Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Šici cīņā par ceturtajām olimpiskajām medaļām

Agris Suveizda

Šici cīņā par ceturtajām olimpiskajām medaļām
Andris un Juris Šici. Foto: FIL / Mareks Gaļinovskis

Pekinas olimpiskajās spēlēs 9. februārī latviešiem paredzētas sacensības kalnu slēpošanā, ziemeļu divcīņā, šorttrekā un kamaniņu sportā.

Latvijas olimpiešu sacensības 9. februārī

LaiksSporta veidsDisciplīnaSportisti
4:15Kalnu slēpošanaSlaloms sievietēm (#1)Liene Bondare
7:45Kalnu slēpošanaSlaloms sievietēm (#2)Liene Bondare
9:00Ziemeļu divcīņaTramplīnlēkšanas kvalifikācijaMarkuss Vinogradovs
10:00Ziemeļu divcīņaTramplīnlēkšanaMarkuss Vinogradovs
13:00Ziemeļu divcīņaDistanču slēpošanaMarkuss Vinogradovs
13:00Šorttreks1500 m vīriešiem (1/4)Roberts Krūzbergs un Reinis Bērziņš
14:20Kamaniņu braukšanaDivnieki vīriešiem (#1)Šics/Šics un Bots/Plūme
14:29Šorttreks1500 m vīriešiem (1/2)Roberts Krūzbergs? un Reinis Bērziņš?
15:13Šorttreks1500 m vīriešiem (B-F)Roberts Krūzbergs? un Reinis Bērziņš?
15:20Šorttreks1500 m vīriešiem (A-F)Roberts Krūzbergs? un Reinis Bērziņš?
15:35Kamaniņu braukšanaDivnieki vīriešiem (#2)Šics/Šics un Bots/Plūme

• Lielāko uzmanību Latvijas sporta fani visdrīzāk pievērsīs kamaniņu divniekiem, kur vieni no galvenajiem favorītiem ir brāļi Andris un Juris Šici. 36 un 38 gadus vecie sportisti ir Vankūveras spēļu vicečempioni, bet Sočos ieguvuši divas bronzas – gan divniekos, gan stafetē. Phjončhanā viņi divniekos samierinājās ar piekto vietu, bet stafetē – ar sesto.

• Pasaules kausa sezonā Šici ieņēma otro vietu, savukārt astotie bija topošie olimpiskie debitanti Mārtiņš Bots (22) un Roberts Plūme (21). Starp 17 ekipāžām Šiciem ticis pirmais starta numurs, Botam/Plūmem – trešais.

• Visos sešos treniņbraucienos Šici bija labāko četriniekā, trijos ieguva otro vietu un tikai vienā netika trijniekā. Bots un Plūme ierindojās no piektās līdz septītajai vietai. Piecos no sešiem braucieniem ātrākie bija austrieši Tomass Štoi un Lorencs Kollers.

• Pirmā no latviešiem sacensības trešdienas rītā aizvadīs debitante Liene Bondare, kura piedalīsies kalnu slēpošanas slalomā sievietēm. Pirmā brauciena sākums paredzēts plkst. 4:15 pēc Latvijas laika, bet Bondarei starp 88 kalnu slēpotājām ticis 68. numurs. Izšķirošais brauciens plānots plkst. 7:45.

• Bondare, kurai šomēnes apritēs 26 gadu, augstākā vieta pasaules čempionātos ir 56. pozīcija 2019. gadā milzu slalomā, bet 2021. gada pasaules čempionātā viņa nefinišēja slaloma otrajā braucienā.

• Par Phjončhanas olimpisko čempioni slalomā kļuva zviedriete Frīda Hansdotere, kura jau ir beigusi karjeru. Toreiz pirmajā braucienā finišēja 59 no 78 sportistēm, bet otrajā – 54 no 59.

• Latvija sieviešu slalomā būs pārstāvēta ceturtajās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas. Vankūverā 49. vietu ieguva Liene Fimbauere, Sočos bija divas dalībnieces – Agnese Āboltiņa (37.) un Lelde Gasūna (30.), kura slalomā startēja arī Phjončhanā (37.).

• Pēc 86 gadu pārtraukuma Latvija atgriezīsies olimpiskajās ziemeļu divcīņas sacensībās – debiju piedzīvos 19 gadus vecais Markuss Vinogradovs, kuram tramplīnlēkšanā būs septītais kārtas numurs no 46 dalībniekiem.

• Plkst. 10:00 pēc Latvijas laika ziemeļu divcīņnieki sacentīsies tramplīnlēkšanā no normālā tramplīna, bet plkst. 13:00 cīņu par medaļām turpinās 10 kilometru distanču slēpošanā.

• Visos deviņos treniņlēcienos Vinogradovs bija pēdējais. Dalībnieku skaits variēja no 31 līdz 50.

• Šorttrekā vīriešiem 1500 metru distancē piedalīsies 20 gadus vecie Roberts Krūzbergs, kurš debitēja ar 20. vietu 1000 metros, netiekot pāri priekšskrējienu barjerai, un Reinis Bērziņš. 36 sportisti sacentīsies sešos ceturtdaļfinālos, tālāk tiekot katra ceturtdaļfināla labāko trio, kā arī trim ātrākajiem pēc rezultāta.

• Krūzbergs sacentīsies pirmajā ceturtdaļfinālā, kurā piedalīsies arī ķīniešu izcelsmes ungāru šorttrekists Šaoans Lju, kurš Pekinā jau ticis pie bronzas 1000 metros un 2000 metru jauktajā stafetē. Phjončhanā 1500 metros Lju bija piektais. Tāpat pretī stāsies pašreizējais Eiropas vicečempions 1500 metros Deniss Airapetjans.

• Bērziņš, kurš pagājušā gada pasaules čempionātā 1500 metros ieguva astoto vietu, piedalīsies trešajā ceturtdaļfinālā. Viens no viņa pretiniekiem būs pašreizējais Eiropas čempions 1500 metros Semjons Eļistratovs, kurš šajā distancē izcīnījis četrus Eiropas un vienu pasaules zeltu, kā arī Phjončhanas olimpiskais vicečempions 500 metros Stīvens Dibuā.

