Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Olimpiādē ir viss pasaules hokeja krējums"

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Znaroks: "Olimpiādē ir viss pasaules hokeja krējums"
Spēlē ar Slovākiju Edgara Masaļska vārtos pabija sešas ripas.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Zaudējums Slovākijai ar 0:6 salika visus punktus uz mūsu hokejistu cerībām grupā dabūt 3. vietu. NHL tomēr ir NHL. To redz visi. Arī Oļegs Znaroks.

- Vai bija uzdevums spēlēt nikni? Pirmā maiņa uzreiz nesās virsu viņu aizsargiem.
- Slovākija spēlē ar trim aizsargu pāriem, tie ir lieli un dūšīgi, tāpēc gribējām viņus mazliet patrenkāt. Izlīst viņiem aizmugurē.

- Vai Miķelis Rēdlihs mazliet nepārcentās?
- Bija uzdevums pirmās desmit minūtes nospēlēt bez noraidījumiem. Ja ir noraidījums, spēle uzreiz tiek salauzta, tā arī dabūjām pirmo ripu savos vārtos.

- Kā tu domā: vai slovāki bija izstudējuši Masaļska spēles manieri, ka jāmet pa augšu?
- Piecas ripas tā iemeta, bet Edžu vainot nevar, jo ripas bija līdz ar vārtu stabiņu. Neko nepadarīsi - slovāku aizsargi prot mest. NHL aizsargi.

- Un uzbrucēji arī!
- Tieši tā! Bet vairāk gan meta aizsargi, turklāt vārtu stūros.

- Varbūt jāvaino mūsu aizsargi, kas Edžam aizsedza redzamību metiena brīžos.
- Mēs tagad varam daudz ko runāt, bet Slovākijai bija laba komanda - tomēr NHL spēlētāji ir NHL spēlētāji. Bet mums pēc vakardienas spēles ar čehiem pietrūka arī spēka. Tajā spēlē atstājām daudz emociju. Bez nopietnas gatavošanās, kā tas ir pirms pasaules čempionātiem, mums ir grūti uzspēlēt. Uz pasaules čempionātiem mums ir mēnesis - pusotra laika, lai tam sagatavotos. Tad var uzdzīt kondīciju, lai spēka pietiktu visam turnīram. Pirms olimpiādes šāda sagatavošanās nav. Paši redziet: būtībā Rīgas ''Dinamo'' spēlē olimpiskajās spēlēs. Kluba komanda spēlē pret Slovākijas izlasi, kurā 13 spēlētāji ir no NHL. Uz lietām ir jāskatās reāli. Palasu internetā un nesaprotu, vai cilvēki nesaprot, kāds hokejs tiek spēlēts olimpiskajās spēlēs, vai arī ir dabūjuši ar miltu maisu pa galvu.

- Kas mums šeit Vankūverā bijis pats labākais? Puse spēles ar čehiem?
- Šodien sākums nebija slikts. No trim spēlēm tas noteikti bija labākais.

- Bet vienalga -2:44 un pirmā ripa mūsu vārtos.
- Olimpiskās spēles tomēr ir cita ranga turnīrs nekā pasaules čempionāts. Kad izcīnām ceļazīmi uz spēlēm, visi kliedz, ka esam malači. Bet negribam saprast, ka te ir viss pasaules hokeja krējums. Pat slovāki, kas IIHF rangā ir zem mums. Un tā nav ne Vācija un Norvēģija, bet spēcīga komanda ar NHL večiem. Mums Vankūverā bija pati stiprākā grupa un mums pat nebija izredžu pasisties ar kādu - kā Šveicei, Baltkrievijai, Vācijai un Norvēģijai.

- Ar mūsu meistarības komandām.
- Jā. Bet vienalga mēs esam dabūjuši labu hokeja skolu un būs vēl viena spēle šajā skolā.

