Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Čempione Valijeva par spīti pozitīvām dopinga analīzēm pielaista sacensībām

Agris Suveizda

Čempione Valijeva par spīti pozitīvām dopinga analīzēm pielaista sacensībām
Kamila Valijeva. Foto: AFP/Scanpix

Sporta arbitrāžas tiesa (CAS) lēmusi noraidīt Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK), Pasaules Antidopinga aģentūras (WADA) un Starptautiskās Slidošanas savienības (ISU) apelācijas un pielaist krievu daiļslidotāju Kamilu Valijevu Pekinas olimpisko spēļu sieviešu sacensībām, kas sāksies rīt.

Piedaloties komandu sacensībās, Valijeva 6. februārī laboja olimpisko rekordu sieviešu daiļslidošanas īsajā programmā, 7. februārī kopā ar Krievijas Olimpiskās komitejas (KOK) izlasi kļuva par komandu sacensību čempioni, bet 8. februārī WADA akreditētajā laboratorijā Stokholmā viņai tika atklātas pozitīvas dopinga analīzes, kas tika ņemtas 25. decembrī Krievijas čempionātā Sanktpēterburgā. Valijevas urīna paraugā tika atklāta trimetazidīna klātbūtne. Trimetazidīns ir vielmaiņas līdzeklis, kas paredzēts stenokardijas un reiboņu ārstēšanai. WADA to iekļāvusi aizliegto līdzekļu sarakstā, jo tas var palielināt asinsrites efektivitāti un vairot izturību.

Krievijas Antidopinga aģentūra (RUSADA) nekavējoties piesprieda Valijevai pagaidu diskvalifikāciju, taču tajā pašā dienā apmierināja Valijevas apelāciju un sankcijas atcēla, tādējādi ļaujot viņai turpināt olimpiskās spēles. Ar šādu lēmumu nebija mierā starptautiskās organizācijas, tomēr CAS, vienlaikus izskatot trīs dažādas lietas (1. SOK pret RUSADA, 2. WADA pret RUSADA un sportisti, 3. ISU pret RUSADA, sportisti un KOK), lēma par labu Krievijas pusei. Šāda lēmuma galvenais aspekts ir tas, ka Valijeva ir tikai 15 gadus veca un atbilstoši Pasaules Antidopinga kodeksam (WADC) ir aizsargātas personas statusā, kuru nedrīkst atzīt par vainīgu dopinga lietošanā. CAS lēmuma argumentācijā pamato, ka:

a) Valijeva sava vecuma dēļ ir aizsargātas personas statusā,

b) nedz RUSADA noteikumos, nedz WADC nekas nav minēts par pagaidu diskvalifikācijas piemērošanu aizsargātai personai, toties noteikumos ir īpaši piemērojami atšķirīgi standarti un mazāka sankciju bardzība pret aizsargātām personām,

c) pozitīvas analīzes sportistei tika atklātas citās sacensībās, nevis olimpiskajās spēlēs, un viņas disciplinārlieta tik un tā vēl tiks izskatīta, tādēļ pagaidu sankciju piemērošana olimpisko spēļu laikā šajos apstākļos sportistei nodarītu pārmērīgu kaitējumu,

d) ziņas par pozitīvām analīzēm pienākušas ļoti nepiemērotā brīdī pašā olimpisko spēļu sacensību vidū, apgrūtinot sportistes juridiskās aizstāvības sagatavošanu, kas nav viņas vaina.

CAS sēde notika no 13. februāra plkst. 20:34 pēc Pekinas laika līdz 14. februāra plkst. 2:10 pēc Peinas laika. Arbitrāžas paneļa vadītājs bija Fabio Judika no Itālijas, kuram palīdzēja tiesneši Džefrijs Benzs no ASV un Vesna Bergante-Rakočeviča no Slovēnijas. Valijeva kopā ar Marku Kondratjuku un deju pāriem Anastasija Mišina/Aleksandrs Gaļļamovs, Viktorija Siņicina/Ņikita Kacalapovs kļuva par olimpisko čempioni komandu sacensībās - tā kā Valijevas lietas izskatīšana turpināsies, vēl nav skaidrības, vai krievu daiļslidotāji saglabās titulu. Valijevai tā, protams, ir pirmā olimpiskā medaļa, un viņa būs sieviešu individuālo sacensību favorīte – rīt gaidāma īsā programma, bet ceturtdien notiks sieviešu sacensību otrā daļa jeb izvēles programma. Janvārī Valijeva Igaunijas galvaspilsētā Tallinā kļuva par Eiropas čempioni.

