Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Visām zivīm ir galvas...

Visām zivīm ir galvas...
Jura Savicka smaidā var nolasīt "Dinamo" vietu turnīra tabulā...

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Rīgas „Dinamo” ir aizvadījusi vienu vajadzīgu sezonu, kas parādīs – vai šis projekts ir pārbāzts ar uzpūtīgiem, pašapmierinātiem un iedomīgiem personāžiem, vai tomēr mums ir darīšana ar cilvēkiem, kas prot izdarīt secinājumus. Par kļūdām gan viss ir skaidrs – menedžmentā defektu nav. Šaubos, vai te būs citas atziņas, par paškritiku – nerunājot...

Sezona bija īpatnēja, kas parādīja – kā šī organizācija uzvedas vai tiek galā krīzes situācijās? Nevajag domāt, ka esam kaut kādi izredzētie vai nelaimei mestie – pilna līga ir ar komandām, kas līdzīgus vai pietuvinātus stāstus ir pārgremojusi. Tāpat ir daudz piemēru, kā komandas pēc tam atgūstas, vai tieši pretēji – krīt vēl dziļākā bedrē. Pie kuriem tagad nonāks Rīgas „Dinamo”?

Emocionāli vēl pirms sezonas varēja nojaust, ka labi šis stāsts nebeigsies. Ja melnie krekli, kurus sauc par „trešajiem”, iezīmē tikai aizspriedumus pret krāsu, kas apdziedāta latviešu folklorā un zīlēšanas salonos, tad augstprātība, ar kādu kluba administrācija izturējās pret apkārtējo vidi, pārspēja jebkuras robežas. Piemēram, vajadzēja taču aizdomāties, lai pasludinātu šo sezonu par jubilejas – piekto! KHL hokejam tā bija piektā, bet Rīgas „Dinamo” – nē... Ja pašreizējā vadība principiāli norobežojas pret vēsturi, tad viņi nesaprot, ka liela daļa no līdzjutējiem uz arēnu nāk hokeju skatīties nevis tāpēc, ka bijuši iepriekšējie pieci, bet – četrdesmit pieci... Šis sentiments un nostaļģija nav izdzēšami, tie pārmantojas – tie rada pamatu pašreizējās komandas turpinājumam, neatkarīgi, vai naudu kluba uzturēšanai dod krievi vai čekisti... Pirms sezonas klubs nolēma norīkot apsardzi komandas treniņos – vēl viena unikāla parādība, kas spilgti pasvītro vadības domāšanas veidu. Ne treneriem, ne spēlētājiem šādu vajadzību nebija – priekšniekiem gan. Kāpēc? Droši vien tādejādi tika sargāts „Dinamo” lielais noslēpums – taktika, stratēģija un sastāva komplektācija. Kā lai neatceras administratora Savicka septembra nu jau bēdīgi slaveno tēzi, ka „šī ir vislabāk nokomplektētā komanda „Dinamo” pastāvēšanas vēsturē”. Saprotams, ar vēsturi Svētais Juris bija domājis iepriekšējos četrus gadus. Tiesa, sezonas laikā komplektācijas jautājums vēl pāris reizes uzpeldēja, bet arī tikai tāpēc, lai precizētu – kurš tad licis kopā šo bezcerīgo gadījumu? Un tad mēs uzzinājām, ka patiesībā tās visas – gandrīz visas! – ir bijušas iepriekšējā menedžera Sējēja iestrādnes. Diezgan ērti – atrast malējo, kas jaunāko laiku „Dinamo” gadījumā ir visnotaļ tradicionāli. Ar gandarījumu noskatījos, ka pats Sējējs nebūt nemetās šo parādību precizēt, jo kā smejies – ja nu atkal būs kādu dienu jāiet un jāprasa darbs Skanstes ielā... Lūk, tā viņi visi saimnieko ap šiem krekliem – ar skatu pār plecu, lai tikai „galvenajam ir labi”, lai tikai par mani „nepadomā kaut ko sliktu.” Un tas netieši pārnesās uz komandas garu un mikroklimatu, kas šogad bija deformēts.

