Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

M. Dukurs: "Četrus gadus esi tik smagi strādājis ar vienu mērķi. Sāpīgi..."

M. Dukurs: "Četrus gadus esi tik smagi strādājis ar vienu mērķi. Sāpīgi..."
Martins Dukurs
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latviešu skeletonists Martins Dukurs pēc izcīnītās ceturtās vietas Phjončhanas olimpisko spēļu sacensībās izteicās, ka kļūda trases sākumā radījusi vairāku kļūdu virkni, bet trases beigās jau bijis skaidrs, ka izlieto ūdeni sasmelt neizdosies.

- Kas īsti notika pēdējā braucienā?
- Problēmas radās jau augšā - ceturtās un piektās virāžas pārejā, bet tad viss bruka kā kāršu namiņš. Nākamajās trīs četrās virāžās varēja tikai vākt kļūdas, labi apzinoties, ka tas viss maksā gan tur, gan tur, gan tur. Nedabūju izlabot kādas četras piecas virāžas, kas arī maksāja medaļu.

- Vai arī treniņos bija gadījusies līdzīga kļūda?
- Īstenībā līdzīgu kļūdu pieļāvu pirmajā braucienā. Nekad nebiju domājis, ka tā varētu notikt sacensībās. Var nesanākt viena vieta, bet ne jau četras pēc kārtas. Bet pēc devītās virāžas jau bija garām taisne.

- Kā radās šī kļūda?
- Principā es jau no otrās virāžas iznācu ne tā, kā vajadzētu. Pie visa vainīga bija otrās virāžas trajektorija. Es arī pirmajā braucienā šo vietu izbraucu līdzīgi. Tur nozīme ir desmit centimetriem. Atkarībā no tā, cik tālu esi no apmales. No tā mainās trajektorija trešajā virāžā.

- Pēc finiša ilgāku laiku pavadīji vienatnē. Kas bija tās domas, kas grozījās prātā?
- Tā ir sāpīga diena, varbūt pat viens no sāpīgākajiem braucieniem manā karjerā. Šķita, ka nupat, nupat jau medaļa ir rokā. Pirmais brauciens bija neveiksmīgs, otrais un trešais jau bija labāki. Sāpīgi. Pēdējās virāžās man pa lielam jau viss bija skaidrs. Protams, saglabājas kaut kāda naiva cerība pēc finiša uz tablo ieraudzīt, ka esi otrais vai trešais, bet prātā bija skaidrs, ka tur nekas nebūs. Paies laiks un varbūt būs citas domas. Šķita, ka nepiedošu sev šādas kļūdas. Četrus gadus esi tik smagi strādājis ar vienu mērķi. Sports reizēm mēdz būt nežēlīgs.

- Vai šī bija tava pēdējā sezona skeletonā?
- Es domāju, ka jā. Šobrīd saku, ka jā. Vēl braukšu mājās un patestēšu jaunās kamanas, kamēr ir noķertas braukšanas sajūtas. Par nākotni pašlaik neko nevēlos teikt, tomēr domāju, ka pietiks...

- Vai šo lēmumu apspriedīsi ar tēvu un brāli?
Jā. Pirmkārt, ir jāsaprot, kāds ir mērķis. Ja ej uz olimpiādi un uzstādi sev par mērķi zelta medaļu, tad Pasaules kausus principā vari izmest laukā. Nevar domāt par katras sezonas kausu budžetu un vienlaikus atļauties testēt. Paši redzējāt - angļus interesē tikai vienas sacensības četros gados. Pasaules kausa posmos viņš [Doms Pārsons] bija ap desmito, 15. vietu, bet viņiem bija cits mērķis. Jāsaprot, ko grib un ko var. Pēc četriem gadiem man jau būs 37 gadi. Tomēr sagatavoties var, Tomass to jau pierādīja.

- Kā tev šķiet, kas bija Pārsona panākuma atslēga?
- Domāju, ka drīzāk tas ir slidas zīmējums. Ar slieci ir trāpīts perfekti. Viņam piepalīdz arī tas anglis, kurš trenē korejieti. Šodien varēs redzēt pēc vienas kanādietes, kurai arī visam jābūt kārtībā. To varēja redzēt arī pēc jaunzēlandieša, kurš bija diezgan augstu.

- Jums jau šādas slieces viņi netirgotu?
- Nē. Kaut gan es tās jau apskatījos.

- Kas tur varētu būt tāds, ka pat driftējot spēj saglabāt ātrumu?
- Tur jau tā lieta, ka viss sastāv no niansēm. Piemēram, piektā daļa no milimietra brauciena laikā jau ir sajūtama. Noķert vajadzīgo konfigurāciju trasei, laika apstākļiem, mitrumam. Tagad tas ir arvien izteiktāk. Ja agrāk katrs brauca ar to, kas bija, tad tagad katrs ir atradis sev konkrētiem apstākļiem piemērotāko.

- Ņemot vērā, kā skeletons ir attīstījies kopš tavas pirmās olimpiādes, vai mēs esam pārdomu priekšā, cik un kādi resursi mums nepieciešami, lai attīstītos un noturētos līmenī.
- Mums lielā mērā viss balstās uz tēva baigo iniciatīvu. Viņš rij tos putekļus pa vasarām. Bet kopumā ir daudz cilvēku, kas ar mums strādā. Nav tik vienkārši, ka es tikai patrenējos un braucu. Bet šobrīd es saku - ja gribam rezultātus, tad ir jāstrādā citā līmenī.

 +33 [+] [-]

, 2018-02-16 06:34, pirms 7 gadiem
Izskatās, ka viena spoža karjera ziemas sportā Latvijā ir beigusies... Paldies, Martin, par visu līdz šim parādīto! Un ceturtā vieta tādā reizē tiešām ir vissāpīgākā.

  -4 [+] [-]

, 2018-02-16 06:34, pirms 7 gadiem
Dukurus izmantoja krievu nomelnošanai un izspļāva kā izgremotu košļeni atstājot bez medaļām! Sports mēdz būt nežēlīgs.

 +10 [+] [-]

, 2018-02-16 06:36, pirms 7 gadiem
Šī sezona kopumā Martinam nebija izdevusies, un olimpiskās spēles ir tam pierādījums...

 +12 [+] [-]

, 2018-02-16 06:52, pirms 7 gadiem
ir jau labi.zeltu nebija pelnijis.jo si sezona tiesam kliboja.bet bronzu vajdzeja.nekas laiks poeversties uz 100%gimenei.turas dukuri.😊

  +7 [+] [-]

, 2018-02-16 06:54, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Izskatās, ka viena spoža karjera ziemas sportā Latvijā ir beigusies... Paldies, Martin, par visu līdz šim parādīto! Un ceturtā vieta tādā reizē tiešām ir vissāpīgākā.
Man jau šķiet, ka punktu neliks.
Tomass Sočos ķiveri lidināja, bet te atkal brauca.

  +7 [+] [-]

, 2018-02-16 06:55, pirms 7 gadiem
murziks rakstīja: Šī sezona kopumā Martinam nebija izdevusies, un olimpiskās spēles ir tam pierādījums...
Ja sportistam PK Kkopvērtējumā 4.vieta un OS 4.vieta nav izdevusies, tad šis sportists ir leģenda.

  +9 [+] [-]

, 2018-02-16 06:57, pirms 7 gadiem
Paldies par visu! Panākumiem bagāta karjera!

  +7 [+] [-]

, 2018-02-16 06:59, pirms 7 gadiem
Konkurenti arī nesnauž, diemžēl...

 +10 [+] [-]

, 2018-02-16 06:59, pirms 7 gadiem
Sāpīgi. Bet tā pat liels paldies jasaka Dukuriem.

 +16 [+] [-]

, 2018-02-16 07:11, pirms 7 gadiem
Sāpīgāk bija Sočos. Šeit uzvarēja sezonas līderis ar spožiem panākumiem gandrīz visās sezonas trasēs.

