Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2948, Did:0, useCase: 3

Bļugeram graujoša uzvara pār Toronto, "Sabres" zaudē papildlaikā

Rolands Eliņš

Bļugeram graujoša uzvara pār Toronto, "Sabres" zaudē papildlaikā
Teodors Bļugers. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā Pitsburgas "Penguins" ar 7:1 apspēlēja Toronto "Maple Leafs" vienību, kamēr Bufalo "Sabres" ar 1:2 papildlaikā piekāpās "Devils".

# Teodors Bļugers savas komandas lielajā uzvarā nospēlēja 17:45 minūtes, gandrīz trīs no tām pavadot, aizstāvoties skaitliskajā mazākumā. Bļugeram statistikā trīs spēka paņēmieni un divi bloķēti metieni, kā arī neitrāls lietderības koeficients.

# "Penguins" izcēlās ar četriem vārtiem otrajā periodā, kad savu pārsvaru pār Toronto palielināja līdz 5:1. Pēc tam trešā perioda pirmajās minūtēs Pitsburgas komanda, kas maču aizvadīja krietni novājinātā sastāvā (papildus nespēlējošajiem Krosbijam, Malkinam un Rastam nebija arī Covid-19 pozitīvā Džefa Kārtera), ar vēl diviem ātri gūtiem vārtiem panāca jau graujošo 7:1.

# Pitsburgas komandā divus vārtus iemeta jaunais spēlētājs Drū O`Konors, un aizsargs Markuss Petešons izcēlās ar trim punktiem (1+2), kā arī pozitīvu lietderības koeficientu plus pieci. Savukārt uzbrucējs Zeks Estons-Rīss pielietoja desmit spēka paņēmienus.

# Pitsburgai šī ir trešā uzvara piecās spēlēs, turklāt ar kopā gūtiem 23 vārtiem tā ir otra rezultatīvākā komanda līgā tikai aiz Edmontonas, kas iemetusi 24 vārtus piecās spēlēs.

# Zemgus Girgensons palīdzēja Bufalo "Sabres" nopelnīt punktu Ņūdžersijā, kur ar 1:2 papildlaikā komanda piekāpās "Devils". Mača lielāko daļu "Sabres" bija vadībā, taču ielaida vārtus 46. minūtē (tos guva šveicietis Niko Hišīrs), bet pēc tam zaudēja papildlaikā.

# Girgensons nospēlēja 16:12 minūtes, kurās veica vienu metienu pa vārtiem un pielietoja vienu spēka paņēmienu. Girgensons turpināja spēlēt gan vairākumā, gan mazākumā.

# Savukārt Kolumbusas "Blue Jackets" cieta lielu neveiksmi pret Karolīnas "Hurricanes", zaudējot ar 1:5. Kolumbusas vārtos šoreiz devās Jonass Korpisalo, kamēr Elvis Merzļikins palika rezervē. Korpisalo trīs vārtus ielaida mazākumā un kopumā viņam 28 atvairīti metieni no 33.

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

  +4 [+] [-]

, 2021-10-24 08:06, pirms 3 gadiem
Gan Bļugers, gan Girgensons spēli sāka starta pieciniekā, cīnoties iemetienā.

  +2 [+] [-]

, 2021-10-24 08:27, pirms 3 gadiem
Blugeram punkti nelasas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-10-24 09:05, pirms 3 gadiem
Kolumbusa šosezon aizmainīs Korpisalo

  +3 [+] [-]

, 2021-10-24 09:10, pirms 3 gadiem
ej dillēs rakstīja: Kolumbusa šosezon aizmainīs Korpisalo
Ja būs labs piedāvājums, gan jau, taču vispirms viņiem jāsaprot ko tad likt par otro vārtsargu, jo uz šo brīdi baigi daudz variantu nav.
Slēpts komentārs: Artemons A-Burts
Slēpts komentārs: Artemons A-Burts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2021-10-24 09:20, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Max 25 salasis,zemzaram zirgensonam max 20p!
Jacer ka balceris izshaus
Balcers vismaz pašreiz izskatās kā vājākais posms no Lettiņiem
Viss ir it kā pagriezies par labu viņam, mulats Keins uz laiku izpederēts, komanda uzvar, bet šis pie pārliecinošām uzvarām ne tikai netiek pie punktiem, bet arī pelna mīnusus lietderībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-10-24 09:24, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Da jebko, kurš +- atbilst līgas līmenim vai ir tuvumā tam Elvi par pimo, bet otro kastē likt ārkārtas nepieciešamības gadījumos jeb arī tad, kad Elvi vajag mazliet atpūtināt
Mazliet atpūtināt nozīmē savas ~25 spēles, ja pirmajam numuram viss ir labi. Tur ar +/- līgas tuvumu ir daudz par maz. CBJ nav komanda, kas sametīs vairāk nekā ielaidīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2021-10-24 09:25, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Heito Balto somu bet slave utaino sanok aitu aka pukina pezhlaizi? Divaina izvele
Nevienu es neheitoju, vienkārši Korpisala ir konkurents Elvim Kas attiecas uz Ovi, tad novēlu šim panākt un apsteigt Grecki, ne tādēļ, ka šis ir Krievs, bet gan tādēļ, ka vienmēr ir simpatizējuši labroči, kuri prot mest Tas pats ir attiecināms uz bračkām Bukartiem, Jeļisejevu, Patriku Laini (arī Soms, bet es viņu neheitoju ) un daudziem, daudziem citiem špīleriem dažādās līgās un dažādos līmeņos
Tapēc arī gribu lai visu laiku labākais ir labrocis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2021-10-24 09:33, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Ja ja, nu tu kaa gobzems nodevi ugunus
Butu kkads kanadcs vina vietaa, tu dziedatu citu dziesmu
Savulaik biju par Lielo Mario, taču viņam nesanāca, vēl vienu potenciālu supertalantu Eriku Lindrosu izrubīja Kasparaitis un pielika punktu karjerai Pēc Ovi droši vien būs Makdeivids, taču viņš ir kreisrocis, par viņu noteikti nebūšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2021-10-24 09:36, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Bet vsp pa dzivi sanok aita tachu kreilis ja? Jo pamata kreili met ar labo un otradi, nu ta tas ir hokeja, florbola un citos nuujas sportos
Pilnīgs bulšits, es ar esmu labrocis un spēlēju uz labo pusi
Vispār interesants temats, kāpēc daži labroči spēlē uz labo pusi, bet lielākā daļa tomēr uz kreiso un otrādi, kreiļiem ar apmēram tāds pats rasklads Interesanti, ko Aspirants domā šajā jautājumā?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 09:37, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Ja MadDavids pekshni saks mest ar kreiso, tad funosi par vinu?
Viņš jau arī met ar kreiso, tikai nūju tur labajā rokā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-24 09:47, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Tak shto nemuldi ja, skola florbola nebija NEVIENA nuja ar izliekumu uz labo pusi, a es ka vienigais kreilis vienmer nemu nuuju un lociju pa savam, vienreiz pat sanaca salauzt labrochi 95% pahodu spele uz kreiso un otradi!
Davai labāk paklausīsimies kāda spečuka viedokli par šo tēmu!
Aspirant, gaidām tavu eksperta analīzi!
Manuprāt, viss ir atkarīgs, uz ko tu koncentrē savu spēli, uz nūjas turēšanu jeb uz metienu
Ja uz turēšanu, tad ja esi labrocis, turēsi labājā rokā un metīsi ar kreiso, ja uz metienu, tad otrādi, turēsi kreisajā un metīsi ar labo Par Florbolu neko nezinu, bet ja tiešām ir, kā tu raksti, tad neko labu par konkrēto skolu pateikt nevaru, vai tā gadījumā nebija palīgskola?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 09:52, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Artemiss, golfa no kuras puses sit? Nu pat ja neesi spelejis, iedomajies no kuras puses tev sist ertak
Tikai un vienīgi no labās! Kreisrocis, kā jau rakstīju, neesmu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 09:55, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Tu friks tad esi
Tad jau visi Hokeja labroči, kuri līgumus paraksta ar labo roku, arī ir frīki, ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 09:57, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Tu friks tad esi
Biroj, pēc tavas loģikas, varotčiki labroči, kuri ripas ķer ķērājcimdā ar labo roku arī ir frīki?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 09:58, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Ta sanak bet nu tadu nav daudz!
Brachkas bukarti, dzedzilsejevs ir kreili vai labrochi pa dzivi?
Esmu pārliecināts, ka lielākā daļa no labročiem Hokejā ir labroči arī dzīvē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-24 10:03, pirms 3 gadiem
Re, kur, Biroj, arī atbilde, Ovi paraksta autogrāfu Felpsam ar labo roku
https://www.youtube.com/watch?v=sdt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-24 10:07, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Nu redz, sanok ir friiks, gan jau mans stasts par 4 gadigo puisheli
Patik ka po russkij mekleji
Labi, es uz tirgu pēc produktiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 10:35, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Nevienu es neheitoju, vienkārši Korpisala ir konkurents Elvim Kas attiecas uz Ovi, tad novēlu šim panākt un apsteigt Grecki, ne tādēļ, ka šis ir Krievs, bet gan tādēļ, ka vienmēr ir simpatizējuši labroči, kuri prot mest Tas pats ir attiecināms uz bračkām Bukartiem, Jeļisejevu, Patriku Laini (arī Soms, bet es viņu neheitoju ) un daudziem, daudziem citiem špīleriem dažādās līgās un dažādos līmeņos
Tapēc arī gribu lai visu laiku labākais ir labrocis!
Ja šķiet, ka trakākus iemeslus, lai fanotu par krieviem neizdomāt, tad tu pārspēj visu un katru reizi izdomā vēl slimākas atrunas, kāpēc jāatbalsta krievi

