Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" vairākumā nospiež "Arsenal" un soļo tālāk

Agris Suveizda

"Barcelona" vairākumā nospiež "Arsenal" un soļo tālāk
"Barcelona" futbolisti atzīmē vārtu guvumu
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika aizvadītas pirmās UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla atbildes spēles. Vakara centrālajā duelī turnīra galvenā favorīte "Barcelona" savā laukumā uzņēma Londonas "Arsenal". Mājiniekiem visa mača gaitā piederēja liels teritoriāls pārsvars un otrajā puslaikā, izmantojot vairākumu, izdevās salauzt pretiniekus (3:1) un iekļūt ceturtdaļfinālā. Divi vārti argentīnieša Lionela Mesi kontā.

Pirmajā spēlē Londonā "Barcelona" pirmajā puslaikā izvirzījās vadībā, tomēr pārsvaru pazaudēja un pirmo reizi kluba vēsturē piekāpās "Arsenal" - 1:2. Kopš tā mača gan veiksmīgāk spēlējuši katalāņi, kas izcīnījuši četras uzvaras pēc kārtas, toties lielgabalniekiem piecās spēlēs tikai divi panākumi un tikai vienreiz izdevies gūt vairāk nekā vienus vārtus. Abām komandām šovakar bija būtiski zaudējumi sastāvā - mājiniekiem nespēlēja centra aizsargi Karless Pujols un Herards Pikē, bet viesiem nācās iztikt bez Teo Volkota un Aleksa Songa. Toties ierindā atgriezās Sesks Fabregass un, daudziem par lielu pārsteigumu, arī Robins van Persijs.

"Barcelona" jau ar pirmajām minūtēm piederēja milzīgs pārsvars bumbas kontrolē. Tomēr mājinieki nemetās pa galvu, pa kaklu atspēlēt vienu vārtu deficītu un spēlēja visai mierīgi. Katalāņu piedāvātais temps, atskaitot pāris epizodes, lielas problēmas viesiem nesagādāja, un "Arsenal" visai sekmīgi tika galā ar Barsas uzbrukumu. 19.minūtē Arsēns Vengers bija spiests veikt vārtsargu maiņu - pēc Dani Alvesa tālsitiena savainojumu guva Vojcehs Šcensnijs, kuru vārtos nomainīja Manuels Almunija.

Andress Injesta 33.minūtē labā sitiena pozīcijā izveda Davidu Vilju, taču Joans Džurū izdarīja visu, lai Viljam neizdotos labs sitiens. Pēc trim minūtēm no asa leņķa pa stabu trāpīja Adrianu. Visnotaļ vienmuļajā spēlē kaut kādu dzīvību ienesa vairāki izklupieni abu vienību izpildījumā, un puslaika izskaņā izcēlās arī nelieli asumi. Jau kompensācijas laikā Lionels Mesi ielauzās soda laukumā, taču sita tieši virsū Almunijam. Toties nākamajā minūtē Mesi pēc Injestas piespēles tika galā ar Almuniju un no tuvas distances iedzina bumbu vārtu tīklā - 1:0!

Pirmajās 45 minūtēs "Arsenal" tā arī ne reizi nopietni nepatraucēja Viktoru Valdesu, taču 53.minūtē guva vārtus no nekā - Serhio Busketss pēc Samira Nasrī stūra sitiena ar galvu ieraidīja bumbu pats savos vārtos...Šāds rezultāts (1:1) londoniešiem pilnībā derēja, taču pēc trim minūtēm notika vēl viens negaidīts notikumu pavērsiens - par sitienu pēc svilpes otro brīdinājumu saņēma van Persijs. Davids Vilja neizmantoja vairākas izdevības, bet 69.minūtē kapteinis Čavi Ernandess parādīja, kā jāizmanto izgājieni viens pret vienu - 2:1!

