Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Olimpiādē ir viss pasaules hokeja krējums"

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Znaroks: "Olimpiādē ir viss pasaules hokeja krējums"
Spēlē ar Slovākiju Edgara Masaļska vārtos pabija sešas ripas.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Zaudējums Slovākijai ar 0:6 salika visus punktus uz mūsu hokejistu cerībām grupā dabūt 3. vietu. NHL tomēr ir NHL. To redz visi. Arī Oļegs Znaroks.

- Vai bija uzdevums spēlēt nikni? Pirmā maiņa uzreiz nesās virsu viņu aizsargiem.
- Slovākija spēlē ar trim aizsargu pāriem, tie ir lieli un dūšīgi, tāpēc gribējām viņus mazliet patrenkāt. Izlīst viņiem aizmugurē.

- Vai Miķelis Rēdlihs mazliet nepārcentās?
- Bija uzdevums pirmās desmit minūtes nospēlēt bez noraidījumiem. Ja ir noraidījums, spēle uzreiz tiek salauzta, tā arī dabūjām pirmo ripu savos vārtos.

- Kā tu domā: vai slovāki bija izstudējuši Masaļska spēles manieri, ka jāmet pa augšu?
- Piecas ripas tā iemeta, bet Edžu vainot nevar, jo ripas bija līdz ar vārtu stabiņu. Neko nepadarīsi - slovāku aizsargi prot mest. NHL aizsargi.

- Un uzbrucēji arī!
- Tieši tā! Bet vairāk gan meta aizsargi, turklāt vārtu stūros.

- Varbūt jāvaino mūsu aizsargi, kas Edžam aizsedza redzamību metiena brīžos.
- Mēs tagad varam daudz ko runāt, bet Slovākijai bija laba komanda - tomēr NHL spēlētāji ir NHL spēlētāji. Bet mums pēc vakardienas spēles ar čehiem pietrūka arī spēka. Tajā spēlē atstājām daudz emociju. Bez nopietnas gatavošanās, kā tas ir pirms pasaules čempionātiem, mums ir grūti uzspēlēt. Uz pasaules čempionātiem mums ir mēnesis - pusotra laika, lai tam sagatavotos. Tad var uzdzīt kondīciju, lai spēka pietiktu visam turnīram. Pirms olimpiādes šāda sagatavošanās nav. Paši redziet: būtībā Rīgas ''Dinamo'' spēlē olimpiskajās spēlēs. Kluba komanda spēlē pret Slovākijas izlasi, kurā 13 spēlētāji ir no NHL. Uz lietām ir jāskatās reāli. Palasu internetā un nesaprotu, vai cilvēki nesaprot, kāds hokejs tiek spēlēts olimpiskajās spēlēs, vai arī ir dabūjuši ar miltu maisu pa galvu.

- Kas mums šeit Vankūverā bijis pats labākais? Puse spēles ar čehiem?
- Šodien sākums nebija slikts. No trim spēlēm tas noteikti bija labākais.

- Bet vienalga -2:44 un pirmā ripa mūsu vārtos.
- Olimpiskās spēles tomēr ir cita ranga turnīrs nekā pasaules čempionāts. Kad izcīnām ceļazīmi uz spēlēm, visi kliedz, ka esam malači. Bet negribam saprast, ka te ir viss pasaules hokeja krējums. Pat slovāki, kas IIHF rangā ir zem mums. Un tā nav ne Vācija un Norvēģija, bet spēcīga komanda ar NHL večiem. Mums Vankūverā bija pati stiprākā grupa un mums pat nebija izredžu pasisties ar kādu - kā Šveicei, Baltkrievijai, Vācijai un Norvēģijai.

- Ar mūsu meistarības komandām.
- Jā. Bet vienalga mēs esam dabūjuši labu hokeja skolu un būs vēl viena spēle šajā skolā.

- Vai tu Vankūverā izlasei atklāji vēl vienu centra spēlētāju?
- Man nebija kur sprukt. Es taču nevaru likt spēlēt kā centram Harijam Vītoliņam. Saprotiet paši: mums sastāvā ir diezgan lielas problēmas.

- Droši vien kvalifikācijas kārtā neatteiktos vēlreiz uzspēlēt ar Bikovu?
- Pirms spēles ar Slovākiju jau bija skaidrs, ka turnīra svarīgākā spēle būs nākošā. Ar ko spēlēt? Puiši tagad divas dienas atvilks elpu, jo šodien pat sarkanie (Vasiļjeva trijnieks, J.M.) vairs neizskatījās tik svaigi.

