Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

Latvijas valstsvienībai nebijusi iespēja mājās pārrasties ar godalgām

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Latvijas valstsvienībai nebijusi iespēja mājās pārrasties ar godalgām
Mirklis pēc Rūdolfa Balcera vārtu guvuma pusfināla spēlē pret Kanādu. Foto: IIHF

Pasaules hokeja meistarsacīkšu finālā pār bronzas godalgām Latvijas valstsvienība Tamperē spēlēs pret ASV izlasi. Cīņa sāksies pulksten 15.20, tās tiešā pārraide paredzēta LTV7.

Latvieši savā pirmajā pasaules čempionāta pusfinālā divreiz nenoturēja minimālu pārsvaru (1:0, 2:1) un atzina Kanādas valstsvienības pārākumu (2:4).

Amerikāņiem pusfināls izvērtās vēl sāpīgāk: pirmajā trešdaļā ASV hokejisti izsēja divu vārtu pārsvaru (2:0), kā arī pamatlaika priekšpēdējā minūtē vācieši vēlreiz panāca neizšķirtu (3:3). Pagarinājumā salīdzinoši biežāk uzbruka ASV hokejisti, kuri tā astotajā minūtē iekrita pretuzbrukumā, Frederikam Tifelsam vāciešus ievadot finālā.

Latvijas komandai pārtrūka sešu uzvaru virkne, savukārt amerikāņiem bija izdevās būt pārākiem sacensību pirmajās astoņās spēlēs: turnīra atklāšanā 4:1 pret Somiju, 7:1 pret Ungāriju, 3:2 pret Vāciju, 4:1 pret Austriju, 3:0 pret Dāniju, 9:0 pret Franciju, 4:3 pagarinājumā pret Zviedriju un ceturtdaļfinālā 3:0 pret Čehiju.

Latvija pret ASV spēlējusi 17 reizes, izcīnot trīs uzvaras (1998. gadā 3:2; 2001. gadā 2:0; 2014. gadā 6:5), divreiz spēkojoties neizšķirti (2000. gadā 1:1; 2006. gadā 3:3) un 12 cīņās piedzīvojot zaudējumus (1938. gadā 0:1; 1997. gadā 4:5; 2002. gadā 2:3; 2005. gadā 1:3; 2006. gadā 2:4; 2008. gadā 0:4; 2009. gadā 2:4; 2013. gadā 1:4; 2017. gadā 3:5; 2018. gadā 2:3 pagarinājumā; 2021. gadā 2:4; 2022. gadā 1:4).

Latvijas valstsvienības rindās šajā turnīrā rezultatīvākie bijuši Rūdolfs Balcers (2+7), Rihards Bukarts (3+5), Rodrigo Ābols (5+2), Kaspars Daugaviņš (3+3), Miks Indrašis (2+3), Jānis Jaks (1+4) un Mārtiņš Dzierkals (2+2).

Turnīrā vidēji spēlē aptuveni četrarpus ripas pretinieku vārtos metušo amerikāņu komandā punktiem bagātākais bijis sezonu Amerikas Hokeja līgā (AHL) aizvadījušais Roko Grimaldi (5+7), kurš ir sacensību otrais rezultatīvākais hokejists. Citam AHL uzbrucējam Tīdžejam Tainenam Tamperē izdevies sakrāt 1+10. Nacionālajā koledžu sporta asociācijā (NCAA) spēlējušajam Kateram Gotjē 7+2. Lielāko daļu sezonas NCAA pavadīja Mets Koronato, savukārt pilnu sezonu studentu konkurencē nospēlēja Leins Hatsons (abiem pa 2+4).

No Nacionālās hokeja līgas (NHL) spēlētājiem ASV izlasē produktīvākie šajā turnīrā bijuši viens no Bufalo "Sabres" līderiem Alekss Taks (5+3), Konors Gārlends (2+6) un un Drū O'Konors (3+4).

Latvijas valstsvienības spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
12. maijs20.20Kanāda0:6
13. maijs20.20Slovākija1:2
15. maijs20.20Čehija4:3 P
17. maijs16.20Norvēģija2:1
19. maijs16.20Slovēnija3:2
20. maijs20.20Kazahstāna7:0
23. maijs20.20Šveice4:3 P
25. maijs20.20Zviedrija3:1
27. maijs14.20Kanāda2:4
28. maijs15.20ASV

Latvijas valstsvienības sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubsStatistikaŠajā turnīrā
VārtsargiKristers Gudļevskis1992MoDo (Zviedrija-2)39; 92.0%; 1.885
Ivars Punnenovs1994Lausanne (Šveice)34; 91.0%; 2.9141; 60.0%; 24.32
Artūrs Šilovs2001Canucks (AHL)46; 90.9%; 2.4429; 92.43%; 2.11
AizsargiOskars Cibuļskis1988Kladno (Čehija)50; 2+1099; 1+2
Ralfs Freibergs1991Litvinov (Čehija)43; 2+1279; 1+3
Jānis Jaks1995Litvinov (Čehija)47; 8+1769; 1+4
Uvis Balinskis1996Liberec (Čehija)50; 11+2459; 0+2
Kristaps Zīle1997Litvinov (Čehija)50; 2+1759; 0+1
Kristiāns Rubīns1997Wranglers (AHL)3; 0+243; 0+0
Kārlis Čukste1997Trinec (Čehija)49; 2+629; 0+0
Arvils Bergmanis1999Alaska-Fairbanks (NCAA)34; 3+821; 0+0
UzbrucējiKaspars Daugaviņš1988Roosters (Vācija)55; 21+28119; 3+3
Ronalds Ķēniņš1991Lausanne (Šveice)46; 3+2116; 0+1
Roberts Bukarts1990Vitkovice (Čehija)52; 21+26109; 1+1
Miks Indrašis1990Wild Wings (Vācija)53; 9+20109; 2+3
Rodrigo Ābols1996Orebro (Zviedrija)51; 19+2289; 5+2
Rihards Bukarts1995EC-KAC (Austrija)28; 13+1269; 3+5
Oskars Batņa1995Jukurit (Somija)57; 4+1049; 2+1
Rūdolfs Balcers1997Crunch (AHL)41; 8+1649; 2+7
Mārtiņš Dzierkals1997Česke Budejovice (Čehija)52; 7+1449; 2+2
Renārs Krastenbergs1998AIK (Zviedrija-2)18; 5+736; 0+0
Deniss Smirnovs1999Servette (Šveice)46; 5+528; 0+1
Toms Andersons1993La Chaux-de-Fonds (Šveice-2)45; 18+4719; 1+1
Georgs Golovkovs1995Sodertalje (Zviedrija-2)9; 3+512; 0+0
Dans Ločmelis2004Lulea (Zviedrija-U20)44; 25+3418; 2+0