• Trešdien tiks sadalīti seši medaļu komplekti – četrās sacensībās, kurās piedalīsies arī latvieši (kalnu slēpošanas slaloms sievietēm, ziemeļu divcīņa, šorttreka 1500 metri vīriešiem un kamaniņu divnieki), kā arī "Big Air" finālā frīstaila slēpošanā sievietēm (plkst. 5:45) un snovborda krosā sievietēm (pēc 9:45)

• Ar divām spēlēm sāksies vīriešu hokeja turnīrs – plkst. 10:40 sacentīsies Krievijas Olimpiskā komiteja un Šveice, bet plkst. 15:10 spēlēs Čehija un Dānija. A un C apakšgrupas pirmās spēles aizvadīs ceturtdien (Latvija plkst. 6:10 pret Zviedriju). Tālāk tiks visas 12 izlases, taču grupu uzvarētājas un labākā otrās vietas ieguvēja automātiski kvalificēsies ceturtdaļfinālam, kamēr pārējās izspēlēs pārspēļu kārtu.

Vīriešu hokeja grupu turnīrs

DatumsGSpēleLaiks
09.02.BKOK – Šveice10:40
BČehija – Dānija15:10
10.02.CZviedrija – Latvija6:10
CSomija – Slovākija10:40
AASV – Ķīna15:10
AKanāda – Vācija15:10
11.02.BDānija – KOK6:10
BČehija – Šveice10:40
CZviedrija – Slovākija10:40
CLatvija-Somija15:10
12.02.AKanāda – ASV6:10
AVācija – Ķīna10:40
BKOK – Čehija15:10
BŠveice – Dānija15:10
13.02.CSlovākija – Latvija6:10
CSomija – Zviedrija10:40
AĶīna – Kanāda15:10
AASV – Vācija15:10

Noderīgas saites:

Mūsējo startus Pekinā pie lielajiem ekrāniem, gardu maltīti, boulingu un citas spēles vari baudīt lielākajā sporta bārā Latvijā – O’Learys Akropole Rīga

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

     [+] [-]

, 2022-02-08 21:03, pirms 3 gadiem
Shic happen

  -1 [+] [-]

, 2022-02-08 21:03, pirms 3 gadiem
Izskatās ka tikai supermens var bļembeku dabūt

  +7 [+] [-]

, 2022-02-08 21:16, pirms 3 gadiem
čurban, rāpo šurp! šaibu sāks dzenāt!

     [+] [-]

, 2022-02-08 21:25, pirms 3 gadiem
Brothers Six Six 💪💪💪🍾🍾🍾

  -1 [+] [-]

, 2022-02-08 21:27, pirms 3 gadiem
Vinogradovs pirms starta austiņās klausās šo?

https://youtu.be/fjD38jswSS0

  +2 [+] [-]

, 2022-02-08 21:44, pirms 3 gadiem
Ar starta izlozi ir ļoti paveicies, atliek Brāļiem un Robotiem nobraukt tikai bez kļūdām... panākumi nekur neizpaliks

  +1 [+] [-]

, 2022-02-08 21:50, pirms 3 gadiem
Brāļiem jāglābj Latvijas kamaniņu gods,jo palikšana bez madalām,pēc tik labas sezonas,būs uzskatāma par neveiksmi.Stafete būs vairāk loterija,jo tur var gan tikt medaļās ,bet tikpat labi var arī nefinišēt vai vēl sliktāk,palikt ceturtie

     [+] [-]

, 2022-02-08 21:51, pirms 3 gadiem
Kovids patīrījis arī ziemeļu divcīņnieku rindas. Rīt nestartēs 3 no top 6 PK pašreizējā kopvērtējuma - norvēģis Rībers, vācietis Frencels, igaunis Ilvess.

     [+] [-]

, 2022-02-08 21:53, pirms 3 gadiem
Beidzot hoķis

  +2 [+] [-]

, 2022-02-08 21:59, pirms 3 gadiem
Autor, Krūzbergs 1000m bija 22 nevis 20 🙂

     [+] [-]

, 2022-02-08 22:00, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kovids patīrījis arī ziemeļu divcīņnieku rindas. Rīt nestartēs 3 no top 6 PK pašreizējā kopvērtējuma - norvēģis Rībers, vācietis Frencels, igaunis Ilvess.
igauņiem ir TOP līmeņa divcīņieks??? (sorry, neesmu šim sporta veidam sekojis līdzi - liekas pārāk garlaicīgs)

     [+] [-]

, 2022-02-08 22:01, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Beidzot hoķis
hoķis jau te labu brīdi iet pilnā sparā - beibēm izlases jau beigušas grupu turnīru

     [+] [-]

, 2022-02-08 22:06, pirms 3 gadiem
Šiciem jāņem, jāglābj nācijas lielvalst gods renes sportā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-08 22:07, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: igauņiem ir TOP līmeņa divcīņieks??? (sorry, neesmu šim sporta veidam sekojis līdzi - liekas pārāk garlaicīgs)
Jā, šī viņam ir pārliecinoši labākā sezona karjerā. Janvārī viņam bija 2 pjedestāli PK, un tās nebija sacensības ar lielvalstu otrajiem sastāviem.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-08 22:07, pirms 3 gadiem
Vingradovs un Vinogradovs... viens kvalificēsies otrs laidīs gonku

  +2 [+] [-]

, 2022-02-08 22:13, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: hoķis jau te labu brīdi iet pilnā sparā - beibēm izlases jau beigušas grupu turnīru
Beibju hoķis neinteresē

  -3 [+] [-]

, 2022-02-08 22:13, pirms 3 gadiem
Easton77 rakstīja: Autor, Krūzbergs 1000m bija 22 nevis 20 🙂
Tas jau nekas, 20. vieta šortrekā jau štrunts, nav aktuāli, bet 20. vieta slēpošanā gan dienas lielākais notikums!
Olimpiskais varonis!

  -1 [+] [-]

, 2022-02-08 22:18, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Beibju hoķis neinteresē
stāsts jau nebija par to, kas Tevi interesē, bet gan kas notiek OS

  -1 [+] [-]

, 2022-02-08 22:27, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: stāsts jau nebija par to, kas Tevi interesē, bet gan kas notiek OS
Vidējam latvietiem nerāda
Man Eurosport nav, Tet+ nepērku, LTV7 sieviešu hokeju neatzīst, labāk rāda snowbordu, big air, mogulu un ko tik vēl ne

  +1 [+] [-]

, 2022-02-08 22:31, pirms 3 gadiem
RavisZee rakstīja: Ar starta izlozi ir ļoti paveicies, atliek Brāļiem un Robotiem nobraukt tikai bez kļūdām... panākumi nekur neizpaliks
Kuri ir roboti?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-08 22:32, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: stāsts jau nebija par to, kas Tevi interesē, bet gan kas notiek OS
Lai tur notiek, kas notikdams
Rīt sāksies hoķis, kas mani interesē

     [+] [-]

, 2022-02-08 22:37, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: Vidējam latvietiem nerāda
Man Eurosport nav, Tet+ nepērku, LTV7 sieviešu hokeju neatzīst, labāk rāda snowbordu, big air, mogulu un ko tik vēl ne
Rāda visu
Matč tv 5 kanālos os Iptv skaties kaut 24 stundas dienā
Redzu, ka ltv gatavojas arī hoķi ignorēt
Translāciju paredzēts maz un fragmentāri
Programmā nav vairăku interesantu spēļu

  +3 [+] [-]

, 2022-02-08 22:39, pirms 3 gadiem
Easton77 rakstīja: Autor, Krūzbergs 1000m bija 22 nevis 20 🙂
https://olympics.com/beijing-2022/o...