- Un pat Skrastiņš tāds nebija.
- Jā. Otrā spēle pēc kārtas pret tādu komandu kā Slovākija, kas vakar turklāt arī nespēlēja...

- Droši vien ir kāda komanda, ar kuru gribētos spēlēt un arī tāda, ar kuru negribētos saskrieties.
- Gribētos ar Norvēģiju, bet neizdosies mums ar viņiem tikties. Pirms spēles ar slovākiem ticējām, ka varam, bet sāncenšu meistarība ir ļoti augsta. Un met arī slovāki pa vārtiem ļoti meistarīgi.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:16, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: tur jau ta lieta, ka sitie Ivanana piesauceji nesaprot, ka Znaroks ir domajis reali labus NHL vechus, kuri reali NHL gust punktus un ir savu komandu vilceji, nevis tadi ka Raitis, kuri paslido 5 minutes, pagrustas, izkaujas un game over!
NHL nav sliktu speletaju

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:17, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: NHL nav sliktu speletaju
Sliktu spēlētāju nav, bet ir tādi, kuri nav īpaši labi izmantojami OS un PČ

0+0!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 14:17, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: Nu par to fizisko tieši otrādi Znaroks teica ,ka Dimanieši ir mazliet takā saguruši un tapēc baidās trenniņos likt slodzes . Un te diemžēl jāsaka atkal izrādās ka mūsējie ir paši nogurušākie , ķipa pārējiem pirms olimpiādes spēles nav bijušas atšķirībā no mūsējiem . Skumji.
Tik neatceros vai te vēl kādam bez mūsējiem bija arī divas smagas spēles divas dienas pēc kārtas.... tas tomēr dod to nogurumu....

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 14:19, pirms 15 gadiem
Sirds sāp par mūsejo hokejistu sniegumu Vankūverā.
Tomēr ir vēl viena spēle un jāturpina ticēt brīnumam...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 14:19, pirms 15 gadiem
Znaroks: "vienalga mēs esam dabūjuši labu hokeja skolu un būs vēl viena spēle šajā skolā."
Pārāk ilgi mēs tai skolā ejem. Regulāri uz otru gadu paliekam. Ta jau labā skola bija arī Turīnā, kas beidzās ar krahu,ko pa šo laiku esam iemācījšies? Izskatās, ka neko. Kad mūsējie kvalificējās olimpiādei es vēl nodomāju, vai patiesībā vērts līst tur,kur nav vērts līst,jo mūsu līmenis tam vienkārši neatbilst. Vai vērts atkal kvalificēties iepriekš paredzamam kaunam, negatīvu emociju jūrai? Nu sakiet, kāpēc mums būtu jādomā, ka Sočos mēs varētu nospēlēt labāk? Es objektīvus faktorus, kas ļautu ar optimismu raudzīties nākotnē neredzu. Jo Latvijas hokeja sistēma, hokejistu sagatavošanas iespējas būtiski mainījušās nav. Jā ir Rīgas Dinamo, tagad mēs redzējām,kas Dinamo,ja jāspēlē pret īstajām hokeja lielvalstu izlasēm. man nav nekas pret mūsu hokejistiem. Hokejisti ir tādi, kādi viņi ir un ir objektīvu, uzsveru objektīvu ! faktoru kopums, kas nosaka, ka mums vienkārši nevar rasties krosbiju, hītliju,ovečkinu un jāgru komanda. Nu nav ko diži lamāt te Laviņu, Galviņu, Znaroku... Ne Laviņš, ne Galviņš visticamāk nekādi nevarēja izaugt, teiksim par Veinu Grecki. Un pat ne par Balderi.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 14:20, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu, no 1997. gada paaudze jau vienu reizi ir nomainījusies, viss ar panākumiem, jācer, ka tāda būs arī nākamā.
Nākamo paaudzi redzēji PČ U-20.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 14:21, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu, no 1997. gada paaudze jau vienu reizi ir nomainījusies, viss ar panākumiem, jācer, ka tāda būs arī nākamā.
nu tā nākotne sāk drūmāka rādīties.... Ja Latvija ar1986.g.-1988.g.dz. producēja veselu rindu talantu: Karsums, Bārtulis, Kulda, Daugaviņš (arī Galviņš, Andersons, Meija, Sotnieks, Pečura, Cibuļskis, A.Džeriņš), tad nākamie 3 gadu pienesums jau ir bālāks - vienīgi Bukarts un varbūt Cinks (taču neviens no viņiem nav kandidāts uz NHL)... arī par 1992.g.dz. nav dzirdēts, ka kāds būtu baigais talants...

