Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Ludvigs triumfē kamaniņu sacīkstēs, Aparjods noslīd uz piekto vietu

Emils Ozerinskis

Ludvigs triumfē kamaniņu sacīkstēs, Aparjods noslīd uz piekto vietu
Johaness Ludvigs. Foto: EPA/Scanpix

Sadalīts pirmais medaļu komplekts Pekinas ziemas olimpisko spēļu programmā renes sporta veidos. Par čempionu kamaniņu sportā vīriem kļuva Vācijas pārstāvis Johaness Ludvigs, savukārt Latvijai augstāko vietu ieņēma Kristers Aparjods, sacensības noslēdzot piektajā pozīcijā.

Pekinas olimpisko spēļu zelta medaļu kamaniņu sportā izcīnīja Johaness Ludvigs, kurš uzvarēja trījos no četriem braucieniem, nosargājot savu pārsvaru pār austrieti Volfgangu Kindlu, atnesot Vācijas delegācijai pirmo zelta medaļu ledus trasē.

• Itālijas kamaniņu sportam izdevies gūt pirmo medaļu kopš izcilā Armīna Cīglera panākumiem. Ar stabilu braukšanu bronzas medaļu vīru kamaniņu sporta sacensībās nodrošināja Dominiks Fišnallers.

Kristers Aparjods cīņā par olimpiskajām medaļām iesaistīties nespēja, jo kopumā trijos no četriem braucieniem Latvijas izlases pirmajam numuram neizdevās atšifrēt 13. virāžas noslēpumu. Lai gan ceturtajā braucienā siguldietis turējās priekšā vācietim Fēliksam Loham, tomēr rupja kļūda lika atkāpties uz piekto vietu.

• Ļoti labu stabilitāti savā olimpiskajā debijā nodemonstrēja Latvijas kamaniņu izlases jaunākais dalībnieks Gints Bērziņš. Viņš gan saspringtā cīņā piekāpās pieredzes daudz bagātākajam vācietim Maksam Langenhānam, tomēr ceturtais brauciens arī Bērziņam bija pietiekami solīds, Bērziņam četru baurcienu summā iegūstot septīto vietu.

• Phončhanas spēļu čempions Dāvids Gleišers Pekinā nostartēja pavisam neveiksmīg, netiekot pat labāko desmitniekā un ierindojoties vien 12. vietā. Neveicās arī viņa brālim Niko Gleišeram, kurš ceturtajā braucienā krita un nonāca vēl zemāk - 15.

• Pēc pieticīga snieguma sacensību pirmajā dienā, trešais un ceturtais brauciens Artūram Dārzniekam padevās krietni sekmīgāks. Latvijas kamaniņu izlases trešais dalībnieks savās otrajās olimpiskajās spēlēs ieņēma 18. vietu, par sešām pozīcijām uzlabojot savu Pjončhanā iespēto rezultātu.

Rītdien savas sacensības uzsāks kamaniņu dāmas. Pirmais brauciens norisināsies pulksten 13:50 pēc Latvijas laika.

Pekinas olimpiskās spēles, kamaniņu sports vīriešiem

VSportistsValstsLaiks
1.J. LudvigsVācija3:48.735
2.V. KindlsAustrija+0.160
3.D. FišnallersItālija+0.951
4.F. LohsVācija+1.143
5.K. AparjodsLatvija+1.318
6.M. LangenhānsVācija+1.357
7.G. BērziņšLatvija+1.438
8.K. MazdzersASV+2.642
9.R. RepilovsROC+2.899
10.S. PavličenkoROC+2.914
18.A. DārznieksLatvija+4.974

Piedalījās 34 sportisti.

Noderīgas saites:

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

  +6 [+] [-]

, 2022-02-06 16:03, pirms 3 gadiem
Kristers diemžēl ...
Nu neko. Jāgaida nākamās OS. Tomēr mūsu puiši vēl ļoti jauni. A šeit medaļas dabūja ļoti pieredzējuši džeki

  +6 [+] [-]

, 2022-02-06 16:06, pirms 3 gadiem
Es domāju ka ļoti labi tāpat. malači! Protams gribējās jau to bronzu

  +8 [+] [-]

, 2022-02-06 16:06, pirms 3 gadiem
Priecē, ka Bērziņš ielika visiem racējiem

  +6 [+] [-]

, 2022-02-06 16:06, pirms 3 gadiem
Tīri nervi. Fišnallers nobrauca visus braucienus stabili, Aparjods neizturēja. Žēl, bija ļoti reāla iespēja. Jācer uz nākošo ciklu, jo reāli ir viņš olimpiskā čempiona materiāls.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-06 16:08, pirms 3 gadiem
Kārtējo reizi mūs pieviļ clutch gēns un aukstasinības trūkums
Marš pie 3x3 un Štromberga uz konsultācijām, jo tie, šķiet ir vienīgie pašmāju sportisti, kuriem ar to problēmu nav!

