Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Merzļikins, visticamāk, pasaules čempionātā Rīgā nespēlēs

Merzļikins, visticamāk, pasaules čempionātā Rīgā nespēlēs
Elvis Merzļikins. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Latvijas hokeja zvaigzne Elvis Merzļikins, visticamāk, Rīgā gaidāmajā pasaules čempionātā nespēlēs, sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāja vārtsargs. Viņam joprojām par sevi liek manīt pleca trauma, turklāt ģimenē drīzumā gaidāms pirmdzimtais.

Pasaules čempionāts Rīgā aizritēs no 21. maija līdz 6. jūnijam. Elvja Merzļikina pārstāvētajam Kolumbusas “Blue Jackets” klubam Nacionālās hokeja līgas (NHL) regulārā sezona noslēgsies 8. maijā, turklāt šoreiz Stenlija kausa izcīņa, visticamāk, ies secen. Sezonas laikā latviešu vārtsargs iedzīvojās smadzeņu satricinājumā un arī pleca traumā, kas mieru neliek vēl joprojām. Tāpat Merzļikina sieva ir stāvoklī, un abiem pēc dažiem mēnešiem gaidāms ģimenes pieaugums.

“Plecs joprojām sāp, un sieva ir stāvoklī. [Ja es brauktu uz Rīgu], viņa šeit būtu viena pati. Es tiešām ļoti gribu aizbraukt uz čempionātu. Tomēr galvenais ir ģimene un veselība. Man tiešām žēl, ļoti gribētu aizbraukt uz mājām. Savu mammu neesmu redzējis praktiski gadu, viņa vasarā bija atbraukusi uz Šveici. Viņu redzēju varbūt trīs četras reizes. Tas arī viss. Brālis pie manis atbrauca uz nedēļu un viss beidzās asarās, ka neesmu redzējis viņu tik ilgi. Man pietrūkst ģimenes un Latvijas. Man gribas aizbraukt uz Latviju un to šašļiku ar alu iedzert un apēst,” Merzļikins norādīja, ka jau bijusi komunikācija ar Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretāru Viesturu Koziolu.

“Vēl līdz galam nezinu [par pasaules čempionātu], jo ar sievu par to esmu pastrīdējies jau reizes trīs, bet vīrusa dēļ viņas mamma nevar atbraukt uz ASV. Ja mamma varētu atbraukt, tad es 100% dotos uz Latviju, taču savu sievu es šeit vienu neatstāšu. Īpaši stāvoklī un brīdī, kad viņa nevar pacelt pat kasti. Domāju, ka uz čempionātu nebraukšu, bet neteikšu to par visiem 100%. Vienkārši esmu godīgs un prasu piedošanu Latvijas faniem,” uzsvēra vārtsargs. “Jūtos tiešām draņķīgi. Čempionāts būs mājās. Mājās! Nevarēju sagaidīt to brīdi, kad varēšu spēlēt mājās! Un vēl parādījās kaut kāds vīruss...”

“Gribu arī sevi sagatavot un nostiprināt plecu, lai es varētu piedalīties nākamajā čempionātā. Pats galvenais, kas man pietrūkst, ir čaļi komandā. Ar viņiem uzspēlēt hokeju vienmēr ir patīkami. Kad atbrauc uz izlasi, tagad it īpaši ar jauno organizāciju - Koziols un pārējā banda -, viss ir ļoti profesionāli un skaisti. Uz izlasi vienmēr braucu ar prieku,” sacīja Merzļikins.

Merzļikins šosezon NHL piedalījies 23 spēlēs, kurās vidēji ielaidis 2,93 ripas un kopumā atvairījis 91,1% metienu. Viņa kontā ir sešas uzvaras un viena “sausā” spēle.

Plašāku sarunu ar vienu no šī brīža spožākajiem Latvijas hokejistiem Elvi Merzļikinu portālā "Sportacentrs.com" meklē tuvāko dienu laikā.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:22, pirms 3 gadiem
austrumnieks rakstīja: Jā Gudis vēl nesen spēlēja, bet Kivlenieks vēl spēlē savā līgā.

Kur ir uzradies šis viss, ka Kivleniekam nav spēļu prakse???
Jo Kivleniekam šosezon ir 6 mači visas sezonas laikā. papildus tam trauma un pirms šīs sezonas pamatīga pauze pateicoties kovidam.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:24, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Paga, paga, paga?

Tu tagad salīdzini Kalniņa 91-92% atvairīto metienu un nepilnus 2.3 vārtus (turklāt 5 gadu griezumā, t.i., teju 200 spēlēs) vidēji spēlē ar 89.6% un 3.07 vārtiem vidēji 14 spēlēs?

