Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" vairākumā nospiež "Arsenal" un soļo tālāk

Agris Suveizda

"Barcelona" vairākumā nospiež "Arsenal" un soļo tālāk
"Barcelona" futbolisti atzīmē vārtu guvumu
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika aizvadītas pirmās UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla atbildes spēles. Vakara centrālajā duelī turnīra galvenā favorīte "Barcelona" savā laukumā uzņēma Londonas "Arsenal". Mājiniekiem visa mača gaitā piederēja liels teritoriāls pārsvars un otrajā puslaikā, izmantojot vairākumu, izdevās salauzt pretiniekus (3:1) un iekļūt ceturtdaļfinālā. Divi vārti argentīnieša Lionela Mesi kontā.

Pirmajā spēlē Londonā "Barcelona" pirmajā puslaikā izvirzījās vadībā, tomēr pārsvaru pazaudēja un pirmo reizi kluba vēsturē piekāpās "Arsenal" - 1:2. Kopš tā mača gan veiksmīgāk spēlējuši katalāņi, kas izcīnījuši četras uzvaras pēc kārtas, toties lielgabalniekiem piecās spēlēs tikai divi panākumi un tikai vienreiz izdevies gūt vairāk nekā vienus vārtus. Abām komandām šovakar bija būtiski zaudējumi sastāvā - mājiniekiem nespēlēja centra aizsargi Karless Pujols un Herards Pikē, bet viesiem nācās iztikt bez Teo Volkota un Aleksa Songa. Toties ierindā atgriezās Sesks Fabregass un, daudziem par lielu pārsteigumu, arī Robins van Persijs.

"Barcelona" jau ar pirmajām minūtēm piederēja milzīgs pārsvars bumbas kontrolē. Tomēr mājinieki nemetās pa galvu, pa kaklu atspēlēt vienu vārtu deficītu un spēlēja visai mierīgi. Katalāņu piedāvātais temps, atskaitot pāris epizodes, lielas problēmas viesiem nesagādāja, un "Arsenal" visai sekmīgi tika galā ar Barsas uzbrukumu. 19.minūtē Arsēns Vengers bija spiests veikt vārtsargu maiņu - pēc Dani Alvesa tālsitiena savainojumu guva Vojcehs Šcensnijs, kuru vārtos nomainīja Manuels Almunija.

Andress Injesta 33.minūtē labā sitiena pozīcijā izveda Davidu Vilju, taču Joans Džurū izdarīja visu, lai Viljam neizdotos labs sitiens. Pēc trim minūtēm no asa leņķa pa stabu trāpīja Adrianu. Visnotaļ vienmuļajā spēlē kaut kādu dzīvību ienesa vairāki izklupieni abu vienību izpildījumā, un puslaika izskaņā izcēlās arī nelieli asumi. Jau kompensācijas laikā Lionels Mesi ielauzās soda laukumā, taču sita tieši virsū Almunijam. Toties nākamajā minūtē Mesi pēc Injestas piespēles tika galā ar Almuniju un no tuvas distances iedzina bumbu vārtu tīklā - 1:0!

Pirmajās 45 minūtēs "Arsenal" tā arī ne reizi nopietni nepatraucēja Viktoru Valdesu, taču 53.minūtē guva vārtus no nekā - Serhio Busketss pēc Samira Nasrī stūra sitiena ar galvu ieraidīja bumbu pats savos vārtos...Šāds rezultāts (1:1) londoniešiem pilnībā derēja, taču pēc trim minūtēm notika vēl viens negaidīts notikumu pavērsiens - par sitienu pēc svilpes otro brīdinājumu saņēma van Persijs. Davids Vilja neizmantoja vairākas izdevības, bet 69.minūtē kapteinis Čavi Ernandess parādīja, kā jāizmanto izgājieni viens pret vienu - 2:1!

Jau nākamajā minūtē Pedro Rodrigess nopelnīja 11m soda sitienu, un Mesi panāca 3:1 "Barcelona" labā! Turpinājumā katalāņi varēja gūt arī ceturtos vārtus un tādējādi pilnībā izšķirt mača likteni, taču izšķērdēja vairākas lieliskas iespējas. Tas mājiniekiem varēja maksāt ļoti dārgi - 87.minūtē "Arsenal" izveidoja vienu no retajiem pretuzbrukumiem, uzbrukuma smailē nokļuva Niklass Bendtners, taču Havjērs Masčerano paspēja atbruņot dāni no bumbas. "Barcelona" nosargāja pārsvaru un iekļuva nākamajā kārtā.

