē atstājām daudz emociju. Bez nopietnas gatavošanās, kā tas ir pirms pasaules čempionātiem, mums ir grūti uzspēlēt. Uz pasaules čempionātiem mums ir mēnesis - pusotra laika, lai tam sagatavotos. Tad var uzdzīt kondīciju, lai spēka pietiktu visam turnīram. Pirms olimpiādes šāda sagatavošanās nav. Paši redziet: būtībā Rīgas ''Dinamo'' spēlē olimpiskajās spēlēs. Kluba komanda spēlē pret Slovākijas izlasi, kurā 13 spēlētāji ir no NHL. Uz lietām ir jāskatās reāli. Palasu internetā un nesaprotu, vai cilvēki nesaprot, kāds hokejs tiek spēlēts olimpiskajās spēlēs, vai arī ir dabūjuši ar miltu maisu pa galvu.

- Kas mums šeit Vankūverā bijis pats labākais? Puse spēles ar čehiem?
- Šodien sākums nebija slikts. No trim spēlēm tas noteikti bija labākais.

- Bet vienalga -2:44 un pirmā ripa mūsu vārtos.
- Olimpiskās spēles tomēr ir cita ranga turnīrs nekā pasaules čempionāts. Kad izcīnām ceļazīmi uz spēlēm, visi kliedz, ka esam malači. Bet negribam saprast, ka te ir viss pasaules hokeja krējums. Pat slovāki, kas IIHF rangā ir zem mums. Un tā nav ne Vācija un Norvēģija, bet spēcīga komanda ar NHL večiem. Mums Vankūverā bija pati stiprākā grupa un mums pat nebija izredžu pasisties ar kādu - kā Šveicei, Baltkrievijai, Vācijai un Norvēģijai.

- Ar mūsu meistarības komandām.
- Jā. Bet vienalga mēs esam dabūjuši labu hokeja skolu un būs vēl viena spēle šajā skolā.

- Vai tu Vankūverā izlasei atklāji vēl vienu centra spēlētāju?
- Man nebija kur sprukt. Es taču nevaru likt spēlēt kā centram Harijam Vītoliņam. Saprotiet paši: mums sastāvā ir diezgan lielas problēmas.

- Droši vien kvalifikācijas kārtā neatteiktos vēlreiz uzspēlēt ar Bikovu?
- Pirms spēles ar Slovākiju jau bija skaidrs, ka turnīra svarīgākā spēle būs nākošā. Ar ko spēlēt? Puiši tagad divas dienas atvilks elpu, jo šodien pat sarkanie (Vasiļjeva trijnieks, J.M.) vairs neizskatījās tik svaigi.

- Un pat Skrastiņš tāds nebija.
- Jā. Otrā spēle pēc kārtas pret tādu komandu kā Slovākija, kas vakar turklāt arī nespēlēja...

- Droši vien ir kāda komanda, ar kuru gribētos spēlēt un arī tāda, ar kuru negribētos saskrieties.
- Gribētos ar Norvēģiju, bet neizdosies mums ar viņiem tikties. Pirms spēles ar slovākiem ticējām, ka varam, bet sāncenšu meistarība ir ļoti augsta. Un met arī slovāki pa vārtiem ļoti meistarīgi.

     [+] [-]

, 2010-02-21 10:36, pirms 15 gadiem
Nu,bet ta mēs spēlējam arī KHL,ka pirmo puslaiku nodir*am.
Iemesls ir tajā,ka čaļiem vnk nav dukas spēlēt visas 60 minūtes vienādi.

     [+] [-]

, 2010-02-21 10:36, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Kur tad Laviņš vainīgs spēlēs pret Čehiem un Slovākiem.
Nekur nav vainīgs. Vainīgas ir cilvēku nepamatotas ilūzijas.

