Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Merzļikins, visticamāk, pasaules čempionātā Rīgā nespēlēs

Merzļikins, visticamāk, pasaules čempionātā Rīgā nespēlēs
Elvis Merzļikins. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Latvijas hokeja zvaigzne Elvis Merzļikins, visticamāk, Rīgā gaidāmajā pasaules čempionātā nespēlēs, sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāja vārtsargs. Viņam joprojām par sevi liek manīt pleca trauma, turklāt ģimenē drīzumā gaidāms pirmdzimtais.

Pasaules čempionāts Rīgā aizritēs no 21. maija līdz 6. jūnijam. Elvja Merzļikina pārstāvētajam Kolumbusas “Blue Jackets” klubam Nacionālās hokeja līgas (NHL) regulārā sezona noslēgsies 8. maijā, turklāt šoreiz Stenlija kausa izcīņa, visticamāk, ies secen. Sezonas laikā latviešu vārtsargs iedzīvojās smadzeņu satricinājumā un arī pleca traumā, kas mieru neliek vēl joprojām. Tāpat Merzļikina sieva ir stāvoklī, un abiem pēc dažiem mēnešiem gaidāms ģimenes pieaugums.

“Plecs joprojām sāp, un sieva ir stāvoklī. [Ja es brauktu uz Rīgu], viņa šeit būtu viena pati. Es tiešām ļoti gribu aizbraukt uz čempionātu. Tomēr galvenais ir ģimene un veselība. Man tiešām žēl, ļoti gribētu aizbraukt uz mājām. Savu mammu neesmu redzējis praktiski gadu, viņa vasarā bija atbraukusi uz Šveici. Viņu redzēju varbūt trīs četras reizes. Tas arī viss. Brālis pie manis atbrauca uz nedēļu un viss beidzās asarās, ka neesmu redzējis viņu tik ilgi. Man pietrūkst ģimenes un Latvijas. Man gribas aizbraukt uz Latviju un to šašļiku ar alu iedzert un apēst,” Merzļikins norādīja, ka jau bijusi komunikācija ar Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretāru Viesturu Koziolu.

“Vēl līdz galam nezinu [par pasaules čempionātu], jo ar sievu par to esmu pastrīdējies jau reizes trīs, bet vīrusa dēļ viņas mamma nevar atbraukt uz ASV. Ja mamma varētu atbraukt, tad es 100% dotos uz Latviju, taču savu sievu es šeit vienu neatstāšu. Īpaši stāvoklī un brīdī, kad viņa nevar pacelt pat kasti. Domāju, ka uz čempionātu nebraukšu, bet neteikšu to par visiem 100%. Vienkārši esmu godīgs un prasu piedošanu Latvijas faniem,” uzsvēra vārtsargs. “Jūtos tiešām draņķīgi. Čempionāts būs mājās. Mājās! Nevarēju sagaidīt to brīdi, kad varēšu spēlēt mājās! Un vēl parādījās kaut kāds vīruss...”

“Gribu arī sevi sagatavot un nostiprināt plecu, lai es varētu piedalīties nākamajā čempionātā. Pats galvenais, kas man pietrūkst, ir čaļi komandā. Ar viņiem uzspēlēt hokeju vienmēr ir patīkami. Kad atbrauc uz izlasi, tagad it īpaši ar jauno organizāciju - Koziols un pārējā banda -, viss ir ļoti profesionāli un skaisti. Uz izlasi vienmēr braucu ar prieku,” sacīja Merzļikins.

Merzļikins šosezon NHL piedalījies 23 spēlēs, kurās vidēji ielaidis 2,93 ripas un kopumā atvairījis 91,1% metienu. Viņa kontā ir sešas uzvaras un viena “sausā” spēle.

Plašāku sarunu ar vienu no šī brīža spožākajiem Latvijas hokejistiem Elvi Merzļikinu portālā "Sportacentrs.com" meklē tuvāko dienu laikā.