Treneris Peka Rautakalio noteikti ir līdzatbildīgs, ja runājam par sportisko pusi, tajā pašā laikā nevajadzētu aizmirst, ka soms komandā nebija viens. Viņam bija palīgi – treneru un spēlētāju personās. Daudz aprunātais kapteiņa jautājums atstājis ir rūgtas mieles: nu, labi, galvenais neredzēja, akli uzticējās cilvēkam, kas varbūt pēc brieduma un izpratnes nebija gatavs tādai lomai, taču – vai komanda pati ir tikai un vienīgi aitu bars, kas akli pakļaujas vienai idejai? Nav. Bet vieglāk bija šajā gadījumā neuzbāzties ar savu iniciatīvu, ar vēlmi, kaut ko mainīt... Daugaviņš pēc NHL lokauta beigām pateica skaidri – ģērbtuve bija sašķelta, tā nebija vienota. Kurš to veicināja? Treneriem tur maza loma, ja runājam par garu, ko nosaka līderi, personības. Atliek secināt – spēlētāji paši vien izšķīra sezonas ritējumu. Tā kā klubam nebija diriģenta – ģenerālmenedžera – kas to visu savilktu kopā, bilde pieklājīga izskatījās tikai pa gabalu un rupjos fragmentos. Nu, vismaz tagad nebūs vairs jautājumu par komplektācijas ķīmiju, kas parāda vadošo darbinieku kompetenci, izpratni. Ja ņem jaunu treneri – tev ir skaidrs, ko viņš prasīs no hokejistiem. Ja algo spēlētājus – tu saproti, kādam nolūkam, kādā vidē un spēles zīmējumā viņi iekļausies. Šosezon Rīgas „Dinamo” spilgti nodemonstrēja veco patiesību – komanda ir jāizveido, nevis jānovāc... Un tad nebūs izbrīnītie vaicājumi - par treneri, kas ir spītīgs (Peka tāds nepalika Rīgā, ko laikam taču menedžmentam vajadzēja zināt...), par uzbrucējiem, kas nemet (Žirū lēnās kājas, Šrempa vēsturiskā aste...), par spēles stilu, ko nemākam (ko mākam? – to joprojām nezinām...). Šīs sezonas neveiksmes mums dod arī skaidrāku izpratni par iepriekš sasniegto un gūto – ka pie hokeja ir jābūt cilvēkiem, kas nevis kaut ko saprot, bet – kam ir zināšanas un pieredze. Un pats svarīgākais – ka šie cilvēki prot savā starpā sarunāties... Šogad – neprata. Tāpat nav mazsvarīga nu jau nodrāztā tēma – kādam hokejam ir gatavs „Dinamo”? Vai vēl precīzāk – kā veiksmīgi salikt kopā agresīvo spēles formu, ko šobrīd pieprot un spēlē visi KHL klubi, ar tiem tehniskajiem elementiem, kas ir (būs) mūsu rīcībā kā galvenie ieroči?