TIEŠĀM?
Es salīdzinu procentus un brīnos par tavu skalu, kurā no "ļoti viduvēji" līdz "ļoti pārliecinoši" ir tikai 3,4 procentpunkti. Vai tavuprāt PČ ir vieglāk spēlēt nekā KHL?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:25, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es neticu, ka Hārtlijs arī lietos Skvorcovu kā aizsargu...
Tad Smons

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:25, pirms 3 gadiem
Tak’ viss kārtībā. Vārtsargi mums ir!
Lai Elvis izārstē traumas pirms nākamās sezonas un sagaida bēbīti.
Būtu jau labi, ja pārceltos uz kādu krampīgāku komandu, bet tas maz ticams...😉

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:28, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Es salīdzinu procentus un brīnos par tavu skalu, kurā no "ļoti viduvēji" līdz "ļoti pārliecinoši" ir tikai 3,4 procentpunkti. Vai tavuprāt PČ ir vieglāk spēlēt nekā KHL?
Te tu runā tādus pašus brīnumus, kā basketā par treneriem un atsevišķiem sportistiem... Kā tu statistiski vari salīdzināt statistiku ko iegūst 200 spēlēs/5 sezonās - ilgtermiņā ar padsmit mačiem? Vienā tev ir stabilitāte, otrā statistika, kuru katra vājā spēle padara vēl draņķīgāku un katra labā paceļ. Otrkārt, hokejā ir nerakstītie likumi - vārtsargs, kas ielaiž virs ap 3 ripām un atvaira zem 90% top līmenī ir vājš. Kamēr vārtsargs, kas spēj atvairīt ap 92%+ ir top līmenis. Kalniņš ilgtermiņā ir mazliet zem top līmeņa robežas, kamēr Gudis pat īstermiņā netur ok līmeni izlasē. Skatoties klubu karjeru - nu tur knapi notur to 90% robežu.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:29, pirms 3 gadiem
Frisk rakstīja: Tad Smons
Smons nav nevienā kandidātu sarakstā...

  +6 [+] [-]

, 2021-04-24 23:29, pirms 3 gadiem
Un vispār, kāda suņa pēc tagad visi tik ļoti iespringuši par 3. vārtsargu? Cik PČ Latvija ir izmantojusi visus 3 pieteiktos?

Kopš iepriekšējā PČ, kas notika Rīgā (2006. gadā, ja nu kāds aizmirsa) tikai 2 turnīros visi trīs pieteiktie vārtsargi kaut nedaudz ir pabijuši laukumā.

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:31, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Smons nav nevienā kandidātu sarakstā...
Tad savu variantu uz 10.aizsargu

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 23:32, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un vispār, kāda suņa pēc tagad visi tik ļoti iespringuši par 3. vārtsargu? Cik PČ Latvija ir izmantojusi visus 3 pieteiktos?

Kopš iepriekšējā PČ, kas notika Rīgā (2006. gadā, ja nu kāds aizmirsa) tikai 2 turnīros visi trīs pieteiktie vārtsargi kaut nedaudz ir pabijuši laukumā.
kopš Latvijas izlases atgriešanās pēc sovjetu okupācijas tikai vienu reizi 3 vārtsargs ir kļuvis turnīra laikā par pirmo...
Gudis 2013

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:34, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Te tu runā tādus pašus brīnumus, kā basketā par treneriem un atsevišķiem sportistiem... Kā tu statistiski vari salīdzināt statistiku ko iegūst 200 spēlēs/5 sezonās - ilgtermiņā ar padsmit mačiem? Vienā tev ir stabilitāte, otrā statistika, kuru katra vājā spēle padara vēl draņķīgāku un katra labā paceļ. Otrkārt, hokejā ir nerakstītie likumi - vārtsargs, kas ielaiž virs ap 3 ripām un atvaira zem 90% top līmenī ir vājš. Kamēr vārtsargs, kas spēj atvairīt ap 92%+ ir top līmenis. Kalniņš ilgtermiņā ir mazliet zem top līmeņa robežas, kamēr Gudis pat īstermiņā netur ok līmeni izlasē. Skatoties klubu karjeru - nu tur knapi notur to 90% robežu.
Procenti tāpēc arī ir izdomāti, lai varētu salīdzināt 100 spēles ar 15 spēlēm. Es netaisos ar tevi strīdēties un novēlu izlasei labu veiksmi, lai kas arī stāvētu vārtos.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-24 23:34, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kopš Latvijas izlases atgriešanās pēc sovjetu okupācijas tikai vienu reizi 3 vārtsargs ir kļuvis turnīra laikā par pirmo...
Gudis 2013
Dēļ kā arī viņu nodraftēja.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 23:36, pirms 3 gadiem
Letiņi pret vāciešiem tulīt kāpj uz ledus.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 23:36, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Es salīdzinu procentus un brīnos par tavu skalu, kurā no "ļoti viduvēji" līdz "ļoti pārliecinoši" ir tikai 3,4 procentpunkti. Vai tavuprāt PČ ir vieglāk spēlēt nekā KHL?
Nevis manu, bet hokeja.
Hokejā par normālu rādītāju uzskata 90% atvairīto metienu un 2.50 vārtus vidēji spēlē. Tas ir tas vidējais rādītājs. Viss, kas ir virs, ir jau labi, zem - viduvēji. Zem 88% - slikti.