- Vai tu Vankūverā izlasei atklāji vēl vienu centra spēlētāju?
- Man nebija kur sprukt. Es taču nevaru likt spēlēt kā centram Harijam Vītoliņam. Saprotiet paši: mums sastāvā ir diezgan lielas problēmas.

- Droši vien kvalifikācijas kārtā neatteiktos vēlreiz uzspēlēt ar Bikovu?
- Pirms spēles ar Slovākiju jau bija skaidrs, ka turnīra svarīgākā spēle būs nākošā. Ar ko spēlēt? Puiši tagad divas dienas atvilks elpu, jo šodien pat sarkanie (Vasiļjeva trijnieks, J.M.) vairs neizskatījās tik svaigi.

- Un pat Skrastiņš tāds nebija.
- Jā. Otrā spēle pēc kārtas pret tādu komandu kā Slovākija, kas vakar turklāt arī nespēlēja...

- Droši vien ir kāda komanda, ar kuru gribētos spēlēt un arī tāda, ar kuru negribētos saskrieties.
- Gribētos ar Norvēģiju, bet neizdosies mums ar viņiem tikties. Pirms spēles ar slovākiem ticējām, ka varam, bet sāncenšu meistarība ir ļoti augsta. Un met arī slovāki pa vārtiem ļoti meistarīgi.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:00, pirms 15 gadiem
svetat rakstīja: Jāgrs pēc spēles ar Čehiju teica, ka Latvija ir pelnījusi būt OS tikai tāpēc ka mūsējie cīnās no pirmās līdz pēdējai minūtei! Un protams te lielākai daļai "profiņiem" tā neliekas, jo redz mūsu vietējais superstārs nevar apstādināt Ovečkinu salīdzināji? 2us pilnīgi atšķirīgus līmeņa spēlētājus!! Tas ir tas pats kas salīdzināt Zapiņu ar Lexusu, abiem ir iekšā, tikai vienam nav "pieredze"!!

manuprāt, izlasei ir problēmas ar psiholoģisko noskaņojumu pirms spēlēm! Jo kad grib un izdodas, tad sanāk arī slovākus, čehus un krievus piespiest viņu zonā!!

Atbalstīsim savējos, jo tas viņiem ir vajadzīgs!!
Jo Latvija viņam vairāk asociējas ar Dinamo! Kā arī kā tavuprāt viņam vajadzētu teikt: Iz***ām no visām malām? Arī pret čehiju +- darījām to, ko mums ļāva. viņi palaida grožus bik pa vaļīgu un dabūja! Protams, arī mēs pusotru periodu nospēlējām normāli

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 13:01, pirms 15 gadiem
Pirms OS dažās kanādas intervijas teica kad latvija skaitaas vajakā komanda OS sakuma es pa to smejos domāju kad, mes noteikti esam stiprāki pa norvēģiem bet tgd pasveru kad ta ir istenība, speletāji to interviju ari noteikti bija dzirdējuši un apstiprinaaja intervija teikto, Latvija ir vaja..

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:01, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: nu bet Znaroks pats visu laiku atrunājas, ka redz pretiniekiem ir NHL spēlētāji un tas arī visu esot izteicis!!!

Un par tiem līmeņiem, nav jau tik svarīgi cik spēles esi uzspēlējis NHL, bet ja kautk 1 vai divas spēles, tas nozīmē ka tu jau esi NHL līmeņa spēlētājs.

Un par to ka Ivanāns māk tikai kauties, Jums pašiem nav apnicos visu laiku drilēt. un vēl davai pieminiet to vienu piekrītu muļķīgo noraidījumu. Mož nomainiet PLATI vienreiz.
tur jau ta lieta, ka sitie Ivanana piesauceji nesaprot, ka Znaroks ir domajis reali labus NHL vechus, kuri reali NHL gust punktus un ir savu komandu vilceji, nevis tadi ka Raitis, kuri paslido 5 minutes, pagrustas, izkaujas un game over!