Izmantotie resursi:
https://www.tas-cas.org/fileadmin/u...

Noderīgas saites:

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

  +8 [+] [-]

, 2022-02-14 11:27, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu tiešām dumjš, vai tikai tēlo?
viņš netēlo

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 11:28, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Man dēlam ir 13 gadi,divi gadi jaunāks par šo meiteni. Viņš arī nodarbojas ar sportu no 4 gadu vecuma. Situācijā ja ir nepieciešami kādi medikamenti,tev tiešām liekas ka es varētu zināt kādas ārstnieciskās piles ir dopings un kādas nav ? Pirms pļūtīt ir reāli jāzin fakti,bet tev tie nav vajadzīgi. Jo pēc taviem faktiem,bez faktiem katrs krievu sportists ir vainīgs ! Iet runa par 15 gadīgu bērnu !
Runa nekur NEIET

  +8 [+] [-]

, 2022-02-14 11:28, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja ir nepieciešamība lietot zāles,nekādi dopingi,šmopingi nav jāņem vērā
Ja ir tāda domāšana, tad nav jābrīnās, kad tevi diskvalificē no sporta sacensībām.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 11:29, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu debīls,vai izliecies ! Es tev tikko minēju piemēru. Pro sportistiem nekādi speciāli ārsti neko nenozīmē.Kā tu esi iedomājies pro sportistus ? Ķēdēs saslēgtus,kā cietumniekus ? Es neprasu kluba menedžeriem kādas zāles dot bērnam,ja ir nepieciešamība. Ārsts izraksta un viss.
Klau, varbūt nevajag rakstīt par lietām, kurās tev nav nekāda sapratne?
Ir noteikta procedūra, kā tiek saskaņota medikamentu lietošana ar WADA.
Labs piemērs ir norvēģi, kuriem daudzi pārmet astmu ārstējošu medikamentu lietošanu. Var viņiem pārmest, vai nepārmest, bet viņi visu ir izdarījuši atbilstoši noteiktām normām, un neko nelikumīgu viņi nedara.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 11:30, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Katram normālam pilsonim savs prezidents ir jāciena.
Arī ja es kaut kur startētu un mani uzaicinātu pie Levita, es viņam solītu ka darīšu visu maksimāli lai atnestu medaļu valstij!
Šajā gan piekritīšu. Sportists savai valstij vienmēr teiks, ka darīs visu kas viņa spēkos, lai pats sasniegtu labāko reultātu un padarītu savu valsti lepnu. Tiesa šajā gadījumā sanāca piesmiet olimpiskās spēles un sportu kā tādu, parādot cik daudz negodīgi cilvēki ir lemtspējīgi šādās situācijās par labu sportistam, kas nav ievērojis godīga sporta principus.

  +6 [+] [-]

, 2022-02-14 11:30, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev tā īsi un kodolīgi. Ja ir nepieciešamība lietot zāles,nekādi dopingi,šmopingi nav jāņem vērā ! Iet pie ārsta,tas izraksta nepieciešamos medikamentus,viss.
Man vairs nav vārdu, ja tu tiešām domā, ka pro sportists vnk rij ko pagadās un WADA pasaka - ja jums k-kas nepatīk, tad zvaniet manam ģimenes ārstam

