Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Kalvītis finansējuma sadalē pieļauj algoritma kļūdu un federāciju mānīšanos

Agris Suveizda

Kalvītis finansējuma sadalē pieļauj algoritma kļūdu un federāciju mānīšanos
Aigars Kalvītis. Foto: Kaspars Krafts/f64

LETA. Valsts sporta naudas sadalē varētu būt notikušas manipulācijas ar datiem, kas novedušas pie tā, ka dažām sporta veidu federācijām finansējums audzis, bet citām - samazinājies, šādu pieļāvumu intervijā TV3 pauda Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Aigars Kalvītis.

Jauno naudas sadales kritēriju ietekmē LHF šogad būs par 35 000 eiro mazāks finansējums nekā 2023. gadā. "Mums tas ir liels pārsteigums, jo vienmēr esam bijuši starp vadošajiem trim sporta veidiem," situāciju komentēja Kalvītis. Viņam izskatoties, ka valsts sporta naudas sadalē esot pieļautas lielas aprēķinu kļūdas un, iespējams, kādas federācijas mānījušās un notikušas manipulācijas ar datiem, piemēram, kāda no federācijām šogad esot uzrādījusi septiņas reizes lielāku iesaistīto bērnu skaitu nekā pērn, kas Kalvītim liek šaubīties par datu patiesumu.

Tāpat Kalvītis kā nesaprotamus kritizēja citus naudas sadales kritērijus, piemēram, par federācijas sportistu iegūtajām medaļām, jo esot skaidrs, ka individuālajos sporta veidos iespējams savākt "kaudzi medaļu", kamēr komandu sporta veidos ir tikai dažas sacensības, kurās tās sadala. Pēc Kalvīša vārdiem, minētais novedis pie tā, ka hokejā valsts finansējums samazinājies no 150 uz 100 eiro uz vienu bērnu, kuru skaits hokejā pieaudzis no aptuveni 1,8 līdz 2,1 tūkstotim, kamēr esot federācijas, kas saņem 4500 eiro par bērnu. LHF vadītājs pauda, ka hokejā tiek skoloti bērni, kuri ir konkurētspējīgi pasaulē.

Federācijas prezidents uzsvēra, ka kopumā valsts ekonomikā ir tik saspringts stāvoklis, ka no sponsoriem nevarot iegūt līdzekļus, kas kompensētu no valsts zaudēto finansējumu. Situācija naudas sadalē Kalvītim liekot domāt "par paviršu attieksmi vai nekompetenci", tāpēc LHF prasa Izglītības un zinātnes ministriju pārskatīt naudas sadales kritērijus.


Latvijas Nacionālā sporta padome 9. februārī apstiprināja 2024. gada valsts budžeta finansējuma vairāk nekā 51 miljona eiro apmērā sportam sadalījumu. Kopējā dotācija sporta federācijām šogad ir 6,67 miljoni eiro, no kuriem sporta federāciju pamatdarbībai ir atvēlēti 3,22 miljoni eiro, bet 15 prioritārajām federācijām - vēl 2,24 miljoni eiro. Valsts budžeta dotācija Latvijas Olimpiskajai vienībai būs vairāk nekā 7 miljoni eiro, Latvijas Olimpiskajai komitejai - 1,37 miljoni eiro, Latvijas Paralimpiskai komitejai - gandrīz 1 miljons eiro, savukārt Latvijas Sporta federāciju padomei - 189 508 eiro (2023.gada atlikums - 164 683 eiro). Komandu sporta spēļu nacionālo izlašu finansējums šogad būs 1,6 miljoni eiro, savukārt augstas klases sportistu sagatavošanas centru darbības nodrošināšanai šogad atvēlēti 350 000 eiro. Valsts dotācija prioritāru starptautisku sporta pasākumu organizēšanai Latvijā šogad būs 342 849 eiro.

