Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Merzļikins, visticamāk, pasaules čempionātā Rīgā nespēlēs

Merzļikins, visticamāk, pasaules čempionātā Rīgā nespēlēs
Elvis Merzļikins. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Latvijas hokeja zvaigzne Elvis Merzļikins, visticamāk, Rīgā gaidāmajā pasaules čempionātā nespēlēs, sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāja vārtsargs. Viņam joprojām par sevi liek manīt pleca trauma, turklāt ģimenē drīzumā gaidāms pirmdzimtais.

Pasaules čempionāts Rīgā aizritēs no 21. maija līdz 6. jūnijam. Elvja Merzļikina pārstāvētajam Kolumbusas “Blue Jackets” klubam Nacionālās hokeja līgas (NHL) regulārā sezona noslēgsies 8. maijā, turklāt šoreiz Stenlija kausa izcīņa, visticamāk, ies secen. Sezonas laikā latviešu vārtsargs iedzīvojās smadzeņu satricinājumā un arī pleca traumā, kas mieru neliek vēl joprojām. Tāpat Merzļikina sieva ir stāvoklī, un abiem pēc dažiem mēnešiem gaidāms ģimenes pieaugums.

“Plecs joprojām sāp, un sieva ir stāvoklī. [Ja es brauktu uz Rīgu], viņa šeit būtu viena pati. Es tiešām ļoti gribu aizbraukt uz čempionātu. Tomēr galvenais ir ģimene un veselība. Man tiešām žēl, ļoti gribētu aizbraukt uz mājām. Savu mammu neesmu redzējis praktiski gadu, viņa vasarā bija atbraukusi uz Šveici. Viņu redzēju varbūt trīs četras reizes. Tas arī viss. Brālis pie manis atbrauca uz nedēļu un viss beidzās asarās, ka neesmu redzējis viņu tik ilgi. Man pietrūkst ģimenes un Latvijas. Man gribas aizbraukt uz Latviju un to šašļiku ar alu iedzert un apēst,” Merzļikins norādīja, ka jau bijusi komunikācija ar Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretāru Viesturu Koziolu.

“Vēl līdz galam nezinu [par pasaules čempionātu], jo ar sievu par to esmu pastrīdējies jau reizes trīs, bet vīrusa dēļ viņas mamma nevar atbraukt uz ASV. Ja mamma varētu atbraukt, tad es 100% dotos uz Latviju, taču savu sievu es šeit vienu neatstāšu. Īpaši stāvoklī un brīdī, kad viņa nevar pacelt pat kasti. Domāju, ka uz čempionātu nebraukšu, bet neteikšu to par visiem 100%. Vienkārši esmu godīgs un prasu piedošanu Latvijas faniem,” uzsvēra vārtsargs. “Jūtos tiešām draņķīgi. Čempionāts būs mājās. Mājās! Nevarēju sagaidīt to brīdi, kad varēšu spēlēt mājās! Un vēl parādījās kaut kāds vīruss...”

“Gribu arī sevi sagatavot un nostiprināt plecu, lai es varētu piedalīties nākamajā čempionātā. Pats galvenais, kas man pietrūkst, ir čaļi komandā. Ar viņiem uzspēlēt hokeju vienmēr ir patīkami. Kad atbrauc uz izlasi, tagad it īpaši ar jauno organizāciju - Koziols un pārējā banda -, viss ir ļoti profesionāli un skaisti. Uz izlasi vienmēr braucu ar prieku,” sacīja Merzļikins.

Merzļikins šosezon NHL piedalījies 23 spēlēs, kurās vidēji ielaidis 2,93 ripas un kopumā atvairījis 91,1% metienu. Viņa kontā ir sešas uzvaras un viena “sausā” spēle.

Plašāku sarunu ar vienu no šī brīža spožākajiem Latvijas hokejistiem Elvi Merzļikinu portālā "Sportacentrs.com" meklē tuvāko dienu laikā.

 +16 [+] [-]

, 2021-04-24 21:42, pirms 4 gadiem
Nezināju par ģimenes pieaugumu! Apsveicu!
Lai gan arī gribētos Elvi redzēt Latvijas izlases vārtos, ir kā ir, tomēr vārtsargu līnijā mums gan ir ļoti laba aizmugure.

  +7 [+] [-]

, 2021-04-24 21:44, pirms 4 gadiem
Es paņemu popkornu un palasīšu cepšanos komentāros

 +13 [+] [-]

, 2021-04-24 21:44, pirms 4 gadiem
Nekas, mums ir ļoti labi vārtsargi - tas pats Kalniņš ir tuvu NHL līmenim. Varbūt Kivlenieks vēl var izrauties? Ja godīgi arī Gudļevski kā rezervistu uzskatītu par zolīdu papildinājumu

  +6 [+] [-]

, 2021-04-24 21:46, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Es paņemu popkornu un palasīšu cepšanos komentāros
nu redz, tagad atkrīt cerams uzreiz visi jautājumi kāpēc Kivlenieks čarterī tiek vilkts nevis Šilovs.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 21:46, pirms 4 gadiem
Tagad gaidam kad Kivlenieks atbrauks

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 21:47, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu redz, tagad atkrīt cerams uzreiz visi jautājumi kāpēc Kivlenieks čarterī tiek vilkts nevis Šilovs.
Pilnīgi Tev piekrītu ++++

  -3 [+] [-]

, 2021-04-24 21:49, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Pilnīgi Tev piekrītu ++++
Balcers iedos "banānu"? man kaut kas liek domāt, ka Balcera arī nebūs...

  -3 [+] [-]

, 2021-04-24 21:49, pirms 4 gadiem
Stenlija kaps arī šoreiz ies secen...

 +13 [+] [-]

, 2021-04-24 21:51, pirms 4 gadiem
Godīgi pasaka visu , kas un kā, protams grib būt kopā ar večiem Lv uz čempi , bet varočiku pozīcijā mums ir vismazākās problēmas.. Labāk lai saved sevi kārtībā nekā iedzīvojas ķādās likstās čempja laikā. .

 +11 [+] [-]

, 2021-04-24 21:51, pirms 4 gadiem
Visu cieņu Elvim. Ne par kripatiņu negribu neko pārmest. Šogad vārtsargu līnija čempī bažas nerada. Arī godīgi pret Janku un Ivaru, kuriem, Elvja dalība PČ, laupītu daudz spēļu.

  +8 [+] [-]

, 2021-04-24 21:52, pirms 4 gadiem
Kalniņš ar Punenovu arī pelnijuši savu iespēju, Grigals ar Vori, lai sadala 3.nr.

     [+] [-]

, 2021-04-24 21:52, pirms 4 gadiem
cobham rakstīja: Nekas, mums ir ļoti labi vārtsargi - tas pats Kalniņš ir tuvu NHL līmenim. Varbūt Kivlenieks vēl var izrauties? Ja godīgi arī Gudļevski kā rezervistu uzskatītu par zolīdu papildinājumu
Lai arī Kalniņš ir labs vārtsargs un PČ kontekstā ar viņu pilnībā būtu jāpietiek, viņa tuvums NHL ir absolūtas un ne ar ko nepamatotas spekulācijas.

Gudļevskis šogad izlases kontekstā vispār nav jāizskata.

 +19 [+] [-]

, 2021-04-24 21:53, pirms 4 gadiem
Viss labi, ir lietas, kas stāv pāri hokejam. Lai laba veselība visiem!

  -1 [+] [-]

, 2021-04-24 21:56, pirms 4 gadiem
Nekas Elvi,viss kārtībā,savējiem tiks piedots..Gaidam tevi Čikāgā!LG BLACKHAWKS!💪

  +8 [+] [-]

, 2021-04-24 22:01, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Balcers iedos "banānu"? man kaut kas liek domāt, ka Balcera arī nebūs...
Es domāju, ka Balcers būs, tas jau izlasei nekad nav atteicis.
Slēpts komentārs: Ontario

  -2 [+] [-]

, 2021-04-24 22:02, pirms 4 gadiem
Easton77 rakstīja: Kalniņš ar Punenovu arī pelnijuši savu iespēju, Grigals ar Vori, lai sadala 3.nr.
Labāk lai Kivi vismaz mājās pasēž

 +11 [+] [-]

, 2021-04-24 22:02, pirms 4 gadiem
Ļoti žēl,noderētu,bet pašlaik ar vārtsargiem ir labi,gan Punnenovs,gan Kalniņš izskatījās diezgan stabili. Ātrāku izveseļošanos

  +5 [+] [-]

, 2021-04-24 22:03, pirms 4 gadiem
Madzigais rakstīja: Nekas Elvi,viss kārtībā,savējiem tiks piedots..Gaidam tevi Čikāgā!LG BLACKHAWKS!💪
Nu tu i pilnīgs atmars , kādi blackhawki

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 22:03, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Es domāju, ka Balcers būs, tas jau izlasei nekad nav atteicis.
katram pienāk tāds brīdis. Balceram tikai 24 un priekšā diezgan sarežģīta vasara karjerā.
nebūšu pārsteigts, ka viņš arī atteiks

  -3 [+] [-]

, 2021-04-24 22:04, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai arī Kalniņš ir labs vārtsargs un PČ kontekstā ar viņu pilnībā būtu jāpietiek, viņa tuvums NHL ir absolūtas un ne ar ko nepamatotas spekulācijas.

Gudļevskis šogad izlases kontekstā vispār nav jāizskata.
Es nesaprotu ko to Guddy vārdu loka, nu nav viņš izlases tagadne , ne nākotne

  +9 [+] [-]

, 2021-04-24 22:06, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Es nesaprotu ko to Guddy vārdu loka, nu nav viņš izlases tagadne , ne nākotne
ŠOČI!!! KANĀDA!!! DIVREIZ!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:06, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: katram pienāk tāds brīdis. Balceram tikai 24 un priekšā diezgan sarežģīta vasara karjerā.
Nu tad lai hokeja spēki stāv ar mums , jo bez viņa būs ļoti grūti

 +15 [+] [-]

, 2021-04-24 22:08, pirms 4 gadiem
Viss kārtībā, Elvi, visi adekvāti cilvēki saprot un pat novēl Tev palikt ar sievu sagaidīt pimrdzimto. Hokejs ir forši, bet ģimene ir pirmajā vietā, vienmēr. Būs vēl čempionāti un lielas uzvaras ar Tevi vārtos.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-24 22:09, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ŠOČI!!! KANĀDA!!! DIVREIZ!!!
Fani grimst atmiņās, Guddy vnk paveicās būt tajā izlases posmā kad mēs palikām par izlasi , kas ir spējīga iekost top-7, tagad mums ir kaudze ar labiem vārtsargiem, tam pašam Kivleniekam NHL ir vairāk spēļu kā Guddy

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 22:10, pirms 4 gadiem
Saprotams lēmums. Mums ir tāpat, kas stāvēs.

  +5 [+] [-]

, 2021-04-24 22:11, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Fani grimst atmiņās, Guddy vnk paveicās būt tajā izlases posmā kad mēs palikām par izlasi , kas ir spējīga iekost top-7, tagad mums ir kaudze ar labiem vārtsargiem, tam pašam Kivleniekam NHL ir vairāk spēļu kā Guddy
Kivlenieks ir izsaukts uz taksi. Kaut kas man liek domāt, ka viņam tomēr vēl iedos kādu spēli NHL, lai kā abrags un jurka par to smējās dažas dienas iepriekš.

  +7 [+] [-]

, 2021-04-24 22:11, pirms 4 gadiem
Saprotams lēmums, viss kārtībā! Varēsim pārbaudīt, ka esam hokeja "vārtsargu lielvalsts". Punnenovs un Kalniņš nav slikti!

  +5 [+] [-]

, 2021-04-24 22:12, pirms 4 gadiem
Bam bam bam, vot tā

Janka-Ivars-Matīss

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 22:13, pirms 4 gadiem
vistizlāk būs no izlases skata punkta, ka tajā čarterī, kas 15.maijā beigās neviena nebūs kas lido no ZA uz Rīgu. būs jāiztiek ar tiem džekiem, kas tagad Rīgā.

 +12 [+] [-]

, 2021-04-24 22:14, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Fani grimst atmiņās, Guddy vnk paveicās būt tajā izlases posmā kad mēs palikām par izlasi , kas ir spējīga iekost top-7, tagad mums ir kaudze ar labiem vārtsargiem, tam pašam Kivleniekam NHL ir vairāk spēļu kā Guddy
Nu, nebija jau tā, ka izlase nevarēja sasist lielos arī pirms tam. Tas, ka konkrēti ŠĪ paaudze sāka spēlēt TOP hokeju - ok, varbūt.

Taču ar to ir mazs sakars. Gudļevskis vienu brīdi tiešām spēlēja OK līmenī. Nu, cik OK? Nu, apmēram tā kā Kivlenieks, t.i., viņam bija iespējas, pie veiksmīgas apstākļu sakritības, tikt līdz NHL un, ja pavisam paveicas, kādu laiku tur uzturēties. Taču Kristeram bija un arī ir problēmas ar konkurenci un pastāvīgu spiedienu. Viņš zaudēja visiem saviem ZAmerikas konkurentiem par vietu NHL. Arī Eiropā viņam tā ir problēma + tagad, kā var noprast pēc intervijām, viņam pietrūkst motivācijas un mērķa, lai kaut ko pierādītu. Spēlē, naudu saņem un ok. Nekas slikts tas ar nav.

  +8 [+] [-]

, 2021-04-24 22:15, pirms 4 gadiem
Viņam nav nekāda piedošana jāprasa, iemesls ir gana liels, lai nebrauktu uz čempi! Tie krūmu faneļi, kas ti nesaprot, lai izklīst pa krūmiem!

  +6 [+] [-]

, 2021-04-24 22:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Kivlenieks ir izsaukts uz taksi. Kaut kas man liek domāt, ka viņam tomēr vēl iedos kādu spēli NHL, lai kā abrags un jurka par to smējās dažas dienas iepriekš.
Es nesmējos, tikai norādīju, ka vispirms ir kaut kam jānotiek (ptu-ptu-ptu) ar pamatsastāva vārtsargiem, lai vārtos liktu Kivlenieku. Tāpat vien - nez vai.

Lai gan... Tortorella jau pamazām kravā čemodānus (pavisam droši) un viņam visādas trakas idejas var ienākt galvā.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 22:20, pirms 4 gadiem
guntis86 rakstīja: Visu cieņu Elvim. Ne par kripatiņu negribu neko pārmest. Šogad vārtsargu līnija čempī bažas nerada. Arī godīgi pret Janku un Ivaru, kuriem, Elvja dalība PČ, laupītu daudz spēļu.
Uz čempi jāņem Kalniņš, Punnenovs un Gudļevskis.