     [+] [-]

, 2021-04-25 12:41, pirms 4 gadiem
toldo rakstīja: Šo es nesaprotu. Tad kad, pamatdarba laikā bērni dzimst, tad čali izlaiž 1-2 spēles un atgriežas atpakaļ, lai pelnītu kāpostu. Kad uz izlasi jābrauc, tad sākās problēmas.
Izlasè algu nemaksà. Tas ir prestiža un patriotisma jautàjums.

     [+] [-]

, 2021-04-25 12:42, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Labāks piemērs - Kalniņš ir tuvāk NHL līmenim kā Šilovs, bet Šilovs ir tuvāk spēlēšanai NHL kā Kalniņš
Visnotaļ precīzs piemērs!

  -3 [+] [-]

, 2021-04-25 12:58, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Labāks piemērs - Kalniņš ir tuvāk NHL līmenim kā Šilovs, bet Šilovs ir tuvāk spēlēšanai NHL kā Kalniņš
Vēl vienu piemēru pasniegšu Vai Agars Grāvers varētu spēlēt grupā Depeche Mode?
Bez problēmām, viņš pat varētu Martinu Goru izkonkurēt līdera lomā Taču viņš tur nav, jo, pirmkārt, neviens viņu tur neņemtu, un, otrkārt, nahren viņam pašam tas ir vajadzīgs
Viņš ļoti komfortabli jūtas Jumpravā

     [+] [-]

, 2021-04-25 13:06, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: Jā un abi ir aizsargi!? Bišķi iedziļinies pirms kko raksti
Iedziļināties? Vai tad te kāds to dara?

P.S. nevajag būt tik kritiskam pret mēģinājumiem pajokot
Slēpts komentārs: smelc

  -1 [+] [-]

, 2021-04-25 13:15, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai arī Kalniņš ir labs vārtsargs un PČ kontekstā ar viņu pilnībā būtu jāpietiek, viņa tuvums NHL ir absolūtas un ne ar ko nepamatotas spekulācijas.

Gudļevskis šogad izlases kontekstā vispār nav jāizskata.
Nav runa par viņa spēlēšanu tur. Runa ir par līmeni. Pats kaut kā arī aizmirsi par masalas NHL iespējām.

     [+] [-]

, 2021-04-25 13:24, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vēl vienu piemēru pasniegšu Vai Agars Grāvers varētu spēlēt grupā Depeche Mode?
Bez problēmām, viņš pat varētu Martinu Goru izkonkurēt līdera lomā Taču viņš tur nav, jo, pirmkārt, neviens viņu tur neņemtu, un, otrkārt, nahren viņam pašam tas ir vajadzīgs
Viņš ļoti komfortabli jūtas Jumpravā
Izcils domugrauds

  +3 [+] [-]

, 2021-04-25 14:40, pirms 4 gadiem
smelc rakstīja: Man piemirsies,kurš bija tas skaistulis,kas SPORTS TUVPLĀNĀ teica,ka ar vārtsargiem mums problēmu nav . ELVIS LIELAIS UN BRIESMĪGAIS VISU NOKĀRTOS. Izrādas Eslvis tikai tāds pumperzaķis vien ir
, nevis dzelzs siena Noželojami....
Nožēlojami ir tas, ka, pēc profila bildes skatoties, pieaudzis vīrietis ir ar tādu domāšanu, ka sports stāv pāri ģimenei un pirmdzimtajam. Kā jau te ir drillēts uz nebēdu, tad spēlēšana izlasē nav nedz pienākums, nedz arī svarīgāka par bērna gaidībām. Elvis izlasē tiks izspēlēties daudz (skatoties pēc kluba veiksmēm), un šogad ir tikai godīgi, ka Jānis ar Ivaru varēs aizvadīt pilnvērtīgu čempi, dalot laiku uz pusēm.
Un ar vārtsargiem mums tiešam nav problēma, jo tāds dziļums šajā pozīcijā mums nekad nav bijis. Nav laiki kad viss turējās uz Irbi vai Masaļski, un kad dublieri bija Naumovs un Gudis. Jānis ar Ivaru absolūti mierīgi šogad čempi novadīs ne par mata sliktāk par Elvi, kuram šī sezona ir saraustīta, ar traumām un ne tā pati veiksmīgākā + vēl sieva ir gaidībās.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-25 15:45, pirms 4 gadiem
Tak lai mamma brauc un palīdz .alu ar šašliku varēs pēc čempja izbaudīt

  -2 [+] [-]

, 2021-04-25 16:50, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Iedziļināties? Vai tad te kāds to dara?

