Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:542, Did:0, useCase: 3

Kapteinis Ozoliņš – tēls vai palīgs?

Kapteinis Ozoliņš – tēls vai palīgs?
Kapteiņa loma Sandim piestāv, turklāt, tā palīdz komandai sasniegt sportiskos mērķus.
Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Aizvadot pusi no sezonas, Rīgas „Dinamo” menedžeris Normunds Sējējs var aplūkot sava darba augļus un iekarojumus. Par viņa lielāko zivi vasarā tika saukts Sandis Ozoliņš. Kas no šī pārdrošā eksperimenta ir sanācis?

Pierunājot karjeras norietā Rīgā uzspēlēt vienu no deviņdesmito gadu NHL labākajiem uzbrūkošajiem aizsargiem, Sējējs riskēja, taču tajā pašā laikā saprata – zaudēt šo partiju viņš nevar. Toreiz viņam vaicāju – vai nav mazliet pārdroši uzticēties intuīcijai un zemapziņas emocionālajai pusei. Normunds atbildēja – par sportisko neuztraucos, par sadzīvi – tur gan pašam Sandim jāgādā par priekšzīmi. Pēdējās bažas patiešām likvidēja pats Ozoliņš, pašrocīgi iekļaujot līgumā punktu par „sportiskā režīma neievērošanu” un attiecīgām sekām. Tautas valodā runājot – ja sākšu dzert, tad visu līguma naudu atdošu... Atkarības atstāsim viņa paša ziņā, bet, kas notika laukumā un tā tuvumā?

Vispirms Sējējs nolēma, ka Sandis būs komandas kapteinis. Tā bija loģiska izvēle uz papīra, bet dabā tā uzkrāva Ozoliņa pleciem to atbildības slogu, kas bija nepieciešams viņa pašapziņas attīrīšanai, celšanai, iedvesmošanai un attiecīgi – viņa tālākajiem lēmumiem. Gan uz laukuma, gan ģērbtuvē. Sanda rakstura iezīmju sarakstā nav plātība vai tukša muldēšana, varbūt tāpēc viņa izlūkošana ar „K” burtu uz krekla sākās mazliet rezervēti. Manuprāt, bija divi atskaites punkti šajā kapteiņa pārgājienā: pirmais, kad pirms sezonas Ozoliņš kopā ar kluba vadību civilizēti atrisināja spēlētāju darba tiesisko attiecību modeli, otrs – spēle Rīgā pret SKA. Otrā spēle, kad uzvarējām... Vēl pa vidu ir mazie sīkumi, kas kapteiņa kvalitātes un autoritāti spilgti izcēla uz visādā ziņā vēl nenoslīpētā „Dinamo” iekšējo tradīciju fona.

Sandis neņerkst par niekiem, kas neattiecas uz spēli. Pirmo maču savu skatītāju priekšā viņš nospēlēja ar paaugstinātu temperatūru, pēc tam bija nu jau zināmā elkoņa epopeja, kas komandas ārstu un apkalpojošo personālu dzina izmisumā. Citi hokejisti taču redzēja, ka spēļu starplaikos no Ozoliņa kreisās rokas tiek izspiests kārtējais strutu kamols, viņi redzēja – ka kapteinis komandas intereses vērtē augstāk par savu veselību. Viņi dzirdēja, kā ārsti burtiski uz ceļiem lūdzās Sandim gulties zem ķirurga naža, bet viņš tikai atgaiņājas – nu, vēl vienu spēli un tad noteikti...Vai citi varēja uz šī fona iet laukumā savus līgumus atslidot, pamatojot to ar Šuplera argumentiem – mēs neesam stipra komanda, pretinieki ir meistarīgāki utml.? Nevarēja. Pēc operācijas Sējējs piedāvāja Sandim atveseļošanās posmu aizvadīt Amerikā – šo nedēļu laikā viņam tāpat ir liegta fiziskā slodze, pat iesvīšana tiek uzskatīta par atlabšanas procesa rupju pārkāpumu. Ozoliņš mirkli svārstījās, bet tad pieņēma lēmumu – sak, palikšu ar komandu, aizbraukšana nebūs solīda pret biedriem... Sīkums, bet kopējais kaujas gars veidojas arī no šādiem krikumiem. Nojaušu, ka NHL kapteiņa etalons Sandim ir viņa Kolorado „Avalanche” laiku draugs Džo Sakiks – vismaz sarunās mūsējais par kanādieti runā ar lielu cieņu. Kaut kādu līdzību starp abiem var saskatīt – pieticība sportiskajā sadzīvē, maksimāli profesionāla attieksme treniņos, upurēšanās komandas labā, atvērtība pret komandas biedriem.

