Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Olimpiādē ir viss pasaules hokeja krējums"

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Znaroks: "Olimpiādē ir viss pasaules hokeja krējums"
Spēlē ar Slovākiju Edgara Masaļska vārtos pabija sešas ripas.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Zaudējums Slovākijai ar 0:6 salika visus punktus uz mūsu hokejistu cerībām grupā dabūt 3. vietu. NHL tomēr ir NHL. To redz visi. Arī Oļegs Znaroks.

- Vai bija uzdevums spēlēt nikni? Pirmā maiņa uzreiz nesās virsu viņu aizsargiem.
- Slovākija spēlē ar trim aizsargu pāriem, tie ir lieli un dūšīgi, tāpēc gribējām viņus mazliet patrenkāt. Izlīst viņiem aizmugurē.

- Vai Miķelis Rēdlihs mazliet nepārcentās?
- Bija uzdevums pirmās desmit minūtes nospēlēt bez noraidījumiem. Ja ir noraidījums, spēle uzreiz tiek salauzta, tā arī dabūjām pirmo ripu savos vārtos.

- Kā tu domā: vai slovāki bija izstudējuši Masaļska spēles manieri, ka jāmet pa augšu?
- Piecas ripas tā iemeta, bet Edžu vainot nevar, jo ripas bija līdz ar vārtu stabiņu. Neko nepadarīsi - slovāku aizsargi prot mest. NHL aizsargi.

- Un uzbrucēji arī!
- Tieši tā! Bet vairāk gan meta aizsargi, turklāt vārtu stūros.

- Varbūt jāvaino mūsu aizsargi, kas Edžam aizsedza redzamību metiena brīžos.
- Mēs tagad varam daudz ko runāt, bet Slovākijai bija laba komanda - tomēr NHL spēlētāji ir NHL spēlētāji. Bet mums pēc vakardienas spēles ar čehiem pietrūka arī spēka. Tajā spēlē atstājām daudz emociju. Bez nopietnas gatavošanās, kā tas ir pirms pasaules čempionātiem, mums ir grūti uzspēlēt. Uz pasaules čempionātiem mums ir mēnesis - pusotra laika, lai tam sagatavotos. Tad var uzdzīt kondīciju, lai spēka pietiktu visam turnīram. Pirms olimpiādes šāda sagatavošanās nav. Paši redziet: būtībā Rīgas ''Dinamo'' spēlē olimpiskajās spēlēs. Kluba komanda spēlē pret Slovākijas izlasi, kurā 13 spēlētāji ir no NHL. Uz lietām ir jāskatās reāli. Palasu internetā un nesaprotu, vai cilvēki nesaprot, kāds hokejs tiek spēlēts olimpiskajās spēlēs, vai arī ir dabūjuši ar miltu maisu pa galvu.

- Kas mums šeit Vankūverā bijis pats labākais? Puse spēles ar čehiem?
- Šodien sākums nebija slikts. No trim spēlēm tas noteikti bija labākais.

- Bet vienalga -2:44 un pirmā ripa mūsu vārtos.
- Olimpiskās spēles tomēr ir cita ranga turnīrs nekā pasaules čempionāts. Kad izcīnām ceļazīmi uz spēlēm, visi kliedz, ka esam malači. Bet negribam saprast, ka te ir viss pasaules hokeja krējums. Pat slovāki, kas IIHF rangā ir zem mums. Un tā nav ne Vācija un Norvēģija, bet spēcīga komanda ar NHL večiem. Mums Vankūverā bija pati stiprākā grupa un mums pat nebija izredžu pasisties ar kādu - kā Šveicei, Baltkrievijai, Vācijai un Norvēģijai.

- Ar mūsu meistarības komandām.
- Jā. Bet vienalga mēs esam dabūjuši labu hokeja skolu un būs vēl viena spēle šajā skolā.

