Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Uzvarēt grieķus tomēr neizdodas

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Uzvarēt grieķus tomēr neizdodas
Māris Verpakovskis (pa kreisi) piedalījās Latvijas izlases vārtu guvumā
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar "Skonto" stadionā 2012. gada Eiropas čempionāta atlases turnīra mačā Latvijas futbola izlase bija tuvu, lai izcīnītu uzvaru pret Grieķijas izlasi, tomēr mača beigu daļā minimālais pārsvars tika pazaudēts - 1:1. Tiesa, punktu atņemšana vienai no grupas labākajām komandām ir atzīstama par labu sasniegumu. Vārtus atkal guva Aleksandrs Cauņa.

Gan Latvija, gan Grieķija savu iepriekšējo maču pirms pāris dienām uzvarēja un laukumā varēja doties diezgan pozitīvā noskaņojumā. Jāpiebilst, ka grieķiem uzvara šovakar varēja nodrošināt vismaz otro vietu grupā. Mūsējiem pamatsastāvā diskvalificētā Kaspara Gorkša vietā laukumā gāja Pāvels Mihadjuks, savukārt Arti Lazdiņu aizstāja Oļegs Laizāns. Poznaņas "Lech" uzbrucējs Artjoms Rudņevs palika uz soliņa, gluži tāpat kā Edgars Gauračs.

Latvijai jau pēc pāris minūtēm izdevās tikt pie brīvsitiena – Cauņa izdarīja piespēli, pie soda laukuma to tālāk pārvirzīja Laizāns, taču vārtu priekšā līdz bumbai īsti neaizsniedzās Verpakovskis. Grieķi neatpalika un arī vairākas reizes spēja nogādāt bumbu Vaņina vārtu soda laukumā, taču gandrīz uzreiz to pazaudēja. 13. minūtē viesi pretuzbrukumā tika pie pirmās reālās iespējas – pēc Samarasa piespēles no teicamas pozīcijas vārtu priekšā nedaudz pāri sita Salpingidis. Pēc brīža grieķi tika pie standartsituācijas, un pēc Karaguņa sitiena spēlē iesaistījās Vaņins.

Tomēr vadībā tika Latvija – Verpakovskis atdeva bumbu Laizānam, kurš iegāja soda laukumā un paspēja piespēlēt Cauņam. Pussargs ar pirmo pieskārienu raidīja bumbu vārtos, 1:0! Grieķija atbildēja ar pāris uzbrukumiem, taču tad mūsējie bija spējīgi uz vairākām minūtēm iespiest viesus viņu soda laukuma tuvumā. Grieķi atguvās, un Makoss jau tuvāk puslaika beigām sita no soda laukuma robežas pretī vārtiem, taču glāba Vaņins. Tā bija pēdējā vārtu gūšanas iespēja pirms pārtraukuma – labi aizvadītu puslaiku Latvija noslēdza ar 1:0.

Otro puslaiku loģiski aktīvāk sāka grieķi – Salpingidis no paasa lenķa sita pāri, pēc tam sekoja vēl vairāki uzbrukumi. Latvija vairākas reizes mēģināja uzsākt pretuzbrukumus, tomēr visai ātri bumba tika pazaudēta. Pēc spēlētas nedaudz vairāk nekā stundas viens labs prettrieciens mūsējiem sanāca, taču Laizāna tālsitiens tika bloķēts. Nedaudz vēlāk iespēja grieķiem, taču ar galvu izdarītais Samarasa sitiens lidoja nedaudz pāri vārtiem. Mūsējo uzbrukumi pamazām atkal bija kļuvuši bīstamāki, turklāt ar svaigiem spēkiem laukumā devās Rudņevs.

Grieķi izdarīja vairākus sitienus, tomēr vai nu tie lidoja garām, vai arī bumbu ķēra Vaņins. Tomēr sešas minūtes pirms beigām viņam nācās kapitulēt – pēc stūra sitiena bumba atleca pie Papadopulosa, kurš šo veiksmīgo situāciju izmantoja pilnībā, panākot 1:1. Grieķija centās izraut arī uzvaru, tomēr Latvija nosargāja vienu punktu, kas ir atzīstams par labu rezultātu, lai arī uzvara nebija tālu. Starp citu, esam likuši grieķiem atkāpties uz otro vietu grupā.

"EURO 2012" kvalfikācijas turnīrs

Latvija – Grieķija 1:1

Vārti: Cauņa 19' – Papadopuloss 84'
Brīdinājumi: Laizāns 42'; Krjauklis 57'; Vaņins 64'; Rudņevs 87' – Zaradukass 45'+1; Papadopuloss 56'; Maniatis 89'
Latvija: Vaņins, Mihadjuks, Kļava, Krjauklis, Fertovs, Ivanovs, Laizāns, Cauņa, Verpakovskis (Rudņevs 68'), Višņakovs (Žigajevs 83'), Lukjanovs
Grieķija: Sifakis, Zaradukass, Makoss (Georgiadis 81'), Samarass, Liberopuloss, Karagunis, Vintra (Maniatis 72'), Salpingidis, Papastopuloss, Papadopuloss, Fetfacidis (Ciolis 46')

VKomandaSUNZVārtiP
1.Horvātija861116:519
2.Grieķija853010:418
3.Izraēla941411:1113
4.Gruzija92436:710
5.Latvija82247:108
6.Malta80174:171

 +35 [+] [-]

, 2011-09-06 23:23, pirms 14 gadiem
Laba spēle. Žēl ka neizdevās noturēt uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: GetLost
Slēpts komentārs: siruan

 +28 [+] [-]

, 2011-09-06 23:24, pirms 14 gadiem
Otrais puslaiks tiiri Starkova stilaa Vecais krabis no savaam kljuudaam nemaz nemaacaas. Parasti taada aizstaveshanaas beidzaas or ielaistiem vaartiem vai labaakaa gadijumaa neielaistiem. Es veel saprastu ka meginatu notureet rezultaatu pedejaas 15 minutees, nevis 45. laikam latvijai nekad nebuus 2 vaartu parsvars. Atkapies!

 +27 [+] [-]

, 2011-09-06 23:24, pirms 14 gadiem
Pirmais puslaisk PARSTEIDZA!!!

 +23 [+] [-]

, 2011-09-06 23:24, pirms 14 gadiem
Labs sniegums mūsējo izpildījumā.
Bet Starkovu joprojām nost.

 +20 [+] [-]

, 2011-09-06 23:24, pirms 14 gadiem
Musejiem prieks tik liels it kaa butu uzvarejusi.
Slēpts komentārs: kols00
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-09-06 23:25, pirms 14 gadiem
varēja būt 2:1, mūsu labā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: nazhiss

 +11 [+] [-]

, 2011-09-06 23:25, pirms 14 gadiem
patika, kā aizsargi nospēlēja. It īpaši Kļava un Mihadjuks arī patīkami pārsteidza.

