Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Čempione Valijeva par spīti pozitīvām dopinga analīzēm pielaista sacensībām

Agris Suveizda

Čempione Valijeva par spīti pozitīvām dopinga analīzēm pielaista sacensībām
Kamila Valijeva. Foto: AFP/Scanpix

Sporta arbitrāžas tiesa (CAS) lēmusi noraidīt Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK), Pasaules Antidopinga aģentūras (WADA) un Starptautiskās Slidošanas savienības (ISU) apelācijas un pielaist krievu daiļslidotāju Kamilu Valijevu Pekinas olimpisko spēļu sieviešu sacensībām, kas sāksies rīt.

Piedaloties komandu sacensībās, Valijeva 6. februārī laboja olimpisko rekordu sieviešu daiļslidošanas īsajā programmā, 7. februārī kopā ar Krievijas Olimpiskās komitejas (KOK) izlasi kļuva par komandu sacensību čempioni, bet 8. februārī WADA akreditētajā laboratorijā Stokholmā viņai tika atklātas pozitīvas dopinga analīzes, kas tika ņemtas 25. decembrī Krievijas čempionātā Sanktpēterburgā. Valijevas urīna paraugā tika atklāta trimetazidīna klātbūtne. Trimetazidīns ir vielmaiņas līdzeklis, kas paredzēts stenokardijas un reiboņu ārstēšanai. WADA to iekļāvusi aizliegto līdzekļu sarakstā, jo tas var palielināt asinsrites efektivitāti un vairot izturību.

Krievijas Antidopinga aģentūra (RUSADA) nekavējoties piesprieda Valijevai pagaidu diskvalifikāciju, taču tajā pašā dienā apmierināja Valijevas apelāciju un sankcijas atcēla, tādējādi ļaujot viņai turpināt olimpiskās spēles. Ar šādu lēmumu nebija mierā starptautiskās organizācijas, tomēr CAS, vienlaikus izskatot trīs dažādas lietas (1. SOK pret RUSADA, 2. WADA pret RUSADA un sportisti, 3. ISU pret RUSADA, sportisti un KOK), lēma par labu Krievijas pusei. Šāda lēmuma galvenais aspekts ir tas, ka Valijeva ir tikai 15 gadus veca un atbilstoši Pasaules Antidopinga kodeksam (WADC) ir aizsargātas personas statusā, kuru nedrīkst atzīt par vainīgu dopinga lietošanā. CAS lēmuma argumentācijā pamato, ka:

a) Valijeva sava vecuma dēļ ir aizsargātas personas statusā,

b) nedz RUSADA noteikumos, nedz WADC nekas nav minēts par pagaidu diskvalifikācijas piemērošanu aizsargātai personai, toties noteikumos ir īpaši piemērojami atšķirīgi standarti un mazāka sankciju bardzība pret aizsargātām personām,

c) pozitīvas analīzes sportistei tika atklātas citās sacensībās, nevis olimpiskajās spēlēs, un viņas disciplinārlieta tik un tā vēl tiks izskatīta, tādēļ pagaidu sankciju piemērošana olimpisko spēļu laikā šajos apstākļos sportistei nodarītu pārmērīgu kaitējumu,

d) ziņas par pozitīvām analīzēm pienākušas ļoti nepiemērotā brīdī pašā olimpisko spēļu sacensību vidū, apgrūtinot sportistes juridiskās aizstāvības sagatavošanu, kas nav viņas vaina.

CAS sēde notika no 13. februāra plkst. 20:34 pēc Pekinas laika līdz 14. februāra plkst. 2:10 pēc Peinas laika. Arbitrāžas paneļa vadītājs bija Fabio Judika no Itālijas, kuram palīdzēja tiesneši Džefrijs Benzs no ASV un Vesna Bergante-Rakočeviča no Slovēnijas. Valijeva kopā ar Marku Kondratjuku un deju pāriem Anastasija Mišina/Aleksandrs Gaļļamovs, Viktorija Siņicina/Ņikita Kacalapovs kļuva par olimpisko čempioni komandu sacensībās - tā kā Valijevas lietas izskatīšana turpināsies, vēl nav skaidrības, vai krievu daiļslidotāji saglabās titulu. Valijevai tā, protams, ir pirmā olimpiskā medaļa, un viņa būs sieviešu individuālo sacensību favorīte – rīt gaidāma īsā programma, bet ceturtdien notiks sieviešu sacensību otrā daļa jeb izvēles programma. Janvārī Valijeva Igaunijas galvaspilsētā Tallinā kļuva par Eiropas čempioni.