P.S. nevajag būt tik kritiskam pret mēģinājumiem pajokot
Un tu lec visiem tiem pakāl, lai tik varētu kko papļūtīt bez pamatojuma? :

     [+] [-]

, 2021-04-25 20:42, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vēl vienu piemēru pasniegšu Vai Agars Grāvers varētu spēlēt grupā Depeche Mode?
Bez problēmām, viņš pat varētu Martinu Goru izkonkurēt līdera lomā Taču viņš tur nav, jo, pirmkārt, neviens viņu tur neņemtu, un, otrkārt, nahren viņam pašam tas ir vajadzīgs
Viņš ļoti komfortabli jūtas Jumpravā
Šis ir labs

     [+] [-]

, 2021-04-25 21:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šis ir labs
Vēl varu piebilst, proti, ja tādi Grāvja gabali, kā Vēlreiz, Šeit Lejā, Lielais Notikums un citi, tiktu atskanēti Depeche Mode izpildījumā, plus vēl ar kvalitatīvu un saturīgu tulkojumu Angļu mēlē, tie viennozīmīgi būtu 80.to gadu Superhīti visā pasaulē!
Nekādi pelēkie Personālie Džīzusi un Master end Servanti tiem klāt nestavētu!

  +3 [+] [-]

, 2021-04-25 21:37, pirms 4 gadiem
Elvis - "Ja mamma varētu atbraukt, tad es 100% dotos uz Latviju".

2 dienas domāju. Ir risinājums!
Kalvītim taču noteikti ir palikuši gali gan Eiropā, gan NATO (samits Rīgā bija viņa premjerēšanas laikā). Nu tad shēma šāda:
1) Elvja sievasmāti pār kalniem no Šveices kaut vai kājām pārved uz Vāciju (kaut vai pa tiem pašiem ceļiem, pa kuriem fon Trapi devās pretējā virzienā. Stipri apšaubāms, ka Šveices robežu vācieši nopietni apsargā).
2) Vācijā viņu uzreiz ieliek Latvijas diplomātu automašīnā, kuru vietēji menti nedrīkst apturēt, un aidā - uz pirmo lidostu.
3) Lidostā Latvijas militāristi ievieto iekšā C-5 un uz ASV.
4) Nosēžoties ASV, stafeti pārņem turienes Latvijas NATOišņiki un uz Elvja māju.
5) Elvis godīgi sēžas čarterā un uz čempi!

Vienīgais, ko nezinu - vai šādi var apiet ESTA nepieciešamību. Bet arī tā ir risināma problēma - vai nu zilais Edža pakustina pakaļu un nokārto vai arī atkārtojam shēmu kā Vječeslavu Goilo dabūja uz ASV.

Eju gulēt. Ja rīt ap pusdienslaiku plusiņu būs vairāk nekā mīnusu, aizsūtīšu šo (pieklājīgāk noformētu, protams) Kalvītim meilā. Nopietni!

     [+] [-]

, 2021-04-25 21:37, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vēl varu piebilst, proti, ja tādi Grāvja gabali, kā Vēlreiz, Šeit Lejā, Lielais Notikums un citi, tiktu atskanēti Depeche Mode izpildījumā, plus vēl ar kvalitatīvu un saturīgu tulkojumu Angļu mēlē, tie viennozīmīgi būtu 80.to gadu Superhīti visā pasaulē!
Nekādi pelēkie Personālie Džīzusi un Master end Servanti tiem klāt nestavētu!
Piekrītu. Vēl pieskaitīšu klāt Ziemeļmeitu, Peldētāju un Tālu aizgāja! Kaut ko jau džeki arī mēģināja daļējā angļu mēlē - Auto!