Kāda ir to 3.4 procentpunktu atšķirība dabā?

Pieņemot, ka 100 metienus vārtsargs var saņemt 3 mačos. Tad viens šajā laikā ielaidīs 8 golus, kamēr cits 11. 8 goli 3 spēlēs ir 2.66 vārti vidēji mačā. 11 goli 3 spēlēs ir 3.66 vārti vidēji. Īsāk sakot - tie 3.4 procentpunkti nozīmē, ka vārtsargs ar sliktāko rādītāju ielaiž vidēji par vieniem vārtiem spēlē vairāk nekā otrs. Maz?

Vai PČ vieglāk spēlēt kā KHL? Ja ņem vērā, ka PČ spēlē arī komandas, kurās KHL spēlētāju nav un nav tāpēc, ka tādā līmenī viņi nespēlē, tad tas ir arguments kāpēc KHL>PČ. Tāpat, no sportiskā aspekta, KHL regulārā sezona ir maratons, nevis sprints, kāds ir PČ. Tas arī ir grūtāk.

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:38, pirms 3 gadiem
Frisk rakstīja: Tad savu variantu uz 10.aizsargu
Priekš kam 10 aizsargus? Un kāpēc tu man kaut ko prasi? Tu liec kā aizsargu to, ko 30 gadu vecumā MR. Skudra pēkšņi pārmācīt mēģina un džeku, kurš nav starp kandidātiem.

Balinskis-Cibuļskis
Kulda - Zīle
Soča - Kulda
Bindulis - Mamčics
Ošenieks - Bārtulis
Mateiko, Tumanovs, Jansons, Rēdlihs. Tie spēlētāji ir kandidātu sarakstā. nerēķinot džekus no ZA. Un interesanti, ka tu par aizsargu gribi ielikt Skvorcovu, pasaukt Smonu, bet pat neiedomājies par Freibergu, kurš gan arī nav kandidātos

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:40, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Procenti tāpēc arī ir izdomāti, lai varētu salīdzināt 100 spēles ar 15 spēlēm. Es netaisos ar tevi strīdēties un novēlu izlasei labu veiksmi, lai kas arī stāvētu vārtos.
Salīdzināt tu vari, bet tas nav statistiski normāli analizējams daudzums. Jo 1 tev ir normāla bāze, kas iegūta ar regularitāti, kamēr otrā ļoti šaurs datu kopums, kuru katra nākamā spēle var ļoti sasvērt. Tieši tāpēc skatās noteiktu spēļu skaitu. Jeb tavuprāt, Vezinas balvu kādreiz atdos vārtsargam, kurš nospēlēs 1 spēli sezonā, nostāvot sausā. Turklāt, gan es, gan pēc manis Juris tev paskaidroja par to, ko hokejā vārtsargam pieņem par normālu statistiku.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:40, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: bet pat neiedomājies par Freibergu, kurš gan arī nav kandidātos
kāpēc Freibergs nav? neesmu neko dzirdējis, ka nebrauks?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:42, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis manu, bet hokeja.
Hokejā par normālu rādītāju uzskata 90% atvairīto metienu un 2.50 vārtus vidēji spēlē. Tas ir tas vidējais rādītājs. Viss, kas ir virs, ir jau labi, zem - viduvēji. Zem 88% - slikti.

Kāda ir to 3.4 procentpunktu atšķirība dabā?

Pieņemot, ka 100 metienus vārtsargs var saņemt 3 mačos. Tad viens šajā laikā ielaidīs 8 golus, kamēr cits 11. 8 goli 3 spēlēs ir 2.66 vārti vidēji mačā. 11 goli 3 spēlēs ir 3.66 vārti vidēji. Īsāk sakot - tie 3.4 procentpunkti nozīmē, ka vārtsargs ar sliktāko rādītāju ielaiž vidēji par vieniem vārtiem spēlē vairāk nekā otrs. Maz?

