Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Bots un Plūme finišē tieši aiz goda pjedestāla, Vācijas ekipāžām dubultuzvara

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Bots un Plūme finišē tieši aiz goda pjedestāla, Vācijas ekipāžām dubultuzvara
Mārtiņš Bots un Roberts Plūme. Foto: Francois-Xavier Marit/AFP/Scanpix

Pekinas olimpisko spēļu kamaniņu sporta divnieku sacensībās triumfējušas Vācijas ekipāžas Tobiass Vendls un Tobiass Arlts, kā arī Tonijs Egerts un Saša Benekens. Latvijas pāri Mārtiņš Bots un Roberts Plūme, kā arī Andris un Juris Šici pakāpās par vienu pozīciju uz augšu - attiecīgi uz ceturto un piekto vietu.

• Brāļi Šici otro braucienu aizvadīja labā līmenī, tomēr trases beigu daļā pieredzējušie latvieši veica redzamu korekciju, pazaudējot vērtīgu laiku. Trases beigu daļa līdz galam neizdevās arī Botam un Plūmem, kuri pieļāva būtisku kļūdu, tomēr beigās saglabāja nelielu pārsvaru pār brāļiem Šiciem.

• Latvieši spēja pakāpties uz augšu, jo vēl nopietnāk trases otrajā daļā kļūdījās Itālijas pārstāvji Emanuels Rīders un Simons Kaincvaldners.

• Viena no sacensību pieredzējušākajām ekipāžām Vendls un Arlts vēlreiz aizvadīja ļoti pārliecinošu braucienu, teju par desmitdaļu apsteidzot tautiešus Egertu un Benekenu, kuri otro reizi izcīnīja medaļas olimpiskajās spēlēs, 2018. gadā Phjončenā iegūtajai bronzai pievienojot sudrabu. Interesanti, ka Vendls un Arlts par olimpiskajiem čempioniem kļuva kopumā piekto reizi - 2014. gadā Sočos un 2018. gadā vāciešiem izdevās triumfēt gan divniekos, gan stafetes sacensībās.

• Brāļiem Šiciem pēc 2010. gadā Vankūverā gūtā sudraba un 2014. gadā izcīnītās bronzas jāatkāpjas līdz sestajai vietai.

Pekinas olimpiskās spēles, kamaniņu sports, divnieku sacensības

V.SportistiValstsLaiks
1.T. Vendls/T. ArltsVācija1:56.554
2.T. Egerts/S. BenekensVācija+0.099
3.T. Štoi/L. KollersAustrija+0.511
4.M. Bots/R. PlūmeLatvija+0.865
5.A. Šics/J. ŠicsLatvija+0.883
6.T. Rīders/S. KaincvaldersItālija+1.043
7.T. Vokers/Dž. SnitsKanāda+1.364
8.A. Deņisjevs/V. AntonovsROC+1.439
9.V. Hmiļevskis/J. KovaļevskisPolija+1.511
10.A. Bogdanovs/J. ProhorovsROC+1.954

Startēja 17 ekipāžas.

Izmantotie resursi:
https://olympics.com/beijing-2022/o...

Noderīgas saites:

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

     [+] [-]

, 2022-02-09 16:39, pirms 3 gadiem
kristaps30 rakstīja: Stafete vai skeletons pēdēja iespēja medaļas paņemt
Vēl Ķibermanis četriniekos.

     [+] [-]

, 2022-02-09 16:41, pirms 3 gadiem
Visi te sasapņojušies par medaļām kā ir, tā ir, lai izdara secinājumus, vecie lai iet pelnītā pensijā, bet no jaunajiem lai paliek maza, bet kompakta vienība

     [+] [-]

, 2022-02-09 16:42, pirms 3 gadiem
plebejs rakstīja: Lielākā intriga latviešiem diemžēl nevis par medaļām, bet par to, kuru likt stafetē.
Jā, treneriem būs jāpalauza galvu. Jāsaprot, kas par iemeslu Šicu sliktajam sniegumam. Bet varbūt tāds ir viņu un šo kamanu maksimums šajā trasē. Līderi uzlaboja savus treniņos uzrādītos laikus, bet Šici nobrauca apmēram tāpat. Un arī starta rāvienā atpalikšana ir dažas desmitdaļas par lielu.

Roboti malači, sasniedza maksimālo rezultātu. Bet arī viņi, tāpat kā mūsu dāmas, daudz zaudēja trases otrajā sektorā. Nu kas tur ir, ka treneri nevar iemācīt?!