Izmantotie resursi:
https://www.tas-cas.org/fileadmin/u...

Noderīgas saites:

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:36, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Pendos, šobrīd runa ir par rusņas sportisti, nemēģini tagad strelkas pārbīdīt
Kad dopingā pieķers Marokas slēpotāju, tad runāsim par Maroku.
Viņam ir pilnīga taisnība. Kad noķers Marokas slēpotāju,par to neviens nerunās,jo visiem būs poh uz to. Tev pirmā kārtā ! Viņš pareizi pateica ka ažiotāža ir tikai un vienīgi saistībā ar Rus un LV sportistiem. Pārējie atstāj vienaldzīgu LV mietpilsoni komentāru sadaļā !

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:37, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Jā jā..tad tajos 10 komentos tevi ar uguni sameklēt nevarēs😀😀😀
Ja nevarēs, vai tā būs tava darīšana? Un vai tik tu pats te, komentāru sadaļā, pirms manis jau neiestreipuļoji?

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:37, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Jā,protam ka uz šadu argumentu man nav ko pateikt...
Bet man pietiek ar to infu kad regulāri uzpeld,lai saprastu ka rij visi...Latvijā pie tam to dara par LOV,tātad valsts finansējumu.Krievijā ari..vismaz tā to parāda visi ar dopu saistītie notikumi RUS
Laiks rādīs,ja sīkajam izdosies tikt tālāk tad zināšu uz savas pieredzes,kā tas ir NL. Es neesmu dzirdējis ne no viena ka futbolā ko rītu aizliegtu. Kā Neputns teica ka bērniem ko dot te toč tāda nav un nevar būt. Vienkārši tiktu uzreiz policijas uzraudzībā !

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:39, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņam ir pilnīga taisnība. Kad noķers Marokas slēpotāju,par to neviens nerunās,jo visiem būs poh uz to. Tev pirmā kārtā ! Viņš pareizi pateica ka ažiotāža ir tikai un vienīgi saistībā ar Rus un LV sportistiem. Pārējie atstāj vienaldzīgu LV mietpilsoni komentāru sadaļā !
Tieši tā, jo tur nav izteikta valsts līmeņa mašinērija kā parādīt valsts varenību! #NejauksimPolitikuArSportu
Vai tas bija agrāk fričiem vai tagad rusņā, mainās laiki, mainās ģeržavas, nemainās tikumi

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:39, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņam ir pilnīga taisnība. Kad noķers Marokas slēpotāju,par to neviens nerunās,jo visiem būs poh uz to. Tev pirmā kārtā ! Viņš pareizi pateica ka ažiotāža ir tikai un vienīgi saistībā ar Rus un LV sportistiem. Pārējie atstāj vienaldzīgu LV mietpilsoni komentāru sadaļā !
Tevi arī vienlīdz interesē ikdienas notikumi Mazpisānu novadā vai tomēr vairāk interesējies par savu dzīvesvietu un tuvākajiem kaimiņiem? It īpaši, ja viens no taviem kaimiņiem pāris gadus atpakaļ jau pieķerts par kādu konkrētu pārkāpumu?

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:40, pirms 3 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Nu jau sāc dzīt harļika stilā. Viņas vecums ir iemesls, jo to nosaka Antidopinga kodekss. Īsāk sakot, krievi pašlaik izmantoja likuma caurumu.