     [+] [-]

, 2021-10-24 10:35, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Manuprāt, viss ir atkarīgs, uz ko tu koncentrē savu spēli, uz nūjas turēšanu jeb uz metienu
tai brīdī, kad nūju paņem rokā tu neko nekoncentrē, jo tas notiek bērnudārza vecumā. Itkā neapzināti, bet tomēr kaut kas vēl tur ir, jo ja būtu vnk spontāni, tad uz labo spēlējušo % būtu lielāks. Pats baigās likumsakarības neredzu. Cik es redzējis tos iz labo spēlējošos - dažādi. Cits labrocis, cits kreilis. Man čoms tā spēlēja, viš raksta ar labo rokstu, bet ja vajag ko kaligrāfisku, tad ar kreiso.

     [+] [-]

, 2021-10-24 10:38, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tai brīdī, kad nūju paņem rokā tu neko nekoncentrē, jo tas notiek bērnudārza vecumā. Itkā neapzināti, bet tomēr kaut kas vēl tur ir, jo ja būtu vnk spontāni, tad uz labo spēlējušo % būtu lielāks. Pats baigās likumsakarības neredzu. Cik es redzējis tos iz labo spēlējošos - dažādi. Cits labrocis, cits kreilis. Man čoms tā spēlēja, viš raksta ar labo rokstu, bet ja vajag ko kaligrāfisku, tad ar kreiso.
Tas jau apmēram kā ar dēļa šļūkātājiem...kuru kāju liek priekšā.

     [+] [-]

, 2021-10-24 11:20, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: Tas jau apmēram kā ar dēļa šļūkātājiem...kuru kāju liek priekšā.
ar to dēli intersanti - varu kkā pabraukt tikai pretēji, kā it kā pēc loģikas būtu. gan pēc tā pagrūšanas testa, gan fakta, ka esmu labroce, vajadzētu būt reugulārajai, bet pilnīgi noteikti esmu gūfijs, tajā savā it kā pareizajā stājā vispār neko izdarīt nevaru.

     [+] [-]

, 2021-10-24 11:46, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tai brīdī, kad nūju paņem rokā tu neko nekoncentrē, jo tas notiek bērnudārza vecumā. Itkā neapzināti, bet tomēr kaut kas vēl tur ir, jo ja būtu vnk spontāni, tad uz labo spēlējušo % būtu lielāks. Pats baigās likumsakarības neredzu. Cik es redzējis tos iz labo spēlējošos - dažādi. Cits labrocis, cits kreilis. Man čoms tā spēlēja, viš raksta ar labo rokstu, bet ja vajag ko kaligrāfisku, tad ar kreiso.
Man personiski ir tā, ka nūju ņemu ar labo roku, bet mest vai šķelt arī gribu ar labo un ko ta darīt? Kreisā roka ir vienkārši kā turēšanas punkts, bet visu pārējo dara labā, apmēram tā

     [+] [-]

, 2021-10-24 11:53, pirms 3 gadiem
Ja man kaut ko met rokā, vienalga ko, monētu, patronu, akmeni, ābolu, es nedomājot ķeru ar labo, bet lielākā daļa varotčiku, kuri ir it kā labroči, ripiņas ķer ar kreiso Značit izskaidrojums ir viens, viņiem nūja ir svarīgaka par ķērājcimdu
Ja es būtu varotčiks, man ķērājcimds būtu svarīgāks un es nūju turētu kreisajā rokā, bet ripas ķertu ar labo, vot i viss rasklads

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:00, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: Ja šķiet, ka trakākus iemeslus, lai fanotu par krieviem neizdomāt, tad tu pārspēj visu un katru reizi izdomā vēl slimākas atrunas, kāpēc jāatbalsta krievi
Tu savā pārlieku slimajā rusofobijā jūc prātā Tev Latvijas vietā būtu Afganistānā jādzīvo
Tur Lettiņu nav, bet, pats galvenais, nav arī Krievu un dēļ tā vien tu varētu arī Talibānas režīmu ķerpīt

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:04, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Tu savā pārlieku slimajā rusofobijā jūc prātā Tev Latvijas vietā būtu Afganistānā jādzīvo
Tur Lettiņu nav, bet, pats galvenais, nav arī Krievu un dēļ tā vien tu varētu arī Talibānas režīmu ķerpīt
Ko labu iepirki?