Atslēgas vārdi ir Martina teiktajā-ja gribam rezultātus, tad ir jāstrādā citā līmenī.Un šis līmenis diez vai atkarīgs no sportistiem
Slēpts komentārs: kosmos713
Slēpts komentārs: doksnomarsa

  -4 [+] [-]

, 2018-02-16 07:25, pirms 7 gadiem
A nevajadzēja tik atklāti svinēt ar fāteru to feika zelta medaļu. Un ne tikai Martins tos 4 gadus rukāja. Rukāja arī tie zēni kas viņu šodien apbrauca
Slēpts komentārs: gomes

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 07:49, pirms 7 gadiem
Cilvēcīgi žēl, pat ļoti, šajā olimpiāde pirmo x redzu tik blivus rezultātus pēc 4 br. Konkurenti malači gribēja ļoti un izcīnija

  +3 [+] [-]

, 2018-02-16 07:49, pirms 7 gadiem
Ļoti ceru, ka neliks punktu uz šādas nots, vajag aiziet skaisti.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-16 07:52, pirms 7 gadiem
Mani vairāk interesē tas rasējums kamanām, jo ja brits un Juns var tā nobraukt, kaut kas tur ļoti labs ir. Es domāju Martins joprojām ir 2.labākais pasaulē, nevajadzētu mes mieru, jāsadusmo sevi un jāatrod motivācija un nākamajā sezonā jāierāda vieta. Bet būtu jau forši to skici no brita dabūt, domāju būtu citas kamanas.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-16 07:52, pirms 7 gadiem
Briedis,Štrombergs Latvijas hokeja izlase..kautka neveiksmigi...
Slēpts komentārs: Karalis Hokejs
Slēpts komentārs: zigmārs112

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 08:28, pirms 7 gadiem
Mani pārsteidz tie pēdējie vārdi "jāstrādā citā līmenī"... man visu laiku pēc viņu pašu teiktā bija sajūta ka tiek strādāts kā nekad. Te izrādās ka neesam kārtīgi stādājuši?!
Citādi man nav ko pārmest. Tas ir sports un tā mēdz būt. Nevar visur un vuenmēr uzvarēt. Sasniegums gan šis ir labs, gan jo vairāk Martina visi sasniegumi ir kosmosa līmenī. Bet kaut kas pietrūkst, citi strādā, atrod, kaut kur ir labāki. Viena lieta kas man vēl liekas nav normāla, tas ir korejieša lielais pārsvars. Nu tas gan nav normāli un ar godīgu cīņu to nevar paveikt. Bet mājinieku priekšrocības ir arī kopumā loģiskas.

  +9 [+] [-]

, 2018-02-16 08:33, pirms 7 gadiem
boleks rakstīja: Mani pārsteidz tie pēdējie vārdi "jāstrādā citā līmenī"... man visu laiku pēc viņu pašu teiktā bija sajūta ka tiek strādāts kā nekad.
Par tehnikas jomu tas domāts...

 +11 [+] [-]

, 2018-02-16 08:43, pirms 7 gadiem
Paldies par spožo karjeru. Bet kamēr pie mums pārsvarā viss balstās uz sportistu un viņu treneru iniciatīvu par medaļām varam sapņot.

  +8 [+] [-]

, 2018-02-16 08:55, pirms 7 gadiem
nauris noviks rakstīja: ir jau labi.zeltu nebija pelnijis.jo si sezona tiesam kliboja.bet bronzu vajdzeja.nekas laiks poeversties uz 100%gimenei.turas dukuri.😊
Kāds sakars sezonai ar Olimpiskajām spēlēm,ka dēļ sezonas nav pelnījis zeltu????
P.S.Paldies Dukuriem par emocijām,kuras snieguši šo gadu laikā!Turās,veči!

  +7 [+] [-]

, 2018-02-16 09:10, pirms 7 gadiem
Paldies Martin par visu. Es joprojām ceru,ka tu nedosies pensijā un līdzīgi kā Tomass karjeru beigsi 37 gados. Tomass tev kā trases treneris un pēc revanša Ķīnā.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 09:13, pirms 7 gadiem
Tā ka nav labu jauno sportistu,katras nākamās spēles būs arvien čābīgākas-diemžēl

  +3 [+] [-]

, 2018-02-16 09:13, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Briedis te ir lieks. Viņš zaudēja līdzīgā cīņā un nevaidēja pēc tam,ka viss ir tik slikti un ir tik smagi rukājis
Nesalidzini tehmisko sportu ar boksu

  +4 [+] [-]

, 2018-02-16 09:15, pirms 7 gadiem
Jācer uz bobiem
diezgan smiekligi bija klausities rīmeni,kad jacer uz Denisu daislidotāju jauno tas bija reali smiekligi,rimenis brīžiem nesaprot ko komentē kliedz,bļauj kā āzis..
Slēpts komentārs: mytila

  +4 [+] [-]

, 2018-02-16 09:25, pirms 7 gadiem
Visa sporta sistēma Latvijā ir šķērsām. Jau Riodežaneiro palikām bez medaļām, tagad arī visumā šķidri. Varbūt bobslejā ir kādas cerības?
Bet tas jau nemaina kopējo ainu. Līdz šim funkcioāri aizsedzās ar kāda atsevišķa indivīda medaļu, fanātisku darbu. Bet aiz dažiem lideriem ir tukšums. Normāli jābūt, šoreiz nepaveicās kādam no līderiem, bet izšauj cits. . . Mums tas nav. . .Jāmaina LOK vadība, valdībai vairāk jādomā par sporta attīstību valstī. Medaļas jau arī visu neizsaka, var nepaveikties un pie tām netikt, bet būt daudzas vietas pirmajā sešniekā, desmitniekā. Mums arī tās var saskaitīt tik uz vienas rokas pirkstiem. Ja vēl pieminam hokejistu netikšanu uz olimpiādi, futbolistu totālo nespēju. . .nu nav sportā Latvijai ar ko lepoties! Visi panākumi cik nu tie ir, balstās vien uz atsevišķu individu fanātismu, ģimenes arbalstu. . . .

  +3 [+] [-]

, 2018-02-16 09:30, pirms 7 gadiem
mytila rakstīja: Šādos sportos, kuri valstij nenes nekādu labumu arī jāpaliek treneru un vecaku iniciatīvai. Neesam tik bagāti lai no nodokļu maksātāju naudas atbalstītu sportus kur auditorija ir 500 cilvēki, kuri ir gimenes locekļi sportistiem. Arī šī medaļa, nu ko viņa dotu valstij ? ķeksīti pie statistikas par medaļam ? Un tālāk ? Ir jāatīsta sportus, kuri var nest Latvijas vārdu pasaulē. Basketbols, futbols, teniss, hokējs, vieglatlētika utt utt, nevis ragavu braucējus.
Iespējams, ka Latvijā valsts naudu, nodokļu maksātāju naudu tērē sportā neracionāli., ka visus sporta veidus nevar uzturēt augstā, profesionālā līmenī.
Bet vai mums ir kaut viens sporta veids, kur esam , ja ne pasaules, tad Eiropas pirmajās vietās? Jā, rene, bet tie principā ir daži cilvēki.
Visu laiku ceram uz basketbolistiem, bet joprojām tās ir vairāk cerības, bet medaļas kā nedoda rokās, tā nedodas, nu jau drīz bū 30 cerību gadi. . .

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 09:33, pirms 7 gadiem
mytila rakstīja: Šādos sportos, kuri valstij nenes nekādu labumu arī jāpaliek treneru un vecaku iniciatīvai. Neesam tik bagāti lai no nodokļu maksātāju naudas atbalstītu sportus kur auditorija ir 500 cilvēki, kuri ir gimenes locekļi sportistiem. Arī šī medaļa, nu ko viņa dotu valstij ? ķeksīti pie statistikas par medaļam ? Un tālāk ? Ir jāatīsta sportus, kuri var nest Latvijas vārdu pasaulē. Basketbols, futbols, teniss, hokējs, vieglatlētika utt utt, nevis ragavu braucējus.
Piekrītu. Pie tam, mēs esam ar tik maz iedzīvotājiem, ka nevaram visus sportus pavilkt. Tas pats BMX - pēc Štrombja nekā nav un izskanēja runas - ko nu darīs, steidzami kaut kas jādara - jābūvē trases, jātaisa BMX internāti, jāgrūž milzu nauda, jo redz, vajag tak mums noturēt to līmeni. Jo citādi mums Latvijā jāievieš jauna sēru diena - pazaudētā BMX spozme. Kad visa Latvija nolaiž karogus pusmastā un raud visu dienu, ka nevaram katru olimpiādi BMX dabūt medaļu. Tāda pati raudāšana būs pēc Dukuriem.
Bet ar prātu paskatoties - nu ja bija šie pāris talanti šauri specializētajos sportos un uzspīdēja, nu i labi. Bet valsts stratēģijai, ņemot vērā ierobežotos cilvēk un finanšu resursus, būtu jābūt pāris prioritātēm. Man, piemēram, nekas nebūtu pretī, ja mums nebūtu, piemēram, handbola, frīzbija un florbola izlases (mēs nečakarētos ar tādiem sīkumiem), bet kā Lietuvā basketbolā, visu grūstu futbolā (hokejs arī tomēr ir pašaurs sporta veids, ko spēlē augstā līmenī 7-8 valstis) un mūsu izlase regulāri spēlētu finālturnīros, no mums raustītos, mūsu futbolisti spēlētu augstās līgās un saņemtu miljonus, ko tērētu mūsu ekonomikā un celtu to (ko pelna Dukuri un atstāj mūsu ekonomikā?).

