Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" vairākumā nospiež "Arsenal" un soļo tālāk

Agris Suveizda

"Barcelona" vairākumā nospiež "Arsenal" un soļo tālāk
"Barcelona" futbolisti atzīmē vārtu guvumu
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika aizvadītas pirmās UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla atbildes spēles. Vakara centrālajā duelī turnīra galvenā favorīte "Barcelona" savā laukumā uzņēma Londonas "Arsenal". Mājiniekiem visa mača gaitā piederēja liels teritoriāls pārsvars un otrajā puslaikā, izmantojot vairākumu, izdevās salauzt pretiniekus (3:1) un iekļūt ceturtdaļfinālā. Divi vārti argentīnieša Lionela Mesi kontā.

Pirmajā spēlē Londonā "Barcelona" pirmajā puslaikā izvirzījās vadībā, tomēr pārsvaru pazaudēja un pirmo reizi kluba vēsturē piekāpās "Arsenal" - 1:2. Kopš tā mača gan veiksmīgāk spēlējuši katalāņi, kas izcīnījuši četras uzvaras pēc kārtas, toties lielgabalniekiem piecās spēlēs tikai divi panākumi un tikai vienreiz izdevies gūt vairāk nekā vienus vārtus. Abām komandām šovakar bija būtiski zaudējumi sastāvā - mājiniekiem nespēlēja centra aizsargi Karless Pujols un Herards Pikē, bet viesiem nācās iztikt bez Teo Volkota un Aleksa Songa. Toties ierindā atgriezās Sesks Fabregass un, daudziem par lielu pārsteigumu, arī Robins van Persijs.

"Barcelona" jau ar pirmajām minūtēm piederēja milzīgs pārsvars bumbas kontrolē. Tomēr mājinieki nemetās pa galvu, pa kaklu atspēlēt vienu vārtu deficītu un spēlēja visai mierīgi. Katalāņu piedāvātais temps, atskaitot pāris epizodes, lielas problēmas viesiem nesagādāja, un "Arsenal" visai sekmīgi tika galā ar Barsas uzbrukumu. 19.minūtē Arsēns Vengers bija spiests veikt vārtsargu maiņu - pēc Dani Alvesa tālsitiena savainojumu guva Vojcehs Šcensnijs, kuru vārtos nomainīja Manuels Almunija.

Andress Injesta 33.minūtē labā sitiena pozīcijā izveda Davidu Vilju, taču Joans Džurū izdarīja visu, lai Viljam neizdotos labs sitiens. Pēc trim minūtēm no asa leņķa pa stabu trāpīja Adrianu. Visnotaļ vienmuļajā spēlē kaut kādu dzīvību ienesa vairāki izklupieni abu vienību izpildījumā, un puslaika izskaņā izcēlās arī nelieli asumi. Jau kompensācijas laikā Lionels Mesi ielauzās soda laukumā, taču sita tieši virsū Almunijam. Toties nākamajā minūtē Mesi pēc Injestas piespēles tika galā ar Almuniju un no tuvas distances iedzina bumbu vārtu tīklā - 1:0!

Pirmajās 45 minūtēs "Arsenal" tā arī ne reizi nopietni nepatraucēja Viktoru Valdesu, taču 53.minūtē guva vārtus no nekā - Serhio Busketss pēc Samira Nasrī stūra sitiena ar galvu ieraidīja bumbu pats savos vārtos...Šāds rezultāts (1:1) londoniešiem pilnībā derēja, taču pēc trim minūtēm notika vēl viens negaidīts notikumu pavērsiens - par sitienu pēc svilpes otro brīdinājumu saņēma van Persijs. Davids Vilja neizmantoja vairākas izdevības, bet 69.minūtē kapteinis Čavi Ernandess parādīja, kā jāizmanto izgājieni viens pret vienu - 2:1!