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:05, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Par bukartiem nekas nav tiesham nav zinams? Tu tak vinu fanboys
Dodu 90%, ka viņi ir tādi paši, kā Ovi un es, proti, labroči gan dzīvē, gan arī Hokejā

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:06, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ar to dēli intersanti - varu kkā pabraukt tikai pretēji, kā it kā pēc loģikas būtu. gan pēc tā pagrūšanas testa, gan fakta, ka esmu labroce, vajadzētu būt reugulārajai, bet pilnīgi noteikti esmu gūfijs, tajā savā it kā pareizajā stājā vispār neko izdarīt nevaru.
Visas klushkas, golfi, deeli man kaa pec idejas kreilim jabut
Vel kas, ari slidojot es sniedzinu radu preteji visiem, tadi noverojumi pari visam Artemisa teorijam

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:06, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Ko labu iepirki?
Da hrena ko baigi labā, tūlīt eju vēl otrajā tūrē

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 12:06, pirms 3 gadiem
Komanda gūst 7 vārtus, bet 2 maiņas spēlātājs nespēj gūt kaut vienu punktu...ar balceri tas pats, komanda katra spele met pa 4-5 vārtiem, bet balcers 2.maiņā pa nullem...viss pulveris jau izšauts?

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:07, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Dodu 90%, ka viņi ir tādi paši, kā Ovi un es, proti, labroči gan dzīvē, gan arī Hokejā
Shie kadri visticamak no bernibas neapzinati tadi, bet nu kreili pahodu 99% met no labas puses hokeja

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:08, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Da hrena ko baigi labā, tūlīt eju vēl otrajā tūrē
Nevareji visu vienu reize atstiept ja?

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:10, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Nevareji visu vienu reize atstiept ja?
Nahrena man visu vienā reizē stiept? Pastaiga Svētdienā uz tirgu ir kā bauda Aliņš pa ceļam, idille vienkārši, ar pillām tašām un mugursomām to pilnvērtīgi neizbaudīt

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:12, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Nahrena man visu vienā reziē stiept? Pastaiga Svētdienā uz tirgu ir kā bauda Aliņš pa ceļam, idille vienkārši, ar pillām tašām un mugursomām to pilnvērtīgi neizbaudīt
Pag jus tur frankos paiku mugursomas nesat? Galigi aptrakushi
Kak tam ar lokda uni? Mums pluuts ar ridzeru lidz 15. Nov visu aizklapejushi ciet

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:15, pirms 3 gadiem
Rogina ar lokdawnis
https://www.delfi.lv/news/arzemes/s...

Kapec dau nis ir lamuvards? Tad jau astmatikis, diabetnieks un alkaans ari jacenze

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:18, pirms 3 gadiem
Dzelzitis paliek vecpuisii, Vecmeitai ir iespejas

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:18, pirms 3 gadiem
Nesakiet ko superbingo uz rata uzgrieza, tlt skatishos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 12:34, pirms 3 gadiem
Zb tas churbans ar savu podzintrubu, butu musdienigs varetu live streamu palaist fb no franku tirdzina, lops atpalikushais

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:41, pirms 3 gadiem
Bļugeram nav punktu. :/ Varbūt tāpēc ka Metjūza maiņa pretī nāca..

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:45, pirms 3 gadiem
Krizz14 rakstīja: Bļugeram nav punktu. :/ Varbūt tāpēc ka Metjūza maiņa pretī nāca..
Nu vel jau variants ka treneris neprot izmantot, kaa fakingu. Vsp divaini kapec hokeja pasaulee shadas teorijas tik loti reti figure
Vai vel labak butu teikt ka komandas biedri partur ripu un nedod piespeles

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:48, pirms 3 gadiem
Varat likt mīnusus,bet,manuprāt,nospēlējot 18 minūtes un tavai komandai gūstot 7 vārtus,palikt bez punktiem,un +/- ar nulli nav diži labi nospēlēts.Turklāt esot uzbrucējam

  +1 [+] [-]

, 2021-10-24 12:49, pirms 3 gadiem
Krizz14 rakstīja: Bļugeram nav punktu. :/ Varbūt tāpēc ka Metjūza maiņa pretī nāca..
Ar Bļugera rezultativitāti ir divējādi - protams, ka tagad, kad viņam ir liels spēles laiks (trešais lielākais komandā), gribētos, lai viņš to izmanto rezultatīvi.
No otras puses - viņš nekur tālu no iepriekšējās sezonas, kas viņam bija pārliecinoši labākā un vispār viena no labākajām LAT uzbrucējiem iekš NHL, rādītājiem nav. Ja nākamajā spēlē dabūs kādu punktu, turpat vien būs.

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:53, pirms 3 gadiem
Leģions44 rakstīja: Varat likt mīnusus,bet,manuprāt,nospēlējot 18 minūtes un tavai komandai gūstot 7 vārtus,palikt bez punktiem,un +/- ar nulli nav diži labi nospēlēts.Turklāt esot uzbrucējam
Vispārīgi runājot - jā, protams, ka tas nav ok.

Taču, ja paskatās, kas tos golus samētāja, tad 4 no 7 goliem vārtos iedabūja viena maiņa (trešā). Ja būtu tā, ka Bļugera maiņa būtu rezultatīva un Tedis viens pats palicis tukšā, būtu bēdīgāk, tā... pienāks arī viņa kārta un diena mest iekšā.

     [+] [-]

, 2021-10-24 12:53, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar Bļugera rezultativitāti ir divējādi - protams, ka tagad, kad viņam ir liels spēles laiks (trešais lielākais komandā), gribētos, lai viņš to izmanto rezultatīvi.
No otras puses - viņš nekur tālu no iepriekšējās sezonas, kas viņam bija pārliecinoši labākā un vispār viena no labākajām LAT uzbrucējiem iekš NHL, rādītājiem nav. Ja nākamajā spēlē dabūs kādu punktu, turpat vien būs.
Tu kaa parasti ar saviem skaitliem un teorijam proti nomierinat, neesi kkads dombrovskija radinieks? Brilles jums abiem ir, skaitli patik, hvz

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 12:55, pirms 3 gadiem
Nebūtu slikti ja Rīgas Dinamo spētu piesaistīt tuvākā laikā Bļugeru. Tomēr uzskatu ka viņa līmenis ir KHL.