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 11:34, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Klau, varbūt nevajag rakstīt par lietām, kurās tev nav nekāda sapratne?
Ir noteikta procedūra, kā tiek saskaņota medikamentu lietošana ar WADA.
Labs piemērs ir norvēģi, kuriem daudzi pārmet astmu ārstējošu medikamentu lietošanu. Var viņiem pārmest, vai nepārmest, bet viņi visu ir izdarījuši atbilstoši noteiktām normām, un neko nelikumīgu viņi nedara.
Perfekti.
Es vnk. vairs nevēlos ar to vates cietpauri diskutēt par jebkuram saprotamu lietu kārtību (izņemot anticivilizantu valsti aiz Zilupes).
Nav vērts āmuram skaidrot, ka viņš ir āmurs.
Slēpts komentārs: svomalraH

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 11:36, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev tā īsi un kodolīgi. Ja ir nepieciešamība lietot zāles,nekādi dopingi,šmopingi nav jāņem vērā ! Iet pie ārsta,tas izraksta nepieciešamos medikamentus,viss. Ja kādam rodas kādi jautājumi,ārsts uz tiem sniegs atbildi ! Kas un kāpēc ! Tu no sporta saproti tik pat daudz,cik āzis no dārzniecības. Tā gadās kad sportu tik tv ekrānos ir nācies redzēt !
Zeme atveries ...

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 11:38, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Zeme atveries ...
Cilvēkam smagas atsauces pēc brīvdienu izklaidēm.

  -4 [+] [-]

, 2022-02-14 11:39, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Cilvēkam smagas atsauces pēc brīvdienu izklaidēm.
Nevērtē citus pēc sevis !

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 11:41, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Nevērtē citus pēc sevis !
Cita izskaidrojuma man nav, ja vien tā nav vēlme par visām varem aizstāvēt Rusņu, kā var rakstīt tādas muļķības.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 11:46, pirms 3 gadiem
Renijs Krastenbergs rakstīja: Ļoti labi, jāatbalsta mūsu kaimiņvalsts, jo viņa ir vienīga kas mūs glābs ja sāksies karš, tiem nato un asv ir pilnība pie kājas, tikai aiz cieņas kaut ko tur gvelž!
ši ir neveiksmīga ironija vai tomēr ir vēl šādi smirdīgi vateņi?
Slēpts komentārs: svomalraH

  +6 [+] [-]

, 2022-02-14 12:03, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Nē,viņi atrodās speciālos inkubatoros,labaratorijās un sporta kompleksos,izolēti no sociālās dzīves,ar kaudzi vadiņiem pieslēgtiem pie pēcpuses,kas nepārtraukti testē uz dopingu.Katram sportistam ir pa trīs dakteriem apkārt,kas nepārtraukti kontrolē ko tas ēd un lieto !
es gan pieļauju, ka juniora kluba futbolā nebūs gluži tie paši noteikumi, kas prof sportā Olimpiskajās spēlēs. tas arguments, ka viņa ir bērns šajā gadījumā vispār neiztur nekādu kritiku, jo viņa piedalās augstākā līmeņa pieaugušo sacensībās. vai tavam puikam vispār kādreiz dop analīzes ir ņemtas? nezinu, kā ir tagad, bet senāk atpakaļ man paši sportisti ir stāstījuši, ka tajos pašos junioru basketbola treniņos te pat LV, pirms treniņa visiem izdalīja tabletītes, obligāti jau jāņem nebija, bet tā pat ņēma visi, jo tādā līmenī un vecumā nevienu netestē un diezgan droši to var darīt.
lai vai kā, tas, ka tavs puika trenējas sportā gluži nepadara tevi par ekspertu augsto sasniegumu sporta dopinga jautājumos, lai kā tev gribētos domāt citādāk

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 12:03, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Izlasi vēlreiz rakstu,rusņa ir attaisnota,patīk tev tas vai nē ! Cita lieta ka dažam labam tas tā nepatīk ka gatavs izgudrot da jeb kādu sazvērestības teoriju !
Nekur nav attaisnota. Lēmums bija par viņas pielaišanu startam. Bet pēc sacensībām jebkurā brīdī var tikt nolemts, ka medaļas atņems(par ko esmu diezgan drošš). Un pat nevaru iedomāties, kas notiks, ja medaļas neatņemtu. Pretēji varam iedomāties, kādi signāli tiks sūtīti citiem sportistiem, ka viena dopingotāja dēļ tā, ka ir no lielvalsts var tikt cauri sveikā, kamēr citi nē. Tas kas notiek tagad jau ir ņirgāšanās par olimpisko sportu.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 12:04, pirms 3 gadiem
Tad krieviņi un ķīnieši uz nākamajām OS savāks pusaudžu monstru izlasi