     [+] [-]

, 2010-02-21 10:36, pirms 15 gadiem
Puče drošvien raud
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 10:37, pirms 15 gadiem
OK visu pēc kārtas:

1) tad kapēc vispār pie tāda "razklada" bija jāsauc Skrastiņš, Reķis, Pujacs, Vasiļevs, Daugaviņš, un citi nedinamieši? Kapēc vajadzēja veidot gandrīz optimālu sastāvu? Kapēc pie 0:5 vārtos jāatstāj nomocīts vartussargs, kuru normālos apstākļos nomainītu, lai viņš var gatavoties nākamajām cīņām?
Nezinu, kur tu dzirdēji par attieksmi, bet es lasīju... Sprukta? komentāru par atmosfēru izlasē...
Nav jāspelē ar labajiem spēlētājiem vienā līmenī, bet ir jācenšas sevi parādīt un vismaz jāspēlē savā līmenī! Man nav ko teikt, par Ankipānu, Karsumu, Skrastiņu, Rēdliham daudz, kas nesanāca, bet viņš necīnījās, Bārtulim bija +- Ok, Pujacs kā minimums neko nesačakarēja!
Tātad tagad, ja pretiniekam ir vairāk NHL spēlētāju nekā mums nav jāspēlē ar pilnu atdevi?
Tas man ir jaunums! Labi, ka daudzi citi izcili sportisti to nezin (te vairs runa neiet tikai par hokeju un LV izlasi)

Budzi- to, ka KHL ir augstāks līmenis par AHL saku es un tie spēlētāji, kas ir spēlējuši NHL un KHL un saka, ka KHL ir kkas starp NHL un AHL.
Nu... būtu banāli teikt, ka KHL ir lielāki uzvārdi, bet tomēr tas ir fakts, kā arī tas, ka daudzi spēlētāji, kuri nav apmierināti ar mazo spēles laiku, vai spēlēšanu AHL ļoti labprāt dodas uz KHL!
Es zinu, ka Šveices līga ir spēcīgākā centrāleiropā! bet diez gan atpaliek no KHL! Nu... ČL nav nekāda prioritāte Magņitkai. Piem viktorijas kausā Magņitka ļoti labi nospēlēja NYR (tas bija pirms gadiem...2...

Tādā sakarā, ka mūsu izlase ļoti līdzinās Vācijas izlasei! Mēs arī varam nostartēt ļoti augstu, un ar to pašu sastāvu ļoti... latviski nepateikt kā!
Fakts ir tāds, ka pēc idejas Vācijai vajadzēja izstāties pagājušajā PČ no A divīzijas! Vai mēs no tā esam tālu?-Ar tādu attieksmi vai spēlēšanu pat pret vārgākiem pretiniekiem- nē!

Nu nebūs tik ļoti pavājinātas tās komandas, lai ar šādu spēli mēs viņus vinnētu! Respektējot katru NHL spēlētāju mēs ļoti zemu kritīsim!

Žoltoka, Beļavska, Fanduļa un KO laikā, mēs cīnījāmies. Zaudējām protams, bet nebija 3 bezierunu kapitulācijas pēc kārtas un viss liecina, ka būs 4! Arī olimpiādē un arī ar visspēcīgākajiem pretiniekiem ir jācīnās, nevis jau prims spēles jāieraksta tabulā 0 punkti savā ailē!

Mani māc ziņkārība- ko tu teiktu spēlētājiem un faniem, kas atvilkās uz spēli tādu gabalu pirms gaidāmā mača ar... nez, pieņemsim, ka ar, kaut vai Kanādu?
KKo tādu:"Da man PO... Viņiem ir daudz NHL spēlētāju, viņi ir labaki,izpi.. mūs kā gribēs. Bet tas jau PO, galvenais, ka mēs te esam! Vairs nekas nav jādara, mēs veči ar olām vinnējām Franciju, Itāliju, Japānu un vēl nez ko."????
Ļoti skumji. Es mūs pārvērtēju un kļūdaini pieskaitīju elitei
Diemžēl šajā krējumā mēs esam pelējums!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 10:37, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Viss jau itkā pareizi, bet kur paliek Značoka stasti,ka ,,nauda hokeju nespēlē'' un par ledus grašanu u.t.t. Vai ledus graušana jasāk no tā mirkļa,kad pretinieks jau uztaisijis rezultātu un atlaidis mazliet grožus?
Un ja teiksim pārējām komandām tiešām sastāvu vajadzēja iespēlēt jau OS laikā,tad Značokam točna to nevajadzēja, jo ar +/- šo sastāvu viņš jau trešo sezonu kapā.
Nauda hokeju nespēlē, Znarokam ir pilnīga taisnība, taču naudu parasti maksā par labu spēli, meistarību, talantu... ja Latvijas labāko hokejistu novērtē uz 1.1 miljonu, bet vidēji Latvijas hokeja talants NHL tiek vērtēts uz 0.752 miljoniem (starp citu, vismazākais rādītājs no valstīm, no kurām NHL spēlē 5-3 hokejisti), kamēr (vidēji) krieviem - 3.389 miljoni, čehiem - 2.395 un uz 2.281 slovākiem, tad, zini, rezultāts, tā teikt, na ļico.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-21 10:37, pirms 15 gadiem
Aragorns rakstīja: baltkrievus arii visi miicija soltleikā, bet shie panjem un sasit zviedrusja nemaldos zaudeja 8-1 pret somiem un ameriku un 6-4 zaudeja pret krieviem
Zviedriem ir tāda kaite ,spēlēs pret vājāku komandu viņi grib uzvarēt ar pēc iespējas mazāku piepūli. Arī šajā Olimpiādē viņi savas necīnīšanas dēļ radīja sev nevajadzīgas problēmas spēlē pret belariem un arī pret Vāciju.