ASV izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubsStatistika
VārtsargiKeisijs Desmits1991Penguins (NHL)38; 90.5%; 3.17-
Drū Komeso2002Bostonas universitāte (NCAA)34; 91.3%; 2.461
Kelvins Pītersens1994Reign (AHL)40; 90.4%; 2.882
AizsargiHenrijs Truns2001Sharks (NHL)8; 0+2; -3-
Konors Makijs1996Coyotes (NHL)30; 3+4; +21
Ronijs Atārds1999Valley Phantoms (AHL)68; 12+20; +10-
Dilans Sambergs1999Jets (NHL)63; 2+6; +10-
Skots Perunovičs1998Thunderbirds (AHL)22; 2+18; +3-
Leins Hatsons2004Bostonas universitāte (NCCA)39; 15+33; +25-
Niks Perbikss1998Lightning (NHL)69; 5+15; +11-
UzbrucējiSemijs Vokers1999Wild (AHL)56; 27+21; +19-
Drū O'Konors1998Penguins (NHL)46; 5+6; -3-
Lūks Taks2002Bostonas universitāte (NCAA)40; 9+11; +5-
Niks Bonino1988Penguins (NHL)62; 10+9; -52
Tīdžejs Tainens1992Reign (AHL)72; 8+73; -181
Katers Gotjē2004Bostonas koledža (NCAA)32; 16+21; +2-
Šons Farels2001Canadiens (NHL)6; 1+0; -21
Anderss Bjorks1996Blackhawks (NHL)13; 2+6; +41
Mets Koronato2002Hārvardas universitāte (NCAA)34; 20+16; +24-
Konors Gārlends1996Canucks (NHL)81; 17+29; -5; 1
Alekss Taks1996Sabres (NHL)74; 36+43; +14-
Kārters Mazurs2002Griffins (AHL)6; 3+3; -1-

Saistītie raksti

# Latvija kārtīgā pusfināla kaujā piekāpjas Kanādai un rīt spēlēs par bronzu
# Vītoliņš: "Ar savu spēli, ar pārliecību pret Kanādu - mēs esam pelnījuši būt šeit"
# Šilovs: "Grūti atiet no spēles. Bija lielas cerības, bet..."
# Ločmelis: "Vārtu priekšā būt nav patīkami, bet par to atalgo ar vārtiem"
# Šilovs, Ābols, Daugaviņš – Latvijas izlases trīs labākie pasaules čempionātā
# Daugaviņš: "40 minūtes spēlējām labāk nekā Kanāda"
# Vācija pirmoreiz kopš Veimāras republikas laikiem spēlēs PČ finālā

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
MAXIMA prognožu spēle
WILLIAM HILL eksperti un prognozes
TIKKURILA kolorītākais Latvijas hokejists
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS

  +6 [+] [-]

, 2023-05-27 23:44, pirms 2 gadiem
Ja nebūs labi, ar' būs labi! Par daudz visi esam sacerējušies, neskatoties uz gala iznākumu, šis ir viens no lielākajiem Latvijas sasniegumiem sportā, līdzvērtīgi ar Latvijas futbola sasniegto finālturnīru.

Iespēja pret amerikāņiem izcīnīt medaļas ir, bet ir jābūt objektīviem un nav jābimbā, ja neizdodas, jo tās godalgu cerības ir vairāk no tām emocijām, ka redz mēs sasitām zviedrus, bet tie nākošie pretinieki ir stiprāki un katra no spēlēm vel grūtāka par iepriekšējo.

  +5 [+] [-]

, 2023-05-28 00:09, pirms 2 gadiem
Būs!💪💪💪

  +2 [+] [-]

, 2023-05-28 00:17, pirms 2 gadiem
Tas būs šis Dzīves mačs!Jācīnās kā LAUVĀM!!!

  +6 [+] [-]

, 2023-05-28 00:40, pirms 2 gadiem
Pēc neatkarības atjaunošanas neviena Latvijas lielo sporta spēļu komanda pieaugušo konkurencē nav izcīnijusi medāļas ne Eiropas, ne pasaules čempionatos (augstākais sasniegums ir dāmām basī 2007.gadā, kad bija 4.vietā). 3x3 un pludmales volejbolu te neskaitīsim. Visu cieņu, bet tās ir mazās sporta spēļu komandas.
Čaļi, mēs zinām, ka Jūs to varat. Mēs ticam Jums. Latvijas hokejam un visam sportam kopumā tas būs izcils, fenomenāls sasniegums! Lai izdodas!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 00:40, pirms 2 gadiem
Kartejais-Wannabe-Eksperts rakstīja: Ja nebūs labi, ar' būs labi! Par daudz visi esam sacerējušies, neskatoties uz gala iznākumu, šis ir viens no lielākajiem Latvijas sasniegumiem sportā, līdzvērtīgi ar Latvijas futbola sasniegto finālturnīru.

Iespēja pret amerikāņiem izcīnīt medaļas ir, bet ir jābūt objektīviem un nav jābimbā, ja neizdodas, jo tās godalgu cerības ir vairāk no tām emocijām, ka redz mēs sasitām zviedrus, bet tie nākošie pretinieki ir stiprāki un katra no spēlēm vel grūtāka par iepriekšējo.
Līdzvērtīgi ar futbola sasniegto finālturnīru gluži gan nebūs, arī ar basītī sasniegto pasaules čempi nevar salīdzināt. Gribētos gan ticēt ka pie pareizās apstākļu sakritības mūsu līmenim PČ vajadzētu būt top 8 katru gadu ar iespēju pacīnīties ceturtdaļfinālos par augstāku vietu.
Slēpts komentārs: Es Black Bullet

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 01:05, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Pēc neatkarības atjaunošanas neviena Latvijas lielo sporta spēļu komanda pieaugušo konkurencē nav izcīnijusi medāļas ne Eiropas, ne pasaules čempionatos (augstākais sasniegums ir dāmām basī 2007.gadā, kad bija 4.vietā). 3x3 un pludmales volejbolu te neskaitīsim. Visu cieņu, bet tās ir mazās sporta spēļu komandas.
Čaļi, mēs zinām, ka Jūs to varat. Mēs ticam Jums. Latvijas hokejam un visam sportam kopumā tas būs izcils, fenomenāls sasniegums! Lai izdodas!
Nu ko var dzejot, joptvai... Ir lieli malači protams, arī šādā turnīrā ir jāprot labi nospēlēt un zviedri noteikti uz papīra bija krietni spēcīgāki, bet nevajag jau pārspīlēt ar to fenomenālumu. Ja Tu esi sporta portālā, tev tak aptuveni jāsaprot, kas šis par turnīru un kas tajā piedalās. Zini kaut vienu sporta veidu, kur vēl zem nosaukuma PASAULES ČEMPIONĀTS pulcējas komandas tik ļoti tālu no optimālā sastāva? Labs sasniegums, bet galīgi nekas tik mega super.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 01:13, pirms 2 gadiem
Visi uz Tamperi!!!
Slēpts komentārs: White SUPREMACY

  +5 [+] [-]

, 2023-05-28 02:50, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Nu ko var dzejot, joptvai... Ir lieli malači protams, arī šādā turnīrā ir jāprot labi nospēlēt un zviedri noteikti uz papīra bija krietni spēcīgāki, bet nevajag jau pārspīlēt ar to fenomenālumu. Ja Tu esi sporta portālā, tev tak aptuveni jāsaprot, kas šis par turnīru un kas tajā piedalās. Zini kaut vienu sporta veidu, kur vēl zem nosaukuma PASAULES ČEMPIONĀTS pulcējas komandas tik ļoti tālu no optimālā sastāva? Labs sasniegums, bet galīgi nekas tik mega super.
Tas viss ir zināms. Ja tas būtu tik vienkārši, kapēc mums vajadzēja gaidīt 26 gadus, stabili spēlējot A grupā, lai tiktu līdz pusfinālam? Saprotams, ka Latvijas hokeja izlases nokļūšana līdz 1/2F olimpiskajās spēlēs, pie nosacījuma, ja tur piedalās labākie sastāvi, būtu vērtējama nesalīdzināmi augstāk. Varbūt kādreiz kaut ko tādu sagaidīsim. Bet tagad jānovērtē šogad sasniegtais pasaules čempionātā. Un ja par tik daudziem gadiem tas notiek pirmo reizi, tad tas tomēr ir unikāli. Varbūt čaļi mūs pieradinās nākotnē pie samērā regulāras iekļūšanas 1/2F, tad to uztversim un vērtēsim savādāk.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 03:20, pirms 2 gadiem
Madzigais rakstīja: Tas būs šis Dzīves mačs!Jācīnās kā LAUVĀM!!!
Ļoti precīzi pateikts - jo otreiz mūsu dzīves laikā vairs pilnīgi droši mēs neko tādu vairs nepiedzīvosim !