Barcelona - Arsenal 3:1 (1:0)

Vārti: Mesi 45'+2, 71' (11m), Čavi 69' - Busketss 53' (s.v.)
Divu spēļu summā: 4:3

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Milan – Tottenham0:1
Valencia – Schalke1:1
Roma – Shakhtar2:30:32:6
Arsenal – Barcelona2:11:33:4
Inter – Bayern0:1
Lyon – Real1:1
Kobenhavn – Chelsea0:2
Olympique Marseille – MU0:0

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 00:53, pirms 13 gadiem
Man tiessaam gribas pasmieties par ssitajiem expertiem!
Van Persijs nu ne jau pirmo reizi speelee tik lielaa stadionaa
Un ka pat izbijis Arsenal speleetajs atzina ka pat Man Utd Nezaudee jau pedeejos triis gadus bet tiesnesis norok

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 00:53, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Teikt, ka nedeva neko, arī gluži nevar. Tāpat kā teikt, ka tā izšķīra spēli. Tāds nu ir Barsas stils - daudz kontrolēt bumbu, pacietīgas īsās piespēles. Spānijā interesanti pavērot Real un Barsu. Divi pretstati. Real pietrūkst pacietības, bieži paļaujas uz līderu individuālo meistarību, ir ļoti tendēti uz vārtiem, savukārt Barsa var vienkārši palaist bumbu piecreiz pa riņķi un nevienu neuztrauks, ka nav tikts tuvāk vārtiem par 40 metriem...Barsa būtībā nemaz nevar spēlēt izteikti uzbrūkoši, jo soda laukumā nav neviena, kam centrēt.
Doma tāda, ka ar visu kontroli un teritoriālo pārsvaru 1. taimā Barca ne tuvu neizveidoja tik kvalitatīvus momentus kā 2. Mesi gols bija teju vai bīstamākais moments. Līdz ar to tā kontrole viņiem 1. taimā deva maz - tajā visu izšķīra 1 individuāla kļūda.
Es piem uzskatu centrējumus par neefektīvu uzbrukumu veidošanas paņēmienu, jo aizsardzībā spēlējošai komandai gandrīz vienmēr būs skaitliskais pārsvars savā soda laukumā. Kaut kad pētīju statistiku par centrējumiem, un precīzo centrējumu procents ir top līgās no ~30 (EPL, ITA - starp citu skaitliski visvairāk centrējumus izpilda A Sērijā - te nu bija britu futbola elements) līdz 50 (Vācijā), pie tam ir atkarībā no centrējumu biežuma ir tāda sakarība - jo mazāk centrējumus izpilda, jo tie ir precīzāki. Tas gan var liecināt par to, ka piem Vācijā centrējumus izpilda tādās situācijās, kurās ir reālāk, ka tie nonāks līdz adresātam.. bet nu jau esmu iebraucis offtopā..

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:53, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: tu šo savu postu biji domājis kā joku?
A kas? Nebiiiji samiizies liidz mirklim kad RvP nepamatoti noraidiiji!???

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 00:55, pirms 13 gadiem
K C D rakstīja: A kas? Nebiiiji samiizies liidz mirklim kad RvP nepamatoti noraidiiji!???
sac vel raudaat

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 00:56, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: vadzis būtu salūzis... 2. puslaikā tas pamatīgi salūza. viens Persijs aizsardzību nebūtu glābis un ARS vajadzēja spēlēt aizsardzībā tā, kā 1. puslaikā. Neviens nelika viņiem iekrist psiholoģiskā nokautā, jeb kas nu viņiem tur bija, ka tik slikti sāka spēlēt. Ar Persiju laukumā tikpāt slikta aizsardzība arī būtu.
Es neesmu Nostradamus un nevaru pateikt, kas būtu bijis..
bet sarkanā kartīte bija game changer, un tādā situācijā dot.. šito atcerēšos katru reizi, kad kāds tiesnesis kādu pažēlos par bumbas aizsišanu.
Rezumē - IMO Barcai spēli nevinnēja tiesnesis, Barca vinnēja. Bet ko izdarīja tiesnesis - vājināja Arsenal izredzes, atņemot tiem iespēju spēlēt vienādos sastāvos.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 00:56, pirms 13 gadiem
filippo11 rakstīja: Man tiessaam gribas pasmieties par ssitajiem expertiem!
Van Persijs nu ne jau pirmo reizi speelee tik lielaa stadionaa
Un ka pat izbijis Arsenal speleetajs atzina ka pat Man Utd Nezaudee jau pedeejos triis gadus bet tiesnesis norok
Nu tad expert ko tad vins taadu izdariija?