Vai PČ vieglāk spēlēt kā KHL? Ja ņem vērā, ka PČ spēlē arī komandas, kurās KHL spēlētāju nav un nav tāpēc, ka tādā līmenī viņi nespēlē, tad tas ir arguments kāpēc KHL>PČ. Tāpat, no sportiskā aspekta, KHL regulārā sezona ir maratons, nevis sprints, kāds ir PČ. Tas arī ir grūtāk.
Par to KHL>PČ nepiekrītu, jo tur spēlē ne tikai tādi, kam KHL sapņos nerādās, bet arī laba sauja tādu, kas KHL būtu top veči vai vispār superzvaigznes - NHL spēlētāji. Un sprinta turnīrs reizēm ir grūtāks kā regulārā sezona. PČ ir kā PO. Un PO parasti vērtē kā sarežģītāku turnīru par regulāro.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:43, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc Freibergs nav? neesmu neko dzirdējis, ka nebrauks?
Es arī neko neesmu dzirdējis, bet vismaz tajos sarakstos, ko redz LHF un SC viņa nav. Tas pats variants, kas to pašu jevpalovu - sarakstos nav, interviju nav, infas nav. Nu tikai Freibergs būtu drošāks kandidāts, kā jevpalovs...

  +3 [+] [-]

, 2021-04-24 23:44, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es arī neko neesmu dzirdējis, bet vismaz tajos sarakstos, ko redz LHF un SC viņa nav. Tas pats variants, kas to pašu jevpalovu - sarakstos nav, interviju nav, infas nav. Nu tikai Freibergs būtu drošāks kandidāts, kā jevpalovs...
par Jevpalovu ekselis un Ābols teica, ka nebūs. Pavlovs traumēts tāpēc nav.
pārējie kaut kā nav nekur figurējuši kā braucēji vai nebraucēji kam tagad PO Eiropā. cik nu esmu dzirdējis.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:45, pirms 3 gadiem
Kur LV:GER u18 spēle?

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:48, pirms 3 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kur LV:GER u18 spēle?
onhockey strīms

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:48, pirms 3 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kur LV:GER u18 spēle?
Pašlaik iesildās

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:49, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: onhockey strīms
man nerāda

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:50, pirms 3 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: man nerāda
nu tad neko

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:51, pirms 3 gadiem
atradu

     [+] [-]

, 2021-04-24 23:54, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par to KHL>PČ nepiekrītu, jo tur spēlē ne tikai tādi, kam KHL sapņos nerādās, bet arī laba sauja tādu, kas KHL būtu top veči vai vispār superzvaigznes - NHL spēlētāji. Un sprinta turnīrs reizēm ir grūtāks kā regulārā sezona. PČ ir kā PO. Un PO parasti vērtē kā sarežģītāku turnīru par regulāro.
Tev ir visas iespējas man nepiekrist par otro punktu, bet pirmais - tā caurmērā ja mēs par atskaites līniju paņemam KHL, tad cik spēlētāju ir virs KHL un cik zem?

Jā, protams, ka ir ASV, Kanāda, Krievija, Zviedrija utml., tad komandas ar tādu 50/50 sastāvu, jebšu komandas, kuras Latvijas līdzjutēji sauc par "mūsu līmeņa" un ir "ņemamās". KHL, lai vai kā, tādu Itālijas, Lielbritānijas, D-Korejas, Austrijas, Slovēnijas utml. izlašu nav. Un es arī būtu ļoti rezervēts atbildot uz jautājumu vai Latvijas izlasei, pat TOP sastāvā esot, būtu tā, ka KHL būtu "obligāti ņemamās" komandas (nu, protams, ja tādas izlases-klubu spēles notiktu).

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:56, pirms 3 gadiem
Bija jau plānota 23 tā spēle, bet ievilkās, jo iepriekšējā pārbaudenē ātrie nebija ieradušies vēl, apmēram 40 minūtes kavēja.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-24 23:58, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tev ir visas iespējas man nepiekrist par otro punktu, bet pirmais - tā caurmērā ja mēs par atskaites līniju paņemam KHL, tad cik spēlētāju ir virs KHL un cik zem?