  +4 [+] [-]

, 2022-02-08 22:40, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: Tas jau nekas, 20. vieta šortrekā jau štrunts, nav aktuāli, bet 20. vieta slēpošanā gan dienas lielākais notikums!
Olimpiskais varonis!
Vīgants 20 no 90 večiem, Krūzbergs 22 no 32, laikam jau ir starpība

  -4 [+] [-]

, 2022-02-08 22:45, pirms 3 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: https://olympics.com/beijing-2022/olympic-games/static/owg2022/pdf/OWG2022/STK/OWG2022_STK_C74A_STKM1000M-------------------------.pdf
Bet tad jau viņam vajadzēja tikt nākamajā kartā!?
https://sportacentrs.com/pekina_202...

  -4 [+] [-]

, 2022-02-08 23:23, pirms 3 gadiem
raivis77 rakstīja: Vīgants 20 no 90 večiem, Krūzbergs 22 no 32, laikam jau ir starpība
nez vai... iedomājies, ja, piemēram, skeletonā kaut kā sakasītu vēl 50 dalībniekus par visu Pasauli (pofig, ka trešo reizi kamanāam pieskarās), tad arī tai vietai pirmajā desmitniekā būtu citaa vērtība? Laikam jau ne...

  +6 [+] [-]

, 2022-02-08 23:40, pirms 3 gadiem
Šveices spriganie zēni ierādīs vietu Urālu tanku būvētājiem! Stroga! Tie vecie Šveices vecmeistari nomētāsviņējos vārtus, ka pat Matrosovi nenosegs ambrazūru! Da, da, da, piiec!

  +2 [+] [-]

, 2022-02-09 00:40, pirms 3 gadiem
Jāceļās no rīta un jāsāk skaitīt šaibas za ģeda! Kamēr vecais vojaka virtuvē dropē, Bezina piecīti ieliks! Stroga!

  +3 [+] [-]

, 2022-02-09 00:43, pirms 3 gadiem
Rusaki dabūs pa jebaļņjiku! 3:4

     [+] [-]

, 2022-02-09 10:21, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Rusaki dabūs pa jebaļņjiku! 3:4
Viņiem ir slepenais ierocis - Baltkrievijas tiesnesis.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-09 12:01, pirms 3 gadiem
Vismaz Vācijas ZDF komentētāji Krievus sauc par krieviem un Krieviju par Krieviju, nevis Koku, roci utt. Komentējot, Krievija - Šveice. Respekts.

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:12, pirms 3 gadiem
Nu ko,lielais hokejs ir sācies!!!šodien pavērosim ko var Krievija pret Šveici😉

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:14, pirms 3 gadiem
Krievija viennozīmīgi favorīts numur 1 šajās OS.

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:21, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Nu ko,lielais hokejs ir sācies!!!šodien pavērosim ko var Krievija pret Šveici😉
Onhockey 44 strīmi!
Pirmo reizi redzu, ka tik daudz strīmu ir vienai spēlei!

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:25, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Nu ko,lielais hokejs ir sācies!!!šodien pavērosim ko var Krievija pret Šveici😉
Viens krievs jau parādīja savu līmeni izdarot sitienu ar pieri pret pretinieku par ko pienāktos diskābelis OS.

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:27, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Viens krievs jau parādīja savu līmeni izdarot sitienu ar pieri pret pretinieku par ko pienāktos diskābelis OS.
Normāli atbildēja provokatoram..tāpat kā Zidāns savulaik...vai ari Zidānam līmenis neatbilst inteliģentā Kofija prasībām?😉

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:29, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Onhockey 44 strīmi!
Pirmo reizi redzu, ka tik daudz strīmu ir vienai spēlei!
Man eirosport rāda..par LTV pat izteikties negribas...sūdus vien rāda..vai nu piķis kaut kāds par hoķi tiek prasītd..vai nu kārtējais valsts iestādes tizlums..

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:51, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Viens krievs jau parādīja savu līmeni izdarot sitienu ar pieri pret pretinieku par ko pienāktos diskābelis OS.
Čalis molodčiks! Vīrišķīgi atrieba fašistisko grūdienu mugurā!

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:53, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Normāli atbildēja provokatoram..tāpat kā Zidāns savulaik...vai ari Zidānam līmenis neatbilst inteliģentā Kofija prasībām?😉
Viens zelta ordas pēctecis otrs arābs.

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:55, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Man eirosport rāda..par LTV pat izteikties negribas...sūdus vien rāda..vai nu piķis kaut kāds par hoķi tiek prasītd..vai nu kārtējais valsts iestādes tizlums..
tikko pieslēdzos, man LTV7 rāda šobrīd Kokus pret Šveici. Domāju, ka LTV7 prioritāri ir LV sportistu starti, ja tādu nav, tad var rādīt to, kam varētu būt lielāks pieprasījums. Piemēram, pieņēmu, ka, ja spēle aiziet pagarinājumā un sākas tur kamanas vai kvai tā pati divcīņa (kur mūsējais startē, lai arī teju pēdējā vietā), tad norautu spēles biegas un pieslēgtos tam. Varbūt stulbi, bet tā ir valsts tv un tur arī primāri būtu jārāda LV sportisti, hoķi kur redzēt vietas netrūkst.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 12:59, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tikko pieslēdzos, man LTV7 rāda šobrīd Kokus pret Šveici. Domāju, ka LTV7 prioritāri ir LV sportistu starti, ja tādu nav, tad var rādīt to, kam varētu būt lielāks pieprasījums. Piemēram, pieņēmu, ka, ja spēle aiziet pagarinājumā un sākas tur kamanas vai kvai tā pati divcīņa (kur mūsējais startē, lai arī teju pēdējā vietā), tad norautu spēles biegas un pieslēgtos tam. Varbūt stulbi, bet tā ir valsts tv un tur arī primāri būtu jārāda LV sportisti, hoķi kur redzēt vietas netrūkst.
Viņi izlasīja tavu komentāru un norāva hokeju 1 min. 17 sekundes līdz beigām, lai parādītu mūsu šorttrekistus.