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:03, pirms 15 gadiem
taisniba

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:06, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, īstās "zvaigznes" nosauci Soča OS līdz šim aizvadījis 2x augstākā līmenī par Duļevski, bet Sorokins vairāk noderēs PČ.
Tu pats hokeju neesi speeleejis pat skolas liimenii. Sotnieks atbriivojas no shaibas cik vien aatri var, ja gadiijuma peec pie vinja taa ir nonaakusi.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 13:07, pirms 15 gadiem
LV izlases taktika, pareizāk O.Z. : spēle no aizsardzības uz pretuzbrukumiem, ja pretinieks videjā zonā sāk pārtvert spēli, tad ejam aizsardzībā, ja pretinieks sāk spiest zonā, pārejam uz pilnīgu aizsardzību, ja pretinieks bieži sāk mest pa vārtiem un iemet, tad viņi ir spēcīgi un mēs tur neko nevaram padarīt.....varbūt kādreiz derētu izmantot citu taktiku? ah, nu ja mūsējiem nepadodas precīzas piespēles.... tad sēžam kaut kur pie savas vārtu līnijas...

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:07, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Uz ko Raitis ir spējīgs uzbrukumā?
Uz to pašu uz ko lielākā daļa izlases spēlētāju + viņš arī metīs pa vārtiem (metienu kvalitāte ir cits jautājums).

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:08, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: tak seit parak daudz debilu cilveku, kuri doma, ka ja Latvija spele olimpiade, tad viniem tur obligati jauzvar Cehija, Slovakija utt
Tu esi viens no viņiem!

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:09, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: ''Palasu internetā un nesaprotu, vai cilvēki nesaprot, kāds hokejs tiek spēlēts olimpiskajās spēlēs, vai arī ir dabūjuši ar miltu maisu pa galvu.''

Ideals teikums
ja pēc sagrāves treneri neviens nelamā ,tas nozīmētu tikai to ka neviens netic ka komanda spēj nospēlēt labāk vai hokejs nevienu neinteresē

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:09, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: Un par to ka Ivanāns māk tikai kauties, Jums pašiem nav apnicos visu laiku drilēt. un vēl davai pieminiet to vienu piekrītu muļķīgo noraidījumu. Mož nomainiet PLATI vienreiz.
nu vinsh vel slidot prot, ok

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 13:09, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kur tad Tu izmantosi Ivanānu? Ātrajos pretuzbrukumos?
ku tu aita te lien ????????

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:10, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: tu vel pasaki, ka ja Ivanans nekautos vins tapat speletu NHL
nuju prommeteji izlase nav vajadzigi!
kada vel neprasme izmantot?! kapec tad NHL vinu tikai i izmanto ka kadu pagrust, pastumt, vai iekaustit? varbut tapec, ka NHL limena uzbrucejs no vina nemuzam nesanaktu!
To es nesaku, bet pasaki, ka NHL kapātājs nenoderētu pret spēcīgiem pretiniekiem uz mazā laukuma!
Ivanāns jau IR NHL līmeņa hokejists, tikai viņam ir PAVISAM CITI uzdevumi. Kaušanās ir tikai viens no šiem uzdevumiem.
Un Tu tiešām domā, ka vairāk pagrūstot, pastumdot pretiniekus, mūsējie aizsardzībā nenospēlētu veiksmīgāk?
Galu galā atceries, ka Znaroks ir KHL nevis NHL treneris, tāpēc viņš tik labi neizprot NHL spēles stilu, kā rezultātā nemaz neparastu lāgā izmantot Ivanāna iemaņas...lai gan to jau mums ir bijusi izdevība novērto. Būtu mums z-amerikāņu treneris, gan redzētu, ka Raiča tiktu paņemts izlasē. Starp citu, arī Bārtuli Znaroks ne pārāk bija iemīļojis.