Prioritārā sporta federācijas:

VietaFederācijaPunktiEURPret 2023. gadu
1.Latvijas Futbola federācija62.90428 082140 412
2.Latvijas Vieglatlētikas savienība61.35417 548131 250
3.Latvijas Riteņbraukšanas federācija51.98353 75098 228
4.Latvijas Kamaniņu sporta federācija49.63337 75582 579
5.Latvijas Basketbola savienība49.40336 20079 829
6.Latvijas Volejbola federācija49.28335 40853 793
7.Latvijas Tenisa savienība41.06279 429130 246
8.Latvijas Motosporta federācija37.84257 50762 708
9.Latvijas Orientēšanās federācija34.25233 122-21 785
10.Latvijas Hokeja federācija32.47220 997-35 207
11.Latvijas Florbola savienība29.68201 97323 642
12.Latvijas Automobiļu federācija28.08191 10321 279
13.Latvijas Slēpošanas federācija26.50180 35957 522
14.Latvijas Džudo federācija22.77154 958132 407
15.Latvijas Peldēšanas federācija22.28151 6047 307

Izmantotie resursi:
LETA

     [+] [-]

, 2024-02-16 15:01, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai obligāti savu stulbumu jāizrāda publiski, un ar to jālepojas?
Tas ka tu kādreiz esi paskraidijis pa mežu ar karti un kompasu vel neliecina, ka esi iekšā šai sportā. Hokeju puikas var uzspēlēt arī uz dīķa un ezera, bet vai tāpēc būtu jāstāsta, ka viņi ir hokeja eksperti.
Mūsu labākie orientieristi piedalās starptautiskās sacensībās, un pie tam ar nesliktiem rezultātiem, paši organizē starptautiskās sacensības utt.. Tam visam ir nepieciešami finanšu līdzekļi.
P.S. Piekrītu, ka prioritāro sporta veidu sarakstam būtu jābūt stipri īsākam. Piemēram, hokejam tajā nav vietas, jo tāpat skaidrs, ka tas ir vidusslāņa un bagāto vecāku sporta veids. Un tieši LHF ir n-tās reizes paradījusies to federāciju sarakstā, kuru aizsegā notiek visādas finanšu šmuces.
Tupais Bocmani, kāda auditorija ir orientēšanai un kāda ir Hokejam?

     [+] [-]

, 2024-02-16 15:05, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Zini, ka dzīvo Francijā, bet nevajag lobēt francūžus par ietekmīgām personām Latvijā
Sajaucu IIHF ar LHF

  +1 [+] [-]

, 2024-02-16 15:10, pirms 7 mēnešiem
Ja vel kads atceras, tad kadu laiku atpakal, naudas sadale starp basketbolu, futbolu un hokeju bija makskeresanas federacija, ar diezgan palielu finansejumu? Un tad visi brinijas, kas tas par lemumu!
Brinities nav par ko, stulbi sadales lemumi ir vienigais veids ka izzagt naudu! Otkati, "savejo apdavinasanas" ir Vienotibas "pamatvertibas"! Ceru, ka maz idiotu, kas vel tic, ka Caksa ir izglitibas, veselibas un citu nozaru specialiste! Ko vien izsaka Veselibas aprupes datu sistema!

     [+] [-]

, 2024-02-16 15:10, pirms 7 mēnešiem
kleperis999 rakstīja: Hokejs lai nomirst, jo ir Padomju Savienibas mantojums! Bet Siguldas trase mums ir Latvijas Republikas produkts?
Pilnigi visi sporta veidi, iznemot florbolu un vel paris jauno sporta veidu ka kerlings, ir PSRS mantojums! Nu tad tavuprat visu vajag likvidet, jo tev tur kaut kas nepatik? Kas tu esi megadomataj?
Pēc viņa loģikas vadoties, visas personas, kuras ir dzimušas LPSR, ir fiziski jāiznīcina, kā Padomijas nevēlemās atliekas

  +1 [+] [-]

, 2024-02-16 15:13, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pēc viņa loģikas vadoties, visas personas, kuras ir dzimušas LPSR, ir fiziski jāiznīcina, kā Padomijas nevēlemās atliekas
Tak tādiem jebko var ieskaidrot!
Tīri pakaļskrējēji, kuriem nav savas domas!