  +7 [+] [-]

, 2022-02-06 16:08, pirms 3 gadiem
Tāda laža brauciena beigās, kā nevienam no top8 vismaz. Laikam jau pārdega... . Bērziņš super!

  -3 [+] [-]

, 2022-02-06 16:08, pirms 3 gadiem
Buuu

  +7 [+] [-]

, 2022-02-06 16:09, pirms 3 gadiem
Jāsaka godīgi, tada rūgtuma piegarša palika. Vienigais no top 6 kas visos 4 braucienos pieļāva acīmredzamas kļūdas. Butu kaut 2 braucieni no 4 butu arī medaļa. Bet reāli skatoties pat ar labu 4. Braucienu bronzai būtu par īsu. Italis malacis. Diemžēl latviešu sportisti izšķirošajos brīžos vienmēr pārdeg. Ta ir slimība
Slēpts komentārs: gunnars

  +1 [+] [-]

, 2022-02-06 16:10, pirms 3 gadiem
Sadega puika,bet rīmeni klausīties ir pasmagi,priekš komentetāja pārāk uz emocijam vecis,brīžiem pilnigi aizpeld, vārās ka putras katls....Viņš 5 sekundžu laikā pasaka cik ir brāļi māsas mazbērni un ko viņi dara

  +2 [+] [-]

, 2022-02-06 16:11, pirms 3 gadiem
Pieredze, pieredze un vēlreiz pieredze...

 +10 [+] [-]

, 2022-02-06 16:12, pirms 3 gadiem
LTV ir bomži, citas televīzijas jau sen būt atlaiduši Rīmeni. Teikt pirms mūsējā starta, ka max no atlikušajiem sportistiem tikai viens var kļūdīties. Protams, ka vienīgais kļūdījās Kristers. Bet nu izskatās, ka medaļa tāpat nebūtu, ja pat pēdējā braucienā nebūtu kļūdas.
Bērziņš ir liels malacis. 19 gados būt top7 tas ir super!

  -3 [+] [-]

, 2022-02-06 16:12, pirms 3 gadiem
Ja galva būtu kartibā, zelts garantēts būtu. To pirmais brauciens līdz kļudai parādīja.
Kā var pārdegt, ja tur skatītaju nav, brauc ka treniņos...

  +1 [+] [-]

, 2022-02-06 16:12, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Jāsaka godīgi, tada rūgtuma piegarša palika. Vienigais no top 6 kas visos 4 braucienos pieļāva acīmredzamas kļūdas. Butu kaut 2 braucieni no 4 butu arī medaļa. Bet reāli skatoties pat ar labu 4. Braucienu bronzai būtu par īsu. Italis malacis. Diemžēl latviešu sportisti izšķirošajos brīžos vienmēr pārdeg. Ta ir slimība
Ari citos sporta veidos,rietumnieciskie mentāli ir stiprāki...aparjods bija liesmās...

  +4 [+] [-]

, 2022-02-06 16:13, pirms 3 gadiem
Kopumā prieks par mūsējiem. Īpaši pozitīvi varu izcelt 2 lietas.
1) Pirmais septītnieks ar lielu atrāvienu no pārējiem un ļoti patīkami ka dominējošā septītniekā ir divi mūsējie un abi jauni.
2) Bērziņa stabilitāte 19 gadu vecumā. Bērziņš ļoti patīkami pārsteidza. Krist treniņos katru dienu un aizvadīt pēc tam 4 labus braucienus galvenajās sacensībās. Nepieļāva nevienu nopietnu kļūdu.
Saprotams ka pats Aparjods gribēja ko vairāk un bija cerības uz medaļām. Tikai jāatšķir tie, kuriem medaļas prognozē (M. Dukurs, Šici) un tos, kuri ir pretendenti uz medaļām , bet nav galvenie favorīti.
Pirms OS vēlējos, lai Aparjodam TOP-6, Bērziņam TOP-10, Dārzniekam TOP-15.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-06 16:13, pirms 3 gadiem
klasiski atkal neizturēja spriedzi, kā jau visos sporta veidos mums. Protams rezultāts itkā labs, bet......šī bija laba iespēja iegūt bleķi, nav labi atlikt pjedestāla cerības uz citiem renes sporta veidiem, bet laikam jau nekas neatliek, kā atkal cerēt.....
Slēpts komentārs: LUKA GOAT MVP

