Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1392, Did:0, useCase: 3

Austrālijas imigrācijas ministrs otro reizi anulē Džokoviča vīzu

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Austrālijas imigrācijas ministrs otro reizi anulē Džokoviča vīzu
Novaks Džokovičs pirmajā treniņā Austrālijā. Foto: Zumapress/Scanpix

Otro reizi īsā laikā anulēta pasaules ranga pirmā numura Novaka Džokoviča Austrālijas vīza. Šādu lēmumu šodien pieņēmis valsts imigrācijas ministrs. Tas nozīmē, ka, visticamāk, šogad tiks kronēts jauns ''Australian Open'' čempions, bet Džokovičam var tikt liegta iebraukšana Austrālijā turpmākos trīs gadus.

Jau pirmdien sāksies pirmais sezonas ''Grand Slam'' Austrālijā, taču pirms tā sākuma vislielāko ažiotāžu raisīja pasaules pirmā rakete Novaks Džokovičs, kuram vispirms piešķīra medicīnisko izņēmumu, bet vēlāk Austrālijas likumsargi neielaida valstī, tādējādi atceļot vīzu.

Džokoviča juristi apstrīdēja pieņemto lēmumu atcelt vīzu tiesā, kas pirmdien lēma par labu serbam. Advokāti savu argumentāciju pamatoja uz to, ka Džokovičs decembra vidū saņēmis pozitīvu Covid-19 testu, kā dēļ arī saņēmis medicīnisko izņēmumu. Tomēr juristu paustais vēlāk publiski radīja šaubas, jo Džokovičs no 16. līdz 18. decembrim apmeklēja vairākus pasākumus, vēlāk savā ''Instagram'' kontā atzīstot vienu kļūdu un atklājot, ka ceļošanas dokumentos neprecizitātes pieļāvis viņa aģents.

Džokoviča dalība ''Australian Open'', kurā viņš uzvarējis deviņas reizes, kā arī pēdējos trīs gadus pēc kārtas, tāpat bija apdraudēta. Austrālijas imigrācijas ministram bija iespēja pieņemt lēmumu vēlreiz atcelt Džokoviča vīzu, kas nozīmētu serba deportāciju no valsts, kā arī nevarēšanu atgriezties Austrālijā tuvākos trīs gadus. To imigrācijas ministrs arī ir izdarījis, kas nozīmē, ka, visticamāk, šī gada ''Australian Open'' Džokovičam ies secen.

Pagaidām gan Džokovičs var vēlreiz apstrīdēt pieņemto lēmumu tiesā un turpināt atrasties Austrālijā. Ja serbs spēlētu pirmajā ''Grand Slam'', tad pirmajā kārtā viņam pretī stātos tautietis Miomirs Kecmanovičs (ATP 78.).

Izmantotie resursi:
https://www.bbc.com/news/world-aust...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-14 15:02, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: Džoko droši vien ir devis nepatiesas ziņas migrācijas dienestam, vai nu par pārslimošanu vai ceļošanu uz citām valstīm.
Bet kas izbrīna ir pro vaxeru cenšanās ignorēt faktu ka pārslimojis cilvēks ir tikpat aizsargāts kā vaxēts. Kapēc Austrālija nelaiž iekšā pārslimojušus?
tas būs jāprasa Austrālijas valdībai, te diez vai tu atradīsi kādu, kas piedalījies šī konkrētā lēmuma pieņemšanā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-14 15:04, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nerādot ne uz vienu ar pirkstu rakstīšu, ka vislielākā problēma visā šajā epopejā, ka cilvēki gadiem neapmeklē pat ģimenes ārstus, lai apsekotu savu veselību, un ir iedomājušies, ka ir veseli kā rutki, jo, redz, piekopj veselīgu dzīvesveidu. Par šo problēmu ir runājuši/rakstījuši daudz mediķi.
Kas attiecas uz manu gadījumu, ģimenes ārsts tika apmeklēts gana regulāri. Pirms pāris gadien norāvu Laimu.

