Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1392, Did:0, useCase: 3

Austrālijas imigrācijas ministrs otro reizi anulē Džokoviča vīzu

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Austrālijas imigrācijas ministrs otro reizi anulē Džokoviča vīzu
Novaks Džokovičs pirmajā treniņā Austrālijā. Foto: Zumapress/Scanpix

Otro reizi īsā laikā anulēta pasaules ranga pirmā numura Novaka Džokoviča Austrālijas vīza. Šādu lēmumu šodien pieņēmis valsts imigrācijas ministrs. Tas nozīmē, ka, visticamāk, šogad tiks kronēts jauns ''Australian Open'' čempions, bet Džokovičam var tikt liegta iebraukšana Austrālijā turpmākos trīs gadus.

Jau pirmdien sāksies pirmais sezonas ''Grand Slam'' Austrālijā, taču pirms tā sākuma vislielāko ažiotāžu raisīja pasaules pirmā rakete Novaks Džokovičs, kuram vispirms piešķīra medicīnisko izņēmumu, bet vēlāk Austrālijas likumsargi neielaida valstī, tādējādi atceļot vīzu.

Džokoviča juristi apstrīdēja pieņemto lēmumu atcelt vīzu tiesā, kas pirmdien lēma par labu serbam. Advokāti savu argumentāciju pamatoja uz to, ka Džokovičs decembra vidū saņēmis pozitīvu Covid-19 testu, kā dēļ arī saņēmis medicīnisko izņēmumu. Tomēr juristu paustais vēlāk publiski radīja šaubas, jo Džokovičs no 16. līdz 18. decembrim apmeklēja vairākus pasākumus, vēlāk savā ''Instagram'' kontā atzīstot vienu kļūdu un atklājot, ka ceļošanas dokumentos neprecizitātes pieļāvis viņa aģents.

Džokoviča dalība ''Australian Open'', kurā viņš uzvarējis deviņas reizes, kā arī pēdējos trīs gadus pēc kārtas, tāpat bija apdraudēta. Austrālijas imigrācijas ministram bija iespēja pieņemt lēmumu vēlreiz atcelt Džokoviča vīzu, kas nozīmētu serba deportāciju no valsts, kā arī nevarēšanu atgriezties Austrālijā tuvākos trīs gadus. To imigrācijas ministrs arī ir izdarījis, kas nozīmē, ka, visticamāk, šī gada ''Australian Open'' Džokovičam ies secen.

Pagaidām gan Džokovičs var vēlreiz apstrīdēt pieņemto lēmumu tiesā un turpināt atrasties Austrālijā. Ja serbs spēlētu pirmajā ''Grand Slam'', tad pirmajā kārtā viņam pretī stātos tautietis Miomirs Kecmanovičs (ATP 78.).

Izmantotie resursi:
https://www.bbc.com/news/world-aust...

     [+] [-]

, 2022-01-14 17:06, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: https://www.science.org/content/art...
https://www.theepochtimes.com/natur...
https://www.nbcnews.com/health/heal...

var strīdētiess kas iedod lielāku aizsardzību un pret kuriem varientiem but tas ka pārslimošana būtiski samazina turpmāko risku ir skaidrs
Trešajā rakstā ir atspoguļoti dažādi viedokļi un tas nedod skaidru atbildi, ka pārslimošana nodrošina aizsardzību pret atkārtotu saslimšanu.

     [+] [-]

, 2022-01-14 17:10, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: 1) onmicron is daudz mazāk bīstams
Es jau ieliku iepriekš, ka omikrons izēd smadzeņu šūnas. /

"Vai omikrons ir maigāks nekā delta?

Es izvairītos lietot vārdu «maigāks», taču ir taisnība, ka omikrons mazāk skar plaušu sistēmu, retāk veidojas pneimonija. Droši vien mirstība pneimonijas dēļ būs mazāka. Bet šis vīruss ātri vairojas, līdz ar to, ja no liela cilvēku daudzuma ņemam x procentus, tas joprojām ir tikpat daudz kā no mazāka cilvēku kvantuma mazāks procents. Tātad pastāv liela varbūtība, ka slimnīcās joprojām būs daudz smagi slimu cilvēku.