     [+] [-]

, 2022-02-09 12:59, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tikko pieslēdzos, man LTV7 rāda šobrīd Kokus pret Šveici. Domāju, ka LTV7 prioritāri ir LV sportistu starti, ja tādu nav, tad var rādīt to, kam varētu būt lielāks pieprasījums. Piemēram, pieņēmu, ka, ja spēle aiziet pagarinājumā un sākas tur kamanas vai kvai tā pati divcīņa (kur mūsējais startē, lai arī teju pēdējā vietā), tad norautu spēles biegas un pieslēgtos tam. Varbūt stulbi, bet tā ir valsts tv un tur arī primāri būtu jārāda LV sportisti, hoķi kur redzēt vietas netrūkst.
Es meklēju hoķi,toč nepamaniju...par Lv dportistiem gan Tev piekrītu pilnībā.bet bija situācijas kad no rīta rāda kaut kādu frīstailu,kamēr paralēli iet meiteņu hoķis..man tomēr liekas,ka hoķis ir ziemas OS kronis..

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:00, pirms 3 gadiem
nu re, tieši tā arī notika - spēles beigas norāva, jo sākās mūsējo starts šorttrekā. un, lai arī es domāju, ka šorttreks ir galīgs sūds, pilnībā atbalstu šādu pieeju.

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:01, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Viens zelta ordas pēctecis otrs arābs.
Grūti kaut ko sakarīgu atbildēt šitādam bezsakaram...

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:03, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Es meklēju hoķi,toč nepamaniju...par Lv dportistiem gan Tev piekrītu pilnībā.bet bija situācijas kad no rīta rāda kaut kādu frīstailu,kamēr paralēli iet meiteņu hoķis..man tomēr liekas,ka hoķis ir ziemas OS kronis..
nu nez, lai arī būtībā esmu feministe, tiešām nedomāju, ka sieviešu hokejam būs lielāka auditorija, kā kkādam frīstaila brīnumam. hokeju mēs faktisi katru dienu varam dabūt veču izpildījumā, kamēr tādus frīstailus arī reāli skatīsies reizi 4 gados.

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:04, pirms 3 gadiem
Klasika

  -1 [+] [-]

, 2022-02-09 13:08, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu nez, lai arī būtībā esmu feministe, tiešām nedomāju, ka sieviešu hokejam būs lielāka auditorija, kā kkādam frīstaila brīnumam. hokeju mēs faktisi katru dienu varam dabūt veču izpildījumā, kamēr tādus frīstailus arī reāli skatīsies reizi 4 gados.
Znač neesi feministe😀😀😀es gan ierēcu par feministēm,bet hoķis ir hoķis..pie tam tur meičas noteikti LV u20 pārspēj bez komentāriem😉krietni aizraujošāk par tiem bezrezultāta subjektīvajiem cirkiem.

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:13, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Znač neesi feministe😀😀😀es gan ierēcu par feministēm,bet hoķis ir hoķis..pie tam tur meičas noteikti LV u20 pārspēj bez komentāriem😉krietni aizraujošāk par tiem bezrezultāta subjektīvajiem cirkiem.
gaumes lieta. ne feminisms, bet tas, kāds nu katram tas sporta veids tuvāks

p.s. nedaudz ironiski, ka tikko pārmeti cofijam ,par viņa aizspriedumiem pret citas tautības un reliģiskās piederības cilvēkiem, bet pēc tam raksti, ka ierēc par feministēm nabaga meita tava

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:13, pirms 3 gadiem
Latvieši ir pārāk pieklājīgi priekš šorttreka - neprot grūstīties un palaiž visus garām.

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:16, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Latvieši ir pārāk pieklājīgi priekš šorttreka - neprot grūstīties un palaiž visus garām.
Tomēr Bērziņš mācēja izmantot savu iespēju

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:18, pirms 3 gadiem
Krūzbergs vēl nevar tikt tālāk pēc rezultāta? Jeb bija jābūt 4.vietā?

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:22, pirms 3 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Tomēr Bērziņš mācēja izmantot savu iespēju
3 pēc rezultāta vai adv tiek?
Varbūt nebūs nevienam adv, tad vajadzētu tikt!

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:22, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: gaumes lieta. ne feminisms, bet tas, kāds nu katram tas sporta veids tuvāks

p.s. nedaudz ironiski, ka tikko pārmeti cofijam ,par viņa aizspriedumiem pret citas tautības un reliģiskās piederības cilvēkiem, bet pēc tam raksti, ka ierēc par feministēm nabaga meita tava
Lai nāk feministes ar mani kopā grāvjus rakt..tad nesmiešos.lai uznes kartupeļu maisu man uz 7 stāvu.tad atzīšu to līdztiesību.a tā tā ir tikai tukša tiršana😀nezinu nevienu vietu,kur sievietei maksātu mazāk ti tāpēc ka sieviete...visur,kur es zinu,maksā par amatu ne par dzimumu.tāpēc manā skatījumā viss tas feminisms ir tukša tiršana.

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:23, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Latvieši ir pārāk pieklājīgi priekš šorttreka - neprot grūstīties un palaiž visus garām.
Tu kaa nahalnijs muzhiks gan visus skolotu tur, jus ar funi kaa komanda butu isti shorttreka policisti no kuriem visiem jau startaa pelke uz ledus butu

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:24, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: 3 pēc rezultāta vai adv tiek?
Varbūt nebūs nevienam adv, tad vajadzētu tikt!
1 adv jau ir. Pagaidām 2 pēc rezultāta var tikt. Šobrīd Krūzbergs it kā tiktu pēc rezultāta

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:27, pirms 3 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: 1 adv jau ir. Pagaidām 2 pēc rezultāta var tikt. Šobrīd Krūzbergs it kā tiktu pēc rezultāta
Būtu labi, ja abi tiktu, tad otiņa teksts būtu pilnīgās auzās

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:27, pirms 3 gadiem
Ziemas os varetu but Baltakais globalais pasakums kads uz shis plakanas Zemes vel eksiste, ne tikai sporta konteksta vien Bet tapat churbans samizies ka DP sho atkal panems prieksha sezh ala

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:27, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: gaumes lieta. ne feminisms, bet tas, kāds nu katram tas sporta veids tuvāks

p.s. nedaudz ironiski, ka tikko pārmeti cofijam ,par viņa aizspriedumiem pret citas tautības un reliģiskās piederības cilvēkiem, bet pēc tam raksti, ka ierēc par feministēm nabaga meita tava
Normāls vīrietis izdarīs visus smagos un grūtos darbus nevaidot.un nejutīs tāpēc sevi pārāku par skuķi.bet ja nu kāda ļoti grib kaut kādu izdomātu līdztiesību,lai tad nāk un rok ar mani kopā😀😀😀manā apkārtnē visas sievietes tiek cienītas un ir lidztiesīgas ari bez smaga fiziska darba darīšanas.feminisms ir galvā slimu cilvēku izpausme..