Ko Sējējs no šīs hokeja personības sagaidīja uz ledus? Ozoliņš savu stilu šajā vecumā nemainīs – tāpat kā to nedarīs uz KHL ledus viņa paaudzes NHL veterāni Zubovs, Žitņiks, Tverdovskis... Ja teica, ka būs kļūdas – tās bija un būs. Riskē viņš mazāk kā savos labākajos NHL gados, lai gan šajā gadījumā labāk piestāvētu vārdkopa – riskē savādāk. Cita vide, cita spēles kvalitāte un izpratne. Kā spēles konstruktors – šādas maņas laikam nav nedz nodzeramas, nedz kārtīs paspēlējamas. Fiziskā kondīcija – negaidīti solīda, ja ņem vērā, ka trīsdesmit sešus gadus vecā līdera spēles stils, atšķirībā no tā paša Zubova, vairāk ir saistīts ar slidošanas apjomu un manevriem. Lai atrastos vietā, kur viņu negaida – līdz tai vietai ir jāizslido... Starp citu, kaut kādu pietuvinātu atblāzmu Ozo labākajiem gadiem varēja vislabāk redzēt uz Liepājas ledus, iespējams, tāpēc, ka šis laukums atbilst NHL standartu izmēriem. Tur viņš ar muguras smadzenēm sajuta uzvaras tuvumu un to arī panāca. Tur vajadzēja ne tikai ātrāk spēlēt fiziskā nozīmē, bet arī uz laukuma ātrāk domāt. Par kapteinim atvēlēto spēles laiku – tur gan treneri mazliet pārspīlē. Tāpat kā viņa loma mazākumā, ko viņš savas NHL karjeras laikā praktiski nav darījis. Priekš kam viņu nodzīt – par to atbild Šuplers.

„Dinamo” kreklā Ozoliņš tagad pielieto dažas tādas iemaņas, ko NHL karjerā no viņa nevarēja un nevajadzēja sagaidīt. Pirmais, kas uzreiz ir redzams – agresivitāte, kas dažubrīd balansē uz rupjības robežas. Starp citu, ar šādu stilu „Dinamo” ir pratuši noslānīt iedomīgos Krievijas klubus, ar šādu stilu savulaik kājā citiem koda arī septiņdesmito gadu „Dinamo”. Līdz ko šo „bacili” sāka pārnēsāt komandas iekšienē citi hokejisti, mēs uz laukuma izskatījāmies cienīgi un stāsts par meistarību paliek fonā. Vēl viena nianse – respekts. Pavērojiet tos brīžus, kad Sandis runā ar tiesnešiem, vai pirms iemetiena izmet pāris frāžu pretspēlētāju virzienā. Tur ķermeņa valoda ne vienmēr palīdz tulkojumā, taču zemteksts ir apmēram sekojošs – ar mums šitā izdarīties nevarēs (tiesnešiem), ja gribi atrauties, panāc pretī (pretiniekiem). Tas strādā!

Kas attiecas uz „Dinamo” mārketingu, Ozoliņa sakarā nav pat vērts gari izplūst – tautai patīk šis pašpuika, kura uzvārds ir atrodams uz Stenlija kausa. Redzēt viņu dzīvajā – tas jebkurā vecumā ar Sandi būtu interesanti, gluži tāpat kā aiziet un paskatīties kādus trikus un driblu pie veterāniem ar savu sirmo galvu rāda Helmuts Balderis. Kādi secinājumi? Ja Normunds Sējējs pavasarī būtu iztēlojies kaut pusi no tā Ozoliņa, ko tagad redzam laukumā, arī tad viņš būtu laimīgs par padarīto, iegūto. Arī tad viņš gribētu šo hokejistu redzēt savā komandā. Ja godīgi, tad liela daļa no līdzjutējiem vasarā arī vairāk runāja par Ozo kā tēlu, nevis kā palīgu. Tagad šīs asociācijas ir nosvērušās par labu darbiem laukumā.

P.S. Kolēģis Matulis šodienas „Sporta Avīzē” ir publicējis rakstu „Vai Ozoliņš ir hokeja Dievs”, papildinot pārdomas ar uzskatāmu statistiku. Interesanti.