Vispār, tas arī ir dzirdēts - Laims kombinācijā ar šīm vakcīnām var saveidot "draugi nav labi" situāciju. Bet, acīmredzot, meinstrīma medicīnai ir pārāk maz datu, lai tur kaut ko deklarētu. Un arī laiks ir pārāk īss, lai kko izpētītu.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-14 15:09, pirms 3 gadiem
Vaxeri sit plaukstas un gaida Pļūta 16dozi ja sagaidīs

  +1 [+] [-]

, 2022-01-14 15:09, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Kompensāciju man prasīt ir bezcerīgi, jo, protams, kāds pārsteigums, mani jaunpiedzīvotie veselības traucējumi ģimenesārstprāt ar šprici nekādi nesaistās un tieku sūtīts uz balstvakcīnu

Es uz to raugos filozofiski. Man bija izvēles iespējas, iet potēties, vai nē. Izvēlējos iet. Nu, cilvēkam ir jānes atbildība par savām izvēlēm. Nav satraukuma.

Vienīgi, kā jau sacīju, nebūšu tiesātājs cilvēku izvēlēm nepotēties.
nu skaidrs. bet pats jau saproti, ka tas varētu arī nebūt saistīts ar poti un, ka tas vnk ir tavs pieņēmums? es nesaku, ka nav, bet, manliekas, ka nav arī īsti korekti visas savas likstas novelt uz poti. nu civlēki slimo un slimos un vienmēr būs pirmā reize, kad kādas problēmas nāks gaismā. lai vai kā, veselību un pilnīgi piekrītu tevis teiktam - pašiem jāuzņemas atbildība par saviem lēmumiem un rīcībām.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-14 15:09, pirms 3 gadiem
Covid fašisti

     [+] [-]

, 2022-01-14 15:11, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Kā grib šajā gadījumā izdarās nevis Džokers, bet imigrācijas ministrs. Nav saprotams viens, kas viņam ir devis tādas pilnvaras, tiesas lēmumus ignorēt?
Valsts likumi Tiesas spriedums atcēla konkrētu darbību. Tagad ir iespēja vēlreiz doties uz tiesu un apstrīdēt nākamo darbību. Ik ilgi tupīsi komentāros?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-01-14 15:12, pirms 3 gadiem
chau! ataa rakstīja: Nebiju domājis, ka sportacentra komentētājos ir tik daudz tupu covidfašistu.
Tapēc ka viņi neredz tālāk par sportu,viņi nevar loģiski domāt jo domā tikai par sporta rezultātiem.pofig ka šprice ir nepārbaudīta un eksperimentāla galvenais lai es redzu sportu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-01-14 15:16, pirms 3 gadiem
Novaks Dzokovics rakstīja: Jaa bleg Vecmeita tuparila, cilveks 50 gados nodzivo bez huynam un pekshni pec shluras panesas problemas. Un tad tu kopaa ar tupariliem gimenes aratiem pazino ka taas ir tavas iedomas un taa sanaca
tev tiešām ir grāmatas jāklausās, jo ar lasītā teksta uztveri problēmiņas ir - lasīt grāmatas nebūs diži liela jēga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-14 15:19, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu skaidrs. bet pats jau saproti, ka tas varētu arī nebūt saistīts ar poti un, ka tas vnk ir tavs pieņēmums? es nesaku, ka nav, bet, manliekas, ka nav arī īsti korekti visas savas likstas novelt uz poti. nu civlēki slimo un slimos un vienmēr būs pirmā reize, kad kādas problēmas nāks gaismā. lai vai kā, veselību un pilnīgi piekrītu tevis teiktam - pašiem jāuzņemas atbildība par saviem lēmumiem un rīcībām.