Protected Person: An Athlete or other natural Person who at the time of the anti-doping rule violation: (i) has not reached the age of sixteen (16) years; (ii) has not reached the age of eighteen (18) years and is not included in any Registered Testing Pool and has never competed in any International Event in an open category; or (iii) for reasons other than age has been determined to lack legal capacity under applicable national legislation.
Tātad nepilgadīgie var lietot dopingu? Nekur av noteikts, kas "protected persons" neatbild par dopinga pārkāpumiem. Pietam kāda šķirba vai viņai ir 15 gadi un 10 mēneši vai jau 16? Pārkāpums ir pārkāpums. Vienalga ka 2 mēnešus jaunāka.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:42, pirms 3 gadiem
Trimetazidīns ir vielmaiņas stimulators nedaudz vājāks par meldoniju , bet ir ienests dopinga sarakstā- tātad lietot nedrīkst< .
Kamila ir nepilnus 16 gadus veca - ir aizsargātā persona un pagaidu diskvalifikācija nav piemērojama. Var izskatīt un dot attiecīgu sodu komisijas sēdē ar visu ieinteresēto personu piedalīšnos. Tātad CAS ir rīkojusies pareizi pagaidām noņemot aizliegumu. Visticamāk ka sods būs.
Tomēr mani izbrīna fakts , ka antidopinga iestāde ar laboratoriju Zviedrijā ziņu sniedza 45 dienu laikā nevis paredzēto 20 dienu laikā, Tas ir par pirmo provi. Otrā prove glabāsies 10 gadus. Tātad ir pārkāpts likums .Paziņot tieši tagad izskatās pēc politikas nevis antidopinga rīcības.
Tom

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:42, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tevi arī vienlīdz interesē ikdienas notikumi Mazpisānu novadā vai tomēr vairāk interesējies par savu dzīvesvietu un tuvākajiem kaimiņiem? It īpaši, ja viens no taviem kaimiņiem pāris gadus atpakaļ jau pieķerts par kādu konkrētu pārkāpumu?
Tev taisnība.Es neko nesaku,bet tas nemaina faktu !

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 13:42, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Ko tu to rusņu uzsver?vai tad Latvijā ir savādāk?vai jebkur citur pasaulē ir savādāk?tāpēc jau teicu,ka vārdu gods varam 21 gs izsvītrot no vārdu krājuma.
nu tik traki jau gluži ar nav. ir tomēr nācijas, kuriem tā imperiālistiskā domāšana ir izteiktāka un kuri ir sistemātiski gatavi riskēt vairāk kā citi, lai parādītu pasaulei savu pārākumu.

bet visa tā dop problēma jau slēpjas vien mūsos pašos kā sabiedrībā, jo mums jau vairs redz "kkāds visrlīgas līmenis" neinteresē, vajag kko jaudīgāku. un, ļoti iespējams, ka tāds virslīgas līmenis arī būtu maksimums, ja viss notiktu tiešām godīgi, bez palīglīdzekļiem un nelaužot cilvēku organismums, bet tādam vidē'jam Ļoņam un neputnam ar to ir par maz, tā kā visi globāli ēd, ko nu var atļauties un dabūt sistēmai cauri, veselīgas sportošanas vietā lauž sevi un bendē, jo citādi mēs nebūsim gana izklaidēti diemžēl arī neredzeu, kā kkāds reverss šim visam var tikt ieslēgts.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:47, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu tik traki jau gluži ar nav. ir tomēr nācijas, kuriem tā imperiālistiskā domāšana ir izteiktāka un kuri ir sistemātiski gatavi riskēt vairāk kā citi, lai parādītu pasaulei savu pārākumu.

bet visa tā dop problēma jau slēpjas vien mūsos pašos kā sabiedrībā, jo mums jau vairs redz "kkāds visrlīgas līmenis" neinteresē, vajag kko jaudīgāku. un, ļoti iespējams, ka tāds virslīgas līmenis arī būtu maksimums, ja viss notiktu tiešām godīgi, bez palīglīdzekļiem un nelaužot cilvēku organismums, bet tādam vidē'jam Ļoņam un neputnam ar to ir par maz, tā kā visi globāli ēd, ko nu var atļauties un dabūt sistēmai cauri, veselīgas sportošanas vietā lauž sevi un bendē, jo citādi mēs nebūsim gana izklaidēti diemžēl arī neredzeu, kā kkāds reverss šim visam var tikt ieslēgts.
Tā arī ir !