Slēpts komentārs: RIO75
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2009-12-08 11:00, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Interesanti palasīties, un savā ziņā jau taisnība ir, bet var smagi redzēt, ka to ir rakstījis Puče. Nekādā veidā nenoniecinu Ozo, paveikto, un visu cieņu viņa priekšā, tā teikt cepuri nost, un kāju virsū, bet nu pārāk jau nu tenednciozs raksts.
nekā tendencioza!!!

 +15 [+] [-]

, 2009-12-08 11:00, pirms 15 gadiem
Bija neliels pārsteigums, ka Ozoliņš spēlēja tiik ļoti sakarīgi!

Prieks un cerība redzēt narī nākamsezon viņu Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2009-12-08 11:03, pirms 15 gadiem
pirmais jau mums ir prieks, ka tada zvaigzne spele musu mazas valstinjas komanda.. Nenoliedzami, vinsh ir istens komandas kapteinis un paraugs jaunajiem censoniem. bez saubam, vina vards vien liecina par autoritati un respektu no citiem. diez vai sobrid varetu but kads labaks kapteinis

 +44 [+] [-]

, 2009-12-08 11:05, pirms 15 gadiem
Ozolins ir Legenda!!! Vins tiesam ir fantastisks speletajs!

 +15 [+] [-]

, 2009-12-08 11:05, pirms 15 gadiem
nez,es jau no berna kaajas esmu par sajuusmaa par ozo un vienmeer ticeeju(cereeju) ka vinjs tiks paari tiem suudiem,tika arii...to var tikai loti stiprs cilveeks....
respekt...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-08 11:08, pirms 15 gadiem
Izskatās pēc tāda kā atgādinājuma.
Brīdī, kad komandai iet visai labi, un aizsargu rindas nav traumēto pārpilnas (ir pat problēmas ar vietu un laika sadali), tiek atgādināts par vēl vienu, kurš pagaidām vēro spēles starp skatītājiem.
Ir jau labs slavinājums no drauga draugam.

Nedrīkst jau nepiekrist, jo nekas nav samelots, bet šai sakarā nāk prātā, kas par daudz tas par skādi. Un par daudz ir viņa spēles laiks, nu nav spēlētājs tik vispusīgs, ka viņu izmanto, i vairākumos, i mazākumos , un vēl dubultmaiņas pilnos virknējumos, nav jau arī 20 vairs. Bet kā jau Armands teica, tas Šuplera melnais traips.

  +6 [+] [-]

, 2009-12-08 11:09, pirms 15 gadiem
Jāpiekrīt, Ozoliņš visu cerības ir attaisnojis un vēl vairāk. Trāpīgi minēts par respektu no pretinieku un tiesnešu puses. Tā reizēm ļoti pietrūkst Latvijas izlasei pasaules čempionātos.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-08 11:10, pirms 15 gadiem
Ozo labākais!!!

 +24 [+] [-]

, 2009-12-08 11:12, pirms 15 gadiem
Par to mazākumā spēlēšanu taisnība, dažās spēlēs var redzēt ka pēdējās un svarīgākās minūtēs knapi velk kājas...

  +2 [+] [-]

, 2009-12-08 11:22, pirms 15 gadiem
Ozo ir labaakais no Dinamo

 +15 [+] [-]

, 2009-12-08 11:25, pirms 15 gadiem
Kaplich rakstīja: Par to mazākumā spēlēšanu taisnība, dažās spēlēs var redzēt ka pēdējās un svarīgākās minūtēs knapi velk kājas...
Tas nu gan taisnība, ka Ozo pārāk ilgi ir laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-12-08 11:30, pirms 15 gadiem
"Kapteinis Ozoliņš – tēls vai palīgs?"
Palīdzošs tēls un īsts kapteinis (ja ne ģenerālis)!!!

     [+] [-]

, 2009-12-08 11:33, pirms 15 gadiem
labs raksts

  +2 [+] [-]

, 2009-12-08 11:34, pirms 15 gadiem
Ozo ir neatņemama Dinamo sastāvdaļa .Bez Ozo vairākums arī ir nekāds ,jo kā viņš redz laukumu ,un pietur ripu reti kurš māk no aizsargiem, nebaidīšos teikt visā KHL

 +11 [+] [-]