     [+] [-]

, 2021-04-25 21:45, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, to, ka NHL TOP kadri, kādi veidoja Kanādas OS izlasi met vēl labāk (~13% precizitāti), lai kompensētu pēdējo maiņu čekeru precizitātes/rezultativitātes problēmas un faktiski tiem cipariem būtu jābūt uz vēl vairāk "paveicās" pusi.

Tāpēc, ja no tiem 50+ metieniem sanāk vārtos iedabūt tikai 2 ripas, tad, ja ne Latvijas veiksme, tad liela Kanādas neveiksme tā toč ir.
Un, kas veido šo 13% precizitātes statistiku? Pareizi - tā ir viņu statistika NHL komandās, NHL laukumos un NHL sezonā vai karjerā. Nez vai ir loģiski to pārnest uz pilnīgi citāda formāta turnīru un, vēl jo vairāk - uz vienu atsevišķu spēli...

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:01, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Piekrītu. Vēl pieskaitīšu klāt Ziemeļmeitu, Peldētāju un Tālu aizgāja! Kaut ko jau džeki arī mēģināja daļējā angļu mēlē - Auto!
Visi tevis minētie nav Grāvja gabali Auto ir, taču tas nav Jumpravas repertuārā, tas ir Grāvja soļņiks Kaut gan, viņš visu melno darbu pie tem gabaliem arī darīja, proti, aranžēja, miksēja, noteica, kas, kur un kā spēlēs, karoče, radošajā procesā Jumpravā galavārds pieder Grāvim Ašais (Ainārs Ašmanis) ir grupas veidotājs un SAIMNIEKS, kurš ir atbildīgs par materiāli-tehnisko un saimniecisko darbu, kā arī viņš nosaka sastāvu, bet Grāvis regulē visu, kas ir saistīts ar tīri radošo procesu Strēlnieks un Stīvais ir tādi kā statisti, taču, arīdzan visnotaļ sakarīgi komponisti, tikai bez Grāvja aranžējumiem ņi hrena tur nekas jēdzīgs viņiem nesanāktu!

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:24, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Visi tevis minētie nav Grāvja gabali Auto ir, taču tas nav Jumpravas repertuārā, tas ir Grāvja soļņiks Kaut gan, viņš visu melno darbu pie tem gabaliem arī darīja, proti, aranžēja, miksēja, noteica, kas, kur un kā spēlēs, karoče, radošajā procesā Jumpravā galavārds pieder Grāvim Ašais (Ainārs Ašmanis) ir grupas veidotājs un SAIMNIEKS, kurš ir atbildīgs par materiāli-tehnisko un saimniecisko darbu, kā arī viņš nosaka sastāvu, bet Grāvis regulē visu, kas ir saistīts ar tīri radošo procesu Strēlnieks un Stīvais ir tādi kā statisti, taču, arīdzan visnotaļ sakarīgi komponisti, tikai bez Grāvja aranžējumiem ņi hrena tur nekas jēdzīgs viņiem nesanāktu!
Pareizi, nebiju aizdomājis par Grāvja lomu dziesmās, kuras pieminēju. Bet viena piebilde: Peldētājs, tajā gabalā galvenā loma ir tieši Grāvim nevis kādam citam
Par auto, nu Jumpravas končos spēlē auto un neviens nekad nav atsevišķi minējis, ka soloveidojums. Pirms ntajiem gadiem pa Latvijas mūzikas TV (bija tāds kādreiz), Auto pasniedza kā Jumpravas nevis Grāvja gabalu.