  -1 [+] [-]

, 2022-02-06 16:16, pirms 3 gadiem
marcelloo21 rakstīja: Sadega puika,bet rīmeni klausīties ir pasmagi,priekš komentetāja pārāk uz emocijam vecis,brīžiem pilnigi aizpeld, vārās ka putras katls....Viņš 5 sekundžu laikā pasaka cik ir brāļi māsas mazbērni un ko viņi dara
Paklausies auziņu un tad uzrakst šito vēlreiz

  -2 [+] [-]

, 2022-02-06 16:17, pirms 3 gadiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: SC idiņi visus gadus raksta ka renes šļūcēji tas nav nopietns sports, bet pienāk OS un visi no renes šlūcejiem gaida medaļas jo nekur citur latviešiem nesīd ha ha. Stulba tauta??? Nē, es pat teiktu debīla
visa Siguldas spridzinātāju brigāde kā piekaltuši pie TV skatās nenopietno sportu

  +4 [+] [-]

, 2022-02-06 16:18, pirms 3 gadiem
nedomāju, ka sadega. Manuprāt, vnk netika atkosta trase.

  +8 [+] [-]

, 2022-02-06 16:18, pirms 3 gadiem
gunnars rakstīja: Kristers pārdega.... neviens normāls brauciens.... pilnīgi negatavs olimpiadei..... kur psihologi skatās?
Tak 23 gadi tik vēl. Viņš vēl pasaules kausā nebij debitējis, kad itālis jau OS 6. vietu bija izcīnījis. Gleišeram ar savu pieredzi divi braucieni reāla katastrofa, savādāk potenciāls TOP3. Lohs ar netika medaļās ar savu milzīgo pieredzi un vāciešu iespējām. No TOP10 tik letiņi un Langenhāns U23. Pārējie pensīši ar labu pieredzi gan OS, gan neskaitāmos PK posmos.

  +7 [+] [-]

, 2022-02-06 16:19, pirms 3 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: LTV ir bomži, citas televīzijas jau sen būt atlaiduši Rīmeni. Teikt pirms mūsējā starta, ka max no atlikušajiem sportistiem tikai viens var kļūdīties. Protams, ka vienīgais kļūdījās Kristers. Bet nu izskatās, ka medaļa tāpat nebūtu, ja pat pēdējā braucienā nebūtu kļūdas.
Bērziņš ir liels malacis. 19 gados būt top7 tas ir super!
Varēja Rīmens mierīgi pāriet uz viašrotu un komentēt savu mīļo tenisu no rīta līdz vakaram cauru gadu

  +1 [+] [-]

, 2022-02-06 16:20, pirms 3 gadiem
Piekrītu, ka Pekinas trase neiemīlēja Kristeru...

  +2 [+] [-]

, 2022-02-06 16:20, pirms 3 gadiem
Kā parasti izšķirošā braucienāi Pirmā mūsu cerētā medaļa kamaniņās paliek Alpu valstīs.Atklāti sakot,pat nekļūdoties pēdējā braucienā Aparjods paliktu tikai ceturtajā vietā un tad būtu vēl sāpīgākInteresanti,ko treneri tagad liks komandu cīņā?Kristers ātrāks,Gints stabilāks un komandu cīņā stabilāks braucējs manuprāt vērtīgāks par ātru.Pie tam ātrumā Gints nemz tik daudz neatpaliek.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-06 16:21, pirms 3 gadiem
Paši jau tieca, ka trase atkosta un viss skaidrs, ka pašos vaina. Intervijās tā izskanējq...