Tāpat domājam, ka arī no omikrona varianta iespējams tā dēvētais garais Covid-19, kas skar visas organisma sistēmas. Tāpat kā delta variants, tas rada multisistēmu iekaisuma sindromu bērniem un rada dažādas veselības problēmas pārslimojušiem pieaugušajiem." - Epidemioloģe Liliāna Civjāne, jaunākais žurnāls "IR"

     [+] [-]

, 2022-01-14 17:16, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Es ticu ārstiem un zinātniekiem, nevis šarlatāniem un plānprātiņiem.
Ir labi, ka ir tādi otiņi!
Vismaz sabiedrība var uzvārīties

     [+] [-]

, 2022-01-14 17:21, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Ir labi, ka ir tādi otiņi!
Vismaz sabiedrība var uzvārīties
Antivakseri nav sabiedrība, tā ir tikai maza sabiedrības daļa. Skaļa un agresīva gan.

     [+] [-]

, 2022-01-14 17:23, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Es jau ieliku iepriekš, ka omikrons izēd smadzeņu šūnas. /

"Vai omikrons ir maigāks nekā delta?

Es izvairītos lietot vārdu «maigāks», taču ir taisnība, ka omikrons mazāk skar plaušu sistēmu, retāk veidojas pneimonija. Droši vien mirstība pneimonijas dēļ būs mazāka. Bet šis vīruss ātri vairojas, līdz ar to, ja no liela cilvēku daudzuma ņemam x procentus, tas joprojām ir tikpat daudz kā no mazāka cilvēku kvantuma mazāks procents. Tātad pastāv liela varbūtība, ka slimnīcās joprojām būs daudz smagi slimu cilvēku.

Tāpat domājam, ka arī no omikrona varianta iespējams tā dēvētais garais Covid-19, kas skar visas organisma sistēmas. Tāpat kā delta variants, tas rada multisistēmu iekaisuma sindromu bērniem un rada dažādas veselības problēmas pārslimojušiem pieaugušajiem." - Epidemioloģe Liliāna Civjāne, jaunākais žurnāls "IR"
tas ir viena cilvēka viedoklis un minējumi.
cik skatos uz Uk datiem tad daudz lielāks inficēto skaits bet minimāls hospitalizēto pieaugums
ņem vērā ka daudz lielāka daļa no 'kovid pacientiem' nenonāk slimnīcā dēļ kovid
';

  -2 [+] [-]

, 2022-01-14 17:32, pirms 3 gadiem
Pilnigi stulbeni

  -2 [+] [-]

, 2022-01-14 17:33, pirms 3 gadiem
Galiigi jau praatu zaudeejushi shitajaas afeeraas

     [+] [-]

, 2022-01-14 17:47, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: tas ir viena cilvēka viedoklis un minējumi.
cik skatos uz Uk datiem tad daudz lielāks inficēto skaits bet minimāls hospitalizēto pieaugums
ņem vērā ka daudz lielāka daļa no 'kovid pacientiem' nenonāk slimnīcā dēļ kovid
Jēga skatīties uz UK, ja tur situācija (vakcinācijas līmenis, vakcīnas, iedzīvotāju struktūra) ir citādāka nekā Latvijā? Es uzticos mūsu pašu epidemiologiem. Atcerēsimies, ka briti aicināja Dumpi dalīties pieredzē, kā Latvijai izdevās tik veiksmīgi pārciest pašu pirmo vilni.

     [+] [-]

, 2022-01-14 17:50, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Valsts likumi Tiesas spriedums atcēla konkrētu darbību. Tagad ir iespēja vēlreiz doties uz tiesu un apstrīdēt nākamo darbību. Ik ilgi tupīsi komentāros?
Normālajās valstīs nekas tamlīdzīgs nenotiek. Ar tiesas lēmumu apstrīdēšanu nodarbojas prokuratūra, nevis kaut kāda tur ministrija vai ministrs. Procedūra ir sekojoša, ir tiesas lēmums, prokuratūra ir tiesīga to apstrīdēt, kāmēr tas nav noticis. paliek spēkā esošais tiesas lēmums. Tātad, nevis Džokovičam būtu jāpieprasa lietu pārskatīt, bet gan prokuratūrai. Austrālijā notiek juridisks bardaks.