Skumji, bet fakts...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 14:22, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nākamo paaudzi redzēji PČ U-20.
...pēc 2 mēnešiem ieraudzīsim vēlreiz: Minskā U18 PČ...

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:23, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 1. Tikpat labs "kopums" ir Latvijas izlase pret TOP izlasēm kā vienotu veidojumu. Un arī ar variantiem ir kā ir.
Pret to pašu SVK esam nospēlējuši 6:6 un, ja nemaldos, USA uzvarējuši
2. Edmontona Umarku gribēja apr tik par cik. Precīzāk būt teikt, ka viņi gribēja paņemt Umarku savā sistēmā, lai atvieglotu tālākās operācijas ar viņa piesaisti "lielajai" komandai.
To, ka NHL grib "na 'haļavu" paņemt spēlētājus, tas sen zināms, kaut vai Malkina gadījums.

Par Jašinu un Co... ja viņi paši vēl piemaksātu, tad vispār VISAS NHL komandas stātos rindā... Tikai lieta tāda, ka, liekas, NHL līgumu minimums ir 0.5 miljoni sezonā (vetrāniem arī ir kkādi īpaši noteikumi).
arī par 0,5milj paņemtu gan Jašinu,Fjodorovu un Zubovu

3. "MVD", kā vieniem no turnīra līderiem, ir jātiek pēc iespējas tālāk. un nedomāju, ka TOP 8 (līgas mērogā) viņus apmierinās. - nepārvērtē MVD - TOP 8 ir viņu griesti un tas arī vēl tik viegli nenāks Gribu zināt, kādi būs teksti no Značoka
Par "Dinamo" varējumu PO pret TOP komandu varēja pārliecināties pirms gada. Šogad, maz ticams, ka būs kkas mainījies. / Pirms pagājušās sezonas vispār bija maz tādu, kuri ticēja, ka RD vispār tiks play-off.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:23, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Protams, noteiktu likumu nav, bet, kurš uzdrošinātos apšaubīt, ka Krievija un Kanāda ir hokeja valsts?
Domāju, ka hokeja valstij ir jābūt stabilai top 12 valstij
un drīkst izpalikt profesionāls nacionālais čempionāts? un drīkst būt tikai 2 profesionāli klubi?

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 14:24, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: pedrito2k

Šveices spēle nemainās jau kopš 1998. gada, Krīgeram šis ir jau 15. turnīrs pie Šveices izlases stūres... .
Pie tam Šveices izlase ir arī augstākas kvalitātes (lai arī nedaudz) komanda.
Kādā ziņa augstākas kvalitātes? Treneru ziņā noteikti,jo viņu treneris nav sētas padibe** ,bet gan profesionālis. Visas Znaroka darbības liecina par nopietnām problēmām ar veselo saprātu. Cietumnieku šķiras pārstāvis vada izlasi.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 14:25, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: un drīkst izpalikt profesionāls nacionālais čempionāts? un drīkst būt tikai 2 profesionāli klubi?
Pasaules hokeja vadītāji kko tādu nemaz nevar iedomāties - PČ TOP 10 koamanda (pēc reitinga) un bez normāla vietējā čempionāta...

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:25, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: NHL nav sliktu speletaju
sliktu nav - taču ir šauri specializēti spēlētāji, kurus izlasē nevar izmantot dēļ atšķirībām IIHF un NHL noteikumos...

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 14:26, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nu tā nākotne sāk drūmāka rādīties.... Ja Latvija ar1986.g.-1988.g.dz. producēja veselu rindu talantu: Karsums, Bārtulis, Kulda, Daugaviņš (arī Galviņš, Andersons, Meija, Sotnieks, Pečura, Cibuļskis, A.Džeriņš), tad nākamie 3 gadu pienesums jau ir bālāks - vienīgi Bukarts un varbūt Cinks (taču neviens no viņiem nav kandidāts uz NHL)... arī par 1992.g.dz. nav dzirdēts, ka kāds būtu baigais talants...