     [+] [-]

, 2021-10-24 13:01, pirms 3 gadiem
Geiropa rakstīja: Nebūtu slikti ja Rīgas Dinamo spētu piesaistīt tuvākā laikā Bļugeru. Tomēr uzskatu ka viņa līmenis ir KHL.
NHL > KHL?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 13:03, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Tu savā pārlieku slimajā rusofobijā jūc prātā Tev Latvijas vietā būtu Afganistānā jādzīvo
Tur Lettiņu nav, bet, pats galvenais, nav arī Krievu un dēļ tā vien tu varētu arī Talibānas režīmu ķerpīt
Cik var teikt, ka pareizāks vārds ir rusoheitija.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-24 13:05, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: Cik var teikt, ka pareizāks vārds ir rusoheitija.
Es vsp domaju ka esi karoti nolicis, bet kaa mana cilti saka - ja es saku raivis, tu saki dzintars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-24 13:09, pirms 3 gadiem
Jim beam rakstīja: Jutos vēl pāli
Visu izdzeri?

     [+] [-]

, 2021-10-24 13:26, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Balcers vismaz pašreiz izskatās kā vājākais posms no Lettiņiem
Viss ir it kā pagriezies par labu viņam, mulats Keins uz laiku izpederēts, komanda uzvar, bet šis pie pārliecinošām uzvarām ne tikai netiek pie punktiem, bet arī pelna mīnusus lietderībā
Piekrītu. Balceram pagaidām ļoti labvēlīgi apstākļi, lai rādīt visu, ko viņš spēj. Viņam dod spēlēt skoreru maiņās, laiž pat vairākumā. Taču, ja Rūdis turpinās gurķoties, tad viņu var nolaist uz 4.maiņu. Vai pat aizsūtīt uz farmu.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-24 13:48, pirms 3 gadiem
Esmu vilies. Aspirantam ir labas zinasanas dopos un statos, bet izradas elementara klushkas satveriena nav pat viedoklis. Vai tads ir pelnijis Eksperta blembu? Es domaaju ka ne

     [+] [-]

, 2021-10-24 13:49, pirms 3 gadiem
Atnemt Aspirantam Eskperta blembu!!!! Pieprasu bez referenduma

     [+] [-]

, 2021-10-24 13:49, pirms 3 gadiem
ej dillēs rakstīja: Piekrītu. Balceram pagaidām ļoti labvēlīgi apstākļi, lai rādīt visu, ko viņš spēj. Viņam dod spēlēt skoreru maiņās, laiž pat vairākumā. Taču, ja Rūdis turpinās gurķoties, tad viņu var nolaist uz 4.maiņu. Vai pat aizsūtīt uz farmu.
Vairs nelaiž vairākumā, Balceram tagad ir diezgan paliels laiks mazākumā.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-24 13:53, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vairs nelaiž vairākumā, Balceram tagad ir diezgan paliels laiks mazākumā.
Tev aizliedza mani citet vai ari neesi uzlapijies vel?

     [+] [-]

, 2021-10-24 13:56, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Esmu vilies. Aspirantam ir labas zinasanas dopos un statos, bet izradas elementara klushkas satveriena nav pat viedoklis. Vai tads ir pelnijis Eksperta blembu? Es domaaju ka ne
Piekrītu, Aspiranta viedokli par labročiem studijā!!!

     [+] [-]

, 2021-10-24 13:58, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Piekrītu, Aspiranta viedokli par labročiem studijā!!!
Nu, kas jums tik ļoti sāp?

     [+] [-]

, 2021-10-24 13:58, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Piekrītu, Aspiranta viedokli par labročiem studijā!!!
Vinu Celms lkm nopeeris par trollingu, labi, daleji tam piekritu BET kapec ignoret vechus kad shie nopietnas sarunas biida? Nu tam nav attaisnojuma

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:05, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: Cik var teikt, ka pareizāks vārds ir rusoheitija.
Tur jau tā nelaime, ka mūsdienu Latvijā PAREIZO naciku nav, tā vietā ir Bīskapi, Otiņi, Kapijonkuļi, kuri sevi dēvē par nacikiem, bet patiesībā ir proliberastiski rusoheiteri Atceros, kā Lettiņu "naciki" fuņoja par Alžīrīju Futbolā, kad spēlēja pret Krieviju, savukārt Leišu pērtiķbola fuņi atbalstīja Krieviju, kad Krievi spēlēja pret NBA Afropērtiķiem Re kur, ibio, rio, razņica, starp īstajiem Nacikiem un Bīskapiem!

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:06, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, kas jums tik ļoti sāp?
Nekas nesāp, vienkārši pasaki savu domugraudu, vai tie, kuri ir labroči Hokejā un labroči dzīvē, ir frīki, kā Birojs domā? Varotčiki, kuri ripas ķer ar labo roku, turot nūju kreisajā?

  +1 [+] [-]

, 2021-10-24 14:11, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Nekas nesāp, vienkārši pasaki savu domugraudu, vai tie, kuri ir labroči Hokejā un labroči dzīvē, ir frīki, kā Birojs domā? Varotčiki, kuri ripas ķer ar labo roku, turot nūju kreisajā?
Nav.

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:11, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Vinu Celms lkm nopeeris par trollingu, labi, daleji tam piekritu BET kapec ignoret vechus kad shie nopietnas sarunas biida? Nu tam nav attaisnojuma
Celms tur neko īpaši nelemj, viņš ir dekoratīvs načaļņiks
SC visas lietas bīda pelēkie kardināli

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:16, pirms 3 gadiem
Ehh Aspirantam ari lokdownis, vel nesen driksteja palagaini izteikties, knapi 1 vardu izdvesh. Vot shados gadijumos es tos poda kaatus saprotu, izklaaj savu domu, bus pa spalvai, bus ari sekotaji

A taa Jurka tgd putam uz lupam derdziigs mutulojas a pateikt tak neko nedrikst

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:17, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Ehh Aspirantam ari lokdownis, vel nesen driksteja palagaini izteikties, knapi 1 vardu izdvesh. Vot shados gadijumos es tos poda kaatus saprotu, izklaaj savu domu, bus pa spalvai, bus ari sekotaji

A taa Jurka tgd putam uz lupam derdziigs mutulojas a pateikt tak neko nedrikst
Ko pateikt? Kāds jautājums, tāda atbilde.

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:19, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ko pateikt? Kāds jautājums, tāda atbilde.
Mes te par klushkas tverieniem taa nopietni analizejam. Labi, kreilis domaju 95% metis no labas. Iebildumi? Ir kas zinams par brachkam bukartiem, dzedzilsejevu, aizsargiem? Ir vsp kads viedoklis shaja zina vai pajat?