  +2 [+] [-]

, 2022-02-06 16:22, pirms 3 gadiem
Nervu bende rakstīja: klasiski atkal neizturēja spriedzi, kā jau visos sporta veidos mums. Protams rezultāts itkā labs, bet......šī bija laba iespēja iegūt bleķi, nav labi atlikt pjedestāla cerības uz citiem renes sporta veidiem, bet laikam jau nekas neatliek, kā atkal cerēt.....
jā, jā, mūsējie nekad neiztur spriedzi. Arī Štrombergs 2x, arī Kovals un Vasiļevskis, arī iepr. Olimpiskajās spēlēs kamaniņnieki.
Varbūt arī vajag ieraudzīt lietas, kur noticis kaut kas labs un negaidīts, nevis koncentrēties tikai uz reizēm, kad mūsējiem neveicas vai nesanāk

     [+] [-]

, 2022-02-06 16:23, pirms 3 gadiem
ej dillēs rakstīja: Piekrītu, ka Pekinas trase neiemīlēja Kristeru...
bet tas tak ir galīgi nenopietni,ja uz to "4gades lielāko notikumu" pirmā iepazīšanas ar trasi ir 3 mēnešus pirms gonkām

OS trases ir jācēļ ātrāk
Slēpts komentārs: huy

     [+] [-]

, 2022-02-06 16:25, pirms 3 gadiem
Savtīgais-Igijs rakstīja: Kārtējo reizi mūs pieviļ clutch gēns un aukstasinības trūkums
Marš pie 3x3 un Štromberga uz konsultācijām, jo tie, šķiet ir vienīgie pašmāju sportisti, kuriem ar to problēmu nav!
Precīzi! “Visu vai neko”, “Tagad vai nekad”…🤦‍♂️ Bet Kristers trasi neatkoda,šaubos, ka pārdega.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-06 16:28, pirms 3 gadiem
Bet būsim atklāti, arī bez kļūdas nebūtu bronza, jo bijai tikai 0,043 priekšā Loham.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-06 16:28, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet tas tak ir galīgi nenopietni,ja uz to "4gades lielāko notikumu" pirmā iepazīšanas ar trasi ir 3 mēnešus pirms gonkām

OS trases ir jācēļ ātrāk
neīdi, gan jau kādu medaļu sašļūks! tak tikai pirmā rene bija. vēl pāris iespējas priekšā

  -1 [+] [-]

, 2022-02-06 16:28, pirms 3 gadiem
PUJENE rakstīja: Tieši otrādi-domāju,ka gāja uz risku ar gludākām slidām un tāpēc aizgāja šķērsām.Par pārdegšanu nevar būt nekādu runu,tikai risks.Dīvāna eksperts nebija kļūdījies-Kristera olimpiāde būs nākošā,Gintam arī-MALAČI
Diez vai pirms pēdējā brauciena var tā mainīt slidas..

  +1 [+] [-]

, 2022-02-06 16:29, pirms 3 gadiem
Žēl Bērziņš, būtu palicis 6niekā būtu ticis pie kādiem 15tk valsts prēmijas kas pa ļaunu viņam nenāktu.. tagad paliek bešā!

  -2 [+] [-]

, 2022-02-06 16:31, pirms 3 gadiem
Kopumā labi, Bērziņš izcili, Aparjods....bija jāņem bronza.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-06 16:32, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: valstij jānosaka prioritātes! Katra futbollaukuma vietā jābūt šļūkātuvei. nav normāli ka mūsu 3. numurs gorās pa 20tajām vietām aiz visādiem tuksnešu puikām
psc ieciklējies uz to austrālieti. Tas austrālis starp citu ir arī savulaik uzvarējis pasaules kausa posmā U23. Jauniešu pasaules čempī top10 bijis. Tas, ka dzīvo Austrālijā, neizslēdz iespēju ņemt dalību ziemas sporta veidā un arī gūt kaut kādus panākumus. Tuksnešnieki mogulā zeltu paņēma. Pasākums jāver ciet.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-06 16:36, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: neīdi, gan jau kādu medaļu sašļūks! tak tikai pirmā rene bija. vēl pāris iespējas priekšā
kamaniņnieki tāpat lieli malači,pat ja te neizcīnīs nevienu medāli, vienalga teicama sezona

  -1 [+] [-]

, 2022-02-06 16:37, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: psc ieciklējies uz to austrālieti. Tas austrālis starp citu ir arī savulaik uzvarējis pasaules kausa posmā U23. Jauniešu pasaules čempī top10 bijis. Tas, ka dzīvo Austrālijā, neizslēdz iespēju ņemt dalību ziemas sporta veidā un arī gūt kaut kādus panākumus. Tuksnešnieki mogulā zeltu paņēma. Pasākums jāver ciet.
tas austrālis vairākus gadus ar mūsejiem trenējās...