- Vai tu Vankūverā izlasei atklāji vēl vienu centra spēlētāju?
- Man nebija kur sprukt. Es taču nevaru likt spēlēt kā centram Harijam Vītoliņam. Saprotiet paši: mums sastāvā ir diezgan lielas problēmas.

- Droši vien kvalifikācijas kārtā neatteiktos vēlreiz uzspēlēt ar Bikovu?
- Pirms spēles ar Slovākiju jau bija skaidrs, ka turnīra svarīgākā spēle būs nākošā. Ar ko spēlēt? Puiši tagad divas dienas atvilks elpu, jo šodien pat sarkanie (Vasiļjeva trijnieks, J.M.) vairs neizskatījās tik svaigi.

- Un pat Skrastiņš tāds nebija.
- Jā. Otrā spēle pēc kārtas pret tādu komandu kā Slovākija, kas vakar turklāt arī nespēlēja...

- Droši vien ir kāda komanda, ar kuru gribētos spēlēt un arī tāda, ar kuru negribētos saskrieties.
- Gribētos ar Norvēģiju, bet neizdosies mums ar viņiem tikties. Pirms spēles ar slovākiem ticējām, ka varam, bet sāncenšu meistarība ir ļoti augsta. Un met arī slovāki pa vārtiem ļoti meistarīgi.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 13:36, pirms 15 gadiem
Runājot par Ivanānu uz maziem laukumiem viņš noderetu tocna otkart Ivanans nav mazais bērns un ja vajadzēs spēlēs arī ceturtajā maiņā. NHL kauties viņas liek to darīt bet tas nenozīmē ka viņam tas patīk un kur vēl ja ne Ltvijas izlasē dotu iespēju viņam spēlēt pilnu spēles laiku viņš arī ir cilvēks un nav mašīna.

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:39, pirms 15 gadiem
als

Pirmkārt, NHL viņš nemaz daudz nemet (ja nu vienīgi ripu no zonas ārā). Otrkārt NHL viņa galvenais uzdevums ir jaukt pretinieku spēli jau viņu zonā.

Par izlasi jau 10001 reizi teicu - ja treneri gribētu, tad viņi atrastu vietu Ivanānam (un nemaz slikti viņš neizskatītos). Cita lieta, ka tas nav tik nepieciešams un treneri nemaz nemēģina (un arī nemēģināja 2008. gadā) to izdarīt. Ivanāns bija "tumšais zirdziņš" pirms PČ (kas interesanti, arī treneriem) un paliek tāds vēl aizvien.

Vai viņu vajadzēja ņemt uz OS? Ja viņš būtu spēlējis PČ '09, tad jā. Tā, protams, izvēle visai riskanta būtu. Tāpat ar Kuldu.
OS nav vieta izmēģinājumiem.

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:42, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Ontario, 13:13, pirms 5 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot
Demisiju Znarokam! Aŗprāts! Man ir tāds kauns par savas valsts izlasi. Tā spēle pret Slovākiju bija parodija nevis hokejs, tā beija necieņa pret līdzjutējiem. Principā visas spēles bija parodija 0-3 pēc pirmā perioda - tā jau vairs nav neveiksme tā ir likumsakarība...šitie visi salaboni - Rēdlihi, Dārziņš, Cipulis utt viņi visi ir šestjorkas. Tie paši slovāki nebija vajāki pirms 8 gadiem, iespējams tas sastāvs bija vēl stiprāks jo visi šie spēlētāji bija jaunāki, un tad bija 6-6 jo mums bija tādi veči kā Ozoliņš, Beļavskis, Vītoliņš, Kerčš, Fanuļs, vot tie veči cīnījās, tiešām cīnījās un nebija atsaldēti mudaki kuri vienmēr sāk ar 0-3 gan izlasē gan klubā. Bet tagad....man vienkāŗsi pre'tgi skatīties kā mūsējie spēlē. Latvijas hokejam ir regress pilnigi noteikti.