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 12:05, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Izlasi vēlreiz rakstu,rusņa ir attaisnota,patīk tev tas vai nē ! Cita lieta ka dažam labam tas tā nepatīk ka gatavs izgudrot da jeb kādu sazvērestības teoriju !
Es rakstu izlasīju, un saprotu par ko tur ir stāsts, bet tikai tam visam nav nekāda sakara ar to purgu ko tu te dzen.
P.S. Un es jau vairs īsti neuzticos tādām organizācijām kā CAS, jo viņi jau vairākkārt sevi ir pierādījuši kā organizāciju, kuras lēmumi nav bez ietekmes no ārpus. Par to ir rakstījuši arī gana daudz ārzemju mēdiji. Naudai joprojām ir milzīgs spēks, jo ko nevar nopirkt par naudu, var nopirkt par lielu naudu.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:07, pirms 3 gadiem
Meiteni vajadzēja sodīt tas ir fakts. Bet man šķiet ka galvenais ir tas ka meitene tika nodzīta tik ļoti ,ka lai organisms izturētu slodzi viņai nācās rīt šaibas, par šo jau ir jāsēž

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 12:08, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Man dēlam ir 13 gadi,divi gadi jaunāks par šo meiteni. Viņš arī nodarbojas ar sportu no 4 gadu vecuma. Situācijā ja ir nepieciešami kādi medikamenti,tev tiešām liekas ka es varētu zināt kādas ārstnieciskās piles ir dopings un kādas nav ? Pirms pļūtīt ir reāli jāzin fakti,bet tev tie nav vajadzīgi. Jo pēc taviem faktiem,bez faktiem katrs krievu sportists ir vainīgs ! Iet runa par 15 gadīgu bērnu !
Da beidz vecīt.viņai izlasē ārstu maz?tas jau Tev nav amatieru līmenī vitamīnus ēst😉

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:08, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es gan pieļauju, ka juniora kluba futbolā nebūs gluži tie paši noteikumi, kas prof sportā Olimpiskajās spēlēs. tas arguments, ka viņa ir bērns šajā gadījumā vispār neiztur nekādu kritiku, jo viņa piedalās augstākā līmeņa pieaugušo sacensībās. vai tavam puikam vispār kādreiz dop analīzes ir ņemtas? nezinu, kā ir tagad, bet senāk atpakaļ man paši sportisti ir stāstījuši, ka tajos pašos junioru basketbola treniņos te pat LV, pirms treniņa visiem izdalīja tabletītes, obligāti jau jāņem nebija, bet tā pat ņēma visi, jo tādā līmenī un vecumā nevienu netestē un diezgan droši to var darīt.
lai vai kā, tas, ka tavs puika trenējas sportā gluži nepadara tevi par ekspertu augsto sasniegumu sporta dopinga jautājumos, lai kā tev gribētos domāt citādāk
Protams, ka tas ir absolūts absurds salīdzināt kaut kādus junioru mačus, pat ja tie ir valsts mēroga, ar pasaules augstākā ranga sacensībām. Neticu, ka Harļika puika ir WADA, vai kaut vai nacionālās antidopinga aģentūras uzskaitē, ar visām no tā izrietošajām sekām-regulārām pārbaudēm, atrašanās vietas regulāru saskaņošanu utt.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:09, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Meiteni vajadzēja sodīt tas ir fakts. Bet man šķiet ka galvenais ir tas ka meitene tika nodzīta tik ļoti ,ka lai organisms izturētu slodzi viņai nācās rīt šaibas, par šo jau ir jāsēž
Tika nodzīta, lai turētu slodzes kā vīrieši. Attiecīgi vairāk var satrenēties un darīt neredzētas lietas, ko citas sievietes nav spējušas darīt loģisku apstākļu dēļ. Vainīgas ir visi ar viņu saistītie. Tai skaitā pati meitene. 15gadīgie jau ir tādā vecumā, kad apzinās ko dara. Tas vairs nav nekāds pirmklasnieks. Pietam amizantā lieta ir tā, ka pēc 2 mēnešiem viņai būtu 16.
Slēpts komentārs: svomalraH