Jau nākamajā minūtē Pedro Rodrigess nopelnīja 11m soda sitienu, un Mesi panāca 3:1 "Barcelona" labā! Turpinājumā katalāņi varēja gūt arī ceturtos vārtus un tādējādi pilnībā izšķirt mača likteni, taču izšķērdēja vairākas lieliskas iespējas. Tas mājiniekiem varēja maksāt ļoti dārgi - 87.minūtē "Arsenal" izveidoja vienu no retajiem pretuzbrukumiem, uzbrukuma smailē nokļuva Niklass Bendtners, taču Havjērs Masčerano paspēja atbruņot dāni no bumbas. "Barcelona" nosargāja pārsvaru un iekļuva nākamajā kārtā.

Barcelona - Arsenal 3:1 (1:0)

Vārti: Mesi 45'+2, 71' (11m), Čavi 69' - Busketss 53' (s.v.)
Divu spēļu summā: 4:3

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Milan – Tottenham0:1
Valencia – Schalke1:1
Roma – Shakhtar2:30:32:6
Arsenal – Barcelona2:11:33:4
Inter – Bayern0:1
Lyon – Real1:1
Kobenhavn – Chelsea0:2
Olympique Marseille – MU0:0

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:36, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: to tu varētu teikt, ja angļu klubs nepārtraukti kontrolētu notikumus laukumā un izģērbtu Barsu.
Ne jau bumbas kontrole un pretinieku izģērbšana noska spēlēs gala iznākumu. VNK jau pirmajā puslaikā izskatījās ka Buzakam kād pateicis kurai komandai vajadzētu kā angliski saka "Give a Lift". Un viņš to arī darīja: gan nemanot divas iebraukšanas kājās ARS spēlētājiem, gan nepamanot kā Abidāls ķras pie rīles Persijam, bet pamanot kā Persijs ar roku pamāj Dani ALveša sejas virzienā, no kā Alešs krīt aš kā Taisona sists... Un nepamanot kā Messi pirmajā puslaikā pametis mumbu garām ARS aizsargam uzsāk skaistu lidojumu pretī sev tik mīļajam NOu Camp zālienam.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:36, pirms 14 gadiem
enivei, cerams, ka arsenalam beidzot parādīsies kkāds niknums un vēlme vinnēt vismaz kko - piem, epl.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:36, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: to es domāju par tiem 0 sitieniem
hmm, tad jāatvainojas arī man. Bet tā kā tu sākumā pieminēji kontroles procentus, pēc konteksta nopratu, ka runā par kontroli

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:38, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Kur gan izpalika drosmīgie lēmumi pirmajā puslaikā, kad dzeltenās kartiņas tika dalītas tikai uz vienu pusi, bet Abidala sitienu pret van Persiju neuzskatīja par neko vērā ņemamu. Lieki piebilst, ka minūti pēc tam kartiņu saņēma van Persijs.
nu paskaties atkārtojumos kur tajā brīdī bija Buzaka,viņš bija pie traumētā spēlētāja un atradās ar muguru,vienkārši neredzēja,lai gan piekrītu Abidalam par to gājienu ar bija jādod kartiņa

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:39, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nu paskaties atkārtojumos kur tajā brīdī bija Buzaka,viņš bija pie traumētā spēlētāja un atradās ar muguru,vienkārši neredzēja,lai gan piekrītu Abidalam par to gājienu ar bija jādod kartiņa
Spēles laikā spēlei līdzi seko seši tiesneši. Un neviens neredz mājinieka rupjību. Būtībā sarkano kartīti?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:40, pirms 14 gadiem
biški ne pa tēmu...vai kāds no klātesošajiem nezin vai Gorkšs šodien spēlēja,šiem zāģis 0-2