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:11, pirms 15 gadiem
Mr.Proper rakstīja: LV izlases taktika, pareizāk O.Z. : spēle no aizsardzības uz pretuzbrukumiem, ja pretinieks videjā zonā sāk pārtvert spēli, tad ejam aizsardzībā, ja pretinieks sāk spiest zonā, pārejam uz pilnīgu aizsardzību, ja pretinieks bieži sāk mest pa vārtiem un iemet, tad viņi ir spēcīgi un mēs tur neko nevaram padarīt.....varbūt kādreiz derētu izmantot citu taktiku? ah, nu ja mūsējiem nepadodas precīzas piespēles.... tad sēžam kaut kur pie savas vārtu līnijas...
uz laukuma sajuuta ir kad mums nav nevienas taktikas, tik meģinam dabut ripu un mest

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:12, pirms 15 gadiem
Žēl Znaroka, kuram nākas lasīt šīs saucamo "fanu" komentārus. Arī tas viņu negatīvi ietekmē, tā kā jūs paši esat vainīgi. bet cerams varbūt sadusmos, un parādis, kas ir Latvijas izlase.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:12, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: tur jau ta lieta, ka sitie Ivanana piesauceji nesaprot, ka Znaroks ir domajis reali labus NHL vechus, kuri reali NHL gust punktus un ir savu komandu vilceji, nevis tadi ka Raitis, kuri paslido 5 minutes, pagrustas, izkaujas un game over!
ja Ivanans spele NHL 5 min, un nav vajadzigs LV izlasei, tad ko tur dara BAC speletaji,kuri pat tur nevar golu iemest ???????????????

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:13, pirms 15 gadiem
Demisiju Znarokam! Aŗprāts! Man ir tāds kauns par savas valsts izlasi. Tā spēle pret Slovākiju bija parodija nevis hokejs, tā beija necieņa pret līdzjutējiem. Principā visas spēles bija parodija 0-3 pēc pirmā perioda - tā jau vairs nav neveiksme tā ir likumsakarība...šitie visi salaboni - Rēdlihi, Dārziņš, Cipulis utt viņi visi ir šestjorkas. Tie paši slovāki nebija vajāki pirms 8 gadiem, iespējams tas sastāvs bija vēl stiprāks jo visi šie spēlētāji bija jaunāki, un tad bija 6-6 jo mums bija tādi veči kā Ozoliņš, Beļavskis, Vītoliņš, Kerčš, Fanuļs, vot tie veči cīnījās, tiešām cīnījās un nebija atsaldēti mudaki kuri vienmēr sāk ar 0-3 gan izlasē gan klubā. Bet tagad....man vienkāŗsi pre'tgi skatīties kā mūsējie spēlē. Latvijas hokejam ir regress pilnigi noteikti.

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:13, pirms 15 gadiem
chau! ataa rakstīja: Tu pats hokeju neesi speeleejis pat skolas liimenii. Sotnieks atbriivojas no shaibas cik vien aatri var, ja gadiijuma peec pie vinja taa ir nonaakusi.
Un ja jau Tu tā saki, tad nekad neesi redzējis NHL maču, jo tur viss notiek zibenīgi, tāpēc Sočas gadījumā viņš rīkojas pat ļoti pareizi. Labāk darīt kā Galviņš un Laviņš, kuri pietur ripu tik ilgi, kamēr viņiem to nozog, turklāt ne reizi vien.

Un kā Tu vari zināt par manu līmeni hokejā? Nosapņoji?

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:14, pirms 15 gadiem
Es gan domaju ka vaina ir mazajos laukumos un saspele.Ir japiekrit, ka 1 ar pus nedelju nevar labu saspeli uztaisit un vel jo vairak , ka tie ir mazie laukumi kur mums ipashi nav veicies atceroties Pasaules chempi Kanādā.Visas speles redzams ka musejie ta laga nevar iedot normalu piespeli, var jau redzet to kljudu ka nepanjema Kuldu kas tomer dien diena spele uz mazajiem laukumiem, par Ivananu vel varetu pastrideties, jo nezin, ka vinjam ar tiem noraidijumiem butu gajis.
Salidziniet to sastavu Slovakijai kas speleja pedeja Pasaules chempii un tgad( WC-5 NHL spelataji 13 eiropas speletaji un dazhi KHL,Olimpiade-12 NHL spelataji plus parejie KHL un TIKAI viens ko Slovakijas chempioanata) un mums gandriz tie pashi, kas WC speleja.Spriediet pashi.