Tika nomainīts treneris, tika nomainīts kapteinis, tika nomainīti vadošie spēlētāji... Tas viss – divu pēdējo mēnešu laikā. Vai jums ir skaidrs, ko „Dinamo” ar to visu vēlējās panākt, pateikt vai pieteikt? It kā runa ir par jauno sezonu. Tātad – šobrīd mums jau vajadzētu saprast vai vismaz nojaust, uz kuru pusi tiks stūrēts. Treneru jautājumā ir migla – Ābols tā kā strādā, taču paralēli tiek meklēta iespēja dabūt izlases trenera Nolana piekrišanu. Vēl tiekot taustīts viens zviedra variants... Ja nāk indiānis, maz ticams, ka viņš paturēs pašreizējos ugunsdzēsējus – Arti un Viktoru. Izlases sakarā jau viņiem iedevis kurvīti. Ja nāk kāds cits, kāpēc šo pasākumu vilkt garumā? Nu, vismaz Ābolam par to pačukstēt. Tā sauktais Cerību kauss kā reizi dotu iespēju mazam ieskrējienam, esošā (nākamās sezonas) sastāva vētīšanai, trūkstošo detaļu izpētei. Bet - ja tomēr tiks darbs uzticēts Ābolam, kāpēc viņam to nepateikt jau tagad – lai cilvēks saprot perspektīvu, lai domā un vada komandu ar pievienoto vērtību.
Jo kauli vai skriemeļi ir zināmi...
Jučeram līgums beidzas, bet Telkvists ar Rīgu ir vienojies uz vēl vienu sezonu. Tātad – pirmais vārtsargs zināms. Aizsardzībā ar līgumiem kabatā ir Krišjāni, Galviņš, Sotnieks, Jēkabs. Vai dot pagarinājumu Cibuļskim, Porejam, veterāniem – Reķim un Laviņam? Ja sastāvā atgriežas Ozoliņš, kas tagad tiek lolots jau ar lielu varbūtību, kas viņam blakus? Sandis var būt pirmais ģērbtuvē, bet noteikti nebūs pirmā pāra aizsargs pēc sava fiziskā varējuma. Dīvaina izskatās Galviņa loma – kluba vadības publiskā kritika drīzāk rāda, ka Guntim ir jāmeklē cita komanda, tajā pašā laikā, nav saprotams, kāpēc viņu šoziem neatdeva? Jo gribētāju bija... Vai Rīgā parādīsies Bārtulis? Vai aizsargu korpusu vajag pastiprināt ar leģionāru?
Uzbrukumā ar līgumiem paliek Karsums, Indrašis, Bukarts, Meija, Bičevskis, Ivanāns un Skvorcovs. Sezonas otrajā pusē ir acīmredzams, ka maiņa Karsums – Šehura – Indrašis ir produktīva. Tātad – viens līgums ar leģionāru tā kā pats uzprasās. Turklāt, virknējums saspēlēts. Ko darīt ar citiem? Vajag izteiktu pirmo triecienmaiņu, kur neviens no pašreizējiem vietējiem kadriem nevar pretendēt. Ja vien Dārziņam un Spruktam nepasaka savos klubos „čau”... Bet labos uzbrucējus/leģionārus jāparaksta jau šobrīd! Ja gaidīsim pasaules čempionātu, tad pēc tam nekas vairāk par džonsoniem un šrempiem mums nespīd. Trešo un ceturto maiņu var komplektēt no vietējiem, bet, atkal paliek jautājums – kuri tie būs? Turklāt, KHL nav atcēlis arī jauno spēlētāju kvotu. Ivanāns ir liela jautājuma zīme, kas prasa vairākas atbildes. Vai mums ir vajadzīgs tāds ceturtās maiņas spēlētājs, par tādu naudu? Vai mums nav izdevīgāk piedāvāt Raitim izpirkt viņa līgumu? Jo, kā redzam – ar to mārketinga kārti viņa sakarā jau arī ir visai piezemēti... Starp citu, Raita gadījums ir uzskatāms piemērs, kādu hokeja kompetenci izstaro „Dinamo” vadība.