Gudi vajag pamest zem tanka pret Kanādu, pret ko viņam sazin kāpēc labi sanāk stāvēt, un tad lai abi pārējie nospēlē katrs pa 3 spēlēm grupu turnīrā.

  +4 [+] [-]

, 2021-04-24 22:21, pirms 4 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Uz čempi jāņem Kalniņš, Punnenovs un Gudļevskis.

Gudi vajag pamest zem tanka pret Kanādu, pret ko viņam sazin kāpēc labi sanāk stāvēt, un tad lai abi pārējie nospēlē katrs pa 3 spēlēm grupu turnīrā.
man kaut kas liek domāt, ka Gudis nemaz nebūs. neredzu vajadzības pat ja neviens vairs vārtsargs no ZA neatbrauc.

  +4 [+] [-]

, 2021-04-24 22:22, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Fani grimst atmiņās, Guddy vnk paveicās būt tajā izlases posmā kad mēs palikām par izlasi , kas ir spējīga iekost top-7, tagad mums ir kaudze ar labiem vārtsargiem, tam pašam Kivleniekam NHL ir vairāk spēļu kā Guddy
Nu ko tu runā par "paveicās", ja Sočos, kur CAN 1/4 zaudējām ar 1:2, metienu attiecība bija pret 16-57, bet 2018.gada PČ, kur CAN atkal zaudējām ar 1:2 (pagarinājumā), metienu attiecība bija 15-33. Gudļevskis BIJA labs vārtsargs. Kādā formā viņš ir tagad, nezinu.

  +8 [+] [-]

, 2021-04-24 22:23, pirms 4 gadiem
Bet vispār patīkami skatīties uz mūsu vārtsargiem. Kādus gadus 5-10 atpakaļ man likās, ka tad, kad aizies Masaļskis, būs dimbā.

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:26, pirms 4 gadiem
Vārtsargi mums labi,bet bez PČ pieredzes es kaut vai tāpēc uzskatu,ka Gudijs kā trešais varētu būt.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:27, pirms 4 gadiem
Viss ok, Elvi! Visi esam cilvēki, dzīvē viss notiek, kā tas notiek! Lai izdodas sadziedēt traumas un lai pirmdzimtajam laba veselība!
Jsnkam Kalniņsm teicama iespēja sevi apliecināt Latvijas izlases kontekstā. Lai veicas!

  -3 [+] [-]

, 2021-04-24 22:27, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Es paņemu popkornu un palasīšu cepšanos komentāros
jā, šis interesanti - Spruktiņu noēda bez sāls, kad tieši pateica, kas un kā, Elvim visi laimi vēl.. te nu atliek minēt, vai sabiedrība vnk empātijā augusi vai dubultie standarti parastie

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 22:31, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Nu ko tu runā par "paveicās", ja Sočos, kur CAN 1/4 zaudējām ar 1:2, metienu attiecība bija pret 16-57, bet 2018.gada PČ, kur CAN atkal zaudējām ar 1:2 (pagarinājumā), metienu attiecība bija 15-33. Gudļevskis BIJA labs vārtsargs. Kādā formā viņš ir tagad, nezinu.
Zin kā, ja no 57 kanādiešu metieniem vārtos iekrīt tikai 2, tā tiešām ir veiksme pie JEBKĀDA vārtsarga (pat, ja tur būtu NHL TOP vārtsargs, ne Gudļevskis), jo NHL vidēji ir vieni vārti uz katriem ~10 metieniem. Tā jau statistiski ir veiksme (kad pretinieki met 3x sliktāk kā parasti). Par otro maču var pateikt tieši to pašu.

Un nemaz nerunājot par tām ripu vilkšanām no vārtu līnijas utt. brīnumiem, kas jau ir veiksmes uzskatāms piemērs.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:31, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: jā, šis interesanti - Spruktiņu noēda bez sāls, kad tieši pateica, kas un kā, Elvim visi laimi vēla.. te nu atliek minēt, vai sabiedrība vnk empātijā augusi vai dubultie standarti parastie
čurbani vēl nav no krustojumiem pārradušies...
p.s. bet attiecībā uz vārtsargiem heits tik bijis Skudras virzienā . Irbe ar vienreiz atteicās spēlēt , jo ģimenē pieaugums un vasarā grib atpūsties.
p.p.s. vēl viens faktors, tomēr vārtsargi ir . daudzi pat uzskata, ka Elvis nav pirmais numurs, cik saprotu no komentāriem, bet Kalniņš.

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:33, pirms 4 gadiem
Kadi speletaji varetu but Somijai, Kanadai, ASV, Vacijai? Nekas nav rakstits.

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:35, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Kadi speletaji varetu but Somijai, Kanadai, ASV, Vacijai? Nekas nav rakstits.
Kanādai un ASV to mēs uzzināsim 15.maijā , kas ieradīsies Ņujorkā uz čarteri
Vācijas izlase tagad spēlē ar slovākiem :
https://www.flashscore.com/match/8G...

Somija : ja nav līki pirksti vari pats atrast sastāvu guglē , kas gatavojas . man slinkums.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:35, pirms 4 gadiem
Tas ir normāli,ja sieva gaida bērnu un vismaz viens tuvinieks ir blakus.Kā gan citādi?!
Elvis normāls vecis,tā turpināt!

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:36, pirms 4 gadiem
PC 1/4 bus A1-B4 vai A1-A4?

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:36, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin kā, ja no 57 kanādiešu metieniem vārtos iekrīt tikai 2, tā tiešām ir veiksme pie JEBKĀDA vārtsarga (pat, ja tur būtu NHL TOP vārtsargs, ne Gudļevskis), jo NHL vidēji ir vieni vārti uz katriem ~10 metieniem. Tā jau statistiski ir veiksme (kad pretinieki met 3x sliktāk kā parasti). Par otro maču var pateikt tieši to pašu.

Un nemaz nerunājot par tām ripu vilkšanām no vārtu līnijas utt. brīnumiem, kas jau ir veiksmes uzskatāms piemērs.
Bet veiksme stāv klāt stiprākajiem un tiem, kas to ir nopelnījuši ar smagu darbu.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 22:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: čurbani vēl nav no krustojumiem pārradušies...
p.s. bet attiecībā uz vārtsargiem heits tik bijis Skudras virzienā . Irbe ar vienreiz atteicās spēlēt , jo ģimenē pieaugums un vasarā grib atpūsties.
p.p.s. vēl viens faktors, tomēr vārtsargi ir . daudzi pat uzskata, ka Elvis nav pirmais numurs, cik saprotu no komentāriem, bet Kalniņš.
Elvis, protams, ir pirmais numurs, taču, ko man gribētos šogad redzēt no Kalniņa un Punnenova, ir tas, ka viņi sevi pieteiktu par stabiliem un drošiem izlases vārtsargiem, lai neatkārtojas 90to gadu "Ka tik Arča atbrauc" un ar Irbi vārtos komanda spēlē, bez - vispār ir nekāda, lai gan neteiktu, ka Naumovs būtu bijis slikts (ko parādīja viņa Eiropas karjera).

T.i., lai nākotnē noteikti nebūtu tā, ka, ja Elvis ir izlasē, tad pārējie var nemaz netrenēties uz PČ, jo visu turnīru tāpat sēdēs.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 22:37, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Bet veiksme stāv klāt stiprākajiem un tiem, kas to ir nopelnījuši ar smagu darbu.
Tavuprāt, kanādieši trenējās mazāk kā Gudļevskis?

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:37, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Tas ir normāli,ja sieva gaida bērnu un vismaz viens tuvinieks ir blakus.Kā gan citādi?!
Elvis normāls vecis,tā turpināt!
Nē, tā nevajag turpināt. Nākamo bērnu lai ieplāno uz gada otro pusi.

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:38, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tavuprāt, kanādieši trenējās mazāk kā Gudļevskis?
Viņi taču uzvarēja.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 22:40, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Elvis, protams, ir pirmais numurs, taču, ko man gribētos šogad redzēt no Kalniņa un Punnenova, ir tas, ka viņi sevi pieteiktu par stabiliem un drošiem izlases vārtsargiem, lai neatkārtojas 90to gadu "Ka tik Arča atbrauc" un ar Irbi vārtos komanda spēlē, bez - vispār ir nekāda, lai gan neteiktu, ka Naumovs būtu bijis slikts (ko parādīja viņa Eiropas karjera).

T.i., lai nākotnē noteikti nebūtu tā, ka, ja Elvis ir izlasē, tad pārējie var nemaz netrenēties uz PČ, jo visu turnīru tāpat sēdēs.
bet protams. manuprāt pat labi no vienas puses, ka nav Elvis.
Bobam gan galva jāpalauza būs, kuru likt Jāni vai Ivaru. es pat pieļauju, ka abi līdzīgi sadalīs spēles, ja kāds lielas burkas neraus

  +4 [+] [-]

, 2021-04-24 22:40, pirms 4 gadiem
Es domāju liela daļa pārējie tomēr grib uz čempi, ja neskaita šo vienu Elvja gadījumu, kas ir pašsaprotams.

Jo ja padomā loģiski, pēc sezonas beigām diezvai daudziem gribēsies bendēt nervus, lai atbrauktu mājās pēc sezonas. Re, šeit iespēja čārtērī bez nekādām problēmām atbraukt. Tas ir neliels pluss es domāju.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: čurbani vēl nav no krustojumiem pārradušies...
p.s. bet attiecībā uz vārtsargiem heits tik bijis Skudras virzienā . Irbe ar vienreiz atteicās spēlēt , jo ģimenē pieaugums un vasarā grib atpūsties.
p.p.s. vēl viens faktors, tomēr vārtsargi ir . daudzi pat uzskata, ka Elvis nav pirmais numurs, cik saprotu no komentāriem, bet Kalniņš.
nu, ja franku Anete vēl kko atbalstošu ierakstīs, tad man sāks rasties sajūta, ka pasaule iet uz galu

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:41, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: jā, šis interesanti - Spruktiņu noēda bez sāls, kad tieši pateica, kas un kā, Elvim visi laimi vēl.. te nu atliek minēt, vai sabiedrība vnk empātijā augusi vai dubultie standarti parastie
nemeklē kašķi tur kur tā nav.

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:41, pirms 4 gadiem
Man jau likās ka tā varētu būt. Jāspēlē kas var un grib.

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:42, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Nē, tā nevajag turpināt. Nākamo bērnu lai ieplāno uz gada otro pusi.
Turpināt noteikti bija domāts - ja dzimst mazais būt blakus...

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 22:43, pirms 4 gadiem
Pēc stundas LV vs GER U18
OnHockey.TV | Live hockey streams (NHL, KHL,...

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:43, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Viņi taču uzvarēja.
Ja Tu pieminēji Kanādas OT uzvaru 2018. gada PČ kā labo Gudļevska spēli, tad kāpēc nemini 1-8 pret somiem tajā pašā PČ?

P.S. Somi izdarīja 29 metienus pa Gudļevska vārtiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 22:44, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Viņi taču uzvarēja.
Ar Gudļevski ir tā, ka viņam bija 2 sezonas, kad šamam tiešām VEICĀS un tā pa lielam. Sākot no 2013. gada PČ, turpinot ar draftu un ar visu nonākšanu no ECHL līdz NHL un to trako mediju uzmanību pēc Kanādas mača. Tā gadās. Daudziem tā gadās.

Taču tam pienāk beigas agri vai vēlu. Un tad viss atgriežas ierastajās sliedēs, taču kas pirms tam bija Kristers? Nu, vārtsargs ar nelielu "upside" un tādā ziņā viņš savu karjeru ļoti pat prognzējami realizē.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 22:45, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: jā, šis interesanti - Spruktiņu noēda bez sāls, kad tieši pateica, kas un kā, Elvim visi laimi vēl.. te nu atliek minēt, vai sabiedrība vnk empātijā augusi vai dubultie standarti parastie
Galviņu, piemēram noliek. SC baigi to neredzēju, bet šur tur fb pavīd teksti, ka Galviņš mūžīgi uzmet un viņa atteikums paredzams (lai arī ir pretēji) un teksti par žurkām, kas velkas līdzi vēl no RD laika.
Un par Spruktu un Elvi - nu tur ir viena starpība, kas dažus attur no stulbiem komentāriem. Sprukts pateica, ka ir noguris - tiem, kas uzskata, ka izlase ir svēts pienākums tas bija, kā skabarga dibenā. Elvim bērns - nu tas arī ir svēti. Lai arī realitātē - izlase nav pienākums un abiem ir/bija pamatojums nespēlēt. Un Elvim jo īpaši. Ģimene vienmēr pirmajā vietā...

  +5 [+] [-]

, 2021-04-24 22:46, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Nē, tā nevajag turpināt. Nākamo bērnu lai ieplāno uz gada otro pusi.
Esi tak pieredzējis vecis,bet laikam,ka ne šajā jomā. Zināšanai-bērni cilvēkiem dzimst arī neplānoti. . Un prieks par ikvienu jaundzimušu letiņu!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 22:47, pirms 4 gadiem
Elvim veselību. Nu tagad intriga, kurš beigās būs 3. numurs, pieņemot, ka Ivars un Jānis būs uz strīpas. Redzot notiekošo - reālākais Kivī vai Voris.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nemeklē kašķi tur kur tā nav.
kāds nu vēl kašķis, tik priecājos

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 22:49, pirms 4 gadiem
Kas labāk - vārtos nosvērtais Kalniņš ar domām par jaunu līgumu (kaut sevi jau pierādījis, bet tomēr) vai ekstravagantais Merzļikins ar domām par traumu un sievu?

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 22:49, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nemeklē kašķi tur kur tā nav.
lielāku kašķi var gaidīt iespējamā Balcera atteikumā

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:51, pirms 4 gadiem
Lai veseļojas un bērns aug vesels.
Nu nākamais manā vēlmju sarakstā būtu Kivlinieks un Gudļevskis.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:51, pirms 4 gadiem
Kalnins, Punnenovs, Kivlenieks

Sotnieks, Cibulskis, Freibergs, Balinskis, Zile, Kulda, Rubins, Jaks, Cukste, Mamcics

Balcers, Daugavins, Darzins, Indrasis, Karsums, Abols, Kenins, Rob.Bukarts, Rih.Bukrts, Smirnovs, Dzierkals, Dzerins, Bicevskis, Berzins, Jevpalovs

Aptuveni tada izlase uz PC.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:53, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Kalnins, Punnenovs, Kivlenieks

Sotnieks, Cibulskis, Freibergs, Balinskis, Zile, Kulda, Rubins, Jaks, Cukste, Mamcics

Balcers, Daugavins, Darzins, Indrasis, Karsums, Abols, Kenins, Rob.Bukarts, Rih.Bukrts, Smirnovs, Dzierkals, Jevpalovs, Dzerins, Bicevskis, Berzins

Aptuveni tada izlase uz PC.
Smirnovs un Jevpalovs nemaz nav ekselī ierakstīti un visdrīzāk nebūs, no ZA spēlējošie nav čarterī iekāpuši lidojumam uz Rīgu...

