Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Čempione Valijeva par spīti pozitīvām dopinga analīzēm pielaista sacensībām

Agris Suveizda

Čempione Valijeva par spīti pozitīvām dopinga analīzēm pielaista sacensībām
Kamila Valijeva. Foto: AFP/Scanpix

Sporta arbitrāžas tiesa (CAS) lēmusi noraidīt Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK), Pasaules Antidopinga aģentūras (WADA) un Starptautiskās Slidošanas savienības (ISU) apelācijas un pielaist krievu daiļslidotāju Kamilu Valijevu Pekinas olimpisko spēļu sieviešu sacensībām, kas sāksies rīt.

Piedaloties komandu sacensībās, Valijeva 6. februārī laboja olimpisko rekordu sieviešu daiļslidošanas īsajā programmā, 7. februārī kopā ar Krievijas Olimpiskās komitejas (KOK) izlasi kļuva par komandu sacensību čempioni, bet 8. februārī WADA akreditētajā laboratorijā Stokholmā viņai tika atklātas pozitīvas dopinga analīzes, kas tika ņemtas 25. decembrī Krievijas čempionātā Sanktpēterburgā. Valijevas urīna paraugā tika atklāta trimetazidīna klātbūtne. Trimetazidīns ir vielmaiņas līdzeklis, kas paredzēts stenokardijas un reiboņu ārstēšanai. WADA to iekļāvusi aizliegto līdzekļu sarakstā, jo tas var palielināt asinsrites efektivitāti un vairot izturību.

Krievijas Antidopinga aģentūra (RUSADA) nekavējoties piesprieda Valijevai pagaidu diskvalifikāciju, taču tajā pašā dienā apmierināja Valijevas apelāciju un sankcijas atcēla, tādējādi ļaujot viņai turpināt olimpiskās spēles. Ar šādu lēmumu nebija mierā starptautiskās organizācijas, tomēr CAS, vienlaikus izskatot trīs dažādas lietas (1. SOK pret RUSADA, 2. WADA pret RUSADA un sportisti, 3. ISU pret RUSADA, sportisti un KOK), lēma par labu Krievijas pusei. Šāda lēmuma galvenais aspekts ir tas, ka Valijeva ir tikai 15 gadus veca un atbilstoši Pasaules Antidopinga kodeksam (WADC) ir aizsargātas personas statusā, kuru nedrīkst atzīt par vainīgu dopinga lietošanā. CAS lēmuma argumentācijā pamato, ka:

a) Valijeva sava vecuma dēļ ir aizsargātas personas statusā,

b) nedz RUSADA noteikumos, nedz WADC nekas nav minēts par pagaidu diskvalifikācijas piemērošanu aizsargātai personai, toties noteikumos ir īpaši piemērojami atšķirīgi standarti un mazāka sankciju bardzība pret aizsargātām personām,

c) pozitīvas analīzes sportistei tika atklātas citās sacensībās, nevis olimpiskajās spēlēs, un viņas disciplinārlieta tik un tā vēl tiks izskatīta, tādēļ pagaidu sankciju piemērošana olimpisko spēļu laikā šajos apstākļos sportistei nodarītu pārmērīgu kaitējumu,

d) ziņas par pozitīvām analīzēm pienākušas ļoti nepiemērotā brīdī pašā olimpisko spēļu sacensību vidū, apgrūtinot sportistes juridiskās aizstāvības sagatavošanu, kas nav viņas vaina.

CAS sēde notika no 13. februāra plkst. 20:34 pēc Pekinas laika līdz 14. februāra plkst. 2:10 pēc Peinas laika. Arbitrāžas paneļa vadītājs bija Fabio Judika no Itālijas, kuram palīdzēja tiesneši Džefrijs Benzs no ASV un Vesna Bergante-Rakočeviča no Slovēnijas. Valijeva kopā ar Marku Kondratjuku un deju pāriem Anastasija Mišina/Aleksandrs Gaļļamovs, Viktorija Siņicina/Ņikita Kacalapovs kļuva par olimpisko čempioni komandu sacensībās - tā kā Valijevas lietas izskatīšana turpināsies, vēl nav skaidrības, vai krievu daiļslidotāji saglabās titulu. Valijevai tā, protams, ir pirmā olimpiskā medaļa, un viņa būs sieviešu individuālo sacensību favorīte – rīt gaidāma īsā programma, bet ceturtdien notiks sieviešu sacensību otrā daļa jeb izvēles programma. Janvārī Valijeva Igaunijas galvaspilsētā Tallinā kļuva par Eiropas čempioni.

Izmantotie resursi:
https://www.tas-cas.org/fileadmin/u...

Noderīgas saites:

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

  -2 [+] [-]

, 2022-02-14 10:24, pirms 3 gadiem
Skaisti Super ! Es biedzu

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 10:25, pirms 3 gadiem
Krievijas dzivnieki tik uz dopinga un visa veida krāpšanas.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 10:28, pirms 3 gadiem
Krievija kā tāda ir jaizdzen no cilvēku sporta..

 +12 [+] [-]

, 2022-02-14 10:37, pirms 3 gadiem
Tātad jaunieši mazliet drīks palietot. Nav slikti.

 +11 [+] [-]

, 2022-02-14 10:38, pirms 3 gadiem
Šīs olimpiskās spēles ir izsmiekls. Dopinga pozitīvo pielaiž pie starta tikai dēļ vecuma. Tas nekas, ka ieguvusi negodīgas priekšrocības pret pārējām sportistēm. Tas ir no tās pašas sērijas, kā ja transvestītiem vīriešiem ļauj startēt sieviešu sportā un lauzt visus rekordus vienu pēc otra.
Bet nu Krievijai acīmredzami nav robežas. Ja vajadzēs, sanarkos arī bērnus.
Slēpts komentārs: Andrjuha_Ziekurs

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 10:42, pirms 3 gadiem
25. decembr tika nemtas analīzes,bet vakar 8. februārī WADA akreditētajā laboratorijā Stokholmā viņai tika atklātas pozitīvas dopinga analīzes.
Slēpts komentārs: Renijs Krastenbergs

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 10:47, pirms 3 gadiem
Andrjuha_Ziekurs rakstīja: Dopingu lieto visas lielvalstis
Tas nav attaisnojums, lai dopinga pozitīvos laistu pie starta. Kā reiz pret to cīnās. Lai dopingotājus startam nepielaistu.
Bērnišķīgs arguments. Es ko darīšu, jo tas otrs to dara. Bet rezultātā cietēji ir godīgie sportisti, kas pret šiem dopingotājiem loģisku iemeslu dēļ nav spējīgi neko izdarīt.
Bet laikmetā, kad vīrieši var startēt sieviešu sportā, laikam jau arī šis nav nekāds baigais pārsteigums...
Slēpts komentārs: Renijs Krastenbergs

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 10:50, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: 25. decembr tika nemtas analīzes,bet vakar 8. februārī WADA akreditētajā laboratorijā Stokholmā viņai tika atklātas pozitīvas dopinga analīzes.
Inetai Radevičai pēc cik gadiem anulēja OS 2012 rezultātu dēļ dopinga?
Atgadināt?
Pusotrs mēnesis Valijevas analīzēm vēl ir nieks.
Raškas anticivilizanti ir krāpnieki un nekas tur nemainās kopš 2014. čuru spēlēm Sočos.

  +7 [+] [-]

, 2022-02-14 10:50, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Ļoti labi, jāatbalsta mūsu kaimiņvalsts, jo viņa ir vienīga kas mūs glābs ja sāksies karš, tiem nato un asv ir pilnība pie kājas, tikai aiz cieņas kaut ko tur gvelž!
vislabāk būtu ja tu atbalstītu kaimiņvalsti no Pleskavas..
Slēpts komentārs: svomalraH
Slēpts komentārs: svomalraH

  +8 [+] [-]

, 2022-02-14 10:56, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu rakstu izlasīji ? Olimpiādē viņai viss kārtibā ar dopingtestu. Pozitīvas analīzes bija decembrī ! Tas tas pats,ja tu decembrī iešmigotu,bet februārī tev atņemtu vadītāja tiesības par to ! Un ja ņem vērā,ka tas ir medicīnisks preparāts - tad nevar zināt,kā tas tika lietotots un kādēļ !
Vecīt dopinga lietošanai iemesli var būt dažādi. Tas ka viņai tagad neuzrāda, nenozīmē, ka iepriekš neuzrādīja. Uzrādīja!!! Minimums viņa ir ieguvusi negodīgas priekšrocības treniņu procesā, pateicoties aizliegtajām vielām ļaujot izturēt smagākas treniņu slodzes kā piemēram to spēj vīrieši!!! Rezultātā arī citas pret tādu nevar cīnīties vēlāk.
Slēpts komentārs: Renijs Krastenbergs
Slēpts komentārs: Renijs Krastenbergs
Slēpts komentārs: svomalraH

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 11:03, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: ...Tas ir no tās pašas sērijas, kā ja transvestītiem vīriešiem ļauj startēt sieviešu sportā un lauzt visus rekordus vienu pēc otra.
Tas ir jau noticis olimpiādē Tokijā pirms gada, kad jaunzēlandietim Gavinam Hubardam ļāva startēt sieviešu svarcelšanā kā Lorelai Hubardai. Tā ka ļoti tālu no olimpediādes vairs nav. Bērnu dopingošana tādi ziediņi vien ir.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 11:03, pirms 3 gadiem
tā jau raškas politika sportā,dopings,dokumentu viltošana,vecuma viltošana...u.t.t.zināma lieta

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 11:03, pirms 3 gadiem
Krievi ir smieklīgi bet suka bagāti kad jādod kukuļi..tas nekas ka pusvalsts joorojām dzīvojas pa sausajām atejām

  +9 [+] [-]

, 2022-02-14 11:05, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Man dēlam ir 13 gadi,divi gadi jaunāks par šo meiteni. Viņš arī nodarbojas ar sportu no 4 gadu vecuma. Situācijā ja ir nepieciešami kādi medikamenti,tev tiešām liekas ka es varētu zināt kādas ārstnieciskās piles ir dopings un kādas nav ? Pirms pļūtīt ir reāli jāzin fakti,bet tev tie nav vajadzīgi. Jo pēc taviem faktiem,bez faktiem katrs krievu sportists ir vainīgs ! Iet runa par 15 gadīgu bērnu !
Runa ir par profesionālu sportisti - vienu no olimpisko spēļu favorītēm. Jebkurš sportists, piedaloties sacensībās, automātiski piekrīt Antidopinga kodeksam (ja tas attiecas uz šīm sacensībām, kā tas ir viņas gadījumā). Un jebkuram šādam sportistam ir jāseko līdzi tam, ko lieto. Ja neseko, tad muļķis un dopingists. Tas nekādi neatbrīvo no atbildības, un pieķeršana dopinga lietošanā var notikt arī krietni, krietni vēlāk kā tikai pusotru mēnesi pēc proves (gan tādēļ, ka proves rezultātu nav uzreiz, gan tādēļ, ka dopinga laboratoriju spēja atrast aizliegtās vielas laika gaitā uzlabojas) - tas ir pilnīgi normāli.
Slēpts komentārs: Renijs Krastenbergs

  +6 [+] [-]

, 2022-02-14 11:06, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Man dēlam ir 13 gadi,divi gadi jaunāks par šo meiteni. Viņš arī nodarbojas ar sportu no 4 gadu vecuma. Situācijā ja ir nepieciešami kādi medikamenti,tev tiešām liekas ka es varētu zināt kādas ārstnieciskās piles ir dopings un kādas nav ? Pirms pļūtīt ir reāli jāzin fakti,bet tev tie nav vajadzīgi. Jo pēc taviem faktiem,bez faktiem katrs krievu sportists ir vainīgs ! Iet runa par 15 gadīgu bērnu !
Netēlo vates antiņu.
Jebkuram pro sportistam ārsta nozīmētie medikamenti, kuriem ir problēmas ar WADA saraksta vielām, tiek ofic. apstiprināti un fiksēti viņa medicīniskajā kartē, ar pamatojumu - kāpēc?
VALIJEVAS GADĪJUMĀ minētais medikaments viņas medkartē neeksistēja.
Viss.
Priekškars.