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:11, pirms 3 gadiem
CAS varētu paskaidrot kas mainīsies pēc 2 mēnešiem kad viņai būs 16. Uzreiz smadzenes aptvers ka lieto aizliegtās vieas un tikai tagad nesajēdz?

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:12, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Izlasi vēlreiz rakstu,rusņa ir attaisnota,patīk tev tas vai nē ! Cita lieta ka dažam labam tas tā nepatīk ka gatavs izgudrot da jeb kādu sazvērestības teoriju !
Pamatā vienmēr piekrītu Tev.bet šoreiz gan nē.kam tad vispār ir dopinga noteikumi,ja vieni var ēst ko grib deļ slimības,citi tāpēc ka nepilngadīgi.Manā ieskatā,ja pieķēra,tātad diskābelis.un punkts.nevar būt kaut kādi izredzētie.
Es pat nediskutēju rij vai nerij visi.tepat LOV ir piemērs kurš parāda ka ari LV ir valsts programma dopingošanā.
Bet likumam ir jābūt vienam.sportists zin ar ko riskē.ja pieķēra,tātad diskābelis.
Slēpts komentārs: svomalraH

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 12:14, pirms 3 gadiem
Bet nu ok. Ja CAS tā lēma. Tad pēc 2 mēnešiem, kad sasniedz 16 gadus, tad lai medaļas atņem. Jo tad redz apzināsies ko izdarīja.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 12:16, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Nekad mūža nav piedāvātas nekādas tabletītes. Ja tas tiktu darīts,tas piedāvātājs iedzīvotos pamatīgās nepatikšanās.Es tev piekrītu,ka Olimpiādes dalībniekiem noteikti ka ir savi noteikumi un procedūras. Bet viņai tās pozitīvās analīzes ne jau OS laikā atklātas,bet gan pirms tam. Tāpēc atliek tik minēt,kas un kā,jo info nav.
Ja nekļūdos, tad pēc pēdējiem noteikumiem sportistu dopinga proves tagad tiek glabātas 10 gadus, agrāk bija 5. Iemesls-dopings iet krietnu soli pa priekšu tā ķērājiem. Joprojām uzpeld info, un diskvalificēti sportisti, par dopinga lietošanu 2012. gada Londonas OS.
Klau, lai tev nebūtu jāraksta visāda purga, tad izlasi sekojošo informāciju:

https://www.lov.lv/par-dopingu/info...

  +4 [+] [-]

, 2022-02-14 12:16, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev tā īsi un kodolīgi. Ja ir nepieciešamība lietot zāles,nekādi dopingi,šmopingi nav jāņem vērā ! Iet pie ārsta,tas izraksta nepieciešamos medikamentus,viss. Ja kādam rodas kādi jautājumi,ārsts uz tiem sniegs atbildi ! Kas un kāpēc ! Tu no sporta saproti tik pat daudz,cik āzis no dārzniecības. Tā gadās kad sportu tik tv ekrānos ir nācies redzēt !
Ja cilvēks ir tik ļoti slims ka tādas spec zāles jāēd,nez vai viņš var sportot.tas man atgādina Laventu un Lembergu..kā tika cietumā,tā parādījās miljons slimības,pat invaliditāte.a līdz cietumam nekas nekaitēja...man tas liekas smieklīgi

     [+] [-]

, 2022-02-14 12:16, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tika nodzīta, lai turētu slodzes kā vīrieši. Attiecīgi vairāk var satrenēties un darīt neredzētas lietas, ko citas sievietes nav spējušas darīt loģisku apstākļu dēļ. Vainīgas ir visi ar viņu saistītie. Tai skaitā pati meitene. 15gadīgie jau ir tādā vecumā, kad apzinās ko dara. Tas vairs nav nekāds pirmklasnieks. Pietam amizantā lieta ir tā, ka pēc 2 mēnešiem viņai būtu 16.
Visam piekrītu ,es tikai saku ka šādas prakses ir jaizskauž,tāpat kā dopings