  -3 [+] [-]

, 2021-04-24 22:54, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Ja Tu pieminēji Kanādas OT uzvaru 2018. gada PČ kā labo Gudļevska spēli, tad kāpēc nemini 1-8 pret somiem tajā pašā PČ?

P.S. Somi izdarīja 29 metienus pa Gudļevska vārtiem.
Katram gadās melnā diena, pat zirgs reizēm paklūp, kaut 4 kājas, izņēmums, kas apliecina likumsakarību. Domāju, ka nu es tevi pārliecināju. Bet lielāko daļu viņš tomēr atvairīja!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 22:55, pirms 4 gadiem
Jankam Spruktam izlases atteikumā bija pavisam cits(i) iemesli. Laikā, kad atteica,tad atcerēsimies tās vadību

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: kāds nu vēl kašķis, tik priecājos
vnk saku ka nesalīdzināmi gadījumi, bet nu jā, arī tolerance augusi. bet ir daudz citi aspekti

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Smirnovs un Jevpalovs
Kapec nav? Ja nebus vini tad Svanenbergs un Meija

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:58, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Kapec nav? Ja nebus vini tad Svanenbergs un Meija
uz šo jautājumu nevaru atbildēt kāpēc nav Jevpalovs un Smirnovs ekselī ielikti. tikai ekselis!

     [+] [-]

, 2021-04-24 22:58, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Galviņu, piemēram noliek. SC baigi to neredzēju, bet šur tur fb pavīd teksti, ka Galviņš mūžīgi uzmet un viņa atteikums paredzams (lai arī ir pretēji) un teksti par žurkām, kas velkas līdzi vēl no RD laika.
Un par Spruktu un Elvi - nu tur ir viena starpība, kas dažus attur no stulbiem komentāriem. Sprukts pateica, ka ir noguris - tiem, kas uzskata, ka izlase ir svēts pienākums tas bija, kā skabarga dibenā. Elvim bērns - nu tas arī ir svēti. Lai arī realitātē - izlase nav pienākums un abiem ir/bija pamatojums nespēlēt. Un Elvim jo īpaši. Ģimene vienmēr pirmajā vietā...
jap jap, bērni - svētais grāls.. lai gan nav arī trūkuši uzbraucieni sportistiem, kad tie sezonas laikā paņem brīvu, jo bērns dzimst un tur jau ne tikai franku anete ir izpaudusies (tur konkrēti atceros tekstu, par to, ka pirmajos piecos gados tēvam visār pie sava sava bērna nav ko meklēt ).

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 22:59, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Katram gadās melnā diena, pat zirgs reizēm paklūp, kaut 4 kājas, izņēmums, kas apliecina likumsakarību. Domāju, ka nu es tevi pārliecināju. Bet lielāko daļu viņš tomēr atvairīja!
Ja vārtsargs nevar atvairīt lielāko daļu (vairāk kā 50%), tad šī nodarbe toč nav viņam. Pat, ja atvaira 80% metienu, ar to ir daudz par maz.

Savukārt 2018. gada PČ Kristeram bija bēdīgs (lai neteiktu, ka katastrofāls) - 4.97 vārti vidēji spēlē un 83.9% atvairīto metienu.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:00, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Smirnovs un Jevpalovs nemaz nav ekselī ierakstīti un visdrīzāk nebūs, no ZA spēlējošie nav čarterī iekāpuši lidojumam uz Rīgu...
Tur cartera 5 vietas? Tad Balcers, Rubins, Jaks, Cukste, Kivlenieks

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:01, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar Gudļevski ir tā, ka viņam bija 2 sezonas, kad šamam tiešām VEICĀS un tā pa lielam. Sākot no 2013. gada PČ, turpinot ar draftu un ar visu nonākšanu no ECHL līdz NHL un to trako mediju uzmanību pēc Kanādas mača. Tā gadās. Daudziem tā gadās.

Taču tam pienāk beigas agri vai vēlu. Un tad viss atgriežas ierastajās sliedēs, taču kas pirms tam bija Kristers? Nu, vārtsargs ar nelielu "upside" un tādā ziņā viņš savu karjeru ļoti pat prognzējami realizē.
Pluss viņš vispār gribēja mest mieru hoķim! Bet Teds Nolans gudi izvilka saulītē!

  -2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:02, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, nebija jau tā, ka izlase nevarēja sasist lielos arī pirms tam. Tas, ka konkrēti ŠĪ paaudze sāka spēlēt TOP hokeju - ok, varbūt.

Taču ar to ir mazs sakars. Gudļevskis vienu brīdi tiešām spēlēja OK līmenī. Nu, cik OK? Nu, apmēram tā kā Kivlenieks, t.i., viņam bija iespējas, pie veiksmīgas apstākļu sakritības, tikt līdz NHL un, ja pavisam paveicas, kādu laiku tur uzturēties. Taču Kristeram bija un arī ir problēmas ar konkurenci un pastāvīgu spiedienu. Viņš zaudēja visiem saviem ZAmerikas konkurentiem par vietu NHL. Arī Eiropā viņam tā ir problēma + tagad, kā var noprast pēc intervijām, viņam pietrūkst motivācijas un mērķa, lai kaut ko pierādītu. Spēlē, naudu saņem un ok. Nekas slikts tas ar nav.
Es arī manīju viņā tādu kā nostaļģiju viņa intervijās kad viņš stāstija par laiku ziemeļamerikā - bet nu neko padarīsi. Izvēlējās spēlēt Islanders fermā nevis Ufā. Palaida iespēju garām, tad RD, DEL kur atteicās no 2 gadu līguma. Tādu karjeru izvēlējās.
Bet laikam ar to motivāciju un sniegumu ir par īsu, lai tiktu nopietni izskatīts lielās izlases sakarā, kā nopietnu palīgu lielākos turnīros. Un pie esošās konkurences - nu grūti tikt sargāt LV izlases vārtus PČ. Daudz labu vārtsargu pieaudzēts.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:03, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: jap jap, bērni - svētais grāls.. lai gan nav arī trūkuši uzbraucieni sportistiem, kad tie sezonas laikā paņem brīvu, jo bērns dzimst un tur jau ne tikai franku anete ir izpaudusies (tur konkrēti atceros tekstu, par to, ka pirmajos piecos gados tēvam visār pie sava sava bērna nav ko meklēt ).
Šajā ziņā man paraugs vienmēr būs Šarunas https://www.youtube.com/watch?v=G0a...

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:03, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: vnk saku ka nesalīdzināmi gadījumi, bet nu jā, arī tolerance augusi. bet ir daudz citi aspekti
nu tas gan, Elvis laikam nav desmit sezoans pēc kārtas spēlējis pieaugušo izlasē pirms kko citu nolicis sev par prioritāti.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:05, pirms 4 gadiem
Un, lai tā pavisam pavilktu svītru zem stāsta "Gudļevskis un PČ" - 4 turnīri, 14 spēles, 3.07 ielaisti vārti vidēji mačā 89.6% atvairīto metienu.

ĻOTI VIDUVĒJI.

Šosezon, kurā viņš spēlēja ĻOTI nestabili, pa ceļam zaudējot vietu vārtos tikko Austrijas U20 izlasi absolvējušajam Šmitam (tāpēc arī tika nomainīts pret Sedlāčeku).

Tā globāli runājot - Kristeram vajag pamatīgu restartu, ja viņam ir doma palikt hokejā.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:05, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Tur cartera 5 vietas? Tad Balcers, Rubins, Jaks, Cukste, Kivlenieks
Nez kāpēc Maps Rubīnu palaidīs?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:06, pirms 4 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Uz čempi jāņem Kalniņš, Punnenovs un Gudļevskis.

Gudi vajag pamest zem tanka pret Kanādu, pret ko viņam sazin kāpēc labi sanāk stāvēt, un tad lai abi pārējie nospēlē katrs pa 3 spēlēm grupu turnīrā.
Kas Jums ir ar to Guddy?
Daudz vērtīgāk šo spēli būtu uzticēt Kivi/Mitenam/ Šilovam nekā Guddy. Gudioti bars salasījušies komentāros, kas tic, ka šis izvilks punktus pret Kanādu tagad.

  +4 [+] [-]

, 2021-04-24 23:07, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Tur cartera 5 vietas? Tad Balcers, Rubins, Jaks, Cukste, Kivlenieks
Jā piecas!
Balcers - ļoti šaubos , ka būs.
Rubīns - AHL 15.maijā spēle un NHL Toronto PO.
Jaks - AHL 16.maijā spēle
Čukste vispār ir ECHL tagad, kur sezona beidzas jūnijā.
Kivlenieks - AHL 15.maijā spēle.
p.s. tas ir pieņemot , ka AHL nav PO!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:07, pirms 4 gadiem
xvalchax rakstīja: Nez kāpēc Maps Rubīnu palaidīs?
Pareizi.
Tad vina vieta Bartulis

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:07, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: jap jap, bērni - svētais grāls.. lai gan nav arī trūkuši uzbraucieni sportistiem, kad tie sezonas laikā paņem brīvu, jo bērns dzimst un tur jau ne tikai franku anete ir izpaudusies (tur konkrēti atceros tekstu, par to, ka pirmajos piecos gados tēvam visār pie sava sava bērna nav ko meklēt ).
To droši vien rakstīja kāds no Čadas. Viņiem tur ir tāda vodābe cilts. Kad sieviete paliek stāvoklī, viņa iet dzīvot pie mātes 3-4 gadus, bet vīrs tikmēr drīkst sameklēt jaunu sievu. https://www.youtube.com/watch?v=XsR...

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nu tas gan, Elvis laikam nav desmit sezoans pēc kārtas spēlējis pieaugušo izlasē pirms kko citu nolicis sev par prioritāti.
Sprukts daļēji pats vainīgs, samērā neveiksmīgi visu pasniedza. Bet tur vēl daudzas nianses un fons savādāki. slinkums gari rakstīt

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:10, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kas Jums ir ar to Guddy?
Daudz vērtīgāk šo spēli būtu uzticēt Kivi/Mitenam/ Šilovam nekā Guddy. Gudioti bars salasījušies komentāros, kas tic, ka šis izvilks punktus pret Kanādu tagad.
Mēģināts nav zaudēts.

  +4 [+] [-]

, 2021-04-24 23:12, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Mēģināts nav zaudēts.
Zin kā, ar cauru gumijas laivu arī var mēģināt līdz Zviedrijai aizairēties... mēģināts nav zaudēts.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:13, pirms 4 gadiem
Godīgi, sakot liels trieciens izlasei, bet laicīgi pateica čalis! Tagad jāgatavo trīs vārtsargi uz PČ domājams (Kalniņš- Punnenovs-Gudlevskis), kāpēc nē Kivlenieks tāpēc, ka maz spēļu prakses šosezon, bet pārējie vārsargi ir uzkrājuši labu spēļu praksi, piemēram Gudijs vēl nesen spēlēja spēli savā ligā!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Sprukts daļēji pats vainīgs, samērā neveiksmīgi visu pasniedza. Bet tur vēl daudzas nianses un fons savādāki. slinkums gari rakstīt
neraksti un saproti, ka es ironizēju. es vispār uzskatu, ka neviens nevienam neko nav parādā un jebkurš iemesls, kāpēc nepsēlēt, ir ok.

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:14, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Jā piecas!
Balcers - ļoti šaubos , ka būs.
Rubīns - AHL 15.maijā spēle un NHL Toronto PO.
Jaks - AHL 16.maijā spēle
Čukste vispār ir ECHL tagad, kur sezona beidzas jūnijā.
Kivlenieks - AHL 15.maijā spēle.
p.s. tas ir pieņemot , ka AHL nav PO!
Tad ta

Kalnins, Punnenovs.
Ja nebus Kivlenieks tad Voris

Sotnieks, Cibulskis, Freibergs, Balinskis, Zile, Kulda, Mamcics.
Ja nebus Rubins, Jaks un Cukste tad Bartulis, Skvorcovs, Osenieks

Daugavins, Darzins, Indrasis, Karsums, Abols, Kenins, Rob.Bukarts, Rih.Bukrts, Dzierkals, Dzerins, Bicevskis, Berzinš.
Ja nebus Balcers, Smirnovs un Jevpalovs tad Meija, Svanenbergs, Jelisejevs

  -1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:15, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Sprukts daļēji pats vainīgs, samērā neveiksmīgi visu pasniedza. Bet tur vēl daudzas nianses un fons savādāki. slinkums gari rakstīt
Tas ir tikai labi,ja cilvēkam ir pašcieņa !

  -1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:15, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kas Jums ir ar to Guddy?
Daudz vērtīgāk šo spēli būtu uzticēt Kivi/Mitenam/ Šilovam nekā Guddy. Gudioti bars salasījušies komentāros, kas tic, ka šis izvilks punktus pret Kanādu tagad.
Guda + tieši šajā čempionātā būtu tas, ka viņam ir liela PČ pieredze, kas abiem tagadējiem potenciālajiem vilcējiem ir minimāla. Es gan, kā reālākos kandidātus uz to ko pieteiks ir Kivī (meistarības ziņā, lai arī ir šaubas par sportisko formu) vai Voris - jaunais ar potenciālu + jau ir uz vietas.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:16, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un, lai tā pavisam pavilktu svītru zem stāsta "Gudļevskis un PČ" - 4 turnīri, 14 spēles, 3.07 ielaisti vārti vidēji mačā 89.6% atvairīto metienu.

ĻOTI VIDUVĒJI.
Atceries, kas to rakstīja? "Statistika Kalniņam ir vairāk nekā pārliecinoša - piecu gadu griezumā 92.0% atvairīto metienu un 2.29 vārti vidēji spēlē + plejofos 91.3% un 2.28 vārti vidēji spēlē."

ĻOTI PĀRLIECINOŠI

  +5 [+] [-]

, 2021-04-24 23:17, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin kā, ar cauru gumijas laivu arī var mēģināt līdz Zviedrijai aizairēties... mēģināts nav zaudēts.
šlūkātājam jādod kāds piemērs no šļūkšanas nevis airēšanas, lai saprastu!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:17, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Kalnins, Punnenovs, Kivlenieks

Sotnieks, Cibulskis, Freibergs, Balinskis, Zile, Kulda, Rubins, Jaks, Cukste, Mamcics

Balcers, Daugavins, Darzins, Indrasis, Karsums, Abols, Kenins, Rob.Bukarts, Rih.Bukrts, Smirnovs, Dzierkals, Dzerins, Bicevskis, Berzins, Jevpalovs

Aptuveni tada izlase uz PC.
Jevpalovs pat nav kandidātos. Nav dzirdēts, ka Smirnovs, Smons tiktu pat izsaukti. Kas par Bērziņu? Nu ne Armands

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:18, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Tad ta

Kalnins, Punnenovs.
Ja nebus Kivlenieks tad Voris

Sotnieks, Cibulskis, Freibergs, Balinskis, Zile, Kulda, Mamcics.
Ja nebus Rubins, Jaks un Cukste tad Bartulis, Skvorcovs, Osenieks


Daugavins, Darzins, Indrasis, Karsums, Abols, Kenins, Rob.Bukarts, Rih.Bukrts, Dzierkals, Dzerins, Bicevskis, Berzinš.
Ja nebus Balcers, Smirnovs un Jevpalovs tad Meija, Svanenbergs, Jelisejevs
Es neticu, ka Hārtlijs arī lietos Skvorcovu kā aizsargu... Nu nav tik švakas tās mūsu rezerves. Smirnovu, Jevpalovu vari nerēķināt. Viņi nav sarakstos + Jevpalovs tad sen jau būtu klāt.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:18, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Godīgi, sakot liels trieciens izlasei, bet laicīgi pateica čalis! Tagad jāgatavo trīs vārtsargi uz PČ domājams (Kalniņš- Punnenovs-Gudlevskis), kāpēc nē Kivlenieks tāpēc, ka maz spēļu prakses šosezon, bet pārējie vārsargi ir uzkrājuši labu spēļu praksi, piemēram Gudijs vēl nesen spēlēja spēli savā ligā!
Jā Gudis vēl nesen spēlēja, bet Kivlenieks vēl spēlē savā līgā.

Kur ir uzradies šis viss, ka Kivleniekam nav spēļu prakse???

  +4 [+] [-]

, 2021-04-24 23:19, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Jevpalovs pat nav kandidātos. Nav dzirdēts, ka Smirnovs, Smons tiktu pat izsaukti. Kas par Bērziņu? Nu ne Armands
Smirnova un Smona klubam iet PO, lai arī ja jau sarakstos nav tad Exelis aizmirsis par viņiem. Bērziņš tas, kas Daniels.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:20, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es neticu, ka Hārtlijs arī lietos Skvorcovu kā aizsargu... Nu nav tik švakas tās mūsu rezerves. Smirnovu, Jevpalovu vari nerēķināt. Viņi nav sarakstos + Jevpalovs tad sen jau būtu klāt.
Skvorcovs tajā U23 izlasē spēlēja uzbrukumā un kā aizsargs vispār netiek izskatīts. to ko skribilē LHF un spirtacentrs pārkopē ir bulšits.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:20, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Atceries, kas to rakstīja? "Statistika Kalniņam ir vairāk nekā pārliecinoša - piecu gadu griezumā 92.0% atvairīto metienu un 2.29 vārti vidēji spēlē + plejofos 91.3% un 2.28 vārti vidēji spēlē."

ĻOTI PĀRLIECINOŠI
Paga, paga, paga?

Tu tagad salīdzini Kalniņa 91-92% atvairīto metienu un nepilnus 2.3 vārtus (turklāt 5 gadu griezumā, t.i., teju 200 spēlēs) vidēji spēlē ar 89.6% un 3.07 vārtiem vidēji 14 spēlēs?

TIEŠĀM?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:21, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Jevpalovs pat nav kandidātos. Nav dzirdēts, ka Smirnovs, Smons tiktu pat izsaukti. Kas par Bērziņu? Nu ne Armands
Daniels Bērziņš, jo Tomu Andrersonu ari neredzu, vai tad kas Berzina vieta?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:21, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: neraksti un saproti, ka es ironizēju. es vispār uzskatu, ka neviens nevienam neko nav parādā un jebkurš iemesls, kāpēc nepsēlēt, ir ok.
jābūt tolerantiem līdz galam, arī pret tiem, kuri besās, ja kāds nespēlē

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:22, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Jā Gudis vēl nesen spēlēja, bet Kivlenieks vēl spēlē savā līgā.

Kur ir uzradies šis viss, ka Kivleniekam nav spēļu prakse???
Jo Kivleniekam šosezon ir 6 mači visas sezonas laikā. papildus tam trauma un pirms šīs sezonas pamatīga pauze pateicoties kovidam.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:24, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Paga, paga, paga?

Tu tagad salīdzini Kalniņa 91-92% atvairīto metienu un nepilnus 2.3 vārtus (turklāt 5 gadu griezumā, t.i., teju 200 spēlēs) vidēji spēlē ar 89.6% un 3.07 vārtiem vidēji 14 spēlēs?

TIEŠĀM?
Es salīdzinu procentus un brīnos par tavu skalu, kurā no "ļoti viduvēji" līdz "ļoti pārliecinoši" ir tikai 3,4 procentpunkti. Vai tavuprāt PČ ir vieglāk spēlēt nekā KHL?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:25, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es neticu, ka Hārtlijs arī lietos Skvorcovu kā aizsargu...
Tad Smons

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:25, pirms 4 gadiem
Tak’ viss kārtībā. Vārtsargi mums ir!
Lai Elvis izārstē traumas pirms nākamās sezonas un sagaida bēbīti.
Būtu jau labi, ja pārceltos uz kādu krampīgāku komandu, bet tas maz ticams...😉

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:28, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Es salīdzinu procentus un brīnos par tavu skalu, kurā no "ļoti viduvēji" līdz "ļoti pārliecinoši" ir tikai 3,4 procentpunkti. Vai tavuprāt PČ ir vieglāk spēlēt nekā KHL?
Te tu runā tādus pašus brīnumus, kā basketā par treneriem un atsevišķiem sportistiem... Kā tu statistiski vari salīdzināt statistiku ko iegūst 200 spēlēs/5 sezonās - ilgtermiņā ar padsmit mačiem? Vienā tev ir stabilitāte, otrā statistika, kuru katra vājā spēle padara vēl draņķīgāku un katra labā paceļ. Otrkārt, hokejā ir nerakstītie likumi - vārtsargs, kas ielaiž virs ap 3 ripām un atvaira zem 90% top līmenī ir vājš. Kamēr vārtsargs, kas spēj atvairīt ap 92%+ ir top līmenis. Kalniņš ilgtermiņā ir mazliet zem top līmeņa robežas, kamēr Gudis pat īstermiņā netur ok līmeni izlasē. Skatoties klubu karjeru - nu tur knapi notur to 90% robežu.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:29, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Tad Smons
Smons nav nevienā kandidātu sarakstā...

  +6 [+] [-]

, 2021-04-24 23:29, pirms 4 gadiem
Un vispār, kāda suņa pēc tagad visi tik ļoti iespringuši par 3. vārtsargu? Cik PČ Latvija ir izmantojusi visus 3 pieteiktos?

Kopš iepriekšējā PČ, kas notika Rīgā (2006. gadā, ja nu kāds aizmirsa) tikai 2 turnīros visi trīs pieteiktie vārtsargi kaut nedaudz ir pabijuši laukumā.

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:31, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Smons nav nevienā kandidātu sarakstā...
Tad savu variantu uz 10.aizsargu

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 23:32, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un vispār, kāda suņa pēc tagad visi tik ļoti iespringuši par 3. vārtsargu? Cik PČ Latvija ir izmantojusi visus 3 pieteiktos?

Kopš iepriekšējā PČ, kas notika Rīgā (2006. gadā, ja nu kāds aizmirsa) tikai 2 turnīros visi trīs pieteiktie vārtsargi kaut nedaudz ir pabijuši laukumā.
kopš Latvijas izlases atgriešanās pēc sovjetu okupācijas tikai vienu reizi 3 vārtsargs ir kļuvis turnīra laikā par pirmo...
Gudis 2013

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:34, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Te tu runā tādus pašus brīnumus, kā basketā par treneriem un atsevišķiem sportistiem... Kā tu statistiski vari salīdzināt statistiku ko iegūst 200 spēlēs/5 sezonās - ilgtermiņā ar padsmit mačiem? Vienā tev ir stabilitāte, otrā statistika, kuru katra vājā spēle padara vēl draņķīgāku un katra labā paceļ. Otrkārt, hokejā ir nerakstītie likumi - vārtsargs, kas ielaiž virs ap 3 ripām un atvaira zem 90% top līmenī ir vājš. Kamēr vārtsargs, kas spēj atvairīt ap 92%+ ir top līmenis. Kalniņš ilgtermiņā ir mazliet zem top līmeņa robežas, kamēr Gudis pat īstermiņā netur ok līmeni izlasē. Skatoties klubu karjeru - nu tur knapi notur to 90% robežu.
Procenti tāpēc arī ir izdomāti, lai varētu salīdzināt 100 spēles ar 15 spēlēm. Es netaisos ar tevi strīdēties un novēlu izlasei labu veiksmi, lai kas arī stāvētu vārtos.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:34, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kopš Latvijas izlases atgriešanās pēc sovjetu okupācijas tikai vienu reizi 3 vārtsargs ir kļuvis turnīra laikā par pirmo...
Gudis 2013
Dēļ kā arī viņu nodraftēja.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 23:36, pirms 4 gadiem
Letiņi pret vāciešiem tulīt kāpj uz ledus.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 23:36, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Es salīdzinu procentus un brīnos par tavu skalu, kurā no "ļoti viduvēji" līdz "ļoti pārliecinoši" ir tikai 3,4 procentpunkti. Vai tavuprāt PČ ir vieglāk spēlēt nekā KHL?
Nevis manu, bet hokeja.
Hokejā par normālu rādītāju uzskata 90% atvairīto metienu un 2.50 vārtus vidēji spēlē. Tas ir tas vidējais rādītājs. Viss, kas ir virs, ir jau labi, zem - viduvēji. Zem 88% - slikti.

Kāda ir to 3.4 procentpunktu atšķirība dabā?

Pieņemot, ka 100 metienus vārtsargs var saņemt 3 mačos. Tad viens šajā laikā ielaidīs 8 golus, kamēr cits 11. 8 goli 3 spēlēs ir 2.66 vārti vidēji mačā. 11 goli 3 spēlēs ir 3.66 vārti vidēji. Īsāk sakot - tie 3.4 procentpunkti nozīmē, ka vārtsargs ar sliktāko rādītāju ielaiž vidēji par vieniem vārtiem spēlē vairāk nekā otrs. Maz?

Vai PČ vieglāk spēlēt kā KHL? Ja ņem vērā, ka PČ spēlē arī komandas, kurās KHL spēlētāju nav un nav tāpēc, ka tādā līmenī viņi nespēlē, tad tas ir arguments kāpēc KHL>PČ. Tāpat, no sportiskā aspekta, KHL regulārā sezona ir maratons, nevis sprints, kāds ir PČ. Tas arī ir grūtāk.

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:38, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Tad savu variantu uz 10.aizsargu
Priekš kam 10 aizsargus? Un kāpēc tu man kaut ko prasi? Tu liec kā aizsargu to, ko 30 gadu vecumā MR. Skudra pēkšņi pārmācīt mēģina un džeku, kurš nav starp kandidātiem.

Balinskis-Cibuļskis
Kulda - Zīle
Soča - Kulda
Bindulis - Mamčics
Ošenieks - Bārtulis
Mateiko, Tumanovs, Jansons, Rēdlihs. Tie spēlētāji ir kandidātu sarakstā. nerēķinot džekus no ZA. Un interesanti, ka tu par aizsargu gribi ielikt Skvorcovu, pasaukt Smonu, bet pat neiedomājies par Freibergu, kurš gan arī nav kandidātos

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:40, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Procenti tāpēc arī ir izdomāti, lai varētu salīdzināt 100 spēles ar 15 spēlēm. Es netaisos ar tevi strīdēties un novēlu izlasei labu veiksmi, lai kas arī stāvētu vārtos.
Salīdzināt tu vari, bet tas nav statistiski normāli analizējams daudzums. Jo 1 tev ir normāla bāze, kas iegūta ar regularitāti, kamēr otrā ļoti šaurs datu kopums, kuru katra nākamā spēle var ļoti sasvērt. Tieši tāpēc skatās noteiktu spēļu skaitu. Jeb tavuprāt, Vezinas balvu kādreiz atdos vārtsargam, kurš nospēlēs 1 spēli sezonā, nostāvot sausā. Turklāt, gan es, gan pēc manis Juris tev paskaidroja par to, ko hokejā vārtsargam pieņem par normālu statistiku.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:40, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: bet pat neiedomājies par Freibergu, kurš gan arī nav kandidātos
kāpēc Freibergs nav? neesmu neko dzirdējis, ka nebrauks?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:42, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis manu, bet hokeja.
Hokejā par normālu rādītāju uzskata 90% atvairīto metienu un 2.50 vārtus vidēji spēlē. Tas ir tas vidējais rādītājs. Viss, kas ir virs, ir jau labi, zem - viduvēji. Zem 88% - slikti.

Kāda ir to 3.4 procentpunktu atšķirība dabā?

Pieņemot, ka 100 metienus vārtsargs var saņemt 3 mačos. Tad viens šajā laikā ielaidīs 8 golus, kamēr cits 11. 8 goli 3 spēlēs ir 2.66 vārti vidēji mačā. 11 goli 3 spēlēs ir 3.66 vārti vidēji. Īsāk sakot - tie 3.4 procentpunkti nozīmē, ka vārtsargs ar sliktāko rādītāju ielaiž vidēji par vieniem vārtiem spēlē vairāk nekā otrs. Maz?

Vai PČ vieglāk spēlēt kā KHL? Ja ņem vērā, ka PČ spēlē arī komandas, kurās KHL spēlētāju nav un nav tāpēc, ka tādā līmenī viņi nespēlē, tad tas ir arguments kāpēc KHL>PČ. Tāpat, no sportiskā aspekta, KHL regulārā sezona ir maratons, nevis sprints, kāds ir PČ. Tas arī ir grūtāk.
Par to KHL>PČ nepiekrītu, jo tur spēlē ne tikai tādi, kam KHL sapņos nerādās, bet arī laba sauja tādu, kas KHL būtu top veči vai vispār superzvaigznes - NHL spēlētāji. Un sprinta turnīrs reizēm ir grūtāks kā regulārā sezona. PČ ir kā PO. Un PO parasti vērtē kā sarežģītāku turnīru par regulāro.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:43, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc Freibergs nav? neesmu neko dzirdējis, ka nebrauks?
Es arī neko neesmu dzirdējis, bet vismaz tajos sarakstos, ko redz LHF un SC viņa nav. Tas pats variants, kas to pašu jevpalovu - sarakstos nav, interviju nav, infas nav. Nu tikai Freibergs būtu drošāks kandidāts, kā jevpalovs...