Tomēr, ja zivīm ir galvas, tad tās pūstot tieši no šīs vietas. Ģenerālmenedžeris ir un būs galvenā ass, kas noteiks komandas struktūru un sportisko atspērienu. Šobrīd Rīgā tāds cilvēks nav. Sējējs savulaik ieleca šajās kurpēs un vairākos gadījumos attaisnoja savu pienākumu svaru. Tiesa, arī viņa laiku nevajadzētu glorificēt, jo kā redzam ar darbiem Prāgā, Normunds biežāk sezonas laikā ir sēdējis pie pelniem... Tagad Rīgas „Dinamo” ģenerālmenedžeris esot Juris Opuļskis. Ko viņš māk, ko saprot, kā redz spēli un komandas vietu līgā? Pats kā hokejists nekad nav bijis tuvumā šādam līmenim, kā menedžeris – Mārupes pagasta deputāta mandāts... Tālāk par šīm reģionālajām robežām nesniedzas arī viņa autoritāte, kas ir dabiski. Tomēr kluba administrācija tieši šādam cilvēkam uztic komandas komplektāciju. Opuļskis varbūt nav slikts izpildītājs, bet – ģenerālmenedžerim, kam ir jāapgūst vairāk kā desmit miljoni viena kalendārā gada laikā un, kura ikdiena pārsvarā balstās uz savstarpējo attiecību kultūru, nepieciešams izteiktāks radošums un vēriens. Jā, arī zināšanas par attiecīgo nozari. KHL gadījums tomēr nav Latvijas amatieru līga vai – pat Latvijas čempionāts ne... Ja „Dinamo” nodoms nākamgad ir savākt Sandi Ozoliņu kā spēlētāju, varbūt ir vērts pārdomāt iespēju, ka tuvākā perspektīvā viņš varētu iezīmēties arī kluba menedžmentā. Protams, ja vien pašu kapteini tas vilina... Jo tas pagaidām ir Rīgas komandas vājākais punkts. Vai arī meklēt tādu treneri, kas spēj kaut daļēji šo kompleksu apvienot. Jo kā redzam šosezon – ar Gunta Ulmaņa padomu un Jura Savicka viedo prātu, zemāk Rietumu konferencē nebija kur krist... Līgā gan – tur vēl daži pakāpieni ir zemāki.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-18 09:38, pirms 12 gadiem
...labos uzbrucējus/leģionārus jāparaksta jau šobrīd!

Ja runa ir par šobrīd KHL jau spēlējošajiem, tad agrāk par 1. maiju to oficiāli nemaz nedrīkst darīt (var tikai pagarināt līgumus ar esošajiem spēlētājiem). Līdz tam var parakstīt tikai kādu no ārpuses.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-18 09:42, pirms 12 gadiem
Ikreiz pārraides laikā savā ložā lepnā vientulībā tiek parādīts Sv.Juris. Vakar arī. Interesanti, ka tanī pašā ložā, kādus 4m tālāk sēdēja vēl viens personāžs - Godmanis. Kāpēc viņi viens otram nesēdēja tuvāk. Nu tā, lai vizmaz var normāli kādu vārdu pārmīt. Uzpūtība ir RD vadības (akcionāru) firmas zīme.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-18 09:48, pirms 12 gadiem
Ar to vēsturi - uzmanīgāk. Šim Rīgas Dinamo patiešām ir 5 gadi, bet ar agrāko komandu to vieno tikai nosaukums un mājas pilsēta.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-18 10:01, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: ...labos uzbrucējus/leģionārus jāparaksta jau šobrīd!

Ja runa ir par šobrīd KHL jau spēlējošajiem, tad agrāk par 1. maiju to oficiāli nemaz nedrīkst darīt (var tikai pagarināt līgumus ar esošajiem spēlētājiem). Līdz tam var parakstīt tikai kādu no ārpuses.
Atslēgas vārds - oficiāli!
Slēpts komentārs: žirga88

  +5 [+] [-]

, 2013-02-18 10:24, pirms 12 gadiem
Ja lielais Juris atturēsies no publiskiem paziņojumiem un uzrunām, tas jau būs panākums.