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:48, pirms 3 gadiem
Sports var but izklaide, hobijs, darbs un Bizness. Vajadzeetu uztaisit aptauju un noskaidrot cik procenti SC lietotaji butugatavi savam 15 gadigam bernam dod papildus vitaminus, ja tas paidz garanteet 100,000 EUR no valdibas.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 13:48, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Šeit,SC?jo pieķertā ir krieviete.tikai un vienīgi.vēl par ķīnieti vai baltkrievieti paceptos.par pārējiem pat 10 komentu nebūtu😀😀😀vēl to nesi sapratis?te taču ir prievīšu salidojums😀😀😀
Bet es gan uzskatu,ka jāspēj būt godīgam.ja pieķēra,tātad jābūt diskābelim
vai, kāds pārsteigums, ka mums viss, kas saistīts ar Rusņu izraisa saasinātākas emocijas, kā jebkura cita valsts. cik neizprotai un šokējoši tas ir

tajā pašā laikā, kad Rastiju paņēma pie dziesmas, nebūt ne visi viņu steidza aizstāvēt, es teiktu 50/50, pat ja ne vairak, kas pilnībā šo dsq atbalstīja. tā kā, tu vari pārmest citiem, ka nav objektīvi, bet arī ne tu, ne Harlis nekad neesat bijuši objektīvi, tik pretējā virzienā tas jūsu vektors iet

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:50, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vai, kāds pārsteigums, ka mums viss, kas saistīts ar Rusņu izraisa saasinātākas emocijas, kā jebkura cita valsts. cik neizprotai un šokējoši tas ir

tajā pašā laikā, kad Rastiju paņēma pie dziesmas, nebūt ne visi viņu steidza aizstāvēt, es teiktu 50/50, pat ja ne vairak, kas pilnībā šo dsq atbalstīja. tā kā, tu vari pārmest citiem, ka nav objektīvi, bet arī ne tu, ne Harlis nekad neesat bijuši objektīvi, tik pretējā virzienā tas jūsu vektors iet
Tur jau tā amizantā lieta. Ka mēs latvieši atzīstam, ka Rastorgujevs bija vainīgs, kamēr viņš attaisno Valijevu dopinga lietošanā tikai tāpēc, ka viņa ir krieviete.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:52, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu tik traki jau gluži ar nav. ir tomēr nācijas, kuriem tā imperiālistiskā domāšana ir izteiktāka un kuri ir sistemātiski gatavi riskēt vairāk kā citi, lai parādītu pasaulei savu pārākumu.

bet visa tā dop problēma jau slēpjas vien mūsos pašos kā sabiedrībā, jo mums jau vairs redz "kkāds visrlīgas līmenis" neinteresē, vajag kko jaudīgāku. un, ļoti iespējams, ka tāds virslīgas līmenis arī būtu maksimums, ja viss notiktu tiešām godīgi, bez palīglīdzekļiem un nelaužot cilvēku organismums, bet tādam vidē'jam Ļoņam un neputnam ar to ir par maz, tā kā visi globāli ēd, ko nu var atļauties un dabūt sistēmai cauri, veselīgas sportošanas vietā lauž sevi un bendē, jo citādi mēs nebūsim gana izklaidēti diemžēl arī neredzeu, kā kkāds reverss šim visam var tikt ieslēgts.
Manuprāt trakāk tagad ir ar visiem fitnesa influenceriem, aktieriem, kuri sēž uz preperātiem un kam seko miljoniem bērnu tīņu. Anaboliskie steroīdi tagad nenormāli izplatīti paliek jauniešiem jau sākot no padsmit gadu vecuma, jo visi grib būt nākamie influenceri un ĀTRI iegūt savu sapņu figūru. Par iespējamājām problēmām nāktonē tajā vecumā neviens nedomā. jo galvenais ir ielikt jaunu selfiju instagramā un savākt daudz laikus. Prof sports tomēr ir ar noteiktāku mērķi un to neviens nepozicinē kā k-kādu veselības vai dzīvesveida paraugu un cilvēki daudz maz apzinās sekas prof sportista karjerai.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:52, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tātad nepilgadīgie var lietot dopingu? Nekur av noteikts, kas "protected persons" neatbild par dopinga pārkāpumiem. Pietam kāda šķirba vai viņai ir 15 gadi un 10 mēneši vai jau 16? Pārkāpums ir pārkāpums. Vienalga ka 2 mēnešus jaunāka.
Rakstā taču ir teikts - aizsargātās personas statusa dēļ viņai nedrīkst piemērot pagaidu diskvalifikāciju, jo tāda aizsargātajiem vienkārši nav paredzēta (robs likumos, ko droši vien šā gadījuma dēļ sakārtos). Kad būs runa par pilnvērtīgu diskvalifikāciju, tad jau būs cits stāsts.