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 23:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es arī neko neesmu dzirdējis, bet vismaz tajos sarakstos, ko redz LHF un SC viņa nav. Tas pats variants, kas to pašu jevpalovu - sarakstos nav, interviju nav, infas nav. Nu tikai Freibergs būtu drošāks kandidāts, kā jevpalovs...
par Jevpalovu ekselis un Ābols teica, ka nebūs. Pavlovs traumēts tāpēc nav.
pārējie kaut kā nav nekur figurējuši kā braucēji vai nebraucēji kam tagad PO Eiropā. cik nu esmu dzirdējis.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:45, pirms 4 gadiem
Kur LV:GER u18 spēle?

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:48, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kur LV:GER u18 spēle?
onhockey strīms

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:48, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kur LV:GER u18 spēle?
Pašlaik iesildās

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:49, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: onhockey strīms
man nerāda

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:50, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: man nerāda
nu tad neko

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:51, pirms 4 gadiem
atradu

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:54, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par to KHL>PČ nepiekrītu, jo tur spēlē ne tikai tādi, kam KHL sapņos nerādās, bet arī laba sauja tādu, kas KHL būtu top veči vai vispār superzvaigznes - NHL spēlētāji. Un sprinta turnīrs reizēm ir grūtāks kā regulārā sezona. PČ ir kā PO. Un PO parasti vērtē kā sarežģītāku turnīru par regulāro.
Tev ir visas iespējas man nepiekrist par otro punktu, bet pirmais - tā caurmērā ja mēs par atskaites līniju paņemam KHL, tad cik spēlētāju ir virs KHL un cik zem?

Jā, protams, ka ir ASV, Kanāda, Krievija, Zviedrija utml., tad komandas ar tādu 50/50 sastāvu, jebšu komandas, kuras Latvijas līdzjutēji sauc par "mūsu līmeņa" un ir "ņemamās". KHL, lai vai kā, tādu Itālijas, Lielbritānijas, D-Korejas, Austrijas, Slovēnijas utml. izlašu nav. Un es arī būtu ļoti rezervēts atbildot uz jautājumu vai Latvijas izlasei, pat TOP sastāvā esot, būtu tā, ka KHL būtu "obligāti ņemamās" komandas (nu, protams, ja tādas izlases-klubu spēles notiktu).

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:56, pirms 4 gadiem
Bija jau plānota 23 tā spēle, bet ievilkās, jo iepriekšējā pārbaudenē ātrie nebija ieradušies vēl, apmēram 40 minūtes kavēja.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:58, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tev ir visas iespējas man nepiekrist par otro punktu, bet pirmais - tā caurmērā ja mēs par atskaites līniju paņemam KHL, tad cik spēlētāju ir virs KHL un cik zem?

Jā, protams, ka ir ASV, Kanāda, Krievija, Zviedrija utml., tad komandas ar tādu 50/50 sastāvu, jebšu komandas, kuras Latvijas līdzjutēji sauc par "mūsu līmeņa" un ir "ņemamās". KHL, lai vai kā, tādu Itālijas, Lielbritānijas, D-Korejas, Austrijas, Slovēnijas utml. izlašu nav. Un es arī būtu ļoti rezervēts atbildot uz jautājumu vai Latvijas izlasei, pat TOP sastāvā esot, būtu tā, ka KHL būtu "obligāti ņemamās" komandas (nu, protams, ja tādas izlases-klubu spēles notiktu).
Redzi, tu veidojot šo atbildi aizmirsi to, ka arī KHL ir dažāda spēka komandas. Ja mēs skatamies uz topu - CSKA, AK Bars, Avangard utt - jā to tāda viduvēja elites izlase nepaņemtu vai nepaņemtu best of7 sērijā. Bet ir taču arī vairākas pastarītes, kuras vidēji būtu vājākas par vidējo PČ līmeni. Tā kā reāli - tas KHL līmenis vidēji ir +- tāds pats kā PČ līmenis. Ne augstāks, ne arī izteikti zemāks.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:02, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Bija jau plānota 23 tā spēle, bet ievilkās, jo iepriekšējā pārbaudenē ātrie nebija ieradušies vēl, apmēram 40 minūtes kavēja.
flešskorā paskatījos spēles 4.00 čempī pārsvarā laikam maz ko sanāks redzēt, ja vispār kaut kādi strīmi būs

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:06, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Redzi, tu veidojot šo atbildi aizmirsi to, ka arī KHL ir dažāda spēka komandas. Ja mēs skatamies uz topu - CSKA, AK Bars, Avangard utt - jā to tāda viduvēja elites izlase nepaņemtu vai nepaņemtu best of7 sērijā. Bet ir taču arī vairākas pastarītes, kuras vidēji būtu vājākas par vidējo PČ līmeni. Tā kā reāli - tas KHL līmenis vidēji ir +- tāds pats kā PČ līmenis. Ne augstāks, ne arī izteikti zemāks.
Neaizmirsu.
Šāds salīdzinājums, protams, ir virtuāls un KHL komandas tiek salīdzinātas sezonā, kamēr PČ ir, kā pats minēji, zibensturnīrs.

Tāpēc, ir svarīgi saprast, ka paņemot sliktāko KHL komandu tās sliktākajā sezonas posmā (kaut vai šīssezonas RD), jā, viņi būs ļoti vārgi, bet vai kāda Lielbritānijas izlase šādos apstākļos būs stiprāki? Nez.

Un otrādi - vai RD PČ formātā spēlējot būtu tik ļoti sliktāki par vārgākajām elites komandām? Nezinu.

Bet, kā jau teicu, vari arī nepiekrist, jo abi savus redzējumus arī plaši izklāstījām.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:06, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: flešskorā paskatījos spēles 4.00 čempī pārsvarā laikam maz ko sanāks redzēt, ja vispār kaut kādi strīmi būs
mjā, savādi, ka ne belari ne krievi nerāda

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:07, pirms 4 gadiem
miegs nāk. jāliekas uz pakas ar hokeju fonā!
nobeigumā iemetīšu tādu komentu par Balceru:
ja līdz čarterim 15.maijā šārki iedot viņam līgumu, tad viņš visdrīzāk būs.
ja nē, tad visdrīzāk nebūs...
p.s. pagaidām nekas neliecina, ka būs līgums līdz 15.maijam...

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:07, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: miegs nāk. jāliekas uz pakas ar hokeju fonā!
nobeigumā iemetīšu tādu komentu par Balceru:
ja līdz čarterim 15.maijā šārki iedot viņam līgumu, tad viņš visdrīzāk būs.
ja nē, tad visdrīzāk nebūs...
mēģināšu pirmo periodu izturēt
lai vismaz redzētu virknējumus un tā
ar to čārteru visi sacerējušies
beigās atlidos kāds jaks
kuru labrocis siksna varētu veiksmīgi aizstāt

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:09, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: flešskorā paskatījos spēles 4.00 čempī pārsvarā laikam maz ko sanāks redzēt, ja vispār kaut kādi strīmi būs
TSN rādīs, gan jau tad tajā pašā onhockey būs linki

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:10, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: TSN rādīs, gan jau tad tajā pašā onhockey būs linki
Latvija un Kanāda jā, bet pārējās? nez ar to u18 vienmēr problēmas gadās cik atceros. tik kaut kādus cipariņus flešskorā redzu

     [+] [-]

, 2021-04-25 00:12, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: TSN rādīs, gan jau tad tajā pašā onhockey būs linki
tsn man ir iptv
tad nav problēmu

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:15, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: TSN rādīs, gan jau tad tajā pašā onhockey būs linki
Arī nevajedzētu būt problēmām : OnHockey.TV | Live hockey streams (NHL, KHL,...

  -2 [+] [-]

, 2021-04-25 00:20, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis manu, bet hokeja.
Hokejā par normālu rādītāju uzskata 90% atvairīto metienu un 2.50 vārtus vidēji spēlē. Tas ir tas vidējais rādītājs. Viss, kas ir virs, ir jau labi, zem - viduvēji. Zem 88% - slikti.

Kāda ir to 3.4 procentpunktu atšķirība dabā?

Pieņemot, ka 100 metienus vārtsargs var saņemt 3 mačos. Tad viens šajā laikā ielaidīs 8 golus, kamēr cits 11. 8 goli 3 spēlēs ir 2.66 vārti vidēji mačā. 11 goli 3 spēlēs ir 3.66 vārti vidēji. Īsāk sakot - tie 3.4 procentpunkti nozīmē, ka vārtsargs ar sliktāko rādītāju ielaiž vidēji par vieniem vārtiem spēlē vairāk nekā otrs. Maz?

Vai PČ vieglāk spēlēt kā KHL? Ja ņem vērā, ka PČ spēlē arī komandas, kurās KHL spēlētāju nav un nav tāpēc, ka tādā līmenī viņi nespēlē, tad tas ir arguments kāpēc KHL>PČ. Tāpat, no sportiskā aspekta, KHL regulārā sezona ir maratons, nevis sprints, kāds ir PČ. Tas arī ir grūtāk.
Paldies par skaidrojumu, nu vairs nebrīnos par tavu skalu.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-25 00:28, pirms 4 gadiem
1-0

  +2 [+] [-]

, 2021-04-25 00:29, pirms 4 gadiem
Gols!

Feņenko ar plaukstas metienu no zilās līnijas iemet.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:30, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ŠOČI!!! KANĀDA!!! DIVREIZ!!!
Gudijs ir ļoti nenoturīgs vārtsargs, var izvilkt vienu spēli, bet nākošās trīs sajās

  +3 [+] [-]

, 2021-04-25 00:30, pirms 4 gadiem
Laviņš izskatās milzīgs uz laukuma!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:31, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Gols!

Feņenko ar plaukstas metienu no zilās līnijas iemet.
Kas spēle?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:32, pirms 4 gadiem
liepaajnieks rakstīja: Kas spēle?
Latvijas U18 pret Vācijas U18 pārbaudes spēle pirms čempja.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:34, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Latvijas U18 pret Vācijas U18 pārbaudes spēle pirms čempja.
Paldies

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:34, pirms 4 gadiem
2-0

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:34, pirms 4 gadiem
Mūsējie izskatās fiziski daudz pārāki nekā vācieši,ko bieži par mūsējiem nevar pateikt

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:36, pirms 4 gadiem
Nezinu pēc numuriem, kas ir kurš, bet #21 labi nocīnās aizvārtē iziet uz vārtiem un #16 iemet otro ripu Latvijai no vārtu priekšas - 2:0.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:36, pirms 4 gadiem
izredzētais rakstīja: Mūsējie izskatās fiziski daudz pārāki nekā vācieši,ko bieži par mūsējiem nevar pateikt
Laviņa maiņa vispār milži visi, tāda Power forwardu maiņa īsta.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:37, pirms 4 gadiem
liepaajnieks rakstīja: Gudijs ir ļoti nenoturīgs vārtsargs, var izvilkt vienu spēli, bet nākošās trīs sajās
Īstermiņā tādas svārstības var redzēt, jā, taču ilgtermiņā viņš ir stabili viduvējs ar 89-90% atvairīto metienu un 2.7-3.0 vārtiem vidēji spēlē. Turklāt kā klubos, tā izlasē.

     [+] [-]

, 2021-04-25 00:38, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Laviņa maiņa vispār milži visi, tāda Power forwardu maiņa īsta.
Jā,tā maiņa vairāk izskatās u20 pret u18

     [+] [-]

, 2021-04-25 00:38, pirms 4 gadiem
#16 izskatās, kad ir Purmalis, tātad viņam vārti.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:39, pirms 4 gadiem
BLR tikmēr vadībā pret RUS 1:0 pēc 1/3.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:44, pirms 4 gadiem
Tikko vēl štangu nospodrēja mūsējie

  +2 [+] [-]

, 2021-04-25 00:45, pirms 4 gadiem
Latvieši neļauj elpot vāciešiem, spiež kā traki arī aizsardzība labi spēlējam.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-25 00:58, pirms 4 gadiem
Dzirdēju Ābola demagoģiju, ka AHL un NHL Līmenis ir krities, bet Dinamo ir audzis un papildinājums nav vajadzīgs! Ar Dinamo resursu varam paņemt zeltu. Ābols ir labākais.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 01:13, pirms 4 gadiem
Žel ka tā !
Bet , Gimene un veseliba pirma vieta

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 01:16, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Pilnīgi Tev piekrītu ++++
Jo Šilovs jau isti netiek pie spēlesanas AHL

  +3 [+] [-]

, 2021-04-25 01:22, pirms 4 gadiem
Beidzot tiku galā ar maiņām U18 izlasei, pagāja vesels periods.

Vārtos Mežsargs, rezervē Slavinskis

Aizsardzība:
Simanovičš - Ozoliņš
Hodass - Feņenko
Zaicevs - Lazarenkovs
Kadnikovs septītais.

Uzbrukumā.

Dukurs - Laviņš - Purmalis
Silkalns - Cjunskis - Ravinskis
Ločmelis - Sāmītis - Vilmanis
Veinbergs - Kristiņš - Dārziņš

rezervē Šulcs.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-25 01:44, pirms 4 gadiem
Cjunska maiņa uguņo - 3:0 visi vārti tai maiņai.

Ravinskim un Silkanam 1+2 šobrīd.

  +4 [+] [-]

, 2021-04-25 01:55, pirms 4 gadiem
Pēc diviem periodiem 3:0.

1:0 Feņenko pēc Silkalna un Ravinska piespēlēm.
2:0 Silkalns pēc Ravinska un Cjunska piespēlēm.
3:0 Ravinskis pēc Feņenko un Silkalna piespēlēm.

Abi vārtsargi mums līmenī, Mežsargam bija mazāk darbi viņa daļā, bet otrā perioda beigās Slavinskis savā spēles laikā vairākas reizes skaisti izglāba, cimdā noķēra viens pret viens izgājienā mesto ripu, kā arī labi pārvietojās vārtos pēc cross ice piespēles un metiena mums esot mazākumā.

Otrajā periodā mums arī daudz iespējas, Laviņš mazākumā izskrēja, tad arī Laviņš pa stabu trāpīja un bija vēl momentiņi. Diezgan patīkami skatīties, mūsējiem spēka spēle ar cieņā, pat mazais Dārziņš sviež savu ķermeni sevi nežēlodams pret pretiniekiem. Neliels optimisms raugoties uz šo izlasi.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-25 02:17, pirms 4 gadiem
Kārtīgs kapiņš vārtu priekšā, vainagojas ar vārtiem - 4:0.

Veinbergs pēc Dārziņa un Kristiņa piespēlēm.