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:40, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: neesmu nekad teicis ka Barsa spēlē slikti,tieši otrādi,esmu slavējis un slavēšu ja tā turpinās,tik jāsaprot viena lieta...šodien viņiem bij problēmas vienādos sastāvos apspēlēt pretinieku mocījās 45+3 min kamēr iemocīja un ja tiesnesis būtu nedauc skatījies pēc situācijas ne uz reiz rādījis kartiņu diez vai Barsai otrreiz izdotos atspēlēties...var jau būt ka kāds domā savādāk
Meistariibas atskiriba ir tik liela, ka tas bija tikai laika jautaajums.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:41, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: hmm, tad jāatvainojas arī man. Bet tā kā tu sākumā pieminēji kontroles procentus, pēc konteksta nopratu, ka runā par kontroli
tad jāatvainojas arī man,jo nepateicu komentārā visu,ko domāju jo šķita,ka silenius brīnās par milzīgo barsas pārākumu bumbas kontrolē (kas ir vairāk nekā ikdienišķa parādība),tāpēc pieminēju šo faktu. un nenoformulēju domu,ka - kā var gribēt sitienus pa barsas vārtiem,ja šamiem vajag gūt rezultātu,bet Arsenal noturēt izbraukumā un mazākumā.kaut kā tā

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:41, pirms 14 gadiem
K C D rakstīja: Tjipa 0 sitienu pa vaartiem? Sviests!
Taisniibaij jaabuut uz pasaules, sito speeli sauc par vai nu par nopirktu, vai tiensesis - neziniitis, - vairaak nav ko teikt- nepelniiti!
Kas tieši nepelnīti?
Barca dominēja visu spēli, pretiniekam neviens vārtu gūšanas moments. Kas tieši bija nepelnīti?

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:41, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Sajaucu un nodomāju, ka uzsvars Tavā komentā bija uz to, ka kontrole pati par sevi kaut ko dod rezultātā. Nedeva Barcai kontrole rezultātā neko - pilnīgi neko.
Teikt, ka nedeva neko, arī gluži nevar. Tāpat kā teikt, ka tā izšķīra spēli. Tāds nu ir Barsas stils - daudz kontrolēt bumbu, pacietīgas īsās piespēles. Spānijā interesanti pavērot Real un Barsu. Divi pretstati. Real pietrūkst pacietības, bieži paļaujas uz līderu individuālo meistarību, ir ļoti tendēti uz vārtiem, savukārt Barsa var vienkārši palaist bumbu piecreiz pa riņķi un nevienu neuztrauks, ka nav tikts tuvāk vārtiem par 40 metriem...Barsa būtībā nemaz nevar spēlēt izteikti uzbrūkoši, jo soda laukumā nav neviena, kam centrēt.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:41, pirms 14 gadiem
pilniba pelnita uzvara. CIk iespejas nebij barcai , vreja but vsp 8 goli barcai, asenalam tos pasus barcelona iesita savos vartos. Butu Persijs , neko nebutu glabis tik un ta

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:42, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Bērniņ, gulēt, rīt skola
Chill out!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-09 00:42, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Mainītos tas, ka RVP Bentdnera vietā pašās beigās būtu izdarījis pirmo sitienu vārtu rāmī. Precīzu sitienu.
aha, tas nu būtu absurds visam. ja Nikijs vai Šava būtu iesituši pašās beigās, tad es nevis gruzītos vairākus mēnešus, bet gan smietos. man prātā bija kādi 80%, ka ARS to vienu sas*dīto golu iebakstīts vai nu 88. vai piem. kompensācijas laikā. tā nu ir ar to Arsenal. par laimi tā katastrofa jeb ARS laimesstāsts nenotika.
uzvariet to Barsu un nokautējiet ar skaistu futbolu, kurā Barsa tiktu izģērbta. to es saprastu, tas būtu atzīstami. sorry, šitie Valdesa un Bisketa gļuki nebija 1/4 vērti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:42, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Pēc noteikumiem van Persijam neapšaubāmi bija jādod dzeltenā, taču tiesnesim nav jātiesā pēc grāmatas. Es uzskatu, ka šajā situācijā Buzakam van Persijs bija jāpažēlo. Teorētiski, protams, ka tāds pārkāpums ir brīdinājuma vērts, taču šoreiz tas praktiski bija sarkanās vērts. Buzaka, protams, pieņēma drosmīgu lēmumu, taču šoreiz es nepiekrītu - šāda līmeņa un svarīguma spēli nevajadzētu izšķirt tādam sīkumam. Bet katrā ziņā novelt zuadējumu uz tiesnesi it vairāk nekā muļkīgi - Arsenal šovakar bija visai maz argumentu, un Barsa tālāk tika pelnīti. Varēja tikt tālāk zolīdākā veidā, taču tāda ir dzīve.
tikai viens jaut-ja van Pērsijs būtu iesitis Busketa vietā un svinot vārtus novilktu maiku-arī tad būtu jāsaudzē?