 +12 [+] [-]

, 2013-02-18 10:31, pirms 12 gadiem
žirga88 rakstīja: Lai tas čekistu klubs bakrotē,atrāk ...
Tur nekas nevar bankrotēt, jo nekāda uzņēmejdarbība netiek veikta. Un arī tev dzīvē būs lielais tukšums, ja nebūs RD.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-18 10:43, pirms 12 gadiem
Par Ivanānu man , kā hokeja neekspertam, liekas, ka viņš netiek pareizi izmantots un lieki nosedināts malā. Jo viņam esot laukumā pretinieks vismaz baidās, jaunie maiņas biedri arī droši var līst vārtu priekšā, pretinieks ar jūt kad viņu ietriec apmalē. Protams viņš nebūs vārtu metējs (kā daudzi domāja pirms sezonas), bet ja treneris ieliktu viņu rāmjos( Lai netaisa nevajadzīgus noraidījumus, kādus NHL netaisīja), tad viņš ir ļoti noderīgs spēlētājs.
Dinamo treneru korpus (arī Peka ) vienkarši nemāk ( vai nezina kā) salikt spēlētājus pa vietām un kā kuru izmantot.

  +7 [+] [-]

, 2013-02-18 10:50, pirms 12 gadiem
kurcis rakstīja: Par Ivanānu man , kā hokeja neekspertam, liekas, ka viņš netiek pareizi izmantots un lieki nosedināts malā. Jo viņam esot laukumā pretinieks vismaz baidās, jaunie maiņas biedri arī droši var līst vārtu priekšā, pretinieks ar jūt kad viņu ietriec apmalē. Protams viņš nebūs vārtu metējs (kā daudzi domāja pirms sezonas), bet ja treneris ieliktu viņu rāmjos( Lai netaisa nevajadzīgus noraidījumus, kādus NHL netaisīja), tad viņš ir ļoti noderīgs spēlētājs.
Dinamo treneru korpus (arī Peka ) vienkarši nemāk ( vai nezina kā) salikt spēlētājus pa vietām un kā kuru izmantot.
Tā nu tas ir! Tomēr nez vai šī ampluā spēlētājam jābūt visapmaksātākajam komandā.

  +7 [+] [-]

, 2013-02-18 11:01, pirms 12 gadiem
Somijā "mīcās" Aaltonens, bija Magņitagorskas līderis, bet kkas tur nesanāca un džeks aizbrauca prom. Joprojām spēlē pirmās lomas arī Somijas izlasē! Kādēļ šādu džeku neviens neuzrunā? 100% uzbrukuma līderis būtu!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +6 [+] [-]

, 2013-02-18 11:50, pirms 12 gadiem
100% piekrītu Armandam. Precīzāk nav kur!!!

Bet problēma jau tā, ka Skanstes iela domā: " ko Jūs mūs te vēl mācat, mēs paši esam gudri visos jautājumos!?"

Mums ir "viss vienā" - Savickis ir gan prezidents, gan ģenerālmenedžeris, gan sabiedrisko attiecību speciālists....

Un kamēr mums hokeja saimniecību (domāts- Dinamo Rīga) vadīs šādi St. Juri un uzskatīs ka ir paši zinošākie speci hokeja lauciņā, tikmēr, sorry skatītāji, laba līmeņa hokejs pie mums nebūs!!! Būs tikai Skanstes ielā aprēķini par ieguldīto un saņemto atpakaļ, bet visi biznesmeņi grib mazāk ieguldīt un vairāk saņemt atpakaļ, jautājums tikai, cik ilgi ieguldot minimumu var gūt peļņu??? Šī sezona ir bīstami tuvu tam, ka skatītāji (liela daļa no arēnā esošajiem uz pēdējām spēlēm gāja vienkārši aiz iemesla, ka abonements jau iegādats pirms sezonas, kad neviens nenojauta, kas īsti sagaida pavasarī) izvēlēsies uzvaras garšu sajust pie VEF Rīga u.c. priekiem, nevis potenciāli noskatīties katrā zaudējumā redzot, ka komanda nespēj gan finansiāli, gan tehniski konkurēt ar nu jau līgu, kas tikai paplašinās un domājams, neviens no jaunajiem klubiem negrasās šajā līgā kļūt par statistu t.s. grandiem!!!
Neesmu optimists visā šajā sakarā, kas saistās ar Dinamo Rīga.....jo visu "pasākumu" vada cilvēki, kuri pie hokeja kluba lietu kārtošanas nonākuši apstākļu sakritības pēc, kurš no Saeimas, kurš no Prezidenta krēsla, kurš no Ministru kabineta, kurš no ciema padomes deputāta, kurš no bijušās KGB utt.
Slēpts komentārs: Duucis