Jau nākamajā minūtē Pedro Rodrigess nopelnīja 11m soda sitienu, un Mesi panāca 3:1 "Barcelona" labā! Turpinājumā katalāņi varēja gūt arī ceturtos vārtus un tādējādi pilnībā izšķirt mača likteni, taču izšķērdēja vairākas lieliskas iespējas. Tas mājiniekiem varēja maksāt ļoti dārgi - 87.minūtē "Arsenal" izveidoja vienu no retajiem pretuzbrukumiem, uzbrukuma smailē nokļuva Niklass Bendtners, taču Havjērs Masčerano paspēja atbruņot dāni no bumbas. "Barcelona" nosargāja pārsvaru un iekļuva nākamajā kārtā.

Barcelona - Arsenal 3:1 (1:0)

Vārti: Mesi 45'+2, 71' (11m), Čavi 69' - Busketss 53' (s.v.)
Divu spēļu summā: 4:3

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Milan – Tottenham0:1
Valencia – Schalke1:1
Roma – Shakhtar2:30:32:6
Arsenal – Barcelona2:11:33:4
Inter – Bayern0:1
Lyon – Real1:1
Kobenhavn – Chelsea0:2
Olympique Marseille – MU0:0

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 01:30, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: Pilnīgi apriebās rakstīt visus šos postus. Rezultātu tāpat mēs neviens neizmainīsim.
Vot tur gan jaapiekriit!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 01:30, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Pilnībā piekrītu! Tur jau tā lieta, ka Barsa šobrīd atrodas citā dimensijā. Spēlētāji ir visaugstākās klases + saspēle fenomenālā līmenī = gandrīz nevienam nav izredžu. Protams, tā neturpināsies mūžīgi, kādreiz tik izcila spēle vairs nebūs, bet tas domāju notiks galvenokārt, kad paši izcilākie sāks zaudēt formu. Vai arī izveidosies pasaulē otra līdzīga komanda. Varbūt Mourinju tas izdosies ar Real, ja viņam tajā ļaus pastrādāt dažus gadus. Bet tas jau ir cits stāsts.

Taču šobrīd vērot Barsas spēli ir gandarījums. Un nav svarīgi, kas pret viņu spēlē - Malaga, Mallorca, Panatinaikos, Arsenal vai kāds cits grands. Arī pret Real bija 5:0! Un nevarētu teikt, ka Real vai Arsenal ir'šobrīd vājas komandas. Tās var pārspēt jabkuru citu komandu, nospēlējot ļoti skaisti. Taču pret Barsu šobrīd ir pavisam cits stāsts. Tā spēlē tā, ka šobrīd pret to nevienam nav izredžu
Nu morinjo pagaajusho gad ar INTER paraadija dazhas ANTIBARCA paraugstundas .. tik neuzvarami jau laikam vinji nav .. (vai nav vienalga cik negliiti tas izskatiijaas ? )

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 01:34, pirms 13 gadiem
olluhs rakstīja: ++++ vismaz tu arii te, atskiriiba no lielakas dalas SC lietotaaju kaut ko saproti no futbola, es jau sen esmu sapratis ka te lielakaa dala ir kaut kadi pamatskolnieki kuri ar sportu kopumaa ir uz juus bacelona tiesam uz doto briidi ir labakaa komanda pasaulee un sodien uzvareja pelniiti, vienmeer esmu bijis par skaistu futbolu un barcu es teiktu taa buutu pat prieciigs ja kaads vareetu uzvaret barcu vinu tiesaam nospiezot bumbas kontrolee un sitienos (buutu fantastisks fubols) nevis kaut kaa uz halavu tapeec objektiivi sakot jebkurs normaals cilveeks ir par barcu un spaaniju jo tas tiesam ir nakotnes futbols bet daudziem tas nepielec
Skaists futbols ir relatiivs jeedziens .. man personiigi vienas komandas bumboshanaas laukuma centraa iipashi skaista neshkjiet .. ta es varu iet uz cirku un paskatiities kaa klauni bumbojas ... futbolam ir jaabuut azartiskam, varbuut avantuuriskam ....

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:39, pirms 13 gadiem
ninzulis rakstīja: Nu morinjo pagaajusho gad ar INTER paraadija dazhas ANTIBARCA paraugstundas .. tik neuzvarami jau laikam vinji nav .. (vai nav vienalga cik negliiti tas izskatiijaas ? )
cik atminos no pag. gada, tad Inter 1. spēlē ierādīja vietu Barselonai. Tajā mačā Inter bija pārāki. Atbildes spēlē Barselona bija atpakaļ.