     [+] [-]

, 2022-01-14 17:53, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Jēga skatīties uz UK, ja tur situācija (vakcinācijas līmenis, vakcīnas, iedzīvotāju struktūra) ir citādāka nekā Latvijā? Es uzticos mūsu pašu epidemiologiem. Atcerēsimies, ka briti aicināja Dumpi dalīties pieredzē, kā Latvijai izdevās tik veiksmīgi pārciest pašu pirmo vilni.
jēga ir tāda ka lielāks sample size datiem
uzticies kam gribi
un kāds bija izskaidrojums veiksmes stāstam LV pirmajā vilnī? kas konkrēti tika paveikts īpašs? un kas netika paveikts nākamajos viļņos?

     [+] [-]

, 2022-01-14 17:57, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: jēga ir tāda ka lielāks sample size datiem
uzticies kam gribi
un kāds bija izskaidrojums veiksmes stāstam LV pirmajā vilnī? kas konkrēti tika paveikts īpašs? un kas netika paveikts nākamajos viļņos?
Atbilde ir vienkārša, Latvijā ir pavisam cits iedzīvotāju blīvums, nekā UK. It sevišķi provincē.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:01, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Normālajās valstīs nekas tamlīdzīgs nenotiek. Ar tiesas lēmumu apstrīdēšanu nodarbojas prokuratūra, nevis kaut kāda tur ministrija vai ministrs. Procedūra ir sekojoša, ir tiesas lēmums, prokuratūra ir tiesīga to apstrīdēt, kāmēr tas nav noticis. paliek spēkā esošais tiesas lēmums. Tātad, nevis Džokovičam būtu jāpieprasa lietu pārskatīt, bet gan prokuratūrai. Austrālijā notiek juridisks bardaks.
Nē nu tiešām - Ielikt rēcošo smailiju aiz katra teikuma un precīza burta kopija tev varbūt arī māte bija juriste, kas aizbēga uz štatiem pēc labākas dzīves?