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:23, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ko pateikt? Kāds jautājums, tāda atbilde.
Labi, mēģināšu jautājumu pārformulēt, proti, tavuprāt, labroči Hokejā kādā veidā top?
Vai tie ir iedzimti kreiļi, vai tas ir «nepareizu» Hokeja iemaņu rezultāts, kad bērnam būdamam nūja tiek ielikta «neriktīgajā» rokā, vai vēl kas pavisam cits? Personiski savu versiju es jau izteicu, tā ir prioritāšu izvēle starp turēt un mest jeb varotčiku gadījumā starp nūju un ķērājcimdu

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:26, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Mes te par klushkas tverieniem taa nopietni analizejam. Labi, kreilis domaju 95% metis no labas. Iebildumi? Ir kas zinams par brachkam bukartiem, dzedzilsejevu, aizsargiem? Ir vsp kads viedoklis shaja zina vai pajat?
Visu nosaka nevis tas kā spēlētājs sākumā ir trenējies. Zinu cilvēkus, kas ir pārliecināti labroči, bet nūju tur kā kreiļi. Par visiem nez, bet viens to dara tikai tāpēc, ka, kad bija sīks, viņam vnk bija tikai tāda nūja pieejama.

Šeit vietā ir salidzinājums ar beisbolu - tur diezgan bieža parādība ir, kad atsitējs pielāgojas metējam un var sist no abām pusēm. Ir arī metēji, kas var mest ar abām rokām (pēc kārtas, ne vienlaicīgi, protams).

Tas tikai pierāda, ka tā ir trenējama prasme un ieraduma jautājums, ne kaut kādi procenti vai citas smalkās matērijas.

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:28, pirms 3 gadiem
Atceros, kad biju sīks un pirmo reizi paņēmu nūju, kura bija taisna, vispār bez jebkādiem ieliekumiem (toreiz Brežņeva gados bija arī tādas ), uzreiz nedomājot sāku spēlēt uz labo pusi Neviens mani neko nemācija un arī nekoriģēja Viss notika pēc paša iniciatīvas

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:29, pirms 3 gadiem
Artemiss, tu esi lohs pa dzivi!
Paskatijos statos, kreili pasaule ir 12%
Tatad vairums izvelas nepareizo izveli starp turet un mest

Viss ko es grubu dzirder, lai apgaztu manu teoriju - paradi VISMAZ 2 KREILUS PS DZIIVI kas hokeja met no kreisas puses. Ja vish kontraktu raksta un autografus ar kreiso un ari hokeja met no kreisas, es atkapjos

Jo esmu parliecinats ka kreilis met tikai no labas!

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:29, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Labi, mēģināšu jautājumu pārformulēt, proti, tavuprāt, labroči Hokejā kādā veidā top?
Vai tie ir iedzimti kreiļi, vai tas ir «nepareizu» Hokeja iemaņu rezultāts, kad bērnam būdamam nūja tiek ielikta «neriktīgajā» rokā, vai vēl kas pavisam cits? Personiski savu versiju es jau izteicu, tā ir prioritāšu izvēle starp turēt un mest jeb varotčiku gadījumā starp nūju un ķērājcimdu
Atbildot uz pārfrāzēto jautājumu - pilnīgi vienalga. Ir tie, kas izvēlas, ir tie, kam vienkārši tā sanāk, nedomājot, ir tie, kuriem speciāli liek spēlēt. Tā ir tikai prasme. Tāpat kā pati slidošana.

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:31, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visu nosaka nevis tas kā spēlētājs sākumā ir trenējies. Zinu cilvēkus, kas ir pārliecināti labroči, bet nūju tur kā kreiļi. Par visiem nez, bet viens to dara tikai tāpēc, ka, kad bija sīks, viņam vnk bija tikai tāda nūja pieejama.

Šeit vietā ir salidzinājums ar beisbolu - tur diezgan bieža parādība ir, kad atsitējs pielāgojas metējam un var sist no abām pusēm. Ir arī metēji, kas var mest ar abām rokām (pēc kārtas, ne vienlaicīgi, protams).

Tas tikai pierāda, ka tā ir trenējama prasme un ieraduma jautājums, ne kaut kādi procenti vai citas smalkās matērijas.
Visai rets gadījums, kad pieejama tikai nūja ar labo ieliekumu, bet kriesās nav, parasti ir (bija) otrādi

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:31, pirms 3 gadiem
Prasme bet 90% hokejistu met no kreisas. Labi, sapratu

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 14:32, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Visai rets gadījums, kad pieejama tikai nūja ar labo ieliekumu, bet kriesās nav, parasti ir (bija) otrādi
Jurka melo un nahalna.

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:34, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Artemiss, tu esi lohs pa dzivi!
Paskatijos statos, kreili pasaule ir 12%
Tatad vairums izvelas nepareizo izveli starp turet un mest


Viss ko es grubu dzirder, lai apgaztu manu teoriju - paradi VISMAZ 2 KREILUS PS DZIIVI kas hokeja met no kreisas puses. Ja vish kontraktu raksta un autografus ar kreiso un ari hokeja met no kreisas, es atkapjos

Jo esmu parliecinats ka kreilis met tikai no labas!
Par kreiļiem neko daudz nezinu, tur ir jāmeklē un jārakņājas, taču esmu pārliecināts, ka ir arī tādi Labroču, kuri spēlē uz labo, netrūkst, vismaz divi konkrēti 100% pierādīti piemēri ir, Ovi un es!

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:35, pirms 3 gadiem
Padsmit gadi skola, neviens kreilis nekad nav nemis taa saucamo labrocha nuuju roka! Nu neiestastisi man pretejo un viss

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:35, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Tur jau tā nelaime, ka mūsdienu Latvijā PAREIZO naciku nav, tā vietā ir Bīskapi, Otiņi, Kapijonkuļi, kuri sevi dēvē par nacikiem, bet patiesībā ir proliberastiski rusoheiteri Atceros, kā Lettiņu "naciki" fuņoja par Alžīrīju Futbolā, kad spēlēja pret Krieviju, savukārt Leišu pērtiķbola fuņi atbalstīja Krieviju, kad Krievi spēlēja pret NBA Afropērtiķiem Re kur, ibio, rio, razņica, starp īstajiem Nacikiem un Bīskapiem!
Redz, Tu cītīgi apgalvo, ka esmu naciks, tad jau Tu vari arī savus vārdus apstiprināt ar pierādījumiem, ka esmu ko tādu apgalvojis. Kamēr nē - tāda pati tukštiršana kā viss pārējais, ko Tu te vervelē

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:36, pirms 3 gadiem
kļuškas satvērienam nav nekādas nozīmes esi labrocis vai kreilis.