, 2009-12-08 11:34, pirms 15 gadiem
Ozoliņš pie mums ir īsta autoritāte. Viņš ir Jagrs un Simons vienā personībā! Un es to domāju tikai labākajā veidā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-08 11:40, pirms 15 gadiem
Labs raksts un Sandis no tiesas ir paraugs kādam ir jābūt patiesam sportistam. Domāju, ja vairākiem mūsu sportistiem piemistu šāda "galva" (ne tikai hokejā), tad augstākajās līgās spēlētu nevis viens, vai daži, bet vairāki mūsējie. Cerams, kad šāds paraugs spēlē Latvijā, tad jauniem tieši viņš būs kā paraugs nevis dažs labs basketbolists (negribu cilāt vecas lietas, vnk kur tad vēl labāku piemēru, diemžēl)

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 11:50, pirms 15 gadiem
Tas viss ir taisniiba, Ozolinsh ir lietprateejs un vadonis gan uz laukuma, gan arii aarpus taa un domaaju, ka speeleet vienaa komandaa ar vinju ir gan gods, gan arii izcila skola paareejiem Dinamieshiem.

Koka otrais gals arii ir skaidrs: ja Ozo var speeleet, tad vinsh speelee ljoti ilgi un gan saveejie, gan pretinieki galvenokaart skataas tieshi uz vinju. Reizeem izdodas apchakareet visus, bet Superzvaigzne uz laukuma ne vienmeer noziimee, ka visa komanda tieshi tajaa speelee nospeelees speeciigaak kaa bez Superzvaigznes. Un tomeer Ozo klaatbuutne izdailjo Dinamo Gaidaam driiz atpakalj

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 11:53, pirms 15 gadiem
jaa nu pie vairaakumiem tiesaam vinjs ir meistars - taa prasme( playmaking), tiesaam nav nodzerama! un kaa kapteinis es teiktu labaakais variants, lai gan sezonas saakumaa saubiijos, nedomaaju ka ozo ir tas piemerotaakais kapteinja vietai, asistenta jaa, bet ne kapteinja... tomer - taa iisti neviens cits nav - nizivijs ir ideaals asistenta vietai, varbut sprukts, un varbut arii vinjs bus pec paaris sezonaam gatavs taadai atbildiibai - jo tas "K" burts naak liidzi gan uz laukuma, gan treninjos, gan kad lidostaa somu nesot, gan vecriigas kafejniicaa...! Dziivee neesmu saticis nevienu - bet liels respekts ir tiesi pret Joe Sakic un Ozolinu. Atliek tikai cereet ka sis piemeers jaunajiem dos gan iedvesmu, gan merktieciibu, gan visu paareejo, kas vajadziigs lai izaugtu speeciigi speletaaji, no taadiem kaa bukarts, sotnieks un paareejie!

  +6 [+] [-]

, 2009-12-08 12:10, pirms 15 gadiem
Vecais,esi džeks,un piekrīti spēlēt Izlasē!Mums patiešam tevi vajag!

     [+] [-]

, 2009-12-08 12:17, pirms 15 gadiem
ņemot vērā ka Puče ar Ozoliņu ir labi čomi arī biznesa partneri, tad nerunāju par pašu raksta saturu, bet kautkā nekorekti un tendenciozi no žurnālistu viedokļa nedaudz ir šādi slavas raksti.

Pie tam visiem jau skaidrs par kura naudu uztapa itkā abu projekts par golfa klubu.

     [+] [-]

, 2009-12-08 12:41, pirms 15 gadiem
ssnurks rakstīja: Vecais,esi džeks,un piekrīti spēlēt Izlasē!Mums patiešam tevi vajag!
+100

  +4 [+] [-]

, 2009-12-08 12:41, pirms 15 gadiem
No Pučes jau neko vairāk nevarēja sagaidīt, jo tas ilgus gadus Sandim ir bijis kā labā roka ārpus laukuma, bet principā visam šeit teiktajam nevaru nepiekriest.

Sandis nespēlē ideāli, tāpat kļūdās, slidojuma ātrums nav tas, kas labākajos gados un tomēr tas ir Sandis - harizmātisks, cieņu un apbrīnu pelnījis spēlētājs. Viņš vienmēr izskatās tik mierīgs un nosvērts un pats galvenais, viņš ir ļoti paškritisks (tā ir reta īpašība)! Un tā ir taisnība, ka daudzi tagad Dinamo spēles gaida vēl aizrautīgāk, jo ir iespēja redzēt šādu meistaru darbībā! Un es ceru, ka Dinamo mēs vēl viņu redzēsim vismaz vienu sezonu!