Skumji, bet fakts...
Talanti ir Malkins, Ovečkins,Krosbijs

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:26, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Sliktu spēlētāju nav, bet ir tādi, kuri nav īpaši labi izmantojami OS un PČ

0+0!
aita, klausies uzmanigi,kad Hossa speleja NHL,tad vinam ari bija 5min speles laika un tani gada vinam punktu bija tikpat cik Ivananam...... slinkums te tumsonas apgaismot.....

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:27, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tik neatceros vai te vēl kādam bez mūsējiem bija arī divas smagas spēles divas dienas pēc kārtas.... tas tomēr dod to nogurumu....
tiem pašiem slovākiem - vispirms pret čehiem, tad nākamajā dienā pret krieviem.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:27, pirms 15 gadiem
Vienīgās valstis,kas var viegli uzelpot par saviem jaunajiem zipariem ir tie paši Kanādieši,Amerikāni,Krieviem(šobrīd tā mazāk),Zviedri

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:27, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nākamo paaudzi redzēji PČ U-20.
"Čau 1. divīzija".... cerams, ka Masala nesatraumēsies uz PČ citādi iespējams tā 1. divīzija mums var "nospīdēt" jau šogad.... reāli kaut cik normālu aizvietotāju Edžam vārtsargu līnijā mums vienkārši vairs (cerams ka vēl) nav un Naumovs arī jaunāks nepaliek...... Muštukovu "darbībā" varējām redzēt jau pret fričiem pārbaudes spēlē - ~30 minūtes un 4 ripas.... vārtsargu līnija pagaidām mums ir konkrēta "sāpe".....

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:27, pirms 15 gadiem
pedrito2k rakstīja: Kādā ziņa augstākas kvalitātes? Treneru ziņā noteikti,jo viņu treneris nav sētas padibe** ,bet gan profesionālis. Visas Znaroka darbības liecina par nopietnām problēmām ar veselo saprātu. Cietumnieku šķiras pārstāvis vada izlasi.
Spēlētāji, kadru sagatavošana utt.

Par Znaroku gan nepiekrītu. Viņš strādā ar tiem spēlētājiem, kas ir un tādos apstākļos kādi ir.
PČ šie paši spēlētāji pie šī paša trenera izskatījās DAUDZ labāk. Iemesli?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 14:28, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: Talanti ir Malkins, Ovečkins,Krosbijs
Latvijas mēroga talanti: Daugaviņš, Karsums, Bārtulis, u.t.t.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:29, pirms 15 gadiem
futhokists rakstīja: Znaroks: "vienalga mēs esam dabūjuši labu hokeja skolu un būs vēl viena spēle šajā skolā."
Pārāk ilgi mēs tai skolā ejem. Regulāri uz otru gadu paliekam. Ta jau labā skola bija arī Turīnā, kas beidzās ar krahu,ko pa šo laiku esam iemācījšies? Izskatās, ka neko. Kad mūsējie kvalificējās olimpiādei es vēl nodomāju, vai patiesībā vērts līst tur,kur nav vērts līst,jo mūsu līmenis tam vienkārši neatbilst. Vai vērts atkal kvalificēties iepriekš paredzamam kaunam, negatīvu emociju jūrai? Nu sakiet, kāpēc mums būtu jādomā, ka Sočos mēs varētu nospēlēt labāk? Es objektīvus faktorus, kas ļautu ar optimismu raudzīties nākotnē neredzu. Jo Latvijas hokeja sistēma, hokejistu sagatavošanas iespējas būtiski mainījušās nav. Jā ir Rīgas Dinamo, tagad mēs redzējām,kas Dinamo,ja jāspēlē pret īstajām hokeja lielvalstu izlasēm. man nav nekas pret mūsu hokejistiem. Hokejisti ir tādi, kādi viņi ir un ir objektīvu, uzsveru objektīvu ! faktoru kopums, kas nosaka, ka mums vienkārši nevar rasties krosbiju, hītliju,ovečkinu un jāgru komanda. Nu nav ko diži lamāt te Laviņu, Galviņu, Znaroku... Ne Laviņš, ne Galviņš visticamāk nekādi nevarēja izaugt, teiksim par Veinu Grecki. Un pat ne par Balderi.
diez vai Socos noklusim, bet ja ,tad bus vel bedigak,jo pastiprinaties varam tikai no U-20.............

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:30, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: aita, klausies uzmanigi,kad Hossa speleja NHL,tad vinam ari bija 5min speles laika un tani gada vinam punktu bija tikpat cik Ivananam...... slinkums te tumsonas apgaismot.....
piezīmēšu - īsti pieklājīgs gan Tu neesi, auna k-gs!

ja runā par tumsoņām, tad Tu gan varētu būt tas pirmais, kas jāapgaismo...