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:37, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Par kreiļiem neko daudz nezinu, tur ir jāmeklē un jārakņājas, taču esmu pārliecināts, ka ir arī tādi Labroču, kuri spēlē uz labo, netrūkst, vismaz divi konkrēti 100% pierādīti piemēri ir, Ovi un es!
Vel nianse, kreiliem ta kreisa puslode ir daudz izteiktaka, nu ja labrocis var kkam pielagoties un iemanities, tad kreilis ne, tapec ari labrochi kaa jau teicu par 4 gadigiem puisheliem, var adapteties!

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:37, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Visai rets gadījums, kad pieejama tikai nūja ar labo ieliekumu, bet kriesās nav, parasti ir (bija) otrādi
90tie gadi provincē - katrs sportoja kā un ar ko prata vai varēja atrast.

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:38, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kļuškas satvērienam nav nekādas nozīmes esi labrocis vai kreilis.
Labi, nav NEKADA SAKARA, kapec 90% hokeja met no kreisas? Paskaidro! Ja monetai 2 puses un nekada sakara, tad 90% kritis gerbonis ja? Nu tu toch esi stulbs

  +2 [+] [-]

, 2021-10-24 14:39, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Labi, nav NEKADA SAKARA, kapec 90% hokeja met no kreisas? Paskaidro! Ja monetai 2 puses un nekada sakara, tad 90% kritis gerbonis ja? Nu tu toch esi stulbs
ir tāda lieta kā biomehānika. stulbs esi tikai tu un čurbans.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-24 14:40, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ir tāda lieta kā biomehānika.
Blaa tu man pat atbikdeji, esmu shokets

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:40, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Labi, nav NEKADA SAKARA, kapec 90% hokeja met no kreisas? Paskaidro! Ja monetai 2 puses un nekada sakara, tad 90% kritis gerbonis ja? Nu tu toch esi stulbs
https://www.purehockey.com/c/why-ar...

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:40, pirms 3 gadiem
Tu loh tev tak saka ka genetika pari visam!

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:41, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Blaa tu man pat atbikdeji, esmu shokets
nu vēl neesi bloķēts un redzu ko raksti

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:41, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 90tie gadi provincē - katrs sportoja kā un ar ko prata vai varēja atrast.
Tik traki bija? Nezināju gan Domāju, tie bija laiki, kad par naudu varēja visu, ko vien gribēja Brežņeva gados gan bija šābīgi, nauda ir, bet kļuškas ar labo satvērienu nav

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:42, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Tik traki bija? Nezināju gan Domāju, tie bija laiki, kad par naudu varēja visu, ko vien gribēja Brežņeva gados gan bija šābīgi, nauda ir, bet ķļuškas ar labo satvērienu nav
Visādi bija. Sevišķi, ja reģons maksimāli nehokejisks (mākslīgais ledus tik pagājušgad parādījās)

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 14:44, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: https://www.purehockey.com/c/why-are-so-many-hockey-players-left-handed
Tur tupa skaitli bez jegas! Kur ir pamatojums?
Jums lohiem neaiziet, ja pasaule ir 12% kreilu un 90% hokejistu met no kreisas, jus kkadu kaut mazako logiku spejat rast? Lkm ne

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:46, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Tur tupa skaitli bez jegas! Kur ir pamatojums?
Jums lohiem neaiziet, ja pasaule ir 12% kreilu un 90% hokejistu met no kreisas, jus kkadu kaut mazako logiku spejat rast? Lkm ne
Zin kā, ja cilvēks nemaz nevar izlasīt to minimumu, kas rakstīts un turpina pilnā balsī bļaut savas muļķības... nu, tad tā noteikti nav mūsu vaina.

  +4 [+] [-]

, 2021-10-24 14:47, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Tur tupa skaitli bez jegas! Kur ir pamatojums?
Jums lohiem neaiziet, ja pasaule ir 12% kreilu un 90% hokejistu met no kreisas, jus kkadu kaut mazako logiku spejat rast? Lkm ne
klau lohs es tev paskaidroju. ka nav nekādas nozīmes tam. visu izšķir cilvēka biomehānika .
ja cilvēkam kreisā puse būs spēcīgāka, tad viņš arī turēs nūju uz kreiso pusi.
un tam nav nekāda sakara esi labrocis vai kreilis.

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:49, pirms 3 gadiem
Ēdu maizites

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:50, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Tur tupa skaitli bez jegas! Kur ir pamatojums?
Jums lohiem neaiziet, ja pasaule ir 12% kreilu un 90% hokejistu met no kreisas, jus kkadu kaut mazako logiku spejat rast? Lkm ne
Patīk chatot ar to kas tevi bano

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:50, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin kā, ja cilvēks nemaz nevar izlasīt to minimumu, kas rakstīts un turpina pilnā balsī bļaut savas muļķības... nu, tad tā noteikti nav mūsu vaina.
Cik procentuali pasaule ir kreilu?
Cik % hokejistu met no kreisas?
Ja ir taadi ovechkini, pielauju profos ir paaris kreilu kas met no kreisas BET tas nemaina kopbildi

Un nav jabut genijam lai tiri matematiski saprastu kada ir korelacija pro sporta, gan golfa, gan florbola gan pa kalninu shluucot BET nu Aspirantam kartejo reizi gribas but pargudram

P.S. krasilniks nesen iemeta kkadu postu kur alus plastmasene kotejas augstsk par stikla taru, nuu pasmiet jau var BET savi noverojumi liecina par ko citu, ja vien saprati ko ar to domaju

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:51, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: klau lohs es tev paskaidroju. ka nav nekādas nozīmes tam. visu izšķir cilvēka biomehānika .
ja cilvēkam kreisā puse būs spēcīgāka, tad viņš arī turēs nūju uz kreiso pusi.
un tam nav nekāda sakara esi labrocis vai kreilis.
Labi, 90% labrochiem bio jeb kreisa puse ir specigaka. Tevi vajadzetu uga dumpja vieta iecelt

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:52, pirms 3 gadiem
Negribu slimot ar covidu

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:53, pirms 3 gadiem
Šodien visu dienu grūti elpot

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:53, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: klau lohs es tev paskaidroju. ka nav nekādas nozīmes tam. visu izšķir cilvēka biomehānika .
ja cilvēkam kreisā puse būs spēcīgāka, tad viņš arī turēs nūju uz kreiso pusi.
un tam nav nekāda sakara esi labrocis vai kreilis.
Plusā, ja cilvēks nekad nekādu nūju nav turējis rokās, tad tā, kuru paņems pirmo, visdrīzāk, arī paliks par dominējošo.

Turklāt, ir gadījumi, kad jau pieauguši spēlētāji (amatieri) maina metiena pusi, vai tāpēc, ka vajag komandai, vai tāpēc, ka savainojumi. Beigu beigās, kad nūjām nebija izliekumu, pilnīgi ok bija, ja spēlētāji spēlē vienlīdz labi uz abām pusēm un visi tā laika TOP hokejisti to varēja izdarīt (vai bieži darīja - tas ir cits jautājums).