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:39, pirms 13 gadiem
katrā ziņa Barselona bija labāka.. Bet lielāko kļudu izdarija Arsens Vengers (Arsène Wenger) ar to, ka lika aizsargāties vajadzēja rauties uz priekšu, jo barsai ir ļoti spēcīga priekša

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:41, pirms 13 gadiem
olluhs rakstīja: ++++ vismaz tu arii te, atskiriiba no lielakas dalas SC lietotaaju kaut ko saproti no futbola, es jau sen esmu sapratis ka te lielakaa dala ir kaut kadi pamatskolnieki kuri ar sportu kopumaa ir uz juus bacelona tiesam uz doto briidi ir labakaa komanda pasaulee un sodien uzvareja pelniiti, vienmeer esmu bijis par skaistu futbolu un barcu es teiktu taa buutu pat prieciigs ja kaads vareetu uzvaret barcu vinu tiesaam nospiezot bumbas kontrolee un sitienos (buutu fantastisks fubols) nevis kaut kaa uz halavu tapeec objektiivi sakot jebkurs normaals cilveeks ir par barcu un spaaniju jo tas tiesam ir nakotnes futbols bet daudziem tas nepielec
rakstu to, kā viss bija nevis kaut kādu savā prātā iedomātu murgu.
priecīgs par to, ka kāds uzvar FCB es nebūtu , bet, ja kāds pārspēj FCB futbolu... tas ir atzīstams sasniegums.

Katrs parastais futbola fans izvēlas savu klubu... citam patīk Rangers futbols, citam MU, citam Inter. Neitrālu skatītāju Barselonas futbols gan nevar neiepriecināt. Pats zinu neitrālus futbola spēļu skatītājus, kuri ir sajūsmā par katalāņu futbolu. Tādu cilvēku pasaulē ir ļoti daudz. Ir arī tādi, kas skrien pēc Barselonas panākumiem un nevis pēc kā cita......:|

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:43, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: cik atminos no pag. gada, tad Inter 1. spēlē ierādīja vietu Barselonai. Tajā mačā Inter bija pārāki. Atbildes spēlē Barselona bija atpakaļ.
Es domaaju tieshi otro speeli .... aizsardziibas paraugstunda

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:45, pirms 13 gadiem
buzzurbajs rakstīja: katrā ziņa Barselona bija labāka.. Bet lielāko kļudu izdarija Arsens Vengers (Arsène Wenger) ar to, ka lika aizsargāties vajadzēja rauties uz priekšu, jo barsai ir ļoti spēcīga priekša
Njaa .. tieshi taa .. atklaatais futbosl pret barselonu ir labaakais risinaajums ... pie velna aizsardziibu