  +6 [+] [-]

, 2009-12-08 12:45, pirms 15 gadiem
Raksts interesants, tikai šķiet, ka apskatīts no vienas puses.
Golfa kluba direktors par golfa kluba īpašnieku

     [+] [-]

, 2009-12-08 12:47, pirms 15 gadiem
ne velti ozolinjs ir ka labakais vartu glabejs NHL vesture, ko verteja NHL apskatnieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 13:14, pirms 15 gadiem
Ozo iederaas par kapteini!!!Ceru vinju redzeet arii Latvijas izlases sastaavaa!!!
visu cienju vinjam un paldies,ka ir ar mums!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 13:21, pirms 15 gadiem
OZO ir bijis un būs hokeja elks. Kļūdās visi, bet ieguldījums spēlē un kondā ir daudz lielāks nekā varēja vēlēties.
Rakstu gan Pučem nevajadzēja rakstīt, jo lai arī kas būtu uzrakstīts, to ir grūti vērtēt objektīvi.

     [+] [-]

, 2009-12-08 13:22, pirms 15 gadiem
duriks rakstīja: Ozo ir neatņemama Dinamo sastāvdaļa .Bez Ozo vairākums arī ir nekāds ,jo kā viņš redz laukumu ,un pietur ripu reti kurš māk no aizsargiem, nebaidīšos teikt visā KHL
Nenoliedzami Ozo ir neatņemama Dinano sastāvdaļa! Un ļoti jācer, ka Ozo tāds būs arī nākamajā sezonā uz laukuma, un pēc karjeras beigām LV (Dinamo?) hokeja menedžmentā. Ozo ir līderis uz ledus un izcila hokeja personība arī ārpus tā. Tā, ka viņš ir gan komandas līderis (palīgs), gan komandas pozitīvā tēla veidotājs. Un tuvākajos pāris gados pie apvāršņa spožāku Zvaigzni LV hokejā pagaidām grūti saskatīt. Ozo – veselību! LV hokejam un Dinamo kopā ar Ozo - vēl lielāku spozmi!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 14:00, pirms 15 gadiem
Izsatās pec nekraloga pfu,ptfu,pfu...kā tā var rakstīt......

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 14:03, pirms 15 gadiem
Vissvarīgākais, manuprāt, ir tas, ka liela daļa Dinamo spēlētāju vēl tikai pirms dažiem gadiem "sapņoja" kopā uzspēlēt ar Sandi un vēl pirms vairākiem gadiem labprāt gribēti kaut vai tikai satikt...

Ozo ir baigais čalis!

     [+] [-]

, 2009-12-08 14:13, pirms 15 gadiem
O Z O un D I N A M O? Tas ir S U P E R.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-08 15:04, pirms 15 gadiem
domāju ka jebkuram ir skaidrs, ka Ozoliņš spēlē "dēļ idejas". Par to arī vislielākais respekts!

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:28, pirms 15 gadiem
Hokeja gjeenijs...izcila personiiba gan uz laukuma, gan aarpus taa....lielisks raksts Armanda izpildiijumaa....par to tendeciozismu vareetu piekrist, bet nekas samelots nav....izcils raksts, par izcilu hokejistu
Slēpts komentārs: chespis

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:54, pirms 15 gadiem
Tu domā, ka man nav jūtu?

     [+] [-]

, 2009-12-08 15:58, pirms 15 gadiem
Ozo taisa suu aizsardziibaa..bet naakamajaas 5 uztaisa golu..reizeem arii pretinieku vaartos, par to arii mees vinju miilam

  +5 [+] [-]

, 2009-12-08 16:06, pirms 15 gadiem
bērnībā, kad vēl skolā gāju, katru rītu ar džekiem pa ceļam uz skolu pārrunājām kārtējo Sharks spēli. Pēc tam tas Kolorado gads, vispār fantastika. Ozo ir leģenda, esvaru būt lepns, ka esmu piedzīvojis laiku, kad spēlē Sandis Ozoliņš. Bet šogad vispār viņš ir īsts Dinamo dzinējs, kas darbina visu komandu, kuru respektē visi, gan tiesneši, gan pretinieki. Tie Ozo draudīgie uzslidojumi pretiniekiem man vispār ieper kārtīgi

  +2 [+] [-]

, 2009-12-08 16:22, pirms 15 gadiem
Man patīk viņa sportiskā nekaunība, ka neļauj uz galvas kāpt.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 17:22, pirms 15 gadiem
Tur nav ko piebilst! Ozo - komandas tēls un palīgs!