Kas attiecas uz tiem diviem mēnešiem, ar tādu pašu loģiku ej uz Rimi 22:20 pēc alkohola? Tiešām - tādi pašu murgi kā harļikam

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 13:53, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tur jau tā amizantā lieta. Ka mēs latvieši atzīstam, ka Rastorgujevs bija vainīgs, kamēr viņš attaisno Valijevu dopinga lietošanā tikai tāpēc, ka viņa ir krieviete.
Tāpēc, ka tas ir praktiski vienīgais viņu arguments kā aizstāvēt to dopingotāju valsti - piesaukt rusofobiju

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:53, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Man dēlam ir 13 gadi,divi gadi jaunāks par šo meiteni. Viņš arī nodarbojas ar sportu no 4 gadu vecuma. Situācijā ja ir nepieciešami kādi medikamenti,tev tiešām liekas ka es varētu zināt kādas ārstnieciskās piles ir dopings un kādas nav ? Pirms pļūtīt ir reāli jāzin fakti,bet tev tie nav vajadzīgi. Jo pēc taviem faktiem,bez faktiem katrs krievu sportists ir vainīgs ! Iet runa par 15 gadīgu bērnu !
Jebkurš sportists pats ir atbildīgs par dopinga esamību/neesamību savās provēs. Protams, realitātē skaidrs, ka tas bieži vien ir dakteru/treneri utt. rokās, bet atbildīgs ir tieši sportists. Lai vai kā šajā gadījumā, domāju meitenei starts šajās spēlēs tapat ir norakstīts - diez vai pec visas šis epopejas viņa tur spes ko izcīnīt.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:54, pirms 3 gadiem
Sis viss ir viens liels izsmiekls, pati olimpiāde ir klaunāde! Nu jau tagad droši var teikt, ka visu laiku sliktākās OS vēsturē!!

  -2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:55, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tur jau tā amizantā lieta. Ka mēs latvieši atzīstam, ka Rastorgujevs bija vainīgs, kamēr viņš attaisno Valijevu dopinga lietošanā tikai tāpēc, ka viņa ir krieviete.
Es tev teikšu godīgi,es reti te komentēju,citreiz pus gadu neko nekomentēju. Bet tie krievu atmaskotāji gan te šeptē vaigi sviedros. Tāpēc pieturi tos zirdziņus. Es ienācu konkrēti šai rakstā,jo runa ir par 15 gadīgu bērnu. Daiļšlidošanas fenomenu kurai nav konkurentu ! Un kuras karjera var teikt būs pamatīgi iedragāta tai īsti nesākoties !

  -1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:57, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Jebkurš sportists pats ir atbildīgs par dopinga esamību/neesamību savās provēs. Protams, realitātē skaidrs, ka tas bieži vien ir dakteru/treneri utt. rokās, bet atbildīgs ir tieši sportists. Lai vai kā šajā gadījumā, domāju meitenei starts šajās spēlēs tapat ir norakstīts - diez vai pec visas šis epopejas viņa tur spes ko izcīnīt.
Es arī neticu ka viņa izturēs to milzīgo spiedienu !

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 13:58, pirms 3 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Rakstā taču ir teikts - aizsargātās personas statusa dēļ viņai nedrīkst piemērot pagaidu diskvalifikāciju, jo tāda aizsargātajiem vienkārši nav paredzēta (robs likumos, ko droši vien šā gadījuma dēļ sakārtos). Kad būs runa par pilnvērtīgu diskvalifikāciju, tad jau būs cits stāsts.

Kas attiecas uz tiem diviem mēnešiem, ar tādu pašu loģiku ej uz Rimi 22:20 pēc alkohola? Tiešām - tādi pašu murgi kā harļikam
Tad manā skatījumā šādiem "aizsargātajiem" nav OS jāstartē, ja pat var dopingu lietot nesodīti. Nu labi. Pagaidīs, 2 mēnešus, vairs nebūs aizsargātā un ko tālāk? Atņems medaļas, labi. Un? Tas nemaina faktu, ka pārējie medaļnieku nebūs tikuši apbalvoti OS laikā un sanāks kā ar latviešiem bobos nozagto zeltu.