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:28, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: gaumes lieta. ne feminisms, bet tas, kāds nu katram tas sporta veids tuvāks

p.s. nedaudz ironiski, ka tikko pārmeti cofijam ,par viņa aizspriedumiem pret citas tautības un reliģiskās piederības cilvēkiem, bet pēc tam raksti, ka ierēc par feministēm nabaga meita tava
Nu kāda vēl gaumes lieta
ja šorttekam,frīstailam būtu "VImbldonas" tad tu to populāro sūdu visu laiku skatitos

popsiste

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:28, pirms 3 gadiem
ROC labs uzvārds EIBOG

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:30, pirms 3 gadiem
the 3 fastest 3rd placed athletes (q

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:30, pirms 3 gadiem
Shortreks lkm sports kuraa vislielaka iespeja autsaideram tikt pie medalas! Zili brinumi uz lidzena ledus var notikt jebkura bridi

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:30, pirms 3 gadiem
Aij, tomēr vajadzēja būt TOP 4 slidojumà, lai pēc laika tiktu tālāk. Muļķīgi noteikumi, jo Krūzbergs būtu ticis tālāk

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:31, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: the 3 fastest 3rd placed athletes (q
Dīvaini, jo 3.vietas jau automātiski kvalificējas

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 13:33, pirms 3 gadiem
Retu reizi lonjka ko sakarigu pateica, tiesham nav dzirdets ka soskam maksatu mazak tikai tapec ka soska! Patiesiba, tiesi preteji, soskam attieciba prer vechiem ir priekshrocibas uz karjeras kapnem, smukinas biezi vien amatos kaa tamponus ieliek jo ir soskas

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:34, pirms 3 gadiem
Bet nu kirbju babulim tas putru spainis tads nedaudz ieruudzis

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:34, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Retu reizi lonjka ko sakarigu pateica, tiesham nav dzirdets ka soskam maksatu mazak tikai tapec ka soska! Patiesiba, tiesi preteji, soskam attieciba prer vechiem ir priekshrocibas uz karjeras kapnem, smukinas biezi vien amatos kaa tamponus ieliek jo ir soskas
Latvijas ārlietu ministrijā ari puikiņi tā karjeru taisa😀😀😀

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:34, pirms 3 gadiem
Vieglatlētikā parasti ir ātrākie pēc laika, bet te kādas vietas skatās
Karoč tas šorttreks

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:35, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Vieglatlētikā parasti ir ātrākie pēc laika, bet te kādas vietas skatās
Karoč tas šorttreks
Shorttreks ir tiesam baigais mesls, ipashi jau kad tiesnesi piesledzas

  -1 [+] [-]

, 2022-02-09 13:36, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Shorttreks ir tiesam baigais mesls, ipashi jau kad tiesnesi piesledzas
daudz aizraujosaks,jau ir nekā skatīties parastu pedālu mīšanu 5 h pa šoseju vai maratonu

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:38, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Bet nu kirbju babulim tas putru spainis tads nedaudz ieruudzis
Diez kas nav tādā vecumā vienai dzīvot..tāpēc jau jūk prātā😀😀😀

  +1 [+] [-]

, 2022-02-09 13:39, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: daudz aizraujosaks,jau ir nekā skatīties parastu pedālu mīšanu 5 h pa šoseju vai maratonu
Ar tiem maratoniem un richukiem ir taa, ja nekaa cita nav, var uzslegt fonaa ka radio BET tur vajag zinoshu komentetaju, piemeram kaa jevrosporta tas richuku vecis kursh tev pastastis par vietejo arhitekturu, inovacijam richuku nozare, treninu niansem, komandam uttt un tad jau uz pedejiem 20km piesledzies nopietnak

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:40, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Shorttreks ir tiesam baigais mesls, ipashi jau kad tiesnesi piesledzas
Vispār diezgan interesants sporta veids, jo šeit jebkurš var cīnīties par medaļu

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:40, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Diez kas nav tādā vecumā vienai dzīvot..tāpēc jau jūk prātā😀😀😀
Ar shito shmovid festivaalu galigi kompostaa aizgajusi, taa ir ka sava burbuli dzivo

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:41, pirms 3 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Vispār diezgan interesants sporta veids, jo šeit jebkurš var cīnīties par medaļu
Man skiet apli vajadzetu nedaudz lielaku, taisni garaku, citadi isajas distances favoriti iziet vadiba un ja nenoliek uz muti pa 90% viss skaidrs

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:43, pirms 3 gadiem
Vispar civilizetaja pasaule tiesham vel ir kkada dzimumu nevienlidziba? Nu es nerunaju par sjerraleones ciltim un papuasu kanibaliem...

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:45, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Ar shito shmovid festivaalu galigi kompostaa aizgajusi, taa ir ka sava burbuli dzivo
Šodien ari tu sakarīgi spried😉

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:47, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Šodien ari tu sakarīgi spried😉
Satigas brokastes un shtengra kapij
Tagad gaidu kamanu diveniekus, ja tur nebuus medaalis, pinzelei aka otai galvu atraushu

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:48, pirms 3 gadiem
Diveniekiem sacenes ir kadreiz 4 braucieni bijusi?

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:49, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Satigas brokastes un shtengra kapij
Tagad gaidu kamanu diveniekus, ja tur nebuus medaalis, pinzelei aka otai galvu atraushu
Ja tur nav medālis,tad Siguldas trase jājauc nost😀😀

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:49, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Lai nāk feministes ar mani kopā grāvjus rakt..tad nesmiešos.lai uznes kartupeļu maisu man uz 7 stāvu.tad atzīšu to līdztiesību.a tā tā ir tikai tukša tiršana😀nezinu nevienu vietu,kur sievietei maksātu mazāk ti tāpēc ka sieviete...visur,kur es zinu,maksā par amatu ne par dzimumu.tāpēc manā skatījumā viss tas feminisms ir tukša tiršana.
pat ironija izpaliek, kad konservatīvs mačo vecis paziņo, ka feminisms ir tukša iršana ko tie bābieši vispār iedomājas, nu nav viņi vienlīdzīgi, jo ir fiziski vājāki un vispār, man dažiem zināmiem civlēkiem ir tā, tā tad tā ir pilnīgi visur vēljovairāk sametās tavu meituku žēl.