     [+] [-]

, 2009-12-08 17:46, pirms 15 gadiem
kapee Puce tik interesanti neizsakaas speeles studijaas nekad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 18:37, pirms 15 gadiem
Katrs kas interesējas par hoķi un Rīgas Dināmo ir ar savu viedokli ,lai šie patosa raksti ,ko dricelē Puče nebūtu jālasa! Ja es tā sēdētu uz astes šefam ar dziedātu slavas dziesmas Bet visā visumā respekts Ozo !

     [+] [-]

, 2009-12-08 18:56, pirms 15 gadiem
OZO ir vajadziigs dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 21:04, pirms 15 gadiem
Visu laiku nepamet sajūta, ka Šuplers viņu nodzen. Nu, tagad arī kompetents eksperts apstiprina manas aizdomas.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 21:19, pirms 15 gadiem
Ozo ir īsts cīnītājs un kapteinis.Jā kļūdās,bet kurš tad nekļūdas. Ozo veseļojies un man ir prieks,ka varu redzēt Sanda spēli klātienē.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-08 21:23, pirms 15 gadiem
Taaa Tauta, kursh par to lai Ozo speeleetu olimpiaaadeee liekam plusus!!!!!!!!!
Ceru ka arii Ivars ieliks savu plusu!!!

     [+] [-]

, 2009-12-08 21:43, pirms 15 gadiem
Man patika,ka Jāgrs teica,ka bijis pamatīgi pārsteigts ,ieraugot lielo Ozoliņa plakātu uz Arēnas sienas,kad ieradās uz spēli Rīgā-viņš neesot zinājis,ka Ozo Dinamo sastāvā-laikam jau Rangeros sevišķi draudzīgi viņi toreiz nešķīrās.Bet visu cieņu Sandim-tikai nevajadzētu tiešām viņu mazākumā nodzīt,jo,kā man teica viens hokejists pirms šīs sezonas, redzot Ozoliņa fizisko kondīciju-ka Sandim būs grūti izturēt visas sezonas spēles KHL tieši fiziskā ziņā.

     [+] [-]

, 2009-12-08 22:25, pirms 15 gadiem
Visiem visiem balsot par Ozoliņu gada sportista nominācijā, viņš to ir pelnījis kā neviens šogad!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-12-08 22:47, pirms 15 gadiem
Nu laikam tas viss sarakstits lai ir ko diskutet,
Sporta avize bik savadak,bet nu cik daudzi ir kas noliek ka Sandis nav ta verts utt. Un tagad par to uzsak diskusiju,ir tadi duraki bet neko darit

     [+] [-]

, 2009-12-08 23:33, pirms 15 gadiem
Latvija - uzvarēs rakstīja: Visiem visiem balsot par Ozoliņu gada sportista nominācijā, viņš to ir pelnījis kā neviens šogad!!!!!!
nu tur ir vismaz vēl 4 sportist -i/-e kas ir pelnījuši un pie tam arī ar tiešām reāliem panākumiem kā medaļas. Līdz ar to Ozo var piešķirt tikai par ieguldījumu un sportisko attieksmi.

Pietiek ka Jūs Dinamo fani tur jau esat sabalsojuši par OZO un Masaļski, kuru sniegums uz citu izcīnīto medaļu fona parāda kārtējo neobjektivitāti un vienkarši tādu "prastu" fanošanu.

     [+] [-]

, 2009-12-08 23:35, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Nu laikam tas viss sarakstits lai ir ko diskutet,
Sporta avize bik savadak,bet nu cik daudzi ir kas noliek ka Sandis nav ta verts utt. Un tagad par to uzsak diskusiju,ir tadi duraki bet neko darit
šeit neviens nekritizē Ozo, runa ir par to cik korekti un ētiski no žurnālistu viedokļa ir rakstīt tādas slavas dziesmas tieši Pučem par savu biznesa priekšnieku, kas viņam maksā algu!!!

Vai ta mazums žurnālistu, kas to var uzrakstīt un kas arī izteiktos tik pat labi par Ozo???