  +3 [+] [-]

, 2013-02-18 12:11, pirms 12 gadiem
Ar esoshajiem finansu resursiem, Playoff reaali spiid peec gadiem triis - pieciem , kad paaugsies jaunatne, un ja vien management efektiivi straadaas. Nemot veeraa esoshos personaazus pie komandas stuures, par efektiivu straadaasanu var aizmirst. Ulmanis - no comments, Kalviitis no premjera laikam nav mainiijies (ne saprasanas, ne paskritikas), Savickis - taadi kadri nemainaas.

  +5 [+] [-]

, 2013-02-18 12:25, pirms 12 gadiem
Par Ivanaanu - nekaada augstaa lietderiiba nav, bet negribeetos lai vinsh pret RD speelee

 +19 [+] [-]

, 2013-02-18 12:34, pirms 12 gadiem
acidacid rakstīja: 100% piekrītu Armandam. Precīzāk nav kur!!!

Bet problēma jau tā, ka Skanstes iela domā: " ko Jūs mūs te vēl mācat, mēs paši esam gudri visos jautājumos!?"

Mums ir "viss vienā" - Savickis ir gan prezidents, gan ģenerālmenedžeris, gan sabiedrisko attiecību speciālists....

Un kamēr mums hokeja saimniecību (domāts- Dinamo Rīga) vadīs šādi St. Juri un uzskatīs ka ir paši zinošākie speci hokeja lauciņā, tikmēr, sorry skatītāji, laba līmeņa hokejs pie mums nebūs!!! Būs tikai Skanstes ielā aprēķini par ieguldīto un saņemto atpakaļ, bet visi biznesmeņi grib mazāk ieguldīt un vairāk saņemt atpakaļ, jautājums tikai, cik ilgi ieguldot minimumu var gūt peļņu??? Šī sezona ir bīstami tuvu tam, ka skatītāji (liela daļa no arēnā esošajiem uz pēdējām spēlēm gāja vienkārši aiz iemesla, ka abonements jau iegādats pirms sezonas, kad neviens nenojauta, kas īsti sagaida pavasarī) izvēlēsies uzvaras garšu sajust pie VEF Rīga u.c. priekiem, nevis potenciāli noskatīties katrā zaudējumā redzot, ka komanda nespēj gan finansiāli, gan tehniski konkurēt ar nu jau līgu, kas tikai paplašinās un domājams, neviens no jaunajiem klubiem negrasās šajā līgā kļūt par statistu t.s. grandiem!!!
Neesmu optimists visā šajā sakarā, kas saistās ar Dinamo Rīga.....jo visu "pasākumu" vada cilvēki, kuri pie hokeja kluba lietu kārtošanas nonākuši apstākļu sakritības pēc, kurš no Saeimas, kurš no Prezidenta krēsla, kurš no Ministru kabineta, kurš no ciema padomes deputāta, kurš no bijušās KGB utt.
viena replika: Tie, kas klejo savas komandas meklējumos un maina līdzjušanu atkarībā no rezultātiem, manās ac;is tādi palaistuves vien ir...
Vakar bija ASK fani, sodien RD, rīt VEF utt utml? piedrāzt tādus sporta līdzjutējus

     [+] [-]

, 2013-02-18 12:56, pirms 12 gadiem
ir lietas, kuras mēs varam ietekmēt un lietas, kuras nevaram. domāju, ka RD lietu ietekme nav mūsu spēkos, tāpēc jāskatās, ko no šīs sezonas secinās RD loža, kura starp citu arī vakar bija ļoti patukša. Gan jau kādu shēmu uzburs, jo sēdēt pilnā ložā taču ir daudz patīkamāk...