     [+] [-]

, 2022-02-14 11:09, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Man nekas nav pret transfestītiem, kā arī pret gejiem, tās ir viņu izvēles un daudzi geji ir daudz mīļāki un jaukāki cilvēki par tā saucamajiem normālajiem!
Manis pēc viņi lai dzīvo mierīgi savu dzīvi. Tai pat laikā, lai ievēro godīga sporta principus. Vīriešiem ir fizioloģiskas priekšrocības sportā pret sievietēm. Gluži kā dopingu lietojošiem sportistiem priekšrocības pret tiem, kas tos nelieto.
Te manā skatījumā pat nekādai diskusijai par šo nav jābūt.

  +9 [+] [-]

, 2022-02-14 11:10, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu rakstu izlasīji ? Olimpiādē viņai viss kārtibā ar dopingtestu. Pozitīvas analīzes bija decembrī ! Tas tas pats,ja tu decembrī iešmigotu,bet februārī tev atņemtu vadītāja tiesības par to ! Un ja ņem vērā,ka tas ir medicīnisks preparāts - tad nevar zināt,kā tas tika lietotots un kādēļ !
Tu tiešām dumjš, vai tikai tēlo?

  +6 [+] [-]

, 2022-02-14 11:10, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Iet runa par 15 gadīgu bērnu !
Bērniem ir jābauda bērnība, nevis jāstartē olimpiādē! Beidzot gan būtu jānosaka vecums (piemēram, 18 gadi), no kura olimpiādē var startēt. Tā ir īpaši izteikta problēma sieviešu vingrošanā un arī daiļslidošanā. Bērni nav jāmoka profesionālajā sportā.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 11:12, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu rakstu izlasīji ? Olimpiādē viņai viss kārtibā ar dopingtestu. Pozitīvas analīzes bija decembrī ! Tas tas pats,ja tu decembrī iešmigotu,bet februārī tev atņemtu vadītāja tiesības par to ! Un ja ņem vērā,ka tas ir medicīnisks preparāts - tad nevar zināt,kā tas tika lietotots un kādēļ !
Pēdējā laikā tādas nejēdzības nāk ārā no tevis, ka te laikam cits cilvēks aiz šī nikneima sēž. Kas tas par argumentu par to, ka TAGAD analīzes ir kārtībā un problēma bijusi pagātnē? Tātad treniņu laikā var dopingot, galvenais, lai uz sacensībām tīrs? Tāpēc jau analīzes ņem cauru gadu, nevis tikai sačos...

Un neuztraucies, tiesības arī tev ar atņemt vēlākā datumā, ja tiesā spēj pierādīt, ka esi sēdies pie stūres dzērumā kaut kad pagātnē
Slēpts komentārs: Renijs Krastenbergs

  -4 [+] [-]

, 2022-02-14 11:13, pirms 3 gadiem
cloud rakstīja: Netēlo vates antiņu.
Jebkuram pro sportistam ārsta nozīmētie medikamenti, kuriem ir problēmas ar WADA saraksta vielām, tiek ofic. apstiprināti un fiksēti viņa medicīniskajā kartē, ar pamatojumu - kāpēc?
VALIJEVAS GADĪJUMĀ minētais medikaments viņas medkartē neeksistēja.
Viss.
Priekškars.
Tu debīls,vai izliecies ! Es tev tikko minēju piemēru. Pro sportistiem nekādi speciāli ārsti neko nenozīmē.Kā tu esi iedomājies pro sportistus ? Ķēdēs saslēgtus,kā cietumniekus ? Es neprasu kluba menedžeriem kādas zāles dot bērnam,ja ir nepieciešamība. Ārsts izraksta un viss.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 11:16, pirms 3 gadiem
Putina vārdā pat bērni ir gatavi savu veselību nesaudzēt. Jūtūbā ir video, kurā viņa pati apsola Putinam labus rezultātus.

  +7 [+] [-]

, 2022-02-14 11:18, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu debīls,vai izliecies ! Es tev tikko minēju piemēru. Pro sportistiem nekādi speciāli ārsti neko nenozīmē.Kā tu esi iedomājies pro sportistus ? Ķēdēs saslēgtus,kā cietumniekus ? Es neprasu kluba menedžeriem kādas zāles dot bērnam,ja ir nepieciešamība. Ārsts izraksta un viss.
Ar katru komentāru vēl stulbāks
Nezināšana neatbrīvo no atbildības, ja tu esi pro sportists un nesaproti, ka nevari rīt zāles uz paša galvu, vai nepasaki savam ārstam, ka tu esi pro sportists un vispirms ir jāpārliecinās par anti-dopinga noteikumiem, tad tur kaut kas nav kārtībā ar galvu.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 11:18, pirms 3 gadiem
Dranķīga situācija priekš sporta. Ļoti daudz problēmu pēkšņi ir izlecis ārā. Pieļauju, ka pēc šī gadījuma Olimpiādē uzliks vienotu vecuma limitu 16 gadi, lai nebūtu šādi jāmokas nākotnē, jo šobrīd vecuma limitus uzliek pašas federācijas, kas vietām nav vispār vai ir mazs.

Ja runā par pašu dopinga situāciju, tad ceru, ka pie dziesmas paņems cilvēkus, kas ir apkārt sportistei, jo pati diez vai meklēja dažādas vielas, kas varētu uzlabot sniegumu. Tā pat, ja viņa jau nebūtu izcīnījusi medaļas, tad domāju šāda cīnīšanās tiesu zālēs nenotiktu no krievu puses. Viņiem tur ir tāda mašinērija uzbūvēta, ka pēc pāris gadiem viņa jau skaitīsies "veca mēbele" un jau būs atrasts nākamais "brīnumbērns". Nav pirmā un nebūs pēdējā.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-14 11:20, pirms 3 gadiem
K/P#6 rakstīja: Putina vārdā pat bērni ir gatavi savu veselību nesaudzēt. Jūtūbā ir video, kurā viņa pati apsola Putinam labus rezultātus.
Katram normālam pilsonim savs prezidents ir jāciena.
Arī ja es kaut kur startētu un mani uzaicinātu pie Levita, es viņam solītu ka darīšu visu maksimāli lai atnestu medaļu valstij!
Slēpts komentārs: svomalraH

  +8 [+] [-]

, 2022-02-14 11:27, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu tiešām dumjš, vai tikai tēlo?
viņš netēlo

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 11:28, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Man dēlam ir 13 gadi,divi gadi jaunāks par šo meiteni. Viņš arī nodarbojas ar sportu no 4 gadu vecuma. Situācijā ja ir nepieciešami kādi medikamenti,tev tiešām liekas ka es varētu zināt kādas ārstnieciskās piles ir dopings un kādas nav ? Pirms pļūtīt ir reāli jāzin fakti,bet tev tie nav vajadzīgi. Jo pēc taviem faktiem,bez faktiem katrs krievu sportists ir vainīgs ! Iet runa par 15 gadīgu bērnu !
Runa nekur NEIET

  +8 [+] [-]

, 2022-02-14 11:28, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja ir nepieciešamība lietot zāles,nekādi dopingi,šmopingi nav jāņem vērā
Ja ir tāda domāšana, tad nav jābrīnās, kad tevi diskvalificē no sporta sacensībām.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 11:29, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu debīls,vai izliecies ! Es tev tikko minēju piemēru. Pro sportistiem nekādi speciāli ārsti neko nenozīmē.Kā tu esi iedomājies pro sportistus ? Ķēdēs saslēgtus,kā cietumniekus ? Es neprasu kluba menedžeriem kādas zāles dot bērnam,ja ir nepieciešamība. Ārsts izraksta un viss.
Klau, varbūt nevajag rakstīt par lietām, kurās tev nav nekāda sapratne?
Ir noteikta procedūra, kā tiek saskaņota medikamentu lietošana ar WADA.
Labs piemērs ir norvēģi, kuriem daudzi pārmet astmu ārstējošu medikamentu lietošanu. Var viņiem pārmest, vai nepārmest, bet viņi visu ir izdarījuši atbilstoši noteiktām normām, un neko nelikumīgu viņi nedara.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 11:30, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Katram normālam pilsonim savs prezidents ir jāciena.
Arī ja es kaut kur startētu un mani uzaicinātu pie Levita, es viņam solītu ka darīšu visu maksimāli lai atnestu medaļu valstij!
Šajā gan piekritīšu. Sportists savai valstij vienmēr teiks, ka darīs visu kas viņa spēkos, lai pats sasniegtu labāko reultātu un padarītu savu valsti lepnu. Tiesa šajā gadījumā sanāca piesmiet olimpiskās spēles un sportu kā tādu, parādot cik daudz negodīgi cilvēki ir lemtspējīgi šādās situācijās par labu sportistam, kas nav ievērojis godīga sporta principus.

  +6 [+] [-]

, 2022-02-14 11:30, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev tā īsi un kodolīgi. Ja ir nepieciešamība lietot zāles,nekādi dopingi,šmopingi nav jāņem vērā ! Iet pie ārsta,tas izraksta nepieciešamos medikamentus,viss.
Man vairs nav vārdu, ja tu tiešām domā, ka pro sportists vnk rij ko pagadās un WADA pasaka - ja jums k-kas nepatīk, tad zvaniet manam ģimenes ārstam

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 11:34, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Klau, varbūt nevajag rakstīt par lietām, kurās tev nav nekāda sapratne?
Ir noteikta procedūra, kā tiek saskaņota medikamentu lietošana ar WADA.
Labs piemērs ir norvēģi, kuriem daudzi pārmet astmu ārstējošu medikamentu lietošanu. Var viņiem pārmest, vai nepārmest, bet viņi visu ir izdarījuši atbilstoši noteiktām normām, un neko nelikumīgu viņi nedara.
Perfekti.
Es vnk. vairs nevēlos ar to vates cietpauri diskutēt par jebkuram saprotamu lietu kārtību (izņemot anticivilizantu valsti aiz Zilupes).
Nav vērts āmuram skaidrot, ka viņš ir āmurs.
Slēpts komentārs: svomalraH

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 11:36, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev tā īsi un kodolīgi. Ja ir nepieciešamība lietot zāles,nekādi dopingi,šmopingi nav jāņem vērā ! Iet pie ārsta,tas izraksta nepieciešamos medikamentus,viss. Ja kādam rodas kādi jautājumi,ārsts uz tiem sniegs atbildi ! Kas un kāpēc ! Tu no sporta saproti tik pat daudz,cik āzis no dārzniecības. Tā gadās kad sportu tik tv ekrānos ir nācies redzēt !
Zeme atveries ...

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 11:38, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Zeme atveries ...
Cilvēkam smagas atsauces pēc brīvdienu izklaidēm.

  -4 [+] [-]

, 2022-02-14 11:39, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Cilvēkam smagas atsauces pēc brīvdienu izklaidēm.
Nevērtē citus pēc sevis !