     [+] [-]

, 2022-02-06 16:37, pirms 3 gadiem
Ir jau ok. Riskēja ,bet .....

     [+] [-]

, 2022-02-06 16:48, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: psc ieciklējies uz to austrālieti. Tas austrālis starp citu ir arī savulaik uzvarējis pasaules kausa posmā U23. Jauniešu pasaules čempī top10 bijis. Tas, ka dzīvo Austrālijā, neizslēdz iespēju ņemt dalību ziemas sporta veidā un arī gūt kaut kādus panākumus. Tuksnešnieki mogulā zeltu paņēma. Pasākums jāver ciet.
Tīri individuāli sasniegumi!
Līdzīgi kā Vihrovs vingrošanā!
Vingrošanā izcīnīja zeltu, sudrabu(Saproņenko, bet varam uzskatīt, ka esam starp vingrošanas valstīm?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-06 16:52, pirms 3 gadiem
Pēc pirmās dienas gribējās lai notur 4-6, un lai Kriters pacīnās par bronzu, bet kā ir tā ir. Jaunais Bērziņš labs.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-06 16:53, pirms 3 gadiem
PUJENE rakstīja: Tieši otrādi-domāju,ka gāja uz risku ar gludākām slidām un tāpēc aizgāja šķērsām.Par pārdegšanu nevar būt nekādu runu,tikai risks.Dīvāna eksperts nebija kļūdījies-Kristera olimpiāde būs nākošā,Gintam arī-MALAČI
Gaja uz risku visos 4 braucienos? Un visos 4 ietesa apmalēs? Man liekas tu esi tas divānu pirdējs

     [+] [-]

, 2022-02-06 17:15, pirms 3 gadiem
Man visvairāk žēl mūsu ceturtā braucēja...paņem uz olimpiādi nestabilu braucēju,bet veterānam neļauj skaisti pabeigt karjeru,kam tagad labāk?

  -2 [+] [-]

, 2022-02-06 17:18, pirms 3 gadiem
marcelloo21 rakstīja: Sadega puika,bet rīmeni klausīties ir pasmagi,priekš komentetāja pārāk uz emocijam vecis,brīžiem pilnigi aizpeld, vārās ka putras katls....Viņš 5 sekundžu laikā pasaka cik ir brāļi māsas mazbērni un ko viņi dara
Rīmenis vismaz pateica visu pareizi par Rubeni - ja Tev ir olas, tad ej par savu pārliecību līdz galam. Bet Mārtiņš olas Latvijā atstāja...

  +3 [+] [-]

, 2022-02-06 17:20, pirms 3 gadiem
Nograbeja

  +2 [+] [-]

, 2022-02-06 17:21, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: kamaniņnieki tāpat lieli malači,pat ja te neizcīnīs nevienu medāli, vienalga teicama sezona
Ja stafete nepanems top3, Siguldas trase jagrauj nost

     [+] [-]

, 2022-02-06 17:34, pirms 3 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Ja stafete nepanems top3, Siguldas trase jagrauj nost
Un jāizdukurē Dukuru !

     [+] [-]

, 2022-02-06 17:49, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet tas tak ir galīgi nenopietni,ja uz to "4gades lielāko notikumu" pirmā iepazīšanas ar trasi ir 3 mēnešus pirms gonkām

OS trases ir jācēļ ātrāk
Nē, OS vispār nav jādod valstīm bez trasēm. Citādi negodīgi sanāk pret pārējiem.
Ja grib, var būvēt trasi, kura tiek iekļauta starptautisko sacensību apritē vairākus gadus pēc kārtas, kur visiem tiek dotas iespējas apgūt trasi. Un tikai tad, kad šis punkts ir izpildīts, tad var pieteikties uz spēļu rīkošanu.
Citādi sanāk, ka uzbūvē priekš savējiem, pārējie var iet ieskrieties. Un kas pēc tam? Piemēram, D-Korejā tagad tā trase nevienam nav vajdzīga.