     [+] [-]

, 2010-02-21 10:37, pirms 15 gadiem
Kaut kā neatceros kad vēl mūsu izlase ir tā būtu grauta bet ja jau mūsu augstākais sasniegums bija tikai tikt uz šo turnīru tad jau vis ir kārtībā,

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 10:38, pirms 15 gadiem
nu jā, skolnieciņa bija sacerējušies uz ko vairāk! objektivitātes trūkums, nevis mūsējie slikti nospēlēja, lūk, kur ir lielākā problēma. Protams, varēja nospēlēt labāk, bet vajag atcerēties, ka pēdēji divi mēneši šiem spēlētājiem ir bijuši stresa pilni un ir likušies ārā pa 110%. Nevar tak no mūsu špīleriem prasīt varoņdarbus nonstopā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-21 10:40, pirms 15 gadiem
vai nu Znaroks mekle attaisnojumu vai ari vinjam ir zaudetaaja psiholohija! Mums nekad nav bijushi vairak ka 3-4 NHL dzeki un parejie bija no Danijas, Vacijas, Somijas 2. ligas, Latvijas amatieru cemp, un Baltkrievijas. ... tad tagad tomer ir iespeleti 14!!!! speletaji, tikai jamak to izmantot nevis gausties, ka Slovaki un parejie ir speciagaki. tad jau nemaz nav verts uz ledus iet -apskatamies komandas kopejo algu un ierakstam ailiite rezultatu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-21 10:44, pirms 15 gadiem
Man ir viens jautājums - Kur ir mūsu hokejistu profesionālisms un pašcieņa? Laikam jau B divīzijā Vai atstāja to mājās vai lidmašīnā!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 10:45, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Juri,vai Tu atceries,ka teisim šie paši slovāki izlasē spēlēja šādā sastāvā> Laikam gauds 4 atpakaļ Turīnā. Bet toties viņi šonakt izskatījās kā KOMANDA vislabākajā nozīmē.
Značoka vadībā nav ne stāru ne komandas. Un pēc trīs sezonu spēlēšanas ar vienu un to pašu sastāvu.
Spēlē pret Latviju jebkura TOP komanda būs KOMANDA un STĀRI.
Kas attiecas uz Latvijas izlasi, tad atkārtošos - pusotras nedēļas laikā no "Šuplertīma" "Znaroktīmu" nesataisīsi. Ir vajadzīgs laiks.
Piemēram, šī turnīra laikā no tās spēles kas tika rādīts pēdējos PČ ar Znaroku pie stūres ir tikai epizodes. Vairākumā gadījumu ir kaut kas starp "Dinamo" redzēto un Znaroka prasīto, līdz ar to nereti spēlētāji atsevišķās situācijās nevis spēlē automātiski kā vajag, bet sāk domāt - A kā tur vajadzēja tagad? , kas beidzas ar zaudētu laiku un pretuzbrukumu (golu?).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 10:47, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: OK visu pēc kārtas:

1) tad kapēc vispār pie tāda "razklada" bija jāsauc Skrastiņš, Reķis, Pujacs, Vasiļevs, Daugaviņš, un citi nedinamieši? Kapēc vajadzēja veidot gandrīz optimālu sastāvu? Kapēc pie 0:5 vārtos jāatstāj nomocīts vartussargs, kuru normālos apstākļos nomainītu, lai viņš var gatavoties nākamajām cīņām?
Nezinu, kur tu dzirdēji par attieksmi, bet es lasīju... Sprukta? komentāru par atmosfēru izlasē...
Nav jāspelē ar labajiem spēlētājiem vienā līmenī, bet ir jācenšas sevi parādīt un vismaz jāspēlē savā līmenī! Man nav ko teikt, par Ankipānu, Karsumu, Skrastiņu, Rēdliham daudz, kas nesanāca, bet viņš necīnījās, Bārtulim bija +- Ok, Pujacs kā minimums neko nesačakarēja!
Tātad tagad, ja pretiniekam ir vairāk NHL spēlētāju nekā mums nav jāspēlē ar pilnu atdevi?
Tas man ir jaunums! Labi, ka daudzi citi izcili sportisti to nezin (te vairs runa neiet tikai par hokeju un LV izlasi)

Budzi- to, ka KHL ir augstāks līmenis par AHL saku es un tie spēlētāji, kas ir spēlējuši NHL un KHL un saka, ka KHL ir kkas starp NHL un AHL.
Nu... būtu banāli teikt, ka KHL ir lielāki uzvārdi, bet tomēr tas ir fakts, kā arī tas, ka daudzi spēlētāji, kuri nav apmierināti ar mazo spēles laiku, vai spēlēšanu AHL ļoti labprāt dodas uz KHL!
Es zinu, ka Šveices līga ir spēcīgākā centrāleiropā! bet diez gan atpaliek no KHL! Nu... ČL nav nekāda prioritāte Magņitkai. Piem viktorijas kausā Magņitka ļoti labi nospēlēja NYR (tas bija pirms gadiem...2...

Tādā sakarā, ka mūsu izlase ļoti līdzinās Vācijas izlasei! Mēs arī varam nostartēt ļoti augstu, un ar to pašu sastāvu ļoti... latviski nepateikt kā!
Fakts ir tāds, ka pēc idejas Vācijai vajadzēja izstāties pagājušajā PČ no A divīzijas! Vai mēs no tā esam tālu?-Ar tādu attieksmi vai spēlēšanu pat pret vārgākiem pretiniekiem- nē!

Nu nebūs tik ļoti pavājinātas tās komandas, lai ar šādu spēli mēs viņus vinnētu! Respektējot katru NHL spēlētāju mēs ļoti zemu kritīsim!

Žoltoka, Beļavska, Fanduļa un KO laikā, mēs cīnījāmies. Zaudējām protams, bet nebija 3 bezierunu kapitulācijas pēc kārtas un viss liecina, ka būs 4! Arī olimpiādē un arī ar visspēcīgākajiem pretiniekiem ir jācīnās, nevis jau prims spēles jāieraksta tabulā 0 punkti savā ailē!

Mani māc ziņkārība- ko tu teiktu spēlētājiem un faniem, kas atvilkās uz spēli tādu gabalu pirms gaidāmā mača ar... nez, pieņemsim, ka ar, kaut vai Kanādu?
KKo tādu:"Da man PO... Viņiem ir daudz NHL spēlētāju, viņi ir labaki,izpi.. mūs kā gribēs. Bet tas jau PO, galvenais, ka mēs te esam! Vairs nekas nav jādara, mēs veči ar olām vinnējām Franciju, Itāliju, Japānu un vēl nez ko."????
Ļoti skumji. Es mūs pārvērtēju un kļūdaini pieskaitīju elitei
Diemžēl šajā krējumā mēs esam pelējums!
Par Šveices čempionāta līmeni vislabāk izteicās Bikovs, ka līmenis ir augsts un ka Šveices komandas spēlē progresīvāko hokeju Eiropā ,kas apvieno Z.A. spēka hokeju un Eiropas tehnisko.Kas attiecas uz to ,ka Beļavska,Fanduļa paaudze tā nezaudētu,pirmkārt viņu laikā Latvijas izlase pret tik augsta līmeņa komandām netika spēlēt, otkārt viņi tomēr bija augstāka līmeņa spēlētāji par tagadējiem.