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 11:41, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Nevērtē citus pēc sevis !
Cita izskaidrojuma man nav, ja vien tā nav vēlme par visām varem aizstāvēt Rusņu, kā var rakstīt tādas muļķības.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 11:46, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Ļoti labi, jāatbalsta mūsu kaimiņvalsts, jo viņa ir vienīga kas mūs glābs ja sāksies karš, tiem nato un asv ir pilnība pie kājas, tikai aiz cieņas kaut ko tur gvelž!
ši ir neveiksmīga ironija vai tomēr ir vēl šādi smirdīgi vateņi?
Slēpts komentārs: svomalraH

  +6 [+] [-]

, 2022-02-14 12:03, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Nē,viņi atrodās speciālos inkubatoros,labaratorijās un sporta kompleksos,izolēti no sociālās dzīves,ar kaudzi vadiņiem pieslēgtiem pie pēcpuses,kas nepārtraukti testē uz dopingu.Katram sportistam ir pa trīs dakteriem apkārt,kas nepārtraukti kontrolē ko tas ēd un lieto !
es gan pieļauju, ka juniora kluba futbolā nebūs gluži tie paši noteikumi, kas prof sportā Olimpiskajās spēlēs. tas arguments, ka viņa ir bērns šajā gadījumā vispār neiztur nekādu kritiku, jo viņa piedalās augstākā līmeņa pieaugušo sacensībās. vai tavam puikam vispār kādreiz dop analīzes ir ņemtas? nezinu, kā ir tagad, bet senāk atpakaļ man paši sportisti ir stāstījuši, ka tajos pašos junioru basketbola treniņos te pat LV, pirms treniņa visiem izdalīja tabletītes, obligāti jau jāņem nebija, bet tā pat ņēma visi, jo tādā līmenī un vecumā nevienu netestē un diezgan droši to var darīt.
lai vai kā, tas, ka tavs puika trenējas sportā gluži nepadara tevi par ekspertu augsto sasniegumu sporta dopinga jautājumos, lai kā tev gribētos domāt citādāk

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 12:03, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Izlasi vēlreiz rakstu,rusņa ir attaisnota,patīk tev tas vai nē ! Cita lieta ka dažam labam tas tā nepatīk ka gatavs izgudrot da jeb kādu sazvērestības teoriju !
Nekur nav attaisnota. Lēmums bija par viņas pielaišanu startam. Bet pēc sacensībām jebkurā brīdī var tikt nolemts, ka medaļas atņems(par ko esmu diezgan drošš). Un pat nevaru iedomāties, kas notiks, ja medaļas neatņemtu. Pretēji varam iedomāties, kādi signāli tiks sūtīti citiem sportistiem, ka viena dopingotāja dēļ tā, ka ir no lielvalsts var tikt cauri sveikā, kamēr citi nē. Tas kas notiek tagad jau ir ņirgāšanās par olimpisko sportu.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 12:04, pirms 3 gadiem
Tad krieviņi un ķīnieši uz nākamajām OS savāks pusaudžu monstru izlasi

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 12:05, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Izlasi vēlreiz rakstu,rusņa ir attaisnota,patīk tev tas vai nē ! Cita lieta ka dažam labam tas tā nepatīk ka gatavs izgudrot da jeb kādu sazvērestības teoriju !
Es rakstu izlasīju, un saprotu par ko tur ir stāsts, bet tikai tam visam nav nekāda sakara ar to purgu ko tu te dzen.
P.S. Un es jau vairs īsti neuzticos tādām organizācijām kā CAS, jo viņi jau vairākkārt sevi ir pierādījuši kā organizāciju, kuras lēmumi nav bez ietekmes no ārpus. Par to ir rakstījuši arī gana daudz ārzemju mēdiji. Naudai joprojām ir milzīgs spēks, jo ko nevar nopirkt par naudu, var nopirkt par lielu naudu.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:07, pirms 3 gadiem
Meiteni vajadzēja sodīt tas ir fakts. Bet man šķiet ka galvenais ir tas ka meitene tika nodzīta tik ļoti ,ka lai organisms izturētu slodzi viņai nācās rīt šaibas, par šo jau ir jāsēž

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 12:08, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Man dēlam ir 13 gadi,divi gadi jaunāks par šo meiteni. Viņš arī nodarbojas ar sportu no 4 gadu vecuma. Situācijā ja ir nepieciešami kādi medikamenti,tev tiešām liekas ka es varētu zināt kādas ārstnieciskās piles ir dopings un kādas nav ? Pirms pļūtīt ir reāli jāzin fakti,bet tev tie nav vajadzīgi. Jo pēc taviem faktiem,bez faktiem katrs krievu sportists ir vainīgs ! Iet runa par 15 gadīgu bērnu !
Da beidz vecīt.viņai izlasē ārstu maz?tas jau Tev nav amatieru līmenī vitamīnus ēst😉

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:08, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es gan pieļauju, ka juniora kluba futbolā nebūs gluži tie paši noteikumi, kas prof sportā Olimpiskajās spēlēs. tas arguments, ka viņa ir bērns šajā gadījumā vispār neiztur nekādu kritiku, jo viņa piedalās augstākā līmeņa pieaugušo sacensībās. vai tavam puikam vispār kādreiz dop analīzes ir ņemtas? nezinu, kā ir tagad, bet senāk atpakaļ man paši sportisti ir stāstījuši, ka tajos pašos junioru basketbola treniņos te pat LV, pirms treniņa visiem izdalīja tabletītes, obligāti jau jāņem nebija, bet tā pat ņēma visi, jo tādā līmenī un vecumā nevienu netestē un diezgan droši to var darīt.
lai vai kā, tas, ka tavs puika trenējas sportā gluži nepadara tevi par ekspertu augsto sasniegumu sporta dopinga jautājumos, lai kā tev gribētos domāt citādāk
Protams, ka tas ir absolūts absurds salīdzināt kaut kādus junioru mačus, pat ja tie ir valsts mēroga, ar pasaules augstākā ranga sacensībām. Neticu, ka Harļika puika ir WADA, vai kaut vai nacionālās antidopinga aģentūras uzskaitē, ar visām no tā izrietošajām sekām-regulārām pārbaudēm, atrašanās vietas regulāru saskaņošanu utt.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:09, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Meiteni vajadzēja sodīt tas ir fakts. Bet man šķiet ka galvenais ir tas ka meitene tika nodzīta tik ļoti ,ka lai organisms izturētu slodzi viņai nācās rīt šaibas, par šo jau ir jāsēž
Tika nodzīta, lai turētu slodzes kā vīrieši. Attiecīgi vairāk var satrenēties un darīt neredzētas lietas, ko citas sievietes nav spējušas darīt loģisku apstākļu dēļ. Vainīgas ir visi ar viņu saistītie. Tai skaitā pati meitene. 15gadīgie jau ir tādā vecumā, kad apzinās ko dara. Tas vairs nav nekāds pirmklasnieks. Pietam amizantā lieta ir tā, ka pēc 2 mēnešiem viņai būtu 16.
Slēpts komentārs: svomalraH

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:11, pirms 3 gadiem
CAS varētu paskaidrot kas mainīsies pēc 2 mēnešiem kad viņai būs 16. Uzreiz smadzenes aptvers ka lieto aizliegtās vieas un tikai tagad nesajēdz?

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:12, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Izlasi vēlreiz rakstu,rusņa ir attaisnota,patīk tev tas vai nē ! Cita lieta ka dažam labam tas tā nepatīk ka gatavs izgudrot da jeb kādu sazvērestības teoriju !
Pamatā vienmēr piekrītu Tev.bet šoreiz gan nē.kam tad vispār ir dopinga noteikumi,ja vieni var ēst ko grib deļ slimības,citi tāpēc ka nepilngadīgi.Manā ieskatā,ja pieķēra,tātad diskābelis.un punkts.nevar būt kaut kādi izredzētie.
Es pat nediskutēju rij vai nerij visi.tepat LOV ir piemērs kurš parāda ka ari LV ir valsts programma dopingošanā.
Bet likumam ir jābūt vienam.sportists zin ar ko riskē.ja pieķēra,tātad diskābelis.
Slēpts komentārs: svomalraH

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 12:14, pirms 3 gadiem
Bet nu ok. Ja CAS tā lēma. Tad pēc 2 mēnešiem, kad sasniedz 16 gadus, tad lai medaļas atņem. Jo tad redz apzināsies ko izdarīja.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 12:16, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Nekad mūža nav piedāvātas nekādas tabletītes. Ja tas tiktu darīts,tas piedāvātājs iedzīvotos pamatīgās nepatikšanās.Es tev piekrītu,ka Olimpiādes dalībniekiem noteikti ka ir savi noteikumi un procedūras. Bet viņai tās pozitīvās analīzes ne jau OS laikā atklātas,bet gan pirms tam. Tāpēc atliek tik minēt,kas un kā,jo info nav.
Ja nekļūdos, tad pēc pēdējiem noteikumiem sportistu dopinga proves tagad tiek glabātas 10 gadus, agrāk bija 5. Iemesls-dopings iet krietnu soli pa priekšu tā ķērājiem. Joprojām uzpeld info, un diskvalificēti sportisti, par dopinga lietošanu 2012. gada Londonas OS.
Klau, lai tev nebūtu jāraksta visāda purga, tad izlasi sekojošo informāciju:

https://www.lov.lv/par-dopingu/info...

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 12:16, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev tā īsi un kodolīgi. Ja ir nepieciešamība lietot zāles,nekādi dopingi,šmopingi nav jāņem vērā ! Iet pie ārsta,tas izraksta nepieciešamos medikamentus,viss. Ja kādam rodas kādi jautājumi,ārsts uz tiem sniegs atbildi ! Kas un kāpēc ! Tu no sporta saproti tik pat daudz,cik āzis no dārzniecības. Tā gadās kad sportu tik tv ekrānos ir nācies redzēt !
Ja cilvēks ir tik ļoti slims ka tādas spec zāles jāēd,nez vai viņš var sportot.tas man atgādina Laventu un Lembergu..kā tika cietumā,tā parādījās miljons slimības,pat invaliditāte.a līdz cietumam nekas nekaitēja...man tas liekas smieklīgi

     [+] [-]

, 2022-02-14 12:16, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tika nodzīta, lai turētu slodzes kā vīrieši. Attiecīgi vairāk var satrenēties un darīt neredzētas lietas, ko citas sievietes nav spējušas darīt loģisku apstākļu dēļ. Vainīgas ir visi ar viņu saistītie. Tai skaitā pati meitene. 15gadīgie jau ir tādā vecumā, kad apzinās ko dara. Tas vairs nav nekāds pirmklasnieks. Pietam amizantā lieta ir tā, ka pēc 2 mēnešiem viņai būtu 16.
Visam piekrītu ,es tikai saku ka šādas prakses ir jaizskauž,tāpat kā dopings

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 12:18, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Meiteni vajadzēja sodīt tas ir fakts. Bet man šķiet ka galvenais ir tas ka meitene tika nodzīta tik ļoti ,ka lai organisms izturētu slodzi viņai nācās rīt šaibas, par šo jau ir jāsēž
Krievi šādi jaunās meitenes nodzen gadiem. Es pieļauju, ka meiteni bija paredzēts izmantot šogad, varbūt nākamgad un pēc tam jau būs gatava nākamā, ko pāris gados piebeigt. Viņiem daiļslidošanā meitenes ir interesantas tikai tikmēr, kamēr tās ir bērni. Tiklīdz sportiste sasniedz noteiktu vecumu un sāk iegūt sievišķīgās formas, tā viņa tiek norakstīta kā daiļslidošanai vairs nederīga, jo mainoties ķermenim kļūs grūtāk sportistēm izpildīt visus lēcienus.
Slēpts komentārs: svomalraH

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:18, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Viss tas ir skaidrs.Es neticu ka bērnam tiktu kas iebarots speciāli. Teorijā ja kāds krīpijs iebarotu tavam bērnam kādu stimulatoru un viss tas nāktu gaismā,negodam krītot uz tavu bērnu. Tu līdz panskām iztiesātu tos gudreļus. Neviens neies tā riskēt. Pie kam daiļslidošanā.
Varu galvu likt ķīlā,ka tur visi visu zināja.ari vecāki apzināti uz to mērķi gāja.zunu tepat LV vienu hokejistu,kuram bērnībā augšanas hormonus ieblieza..jo bija sēdoša suņa augumā...izauga un līdz NHL aizspēlējās..tā ka vecāki ir dažādi...

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 12:19, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Viss tas ir skaidrs.Es neticu ka bērnam tiktu kas iebarots speciāli. Teorijā ja kāds krīpijs iebarotu tavam bērnam kādu stimulatoru un viss tas nāktu gaismā,negodam krītot uz tavu bērnu. Tu līdz panskām iztiesātu tos gudreļus. Neviens neies tā riskēt. Pie kam daiļslidošanā.
Tā tas būtu sapuvušajos rietumos, piemēram Nīderlandē, bet ne jau tavā mīļotajā rusņā - tur vecākiem neviens neko neprasīs. Un pamēģini papīkstēt kaut ko pretī(tas ne tev domāts, bet par vecākiem).

  +7 [+] [-]

, 2022-02-14 12:21, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Nekad mūža nav piedāvātas nekādas tabletītes. Ja tas tiktu darīts,tas piedāvātājs iedzīvotos pamatīgās nepatikšanās.Es tev piekrītu,ka Olimpiādes dalībniekiem noteikti ka ir savi noteikumi un procedūras. Bet viņai tās pozitīvās analīzes ne jau OS laikā atklātas,bet gan pirms tam. Tāpēc atliek tik minēt,kas un kā,jo info nav.
es to kā piemēru minēju tam, ka negodprātīgi civlēki var to darīt, jo juniorus vietējā līmenī neviens nepārbauda. uz vienīgo jautājumu tā arī neatbildēji - vai tavam puikam jebkad ir ņemtas kādas dop analīzes un vai viņš ir kādā uzskaitē?

Rastargujevs arī seņēma dsq pat ne par lietošanu, bet par to, ka nebija pieejams testēšanai. tad ko, nevajadzēja viņu dsq, jo tas taču nenotika sacensību laikā? par viņu tu ar tik pat dedzīgi iestājies, kā šeit par KOK pārstāvi?

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 12:21, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Sportisti ir tādi paši cilvēki kā tu un es. Un ja ir nepieciešamība,tos arī ārstē kā tevi un mani. Neviens neražo atsevišķus medikamentus. Izņemot ASV. Teiksim mildronāts ražots LV ir dopings,bet līdzīgs analogs ASV nav. Var te runāt ilgi un dikti,sportā tāpat kā politikā - ja vari ko darīt un tev par to nekā nebūs,darīs un dara !
Ari par mildronātu piekrītu.un par politiku ar.bet nu ja esi slims ar sirdi pa īstam,tad Tu OS tik pa tv vari skatīties.tā ir mana pārliecība.ka visas slimības sportistiem tiek izdomātas,aiz ausīm pievilktas lai varētu dopot.
Kā domā,kāpēc mūsu Rastiju 3 reizes atrast nevarēja???

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 12:23, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Visam piekrītu ,es tikai saku ka šādas prakses ir jaizskauž,tāpat kā dopings
Kad kādam ir interesējuši kāda likteņi pie iespējas nosmelt pamatīgu naudas žūksni, vai realizēt valsts intereses un prestižu?
Diemžēl, bet nereti tieši vecāki ir tie, kuri salauž savu bērnu dzīves un veselības dzenoties pēc lielas naudas un savu nerealizēto dzīves sapņu realizāciju caur saviem bērniem.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:23, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kad kādam ir interesējuši kāda likteņi pie iespējas nosmelt pamatīgu naudas žūksni, vai realizēt valsts intereses un prestižu?
Diemžēl, bet nereti tieši vecāki ir tie, kuri salauž savu bērnu dzīves un veselības dzenoties pēc lielas naudas un savu nerealizēto dzīves sapņu realizāciju caur saviem bērniem.
Tāpēc jau tavi bērni aizmuka no tevis, pie pirmās iespējas

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 12:24, pirms 3 gadiem
Vobšem Harli,neatceros reizi kad būtu nepiekritis vai oponējis Tavam viedoklim.bet šoreiz nu nepiekrītu...pieķēra,tātad diskābelis.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 12:24, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Viss tas ir skaidrs.Es neticu ka bērnam tiktu kas iebarots speciāli. Teorijā ja kāds krīpijs iebarotu tavam bērnam kādu stimulatoru un viss tas nāktu gaismā,negodam krītot uz tavu bērnu. Tu līdz panskām iztiesātu tos gudreļus. Neviens neies tā riskēt. Pie kam daiļslidošanā.
tavs naivums ir gandrīz vai mīlīgs
Slēpts komentārs: svomalraH

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 12:25, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Vobšem Harli,neatceros reizi kad būtu nepiekritis vai oponējis Tavam viedoklim.bet šoreiz nu nepiekrītu...pieķēra,tātad diskābelis.
Es nekad neesmu lietojis vārdu pendosi, izgulēji dzērumu?

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:26, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Tāpēc jau tavi bērni aizmuka no tevis, pie pirmās iespējas
Lai kāds zābaks tu nebūtu,bet šoreiz trāpīji 10niekā😀atceros kā te lielījās ka aizliedzis pieaugušam bērnam strādāt par aplokšņu algu😀😀😀tas mums ir demokrātijas un izvēles brīvības bastions namgejs😀😀😀

  -3 [+] [-]

, 2022-02-14 12:26, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tavs naivums ir gandrīz vai mīlīgs
Tu ļautu savu bērnu apzāļot ar stimulatoriem ?

  +7 [+] [-]

, 2022-02-14 12:28, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja:
Tavi murgi izklausās aptuveni šādi: ja man vajag tikt uz veikalu pāri ielai, tad es iešu - pie kājas tās visas sarkanās gaismas vai pa šoseju braucošās mašīnas, ja kaut kas nepatīk, visi jautājumi pie mana braukšanas instruktora!

Sportistiem ir konkrēti noteikumi, kas viņiem ir jāzina un jāpilda. Nezināšana vai nepildīšana no atbildības neatbrīvo. Var tikai atšķirties, vai tu dopingu lieto apzināti vai tikai tāpēc, ka esi muļķis, vai pārāk uzticies nepareizajām personām, bet diskvalificēs visos gadījumos.

  +7 [+] [-]

, 2022-02-14 12:28, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu ļautu savu bērnu apzāļot ar stimulatoriem ?
Rastorgujevu vajadzēja vai nevajadzēja diskvalificēt. Izvairījies esi uz šādu jautājumu atbildēt. Viņu taču nepieķēra dopinga lietošanā. Kur nu vēl sacensībās. Tad kā? Nevainīgs?
Slēpts komentārs: Volodja Uljanovs
Slēpts komentārs: svomalraH

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 12:33, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu ļautu savu bērnu apzāļot ar stimulatoriem ?
protams, nē, ja man tāds būtu. es gan neaizliegtu, bet noteikti arī nevirzītu uz prof sportu. tas nenozīmē, ka nav tieši tik pat vecāku pretī, kas darīs visu, pilnīgi visu, lai caur savu bērnu vai nu nopelnītu vai realizētu savus nepiepildītos sapņus. un, ne vienmēr tas notiek ļaunprātīgi, bet slava un ambīcijas actiņas spēj aizmiglot daudziem.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 12:34, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nezinu par ko tu runā vispār .
Rastijs 3 reizes slēpās no dopinga pārbaudes..atceries vēl senāk Ščerbatihs ari muka😀😀😀un tie ir LOV sportisti😉

  +6 [+] [-]

, 2022-02-14 12:35, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nezinu par ko tu runā.
Jā, protams. Nezini ka Rastorgujevs diskvalificēts jo nebija pieejams 3 reizes svā norādītajā vietā uz dopinga kontrolēm.
Nezinītis ieslēdzās...
Redzi tas, ka oficiāli viņš nav bijis pieķerts dopinga lietošanā treniņu procesā vai vēlāk sacensībās nenozīmē, ka viņš ir nevainīgs. Bet tu centies attaisnot sportisti, kura reāli ir bijusi pieķerta dopinga lietošanā.
Abi pelnījuši būt diskvalificēti un tas būtu pilnīgi pareizi pret pārējiem sportistiem!!!
Slēpts komentārs: svomalraH
Slēpts komentārs: svomalraH

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 12:40, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu ļautu savu bērnu apzāļot ar stimulatoriem ?
Ņem vērā ka tā ir drusku cita sabiedrība.tur visi ir tendēti uz max rezultātu.gan bērni gan vecāki gan treneri...tāpēc mums mirstīgajiem par to labāk nemaz nespriest.kad būsi tur,pie viņiem,tad ari runāsim🙂

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:40, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Kādi murgi ? Es vēlreiz minēšu tev,varbūt pieleks. Ja bērnam nepieciešami medikamenti,uzsvars uz (nepieciešami),ārsts tos izraksta un nes par to atbildību !!! Nezinu,kā bija šīs meitenes sakarā.Tīšu prāt,netīšu prāt tas nokļuva viņas organismā,atliek tik minēt un atbildīgajiem noskaidrot. Viss.
Tev visi cenšas skaidrot un arvien nedalec. Ja šādi medikamenti ir nepieciešami, par to laikus jāziņo WADA. Šajā situācijā tas nebija izdarīts. Pat ja viņa ir sirds slimniece (kam neticu, jo tad nebūtu profesionālajā sportā. Labs piemērs futbolisti, kas šī paša iemesla dēļ beidz karjeru), viņas un treneru pienākums ir par to informēt iepriekš, nevis pēctam, kad ir pieķerti!!!

  +7 [+] [-]

, 2022-02-14 12:41, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Es tev nopietni saku,es nezinu šo situāciju. Ja atmiņa neviļ,tas bija Biatlonists. Vai tu mini grupas Ļube solistu ?
Redz Latvijas top biatlonistu nezini, bet par svešas valsts nepilgadīgo gan esi īpaši informēts.
Slēpts komentārs: svomalraH

  +7 [+] [-]

, 2022-02-14 12:45, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Redz Latvijas top biatlonistu nezini, bet par svešas valsts nepilgadīgo gan esi īpaši informēts.
nu Harlim jau Rusņa vienmēr bijusi tuvu sirdij, nekad to pats arī nav slēpis. laikam, jo tālāk no viņas ģeogrāfiski atrodies, jo tuvāka viņa kļūst

  -2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:45, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu Harlim jau Rusņa vienmēr bijusi tuvu sirdij, nekad to pats arī nav slēpis. laikam, jo tālāk no viņas ģeogrāfiski atrodies, jo tuvāka viņa kļūst

     [+] [-]

, 2022-02-14 12:47, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kad kādam ir interesējuši kāda likteņi pie iespējas nosmelt pamatīgu naudas žūksni, vai realizēt valsts intereses un prestižu?
Diemžēl, bet nereti tieši vecāki ir tie, kuri salauž savu bērnu dzīves un veselības dzenoties pēc lielas naudas un savu nerealizēto dzīves sapņu realizāciju caur saviem bērniem.
Pa muti tādiem

  -2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:51, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu Harlim jau Rusņa vienmēr bijusi tuvu sirdij, nekad to pats arī nav slēpis. laikam, jo tālāk no viņas ģeogrāfiski atrodies, jo tuvāka viņa kļūst
Tu neatbildēji uz manu jautājumu.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:53, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Ņem vērā ka tā ir drusku cita sabiedrība.tur visi ir tendēti uz max rezultātu.gan bērni gan vecāki gan treneri...tāpēc mums mirstīgajiem par to labāk nemaz nespriest.kad būsi tur,pie viņiem,tad ari runāsim🙂
Uz kādu rezultātu ? Sabeigt bērnam veselību un tikt noķertam uz dopingkontroles ? Mantojot negoda slavu uz atlikušo karjeru ? Iedomājies kāds psiholoģisks spiediens tagad ir jāpārdzīvo bērnam ?

     [+] [-]

, 2022-02-14 12:54, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev ir info ka kāds nebija laikus informēts ?
Tad jau nebūtu nekādi jautājumi par analīzēm un šo neviens neceltu augšā Loģikas ķēdītei varam izsekot?

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:54, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev ir info ka kāds nebija laikus informēts ?
Vispār jau bija info, ka par minētajām zālēm WADA nebija informēta. Par vajadzību pēc zālēm jāziņo pirms, nevis pēc esi pieķerts. Bet amizanti kā centies attaisnot dopinga lietošanu. Kāds ir patiesais iemesls šim? Nekautrējies, identitāti tavu tāpat te neviens neredz un jāvar tāpēc godīgi atbildēt. Jo pagaidām raksti tikai aplinkus.

  -4 [+] [-]

, 2022-02-14 12:56, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Vispār jau bija info, ka par minētajām zālēm WADA nebija informēta. Par vajadzību pēc zālēm jāziņo pirms, nevis pēc esi pieķerts. Bet amizanti kā centies attaisnot dopinga lietošanu. Kāds ir patiesais iemesls šim? Nekautrējies, identitāti tavu tāpat te neviens neredz un jāvar tāpēc godīgi atbildēt. Jo pagaidām raksti tikai aplinkus.
Es savu identitāti nekad neesmu slēpis Es neko neattaisnoju,izsaku savas domas. Tu savas !

  -1 [+] [-]

, 2022-02-14 12:58, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Mantojot negoda slavu uz atlikušo karjeru ?
Vairumā gadījumu dopings jālieto, lai tev vispār būtu k-kādas cerības uz atlikušo karjeru.
Slēpts komentārs: svomalraH

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:01, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Es savu identitāti nekad neesmu slēpis Es neko neattaisnoju,izsaku savas domas. Tu savas !
Tad katrā ziņa vismaz radi iespaidu, ka dopinga lietošana ir kas labs un sportistiem nav nekādas normas jāievēro, lai gan viss ir pilnīgi pretēji.
Cita runa, ka dažas lielvalstis ir vienlīdzīgākas par citām un var atļauties vairāk. Kas kā redzams noticis šajā situācijā.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 13:02, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Mūžu dzīvo,mūžu mācies Vairumā gadījumu ir jāstrādā,jātranējas un vēlreiz jātrenējas,ja grib panākumus. Nevis dopings jārij !
Nevajag aizmirst, ka dopings nav k-kādas superzāles kuras tevi pacels nākamajā līmenī sēžot uz dīvāna, bet gan tieši ļaust tev vairāk strādāt, trenēties un atjaunoties. Neviens nav atcēlis smagu darbu. Te naivums tik pat liels, kā cilvēkiem, kuri domā, ka Arnolds savus musīšus tikai ar smagu darbu uzkačāja

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:02, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Mūžu dzīvo,mūžu mācies Vairumā gadījumu ir jāstrādā,jātranējas un vēlreiz jātrenējas,ja grib panākumus. Nevis dopings jārij !
Ir pietiekami daudz sportisti, kas ar pliku sportošanu un bez dopinga nav konkurētspējīgi. Bet tā rezultātā cieš godīgie. Par to arī ir šis mans cepiens.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:04, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Uz kādu rezultātu ? Sabeigt bērnam veselību un tikt noķertam uz dopingkontroles ? Mantojot negoda slavu uz atlikušo karjeru ? Iedomājies kāds psiholoģisks spiediens tagad ir jāpārdzīvo bērnam ?
Kāds negods ir Olijaram,Radevičai,Prūsim vai Ščerbatiham?neesi jau tik naivs.vai kāds negods ir Laventan,Štramam vai Lembergam.kad piķies ir kā jūras sūdi.tad nav vietā runāt par godu...atceries ka dzīvo 21gs😉

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:05, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Mūžu dzīvo,mūžu mācies Vairumā gadījumu ir jāstrādā,jātranējas un vēlreiz jātrenējas,ja grib panākumus. Nevis dopings jārij !
Laikam esi tālu no pro sporta...piedod,protams par šādu secinājumu

  -2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:07, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Kāds negods ir Olijaram,Radevičai,Prūsim vai Ščerbatiham?neesi jau tik naivs.vai kāds negods ir Laventan,Štramam vai Lembergam.kad piķies ir kā jūras sūdi.tad nav vietā runāt par godu...atceries ka dzīvo 21gs😉
Tu runā par pieaugušiem pilngadīgiem cilvēkiem kas pieņēma apzinātu lēmumu.Te tomēr runa iet par 15 gadīgu bērnu.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 13:08, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Kāds negods ir Olijaram,Radevičai,Prūsim vai Ščerbatiham?neesi jau tik naivs.vai kāds negods ir Laventan,Štramam vai Lembergam.kad piķies ir kā jūras sūdi.tad nav vietā runāt par godu...atceries ka dzīvo 21gs😉
Kad esi skaidrā, tad pat spēj sakarīgu teikumu uzrakstīt - man tas ir patīkams pārsteigums, pendos
Kāds negods - rusņā būs izslavēta kā dieviete, bet ja diskvalificēs, tad uztaisīs par mocekli, kura cietusi, jo sapuvušie rietumi tādā veidā grib ieriebt rusņai

  -1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:10, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Laikam esi tālu no pro sporta...piedod,protams par šādu secinājumu
Tad par ko te ir sašutums,ja visi zina ka ir jārij ?

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 13:10, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu runā par pieaugušiem pilngadīgiem cilvēkiem kas pieņēma apzinātu lēmumu.Te tomēr runa iet par 15 gadīgu bērnu.
Pag, kāds te ir tavs arguments vispār? Neviens tak nesaka, ka meitene pati uz savu galvu sev dopingu meklēja. Visiem ir skaidrs, ka tur ir sistēma aiz muguras treniņiem, dopingiem utt. ar mērķi iegūt medaļu.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 13:11, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu runā par pieaugušiem pilngadīgiem cilvēkiem kas pieņēma apzinātu lēmumu.Te tomēr runa iet par 15 gadīgu bērnu.
Nu kāds tur vairs bērns..profesionāls sportists.kura vecāki zin uz ko gāja.
Nu un paga-tagad ja nepingadīgs nositis cilvēku vai izvaros sievieti?tad ko,viņu tagad atstāt lai slepkavo un izvaro tālāk?

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:13, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pag, kāds te ir tavs arguments vispār? Neviens tak nesaka, ka meitene pati uz savu galvu sev dopingu meklēja. Visiem ir skaidrs, ka tur ir sistēma aiz muguras treniņiem, dopingiem utt. ar mērķi iegūt medaļu.
Par to ka situācijā ar pilngadīgu viss var būt gaužām vienkārši. Bet situācijā ar nepilngadīgu bērnu ir jābūt iesaistītiem visiem,līdz pat vecākiem.Es stipri šaubos,ka tā tas ir !

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:13, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu runā par pieaugušiem pilngadīgiem cilvēkiem kas pieņēma apzinātu lēmumu.Te tomēr runa iet par 15 gadīgu bērnu.
Gandrīz 16 gadīgu bēnu, kas pielaists pie sacensībām lietojot dopingu, jo nav 2 mēnešus vecāks.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:13, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Kad esi skaidrā, tad pat spēj sakarīgu teikumu uzrakstīt - man tas ir patīkams pārsteigums, pendos
Kāds negods - rusņā būs izslavēta kā dieviete, bet ja diskvalificēs, tad uztaisīs par mocekli, kura cietusi, jo sapuvušie rietumi tādā veidā grib ieriebt rusņai
Ko tu to rusņu uzsver?vai tad Latvijā ir savādāk?vai jebkur citur pasaulē ir savādāk?tāpēc jau teicu,ka vārdu gods varam 21 gs izsvītrot no vārdu krājuma.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:14, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Nu kāds tur vairs bērns..profesionāls sportists.kura vecāki zin uz ko gāja.
Nu un paga-tagad ja nepingadīgs nositis cilvēku vai izvaros sievieti?tad ko,viņu tagad atstāt lai slepkavo un izvaro tālāk?
Tavs piemērs nekorekts.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:16, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Par to ka situācijā ar pilngadīgu viss var būt gaužām vienkārši. Bet situācijā ar nepilngadīgu bērnu ir jābūt iesaistītiem visiem,līdz pat vecākiem.Es stipri šaubos,ka tā tas ir !
Tas, ka tev ir stipras morāles vērtības un savu bērnu tam nevēlies pakļaut, nenozīmē ka pārējai pasaulei ir tādi paši uzskati. Cik vecāki pamet savus bērnus novārtā, sit viņus un dara vēl šausmīgākas lietas? Dopings te jau vēl ir pupu mizas, vecāku prātā viņi var vēl uzskatīt, ka tieši atbalsta savu čabulīti uz lielo mērķi un ir lieliski palīgi.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:17, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Gandrīz 16 gadīgu bēnu, kas pielaists pie sacensībām lietojot dopingu, jo nav 2 mēnešus vecāks.
Tas nemaina faktu,ka ir jābūt iesaistītiem visiem,līdz pat vecākiem.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:17, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tad par ko te ir sašutums,ja visi zina ka ir jārij ?
Šeit,SC?jo pieķertā ir krieviete.tikai un vienīgi.vēl par ķīnieti vai baltkrievieti paceptos.par pārējiem pat 10 komentu nebūtu😀😀😀vēl to nesi sapratis?te taču ir prievīšu salidojums😀😀😀
Bet es gan uzskatu,ka jāspēj būt godīgam.ja pieķēra,tātad jābūt diskābelim

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:18, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Ko tu to rusņu uzsver?vai tad Latvijā ir savādāk?vai jebkur citur pasaulē ir savādāk?tāpēc jau teicu,ka vārdu gods varam 21 gs izsvītrot no vārdu krājuma.
Laikam pasteidzos ar to, ka esi skaidrā. Acīmredzami tas tev bija nejaušs komentārs, kamēr vēri vaļā nākamo odekolonu
Rusņas sportiste, kura pēc tam atgriezīsies rusņā, tur dzīvos, bet man būtu jārunā par Irāku? Met vienreiz mieru tam alkoholam, varbūt vēl ir kas glābjams

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 13:19, pirms 3 gadiem
Un būsim godīgi, visticamāk ne jau vecāki paši meklē preperātus, ko dot savam bērnam, bet gan vienkārši ieklausās treneros/funkcionāros, kas saka, ka attiecīgais preperāts palīdzēs ar sirdsdarbību vai atjaunošanos. Nav jau teikts, ka vecākam izklāsta visus blakusefektus un bīstamības, bet vienkārši pasaka, ka bērnam vajadzīgi attiecīgie "vitamīni", lai būtu vesala.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:19, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Šeit,SC?jo pieķertā ir krieviete.tikai un vienīgi.vēl par ķīnieti vai baltkrievieti paceptos.par pārējiem pat 10 komentu nebūtu😀😀😀vēl to nesi sapratis?te taču ir prievīšu salidojums😀😀😀
Bet es gan uzskatu,ka jāspēj būt godīgam.ja pieķēra,tātad jābūt diskābelim
Tad tu principā pieturies pie tā ka rij visi,bet vainīgi ir tie kurus pieķer ?

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:19, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tavs piemērs nekorekts.
Kāpēc?par dopu jau nāvessodu nepiešķir😉tik pāris gadu diskābeli.nedrīgst traktēt likumus pēc vajadzības.likums vai nu ir vai nu nav pārkāpts...tā ir mana pārliecība

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:19, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas nemaina faktu,ka ir jābūt iesaistītiem visiem,līdz pat vecākiem.
Nu tad visi viņi ieskaitot pašu Valijevu vainīgi.
Tas, ka Krievijā ir sistemātiska dopinga lietošana ir zināms jau sen.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:20, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tad tu principā pieturies pie tā ka rij visi,bet vainīgi ir tie kurus pieķer ?
Tur lai cīnītos par zeltu rij visi.bet ne visus pieķer..jā..tā ir mana pārliecība vafoties no šādiem tādiem sportisti stāstiem

  -1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:20, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Nu tad visi viņi ieskaitot pašu Valijevu vainīgi.
Tas, ka Krievijā ir sistemātiska dopinga lietošana ir zināms jau sen.
Tad nav par ko cepties,attiecīgās instances visu noskaidros !

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:22, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Laikam pasteidzos ar to, ka esi skaidrā. Acīmredzami tas tev bija nejaušs komentārs, kamēr vēri vaļā nākamo odekolonu
Rusņas sportiste, kura pēc tam atgriezīsies rusņā, tur dzīvos, bet man būtu jārunā par Irāku? Met vienreiz mieru tam alkoholam, varbūt vēl ir kas glābjams
Vēlreiz pārprasīšu?kurā valstī taf dopā pieķerts sportists krīt negodā???nosauc to valsti

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:22, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Tur lai cīnītos par zeltu rij visi.bet ne visus pieķer..jā..tā ir mana pārliecība vafoties no šādiem tādiem sportisti stāstiem
Individuālie sporta veidi ir cita planēta,iespējams tev taisnība. Komandu sportā tas toč nav vajadzīgs !