Tikai daļēji pareizi,jo;
1)tevis pieminētiem večiem bija krietni augstāka meistarība,nekā šobrīd esošiem izlases hokejistiem.Tiem iekšā sēdēja vecā PSRS izlase hokeja skola.
2) bet arī viņiem gadījās sāpīgi kritieni.Nemūžam neaizmirsīšu kvalifikācijas turnīru Šefildā,tas bija brīdis ,kad mūsējie slovākus par pretiniekiem neuzskatīja.Nāca slovākiem palīgā brāļi Ščastniji,kuri savus labākos gadus pavadīja NHL un nolika mūs pie vietas ar 7:1
No tā laika sākās slovāku ielaušanās hokeja lielvalsts vidū.Kaut gan Čehoslovākijas izlasē vienmēr spēlējuši labi slovāku spēlētāji.
Mums sastāvā bija gan Irbe,Čudinovs,Skrastiņš,Kerčs,Znaroks,Vītoliņš,
Beļavskis ,Fanduļs,Tambijevs utt.Tā kā viss notiek.Nevajag tikai stresot un prasīt neiespējamo.
nevies neprasa neiespejamo ,bet izlase ir jabut NHL speletajam ,nevis tie kas spele BAC......

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:42, pirms 15 gadiem
dairis10002 rakstīja: Vsp mes Znarokam neko sliktu nesakam bet meģinam labot viņa kļudas, to visu ko mēs te rakstam viņš pats zin, tapec viņs ir treneris, domaju kad pats tiks galā bet mēs te varam diskutēt mužīgi..
tad pārlasi komentārus visos rakstos, kur rakstīts par Olimpiādi un Latvijas izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:43, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: als

Pirmkārt, NHL viņš nemaz daudz nemet (ja nu vienīgi ripu no zonas ārā). Otrkārt NHL viņa galvenais uzdevums ir jaukt pretinieku spēli jau viņu zonā.

Par izlasi jau 10001 reizi teicu - ja treneri gribētu, tad viņi atrastu vietu Ivanānam (un nemaz slikti viņš neizskatītos). Cita lieta, ka tas nav tik nepieciešams un treneri nemaz nemēģina (un arī nemēģināja 2008. gadā) to izdarīt. Ivanāns bija "tumšais zirdziņš" pirms PČ (kas interesanti, arī treneriem) un paliek tāds vēl aizvien.

Vai viņu vajadzēja ņemt uz OS? Ja viņš būtu spēlējis PČ '09, tad jā. Tā, protams, izvēle visai riskanta būtu. Tāpat ar Kuldu.
OS nav vieta izmēģinājumiem.
Taču olimpiādē ir jābūt visiem labakajiem un ja tu spēlē NHL un neskaities labakais tad man ir jāsaubas par treneru kompitenci vispar

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:43, pirms 15 gadiem
joho3 rakstīja: Taču olimpiādē ir jābūt visiem labakajiem un ja tu spēlē NHL un neskaities labakais tad man ir jāsaubas par treneru kompitenci vispar
Bet Ivanāns nav parādījis, ka prot spēlēt normālu hokeju. Par to liecina 0+0. Tieši tāpēc viņam neuzticas.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:46, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Bet Ivanāns nav parādījis, ka prot spēlēt normālu hokeju. Par to liecina 0+0. Tieši tāpēc viņam neuzticas.
nu ka atri zem galda,tur tava vieta .......

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:46, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: kartejais nozombetais kuram ir iestastits ka Ivanans mak tikai kauties, un atruma vins ieliktu lielakai dalai no LV izlases............
Cik viņš ir guvis punktus pēdējā gada laikā? Ko viņš citu dara NHL, ja nekaujas un nepelna noraidijumus? Cikd audz viņš pavada uz laukuma? Paskaties pēdējo LAK spēļu statistiku.... kur Tu viņu izmantotu izlasē? Viņš ieliktu kādam tur ātrumā??? Cik daudz LAK spēles esi redzējis? Ja nu vienīgi sacenšoties ar Edžu skrienot pāri laukumam....