  -4 [+] [-]

, 2010-02-21 10:47, pirms 15 gadiem
Te ka palasa dažus komentārus,tad liekas ka aptumšojies prāts.Kulda,Kulda,Kulda Atnāktu Kulda,un mēs uzvarētu Lai mums būtu laba komanda,mums vajadzīga kā minimums vēl viena Vasiljeva maina,un vismaz vēl viens labs (lavbāks) vartu sargs.Sastāvs ir tāds kāds tas ir.Un viens Kulda tur neko nemainītu.Un ja palasa komentārus,tad mūsu komandā vispār nav labu hokejistu.......Lavins galīgs lohs,Galvins lunahods,Sarokins vecs,Spruktam ar Karsumu līkas rokas,...nu karoč pēs komentiem mums sanāk viens pilns mnormāls piecinieks.Nu tad jau viss pareizi.Ko tad piecinieks var izdarīt ?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 10:47, pirms 15 gadiem
izskatas ,ka daudzi nau bijusi ,kanada ,,bez lielas cinasnas zaudet 1 peroda , nu nezinu , kapec tad spele latvijaas izlase , ogekam vaiga padomat savu vietu par treneri ,

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 10:47, pirms 15 gadiem
budzis rakstīja: Skaidrs bija, ka pagrudisim visam 3 komandam grupa, visticamak. Bet nu galigi negaidiju, ka tas notiks tik nozelojami bezsakarigi...

Znaroku vajag triekt rata pec olimpiades, ja izslegsanas spele ari pagruzam (kas visticamak ari notik, jo bus jaspele atkal ar kadu slovaku, somu limenja komandu).
Pilnīgs debīliķis tu esi!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 10:50, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas ir tikai pats mazākais piemērs no daudziem līdzīgiem. Bet kā tad ir ar to komandas saspēlētību?
Kāda tur saspēlētība, nav pieraduši domāt tik ātri uz tā mazā laukuma, vienkārši nezin ko darīt

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 10:50, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es vispār nesaprotu par ko, tā pa lielam, ir cepiens?

Pirmkārt, piedalīšanās OS pats pa sevi ir liels sasniegums Latvijas hokejam. Es pat teiktu - bonuss. Jebkurā gadījumā tā ir iespēja parādīt sevi, neko nezaudējot (galvenokārt spēlētājiem).
Otrkārt, jau vienreiz rakstīju, bet atkārtošos, Latvijas izlasē spēlē KHL vidēja līmeņa spēlētāji + NHL "role players" + ASV un Eiropas zemāko līgu spēlētāji. Latvijas pretiniekiem, no ne-NHL produkta (par NHL viss būtu skaidrs), spēlē KHL labākie spēlētāji, pie tam ne pirmajās maiņās... .
Treškārt, kas seko no otrā punkta, Latvijas hokejisti nav tādi meistari, lai turētu līdzi NHL stāriem, bet citu kandidātu nav. Tāpēc ir jāspēlē no aizsardzības, kas, pa lielam, starptautiskajā hokejā pret TOP komandām ir "dohlij nomer", bet savādāk arī nevar, jo tad būs nevis 0:6, bet 0:26.
Ceturtkārt, saspēlētība. Ja pirms PČ ir aptuveni mēnesis, kura laikā Znaroks spēlētājiem var parādīt un pierādīt savas shēmas, tad tagad bija kāda 1,5 nedēļa, kuras laikā vēl bija garais pārlidojums utt.
Un visbeidzot, piektkārt, OS spēlē 12 komandas. Pasaules hokeja spēcīgākās 12 komandas spēcīgākajos sastāvos. Pasaules čempionātos Latvijas izlase vieta ir no 12. līdz 9., ar ļoti retiem izņēmumiem - 7. Tad par ko cepiens? Izlase spēlē savu iespēju līmenī. Lielie rezultāti? Pretī ir lieli meistari, tāpēc arī rezultāti lieli. Šis nav PČ, kur komandām puse sastāva ir no vietējiem čempionātiem + ne visi no NHL atbraukušie "sitas". Šeit motivācija ir visaugstākā visiem.
Mazliet oponēšu:
1. Piekrītu, ka spēlētājiem ir iespēja sevi parādīt (Karsums, Masaļskis,Dārziņš,Sprukts,Rēdlihi,Galviņš....)-vieniem, lai atgrieztos pie Taviem "NHL stāriem", citiem, lai parādītu, ka var spēlēt "stāru" līmenī, BET nerāda neviens. Tā kā arī problēmai ar motivāciju nevajadzētu būt.
2. Par saspēlēšanos. Tavs arguments, ka Začokam ir citas shēmas ir bērnišķīga "otmazka", šie spēlētāji spēlē Značoka vadītajā izlasē ne pirmo gadu. Kad RD uzvar, tad Značoks saka, ka šie ir viņa spēlētāji. Iznāk, ka tieši pans šos spēlētājus sagatavo Značokam, bet viņš nemāk pareizi izmantot viņus. Par uzvaras recepti: lieliska vārtsaga spēle (metieni no distances, neatsist vārtu priekšā), laba komandas darbība aizsardzībā (neļaut mest no vārtu priekšas), disciplīna ( bez nevajadzīgajiem noraidījumiem un vairākuma realizācija( tagad skeptiķi var redzēt, cik nozīmīgs ir OZO priekš RD)
3. Par NHL, KHL un Šveices līmeni. Nu nav tas NHL līmenis kaut kāds HI-END Tie paši mūsu puikiņas KHL cīnās līdzīgs ar līdzīgu pret bijušajām NHL un esošajām KHL zvaigznēm .Par Šveices līgu: pret CAN un USA nospēlēja ļoti labi, bet kā pret NOR. Miņina k-gs vēl apgalvos, ka NOR līga ir vienā līmenī ar Šveices?
4. Mans viedoklis: TIKAI tad, kad vārtsags, kā arī visa komanda nospēlē AIZSARDZĪBĀ augstā līmenī VISU spēli, ir cerības kaut ko panākt. Edža spēlē nestabili, aizsargi arī.... Iemesli: mans uzskats, ka galvenais iemesls ir: laukuma izmērs (mazāk brīvas vietas, biežaks spēlētāju kontakts, īsāks laiks lēmuma pieņemšanai - spilgta epizode Galviņš pie zaudētajiem 3 vārtiem pret RUS. Piekrītu Znarokam, ka pārbaudes spēle Vācijā bija nelietderīga, jo vajadzēja vismaz vienu spēli nospēlēt Kanādā uz mazā laukuma.