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 01:46, pirms 13 gadiem
olluhs rakstīja: ++++ vismaz tu arii te, atskiriiba no lielakas dalas SC lietotaaju kaut ko saproti no futbola, es jau sen esmu sapratis ka te lielakaa dala ir kaut kadi pamatskolnieki kuri ar sportu kopumaa ir uz juus bacelona tiesam uz doto briidi ir labakaa komanda pasaulee un sodien uzvareja pelniiti, vienmeer esmu bijis par skaistu futbolu un barcu es teiktu taa buutu pat prieciigs ja kaads vareetu uzvaret barcu vinu tiesaam nospiezot bumbas kontrolee un sitienos (buutu fantastisks fubols) nevis kaut kaa uz halavu tapeec objektiivi sakot jebkurs normaals cilveeks ir par barcu un spaaniju jo tas tiesam ir nakotnes futbols bet daudziem tas nepielec
Pilnībā piekrītu tevis teiktajam!!
Man šobrīd ir tikai 2 jautājumi:
1.) Paskatīties, pabaudīt kā Barsa spēlēs turpmākajās ČL spēlēs un vai pārliecinoši tiks pie kausa.
2.) Vai šobrīdējam pasaules lābākajam trenerim Mourinju izdosies Barsai kaut ko likt pretī ESP čempionāta atbildes spēlē Madridē 16.aprīlī un ESP kausa finālā Valensijā 20.aprīlī. Šķiet tas ir vienīgais cilvēks, kurš tiešām zin kā viņus var uzvarēt, jo viņš jau to ir izdarījis gan ar Inter, gan ar Chelsea. Iespējams, ka Real ar Barsu vēl var tikties arī ČL. Tas gan būtu kaut kas!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 01:49, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Pilnībā piekrītu tevis teiktajam!!
Man šobrīd ir tikai 2 jautājumi:
1.) Paskatīties, pabaudīt kā Barsa spēlēs turpmākajās ČL spēlēs un vai pārliecinoši tiks pie kausa.
2.) Vai šobrīdējam pasaules lābākajam trenerim Mourinju izdosies Barsai kaut ko likt pretī ESP čempionāta atbildes spēlē Madridē 16.aprīlī un ESP kausa finālā Valensijā 20.aprīlī. Šķiet tas ir vienīgais cilvēks, kurš tiešām zin kā viņus var uzvarēt, jo viņš jau to ir izdarījis gan ar Inter, gan ar Chelsea. Iespējams, ka Real ar Barsu vēl var tikties arī ČL. Tas gan būtu kaut kas!
MU ar Fergusonu priegshgalaa arii ir uzveikushi moderno barselonu ne tik taalaa veesturee ... gan jau veel kaads paraadiisies

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:50, pirms 13 gadiem
ninzulis rakstīja: Es domaaju tieshi otro speeli .... aizsardziibas paraugstunda
jāatzīst gan, ka par spīti visas komandas nolikšanai savā soda laukumā viņi nospēlēja izcili aizsardzībā. Tāpēc Barselona netika finālā.

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:51, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: jāatzīst gan, ka par spīti visas komandas nolikšanai savā soda laukumā viņi nospēlēja izcili aizsardzībā. Tāpēc Barselona netika finālā.
Skataami tas nebija , bet rezultaatu atnesa ... cepums Morinjo

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:52, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Pilnībā piekrītu tevis teiktajam!!
Man šobrīd ir tikai 2 jautājumi:
1.) Paskatīties, pabaudīt kā Barsa spēlēs turpmākajās ČL spēlēs un vai pārliecinoši tiks pie kausa.
2.) Vai šobrīdējam pasaules lābākajam trenerim Mourinju izdosies Barsai kaut ko likt pretī ESP čempionāta atbildes spēlē Madridē 16.aprīlī un ESP kausa finālā Valensijā 20.aprīlī. Šķiet tas ir vienīgais cilvēks, kurš tiešām zin kā viņus var uzvarēt, jo viņš jau to ir izdarījis gan ar Inter, gan ar Chelsea. Iespējams, ka Real ar Barsu vēl var tikties arī ČL. Tas gan būtu kaut kas!
Mourinju kārtīgi viss jāizštuko, jo rudenī viņš Barselonai neko nevarēja likt pretīm.

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:56, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: Mourinju kārtīgi viss jāizštuko, jo rudenī viņš Barselonai neko nevarēja likt pretīm.
Morinjo ir pirmais gads jaunaa komandaa ... pa maz laika .. varbuut naakoshgad buus sakariigaak

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:56, pirms 13 gadiem
ninzulis rakstīja: Nu morinjo pagaajusho gad ar INTER paraadija dazhas ANTIBARCA paraugstundas .. tik neuzvarami jau laikam vinji nav .. (vai nav vienalga cik negliiti tas izskatiijaas ? )
Jā, tieši par to arī domāju. Vai Mourinju spēs viņu atkal pārspēt. Domāju, ka viņa ego un talants nepieļauj iespēju atkal zaudēt ar tādu skaitu kā tas bija Nou Camp 29.novembrī. Jau tagad Madride arvien palielina apgriezienus. Pēdējās divas spēles bija ļoti labas iespaidīgas. Un uz aprīļa visu visdrīzāk būs atpakaļ arī Iguains. Bet tad jau redzēsim.