  -2 [+] [-]

, 2022-02-09 16:42, pirms 3 gadiem
Tāda sajūta, ka pirms os no federācijas vadības bijusi sekojoša uzruna: "Dārgie padotie! Jūs jau saprotat, ka mēs pastāvam tāpēc, ka valsts mums ieskaita naudu. Par labiem rezultātiem. Tiem pat nav jābūt izciliem. TOP10 ir labi rezultāti. Tāpēc lūdzu augstu paceltām galvām droši sabraucam tajos desmitniekos, lai mēs ar augsti paceltām galvām varam iet prasīt naudu nākošajiem 4 gadiem. Jūs jau saprotiet, ka dēļ Jūsu riskiem un kritieniem kāds var palikt arī bez finansējuma. Dievs svētī Latviju! Un drošus top 10 panākumus!"

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 16:43, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja kamanas neslīd, tad nav pamata cerēt uz to, ka varēs izrādīt konkurenci. Abas mūsu ekipāžas nobrauca labi, un nekādu lielu kļūdu nebija. Tīrs konkurentu tehnikas pārākums uz tā rēķina, ka viņiem tehnikas attīstībā daudz lielākas iespējas visādā ziņā.
Takā neredzu nekādu pamata šeit mūsējiem ko pārmest.
Kur tu redzi pārmetumus no manas puses?
Nav nekādu pārmetumu. Ir tikai fakta konstatācija- pret friču tehniku izredžu nav un nevar būt!
Tā ka lielu prieku neredzu...

     [+] [-]

, 2022-02-09 16:44, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Tāda sajūta, ka pirms os no federācijas vadības bijusi sekojoša uzruna: "Dārgie padotie! Jūs jau saprotat, ka mēs pastāvam tāpēc, ka valsts mums ieskaita naudu. Par labiem rezultātiem. Tiem pat nav jābūt izciliem. TOP10 ir labi rezultāti. Tāpēc lūdzu augstu paceltām galvām droši sabraucam tajos desmitniekos, lai mēs ar augsti paceltām galvām varam iet prasīt naudu nākošajiem 4 gadiem. Jūs jau saprotiet, ka dēļ Jūsu riskiem un kritieniem kāds var palikt arī bez finansējuma. Dievs svētī Latviju! Un drošus top 10 panākumus!"
Kamaniņu divniekos nemaz 20-tie nevar palikt

  +2 [+] [-]

, 2022-02-09 16:45, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja kamanas neslīd, tad nav pamata cerēt uz to, ka varēs izrādīt konkurenci. Abas mūsu ekipāžas nobrauca labi, un nekādu lielu kļūdu nebija. Tīrs konkurentu tehnikas pārākums uz tā rēķina, ka viņiem tehnikas attīstībā daudz lielākas iespējas visādā ziņā.
Takā neredzu nekādu pamata šeit mūsējiem ko pārmest.
Nu bija drusku "stūrainākas" trajektorijas mūsējiem nekā līderu trijniekam, plus Šiciem vājāks starta rāviens. Bet piekrītu, ka zaudējums trases lejā bija lielāks nekā vajadzēja būt tikai uz braukšanas rēķina. Diemžēl tehnika neatbilda TOP līmenim.

     [+] [-]

, 2022-02-09 16:46, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: to ir jāprasa mūsu exam otiņam
Ko tur daudz analizēt - mūsējie nobrauca labi, bez kļūdām, bet vāciešiem un austriešiem labāk slīdēja kamanas. Tā pati bilde, kas vīriešu un sieviešu sacensībās.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-09 16:47, pirms 3 gadiem
ej dillēs rakstīja: Kur tu redzi pārmetumus no manas puses?
Nav nekādu pārmetumu. Ir tikai fakta konstatācija- pret friču tehniku izredžu nav un nevar būt!
Tā ka lielu prieku neredzu...
Diemžēl, bet tā tas +/- ir no OS uz OS!
Patiesībā būtu jāpriecājas, ka mēs esam priekšā (divniekos) tādām valstīm, kā KOK,ITA un ASV, kuras noteikti iegulda daudz lielākus līdzekļus šai sporta veidā. Un pie tam ar divām ekipāžām.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 16:48, pirms 3 gadiem
Ja nu kāds žurnālists lasa komentārus - lūdzu treneriem un sportistiem uzdot jautājumu, kāpēc daudzi mūsējie zaudēja tik daudz laika trases otrajās ektorā!