  +2 [+] [-]

, 2024-02-16 15:48, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai obligāti savu stulbumu jāizrāda publiski, un ar to jālepojas?
Tas ka tu kādreiz esi paskraidijis pa mežu ar karti un kompasu vel neliecina, ka esi iekšā šai sportā. Hokeju puikas var uzspēlēt arī uz dīķa un ezera, bet vai tāpēc būtu jāstāsta, ka viņi ir hokeja eksperti.
Mūsu labākie orientieristi piedalās starptautiskās sacensībās, un pie tam ar nesliktiem rezultātiem, paši organizē starptautiskās sacensības utt.. Tam visam ir nepieciešami finanšu līdzekļi.
P.S. Piekrītu, ka prioritāro sporta veidu sarakstam būtu jābūt stipri īsākam. Piemēram, hokejam tajā nav vietas, jo tāpat skaidrs, ka tas ir vidusslāņa un bagāto vecāku sporta veids. Un tieši LHF ir n-tās reizes paradījusies to federāciju sarakstā, kuru aizsegā notiek visādas finanšu šmuces.
"Hokejam tajā nav vietas, jo dārgi izmaksā" pasaka pilnīgi visu par tavu loģisko domāšanu.

  +2 [+] [-]

, 2024-02-16 15:58, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kad kaut kādi pamuļķi ar nepabeigtu pamatskolas izglītību sāk spriedelēt par valstiskām lietām un politiku, tad tas ir reāli smieklīgi!
Malacis, labs pašvērtējums

     [+] [-]

, 2024-02-16 16:29, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kad kaut kādi pamuļķi ar nepabeigtu pamatskolas izglītību sāk spriedelēt par valstiskām lietām un politiku, tad tas ir reāli smieklīgi!
ordenis. hokejs patiešām nav masveidīgs, lai gan trenējas daudzi. futbols un basis iekabina ar atrāvienu, volejs tāpat.

     [+] [-]

, 2024-02-16 16:40, pirms 7 mēnešiem
To Ivars Zvirgzdiņš. Piekrītu Tevis teiktajam ,atbildē DoOrDie, par orientēšanās sporta finansēšanu, salīdzinājumos. Tas tā, šis viss uzvelk. Tad jau daži uzskata ka, piemēram šahistiem, vispār neko nevajag. Tik virtuvi un dēlīti.
Varbūt ka augstākā līmenī deķīšus velk katrs kā māk, un tas nav sliktākais, bet šajā ziņulapā bieži komentētāji ir stūrgalvīgi un redz, analizē, tikai
subjektīvi vadoties no savām interesēm.
Varat mani noirst, bet tādi ir secinājumi.Subjektīvi.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-16 16:45, pirms 7 mēnešiem
MachimoI rakstīja: Kāds finansējums ir nepieciešams orientēšanās sportā, cilvēk mīļo?

Es pats esmu piedalījies sacensībās.

Šis prioritāro sporta veidu saraksts ir absurds teorētisks modelis bez sasaistes ar realitāti gan pēc būtības, gan jau ejot iekšā pēc paša algoritma loģikas. Federācijas vienkārši falsificē datus, jo tos nepārbauda.

Hokeja finansējums ir kritiski svarīgs, lai vispār būtu jebkāda veida galaprodukts.
Ledus, ekipējums.

Orientēšanās sportā tas nemaina gandrīz neko. Visu nosaka tava fiziskā forma un prasmes, kuras tu vari trenēt Biķernieku mežā ar kompasu rokās.

Šis modelī nav iekļauts nekādā veidā. Tas nepilda savu funkciju, ir netaisnīgs un nebalstās uz jebkādu faktos balstītu izvērtējumu.