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:15, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kur tad Tu izmantosi Ivanānu? Ātrajos pretuzbrukumos?
Pie bortiem, aizsardzībā, vārtu priekšā...visur

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:15, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Žēl Znaroka, kuram nākas lasīt šīs saucamo "fanu" komentārus. Arī tas viņu negatīvi ietekmē, tā kā jūs paši esat vainīgi. bet cerams varbūt sadusmos, un parādis, kas ir Latvijas izlase.
Vsp mes Znarokam neko sliktu nesakam bet meģinam labot viņa kļudas, to visu ko mēs te rakstam viņš pats zin, tapec viņs ir treneris, domaju kad pats tiks galā bet mēs te varam diskutēt mužīgi..

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 13:16, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: tur jau ta lieta, ka sitie Ivanana piesauceji nesaprot, ka Znaroks ir domajis reali labus NHL vechus, kuri reali NHL gust punktus un ir savu komandu vilceji, nevis tadi ka Raitis, kuri paslido 5 minutes, pagrustas, izkaujas un game over!
vienīgi ka vismaz spēka viņam pietiktu nevis kā izrādās čaļiem divas dienas spēles un cauri ir, visi jau piekusuši.

Pie tam vajadzēja uzreiz domāt ka būs mazie laukumi kādi ir NHL līdz ar to visiem NHL ir priekšrocības atiecībā pret tiem kas spēlē Eiropā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-21 13:17, pirms 15 gadiem
sorry - negribās lasīt visus tekstus, bet gribās pateikt - vai tad NHL zvaigznes mūsējos plosīja??!

gan krieviem, gan slovākiem mūsējos pa laukumu tāpat vazāja KHL vīriņi ..

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:18, pirms 15 gadiem
Oļeg,............kārtīgs kučieris ar pātagu zirgus sit nevis tādēļ, lai tie nokristu, bet gan tādēļ, lai tie rikšotu ātrāk !

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 13:20, pirms 15 gadiem
slovaki vispar ļoti labi spēlē varētu tikt arī pusfinālā

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:21, pirms 15 gadiem
DjArchy rakstīja: slovaki vispar ļoti labi spēlē varētu tikt arī pusfinālā
da uz mūsu fona visas izlases pagaidām izskatās, ka būs potenciālās finālistes

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 13:22, pirms 15 gadiem
Te nav ko pērties piekrītu intervijā teiktajam mēs nevaram nospēlēt augstā līmeni visas spēles Slovāki bija svaigaki un likumsakarīgi mūs apspēlēja visās pozīcijās asas atras un precīzas piespēles. Vienīgais žel ka Oļegs neielika vartos Naumovu jo spēle bija zaudeta. Otrkart man gan liekas ka Masaļskis nospēlēja tomer diezgan slikti ,ja viņš glāba daudz reizes bet tapec jau vartsargi ir ka ir jaglābj. Tomer tehniski paverojot visas ripas bija no zilās līnijas un ka metiens tā varti. Tas mūsu speletajus arī padara nedrosus un līdz ar to spele pajūk. trenerim tomēr vajag to redzet un spēles laikā pamainīt virknejumus gan uzbrukumā gan aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:25, pirms 15 gadiem
tagad visiem, kas te sapnoja ka KHL ir baiga liga cerams ir acis mazliet atverusas ,nakosreiz vinas atversies ,tad kad Znaroka vieta cits treneris paradis, ka ari si komandu var paradit sakarigu speli ,pec siem rakstiem man liekas ka daudzi rakstitaji pazist vienu treneri, Znaroku,bet ir jau citi ari ....
Slēpts komentārs: als