     [+] [-]

, 2022-02-14 13:59, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Laiks rādīs,ja sīkajam izdosies tikt tālāk tad zināšu uz savas pieredzes,kā tas ir NL. Es neesmu dzirdējis ne no viena ka futbolā ko rītu aizliegtu. Kā Neputns teica ka bērniem ko dot te toč tāda nav un nevar būt. Vienkārši tiktu uzreiz policijas uzraudzībā !
tas bija nu jau vairāk kā 10 gadus atpakaļ, meiteņu juniora skolas līmenī, kkur ap 15-17 gadu vecumā, ja atmiņa neviļ. es jau nesaku, ka tas ir sistemātiski, vnk atliek viens negoprātīgs treneris un tas var mierīgi aiziet, jo tādā līmenī nevienu nepārbauda.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 13:59, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Es tev teikšu godīgi,es reti te komentēju,citreiz pus gadu neko nekomentēju. Bet tie krievu atmaskotāji gan te šeptē vaigi sviedros. Tāpēc pieturi tos zirdziņus. Es ienācu konkrēti šai rakstā,jo runa ir par 15 gadīgu bērnu. Daiļšlidošanas fenomenu kurai nav konkurentu ! Un kuras karjera var teikt būs pamatīgi iedragāta tai īsti nesākoties !
Un es ienācu, jo viņa ir šis "fenomens" dēļ dopinga lietošanas, kārezultātā ieguvusi negodīgas priekšrocības pret pārējiem sportistiem. Viegli runāt par "fenomeniem", kad iesaistīti ķīmiķi.

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:01, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Es tev teikšu godīgi,es reti te komentēju,citreiz pus gadu neko nekomentēju. Bet tie krievu atmaskotāji gan te šeptē vaigi sviedros. Tāpēc pieturi tos zirdziņus. Es ienācu konkrēti šai rakstā,jo runa ir par 15 gadīgu bērnu. Daiļšlidošanas fenomenu kurai nav konkurentu ! Un kuras karjera var teikt būs pamatīgi iedragāta tai īsti nesākoties !
Džeki snowbordā sloupstailā taisīja fenomenālus lecienus, kādus neviens nav veicis agrāk un bez dopinga. Ko par viņiem tad klusē?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-14 14:04, pirms 3 gadiem
Manis pēc lai taisa "Dopinga spēles", kur visiem atļauts lietot dopingu, ja jau tik ļoti gribās. Bet OS tādiem nav jābūt!

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:07, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Manuprāt trakāk tagad ir ar visiem fitnesa influenceriem, aktieriem, kuri sēž uz preperātiem un kam seko miljoniem bērnu tīņu. Anaboliskie steroīdi tagad nenormāli izplatīti paliek jauniešiem jau sākot no padsmit gadu vecuma, jo visi grib būt nākamie influenceri un ĀTRI iegūt savu sapņu figūru. Par iespējamājām problēmām nāktonē tajā vecumā neviens nedomā. jo galvenais ir ielikt jaunu selfiju instagramā un savākt daudz laikus. Prof sports tomēr ir ar noteiktāku mērķi un to neviens nepozicinē kā k-kādu veselības vai dzīvesveida paraugu un cilvēki daudz maz apzinās sekas prof sportista karjerai.
es no soc tīkliem pazudu pirms tādas nopietnākas influenceru sērgas, tā kā man īsti nav ne zināšanu, ne viedoklis par to. tik varu nojaust, cik slimīgi tas viss ir. par sportu esmu interesējusies nedaudz vairāk, tāpēc arī par to atļaujos runāt

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 14:20, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Speciāli dop testi nav ņemti nekad. Bet reizi gadā klubs liek iziet visas pārbaudes. Burtiski nedēļu atpakaļ izgāja. Ar visām urīna analīzēm utt. Bet tas nav nekādiem dopingiem,tā ir vienkārši fiziskā stāvokļa pārbaude.
Klau, Tu pat neproti atšķir dopinga pārbaudi no ikgadēju medicīniskās pārbaudes. Tas jau ir smieklīgi.
Medicīniskās pārbaudes laikā asins analīzēs netiek meklētas dopinga pēdas, bet pavisam kas cits.