Un piekrītu barca7 - tas, kurš šobrīd (ja spēs) tieši PĀRSPĒT (nevis veiksmes dēļ uzvarēt) Barsu, tad tam būs jāparāda vienkārši fenomenāls sniegums, jānospēlē par 500-1000% no savām spējām, atkarībā no komandas spēka. Arsenal ar tādu sniegumu kā šodien varēja tikt tālāk tikai pie nenormālas veiksmes un Barsas ļoti lielas neveiksmes.

     [+] [-]

, 2011-03-09 02:00, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, tieši par to arī domāju. Vai Mourinju spēs viņu atkal pārspēt. Domāju, ka viņa ego un talants nepieļauj iespēju atkal zaudēt ar tādu skaitu kā tas bija Nou Camp 29.novembrī. Jau tagad Madride arvien palielina apgriezienus. Pēdējās divas spēles bija ļoti labas iespaidīgas. Un uz aprīļa visu visdrīzāk būs atpakaļ arī Iguains. Bet tad jau redzēsim.

Un piekrītu barca7 - tas, kurš šobrīd (ja spēs) tieši PĀRSPĒT (nevis veiksmes dēļ uzvarēt) Barsu, tad tam būs jāparāda vienkārši fenomenāls sniegums, jānospēlē par 500-1000% no savām spējām, atkarībā no komandas spēka. Arsenal ar tādu sniegumu kā šodien varēja tikt tālāk tikai pie nenormālas veiksmes un Barsas ļoti lielas neveiksmes.
Arsenal sniegums nemaz tik slikts nebija ... mazliet nepaveicaas ... patika aizsargi .. it iipashi Djourou kursh labi tika galaa ar Messi .. skaidrs ka plaans vinjiem bija nospeeleet liidziigi , kaa inter pagaajushajaa gadaa ... vilshiiram laba speele .. nepamaniiju gan kursh izdariija to muljkjiigo piespeeli ar papeedi kad zaudeeja pirmos vaartus .. laikam jau tas pats vilshiirs ...

     [+] [-]

, 2011-03-09 02:01, pirms 13 gadiem
Man jau itkaa vienalga, bet es uzliku uz nichu ... bik shkrobe

     [+] [-]

, 2011-03-09 02:02, pirms 13 gadiem
extra alus kaus ar uz beedaam aizgaaja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-09 02:18, pirms 13 gadiem
olluhs rakstīja: es domaju ka barca turpinajumaa speeles arvien labbak jo uz doto bridi bija iestajies neliels kritums sportiskaja forma (paris neziteiksmigi maci un rezulttati ja to vispaar taa var teikt skatoties peec uzvaraam) bet sodiena pieraadija ka barcu kluus ar katru dienu labaaka un es domaju ka izciinis visas balvas>>>REAL es domaju ka vini nevar sosezon parspeet barcu 1. real sppele ari taapat kaa barca atri ar issam piespeelem un uzbrukuma futbolu ja real taapat speeles pret barcu buus atkal kaads 5-0 zaagis jo aizsardziba tad paliek otrja plaana un tas nozima prieku barcai 2.paslaik barcu kaut kaada mistiskaa veidda var paarspeet tikai no aizardziibas (jeb kaa es teiktu sobriid barcu nevar uzvarett barca var zaudeet tikai pati sev) bet es pat buutu prieciigs ja real attistiitu tadu futbolu kaa speele barca tas tiesaam buutu kaut kas intresants bet sobriid O LAVIVA O BARCA ps. biski pa garu sanaaca!!!!
Piekrītu, tāda ir šobrīdējā situācija. Bet Madridē Real domāju tomēr pacīnīsies, jo šosezon viņi Santjago Bernabeu spēlē vienkārši izcili - uzvaras visās līdz šim spēlētajās spēlēs. Bet to visu redzēsim jau pēc nedaudz vairāk kā mēneša - aprīļa vidū. Protams, ka Barsa šobrīd ir komanda, kas ir pavisam no citas galaktikas, un ar to var būt pavisam savādāk. Citās sezonās (ja neskaita pēdējās, kad Barsas spēle ir fenomenāla), Madride ar tādu punktu bagāžu kāds ir šobrīd būtu pārliecinoša Spānijas čempionāta līdere, taču šogad ir cits stāsts.