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:38, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pareizi, nebiju aizdomājis par Grāvja lomu dziesmās, kuras pieminēju. Bet viena piebilde: Peldētājs, tajā gabalā galvenā loma ir tieši Grāvim nevis kādam citam
Par auto, nu Jumpravas končos spēlē auto un neviens nekad nav atsevišķi minējis, ka soloveidojums. Pirms ntajiem gadiem pa Latvijas mūzikas TV (bija tāds kādreiz), Auto pasniedza kā Jumpravas nevis Grāvja gabalu.
Re kur Auto pati pirmā versija
https://www.youtube.com/watch?v=vIm...
Peldētājs ir Stīvā gabals, kuru Grāvis apstrādāja visādā veidā, gan skaņas, gan arī vizuālajā ziņā

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:42, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Re kur Auto pati pirmā versija
https://www.youtube.com/watch?v=vIm...
Peldētājs ir Stīvā gabals, kuru Grāvis apstrādāja visādā veidā, gan skaņas, gan arī vizuālajā ziņā
Šis labāks https://www.youtube.com/watch?v=-ry...

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:42, pirms 4 gadiem
te divi tupeņi ko kaut ko atceras un pirš. daudzu gabalu autors bija Ritvars Dižkačs. arī Peldētājs ir viņa vārdi.
Zem diviem karogiem vispār bija barjeras hīts, kuru Jumprava pārņēma.
bet paldies, bija interesanti atcerēties.

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: te divi tupeņi ko kaut ko atceras un pirš. daudzu gabalu autors bija Ritvars Dižkačs. arī Peldētājs ir viņa vārdi.
Zem diviem karogiem vispār bija barjeras hīts, kuru Jumprava pārņēma.
bet paldies, bija interesanti atcerēties.
Pats tu i tupenis
Par autoriem gan nestrīdēšos, gaidīšu Tjomas komentu, gjau viņs labāk zin.
Zem diviem karogiem labs bet pa lielam visas Jumpravas dziesmas tādas

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:46, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: te divi tupeņi ko kaut ko atceras un pirš. daudzu gabalu autors bija Ritvars Dižkačs. arī Peldētājs ir viņa vārdi.
Zem diviem karogiem vispār bija barjeras hīts
Nav runa par vārdiem jeb tekstiem, runa ir par Mūziku! Kādas vēl Barjeras hīts? Gribēji teikt Auroras? Var būt, bet Muzons tad PAVISAM savādāks bija, vai ne tā?

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:47, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Nav runa par vārdiem jeb tekstiem, runa ir par Mūziku! Kādas vēl Barjeras hīts? Gribēji teikt Auroras? Var būt, bet Muzons tad PAVISAM savādāks bija, vai ne tā?
jā. aurora. barjera bija dziesma.

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:48, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: jā. aurora. barjera bija dziesma.
Barjeru ne tuvu katrs zin. Jumpravas hītus toties zin visi latvieši. Kāpēc tā? Bet Barjera labs, izteikts depečmodnieks

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:48, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pats tu i tupenis
Par autoriem gan nestrīdēšos, gaidīšu Tjomas komentu, gjau viņs labāk zin.
Zem diviem karogiem labs bet pa lielam visas Jumpravas dziesmas tādas
vēl kad Ulmanis un Voitišķis bija Jumpravā, Dižkačs tur dziesmas raksīja.

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:49, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pats tu i tupenis
Par autoriem gan nestrīdēšos, gaidīšu Tjomas komentu, gjau viņs labāk zin
Ritvars Dižkačs bij daudzu gabalu TEKSTU autors, kā arīdzan vinš bija Barjeras, tfu, Auroras vokālists, kurš izmantoja SAVUS tekstus paralēli Jumpravai Barjeras, tfu, Auroras vajadzībām P.S. Barjera ir Auroras hīts, kuru arīdzan Grāvis aranžēja, ja kas

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:50, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Barjeru ne tuvu katrs zin. Jumpravas hītus toties zin visi latvieši. Kāpēc tā? Bet Barjera labs, izteikts depečmodnieks
Zem diviem karogiem arī Auroras darbs.
nezinu kāpēc. tad nedomāju. un tagad pokuj pa lielam.
tik vien zinu, ka nav viss tā , kā čurbans te mālē un tipa visu zin!
kretinē tādi gudrienieki, kas pasniedz patiesību, kas reāli tā nebija.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-25 22:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Zem diviem karogiem arī Auroras darbs.
nezinu kāpēc. tad nedomāju. un tagad pokuj pa lielam.
tik vien zinu, ka nav viss tā , kā čurbans te mālē un tipa visu zin!
Nu Tjoma pazīstot Grāvi personīgi, līdz ar to gjau ir diskutēts pie grādīgajiem un tādejādi iegūts info par to kas un kā. Kāpēc lai neticētu?