     [+] [-]

, 2022-02-09 16:49, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja nu kāds žurnālists lasa komentārus - lūdzu uzdot jautājumu, kāpēc daudzi mūsējie zaudēja tik daudz laika trases otrajās ektorā!
Pret austriesiem vispar nelogiski, starts labaks bet 0,1 zaude

     [+] [-]

, 2022-02-09 16:50, pirms 3 gadiem
Kads zin, slaidais Bananins bus uz bobiem blakus Super Mario?

     [+] [-]

, 2022-02-09 16:53, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu bija drusku "stūrainākas" trajektorijas mūsējiem nekā līderu trijniekam, plus Šiciem vājāks starta rāviens. Bet piekrītu, ka zaudējums trases lejā bija lielāks nekā vajadzēja būt tikai uz braukšanas rēķina. Diemžēl tehnika neatbilda TOP līmenim.
Ok, tās nianses varēja paātrināt mūsējos par 1-1,5 sekundes desmitdaļām, bet ne jau par 3 sekundes desmitdaļām, kādas vāciešiem bija jau pēc pirmā brauciena. Vienīgais uz ko mūsējie varēja cerēt ir kādu lielu kļūda no vadošā trijnieka.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-09 17:00, pirms 3 gadiem
Rezultāts ir neapmierinošs, bet, ņemot vērā to, ka Šici ir tie, kas iepriekš Latvijai jau ir nesuši medaļas, pārāk roka neceļas kritizēt. Ja vērtē kontekstā ar kopējo sniegumu arī iepriekšējās OS, tad Šici drīzāk atbildīgajos startos ir nostartējuši ļoti cienījami.

  -3 [+] [-]

, 2022-02-09 17:03, pirms 3 gadiem
Bāc, tik stulbi. Izskatās, ka vēl būs jāpacīnās par vienīgo stafetes medaļu, jo uz Dukuriem cerības var nelikt - noteikti ap 10.vietu dabūs

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 17:04, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Bāc, tik stulbi. Izskatās, ka vēl būs jāpacīnās par vienīgo stafetes medaļu, jo uz Dukuriem cerības var nelikt - noteikti ap 10.vietu dabūs
Bukmeikeri gan ir citās domās!
Dukurs, stafete reāli augstāk par šodienas divniekiem!(labāks koeficients, ka būs medaļa)
Arī četrinieki nav slikti, jo ir laba pieredze!

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:08, pirms 3 gadiem
Breaking news:Roboti brauks stafetē!!!

  +3 [+] [-]

, 2022-02-09 17:11, pirms 3 gadiem
Ļoti neskatāms sporta veids palicis renes sports. Tik milzīgas atšķirības laikos, ka nekādas intrigas, nekādas cīņas, nekādu iespēju

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:18, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: Breaking news:Roboti brauks stafetē!!!
Atliek vien cerēt, ka viņi arī tur izturēs spriedzi.

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:18, pirms 3 gadiem
No brāļiem tomēr tika gaidīts vairāk. Jaunie ok, bet bračkas varēja labāk.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-09 17:19, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: Breaking news:Roboti brauks stafetē!!!
Oi, tas tomēr ir negaidīti. Lai čaļiem izdodas!

Stafetes starta saraksts:
https://olympics.com/beijing-2022/o...

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:25, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Oi, tas tomēr ir negaidīti. Lai čaļiem izdodas!

Stafetes starta saraksts:
https://olympics.com/beijing-2022/olympic-games/en/results/luge/results-team-relay-fnl-000100-.htm
Zināmā mērā pat labi, ka mūsējie startē priekšpēdējie.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 17:32, pirms 3 gadiem
Šoreiz pretinieku tehnikas pārākums nospēlēja lielāko lomu. Ja Aparjodam paša kļūdas neļāva tikt pie medaļas, tad šodien trīs medaļu ekipāžām kamanas slīdēja daudz labāk. Austrieši pat ar lielu kļūdu beigās praktiski neko nezaudēja. Acīmredzot mūsējie neatrada piemērotāko tehnikas kombināciju šai trasei. Bet pēc mačiem jau visi gudri...

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:32, pirms 3 gadiem
Hokejā zeltu paņemsim un visiem būs labi...Ah jā un Martinam būs vēl TOP6 rezultāts, kas būs super...