  +5 [+] [-]

, 2022-02-14 12:18, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Meiteni vajadzēja sodīt tas ir fakts. Bet man šķiet ka galvenais ir tas ka meitene tika nodzīta tik ļoti ,ka lai organisms izturētu slodzi viņai nācās rīt šaibas, par šo jau ir jāsēž
Krievi šādi jaunās meitenes nodzen gadiem. Es pieļauju, ka meiteni bija paredzēts izmantot šogad, varbūt nākamgad un pēc tam jau būs gatava nākamā, ko pāris gados piebeigt. Viņiem daiļslidošanā meitenes ir interesantas tikai tikmēr, kamēr tās ir bērni. Tiklīdz sportiste sasniedz noteiktu vecumu un sāk iegūt sievišķīgās formas, tā viņa tiek norakstīta kā daiļslidošanai vairs nederīga, jo mainoties ķermenim kļūs grūtāk sportistēm izpildīt visus lēcienus.
Slēpts komentārs: svomalraH

  +2 [+] [-]

, 2022-02-14 12:18, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Viss tas ir skaidrs.Es neticu ka bērnam tiktu kas iebarots speciāli. Teorijā ja kāds krīpijs iebarotu tavam bērnam kādu stimulatoru un viss tas nāktu gaismā,negodam krītot uz tavu bērnu. Tu līdz panskām iztiesātu tos gudreļus. Neviens neies tā riskēt. Pie kam daiļslidošanā.
Varu galvu likt ķīlā,ka tur visi visu zināja.ari vecāki apzināti uz to mērķi gāja.zunu tepat LV vienu hokejistu,kuram bērnībā augšanas hormonus ieblieza..jo bija sēdoša suņa augumā...izauga un līdz NHL aizspēlējās..tā ka vecāki ir dažādi...

  +3 [+] [-]

, 2022-02-14 12:19, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Viss tas ir skaidrs.Es neticu ka bērnam tiktu kas iebarots speciāli. Teorijā ja kāds krīpijs iebarotu tavam bērnam kādu stimulatoru un viss tas nāktu gaismā,negodam krītot uz tavu bērnu. Tu līdz panskām iztiesātu tos gudreļus. Neviens neies tā riskēt. Pie kam daiļslidošanā.
Tā tas būtu sapuvušajos rietumos, piemēram Nīderlandē, bet ne jau tavā mīļotajā rusņā - tur vecākiem neviens neko neprasīs. Un pamēģini papīkstēt kaut ko pretī(tas ne tev domāts, bet par vecākiem).

  +7 [+] [-]

, 2022-02-14 12:21, pirms 3 gadiem
svomalraH rakstīja: Nekad mūža nav piedāvātas nekādas tabletītes. Ja tas tiktu darīts,tas piedāvātājs iedzīvotos pamatīgās nepatikšanās.Es tev piekrītu,ka Olimpiādes dalībniekiem noteikti ka ir savi noteikumi un procedūras. Bet viņai tās pozitīvās analīzes ne jau OS laikā atklātas,bet gan pirms tam. Tāpēc atliek tik minēt,kas un kā,jo info nav.
es to kā piemēru minēju tam, ka negodprātīgi civlēki var to darīt, jo juniorus vietējā līmenī neviens nepārbauda. uz vienīgo jautājumu tā arī neatbildēji - vai tavam puikam jebkad ir ņemtas kādas dop analīzes un vai viņš ir kādā uzskaitē?

Rastargujevs arī seņēma dsq pat ne par lietošanu, bet par to, ka nebija pieejams testēšanai. tad ko, nevajadzēja viņu dsq, jo tas taču nenotika sacensību laikā? par viņu tu ar tik pat dedzīgi iestājies, kā šeit par KOK pārstāvi?