     [+] [-]

, 2021-04-25 02:26, pirms 4 gadiem
Ravinskis gūst piektos vārtus, bet neieskaita, jo viņš saņēma ripu no Silkalna, kurš spēlēja ar augstu paceltu nūju.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-25 02:29, pirms 4 gadiem
Nu gan ir 5:0.

Laviņš atņem ripu aiz vārtiem pretiniekam, kritienā atdot piespēli Purmalim, kurš met, vārtsargs atsargā, bet pie atlēkušās vārtu priekšā pirmais ir Dukurs, kurš viegli ieslidina to iekšā.

     [+] [-]

, 2021-04-25 02:39, pirms 4 gadiem
Tikai loģiski. Nevienam nebūtu jābūt pārsteigtam. Tagad visas cerības uz Janku!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-25 02:48, pirms 4 gadiem
Vienus Latvija ielaida trešajā trešdaļā, spēle beidzas 5:1, bet nu tāpat ļoti zolīdi izskatījāmies.

Izskatās tagad, ka izlases izspēlēs 3 pret 3 OT situāciju.

     [+] [-]

, 2021-04-25 02:55, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Īstermiņā tādas svārstības var redzēt, jā, taču ilgtermiņā viņš ir stabili viduvējs ar 89-90% atvairīto metienu un 2.7-3.0 vārtiem vidēji spēlē. Turklāt kā klubos, tā izlasē.
Nelasīju visu saraksti, varbūt kaut ko baigi palaidu garām, bet vai tad ir jēdzīgi vispār pat pieminēt tādu lietu kā metienu % attiecībā uz izlases spēlēm? Pirmkārt, tāda statistika, pēc manas saprašanas, domāta tikai ilgtermiņam, otrkārt, nu bļin, uzej pret Itāliju, būsi karalis, uzej pret Zviedriju, Kanādu, Krieviju, jebkurš Hašeks safisīs sev visu statistiku, ja spēlēs LV izlases vārtos.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-25 03:05, pirms 4 gadiem
Neviens neiemeta 3 pret 3 OT.

Maiņas LV bija.

Laviņš - Ravinskis - Ozoliņš

Dukurs - Purmalis - Hodass

Cjunskis - Ločmelis - Feņenko

Silkalns - Vilmanis - Simanovičš

Dārziņš - Sāmītis - Kadņikovs.

Tagad bullīšus jau met.

Ravinskis savu trāpija, Vilmanis netrāpīja, Silkalns ar savu netrāpīja, tāpat kā Cjunskis nespēja iemest, Dukurs - nope. Hodass vienkārši šķēlienu izpildīja bullīti, bet neguva vārtus arī.

Vācija uzvar bullīšos, iemeta divus no sešiem.

Tas arī viss, nedaudz piespamoju komentāru sadaļu.

     [+] [-]

, 2021-04-25 05:42, pirms 4 gadiem
austrumnieks rakstīja: Tas arī viss, nedaudz piespamoju komentāru sadaļu.
paldies par komentāriem! kā pats būtu redzējis spēli
izskatās, ka Sorokins atkal būs izveidojis vienu labu komandu

  +3 [+] [-]

, 2021-04-25 07:52, pirms 4 gadiem
Tomēr galvenais ir ģimene un veselība.

100% taisnība šajos vārdos,tāpat kā lozungā "Stipra ģimene-stipra valsts."
Šis Elvja lēmums ir saprotams un galvenais bija gaidāms,par ko jau rakstīju tad,kad Elvis paziņoja,ka gaida pirmdzimto.Varam novēlēt tikai laimi,veselību pašam un ģimenei.Vēl jau būs ne viens vien pasaules čempionāts,kur Elvis varēs spēlēt un būs mums noderīgs.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-25 08:22, pirms 4 gadiem
Ģimene par 200% ir jābūt 1. vietā.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-25 08:25, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: jā, šis interesanti - Spruktiņu noēda bez sāls, kad tieši pateica, kas un kā, Elvim visi laimi vēl.. te nu atliek minēt, vai sabiedrība vnk empātijā augusi vai dubultie standarti parastie
Divi dažādi gadījumi Elvis, lai arī ir izeikti pirmais Latvijas varotčiks, nebūt ne tuvu nav atslēgas kadrs, kāds 10 gadus atpakaļ bija Sprukts , būdams pirmās maiņas centrs Elvi ir ar ko aizstāt, un tas ir labi, Sprukts toreiz bija neizstāvāms, kas arī riktīgi iegāza Labi, no Elites neizkritām, taču toreiz tā bija reāla iespēja otru gadu pēc kārtas pacīnīties par augstām vietām

  +2 [+] [-]

, 2021-04-25 08:36, pirms 4 gadiem
Kalniņš ar Ivaru kādu PČ maču ir nospēlējuši? Man liekas tik Gudijam ir pieredze PČ, bet viņš tagad ir 5-6 labãkais varočiks Latvijã + viņš ir nestabils

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 08:37, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nu, ja franku Anete vēl kko atbalstošu ierakstīs, tad man sāks rasties sajūta, ka pasaule iet uz galu
Nerakstīšu neko atbalstošu, nosodošu arī nē! Manuprāt, kopumā izlases intereses iegrieztas nav, varbūt pat piekritīšu Zaipim, ka tā varētu būt pat labāk un Aspirantam ar piekritīšu, ka Elvjamānija, kā agrāk bija Arčamānija, ar izrādīties kaitnieciska priekš komandas gara
Taču, no otras puses...Elvja situācijā ar var atrast risinājumu, ja viņš to tik ļoti gribētu, it sevišķi, ja ir nauda
Amērikā ir pilns ar siģelkām

  -1 [+] [-]

, 2021-04-25 08:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Galviņu, piemēram noliek. SC baigi to neredzēju, bet šur tur fb pavīd teksti, ka Galviņš mūžīgi uzmet un viņa atteikums paredzams (lai arī ir pretēji) un teksti par žurkām, kas velkas līdzi vēl no RD laika.
Un par Spruktu un Elvi - nu tur ir viena starpība, kas dažus attur no stulbiem komentāriem. Sprukts pateica, ka ir noguris - tiem, kas uzskata, ka izlase ir svēts pienākums tas bija, kā skabarga dibenā. Elvim bērns - nu tas arī ir svēti. Lai arī realitātē - izlase nav pienākums un abiem ir/bija pamatojums nespēlēt. Un Elvim jo īpaši. Ģimene vienmēr pirmajā vietā...
Sprukta laikā sastāvs bija labi iespēlēts, pateicoties DR un viņš labi apzinājās, ka ar savu atteikumu komandā atstāj milzīgu robu pirmajā maiņā!

     [+] [-]

, 2021-04-25 08:55, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Nerakstīšu neko atbalstošu, nosodošu arī nē! Manuprāt, kopumā izlases intereses iegrieztas nav, varbūt pat piekritīšu Zaipim, ka tā varētu būt pat labāk un Aspirantam ar piekritīšu, ka Elvjamānija, kā agrāk bija Arčamānija, ar izrādīties kaitnieciska priekš komandas gara
Taču, no otras puses...Elvja situācijā ar var atrast risinājumu, ja viņš to tik ļoti gribētu, it sevišķi, ja ir nauda
Amērikā ir pilns ar siģelkām
Laikam cilvēkiem,kuriem bērnu nav,grūti saprast,ko nozīmē atstāt kopā tuvāko ar kaut kādām siģelkām savas dzīves nozīmīgākajos brīžos.
It kā nauda atsver visu

     [+] [-]

, 2021-04-25 08:58, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Sprukts daļēji pats vainīgs, samērā neveiksmīgi visu pasniedza. Bet tur vēl daudzas nianses un fons savādāki. slinkums gari rakstīt
Sprukta gadījumā to vajadzēja darīt savlacīgāk, vēl pirms DR ploviem, lai Kira, Baldonieks, kā arī Značoks ar Hari, jau tad varētu funktierēt, ko likt starp Lauri un Miķeli pirmajā maiņā

  -1 [+] [-]

, 2021-04-25 09:02, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai arī Kalniņš ir labs vārtsargs un PČ kontekstā ar viņu pilnībā būtu jāpietiek, viņa tuvums NHL ir absolūtas un ne ar ko nepamatotas spekulācijas.

Gudļevskis šogad izlases kontekstā vispār nav jāizskata.
Juri, dažreiz Tev izdodas uzrakstīt pietiekami loģiskus domu graudus....bet šī nav tā reize.
Tas, ka Kalniņš sevi ļoooti labi ir pierādījis SOMU klubā khl - tas vien jau liecina par viņa tuvumu NHL līmenim.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-25 09:06, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Laikam cilvēkiem,kuriem bērnu nav,grūti saprast,ko nozīmē atstāt kopā tuvāko ar kaut kādām siģelkām savas dzīves nozīmīgākajos brīžos.
It kā nauda atsver visu
Beidz murgot! Ļoti daudzi tā dara un ar sievām un zīdaiņiem nekas traks nenotiek, visi ir dzīvi, sveiki, veseli un laimīgi! Personiski es tieši otrādi darītu, meklētu atmazku lai tādā brīdī retāk atrastos mājās Nepatīk man zīdaiņi, pat savi, jo man patīk miers un klusums, kā arī sava privāttelpa, kur mani NEVIENS netraucē! Kad bērns mazliet paaugas, iziet no zīdaiņa perioda, tā jau ir cita lieta

     [+] [-]

, 2021-04-25 09:10, pirms 4 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Uz čempi jāņem Kalniņš, Punnenovs un Gudļevskis.

Gudi vajag pamest zem tanka pret Kanādu, pret ko viņam sazin kāpēc labi sanāk stāvēt, un tad lai abi pārējie nospēlē katrs pa 3 spēlēm grupu turnīrā.
Kanāda var atbraukt nekāda...

     [+] [-]

, 2021-04-25 09:14, pirms 4 gadiem
Peecis30 rakstīja: Juri, dažreiz Tev izdodas uzrakstīt pietiekami loģiskus domu graudus....bet šī nav tā reize.
Tas, ka Kalniņš sevi ļoooti labi ir pierādījis SOMU klubā khl - tas vien jau liecina par viņa tuvumu NHL līmenim.
Tuvu NHL līmenim un tuvu NHL ir divas lielas razņicas Līmeni viņš tur, taču NHL tuvumā nav
Tas ir apmēram tas pats, kāpēc Bļugers nespēlē vairākumos?
Vai viņš to varētu? Jā, varētu, bet nespēlē

     [+] [-]

, 2021-04-25 09:15, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin kā, ja no 57 kanādiešu metieniem vārtos iekrīt tikai 2, tā tiešām ir veiksme pie JEBKĀDA vārtsarga (pat, ja tur būtu NHL TOP vārtsargs, ne Gudļevskis), jo NHL vidēji ir vieni vārti uz katriem ~10 metieniem. Tā jau statistiski ir veiksme (kad pretinieki met 3x sliktāk kā parasti). Par otro maču var pateikt tieši to pašu.

Un nemaz nerunājot par tām ripu vilkšanām no vārtu līnijas utt. brīnumiem, kas jau ir veiksmes uzskatāms piemērs.
Juri, vai saproti, ko nozīmē VIDĒJĀ statistika?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-25 09:18, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Beidz murgot! Ļoti daudzi tā dara un ar sievām un zīdaiņiem nekas traks nenotiek, visi ir dzīvi, sveiki, veseli un laimīgi! Personiski es tieši otrādi darītu, meklētu atmazku lai tādā brīdī retāk atrastos mājās Nepatīk man zīdaiņi, pat savi, jo man patīk miers un klusums, kā arī sava privāttelpa, kur mani NEVIENS netraucē! Kad bērns mazliet paaugas, iziet no zīdaiņa perioda, tā jau ir cita lieta
Tas ko tu darītu,ir tavu murgu ziņā,bet lai Elvis dara,kā pats vēlas. Ļoti daudzi pasaulē ko dara un nedara. .

  -2 [+] [-]

, 2021-04-25 09:19, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tuvu NHL līmenim un tuvu NHL ir divas lielas razņicas Līmeni viņš tur, taču NHL tuvumā nav
Tas ir apmēram tas pats, kāpēc Bļugers nespēlē vairākumos?
Vai viņš to varētu? Jā, varētu, bet nespēlē
Ja viņš tur spēlētu, tad viņš nebūtu tuvumā - tad viņš būtu TUR!

  -3 [+] [-]

, 2021-04-25 09:24, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Tas ko tu darītu,ir tavu murgu ziņā,bet lai Elvis dara,kā pats vēlas. Ļoti daudzi pasaulē ko dara un nedara. .
Tak es jau neko nevienam nepārmetu Zinu kadrus, kuri paši pamperus maina, es viņus dēvēju par zemtupeļiem, tie, savukārt, izsaka līdzjūtību manai sievai, viss humoru un ironiju Bija pat gadījumi, kad es draugu sievas paķircinu, kad zvana pa telefonu savam vīram, es ar karoti pa pudeli lai skaļāk skanētu, tipa, re, tavs vīrelis dropē

     [+] [-]

, 2021-04-25 09:25, pirms 4 gadiem
Peecis30 rakstīja: Ja viņš tur spēlētu, tad viņš nebūtu tuvumā - tad viņš būtu TUR!
Tak Aspirants jau n-tās reizes visiem skaidroja, kāpēc viņš TUR NAV!

  +3 [+] [-]

, 2021-04-25 09:31, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tak es jau neko nevienam nepārmetu Zinu kadrus, kuri paši pamperus maina, es viņus dēvēju par zemtupeļiem, tie, savukārt, izsaka līdzjūtību manai sievai, viss humoru un ironiju Bija pat gadījumi, kad es draugu sievas paķircinu, kad zvana pa telefonu savam vīram, es ar karoti pa pudeli lai skaļāk skanētu, tipa, re, tavs vīrelis dropē
Jā,nu amizanti jau, ceru,ka SC visiem lasītājiem bija ļoti interesanti uzzināt klaču iz tavas personīgās dzīves

  +3 [+] [-]

, 2021-04-25 09:53, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tak es jau neko nevienam nepārmetu Zinu kadrus, kuri paši pamperus maina, es viņus dēvēju par zemtupeļiem, tie, savukārt, izsaka līdzjūtību manai sievai, viss humoru un ironiju Bija pat gadījumi, kad es draugu sievas paķircinu, kad zvana pa telefonu savam vīram, es ar karoti pa pudeli lai skaļāk skanētu, tipa, re, tavs vīrelis dropē
Tādi mazu bērnu jociņi...