  +7 [+] [-]

, 2018-02-16 09:40, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Visa sporta sistēma Latvijā ir šķērsām. Jau Riodežaneiro palikām bez medaļām, tagad arī visumā šķidri. Varbūt bobslejā ir kādas cerības?
Bet tas jau nemaina kopējo ainu. Līdz šim funkcioāri aizsedzās ar kāda atsevišķa indivīda medaļu, fanātisku darbu. Bet aiz dažiem lideriem ir tukšums. Normāli jābūt, šoreiz nepaveicās kādam no līderiem, bet izšauj cits. . . Mums tas nav. . .Jāmaina LOK vadība, valdībai vairāk jādomā par sporta attīstību valstī. Medaļas jau arī visu neizsaka, var nepaveikties un pie tām netikt, bet būt daudzas vietas pirmajā sešniekā, desmitniekā. Mums arī tās var saskaitīt tik uz vienas rokas pirkstiem. Ja vēl pieminam hokejistu netikšanu uz olimpiādi, futbolistu totālo nespēju. . .nu nav sportā Latvijai ar ko lepoties! Visi panākumi cik nu tie ir, balstās vien uz atsevišķu individu fanātismu, ģimenes arbalstu. . . .
Kā to ņem, varbūt nekā pārsteidzoša nav? Salīdzinājumā ar Igauniju un Lietuvu, esam ziemas sporta lielvalsts. Vienīgā valsts, ja skatāmies LAT izmērus, kas ar mums var sacensties, ir Slovēnija, par kuru tomēr esam manāmi nabagāki. Pie drusku veiksmīgāka scenārija, mums varēja tagad būt divas medaļas, un tad tu dziedātu citu dziesmu? Skatoties reāli, valstij ar 1.9 miljoniem, mums ir daudz, daudz panākumu... tenisā, basketbolā, vieglatlētikā, boksā, u.t.t. Mums ir Top10 hokeja izlase piedevām. Nezinu, neredzu iemesla raudāt! Un, jā, daudzi no šiem panākumiem balstās uz individuāli sportistu darbu.

P.S.

Paskatoties medaļnieku listi, nav neviena valsts ar LV iedzīvotāju skaitu vai mazāku. Tā, lūk.

  +5 [+] [-]

, 2018-02-16 09:42, pirms 7 gadiem
heh, ar katru gadu paliek arvien smieklīgāk: olimpiskās spēles tagad ne tikai palikušas par medicīniskajām spēlītēm, bet arī dažās disciplīnās nav ne smakas no sportiskā gara - mājinieki var ņemties pa trasi cik uziet, bet pārējiem ir limitimistiski.

bobā taču visiem deva vienas slidas un ar tām jāstrādā, a te izrādās katrs var savas cept, sanāk ka vidējs burātājs ar labām slidām var daudz vairāk sasniegt nekā labs burātājs ar vidējām, plus mājinieki dara ko grib.

bet nu tāpat jēgas nav nekādas, OS vēl gadus 50 moš novilks līdz paliks tik pat interesants kā šī gada hokeja turnīrs tur bez NHL.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 09:43, pirms 7 gadiem
žēl Martinu, bet būs labi.

  +8 [+] [-]

, 2018-02-16 09:46, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Visa sporta sistēma Latvijā ir šķērsām. Jau Riodežaneiro palikām bez medaļām, tagad arī visumā šķidri. Varbūt bobslejā ir kādas cerības?
Bet tas jau nemaina kopējo ainu. Līdz šim funkcioāri aizsedzās ar kāda atsevišķa indivīda medaļu, fanātisku darbu. Bet aiz dažiem lideriem ir tukšums. Normāli jābūt, šoreiz nepaveicās kādam no līderiem, bet izšauj cits. . . Mums tas nav. . .Jāmaina LOK vadība, valdībai vairāk jādomā par sporta attīstību valstī. Medaļas jau arī visu neizsaka, var nepaveikties un pie tām netikt, bet būt daudzas vietas pirmajā sešniekā, desmitniekā. Mums arī tās var saskaitīt tik uz vienas rokas pirkstiem. Ja vēl pieminam hokejistu netikšanu uz olimpiādi, futbolistu totālo nespēju. . .nu nav sportā Latvijai ar ko lepoties! Visi panākumi cik nu tie ir, balstās vien uz atsevišķu individu fanātismu, ģimenes arbalstu. . . .
Manuprāt nav īsti pareiza tā sistēma, ka ja tu gribi dabūt kādu atbalstu tad vispirms sities pats pa saviem līdzekļiem un ja izdodas parādit augstus rezultātus tad tiek piešķirts atbalsts, maksātas milzīgas prēmijas (mums ir vienas no lielākajām prēmijām par medaļām un vienīgajiem prēmē arī 4-6 vietu). Tādēļ arī ir tikai pa kādam indivīdam katrā sportā, cik tad būs to fanātu, kas būs gatavi ieguldīt savus līdzekļus un laiku ko varētu veltīt ģimenei, lai varbūt kaut kad nākotnē, ja viss sakrīt, varētu startēt augstā līmenī un dabūt kaut kādu atbalstu. Pie mums kaut kur izsisties var bez maz tikai tad, ja cilvēks un visa viņa ģimene fanātiksi ir gatavi ieguldīt šajā sportistā, vecāki pal;idz ar finansēm utt.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 10:08, pirms 7 gadiem
Marty82 rakstīja: Manuprāt nav īsti pareiza tā sistēma, ka ja tu gribi dabūt kādu atbalstu tad vispirms sities pats pa saviem līdzekļiem un ja izdodas parādit augstus rezultātus tad tiek piešķirts atbalsts, maksātas milzīgas prēmijas (mums ir vienas no lielākajām prēmijām par medaļām un vienīgajiem prēmē arī 4-6 vietu). Tādēļ arī ir tikai pa kādam indivīdam katrā sportā, cik tad būs to fanātu, kas būs gatavi ieguldīt savus līdzekļus un laiku ko varētu veltīt ģimenei, lai varbūt kaut kad nākotnē, ja viss sakrīt, varētu startēt augstā līmenī un dabūt kaut kādu atbalstu. Pie mums kaut kur izsisties var bez maz tikai tad, ja cilvēks un visa viņa ģimene fanātiksi ir gatavi ieguldīt šajā sportistā, vecāki pal;idz ar finansēm utt.
Te tiešām kkas jāmaina. Nesaku, ka talantīgie bērni būtu jāapber ar naudu, bet vismaz visādi citādi jāatbalsta no agrīna vecuma, ar dažādām atlaidēm u.t.t.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-16 10:09, pirms 7 gadiem
reāli karma nostrādāja ,ka pa Krieviem sencis sāka tirst

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 10:10, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: reāli karma nostrādāja ,ka pa Krieviem sencis sāka tirst
Runu tiešam bija par daudz, un tie prieki par diskābeļiem... nu, varēja bez tā iztikt.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 10:17, pirms 7 gadiem
RIO 2016=PyeongChang 2018. velk uz to , ka labākā vieta būs 4 . vieta Silovam , kuram nav ātrslidošanas halles , kur trenēties

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 10:20, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: RIO 2016=PyeongChang 2018. velk uz to , ka labākā vieta būs 4 . vieta Silovam , kuram nav ātrslidošanas halles , kur trenēties
nu Bobslejaa arii ir reali panemt kautko vairaak, 4-man var iebraukt blekos, divniekos ja panems medalu buus kosmoss

     [+] [-]

, 2018-02-16 10:41, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: nu Bobslejaa arii ir reali panemt kautko vairaak, 4-man var iebraukt blekos, divniekos ja panems medalu buus kosmoss
nu nez es neticu , ka būs bleķis

  -3 [+] [-]

, 2018-02-16 10:52, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kā to ņem, varbūt nekā pārsteidzoša nav? Salīdzinājumā ar Igauniju un Lietuvu, esam ziemas sporta lielvalsts. Vienīgā valsts, ja skatāmies LAT izmērus, kas ar mums var sacensties, ir Slovēnija, par kuru tomēr esam manāmi nabagāki. Pie drusku veiksmīgāka scenārija, mums varēja tagad būt divas medaļas, un tad tu dziedātu citu dziesmu? Skatoties reāli, valstij ar 1.9 miljoniem, mums ir daudz, daudz panākumu... tenisā, basketbolā, vieglatlētikā, boksā, u.t.t. Mums ir Top10 hokeja izlase piedevām. Nezinu, neredzu iemesla raudāt! Un, jā, daudzi no šiem panākumiem balstās uz individuāli sportistu darbu.