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:50, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Ja tur nav medālis,tad Siguldas trase jājauc nost😀😀
Koiva ar baanusi jau pec pchenguchangas teica ka braukshot deelus raut ara

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:53, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Satigas brokastes un shtengra kapij
Tagad gaidu kamanu diveniekus, ja tur nebuus medaalis, pinzelei aka otai galvu atraushu
nu beidz,divniekos gandrīz jau vinnējam fričus PK kopv.
tas ir augstvērtīgāk nekā šitās vienas popsas sacenes

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:53, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: pat ironija izpaliek, kad konservatīvs mačo vecis paziņo, ka feminisms ir tukša iršana ko tie bābieši vispār iedomājas, nu nav viņi vienlīdzīgi, jo ir fiziski vājāki un vispār, man dažiem zināmiem civlēkiem ir tā, tā tad tā ir pilnīgi visur vēljovairāk sametās tavu meituku žēl.
Bet vai tad sievietem Latvija ir liegts darit visu to pashu ko vechiem? Ja fiziski spej, ej kaut strojka vai autoservisa strada, uz furem ari soskas brauc. Maksa cik zinu pec amata vai padarita nevis dzimuma. Ne juridiski ne kaa citadi soskas tak nav ierobezhotas vai diskriminetas, drizak preteji

Juus kko ieksha nelaizh, kko nelauj darit, kads likums jus ierobezho vai diskrimine? Nu staasti
Un es nerunaju par lonjkas vervelejumiem vai citu ne parak gudru vechu personiskiem izteikumiem vai aizspiedumiem BET par reaalo situaciju valste gan no juridiska gan no reala aspekta

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:53, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: pat ironija izpaliek, kad konservatīvs mačo vecis paziņo, ka feminisms ir tukša iršana ko tie bābieši vispār iedomājas, nu nav viņi vienlīdzīgi, jo ir fiziski vājāki un vispār, man dažiem zināmiem civlēkiem ir tā, tā tad tā ir pilnīgi visur vēljovairāk sametās tavu meituku žēl.
Es jau tev reiz atbildēju-uztaisi savu un tad želo cik gribi..kārtējo reizi no tevis tukša tiršana😀😀😀
Pareizi hulis pateica.šodien nekur neviena netiek apbižota ti tāpēc ka ir sieviete..pati vismaz apjēdz kādus murgus raksti.
Meičas hoķi spēlē,futeni,brauc ar močiem,armijā dien...ko vēl tev vajag?tieši tev?jo absolūtais vairums sieviešu ir laimīgas un apmierinātas ar dzīvi...

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:55, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Diez kas nav tādā vecumā vienai dzīvot..tāpēc jau jūk prātā😀😀😀
ja vīrietis "tādā" vecumā dzīvo viens, tad ar saki, ka diez kas nav un gan jau nabadziņš jūk prātā? bet jā, protams, feminisms ir slima suņa murgi

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:55, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Koiva ar baanusi jau pec pchenguchangas teica ka braukshot deelus raut ara
Un ko ta neaizbrauca??iedeva foru līdz Pekinai?

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:56, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Un ko ta neaizbrauca??iedeva foru līdz Pekinai?
Gan jau ota shos apvardoja

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:58, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ja vīrietis "tādā" vecumā dzīvo viens, tad ar saki, ka diez kas nav un gan jau nabadziņš jūk prātā? bet jā, protams, feminisms ir slima suņa murgi
Kāda starpība vīrietis vai sieviete???nav normāli tādā vecumā būt vienam un bez bērniem.un vēl mācīt citus.vai just citiem līdz.kā var kaut ko spriedelēt,ja neko nejēdz no tēmas.
Feminisms ir galvas slimība.es tiešām neredzu kur un kā sievietes tiek ierobežotas attiecībā pret vīriešiem.NEREDZU

     [+] [-]

, 2022-02-09 13:59, pirms 3 gadiem
Eee a kur pazudis tas musu pashu Putins? Tur uz ipashvarda ipatnibam vien var labu haipu sacelt

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:00, pirms 3 gadiem
Feministes tāpat kā ped.iņi...viss viņiem ir,bet brēkt vajag vairāk par visiem..kārtējo reizi pierādās ka amerikāņu tanku ienākšana Eiropā 1945 gadā turpina nest Eiropas tautām nelaimi😉

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:01, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Feministes tāpat kā ped.iņi...viss viņiem ir,bet brēkt vajag vairāk par visiem..kārtējo reizi pierādās ka amerikāņu tanku ienākšana Eiropā 1945 gadā turpina nest Eiropas tautām nelaimi😉
A kas tur tajos tankos bija, pedini un feministes kurus izsedinaja krasta um tanki aizbrauca apakalas?

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:02, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Gan jau ota shos apvardoja
Lab,džekiem vēl kaut kas izskatās..bet principā visa tā sistēma tur sapuvusi..kamanas bez sasniegumiem,skeletonā vienas ģimenes bizness..bobos vēl kaut kā..

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:03, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Es jau tev reiz atbildēju-uztaisi savu un tad želo cik gribi..kārtējo reizi no tevis tukša tiršana😀😀😀
Pareizi hulis pateica.šodien nekur neviena netiek apbižota ti tāpēc ka ir sieviete..pati vismaz apjēdz kādus murgus raksti.
Meičas hoķi spēlē,futeni,brauc ar močiem,armijā dien...ko vēl tev vajag?tieši tev?jo absolūtais vairums sieviešu ir laimīgas un apmierinātas ar dzīvi...
tu, būdams vecis, saki sievietei, kas regulāri izjūt atšķirību attieksmē tikai tāpēc, ka ir sieviete, ka nekas tāds neeksistējot. bet murgus rakstot es.. lai nu tā būtu es kopumā esmu pat ļoti apmierināta un laimīga ar savu dzīvi, man tas gan neliedz saskatīt problēmas. starpcitu, visu to, ko tu sadrukāji sievietes var darīt tikai un vienīgi pateicoties feminismam, pat 100 gadu nav pagājuši, kad sieviete lielos vilcienos bija tikai bērnu mašīna un uzšaut viņai pa muti, ja kko ne tā pukstēja, bija pilnīga norma.