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:53, pirms 3 gadiem
Kolas Fanāts rakstīja: Negribu slimot ar covidu
Es pat gribu, nu tiesi tagad, 2ned 15. Nov bus halava
Kur vinu var sakert?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 14:55, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Plusā, ja cilvēks nekad nekādu nūju nav turējis rokās, tad tā, kuru paņems pirmo, visdrīzāk, arī paliks par dominējošo.

Turklāt, ir gadījumi, kad jau pieauguši spēlētāji (amatieri) maina metiena pusi, vai tāpēc, ka vajag komandai, vai tāpēc, ka savainojumi. Beigu beigās, kad nūjām nebija izliekumu, pilnīgi ok bija, ja spēlētāji spēlē vienlīdz labi uz abām pusēm un visi tā laika TOP hokejisti to varēja izdarīt (vai bieži darīja - tas ir cits jautājums).
7 gados uz upes slidoju un metu ar labrocha nuuju, nestasti man ja, bija gruuti jo bija jatrapa tuvak kaatam citadi kaadu no kata vareja nogazt BET es nekad nuuju nav turejis kreisa puse, turpini vien dzejot

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:56, pirms 3 gadiem
Kolas Fanāts rakstīja: Šodien visu dienu grūti elpot
Doma koronka? Mosh sudigu mantu neemi kopaa ar alu

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:56, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: 7 gados uz upes slidoju un metu ar labrocha nuuju, nestasti man ja, bija gruuti jo bija jatrapa tuvak kaatam citadi kaadu no kata vareja nogazt BET es nekad nuuju nav turejis kreisa puse, turpini vien dzejot
Es ar nekad nūju nav turējis kreisajā pusē, jo esmu labrocis

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:56, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Cik procentuali pasaule ir kreilu?
Cik % hokejistu met no kreisas?
Ja ir taadi ovechkini, pielauju profos ir paaris kreilu kas met no kreisas BET tas nemaina kopbildi

Un nav jabut genijam lai tiri matematiski saprastu kada ir korelacija pro sporta, gan golfa, gan florbola gan pa kalninu shluucot BET nu Aspirantam kartejo reizi gribas but pargudram

P.S. krasilniks nesen iemeta kkadu postu kur alus plastmasene kotejas augstsk par stikla taru, nuu pasmiet jau var BET savi noverojumi liecina par ko citu, ja vien saprati ko ar to domaju
Tu mēģini atrast kaut kādas korelācijas tur, kur to nav. Jo nepietiek ar fakta konstatēšanu, vajag arī pamatojumu - kādu likumsakarību. Tādas vienkārši nav. Katrs dara tā kā viņam ir ērtāk.

Ja veikalā, nosacīti, no 10 bērnu nūjām 9 ir priekš metiena no kreisās puses. Cik daudz būs metēju no šīs puses?

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:57, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Es ar nekad nūju neesmu turējis kreisajā pusē, jo esmu labrocis
neesi padomājis tādu lietu , ka esi vienkārši lohs.

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:58, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tu mēģini atrast kaut kādas korelācijas tur, kur to nav. Jo nepietiek ar fakta konstatēšanu, vajag arī pamatojumu - kādu likumsakarību. Tādas vienkārši nav. Katrs dara tā kā viņam ir ērtāk.

Ja veikalā, nosacīti, no 10 bērnu nūjām 9 ir priekš metiena no kreisās puses. Cik daudz būs metēju no šīs puses?
Nu bet pieprasijums rada piedavajumu, no marketinga neko nesaproti! Ja pasaule 90% ir labrochi, tad logiski ka viss pakartots viniem. Gruti saprast?

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:58, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: neesi padomājis tādu lietu , ka esi vienkārši lohs.
Pričom te es? Vai tad rakstīju kaut ko pretrunā ar taviem domugraudiem?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 14:58, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: neesi padomājis tādu lietu , ka esi vienkārši lohs.
Shis gan bija labs

     [+] [-]

, 2021-10-24 14:58, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Labi, 90% labrochiem bio jeb kreisa puse ir specigaka. Tevi vajadzetu uga dumpja vieta iecelt
hmmm. iesaku paskatīties tāllēcēju vai 3- lēcēju sacenes.
lielākā daļa atsperas ar kreiso kāju.
sportā kustības un spēku nosaka cilvēka biomehānika, nevis tu esi labrocis vai kreilis!

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:00, pirms 3 gadiem
Vot te normals labrochu un dalbajobu kaa ari friku lobijs. Ja Aspirants butu kreilis, vish puustu mana stabule kaa vel nekad, tgd tupa mal savu gobzema demagogiju

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:01, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: hmmm. iesaku paskatīties tāllēcēju vai 3- lēcēju sacenes.
lielākā daļa atsperas ar kreiso kāju.
sportā kustības un spēku nosaka cilvēka biomehānika, nevis tu esi labrocis vai kreilis!
Nu bet pareizi, es ari atsperos tikai no labas kaajas, jebaal tu braagu sadzeries vsp kko filtre

  +3 [+] [-]

, 2021-10-24 15:01, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Nu bet pareizi, es ari atsperos tikai no labas kaajas, jebaal tu braagu sadzeries vsp kko filtre
tu neesi sportists bet dīvānā pirdējs.

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:02, pirms 3 gadiem
Stulbais zalupis, eju taisit plovu!!!!

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:02, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: 7 gados uz upes slidoju un metu ar labrocha nuuju, nestasti man ja, bija gruuti jo bija jatrapa tuvak kaatam citadi kaadu no kata vareja nogazt BET es nekad nuuju nav turejis kreisa puse, turpini vien dzejot
Viena no lielākajām kļūdām ko cilvēks var pieļaut meklējot atbildes uz jautājumiem - absolutizēt savu vai kāda cita viena cilvēka pieredzi.

Par tiem 7 gadiem. Cik gados bērni parasti sāk trenēties hokejā?
Jā, varbūt, konkrēti tev ir izteikta vienas puses dominance (kas patiesībā ir slikti, ne labi) un tas izpaužas tieši tā.

Atkārtošos, ka tā ir iegūta prasme vai adaptācija apstākļiem, nevis kaut kāda iepriekš noteikta likumsakarība.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-24 15:03, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tu neesi sportists bet dīvānā pirdējs.
Tu loh vsp pasaki vienu, pec minutes piekriti man un runa par pirshanu, lohs tu esi, savu pauri nodzeris braagas mucas

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:04, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Nu bet pieprasijums rada piedavajumu, no marketinga neko nesaproti! Ja pasaule 90% ir labrochi, tad logiski ka viss pakartots viniem. Gruti saprast?
Sēžu, nesaprotu un labi, ka te, komentāros, man dod iespēju aizpildīt robus izglītībā.