Esmu gana pārliecināts, ka manas radušās problēmas ir saistītas ar poti.
Protams, tur apakšā, visticamāk, bija vēl kaut kas - kā te rakstīju namejam, iespējams, pārslimotais Laims, kas, iespējams, veido kaut kādas nepareizas kombinācijas ar poti. Vai, ko pote varbūt, kaut kā "pārmērķējot" imūnsistēmu, aktivizē.

Ja tas ir tā, tad, protams, lielais jautājums, vai vainot poti vai tomēr Laimu? Taču ne jau es vienīgais, kam "apakšā" var būt vēl kaut kas. Un tad nu ir tā - līdzīgi kā kovids smagāk skar tos, kam kaut kas ir "apakšā", manuprāt, līdzīgi dara arī pote.

Bet, OK.
Lai jauka diena, jāmet miers.
Veselība ir atgriezusies, un tas ir galcenais.

     [+] [-]

, 2022-01-14 15:20, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Kas attiecas uz manu gadījumu, ģimenes ārsts tika apmeklēts gana regulāri. Pirms pāris gadien norāvu Laimu.

Vispār, tas arī ir dzirdēts - Laims kombinācijā ar šīm vakcīnām var saveidot "draugi nav labi" situāciju. Bet, acīmredzot, meinstrīma medicīnai ir pārāk maz datu, lai tur kaut ko deklarētu. Un arī laiks ir pārāk īss, lai kko izpētītu.
Šeit tu pats atzīsti, ka problēma nav vakcīnā, bet tava organisma stāvoklī uz vakcinācijas brīdi. Un vakcīna ir sekas, un nevis apstāklis, kurš izraisīja tavas veselības problēmas pēc vakcinācijas.
Nezinu kāpēc kāds ir iedomājies, ka jebkad tiks radīts kāds medikaments vai vakcīna, kurai ne pie kādiem apstākļiem nebūs blaknes. Paņemot jebkura medikamenta klāt pievienoto anotāciju ir redzama virkne iespējamo blakņu. Pat tiem medikamentiem, kuri ir apgrozībā gadu desmitiem. Pat parastiem vitamīniem var būt blaknes cilvēka veselības stāvokļa un ja tos lieto nepareizi rezultātā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-01-14 15:30, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Esmu gana pārliecināts, ka manas radušās problēmas ir saistītas ar poti.
Protams, tur apakšā, visticamāk, bija vēl kaut kas - kā te rakstīju namejam, iespējams, pārslimotais Laims, kas, iespējams, veido kaut kādas nepareizas kombinācijas ar poti. Vai, ko pote varbūt, kaut kā "pārmērķējot" imūnsistēmu, aktivizē.

Ja tas ir tā, tad, protams, lielais jautājums, vai vainot poti vai tomēr Laimu? Taču ne jau es vienīgais, kam "apakšā" var būt vēl kaut kas. Un tad nu ir tā - līdzīgi kā kovids smagāk skar tos, kam kaut kas ir "apakšā", manuprāt, līdzīgi dara arī pote.

Bet, OK.
Lai jauka diena, jāmet miers.
Veselība ir atgriezusies, un tas ir galcenais.
nav jau arī izslēgts, ka tas iepriekš izslimotais kovids ar nav kādu seku atstājis. jo vairāk personīgā pieredze ar long covid no tuvinieku puses, jo vairāk sāku raustīties no tās slimības, ja godīgi. labi, ja tur 60+ nepārāk veselīgam civlēkam pēc pārslimošanas vēl pēc pusgada aug augšējie elpceļi ciet tādā līmenī, ka būs jātaisa operācija un trubiņa kaklā jāliek, tas ir viens, bet, kad jauns (zem 40), veselīgs, fiziski aktīvs un spēcīgs cilvis, relatīvi viegli pārslimojot, pēc tam nespēj 50m noiet bez elpas trūkuma un tad vēl tā "brain fog".. tas gan uzdzen šermuļus.

p.s. tiešām labi, ka veselība atpakaļ, lai arī turās!

