Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Arbitrāžas tiesa atceļ diskvalifikāciju virknei krievu, M.Dukurs nesaņems Soču zeltu

Krišs Upenieks

Arbitrāžas tiesa atceļ diskvalifikāciju virknei krievu, M.Dukurs nesaņems Soču zeltu
Aleksandrs Tretjakovs un Martins Dukurs
Foto: Vladimirs Astapkovičs, rsport.ria.ru

LETA. Sporta arbitrāžas tiesa (CAS) ceturtdien paziņoja par diskvalifickāciju atcelšanu 28 Krievijas sportistiem, tostarp skeletonistam Aleksandram Tretjakovam, kuriem iepriekš Starptautiskā Olimpiskā komiteja (SOK) bija piespriedusi mūža diskvalifikāciju no dalības olimpiskajās spēlēs, atjaunojot arī šo atlētu izcīnītos rezultātus 2014.gada Soču Olimpiādē.

CAS lēmums nozīmē, ka Latvijas skeletonistam Martinam Dukuram tomēr netiks piešķirta Soču olimpisko spēļu zelta medaļa, kuru saglabās Tretjakovs.

Vēl 11 Krievijas sportistu apelācijas apmierinātas daļēji, kuru vidū ir arī bobslejisti Aleksandrs Zubkovs un Aleksandrs Kasjanovs. CAS norāda, ka šajos gadījumos SOK lēmumi paliek spēkā, līdz ar to viņiem Sočos izcīnītie rezultāti tiek anulēti, kas ļauj pie olimpiskā zelta tikt Latvijas bobsleja pilota Oskara Melbārža četriniekam, bet divniekos viņam ar Daumantu Dreiškenu izcīnīt bronzu.

Diskvalifikācijas atceltas skeletonistiem Tretjakovam, Sergejam Čudinovam, Jeļenai Ņikitinai, Marijai Orlovai un Olgai Potiļicinai, distanču slēpotājiem Aleksandram Ļegkovam, Jevgēņijam Belovam, Maksimam Viļegžaņinam, Aleksejam Petuhovam, Ņikitam Krjukovam, Aleksandram Besmertniham, Jevgēņijai Šapovalovai un Natālijai Matvejevai. Tāpat sodi atcelti ātrslidotājiem Olgai Fatkuļinai, Aleksandram Rumjancevam, Ivanam Skobrevam, Artjomam Kuzņecovam, kamaniņu braucējiem Tatjanai Ivanovai un Albertam Demčenko un bobslejistiem Dmitrijam Truņenkovam, Aleksejam Ņegodailo, Olgai Stuļņevai, Ludmilai Udobkinai.

Diskvalifikāciju atcelšana nozīmē, ka šie sportisti teorētiski var piedalīties Phjončhanas olimpiskajās spēlēs, kas tiks atklātas nākamajā piektdienā. Tiesa, viņiem vēl jāsaņem uzaicinājums no SOK. Savukārt tiem 11 sportistiem, kuru apelācijas tika apmierinātas daļēji, tiek atcelts mūža aizliegums piedalīties olimpiskajās spēlēs, taču viņi nedrīkstēs startēt vai būt oficiālas personas statusā Phjončhanas Olimpiādē.

Krievijas sportistu apelāciju izskatīšanu CAS sāka pagājušajā nedēļā Ženēvā, uzklausot liecības arī no bijušā Maskavas Antidopinga aģentūras vadītāja Grigorija Rodčenkova, kurš tagad slēpti spiests dzīvot ASV. SOK par antidopinga pārkāpumiem 2014.gada Soču olimpiskajās spēlēs diskvalificējusi kopumā 43 Krievijas sportistus, kuriem jebkādā statusā bija liegta dalība arī gaidāmajā Phjončhanas Olimpiādē.

Kopumā Krievijas delegācijai, kas uzvarēja Soču olimpisko spēļu medaļu vērtējumā, tika atņemtas 13 no 33 iegūtajām godalgām, kas tai kopvērtējumā lika atkrist uz ceturto vietu aiz Norvēģijas, Kanādas un ASV. Skeletonā Sočos par olimpisko čempionu kļuva krievs Aleksandrs Tretjakovs, tomēr SOK diskvalificēja arī viņu, kas pie zelta ļautu tikt Martinam Dukuram, bet bronzu iegūt viņa brālim Tomasam, kas gan tagad nepiepildīsies.

Izmantotie resursi:
LETA

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:06, pirms 7 gadiem
maikls19 rakstīja: Ahahahha tas tik būs aplauziens Dukuriem,ja Tretjakovs un kompānija atbrauks uz olimpiādi un paņems zeltu.Nez kuru tad vainos viņi????
Nevienā lēmumā nav minēts, ka Tretjakovs NAV lietojis dopingu. Kā arī nekur nav minēts, ka viņš ir nevainīgs.

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:08, pirms 7 gadiem
Baigais farss!

  +3 [+] [-]

, 2018-02-01 13:13, pirms 7 gadiem
itaalo rakstīja: Te nu iemetīšu akmeni žurnālistu lauciņā - gandrīz visi pasludināja Dukuru par olimpisko čempionu, pat TV titros. Kas tagad - čiks? Lielais vairums pat neieklausijās tajos, kas rakstija, ka pēc likumiem nekas nav piešķirts un nekas nav beidzies, jo ir apelācijas... Ko tagad rakstīsim?
Pilnīgi piekrītu. Baigi jau plātījās... Arī Sporta Studija un Hattrick. Tas bija lieki. Vajadzēja sagaidīt beigas.

Bet nu tas, ka tiesa atceļ diskvalifikācijas nenozīmē, ka nav lietojuši. Jo nejau bez vainas taisītu vaļā tīras proves. Vnk to vairs nevar viennozīmīgi pierādīt. Lai jau viņiem tiek tās medaļas, tāpat tiem apkrāptajiem sportistiem, ieskaitot Dukuru, viņas nav vajadzīgas.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-01 13:15, pirms 7 gadiem
Gaidāms spriedums vismaz man . Jo dopinga lietošana netika pierādīta ,pierādīta ir tikai analīžu pudelīšu saskrāpēšana .Kas teorētiski varēja notikt arī savādāk , un visos šajos apsūdzību punktos ir tas pats variants teorētiski varēja notikt arī savādāk

  +3 [+] [-]

, 2018-02-01 13:16, pirms 7 gadiem
Visa tā sistēma ir sapuvusi. Nākamais piemērs ir Frūms. Tagad nemsies tur bezmazvai gadiem, pa to laiku jau būs vinnējis vēl čupiņu sacensību, tad pēkšņi kkad kkādu diskābeli iedos, skaitīs tur uz atpakaļu to termiņu kur tagad jāsvītro viņu kā uzvarētāju un jāpasludina cits uzvarētājs, tad sods jau būs tāds, ka soda uzlikšanas brīdī izrādīsies, ka sodu jau viņš ir "izcietis", tik jāanulē rezultāti un var braukt tālāk utt. nu tas ir konkrēts cirks. Šitās lietas ir jāatrisina saprātīgos termiņos - vai nu or diskvalifikācija, vai nu nav. Sitā krievu lieta jau nu vispār - Holkombu (lai vinam vieglas smiltis) jau tārpi būs apēduši, kad viņam "piešķirs" medaļu....

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:17, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Piedot, bet lāgā nespēju saredzēt līdzību starp CAS lēmumu, un Olijara gadījumu, kad viņam izdevās izsprukt sveikā.
Uzreiz pateikšu, ka līdzība protams ir faktā, ka abos gadījumos dopingā piekertie lietotāji ir izsprukuši sveikā cauri.
Bet viens ir, kad izdodas pierādīt, ka dopinga paraugu ņemšanas laikā ir pieļautas kļūdas, kas padara iegūtos rezultātus nederīgus, kas cits ir, kad tiesa, kura izskata dopinga pārkāpumos apsūdzētu sportistu vainu, atzīst tos par nevainīgiem un atbrīvo no jebkāda soda, tai pat laikā piebilstot, ka viņu nevainība nav pierādīta. Ko tad beigu beigās izskatīja CAS, ja viņu galējais lēmums ietver piebildi, kura galīgi nesakrīt ar viņu pieņemto lēmumu?
Līdzība ir tajā, ka abos gadījumos starp sportistu un viņa dopinga testa rezultātu bija pārkāpumi procedūrā. Olijara gadījumā kļūdījās paši pārbaudītāji, krievu sportistu gadījumā bija bojātas burkas un nesaprotams testa materiāls, taču konkrētie vainīgie vēl aizvien nav atrasti.

Mūsu barjersprinterim uzrādīja aizliegtu vielu, bet viņš, kopā ar saviem advokātiem, panāca to, ka tika atzīts par nevainīgu. Krievijas sportistu analīzēs neko aizliegtu neatrada, taču vienalga notiek žonglēšana ar šo nevainības faktu.

CAS lēmums faktiski arī pasaka to, ko iepriekš bazūnēju vairākas reizes - pārkāpumu esamība ir acīmredzama, taču pašlaik nav pietiekošas pierādījumu bāzes, lai vispār noteiktu vainīgo. Tieši tāpēc arī ļoti bieži lieto vārdu "sistēma".

Ko es teicu iepriekš - ja mēs par pamatu ņemam antidopinga noteikumus, kuros ir rakstīts, ka sportists ir atbildīgs par to, kas ir viņa burkā, tad, ja mēs runājam par šādu "sistēmu", tad tās esamība vienlaicīgi izslēdz sportista vainu, proti, trešās personas ir mainījušas viņa analīzes. Izejot no tā - sportists nav vainīgs.

Kopumā runājot, ne SOK, ne WADA, ne CAS īsti paši nav sapratuši to kas notika Krievijā un konkrēti Sočos. Viņi arī nav vai nav varējuši identificēt vainīgos - autorus un izpildītājus, tāpēc arī CAS, vismaz pagaidām, nevar kādu pasludināt par nevainīgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:20, pirms 7 gadiem
Apnicis tas viss

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:22, pirms 7 gadiem
Ivijis rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Baigi jau plātījās... Arī Sporta Studija un Hattrick. Tas bija lieki. Vajadzēja sagaidīt beigas.

Bet nu tas, ka tiesa atceļ diskvalifikācijas nenozīmē, ka nav lietojuši. Jo nejau bez vainas taisītu vaļā tīras proves. Vnk to vairs nevar viennozīmīgi pierādīt. Lai jau viņiem tiek tās medaļas, tāpat tiem apkrāptajiem sportistiem, ieskaitot Dukuru, viņas nav vajadzīgas.
Vēl jau nav beigas, tur jau tas murgs. Tur uz tribunālu gan jau ies utt. Beigās viss ir tiktāl salaists vēmeklī, ka sportistiem un visiem pārējiem iznemot vainīgos jau vienalga kāds tas iznākums, ka tik kkada skaidrība un konkrētība. Bet šeit, ka vienu nedēlu nevar startēt, cita komisija pasaka, ka nākošajā var, vēl citi atkal pārskatīs tās komisijas lēmumu un diskvalificē uz mūžu, federacija pasaka mums vienalga par diskābeli - startējiet, tiesa atceļ diskvslifikaciju, girbunāls... ??? nu lielaku murgu laikam vairs nevar izdomāt.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-01 13:22, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: bet tiem kuri grib medaļas negodīgi, tie var doties uz Ebay, un iegādāties .. esmu dzirdējis, ka daži tās mēdz pārdot
Smadzenes Ebay nepiedāvā. Būs tev, vatenim, visu mūžu ar punķiem galvaskausā jādzīvo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-01 13:25, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Vēl jau nav beigas, tur jau tas murgs. Tur uz tribunālu gan jau ies utt. Beigās viss ir tiktāl salaists vēmeklī, ka sportistiem un visiem pārējiem iznemot vainīgos jau vienalga kāds tas iznākums, ka tik kkada skaidrība un konkrētība. Bet šeit, ka vienu nedēlu nevar startēt, cita komisija pasaka, ka nākošajā var, vēl citi atkal pārskatīs tās komisijas lēmumu un diskvalificē uz mūžu, federacija pasaka mums vienalga par diskābeli - startējiet, tiesa atceļ diskvslifikaciju, girbunāls... ??? nu lielaku murgu laikam vairs nevar izdomāt.
CAS ir pēdējā instance, kurā sportisti var vērsties. Ja netiek atklāts kas būtisks, kas būtiski maina priekšstatu par notikušo, tad šis lēmums netiks atcelts.

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:25, pirms 7 gadiem
Ko nu teiks Dukuri kas to tik vien darīja kā muldēja,muldēja par RUS dopingistiem. Nesanāks papildus prēmija. Aaahahaha

  -2 [+] [-]

, 2018-02-01 13:30, pirms 7 gadiem
Okei, tas pagaidām par un ap dopingu. Lietoja, nelietoja, lietoja, nelietoja.

Bet mēs taču tāpat stipri nojaušam, ka krievi krāpās arī ar laiku. Kādā sakarā tieši krievam pēkšņi neparādīt NEVIENU no četriem starta ieskrējieniem, kuri, piedevām, vēl nez kāpēc visi vienādi?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-01 13:30, pirms 7 gadiem
Tonna rakstīja: Līdzība ir tajā, ka abos gadījumos starp sportistu un viņa dopinga testa rezultātu bija pārkāpumi procedūrā. Olijara gadījumā kļūdījās paši pārbaudītāji, krievu sportistu gadījumā bija bojātas burkas un nesaprotams testa materiāls, taču konkrētie vainīgie vēl aizvien nav atrasti.

Mūsu barjersprinterim uzrādīja aizliegtu vielu, bet viņš, kopā ar saviem advokātiem, panāca to, ka tika atzīts par nevainīgu. Krievijas sportistu analīzēs neko aizliegtu neatrada, taču vienalga notiek žonglēšana ar šo nevainības faktu.

CAS lēmums faktiski arī pasaka to, ko iepriekš bazūnēju vairākas reizes - pārkāpumu esamība ir acīmredzama, taču pašlaik nav pietiekošas pierādījumu bāzes, lai vispār noteiktu vainīgo. Tieši tāpēc arī ļoti bieži lieto vārdu "sistēma".

Ko es teicu iepriekš - ja mēs par pamatu ņemam antidopinga noteikumus, kuros ir rakstīts, ka sportists ir atbildīgs par to, kas ir viņa burkā, tad, ja mēs runājam par šādu "sistēmu", tad tās esamība vienlaicīgi izslēdz sportista vainu, proti, trešās personas ir mainījušas viņa analīzes. Izejot no tā - sportists nav vainīgs.

Kopumā runājot, ne SOK, ne WADA, ne CAS īsti paši nav sapratuši to kas notika Krievijā un konkrēti Sočos. Viņi arī nav vai nav varējuši identificēt vainīgos - autorus un izpildītājus, tāpēc arī CAS, vismaz pagaidām, nevar kādu pasludināt par nevainīgu.
Nu tas, ka viņi nedabūs mīzalu ar dopingu iekšā jau bij skaidrs pašā sākumā, jo tas sen jau ir iznīcinats. Tas ka krievi pasi neatzīsies arī muļķim bij skaidrs. Tad ja "pozitīvs" mīzals vai paša atzīsanās ir vienīgie neapgažamie pierādījumi par kuriem piespriest sodu, tad kāpēc vispār vajadzēja māžoties ar diskvalifikācijām? Tad vajadzēj tā arī pateikt - jā mēs esam pārliecināti, ka tur lietoja dopingu, bet pierādīt nevaram un dzīvojam visi tālāk. Kā var būt tāda nekonsekvence starp institūcijām, kur viena, lasot vienus un tos pašus materiālus ir dzelžaini pārliecināta par diskvalifikācijas pamatotību, bet otra tieši pretēji. Skatoties uz vieniem un tiem pašiem pierādījumiem, kateai komisijai/tiesai/grupai utt. ir pilnīgi citadāks slēdziens - tur jau tas farss.

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:33, pirms 7 gadiem
Tonna rakstīja: CAS ir pēdējā instance, kurā sportisti var vērsties. Ja netiek atklāts kas būtisks, kas būtiski maina priekšstatu par notikušo, tad šis lēmums netiks atcelts.
Nav taisnība, ka CAS ir pēdējas iestāde kur sportistam vērsties. Jā, tā ir pēdējā iestāde, kurā izskata tieši sportistu sūdzības, bet sportistam un sporta organizācijām saistoši ir arī civiltiesu lēmumi. Un tur jau var daudz kas radikāli mainīties, jo tās stāv pāri visām tām sportiskām perepētijām, kuras notiek sporta pasaules iekšienē.

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:34, pirms 7 gadiem
Tonna rakstīja: CAS ir pēdējā instance, kurā sportisti var vērsties. Ja netiek atklāts kas būtisks, kas būtiski maina priekšstatu par notikušo, tad šis lēmums netiks atcelts.
Nu un ko ta tur paši krievi un tagad IOC murgo par vēršanos Šveices federālajā tribunālā nelabvēlīga lēmuma gadījumā?

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:35, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tas, ka viņi nedabūs mīzalu ar dopingu iekšā jau bij skaidrs pašā sākumā, jo tas sen jau ir iznīcinats. Tas ka krievi pasi neatzīsies arī muļķim bij skaidrs. Tad ja "pozitīvs" mīzals vai paša atzīsanās ir vienīgie neapgažamie pierādījumi par kuriem piespriest sodu, tad kāpēc vispār vajadzēja māžoties ar diskvalifikācijām? Tad vajadzēj tā arī pateikt - jā mēs esam pārliecināti, ka tur lietoja dopingu, bet pierādīt nevaram un dzīvojam visi tālāk. Kā var būt tāda nekonsekvence starp institūcijām, kur viena, lasot vienus un tos pašus materiālus ir dzelžaini pārliecināta par diskvalifikācijas pamatotību, bet otra tieši pretēji. Skatoties uz vieniem un tiem pašiem pierādījumiem, kateai komisijai/tiesai/grupai utt. ir pilnīgi citadāks slēdziens - tur jau tas farss.
Tas viens teikums par CAS izsaka daudz ko- mēs atzīstam tevi par nevainīgu, bet tas nenozīmē, ka tu tiešām esi nevainīgs.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-01 13:37, pirms 7 gadiem
Tonna rakstīja: Līdzība ir tajā, ka abos gadījumos starp sportistu un viņa dopinga testa rezultātu bija pārkāpumi procedūrā. Olijara gadījumā kļūdījās paši pārbaudītāji, krievu sportistu gadījumā bija bojātas burkas un nesaprotams testa materiāls, taču konkrētie vainīgie vēl aizvien nav atrasti.

Mūsu barjersprinterim uzrādīja aizliegtu vielu, bet viņš, kopā ar saviem advokātiem, panāca to, ka tika atzīts par nevainīgu. Krievijas sportistu analīzēs neko aizliegtu neatrada, taču vienalga notiek žonglēšana ar šo nevainības faktu.

CAS lēmums faktiski arī pasaka to, ko iepriekš bazūnēju vairākas reizes - pārkāpumu esamība ir acīmredzama, taču pašlaik nav pietiekošas pierādījumu bāzes, lai vispār noteiktu vainīgo. Tieši tāpēc arī ļoti bieži lieto vārdu "sistēma".

Ko es teicu iepriekš - ja mēs par pamatu ņemam antidopinga noteikumus, kuros ir rakstīts, ka sportists ir atbildīgs par to, kas ir viņa burkā, tad, ja mēs runājam par šādu "sistēmu", tad tās esamība vienlaicīgi izslēdz sportista vainu, proti, trešās personas ir mainījušas viņa analīzes. Izejot no tā - sportists nav vainīgs.

Kopumā runājot, ne SOK, ne WADA, ne CAS īsti paši nav sapratuši to kas notika Krievijā un konkrēti Sočos. Viņi arī nav vai nav varējuši identificēt vainīgos - autorus un izpildītājus, tāpēc arī CAS, vismaz pagaidām, nevar kādu pasludināt par nevainīgu.
Ja skatās no otras puses, proti, vai ir iespējams pierādīt, ka sportists nav vainīgs? Domāju, ka piekritīsi, ka nav. Taču, kā jau pats saki, tad pārkāpumu esamība ir acīmredzama. Cik korekti nekavējoties ir atgriezt medaļas atpakaļ krieviem, ja reiz pārkāpumi ir acīmredzami? Saprastu, ja vismaz diskvalifikācijas tiktu saglabātas kaut pagaidu variantā, līdz lietas pilnai izanalizēšanai, bet medaļas tiktu atņemtas, bet netiktu nevienam piešķirtas līdz kādam noteiktam termiņam.

Sportists nav vainīgs, vismaz pie paša burku mainīšanas fakta ne. Bet, vai pēc būtības tas ko maina? Ja burkas mainītu pats sportists, lietai pēc būtības būtu cita jēga vai cits pamatojums?

Viens no vainīgajiem ir identificēts gan, Rodčenkovs. Kas šobrīd smieklīgā kārtā ir bez soda, un atrodas šķiet diezgan patālu no tā. Bet kā jau iepriekš teicu, vai tas kādu būtību maina - kurš ir vainīgais? Vai tas rezultātos ko maina - sportists lietoja dopingu apzināti, vai neapzināti? Manuprāt ideja jau tā pati - dopings lietots bija abos variantos. Tas pats par provēm.. Nu atklātu, kurš proves mainīja. Ko tas maina? Samainīšanas fakts kā tāds paliek.

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:38, pirms 7 gadiem
īstenībā pieriebies tas viss, atkal spriedelēšana un ņemšanās un vēlreiz un vēlreiz. Man gribējās ticēt, ka ir kaut kāda kontrole, kurai var ticēt. Sportiskais gars, kurš vieno. Bet mūsdienās ir vairs tikai mazi vīreļi ar veikliem pirkstiem un sakačerētām smadzenēm. Nu tak visiem sen ir skaidrs, kurš te deķi velk kurā virzienā, bet nu kā nevar rimties tā nevar.

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:40, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viens teikums par CAS izsaka daudz ko- mēs atzīstam tevi par nevainīgu, bet tas nenozīmē, ka tu tiešām esi nevainīgs.
Jebkura tiesa ,darītu tāpat ,jo tik nozīmīgā procesā diemžēl (vai par laimi) ir jāseko līdzi likuma burtam nevis garam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:45, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Jebkura tiesa ,darītu tāpat ,jo tik nozīmīgā procesā diemžēl (vai par laimi) ir jāseko līdzi likuma burtam nevis garam
Pilnīgs bulšits. Neviena sevi cienoša tiesa neko tādu nekad neatzītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:51, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Cik tev maksā, ka citē to vatespauri?
Varbut arī esi viens no viņiem?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-01 13:51, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnīgs bulšits. Neviena sevi cienoša tiesa neko tādu nekad neatzītu.
Nebija neviena tieša pierādijuma ,kādu lēmumu Jūs gaidijāt ?

     [+] [-]

, 2018-02-01 13:58, pirms 7 gadiem
Kurš debīliķis izdomāja Olimp-politiskās spēles, Kubertēns?
Es jau sen saku, ka vajag uzraut ziemas un vasaras parku, ANO lemj, kurās vietās. Ik pa laikam, kuri vēlas brauc, piekrāso un sarīko olimpiskos mačus.
Par bargu naudu mēs uzturam vecu komunistu pulciņu, sportistus, kuriem vienmēr mīkstas kājas. Priekš kam?

     [+] [-]

, 2018-02-01 14:00, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Nebija neviena tieša pierādijuma ,kādu lēmumu Jūs gaidijāt ?
Bija gan pierādījumi- 11 gabalus taču atzina par šmucīgiem.
Zubkovs savu dopingā mērcēto medāli divniekos varēs Holkombam uz kapiem nest.

     [+] [-]

, 2018-02-01 14:05, pirms 7 gadiem
Aste rakstīja: Bija gan pierādījumi- 11 gabalus taču atzina par šmucīgiem.
Zubkovs savu dopingā mērcēto medāli divniekos varēs Holkombam uz kapiem nest.
Es biju domājis tos gadijums kur diskvalifikācija atcelta pilnībā

     [+] [-]

, 2018-02-01 14:07, pirms 7 gadiem
Tas gan nenozīmē, ka parādoties jauniem pierādījumiem, CAS savu lēmumu nevar mainīt.
Pamatīga vilšanās, un sāpīgāku to padara fakts, ka daudzi neiedziļinājās procesā un jau pasludināja Martinu par čempionu, radot lieku spiedienu uz viņu.

     [+] [-]

, 2018-02-01 14:10, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Es biju domājis tos gadijums kur diskvalifikācija atcelta pilnībā
Šādā manierē var panākt to, ka par dopingu nav iespējams nevienu sodīt. Prove netīra - samainām. Ej nu pierādi, kurš samainīja. Prove netīra? Pierādi, ka kāds nesamainīja utt. līdz bezgalībai.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-01 14:14, pirms 7 gadiem
ar ko Kasjanova pierādījumi bija pārliecinošāki par Tretjakova..?

     [+] [-]

, 2018-02-01 14:16, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: ar ko Kasjanova pierādījumi bija pārliecinošāki par Tretjakova..?
šamais medaļu neizcīnija. Bet tas viss ir liels cirks ,kas notika pašlaik

  +1 [+] [-]

, 2018-02-01 14:19, pirms 7 gadiem
Sen niknums uz masu mediju bezatbildīgo aurošanu par medaļām, kas pienākas mūsējiem, ka visas jau kabatā, viss skaidrs, mūsējie čempioni utt. Šiem rakstošajiem idiotiem laikam nav pietiekami daudz prāta, lai saprastu, ka nedrīkst pārspīlēt un cept vēl nenoķertas zivis, alegorijās runājot! Tāpat kā sporta komentētāji nedrīkst pirms mača beigām pasludināt kādu par uzvarētāju (ko vairumā gadījumu arī ievēro, ja neskaita atsevišķus jaunās paaudzes perdeļus), tāpat arī šādos gadījumos nedrīkstēja bļaut, ka mēs jau čempioni, kamēr vēl process nav beidzies! Cerams, tā būs laba mācība visiem rakstītājiem un TV ekrānos gozētājiem, ka šāda veida rīcība zināmā mērā "piesauc nelaimi", un sportisti vismaz šajā ziņā ir diezgan māņticīgi. Acīmredzot tā nav gluži māņticība vien...