Prioritārajiem sportiem ir jābūt dažiem, nevis 15.
Cik miljonus hokeja federācija saņēma no valsts 2023 gadā?un visu to izshēmoja caur Bunča kantori...luk tur bija nauda ledus īrei un visam parējam.
Ta ka lai nu kas bet kremluns Aigars jau nu varetu paklusēt

  +4 [+] [-]

, 2024-02-16 16:51, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pirmām kārtām runājot, nepareiza ir tava avatāra foķene, ja vien tu esi Baltais, jo normālam Baltajam cilvēkam šāda fotka ir kategoriski nepiedienīga!
Otrām kārtām, apdalīt Hokeju, kurš kopumā pēc auditorijas ir vispopulārākais un visstatāmākais no sportaveidiem Latvijā, ir krietni vairāk nekā nepareizi!
Tas, manuprāt, jau ir noziedzīgi!
Pie šobrīdējās LHF vadibas hokejam vispār nekas nebūtu jādod...
Nauda būtu jadod tautas sporta veidiem-futene.basis.vieglatletika -tie ir sporta veidi ar kuruem berni var nodarboties gan Rigā gan Krāslavā
Hokejs ir elitars sporta veids,kurš lielākajā daļā Latvijas nemaz nav pieejam.+regulārās shēmošanas LHF-viniem policijas parbaudi vajag,ne valsts finansējumu

     [+] [-]

, 2024-02-16 16:55, pirms 7 mēnešiem
Jānis Matulis rakstīja: Esmu redzējis daudzus Izglītības ministrus, bet tik vārgu kā šī Anda ar savu padomdevēju sporta lietās... Bez komentāriem.
Anda ir daritāja..sakartoja medicinas nozari,tiks gala ari ar izglitibu.jāļauj tik Andai stradāt.jau tagad ir redzami viņas darba augļi izglītības sistēmā.iekļaujošā izglītība,izglitība 2030,skolu tikla optimizācija-tas viss ved Latvijas jauniešus pretī panākumiem
Galvenais netraucet Andai stradāt

  -1 [+] [-]

, 2024-02-16 16:56, pirms 7 mēnešiem
Kādas kamaniņas, atkal hobijam un tautaj nepieejamajam sportam tāds finansējums.
Visu cieņu sportistiem (prieks par aktīviem cilvēkiem), bet cik % var ar to nodarboties un iespēja dabūt medaļu būtu katram 5., kas ar to nodarbojas.
Šļūcat un braucat, bet Jūsu medaļas īpaši komandu stafete ir izsmiekls pret citiem sporta veidiem un 1000x lielāko konkurenci. Atlēts nav manā saprašanā šļūcējs. Līdzīgi bobslejam, bet nu tur ir atlēti.

  +3 [+] [-]

, 2024-02-16 17:11, pirms 7 mēnešiem
edgefall23 rakstīja: Hokejam ir jāļauj norietēt tas ir kā sava veida padomju mantojums, ja nebūtu bijis Krievijas sponsorēts Dinamo Rīga sen jau būtu aizmirsts par to sporta veidu. Neesam mēs bagāta valsts kura var finansēt to sistēmu. Visiem vajag kaudzi ekipējuma kaudzi elektrības ledum vēl apkalpojošo personālu, kamēr futbolā vai basketbolā bumbu jānopērk un sporta botes
Spirtotājs pajollo nezin, ka Krievi hokeja ideju nozaga no mums, mēs spēlējām hokeju jau pirms 2. pasaules kara. Krievi tikai okupējot Latviju uzzināja, kā spēlē ''Kanādiešu Hokeju''

     [+] [-]

, 2024-02-16 17:25, pirms 7 mēnešiem
* Valsts dotācija prioritāru starptautisku sporta pasākumu organizēšanai Latvijā šogad būs 342 849 eiro.

Patiešām ???
Šajā pat SC esmu pavisam citus skaitļus redzējis
Olimpiskie kvaļi basī un hokejā, strokša rallijs uttttt.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-16 17:40, pirms 7 mēnešiem
Jānis Matulis rakstīja: Esmu redzējis daudzus Izglītības ministrus, bet tik vārgu kā šī Anda ar savu padomdevēju sporta lietās... Bez komentāriem.
Par to pat nav vērts runāt….
Bet nu attiecībā uz hokeju - Latvija jau ir maza un visas šīs koziolu/kalvīšu/bunču utttt shēmas saistībā ar finansējumu - pč, daugavas ledus halle, ok kvalifikācija uttttt +simts un viena ko pat negribu zināt
Cilvēki, kuri būtu gatavi atbalstīt hokeju no sirds, neko neprasot par to, diemžēl novēršas no šī pasākuma, jo redz kas tur notiek