     [+] [-]

, 2022-02-06 18:03, pirms 3 gadiem
raivisss rakstīja: jā, jā, mūsējie nekad neiztur spriedzi. Arī Štrombergs 2x, arī Kovals un Vasiļevskis, arī iepr. Olimpiskajās spēlēs kamaniņnieki.
Varbūt arī vajag ieraudzīt lietas, kur noticis kaut kas labs un negaidīts, nevis koncentrēties tikai uz reizēm, kad mūsējiem neveicas vai nesanāk
Kovalu un Vasiļevski velti iepin. Viena vienīga reize un viss. Pēc tam vairs galīgi nekā nebija...

     [+] [-]

, 2022-02-06 18:07, pirms 3 gadiem
PUJENE rakstīja: Vai zini,kāpēc 3.braucienā pazuda ātrums,bet neietesa apmalē?-Slidas bija asākas.Aizgāja garām Loham un 4.braucienā nolēma riskēt-visu vai neko.Dīvāna pirdējs neesmu,bet ar kamanām sadzīvoju vismaz 27 gadus un kaut ko saprotu.Arī to.ka "ikviens karavīrs grib būt ģenerālis" un ,ja čalis savos 23 gados runā par pjedestālu,tad tā nav plātīšanās,bet apzināšanās par savām spējām un sezonas laikā ieguldīto darbu.Un tā ietešanās apmalēs bija ar minimālu laika zaudējumu(izņemot 4.braucienu),salīdzinot ar citiem.Tas norāda,ka ir pietiekamas iemaņas kamanu savaldīt.
3 brauciena vins ieskreja tieši taja apmale, kura irskreja ari pirmaja un otraja. Vai ari mes skatijamies citus braucējus?

     [+] [-]

, 2022-02-06 18:14, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: 3 brauciena vins ieskreja tieši taja apmale, kura irskreja ari pirmaja un otraja. Vai ari mes skatijamies citus braucējus?
Vecaa pujene bish iepuvusi

  -1 [+] [-]

, 2022-02-06 18:20, pirms 3 gadiem
Aparjodam līdzīgās situācijās parasti latvieši 9 gadījumos no 10 neizdara to, ka viņiem vajadzētu izdarīt... Tas nav nekas jauns, tas ir mentāli. Ir reti izņēmumi, taču tie tikai apstiprina šo likumsakarību. Bet pārmest mūsu abiem labākajiem nav iemesla, abi - Aparjods un Bērziņs - pierādīja, ka šobrīd ir pasaules elites līmeņa braucēji. Savu līmeni apliecināja arī Dārznieks, bet viņa plauktiņš allaž bijis zemāks.

     [+] [-]

, 2022-02-06 18:28, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet tas tak ir galīgi nenopietni,ja uz to "4gades lielāko notikumu" pirmā iepazīšanas ar trasi ir 3 mēnešus pirms gonkām

OS trases ir jācēļ ātrāk
Tas mājniekiem ir izdevīgi, jo vietējais skeketonists var iešļūkt medaļās un konkurenti 100% kļūdīsies vairāk.
Ja runā par bobsleju un kamaniņu sportu, tad tur jau viss atkarīgs no pašu sportistu meistarības pielāgoties trasei. Mūsējiem acīmredzot nesanāca pielāgoties trasei tik labi kā vēlētos, jo problēma bija pašā braukšanā nevis kamanu ātrumā.

     [+] [-]