Ja Mourinju ļaus strādāt un nepadzīs, piemēram, ja Madride šogad neko neizcīna, tad viņi var pacelt savu spēli uz ļoti augstu līmeni un turpākajās sezonās pacīnīties ar Barsu jau kā ar līdzīgu. Jo šobrīd aizmetņi šādai spēlei Real izpildījumā brīžiem ir ļoti labi saskatāmi un domāju Mourinju ir skaidrs redzējums, kas jāizdara, lai to attīstītu, uzlabotu un noturētu daudz pastāvīgākā līmenī. Galvenais, lai viņam atļautu strādāt vairākas sezonas, jo no prezidenta Peresa neko droši gaidīt nenākas.

     [+] [-]

, 2011-03-09 06:47, pirms 13 gadiem
0 sitienu pa barsas vartiem un to virziena, ololo, ari tiesnesis trauceja, a?

     [+] [-]

, 2011-03-09 06:57, pirms 13 gadiem
J.L.#15 rakstīja: Labi, Barca vairāk uzbruka, taču tomēr tālāk gribēju redzēt Arsenal.
tu gribēji teikt, Barca tikai uzbruka, jo no arsenal puses es nevienu j;edzīgu uzbrukumu neredzēju, varbūt vienīgi pašās beigās bendtneram bija šance, bet tāpat kārtīgi pie bumbas netika. ar šādu spēli arsenal noteikti nebija pelnījusi tikt tālāk.

     [+] [-]

, 2011-03-09 07:25, pirms 13 gadiem
Gan jau bus klubs kas Barsu vinnes.un ceru ka kads no Angļu klubiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 07:25, pirms 13 gadiem
Cerēju, ka nu tik būs futbols, Arsenal vienīgais ko darīja - spēlēja rupji kā Znaroka MVD 3. spēlē. Kā var uzvarēt spiežoties pie saviem vārtiem un pat īsti nemēģinot tikt pār centru.

     [+] [-]

, 2011-03-09 07:29, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Pilnībā piekrītu.
Tad jaaskataas volejbols...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 07:32, pirms 13 gadiem
Te ir lieki kautko komenteet. barca ir vnk paaris klases augstaaka komanda.. un ja ar 0 sitieniem pa vaartiem var nospeeleet 1:3 tad tas jau ir ljoti ljoti labi

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 07:59, pirms 13 gadiem
Es neilgi sekoju futbolam un neilgi fanoju par Arsenal. Un pēc šīs spēles es turpināšu šo komandu atbalstīt. Kāpēc Barsai ir tik daudz fanu? Puse no viņiem patiesībā ir tikai faneļi, jo ir ĀRKĀRTĪGI viegli fanot par komandu,kas visulaiku uzvar. Un kura uzskata sevi par neuzveicamu. ARSENAL jūs, Barsa, reiz uzvarēja un jūs neko nespējāt padarīt. Tiesnesis pilnībā bija Barsas pusē, droši vien piekukuļots no Barsas puses.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 08:22, pirms 13 gadiem
Jebkurā sporta spēlē tiesnesis lobēs mājiniekus, jebkurā...bija mazliet uzkrītoši tas, ko vakar darija soģi, bet ir jāatzīst, ka tik švaku Arsenal spēli nebiju redzējis nekad mūžā, likās ka spēlē Barsa pret kādu no Latvijas klubiem!!Barsa vakar vnk saplēsa gabalos Arsenal (pēs spēles)...

  +3 [+] [-]