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:47, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ...

Īsumā sakot, nevis konkrētu spēlētāju vai trenera vaina ir šāds rezultāts, bet [bez]SISTĒMAS. Ja izlasē tiek praktiski visi, kuri spēlē kaut cik pieņemamā (OS mērogiem) PRO līmenī, tad par kādu rezultātu var būt runa? Ja nav konkurences, par regulāru spēli uz rezultātu var aizmirst!
ehz, kā šodien mūsu domas sakrīt...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:47, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: als

Pirmkārt, NHL viņš nemaz daudz nemet (ja nu vienīgi ripu no zonas ārā). Otrkārt NHL viņa galvenais uzdevums ir jaukt pretinieku spēli jau viņu zonā.

Par izlasi jau 10001 reizi teicu - ja treneri gribētu, tad viņi atrastu vietu Ivanānam (un nemaz slikti viņš neizskatītos). Cita lieta, ka tas nav tik nepieciešams un treneri nemaz nemēģina (un arī nemēģināja 2008. gadā) to izdarīt. Ivanāns bija "tumšais zirdziņš" pirms PČ (kas interesanti, arī treneriem) un paliek tāds vēl aizvien.

Vai viņu vajadzēja ņemt uz OS? Ja viņš būtu spēlējis PČ '09, tad jā. Tā, protams, izvēle visai riskanta būtu. Tāpat ar Kuldu.
OS nav vieta izmēģinājumiem.
Un Sorokins nav profilakses pēc...
Es tomēr domāju, ka jāņem labākie, lai pārējiem būtu kur tiekties

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:48, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Ko viņš citu dara NHL, ja nekaujas un nepelna noraidijumus?
Spēlē aizsardzībā, presingo un dod iespēju komandas līderiem atpūsties.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:48, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ehz, kā šodien mūsu domas sakrīt...
Gadījumā nav pilnmēness?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:49, pirms 15 gadiem
Latvijas izlase nevar izveleties kuru ņemsim un kuru nē mums nav 2 miljoni hokejistu mums ir tik cik ir. NHL spēlētājiem lai cik arī labi vai slikti nespēletu ir tendence cīnīties pa ripu līdz galam un katra stūrī viņiem ir atraka domāsana viņi spej pieņemt lemumus atrak neka eiropieši kur spele tehnisku hokēju. Viņa pieredze un cīņa pie bortiem noderētu točna

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:49, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Cik viņš ir guvis punktus pēdējā gada laikā? Ko viņš citu dara NHL, ja nekaujas un nepelna noraidijumus? Cikd audz viņš pavada uz laukuma? Paskaties pēdējo LAK spēļu statistiku.... kur Tu viņu izmantotu izlasē? Viņš ieliktu kādam tur ātrumā??? Cik daudz LAK spēles esi redzējis? Ja nu vienīgi sacenšoties ar Edžu skrienot pāri laukumam....
tu esi bezcerigs...

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:53, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Johnyb365

Tjutins spēlē NHL. Kolumbusā. Pie tam ko KHL viņi var izdarīt? Atgādināt kā kopumā (nevis atsevišķās spēlēs) RD spēlē pret KHL TOP komandām? Aptuveni tāpat kā izlase pret TOP izlasēm.

Kas attiecas uz RD/MVD. Tad pagājušsezon Znarokam bija pirmā sezona tāda līmeņa hokejā + pilnīgi nezināma komanda. Šuplers jau, tomēr, ir treneris ar lielu pieredzi un arī lielāko daļu spēlētāju viņš zināja no tā laika, kad trenēja Rīgu-2000 vai Slovākijas komandas... .
Tas, ka TOP komandai reultāti krīt pirms PO nav nekas traks (precīzāk - tā ir ierasta lieta). Tāpat kā ierasta lieta ir tas, ka komanda, kam vajag tikt PO zonā uz sezonas beigām uzlabo spēli. PO turnīrā gan ļoti bieži (lai arī ne vienmēr) viss tiek nolikts pa savām vietām.