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: vēl kad Ulmanis un Voitišķis bija Jumpravā, Dižkačs tur dziesmas raksīja.
Pareizāk būtu, neilgi pirms tam, kad viņi aizgāja, līdz Dižkača ērai tekstu ziņā visādas herņas bija, tipa, Rozes, Mākoņi, karoče, dziesmas NE PAR KO, uz dullo ņemtas no LPSR godājamo dzejnieku gramatām

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:55, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu Tjoma pazīstot Grāvi personīgi, līdz ar to gjau ir diskutēts pie grādīgajiem un tādejādi iegūts info par to kas un kā. Kāpēc lai neticētu?
tāpēc, ka ne viņš viens tad dzīvoja, pazīst Grāvi personīgi u.t.t.
nevajag izpušķot un pirst puspatiesības.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 22:57, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Zem diviem karogiem arī Auroras darbs.
nezinu kāpēc. tad nedomāju. un tagad pokuj pa lielam.
tik vien zinu, ka nav viss tā , kā čurbans te mālē un tipa visu zin!
kretinē tādi gudrienieki, kas pasniedz patiesību, kas reāli tā nebija.
Zem Diviem Karogiem ir Grāvja gabals! Dižkača teksti, jā, bet Muzons ir Grāvja!
Padomā loģiski, Dižkačam nav nedz muzikālās izglītības, nedz arī sajēgas, kā viņš tik skanošu gabalu pats, bez Grāvja palīdzības, gatavu dabūtu? Tādā gadījumā, tikpat labi var teikt, ka Liepājas hītu Liedagā sacerēja Bocmanis Ivars

     [+] [-]

, 2021-04-25 22:58, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Zem Diviem Karogiem ir Grāvja gabals! Dižkača teksti, jā, bet Muzons ir Grāvja!
Padomā loģiski, Dižkačam nav nedz muzikālās izglītības, nedz arī sajēgas, kā viņš tik skanošu gabalu pats, bez Grāvja palīdzības, gatavu dabūtu? Tādā gadījumā, tikpat labi var teikt, ka Liepājas hītu Liedagā sacerēja Bocmanis Ivars
muzons Grāvja, bet ne Jumpravas.
tāpēc nevag te pirst.

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:01, pirms 4 gadiem
nebūtu tāda Ritvara, tad Jumprava i būtu tāda kāda pirmsākumos. dziesma par rozēm!
ar Ritvara atnākšanu ar tas konflikts bija pirmais, ka pajuka pirmais sastāvs.

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:01, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nebūtu tāda Ritvara, tad Jumprava i būtu tāda kāda pirmsākumos. dziesma par rozēm!
Ķipa Grāvis nekāds?

     [+] [-]

, 2021-04-25 23:02, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu Tjoma pazīstot Grāvi personīgi, līdz ar to gjau ir diskutēts pie grādīgajiem un tādejādi iegūts info par to kas un kā. Kāpēc lai neticētu?
Tak ne tikai Grāvi es labi zinu, bet arī jau pieminētos Votišķi un Ulmani arī Voitišķa Mutere strādāja vienā kantorī, proti, Bauskas Sabiedriskajā Ēdināšanā ar manu Vecmuteri Tieši viņš mani sapazīstināja ar visu Jumpravu, kad biju vēl pavisam sīks Ingus Ulmanis man pirmo reizi palīdzēja ierakstīties viņu privātajā demo studijā, kad viņi abi jau bija Lādezerā un Lādezers bāzējās Hanzas ielā, apmēram turpat, kur tagad ir ledushalle, VOT!