  +1 [+] [-]

, 2024-02-16 17:55, pirms 7 mēnešiem
varonis rakstīja: Ja Kalvītis kaut ko nesaprot, tas nenozīmē, ka ir kaut kas nepareizs.
Tātad, skaitām:
Kopā valsts maksā 51 miljona eiro sportam
Kopējā dotācija sporta federācijām šogad ir 6,67 miljoni eiro, no kuriem sporta federāciju pamatdarbībai ir atvēlēti 3,22 miljoni eiro
(tai skaitā 15 prioritārajām federācijām - vēl 2,24 miljoni eiro, par ko ir viss šis raksts!!!)
Latvijas Olimpiskajai vienībai būs vairāk nekā 7 miljoni eiro,
Latvijas Olimpiskajai komitejai - 1,37 miljoni eiro,
Latvijas Paralimpiskai komitejai - gandrīz 1 miljons eiro
Latvijas Sporta federāciju padomei - 189 508 eiro
Komandu sporta spēļu nacionālo izlašu finansējums šogad būs 1,6 miljoni eiro
Augstas klases sportistu sagatavošanai 350 000 eiro.
Prioritāru starptautisku sporta pasākumu organizēšanai Latvijā šogad būs 342 849 eiro
TĀTAD: tikai nepilni 19 miljoni reāliem sportistiem sporta federācijās vai olimpiskajā vienībā, 32+ miljoni sporta skolām un visādu figņu bezjēdzīgai būvēšanai un uzturēšanai.
Lūk tā arī ir visa pārmaiņu sāls, IZM partiju politbiznesmeņi atņem nevalstiskajai organizācijai- Olimpiskajai komitejai tiesības būvēt savus objektus bez reāliem iepirkuma konkursiem, kur Olimpiskā komiteja būvē par nesaprotamām cenām savus centrus, kurus garantē valsts un kurus Olimpiskā komiteja nekad nespēj atmaksāt, visus parādus sedzot galvotājam- tas ir, mums visiem, nodokļu maksātājiem.
Tagad šo ienesīgo otkatu politbiznesu pārņems IZM. Pozitīvi- būs vismaz formāli jāorganizē iepirkuma tenderi, negatīvi- mēs labi zinām, kā mums ir ar politbiznesmeņu iepirkumiem.
Tāpēc arī ir pametuši mums graušanai kaulu 2,24 miljonu apmērā, lai mēs neinteresētos par pāri palikušajiem 49 miljoniem!

  -1 [+] [-]

, 2024-02-16 18:02, pirms 7 mēnešiem
Pret orientēšanās, florbola, MTB un BMX klubu sistēmām man ir liela cieņa. Sporta skolu viņiem ir maz, bet bērnu un sacensību ir daudz, izmantojot progresīvo un izmaksu ziņā efektīvo klubu sistēmu.
Ja nemaldos, tad atmodas laikā, kad par to varēja dabūt reālu krievu KGB uzraudzību un sankcijas, tieši orientieristi izveidoja savu neatkarīgo federāciju, kad vairums hokejistu vēl okupantu čempionātā spēlēja, palabojiet, ja kļūdos.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-16 18:09, pirms 7 mēnešiem
Kad noslēdzi robežlīgumu atdodot Abreni Krievijai pret sudraba grašiem (lasi: sev amatu Latvijas Gāzē), tad nebija algoritma kļūda?

  +2 [+] [-]

, 2024-02-16 18:18, pirms 7 mēnešiem
.............. rakstīja: Kad noslēdzi robežlīgumu atdodot Abreni Krievijai pret sudraba grašiem (lasi: sev amatu Latvijas Gāzē), tad nebija algoritma kļūda?
Kam mums to Abreni??? Lai vēlbūtu kādi daži tūkstoši Latvijai nelojālu, nodzertu purnu? Tāpat to šeit ir vairāk nekā vajag

  -1 [+] [-]

, 2024-02-16 18:19, pirms 7 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: Kam mums to Abreni??? Lai vēlbūtu kādi daži tūkstoši Latvijai nelojālu, nodzertu purnu? Tāpat to šeit ir vairāk nekā vajag
tad jau priekš kam mums Rīgu? nu gan, jēziņ...