Par Jāgru interesējas 2 komandas (Edmontona, Pitsburga), Radulovu, Hudleru arī grib ņemt atpakaļ. Pārējie gan nav īsti vajadzīgi NHL.
Pie tam, viena lieta ir tas ko grib NHL komandas un uz kādiem nosacījumiem. Cita - ko grib spēlētāji. Tb kā "role player" (un nevis TOP 6 uzbrucējs) tāds Čajaneks, iespējams, būtu interesants dažām NHL komandām, bet viņš grib nozīmīgāku lomu... . Un te arī ir tas ko es teicu - spēlētāji nav gatavi konkurēt, viņi izvēlas mierīgāku spēlēšanu. Un kad spēlētājs nav gatavs konkurēt var teikt, ka viņš ir zudis attiecīgā līmeņa hokejam (īslaicīgi vai pavisam, tas ir cits jautājums).

NHL 3.-4. maiņu spēlētājiem problēmas iekļūt KHL? Ir dažādas komandas un ir dažādas 3./4. maiņas. Piemēram, Dalasā 3. maiņā spēlēja Modano un Lehtinens. Ņujorkā Kriss Drūrijs arī ir redzēts 3. maiņā... . Tai pašā laikā Raitis Ivanāns arī spēlē 3. maiņā.

pedrito2k

Šveices spēle nemainās jau kopš 1998. gada, Krīgeram šis ir jau 15. turnīrs pie Šveices izlases stūres... .
Pie tam Šveices izlase ir arī augstākas kvalitātes (lai arī nedaudz) komanda.
1. Tev taisnība par Tjutinu. Sajaucu ar Zjuzinu
Par "kopumu" - ja būtu olimpiādē jāspēlē ar katru komandu līdz 3 vai 4 uzvarām, tad, protams, kopumā nav variantu ne LAT,ne BLR, ne SUI,
bet atsevišķā spēlē (piem., RD-ASK, RD-Magņitka, Dinamo Maskava-RD utt) neks neeispējams nav.
2. Jebkura komanda paņemtu Jašinu, Fjodorovu,Zubovu,Vainhandlu par 100tkUSD Kas KHL ir Umarks, bet SWE bija zvaigzne un Edmantona viņa ļoti gribēja.
3. Znarokam, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir spēcīgāki izpildītāji. Ja jau tagad ir tādi rezultāti, tad jau play-off, kā minumums ir jātiek atoņniekā un ja tiks tad būs dziesma, bet ko mēs varam izdarīt pret Ufu, Magņitku,ASK, Dinamo Maskava, tur tak spēlē KHL krejums Vai pareizs domu gājiens?

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:53, pirms 15 gadiem
Intars Āboms rakstīja: Njā, šis turnīrs, vismaz Latvijā uz kādu laiku būs izsmēlis diskusiju par NHL un KHL un visu būs nolicis pa vietām.
nezinu gan mums jau tie letinjji kas speelee KHL nav tie vadoshie speeleeteeji
arii labaakie KHL vechi olimpiaadee labi speelee

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 13:54, pirms 15 gadiem
varētu jau runāt par to NHL un citu bullshitu, ja shai chempii blakaam nespeeleetu piemeeram Shveice..es redzu iemeslu makjeniit cituur..pirmaam kaartam nau maksimaalas pashatdeves (tiesa ne visiem), elemetaaras kljuudas savaa zonaa, nenoskanjoshanaas speeleem un stipri viduveejs vaartsarga sniegums

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:55, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uz to pašu uz ko lielākā daļa izlases spēlētāju + viņš arī metīs pa vārtiem (metienu kvalitāte ir cits jautājums).
ne jau pa vārtiem, drīzāk uz vārtu pusi