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:05, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: A kas tur tajos tankos bija, pedini un feministes kurus izsedinaja krasta um tanki aizbrauca apakalas?
Tankos gan jau ka īsti vīri bija..šitie āksti jau tik ar muti braukt māk...tankā vajag īstus vīrus..bet aiz tankiem redz kads ienāca..feministi,lgbt,blm ...pie hičas nekas tāds nenotiktu.un pie krieviem ar nebūtu.😉

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:05, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Lab,džekiem vēl kaut kas izskatās..bet principā visa tā sistēma tur sapuvusi..kamanas bez sasniegumiem,skeletonā vienas ģimenes bizness..bobos vēl kaut kā..
Nu veel dzivas ir 4 medalas rene, ja panems, tad isti nebus ko vainot sistemu!
Kamamas ir masveidiba, kadri nak un iet bet vieta tuksha nepaliek. Vot skeletona tiesham bedu ieleja, dukuru mafija aizies penzija un tad otu ar ledus formulu vares uz ragavam sedinat

Bobos ir kriize um panika, aiz kibja neka nav

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:06, pirms 3 gadiem
Vecmeita

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:09, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tu, būdams vecis, saki sievietei, kas regulāri izjūt atšķirību attieksmē tikai tāpēc, ka ir sieviete, ka nekas tāds neeksistējot. bet murgus rakstot es.. lai nu tā būtu es kopumā esmu pat ļoti apmierināta un laimīga ar savu dzīvi, man tas gan neliedz saskatīt problēmas. starpcitu, visu to, ko tu sadrukāji sievietes var darīt tikai un vienīgi pateicoties feminismam, pat 100 gadu nav pagājuši, kad sieviete lielos vilcienos bija tikai bērnu mašīna un uzšaut viņai pa muti, ja kko ne tā pukstēja, bija pilnīga norma.
Kur tu izjūti to atškirību??kuro reizi jau prasu..es tiešām nevaru pat iedomāties..produktus no tevis nepērk?granulas katlam dārgāk tirgo?drēbes nepārdod?skolā nelaida?es tiešām nezinu
Ar to sišanu pa muti jau nu gan ir tā,kā pati sieviete nostāda.un kā tad ir ja sieviete sit vīrieti,skrāpē acis ārā?tad ir ok???
Tā ka manuprāt problēma nav dzimumā bet pašā cilvēkā.

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:09, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Lab,džekiem vēl kaut kas izskatās..bet principā visa tā sistēma tur sapuvusi..kamanas bez sasniegumiem,skeletonā vienas ģimenes bizness..bobos vēl kaut kā..
kamanu 21 medaļas PK nav sasniegums!

vēsturiski labākā sezona kamaniņniekiem

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:11, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: kamanu 21 medaļas PK nav sasniegums!

vēsturiski labākā sezona kamaniņniekiem
Ja bet tos blekishus vajag ari tagad os sazimet

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:12, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Kāda starpība vīrietis vai sieviete???nav normāli tādā vecumā būt vienam un bez bērniem.un vēl mācīt citus.vai just citiem līdz.kā var kaut ko spriedelēt,ja neko nejēdz no tēmas.
Feminisms ir galvas slimība.es tiešām neredzu kur un kā sievietes tiek ierobežotas attiecībā pret vīriešiem.NEREDZU
a, ja cilvēks vēlas būt viens, tad ar viņam tādam nevajadzētu būt? gribi būt viens, bet tāpēc, ka vecums kkāds, tad jāprecas, kaut negribi, jārada bērni, kaut negribi? jo ir tikai viens pareizais variants, kā būt? tu saki, ka nekur neredzi, ka sievietes tiek ierobežotas, tā visa esot galvas slimība. ja nedod dies, tavu meitu kāds ierobežos tikai tāpēc, ka viņa ir sieviete un viņa nāks pie tevis, tad ko tu viņai teiksi - ka viņa ir galvā slima, visu izdomā, jo nekas tāds neeksistē? tas, ka tieši tev ar kko nav bijusi saskare, nenozīmē, ka tas neeksistē, ceru, ka tik daudz taču saproti?

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:16, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Tankos gan jau ka īsti vīri bija..šitie āksti jau tik ar muti braukt māk...tankā vajag īstus vīrus..bet aiz tankiem redz kads ienāca..feministi,lgbt,blm ...pie hičas nekas tāds nenotiktu.un pie krieviem ar nebūtu.😉
īstie vīri un bābas, kuras par visu nemierā labi ļoņa volodja, lai tev jauka diena, man šī neauglīgā saruna apnika.

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:18, pirms 3 gadiem
Shitc saak!

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:23, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Kur tu izjūti to atškirību??kuro reizi jau prasu..es tiešām nevaru pat iedomāties..produktus no tevis nepērk?granulas katlam dārgāk tirgo?drēbes nepārdod?skolā nelaida?es tiešām nezinu
Ar to sišanu pa muti jau nu gan ir tā,kā pati sieviete nostāda.un kā tad ir ja sieviete sit vīrieti,skrāpē acis ārā?tad ir ok???
Tā ka manuprāt problēma nav dzimumā bet pašā cilvēkā.
tad, kad tevi kāds būs izvarojis, tad parunāsim. es pat nerunāju tikai par sevi, bet man nav pilnīgi neviena draudzene, kura nav uz savas ādas izjutusi vieglāku vai smagāku vardarbību. bet nu gan jau mēs visas kkādas nepareizas un slimas, tāpēc tā un nebrīnies, ka tev neviena sieviete neko nestāsta un tu neko nezini, pazītu tevi dzīve, ar neko nestāstītu, jo apmēram var nojaust, ko dabūsi pretī.

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:29, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: a, ja cilvēks vēlas būt viens, tad ar viņam tādam nevajadzētu būt? gribi būt viens, bet tāpēc, ka vecums kkāds, tad jāprecas, kaut negribi, jārada bērni, kaut negribi? jo ir tikai viens pareizais variants, kā būt? tu saki, ka nekur neredzi, ka sievietes tiek ierobežotas, tā visa esot galvas slimība. ja nedod dies, tavu meitu kāds ierobežos tikai tāpēc, ka viņa ir sieviete un viņa nāks pie tevis, tad ko tu viņai teiksi - ka viņa ir galvā slima, visu izdomā, jo nekas tāds neeksistē? tas, ka tieši tev ar kko nav bijusi saskare, nenozīmē, ka tas neeksistē, ceru, ka tik daudz taču saproti?
Ja cilvēks negrib bērnus..viņš toč ir slims...iedomājies cik smagi ir tiem kas grib,bet daba nedod..a te viena mamzele negrib..egoistiska,tik uz sevi centrēta mamzele.tas pats ari par vīriešiem.egoisti,narcisi.jo bērns ir jāmīl,viņš paņem visu tavu laiku un sirdi.a egoists to nemaz nexpēj dot.viņš mīl tikai sevi-svēto pareizo,vienīgo.priekš kam tādam bērni..

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:31, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: kamanu 21 medaļas PK nav sasniegums!

vēsturiski labākā sezona kamaniņniekiem
Olimpiskajā sezonā pk nav neko vērts..to jau pie biatlona teicu..a sezonas galvenajos mačos tukša kopa...un izskatās,ka divniekos ar var palikt bešā..