P.S.

Paskatoties medaļnieku listi, nav neviena valsts ar LV iedzīvotāju skaitu vai mazāku. Tā, lūk.
Daudz panākumu? Man tieši šķiet, ka mums ir maz panākumu. Ar piebildi, ka mani tas īpaši nesatrauc.

  +6 [+] [-]

, 2018-02-16 10:57, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: reāli karma nostrādāja ,ka pa Krieviem sencis sāka tirst
Karma nē, domāju vienkārši mazliet par daudz psiholoģiskās enerģijas (un arī droši vien fiziski laiks) tikai tām intrigām veltīts. Dukurs vecākais jau arī tomēr paralēli ir Siguldas trases direktors, kā rezultātā ņemot visus apstākļus varbūt vienkārši nepietika laiks, enerģija, lai paceltu tehniskos risinājumus (slieces, kamanas u.c.) augstākā līmenī? Tur pētīt, eksperimentēt, analizēt utt. utjp. Lielajās komandās jau tur tomēr ar to strādā veselas komandas vai arī ja kāds atsevišķs cilvēks, tad tas ir viņa galvenais uzdevums. Mums Dainis Dukurs tāds baigais multitāskeris un tad nu skaidrs, ka kāda darba kvalitāte no tā ja ne gluži cieš, tad loģisku apsvērumu dēļ to vienkārši nevar (vai ir ļoti grūti) pacelt kaut kādā 'nākamajā līmenī', kas acīmredzot bija nepieciešams, lai šajā olimpiādē varētu konkurēt tehnikas ziņā ar tiem kas bija priekšā. Tā ka šoreiz ir sajūta, ka nevis vienkārši Martins palicis sliktāks, bet vienkārši konkurenti ir pielikuši.

Taču izvērtējot apstākļus un Martina sasniegumus - nav ko pārmest. Martins mūs tik daudz ir priecējis. Vienkārši katram karalim pienāk tas brīdis, kad viņš tiek gāzts no troņa un vairs nav labākais.

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:09, pirms 7 gadiem
Šoreiz domāju, ka nav ko Martinu žēlot. Pats vainīgs, kā jau Tomass arī norādīja. Viņš stabili varēja paņemt Sudrabu, bet izgāza 2 no 4 braucieniem. Rezultāts beigās likumsakarīgs. Arī sportiskajā ziņā šaubos, vai izdarījis bija visu - 4 gadus jaunāks par brāli, bet starpība beigās nebija tik liela nemaz.
Iespējams, pie vainas psiholoģija ko ietekmējusi visa dopinga jezga, spiediens, kā arī tik ilgi dominējot, iespējams, grūti atrast motivāciju. Bet nu..ir kā ir.

  +5 [+] [-]

, 2018-02-16 11:10, pirms 7 gadiem
Ko Martinam darīt tālāk, to viņam ir jāizlemj pašam, taču manuprāt nav viena ļoti laba lēmuma.
Ja pieliks punktu karjerai, tad viņam pašam nebūs pārāk liela prieka par karjeras noslēgumu, tāpat arī radīsies bezdibenis skeletonā Latvijā. Jaunie pagaidām "nevelk".
Ja Martinam ir vēl prātā kādas idejas, kuras palikušas nerealizētas (gan par kamanām, gan, varbūt, arī slavenajiem britu kostīmiem un sliecēm), tad viņam vēl ir pāragri beigt karjeru, jo skat kā Tomass nemaz nav kļuvis sliktāks kopš Sočiem. Turklāt starta laiki nozīmē arvien mazāk, ja Parsons ar 20.vietu startā tik un tā tiek pie medaļas. Es teiktu, ka arī Tomass vēl var pilnīgi mierīgi nostartēt savā iecienītajā Vistleras trasē nākamgad pasaules čempionātā un tikai tad lemt par karjeras nobeigumu.
Paldies Jums, Dukuri, par sasniegto jebkurā gadījumā!

  +3 [+] [-]

, 2018-02-16 11:10, pirms 7 gadiem
Andree rakstīja: Piekrītu. Pie tam, mēs esam ar tik maz iedzīvotājiem, ka nevaram visus sportus pavilkt. Tas pats BMX - pēc Štrombja nekā nav un izskanēja runas - ko nu darīs, steidzami kaut kas jādara - jābūvē trases, jātaisa BMX internāti, jāgrūž milzu nauda, jo redz, vajag tak mums noturēt to līmeni. Jo citādi mums Latvijā jāievieš jauna sēru diena - pazaudētā BMX spozme. Kad visa Latvija nolaiž karogus pusmastā un raud visu dienu, ka nevaram katru olimpiādi BMX dabūt medaļu. Tāda pati raudāšana būs pēc Dukuriem.
Bet ar prātu paskatoties - nu ja bija šie pāris talanti šauri specializētajos sportos un uzspīdēja, nu i labi. Bet valsts stratēģijai, ņemot vērā ierobežotos cilvēk un finanšu resursus, būtu jābūt pāris prioritātēm. Man, piemēram, nekas nebūtu pretī, ja mums nebūtu, piemēram, handbola, frīzbija un florbola izlases (mēs nečakarētos ar tādiem sīkumiem), bet kā Lietuvā basketbolā, visu grūstu futbolā (hokejs arī tomēr ir pašaurs sporta veids, ko spēlē augstā līmenī 7-8 valstis) un mūsu izlase regulāri spēlētu finālturnīros, no mums raustītos, mūsu futbolisti spēlētu augstās līgās un saņemtu miljonus, ko tērētu mūsu ekonomikā un celtu to (ko pelna Dukuri un atstāj mūsu ekonomikā?).
Tu nu gan tālu no sporta un realitātes! Futbolam Latvijā nudien nav izredžu uz kaut cik nopietniem panākumiem, grūd naudu cik gribi!

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:15, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Šoreiz domāju, ka nav ko Martinu žēlot. Pats vainīgs, kā jau Tomass arī norādīja. Viņš stabili varēja paņemt Sudrabu, bet izgāza 2 no 4 braucieniem. Rezultāts beigās likumsakarīgs. Arī sportiskajā ziņā šaubos, vai izdarījis bija visu - 4 gadus jaunāks par brāli, bet starpība beigās nebija tik liela nemaz.
Iespējams, pie vainas psiholoģija ko ietekmējusi visa dopinga jezga, spiediens, kā arī tik ilgi dominējot, iespējams, grūti atrast motivāciju. Bet nu..ir kā ir.
Piekrītu, psiholoģija! Un to jau arī varēja manīt pasaules kausa posmos!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 11:15, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ja sportistam PK Kkopvērtējumā 4.vieta un OS 4.vieta nav izdevusies, tad šis sportists ir leģenda.
Taa vish arii ir

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:16, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Ko Martinam darīt tālāk, to viņam ir jāizlemj pašam, taču manuprāt nav viena ļoti laba lēmuma.
Ja pieliks punktu karjerai, tad viņam pašam nebūs pārāk liela prieka par karjeras noslēgumu, tāpat arī radīsies bezdibenis skeletonā Latvijā. Jaunie pagaidām "nevelk".
Ja Martinam ir vēl prātā kādas idejas, kuras palikušas nerealizētas (gan par kamanām, gan, varbūt, arī slavenajiem britu kostīmiem un sliecēm), tad viņam vēl ir pāragri beigt karjeru, jo skat kā Tomass nemaz nav kļuvis sliktāks kopš Sočiem. Turklāt starta laiki nozīmē arvien mazāk, ja Parsons ar 20.vietu startā tik un tā tiek pie medaļas. Es teiktu, ka arī Tomass vēl var pilnīgi mierīgi nostartēt savā iecienītajā Vistleras trasē nākamgad pasaules čempionātā un tikai tad lemt par karjeras nobeigumu.
Paldies Jums, Dukuri, par sasniegto jebkurā gadījumā!
jaunie jau braukā ar šrotu kamanām.
Visticamāk nākamsezon Dukuri nestartēs vairāk tā pat unmums kā tieši ir 2 jauni skeletonisti ,kas var piedalītie PK posmos

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:23, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Arī sportiskajā ziņā šaubos, vai izdarījis bija visu - 4 gadus jaunāks par brāli, bet starpība beigās nebija tik liela nemaz.
slīdēšanas vaina,nevis viņa paša,jo startā taču viņš bija labāks par Jungu,Kimu kuriem bieži vien kāsa PK

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 11:24, pirms 7 gadiem
ceru, ka tomeer Martins paardomaas un vel vienu OS ciklu nostartees kautvai lai vienkaarsi paliidzeetu jaunajiem iejusties un pierast pie taas vides, ka arii par cik juanaaks nepaliek kautko pamekleet kamanaas, vai kautkaadu Bromlija kamanu skici dabuut. ja Dukuram buutu Parsona kamanas sajas OS, vins ar Junu brauktu vienaadi, jo tomeer brauc Parsons svakaak + starts ir -0,2 sec

  -1 [+] [-]

, 2018-02-16 11:24, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: jaunie jau braukā ar šrotu kamanām.
Visticamāk nākamsezon Dukuri nestartēs vairāk tā pat unmums kā tieši ir 2 jauni skeletonisti ,kas var piedalītie PK posmos
Dukuri varētu startēt Amerikas kausos, trenējoties un piebraucot Vistleras trasi. Mūsējie vienmēr ir bijuši pārāk godīgi, tagad būtu laiks sākt spēlēt spēlītes, jo zaudēt jau vairs nav ko.

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:26, pirms 7 gadiem
+ Martins pareizi pateica, ka ir jaabrauc ar meerki, Parsona piemeers ir ideaals, sezonaa pa otro 10 brauca, bet aciimredzot britiem bija tikai viens meerkis OS - medaalis un to ar dabuja

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:28, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Dukuri varētu startēt Amerikas kausos, trenējoties un piebraucot Vistleras trasi. Mūsējie vienmēr ir bijuši pārāk godīgi, tagad būtu laiks sākt spēlēt spēlītes, jo zaudēt jau vairs nav ko.
TOP 15 nevar startēt AK,tikai ICC,ja notiks tur

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:31, pirms 7 gadiem
domaaju, ka Martins beigaas neaizies, pats teica ka aizbrauks patesteet kamanas, sajutiis atkal to garsu un nu nav tik viegli pamest sportu un aiziet mieriigaa dziivee, taa kaa ceru uz Martinu, ka paardomaas

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 11:32, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: + Martins pareizi pateica, ka ir jaabrauc ar meerki, Parsona piemeers ir ideaals, sezonaa pa otro 10 brauca, bet aciimredzot britiem bija tikai viens meerkis OS - medaalis un to ar dabuja
ja Pārsons skrietu Martina līmenī startu, viņš nemaz netiktu pie tām MAGIC kamanām...

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:34, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: ja Pārsons skrietu Martina līmenī startu, viņš nemaz netiktu pie tām MAGIC kamanām...
ja tu vari skriet Martina liimena startu ar tadam kamanaam, tad pat Juns buutu aiz tevis un visa koreja buutu sokaa. paskatoties atkaartojumos - nu Parsons loti svaki brauc, pa bortiem dauzijaas un vislaik meginaja novaldiit kamanas, jo paaraak aatras

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:34, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: slīdēšanas vaina,nevis viņa paša,jo startā taču viņš bija labāks par Jungu,Kimu kuriem bieži vien kāsa PK
Domā, ka Tomasa slidas bija labākas?

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:34, pirms 7 gadiem
Šoreiz tiešām jāpiekrīt, ka daļa enerģijas tika iztērēta intrigām, ko varēja vairāk novirzīt koncentrējoties vienam svarīgākajam mērķlim. Tehniskā ziņā arī konkurenti ir aizgājuši garām. Ir tā kā ir, un visu cieņu Martinam par lieliskajiem sasniegumiem, kas ilgus gadus priecēja mūs.

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:35, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: TOP 15 nevar startēt AK,tikai ICC,ja notiks tur
Skaidrs, tātad Dukuriem būs jāpaseko līdzi ICC grafikam un saviem reitingiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 11:38, pirms 7 gadiem
knaible rakstīja: Šoreiz tiešām jāpiekrīt, ka daļa enerģijas tika iztērēta intrigām, ko varēja vairāk novirzīt koncentrējoties vienam svarīgākajam mērķlim. Tehniskā ziņā arī konkurenti ir aizgājuši garām. Ir tā kā ir, un visu cieņu Martinam par lieliskajiem sasniegumiem, kas ilgus gadus priecēja mūs.
Un cik lielā mērā šīs intrigas bija atkarīgas no paša Martina? Lai no tām izvairītos, viņam vajadzēja pārvākties uz mežu, bez telefona, bez interneta.
Nav jau arī viegli, ja zini, ka tavu zeltu nozaga jau 4 gadus atpakaļ.

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:40, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: ja tu vari skriet Martina liimena startu ar tadam kamanaam, tad pat Juns buutu aiz tevis un visa koreja buutu sokaa. paskatoties atkaartojumos - nu Parsons loti svaki brauc, pa bortiem dauzijaas un vislaik meginaja novaldiit kamanas, jo paaraak aatras
Laikam jau Parsons dabūja to MAGIC tehniku tikai tāpēc ka Bromlijs arī ir brits un kas ir vēl svarīgāk - Parsons nekad nav bijis konkurents Junam.

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:46, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Laikam jau Parsons dabūja to MAGIC tehniku tikai tāpēc ka Bromlijs arī ir brits un kas ir vēl svarīgāk - Parsons nekad nav bijis konkurents Junam.
taa ir Anglija, driizaak samaksaaja attiecigu summu, kura mums nav pa speekam

  +4 [+] [-]

, 2018-02-16 11:48, pirms 7 gadiem
visi vienkaarsi ir pielikusi tehnikaa, tas arii viss, muuseejie brauc uz prasmeem, kuras ir visaugstakaja liimenii, pirms 4-5 sezonaam vel nebija taadas tehnikas, liidz ar to Martins arii pleesa visus pusu, jo brauca filigreeni, tagad vins brauc taapat, tacu liideriem vel tehnika ir galvu paaraaka kaa mums

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:51, pirms 7 gadiem
bobslejaa tada zina nav iespeejami taadi briinumi, ka kaads peeksni OS panems par 2 sekundeem. Frici visu laiku ir bijusi specigi un ir joprojaam, blakaam viniem esam mees, izskataas ka Angli, ka arii Kanaada sobriid, vel pa kadam krievam var paaspeet, Austrietis ir labs - taa kautkaa

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:51, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: ja Pārsons skrietu Martina līmenī startu, viņš nemaz netiktu pie tām MAGIC kamanām...
jaģaida sieviešu skeletons. būs diezgan intresanti cīņa starp vācietēm un anglietēm , kanādietēm un Floku

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:52, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: visi vienkaarsi ir pielikusi tehnikaa, tas arii viss, muuseejie brauc uz prasmeem, kuras ir visaugstakaja liimenii, pirms 4-5 sezonaam vel nebija taadas tehnikas, liidz ar to Martins arii pleesa visus pusu, jo brauca filigreeni, tagad vins brauc taapat, tacu liideriem vel tehnika ir galvu paaraaka kaa mums
Martina ceturtais brauciens bija top līmenī? Te jau nu tiešām sāk jaukties iekšā fanātisms, ne reālistiska domāšana. Jā, tehnika citiem labāka, bet nevajag tagad rādīt uz citiem ar pirkstu, un meklēt attaisnojums. Ja olimpiadē izgāž 2 no 4 braucieniem - tad ir, kā ir.

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:53, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: TOP 15 nevar startēt AK,tikai ICC,ja notiks tur
viņi jau var tusēt pēc jaunā gada pa Amerikas kausiem , nepiedaloties sezonas pirmajā pusē ,kad posmi notiks Eiropā

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:54, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: bobslejaa tada zina nav iespeejami taadi briinumi, ka kaads peeksni OS panems par 2 sekundeem. Frici visu laiku ir bijusi specigi un ir joprojaam, blakaam viniem esam mees, izskataas ka Angli, ka arii Kanaada sobriid, vel pa kadam krievam var paaspeet, Austrietis ir labs - taa kautkaa
Nesaki hop, pirms sacensībām.

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:54, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: ja tu vari skriet Martina liimena startu ar tadam kamanaam, tad pat Juns buutu aiz tevis un visa koreja buutu sokaa. paskatoties atkaartojumos - nu Parsons loti svaki brauc, pa bortiem dauzijaas un vislaik meginaja novaldiit kamanas, jo paaraak aatras
kaut kas līdzīgs bija kad Bromlīj startēja pats , ka nevarēja novaldīt kamanas

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 11:55, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Martina ceturtais brauciens bija top līmenī? Te jau nu tiešām sāk jaukties iekšā fanātisms, ne reālistiska domāšana. Jā, tehnika citiem labāka, bet nevajag tagad rādīt uz citiem ar pirkstu, un meklēt attaisnojums. Ja olimpiadē izgāž 2 no 4 braucieniem - tad ir, kā ir.
es runaaju vispaariigi, sii olimpiaade man jau ir aizmirsta, Martins jaa sagaaza podus pedeja brauciena, tas jebkuram ir skaidrs

     [+] [-]

, 2018-02-16 11:58, pirms 7 gadiem
okej, vel Vonu pieliksu divniekos starp favoriitiem, bet nu bobslejs ir gruutaaks, tur pilotam ir vairaak noziimes, tapec ari bobslejaa kritiens ir realaks, top 5 buus frici/kanaada/latvija un kaads "melnais zirdzins" ka piemeram Vons/Austrija/Briti/Krievi

     [+] [-]

, 2018-02-16 12:00, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: es domāju,ka pa ātru izvilka visu labo tehniku PČ2011 .gadā Kēnigzē četros braucienos 1,74 sekundes priekšā visiem bija , bet Sočos zaudēja
To pašu var teikt par 2016 gada PČ , kur visiem bia + 1.13 priekšā , bet Korejā bez medaļas palika
musejiem cik sapratu svakas attiecibas ari ar citiem, jo Martins teica ka viniem neviens nepardotu Bromlija kamanas + tas noteiki ir daargs prieks, katra zina parak daargs prieks Dukuru gimenes

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 12:00, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: visi vienkaarsi ir pielikusi tehnikaa, tas arii viss, muuseejie brauc uz prasmeem, kuras ir visaugstakaja liimenii, pirms 4-5 sezonaam vel nebija taadas tehnikas, liidz ar to Martins arii pleesa visus pusu, jo brauca filigreeni, tagad vins brauc taapat, tacu liideriem vel tehnika ir galvu paaraaka kaa mums
es domāju,ka pa ātru izvilka visu labo tehniku PČ2011 .gadā Kēnigzē četros braucienos 1,74 sekundes priekšā visiem bija , bet Sočos zaudēja
To pašu var teikt par 2016 gada PČ , kur visiem bia + 1.13 priekšā , bet Korejā bez medaļas palika

     [+] [-]

, 2018-02-16 12:02, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: okej, vel Vonu pieliksu divniekos starp favoriitiem, bet nu bobslejs ir gruutaaks, tur pilotam ir vairaak noziimes, tapec ari bobslejaa kritiens ir realaks, top 5 buus frici/kanaada/latvija un kaads "melnais zirdzins" ka piemeram Vons/Austrija/Briti/Krievi
aizmirsi par Šveici

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 12:02, pirms 7 gadiem
Es uzskatu, ka Martins mums ir un būs labākais, jā, viņam šoreiz nepaveicas, pieļāva dažas kļūdas, bet visiem tā notiek. Nevar paredzēt kā viss sagrozīsies, varbūt šādi bija jānotiek, lai mēs Martinu redzētu nākamajā olimpiādē uzkāpjot uz augstākā pjedestāla. Mums ir jā but lepniem ka ir slortisti no Latvijas kas pārstāv olimpiāde, nevis jāmekle visadi attaisnojum un kriteriji kpc ta bija, bet jāatbalsta uz vēl labākiem sasniegumies!

     [+] [-]

, 2018-02-16 12:03, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: aizmirsi par Šveici
nuu ja Stampers arii kautkaadu zirga smeeri atradis, tad tie arii lidos, tas gan

     [+] [-]

, 2018-02-16 12:06, pirms 7 gadiem
katra zina uzskatu, ka Bobslejaa tie rezultaati buus blivaki, ka ari to vareeja redzet sezonaa, varbuut viens no Vaciesiem aizsaus pa +0,30, bet paarejie domaaju tuvu buus + prieks, ka Melbardis intervijaa pozitiivi uz visu skataas, pasmaida pat, taadam gariigajam arii ir jaabut, nav ko ar skaabu giimi iet uz startu, tas ir vina +

  -1 [+] [-]

, 2018-02-16 12:07, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Un cik lielā mērā šīs intrigas bija atkarīgas no paša Martina? Lai no tām izvairītos, viņam vajadzēja pārvākties uz mežu, bez telefona, bez interneta.
Nav jau arī viegli, ja zini, ka tavu zeltu nozaga jau 4 gadus atpakaļ.
Par to nozagšanu runā tikai vecais pāters un krievu pārbēdzējs, kuru teicami izmantoja politiķi-kūdītāji no rietumiem!
Jā, pieminēja arī Rīmenis 3.brauciena laikā un piesauca nelaimi! Beigās Rīmenis tā aizrijās, ka pat neievēroja Juna trases rekordu 50,02. Un norāva no TV apbalvošanu.

     [+] [-]

, 2018-02-16 12:32, pirms 7 gadiem
Da jept. Savediet galvu kartiba vienreiz. Ka var visu muzu budams regulars un stabils braucejs sita notirsties. Noalgojiet psihologu delegacija

     [+] [-]

, 2018-02-16 12:52, pirms 7 gadiem
https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/16.02.... loti beediigs un salauzts izskataas Martins.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 13:04, pirms 7 gadiem
Tak nav ko kaisīt pelnus uz galvas!
Daudzi - ja ne visi - tur 4 gadus gatavojās uz šito mērķi. Un tad daži "izredzētie" no azotes izvilka brīnumnūjiņu, ko pirms tam nerādīja - jauno slidu. I viss!
Šajā sporta veidā 50% veiksmes ir tehnika.

Protams, nu jā, pēdējo braucienu nenobrauca kā vajag, taču ar to šī trase ir interesanta, un tāds ir sports. Atceramies Lohnera nolohošanos pēdējā braucienā kamaniņās.

Nav ko iespringt, dzīve turpinās!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 13:05, pirms 7 gadiem
Sarosās RTU zinātnieki..mums ir nepieciešams labs inventārs, liekam savas gudrās galvas kopā.

     [+] [-]

, 2018-02-16 13:26, pirms 7 gadiem
li tao rakstīja: Dukurus izmantoja krievu nomelnošanai un izspļāva kā izgremotu košļeni atstājot bez medaļām! Sports mēdz būt nežēlīgs.
Izmantoja? Paši pūta, paši dega. Vai papus pūta, puiki dega.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-16 13:28, pirms 7 gadiem
Nemaz nav žēl

     [+] [-]

, 2018-02-16 13:30, pirms 7 gadiem
KOREJIETE LABI NOBRAUKUSI

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 13:33, pirms 7 gadiem
Lūdzu visus vecos- perdeļ komentētājus pensijā. Jau pēc trešā brauciena Rīmenis nokaitināja līdz baltkvēlei ar savu latvānisko pesimismu- vēl nekas nav zinām, vēl nekas nav zināms ... utt.
Tā vietā lai ģenerētu pozitīvo enerģiju- pesimisms jau iestājās no viņa komentēšanas...

     [+] [-]

, 2018-02-16 13:51, pirms 7 gadiem
betmis rakstīja: Sarosās RTU zinātnieki..mums ir nepieciešams labs inventārs, liekam savas gudrās galvas kopā.
Ja jau itāļi ar Ferrari laboratoriju palīdzību nespēj neko izcilu panākt, tad ko mūsu RTU ?

     [+] [-]

, 2018-02-16 14:01, pirms 7 gadiem
ama-tieris rakstīja: Ja jau itāļi ar Ferrari laboratoriju palīdzību nespēj neko izcilu panākt, tad ko mūsu RTU ?
Itāļi lai turpina auto ražot, Latvijai ir nepieciešamas kvalitatīvas slieces.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 14:13, pirms 7 gadiem
ama-tieris rakstīja: Lūdzu visus vecos- perdeļ komentētājus pensijā. Jau pēc trešā brauciena Rīmenis nokaitināja līdz baltkvēlei ar savu latvānisko pesimismu- vēl nekas nav zinām, vēl nekas nav zināms ... utt.
Tā vietā lai ģenerētu pozitīvo enerģiju- pesimisms jau iestājās no viņa komentēšanas...
tā vietā Rīmenis labāk pastāstīs par treneri kuram nācās kāju amputēt

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 14:29, pirms 7 gadiem
Pareizi Martins saka - ja nav kārtīgas idejas un plāna, kā tehniskā ziņā četru gadu perspektīvā dot prettriecienu konkurentiem, tad nav ko sākties, jo būs tāpat kā tagad, kad visu četrgades ciklu domā, ka vari būt ļoti konkurētspējīgs, bet uz olimpiādi visi izvelk no slēpņiem savas sagataves un kkāds PK knaps top20 kadrs ieliek kloķi un paslīd garām kā Dievs ar simts kļūdām.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 14:59, pirms 7 gadiem
Tā mūžīgā muhļīšanās. Iedot visiem vienādas kamanas un slieces un lai šļūkā. Šis sporta veids ir radīts priekš žuļikiem un krieviem.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 15:15, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Tā mūžīgā muhļīšanās. Iedot visiem vienādas kamanas un slieces un lai šļūkā. Šis sporta veids ir radīts priekš žuļikiem un krieviem.
Vēl 90tajos šis sporta veids bija daudz vienkāršāks un vairāk atkarīgs no pilota meistarības, bet kopš skeletons 2002.g. tika iekļauts Olimpiskajās spēlēs tā uz Olimpiādi notiek brīnumu lietas.
Pārāk liels uzsvars uz tehniku un nevienlīdzīgu konkurenci.
Līdzīgi kā autosportā, piem. Formula 1, kurš dažs brauc ar Mercedes vai Ferrari, bet citi ar Haas, Force India, Sauber utml. ievērojami lēnākām formulām.
Tāpēc Formula 1 nekad nebūs Olimpiskais sporta veids, bet vispār skeletonam arī nebūtu jābūt Olimpiādē.

     [+] [-]

, 2018-02-16 15:25, pirms 7 gadiem
mareks2 rakstīja: Vēl 90tajos šis sporta veids bija daudz vienkāršāks un vairāk atkarīgs no pilota meistarības, bet kopš skeletons 2002.g. tika iekļauts Olimpiskajās spēlēs tā uz Olimpiādi notiek brīnumu lietas.
Pārāk liels uzsvars uz tehniku un nevienlīdzīgu konkurenci.
Līdzīgi kā autosportā, piem. Formula 1, kurš dažs brauc ar Mercedes vai Ferrari, bet citi ar Haas, Force India, Sauber utml. ievērojami lēnākām formulām.
Tāpēc Formula 1 nekad nebūs Olimpiskais sporta veids, bet vispār skeletonam arī nebūtu jābūt Olimpiādē.
Bobslejā un kamanās ir tieši tas pats.
Un slēpošanā - gan kalnu, gan distanču, - biatlonā arī 50% veiksmes ir pareizi sagatavotās slēpēs.
Daiļslidošanā visu izšķir subjektīvs tiesnešu vērtējums.
Kas ziemā paliek? Ātrslidošana un hoķis!

     [+] [-]

, 2018-02-16 15:28, pirms 7 gadiem
Rakstīšu pie katra raksta - Vajadzēja Romelu paņemt problēmu nebūtu . Tā vietā atstāja Bīdemani kuŗš vēlāk uzmeta un aizgāja trenēt Šveici

     [+] [-]

, 2018-02-16 15:34, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Rakstīšu pie katra raksta - Vajadzēja Romelu paņemt problēmu nebūtu . Tā vietā atstāja Bīdemani kuŗš vēlāk uzmeta un aizgāja trenēt Šveici
Ir tāds teiciens - ja zinātu, kur kritīšu, pirms tam paliktu apakšā ķisenu ...

     [+] [-]

, 2018-02-16 15:41, pirms 7 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Ir tāds teiciens - ja zinātu, kur kritīšu, pirms tam paliktu apakšā ķisenu ...
Romelam slīdēja nereāli trases beigās , kāpēc neuzināt kāpēc ?Ieguveji būtu arī bobi . Pievienotā vērtība tāpat lielāka nekā no Bīdemaņa

     [+] [-]

, 2018-02-16 15:45, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Romelam slīdēja nereāli trases beigās , kāpēc neuzināt kāpēc ?Ieguveji būtu arī bobi . Pievienotā vērtība tāpat lielāka nekā no Bīdemaņa
Jautājums - kurā brīdī Romela slidas "no skapja" parādījās, un kurā brīdī lēmums - ar ko strādāt - tika pieņemts? Gan jau ka Dukuriem bija savi apsvērumi.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-16 15:48, pirms 7 gadiem
Neizsakāmi žēl, naktī pēc sacīkstēm bija šoks, un nav jābūt ģēnijam, lai saprastu Martina izjūtas... Netaisnīgi, nežēlīgi, taču medaļa palika ne pēdējā braucienā, bet gan tehnikas atšķirībā. Angļi atraduši šai trasei šeit un tagad ejošu slieču projektu, uzbūvē kamanas, iesēdina tajās kādu viduvēju braucēju, kurš brauc tā, lai tikai sūdus nesavārītu un no trases neizlidotu, un vienalga ir priekšā... Martinam arī braucieni nebija tik labi, kā gribētos, bet ne šī nianse izšķīra šo OS likteni. Korejietis vispār kā no citas planētas...
Dukuri savukārt kaut kur nav trāpījuši ar tehniku, bet viņi arī nav dievi, ir tikai cilvēki, kas sasnieguši ļoti daudz un pelnījuši visaugstāko cieņu! Martinam vislabākais būtu apdomāties, atbrīvoties no negatīvajām emocijām un citām mielēm, un tikai pēc tam, ar vēsu prātu domājot, pieņemt tālākos lēmumus. Lai izdodas pieņemt pareizos, mēs sapratīsim! Martins ir un paliks skeletona Karalis!!!

     [+] [-]

, 2018-02-16 16:01, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Te tiešām kkas jāmaina. Nesaku, ka talantīgie bērni būtu jāapber ar naudu, bet vismaz visādi citādi jāatbalsta no agrīna vecuma, ar dažādām atlaidēm u.t.t.
No pēdējās Muižnieka intervijas sapratu, ka Latvija palikusi bez vēl viena potenciāla pasaules līmeņa biatlonista tikai tāpēc, ka viņš savulaik neaizbrauca uz kaut kādu tur junioru čempionātu Kanādā, attiecīgi izkrita no sporta finansēšanas sistēmas un uz ilgiem gadiem palika par vienkāršu fizkultūrieti. Domāju, katram skaidrs, ka šeit kaut kas nav bijis kārtībā.

     [+] [-]

, 2018-02-16 16:06, pirms 7 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Jautājums - kurā brīdī Romela slidas "no skapja" parādījās, un kurā brīdī lēmums - ar ko strādāt - tika pieņemts? Gan jau ka Dukuriem bija savi apsvērumi.
Romels pēc Sočiem beidza un piedavāja savus pakalpojumus Dukuriem . Dukuri teica ka summa 6000 eiro mēnesī ir par daudz

     [+] [-]

, 2018-02-16 16:43, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Tā mūžīgā muhļīšanās. Iedot visiem vienādas kamanas un slieces un lai šļūkā. Šis sporta veids ir radīts priekš žuļikiem un krieviem.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 16:58, pirms 7 gadiem
1.Ir jābeidz uztvert šīs sacensības kā sportu, tā ir tehnoloģiju cīņa sporta arēnās, trasēs, stadionos.
2.Zinātnes sasniegumu demonstrācija, atļaušos piebilst ka Latvijā zinātnei tiek veltits tikpat cik invalīdiem, lai nenosprāgst badā, bet kā dzīvot, tas nav svarīgi.
3.Nevar uzlekt augstāk par savu pakaļu, ja citi nevis palīdz, bet bāž sprunguļus riteņos, slidās vai slēpēs.
4.Un te jums izskaidrojums arī krievu bravūrai un medaļu kārei - tas vairs nav sports, bet mērīšanās ar krāniņiem, raķetēm, atombumbām.
5.Sports ir domāts veselībai, nevis nervu un veselības bendēšanai.Porziņģis,Bertāns,Melbārdis un Mārtiņš Lauva, kam jumts aizbraucis no skaudības, ka netika izlasē savas rebes kruķīt.
6.Jo ātrāk apradīsim ar domu, ka medaļas Latvijai tas ir dažādu apstākļu kopums, nevis likumsakarība, jo labāk.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-16 17:05, pirms 7 gadiem
Ja OS čempions prese konferencē pasaka "Martins Dukurs vienmēr ir bijis leģenda. Vienmēr esmu vēlējies līdzināties viņam, līdz ar to domāju, ka viņš vienmēr būs varonis manās acīs. Viņš patiešām ir skeletona leģenda. Man vēl daudz kas jāmācās no viņa,"....., tad viss ir kārtībā, un sava sportista karjerā nekas nav jānožēlo. Viena neveiksme nevar aizēnot visu iepriekš sasniegto.