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:57, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Faktiski jāpiekrīt- olimpiskās Kanādas un ASV izlases nav PČ izlases, spēj salauzt pretinieku arī bez spēka spēles.
Man tomēr gribētos aizsteigties notikumiem priekšā par gaidāmajiem notikumiem aprīlī-maijā. Vai šādai LV izlasei ir gaidāms patīkams revanšs un atgriešanās "uz balta zirga" spēlējot pret 2. ešelona izlasēm un pret Top8 izlasēm, kuras pēcolimpiskajā PČ (saukts arī par "tukšā gada" PČ) spēlēs ar jauniešiem, vai arī būs gaidāms līdzīgs scenārijs kā šobrīd?
šajā sakarā atgādināšu Tev 2006.g. PČ Rīgā - 0:11 pret Kanādu (kuras rindās bija arī Krosbijs, Beržerons u.c.), smuki bija arī vairāki uzvārdi 10 rezultatīvāko TOP: Krosbijs, Beržerons, Ovečkins, Kopitars, Malkins...
Līdzīgi bija arī 2002.g. - rezultatīvāko TOP 10 bija atrodami tādi uzvārdi kā Šatans, Huseliuss, Bondra, Jāgrs... Labākais vārtsargs - Raiens Millers

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:57, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Gadījumā nav pilnmēness?
nea - pilnmēness ir tieši pēc 7 dienām

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 13:58, pirms 15 gadiem
to krahs
Par Kuldu piekrītu,jau kaut kur par to rakstīju.Nu neņem uz NHL klubu pat uz dažām spēlēm vārguļus.Arī par Īvanānu piekrītu,ja Meija spēlē 4-5
minūtes spēlē ,tad tikpat labi un vēl labāk to izdarītu Ivanāns.Viņa uzdevums nav gūt vārtus un nedomāju ka tāds uzdevums ir Meijam.
Bet tas viss jau nemainītu krišanas ātrumu.Lai sekmīgi spēlētu ar šim tijām komandām mums vajadzīgi augstas klases uzbrucēji,kuru vienkārši nav.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:00, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Spēlē aizsardzībā, presingo un dod iespēju komandas līderiem atpūsties.
Es katrā ziņā tagad ar interesi gaidīšu Raičas atgriešanos valstvienībā tik laikam gan pie cita trenera.... Un tad arī varēsim redzēt, kam bija taisība - Znaram, man kas lāga Raičam vietu izlasē neredz, jo spēles stils PČ un OS ir bišķi atšķirīgs no NHL spēlētā vai Tev u.c. kas uzskata, ka Raiča izlasei tomēr noderētu un it seviški aizsardzībā! Iespējams, ka cīņā pie bortiem un vārtu priekšā viņš arī noderēt, ja mums grupā būtu piem. kādi somi, kanādieši vai jeņķi (tā teikt -visi kas piekopj izteiktu spēka spēli), bet šaubos vai arī Raiča kaut ko varētu izdarīt pret ātrajiem un tehniskajiem krieviem, slovākiem un golu mūsu vārtos salidotu mazāk....

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 14:00, pirms 15 gadiem
Buffalo rakstīja: Un nezvai tikšana uz Olimpiādi ir jāuzskata par afigeno panākumu. Ja tā, tad mēs neesam hokeja valsts. Nez vai netikušajiem ir tik daudz KHL/NHL spēlētāju. Ir jācīnās arī šeit, nevis jāpadodas. Es gan saprotu spēlētājus, Znaroks nemāk motivēt. Viņš tikai māk iedvest pesimismu.
vai tad mēs esam hokeja valsts? vai par hokeja valsti var uzskatīt valsti, kurā nav profesionālas hokeja līgas un ir tikai 2 profesionāli klubi?