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:29, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: tagad visiem, kas te sapnoja ka KHL ir baiga liga cerams ir acis mazliet atverusas ,nakosreiz vinas atversies ,tad kad Znaroka vieta cits treneris paradis, ka ari si komandu var paradit sakarigu speli ,pec siem rakstiem man liekas ka daudzi rakstitaji pazist vienu treneri, Znaroku,bet ir jau citi ari ....
To ka KHL ir cits līmenis par to nemaz nesaubamies bet KHL nevar salīdzinat ar olimpisko turnīru kur ir pasi labākie. Priekšrocība protams ir mazie laukumi kur jaspele vairak uz vartiem nevis pozicionali poa visu laukumu ko visu laiku censas darīt Latvijas izlase un trīs reizes kāpj uz grabekļiem

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:30, pirms 15 gadiem
Par Ivanānu- Uz doto brīdi mums vārtu priekšā reāli cīnās sprukts un...
Skrastiņš. Ivanāns ļoti noderētu! Kā arī te kāds sūdzējās, ka visi pretinieki ir lieli... lūk atbilde. Ivanāns ir gana liels un spēcīgs! kā minimums varētu nosegt vārtu priekšu, kas mums ir liela problēma! Izlasē Ivanāns nespēlē tik rupji! viss ir atkarīgs no trennera dotā uzdevuma! Kā arī Ivanāns vismaz kaut ko darītu, un dabūtu sodus, Reķis krāja noraidījumus kā pastmarkas! Un reāli jēgas nebija nekādas!
Te ļoti bieži izskan: "Domājat ja būtu Kulda, tad mēs vinnētu?"
Nē nevinnētu! Bet Kulda bija pelnījis vietu izlasē! viņš smagi strādāja un labi spēlēja AHL! Ko nevar teikt par to pašu Laviņu!
Kā arī viņš ir pieradis pie mazā laukuma un viņš ir tuvāk NHL nekā Laviņš! Bet...??? Kuldas nav, Laviņš ir!???
Varbūt, ja būtu par 1 censoņu vairāk, tad aizietu ķēdes reakcija! Varbūt arī nē, bet Laviņam būtu jāsāk spēlēt, jo viņam būtu konkurents! Tik pat labi varēja paņemt mūsu juniorus un pēc tam teikt: domājat, ka ja būtu Ņiživijs, Karsums, Skrastiņš, utt. mēs visus vinnētu? Tak padomājat ar galvu pirms rakstat! Ja ir iespēja nokomplektēt optimālu sastāvu, un netiek nokomplektēts ne optimāls ne jauns sastāvs, tad ko lai saka?
Oļegs pats iznīcina esošo konkurenci uz sastāvu, un pēc tam saka, ka tāda nav bijusi...

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:32, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Un šitā gada laikā viņš arī, domāju, ir metis ne vienu reizi vien pa vārtiem.... bet cik viņš ir savācis punktus (par vārtiem nemaz nerunājot) ša gada laikā...? Nevienu..... kāda jēga būtu no Ivanāna pret ātrajiem un tehniskajiem krieviem, čehiem slovākiem....? Skrietu ātrajos pretuzbrukumos.... Vai lai šis atkal izkautos ar Čaru...? Ok, pie bortiem, spēka spēlē un vārtu priekšā Ritis varētu labi pastāvēt, bet šaubos vai būtu labāk kā tas bija Halifaksā, kad Raitis bija komandā un bakstijās pa 4.maiņu.... es piem. neredzu kā viņu varētu izmantot izlasē gan PČ gan, OS kur tomēr tiek spēlēts bišķi cits hokejs (pēc stila) nekā NHL un kur tāda "policistu" būšana nav vajadzīga.... un vēl nav nekur teikts ka piem. kāds Znaroka pēctecis pie izlases stūres gribēs arī nākotnē ņemt tādu Ivanānu - "NHL spēlētāju" uz izlasi, jo arī reāli zinot kas ir Ivanāns viņš neredzēs, kur un kā viņu varēs izmantot.... ja vien Fazels pēkšņi nesadomā arī PČ atļaut "policistu" būšanu kā sugu un arī kauties kā NHL un par to dot tikai 5 minūtes.....
kartejais nozombetais kuram ir iestastits ka Ivanans mak tikai kauties, un atruma vins ieliktu lielakai dalai no LV izlases............