  -3 [+] [-]

, 2023-05-28 03:22, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Varbūt čaļi mūs pieradinās nākotnē pie samērā regulāras iekļūšanas 1/2F, tad to uztversim un vērtēsim savādāk.
Nepaliec jau nu smieklīgs ... Lai gan saprotu, ka daudziem adekvātiem cilvēkiem var širmis aiziet ciet pirmo reizi dzīvē pēc tā kas šinī nedēļa ir darījies ...

  +4 [+] [-]

, 2023-05-28 03:36, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nepaliec jau nu smieklīgs ... Lai gan saprotu, ka daudziem adekvātiem cilvēkiem var širmis aiziet ciet pirmo reizi dzīvē pēc tā kas šinī nedēļa ir darījies ...
Tā jau tikai varbūtības izteiksme. Pats jau arī nemaz neticu, ka ko tādu tuvākā laikā varētu sagaidīt. Bet kas zin, varbūt kļūdos. Ja dabūsim Šilovu uz kādu no nākamiem čempionātiem labā formā, jau ar zināmu NHL pieredzi, tad... Jāsaprot jau arī, ka bez viņa mēs visticamāk nekādā 1/2F nebūtu. Ar favorītkomandām mums tomēr nākas spēlēt ka otram numuram, un tādejādi vārtsarga loma Latvijas izlasē ir milzīga.

  -3 [+] [-]

, 2023-05-28 05:47, pirms 2 gadiem
Ierīs 1 - 4...

  -3 [+] [-]

, 2023-05-28 05:50, pirms 2 gadiem
Būs sūdi!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 06:27, pirms 2 gadiem
Pārmācīsim tos studentus, kuri pat ar Vāciju galā netika. Kaut gan gribējās pretī tieši Vāciju cīņai par bronzu. Bet nu.... laikam bija jānotiek tā, tāpat kā labi, ka pretī dabujām tieši Zviedriju 1/4finālā

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 07:02, pirms 2 gadiem
krokodilumednieks rakstīja: Pēc neatkarības atjaunošanas neviena Latvijas lielo sporta spēļu komanda pieaugušo konkurencē nav izcīnijusi medāļas ne Eiropas, ne pasaules čempionatos
Euro 2004 tādas bronzas medaļas nemaz nebija iespējas izcīnīt, jo organizētāji neredzēja tai spēlei jēgu. Ko nu?

  -4 [+] [-]

, 2023-05-28 07:10, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nepaliec jau nu smieklīgs ... Lai gan saprotu, ka daudziem adekvātiem cilvēkiem var širmis aiziet ciet pirmo reizi dzīvē pēc tā kas šinī nedēļa ir darījies ...
Pat mūsu aspirantam Jurim Miņinam ir aizkritis ciet, tad ko var gribēt no plebejiem?

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 07:13, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Ļoti precīzi pateikts - jo otreiz mūsu dzīves laikā vairs pilnīgi droši mēs neko tādu vairs nepiedzīvosim !
Es nebūtu tik skeptisks. Ņemot vērā, kā ar katru gadu krītas šī turnīra līmenis un prestižs, gan jau būs vēl pusfināli.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 07:19, pirms 2 gadiem
Es domāju, ka jākapā ir par 110%, un tad jau redz, kas sanāk.
Jo diez vai, tuvākajā nākotnē mēs, izlases sakarā, runāsim kaut vai par bronzas spēli.
Jācer šodien uz to labāko. Un tas, ka itkā amerikāņus neinteresējot bronza, ir pilnīgas muļķības.

     [+] [-]

, 2023-05-28 07:24, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un tas, ka itkā amerikāņus neinteresējot bronza, ir pilnīgas muļķības.
Tās ir muļķības, piekrītu. Profiem būtu nospļauties, studenti sitīsies. Sencīši pateikuši — sak, ja nevari man palīdzēt būvēt mājai jumtu Arizonā, tad vismaz pārrodies no tās Eiropas ar kādu bleķi uz kakla.

Ejam Vikipēdijā un pārbaudām — lērums bronzu ASV pēdējos gados.

     [+] [-]

, 2023-05-28 07:31, pirms 2 gadiem
Jā, piekrītu arī tam, ka PČ prestižs tiešām krītās.
Tieši vakardienas spēles laikā aizdomājos, ka ja Can būtu Makdeivids vai kaut Tavaress, mums nebūtu -2, bet starpība būtu lielāka.
Laikam pēdējais PČ ar mega sastāviem bija 2015. Gadā, tad arī čehiem Jāgrs spēlēja.

     [+] [-]

, 2023-05-28 07:39, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, piekrītu arī tam, ka PČ prestižs tiešām krītās.
Šo tikai publiski nevienam nesaki. Nokancelēs un neuzaicinās uz dzimšanas dienas ballīti

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 07:53, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, piekrītu arī tam, ka PČ prestižs tiešām krītās.
Tieši vakardienas spēles laikā aizdomājos, ka ja Can būtu Makdeivids vai kaut Tavaress, mums nebūtu -2, bet starpība būtu lielāka.
Laikam pēdējais PČ ar mega sastāviem bija 2015. Gadā, tad arī čehiem Jāgrs spēlēja.
Nekrītās, bet turās vienā līmenī. Ir čempji, kur sastāvi labāki, visādi mēdz būt. Bet kāda starpība? Kas mēs esam vainīgi, ka citi nevar sastāvus savākt? Mums pietrūkst pāris spēlētāju. Lai mācās no mums... vai nemācās, kāda starpība.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 07:56, pirms 2 gadiem
madmatixx rakstīja: Līdzvērtīgi ar futbola sasniegto finālturnīru gluži gan nebūs, arī ar basītī sasniegto pasaules čempi nevar salīdzināt. Gribētos gan ticēt ka pie pareizās apstākļu sakritības mūsu līmenim PČ vajadzētu būt top 8 katru gadu ar iespēju pacīnīties ceturtdaļfinālos par augstāku vietu.
Nu, nezinu bronzu (ja izdosies!) pasaules čempī es tomēr liktu augstāk par pliku dalību pasaules baša kausā. Ja tur tiksim top8, tad parunāsim.

