Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" vairākumā nospiež "Arsenal" un soļo tālāk

Agris Suveizda

"Barcelona" vairākumā nospiež "Arsenal" un soļo tālāk
"Barcelona" futbolisti atzīmē vārtu guvumu
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika aizvadītas pirmās UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla atbildes spēles. Vakara centrālajā duelī turnīra galvenā favorīte "Barcelona" savā laukumā uzņēma Londonas "Arsenal". Mājiniekiem visa mača gaitā piederēja liels teritoriāls pārsvars un otrajā puslaikā, izmantojot vairākumu, izdevās salauzt pretiniekus (3:1) un iekļūt ceturtdaļfinālā. Divi vārti argentīnieša Lionela Mesi kontā.

Pirmajā spēlē Londonā "Barcelona" pirmajā puslaikā izvirzījās vadībā, tomēr pārsvaru pazaudēja un pirmo reizi kluba vēsturē piekāpās "Arsenal" - 1:2. Kopš tā mača gan veiksmīgāk spēlējuši katalāņi, kas izcīnījuši četras uzvaras pēc kārtas, toties lielgabalniekiem piecās spēlēs tikai divi panākumi un tikai vienreiz izdevies gūt vairāk nekā vienus vārtus. Abām komandām šovakar bija būtiski zaudējumi sastāvā - mājiniekiem nespēlēja centra aizsargi Karless Pujols un Herards Pikē, bet viesiem nācās iztikt bez Teo Volkota un Aleksa Songa. Toties ierindā atgriezās Sesks Fabregass un, daudziem par lielu pārsteigumu, arī Robins van Persijs.

"Barcelona" jau ar pirmajām minūtēm piederēja milzīgs pārsvars bumbas kontrolē. Tomēr mājinieki nemetās pa galvu, pa kaklu atspēlēt vienu vārtu deficītu un spēlēja visai mierīgi. Katalāņu piedāvātais temps, atskaitot pāris epizodes, lielas problēmas viesiem nesagādāja, un "Arsenal" visai sekmīgi tika galā ar Barsas uzbrukumu. 19.minūtē Arsēns Vengers bija spiests veikt vārtsargu maiņu - pēc Dani Alvesa tālsitiena savainojumu guva Vojcehs Šcensnijs, kuru vārtos nomainīja Manuels Almunija.

Andress Injesta 33.minūtē labā sitiena pozīcijā izveda Davidu Vilju, taču Joans Džurū izdarīja visu, lai Viljam neizdotos labs sitiens. Pēc trim minūtēm no asa leņķa pa stabu trāpīja Adrianu. Visnotaļ vienmuļajā spēlē kaut kādu dzīvību ienesa vairāki izklupieni abu vienību izpildījumā, un puslaika izskaņā izcēlās arī nelieli asumi. Jau kompensācijas laikā Lionels Mesi ielauzās soda laukumā, taču sita tieši virsū Almunijam. Toties nākamajā minūtē Mesi pēc Injestas piespēles tika galā ar Almuniju un no tuvas distances iedzina bumbu vārtu tīklā - 1:0!

Pirmajās 45 minūtēs "Arsenal" tā arī ne reizi nopietni nepatraucēja Viktoru Valdesu, taču 53.minūtē guva vārtus no nekā - Serhio Busketss pēc Samira Nasrī stūra sitiena ar galvu ieraidīja bumbu pats savos vārtos...Šāds rezultāts (1:1) londoniešiem pilnībā derēja, taču pēc trim minūtēm notika vēl viens negaidīts notikumu pavērsiens - par sitienu pēc svilpes otro brīdinājumu saņēma van Persijs. Davids Vilja neizmantoja vairākas izdevības, bet 69.minūtē kapteinis Čavi Ernandess parādīja, kā jāizmanto izgājieni viens pret vienu - 2:1!

Jau nākamajā minūtē Pedro Rodrigess nopelnīja 11m soda sitienu, un Mesi panāca 3:1 "Barcelona" labā! Turpinājumā katalāņi varēja gūt arī ceturtos vārtus un tādējādi pilnībā izšķirt mača likteni, taču izšķērdēja vairākas lieliskas iespējas. Tas mājiniekiem varēja maksāt ļoti dārgi - 87.minūtē "Arsenal" izveidoja vienu no retajiem pretuzbrukumiem, uzbrukuma smailē nokļuva Niklass Bendtners, taču Havjērs Masčerano paspēja atbruņot dāni no bumbas. "Barcelona" nosargāja pārsvaru un iekļuva nākamajā kārtā.