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:33, pirms 15 gadiem
Ontario, 13:13, pirms 5 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot
Demisiju Znarokam! Aŗprāts! Man ir tāds kauns par savas valsts izlasi. Tā spēle pret Slovākiju bija parodija nevis hokejs, tā beija necieņa pret līdzjutējiem. Principā visas spēles bija parodija 0-3 pēc pirmā perioda - tā jau vairs nav neveiksme tā ir likumsakarība...šitie visi salaboni - Rēdlihi, Dārziņš, Cipulis utt viņi visi ir šestjorkas. Tie paši slovāki nebija vajāki pirms 8 gadiem, iespējams tas sastāvs bija vēl stiprāks jo visi šie spēlētāji bija jaunāki, un tad bija 6-6 jo mums bija tādi veči kā Ozoliņš, Beļavskis, Vītoliņš, Kerčš, Fanuļs, vot tie veči cīnījās, tiešām cīnījās un nebija atsaldēti mudaki kuri vienmēr sāk ar 0-3 gan izlasē gan klubā. Bet tagad....man vienkāŗsi pre'tgi skatīties kā mūsējie spēlē. Latvijas hokejam ir regress pilnigi noteikti.

Tikai daļēji pareizi,jo;
1)tevis pieminētiem večiem bija krietni augstāka meistarība,nekā šobrīd esošiem izlases hokejistiem.Tiem iekšā sēdēja vecā PSRS izlase hokeja skola.
2) bet arī viņiem gadījās sāpīgi kritieni.Nemūžam neaizmirsīšu kvalifikācijas turnīru Šefildā,tas bija brīdis ,kad mūsējie slovākus par pretiniekiem neuzskatīja.Nāca slovākiem palīgā brāļi Ščastniji,kuri savus labākos gadus pavadīja NHL un nolika mūs pie vietas ar 7:1
No tā laika sākās slovāku ielaušanās hokeja lielvalsts vidū.Kaut gan Čehoslovākijas izlasē vienmēr spēlējuši labi slovāku spēlētāji.
Mums sastāvā bija gan Irbe,Čudinovs,Skrastiņš,Kerčs,Znaroks,Vītoliņš,
Beļavskis ,Fanduļs,Tambijevs utt.Tā kā viss notiek.Nevajag tikai stresot un prasīt neiespējamo.

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:33, pirms 15 gadiem
marcijs rakstīja: atšķirībā no Sprukta ja?
Tai skaitā.
Īstenībā pēc tās epizodes es vispār paliku ar muti vaļā... Pēc 4 labām (rezultatīvām) sezonām QMJHL un AHL + dažām spēlēm NHL (kam vajadzētu, tomēr, atsaukties uz spēli, tieši mērķtiecīgas iešanas uz vārtiem ziņā), spēlētājs iziet 1-1 un atdod atpakaļ... . Savā laikā bija uzbrucēji, kas ar trim pretiniekiem "uz kakla" gāja un iemeta golus.

Starp citu, šīs spēles ir arī labs uzskates materiāls tam kāpēc Latvijas hokejisti netiek NHL. Var jau teikt, ka komandu GM ir "lohi" vai sistēma neērta, taču pēc šādiem gājieniem viss kļūst skaidrs.

P.S. Tā nekādā gadījumā nav hokejistu "nolikšana". Mēs esam tur kur esam, vienkārši ir epizodes, no kurām prasītos izspiest vairāk.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 13:35, pirms 15 gadiem
normals pacans pec pec sadiem zaudejumiem pats aizietu, redzesim ????