     [+] [-]

, 2023-05-28 08:04, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nekrītās, bet turās vienā līmenī. Ir čempji, kur sastāvi labāki, visādi mēdz būt. Bet kāda starpība? Kas mēs esam vainīgi, ka citi nevar sastāvus savākt? Mums pietrūkst pāris spēlētāju. Lai mācās no mums... vai nemācās, kāda starpība.
Varbūt PČ jāpārceļ uz augustu/septembri? Tieši pirms NHL sezonas. Varbūt, tad arī sastāvi būs spēcīgāki.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 08:25, pirms 2 gadiem
Amerikāńiem tas pusfināls izvērtās sāpīgāks, vińi 2 minūtes pirms pamatlaika beigām bij vēl vadībā. Mūsējie 3.periodu pilnīgi neko nevarēja. Un vairākums ir katastrofāls, pie 5 pret 3 ir jāmet gols iekšā nevis jāslidinas.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 08:30, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Tik rēcīgs sastāvs ASV. 300 NHL amerikāņu, a te vieni vienīgi NCAA UN AHL Viss kā Škodā pienākas.
Taisnības labad jāprecizē, ka no NHL ir puse sastāva. Protams, ka lielākoties čekeri. Lielākā zvaigzne — Girgensona čoms Taks. Vēl var pieminēt Pingvīnus — Bonīno un Desmitu. Gārlands ir centīgs puisis.

     [+] [-]

, 2023-05-28 08:49, pirms 2 gadiem
Martini12 rakstīja: Pārmācīsim tos studentus, kuri pat ar Vāciju galā netika. Kaut gan gribējās pretī tieši Vāciju cīņai par bronzu. Bet nu.... laikam bija jānotiek tā, tāpat kā labi, ka pretī dabujām tieši Zviedriju 1/4finālā
Kur tu redzi studendus? Lielākā daļa no Jeņķu sastāva ir NHL kadri, pēc tam ir AHL
Nezinu, vai vispār ir iespējams apvienot mācības ar dalību NHL/AHL Tīrie studenti (kuri formāli par tādiem skaitās), ir tikai pieci

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 08:56, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Tās ir muļķības, piekrītu. Profiem būtu nospļauties, studenti sitīsies. Sencīši pateikuši — sak, ja nevari man palīdzēt būvēt mājai jumtu Arizonā, tad vismaz pārrodies no tās Eiropas ar kādu bleķi uz kakla.

Ejam Vikipēdijā un pārbaudām — lērums bronzu ASV pēdējos gados.
Debīls, kas debīls, ibio, rio! Tavai zināšanai, Jeņķi NEKAD mūžā paši jumtus uz mājām nebūvē, tur nav Savoks vai Austrumeiropa, pie viņiem tā nedarās Tas dažās vietās pat ar likumu ir aizliegts
Kaimiņš nostučīs, ja kaut ko tādu redzēs un būs KIRDIKT! Pats esmu tur savulaik dzīvojis, šo to no turienes porjadkiem un ieradumiem pārzinu

  +3 [+] [-]

, 2023-05-28 09:07, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Es nebūtu tik skeptisks. Ņemot vērā, kā ar katru gadu krītas šī turnīra līmenis un prestižs, gan jau būs vēl pusfināli.
Prestižs kritas tavā skatijumā ?
Vecums nenāk viens ? Vai ne ?
Kopš nestāv vecenēm arī tavās acīs prestižs krities

     [+] [-]

, 2023-05-28 09:10, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Varbūt PČ jāpārceļ uz augustu/septembri? Tieši pirms NHL sezonas. Varbūt, tad arī sastāvi būs spēcīgāki.
Vajag ik pa laikam rīkot PČ pāri dīķim, vislabāk pašā Kanādā
Problēma ar PČ ir tikai viena, tas ir NHL monopols uz labākajiem pasaules kadriem
Izņemot NBA pērtiķbolā, nevienā citā sporta veidā tādi monopoli nepastāv
Vajadzētu PAKĀPENISKI sāk atgriezties pie tiem laikiem, kad labākie Eiropieši spēlēja Eiropā un labākie Amerikāņi/Kanādieši Aizdīķi
Pirmais, kas būtu jāizdara, jāpārstāj bērnu un jauniešu prātos fanātiski kultivēt NHL Stenlija turzas mītu par kaut kādu tur absolūtu Hokejā
Otrais, attīstīt visas labākās Eriopas līgas līdz NHL pašreizējam līmenim
Trešais, NHL, kurā piedalās tikai un vienīgi Z-Amerikāņi, jāpieskaņo kalendārs attiecīgi starptautiskajiem turnīriem
Pie šāda rasklada mēs dabūtu pilnvērtīgu PČ praktiski katru gadu

     [+] [-]

, 2023-05-28 09:11, pirms 2 gadiem
Pēc vakardienas spēlēm jāsaka, ka neesmu pārliecināts, ka mēs varam uzreiz tā pateikt labāk ir Vācija vai USA. Esmu pārliecināts, ka, ja būtu GER...tad mēs faktiski spoguļattēlā redzētu gluži vai paši sevi un spēle būtu super nervoza...mēs uzskatītu, ka mums...
viņi jāsaliek un viņi tieši to pašu domātu par mums. Es domāju, ka Vācija vakar izskatījās labāk.. ASV ir meistarīgi, bet viņi nav pārliecināti...man jau likās, ka drīzāk Vācija izlīdzinās rezultātu, nekā ASV gūs ceturtos.

     [+] [-]

, 2023-05-28 09:14, pirms 2 gadiem
RAZOR rakstīja: Pēc vakardienas spēlēm jāsaka, ka neesmu pārliecināts, ka mēs varam uzreiz tā pateikt labāk ir Vācija vai USA. Esmu pārliecināts, ka, ja būtu GER...tad mēs faktiski spoguļattēlā redzētu gluži vai paši sevi un spēle būtu super nervoza...mēs uzskatītu, ka mums...
viņi jāsaliek un viņi tieši to pašu domātu par mums. Es domāju, ka Vācija vakar izskatījās labāk.. ASV ir meistarīgi, bet viņi nav pārliecināti...man jau likās, ka drīzāk Vācija izlīdzinās rezultātu, nekā ASV gūs ceturtos.
Un arī Vācijai 90 gadus nebija medaļas karuši kaklā pasaules čempī

     [+] [-]

, 2023-05-28 09:18, pirms 2 gadiem
Nebijusī iespēja par medaļām jau bija arī vakardienas spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 09:20, pirms 2 gadiem
RAZOR rakstīja: Pēc vakardienas spēlēm jāsaka, ka neesmu pārliecināts, ka mēs varam uzreiz tā pateikt labāk ir Vācija vai USA. Esmu pārliecināts, ka, ja būtu GER...tad mēs faktiski spoguļattēlā redzētu gluži vai paši sevi un spēle būtu super nervoza...mēs uzskatītu, ka mums...
viņi jāsaliek un viņi tieši to pašu domātu par mums. Es domāju, ka Vācija vakar izskatījās labāk.. ASV ir meistarīgi, bet viņi nav pārliecināti...man jau likās, ka drīzāk Vācija izlīdzinās rezultātu, nekā ASV gūs ceturtos.
Vispār, ir savi plusi un savi mīnusi abos variantos, vai tie būtu Friči, vai tie būtu Jeņķi mačā par bronzu Pret Fričiem būtu pārāk nervoza spēle, būtu daudz brāķa, daudz nevajadzīgu noraidījumu un hren viņu zin, ar ko tas viss beigtos, bet ja notiktu kāsiens, tas būtu gana sāpīgs Pret Jeņķiem tik daudz nervu bendēšanas es neparedzu, ja uzvarēsim, priecāsimies, ja pakāsīsim, tad nerakstīsim žultis komentāros Taču pats galvenais pluss ir tas, ka vakardienas mačš beidzās pagarinājumā, tāpēc mēs būsim kaut arī mazlietiņ, taču tomēr svaigāki un tas mums var palīdzēt

     [+] [-]

, 2023-05-28 09:29, pirms 2 gadiem
to j888

Tieši tā. Liekas, ka, ja būtu Ger, tad tur asinis šķīstu un abas komandas būtu gatavas ziedot visus zobus bloķējot metienus...
Bet ASV..nu..viņi protams, ka cīnīsies, ber šī tomēr motivācijas līmenis, kādu piešķir spēlētāji, tauta mums ir stipri augstāks nekā viņiem..vismaz man liekas, ka kaut kādos brīžos ASV sevi tomēr pietaupīs

Atceros, kad LV vinnēja Zviedriju bullīšos kaut kas no SWE komandas pateica, ka LV spēlēja tā, itkā vēlētos mūs nogalināt..es saprotu, ka tas nav viegli, bet, ja tā spēlēsim, tad es domāju, ka medaļas būs mūsu.