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:03, pirms 15 gadiem
moreno rakstīja: Znarokam pašam nav rakstura, lai pateiktu ka viņa "čomi" sūkā ledu vienkārši. Kā tas ir ka pirmajā intervijā iekš ltv7 no vankuveras, šis saka:"čaļiem zajebis forma, sitoties pēc play off, Dinamieši labā kondiškā ir un nekādus smagos treniņus mēs neņemam", a pēc speles ar čehiju značoku vairs nevar pazīt, laikam jau galvu saspiedis un tik lej "čaļi jau Rīgā bija lupatas, jo dinamieši skrienot pēc play off, nu galīgi nav formā". Kādeļ tad ņemt spēlētāju kas nav formā, kas nevar pavilkt kājas pa ledu. Gudrinieks Miņins kaut ko lej, par Šuplera shēmām, tu kaut kur redzi ka Jūlis stāv uz komandtiltiņa blakus Harim un Oļegam????
Tas vienkārši pierādā faktu čaļiem nav attieksmes, kā viņi ir palaidušies kluba, tā arī izlase. Btw cik daudz no šīs sastāva spēlēja Šveicē pērn??? ta ka nevajag te stāstīt ka špīleri laiž kaut kādas šuplera shēmas. Japiekrīt, ka pie vainas ir attieksme!!! katru spēli arī tie paši eksperti atkārto, jāiztur pirmās 10min, jāiztur pirmās 10min. paši špīleri saka ka sākums ir slikts vienmēr....tad ko viņi neko nedara lietas labā, ja jau zin ka mēsli tiek vārīti pirmajās 10min
Nu par to fizisko tieši otrādi Znaroks teica ,ka Dimanieši ir mazliet takā saguruši un tapēc baidās trenniņos likt slodzes . Un te diemžēl jāsaka atkal izrādās ka mūsējie ir paši nogurušākie , ķipa pārējiem pirms olimpiādes spēles nav bijušas atšķirībā no mūsējiem . Skumji.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:03, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: vai tad mēs esam hokeja valsts? vai par hokeja valsti var uzskatīt valsti, kurā nav profesionālas hokeja līgas un ir tikai 2 profesionāli klubi?
Mēs, patiesībā, skaitāmies hokeja valsts, jo jau 13 gadus esam A grupā, kas ir elite.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:05, pirms 15 gadiem
to Abrags

Tu aizmirsi viņam atgādināt,ka pat šie divi klubi nespēlē savas valsts regulārajā čempionātā.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:09, pirms 15 gadiem
te jau nav ko striideeties, ir kkadi pokemoni kas tikai uz ienaak saitaa lai noliktu muusu olmpieshus!! stuulbie maajaas seedeetaaji, pashi neko nerubii, bet tos kuri rubii tos noliek! muljkji juus siikie pokemoni esat

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 14:10, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: 1. Tev taisnība par Tjutinu. Sajaucu ar Zjuzinu
Par "kopumu" - ja būtu olimpiādē jāspēlē ar katru komandu līdz 3 vai 4 uzvarām, tad, protams, kopumā nav variantu ne LAT,ne BLR, ne SUI,
bet atsevišķā spēlē (piem., RD-ASK, RD-Magņitka, Dinamo Maskava-RD utt) neks neeispējams nav.
2. Jebkura komanda paņemtu Jašinu, Fjodorovu,Zubovu,Vainhandlu par 100tkUSD Kas KHL ir Umarks, bet SWE bija zvaigzne un Edmantona viņa ļoti gribēja.
3. Znarokam, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir spēcīgāki izpildītāji. Ja jau tagad ir tādi rezultāti, tad jau play-off, kā minumums ir jātiek atoņniekā un ja tiks tad būs dziesma, bet ko mēs varam izdarīt pret Ufu, Magņitku,ASK, Dinamo Maskava, tur tak spēlē KHL krejums Vai pareizs domu gājiens?
1. Tikpat labs "kopums" ir Latvijas izlase pret TOP izlasēm kā vienotu veidojumu. Un arī ar variantiem ir kā ir.
2. Edmontona Umarku gribēja apr tik par cik. Precīzāk būt teikt, ka viņi gribēja paņemt Umarku savā sistēmā, lai atvieglotu tālākās operācijas ar viņa piesaisti "lielajai" komandai.