     [+] [-]

, 2022-01-14 15:31, pirms 3 gadiem
Nožēlojami komentāri. Laikam viss Evas birojs pēkšņi pārmeties uz Sportacentru, lai sāktu sist guļošo.
Bet, atgādiniet, lūdzu, vai tad visa šī vispasaules cilvēku pazemošanas epopeja nebija saistīta ar veselību un inficēšanos?
Un tagad pasakiet, ko, no veselības aizsardzības viedokļa, apdraud Austrālijā cilvēks, kurš ir tikko pārslimojis COVID-19? Vombatus un bruņnešus?
Vai arī tā ir klaja politiska izrēķināšanās ar tiem, kuri uzreiz nekrīt gar zemi un nebučo tankus un ķirzas zābakus? Esmu lasījis visu, gan par Džoko inficēšanos, gan diviem negatīviem ātrajiem testiem nākamajā dienā, gan pozitīvu PCR testu trešajā dienā, gan braucienu uz Spāniju, gan interviju žurnālistei savās mājās, jau zinot par pozitīvo testu, tāpat neskaitāmas reizes esmu bijis un zinu Balkānu tautu kāri uz šmaukšanos, bet neviens pagaidām neko citu, kā tikai aizdomas nav pierādījis.
Tāpat zinu, ka tiesa viņu ielaida Austrālijā nevis kādu medicīnisku iemeslu dēļ, bet tāpēc, ka robežsargi nedeva iespēju un laiku Džoko sniegt paskaidrojumus, parkāpjot savas pilnvaras. Un ministra rīkojums arī nepārsteidz, tas bija gaidāms, jo Ausijiem tagad visiem ļipa trīc no sava vēl piecreiz trakāka huntas režīma, nekā pie mums. Ja vēl Džoko būtu bijis amerikānis vai ķīnietis, bet kaut kādam serbam, kura valsti puse Austrālijas pat parādīt kartē nevarētu, nav izredžu.
Neesmu ne vienā, ne otrā pusē, viss atbilstoši esošajai situācijai. Bet vai visa šī šodienas situācija ir pareiza? Vai esam gatavi vēl gadus piecus dzīvot šajā ellē, pat ja mums par to labi piemaksā? Padomājiet, komentētāji, par to, lūdzu!

  +1 [+] [-]

, 2022-01-14 15:36, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Tāda fakta nav, tas ir tikai antivakseru pieņēmums. Pārslimošana negarantē, ka nesaslimsi atkārtoti, jo vīruss mutē. Džokovičs vispār pārslimoja vai tikai bija pozitīvs tests?
Pārslimošana negarantē ka nesaslimsi atkārtoti, tāpat vakcinēšanās negarantē ka nesaslimsi atkārtoti.
Pētījumi rāda ka abi samazina risku saslimt, nonākt slimnīcā vai nomirt.
Ja tu to noliedz, tad tevi jāizolē no sabiedrības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-01-14 15:52, pirms 3 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Nožēlojami komentāri. Laikam viss Evas birojs pēkšņi pārmeties uz Sportacentru, lai sāktu sist guļošo.
Bet, atgādiniet, lūdzu, vai tad visa šī vispasaules cilvēku pazemošanas epopeja nebija saistīta ar veselību un inficēšanos?
Un tagad pasakiet, ko, no veselības aizsardzības viedokļa, apdraud Austrālijā cilvēks, kurš ir tikko pārslimojis COVID-19? Vombatus un bruņnešus?
Vai arī tā ir klaja politiska izrēķināšanās ar tiem, kuri uzreiz nekrīt gar zemi un nebučo tankus un ķirzas zābakus? Esmu lasījis visu, gan par Džoko inficēšanos, gan diviem negatīviem ātrajiem testiem nākamajā dienā, gan pozitīvu PCR testu trešajā dienā, gan braucienu uz Spāniju, gan interviju žurnālistei savās mājās, jau zinot par pozitīvo testu, tāpat neskaitāmas reizes esmu bijis un zinu Balkānu tautu kāri uz šmaukšanos, bet neviens pagaidām neko citu, kā tikai aizdomas nav pierādījis.
Tāpat zinu, ka tiesa viņu ielaida Austrālijā nevis kādu medicīnisku iemeslu dēļ, bet tāpēc, ka robežsargi nedeva iespēju un laiku Džoko sniegt paskaidrojumus, parkāpjot savas pilnvaras. Un ministra rīkojums arī nepārsteidz, tas bija gaidāms, jo Ausijiem tagad visiem ļipa trīc no sava vēl piecreiz trakāka huntas režīma, nekā pie mums. Ja vēl Džoko būtu bijis amerikānis vai ķīnietis, bet kaut kādam serbam, kura valsti puse Austrālijas pat parādīt kartē nevarētu, nav izredžu.
Neesmu ne vienā, ne otrā pusē, viss atbilstoši esošajai situācijai. Bet vai visa šī šodienas situācija ir pareiza? Vai esam gatavi vēl gadus piecus dzīvot šajā ellē, pat ja mums par to labi piemaksā? Padomājiet, komentētāji, par to, lūdzu!
Apsveicu!👍
Dienas muļķīgākais komentārs iekš SC!

     [+] [-]

, 2022-01-14 15:53, pirms 3 gadiem
Novaks Dzokovics rakstīja: Taa shlura neko negarante
Iedod velnam mazo pirkstiņu un tas paņems visu roku
Otiņš gan nenoticēs

     [+] [-]

, 2022-01-14 15:55, pirms 3 gadiem
Viss pareizi! Taču ozijiem jau sākotnēji viņu valstī nevajadzēja laist. Lieka klaunāde. Austrāļiem ļoti nepatīk tādi visādi "priviliģētie"...

     [+] [-]

, 2022-01-14 15:56, pirms 3 gadiem
Karlo rakstīja: Viss pareizi! Taču ozijiem jau sākotnēji viņu valstī nevajadzēja laist. Lieka klaunāde. Austrāļiem ļoti nepatīk tādi visādi "priviliģētie"...
Džoko domāja, ka viņam ir "svars"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-01-14 16:08, pirms 3 gadiem
Ndeki rakstīja: Tapēc ka viņi neredz tālāk par sportu,viņi nevar loģiski domāt jo domā tikai par sporta rezultātiem.pofig ka šprice ir nepārbaudīta un eksperimentāla galvenais lai es redzu sportu
Kārtējais domu gigants no vienīgā un īstenā burbuļa laikam esi.

     [+] [-]

, 2022-01-14 16:44, pirms 3 gadiem
Novaks Dzokovics rakstīja: Taa shlura neko negarante
protams ka negarantē, bet samazina risku (cerams)
es ielaidu šļuru, saslimu ar kovid, tagad dubulti aizsargāts bet pro vaxeri grib lai es vēl un vēl laižu šluru

     [+] [-]

, 2022-01-14 16:48, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: Pārslimošana negarantē ka nesaslimsi atkārtoti, tāpat vakcinēšanās negarantē ka nesaslimsi atkārtoti.
Pētījumi rāda ka abi samazina risku saslimt, nonākt slimnīcā vai nomirt.
Ja tu to noliedz, tad tevi jāizolē no sabiedrības
Decembra dati liecina: balstvakcīnu saņēmušie cilvēki slimnīcā nonāk 7,5 reizes retāk https://covid19.gov.lv/aktualites/d... Iedod datus par to, kā pārslimošana samazina risku saslimt, nonākt slimnīcā vai nomirt.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-14 16:50, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Iedod velnam mazo pirkstiņu un tas paņems visu roku
Otiņš gan nenoticēs
Es ticu ārstiem un zinātniekiem, nevis šarlatāniem un plānprātiņiem.

     [+] [-]

, 2022-01-14 16:53, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Decembra dati liecina: balstvakcīnu saņēmušie cilvēki slimnīcā nonāk 7,5 reizes retāk https://covid19.gov.lv/aktualites/d... Iedod datus par to, kā pārslimošana samazina risku saslimt, nonākt slimnīcā vai nomirt.
https://www.science.org/content/art...
https://www.theepochtimes.com/natur...
https://www.nbcnews.com/health/heal...

var strīdētiess kas iedod lielāku aizsardzību un pret kuriem varientiem but tas ka pārslimošana būtiski samazina turpmāko risku ir skaidrs

     [+] [-]

, 2022-01-14 16:53, pirms 3 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Nožēlojami komentāri. Laikam viss Evas birojs pēkšņi pārmeties uz Sportacentru, lai sāktu sist guļošo.
Bet, atgādiniet, lūdzu, vai tad visa šī vispasaules cilvēku pazemošanas epopeja nebija saistīta ar veselību un inficēšanos?
Un tagad pasakiet, ko, no veselības aizsardzības viedokļa, apdraud Austrālijā cilvēks, kurš ir tikko pārslimojis COVID-19? Vombatus un bruņnešus?
Vai arī tā ir klaja politiska izrēķināšanās ar tiem, kuri uzreiz nekrīt gar zemi un nebučo tankus un ķirzas zābakus? Esmu lasījis visu, gan par Džoko inficēšanos, gan diviem negatīviem ātrajiem testiem nākamajā dienā, gan pozitīvu PCR testu trešajā dienā, gan braucienu uz Spāniju, gan interviju žurnālistei savās mājās, jau zinot par pozitīvo testu, tāpat neskaitāmas reizes esmu bijis un zinu Balkānu tautu kāri uz šmaukšanos, bet neviens pagaidām neko citu, kā tikai aizdomas nav pierādījis.
Tāpat zinu, ka tiesa viņu ielaida Austrālijā nevis kādu medicīnisku iemeslu dēļ, bet tāpēc, ka robežsargi nedeva iespēju un laiku Džoko sniegt paskaidrojumus, parkāpjot savas pilnvaras. Un ministra rīkojums arī nepārsteidz, tas bija gaidāms, jo Ausijiem tagad visiem ļipa trīc no sava vēl piecreiz trakāka huntas režīma, nekā pie mums. Ja vēl Džoko būtu bijis amerikānis vai ķīnietis, bet kaut kādam serbam, kura valsti puse Austrālijas pat parādīt kartē nevarētu, nav izredžu.
Neesmu ne vienā, ne otrā pusē, viss atbilstoši esošajai situācijai. Bet vai visa šī šodienas situācija ir pareiza? Vai esam gatavi vēl gadus piecus dzīvot šajā ellē, pat ja mums par to labi piemaksā? Padomājiet, komentētāji, par to, lūdzu!
Džoko taču pats atzina, ka austrāļiem iesniegtie dokumenti bija kļūdaini. Tu dzīvo ellē? Es ne.

     [+] [-]

, 2022-01-14 16:58, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: https://www.science.org/content/art...
https://www.theepochtimes.com/natur...
var strīdētiess kas iedod lielāku aizsardzību un pret kuriem varientiem but tas ka pārslimošana būtiski samazina turpmāko risku ir skaidrs
Pirmais raksts ir par deltu, bet tagad jau ir omikrons, kas vēl nav pietiekami izpētīts. Un arī tur teikts, ka vienalga vajag vakcinēties.

     [+] [-]

, 2022-01-14 17:02, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Pirmais raksts ir par deltu, bet tagad jau ir omikrons, kas vēl nav pietiekami izpētīts. Un arī tur teikts, ka vienalga vajag vakcinēties.
1) onmicron is daudz mazāk bīstams
2) saka ka vajag vakcinēties no viedokļa ka tas ir drošāk cilvēkam kas nav ne saslimis ne vakcinējies, jo pats saslimšanas fakts rada risku. cilvēkam kas jau ir saslimis nav lielas jēgas un dati to parāda (nerunāju par riska grupām)