     [+] [-]

, 2024-02-16 18:20, pirms 7 mēnešiem
Misters Spirts rakstīja: Spirtotājs pajollo nezin, ka Krievi hokeja ideju nozaga no mums, mēs spēlējām hokeju jau pirms 2. pasaules kara. Krievi tikai okupējot Latviju uzzināja, kā spēlē ''Kanādiešu Hokeju''
Tikai paši krievi nezin to, ka viņi Kanādas hokeju iemācījās no latviešiem.
Viņi paši raksta, ka Kanādas hokeju iemācījušies no britiem, jo spēlējot hokeju ar bumbiņu (bendiju) 30-tos gados kādā turnīrā UK tie ieraudzījuši, ka briti spēlē Kanādas hokeju ar ripu. Krievi paņēmuši no britiem Kanādas hokeja spēles noteikumus, un tādējādi tas nonācis Padumjā savienībā.

     [+] [-]

, 2024-02-16 18:28, pirms 7 mēnešiem
.............. rakstīja: Kad noslēdzi robežlīgumu atdodot Abreni Krievijai pret sudraba grašiem (lasi: sev amatu Latvijas Gāzē), tad nebija algoritma kļūda?
Nevis pret ''sudraba grašiem, bet gan, lai Latvijai būtu normāls robežlīgums ar Rusņu. Bez tā mums nespīdētu tikt uzņemtiem ES un NATO, jo abas šīs organizācijas savā sastāvā neuzņem valstis ar problemātiskām un robežu līgumus nenoslēgušām kaimiņvalstīm.

Kad es vienam lielam bļāvējam pavaicāju, vai viņš būtu gatavs doties sakopt Abreni, ja Rusņa būtu to atdevusi atpakaļ Latvijai, tad viņa atbilde bija, ka nedotos, jo viņam tā nafig nav vajadzīga pēc tā kāda Abrene (Pitālova) ir tagad. Galvenais taču bija pabļaut par slikto valdību.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-16 18:30, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tikai paši krievi nezin to, ka viņi Kanādas hokeju iemācījās no latviešiem.
Viņi paši raksta, ka Kanādas hokeju iemācījušies no britiem, jo spēlējot hokeju ar bumbiņu (bendiju) 30-tos gados kādā turnīrā UK tie ieraudzījuši, ka briti spēlē Kanādas hokeju ar ripu. Krievi paņēmuši no britiem Kanādas hokeja spēles noteikumus, un tādējādi tas nonācis Padumjā savienībā.
Vateņi kā vienmer izceļas..bet šitadu brīnumu vēl dzirdējis nebiju🤣🤣🤣

     [+] [-]

, 2024-02-16 18:31, pirms 7 mēnešiem
.............. rakstīja: tad jau priekš kam mums Rīgu? nu gan, jēziņ...
Nu ko?! Gaidu, kad ierosināsi, lai Lietuva mums atdod atpakaļ Palangu ar visām šai teritorijai piederošām zemēm. Tas viss mums būtu daudz noderīgāks nekā Pitālova (Abrene).

  +1 [+] [-]

, 2024-02-16 18:32, pirms 7 mēnešiem
Virsraksts...Kalvītis pieļauj kļūdu finansējuma sadalē un visiem pakaļa dēļ Kalvīša pieļautās kļūdas.
Pareizi būtu Kalvītis pieļauj, ka finansējuma sadalē pieļauta algoritma kļūda un federāciju mānīšanās. Suzveida āksts.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-16 18:33, pirms 7 mēnešiem
beiziiters rakstīja: Par to pat nav vērts runāt….
Bet nu attiecībā uz hokeju - Latvija jau ir maza un visas šīs koziolu/kalvīšu/bunču utttt shēmas saistībā ar finansējumu - pč, daugavas ledus halle, ok kvalifikācija uttttt +simts un viena ko pat negribu zināt
Cilvēki, kuri būtu gatavi atbalstīt hokeju no sirds, neko neprasot par to, diemžēl novēršas no šī pasākuma, jo redz kas tur notiek
Runa nav par shēmām, bet gan par pašu sportaveidu kā tādu, kuram Latvijā ir vislielākā auditorija un ap kuru ir vislielākā ažiotāža katru Pavasari Manis pēc, lai shēmo, ja prot shēmot, bet pats galvenais ir negraut pašu Hokeju, kā to dara Pikāns un Puče (varbūt neapzināti) ar savām destruktīvām darbībām un runām pret LHF! Jo vairāk LHF tiek pie siles, jo lielāka varbūtība Hokeja tālākajai attīstībai, pat neskatoties uz visādām tur shēmošanām Bet ja dēļ tām shēmošanām piegriezīs visu skābekli, kā to daudzi plānprātiņi novēl, tad Hokeju gaida degradācija, kas nāktu par labu Hokeja heiteriem