  +9 [+] [-]

, 2010-02-21 10:51, pirms 15 gadiem
Biju uz spēli, diemžēl nepatika mūsējo spēle. Jāsaka, ka rezultāts bija likumsakarīgs. Jā, slovākiem bija daudz pazīstamu NHL veču, bet nu mūsejo spēle bija zem katras kritikas. Ne īsti uzbrukumā gāja, ne arī aizsardzībā spēlēja. Murgs. Nabaga Masaļskis, tik daudz nepiesegtu metienu.
Vēl pārsteidza, ka daudzi Latvijas izlases kreklos esošie, nemaz nebija latvieši. Es nerunāju tikai par to aziātu, ko arī vienā brīdī kameras rādīja, bet arī par daudziem citiem.
Pēc spēles bija visai nepatīkami, kanādieši diezgan nicinošus izteikumus par mūsējiem izteica. Bet tas tā, var jau saprast, pilna arēna un gribēja aizraujošāku hokeju, nemaz neapzinoties, kas vispār ir Latvija. Pieraduši pie NHL un nevarēja saprast, kā tā var nospēlēt. Es arī esmu nedaudz vīlies, jo uzskatu, ka mūsējie varēja nospēlēt tomēr labāk. Necerēju uz uzvaru, tik gaidīju tomēr mazliet saturīgāku sniegumu. Cerams, ka nospēlēs cienīgi nākamo spēli. Lai vai kā, esmu latvietis un jūtu līdzi, pat neskatoties uz graujošajiem rezultātiem.
Cilvēki Vankūverā pilns, atgādina Rīgas 800 svētkus. Forša sajūta, lai gan apgrūtinoši. It sevišķi ar transportu. Sky train pieturas pārpildītas un ir garas rindas. Ar autobusiem un trolejbusiem situācija normālāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 10:52, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Ivanāns būtu noderīgs, ja būtu jāspēlē pret ASV vai Kanādu, tad viņš patiešām varētu ieviest kārtību laukumā, jo šīs komandas vienmēr iziet uz mērenu rupjību, lai izsistu pretinieku no līdzsvara. Pret CZ, SVK, no Raita nebūtu nekādas jēgas, tā jau ātrumā katastrofali tika zaudēts, būtu vēl sliktāk. Nu izkautos viņš ar kādu un viss, spēles ritējums ne ar ko nemainītos.
pie spēlēm pēc IIHF noteikumiem no Ivanāna būtu maza jēga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-21 10:55, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: uzreiz var atšķirt kurš saprot kautko no hokeja (Miņins, Abrags) un kurš tikai d...s kautko jo ir iedomajies, ka mums ar KHL lejasgala komandu ir jauzvar NHL top spēlētājus
arvien vairāk pārliecinos, ka slavenie latvijas hokej fani hokeju saprot tikai ta ''ripa, divas komandas, znaroks lohs, jagust varti, jauzvar''
skumji
Var redzēt arī tos, kuri neko nejēdz no sporta un nemāk lasīt, vai arī izlasa 2 vārdus! RUNA NEIET PAR UZVARU VAI ZAUDĒJUMU! Runa iet par spēli, kura šogad mums padodas izcili bezjēdzīga un par cīņassparu! Ja komanda padodas jau pirms spēles nu tad...
Tu domā, ka tu kaut ko saproti no sporta?
Ja visiem būtu tāda attieksme, tad turnīros piedalītos 4 komandas!
Grieķi nevinnētu EČ 2004 (futbols) Latvijas izlase uz to pašu turnīru nekvalificētos, EČ2008 pusfinālā netiktu ne Krievija ne Turcija, PČ2002 Turki nedabūtu bronzu, Dinamo nespēlētu KHL, Latvija neuzvarētu Zviedriju, SLC2002 nenospēlētu uz niču ar Slovākiju, Kimi Raikonens netiktu pie titula 2007. gadā, Evertona neuzveiktu Chelsea un MU, var turpināt un turpināt! Sportā vis sākas no 0! Un ja neuzvarēt, tad vismaz parādīt zobus!

Nē, vainīgs nav tikai Znaroks un viņam noteikti jāpaliek un ar izlasi jāpārvar šī krīze, ko paši radīja!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 10:57, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Masaļskis jau ir tajā vecumā,kad viņam ko jaunu iemācīt ir grūti .Tagad vai nu tu esi uz viļņa vai nē. Naumovs pats itkā skaitās treneris.
Es jau nedomaju ka iemacis kko no tehnikas,bet gan psihalogiski loti palidzetu!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 10:58, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Lielākā daļa sp;ēlētāju pretendē uz otrās stiprākās līgas opasaulē spēlētāju titulu. Un viena daļa spēlē vai ir spēlējuši uz maziem laukiem tālākā vai tuvākā pagātnē.
Nu paskaties kā viņi uz tur izskatās, domāšanā kavē 5 sekundes. Nav jau ko Znarokam tagad klupt virsū, iemeslu atlaišanai var atrast arī citu

     [+] [-]

, 2010-02-21 10:59, pirms 15 gadiem
Juris Miņins hokeja eksperts, 08:31, pirms 2 stundām, citēt
Atcelt Ziņot
Es vispār nesaprotu par ko, tā pa lielam, ir cepiens?

Pirmkārt, piedalīšanās OS pats pa sevi ir liels sasniegums Latvijas hokejam. Es pat teiktu - bonuss. Jebkurā gadījumā tā ir iespēja parādīt sevi, neko nezaudējot (galvenokārt spēlētājiem).
Otrkārt, jau vienreiz rakstīju, bet atkārtošos, Latvijas izlasē spēlē KHL vidēja līmeņa spēlētāji + NHL "role players" + ASV un Eiropas zemāko līgu spēlētāji. Latvijas pretiniekiem, no ne-NHL produkta (par NHL viss būtu skaidrs), spēlē KHL labākie spēlētāji, pie tam ne pirmajās maiņās... .
Treškārt, kas seko no otrā punkta, Latvijas hokejisti nav tādi meistari, lai turētu līdzi NHL stāriem, bet citu kandidātu nav. Tāpēc ir jāspēlē no aizsardzības, kas, pa lielam, starptautiskajā hokejā pret TOP komandām ir "dohlij nomer", bet savādāk arī nevar, jo tad būs nevis 0:6, bet 0:26.
Ceturtkārt, saspēlētība. Ja pirms PČ ir aptuveni mēnesis, kura laikā Znaroks spēlētājiem var parādīt un pierādīt savas shēmas, tad tagad bija kāda 1,5 nedēļa, kuras laikā vēl bija garais pārlidojums utt.
Un visbeidzot, piektkārt, OS spēlē 12 komandas. Pasaules hokeja spēcīgākās 12 komandas spēcīgākajos sastāvos. Pasaules čempionātos Latvijas izlase vieta ir no 12. līdz 9., ar ļoti retiem izņēmumiem - 7. Tad par ko cepiens? Izlase spēlē savu iespēju līmenī. Lielie rezultāti? Pretī ir lieli meistari, tāpēc arī rezultāti lieli. Šis nav PČ, kur komandām puse sastāva ir no vietējiem čempionātiem + ne visi no NHL atbraukušie "sitas". Šeit motivācija ir visaugstākā visiem.