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:58, pirms 13 gadiem
kasons rakstīja: sac vel raudaat
Pienaaks 3 nakttiii, tad raudaashu!
Slēpts komentārs: Krokodils

     [+] [-]

, 2011-03-09 00:59, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Es neesmu Nostradamus un nevaru pateikt, kas būtu bijis..
bet sarkanā kartīte bija game changer, un tādā situācijā dot.. šito atcerēšos katru reizi, kad kāds tiesnesis kādu pažēlos par bumbas aizsišanu.
Rezumē - IMO Barcai spēli nevinnēja tiesnesis, Barca vinnēja. Bet ko izdarīja tiesnesis - vājināja Arsenal izredzes, atņemot tiem iespēju spēlēt vienādos sastāvos.
par visiem100%

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:00, pirms 13 gadiem
redz nedzirdeeja svilpiiti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:01, pirms 13 gadiem
EPL tiesaassana liimenii????????????
Tad jautaajums vai tu skaties to liigu vispaar

  -3 [+] [-]

, 2011-03-09 01:01, pirms 13 gadiem
K C D rakstīja: Pienaaks 3 nakttiii, tad raudaashu!
Pirms persiju noraidija barcas parsvars bij acimredzams + vinji iesita vartus pirms noraidijuma, tas tev neko neliecina , vai tu tikai piiksteesi par noraidiijumu , tas nekas ka barca vnk visu pirmo puslaiku dolbija pa vartiem , stabs utt. NEe persijs otraja puslaika butu sasitis uii ka sasitis golus, kapeec tad pirmajaa puslaikaa nesasita , (tavs citats attieciibaa uz barcu Londona pie arsenal ) ....

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:02, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Labāk jāgaida nākamā EPL kārta kur vismaz ar tiesāšanu un līmeni viss ir ok.
Aha ,it iipashi MU vs Chelsia, kad iedeva LJOTI apshaubaamu pendeli uz MU vaartiem....
Tak vienreiz pieaudz!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 01:04, pirms 13 gadiem
Namejsl rakstīja: Ne jau bumbas kontrole un pretinieku izģērbšana noska spēlēs gala iznākumu. VNK jau pirmajā puslaikā izskatījās ka Buzakam kād pateicis kurai komandai vajadzētu kā angliski saka "Give a Lift". Un viņš to arī darīja: gan nemanot divas iebraukšanas kājās ARS spēlētājiem, gan nepamanot kā Abidāls ķras pie rīles Persijam, bet pamanot kā Persijs ar roku pamāj Dani ALveša sejas virzienā, no kā Alešs krīt aš kā Taisona sists... Un nepamanot kā Messi pirmajā puslaikā pametis mumbu garām ARS aizsargam uzsāk skaistu lidojumu pretī sev tik mīļajam NOu Camp zālienam.
pupu mizas. Skaisti gan ir tikt nākošajā kārtā tā īsti, neko neizdarot abās spēlēs, it īpaši šajā. man personīgi pašam tas ir nepieņemami, ja FCB šādā veidā (ja būtu Arsenal lomā) tiktu tālāk. Kur tad ir tas spēles kaifs? Jāuzvar ar vismaz daudzmaz normālu un sakarīgu futbolu, vismaz izrādot cienījamu pretestību pretiniekam. Arsenal manā skatījumā neko nelika pretīm katalāņiem. Pirmajā spēlē vienīgi pretuzbrukumus un cītīgu segšanu. Šovakar pilnīgi neko. Tāpēc uzskatu, ka Barselona nopelnīja savu vietu 1/4.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 01:05, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Labāk jāgaida nākamā EPL kārta kur vismaz ar tiesāšanu un līmeni viss ir ok.
Shodien biju pie viena chuvaka, vinam bija 4 meeneshus vecs kakeens- vins ar tic taadaam pasaakaam! ( bet vinam bija pinkas (nu kad spalvinas saaug kopaa), nu tad es meeginaaju ar mashiiniiti taas pinkinas izdziit- tjipa jau izdevaas!- ar tieneshiem buuus gruutaak- tur jau teju pa muti jaashauj!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-09 01:06, pirms 13 gadiem
Apsveicu visus Barcas līdzjjutējus ar iekļūšanu tālāk!! Uzvarēja stiprākais un pelnīti. Jau Londonā Barca varēja visu atrisināt, ja nebūtu atlaidusi spēli un Arsenal Katalonijā nebūtu cerību jau pirms spēles. Bet uz Nou Kamp viss tāpat tika atrisināts.