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:31, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Ja cilvēks negrib bērnus..viņš toč ir slims...iedomājies cik smagi ir tiem kas grib,bet daba nedod..a te viena mamzele negrib..egoistiska,tik uz sevi centrēta mamzele.tas pats ari par vīriešiem.egoisti,narcisi.jo bērns ir jāmīl,viņš paņem visu tavu laiku un sirdi.a egoists to nemaz nexpēj dot.viņš mīl tikai sevi-svēto pareizo,vienīgo.priekš kam tādam bērni..
man ir savi iemesli, bet paldies, ka mani apsaukāji, tev tas piestāv.

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:35, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: man ir savi iemesli, bet paldies, ka mani apsaukāji, tev tas piestāv.
Tevi apsaukāju?pasarg dievs.tikai atbildēju ko domāju par cilvēkiem kuri negrib bērnus.nevis kuri nevar,bet tieši negrib.ar tevi tur nebija nekāda sakara.

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:36, pirms 3 gadiem
Kas pa sviestu, ka Bērziņam no otrās rindas jāstartē?

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:36, pirms 3 gadiem
Apsveicu ar koceni!!!!
Gg, paldies, ezzz!!!!
Ari stafete nograbes, pinzele lai te neradas

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:38, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Apsveicu ar koceni!!!!
Gg, paldies, ezzz!!!!
Ari stafete nograbes, pinzele lai te neradas
Stafetē jau nevar nograbēt.tur nav tik daudz komandu
Bet ko var gribēt ja četrgades galvenajos mačos treneris par politiku uztraucas,ne par sportu😀

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:39, pirms 3 gadiem
Nav jauda tiem musejiem shortijiem
Zaude nevis kkada kontaktu cina bet BEZ VARIANTIEM atruma deel

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:39, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Stafetē jau nevar nograbēt.tur nav tik daudz komandu
Bet ko var gribēt ja četrgades galvenajos mačos treneris par politiku uztraucas,ne par sportu😀
Kaa nevar? Medalas 3 bet pretendenti 5. Aut un ger par zeltu. Vanjkas ar musejiem un italiem par bronzu. Pahodu paliks 5.

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:40, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: man ir savi iemesli, bet paldies, ka mani apsaukāji, tev tas piestāv.
Bērni ir dabas dots brīnums.jebkurai dzīvai būtnei.frminisms un lgbt iestājas pret dabu..ko tur vēl teikt...

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:41, pirms 3 gadiem
Dingosunciitim Trakumseerga rakstīja: Kaa nevar? Medalas 3 bet pretendenti 5. Aut un ger par zeltu. Vanjkas ar musejiem un italiem par bronzu. Pahodu paliks 5.
Tad būtu jāatkāpjas visiem,kas saistīti ar kamanu sportu...

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:43, pirms 3 gadiem
Kamaniņās pilnīgs bezcers. 0,2 sekundes līdz bronzai ir daudz

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:44, pirms 3 gadiem
Rubenim politikā jāiet.nevis ar izlasi jānodarbojas..sportā tas bieži pierādās-nav ko muti lieki virināt..

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:45, pirms 3 gadiem
Shitc un Pluminieks out!!!

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:46, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Rubenim politikā jāiet.nevis ar izlasi jānodarbojas..sportā tas bieži pierādās-nav ko muti lieki virināt..
Taa jau bija labs, nosverts un prata sanemties lielajiem machiem!

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:48, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Olimpiskajā sezonā pk nav neko vērts..to jau pie biatlona teicu..a sezonas galvenajos mačos tukša kopa...un izskatās,ka divniekos ar var palikt bešā..
kā ta nav svarīgi?
friči pat iesniedza protestu ,kad viņus vienā diskvalificēja un pēc tam attaisnoja,kad Šici vēl bija PK līderi

rūp viņiem arī PK

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:48, pirms 3 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Tomēr Bērziņš mācēja izmantot savu iespēju
Turklāt 2 reizes pēc kārtas

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:49, pirms 3 gadiem
Dukuriem jau ari nekas labaks par koceni nebriest

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:50, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Tevi apsaukāju?pasarg dievs.tikai atbildēju ko domāju par cilvēkiem kuri negrib bērnus.nevis kuri nevar,bet tieši negrib.ar tevi tur nebija nekāda sakara.
"a te viena mamzele negrib..egoistiska,tik uz sevi centrēta mamzele" jā, ļoti vispārigi turpmāk zināšu, ka "egoistiska mamzele" ir kompliments, nevis apsaukāšanās un kā jau teicu, tu nezini iemeslus kāda negribēšanai, bet viedoklis tev gatavs. tu tik galvenais savā iedomībā nenovelies no tā "high horse", dikti augsts viņš tev, būs sāpīgi.

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:53, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: kā ta nav svarīgi?
friči pat iesniedza protestu ,kad viņus vienā diskvalificēja un pēc tam attaisnoja,kad Šici vēl bija PK līderi

rūp viņiem arī PK
Rūpēt varbūt ari rūp.bet viss tiek pakārtots os.var būt gan formas bedre,gan ar ragavām ķimiķots.ko dod PK,ja OS izskatās būs pilnīgs fiasko?man šābrīža rezultāti velk uz izgāšanos.

     [+] [-]

, 2022-02-09 14:55, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: "a te viena mamzele negrib..egoistiska,tik uz sevi centrēta mamzele" jā, ļoti vispārigi turpmāk zināšu, ka "egoistiska mamzele" ir kompliments, nevis apsaukāšanās un kā jau teicu, tu nezini iemeslus kāda negribēšanai, bet viedoklis tev gatavs. tu tik galvenais savā iedomībā nenovelies no tā "high horse", dikti augsts viņš tev, būs sāpīgi.
Mamzele-kapēc domā to tieši par sevi?es tā nosauktu jebkuru egoistisku,uz sevi centrētu sievišķi.tevi nepazīstu..tātad nebija iemesla tevi tā apzīmēt.nu bet ja pati tā sajūti sevi-nu ko es tur varu palīdzēt?

     [+] [-]

, 2022-02-09 15:14, pirms 3 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Mamzele-kapēc domā to tieši par sevi?es tā nosauktu jebkuru egoistisku,uz sevi centrētu sievišķi.tevi nepazīstu..tātad nebija iemesla tevi tā apzīmēt.nu bet ja pati tā sajūti sevi-nu ko es tur varu palīdzēt?
ko locies, kā tāds zutis? "īstiem vīriem" nu galīgi nepiestāv. "te viena" norāda uz ko? uz huli varbūt? bet nu labi, dzīvo mierā, neko jaunu jau šodien par tevi neuzzināju, ja nu vienīgi varbūt nedomāju, ka tik ļoti krančveidīgais sunītis esi - uzrej un tad ātri slēpjas aiz krūma