     [+] [-]

, 2023-05-28 09:39, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Vispār, ir savi plusi un savi mīnusi abos variantos, vai tie būtu Friči, vai tie būtu Jeņķi mačā par bronzu Pret Fričiem būtu pārāk nervoza spēle, būtu daudz brāķa, daudz nevajadzīgu noraidījumu un hren viņu zin, ar ko tas viss beigtos, bet ja notiktu kāsiens, tas būtu gana sāpīgs Pret Jeņķiem tik daudz nervu bendēšanas es neparedzu, ja uzvarēsim, priecāsimies, ja pakāsīsim, tad nerakstīsim žultis komentāros Taču pats galvenais pluss ir tas, ka vakardienas mačš beidzās pagarinājumā, tāpēc mēs būsim kaut arī mazlietiņ, taču tomēr svaigāki un tas mums var palīdzēt
Zini, liekas, ka ja ASV viena brīdī pie sevis nodomātu:" latvieši, nu kadēļ tā jāspelē...nomierinies taču..tā ir tikai spele"..es domāju, ka varētu uzskatīt, ka mēs esam uz pareizā cela

     [+] [-]

, 2023-05-28 10:00, pirms 2 gadiem
Veiksmi mūsu čaļiem, un lai ved mājās medaļu! 🇱🇻🇱🇻🇱🇻
Jācer, ka amīši nevarēs sevi motivēt cīņā par 3.v.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 10:00, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Varbūt PČ jāpārceļ uz augustu/septembri? Tieši pirms NHL sezonas. Varbūt, tad arī sastāvi būs spēcīgāki.
nē. Rudens hokejs ir tizls.

     [+] [-]

, 2023-05-28 10:02, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Vajag ik pa laikam rīkot PČ pāri dīķim, vislabāk pašā Kanādā
Problēma ar PČ ir tikai viena, tas ir NHL monopols uz labākajiem pasaules kadriem
Izņemot NBA pērtiķbolā, nevienā citā sporta veidā tādi monopoli nepastāv
Vajadzētu PAKĀPENISKI sāk atgriezties pie tiem laikiem, kad labākie Eiropieši spēlēja Eiropā un labākie Amerikāņi/Kanādieši Aizdīķi
Pirmais, kas būtu jāizdara, jāpārstāj bērnu un jauniešu prātos fanātiski kultivēt NHL Stenlija turzas mītu par kaut kādu tur absolūtu Hokejā
Otrais, attīstīt visas labākās Eriopas līgas līdz NHL pašreizējam līmenim
Trešais, NHL, kurā piedalās tikai un vienīgi Z-Amerikāņi, jāpieskaņo kalendārs attiecīgi starptautiskajiem turnīriem
Pie šāda rasklada mēs dabūtu pilnvērtīgu PČ praktiski katru gadu
Es tikai nesaprotu, kāpēc kopš 2008. gada PČ vairs nerīko Kanādā vai Amerikā? Domāju, par lielajām izlasēm.
Labākie eiropieši nekad nespēlēs eiropā, jo gluži vienkārši, eiropā neviens nemaksās tādas algas, kā NHL.

     [+] [-]

, 2023-05-28 10:04, pirms 2 gadiem
Kāds nezin kur var redzēt bildi, kur Bertāns, Porzinģis un Karsums nofočējusies? Tur Kasums izskatoties galīgi maziņš.

     [+] [-]

, 2023-05-28 10:07, pirms 2 gadiem
ASV nav nekas traks ar Vāciju būtu grūtāk,uzvara būs ja visi spēlētāji būs aizmirsuši vakardienas spēliUz priekšdienām mūs gaida daudzi ceturdaļfināli un neizmirstami mirkļi tas tikai sākums un mūsu valstī hoķis vienmēr bijis par visu augstāk!

     [+] [-]

, 2023-05-28 10:09, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es tikai nesaprotu, kāpēc kopš 2008. gada PČ vairs nerīko Kanādā vai Amerikā? Domāju, par lielajām izlasēm.
Labākie eiropieši nekad nespēlēs eiropā, jo gluži vienkārši, eiropā neviens nemaksās tādas algas, kā NHL.
kas tur ko nesaprast! Rīko jau tikai valstīs, kuras pašas piesakās! Cik reizzes Kanāda vai ASV ir pieteikušās?
Starp citu, iepriekšējais PČ (pirms 2008.) ZAmerikā bija 1962.g. ASV

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 10:10, pirms 2 gadiem
RAZOR rakstīja: Zini, liekas, ka ja ASV viena brīdī pie sevis nodomātu:" latvieši, nu kadēļ tā jāspelē...nomierinies taču..tā ir tikai spele"..es domāju, ka varētu uzskatīt, ka mēs esam uz pareizā cela
Tur jau tā nelaime ka viņi kopš bērnības tiek audzināti atšķirīgā filosofijā - ka jāsitas līdz galam un tas ir tizlums un nejēdzība u necieņa pret pretinieku ja sāc baidīties un raustīties no cīņas

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 10:12, pirms 2 gadiem
Streetman rakstīja: Kāds nezin kur var redzēt bildi, kur Bertāns, Porzinģis un Karsums nofočējusies? Tur Kasums izskatoties galīgi maziņš.
Gribi sajusties maziņš ?!

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 10:18, pirms 2 gadiem
Kaža labs. Ierakstījis Ivaram 24 golus vidēji spēlē

  +2 [+] [-]

, 2023-05-28 10:22, pirms 2 gadiem
Etobicoke rakstīja: Būs sūdi!
Nem!z, nebūs. Latvija ir starp 4 spēcīgākajām valstīm pasaulē. Šī diena ir jāizbauda. Šis ir labākais čempionāts vēsturē. Zelts? Kapteinis Ločmelis aizvedīs līdz zeltam.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 10:30, pirms 2 gadiem
Blondais6 rakstīja: ASV nav nekas traks ar Vāciju būtu grūtāk,uzvara būs ja visi spēlētāji būs aizmirsuši vakardienas spēliUz priekšdienām mūs gaida daudzi ceturdaļfināli un neizmirstami mirkļi tas tikai sākums un mūsu valstī hoķis vienmēr bijis par visu augstāk!
Tas ir ne tikai Latvijas hoķa beigas bet Latvijas kā valsts ks tādas panīkums un beigu sākums

     [+] [-]

, 2023-05-28 10:30, pirms 2 gadiem
Streetman rakstīja: Kāds nezin kur var redzēt bildi, kur Bertāns, Porzinģis un Karsums nofočējusies? Tur Kasums izskatoties galīgi maziņš.
';

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 11:25, pirms 2 gadiem
Kartejais-Wannabe-Eksperts rakstīja: Ja nebūs labi, ar' būs labi! Par daudz visi esam sacerējušies, neskatoties uz gala iznākumu, šis ir viens no lielākajiem Latvijas sasniegumiem sportā, līdzvērtīgi ar Latvijas futbola sasniegto finālturnīru.
Jā jā...kā tik ne arī...vienīgais sporta veids pasaulē,kura PČ nespēlē labākie spēlētāji.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-28 11:30, pirms 2 gadiem
Ir PČ pēdējā diena. Parasti jūtam līdz noslēgumā Kanādai, USA, Somijai, Zviedrijai... Šoreiz varēsim just līdz savai komandai. Izbaudam mirkli!