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:22, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tad nav par ko cepties,attiecīgās instances visu noskaidros !
Cepšanās ir par to, ka tiek pielaista startam, kad bijušas pozitīvas dopinga analīzes. Apstākļiem kādos tas noticis ir maza nozīme. Jo neatkarīgi viņa ieguvusi negodīgas priekšrocības.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:24, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Cepšanās ir par to, ka tiek pielaista startam, kad bijušas pozitīvas dopinga analīzes. Apstākļiem kādos tas noticis ir maza nozīme. Jo neatkarīgi viņa ieguvusi negodīgas priekšrocības.
Ja viņa tiek pielaista pie sacensībām,tatad ir iemesls !?

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:24, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu neatbildēji uz manu jautājumu.
uz kuru? ja par to, vai dotu savam bērnam dopu, tad atbildēju gan. tu gan man neatbildēji, vai tavs puika ir kādā dop uzskaitē un vai viņam ir ņemtas kādreiz dop analīzes, ja jau reiz piesauci viņu šeit kā piemēru

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 13:25, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja viņa tiek pielaista pie sacensībām,tatad ir iemesls !?
Kā iemesls tiek minēts tikai viņas vecums. Kam es neredzu nekādu loģisku pamatojumu. Vienīgais pamatojums varētu būt daudz daudz naudas.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:26, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Individuālie sporta veidi ir cita planēta,iespējams tev taisnība. Komandu sportā tas toč nav vajadzīgs !
Freibergs,Pavlovs..tev šie uzvārdi kaut ko izsaka?Bekstrēms vismaz ir dzirdēts?
Nekad neesi aizdomājies,kāpēc daudzi eiropieši no NBA pirmos gadus nebrauc uz Eiropu palīgā savām izlasšēm?

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:26, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: uz kuru? ja par to, vai dotu savam bērnam dopu, tad atbildēju gan. tu gan man neatbildēji, vai tavs puika ir kādā dop uzskaitē un vai viņam ir ņemtas kādreiz dop analīzes, ja jau reiz piesauci viņu šeit kā piemēru
Speciāli dop testi nav ņemti nekad. Bet reizi gadā klubs liek iziet visas pārbaudes. Burtiski nedēļu atpakaļ izgāja. Ar visām urīna analīzēm utt. Bet tas nav nekādiem dopingiem,tā ir vienkārši fiziskā stāvokļa pārbaude.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:29, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Freibergs,Pavlovs..tev šie uzvārdi kaut ko izsaka?Bekstrēms vismaz ir dzirdēts?
Nekad neesi aizdomājies,kāpēc daudzi eiropieši no NBA pirmos gadus nebrauc uz Eiropu palīgā savām izlasšēm?
ASV tur viņiem ir liela dopinga brīvība komandu sporta veidos,tas ir skaidrs. Un viņi to neslēpj. Bet tas galīgi nenozīmē ka visi rij. Bet beidzamos gados arī ASV sāk nedaudz to lietu iegrožot !

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:30, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Mūžu dzīvo,mūžu mācies Vairumā gadījumu ir jāstrādā,jātranējas un vēlreiz jātrenējas,ja grib panākumus. Nevis dopings jārij !
tā izskatās, ka tev šķiet, ka dopings ir tikai steroīdi vai augšanas hormoni ir aizliegts arī asinis pārliet, gan jau par to kko dzirdējis esi īpaši jau riteņbraukšanas sakarā. taču par dopu ir tik daudz pēdējā dekādē runāts, ka tiešām šķiet dīvaini, ka pietiekami daudziem vēljoprojām ir tik aizvēsturiski uzskati par šo.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:32, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Vēlreiz pārprasīšu?kurā valstī taf dopā pieķerts sportists krīt negodā???nosauc to valsti
Pendos, šobrīd runa ir par rusņas sportisti, nemēģini tagad strelkas pārbīdīt
Kad dopingā pieķers Marokas slēpotāju, tad runāsim par Maroku.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:32, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: ASV tur viņiem ir liela dopinga brīvība komandu sporta veidos,tas ir skaidrs. Un viņi to neslēpj. Bet tas galīgi nenozīmē ka visi rij. Bet beidzamos gados arī ASV sāk nedaudz to lietu iegrožot !
Jā,protam ka uz šadu argumentu man nav ko pateikt...
Bet man pietiek ar to infu kad regulāri uzpeld,lai saprastu ka rij visi...Latvijā pie tam to dara par LOV,tātad valsts finansējumu.Krievijā ari..vismaz tā to parāda visi ar dopu saistītie notikumi RUS

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:33, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Kā iemesls tiek minēts tikai viņas vecums. Kam es neredzu nekādu loģisku pamatojumu. Vienīgais pamatojums varētu būt daudz daudz naudas.
Nu jau sāc dzīt harļika stilā. Viņas vecums ir iemesls, jo to nosaka Antidopinga kodekss. Īsāk sakot, krievi pašlaik izmantoja likuma caurumu.

Protected Person: An Athlete or other natural Person who at the time of the anti-doping rule violation: (i) has not reached the age of sixteen (16) years; (ii) has not reached the age of eighteen (18) years and is not included in any Registered Testing Pool and has never competed in any International Event in an open category; or (iii) for reasons other than age has been determined to lack legal capacity under applicable national legislation.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:34, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Pendos, šobrīd runa ir par rusņas sportisti, nemēģini tagad strelkas pārbīdīt
Kad dopingā pieķers Marokas slēpotāju, tad runāsim par Maroku.
Jā jā..tad tajos 10 komentos tevi ar uguni sameklēt nevarēs😀😀😀

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:36, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Pendos, šobrīd runa ir par rusņas sportisti, nemēģini tagad strelkas pārbīdīt
Kad dopingā pieķers Marokas slēpotāju, tad runāsim par Maroku.
Viņam ir pilnīga taisnība. Kad noķers Marokas slēpotāju,par to neviens nerunās,jo visiem būs poh uz to. Tev pirmā kārtā ! Viņš pareizi pateica ka ažiotāža ir tikai un vienīgi saistībā ar Rus un LV sportistiem. Pārējie atstāj vienaldzīgu LV mietpilsoni komentāru sadaļā !

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:37, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Jā jā..tad tajos 10 komentos tevi ar uguni sameklēt nevarēs😀😀😀
Ja nevarēs, vai tā būs tava darīšana? Un vai tik tu pats te, komentāru sadaļā, pirms manis jau neiestreipuļoji?

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:37, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Jā,protam ka uz šadu argumentu man nav ko pateikt...
Bet man pietiek ar to infu kad regulāri uzpeld,lai saprastu ka rij visi...Latvijā pie tam to dara par LOV,tātad valsts finansējumu.Krievijā ari..vismaz tā to parāda visi ar dopu saistītie notikumi RUS
Laiks rādīs,ja sīkajam izdosies tikt tālāk tad zināšu uz savas pieredzes,kā tas ir NL. Es neesmu dzirdējis ne no viena ka futbolā ko rītu aizliegtu. Kā Neputns teica ka bērniem ko dot te toč tāda nav un nevar būt. Vienkārši tiktu uzreiz policijas uzraudzībā !

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:39, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņam ir pilnīga taisnība. Kad noķers Marokas slēpotāju,par to neviens nerunās,jo visiem būs poh uz to. Tev pirmā kārtā ! Viņš pareizi pateica ka ažiotāža ir tikai un vienīgi saistībā ar Rus un LV sportistiem. Pārējie atstāj vienaldzīgu LV mietpilsoni komentāru sadaļā !
Tieši tā, jo tur nav izteikta valsts līmeņa mašinērija kā parādīt valsts varenību! #NejauksimPolitikuArSportu
Vai tas bija agrāk fričiem vai tagad rusņā, mainās laiki, mainās ģeržavas, nemainās tikumi

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:39, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņam ir pilnīga taisnība. Kad noķers Marokas slēpotāju,par to neviens nerunās,jo visiem būs poh uz to. Tev pirmā kārtā ! Viņš pareizi pateica ka ažiotāža ir tikai un vienīgi saistībā ar Rus un LV sportistiem. Pārējie atstāj vienaldzīgu LV mietpilsoni komentāru sadaļā !
Tevi arī vienlīdz interesē ikdienas notikumi Mazpisānu novadā vai tomēr vairāk interesējies par savu dzīvesvietu un tuvākajiem kaimiņiem? It īpaši, ja viens no taviem kaimiņiem pāris gadus atpakaļ jau pieķerts par kādu konkrētu pārkāpumu?

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:40, pirms 3 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Nu jau sāc dzīt harļika stilā. Viņas vecums ir iemesls, jo to nosaka Antidopinga kodekss. Īsāk sakot, krievi pašlaik izmantoja likuma caurumu.

Protected Person: An Athlete or other natural Person who at the time of the anti-doping rule violation: (i) has not reached the age of sixteen (16) years; (ii) has not reached the age of eighteen (18) years and is not included in any Registered Testing Pool and has never competed in any International Event in an open category; or (iii) for reasons other than age has been determined to lack legal capacity under applicable national legislation.
Tātad nepilgadīgie var lietot dopingu? Nekur av noteikts, kas "protected persons" neatbild par dopinga pārkāpumiem. Pietam kāda šķirba vai viņai ir 15 gadi un 10 mēneši vai jau 16? Pārkāpums ir pārkāpums. Vienalga ka 2 mēnešus jaunāka.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:42, pirms 3 gadiem
Trimetazidīns ir vielmaiņas stimulators nedaudz vājāks par meldoniju , bet ir ienests dopinga sarakstā- tātad lietot nedrīkst< .
Kamila ir nepilnus 16 gadus veca - ir aizsargātā persona un pagaidu diskvalifikācija nav piemērojama. Var izskatīt un dot attiecīgu sodu komisijas sēdē ar visu ieinteresēto personu piedalīšnos. Tātad CAS ir rīkojusies pareizi pagaidām noņemot aizliegumu. Visticamāk ka sods būs.
Tomēr mani izbrīna fakts , ka antidopinga iestāde ar laboratoriju Zviedrijā ziņu sniedza 45 dienu laikā nevis paredzēto 20 dienu laikā, Tas ir par pirmo provi. Otrā prove glabāsies 10 gadus. Tātad ir pārkāpts likums .Paziņot tieši tagad izskatās pēc politikas nevis antidopinga rīcības.
Tom

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:42, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tevi arī vienlīdz interesē ikdienas notikumi Mazpisānu novadā vai tomēr vairāk interesējies par savu dzīvesvietu un tuvākajiem kaimiņiem? It īpaši, ja viens no taviem kaimiņiem pāris gadus atpakaļ jau pieķerts par kādu konkrētu pārkāpumu?
Tev taisnība.Es neko nesaku,bet tas nemaina faktu !

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 13:42, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Ko tu to rusņu uzsver?vai tad Latvijā ir savādāk?vai jebkur citur pasaulē ir savādāk?tāpēc jau teicu,ka vārdu gods varam 21 gs izsvītrot no vārdu krājuma.
nu tik traki jau gluži ar nav. ir tomēr nācijas, kuriem tā imperiālistiskā domāšana ir izteiktāka un kuri ir sistemātiski gatavi riskēt vairāk kā citi, lai parādītu pasaulei savu pārākumu.

bet visa tā dop problēma jau slēpjas vien mūsos pašos kā sabiedrībā, jo mums jau vairs redz "kkāds visrlīgas līmenis" neinteresē, vajag kko jaudīgāku. un, ļoti iespējams, ka tāds virslīgas līmenis arī būtu maksimums, ja viss notiktu tiešām godīgi, bez palīglīdzekļiem un nelaužot cilvēku organismums, bet tādam vidē'jam Ļoņam un neputnam ar to ir par maz, tā kā visi globāli ēd, ko nu var atļauties un dabūt sistēmai cauri, veselīgas sportošanas vietā lauž sevi un bendē, jo citādi mēs nebūsim gana izklaidēti diemžēl arī neredzeu, kā kkāds reverss šim visam var tikt ieslēgts.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:47, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu tik traki jau gluži ar nav. ir tomēr nācijas, kuriem tā imperiālistiskā domāšana ir izteiktāka un kuri ir sistemātiski gatavi riskēt vairāk kā citi, lai parādītu pasaulei savu pārākumu.

bet visa tā dop problēma jau slēpjas vien mūsos pašos kā sabiedrībā, jo mums jau vairs redz "kkāds visrlīgas līmenis" neinteresē, vajag kko jaudīgāku. un, ļoti iespējams, ka tāds virslīgas līmenis arī būtu maksimums, ja viss notiktu tiešām godīgi, bez palīglīdzekļiem un nelaužot cilvēku organismums, bet tādam vidē'jam Ļoņam un neputnam ar to ir par maz, tā kā visi globāli ēd, ko nu var atļauties un dabūt sistēmai cauri, veselīgas sportošanas vietā lauž sevi un bendē, jo citādi mēs nebūsim gana izklaidēti diemžēl arī neredzeu, kā kkāds reverss šim visam var tikt ieslēgts.
Tā arī ir !