  +3 [+] [-]

, 2021-04-25 10:20, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tādi mazu bērnu jociņi...
drīzāk kā čurbanam mazi bērni ir gudrāki!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-25 10:35, pirms 4 gadiem
Peecis30 rakstīja: Juri, vai saproti, ko nozīmē VIDĒJĀ statistika?
Jā, to, ka NHL TOP kadri, kādi veidoja Kanādas OS izlasi met vēl labāk (~13% precizitāti), lai kompensētu pēdējo maiņu čekeru precizitātes/rezultativitātes problēmas un faktiski tiem cipariem būtu jābūt uz vēl vairāk "paveicās" pusi.

Tāpēc, ja no tiem 50+ metieniem sanāk vārtos iedabūt tikai 2 ripas, tad, ja ne Latvijas veiksme, tad liela Kanādas neveiksme tā toč ir.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 10:41, pirms 4 gadiem
Peecis30 rakstīja: Juri, dažreiz Tev izdodas uzrakstīt pietiekami loģiskus domu graudus....bet šī nav tā reize.
Tas, ka Kalniņš sevi ļoooti labi ir pierādījis SOMU klubā khl - tas vien jau liecina par viņa tuvumu NHL līmenim.
Galīgi nē. GALĪGI.

Te jau minēja par to līmeni un būšanu NHL, es tikai papildināšu.

Ja jautājums ir "Vai Kalniņš var spēlēt NHL un nebūt galīgs lūzeris?", tad, protams, var un nav izslēgts, ka var kādā mačā uzspīdēt.

Beigu beigās, NHL pat ECHL dublieri, sen karjeru beiguši veterāni vai ledus tīrāmās mašīnas šoferis var spēlēt. Tā nav baigā problēma.

Vai viņš ir interesants NHL komandām, vai tās būtu gatavas viņu izskatīt kā vismaz vidēja termiņa risinājumu kādām savām pamatsastāva vārtsargu problēmām? Nez. Par to kāpēc tā - vairākkārt esmu rakstījis, neatkārtošos, taču īsumā - viņš nav NHL prototipa vārtsargs, viņa spēlē nav nekā ekstra-interesanta, kā arī viņa laiks NHL sapņa realizēšanai jau sen ir pagājis.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 10:48, pirms 4 gadiem
Kalninam un Punnenovam paveras iespējas nokapāt uz pusēm visu čempi.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 10:50, pirms 4 gadiem
Nu škrobe par Elvi... sezona pakaļā, traumas nomocìja un uz màjas PČ neaizbrauca... Viens prieciņš - sieviņa gaida pirmdzimto.
Tagad Kalniņam beidzot paràdìjàs iespèja(kà Jànis to sen jau gribèja) kļùt par pirmo vorotčiku izlasè.
Redzèsim, cik Jàņa gribèšana sakonektès ar varèšanu.

     [+] [-]

, 2021-04-25 10:58, pirms 4 gadiem
Gudļevskis nav pat starp 5-6 labākajiem Latvijas vārtsargiem. Kāda izlase?

     [+] [-]

, 2021-04-25 11:02, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Gudļevskis nav pat starp 5-6 labākajiem Latvijas vārtsargiem. Kāda izlase?
Labrīt!

     [+] [-]

, 2021-04-25 11:03, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Priekš kam 10 aizsargus? Un kāpēc tu man kaut ko prasi? Tu liec kā aizsargu to, ko 30 gadu vecumā MR. Skudra pēkšņi pārmācīt mēģina un džeku, kurš nav starp kandidātiem.

Balinskis-Cibuļskis
Kulda - Zīle
Soča - Kulda
Bindulis - Mamčics
Ošenieks - Bārtulis
Mateiko, Tumanovs, Jansons, Rēdlihs. Tie spēlētāji ir kandidātu sarakstā. nerēķinot džekus no ZA. Un interesanti, ka tu par aizsargu gribi ielikt Skvorcovu, pasaukt Smonu, bet pat neiedomājies par Freibergu, kurš gan arī nav kandidātos
Oho mums jau divas Kuldas Ja neatbrauc ZA Rubīns,Čukste,Jaks tad jau arī aizsargiem nekas nepaliek baigi ko atsijāt:
Balinskis-Kulda
Freibergs-Sotnieks
Cibuļskis-Zīle
Bārtulis-Bindulis
Varbūt vēl Siksna ierodas!?

     [+] [-]

, 2021-04-25 11:05, pirms 4 gadiem
Vārtsargi nav izlases lielākā problēma, Kalniņš un Kivlinieks tiks ar čempi galā un pie reizes varēs uzaudzēt savas akcijas, kas abiem ļoti var noderēt. Veiksmi Elvim, un saved kārtībā veselību

     [+] [-]

, 2021-04-25 11:06, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: Oho mums jau divas Kuldas Ja neatbrauc ZA Rubīns,Čukste,Jaks tad jau arī aizsargiem nekas nepaliek baigi ko atsijāt:
Balinskis-Kulda
Freibergs-Sotnieks
Cibuļskis-Zīle
Bārtulis-Bindulis
Varbūt vēl Siksna ierodas!?
Kuldas vienmēr ir bijuši divi. Artūrs un Edgars!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 11:27, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tuvu NHL līmenim un tuvu NHL ir divas lielas razņicas Līmeni viņš tur, taču NHL tuvumā nav
Tas ir apmēram tas pats, kāpēc Bļugers nespēlē vairākumos?
Vai viņš to varētu? Jā, varētu, bet nespēlē
Labāks piemērs - Kalniņš ir tuvāk NHL līmenim kā Šilovs, bet Šilovs ir tuvāk spēlēšanai NHL kā Kalniņš

     [+] [-]

, 2021-04-25 11:27, pirms 4 gadiem
Kalniņš parādīs ka nav sliktāks par Elvi bū ok.

     [+] [-]

, 2021-04-25 11:32, pirms 4 gadiem
Ja Kivlenieku sauc kā 3.kīperu, būtu ļoti labi, ja arī dotu kādā spēlē uzspēlēt. Bet domāju Ivars ar Janku plosīsies par #1 kīpera vietu kastē - vajag būt labi.

     [+] [-]

, 2021-04-25 11:41, pirms 4 gadiem
Ja "Ultimate Fightning Championship" (UFC) pasākums Floridā ar skatītājiem pilnām tribīnēm, tad jācer ka uz PC hokejā Rīgā arī nebūs tukšas tribīnes...

  +2 [+] [-]

, 2021-04-25 11:43, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kuldas vienmēr ir bijuši divi. Artūrs un Edgars!
Jā un abi ir aizsargi!? Bišķi iedziļinies pirms kko raksti

     [+] [-]

, 2021-04-25 12:27, pirms 4 gadiem
Blondais6 rakstīja: Kalniņš parādīs ka nav sliktāks par Elvi bū ok.
Par to vèl zinàtne strìdàs. Dzìvosim- redzèsim!
Katrà ziņà Kalniņam beidzot paràdìjàs iespèja pieràdìt, ka viņš var cienìgi aizvietot Elvi. Ja tomèr Jànis nebùs glàbèjs, tad gan vèl vienu iespèju diez vai viņš sagaidīs.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-25 12:33, pirms 4 gadiem
Šo es nesaprotu. Tad kad, pamatdarba laikā bērni dzimst, tad čali izlaiž 1-2 spēles un atgriežas atpakaļ, lai pelnītu kāpostu. Kad uz izlasi jābrauc, tad sākās problēmas.

     [+] [-]

, 2021-04-25 12:41, pirms 4 gadiem
toldo rakstīja: Šo es nesaprotu. Tad kad, pamatdarba laikā bērni dzimst, tad čali izlaiž 1-2 spēles un atgriežas atpakaļ, lai pelnītu kāpostu. Kad uz izlasi jābrauc, tad sākās problēmas.
Izlasè algu nemaksà. Tas ir prestiža un patriotisma jautàjums.

     [+] [-]

, 2021-04-25 12:42, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Labāks piemērs - Kalniņš ir tuvāk NHL līmenim kā Šilovs, bet Šilovs ir tuvāk spēlēšanai NHL kā Kalniņš
Visnotaļ precīzs piemērs!

  -3 [+] [-]

, 2021-04-25 12:58, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Labāks piemērs - Kalniņš ir tuvāk NHL līmenim kā Šilovs, bet Šilovs ir tuvāk spēlēšanai NHL kā Kalniņš
Vēl vienu piemēru pasniegšu Vai Agars Grāvers varētu spēlēt grupā Depeche Mode?
Bez problēmām, viņš pat varētu Martinu Goru izkonkurēt līdera lomā Taču viņš tur nav, jo, pirmkārt, neviens viņu tur neņemtu, un, otrkārt, nahren viņam pašam tas ir vajadzīgs
Viņš ļoti komfortabli jūtas Jumpravā

     [+] [-]

, 2021-04-25 13:06, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: Jā un abi ir aizsargi!? Bišķi iedziļinies pirms kko raksti
Iedziļināties? Vai tad te kāds to dara?

P.S. nevajag būt tik kritiskam pret mēģinājumiem pajokot
Slēpts komentārs: smelc

  -1 [+] [-]

, 2021-04-25 13:15, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai arī Kalniņš ir labs vārtsargs un PČ kontekstā ar viņu pilnībā būtu jāpietiek, viņa tuvums NHL ir absolūtas un ne ar ko nepamatotas spekulācijas.

Gudļevskis šogad izlases kontekstā vispār nav jāizskata.
Nav runa par viņa spēlēšanu tur. Runa ir par līmeni. Pats kaut kā arī aizmirsi par masalas NHL iespējām.

     [+] [-]

, 2021-04-25 13:24, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vēl vienu piemēru pasniegšu Vai Agars Grāvers varētu spēlēt grupā Depeche Mode?
Bez problēmām, viņš pat varētu Martinu Goru izkonkurēt līdera lomā Taču viņš tur nav, jo, pirmkārt, neviens viņu tur neņemtu, un, otrkārt, nahren viņam pašam tas ir vajadzīgs
Viņš ļoti komfortabli jūtas Jumpravā
Izcils domugrauds

  +3 [+] [-]

, 2021-04-25 14:40, pirms 4 gadiem
smelc rakstīja: Man piemirsies,kurš bija tas skaistulis,kas SPORTS TUVPLĀNĀ teica,ka ar vārtsargiem mums problēmu nav . ELVIS LIELAIS UN BRIESMĪGAIS VISU NOKĀRTOS. Izrādas Eslvis tikai tāds pumperzaķis vien ir
, nevis dzelzs siena Noželojami....
Nožēlojami ir tas, ka, pēc profila bildes skatoties, pieaudzis vīrietis ir ar tādu domāšanu, ka sports stāv pāri ģimenei un pirmdzimtajam. Kā jau te ir drillēts uz nebēdu, tad spēlēšana izlasē nav nedz pienākums, nedz arī svarīgāka par bērna gaidībām. Elvis izlasē tiks izspēlēties daudz (skatoties pēc kluba veiksmēm), un šogad ir tikai godīgi, ka Jānis ar Ivaru varēs aizvadīt pilnvērtīgu čempi, dalot laiku uz pusēm.
Un ar vārtsargiem mums tiešam nav problēma, jo tāds dziļums šajā pozīcijā mums nekad nav bijis. Nav laiki kad viss turējās uz Irbi vai Masaļski, un kad dublieri bija Naumovs un Gudis. Jānis ar Ivaru absolūti mierīgi šogad čempi novadīs ne par mata sliktāk par Elvi, kuram šī sezona ir saraustīta, ar traumām un ne tā pati veiksmīgākā + vēl sieva ir gaidībās.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-25 15:45, pirms 4 gadiem
Tak lai mamma brauc un palīdz .alu ar šašliku varēs pēc čempja izbaudīt

  -2 [+] [-]

, 2021-04-25 16:50, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Iedziļināties? Vai tad te kāds to dara?

P.S. nevajag būt tik kritiskam pret mēģinājumiem pajokot
Un tu lec visiem tiem pakāl, lai tik varētu kko papļūtīt bez pamatojuma? :

     [+] [-]

, 2021-04-25 20:42, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vēl vienu piemēru pasniegšu Vai Agars Grāvers varētu spēlēt grupā Depeche Mode?
Bez problēmām, viņš pat varētu Martinu Goru izkonkurēt līdera lomā Taču viņš tur nav, jo, pirmkārt, neviens viņu tur neņemtu, un, otrkārt, nahren viņam pašam tas ir vajadzīgs
Viņš ļoti komfortabli jūtas Jumpravā
Šis ir labs

     [+] [-]

, 2021-04-25 21:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šis ir labs
Vēl varu piebilst, proti, ja tādi Grāvja gabali, kā Vēlreiz, Šeit Lejā, Lielais Notikums un citi, tiktu atskanēti Depeche Mode izpildījumā, plus vēl ar kvalitatīvu un saturīgu tulkojumu Angļu mēlē, tie viennozīmīgi būtu 80.to gadu Superhīti visā pasaulē!
Nekādi pelēkie Personālie Džīzusi un Master end Servanti tiem klāt nestavētu!

  +3 [+] [-]

, 2021-04-25 21:37, pirms 4 gadiem
Elvis - "Ja mamma varētu atbraukt, tad es 100% dotos uz Latviju".

2 dienas domāju. Ir risinājums!
Kalvītim taču noteikti ir palikuši gali gan Eiropā, gan NATO (samits Rīgā bija viņa premjerēšanas laikā). Nu tad shēma šāda:
1) Elvja sievasmāti pār kalniem no Šveices kaut vai kājām pārved uz Vāciju (kaut vai pa tiem pašiem ceļiem, pa kuriem fon Trapi devās pretējā virzienā. Stipri apšaubāms, ka Šveices robežu vācieši nopietni apsargā).
2) Vācijā viņu uzreiz ieliek Latvijas diplomātu automašīnā, kuru vietēji menti nedrīkst apturēt, un aidā - uz pirmo lidostu.
3) Lidostā Latvijas militāristi ievieto iekšā C-5 un uz ASV.
4) Nosēžoties ASV, stafeti pārņem turienes Latvijas NATOišņiki un uz Elvja māju.
5) Elvis godīgi sēžas čarterā un uz čempi!

Vienīgais, ko nezinu - vai šādi var apiet ESTA nepieciešamību. Bet arī tā ir risināma problēma - vai nu zilais Edža pakustina pakaļu un nokārto vai arī atkārtojam shēmu kā Vječeslavu Goilo dabūja uz ASV.

Eju gulēt. Ja rīt ap pusdienslaiku plusiņu būs vairāk nekā mīnusu, aizsūtīšu šo (pieklājīgāk noformētu, protams) Kalvītim meilā. Nopietni!

     [+] [-]

, 2021-04-25 21:37, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vēl varu piebilst, proti, ja tādi Grāvja gabali, kā Vēlreiz, Šeit Lejā, Lielais Notikums un citi, tiktu atskanēti Depeche Mode izpildījumā, plus vēl ar kvalitatīvu un saturīgu tulkojumu Angļu mēlē, tie viennozīmīgi būtu 80.to gadu Superhīti visā pasaulē!
Nekādi pelēkie Personālie Džīzusi un Master end Servanti tiem klāt nestavētu!
Piekrītu. Vēl pieskaitīšu klāt Ziemeļmeitu, Peldētāju un Tālu aizgāja! Kaut ko jau džeki arī mēģināja daļējā angļu mēlē - Auto!

     [+] [-]

, 2021-04-25 21:45, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, to, ka NHL TOP kadri, kādi veidoja Kanādas OS izlasi met vēl labāk (~13% precizitāti), lai kompensētu pēdējo maiņu čekeru precizitātes/rezultativitātes problēmas un faktiski tiem cipariem būtu jābūt uz vēl vairāk "paveicās" pusi.

Tāpēc, ja no tiem 50+ metieniem sanāk vārtos iedabūt tikai 2 ripas, tad, ja ne Latvijas veiksme, tad liela Kanādas neveiksme tā toč ir.
Un, kas veido šo 13% precizitātes statistiku? Pareizi - tā ir viņu statistika NHL komandās, NHL laukumos un NHL sezonā vai karjerā. Nez vai ir loģiski to pārnest uz pilnīgi citāda formāta turnīru un, vēl jo vairāk - uz vienu atsevišķu spēli...

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:01, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Piekrītu. Vēl pieskaitīšu klāt Ziemeļmeitu, Peldētāju un Tālu aizgāja! Kaut ko jau džeki arī mēģināja daļējā angļu mēlē - Auto!
Visi tevis minētie nav Grāvja gabali Auto ir, taču tas nav Jumpravas repertuārā, tas ir Grāvja soļņiks Kaut gan, viņš visu melno darbu pie tem gabaliem arī darīja, proti, aranžēja, miksēja, noteica, kas, kur un kā spēlēs, karoče, radošajā procesā Jumpravā galavārds pieder Grāvim Ašais (Ainārs Ašmanis) ir grupas veidotājs un SAIMNIEKS, kurš ir atbildīgs par materiāli-tehnisko un saimniecisko darbu, kā arī viņš nosaka sastāvu, bet Grāvis regulē visu, kas ir saistīts ar tīri radošo procesu Strēlnieks un Stīvais ir tādi kā statisti, taču, arīdzan visnotaļ sakarīgi komponisti, tikai bez Grāvja aranžējumiem ņi hrena tur nekas jēdzīgs viņiem nesanāktu!

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:24, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Visi tevis minētie nav Grāvja gabali Auto ir, taču tas nav Jumpravas repertuārā, tas ir Grāvja soļņiks Kaut gan, viņš visu melno darbu pie tem gabaliem arī darīja, proti, aranžēja, miksēja, noteica, kas, kur un kā spēlēs, karoče, radošajā procesā Jumpravā galavārds pieder Grāvim Ašais (Ainārs Ašmanis) ir grupas veidotājs un SAIMNIEKS, kurš ir atbildīgs par materiāli-tehnisko un saimniecisko darbu, kā arī viņš nosaka sastāvu, bet Grāvis regulē visu, kas ir saistīts ar tīri radošo procesu Strēlnieks un Stīvais ir tādi kā statisti, taču, arīdzan visnotaļ sakarīgi komponisti, tikai bez Grāvja aranžējumiem ņi hrena tur nekas jēdzīgs viņiem nesanāktu!
Pareizi, nebiju aizdomājis par Grāvja lomu dziesmās, kuras pieminēju. Bet viena piebilde: Peldētājs, tajā gabalā galvenā loma ir tieši Grāvim nevis kādam citam
Par auto, nu Jumpravas končos spēlē auto un neviens nekad nav atsevišķi minējis, ka soloveidojums. Pirms ntajiem gadiem pa Latvijas mūzikas TV (bija tāds kādreiz), Auto pasniedza kā Jumpravas nevis Grāvja gabalu.

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:38, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pareizi, nebiju aizdomājis par Grāvja lomu dziesmās, kuras pieminēju. Bet viena piebilde: Peldētājs, tajā gabalā galvenā loma ir tieši Grāvim nevis kādam citam
Par auto, nu Jumpravas končos spēlē auto un neviens nekad nav atsevišķi minējis, ka soloveidojums. Pirms ntajiem gadiem pa Latvijas mūzikas TV (bija tāds kādreiz), Auto pasniedza kā Jumpravas nevis Grāvja gabalu.
Re kur Auto pati pirmā versija
https://www.youtube.com/watch?v=vIm...
Peldētājs ir Stīvā gabals, kuru Grāvis apstrādāja visādā veidā, gan skaņas, gan arī vizuālajā ziņā

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:42, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Re kur Auto pati pirmā versija
https://www.youtube.com/watch?v=vIm...
Peldētājs ir Stīvā gabals, kuru Grāvis apstrādāja visādā veidā, gan skaņas, gan arī vizuālajā ziņā
Šis labāks https://www.youtube.com/watch?v=-ry...

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:42, pirms 4 gadiem
te divi tupeņi ko kaut ko atceras un pirš. daudzu gabalu autors bija Ritvars Dižkačs. arī Peldētājs ir viņa vārdi.
Zem diviem karogiem vispār bija barjeras hīts, kuru Jumprava pārņēma.
bet paldies, bija interesanti atcerēties.

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: te divi tupeņi ko kaut ko atceras un pirš. daudzu gabalu autors bija Ritvars Dižkačs. arī Peldētājs ir viņa vārdi.
Zem diviem karogiem vispār bija barjeras hīts, kuru Jumprava pārņēma.
bet paldies, bija interesanti atcerēties.
Pats tu i tupenis
Par autoriem gan nestrīdēšos, gaidīšu Tjomas komentu, gjau viņs labāk zin.
Zem diviem karogiem labs bet pa lielam visas Jumpravas dziesmas tādas

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:46, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: te divi tupeņi ko kaut ko atceras un pirš. daudzu gabalu autors bija Ritvars Dižkačs. arī Peldētājs ir viņa vārdi.
Zem diviem karogiem vispār bija barjeras hīts
Nav runa par vārdiem jeb tekstiem, runa ir par Mūziku! Kādas vēl Barjeras hīts? Gribēji teikt Auroras? Var būt, bet Muzons tad PAVISAM savādāks bija, vai ne tā?

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:47, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Nav runa par vārdiem jeb tekstiem, runa ir par Mūziku! Kādas vēl Barjeras hīts? Gribēji teikt Auroras? Var būt, bet Muzons tad PAVISAM savādāks bija, vai ne tā?
jā. aurora. barjera bija dziesma.

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:48, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: jā. aurora. barjera bija dziesma.
Barjeru ne tuvu katrs zin. Jumpravas hītus toties zin visi latvieši. Kāpēc tā? Bet Barjera labs, izteikts depečmodnieks

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:48, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pats tu i tupenis
Par autoriem gan nestrīdēšos, gaidīšu Tjomas komentu, gjau viņs labāk zin.
Zem diviem karogiem labs bet pa lielam visas Jumpravas dziesmas tādas
vēl kad Ulmanis un Voitišķis bija Jumpravā, Dižkačs tur dziesmas raksīja.

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:49, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pats tu i tupenis
Par autoriem gan nestrīdēšos, gaidīšu Tjomas komentu, gjau viņs labāk zin
Ritvars Dižkačs bij daudzu gabalu TEKSTU autors, kā arīdzan vinš bija Barjeras, tfu, Auroras vokālists, kurš izmantoja SAVUS tekstus paralēli Jumpravai Barjeras, tfu, Auroras vajadzībām P.S. Barjera ir Auroras hīts, kuru arīdzan Grāvis aranžēja, ja kas

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:50, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Barjeru ne tuvu katrs zin. Jumpravas hītus toties zin visi latvieši. Kāpēc tā? Bet Barjera labs, izteikts depečmodnieks
Zem diviem karogiem arī Auroras darbs.
nezinu kāpēc. tad nedomāju. un tagad pokuj pa lielam.
tik vien zinu, ka nav viss tā , kā čurbans te mālē un tipa visu zin!
kretinē tādi gudrienieki, kas pasniedz patiesību, kas reāli tā nebija.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-25 22:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Zem diviem karogiem arī Auroras darbs.
nezinu kāpēc. tad nedomāju. un tagad pokuj pa lielam.
tik vien zinu, ka nav viss tā , kā čurbans te mālē un tipa visu zin!
Nu Tjoma pazīstot Grāvi personīgi, līdz ar to gjau ir diskutēts pie grādīgajiem un tādejādi iegūts info par to kas un kā. Kāpēc lai neticētu?

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: vēl kad Ulmanis un Voitišķis bija Jumpravā, Dižkačs tur dziesmas raksīja.
Pareizāk būtu, neilgi pirms tam, kad viņi aizgāja, līdz Dižkača ērai tekstu ziņā visādas herņas bija, tipa, Rozes, Mākoņi, karoče, dziesmas NE PAR KO, uz dullo ņemtas no LPSR godājamo dzejnieku gramatām

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:55, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu Tjoma pazīstot Grāvi personīgi, līdz ar to gjau ir diskutēts pie grādīgajiem un tādejādi iegūts info par to kas un kā. Kāpēc lai neticētu?
tāpēc, ka ne viņš viens tad dzīvoja, pazīst Grāvi personīgi u.t.t.
nevajag izpušķot un pirst puspatiesības.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 22:57, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Zem diviem karogiem arī Auroras darbs.
nezinu kāpēc. tad nedomāju. un tagad pokuj pa lielam.
tik vien zinu, ka nav viss tā , kā čurbans te mālē un tipa visu zin!
kretinē tādi gudrienieki, kas pasniedz patiesību, kas reāli tā nebija.
Zem Diviem Karogiem ir Grāvja gabals! Dižkača teksti, jā, bet Muzons ir Grāvja!
Padomā loģiski, Dižkačam nav nedz muzikālās izglītības, nedz arī sajēgas, kā viņš tik skanošu gabalu pats, bez Grāvja palīdzības, gatavu dabūtu? Tādā gadījumā, tikpat labi var teikt, ka Liepājas hītu Liedagā sacerēja Bocmanis Ivars

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:58, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Zem Diviem Karogiem ir Grāvja gabals! Dižkača teksti, jā, bet Muzons ir Grāvja!
Padomā loģiski, Dižkačam nav nedz muzikālās izglītības, nedz arī sajēgas, kā viņš tik skanošu gabalu pats, bez Grāvja palīdzības, gatavu dabūtu? Tādā gadījumā, tikpat labi var teikt, ka Liepājas hītu Liedagā sacerēja Bocmanis Ivars
muzons Grāvja, bet ne Jumpravas.
tāpēc nevag te pirst.

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:01, pirms 4 gadiem
nebūtu tāda Ritvara, tad Jumprava i būtu tāda kāda pirmsākumos. dziesma par rozēm!
ar Ritvara atnākšanu ar tas konflikts bija pirmais, ka pajuka pirmais sastāvs.

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:01, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nebūtu tāda Ritvara, tad Jumprava i būtu tāda kāda pirmsākumos. dziesma par rozēm!
Ķipa Grāvis nekāds?

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:02, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu Tjoma pazīstot Grāvi personīgi, līdz ar to gjau ir diskutēts pie grādīgajiem un tādejādi iegūts info par to kas un kā. Kāpēc lai neticētu?
Tak ne tikai Grāvi es labi zinu, bet arī jau pieminētos Votišķi un Ulmani arī Voitišķa Mutere strādāja vienā kantorī, proti, Bauskas Sabiedriskajā Ēdināšanā ar manu Vecmuteri Tieši viņš mani sapazīstināja ar visu Jumpravu, kad biju vēl pavisam sīks Ingus Ulmanis man pirmo reizi palīdzēja ierakstīties viņu privātajā demo studijā, kad viņi abi jau bija Lādezerā un Lādezers bāzējās Hanzas ielā, apmēram turpat, kur tagad ir ledushalle, VOT!

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:03, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ķipa Grāvis nekāds?
Grāvis visu labi saprata, ka vajag rakt. nevis LPSR melodijas maukt. Ulmanis un Voitišķis aizgāja.

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:03, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tak ne tikai Grāvi es labi zinu, bet arī jau pieminētos Votišķi un Ulmani arī Voitišķa Mutere strādāja vienā kantorī, proti, Bauskas Sabiedriskajā Ēdināšanā ar manu Vecmuteri Tieši viņš mani sapazīstināja ar visu Jumpravu, kad biju vēl pavisam sīks Ingus Ulmanis man pirmo reizi palīdzēja ierakstīties viņu privātajā demo studijā, kad viņi abi jau bija Lādezerā un Lādezers bāzējās Hanzas ielā, apmēram turpat, kur tagad ir ledushalle, VOT!
Nu re, tad kāpēc neticēt tavam info? lai zaipis atbild

  -1 [+] [-]

, 2021-04-25 23:06, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu re, tad kāpēc neticēt tavam info? lai zaipis atbild
man nekas nav jāatbild. vienkārši nesaprotu tevi, kas tad nav dzīvojis visu laiku nepārtraukti piebalso čurbanam par jebko.
nu nav viss tā kā saka čurbans.
lielākā daļa ir puspatiesības vai meli.

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:08, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nebūtu tāda Ritvara, tad Jumprava i būtu tāda kāda pirmsākumos. dziesma par rozēm!
ar Ritvara atnākšanu ar tas konflikts bija pirmais, ka pajuka pirmais sastāvs.
Daļēji piekrītu, taču gluži tā nenotika Nekāda konflikta nebija, vienkārši divi kadri pārējiem apnika un Ašais nezināja, kā pateikt viņiem paldies un uz neredzēšanos, un Grāvis atrada risinājumu, proti, tipa, maiņa būs un ātri, Strēlnieks dembelējās no Zvaigznītes un Stīvais no Valmieras Vitamīna, kur arī Grāvis kādreiz piedalījās, viss tika ātri organizēts un gandrīz nemanot

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Barjeru ne tuvu katrs zin. Jumpravas hītus toties zin visi latvieši. Kāpēc tā? Bet Barjera labs, izteikts depečmodnieks
Barjera nav nekāds Depečmodnieks Drīzāk uz Cure vairāk velk

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:15, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Barjera nav nekāds Depečmodnieks Drīzāk uz Cure vairāk velk
Kā tad nav, ja ir?
https://www.youtube.com/watch?v=MzG...

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:37, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kā tad nav, ja ir?
https://www.youtube.com/watch?v=MzGnX-MbYE4
Ar Auroras Barjeru te nav nekāda sakara