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:09, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Nē nu tiešām - Ielikt rēcošo smailiju aiz katra teikuma un precīza burta kopija tev varbūt arī māte bija juriste, kas aizbēga uz štatiem pēc labākas dzīves?
Māte juriste? Pirmā dzirdēšana. Man pašam savulaik bija jāurbas cauri visām tām padarīšanām.
10 gadi čokā nav joka lieta.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:10, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit tu pats atzīsti, ka problēma nav vakcīnā, bet tava organisma stāvoklī uz vakcinācijas brīdi. Un vakcīna ir sekas, un nevis apstāklis, kurš izraisīja tavas veselības problēmas pēc vakcinācijas.
Nezinu kāpēc kāds ir iedomājies, ka jebkad tiks radīts kāds medikaments vai vakcīna, kurai ne pie kādiem apstākļiem nebūs blaknes. Paņemot jebkura medikamenta klāt pievienoto anotāciju ir redzama virkne iespējamo blakņu. Pat tiem medikamentiem, kuri ir apgrozībā gadu desmitiem. Pat parastiem vitamīniem var būt blaknes cilvēka veselības stāvokļa un ja tos lieto nepareizi rezultātā.
Jā, bet pieņemsim, ka cilvēks zina, ka viņam veselības stāvoklis ir tāds, ka vakcīna var radīt problēmas. Vai viņam šobrīd ir reāla iespēja izvēlēties nevakcinēties? Īsti jau nav - gribi dzīvot k''a cilvēks, ej riskē un vakcinējies. Nav diez ko feina situācija.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:12, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: un kāds bija izskaidrojums veiksmes stāstam LV pirmajā vilnī? kas konkrēti tika paveikts īpašs? un kas netika paveikts nākamajos viļņos?
Valdība ātri reaģēja un noteica ārkārtas situāciju ar stingriem ierobežojumiem, kuri tika ievēroti. Nākamajos viļņos sākās politiskas spēlītes valdībā un aktivizējās antivakseri, kas jauca cilvēkiem galvas.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:17, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Jā, bet pieņemsim, ka cilvēks zina, ka viņam veselības stāvoklis ir tāds, ka vakcīna var radīt problēmas. Vai viņam šobrīd ir reāla iespēja izvēlēties nevakcinēties? Īsti jau nav - gribi dzīvot k''a cilvēks, ej riskē un vakcinējies. Nav diez ko feina situācija.
Ir speciāls ārstu konsīlijs, kurš izvērtējot pacienta veselības stāvokli, ļauj nevakcinēties, un izmantot visas tās pašas iespējas, kuras ir vakcinētiem.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:19, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir speciāls ārstu konsīlijs, kurš izvērtējot pacienta veselības stāvokli, ļauj nevakcinēties, un izmantot visas tās pašas iespējas, kuras ir vakcinētiem.
Un pirms pašas potes vispirms ārsta klātbūtnē ir jāaizpilda anketa.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:21, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Valdība ātri reaģēja un noteica ārkārtas situāciju ar stingriem ierobežojumiem, kuri tika ievēroti. Nākamajos viļņos sākās politiskas spēlītes valdībā un aktivizējās antivakseri, kas jauca cilvēkiem galvas.
ja man neviļ atmiņa tad 2020 pavasarī / vasarā praktiski nebija ierobežojumu, nebija masku, bāri / restorāni bija vaļā, kamēr vācijā bija gan ierobežojumi gan maskas
tas ka valdība veica kaut ko īpašu ir joks, vairāk izskatās ka vilnis vienkārši nebija sasniedzis kritisko masu šajā reģionā, ko parāda arī turpmākie viļņi ar daudz lielākiem irobežojumiem un bēdīgākām sekām

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:23, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Antivakseri nav sabiedrība, tā ir tikai maza sabiedrības daļa. Skaļa un agresīva gan.
Mani patiesībā pārsteidz šī valdības pakļaušanās šiem bļauriem.
Jā, ir saprotams, ka tuvojoties vēlēšanām arī koalīcijas partijas cīnās pār vēlētāju balsīm, bet ir jābūt pilnīgam politikas analfabētam, lai nesaprastu, ka šie bļauri pavisam noteikti nav valdošo partiju elektorāts. Lielākā daļa no viņiem, ja vispār aizies uz vēlēšanām, balsos par dažādām margināļu un populistu partijām, kuras viņiem apsolīs visu ielikt mutē ar zelta karotīti no sudraba šķīvīša. Tāda bija, ir un būs lumpeņu būtība.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:25, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir speciāls ārstu konsīlijs, kurš izvērtējot pacienta veselības stāvokli, ļauj nevakcinēties, un izmantot visas tās pašas iespējas, kuras ir vakcinētiem.
Jautājums te ir viens, proti, cik reāli un ātri cilvēkajam parastajam pie tāda konsīlija tikt? Vai nav tāpat, kā ar tevis reklamētajiem ES fondiem vairākus gadus atpakaļ? It kā viņi ir, bet ej nu tiec tiem klāt.
Es pieņemu, ka tādu, kuriem vakcīna varētu izraisīt komplikācijas, ir vismaz puse no Latgales vīriešu virs 40 gadiem, pateicoties pārmērīgai alko lietošanai, bet ne jau dēļ katra tiks organizēti konsīliji.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:25, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Un pirms pašas potes vispirms ārsta klātbūtnē ir jāaizpilda anketa.
Jā, bet tas nedod iespēju iztikt bez vakcinācijas sertifikāta, ja grib dzīvot ''zaļajā režīmā''.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:25, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Atbilde ir vienkārša, Latvijā ir pavisam cits iedzīvotāju blīvums, nekā UK. It sevišķi provincē.
jautājums ir par to ar ko atšķīrās pirmais vilnis no pārējiem, un starp citu ja skatās 2 gadu kopsumā tad tas LV apm tik pat cik vid Eiropā gadījumi uz 1 mil, zemais blīvums nav diži palīdzējis, piemēram salīdzinot ar Vāciju