     [+] [-]

, 2024-02-16 18:34, pirms 7 mēnešiem
.............. rakstīja: tad jau priekš kam mums Rīgu? nu gan, jēziņ...
Protams, rīga , jūrmala vateņu pūznis. Vagonos un prom

     [+] [-]

, 2024-02-16 18:34, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nevis pret ''sudraba grašiem, bet gan, lai Latvijai būtu normāls robežlīgums ar Rusņu. Bez tā mums nespīdētu tikt uzņemtiem ES un NATO, jo abas šīs organizācijas savā sastāvā neuzņem valstis ar problemātiskām un robežu līgumus nenoslēgušām kaimiņvalstīm.

Kad es vienam lielam bļāvējam pavaicāju, vai viņš būtu gatavs doties sakopt Abreni, ja Rusņa būtu to atdevusi atpakaļ Latvijai, tad viņa atbilde bija, ka nedotos, jo viņam tā nafig nav vajadzīga pēc tā kāda Abrene (Pitālova) ir tagad. Galvenais taču bija pabļaut par slikto valdību.
Abreni savāksim tik un tā.vateņu imperijas gals tuvojas Rusņa Ukrainā noasiņos un sabruks.tad arī atgūsim Abreni..un ne tikai..
Bet toreiz ,kā jau Tu pats mineji,tas bijz politiski pareizs un tālredzīgs solisTas nodrošinaja Latvijai ekonomisko izaugsmi ES,atgriežanos civilizeto tautu saimē,Eiropas vertibas un pats galvenais-NATO aizsegu pret mongoļu ekspansiju.

     [+] [-]

, 2024-02-16 18:36, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Vateņi kā vienmer izceļas..bet šitadu brīnumu vēl dzirdējis nebiju🤣🤣🤣
Kaut gan, kas tur pārsteidzošs?!
Britiem tiešām 30-tos gados Kanādas hokejs bija attīstīts augstā līmenī, jo Lielbritānijas hokeja izlase ir 1910. gada Eiropas čempione - tas bija pirmais Eiropas čempionāts. Tā ir arī 1936. gada Pasaules un Olimpiskā čempione - Pasaules čempionāts notika Olimpisko spēļu ietvaros. Ir viena no IIHF dibinātājām.
Par to, ka krievi Kanādas hokeju noskatījuši no britiem, rakstījuši vairāki avoti.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-16 18:38, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kaut gan, kas tur pārsteidzošs?!
Britiem tiešām 30-tos gados Kanādas hokejs bija attīstīts augstā līmenī, jo Lielbritānijas hokeja izlase ir 1910. gada Eiropas čempione - tas bija pirmais Eiropas čempionāts. Tā ir arī 1936. gada Pasaules un Olimpiskā čempione - Pasaules čempionāts notika Olimpisko spēļu ietvaros. Ir viena no IIHF dibinātājām.
Par to, ka krievi Kanādas hokeju noskatījuši no britiem, rakstījuši vairāki avoti.
Nu nez nez..noskatījuši varbūt arī ir..bet iemacīja Kanadas hoķi krieviem tieši latvieši.par to pat nevajdzetu būt diskusijām.
Vateņu propaganda acīmredzot kārtējo reizi nodarbojas ar naida kurināšanu pret latviešiem.