  +1 [+] [-]

, 2009-12-08 23:51, pirms 15 gadiem
Es, personiigi paziistot Sandi, varu piekrist visam kas te raxtiitis Cepuri nost un gaidu Tevi uz ledus, vecais

     [+] [-]

, 2009-12-09 00:07, pirms 15 gadiem
Respect Ozo!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-09 00:12, pirms 15 gadiem
Man Davix komentari garastavokli boja. Vinam laikam skaudiba par Sanda & Edgara panakumiem & to,ka vienkarsha tauta vinus vnk mil. Bet ta ir nopelnita atziniba! Bet skaudiba laikam ir ista latvieshu ipashiba...diemzhel

  +1 [+] [-]

, 2009-12-09 00:22, pirms 15 gadiem
Sandis ir, kas vairāk nekā tikai hokejists. Paldies par to ko viņš jau ir devis un paldies Dievam - vēl dos. Leģenda!

     [+] [-]

, 2009-12-09 00:37, pirms 15 gadiem
Alexa.com rakstīja: Man Davix komentari garastavokli boja. Vinam laikam skaudiba par Sanda & Edgara panakumiem & to,ka vienkarsha tauta vinus vnk mil. Bet ta ir nopelnita atziniba! Bet skaudiba laikam ir ista latvieshu ipashiba...diemzhel
kapēc skaudība? vienkārši tur balsojumā var novērot to, ka balso vairāk par tiem sporta veidiem un sportistiem, kas uz doto brīdi ir populārs. Neizvērtējot ko mšuu sportisti ir sasnieguši visa šī gada laikā. Citiem ir medaļas čempionātos, olimpiādēs, citi ir spēlējuši praktiski visu gadu bez brīvdienām, Krievijā, čempionātā un NBA un pie tam veiksīgi un to visu viena gada laikā.

Turklāt Dinamo netiektu ka ir pat tuvu kādām medaļām, pie tam nav tā veiksmīgākā sezona. Tas pats Masaļska incidents Vecrīgā kas bijis, ar izslēgšanu no komandas, melošanu - diezko nevelk uz objektīvi izvērtētu Gada sportista titulu ne???

  -2 [+] [-]

, 2009-12-09 09:20, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: kapēc skaudība? vienkārši tur balsojumā var novērot to, ka balso vairāk par tiem sporta veidiem un sportistiem, kas uz doto brīdi ir populārs. Neizvērtējot ko mšuu sportisti ir sasnieguši visa šī gada laikā. Citiem ir medaļas čempionātos, olimpiādēs, citi ir spēlējuši praktiski visu gadu bez brīvdienām, Krievijā, čempionātā un NBA un pie tam veiksīgi un to visu viena gada laikā.

Turklāt Dinamo netiektu ka ir pat tuvu kādām medaļām, pie tam nav tā veiksmīgākā sezona. Tas pats Masaļska incidents Vecrīgā kas bijis, ar izslēgšanu no komandas, melošanu - diezko nevelk uz objektīvi izvērtētu Gada sportista titulu ne???
Nu nezinu, ko tad tu liktu par gada sportistu, Štrombergu, kurš brauc tai savā amerikā un reāli nesporta fans tā īsti nezin, kā un ko, tikai izcinītā vieta, vai Jēkabsone, nu piekrītu WNBA, bet šā vai tā ja pavērot, popularitāti un cilvēku milestību, tad absolūti vairākums, zin un grib zināt kā veicas Dinamo, pat mana vecmamma interesējas!!!!

     [+] [-]

, 2009-12-09 10:50, pirms 15 gadiem
Latvija - uzvarēs rakstīja: Nu nezinu, ko tad tu liktu par gada sportistu, Štrombergu, kurš brauc tai savā amerikā un reāli nesporta fans tā īsti nezin, kā un ko, tikai izcinītā vieta, vai Jēkabsone, nu piekrītu WNBA, bet šā vai tā ja pavērot, popularitāti un cilvēku milestību, tad absolūti vairākums, zin un grib zināt kā veicas Dinamo, pat mana vecmamma interesējas!!!!
nu tad jau ir jautājums ko nozīmē nominācija gada sportists. Vai nu cilvēks kas konkrētajā gadā ir kautko sasniedzis cempionātos un izcīnījis medaļas kā Štrombergs, Pludmales colejbolisti? Vai kuri ir parādījuši vislielāko atdevi sportam gada laikā tā varētu būt noteikti Jēkabsone kas spēlēja var teikt "3 frontēs" jā arī Ozoliņš, jo viņš noteikti spēlē idejas vārdā ne finansiālu apsvērumu dēļ? Vai arī mēs atdodam šo nomināciju vienkārši populārākajam par ko interesējas visvairāk skolnieki, fani, pensionāres, žurnālisti?