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:31, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir speciāls ārstu konsīlijs, kurš izvērtējot pacienta veselības stāvokli, ļauj nevakcinēties, un izmantot visas tās pašas iespējas, kuras ir vakcinētiem.
Jā, tikai tas ārstu konsīlijs nav nekāds glābiņš. Zinu cilvēku ar retu autoimūno saslimšanu. Jādzer zāles, kas slimību ierobežo un problēmu nnav. Pirmais joks, jau, ka ārstējošais ārsts pateica, ka no potes visticamāk nebūs nekādas jēgas (antivielas neizstrādāsies) lietoto medikametu dēļ, bet nu sertifikātu vajag - tad ej potējies. Cilvēkam pēc pirmās potes saasinās pamatsaslimšana, nākas ievērojami palielināt lietoto medikamentu devu, lai tiktu atpkaļ uz kātiem...tagad atkal lēnā garā jāmēģina mazināt devu. Loģiski pacēlās jautājums, ka uz otru poti iet negrib. Ārstējošais ārsts tā arī saka - jāiet uz konsīliju. Ok, ģimenes ārsts saraksts pieteikumu konsīlijam utt. Konsīlijs pasaka - jāiet tik potēt! Un tad cilvēks normālā situācijā tagad...iet un riskēt un skatīties cik sūd*** būs pēc otrās potes (it sevišķi zinot, ka kopumā reakcija pēc otrās potes ir aktīvāka kā pēc pirmās), vai arī samierināties ar zemākas šķiras cilvēka statusu, kur tu matus pats sev vari griezt, paiku mazajos veikaliņos pirkt, pārējo pasūtīt internetā utt. Forša situācija ne?

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:33, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: ja man neviļ atmiņa tad 2020 pavasarī / vasarā praktiski nebija ierobežojumu, nebija masku, bāri / restorāni bija vaļā, kamēr vācijā bija gan ierobežojumi gan maskas
tas ka valdība veica kaut ko īpašu ir joks, vairāk izskatās ka vilnis vienkārši nebija sasniedzis kritisko masu šajā reģionā, ko parāda arī turpmākie viļņi ar daudz lielākiem irobežojumiem un bēdīgākām sekām
Ierobežojumi bija vairāki: https://www.vestnesis.lv/op/2020/51A.1 Jā, zināmā mērā Latvijai sākumā paveicās, ka vīruss tik traki neplosījās, bet tas nospēlēja sliktu lomu nākamajos viļņos, jo daudzi sāka vieglprātīgi izturēties un maldīgi uzskatīt, ka kovids nav nekas briesmīgs.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:35, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Jautājums te ir viens, proti, cik reāli un ātri cilvēkajam parastajam pie tāda konsīlija tikt? Vai nav tāpat, kā ar tevis reklamētajiem ES fondiem vairākus gadus atpakaļ? It kā viņi ir, bet ej nu tiec tiem klāt.
Es pieņemu, ka tādu, kuriem vakcīna varētu izraisīt komplikācijas, ir vismaz puse no Latgales vīriešu virs 40 gadiem, pateicoties pārmērīgai alko lietošanai, bet ne jau dēļ katra tiks organizēti konsīliji.
Konkrētajā man zināmajā gadījumā tā tikšana pie konsīlija bij diezgan ātra, tādā ziņā viss ok. Un bonusā vēlviena lieta, ko konsīlija sakarā kkā nekur nepiemin. Pat ja konsīlijs atļauj tev nevakcinēties, tas atzinums tev ļauj tikai strādāt - pakalpojumus tu tāpat nevari saņemt. Pakalpojumu ziņā tu neatšķiries no nevakcinēta...nav sertifikāts - stāvi pie veikala ārdurvīm kā suns ar izkārtu mēli...