  -4 [+] [-]

, 2022-02-09 17:35, pirms 3 gadiem
Vasaras un ziemas olimpiāde parāda ka Latvijas stiprās puses 3x3 basketbols, pludmales volejbols un rene (īpaši jau kamaniņas). Pekinā atkal redzam ka esam TOP valsts. Patīkami par 4 un 5 vietu. Būs jau čīkstuļi, kuriem nav medaļa, nav medaļa utt. Visa sporta dzīve OS tiem cilvēkiem dalās tikai ir medaļa/nav medaļa. Pārējais sports neinteresē.
Kurā sportā veidā vēl esam elitē?
Domājot par nākotni.
3x3 neredzu nākotni elites līmenī. Pludmales volejbols - būs labi bet ne elites pāri (visticamāk) Skeletonā ļoti tālu no elites. Visgrūtāk prognozēt bobslejā pēc Ķibermaņa. Pagaidām nākotni elites līmenī redzu kamaniņās - Bots/Plūme, Aparjods, Bērziņš, Aparjode, iespējams Vītola.
Kurā sporta veidā vēl var redzēt optimistisku nākotni? Varbūt spidvejā, vēl mums līmenī ir florbols un ...

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:38, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tīruma, Aparjods un Šici. Divniekiem atstarpe nebija tik liela, bet brāļu pieredze var nospēlēt nozīmīgu lomu.
AIZMIRSTI!!!
Jaunie ir nopelnījuši divnieku braukt

  -1 [+] [-]

, 2022-02-09 17:42, pirms 3 gadiem
Ja olimpiāde notiktu Siguldā, Šici aizšļūktu līdz medaļām

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:42, pirms 3 gadiem
otto13 rakstīja: AIZMIRSTI!!!
Jaunie ir nopelnījuši divnieku braukt
Nekur nerakstīju, ka Roboti nebūtu pelnījuši braukt stafetē.
Par Šiciem rakstīju, jo viņi pierādīja, ka turpat vien ir kur jaunie, bet viņu pieredzei stafetē var būt lielai nozīmei. Tas nereti ir izšķirošs faktors.

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:42, pirms 3 gadiem
Ja 3.vietu divu braucienu summā apsteidz par pussekundi, tad kautkas te nav kārtibā. Vāciešu hegemojia nogalina šo sporta veidu. Ja tehniski spējat parejos par muļķiem pataisīt, tad šādam sporta veidam nebūtu jābūt Oljmpiādē.

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:43, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Oi, tas tomēr ir negaidīti. Lai čaļiem izdodas!

Stafetes starta saraksts:
https://olympics.com/beijing-2022/olympic-games/en/results/luge/results-team-relay-fnl-000100-.htm
Stafetē pieteiktas 14 komandas. Hokeja turnīrā piedalās 12. Tas pārdomām vienai līdzjutējai, kura domā, ka kamanās ir maza konkurence.

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:50, pirms 3 gadiem
Varbūt vēlviena renes trase Siguldā jāuzceļ? Tad noteikti būs kāds medālis.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 17:54, pirms 3 gadiem
gunnars rakstīja: Ja 3.vietu divu braucienu summā apsteidz par pussekundi, tad kautkas te nav kārtibā. Vāciešu hegemojia nogalina šo sporta veidu. Ja tehniski spējat parejos par muļķiem pataisīt, tad šādam sporta veidam nebūtu jābūt Oljmpiādē.
nevajag pārspīlēt...agrāk bija daudz trakāk..sievietēm vispār pirmās 4 vietas vienmēr bija rezervētas fricenēm..

Orlova,Gaile max varēja cīnīties par 5.vietu

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:55, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Stafetē pieteiktas 14 komandas. Hokeja turnīrā piedalās 12. Tas pārdomām vienai līdzjutējai, kura domā, ka kamanās ir maza konkurence.
Atkal loģikas pērles birst ārā

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 17:55, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: Šoreiz pretinieku tehnikas pārākums nospēlēja lielāko lomu. Ja Aparjodam paša kļūdas neļāva tikt pie medaļas, tad šodien trīs medaļu ekipāžām kamanas slīdēja daudz labāk. Austrieši pat ar lielu kļūdu beigās praktiski neko nezaudēja. Acīmredzot mūsējie neatrada piemērotāko tehnikas kombināciju šai trasei. Bet pēc mačiem jau visi gudri...
Spliti rāda, ka austrieši kļūdas dēļ zaudēja ap 0,15 sekundēm. Bet jā, uz aci izskatījās, ka zaudējumam jābūt lielākam.

Sektoru analīze: https://olympics.com/beijing-2022/o...

     [+] [-]

, 2022-02-09 17:59, pirms 3 gadiem
knaible rakstīja: No brāļiem tomēr tika gaidīts vairāk. Jaunie ok, bet bračkas varēja labāk.
Ja būtu pieļāvuši acīmredzamas kļūdas, tad tā varētu teikt, tomēr brāļiem izskatījās divi kvalitatīvi braucieni.