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:48, pirms 3 gadiem
Sports var but izklaide, hobijs, darbs un Bizness. Vajadzeetu uztaisit aptauju un noskaidrot cik procenti SC lietotaji butugatavi savam 15 gadigam bernam dod papildus vitaminus, ja tas paidz garanteet 100,000 EUR no valdibas.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 13:48, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Šeit,SC?jo pieķertā ir krieviete.tikai un vienīgi.vēl par ķīnieti vai baltkrievieti paceptos.par pārējiem pat 10 komentu nebūtu😀😀😀vēl to nesi sapratis?te taču ir prievīšu salidojums😀😀😀
Bet es gan uzskatu,ka jāspēj būt godīgam.ja pieķēra,tātad jābūt diskābelim
vai, kāds pārsteigums, ka mums viss, kas saistīts ar Rusņu izraisa saasinātākas emocijas, kā jebkura cita valsts. cik neizprotai un šokējoši tas ir

tajā pašā laikā, kad Rastiju paņēma pie dziesmas, nebūt ne visi viņu steidza aizstāvēt, es teiktu 50/50, pat ja ne vairak, kas pilnībā šo dsq atbalstīja. tā kā, tu vari pārmest citiem, ka nav objektīvi, bet arī ne tu, ne Harlis nekad neesat bijuši objektīvi, tik pretējā virzienā tas jūsu vektors iet

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:50, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vai, kāds pārsteigums, ka mums viss, kas saistīts ar Rusņu izraisa saasinātākas emocijas, kā jebkura cita valsts. cik neizprotai un šokējoši tas ir

tajā pašā laikā, kad Rastiju paņēma pie dziesmas, nebūt ne visi viņu steidza aizstāvēt, es teiktu 50/50, pat ja ne vairak, kas pilnībā šo dsq atbalstīja. tā kā, tu vari pārmest citiem, ka nav objektīvi, bet arī ne tu, ne Harlis nekad neesat bijuši objektīvi, tik pretējā virzienā tas jūsu vektors iet
Tur jau tā amizantā lieta. Ka mēs latvieši atzīstam, ka Rastorgujevs bija vainīgs, kamēr viņš attaisno Valijevu dopinga lietošanā tikai tāpēc, ka viņa ir krieviete.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:52, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu tik traki jau gluži ar nav. ir tomēr nācijas, kuriem tā imperiālistiskā domāšana ir izteiktāka un kuri ir sistemātiski gatavi riskēt vairāk kā citi, lai parādītu pasaulei savu pārākumu.

bet visa tā dop problēma jau slēpjas vien mūsos pašos kā sabiedrībā, jo mums jau vairs redz "kkāds visrlīgas līmenis" neinteresē, vajag kko jaudīgāku. un, ļoti iespējams, ka tāds virslīgas līmenis arī būtu maksimums, ja viss notiktu tiešām godīgi, bez palīglīdzekļiem un nelaužot cilvēku organismums, bet tādam vidē'jam Ļoņam un neputnam ar to ir par maz, tā kā visi globāli ēd, ko nu var atļauties un dabūt sistēmai cauri, veselīgas sportošanas vietā lauž sevi un bendē, jo citādi mēs nebūsim gana izklaidēti diemžēl arī neredzeu, kā kkāds reverss šim visam var tikt ieslēgts.
Manuprāt trakāk tagad ir ar visiem fitnesa influenceriem, aktieriem, kuri sēž uz preperātiem un kam seko miljoniem bērnu tīņu. Anaboliskie steroīdi tagad nenormāli izplatīti paliek jauniešiem jau sākot no padsmit gadu vecuma, jo visi grib būt nākamie influenceri un ĀTRI iegūt savu sapņu figūru. Par iespējamājām problēmām nāktonē tajā vecumā neviens nedomā. jo galvenais ir ielikt jaunu selfiju instagramā un savākt daudz laikus. Prof sports tomēr ir ar noteiktāku mērķi un to neviens nepozicinē kā k-kādu veselības vai dzīvesveida paraugu un cilvēki daudz maz apzinās sekas prof sportista karjerai.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:52, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tātad nepilgadīgie var lietot dopingu? Nekur av noteikts, kas "protected persons" neatbild par dopinga pārkāpumiem. Pietam kāda šķirba vai viņai ir 15 gadi un 10 mēneši vai jau 16? Pārkāpums ir pārkāpums. Vienalga ka 2 mēnešus jaunāka.
Rakstā taču ir teikts - aizsargātās personas statusa dēļ viņai nedrīkst piemērot pagaidu diskvalifikāciju, jo tāda aizsargātajiem vienkārši nav paredzēta (robs likumos, ko droši vien šā gadījuma dēļ sakārtos). Kad būs runa par pilnvērtīgu diskvalifikāciju, tad jau būs cits stāsts.

Kas attiecas uz tiem diviem mēnešiem, ar tādu pašu loģiku ej uz Rimi 22:20 pēc alkohola? Tiešām - tādi pašu murgi kā harļikam

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 13:53, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tur jau tā amizantā lieta. Ka mēs latvieši atzīstam, ka Rastorgujevs bija vainīgs, kamēr viņš attaisno Valijevu dopinga lietošanā tikai tāpēc, ka viņa ir krieviete.
Tāpēc, ka tas ir praktiski vienīgais viņu arguments kā aizstāvēt to dopingotāju valsti - piesaukt rusofobiju

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:53, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Man dēlam ir 13 gadi,divi gadi jaunāks par šo meiteni. Viņš arī nodarbojas ar sportu no 4 gadu vecuma. Situācijā ja ir nepieciešami kādi medikamenti,tev tiešām liekas ka es varētu zināt kādas ārstnieciskās piles ir dopings un kādas nav ? Pirms pļūtīt ir reāli jāzin fakti,bet tev tie nav vajadzīgi. Jo pēc taviem faktiem,bez faktiem katrs krievu sportists ir vainīgs ! Iet runa par 15 gadīgu bērnu !
Jebkurš sportists pats ir atbildīgs par dopinga esamību/neesamību savās provēs. Protams, realitātē skaidrs, ka tas bieži vien ir dakteru/treneri utt. rokās, bet atbildīgs ir tieši sportists. Lai vai kā šajā gadījumā, domāju meitenei starts šajās spēlēs tapat ir norakstīts - diez vai pec visas šis epopejas viņa tur spes ko izcīnīt.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:54, pirms 3 gadiem
Sis viss ir viens liels izsmiekls, pati olimpiāde ir klaunāde! Nu jau tagad droši var teikt, ka visu laiku sliktākās OS vēsturē!!

  -2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:55, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tur jau tā amizantā lieta. Ka mēs latvieši atzīstam, ka Rastorgujevs bija vainīgs, kamēr viņš attaisno Valijevu dopinga lietošanā tikai tāpēc, ka viņa ir krieviete.
Es tev teikšu godīgi,es reti te komentēju,citreiz pus gadu neko nekomentēju. Bet tie krievu atmaskotāji gan te šeptē vaigi sviedros. Tāpēc pieturi tos zirdziņus. Es ienācu konkrēti šai rakstā,jo runa ir par 15 gadīgu bērnu. Daiļšlidošanas fenomenu kurai nav konkurentu ! Un kuras karjera var teikt būs pamatīgi iedragāta tai īsti nesākoties !

  -1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:57, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Jebkurš sportists pats ir atbildīgs par dopinga esamību/neesamību savās provēs. Protams, realitātē skaidrs, ka tas bieži vien ir dakteru/treneri utt. rokās, bet atbildīgs ir tieši sportists. Lai vai kā šajā gadījumā, domāju meitenei starts šajās spēlēs tapat ir norakstīts - diez vai pec visas šis epopejas viņa tur spes ko izcīnīt.
Es arī neticu ka viņa izturēs to milzīgo spiedienu !

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:58, pirms 3 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Rakstā taču ir teikts - aizsargātās personas statusa dēļ viņai nedrīkst piemērot pagaidu diskvalifikāciju, jo tāda aizsargātajiem vienkārši nav paredzēta (robs likumos, ko droši vien šā gadījuma dēļ sakārtos). Kad būs runa par pilnvērtīgu diskvalifikāciju, tad jau būs cits stāsts.

Kas attiecas uz tiem diviem mēnešiem, ar tādu pašu loģiku ej uz Rimi 22:20 pēc alkohola? Tiešām - tādi pašu murgi kā harļikam
Tad manā skatījumā šādiem "aizsargātajiem" nav OS jāstartē, ja pat var dopingu lietot nesodīti. Nu labi. Pagaidīs, 2 mēnešus, vairs nebūs aizsargātā un ko tālāk? Atņems medaļas, labi. Un? Tas nemaina faktu, ka pārējie medaļnieku nebūs tikuši apbalvoti OS laikā un sanāks kā ar latviešiem bobos nozagto zeltu.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:59, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Laiks rādīs,ja sīkajam izdosies tikt tālāk tad zināšu uz savas pieredzes,kā tas ir NL. Es neesmu dzirdējis ne no viena ka futbolā ko rītu aizliegtu. Kā Neputns teica ka bērniem ko dot te toč tāda nav un nevar būt. Vienkārši tiktu uzreiz policijas uzraudzībā !
tas bija nu jau vairāk kā 10 gadus atpakaļ, meiteņu juniora skolas līmenī, kkur ap 15-17 gadu vecumā, ja atmiņa neviļ. es jau nesaku, ka tas ir sistemātiski, vnk atliek viens negoprātīgs treneris un tas var mierīgi aiziet, jo tādā līmenī nevienu nepārbauda.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:59, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Es tev teikšu godīgi,es reti te komentēju,citreiz pus gadu neko nekomentēju. Bet tie krievu atmaskotāji gan te šeptē vaigi sviedros. Tāpēc pieturi tos zirdziņus. Es ienācu konkrēti šai rakstā,jo runa ir par 15 gadīgu bērnu. Daiļšlidošanas fenomenu kurai nav konkurentu ! Un kuras karjera var teikt būs pamatīgi iedragāta tai īsti nesākoties !
Un es ienācu, jo viņa ir šis "fenomens" dēļ dopinga lietošanas, kārezultātā ieguvusi negodīgas priekšrocības pret pārējiem sportistiem. Viegli runāt par "fenomeniem", kad iesaistīti ķīmiķi.

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:01, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Es tev teikšu godīgi,es reti te komentēju,citreiz pus gadu neko nekomentēju. Bet tie krievu atmaskotāji gan te šeptē vaigi sviedros. Tāpēc pieturi tos zirdziņus. Es ienācu konkrēti šai rakstā,jo runa ir par 15 gadīgu bērnu. Daiļšlidošanas fenomenu kurai nav konkurentu ! Un kuras karjera var teikt būs pamatīgi iedragāta tai īsti nesākoties !
Džeki snowbordā sloupstailā taisīja fenomenālus lecienus, kādus neviens nav veicis agrāk un bez dopinga. Ko par viņiem tad klusē?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 14:04, pirms 3 gadiem
Manis pēc lai taisa "Dopinga spēles", kur visiem atļauts lietot dopingu, ja jau tik ļoti gribās. Bet OS tādiem nav jābūt!

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:07, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Manuprāt trakāk tagad ir ar visiem fitnesa influenceriem, aktieriem, kuri sēž uz preperātiem un kam seko miljoniem bērnu tīņu. Anaboliskie steroīdi tagad nenormāli izplatīti paliek jauniešiem jau sākot no padsmit gadu vecuma, jo visi grib būt nākamie influenceri un ĀTRI iegūt savu sapņu figūru. Par iespējamājām problēmām nāktonē tajā vecumā neviens nedomā. jo galvenais ir ielikt jaunu selfiju instagramā un savākt daudz laikus. Prof sports tomēr ir ar noteiktāku mērķi un to neviens nepozicinē kā k-kādu veselības vai dzīvesveida paraugu un cilvēki daudz maz apzinās sekas prof sportista karjerai.
es no soc tīkliem pazudu pirms tādas nopietnākas influenceru sērgas, tā kā man īsti nav ne zināšanu, ne viedoklis par to. tik varu nojaust, cik slimīgi tas viss ir. par sportu esmu interesējusies nedaudz vairāk, tāpēc arī par to atļaujos runāt

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 14:20, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Speciāli dop testi nav ņemti nekad. Bet reizi gadā klubs liek iziet visas pārbaudes. Burtiski nedēļu atpakaļ izgāja. Ar visām urīna analīzēm utt. Bet tas nav nekādiem dopingiem,tā ir vienkārši fiziskā stāvokļa pārbaude.
Klau, Tu pat neproti atšķir dopinga pārbaudi no ikgadēju medicīniskās pārbaudes. Tas jau ir smieklīgi.
Medicīniskās pārbaudes laikā asins analīzēs netiek meklētas dopinga pēdas, bet pavisam kas cits.

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:22, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es no soc tīkliem pazudu pirms tādas nopietnākas influenceru sērgas, tā kā man īsti nav ne zināšanu, ne viedoklis par to. tik varu nojaust, cik slimīgi tas viss ir. par sportu esmu interesējusies nedaudz vairāk, tāpēc arī par to atļaujos runāt
sevis jāšana ar preperātiem bija jau pirms visiem influnceriem, tas nav nekas jauns. pats tādus pazīstu gan no tādiem kuri sapņoja par hokeja karjeru gan tādiem kuri gribēja vnk uzkačāties. sākās jau 90tajos, kad modē uzšāvās kultūrisms
pie kam tagad ir liela iespēja pašam ievākt info un pat esot soctīklos katrs var mierīgi izvairīties no tiem ietekmeļiem, savu interneta vidi katrs var veidot pats

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 14:25, pirms 3 gadiem
Skaidrs. Ja esi sīka krievu pī..a, tad var darīt ko gribi

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:33, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu tik traki jau gluži ar nav. ir tomēr nācijas, kuriem tā imperiālistiskā domāšana ir izteiktāka un kuri ir sistemātiski gatavi riskēt vairāk kā citi, lai parādītu pasaulei savu pārākumu.

bet visa tā dop problēma jau slēpjas vien mūsos pašos kā sabiedrībā, jo mums jau vairs redz "kkāds visrlīgas līmenis" neinteresē, vajag kko jaudīgāku. un, ļoti iespējams, ka tāds virslīgas līmenis arī būtu maksimums, ja viss notiktu tiešām godīgi, bez palīglīdzekļiem un nelaužot cilvēku organismums, bet tādam vidē'jam Ļoņam un neputnam ar to ir par maz, tā kā visi globāli ēd, ko nu var atļauties un dabūt sistēmai cauri, veselīgas sportošanas vietā lauž sevi un bendē, jo citādi mēs nebūsim gana izklaidēti diemžēl arī neredzeu, kā kkāds reverss šim visam var tikt ieslēgts.
Pilnīgi piekrītu šitam visam...reversa nav un nebūs...bet ari paši sportisti grib uzvarēt jebkuriem līdzekļiem.tā ka ne tikai mūsos ir vaina...

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:34, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: sevis jāšana ar preperātiem bija jau pirms visiem influnceriem, tas nav nekas jauns. pats tādus pazīstu gan no tādiem kuri sapņoja par hokeja karjeru gan tādiem kuri gribēja vnk uzkačāties. sākās jau 90tajos, kad modē uzšāvās kultūrisms
pie kam tagad ir liela iespēja pašam ievākt info un pat esot soctīklos katrs var mierīgi izvairīties no tiem ietekmeļiem, savu interneta vidi katrs var veidot pats
es pati kkā baigi tālu no tā visa esmu. vienīgā pieredze, kad uzzināju, ka viens bf špricējas (ātri kļuva par bijušo ) un man klases biedrs 29 gadu vecumā aizgāja ar sirdi. pēc tam izrādījās, ka diezgan niekojies ar steroīdiem agrīnajos divdesmit. rezultātā, negulēta nakts un enerģijas dzēriens 29 gados pielika punktu dzīvei..

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:35, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vai, kāds pārsteigums, ka mums viss, kas saistīts ar Rusņu izraisa saasinātākas emocijas, kā jebkura cita valsts. cik neizprotai un šokējoši tas ir

tajā pašā laikā, kad Rastiju paņēma pie dziesmas, nebūt ne visi viņu steidza aizstāvēt, es teiktu 50/50, pat ja ne vairak, kas pilnībā šo dsq atbalstīja. tā kā, tu vari pārmest citiem, ka nav objektīvi, bet arī ne tu, ne Harlis nekad neesat bijuši objektīvi, tik pretējā virzienā tas jūsu vektors iet
Šodien neesmu objektīvs???

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:35, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tur jau tā amizantā lieta. Ka mēs latvieši atzīstam, ka Rastorgujevs bija vainīgs, kamēr viņš attaisno Valijevu dopinga lietošanā tikai tāpēc, ka viņa ir krieviete.
Kur es attaisnoju krievieti???palasi uzmanīgi.

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:36, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Šodien neesmu objektīvs???
Tik ļoti vajag to atzinību? Beidz plostot, paslavēšu arī es

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:38, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Tik ļoti vajag to atzinību? Beidz plostot, paslavēšu arī es
Nevajg teikt,ka neesmu objektīvs.tas tādi kā tu nav objektīvi..lai neteiktu ka pat nemēģinat normāli runāt.tu ta man poh esi..bet ar Neputni gan cenšos nekašķēties un būt objektīvs

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:43, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es pati kkā baigi tālu no tā visa esmu. vienīgā pieredze, kad uzzināju, ka viens bf špricējas (ātri kļuva par bijušo ) un man klases biedrs 29 gadu vecumā aizgāja ar sirdi. pēc tam izrādījās, ka diezgan niekojies ar steroīdiem agrīnajos divdesmit. rezultātā, negulēta nakts un enerģijas dzēriens 29 gados pielika punktu dzīvei..
manā lokā par laimi, tik traki nav, bet sačakarētas muguras un problēmas ar sirdi ir
Man liekas, agrāk bija mazāk infas un cilvēki bija naivāki, bet nu arī info laikmetā cilvēki uzķeras uz sūda, kas ir tas ir

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:44, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Pilnīgi piekrītu šitam visam...reversa nav un nebūs...bet ari paši sportisti grib uzvarēt jebkuriem līdzekļiem.tā ka ne tikai mūsos ir vaina...
nu nezinu, vai daudzi būtu gatavi darīt visu to, ko dara tagad, ja saņemtu par to tādu pašu vidējo aldziņu, kā parasts savas nozares speciālists. kur vairak naudas, tur mazāk morāles. un jo vairāk mēs interesējamies, jo tās naudas ir vairāk, jo vairāk šie cīnās un jo vairāk mēs interesējamies un tā tas rats tik griežas uz priekšu.

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:52, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu nezinu, vai daudzi būtu gatavi darīt visu to, ko dara tagad, ja saņemtu par to tādu pašu vidējo aldziņu, kā parasts savas nozares speciālists. kur vairak naudas, tur mazāk morāles. un jo vairāk mēs interesējamies, jo tās naudas ir vairāk, jo vairāk šie cīnās un jo vairāk mēs interesējamies un tā tas rats tik griežas uz priekšu.
Nesalīdzini darbu rūpnīcā vai zemnieka sūro maizīti ar pro sportistu.viņi uz mana un tava fona ir haljavšiki..patīk tas kādam vai nē

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 14:54, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Šodien neesmu objektīvs???
pilnīgi objektīvi mēs neviens nemaz ar nevaram būt, jo no savām pieredzēm neviens nespēj pilnībā atrauties, lai kā gribētu. mans subjektīvais viedoklis, ka centies būt objektīvs, tas der?

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:57, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: ..ar Neputni gan cenšos nekašķēties un būt objektīvs
tik reiz pa reizies nosauc par egoistisku mamzeli bet tā citādi jau mēs satiekam, lai arī esam diezgan izteikti ideoloģiskie pretinieki

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:59, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu tik traki jau gluži ar nav. ir tomēr nācijas, kuriem tā imperiālistiskā domāšana ir izteiktāka un kuri ir sistemātiski gatavi riskēt vairāk kā citi, lai parādītu pasaulei savu pārākumu.

bet visa tā dop problēma jau slēpjas vien mūsos pašos kā sabiedrībā, jo mums jau vairs redz "kkāds visrlīgas līmenis" neinteresē, vajag kko jaudīgāku. un, ļoti iespējams, ka tāds virslīgas līmenis arī būtu maksimums, ja viss notiktu tiešām godīgi, bez palīglīdzekļiem un nelaužot cilvēku organismums, bet tādam vidē'jam Ļoņam un neputnam ar to ir par maz, tā kā visi globāli ēd, ko nu var atļauties un dabūt sistēmai cauri, veselīgas sportošanas vietā lauž sevi un bendē, jo citādi mēs nebūsim gana izklaidēti diemžēl arī neredzeu, kā kkāds reverss šim visam var tikt ieslēgts.
Es nedomāju, ka izteikti publika ir pie tā vainīga. Protams, ja tev ir jāizvēlas starp skatīties NBA vai skatīties LBL, tad skaidrs, bet tajā pašā laikā ja NBA būtu LBL līmenis un attiecīgi LBL vēl zemāks? Vienalga taču NBA būtu NBA. Man kā skatītājam nav tā, ka man vajag lai katru sezonu NBA līmenis celtos...es vnk to skatos, jo tas ir labākais līmenis kāds ir...lai kāds arī tas būtu. 100m sprintā arī neviens Bolta rekordiem nespēj pietuvoties un hvz kad kāds tur reāli viņus apdraudēs, bet nav taču tā, ka 100sprints vairs netiek skatīts...tāpat tā ir kroņa disciplīna OS, PČ utt. lai arī kāds tas laiks uzvarētājam būtu. Protams saceltais haips varbūt ap sacenēm vairs nav tik milzīgs, bet nu vienalga...Pamatā es domāju, ka problēma ir pašos sportistos - visi grib uzvarēt, darīs visu, lai to izdarītu...tas, ko profesionālais sports prasa no cilvēka ķermeņa arī bez dopinga iesaistes jau sen laikam ir pārkāpis to slieksni "veselīgi", un tad vēl pieplusojot tai dabiskajai vēlmei būt labākajam klāt lielu naudu un cilvēki ir gatavi rīt dajebko bezmazvai...

     [+] [-]

, 2022-02-14 15:00, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: pilnīgi objektīvi mēs neviens nemaz ar nevaram būt, jo no savām pieredzēm neviens nespēj pilnībā atrauties, lai kā gribētu. mans subjektīvais viedoklis, ka centies būt objektīvs, tas der?
Tā jau ir uzslava😉protams ka der

     [+] [-]

, 2022-02-14 15:02, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tik reiz pa reizies nosauc par egoistisku mamzeli bet tā citādi jau mēs satiekam, lai arī esam diezgan izteikti ideoloģiskie pretinieki
Par ideoloģiju jau varam strīdēties..lai gan es par ideoloģiju nestrīdos..vismaz es tā uzskatu..ari Hitleru mēdzu aizstāvēt kad ir par ko...ir kaut kādi fakti,tos ari cenšos izmantot diskusijā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 15:25, pirms 3 gadiem
Skumīgi, ka laikam neatradīsies neviena sportiste ar kārtīgu mugurkaulu (jāpiepilda savi sapņi par startu olimpiādē, jāizpilda valsts funkcionāru pasūtījums, nebūs gatava saņemt diskvalifikāciju par "necienīgu" uzvedību), kura atteiksies sacensties kopā ar šo sazāļoto jaunieti!!!