Barcelona - Arsenal 3:1 (1:0)

Vārti: Mesi 45'+2, 71' (11m), Čavi 69' - Busketss 53' (s.v.)
Divu spēļu summā: 4:3

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Milan – Tottenham0:1
Valencia – Schalke1:1
Roma – Shakhtar2:30:32:6
Arsenal – Barcelona2:11:33:4
Inter – Bayern0:1
Lyon – Real1:1
Kobenhavn – Chelsea0:2
Olympique Marseille – MU0:0

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:21, pirms 13 gadiem
Metijs rakstīja: Visi tie, kuri vaino tiesnesi ir mīkstie!
Šovakar laukumā bija viena komanda, kura bija pārāka un otra bija uz laukuma tikai tāpat vien.. Ar šitādu futbolu jābrīnās kā Arsenal no grupas vispār tika ārā!!!
Barcelona bija labāka un tikai tādēļ tā šovakar uzvarēja!
pēc tevis teiktā,jābrīnās,tad arī par M.Real,kuri cieta vairāk nekā sagrāvi pret Barsu un tad jājautā,vai viņi ir cienīgi spēlēt Spānijas augstākajā futbola līgā,ne?

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:21, pirms 13 gadiem
Zidane The Best rakstīja: nu pavisam vienkārši - EPL nekrīt pēc katra soda uz zemes, nemet piecus kūleņus, nebļauj porkee porkee uttt
Protams, ka krīt, turklāt visbiežāk to dara tās lielākais zvaigznes...paga, bet vai tad tā nedara visur? Nu jā, Kristīne ir prom, bet Nani ir labs sekotājs, turklāt ne vienīgais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:21, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: nu,bet loģiski,ka tāda statistika,ja pret Barsu izbraukumā spēlē mazākumā. Barsa pret jebkuru komandu bumbu kontrolē no 55-60% kā minimums.
Ar noraidījumu te nav nekāda sakara. Arī vienādos sastāvos Barsas kontrole bija aptuveni 68%.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:22, pirms 13 gadiem
kas taas par muljkjiibam raksta beigas, ka finaals aizritees bez isto majas saimnieku liidzdaliibas? jaa pareizi ka bez majas saimnieku liidzdaliibas bet Wembley nav Arsenal maajvieta bet gan Emirates!!
Un Wembley nav kada kluba, bet gan Anglijas izlases maajvieta

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:23, pirms 13 gadiem
Krokodil,nu tu smiidini tautu ja Latvijai pret Braziliju paveiktos un,teiksim,zaudetu tikai 1:2, varbut pat 1:1, ari teiksi,ka limenis liidzigs? Rezultats jau pieklajigs, bet LV buutu dzili kaa otrais numurs. Kursh tad izveelas taadu taktiku? Tas,kam trukst meistaribas spelet uzbrukoshi, ne jau taapat vien to taktiku izdomaa taa ka rezultaats var buut dazaads,bet milziigaa komandu meistaribas atskiriba ir redzama laukumaa. Un tie ir toposie Epl chempinji.. Forsh tas epl tad ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:25, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Ar noraidījumu te nav nekāda sakara. Arī vienādos sastāvos Barsas kontrole bija aptuveni 68%.
Līdzīgi bija arī Emirātos. spēles sakumā barsai gandrīz visās spēlēs ir tāda bumbas kontrole un uz spēles vidu un beigu daļu šī bumbas kontrole noplok,bet,ja spēlē mazākumā,tad nav nekādu cerību uz kaut cik līdzīgāku bumbas kontroli spēles turpinājumā.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-09 00:25, pirms 13 gadiem
Namejsl rakstīja: Arsenal NEVAJADZĒJA obligāti uzvarēt. Līdz Persija noraidījumam Arsenal bija panākuši sev labvēlīgu rezultātu, koiespējams būtu noturējuši pilnā sastāvā. Un pasaki vēl, ka Barsa spēlēja tika tīri, ka nenopelnīja nevienu plāksteri.
VSP pārsteidz, ka šinī spēlē nākotnes futbola demonstrēji ti kpliekani simulēja.
par visiem plāksteriem, lai atbild tiesnesis. mani interesēja parādītais futbols un tas šovakar bija vienos vārtos.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-09 00:25, pirms 13 gadiem
interesanti ka Xavi un Iniesta divatā izdarījuši vairāk precīzas piespēles (208) nekā viss Arsenal kopā ņemot (199).
UEFA Champions League - Matches 2011 – UEFA.com

  +3 [+] [-]

, 2011-03-09 00:25, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Ar noraidījumu te nav nekāda sakara. Arī vienādos sastāvos Barsas kontrole bija aptuveni 68%.
Kontrole te nav no svara.
Arsenal vajadzēja uzbrukt tikai pie 0-1 un 1-3
Ja uzvaras un punktus dotu pēc bumbas kontroles, Ars pēdējos gados līgā ņemtu ne vienu vien titulu

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:25, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Pēc noteikumiem van Persijam neapšaubāmi bija jādod dzeltenā, taču tiesnesim nav jātiesā pēc grāmatas. Es uzskatu, ka šajā situācijā Buzakam van Persijs bija jāpažēlo. Teorētiski, protams, ka tāds pārkāpums ir brīdinājuma vērts, taču šoreiz tas praktiski bija sarkanās vērts. Buzaka, protams, pieņēma drosmīgu lēmumu, taču šoreiz es nepiekrītu - šāda līmeņa un svarīguma spēli nevajadzētu izšķirt tādam sīkumam. Bet katrā ziņā novelt zuadējumu uz tiesnesi it vairāk nekā muļkīgi - Arsenal šovakar bija visai maz argumentu, un Barsa tālāk tika pelnīti. Varēja tikt tālāk zolīdākā veidā, taču tāda ir dzīve.
Domāju, ka Buzaka zināja, kas ir van Persijs, un kāpēc viņš šo kartīti viņam dod. Protams, ka ne līdz galam piekrītu šim lēmumam, tomēr apzinājās risku, bet tik un tā riskēja. Šoreiz palika bešā un var vainot tikai pats sevi.
Neskatoties ne uz ko "Barca" bija labāka. Nebūtu jau normāli, ka dueļa likteni izšķirtu savos vārtos ieraidīta bumba.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:26, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Domāju, ka Buzaka zināja, kas ir van Persijs, un kāpēc viņš šo kartīti viņam dod. Protams, ka ne līdz galam piekrītu šim lēmumam, tomēr apzinājās risku, bet tik un tā riskēja. Šoreiz palika bešā un var vainot tikai pats sevi.
Neskatoties ne uz ko "Barca" bija labāka. Nebūtu jau normāli, ka dueļa likteni izšķirtu savos vārtos ieraidīta bumba.
Pasaki to Eskobaram
Toreiz tā izšķīra "nedaudz" vairāk

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:26, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: par visiem plāksteriem, lai atbild tiesnesis. mani interesēja parādītais futbols un tas šovakar bija vienos vārtos.
Vienos vārtos... Nu labi, bet apšaubāma pendele un tālāk tiek tā komanda, kas laikam tak ir vairāk gaidīta un galvenais spēlē mājās. Pie tam lielākajā stadionā Eiropā. Cik daudz tomēr nosaka nauda...

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:26, pirms 13 gadiem
Zidane The Best rakstīja: ja es būtu twitterii , tad aizrakstiitu van persijam un apsveiktu ar to ka iekrāva tam Alvesam.
Es domāju RvP zirgazobu skatienu pēc sitiena izdarīšanas. Robins zināja ko dara. Pats vainīgs.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 00:27, pirms 13 gadiem
Barca spēlēja labi un uzvarēja pelnīti! Nevajag te tiesnesi vainot, kā daži to ņemas - arī 1. puslaikā Arsenal neko sakarīgu neizveidoja. Un ne tikai tāpēc, ka Barca droši kontrolēja spēli, bumbu, bet Arsenālam šoreiz laikam bija citi uzdevumi - noturēt iegūto pārsvaru... Būtībā Arsenal šodien šances deva pati Barca...
Man nav nekas pret Arsenal, tieši otrādi, man pat patīk šī komanda, taču 1 spēlē nevar būt 2 uzvarētāji, un Barca ir mana galvenā favorīte, tādēļ es Barca novēlu uzvaru ČL, bet Arsenālam - uzvaru Premier League!