100% piekrītu ,bet tiem tupakiem jau nav ko stāstīt,ja negrib saprast tad arī nesapratīs.Znaroks var stāstīt cik grib,vienalga nepielec lielākai
daļai,ka šis nav pasaules čempionāts un ka mūsu grupā mēs nebijām līdzvērtīgi saviem pretiniekiem .

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:02, pirms 15 gadiem
Patiesība jau ir, bet kautkas ar komandu nav kārtībā - fiziski vai psiholoģiski... Nezinu...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:02, pirms 15 gadiem
Johnyb365

Nerāda. Pilnīgi piekrītu, taču nerāda nevis tāpēc, ka būtu slinki, bet tāpēc, ka meistari viņiem to neļauj darīt.
Te arī ir atbilde kāpēc Karsums nav NHL utt. Atkārtošos - Latvijas hokejisti, pa lielam ir, "ieroču nesēji". Kad viņiem jāsāk spēlēt pašiem, tad arī sākas - izgājiens pret vārtsargu 1-1, un tad piespēle uz aizmuguri.
Tā ir problēma ko jārisina visiem Latvijas hokeja treneriem. Sīkie ir jātrenē "uz vārtiem", nevis "uz spēli".

2. Ieteiktu salīdzināt Šuplera un Znaroka spēli (Dinamo-MVD izpildījumā), un tad arī aizrauties ar dažādiem apgalvojumiem. Pie tam situāciju kādā ir šie Dinamo spēlētāji aprakstīju jau iepriekš.

3. Tāpēc jau viņi ir "bijušie NHL stāri"... viņi dažādu iemeslu dēļ ir pārcēlušies uz KHL, bet galvenais iemesls ir nespēja/nevēlēšanās konkurēt par vietu sastāvā.
Pie tam šī spēlēšana pret "NHL/KHL stāriem" notiek ar "humāno palīdzību" no Slovākijas, Kanādas, ASV, Čehijas... .

4. Viņi praktiski visi ir spēlējuši Ziemeļamerikā. Daudzi - ne vienu gadu vien. Ta ka nedomāju, ka laukumi ir problēma.

Īsumā sakot, nevis konkrētu spēlētāju vai trenera vaina ir šāds rezultāts, bet [bez]SISTĒMAS. Ja izlasē tiek praktiski visi, kuri spēlē kaut cik pieņemamā (OS mērogiem) PRO līmenī, tad par kādu rezultātu var būt runa? Ja nav konkurences, par regulāru spēli uz rezultātu var aizmirst!

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:03, pirms 15 gadiem
davaj, apdir6am khl, tulit aizies lidz tam, ka ta ir vispar 10 liga pasaule, lol, vakar labakie laukuma slovakiem bija Shtumpels un Zedniks imo, pret chehiem Jagrs, pret krieviem tieshi khl vechi pirmaja perioda uztaisija rezultatu, Patriks Toresens neskatoties uz Vikingstada hat-trik bija labakais speletajs laukuma abas komandas, ligai nav vainas, neaizmirstat vnk to, ka DR tur pat tuvu nav starp lideriem un cinas tik par iekljushanu plej-off ar komandas lideriem-legionariem

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:04, pirms 15 gadiem
Tfuuu,pamodos no kaut kāda murga-nosapņoju,ka Znaroka vietā izlasi Juliuss trenē,bet Značoks pats atkal par centru spēlē un bļauj,ka tūlīt pats metīs golus,bet sapnis, pārtrūka..