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:22, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es no soc tīkliem pazudu pirms tādas nopietnākas influenceru sērgas, tā kā man īsti nav ne zināšanu, ne viedoklis par to. tik varu nojaust, cik slimīgi tas viss ir. par sportu esmu interesējusies nedaudz vairāk, tāpēc arī par to atļaujos runāt
sevis jāšana ar preperātiem bija jau pirms visiem influnceriem, tas nav nekas jauns. pats tādus pazīstu gan no tādiem kuri sapņoja par hokeja karjeru gan tādiem kuri gribēja vnk uzkačāties. sākās jau 90tajos, kad modē uzšāvās kultūrisms
pie kam tagad ir liela iespēja pašam ievākt info un pat esot soctīklos katrs var mierīgi izvairīties no tiem ietekmeļiem, savu interneta vidi katrs var veidot pats

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 14:25, pirms 3 gadiem
Skaidrs. Ja esi sīka krievu pī..a, tad var darīt ko gribi

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:33, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu tik traki jau gluži ar nav. ir tomēr nācijas, kuriem tā imperiālistiskā domāšana ir izteiktāka un kuri ir sistemātiski gatavi riskēt vairāk kā citi, lai parādītu pasaulei savu pārākumu.

bet visa tā dop problēma jau slēpjas vien mūsos pašos kā sabiedrībā, jo mums jau vairs redz "kkāds visrlīgas līmenis" neinteresē, vajag kko jaudīgāku. un, ļoti iespējams, ka tāds virslīgas līmenis arī būtu maksimums, ja viss notiktu tiešām godīgi, bez palīglīdzekļiem un nelaužot cilvēku organismums, bet tādam vidē'jam Ļoņam un neputnam ar to ir par maz, tā kā visi globāli ēd, ko nu var atļauties un dabūt sistēmai cauri, veselīgas sportošanas vietā lauž sevi un bendē, jo citādi mēs nebūsim gana izklaidēti diemžēl arī neredzeu, kā kkāds reverss šim visam var tikt ieslēgts.
Pilnīgi piekrītu šitam visam...reversa nav un nebūs...bet ari paši sportisti grib uzvarēt jebkuriem līdzekļiem.tā ka ne tikai mūsos ir vaina...

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:34, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: sevis jāšana ar preperātiem bija jau pirms visiem influnceriem, tas nav nekas jauns. pats tādus pazīstu gan no tādiem kuri sapņoja par hokeja karjeru gan tādiem kuri gribēja vnk uzkačāties. sākās jau 90tajos, kad modē uzšāvās kultūrisms
pie kam tagad ir liela iespēja pašam ievākt info un pat esot soctīklos katrs var mierīgi izvairīties no tiem ietekmeļiem, savu interneta vidi katrs var veidot pats
es pati kkā baigi tālu no tā visa esmu. vienīgā pieredze, kad uzzināju, ka viens bf špricējas (ātri kļuva par bijušo ) un man klases biedrs 29 gadu vecumā aizgāja ar sirdi. pēc tam izrādījās, ka diezgan niekojies ar steroīdiem agrīnajos divdesmit. rezultātā, negulēta nakts un enerģijas dzēriens 29 gados pielika punktu dzīvei..

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:35, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vai, kāds pārsteigums, ka mums viss, kas saistīts ar Rusņu izraisa saasinātākas emocijas, kā jebkura cita valsts. cik neizprotai un šokējoši tas ir

tajā pašā laikā, kad Rastiju paņēma pie dziesmas, nebūt ne visi viņu steidza aizstāvēt, es teiktu 50/50, pat ja ne vairak, kas pilnībā šo dsq atbalstīja. tā kā, tu vari pārmest citiem, ka nav objektīvi, bet arī ne tu, ne Harlis nekad neesat bijuši objektīvi, tik pretējā virzienā tas jūsu vektors iet
Šodien neesmu objektīvs???

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:35, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tur jau tā amizantā lieta. Ka mēs latvieši atzīstam, ka Rastorgujevs bija vainīgs, kamēr viņš attaisno Valijevu dopinga lietošanā tikai tāpēc, ka viņa ir krieviete.
Kur es attaisnoju krievieti???palasi uzmanīgi.

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:36, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Šodien neesmu objektīvs???
Tik ļoti vajag to atzinību? Beidz plostot, paslavēšu arī es

     [+] [-]

, 2022-02-14 14:38, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Tik ļoti vajag to atzinību? Beidz plostot, paslavēšu arī es
Nevajg teikt,ka neesmu objektīvs.tas tādi kā tu nav objektīvi..lai neteiktu ka pat nemēģinat normāli runāt.tu ta man poh esi..bet ar Neputni gan cenšos nekašķēties un būt objektīvs