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:28, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Pasaki to Eskobaram
Toreiz tā izšķīra "nedaudz" vairāk
Es runāju par civilizēto pasauli Bet tas atgadījums tiešām bija šausminošs.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:28, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: Līdzīgi bija arī Emirātos. spēles sakumā barsai gandrīz visās spēlēs ir tāda bumbas kontrole un uz spēles vidu un beigu daļu šī bumbas kontrole noplok,bet,ja spēlē mazākumā,tad nav nekādu cerību uz kaut cik līdzīgāku bumbas kontroli spēles turpinājumā.
tici man, ka nekas tāpat nemainītos arī vienādos sastāvos. ne jau ARS bija tie, kuri visu laiku veidoja momentus un sita pa vārtiem.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:28, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Kontrole te nav no svara.
Arsenal vajadzēja uzbrukt tikai pie 0-1 un 1-3
Ja uzvaras un punktus dotu pēc bumbas kontroles, Ars pēdējos gados līgā ņemtu ne vienu vien titulu
Tu neiedziļinājies komentārā. Kontrole tieši bija no svara, jo tika apgalvots, ka tāda statistika bija tādēļ, ka Arsenal spēlēja mazākumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:30, pirms 13 gadiem
jukushais juka rakstīja: Būtu tiesnesis piešķīris plāksteri pirms tam Abidalam par saķeršanos ar van Persiju un iesišanu, domājams šāds van Persija gājiens izpaliktu.
Nedomāju. RvP tāds stils.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:30, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: tici man, ka nekas tāpat nemainītos arī vienādos sastāvos. ne jau ARS bija tie, kuri visu laiku veidoja momentus un sita pa vārtiem.
Mainītos tas, ka RVP Bentdnera vietā pašās beigās būtu izdarījis pirmo sitienu vārtu rāmī. Precīzu sitienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:31, pirms 13 gadiem
labdien rakstīja: Mainītos tas, ka RVP Bentdnera vietā pašās beigās būtu izdarījis pirmo sitienu vārtu rāmī. Precīzu sitienu.
Precīzu un rezultatīvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 00:31, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es runāju par civilizēto pasauli Bet tas atgadījums tiešām bija šausminošs.
Un kpc tad OG nevar izšķirt izkrišanu no ČL?
Nu labi, neprasi Eskobaram, prasi Rīsem..
Visi skaitās, arī OG.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:32, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: tici man, ka nekas tāpat nemainītos arī vienādos sastāvos. ne jau ARS bija tie, kuri visu laiku veidoja momentus un sita pa vārtiem.
noturēt niču 11 vīru sastāvā ir krietni vien vieglāk nekā 10.
tie sitieni un momenti neko vēl nenozīmē. Ja atceries barsas-inter spēli!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 00:32, pirms 13 gadiem
Shitaja diena man nekas nenesa prieku ne BIATlONS ne DINAMO ne ARSENAl skumji man ap sirdi palika. Jaadzer atkal.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:32, pirms 13 gadiem
Namejsl rakstīja: Vienos vārtos... Nu labi, bet apšaubāma pendele un tālāk tiek tā komanda, kas laikam tak ir vairāk gaidīta un galvenais spēlē mājās. Pie tam lielākajā stadionā Eiropā. Cik daudz tomēr nosaka nauda...
to tu varētu teikt, ja angļu klubs nepārtraukti kontrolētu notikumus laukumā un izģērbtu Barsu.

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:32, pirms 13 gadiem
budd rakstīja: Futbola klasika izpalika, jo tiesnesis absolūti nespēja kontrolēt spēli. Soģa vājais sniegums atstāja lielāku iespaidu uz Arsenal pusi (absolūti neizskaidrojams (daļēji varbūt var vilkt paralēles ar Persija uzvedību līdz šai epizodei) noraidījums padarīja pēdējo pusstundu par formalitāti), bet tomēr, teikt, ka tika pietiesāts Barsai būtu muļķīgi. Tiesnesis izbojāja futbola klasiku, lūk kādu virsrakstu vajadzētu.
??? Kāda formalitāte???Bendtners 90 min iziet viens pret vienu un tā ir formalitāte???

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:33, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Tu neiedziļinājies komentārā. Kontrole tieši bija no svara, jo tika apgalvots, ka tāda statistika bija tādēļ, ka Arsenal spēlēja mazākumā.
to es domāju par tiem 0 sitieniem

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:33, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Tu neiedziļinājies komentārā. Kontrole tieši bija no svara, jo tika apgalvots, ka tāda statistika bija tādēļ, ka Arsenal spēlēja mazākumā.
OK, sorry
Sajaucu un nodomāju, ka uzsvars Tavā komentā bija uz to, ka kontrole pati par sevi kaut ko dod rezultātā. Nedeva Barcai kontrole rezultātā neko - pilnīgi neko.
Rezultātu viņiem pirmajā puslaikā deva tikai muļķīgs Seska prikols ar papēdi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:35, pirms 13 gadiem
cik taa shveicieshu impotentaa padauzza sanjeema par shitaadu speeles norakshanu? pretiigi bija skatiities uz to hemoroidu tiesnesha formaa.
Slēpts komentārs: K C D