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:42, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: biški ne pa tēmu...vai kāds no klātesošajiem nezin vai Gorkšs šodien spēlēja,šiem zāģis 0-2
Gorkšs spēlēja, CD partneris Šitu nopelnīja pendeli un sarkano pie 2. gola.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:43, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Meistariibas atskiriba ir tik liela, ka tas bija tikai laika jautaajums.
un kas traucēja LIELAJAI meisterībai jau nokārtot visu jau pirmajā spēlē,ja au tik liela meisterības atšķirība?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:44, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: tikai viens jaut-ja van Pērsijs būtu iesitis Busketa vietā un svinot vārtus novilktu maiku-arī tad būtu jāsaudzē?
Kaa nav jatiesaa peec gramatas? Tieshi shii iemesla deelj speles tiek izlaistas

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 00:44, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Barsa būtībā nemaz nevar spēlēt izteikti uzbrūkoši, jo soda laukumā nav neviena, kam centrēt.
centrēt īsti nav arī jēga,jo uzbrucēji viņiem ir vairāk nekā īsi

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:44, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: nu, nu to jau mēs nevaram zināt...vai tad jau aizmirsi spēli emirātos?...
Tur bija līdzīga situācija pirmajā puslaikā, bet kā viss beidzās....
Arsenal pat normāli piespēles nevarēja atdot. Visu laiku bija tā, kā TV6 komentētājs teica - 5 piespēles un atkal bumba Barselonai.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:44, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: tikai viens jaut-ja van Pērsijs būtu iesitis Busketa vietā un svinot vārtus novilktu maiku-arī tad būtu jāsaudzē?
Nesalīdzināmi gadījumi.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:44, pirms 14 gadiem
K C D rakstīja: Tjipa 0 sitienu pa vaartiem? Sviests!
Taisniibaij jaabuut uz pasaules, sito speeli sauc par vai nu par nopirktu, vai tiensesis - neziniitis, - vairaak nav ko teikt- nepelniiti!
tu šo savu postu biji domājis kā joku?

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:45, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: un kas traucēja LIELAJAI meisterībai jau nokārtot visu jau pirmajā spēlē,ja au tik liela meisterības atšķirība?
Nu lab, lab.Vartus izbraukumaa guva, uzdevumu izpildija. Biku atlaida, jaa, taa bija shvakka Barcas spele pedejaa laikaa, bet Nou Camp viss bija skaidrs jau pirms speles. Nu beidz...

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:45, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: centrēt īsti nav arī jēga,jo uzbrucēji viņiem ir vairāk nekā īsi
tieši tāda arī bija doma

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:46, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: tikai viens jaut-ja van Pērsijs būtu iesitis Busketa vietā un svinot vārtus novilktu maiku-arī tad būtu jāsaudzē?
Ir starpība, vai apzināti svinot ņem un novelk maiku, vai sekundi pēc tiesneša svilpes nenoreaģē un izdara to sitienu pa vārtiem.
Kaut gan ir bijuši gadījumi, EPL West Ham spēlētājs Piquionne tieši par tādu gājienu tika noraidīts (viņš gan pie saviem faniem aizskrēja, nevis novilka maiku, bet par to arī pienākas dzeltenā) - es gan teiktu ka dzeltenā par sitienu pēc svilpes ir pārāk viegli manipulējams punkts noteikumos, it sevišķi ja nav konsekvences un 1 tiesnesis dod, bet cits pažēlo. Tad vai nu ir jādod par visiem sitieniem pēc svilpes, vai pēc ne1.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:46, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Tu no sporta saproti tādās situācijās kaut ko.
Tu zini ka ir nerakstiitie likumi sportaa arii? Otro dzelteno parasti tiesneshi dod par lielaakiem paakaapumiem.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:47, pirms 14 gadiem
Ja man butu jaliek Toto likmes uz uzvaru CL:

Barca: 1.20
Jebkura nakama cita komanda 10.00

Nav variantu

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:48, pirms 14 gadiem
Namejsl rakstīja: Vienos vārtos... Nu labi, bet apšaubāma pendele un tālāk tiek tā komanda, kas laikam tak ir vairāk gaidīta un galvenais spēlē mājās. Pie tam lielākajā stadionā Eiropā. Cik daudz tomēr nosaka nauda...
pendele būtu apšaubāma ja to iedotu pirmajā puslaikā kad nogāza Messi,bet Pedro tīri noķeksēja,būtu kautkas līdzīgs pret Bentneru,tagad bļautu kāpēc neiedeva

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:48, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ja man butu jaliek Toto likmes uz uzvaru CL:

Barca: 1.20
Jebkura nakama cita komanda 10.00

Nav variantu
Barca : 1.00
Pārējās: 10000, nav variantu

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 00:50, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Nu lab, lab.Vartus izbraukumaa guva, uzdevumu izpildija. Biku atlaida, jaa, taa bija shvakka Barcas spele pedejaa laikaa, bet Nou Camp viss bija skaidrs jau pirms speles. Nu beidz...
okei...es vinalga uzskatu ka tiesnesis nozaga spēles intrigu,,,kā tā būtu beigusies tagat var tik minēt...visu labu,jūs nolādētie futbola fani

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:50, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Mainītos tas, ka RVP Bentdnera vietā pašās beigās būtu izdarījis pirmo sitienu vārtu rāmī. Precīzu sitienu.
man jau liekās ka viņu tāpat kā Fabregasu uz beigām nomainītu,trauma kā nekā nesen bija

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:50, pirms 14 gadiem
Arsenals speleja kaa LV izlase...2 pieskaarieni un aizsper kaut kur tik bumbu un spele aizsardziibaa

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:50, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: OK, sorry
Sajaucu un nodomāju, ka uzsvars Tavā komentā bija uz to, ka kontrole pati par sevi kaut ko dod rezultātā. Nedeva Barcai kontrole rezultātā neko - pilnīgi neko.
Rezultātu viņiem pirmajā puslaikā deva tikai muļķīgs Seska prikols ar papēdi.
vadzis būtu salūzis... 2. puslaikā tas pamatīgi salūza. viens Persijs aizsardzību nebūtu glābis un ARS vajadzēja spēlēt aizsardzībā tā, kā 1. puslaikā. Neviens nelika viņiem iekrist psiholoģiskā nokautā, jeb kas nu viņiem tur bija, ka tik slikti sāka spēlēt. Ar Persiju laukumā tikpāt slikta aizsardzība arī būtu.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:51, pirms 14 gadiem
Chikotilo rakstīja: Kas tieši nepelnīti?
Barca dominēja visu spēli, pretiniekam neviens vārtu gūšanas moments. Kas tieši bija nepelnīti?
A kas ka domineeja? A?
Noraidijums smiekliigi nepelniits- a kas speeli izkiira?
Beidzat nirgaaties- Arsenal speeleeja savu speeli- tiesnesis visu noraka- tas ir fakts!