  +5 [+] [-]

, 2011-09-06 23:25, pirms 14 gadiem
nu ta beidzot futbols mūsu izpildijumā.

man patīk šāds izlases modelis_+Gorkšs,
Slēpts komentārs: Muse777
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-09-06 23:26, pirms 14 gadiem
Bet nu kā čaļi cīnijās. jūs redzējāt cik pilns bija Skonto Stadions? :O

  +6 [+] [-]

, 2011-09-06 23:26, pirms 14 gadiem
ka var dabūt dzelteno par vilcināšanu 63. minūtē...
man nepatīk šī aizstāvēšanās taktika ar 1:0 jau no 45. minūtes neiet pāri centra līnijai... saprastu pēdējās 10 min ,bet no 45....

tāpēc arī zaudēja , jo vnk negribēja uzvarēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-09-06 23:27, pirms 14 gadiem
Sākumā izskatījas labi, BESĪ Starika taktika, ja esam vadībā stāvam vārtos, mierīgi bija jāturpina spēlēt, it kā būtu 0-0, viss būtu savādāk, Grieķi tā neskrietu uz priekšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2011-09-06 23:27, pirms 14 gadiem
Mēs tomēr neesam futbola lielvalsts, tas ir skaidrs...BET pirmajā puslaikā tā galīgi neizskatījās. Izcils, vismaz priekš mums, pirmais puslaiks. Iespējams, labākais puslaiks kopš tālā 2004.gada. Man prieks, ka mūsu izlase apgāž skauģu prognozes un pierāda, ka tomēr prot spēlēt pietiekami augstā līmenī, lai arī teorētiski, bet PROT! Malači puiši!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-06 23:28, pirms 14 gadiem
piecus, sešus gadus nebiju skatījies futbolu LV izlases izpildījumā. rezumē, ļoti patīkami pārsteigts- nesaprotu, kāpēc tik pieticīgs veikums uzbrukumā līdz šim, jo izpildītaji izskatās, ka ir un pussargi arī nemaz tik slikti nespēlē.

  +7 [+] [-]

, 2011-09-06 23:28, pirms 14 gadiem
beidzot kāda sakarīga spēle, saspēle Latvijas izliplījuma!
Prieks par Latviju!

  -4 [+] [-]

, 2011-09-06 23:28, pirms 14 gadiem
Labais! lai kāda spēle , be punkti!!!!!!!! tik tālu sapratāt, Neismita bumbas bumbotāji????????????

  +4 [+] [-]

, 2011-09-06 23:28, pirms 14 gadiem
šī spēle tikai pierādīja, ka MĒS VARAM!
100% atdeve. Esmu lepns! VIENOTĪBĀ IR SPĒKS!

p.s. Palieku pie sava - Starkovam pēc šī cikla ir jāpamet izlase.

  +6 [+] [-]

, 2011-09-06 23:28, pirms 14 gadiem
Ja vienmēr spēlētu, kā pirmās 20 minūtes, tad katru ciklu mēs reāli cīnītos par kvalificēšanos turnīriem. Žēl, bet tagad vismaz ir redzams, ka džeki var, galvenais ir darīt! Būs labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-06 23:29, pirms 14 gadiem
Laba spēle prieks, ka beidzot ir saspēle un kkāds uzbrukums Tomēr Starkov redzi, ka mūsu čaļi arī var spēlēt normālu futbolu, tā ka raksti atlūgumu un laid vietā cilvēku, kurš zina kas ir futbols un kā izmantot resursus !!

P.S. Tā, protams ir tikai sakritība, bet kā uznāk Rudņevs tā mēs vai nu ielaižam vai zaudam spēli

  +7 [+] [-]

, 2011-09-06 23:29, pirms 14 gadiem
šāda izlase man sāk patikt, pat ja šodien buutu zaudējuši...
1.puslaiks vienkārši labs

  +3 [+] [-]

, 2011-09-06 23:29, pirms 14 gadiem
malači! esmu mazliet lepns! tā turpināt

  +5 [+] [-]

, 2011-09-06 23:29, pirms 14 gadiem
Man prieks par izlasi mūsējie ar katru spēli rāda sakarīgu sniegumu prieks sastāvs mums ir jauns un es ceru, ka ar laiku ne tikai pret tādu pretinieku būs neizškirts, bet arī daudzas uzvaras

Bet man baigi patika, kā sovakar spēlēja Māris un Oļegs Laizāns arī sevi labi parādīja
';
Slēpts komentārs: erred
Slēpts komentārs: jenkijs3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-09-06 23:30, pirms 14 gadiem
Pirmkārt apsveicu izlasi ar izcīnītu punktu. Šinī spēlē bija gan pozitīvas, gan negatīvas lietas:
Tātad ļoti patika kadu speli musejie demonstrēja pirmas apmēram 70 min. Ļoti precīzi darbojās aizsardzībā, bet laiku pa laikam atgādinot, ka var arī aiziet uzbrukumā. Nezinu vai Starkova uzstādījums, vai kas cits, bet ievēroju, ka individuāli meistarīgākie nedaudz centās pieturēt bumbu, ka rezultātā izdevās saasināt situāciju.
Domāju, ka ja nebūtu ierakušies aizsardzība pēdējās 20 min viss būtu daudz labāk. Pēc trešā stūra pec kārtas pie mūsu vārtiem jau jutu, ka tas nebeigsies labi.

  -4 [+] [-]

, 2011-09-06 23:30, pirms 14 gadiem
Skatijos speeli un 60min iemigu pie tv ekraana! =( Pat neredzeeju,kaa muusejiem iesit! damn.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-09-06 23:32, pirms 14 gadiem
Pat grūti atcerēties kad pēdējo reiz bij tik skatāms futbols(1.puslaiks) izlases izpildījumā.
Verpis ar baigos trikus rāda.
Slēpts komentārs: erred
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-09-06 23:32, pirms 14 gadiem
Budenjūns rakstīja: Kurš liek tos mīnusus.
Starkovs

  +3 [+] [-]

, 2011-09-06 23:33, pirms 14 gadiem
jurcis39 rakstīja: Man prieks par izlasi mūsējie ar katru spēli rāda sakarīgu sniegumu prieks sastāvs mums ir jauns un es ceru, ka ar laiku ne tikai pret tādu pretinieku būs neizškirts, bet arī daudzas uzvaras

Bet man baigi patika, kā sovakar spēlēja Māris un Oļegs Laizāns arī sevi labi parādīja
Kādā sakarā Koļinko bilde?

  -2 [+] [-]

, 2011-09-06 23:33, pirms 14 gadiem
nu līdz labai spēlei pietrūka viens puslaiks, diemžēl Latvijā fizisko šādam līmenim uz 90min nedabūt un bonusā vēl Starkovs no kura šodien b... skanēja pēc katras tiesneša svilpes - Latvijai vēl joprojām vajag janu LFF valdi un jaunu treneri - divās spēlēs četri punkti tas ir labi, bet spēle vienkārši nebaudāma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-06 23:34, pirms 14 gadiem
Labojums: protams, biju domājis nevis "teorētiski", bet gan "epizodiski".

  -3 [+] [-]

, 2011-09-06 23:34, pirms 14 gadiem
Budenjūns rakstīja: 2. puslaikā izskatījas ka Verpis būtu mācījies Barca skolā.
Azerbaidžānā ar arbūziem trenējas.

 +10 [+] [-]

, 2011-09-06 23:35, pirms 14 gadiem
Neesmu Starkova fans, bet...
Tie, kas te pastāvīgi viņu "noliek", šķiet, kā ieņēmuši galvā vienu dziesmu, tā turpina to dziedāt. Apnicis jau. Kur tad bija tā 10-0-0 taktika šodien? Vai tiešām jūs domājat, ka otrajā puslaikā bija norādījums iesēsties aizsardzībā? Vai bija kādas maiņas - uzbrucēji pret aizsargiem? Vienkārši šai komandai ir gribēšana, bet vēl nepietiek varēšanas pieturēt bumbu, kaut ko izveidot priekšā, kad pretinieks izmisīgi mēģina izspiest uzvaru.
Apsveicu ar neizšķirtu, gribējās jau uzvarēt, tomēr pēc otrā puslaika laikam īsti godīgi tas nebūtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-09-06 23:35, pirms 14 gadiem
Martinecs rakstīja: Starkova taktika nulle.Komanda cīnijās bet nu 1bistams moments vieni vārti.Starkov idi von ot suda.
Laikam nekad neesi spēlējis futbolu, tad tu zinātu, kā ir, kad ar vājāku komandu esi vadībā pret stiprākiem. Tu nevari dzīties uz priekšu visu laiku, bet, agri vai vēlu, tie stiprie sāks spiesties virsū ar fizuhu un meistarību, bet pašiem psiholoģiski vajag noturēt uzvaru. Ne jau Starkova taktika te trūka, drīzāk augsta līmeņa spēļu pieredzes, kādas grieķiem varen daudz.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-06 23:36, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Azerbaidžānā ar arbūziem trenējas.
Un ar kuru roku Tu trenējies?

  +3 [+] [-]

, 2011-09-06 23:36, pirms 14 gadiem
Cerams dēļ šī Latvijas punktiņa šovakar grieķi netiks uz EČ.
Futbolā man šī izlase stabili AntiTOP #1!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-06 23:38, pirms 14 gadiem
solīdi!

     [+] [-]

, 2011-09-06 23:38, pirms 14 gadiem
Ļoti skatāms pirmais puslaiks, visi puiši malači, cīnījās, it īpaši Verpakovskis, Lukjanovs un Cauņa. Taču tomēr nepatika Krjauklis- katru reizi, kad bumba uz viņa pusi gāja vai arī bija, bail uzreiz, ka nokļūdīsies, kas arī pārsvarā notika-, kā arī Žigajevs- piekopj vienmēr to, ko futbolistiem māca, t.i., skatīties uz laukumu, nevis uz bumbu. Mēs, fani, kopā izdīcām, ka jāsauc Lukjanovs, Rudņevs uz izlasi, puiši cīnās un sevi pierāda.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-06 23:38, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Laikam nekad neesi spēlējis futbolu, tad tu zinātu, kā ir, kad ar vājāku komandu esi vadībā pret stiprākiem. Tu nevari dzīties uz priekšu visu laiku, bet, agri vai vēlu, tie stiprie sāks spiesties virsū ar fizuhu un meistarību, bet pašiem psiholoģiski vajag noturēt uzvaru. Ne jau Starkova taktika te trūka, drīzāk augsta līmeņa spēļu pieredzes, kādas grieķiem varen daudz.
TE TRŪKA PIEREDZĒJIS TRENERIS NEVIS LFF LOCEKLIS

  +6 [+] [-]

, 2011-09-06 23:38, pirms 14 gadiem
Šoreiz labi varēja redzēt kā Starkovs ir izmainījies. Senāk bija nosvērts, zolīds un ieturēts, bet tagad par katru nieku skrien plāta rokas, bļaustās neskatoties vai pamatoti fiksēts kāds pārkāpums vai nē. Laikam tiešām sanervozējies par savu krēslu.

Par spēli kopumā noteikti var teikt - laba spēle. Bet nu teikšu godīgi, es neticu ka pārtraukumā Starkovs nelika atkal visiem pāriet aizsardzībā uz rezultāta noturēšanu. Nu pilnībā neizskatījās ka LV bija gatava otrajā puslaikā doties uzbrukumā un iesist vēl vienus vārtus.

Bet nu man ir apnicis skatīties tādu futbolu, kur vienīgā cerība ir vai nu uzvara ar 1:0 vai arī neizšķirts 1:1 labākajā gadīumā. Iesitam vienus vārtus un komanda asptājas. Acīmredzot tur jau psiholoģiska kāda barjera spēlētājiem iedzīta

  +3 [+] [-]

, 2011-09-06 23:38, pirms 14 gadiem
san4ito rakstīja: P.S. Tā, protams ir tikai sakritība, bet kā uznāk Rudņevs tā mēs vai nu ielaižam vai zaudam spēli
šādā stilā spēlējot no viņa golus negaidīt, tik pat labi varēja kādu liekāku aizsargu viņa vietā uzlaist

  -2 [+] [-]

, 2011-09-06 23:38, pirms 14 gadiem
Latvija izskatījās labi tikai uz Grieķu slikti nospēlēto 1. puslaiku nevis tur baigās 1. un 2. pusalaika taktitkas
+gols tika ielaists no standartsituācijas nevis grieķiem pārraujot mūsu aizsardzību

     [+] [-]

, 2011-09-06 23:39, pirms 14 gadiem
čoržovs rakstīja: Neesmu Starkova fans, bet...
Tie, kas te pastāvīgi viņu "noliek", šķiet, kā ieņēmuši galvā vienu dziesmu, tā turpina to dziedāt. Apnicis jau. Kur tad bija tā 10-0-0 taktika šodien? Vai tiešām jūs domājat, ka otrajā puslaikā bija norādījums iesēsties aizsardzībā? Vai bija kādas maiņas - uzbrucēji pret aizsargiem? Vienkārši šai komandai ir gribēšana, bet vēl nepietiek varēšanas pieturēt bumbu, kad ko izveidot priekšā, kad pretinieks izmisīgi mēģina izspiest uzvaru.
Apsveicu ar neizškirtu, gribējās jau uzvarēt, tomēr pēc otrā puslaika laikam īsti godīgi tas nebūtu...
neviena Starkova komanda nekad nav pieturējusi bumbu, ja nu vienīgi, kad Starkovs trenēja Skonto iekš LV čempionāta, ja to tā varētu saukt taktika šodien bija 4-3-2-1 un ar šādu taktiku var spēlēt tikai tad, ja tev ir trīs izcili pusargi, bet mums tādu nav, protams, ka šodien pietrūka Kaspara, bet viens nav karotājs un vēl nav mums vajadzīgs treneris kas spēlētājiem pirms spēles iegalvo, ka pretinieki ir stiprāki.

 +11 [+] [-]

, 2011-09-06 23:40, pirms 14 gadiem
Un vēl.. daudz runā, ka nav pussargu, kas pieturētu bumbu. Pēc šodien spēles ieteiktu apsvērt Māri izmantot kā uzbrūkošo pussargu, veidojot vidējās līnijas trio- Verpakovskis- Lukjanovs- Cauņa, bet priekšā Rudņevu un Gauraču.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-06 23:42, pirms 14 gadiem
shkura rakstīja: Un vēl.. daudz runā, ka nav pussargu, kas pieturētu bumbu. Pēc šodien spēles ieteiktu apsvērt Māri izmantot kā uzbrūkošo pussargu, veidojot vidējās līnijas trio- Verpakovskis- Lukjanovs- Cauņa, bet priekšā Rudņevu un Gauraču.
laba ideja tikai Lukjanovs nav centra pusargs

     [+] [-]

, 2011-09-06 23:42, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un ar kuru roku Tu trenējies?
Tas nebija domāts ļauni.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-06 23:42, pirms 14 gadiem
Malaci puisi Labi nospeleja...
Tagad Vajag Maltu uzvaret un Gruzini bus mus pakalja

  -4 [+] [-]

, 2011-09-06 23:43, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Visu cienu LV beidzot ir fucis ko var skatit ,malaci vismaz punkts ir. `
Cauna ir vecis.
Nu ja tas ir futbols ko var skatit tad tu lkm neesi redzejis kaa speele normalu futbolu... Man zel tevis.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-06 23:45, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Tas nebija domāts ļauni.
Es jau arī neko ļaunu un pretdabisku nepateicu
Vienkārši jau nedaudz apnīk tā gaušanās. Latvieši jau tā vienmēr par kaut ko gaužas, arī es tais skaitā, bet pietiek! Lai arī pārmaiņas vajadzīgas, katrā lietā jāmeklē vairāk pozitīvā.

     [+] [-]

, 2011-09-06 23:45, pirms 14 gadiem
Budenjūns rakstīja: Kurš liek tos mīnusus.
tie kuru nevar pateikt savu viedokli

  +5 [+] [-]

, 2011-09-06 23:45, pirms 14 gadiem
egils34 rakstīja: neviena Starkova komanda nekad nav pieturējusi bumbu, ja nu vienīgi, kad Starkovs trenēja Skonto iekš LV čempionāta, ja to tā varētu saukt taktika šodien bija 4-3-2-1 un ar šādu taktiku var spēlēt tikai tad, ja tev ir trīs izcili pusargi, bet mums tādu nav, protams, ka šodien pietrūka Kaspara, bet viens nav karotājs un vēl nav mums vajadzīgs treneris kas spēlētājiem pirms spēles iegalvo, ka pretinieki ir stiprāki.
Bumbas pieturēšana būs tad, kad izlasei būs lielāki meistari. Tam nav gandrīz nekāda sakara ar taktiku. Tu nevari pieturēt bumbu un mesties uz priekšu kā traks, ja tev trūkst fizuhas un/vai meistarības bumbas apstrādē. Ne jau velti, Džonsona laikā izlase kāsa pa riktīgo, bet tā saucamo "Starkova taktiku" piekopa arī Gilis, Džodžuašvilli un Andrejevs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-06 23:46, pirms 14 gadiem
Nu pirmais puslaiks bija necerēti labs. Otrais tipisks mūsu stilā, bet kopumā šīs divas spēles ar pkus zīmi. Vienīgi jācer, ka pret Maltu tagad uz šī prieka fona nepaklupsim,.

     [+] [-]

, 2011-09-06 23:46, pirms 14 gadiem
pirmais puslaiks pierādīja, ka uzbrūkot var iesist golu un uzvarēt, bet otrajā atkal bija 10-0-0 taktika un jābrīnās ka mūsējie spēja noturēt niču.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-06 23:46, pirms 14 gadiem
Cereju, ka Latvija atriebs par 2009, bet lidz galam neizdevaas.

  +3 [+] [-]

, 2011-09-06 23:47, pirms 14 gadiem
Malachi jaaciinaas par katru punktu lai uz naakamaa Eiropas chempja izlozi neesam kkaaadaa 5.grozaa atkal

iiisteniibaa shiii taktika (cik sapratu 4-2-3-1) izskataas tiiri ok, aizsardziibas tipa pussargi mums ir un ir labi, dereetu atrast kaadu aatru kursh pa malu vareetu aardiities, jo uz mainju tur nav ko iisti laist

Pirmais puslaiks bija super, bet otrajaa pietruuja speeki, zheel

  -2 [+] [-]

, 2011-09-06 23:47, pirms 14 gadiem
gatdzilla rakstīja: Latvija izskatījās labi tikai uz Grieķu slikti nospēlēto 1. puslaiku nevis tur baigās 1. un 2. pusalaika taktitkas
+gols tika ielaists no standartsituācijas nevis grieķiem pārraujot mūsu aizsardzību
Un jaunākajā FIFA rangā būs atzīmēts, ka Latvija pakāpusies, jo realizēja vienīgo iespēju pret Gruziju un Grieķija vienu puslaiku spēlēja sasietām kājām.
Bļin, cik var drukāt šitos murgus praktiski pie katras latvieša, vai Latvijas komandas sasnieguma. Tā jau ir tikai un vienīgi pretinieka problēma, ja nevar savākties un nokapāt visu maču uz 100%. Pie katras mūsu uzvaras futbolā, basketā, tenisā, hoķī utt. atradīsies kāds gudrinieks, kurš ievērojis, ka pretinieks nemaz necīnījās. Tak poooo!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-06 23:47, pirms 14 gadiem
Tiesnesis laikam no augšas bija atkal dabūjis komandu, ka grieķiem jābrauc uz čempi, tapēc dalīja dzeltenās, lai mūsējie steigtos,!!! BAIGIE LAIKA VILCINĀTĀJI!

  -4 [+] [-]

, 2011-09-06 23:48, pirms 14 gadiem
Starkov paņem komandā kādu kurš var tālāk bumbu aizsist un stiprāk pa kājām uzplēst tad jau būs neizšķirts.Starkov a kur KAČANOVS?

  +5 [+] [-]

, 2011-09-06 23:51, pirms 14 gadiem
Biju šodien stadionā,mūsējos ļoti sakarīgi atbalstija daudz uz fanu sektoru sanākušie cilvēki,biju patīkami pārsteigts,pašam balss aizkritusi ))) bet bija vērts.Spēlēja gudri,ja nu Krjaukļa dibens būtu nedaudz cietāks un bumba atlektu nedaudz tālāk,tad viņa neuzkristu tieši pa sitienam grieķim!Viņiem paveicās,lai bučo Krjaukļa pakaļu viņa viņus izglāba

  -1 [+] [-]

, 2011-09-06 23:52, pirms 14 gadiem
Egils Broks rakstīja: šādā stilā spēlējot no viņa golus negaidīt, tik pat labi varēja kādu liekāku aizsargu viņa vietā uzlaist
Pilnibaa piekritu, kaa var prasit golus no vina vai ko tamlidzigu , ja LV izlase praktiski neuzbruk (Vins biezi iesit atlekusas bumbas, celienus), sitaas speeles vnk ir tizlas , zeel tos speletajus jo vini nav tik slikti lai sitaa speleetu, pie norm trenera butu ari normali rezultati.

  +9 [+] [-]

, 2011-09-06 23:53, pirms 14 gadiem
egils34 rakstīja: neviena Starkova komanda nekad nav pieturējusi bumbu, ja nu vienīgi, kad Starkovs trenēja Skonto iekš LV čempionāta, ja to tā varētu saukt taktika šodien bija 4-3-2-1 un ar šādu taktiku var spēlēt tikai tad, ja tev ir trīs izcili pusargi, bet mums tādu nav, protams, ka šodien pietrūka Kaspara, bet viens nav karotājs un vēl nav mums vajadzīgs treneris kas spēlētājiem pirms spēles iegalvo, ka pretinieki ir stiprāki.
Zini, gaumes jautājums, negribas strīdēties... Man personiski pieņemamāka ir Starkova pragmatiskā pieeja nekā kaut kādi Džonsona tipa varianti "neesam vājāki par skotiem un beļģiem" (un ar ko nu toreiz vēl spēlēja) un attiecīgiem rezultātiem. Un to, ka grieķi stiprāki, nevienam pirms spēles nav jāiegalvo, to visi tāpat saprot... Ja ar "bumbas pieturēšanu" saprot dominēšanu spēlē, tad to no Latvijas pret spēcīgām komandām sagaidīt ir naivi. Bet, ja ar to saprot prasmi noslāpēt pretinieka iniciatīvu un kontrolēt atsevišķus spēles posmus, tad to Starkova laikā esmu redzējis pietiekami daudz. (Negribas kļūt banālam, bet kaut vai Eiro 2004. Vai ne tik senajā spēlē Rīgā pret Šveici 2:2.) Piekrītu, šobrīd darāmā vēl daudz, bet tam ir vistiešākais sakars ar pieejamo spēlētāju kvalitāti.
Bet nu, kā jau sākumā teicu, katram ir tiesības uz savu viedokli. Šo rakstu, ne jau lai uzstātu uz savu, vienkārši tādas ir manas domas...

     [+] [-]

, 2011-09-06 23:55, pirms 14 gadiem
Stailer rakstīja: Pilnibaa piekritu, kaa var prasit golus no vina vai ko tamlidzigu , ja LV izlase praktiski neuzbruk (Vins biezi iesit atlekusas bumbas, celienus), sitaas speeles vnk ir tizlas , zeel tos speletajus jo vini nav tik slikti lai sitaa speleetu, pie norm trenera butu ari normali rezultati.
Spēlētāji nav slikti, bet... atzīsti, ka nekas īpašs jau nav pat uz Gruzijas fona. Izņemot Vaņinu, kas neapšaubāmi ir brīnišķīgs vārtsargs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-06 23:58, pirms 14 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Biju šodien stadionā,mūsējos ļoti sakarīgi atbalstija daudz uz fanu sektoru sanākušie cilvēki,biju patīkami pārsteigts,pašam balss aizkritusi ))) bet bija vērts.Spēlēja gudri,ja nu Krjaukļa dibens būtu nedaudz cietāks un bumba atlektu nedaudz tālāk,tad viņa neuzkristu tieši pa sitienam grieķim!Viņiem paveicās,lai bučo Krjaukļa pakaļu viņa viņus izglāba
Šodien skonto fani negāja liepājniekus sist??? Jeb nebija jūsējie 4reiz vairāk kā toreiz???

  +1 [+] [-]

, 2011-09-06 23:59, pirms 14 gadiem
Priecājos par to ka mūsu izlase pirmajā puslaikā nespēlēja no aizsardzības un kaut ko sakarīgu izveidoja.Jāatzīst ka grieķi pirmajā puslaikā slīnkoja,gaidot kas būs tālāk.Otrajā puslaikā mani prieki bēidzās,jo mūsu komandas spēle iegāja vecājās sliedēs,pie tā vēl grieķi aktivizējās.Pakritizēšu mūsu aizsardzību.Ļoti bieži atļāva grieķiem brīvi rīkoties mūsu soda laukumā,īpaši Samarasam.Gandrīz nevienu bumbu neizcinījām gaisā.Par pārējiem:Višņakovs nospēlēja vājāk nekā pret Gruziju,Verpakovskis otrādi,daudz labāk izskatījās nekā ieprekšajā mačā.Patika Laizāna sniegums,Vaņina,Cauņas.Rudņevam jādod vairāku spēlēšanas laiku,lai viņš iesit.Tad viņš sajūtīs golu garšu.Jā Polijā viņš sit golus un viņām uzticās,kāpēc tāpat nevarētu būt izlasē.Man jautājums Starkovam,kāpēc tad kad viss ir zāudēts,tu uzdrošinājies pēdējās divās spēlēt drošāk (šodien pirmajā puslaikā).Piekrītu Zakrševskim,ka spriežot pēc otrā puslaika ir jāpriecājās arī par neizšķirtu,ar ko arī apsveicu mūsu komandu.

     [+] [-]

, 2011-09-07 00:00, pirms 14 gadiem
Ervin rakstīja: musejie vairs tak nevar tikt talak??
NEVAR GAN

  -1 [+] [-]

, 2011-09-07 00:02, pirms 14 gadiem
Lakers-fans rakstīja: Šodien skonto fani negāja liepājniekus sist??? Jeb nebija jūsējie 4reiz vairāk kā toreiz???
nē šodien kopā plecs pie pleca atbalstijām izlasi ))
viņi jau zin par ko dabūja pa muti,tu jau redzi tik aisberga augšiņu un pēc tās arī visu spried
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-07 00:04, pirms 14 gadiem
nu ta beidzot bija ari ko skatities

  +2 [+] [-]

, 2011-09-07 00:06, pirms 14 gadiem
Dziedāšanā mēs uzvarējām sausā!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-09-07 00:09, pirms 14 gadiem
Praktiski tikko atgriezos no spēles. Ļoti patika atmosfēra un tas, ka skatītāji bija kuplā skaitā un atbalstija izlasi. Spēle mūsu izpildijumā nebija slikta, itīpaši pirmajā puslaikā. Ja tauta nāks tik pat un vēl vairāk + atbalstīs kā šovakar un vēl vairāk, tad uzvaras arī nekur neizpaliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-07 00:12, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Dziedāšanā mēs uzvarējām sausā!!!
vo vo kas ir tas ir!!

     [+] [-]

, 2011-09-07 00:12, pirms 14 gadiem
shkura rakstīja: Un vēl.. daudz runā, ka nav pussargu, kas pieturētu bumbu. Pēc šodien spēles ieteiktu apsvērt Māri izmantot kā uzbrūkošo pussargu, veidojot vidējās līnijas trio- Verpakovskis- Lukjanovs- Cauņa, bet priekšā Rudņevu un Gauraču.
ar tādu taktiku var pret Maltu spēlēt,bet ne jau pret augsta līmeņa komandām,iziesi ar tādu sastāvu pret Horvātiem vai Serbiem,dabūsi reāli iekšās

  +6 [+] [-]

, 2011-09-07 00:14, pirms 14 gadiem
Spēle laba, atmosfēra stadionā arī bija super. Jā, pārāk ātri iesēdāmies, bet tomēr ir kaut kas pozitivāks salīdzinot ar iepriekšējām spēlēm. Nu jau vairāk par 2 precīzām piespēlēm pēc kārtas varam atdot.

Teicami nospēlēja Ivanovs un Lukjanovs, pārējiem arī nav īpaši ko pārmest. Reizēm tiesneša lēmumi gan izraisīja smīnu.

  +3 [+] [-]

, 2011-09-07 00:16, pirms 14 gadiem
SuperMary rakstīja: te baigie gudrinieki savakushies par taktiku 10-0-0.. nu tad laujiet es jums kaut ko pateiksu - ta nav Starkova taktika, tas ir musu komandas limenis. Mes vienkarsi nevaram spelet atklato futbolu, pret speletajiem, kuru meistariba ir trisreiz lielaka par musu, un neviens izlases treneris sho neizlabos!
daa normāla mums komanda.ko jūs pie tā 10-0-0 piesējāties?ja dažās epizodēs arī ir tā,tad aizsardzībā arī jāmāk spēlēt ja kas!
Šodien grieķiem ļāvām izveidot 2-3 momentu,kas ir apsveicami

  -1 [+] [-]

, 2011-09-07 00:16, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bumbas pieturēšana būs tad, kad izlasei būs lielāki meistari. Tam nav gandrīz nekāda sakara ar taktiku. Tu nevari pieturēt bumbu un mesties uz priekšu kā traks, ja tev trūkst fizuhas un/vai meistarības bumbas apstrādē. Ne jau velti, Džonsona laikā izlase kāsa pa riktīgo, bet tā saucamo "Starkova taktiku" piekopa arī Gilis, Džodžuašvilli un Andrejevs.
taktika bija līdzīga,tas jā,bet neviens izņemot Starkovu nelika sēdēt tikai aizsardzībā un uz priekšu pat neskatīties,vismaz bija kautkāda pretspēle nevis tikai aizsist bumbu tālāk un skriet atpakaļ ieņemt savu vietu pie sodalaukuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-09-07 00:18, pirms 14 gadiem
čoržovs rakstīja: Zini, gaumes jautājums, negribas strīdēties... Man personiski pieņemamāka ir Starkova pragmatiskā pieeja nekā kaut kādi Džonsona tipa varianti "neesam vājāki par skotiem un beļģiem" (un ar ko nu toreiz vēl spēlēja) un attiecīgiem rezultātiem. Un to, ka grieķi stiprāki, nevienam pirms spēles nav jāiegalvo, to visi tāpat saprot... Ja ar "bumbas pieturēšanu" saprot dominēšanu spēlē, tad to no Latvijas pret spēcīgām komandām sagaidīt ir naivi. Bet, ja ar to saprot prasmi noslāpēt pretinieka iniciatīvu un kontrolēt atsevišķus spēles posmus, tad to Starkova laikā esmu redzējis pietiekami daudz. (Negribas kļūt banālam, bet kaut vai Eiro 2004. Vai ne tik senajā spēlē Rīgā pret Šveici 2:2.) Piekrītu, šobrīd darāmā vēl daudz, bet tam ir vistiešākais sakars ar pieejamo spēlētāju kvalitāti.
Bet nu, kā jau sākumā teicu, katram ir tiesības uz savu viedokli. Šo rakstu, ne jau lai uzstātu uz savu, vienkārši tādas ir manas domas...
tiesi kaut ko lidzīgu rakstīju jau iepriekš, un pilnigi tev piekriītu, epizodiski pieturot bumbu musējie var radīt tiesham bistamas situācijas, vel patika ideja par Verpakovski, kā uzbrūkošo pussargu. Šodien, kā saspēles veidotājs viņš tiešām darbojās ļoti labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-07 00:20, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: taktika bija līdzīga,tas jā,bet neviens izņemot Starkovu nelika sēdēt tikai aizsardzībā un uz priekšu pat neskatīties,vismaz bija kautkāda pretspēle nevis tikai aizsist bumbu tālāk un skriet atpakaļ ieņemt savu vietu pie sodalaukuma
Atceries gruzīna ierakumus? Es domāju, ka viņš sita pušu Starkovu viens un divi. Pat karikatūrās par to iesmēja. Būtu puse pamatsastāva no vadošajām līgām, tad mēs, iespējams, spēlētu savādāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-07 00:20, pirms 14 gadiem
pats galvenais ka dažreiz arī nezaudē atšķirībā no basketbolistiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-07 00:22, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Atceries gruzīna ierakumus? Es domāju, ka viņš sita pušu Starkovu viens un divi. Pat karikatūrās par to iesmēja. Būtu puse pamatsastāva no vadošajām līgām, tad mēs, iespējams, spēlētu savādāk.
arī taisnība

  +1 [+] [-]

, 2011-09-07 00:25, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: ar tādu taktiku var pret Maltu spēlēt,bet ne jau pret augsta līmeņa komandām,iziesi ar tādu sastāvu pret Horvātiem vai Serbiem,dabūsi reāli iekšās
daži nesaprot ka var uzzīmēt kaut vai ko pēc shēmām,bet laukumā būs tas kas būs.Rudņevs Polijas čempī neaizsargājās,Latvijas izlasē gan nācās

     [+] [-]

, 2011-09-07 00:26, pirms 14 gadiem
1. puslaikā ar pārsteigumu konstatēju, ka mūsējie prot spēlēt futbolu. 2. puslaikā bez pārsteiguma konstatēju, ka Starkovam ir laiks tīties no izlases stūres. Kārtējās 45 minūtes antifutbola. Bez pat mazākā mājiena uz futbola spēli no mūsu puses. Ko var Rudņevs izdarīt, ja maksimālais LV spēlētāju skaits 2. puslaikā grieķu laukuma pusē ir ... 1??!!

     [+] [-]

, 2011-09-07 00:26, pirms 14 gadiem
ja kas,kāds ir pamanījis ka gandrīz katrā spēlē mums ir citi divi centra pussargi,tas jau vien norāda uz to ka kaut kas komandā nav īsti kārtībā,visi te nolika Astafjevu,bet joprojām viņam maiņa nav atrasta, kad atradīsim,atkal varēsim tēmēt uz augstām vietām grupu turnīros

  +3 [+] [-]

, 2011-09-07 00:33, pirms 14 gadiem
Ja Verpakovskis būtu pretinieka komandā, būtu jautājums vai viņam ir ārsta zīme - krita pie pirmā pieskāriena

Pirmais puslaiks patīkami pārsteidza, otrais puslaiks bija tradicionālais. Ko var darīt, ja mūsējiem fiziskais vājāks kā pretiniekam...

     [+] [-]

, 2011-09-07 00:45, pirms 14 gadiem
Pedejais_duraks rakstīja: pats galvenais ka dažreiz arī nezaudē atšķirībā no basketbolistiem
basketbolistu Treneris , biju'asis alkoholo'kis ar Kambalarmatuhu un vienu BIEDRU Tagad ir savācis pēc Kambalas Rīkojuma Jaunu blici?...
Cerēsim ka šī ir nākamaā - Cerības - nevis atkal nodzertā Kehrisa paaudze!...
Aj a nē , Tad lai ....!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-07 01:14, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Pirmais puslaiks patīkami pārsteidza, otrais puslaiks bija tradicionālais. Ko var darīt, ja mūsējiem fiziskais vājāks kā pretiniekam...
Tieši tā. Un nav tur nekāda Starkova vaina, kā te vismaz puse komentētāju muld.

     [+] [-]

, 2011-09-07 01:56, pirms 14 gadiem
Kopumā ļoti zolīdi.
Cauņa ir saimnieks! Baigi patīk gan viņa spēle, gan attieksme ārpus laukuma

  +2 [+] [-]

, 2011-09-07 02:32, pirms 14 gadiem
Lieliski!
Jā, gribējās noturēt uzvaru, bet pirms sākam pukstēt par līšanu aizsardzībā, jāatceras, pretošos ko šovakar spēlējām. Grieķi kontrolēja spēles gaitu visu otro puslaiku, protams, ka viņi gribējās iesist, viņiem bija bumba, teritoriālais pārsvars, kontrole... Sorry, bet mums reāli nebija citu variantu kā spēlēt tā kā mēs spēlējām. Protams, žēl, ka 2. puslaikā šķietami pazuda uzbrukuma saspēles precizitāte, neilgi grieķu vārtiem arī aizsardzība bija jau sākusi irt un vārti nāca loģiski, diemžēl pēc tiem iestājās jauna līmeņa panika. Tai gan , paldies Dievam, tikām pāri un beigās varam svinēt neizšķirtu, čaļi - malači!

Un vispār visi, kas šovakar atnāca, paldies, bija forši! Tā vien liekas, ka visi tie ūbergudrie komentētāji, kuru domu graudus šeit lasām šai spēlei nebija pat tuvumā.

Lepojos ar mūsu izlasi. Šī un pagājušā sezona ir bijušas patiesi baudāmas. Tā turēt un uzvaras neizpaliks! Starkov, turi buru! Arlabunakti.

  -3 [+] [-]

, 2011-09-07 03:05, pirms 14 gadiem
pie taadas speeles, kaada bija 1 puslaikaa, laukumaa vajadzeeja buut Rudnevam, kopaa ar Caunju un Laizaanu, domaaju, ka buutu veel vairaak patrenkaajushi griekjus..! - sheit starkovs gan bishku nolazhojaas !

  +1 [+] [-]

, 2011-09-07 07:13, pirms 14 gadiem
Rezultāts ir apmierinošs, bet nepamet sajūta, ka Latvijas futbola vadība ir ieslīgusi lielā pašapmierinātībā, un neko kardināli ne spēlē, ne sistēmā nemaina. Starptautisko naudu saņem, visi apmierināti ar Starkova "sastāties ap soda laukuma un atsisties" taktiku. Žēl par to, ka potenciāls izskatās lielāks nekā tas ir.

  +3 [+] [-]

, 2011-09-07 07:23, pirms 14 gadiem
Uz emocijām negribējās komentu tūdaļ pēc spēles rakstīt,tādēļ labāk šorīt kā saka uz vēsu galvu .Jā atklāti ,tad patika pirmais puslaiks,bet otrais jau bija tāds ,kādu arī gaidīju.Vismaz par laimi nezaudējām,jo punktiņu bijām pelnījuši.Šī spēle tikai pierāda,ka komandai potenciāls ir un vajag tagad tikai strādāt.Galu galā arī futbolā, tāpat kā tagad basketbolā ,ir notikusi paaudžu maiņa un šie puikas ,kā dimantiņus jāapstrādā.Futbolā jau esam izjutuši uzvaras garšu,lai arī štruntīgā spēlē,basketbolam tas viss tikai priekšā
Ja par spēlētājiem ,tad pirmkārt pati Mihadjuka spēle centrā,kas rāda ,ka mums ir trīs labi centra aizsargi.Malējo aizsargu spēle tomēr nepatika,jo par daudz nāca centrējumu ,kā no vienas tā otras malas.Praktiski ,retu reizi izdevās centrējumus bloķēt.Tiesa,šoreiz labi palīdzēja malējie pussargi,it sevišķi Lukjanovs Krjauklim.Tas viss un centra aizsargu drošā spēle deva nedaudz optimisma šajā mačā.Pussargi šoreiz nocīnījās labi un Verpakovskis savu darbiņu arī padarīja priekšā,neliekot mierā grieķu aizsargus.Vismaz kārtīgi nocīnījās un Rudņeva uznākšana tikai pastiprina uzbrukuma spēku.Ja maiņas pastiprina spēli ,par to var tikai priecāties.Žigajevs šoreiz neko nepaspēja parādīt.Vaņins kā parasti ,teicams.Tā arī Cauņa,tomēr viņam arī daudz brāķa.Tomer tas saprotams,jo visa spēle gāja caur Sašu.Par šo spēli negribās neko pārmest.Pieaugs meistarība,nāks pieredze un domāju ,ka tādus otros puslaikus mēs vairs neredzēsim,ja nu vienīgi pret TOP komandām.Šī grieķu komanda tomēr ir eiropas viduvējība.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-07 07:25, pirms 14 gadiem
Pedejais_duraks rakstīja: pats galvenais ka dažreiz arī nezaudē atšķirībā no basketbolistiem
Tavs niks atbilst tavam komentam.

     [+] [-]

, 2011-09-07 07:31, pirms 14 gadiem
jām,Māris un Oļegs baigi tašija

  -3 [+] [-]

, 2011-09-07 07:52, pirms 14 gadiem
Spēle klātienē šķita tīri interesanta, protams vēlētos vairāk GOLUS!!!

P.S. sen nebiju klātienē vērojis FUTENI, bet kur var HALLE nopirkt ALU???