     [+] [-]

, 2023-05-28 11:37, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Ļoti precīzi pateikts - jo otreiz mūsu dzīves laikā vairs pilnīgi droši mēs neko tādu vairs nepiedzīvosim !
Mums tik sūdīga hoķa nākotne rādās? Jo cik tad tur to komandu vispār ir un ja sūta regulāri kaut kādus pārpalikumus, nav tak tik nereāli uzvarēt to 1/4f spēli vēl kādreiz.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 11:40, pirms 2 gadiem
Speciaalists rakstīja: Kaža labs. Ierakstījis Ivaram 24 golus vidēji spēlē
Dunduk! Tā ir oficiālā statistika!!! Skaties pats - https://www.iihf.com/en/events/2023... .

     [+] [-]

, 2023-05-28 11:43, pirms 2 gadiem
Labdien!..
Varbūt kāds var ieteikt...doms vai esplanāde?

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 11:49, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Mums tik sūdīga hoķa nākotne rādās? Jo cik tad tur to komandu vispār ir un ja sūta regulāri kaut kādus pārpalikumus, nav tak tik nereāli uzvarēt to 1/4f spēli vēl kādreiz.
Viss atkarīgs daudzējādā ziņa kurā virzienā turpinās iet šis PČ .. Ja tas turpinās lenēm degradēties ka tas noticis pēdēja desmitgadē, kad be tikai vadosie NHL un AHL un pat Eiropas līmeņa zvaigaznes atsakās kapāt par savu izlasi , tad viss var notikties ... BEt vai mēs to gribam ? Vai tas sniegs mums kaut kādu gandarījumu ? Vai varbūt kad vēl kādreiz sarunās un savaksies un Olimpiādi visi absulūti labākaie špīleri no visam valstīm maksimali motiveti - un tur mēs ierīsim kartējo reizi varonīgā cīņā ka tas bija Sočos - vai tas nebūs vērtīgak par kaut kādu kreiso bronzas bleķi kas niecīgi spīd tagad šodien ?

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 11:52, pirms 2 gadiem
j888 rakstīja: Prestižs kritas tavā skatijumā ?
Vecums nenāk viens ? Vai ne ?
Kopš nestāv vecenēm arī tavās acīs prestižs krities
30 gadi pagājuši un vēl neesi izlīdis no krievu infotelpas? Tiem jau OS bez NHL večiem arī ir super ūber mega wow, jo tamlīdzīgi formāti bija vienīgais veida, kādā viņi kaut ko vispār spēja izcīnīt Jo ar optimālajiem sastāviem viņus mazgāji visi.

Tas pats znaroks, uzpūsts par kaut kādu tur supertreneri un raškas nacionālo varoni (pat mūsu opis alguns iekrita uz šo reklāmu, nesen te speciāli izcēla, ka abi ar hari esot OLIMPISKIE ČEMPIONI, ķipa baigais sasniegums esot), bet ko tad viņš reāli sasniedza - studentus pieveica? Atbrauca krosbiks uz vienu čempi, samazgāja značoku, hari, avečkinu, malkinu 6:1. Tā tas izskatās, kad ir pa īstam. Bet ļoti reti, kad ir pa īstam.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 12:03, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: 30 gadi pagājuši un vēl neesi izlīdis no krievu infotelpas? Tiem jau OS bez NHL večiem arī ir super ūber mega wow, jo tamlīdzīgi formāti bija vienīgais veida, kādā viņi kaut ko vispār spēja izcīnīt Jo ar optimālajiem sastāviem viņus mazgāji visi.

Tas pats znaroks, uzpūsts par kaut kādu tur supertreneri un raškas nacionālo varoni (pat mūsu opis alguns iekrita uz šo reklāmu, nesen te speciāli izcēla, ka abi ar hari esot OLIMPISKIE ČEMPIONI, ķipa baigais sasniegums esot), bet ko tad viņš reāli sasniedza - studentus pieveica? Atbrauca krosbiks uz vienu čempi, samazgāja značoku, hari, avečkinu, malkinu 6:1. Tā tas izskatās, kad ir pa īstam. Bet ļoti reti, kad ir pa īstam.
Es domāju ka ja tādiem stulbiem kadriem iebakstītu acīs ar plikiem faktiem - cik komandas ir izkrtušas no NHL plaioffiem, un sarakstu ar simts labākajiem špīleriem kas pēc reitinga varētu sastādīt no šīm izkritušajām komandām, un cik no tiem ir pārstāvēti PČ ... Tas protams ir darbs kur daudzas stundas jāiegulda un nav garantets vēl ka pēc am tādi idioti to sapratīs un savu stulbumu spēs saskatīt

     [+] [-]

, 2023-05-28 12:25, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Tās ir muļķības, piekrītu. Profiem būtu nospļauties, studenti sitīsies. Sencīši pateikuši — sak, ja nevari man palīdzēt būvēt mājai jumtu Arizonā, tad vismaz pārrodies no tās Eiropas ar kādu bleķi uz kakla.

Ejam Vikipēdijā un pārbaudām — lērums bronzu ASV pēdējos gados.
AHL un NHL spēlētāji arī ir studenti?
Un arī NHL profi ir motivēti maukt, arī par bronzu. Mentalitāte - jāuzvar katra cīņa/spēle.

     [+] [-]

, 2023-05-28 12:26, pirms 2 gadiem
Speciaalists rakstīja: Kaža labs. Ierakstījis Ivaram 24 golus vidēji spēlē
Oficiālie stati. Tā kā nenospēlēja visu maču, aprēķina proporcionāli. Tā ir, ka hokejam seko reizi gadā.