Par Jašinu un Co... ja viņi paši vēl piemaksātu, tad vispār VISAS NHL komandas stātos rindā... Tikai lieta tāda, ka, liekas, NHL līgumu minimums ir 0.5 miljoni sezonā (vetrāniem arī ir kkādi īpaši noteikumi).

3. "MVD", kā vieniem no turnīra līderiem, ir jātiek pēc iespējas tālāk. un nedomāju, ka TOP 8 (līgas mērogā) viņus apmierinās.
Par "Dinamo" varējumu PO pret TOP komandu varēja pārliecināties pirms gada. Šogad, maz ticams, ka būs kkas mainījies.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:11, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: vins ir jaatlaiz no darba ,ne jau par rezultatu olimpiade, bet par to ka vins tikai sini olimpiade uzzinaja NHL speletaji ir galvas tiesu paraki par KHL .Jaatlaiz par Ivanana un Kuldas nepanemsanu izlase,par nekompetenci, par to ka nemak izmantot Ivananu .......
1) kāpēc viņam būtu bijis vajadzīgs Ivanāns, kurš NHL maizi pelna kā policists ar vidēji 4 minūtēm laukumā katrā spēlē? Tu domā, ka spēlējot pēc IIHF noteikumiem viņu varētu produktīvi izmantot? Otrkārt, pašam Ivanānam īsti nav pieredzes aizvadīt laukumā vairāk par 4-5 minūtēm spēlē - viņam vajadzētu ilgāku laiku, lai adaptētos šai situācijai; šoreiz laika galīgi nebija.
2) Kulda - kāpēc tāda uzmanība vienam AHL spēlētājam (ak jā, kurš pat aizvadījis 2 spēles NHL). Kāpēc Tu domā, ka Kulda, kurš nekad nav spēlējis LV izlasē, pēkšņi perfekti saprastos ar komandas biedriem??? atgādināšu, hokejs ir komandu spēle nevis individuālais sporta veids...

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:12, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Jo Latvija viņam vairāk asociējas ar Dinamo! Kā arī kā tavuprāt viņam vajadzētu teikt: Iz***ām no visām malām? Arī pret čehiju +- darījām to, ko mums ļāva. viņi palaida grožus bik pa vaļīgu un dabūja! Protams, arī mēs pusotru periodu nospēlējām normāli
Tieši tā, mēs spēlējam tā kā mums ļauj.... Bet džekiem vismaz būs pieredze, bet vai tas ko dos.. redzēsim nākotnē

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:12, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Mēs, patiesībā, skaitāmies hokeja valsts, jo jau 13 gadus esam A grupā, kas ir elite.
Jā, tikai viena lieta, ka ja tā turpināsies, tad aizies šī paaudze un priekš PČ katru pavasari LHF varēs rīkot atklātās pārbaudes priekš visiem gribētājiem, jo spēlēt nebūs kam.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:13, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, tikai viena lieta, ka ja tā turpināsies, tad aizies šī paaudze un priekš PČ katru pavasari LHF varēs rīkot atklātās pārbaudes priekš visiem gribētājiem, jo spēlēt nebūs kam.
Nu, no 1997. gada paaudze jau vienu reizi ir nomainījusies, viss ar panākumiem, jācer, ka tāda būs arī nākamā.

     [+] [-]

, 2010-02-21 14:14, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Mēs, patiesībā, skaitāmies hokeja valsts, jo jau 13 gadus esam A grupā, kas ir elite.
a kādi ir hokeja valsts parametri? kam jābūt, lai skaitītos par hokeja valsti

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 14:15, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: a kādi ir hokeja valsts parametri? kam jābūt, lai skaitītos par hokeja valsti
Protams, noteiktu likumu nav, bet, kurš uzdrošinātos apšaubīt, ka Krievija un Kanāda ir hokeja valsts?
Domāju, ka hokeja valstij ir jābūt stabilai top 12 valstij