Jā, protams, ka ir ASV, Kanāda, Krievija, Zviedrija utml., tad komandas ar tādu 50/50 sastāvu, jebšu komandas, kuras Latvijas līdzjutēji sauc par "mūsu līmeņa" un ir "ņemamās". KHL, lai vai kā, tādu Itālijas, Lielbritānijas, D-Korejas, Austrijas, Slovēnijas utml. izlašu nav. Un es arī būtu ļoti rezervēts atbildot uz jautājumu vai Latvijas izlasei, pat TOP sastāvā esot, būtu tā, ka KHL būtu "obligāti ņemamās" komandas (nu, protams, ja tādas izlases-klubu spēles notiktu).
Redzi, tu veidojot šo atbildi aizmirsi to, ka arī KHL ir dažāda spēka komandas. Ja mēs skatamies uz topu - CSKA, AK Bars, Avangard utt - jā to tāda viduvēja elites izlase nepaņemtu vai nepaņemtu best of7 sērijā. Bet ir taču arī vairākas pastarītes, kuras vidēji būtu vājākas par vidējo PČ līmeni. Tā kā reāli - tas KHL līmenis vidēji ir +- tāds pats kā PČ līmenis. Ne augstāks, ne arī izteikti zemāks.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:02, pirms 3 gadiem
austrumnieks rakstīja: Bija jau plānota 23 tā spēle, bet ievilkās, jo iepriekšējā pārbaudenē ātrie nebija ieradušies vēl, apmēram 40 minūtes kavēja.
flešskorā paskatījos spēles 4.00 čempī pārsvarā laikam maz ko sanāks redzēt, ja vispār kaut kādi strīmi būs

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:06, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Redzi, tu veidojot šo atbildi aizmirsi to, ka arī KHL ir dažāda spēka komandas. Ja mēs skatamies uz topu - CSKA, AK Bars, Avangard utt - jā to tāda viduvēja elites izlase nepaņemtu vai nepaņemtu best of7 sērijā. Bet ir taču arī vairākas pastarītes, kuras vidēji būtu vājākas par vidējo PČ līmeni. Tā kā reāli - tas KHL līmenis vidēji ir +- tāds pats kā PČ līmenis. Ne augstāks, ne arī izteikti zemāks.
Neaizmirsu.
Šāds salīdzinājums, protams, ir virtuāls un KHL komandas tiek salīdzinātas sezonā, kamēr PČ ir, kā pats minēji, zibensturnīrs.

Tāpēc, ir svarīgi saprast, ka paņemot sliktāko KHL komandu tās sliktākajā sezonas posmā (kaut vai šīssezonas RD), jā, viņi būs ļoti vārgi, bet vai kāda Lielbritānijas izlase šādos apstākļos būs stiprāki? Nez.

Un otrādi - vai RD PČ formātā spēlējot būtu tik ļoti sliktāki par vārgākajām elites komandām? Nezinu.

Bet, kā jau teicu, vari arī nepiekrist, jo abi savus redzējumus arī plaši izklāstījām.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:06, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: flešskorā paskatījos spēles 4.00 čempī pārsvarā laikam maz ko sanāks redzēt, ja vispār kaut kādi strīmi būs
mjā, savādi, ka ne belari ne krievi nerāda

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:07, pirms 3 gadiem
miegs nāk. jāliekas uz pakas ar hokeju fonā!
nobeigumā iemetīšu tādu komentu par Balceru:
ja līdz čarterim 15.maijā šārki iedot viņam līgumu, tad viņš visdrīzāk būs.
ja nē, tad visdrīzāk nebūs...
p.s. pagaidām nekas neliecina, ka būs līgums līdz 15.maijam...

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:07, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: miegs nāk. jāliekas uz pakas ar hokeju fonā!
nobeigumā iemetīšu tādu komentu par Balceru:
ja līdz čarterim 15.maijā šārki iedot viņam līgumu, tad viņš visdrīzāk būs.
ja nē, tad visdrīzāk nebūs...
mēģināšu pirmo periodu izturēt
lai vismaz redzētu virknējumus un tā
ar to čārteru visi sacerējušies
beigās atlidos kāds jaks
kuru labrocis siksna varētu veiksmīgi aizstāt

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:09, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: flešskorā paskatījos spēles 4.00 čempī pārsvarā laikam maz ko sanāks redzēt, ja vispār kaut kādi strīmi būs
TSN rādīs, gan jau tad tajā pašā onhockey būs linki

  +1 [+] [-]

, 2021-04-25 00:10, pirms 3 gadiem
austrumnieks rakstīja: TSN rādīs, gan jau tad tajā pašā onhockey būs linki
Latvija un Kanāda jā, bet pārējās? nez ar to u18 vienmēr problēmas gadās cik atceros. tik kaut kādus cipariņus flešskorā redzu