     [+] [-]

, 2023-05-28 12:27, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Es domāju ka ja tādiem stulbiem kadriem iebakstītu acīs ar plikiem faktiem - cik komandas ir izkrtušas no NHL plaioffiem, un sarakstu ar simts labākajiem špīleriem kas pēc reitinga varētu sastādīt no šīm izkritušajām komandām, un cik no tiem ir pārstāvēti PČ ... Tas protams ir darbs kur daudzas stundas jāiegulda un nav garantets vēl ka pēc am tādi idioti to sapratīs un savu stulbumu spēs saskatīt
Taisnība tev ir, bet daļēji. Jo vienkārši salikt "labākos pēc statistikas un kluba" ne vienmēŗ strādā. Tie paši Rusļiki tam ir labs apliecinājums.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 12:28, pirms 2 gadiem
Ok, toķikā visu kas bija kontā, visus 70 ērikus uzmetu uz štatiem ... Pakāsīšu, tad būšu tikai priecīgs par vēsturiskajām medaļām ... Ja būs kāsiens, tad vismaz būs kāds materiālais gandarījums man

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 12:30, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Taisnība tev ir, bet daļēji. Jo vienkārši salikt "labākos pēc statistikas un kluba" ne vienmēŗ strādā. Tie paši Rusļiki tam ir labs apliecinājums.
Jā piekrītu, ka tas tā nestrādā, bet tomēr no tiem prātīgi atlasot un lomas sadalot varētu izlasi noalsīt kas būtu galvastiesu pārāka par to kas tagad spēlē PČ

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 12:34, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Vajag ik pa laikam rīkot PČ pāri dīķim, vislabāk pašā Kanādā
Problēma ar PČ ir tikai viena, tas ir NHL monopols uz labākajiem pasaules kadriem
Izņemot NBA pērtiķbolā, nevienā citā sporta veidā tādi monopoli nepastāv
Vajadzētu PAKĀPENISKI sāk atgriezties pie tiem laikiem, kad labākie Eiropieši spēlēja Eiropā un labākie Amerikāņi/Kanādieši Aizdīķi
Pirmais, kas būtu jāizdara, jāpārstāj bērnu un jauniešu prātos fanātiski kultivēt NHL Stenlija turzas mītu par kaut kādu tur absolūtu Hokejā
Otrais, attīstīt visas labākās Eriopas līgas līdz NHL pašreizējam līmenim
Trešais, NHL, kurā piedalās tikai un vienīgi Z-Amerikāņi, jāpieskaņo kalendārs attiecīgi starptautiskajiem turnīriem
Pie šāda rasklada mēs dabūtu pilnvērtīgu PČ praktiski katru gadu
Kad šķita, ka vairs stulbumā nespēj pārspēt tu to izdari atkal. Ja labākie spēlētāji mauc NHL, tad diezgan loģiski, ka izcīnīt to Stenlioja turzu ir vērtīgāk, kā PČ vai OS medaļas, nemaz nerunājot par visādiem Gagāriniem un citu Eiropas līgu bleķiem. Un tas ir nerunājot par vēsturisko aspektu.
Un, kā tu taisies atvilkt tos labākos eiropiešus atpakaļ uz Eiropu? Vidējā alga NHL ir 2.5 miljoni sezonā. Minimālā ap 800 tūkstošiem. Eiropā krutākie saņem tik cik NHL minimālā. 2.5 miljonus Eiropā saņēma saujiņa KHL pārmaksāto. Jebkuram sportistam viena no primārajām lietām ir algas čeks. Nu pastāsti, kā tu atvilksi uz Eiropu zviedru vai somu, šveicieti, čehu, slovāku, vācieti vai kaut vai latvieti, kuram NHL piedāvā 2,3, 4 un vairāk miljonus, bet te Eiropā 500 pakas?
Jo labākie spēlētāji ir pirmais arguments, lai Eiropā pievilktu NHL līmeni. Tad jau nāk bizness un mārketings. Nu, varenais krustojuma biznesmeni un ekspert, kā to Eiropai paveikt?

     [+] [-]

, 2023-05-28 12:41, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Jā piekrītu, ka tas tā nestrādā, bet tomēr no tiem prātīgi atlasot un lomas sadalot varētu izlasi noalsīt kas būtu galvastiesu pārāka par to kas tagad spēlē PČ
Lai, ko tādu varētu SOK ir jāpielauž NHL atgriezt savus spēlētājus OS. Jo pč iet Pleyofu laikā - top sastāvi visām izlasēm nebūs nekad. Un NHL Pasaules Kauss ir bez likmēm - pliks pārbaudes spēļu turnīrs ar mākslīgi izveidotām izlasēm. Nu vai, ja no zinātniskās fantastikas - IIHF jāatrod varavīksnes gals ar neizsmeļamu zelta pdou un jāsāk, kā FIFA piķot klubiem par to, ka spēlētāji mauc čempī.

     [+] [-]

, 2023-05-28 12:42, pirms 2 gadiem
Būtu jāizcīna medaļa, paša Daugaviņa, Freiberga, Cibuļska, Gudļevska, Dzeroņa, Indraša sakrā, jo čaļi gadu gadiem ir daudz izlases sakarā darījuši, cīonījušies, pārējie arī pelnījuši bet vēl karjera priekšā, šiem čaķiem pāris gadi hokejā tik palikuši, vajadzētu kaut ko karjerā izcīnīt un tagad ir īstais mirklis. Protams pārējie komandas biedri arī pelnījuši bet nosauktie daudz vairāk pelnījuši.

Par medaļām viss atkarīgs, no trim faktoriem (atdeves spēlei, tiesnešu darba, un nelielās veiksmes)

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 12:56, pirms 2 gadiem
Neskatoties uz to, ka mūsējiem sanāca nedaudz ilgāka atpūta, ir sajūta, ka ASV mūsējos vienkārši noskries - man jau vakar pret Kanādu izskatījās, ka viņiem baterijas 3.periodā praktiski nosēdušās.

Varbūt esmu pārāk pesimistisks, bet es variantus šeit īsti neredzu. Pret Vāciju, manuprāt, būtu bijis daudz cerīgāk. Šeit, manuprāt, iespējas uzvarēt ir tuvu tādas pašas kā bija pret Zviedriju un Kanādu (kaut gan bukmeikeru vērtējumā šī uzvara ir krietni ticamāka par tām). 4.vieta arī, protams, izcili. Jebkurā gadījumā galvenais būtu cienīgi nospēlēt - t.i. nezaudēt ar vairāk kā 2 vārtu starpību.

     [+] [-]

, 2023-05-28 13:09, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: AHL un NHL spēlētāji arī ir studenti?
Un arī NHL profi ir motivēti maukt, arī par bronzu. Mentalitāte - jāuzvar katra cīņa/spēle.
Mana kļūda, atzīstu. Pārspīlējām mēs to studentu skaitu ASV izlasē.
Lai nu kā, ja čalis nonācis AHL, tātad dzīvē kaut kas nogājis greizi, un ir jākapā pretī American Dream. Arī visi NHL čekeri kapāsies, tur šaubu nav. Zvaigžņu iedomības šajā izlasē nevienam nevar būt.

     [+] [-]

, 2023-05-28 13:18, pirms 2 gadiem
Futenē kādreiz par 1 vietu deva zelta medālis, par 2apzeltītu, par 3 sidraba un par 4 bronzu

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 13:20, pirms 2 gadiem
UZ PRIEKŠU LATVIEŠI!🇱🇻 par Bronzu!🇱🇻🇱🇻🇱🇻
Par Mūsu LIELO, MĪĻO,STIPRO LATVIJU!!!🇱🇻 💕 💪 🔥

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 13:23, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es tikai nesaprotu, kāpēc kopš 2008. gada PČ vairs nerīko Kanādā vai Amerikā? Domāju, par lielajām izlasēm.
Labākie eiropieši nekad nespēlēs eiropā, jo gluži vienkārši, eiropā neviens nemaksās tādas algas, kā NHL.
Tur jau tā lieta, ka ir jāsakārto Eiropas Hokejs tā, lai maksātu attiecīgi un lai neviens pa galvu, pa kaklu nerautos pār dīķim tikai tādēļ vien, ka Stenlija turza ir prestīža