Domāju lai populārie iet piedalās šovos un par viņie mlai tad balso ar sms, bet Gada sportista tituls jādos vai nu par reāliem sasniegumiem vai ieguldījumu un pašatdevi sportam konkrētajā gadā!!!!

P.S. visu cieņu tavai vecmāmiņai, bet nu vai būtu pareizi atdot titulu tam kas ieguldījis varbūt visu mūžu un beidzot sasniedzis medaļas vai arī tam sportistam ko atpazīst un par kuru interesējas tava vecmāmiņa?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-09 10:54, pirms 15 gadiem
Sandis ir sportists ar lielo burtu, neliela ceriba ka varbut uzspeles olimpiade!

     [+] [-]

, 2009-12-09 12:03, pirms 15 gadiem
Ozo paraadiija visiem,ka var piecelties...Vinjsh ir un buus viens no labaakajiem hokejistiem LV un netikai Lativjaa....Irbe,Zholtoks,Skrastinjsh,Ozolinsh...tas ir(bija)speeks,kas vareetu pabiedeet arii Kanaadu,Krieviju,Zviedriju,utt.
Es zinu,ka taadus talantus mums tgd buus gruuti sagaidiit Latvijaa,taapeec jaacien shie vechi,kas mums tagad ir un jaunajiem jaamaacaas no vinjiem kameer ir taada iespeeja...
Otrs pie kaa gribeetu pieskarties ir uzcelt peec karjeras beigaam,kad shie vechi vairs nespeelees hokji pieminekli visiem 4...tas buutu ljoti pareizi un vinji ir to pelniijushi un liidzjuuteejiem un faniem buutu iespeeja nolikt ziedus vinju dzimshanas dienaa!
viela paardomaam!

     [+] [-]

, 2009-12-09 12:50, pirms 15 gadiem
Jā, tiešām Ozoliņa hokejā paveiktais, ir ievērības cienīgs! Stundām var vērot viņa slidošanas tehniku un baidīt stipros metiens pa vārtiem!

Bet no Pučes kunga man gan paliek pretīgi, agrāk abonēju Sporta Avīzi, bet tagad uz tās pusi vairs neskatos. Tādi cilvēki, kā Puče nekad nemainās, tādēļ nemaz neko neitiekšu, bet, es domāju, viņš saprot, par ko es runāju.

     [+] [-]

, 2009-12-10 00:01, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: nu tad jau ir jautājums ko nozīmē nominācija gada sportists. Vai nu cilvēks kas konkrētajā gadā ir kautko sasniedzis cempionātos un izcīnījis medaļas kā Štrombergs, Pludmales colejbolisti? Vai kuri ir parādījuši vislielāko atdevi sportam gada laikā tā varētu būt noteikti Jēkabsone kas spēlēja var teikt "3 frontēs" jā arī Ozoliņš, jo viņš noteikti spēlē idejas vārdā ne finansiālu apsvērumu dēļ? Vai arī mēs atdodam šo nomināciju vienkārši populārākajam par ko interesējas visvairāk skolnieki, fani, pensionāres, žurnālisti?

Domāju lai populārie iet piedalās šovos un par viņie mlai tad balso ar sms, bet Gada sportista tituls jādos vai nu par reāliem sasniegumiem vai ieguldījumu un pašatdevi sportam konkrētajā gadā!!!!

P.S. visu cieņu tavai vecmāmiņai, bet nu vai būtu pareizi atdot titulu tam kas ieguldījis varbūt visu mūžu un beidzot sasniedzis medaļas vai arī tam sportistam ko atpazīst un par kuru interesējas tava vecmāmiņa?
Nu jā būtībā tev ir taisnība un es pilnīgi piekrītu tam, ka vajadzētu šo balvu pasniegt tam, kas šajā gadā ir izcīnījuši medaļas vai godalgotas vietas, bet vai Dinamo projekts, un tā neapšaubamais etalons, Ozoliņš, nav parādījuši ar spēlēm pret Ska, Ak bars (izbraukumā), Spartaku, ka var cīnīties ar jebkuru, tāpēc šīs uzvaras manuprāt ir medaļu vērtas, tik stiprā konkurencē. Piem. pludm. volejbolisti, šo sudrabu dabūja nepiedaloties vairākiem ļoti stipriem pāriem.

     [+] [-]

, 2010-01-17 18:01, pirms 15 gadiem
Cilvēks, kas spēj iedvesmot!
Tik lielu cieņu kā pret Sandi neesmu jutusi nepret vienu citu!