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:30, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: un drīkst izpalikt profesionāls nacionālais čempionāts? un drīkst būt tikai 2 profesionāli klubi?
A Tu iedod naudu klubiem priekš tā "profesionālā čempionāta"....

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:32, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tiem pašiem slovākiem - vispirms pret čehiem, tad nākamajā dienā pret krieviem.
Liekas, ka tur tomēr nebija gluži pēc 24h jāspēlē un šiem tā atelpa sanāca bišķi lielāka... vai tomēr maldos?

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:32, pirms 15 gadiem
bija gan

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:33, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Spēlētāji, kadru sagatavošana utt.

Par Znaroku gan nepiekrītu. Viņš strādā ar tiem spēlētājiem, kas ir un tādos apstākļos kādi ir.
PČ šie paši spēlētāji pie šī paša trenera izskatījās DAUDZ labāk. Iemesli?
mulkibas , DR pie Suplera izskatas daudz labak. un no arzemniekiem reals speks ir tikai abi slovaki......

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:34, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: mulkibas , DR pie Suplera izskatas daudz labak. un no arzemniekiem reals speks ir tikai abi slovaki......
Tur mums ir citi spēlētāji,laukuma izmērs un pretenieki -viss notiek lēnāk.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:34, pirms 15 gadiem
als rakstīja: "Čau 1. divīzija".... cerams, ka Masala nesatraumēsies uz PČ citādi iespējams tā 1. divīzija mums var "nospīdēt" jau šogad.... reāli kaut cik normālu aizvietotāju Edžam vārtsargu līnijā mums vienkārši vairs (cerams ka vēl) nav un Naumovs arī jaunāks nepaliek...... Muštukovu "darbībā" varējām redzēt jau pret fričiem pārbaudes spēlē - ~30 minūtes un 4 ripas.... vārtsargu līnija pagaidām mums ir konkrēta "sāpe".....
Nu, Itāliju (apakašgrupas pretinieks PČ) jau gan vajadzētu vinnēt arī ar Muštukovu, Raitumu, Enkuzenu, Žabu vai Lūsiņu vārtos...

...kaut gan - pagājušonedēļ Euro Ice Hockey Challenge 3 spēlēs (pret Austriju, Ukrainu un Franciju) itāļu abi vorotčiki pa abiem ielaida tikai 1(!) ripu...

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:34, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: piezīmēšu - īsti pieklājīgs gan Tu neesi, auna k-gs!

ja runā par tumsoņām, tad Tu gan varētu būt tas pirmais, kas jāapgaismo...
nu pamegini, apgaismo

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 14:37, pirms 15 gadiem
als rakstīja: A Tu iedod naudu klubiem priekš tā "profesionālā čempionāta"....
pričom "iedod naudu klubiem"? vienkārši, tas norāda, ka Latvija NAV hokeja valsts...

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 14:37, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: nu pamegini, apgaismo
Cik Tu man par to maksāsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 14:41, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: sliktu nav - taču ir šauri specializēti spēlētāji, kurus izlasē nevar izmantot dēļ atšķirībām IIHF un NHL noteikumos...
Es saprotu, ka to vēl var te kāds "average joe" nesaprast vai "nepamanīt" šīs atškirības, bet ka eksperts un hokejā (it seviški NHL) gana zinošs un pārzinošs kadrs kā JM arī domā par Ivanāna lietderību izlasē ņemot verā kādi ir IIHF un OS turnīru notekumi salīdzinājumā kaut vai ar to pašu NHL.... tas liekas tā bišķi dīvaini! Protams var jau te stundām diskutēt, ka Raiča būtu "baigais balsts aizsardzībā", "pretinieku spēles jaucējs" vai superlabs pie vārtiem vai bortiem, bet vai tas dikti iespaidotu (pozitīvi) LV izlases kopējo spēli un Raičas saprasanos ar partneriem uz laukuma un dotu mums dikti labāku rezultātu beigās.....? Es piem. stipri šaubos....

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:41, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: mulkibas , DR pie Suplera izskatas daudz labak. un no arzemniekiem reals speks ir tikai abi slovaki......
Kuri arī met golus. Atskaiti 40 vārus, ko viņi abi ir guvuši (+ vēl kādus 10-15 ko no viņu piespēlēm guva citi), tad paskaties kas sanāk no "tikai diviem slovākiem".