     [+] [-]

, 2024-02-16 18:42, pirms 7 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Runa nav par shēmām, bet gan par pašu sportaveidu kā tādu, kuram Latvijā ir vislielākā auditorija un ap kuru ir vislielākā ažiotāža katru Pavasari Manis pēc, lai shēmo, ja prot shēmot, bet pats galvenais ir negraut pašu Hokeju, kā to dara Pikāns un Puče (varbūt neapzināti) ar savām destruktīvām darbībām un runām pret LHF! Jo vairāk LHF tiek pie siles, jo lielāka varbūtība Hokeja tālākajai attīstībai, pat neskatoties uz visādām tur shēmošanām Bet ja dēļ tām shēmošanām piegriezīs visu skābekli, kā to daudzi plānprātiņi novēl, tad Hokeju gaida degradācija, kas nāktu par labu Hokeja heiteriem
Pikāns ir Latvijas patriots un īstens Latvietis.kaut vairāk hokejā butu tadu pikānu.varbut tad zagļu un shēmotaju laiki beigtos
Arī Armands ir cienījams un augstu vērtets analītiskais žurnālists.ko verta ir vina drosme publicet rakstu par atutošanu.žurnālistikas un virišķības paraugdemonstrējums šais smagajos laikos.

     [+] [-]

, 2024-02-16 18:45, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Abreni savāksim tik un tā.vateņu imperijas gals tuvojas Rusņa Ukrainā noasiņos un sabruks.tad arī atgūsim Abreni..un ne tikai..
Bet toreiz ,kā jau Tu pats mineji,tas bijz politiski pareizs un tālredzīgs solisTas nodrošinaja Latvijai ekonomisko izaugsmi ES,atgriežanos civilizeto tautu saimē,Eiropas vertibas un pats galvenais-NATO aizsegu pret mongoļu ekspansiju.
Ja mums Latgalē viss būtu labi, sakopti un ekonomiski stabili, tad man nekas nebūtu pret Pitālovas (Abrenes) atgriešanu, bet tagad redzot kas notiek šai pilsētā un ap to, tad man nav īsti pārliecības, ka mums vajag vel vienu depresīvo rajonu.

     [+] [-]

, 2024-02-16 18:56, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Nu nez nez..noskatījuši varbūt arī ir..bet iemacīja Kanadas hoķi krieviem tieši latvieši.par to pat nevajdzetu būt diskusijām.
Vateņu propaganda acīmredzot kārtējo reizi nodarbojas ar naida kurināšanu pret latviešiem.
Neesmu atradis nevienu nopietnu apstiprinājumu no pašu krievu puses, ka latviešiem ir bijusi tik nozīmīga loma Kanādas hokeja ieviešanā Padumjā savienībā.
Ir lasīti vairāki raksti par dažu latviešu treneru un spēlētāju spēlēšanu labākajās Maskavas komandās, bet par viņu lomu visā tajā neko īpašu atrast nav izdevies.
Piemēram, Staļina dēla Vasīlija, kurš bija kaislīgs futbola un Kanādas hokeja fans, organizētajā Kanādas hokeja komandas VVS MVO, kura bija vadošā Padumjā savienībā, spēlēja divi latviešu hokejisti-Harijs Mellups un Roberts Šūlmanis. Viņi kopā ar visu komandu 1950. gada 7. janvārī devās uz Čeļabinsku, un netālu no Sverdlovskas cieta aviokatastrofā, kuras rezultātā abi gāja bojā.

  -2 [+] [-]

, 2024-02-16 19:36, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu apšaubi, ka orientēšanās sportā ir daudz lielāka bērnu un jauniešu masveidība nekā hokejā?
Orientēšanās sportā nē. Taču jautājumus raisa kamaniņas, auto/moto un algoritms kā tāds. Ja vieni no top kritērijiem ir panākumi/vārda nešana pasaulē un masveidība, tad starp top sporta veidiem nebūtu jābūt ne futbolam, ne kamaniņām - jo futbolā panākumu nav, kamēr kamaniņās nav masveidības. Augšgalā būtu jābūt basketam un orientēšanās sportam, kā trešajam - hokejam vai tenisam.