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 13:31, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kad šķita, ka vairs stulbumā nespēj pārspēt tu to izdari atkal. Ja labākie spēlētāji mauc NHL, tad diezgan loģiski, ka izcīnīt to Stenlioja turzu ir vērtīgāk, kā PČ vai OS medaļas, nemaz nerunājot par visādiem Gagāriniem un citu Eiropas līgu bleķiem. Un tas ir nerunājot par vēsturisko aspektu.
Un, kā tu taisies atvilkt tos labākos eiropiešus atpakaļ uz Eiropu? Vidējā alga NHL ir 2.5 miljoni sezonā. Minimālā ap 800 tūkstošiem. Eiropā krutākie saņem tik cik NHL minimālā. 2.5 miljonus Eiropā saņēma saujiņa KHL pārmaksāto. Jebkuram sportistam viena no primārajām lietām ir algas čeks. Nu pastāsti, kā tu atvilksi uz Eiropu zviedru vai somu, šveicieti, čehu, slovāku, vācieti vai kaut vai latvieti, kuram NHL piedāvā 2,3, 4 un vairāk miljonus, bet te Eiropā 500 pakas?
Jo labākie spēlētāji ir pirmais arguments, lai Eiropā pievilktu NHL līmeni. Tad jau nāk bizness un mārketings. Nu, varenais krustojuma biznesmeni un ekspert, kā to Eiropai paveikt?
Vienkārši ir vairāk jāiegulda nauda Hokejā, vot i viss rasklads! Vai tu gribi teikt, ka Eiropā nav naudas? Ir, atlieku likām, tikai vajag ar to pareizi rīkoties Pietiktu vien ar to, ja kāds no Hokeja aprindām kādā turīgā R-Eiropas valstī tiktu atbildīgajā valsts un/vai varas amatā, tak čto , IIHF pirmām kārtām būtu jādomā, kā virzīt savējos kadrus lielajā politikā

     [+] [-]

, 2023-05-28 13:59, pirms 2 gadiem
Balceram hat3

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 14:11, pirms 2 gadiem
Jāņem un jāuzvar,otras tādas iespējas var gadus 10 nebūt.

     [+] [-]

, 2023-05-28 14:14, pirms 2 gadiem
Un kādu piki nopelnija tie kas organizēja čempi Rīgā? Un kur tā nauda pēc tam tiek pielietota?

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 14:15, pirms 2 gadiem
Pirma un pedeja iespeja, citu nekad vairs nebus. Par so speli kura notiks sodien runas un atceresies vel pec 50 gadiem. No nakosa gada viss ies pamazam uz leju no pec aptuveni 6-8 gadiem spelesim B grupa.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 14:16, pirms 2 gadiem
viesulis2020 rakstīja: Jāņem un jāuzvar,otras tādas iespējas var gadus 10 nebūt.
Nekad nebus vairs iespejas, zvaigznes sakrita, vai sodien vai nekad. Domaju, ka bus bronza!

     [+] [-]

, 2023-05-28 14:18, pirms 2 gadiem
bez tā, ka Latvijas hokeja izlase spēlēs par bronzas medaļu, ja nemaldos, esam kvalificējušies nākamajām Olimpiskajām spēlēm.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 14:26, pirms 2 gadiem
Lexxx rakstīja: bez tā, ka Latvijas hokeja izlase spēlēs par bronzas medaļu, ja nemaldos, esam kvalificējušies nākamajām Olimpiskajām spēlēm.
maldies.
Lasi: https://hokejazinas.com/olimpiskas-... .

     [+] [-]

, 2023-05-28 14:28, pirms 2 gadiem
Kartejais-Wannabe-Eksperts rakstīja: Ja nebūs labi, ar' būs labi! Par daudz visi esam sacerējušies, neskatoties uz gala iznākumu, šis ir viens no lielākajiem Latvijas sasniegumiem sportā, līdzvērtīgi ar Latvijas futbola sasniegto finālturnīru.

Iespēja pret amerikāņiem izcīnīt medaļas ir, bet ir jābūt objektīviem un nav jābimbā, ja neizdodas, jo tās godalgu cerības ir vairāk no tām emocijām, ka redz mēs sasitām zviedrus, bet tie nākošie pretinieki ir stiprāki un katra no spēlēm vel grūtāka par iepriekšējo.
Pārāk skaļi teikts. Jā tas ir sasniegumsd, bet EČ 2004 futbolā pagaidām ir augstākais sporta komandu sasniegums LV vēsturē, pat ja šodien LV paņem bronzu...
Jo, 1) PČ hokejā notiek katru gadu, ĒČ tikai reizi 4 gados
2) Hokeju labi ja spēlē 33% valstu, futbolu spēlē pilnīgi visas valstis.

Tā ka EČ 2004 pagaidām paliek augstākais komandu sasniegums LV.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 14:38, pirms 2 gadiem
DainixDT rakstīja: 2) Hokeju labi ja spēlē 33% valstu, futbolu spēlē pilnīgi visas valstis.
Pasaules mēŗogā hoķi kaut cik necik nopietni spēlē 10% valstīs !

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 14:45, pirms 2 gadiem
Tagad īstais brīdis piedāvāt somu klubiem spēlēt OHL. Viņi ņem mūs Mestis līgā, tagad ņemsim viņus OHL.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 15:24, pirms 2 gadiem
DainixDT rakstīja: Pārāk skaļi teikts. Jā tas ir sasniegumsd, bet EČ 2004 futbolā pagaidām ir augstākais sporta komandu sasniegums LV vēsturē, pat ja šodien LV paņem bronzu...
Jo, 1) PČ hokejā notiek katru gadu, ĒČ tikai reizi 4 gados
2) Hokeju labi ja spēlē 33% valstu, futbolu spēlē pilnīgi visas valstis.

Tā ka EČ 2004 pagaidām paliek augstākais komandu sasniegums LV.
nē.
Svarīgāk ir cik lielu iespaidu tas atstāj uz LV iedzīvotājiem kopumā. Pārējais ir tukša lirika.
Šajā ziņā arī 2000.g PČ hokejā pārspēj EČ futbolā sasniegto.

     [+] [-]

, 2023-05-28 16:15, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nē.
Svarīgāk ir cik lielu iespaidu tas atstāj uz LV iedzīvotājiem kopumā. Pārējais ir tukša lirika.
Šajā ziņā arī 2000.g PČ hokejā pārspēj EČ futbolā sasniegto.
Priekš manis nē! EČ 2004 ir top manā skatījumā un emocijās.

     [+] [-]

, 2023-05-28 17:43, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Nu ko var dzejot, joptvai... Ir lieli malači protams, arī šādā turnīrā ir jāprot labi nospēlēt un zviedri noteikti uz papīra bija krietni spēcīgāki, bet nevajag jau pārspīlēt ar to fenomenālumu. Ja Tu esi sporta portālā, tev tak aptuveni jāsaprot, kas šis par turnīru un kas tajā piedalās. Zini kaut vienu sporta veidu, kur vēl zem nosaukuma PASAULES ČEMPIONĀTS pulcējas komandas tik ļoti tālu no optimālā sastāva? Labs sasniegums, bet galīgi nekas tik mega super.
Pasaki, kurā sportā, tad vienmēr ierodas visi labākie?!?!

Un tā nu nav mūsu problēma, ka neierodas visi labākie.

+ patīk olimpiskais futbols... tas jau vispār izsmiekls par labākajiem...