     [+] [-]

, 2013-02-18 13:00, pirms 12 gadiem
Pēdējie 2 teikumi vienkārši ideāli!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-18 13:13, pirms 12 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: viena replika: Tie, kas klejo savas komandas meklējumos un maina līdzjušanu atkarībā no rezultātiem, manās ac;is tādi palaistuves vien ir...
Vakar bija ASK fani, sodien RD, rīt VEF utt utml? piedrāzt tādus sporta līdzjutējus
Šoreiz nerunāju tik daudz par faniem, bet gan skatītājiem!

  +3 [+] [-]

, 2013-02-18 13:19, pirms 12 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: viena replika: Tie, kas klejo savas komandas meklējumos un maina līdzjušanu atkarībā no rezultātiem, manās ac;is tādi palaistuves vien ir...
Vakar bija ASK fani, sodien RD, rīt VEF utt utml? piedrāzt tādus sporta līdzjutējus
Pilnīgi piekrītu, izjuks tava mīļākā rokgrupa, tu taču nekļūsi par fanu džastinam bīveram...

  +4 [+] [-]

, 2013-02-18 13:58, pirms 12 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: viena replika: Tie, kas klejo savas komandas meklējumos un maina līdzjušanu atkarībā no rezultātiem, manās ac;is tādi palaistuves vien ir...
Vakar bija ASK fani, sodien RD, rīt VEF utt utml? piedrāzt tādus sporta līdzjutējus
Ne jau visi, kas iet uz sporta pasākumiem, ir baigie fani kādam konkrētam klubam.
Ir pietiekami daudz cilvēku, kas vienkārši interesējas par sportu un apmeklē dažādus sporta pasākumus - un, ja laukumā ir kāds mūsējo klubs pret ārzemniekiem, tad droši vien lielākā daļa būs par mūsējiem, neatkarīgi no sporta veida un kluba nosaukuma.

     [+] [-]

, 2013-02-18 15:13, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Ne jau visi, kas iet uz sporta pasākumiem, ir baigie fani kādam konkrētam klubam.
Ir pietiekami daudz cilvēku, kas vienkārši interesējas par sportu un apmeklē dažādus sporta pasākumus - un, ja laukumā ir kāds mūsējo klubs pret ārzemniekiem, tad droši vien lielākā daļa būs par mūsējiem, neatkarīgi no sporta veida un kluba nosaukuma.
Es domāju, ka lielākā daļa ļoti labi saprot, par kādu kategoriju es runāju .

  +5 [+] [-]

, 2013-02-18 15:27, pirms 12 gadiem
Sheit gan arii ir RD probleema shobriid vinjiem ir nevis liidzjuteeji, bet gan patstaaviigie klienti buus panaaakumi naaks, nebuus nenaaks. Ja pirmajaas sezonaas komandu aktiivi atbalstiija vismaz 2/3 apmekleetaaju, shobriid labi ja 1/10 pievienojas fanu klubam, kad tie apklusa uz 5min bija pilniigs klusums. Areenaa nav hokeja atmosfeeras arii vestibilaa taas atrakcijas un skaljaa DJ muuzika vairaak atgaadina gadatirgu nevis hokeja speeli.

     [+] [-]

, 2013-02-18 15:34, pirms 12 gadiem
Reizēm man šķiet, ka Armands piestrādā par Ozo aģentu

     [+] [-]

, 2013-02-18 16:00, pirms 12 gadiem
pelikans rakstīja: Par Ivanaanu - nekaada augstaa lietderiiba nav, bet negribeetos lai vinsh pret RD speelee
To šosezon (par lietderību),var teikt vismaz 80% spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-18 19:45, pirms 12 gadiem
Piekrītu Pučem par Opuļski 100%, Galviņš ir situācijas upuris - ja nebūtu Peka viņu ielicis par C, tad jau čalis ir ok !