, 2022-02-06 18:28, pirms 3 gadiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: SC idiņi visus gadus raksta ka renes šļūcēji tas nav nopietns sports, bet pienāk OS un visi no renes šlūcejiem gaida medaļas jo nekur citur latviešiem nesīd ha ha. Stulba tauta??? Nē, es pat teiktu debīla
Nav "nopietns" tādā ziņā, ka ar to nodarbojas ļoti maz sportistu skaits no apmēram 10 pasaules valstīm un kaut kādas tradīcijas var uzsākt tikai, ja valstī ir trase, protams ar retiem izņēmumiem. Bet diemžēl tādai mazai valstij kā mēs citur ir maz variantu iegūt medaļu, tāpēc priecājamies par tām pašām. Mums lielākoties ir varianti tikai katra jaunā OS sporta pirmsākumos + ja mums tajā ir savas tradīcijas, kā tas bija ar BMX un 3x3, kur nākotnē mums diemžēl laiks būs pagājis. Piemēram, esam top valsts florbolā, līdz to iekļaus OS programmā. Renes sporta veidi mums ir liela priekšrocība, jo mums vnk ir trase. Būtu PSRS laikos trasi uzcēluši Igaunijā vai Dinamo Lietuvā, visdrīzāk arī mums šie sporta veidi liktos mazsvarīgi.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-06 18:49, pirms 3 gadiem
Kristers tā arī neatkoda to 13. virāžu... Pēc 3. brauciena jau likās, ka pavīd cerība uz bronzu, bet #4 atkal atmeta realitātē. Ja godīgi, tad pat ar labu #4 medaļa tāpat nespīdētu, jo itālis nobrauca ļoti labi, labākajā gadījumā varēja dabūt koka medāli. Pārāk daudz bija zaudēts jau vakar. Taču negribas Kristeru "nolikt", jo džeks vēl jauns, ar ļoti lielu potenciālu. Daudzi pat krietni pieredzējušāki vispār palika jaņos. Nedomāju arī, ka pie vainas nervi, drīzāk kaut kas līdz galam palika neatkosts. Bet Bērziņš vienkārši MALACIS! Savos gados svešā trasē, kurā vēl treniņos krita, nobraukt 4 stabilus braucienus (ar mazām kļūdiņām, ok, bet tāpat!) - lieliski!

     [+] [-]

, 2022-02-06 18:53, pirms 3 gadiem
tommy90 rakstīja: Nav "nopietns" tādā ziņā, ka ar to nodarbojas ļoti maz sportistu skaits no apmēram 10 pasaules valstīm un kaut kādas tradīcijas var uzsākt tikai, ja valstī ir trase, protams ar retiem izņēmumiem. Bet diemžēl tādai mazai valstij kā mēs citur ir maz variantu iegūt medaļu, tāpēc priecājamies par tām pašām. Mums lielākoties ir varianti tikai katra jaunā OS sporta pirmsākumos + ja mums tajā ir savas tradīcijas, kā tas bija ar BMX un 3x3, kur nākotnē mums diemžēl laiks būs pagājis. Piemēram, esam top valsts florbolā, līdz to iekļaus OS programmā. Renes sporta veidi mums ir liela priekšrocība, jo mums vnk ir trase. Būtu PSRS laikos trasi uzcēluši Igaunijā vai Dinamo Lietuvā, visdrīzāk arī mums šie sporta veidi liktos mazsvarīgi.
Šim sportaveidam es līdzi nesekoj taču dažreiz ienāku pie dukuru rakstiem un vienkārši brīnos par pastalu stulbumu- gadiem tirinās un kultivē kaut kādu suudu par renes šļūicējiem, bet tad pienāk OS un visas pastalas sakoncentrējas tikai uz reni jo saprot ka tikai tur vispār kaut kas vēl spīd. Man vienkārši parsteidz tas stulbums.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-06 19:20, pirms 3 gadiem
Paldies Mārim Rīmenim par lielisku komentēšanu, bija patīkami klausīties! Prieks, ka uzvarēja I. Kivlenieka vienaudzis.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-06 22:19, pirms 3 gadiem
Aparātam naudu nedot,

  -2 [+] [-]

, 2022-02-06 22:26, pirms 3 gadiem
Pizdu līdz bronzas ka līdz mēnesi, rimeniis pat nejadz pateikt no kuras pozīcijas 4 brauciena brauks .nožēlojams pasākums . 5-7 vieta ahujenies Siguldas trases 1 miljona projekts.dukurs sajūsmā rausta sev,aiz žoga,tāpēc ka tādus muļķus nepielaiž

     [+] [-]

, 2022-02-07 02:07, pirms 3 gadiem
Jāsaka kā ir, šoreiz medaļa tā īsti nemaz nespīdēja, jo top3 nobrauca ļoti stabili visus četrus braucienus un nedeva lielas iespējas tiem, kuriem bija kļūdas. Pat ar 3 labiem braucieniem no 4 nav teikts, ka pietiktu, lai apsteigtu itāli. Var spriedelēt, ka būtu stabila bronza, ja būtu izdevušies visi 4 braucieni, bet tad Bendika arī būtu kāda pieckārtējā olimpiskā čempione, ja visu sašautu pa nullēm.