     [+] [-]

, 2011-09-07 08:22, pirms 14 gadiem
Man vismaz diezgan bieži bija nesaprotama tiesneša tiesāšana, jo objektīvi vērtējot, likās, ka drusku tomēr pietiesā Grieķiem... Otrā puslaika sākumā tiesnesis vispār palaida vaļā spēles pavedienu un Grieķi izmantodami to, ka tiesnesis vairākkārt atļāva spēlēt rupji arī sāka uzvesties diezgan necienīgi...

  -1 [+] [-]

, 2011-09-07 08:41, pirms 14 gadiem
vai tad krabis neredz ka tad kad mes spiezham pretinieku, mums ir iespejas un mazam iespejas ir kad iesit mums.

Aizsardziba mums tachu ir laba..... buutu vel vairak spiedushi uz uzbrukumu, nevis beigaas atkal kaa gliemezhi ierakushies aizsardzibaa lai muus nobombardee, domaju ka arii buutu guvushi otros vaatrus... viss uz to gāja....

     [+] [-]

, 2011-09-07 08:54, pirms 14 gadiem
it kā žēl, ka ielaidām, bet no otras puses, ja spēle 85 minūtes notiek mūsu soda laukumā, tad 1:1 nav slikts rezultāts

     [+] [-]

, 2011-09-07 09:13, pirms 14 gadiem
O, Malta mums ieliek apmeklējuma ziņā (highest/lowest/average):

Croatia 35,000 9,000 25,000
Georgia 63,000 45,000 54,000
Greece 16,935 13,520 15,392
Israel 30,000 8,000 17,000
Latvia 7,400 4,330 5,865
Malta 11,000 6,000 8,500

en.wikipedia.org

  -4 [+] [-]

, 2011-09-07 09:28, pirms 14 gadiem
Nožēlojams futbols, ne skatāms, ne baudāms...grieķi kaut ko vēl centās spēlēt, bet tie latviešu beztalanti nodarbojās ar...ar ko viņi tur nodarbojās?tiešām nezinu kā to nosaukt.
Nesaprotu Latvijas futbola federācijas valdi, akli, dumji, uzpirkti? nu kā var turēt to Starkovu...jebkurš cits indivīds bez lielām futbola zināšanām komandu spētu sagatavot labāk un motivēt labāk. Kauns.

     [+] [-]

, 2011-09-07 09:43, pirms 14 gadiem
Lai nu kā bet no baltijas valstīm LV ir labākā futbola izlase (pofig reitings). LV vienīgā ir spēlējusi finālturinīrā un hvz kad vēl vispār kāda no mazajām eiropas valstīm tur spēlēs (Baltija, Somija, viss kur <=4mio). LV vienīgā diezgan regulāri var uzvarēt laba ne top līmeņa Eiropas komandas. Tā kā šeit es domāju, lai arī futbols nav super baudāms LV izpildījumā, toties Starkovs ņem ārā maksimumu. Atceroties leģendāro 2004 gada komandu... ja kāds atcerās kā tā pati komanda spēlēja 2001-2002 gadā? tieši tāpat līdz, jāsaka, satrenējas spēlēt tā, ka spēlējot ar otro numuru kontrolēja spēli (pret zviedriem, poļiem, ungāriem)

  +6 [+] [-]

, 2011-09-07 10:18, pirms 14 gadiem
Rezultāts labs. Bumbas kontrole pēdējā pusstundā LAT 2 %, GRE 98 %

  +1 [+] [-]

, 2011-09-07 10:34, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Šī grieķu komanda tomēr ir eiropas viduvējība.
Daudz kam var piekrist no tava komenta, bet ne velti Grieķi tomēr ir 1. izlozes grozā.

     [+] [-]

, 2011-09-07 10:36, pirms 14 gadiem
Rezultāts labs, pirmais puslaiks labs, otrais standarta Starkova puslaiks, spēle bez uzbrukuma. Un nevienā spēlē tas pie kā laba nav novedis. Vai nu tā ir Starkova stratēģija, vai nespēja savākt komandu. Jebkurā gadījumā tas nav nekas pozitīvs. Uzskatu, ka Starkovam pēc šā cikla ir jāatkāpjas.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-07 12:50, pirms 14 gadiem
Nu tad beidzot to var nosaukt par spelei , Laizans ka atradums Latvijas izlasei , ceru , ka tads Rafalskis vairak izlase neradisies, kas visus so ciklu izbojaja . Nu fantastiska spele!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-07 14:04, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Otrais puslaiks tiiri Starkova stilaa Vecais krabis no savaam kljuudaam nemaz nemaacaas. Parasti taada aizstaveshanaas beidzaas or ielaistiem vaartiem vai labaakaa gadijumaa neielaistiem. Es veel saprastu ka meginatu notureet rezultaatu pedejaas 15 minutees, nevis 45. laikam latvijai nekad nebuus 2 vaartu parsvars. Atkapies!
Kas tev vel nepatīk mēs neesam Spanija kas spēj uzbrukt visas 90. minūtes bez pauzēm...

  -1 [+] [-]

, 2011-09-07 14:35, pirms 14 gadiem
sketa rakstīja: Kas tev vel nepatīk mēs neesam Spanija kas spēj uzbrukt visas 90. minūtes bez pauzēm...
Zini, atceroties pēdējo pasailes čempi kaut kā negribētos gan apgalvot to, ka Spānija spēlētu baigo uzbrukuma spēli... Viņu trumpis bija tas, ka viņi meistarīgi spēja bumbu noturēt savā laukuma pusē īpaši nedodot pretiniekiem nekādas iespējas...

  +1 [+] [-]

, 2011-09-07 16:13, pirms 14 gadiem
Biju stadionā un tiku patīkami pārsteigts, ka tik daudz skatītāji un fani bija ieradušies atbalstīt izlasi. Spēle līdz kādai 60 minūtei bija ļoti laba, bet tālāk gan ne visai. Nezinu, vai grieķi mūs tā piespieda spēlēt vai Starkova taktika tāda, bet nu nebija labi. ļoti iepriecināja Mihadjuka darbība aizsardzībā, Fertova un īpaši Laizāna darbības laukuma vidusdaļā un bumbas pieturēšanā, tieši šādi arī jāspēlē. Un ļoti patika kā Lukjanovs darbojās pa flangu un arī aizsardzībā, bieži vien pat kā malējais aizsargs. Vaņins, protams, līmenī!

     [+] [-]

, 2011-09-07 18:13, pirms 14 gadiem
Nesaprotu, vai, sākot ar pirmā puslaika beigu daļu, kad jau bijām vadībā ar 1:0, mūsu futbolisti pagura, vai treneris bija devis norādījumu atkāpties un spēlēt uz rezultāta saglabāšanu. Kamēr neatpalikām par dominēšanu laukuma vidusdaļā, spējām arī bīstami uzbrukt un pat gūt vārtus. Kā atdevām laukuma vidusdaļu grieķiem, tā atlika vien gaidīt, kad bumba būs mūsējo vārtos, un arī sagaidījām un uzvara "tu, tū"- gar degunu. Tātad- vai nu taktiskais stulbums, vai mūsējo fiziskais vājums?