     [+] [-]

, 2013-02-19 00:33, pirms 12 gadiem
Domāju, ka viena no galvenajām nākamās sezonas problēmām būs treneris. Ja Ābols, tad tiešām vajadzēja to pateikt (parakstīt) laikus, lai viņš neraustītos par rezultātiem šodien, bet iespēlētu savas idejas, spēlētājus jau tagad. Ja kāds cits, tad arī ideāli būtu tagad, bet, visticamāk - jau pēc tam, kad būs parakstīti vēl daļa spēlētāju un atkal sāksies jaunā hokeja filozofija.
Ja nu vienīgi jau tagad Nolans cītīgi strādā aizkadrā.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 01:20, pirms 12 gadiem
Armand, uzprasies tu uz menedžera amatu, sakārtosi RD, tas ir skaidrs. Tev gan galva strādā, gan paziņu loks ir visai liels. Ja žurnālists esi labākais, nešaubos, ka arī to tu prastu! Lielisks raksts, paldies!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-19 01:22, pirms 12 gadiem
prieks lasīt tavus rakstus Armand!
Paldies!!!

  +3 [+] [-]

, 2013-02-19 07:41, pirms 12 gadiem
Teikšu godīgi, pirmām kārtām, es Tedu negribētu redzēt RD galvenā trenera amatā un ne jau tapēc, ka Teds būtu slikts koučs.... tieši otrādi drīzāk tapēc, lai vecim joprojām paliktu skaidrs skats uz to, ka RD nav tikai un vienīgi iedomāts izlases "bāzes klubs", ka liela daļa labāko spēlētāju spēlē tieši citur un RD spēlē tikai labi, ja tikai tie pāris izlasei derīgie kadri, kas tur bija arī OS kvalifikācijā... otrām kārtām nezinu kā Teds varēs sastŗādāties ar Dinamo "resno galu", jo hokeja sapratnes līmenī (ko un kā vajag) viņi, visdrīzākais kā tas bija jau ar Peku, runās divās dažādās valodās, jo "resnajam galam" tās sapratnes par tādām lietam ir tik cik ir (paši jau protams viņi domā, ka ir visgudrākie) kamēr Nolanam viss ir tieši pretēji! Tāpat šaubos vai svētjuris varēs paciest, ka kāds ir atkal gudrāks par viņu un šaubos vai Nolans ilgi varēs paciest RD valdošo "kārtību".... līdz ar to vismaz es labāk gribētu lai Teds paliek tikai pie izlases stūres un, lai RD "resnais gals" meklē sev citu "jājamo zirdziņu"... izlase un RD ir divas dažādas lietas un šīm abām komandām pa lielam ir maz kopīga (tikai tas, ka kāda daļa izlases spēlētāju tur spēlē) tad kapēc šīm komandām vajadzētu būt vienam trenerim? Nozīmēs ziņā vispār šīs divas komandas vismaz man ir nesamērāmas lietas - izlase pāri visam, kamēr RD lietas pa lielam man ir "po barabanu", ja vinnē - labi, zaudē - nekāda traģēdija nav notikusi!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-19 16:49, pirms 12 gadiem
Aisardzībā Laviņam noteikti uz vienu sezonu jābūt līgumam!!! Par to vai vajag leģionārus, nav ne jausmas, ja OZO būtu tad ar visiem šiem aizsargiem būs okk!!!! Reķis, Jēkabs, Krišjānis, Sotnieks, Laviņš, Galviņš, Porejs un Ozoliņs... Liekas ļoti labi!!!

     [+] [-]

, 2013-02-22 00:39, pirms 12 gadiem
Ozo nākamsezon atpakaļ RD? Laba ziņa. Izlasi savāca un ievilka OS. Atlantā ātri tika pie kapteiņa uzšuves + liels viņa nopelns, ka Atlants tagad spēlē play-off. Labs šīs sezonas CV (nepilnas sezonas). Šogad RD nebija kapteiņa, to varēja just pēc komandas spēles. Ja nākamsezon gribas labākus rezultātus, vadībai stipri jāpiestrādā pie šī jautājuma.