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:41, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Ierobežojumi bija vairāki: https://www.vestnesis.lv/op/2020/51A.1 Jā, zināmā mērā Latvijai sākumā paveicās, ka vīruss tik traki neplosījās, bet tas nospēlēja sliktu lomu nākamajos viļņos, jo daudzi sāka vieglprātīgi izturēties un maldīgi uzskatīt, ka kovids nav nekas briesmīgs.
es jau to saku, viss vaļā, masku nav un LV politiķi paveica kaut ko īpašū vēl jābrauc citus mācīt
paveicās, pēc tam nesagatavoja valsti, nenopirka vakcīnas utt

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:43, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Jā, tikai tas ārstu konsīlijs nav nekāds glābiņš. Zinu cilvēku ar retu autoimūno saslimšanu. Jādzer zāles, kas slimību ierobežo un problēmu nnav. Pirmais joks, jau, ka ārstējošais ārsts pateica, ka no potes visticamāk nebūs nekādas jēgas (antivielas neizstrādāsies) lietoto medikametu dēļ, bet nu sertifikātu vajag - tad ej potējies. Cilvēkam pēc pirmās potes saasinās pamatsaslimšana, nākas ievērojami palielināt lietoto medikamentu devu, lai tiktu atpkaļ uz kātiem...tagad atkal lēnā garā jāmēģina mazināt devu. Loģiski pacēlās jautājums, ka uz otru poti iet negrib. Ārstējošais ārsts tā arī saka - jāiet uz konsīliju. Ok, ģimenes ārsts saraksts pieteikumu konsīlijam utt. Konsīlijs pasaka - jāiet tik potēt! Un tad cilvēks normālā situācijā tagad...iet un riskēt un skatīties cik sūd*** būs pēc otrās potes (it sevišķi zinot, ka kopumā reakcija pēc otrās potes ir aktīvāka kā pēc pirmās), vai arī samierināties ar zemākas šķiras cilvēka statusu, kur tu matus pats sev vari griezt, paiku mazajos veikaliņos pirkt, pārējo pasūtīt internetā utt. Forša situācija ne?
Ok, piekrītu, ka ir dažādas situācijas, un ne vienmēr viss ir tik vienkārši.
Tomēr tas nenoliedz faktu, ka lielais vairākums antivakseru patiesībā nav nekādu veselības problēmu, bet ir tikai nostāja. Nostāja, ka viņi ir gudrāki par zinātniekiem un mediķiem.
Ja man stāsta, ka baisas blaknes, ka dažas dienas sāp plecs, un iespējams ir temperatūra, kas ir kā blakne pēc daudzām vakcīnām, tad es nevaru nopietni runāt ar šādiem cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:44, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit tu pats atzīsti, ka problēma nav vakcīnā, bet tava organisma stāvoklī uz vakcinācijas brīdi. Un vakcīna ir sekas, un nevis apstāklis, kurš izraisīja tavas veselības problēmas pēc vakcinācijas.
Nezinu kāpēc kāds ir iedomājies, ka jebkad tiks radīts kāds medikaments vai vakcīna, kurai ne pie kādiem apstākļiem nebūs blaknes. Paņemot jebkura medikamenta klāt pievienoto anotāciju ir redzama virkne iespējamo blakņu. Pat tiem medikamentiem, kuri ir apgrozībā gadu desmitiem. Pat parastiem vitamīniem var būt blaknes cilvēka veselības stāvokļa un ja tos lieto nepareizi rezultātā.
Es pieļauju, ka vakcīna bija katalizators, kas parāva vaļā to, ar ko organisms pirms tam daudz maz sekmīgi tika galā. Un ne es tāds vienīgais.

Palikšu pie viedokļa, ka špricēšana pogolovna ir kļūdains risinājums, par mazo bērnu špricēšanu vispār nerunājot.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:45, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: es jau to saku, viss vaļā, masku nav un LV politiķi paveica kaut ko īpašū vēl jābrauc citus mācīt
paveicās, pēc tam nesagatavoja valsti, nenopirka vakcīnas utt
Pēc tam nopirka vakcīnas, bet daudzi negribēja vakcinēties... Es būtu gribējis stingrākus ierobežojumus un izlēmīgāku valdības rīcību nākamajos viļņos, nevis nogaidīšanu, kamēr veselības sistēma ir paralizēta.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:47, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: es jau to saku, viss vaļā, masku nav un LV politiķi paveica kaut ko īpašū vēl jābrauc citus mācīt
paveicās, pēc tam nesagatavoja valsti, nenopirka vakcīnas utt
Tev gan švaki ar atmiņu. Pirmajā vilnī bija gan maskas, gan distancēšanās, un, pats galvenais, bija aizklapētas robežas, kas arī deva to pozitīvo rezultātu, ka LV salīdzinoši maz slimoja ar to draņķi.

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:49, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Pēc tam nopirka vakcīnas, bet daudzi negribēja vakcinēties...
no sākuma gan bija ka vakcīnu trūka, kas aizkavēja vakcinācijas procesu par mēnesi salīdzinot ar LT un LV, kādi 100 cilvēki gan jau nomira dēļ nekompetences iepirkumu procesā, nemaz nerunājot par riska grupas neaizsargāšanu, kaut gan jau bija dati no Itālijas un citu valstu aprūpes namiem

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:51, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok, piekrītu, ka ir dažādas situācijas, un ne vienmēr viss ir tik vienkārši.
Tomēr tas nenoliedz faktu, ka lielais vairākums antivakseru patiesībā nav nekādu veselības problēmu, bet ir tikai nostāja. Nostāja, ka viņi ir gudrāki par zinātniekiem un mediķiem.
Ja man stāsta, ka baisas blaknes, ka dažas dienas sāp plecs, un iespējams ir temperatūra, kas ir kā blakne pēc daudzām vakcīnām, tad es nevaru nopietni runāt ar šādiem cilvēkiem.
Neoliedzami, jā, bet ir jāapzinās, ka ir gadījumi, kurus es aprakstīju. Un arī tie ir CILVĒKI. Bet šobrīd par tiem ir pofi* valsts līmenī - uzstādījums ir par katru cenu savakcinēt un viss. Vēl labs teikums no šī raksta https://covid19.gov.lv/aktualites/a... "Tikšanās laikā tika uzsvērts, ka gadījumos, kad ir pamatots iemesls, vakcināciju pret Covid-19 iespējams veikt dienas stacionārā, kur nepieciešamības gadījumā var sniegt vajadzīgo palīdzību." Baigi forši ne? Konsīlijs atzīst - jā risks ir reāls, bet jāvakcinējas vienalga. Ieliksim uzreiz slimnīcā un vakcinēsim. Tu reāli būtu gatavs iet likties slimnīcā, gaidīt cik opietnas tad būs tās komplikācijas no vakcīnas, lai saņemtu vakcīnu? Tas nav absurds?

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:53, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev gan švaki ar atmiņu. Pirmajā vilnī bija gan maskas, gan distancēšanās, un, pats galvenais, bija aizklapētas robežas, kas arī deva to pozitīvo rezultātu, ka LV salīdzinoši maz slimoja ar to draņķi.
lūdzu konkrētāk pa datumiem, kad tika ievistas maskas un aiztaisīti restorāni / bāri, cik atceros 2020 vasarā bija ciemiņi no Vācijas un Rīgā viss bija vaļā kamēr Vācijā bija maskas
jautājums bija par to ko LV politiķi izdarīja īpašāku, ko citur Eiropā nedarīja

     [+] [-]

, 2022-01-14 18:56, pirms 3 gadiem
Par rakstu - ka tik nebūs tā, ka visa tā ņemšanās ap džoko beigās būs bijusi aizraujošāka nekā pats turnīrs

     [+] [-]

, 2022-01-14 19:03, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Par rakstu - ka tik nebūs tā, ka visa tā ņemšanās ap džoko beigās būs bijusi aizraujošāka nekā pats turnīrs
kā redzams pēc komentu skaita (ne tikai šim rakstam) tad covid apspriešana ir aizraujošāka nekā 98% sporta ziņu apspriešana