Var vainot tiesnesi, ka tas "noraka" spēli vai meklēt vēl kādus attaisnojumus Arsenal zaudējumam, taču, ja EPL 2.vietā šobrīd esošā komanda, kas reāli pretendē uz čempionu titulu visas spēles pati nespēj izdarīt nevienu sitienu pa vārtiem, tad ar to viss ir pateikts. Vēlreiz ar uzvaru!

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:06, pirms 13 gadiem
Bronsons rakstīja: un kas traucēja LIELAJAI meisterībai jau nokārtot visu jau pirmajā spēlē,ja au tik liela meisterības atšķirība?
atbildēšu viņa vietā - gļuki gan aizsardzībā, gan uzbrukumā (kas pēdējā laikā raksturīgi)

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 01:06, pirms 13 gadiem
tas fakinajs tiesnesis ir (cenzeets) ... un man ir pretenzijas pret Barcelona spleeleetaaju attieksmi .. tas klubs ir paarveidojies par daiveru paradiizi .. viegli saak nepatikt

  +3 [+] [-]

, 2011-03-09 01:10, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: pupu mizas. Skaisti gan ir tikt nākošajā kārtā tā īsti, neko neizdarot abās spēlēs, it īpaši šajā. man personīgi pašam tas ir nepieņemami, ja FCB šādā veidā (ja būtu Arsenal lomā) tiktu tālāk. Kur tad ir tas spēles kaifs? Jāuzvar ar vismaz daudzmaz normālu un sakarīgu futbolu, vismaz izrādot cienījamu pretestību pretiniekam. Arsenal manā skatījumā neko nelika pretīm katalāņiem. Pirmajā spēlē vienīgi pretuzbrukumus un cītīgu segšanu. Šovakar pilnīgi neko. Tāpēc uzskatu, ka Barselona nopelnīja savu vietu 1/4.
nu ja rezultāts pirmajā puslaikā būtu 2-0 vai 3-0 varētu tev pilnībā piekrist pirms spēles Arsens jau pateica ka būs spēle no aizsardzības,ko Gunāri demonstrēja samērā labi...ko viņiem vēl vairāk vajadzēja darīt ielaisties ar Barsu atklātā futbolā....tu muļķi laid vai kā?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 01:12, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Es neesmu Nostradamus un nevaru pateikt, kas būtu bijis..
bet sarkanā kartīte bija game changer, un tādā situācijā dot.. šito atcerēšos katru reizi, kad kāds tiesnesis kādu pažēlos par bumbas aizsišanu.
Rezumē - IMO Barcai spēli nevinnēja tiesnesis, Barca vinnēja. Bet ko izdarīja tiesnesis - vājināja Arsenal izredzes, atņemot tiem iespēju spēlēt vienādos sastāvos.
piekrītu tavam rezumē. iespēju atņēma, taču atkal parādās jautājums - vai tas būtu ko devis? to mēs neuzzināsim.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 01:14, pirms 13 gadiem
K C D rakstīja: A kas? Nebiiiji samiizies liidz mirklim kad RvP nepamatoti noraidiiji!???
vispār bija gan slikti ap dūšu, jo tas OG bija ļoti auksta un negaidīta duša.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 01:16, pirms 13 gadiem
Kārtējo reizi invalīdu klubs, kā vienmēr, neko nepanāk, tieši tā kā tam ir jābūt. Arsenal nevar vinnēt neko un nevinnēs, HATERS GONNA HATE.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 01:16, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: piekrītu tavam rezumē. iespēju atņēma, taču atkal parādās jautājums - vai tas būtu ko devis? to mēs neuzzināsim.
veeja deels!
Vai tas buutu ko devis?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 01:19, pirms 13 gadiem
filippo11 rakstīja: redz nedzirdeeja svilpiiti
viņš varēja nedzirdēt, taču uzreiz nav jātaisa traģēdija par to tiesneša lēmumu. nez cik reizes te esam apsprieduši, jo sarkanā nebija tā, kas ieveda Barsu 1/4.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-09 01:21, pirms 13 gadiem
K C D rakstīja: Shodien biju pie viena chuvaka, vinam bija 4 meeneshus vecs kakeens- vins ar tic taadaam pasaakaam! ( bet vinam bija pinkas (nu kad spalvinas saaug kopaa), nu tad es meeginaaju ar mashiiniiti taas pinkinas izdziit- tjipa jau izdevaas!- ar tieneshiem buuus gruutaak- tur jau teju pa muti jaashauj!

kurš liedza Persijam iešaut pa mūli? tikai saņemtu pretīm kādas soda sankcijas.