P.S.
Galīgi ne vienmēr pieprasījums nosaka piedāvājumu.

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:08, pirms 3 gadiem
Lai izshkirtu striidu, vajag randoma uz ielas pieaicinat 50 kreilus uz hokeja treninu un 50 labrochus, velams tadus kas nuju pirmo reizi tur rokas, nu nevajag pat ladu, jo zinu ka aspiranti tulit mekles kasjakus, un paskatities kads satveriens kuram ir! Viss ka uz delnas a taa bragas raudzetaji un blembas ipashnieki runaa sudu

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:29, pirms 3 gadiem
Galina mmm krasava sautejas, tikko riisus tvaicetos iemrtu varities!! Klat paprika, burkani, chilli, viens selerij kaatc un garshvielu mixlis

Cerams neko neaizmirsu ar jums jobanajiem labrochiem stridoties!!!

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:30, pirms 3 gadiem
Labrochi sukzzz, jaa

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:33, pirms 3 gadiem
Ja , kas, es kiploks skaitu pie garshviel mix, selerij kaatc ne, jo tas kkads hibdriiddz

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:45, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sēžu, nesaprotu un labi, ka te, komentāros, man dod iespēju aizpildīt robus izglītībā.
jā, hulis ir SC izglītības panacejs - apgaismos ik vienu nezinātāju jebkurā tēmā

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:53, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: jā, hulis ir SC izglītības panacejs - apgaismos ik vienu nezinātāju jebkurā tēmā
Vsp tas arods pieder namgejam Un netaisos to vinam atnemt!!!

     [+] [-]

, 2021-10-24 15:57, pirms 3 gadiem
Covidgudrrie rakstīja: Lai izshkirtu striidu, vajag randoma uz ielas pieaicinat 50 kreilus uz hokeja treninu un 50 labrochus, velams tadus kas nuju pirmo reizi tur rokas, nu nevajag pat ladu, jo zinu ka aspiranti tulit mekles kasjakus, un paskatities kads satveriens kuram ir! Viss ka uz delnas a taa bragas raudzetaji un blembas ipashnieki runaa sudu
Ir viena problēma. Ir vēl neliels % to, kas nav ne labroči, ne kreiļi - visu vienlīdzdara ar abām rokām.
Un te jau visu paskaidroja - te nav saistības ar labrocis vai kreilis, bet ar spēcīgāko smadzeņu puslodi, pieejamo inventāru utt.

     [+] [-]

, 2021-10-24 16:01, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ir viena problēma. Ir vēl neliels % to, kas nav ne labroči, ne kreiļi - visu vienlīdzdara ar abām rokām.
Un te jau visu paskaidroja - te nav saistības ar labrocis vai kreilis, bet ar spēcīgāko smadzeņu puslodi, pieejamo inventāru utt.
Ja nemaldos, tad labā smadzeņu puslode nosaka radošo potenciālu, bet kreisā pragmātisko (varu arī kļūdīties), ja tā tas ir, značit labroči Hokeja ir vairāk radoši, nekā kreisroči Par inventāru gan es nepiekritīšu, pat ja visas nūjas ir bijušas ar kreiso ieliekumu, tāpat vienmēr spēlēju uz labo pusi

     [+] [-]

, 2021-10-24 16:26, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Ja nemaldos, tad labā smadzeņu puslode nosaka radošo potenciālu, bet kreisā pragmātisko (varu arī kļūdīties), ja tā tas ir, značit labroči Hokeja ir vairāk radoši, nekā kreisroči Par inventāru gan es nepiekritīšu, pat ja visas nūjas ir bijušas ar kreiso ieliekumu, tāpat vienmēr spēlēju uz labo pusi
nu tev tā puse izteikti vadošā, gan jau tāpēc arī tā. bet visiem tak nav viena puse izteikti dominējoša, tiem tad arī tā inventāra pieejamība savu lomu nospēlēs.

es teiksim, uz dēļa lieku labo kāju pa priekšu (gūfijs, kas ir retāk), bet nūju turu uz kreiso pusi. iespējams, ka pie snovošanas arī ir tīri inventāra vaina, jo pirmajās reizēs kādu dēli skolas sporta dienā iedeva, ar tādu arī braucu un neviens jau neko tur neskaidroja un nemācīja - kāds inventārs bija, ar tādu bija jāiztiek un kā mācēja tā mauca. pēc tam jau vēlāk pēc daudziem gadiem tik tam pievērsa uzmanību, tad it kā pēc visa loģiski būtu bijis otrādāk, bet tā man vispār nekas nesanāca, pat normāli nevarēju nostāvēt uz tā dēļa, kur nu vēl šļūkt pa kalnu (joprojām esmu liela iesācēja tajā visā), otrādi, lai arī joprojām iesācēja, bet varēju alpos frīraidā braukt no kalna lejā un tīri braši līdzi turēt tādiem, kas no bērnu kājas jau to lietu regulāri dara.

     [+] [-]

, 2021-10-24 16:37, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu tev tā puse izteikti vadošā, gan jau tāpēc arī tā. bet visiem tak nav viena puse izteikti dominējoša, tiem tad arī tā inventāra pieejamība savu lomu nospēlēs.

es teiksim, uz dēļa lieku labo kāju pa priekšu (gūfijs, kas ir retāk), bet nūju turu uz kreiso pusi. iespējams, ka pie snovošanas arī ir tīri inventāra vaina, jo pirmajās reizēs kādu dēli skolas sporta dienā iedeva, ar tādu arī braucu un neviens jau neko tur neskaidroja un nemācīja - kāds inventārs bija, ar tādu bija jāiztiek un kā mācēja tā mauca. pēc tam jau vēlāk pēc daudziem gadiem tik tam pievērsa uzmanību, tad it kā pēc visa loģiski būtu bijis otrādāk, bet tā man vispār nekas nesanāca, pat normāli nevarēju nostāvēt uz tā dēļa, kur nu vēl šļūkt pa kalnu (joprojām esmu liela iesācēja tajā visā), otrādi, lai arī joprojām iesācēja, bet varēju alpos frīraidā braukt no kalna lejā un tīri braši līdzi turēt tādiem, kas no bērnu kājas jau to lietu regulāri dara.
Vnk sakot labrochiem kkas dzive vai genos medz noeiet kreisi un tapec vini panem kko no kreiliem, ezz

     [+] [-]

, 2021-10-24 16:39, pirms 3 gadiem
Guufijs ir loti sexigs, meicha gufijaa ir hot

     [+] [-]

, 2021-10-24 16:42, pirms 3 gadiem
Vienigais jutamais minuss dzive ir bijis tas, ka skola (paligskola protams) viemmer jasezh kreisaja puse, ja sezhu labaja, tad elkoni regulari saskrienas pec kaa seko WARNINGS