Vienīgā kļūda ko Dukuri izdarījuši visos šajos gados, ka nepateicīgajiem vatēm Siguldā iemācīja skeletona pamatus un noslēpumus. Tā tiešām bija kļūda.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-16 17:09, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja OS čempions prese konferencē pasaka "Martins Dukurs vienmēr ir bijis leģenda. Vienmēr esmu vēlējies līdzināties viņam, līdz ar to domāju, ka viņš vienmēr būs varonis manās acīs. Viņš patiešām ir skeletona leģenda. Man vēl daudz kas jāmācās no viņa,"....., tad viss ir kārtībā, un sava sportista karjerā nekas nav jānožēlo. Viena neveiksme nevar aizēnot visu iepriekš sasniegto.

Vienīgā kļūda ko Dukuri izdarījuši visos šajos gados, ka nepateicīgajiem vatēm Siguldā iemācīja skeletona pamatus un noslēpumus. Tā tiešām bija kļūda.
Emocionāli gribu tev piekrist par tām vatēm, taču diemžēl dāniem, somiem, leišiem un igauņiem ir piedrāzt kā lai Latvija uztur ledus trasi, bet vates brauc un maksā.Maksā !!!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 17:10, pirms 7 gadiem
norcha 172 rakstīja: 1.Ir jābeidz uztvert šīs sacensības kā sportu, tā ir tehnoloģiju cīņa sporta arēnās, trasēs, stadionos.
2.Zinātnes sasniegumu demonstrācija, atļaušos piebilst ka Latvijā zinātnei tiek veltits tikpat cik invalīdiem, lai nenosprāgst badā, bet kā dzīvot, tas nav svarīgi.
3.Nevar uzlekt augstāk par savu pakaļu, ja citi nevis palīdz, bet bāž sprunguļus riteņos, slidās vai slēpēs.
4.Un te jums izskaidrojums arī krievu bravūrai un medaļu kārei - tas vairs nav sports, bet mērīšanās ar krāniņiem, raķetēm, atombumbām.
5.Sports ir domāts veselībai, nevis nervu un veselības bendēšanai.Porziņģis,Bertāns,Melbārdis un Mārtiņš Lauva, kam jumts aizbraucis no skaudības, ka netika izlasē savas rebes kruķīt.
6.Jo ātrāk apradīsim ar domu, ka medaļas Latvijai tas ir dažādu apstākļu kopums, nevis likumsakarība, jo labāk.
Jo ātrāk mēs sapratīsim, kopš sportā ienāca milzu nauda un totalizators, tas jāuztver kā teātris vai kino, kad var mēģināt iejusties sižetā, bet tik un tā paliek ilūzija, jo būs labāk. Nevajag sevi mānīt ar sporta ideāliem, Fair Play utt., jo tas viss jau sen ir naudas aizēnots.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 17:12, pirms 7 gadiem
norcha 172 rakstīja: Emocionāli gribu tev piekrist par tām vatēm, taču diemžēl dāniem, somiem, leišiem un igauņiem ir piedrāzt kā lai Latvija uztur ledus trasi, bet vates brauc un maksā.Maksā !!!
Maksāja par treses izmantošanu, bet Dukuri paši stāstīja, ka viņi ļoti daudz vateņus arī pamācīja. Tas bija lieki.

     [+] [-]

, 2018-02-16 17:15, pirms 7 gadiem
Martin nevajag raudāt....Desmitiem sportistu 4 gadus gatavojās olmpiādei...un ne jau visi tiek pie medaļām....
visam savslaiks....Tu biji labākais,tagaad citi pārņem stafeti...

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:07, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Romels pēc Sočiem beidza un piedavāja savus pakalpojumus Dukuriem . Dukuri teica ka summa 6000 eiro mēnesī ir par daudz
Nu, un kāpēc Dukuriem toreiz Rommelu vajadzēja ņemt? Kāds toreiz, izejot no tā laika situācijas, tam būtu bijis pamatojums?

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:39, pirms 7 gadiem
Uzskatu ka dominance Pasaules kauša 8 sezonu garumā ir svarīgāka par OS zeltu.
Tas būtu tas pats kas salīdzināt 8 NBA titulus ar vienu zeltu PČ...
8 Stenlija kausus.... 8 F-1 čempiona titulus utt.
Tā ka OS zelts nav tik ļoti nozīmīgs, protams tas ir svarīgs, bet ne tik svarīgs kā leģendāra karjera

     [+] [-]

, 2018-02-16 19:09, pirms 7 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Nu, un kāpēc Dukuriem toreiz Rommelu vajadzēja ņemt? Kāds toreiz, izejot no tā laika situācijas, tam būtu bijis pamatojums?
Viņa kamanas slīdējā atrāk pie sliktākas braukšanas un ķļūdainākiem braucieniem .

     [+] [-]

, 2018-02-16 19:28, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Viņa kamanas slīdējā atrāk pie sliktākas braukšanas un ķļūdainākiem braucieniem .
OK, tad varēja domāt, taču nebūtu jau nekādas garantijas, ka tas derētu pēc 4 gadiem Korejā.
Taču Dukuri paši ir lieli puikas, turklāt 6k mēnesī toč ir liels piķis četrgadei.
Tagad uz to var atskatīties un sacīt - nu, jā ... Un ar visu to: 6k x 12mēneši x 4gadi = 288k Vai tas būtu tā vērts? Nezinu. Man jau šķiet, ka ne.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-16 20:57, pirms 7 gadiem
Sīkumu nav.
Kāda vella pēc jādzenas pēc 9. PK!?
SKaidrs, ka Rodžera trūkums bija ļoti liktenīgs. Kapēc jāatsakās no treniņa, lai pagūtu uzslīpēt slieci un izgulēties?! Rodžers tak to izdarītu. Ja nenāktu miegs, tad varētu iet talkā.

Neredzu nevienu pareizu darbību, tikai sava potenciāla ievešana pārbaudījumu labirintos.

Cerams, ka D.Dukuram interesēs arī citi sportisti nākotnē.
Tik viegli dabūt medaļu kā skeletonā, nevar nevienā OS, pateicoties mūsu bāzei.

     [+] [-]

, 2018-02-16 20:58, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Izskatās, ka viena spoža karjera ziemas sportā Latvijā ir beigusies... Paldies, Martin, par visu līdz šim parādīto! Un ceturtā vieta tādā reizē tiešām ir vissāpīgākā.
Kam 4.vietā lielākā laime, kam traģēdija!!!

     [+] [-]

, 2018-02-16 21:45, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Visa sporta sistēma Latvijā ir šķērsām. Jau Riodežaneiro palikām bez medaļām, tagad arī visumā šķidri. Varbūt bobslejā ir kādas cerības?
Bet tas jau nemaina kopējo ainu. Līdz šim funkcioāri aizsedzās ar kāda atsevišķa indivīda medaļu, fanātisku darbu. Bet aiz dažiem lideriem ir tukšums. Normāli jābūt, šoreiz nepaveicās kādam no līderiem, bet izšauj cits. . . Mums tas nav. . .Jāmaina LOK vadība, valdībai vairāk jādomā par sporta attīstību valstī. Medaļas jau arī visu neizsaka, var nepaveikties un pie tām netikt, bet būt daudzas vietas pirmajā sešniekā, desmitniekā. Mums arī tās var saskaitīt tik uz vienas rokas pirkstiem. Ja vēl pieminam hokejistu netikšanu uz olimpiādi, futbolistu totālo nespēju. . .nu nav sportā Latvijai ar ko lepoties! Visi panākumi cik nu tie ir, balstās vien uz atsevišķu individu fanātismu, ģimenes arbalstu. . . .
Njaa,veel basitis tikai tur liimeni.