, 2011-03-09 08:35, pirms 13 gadiem
portalegri rakstīja: Es neilgi sekoju futbolam un neilgi fanoju par Arsenal. Un pēc šīs spēles es turpināšu šo komandu atbalstīt. Kāpēc Barsai ir tik daudz fanu? Puse no viņiem patiesībā ir tikai faneļi, jo ir ĀRKĀRTĪGI viegli fanot par komandu,kas visulaiku uzvar. Un kura uzskata sevi par neuzveicamu. ARSENAL jūs, Barsa, reiz uzvarēja un jūs neko nespējāt padarīt. Tiesnesis pilnībā bija Barsas pusē, droši vien piekukuļots no Barsas puses.
Man jau liekas, ka fanelis ir tas, kas neilgi seko futbolam un piespamo visu ar tupiem komentāriem. Ja Tev tā patī zaudētāji, ko tad izvēlies just līdzi vienai no Eiropas Top komandām - Arsenal? Fano par Rēzekni.
Paskaidrošu fanošanas būtību - cilvēki jūtot līdzi sportā vēlas gūt pozitīvas emocijas, tās parasti gūst ja komanda uzvar. Tāpēc visvairāk fanu ir tiem, kas biežāk uzvar + spēlē skatāmu un uzbrūkošu futbolu, nevis piespiežas pie saviem vārtiem. Starp citu Barsai arī ir diezgan nesenā pagātnē bijuši laiki, kad komanda kūlās pa tabulas vidusdaļu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-09 09:06, pirms 13 gadiem
Var jau būt cilvēki maigi izsakoties dīvaini. 1) vakardienas spēle bija ļoti aizraujoša, turēja saspringumā līdz pat spēles beigām (Quick Niks gandrīz izvilka visu spēli) 2) Pateikt, ka tiesnesis apzināti pietiesāja vai vispār palīdzēja katelāņiem var tikai cilvēks , kas no futbola saprot cik cūka no kosmosa - šis pats tiesnesis pirmajā puslaikā neiedeva 100% pendeli, kur Diabi "nocirta" no kājām to pašu Messi - dīvaini Busaka atradās kādus 5 metrus no notikuma , bet reakcijas nebija. Kā arī - pēc pārkāpuma pret Pedro , pēc kura iedeva 11 metrinieku, noteikumus bija pārkāpis Košelnī un parasti par spēlētāja nopļaušanu savā soda laukumā dod dzelteno - šajā gadījumā tas tā nesekoja.
Bet kopumā jāatzīst ka Arsenal nospēlēja vāji - kā komanda kas vispār neizdara sitienus pa vārtiem var uzvarēt - ja nu vienīgi Buskets palīdz..
Vienīgais, kas Arsenal vakar bija līmenī bija dīvainā kārtā Almunja - viens pats izvilka vismaz kādus pāris 1:1 izgājienus gan no Messi, gan no Viljas puses...

     [+] [-]

, 2011-03-09 09:08, pirms 13 gadiem
par RvP naivuliem, kas tic, ka vinsh nedzirdeja svilpi - vinsh nekad nepabeigtu ta to epizodi pec svilpes, vel jo vairak ar labo kaju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 09:22, pirms 13 gadiem
"Eurosport" virsraksts "Barca outclass Arsenal to reach last eight" manuprāt labi ilustrē, kurš šajā spēlē bija saimnieks.
"Gunners" šoreiz nebija iespēju uzvarēt spēlē, jo "Barca" to vienkārši neļāva. "Arsenal" spēlēja no otrā numura, jo "angļi" duelī patiešām ir 2.numurs. Nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka uzvarēja spēcīgākais, turklāt spēlējot uzbrukuma futbolu, nevis cerot uz pretinieka kļūdām.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 09:23, pirms 13 gadiem
ninzulis rakstīja: Arsenal sniegums nemaz tik slikts nebija ... mazliet nepaveicaas ... patika aizsargi .. it iipashi Djourou kursh labi tika galaa ar Messi .. skaidrs ka plaans vinjiem bija nospeeleet liidziigi , kaa inter pagaajushajaa gadaa ... vilshiiram laba speele .. nepamaniiju gan kursh izdariija to muljkjiigo piespeeli ar papeedi kad zaudeeja pirmos vaartus .. laikam jau tas pats vilshiirs ...
Nebija slikts? Paskaties statistiku un vispār spēli skatījies...man patīk abas šīs komandas,bet ar šādu spēli Arsenals var iet citur spēlēt. Zb skatīties,kā vieni spēlē un otri 10 vīri sēž tik defā,par to gribējās lai samaļ Arsenal lupatās...un beigās vajag golu un tā pat sēž un skatās kā Barsa ar bumbu spēlējas...