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:23, pirms 13 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Aha ,it iipashi MU vs Chelsia, kad iedeva LJOTI apshaubaamu pendeli uz MU vaartiem....
Tak vienreiz pieaudz!
Tā bija Čempionu līgas spēle ....

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:25, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: piekrītu tavam rezumē. iespēju atņēma, taču atkal parādās jautājums - vai tas būtu ko devis? to mēs neuzzināsim.
Neuzzināsim, bet noraidījums futbolā maina ārkārtīgi daudz.
Ja ir tikai 1 feiss vairāk, tas ietekmē gan presingu no priekšas, kas liegtu Barcai pieturēt bumbu, ja uzbrukumā nav opciju, izspēlējot to caur aizsargiem. Tas maina arī Arsenal pieejamos izspēles variantus pretuzbrukumos, jo nav CF, caur ko tos izspēlēt.
Nevar salīdzināt spēles situāciju ar un bez noraidījuma, jo fundamentāli atšķiras abos gadījumos katrā spēles epizodē iespējamie varianti.

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:25, pirms 13 gadiem
Smokijs rakstīja: HATERS GONNA HATE.
teksts par tevi

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 01:26, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: Nevar jau arsenal neko paarmest, vienkaarshi tikaas divas atskirigu limenju komandas. Pat ja arsenal mistiskaa veidaa buutu ticis taalaak,taapat barca ir pavisam cita klase.
Pilnībā piekrītu! Tur jau tā lieta, ka Barsa šobrīd atrodas citā dimensijā. Spēlētāji ir visaugstākās klases + saspēle fenomenālā līmenī = gandrīz nevienam nav izredžu. Protams, tā neturpināsies mūžīgi, kādreiz tik izcila spēle vairs nebūs, bet tas domāju notiks galvenokārt, kad paši izcilākie sāks zaudēt formu. Vai arī izveidosies pasaulē otra līdzīga komanda. Varbūt Mourinju tas izdosies ar Real, ja viņam tajā ļaus pastrādāt dažus gadus. Bet tas jau ir cits stāsts.

Taču šobrīd vērot Barsas spēli ir gandarījums. Un nav svarīgi, kas pret viņu spēlē - Malaga, Mallorca, Panatinaikos, Arsenal vai kāds cits grands. Arī pret Real bija 5:0! Un nevarētu teikt, ka Real vai Arsenal ir'šobrīd vājas komandas. Tās var pārspēt jabkuru citu komandu, nospēlējot ļoti skaisti. Taču pret Barsu šobrīd ir pavisam cits stāsts. Tā spēlē tā, ka šobrīd pret to nevienam nav izredžu

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 01:26, pirms 13 gadiem
Bronsons rakstīja: nu ja rezultāts pirmajā puslaikā būtu 2-0 vai 3-0 varētu tev pilnībā piekrist pirms spēles Arsens jau pateica ka būs spēle no aizsardzības,ko Gunāri demonstrēja samērā labi...ko viņiem vēl vairāk vajadzēja darīt ielaisties ar Barsu atklātā futbolā....tu muļķi laid vai kā?
viņiem vajadzēja atspēlēties un viņi knapi pie bumbas tika. Vispirms ar to ir jāsāk, lai varētu iespēlēt uzbrucējam (RvP kurš tur būtu bijis), un tāpat nekas nesanāca. vispār bija kāds sakarīgs moments, kuru Arsenal izspēlēja līdz iespējamam sitienam? Varbūt arī. Pārāk spilgti atmiņā man ir tikai Barselonas uzbrukumi, tāpēc, iespējams, ka kādu Arsenal momentu piemirsu.

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:26, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: kurš liedza Persijam iešaut pa mūli? tikai saņemtu pretīm kādas soda sankcijas.
Ek draugs, Tu tomeer esi taads mazs Luxus fanins, taa tureet!

     [+] [-]

, 2011-03-09 01:27, pirms 13 gadiem
Pilnīgi apriebās rakstīt visus šos postus. Rezultātu tāpat mēs neviens neizmainīsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja