Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2551, Did:0, useCase: 3

Video: Aiz sānu līnijas: Regnārs Vaivars - tiešs un skarbs, intervija ar K. Bērziņu

Andris Liepa
Andris Liepa
Klāt priekšpēdējā Andreja Siliņa veidotā raidījuma "Aiz sānu līnijas" epizode un šoreiz bez raidījuma vadītāja un pastāvīgā viesa Kaspara Ciprusa viedoklī dalās arī režisors un aktieris Regnārs Vaivars, kurš nekautrējas būt tiešs un skarbs.

2:15-4:45 Regnārs Vaivars un Kristaps Janičenoks min citātus no latviešu filmām
5:00-22:40 Ziedoņa Jansona komentārs un pārbaudes spēles pret Lietuvu analīze
22:57-35:10 Lietuviešu leģendas Rimanta Kaukēna komentārs, Latvijas un Rumānijas spēles analīze
35:20-41:15 Twitter aptaujas rezultāti, pārbaudes spēļu skaits un pretinieki
41:35-48:05 Intervija ar Kasparu Bērziņu
48:30-49:20 "ProBasketball" konkurss
49:35-51:30 Regnārs Vaivars vēršas pie Latvijas basketbola līdzjutējiem
Vērtējums:

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 09:23, pirms 7 gadiem
Vaivars baigais pipars

  +7 [+] [-]

, 2017-08-24 09:33, pirms 7 gadiem
Tas režisoriņš tāds dīvains. Alkohols? Narkotikas? Cits?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-24 09:50, pirms 7 gadiem
par to lietuvas faktoru pilnīgu precìzi Vaivars izteicās.
Nebūs nekādu rezultātu kamēr tādai psiholoģijai netiks pāri!

     [+] [-]

, 2017-08-24 10:06, pirms 7 gadiem
dvielis rakstīja: Tas režisoriņš tāds dīvains. Alkohols? Narkotikas? Cits?
Viss kopā un vēl garīgi nelīdzsvarots

  +4 [+] [-]

, 2017-08-24 10:24, pirms 7 gadiem
Man, skatoties, palika neērti, kad Vaivars tur muldēja, varēja redzēt, ka Cipruss iesmīn par viņu. Kaut ko jau viņš pateica pareizi, bet, to, ka nevajag mest 3pt kaut vai gandrīz visi met tuvu 40% 3pt, tas bija vāks, izskatās, ka viņš cītīgi lasa komentus, ja vēl mēģina uzbraukt komentētājiem Labāk lasu HMB biroja komentārus nekā klausos Vaivarā. Velk raidījuma laiku ar savām muļķībām, kamēr Cipruss 2 min izstāstīja sen vairāk un vēl kvalitatīvāk. Pat aiz ekrāna varēja just, ka Siliņam ar Ciprusu paliek neērti un šie pat iesmīn par Vaivara komentāriem. Bērzu vispār intervē, kad šis sameties, vismaz Bērzs pateica, kas uz sirds. Kad būs kvalifikācija un lūgs viņa palīdzību, tad kārtis būs viņa rokās.

 +10 [+] [-]

, 2017-08-24 10:28, pirms 7 gadiem
Vaivars lieto narkotikas, ar cirvi uzbrūk ielu mūziķim, necenzētiem vārdiem lamā valsts himnu, bet šeit kāds izdomājis viņu pasaukt uz studiju, jo viņš taču ir rēcīgs. Nopietni?

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 10:38, pirms 7 gadiem
Vaivars toč kādu strīpu iešņaucis pirms intervijas!

     [+] [-]

, 2017-08-24 10:40, pirms 7 gadiem
Western rakstīja: Vaivars lieto narkotikas, ar cirvi uzbrūk ielu mūziķim, necenzētiem vārdiem lamā valsts himnu, bet šeit kāds izdomājis viņu pasaukt uz studiju, jo viņš taču ir rēcīgs. Nopietni?
Man liekas, ja studijā būtu Kambala viņš Vaivaram žokli salauztu.

  +8 [+] [-]

, 2017-08-24 10:45, pirms 7 gadiem
Mans ieteikums studijas vadītājam-ja redzi,ka uzaicināts apsities pamuļķis,neļauj viņam tik ilgi runāt.Pārtrauc labākajās VV un Pučes tradīcijās

  +5 [+] [-]

, 2017-08-24 10:47, pirms 7 gadiem
Vai piedomājiet,ko aiciniet.

  +8 [+] [-]

, 2017-08-24 11:01, pirms 7 gadiem
nu kā jūs nesaprotat, ka tāpēc jau viņu aicināja. Ne jau lai iegūtu kvalitatīvu, analītisku viedokli. Raidījuma veidotāji būtu noteikti vīlušies, ja viņš tur pēkšņi solīdi un sakarīgi spriestu

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:12, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: nu kā jūs nesaprotat, ka tāpēc jau viņu aicināja. Ne jau lai iegūtu kvalitatīvu, analītisku viedokli. Raidījuma veidotāji būtu noteikti vīlušies, ja viņš tur pēkšņi solīdi un sakarīgi spriestu
Domā šitais raidījums bija speciāli taisīts, tā, lai Vaivars zem ripām un Bērzs zem grādiem runātu?

  +6 [+] [-]

, 2017-08-24 11:22, pirms 7 gadiem
Vaivars kko ieminējās par Matuli... domāju būtu lielisks sarunu šovs ar Matuli un Vaivaru. Varātu abi spriedelēt gan par sportu, gan teātri, gan politiku u.tt. Es iešmigojis arī skatītos un komentētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 11:34, pirms 7 gadiem
Man jau patīk ,ka cilvēkam savādāks skatījums uz dzīvi ,sportu un visu pārējo. Daudziem vēl bērniem ,kas šeit komentē ,to nesaprast ,tas ies viss ar dzīves rūdijumu un pieredzi. Pirmkārt par Bērzu runājot ,žēl ,ka Bagijs nedeva kaut iespēju pabūt izlases treniņos ,jo bijis iepriekšējo gadu viens no līderiem. Tas runas veids viņam ir bijis vienmēr ,nekādā gadījumā nejaukt ar alko lietošanu. Vaivars kā mākslinieks ir ar savu odziņu ,bet liekot dzīves pieredzi caur savu aktiermākslu un pieredzēto daudzās lietās bija diezgan precīzs un pateica pareizi, uzdrošinājās aizskart sāpīgās tēmas . ps bet tādi klauni kā chubaks var sēdēt anonīmi netā un muldēt pilnīgas muļķības tā vietā ,lai pieteiktos un varbūt raidījumā tiktu ar savu bērnišķīgo analīzi un ,tad mēs varētu novērtēt viņu ,cik ´gudrs ´ viens mums te ir. paldies

     [+] [-]

, 2017-08-24 11:46, pirms 7 gadiem
Es ceru,ka arī raidījums vadītājs saprata,ko ir izdarījis,pasaucot šo pilnīgi neadekvāto personu uz raidījumu.Kāds var paskaidrot kāpēc tas slimais bija raidījumā.Ciprus ļoti labi komentē.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:56, pirms 7 gadiem
klausoties vaivarā likās, ka lasu sportacentra komentārus 1) izlese met tikai truļus un tā neuzvarēt 2) Bagijs nekam neder.
Tiesa beigās jau gan muļķības sarunāja par Miglinieku un Vētru - spēlēt pēc tik daudziem gadiem zem Latvijas karoga vai uzspēlēt Olimpiādē, ar patriotiskām jūtām apveltītam cilvēkam nebūtu daudz jādoma. Tiesa piekrītu, nosodīt nevajag, bet iesaistīt kādās latvijas izlases aktivitātēs noteikti nav pelnijuši

  +5 [+] [-]

, 2017-08-24 11:58, pirms 7 gadiem
Cilvēkam ir atšķirīgs viedoklis, kas nesakrīt ar vairumu gados jaunāku sporta fanu domu gājienu. Uzreiz tiek nolikts par narkomānu un neadekvātu personu. Ko tādu neadekvātu viņš pateica ?
Es personīgi ar nepiekrītu visam viņa domu gājienam. It sevišķi, par to LV izlases kā 3ptu metēju kultivēšanu. Manuprāt tās ir muļķības.

Vēl negribēju piekrist, ka neinteresantu pārbaudes spēļu pretinieku izvēle ir galvenais faktors sliktajam apmeklējumam. Personīgi man nebija pa kabatai noteiktās biļešu cenas. Pat ja atbrauktu Francija, Spānija, ASV un Lietuva, tad, sorry, es nebūtu gatavs atlikt 100+ EUR par pāris basketbola spēļu apmeklējumu. Kur nu vēl tad, ja gribi aiziet uz basketbolu ar ģimeni. Izvēlētos vienu, interesantāko, maču un pārējos pie Tv un būtu laimīgs.

  +7 [+] [-]

, 2017-08-24 12:08, pirms 7 gadiem
Nedaudz "maestro" Gricmani atsita

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 12:11, pirms 7 gadiem
Respekt Regnāram!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 12:15, pirms 7 gadiem
ingusbargais rakstīja: Es ceru,ka arī raidījums vadītājs saprata,ko ir izdarījis,pasaucot šo pilnīgi neadekvāto personu uz raidījumu.Kāds var paskaidrot kāpēc tas slimais bija raidījumā.Ciprus ļoti labi komentē.
Cilvēks atnāca un pateica savu viedokli! Neadekvāts esi tu, ka apvaino anonīmi cilvēkus internetā.

  +5 [+] [-]

, 2017-08-24 12:41, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Man jau patīk ,ka cilvēkam savādāks skatījums uz dzīvi ,sportu un visu pārējo. Daudziem vēl bērniem ,kas šeit komentē ,to nesaprast ,tas ies viss ar dzīves rūdijumu un pieredzi. Pirmkārt par Bērzu runājot ,žēl ,ka Bagijs nedeva kaut iespēju pabūt izlases treniņos ,jo bijis iepriekšējo gadu viens no līderiem. Tas runas veids viņam ir bijis vienmēr ,nekādā gadījumā nejaukt ar alko lietošanu. Vaivars kā mākslinieks ir ar savu odziņu ,bet liekot dzīves pieredzi caur savu aktiermākslu un pieredzēto daudzās lietās bija diezgan precīzs un pateica pareizi, uzdrošinājās aizskart sāpīgās tēmas . ps bet tādi klauni kā chubaks var sēdēt anonīmi netā un muldēt pilnīgas muļķības tā vietā ,lai pieteiktos un varbūt raidījumā tiktu ar savu bērnišķīgo analīzi un ,tad mēs varētu novērtēt viņu ,cik ´gudrs ´ viens mums te ir. paldies
Kā var aizstāvēt viņu, viņš ētera laikā runā rupjības, stāsta par to, ka mums tagad sakrita zilie un eč mēs nedrīkstam mest 3pt, tā pat kā GSW heiterīši jau pāris gadus pļūta, ka GSW krīt zilie un drīz jau viņiem veiksme beigsies, katra izlase izmanto spēcīgāko ieroci, mums tas ir ātrā pāreja ar daudz 3pt metieniem. Spēles stils līdzīgs GSW, upurēt mazliet groza apakšu, lai no perimetra nomētātu un izplestu laukumu, lai tādam Bertānam vieglāk iet cauri. Pēc taviem vārdiem LV stils ir jāmaina, sanāk, ka Bertāns uzreiz jāatskaita, jo redz viņš met tikai 3pt, bet Meiers jālaiž startā.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 13:01, pirms 7 gadiem
Tu gribi teikt,ka viņš uzvedās adekvāti?Tad nav brīnums,ka Sportacentrā nav nevienas normālas diskusijas starp komentāriem.

Amon Goeth
ingusbargais rakstīja: Es ceru,ka arī raidījums vadītājs saprata,ko ir izdarījis,pasaucot šo pilnīgi neadekvāto personu uz raidījumu.Kāds var paskaidrot kāpēc tas slimais bija raidījumā.Ciprus ļoti labi komentē.
Cilvēks atnāca un pateica savu viedokli! Neadekvāts esi tu, ka apvaino anonīmi cilvēkus internetā.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 13:04, pirms 7 gadiem
kaut ir kādas līdzības režisoram ar treneri, tās ir divas dažādas lietas! Ja noņemsim tālos metienus, tad arī iziet cauri būs neiespējami, režisoriņ!

     [+] [-]

, 2017-08-24 13:20, pirms 7 gadiem
Skatos, lielākā daļa komentētāju redz tikai formu un nedzird saturu. Vaivars pat ļoti sakarīgi komentē, un tas, ka jūs to nesaprotat, norāda uz jūsu izpratni par basketbolu. Nekur nav teikts, ka alko vai narko čalis (ja R tāds ir) nevar vienlaicīgi interesēties un pārzināt basīti.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:28, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Kā var aizstāvēt viņu, viņš ētera laikā runā rupjības, stāsta par to, ka mums tagad sakrita zilie un eč mēs nedrīkstam mest 3pt, tā pat kā GSW heiterīši jau pāris gadus pļūta, ka GSW krīt zilie un drīz jau viņiem veiksme beigsies, katra izlase izmanto spēcīgāko ieroci, mums tas ir ātrā pāreja ar daudz 3pt metieniem. Spēles stils līdzīgs GSW, upurēt mazliet groza apakšu, lai no perimetra nomētātu un izplestu laukumu, lai tādam Bertānam vieglāk iet cauri. Pēc taviem vārdiem LV stils ir jāmaina, sanāk, ka Bertāns uzreiz jāatskaita, jo redz viņš met tikai 3pt, bet Meiers jālaiž startā.
Ja Tu nemāki lasīt starp rindām ,tad tās ir tavas problēmas. Domu Tev pateikšu ,kas visnotaļ precīzi bija pateikts ,ka ar 3pt čempi neuzvarēt un nav mums ,tik stabili tie izlases džeki ar ļoti labu procentu no 3punktu līnijas ,izmetot adekvātu skaitu metienu. Bez mazo spēlētaju caurgājieniem ,nevaram mēs paļauties tikai uz pliku mešanu ,kas nereizi vien ir pierādijies izlases kontekstā.. Pārbaudes spēlēs jāizmēģina ari ,tas pats Meiers ,kurš postā var nospēlēt ,ar muguru pret grozu. Tas viss būs mums nepieciešams ,kad kārtējo reizi ,tavi pieminētie truļļi mums neaizies čempī kādā spēlē. Tā valoda ,ko viņš izmanto ,strapcitu ir mūsu latviešu valoda ,pietiks vienreiz izmantot katrā video cenzūru ,kur tas nav nepieciešams ,lai kārtīgi izteiktu domu. Nesalīdzini NBA ,kur 3punktu līnija ir tālāk ,līdz ar to laukuma izplešanas šeit iznāk šā vai tā mazāka un nav tāds kopējais līmenis.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 13:36, pirms 7 gadiem
Domu viņš centās pateikt sakarīgu, bet forma kā viņš cenšas to darīt ir kkas starp Kombuļu Inesi un Gricmani Rīgas tunelī.

  +4 [+] [-]

, 2017-08-24 13:37, pirms 7 gadiem
mazliet paklausījos... kā runā šis cien. Vaivara kungs, esot režisors, nekādas stājas un ne valodas, ja nav lamuvārda svešvalodā, tad nespēj izteikties. Negribas kritizēt, bet citi skatās, klausās un mācās galu galā.
Es vairāk gan gribēju uzrakstīt par to, kā es pirku biļetes, gribēju nopirkt septiņas uz Latvijas/Polijas spēli, neesmu rīdzeniece un negribēju pirkt ar uzcenojumu internetā, apskrienot vairākas man zināmās kases Rīgas centrā, nekur biļetes nevarēju iegādāties. Garlaikotās, bet eleganti saposušās kases dāmas, ne ar vienu zilbi nevēlējās palīdzēt, kā klusībā sacīt gribēdamas, man par to nemaksā, ja ne man, lai nav citam. Arī arēnas kases bija ciet, tur plkst. piecos, atveras stundu pirms spēles sākuma, tad tur bija super gara rinda, kura kustējās gliemeža tempā. Kas tad vēlas, lai zāle būtu pilna? Nekur nekādas informācijas, kur nopirkt. Laicīgi skolās varējāt izdalīt, pa zemākām cenām, uzrakstīt konkrēti, kur, kad iegādāties, ir daudz iespēju, ja grib. Bet alkatīgajiem mazāk darīt, redz tikai naudu.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 14:11, pirms 7 gadiem
Vaivars sašnaucies kaut ko bija pirms raidījumu . Bērzs laikam pateica visu ko domā 😂😂😂 , ka netika uzaicināts . Ciprusu vajadzētu arī nākamajā raidījumā , ļoti patīk viņa komentāri un viedoklis 👍.

  +5 [+] [-]

, 2017-08-24 14:24, pirms 7 gadiem
sorry es šo nevarēju noskatīties līdz galam, izspiedu maksimums līdz 14:08, tādus idiotus ir kārtīgi jāpameklē, lai vispār atrastu, un te laikam akmens būs Siliņa dārziņā jāmet, jo reāli pēc Kiviča raidijuma viss iet kardināli uz leju.. Vai tiktiešām nevar atrast kaut cik saistītus cilvēkus ar basketbolu? Kāpēc nevar uzaicināt kādu no "Tagad vai nekad" izlases, man piemēram interesētu viņu viedoklis..vai citus saistītus ar basketbolu cilvēkus, Latvijas klubu īpašniekus, funkcionārus un tamlīdzīgi, bet nē.. uzaicina kaut kādu gaili, kurš divus vārdus salikt kopā nevar, ja vien tie nav lamuvārdi.

  +8 [+] [-]

, 2017-08-24 15:02, pirms 7 gadiem
Gribētos dzirdēt tiešām analīzi par to kā mēs spēlējam un izskatamies, varēja Sportacentrs uztaisīt apaļo galdu, ar Ciprusu, Lauvu, Buļu, Šēnhofu un tad kārtīgi izrunāt un aprunāt visu no A-Z!

Tagad tāda parunāšana stundas garumā un viss, jā Ciprus cenšas, bet viens nav racējs!

  +6 [+] [-]

, 2017-08-24 15:19, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Gribētos dzirdēt tiešām analīzi par to kā mēs spēlējam un izskatamies, varēja Sportacentrs uztaisīt apaļo galdu, ar Ciprusu, Lauvu, Buļu, Šēnhofu un tad kārtīgi izrunāt un aprunāt visu no A-Z!

Tagad tāda parunāšana stundas garumā un viss, jā Ciprus cenšas, bet viens nav racējs!
Piekrītu ,patika ka agrāk Buļam bija tas bulzzye raidījums, kur Lauva, V.Valters, Ģ.Kalniņš, Šēnhofs apsprieda basketbola aktualitātes.Žēl ,ka tas raidijums pazuda

  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 15:25, pirms 7 gadiem
Vai kāds kaut ko ir dzirdējis par konfliktu starp faniem? Ja tā ir patiesība, ir ļoti skumji, ka mūsu vidū ir tādi idioti. Prozit!

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:28, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Ja Tu nemāki lasīt starp rindām ,tad tās ir tavas problēmas. Domu Tev pateikšu ,kas visnotaļ precīzi bija pateikts ,ka ar 3pt čempi neuzvarēt un nav mums ,tik stabili tie izlases džeki ar ļoti labu procentu no 3punktu līnijas ,izmetot adekvātu skaitu metienu. Bez mazo spēlētaju caurgājieniem ,nevaram mēs paļauties tikai uz pliku mešanu ,kas nereizi vien ir pierādijies izlases kontekstā.. Pārbaudes spēlēs jāizmēģina ari ,tas pats Meiers ,kurš postā var nospēlēt ,ar muguru pret grozu. Tas viss būs mums nepieciešams ,kad kārtējo reizi ,tavi pieminētie truļļi mums neaizies čempī kādā spēlē. Tā valoda ,ko viņš izmanto ,strapcitu ir mūsu latviešu valoda ,pietiks vienreiz izmantot katrā video cenzūru ,kur tas nav nepieciešams ,lai kārtīgi izteiktu domu. Nesalīdzini NBA ,kur 3punktu līnija ir tālāk ,līdz ar to laukuma izplešanas šeit iznāk šā vai tā mazāka un nav tāds kopējais līmenis.
Redzējām, ka Meiers postā spēlēja pret Leishiem. Mums pārbaudes mačos ir tieši jāiespēlē jaunais sastāvs, šāds sastāvs mums nav bijis. Un pēc sastāva, kā mēs vispār varam spiest uz apakšu, ja mums nav tādi spēlētāji. Būtu Kambala un AB, tad arī spēlētu uz apakšu, bet, kad ir KP,Betāns, tad metam 3pt un skrienam. Mums nevajag ar šādiem spēlētājiem spēlēt pozicionālo uzbrukuma memfisas basi, bet GSW basi ar ātrām pārejām un mest pie pirmās izdevības. Mums nav tādu kilogramu, lai spēlētu postā un Meierim postot Marjanovichu pirmā spēlē būtu stulbums. Ar Kambalu un AB bija posta spēle,viņi katru spēlu groza apakšu slaucīja pret jeb kuru pretinieku. Jāspēlē ar taktika, kādas dod labāko spēlētāju labākās īpašības un tas ir 3pt un KP 1vs1. Bertāna un Žaņa caurgājieni. Un, kas tā par pārliecību, ka nekritīs no 3pt, tad mēs zaudēsim, bet, kas tev liek domāt, ka spēlējot uz groza apakšu mums kāds ļaus samest cik tik mēs gribam?

  -2 [+] [-]

, 2017-08-24 15:40, pirms 7 gadiem
Ļoti sakarīgs pasākums bija, ar baudu noskatījos, kaut arī pašu sākumu neredzēju, trešdienas vakarā TV. Vaivars ir PERSONĪBA atšķirībā no vairuma viņa te aplicēju, arī basketbola virtuvē orientējas pieklājīgi. Ak, nepatīk viņa skarbā valoda? Nu, tā jau ir katra personīgā problēma, vismaz mani tas netraucēja. Cilvēkam DZĪVA valoda, viņš nav liekulīgs, kā vairums līdzcilvēku, un mani tas fascinē. Un Vaivara skarbie spriedumi pret Cipas sterilajām aksiomām bija kā labs šašliks pret jēlu gaļu.

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:41, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Redzējām, ka Meiers postā spēlēja pret Leishiem. Mums pārbaudes mačos ir tieši jāiespēlē jaunais sastāvs, šāds sastāvs mums nav bijis. Un pēc sastāva, kā mēs vispār varam spiest uz apakšu, ja mums nav tādi spēlētāji. Būtu Kambala un AB, tad arī spēlētu uz apakšu, bet, kad ir KP,Betāns, tad metam 3pt un skrienam. Mums nevajag ar šādiem spēlētājiem spēlēt pozicionālo uzbrukuma memfisas basi, bet GSW basi ar ātrām pārejām un mest pie pirmās izdevības. Mums nav tādu kilogramu, lai spēlētu postā un Meierim postot Marjanovichu pirmā spēlē būtu stulbums. Ar Kambalu un AB bija posta spēle,viņi katru spēlu groza apakšu slaucīja pret jeb kuru pretinieku. Jāspēlē ar taktika, kādas dod labāko spēlētāju labākās īpašības un tas ir 3pt un KP 1vs1. Bertāna un Žaņa caurgājieni. Un, kas tā par pārliecību, ka nekritīs no 3pt, tad mēs zaudēsim, bet, kas tev liek domāt, ka spēlējot uz groza apakšu mums kāds ļaus samest cik tik mēs gribam?
Pirmkārt jau prieks ,ka māki veidot arī konstruktīvu sarunu,ko nebiju gaidījis no tevis. Es nesaku ,ka mums tagad pēkšņi nevajadzētu mest 3pt ,bet nevajag ieciklēties uz to kā vienīgo mūsu uzbrukuma arsenālu.Tieši pārbaudes spēlēs vajag izmēģināt tās lietas ,kas nesanāk un rast risinājumus , protams ,ka pie mums pieejamajiem spēlētājiem ar gaļu nesanāks katrā spēlē iepostot. Ko mēs iesāksim,kad 3pt nekritīs kā gribētos? Kur būs ,tas b plāns no trenera? Es redzu pagaidām ļoti vienveidīgu spēli no musu džekiem ,gribētos arī kko citu ieraudzīt... Un beidz mūs salīdzināt ar NBA superkomandu ,ja to kopēt būtu tik vienkārši ,tad visi būtu tādā līmenī kā viņi.

     [+] [-]

, 2017-08-24 15:43, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Ļoti sakarīgs pasākums bija, ar baudu noskatījos, kaut arī pašu sākumu neredzēju, trešdienas vakarā TV. Vaivars ir PERSONĪBA atšķirībā no vairuma viņa te aplicēju, arī basketbola virtuvē orientējas pieklājīgi. Ak, nepatīk viņa skarbā valoda? Nu, tā jau ir katra personīgā problēma, vismaz mani tas netraucēja. Cilvēkam DZĪVA valoda, viņš nav liekulīgs, kā vairums līdzcilvēku, un mani tas fascinē. Un Vaivara skarbie spriedumi pret Cipas sterilajām aksiomām bija kā labs šašliks pret jēlu gaļu.
Pilnīgi piekrītu ,bet daudziem diemžēl vecums vēl neļauj ,to saprast.

  -3 [+] [-]

, 2017-08-24 15:44, pirms 7 gadiem
Brīnos, ka te daudziem ir interesanti Ciprusa spriedelējumi. Neko interesantu vai jaunu viņš jau nepasaka...

  -4 [+] [-]

, 2017-08-24 15:59, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Man, skatoties, palika neērti, kad Vaivars tur muldēja, varēja redzēt, ka Cipruss iesmīn par viņu. Kaut ko jau viņš pateica pareizi, bet, to, ka nevajag mest 3pt kaut vai gandrīz visi met tuvu 40% 3pt, tas bija vāks, izskatās, ka viņš cītīgi lasa komentus, ja vēl mēģina uzbraukt komentētājiem Labāk lasu HMB biroja komentārus nekā klausos Vaivarā. Velk raidījuma laiku ar savām muļķībām, kamēr Cipruss 2 min izstāstīja sen vairāk un vēl kvalitatīvāk. Pat aiz ekrāna varēja just, ka Siliņam ar Ciprusu paliek neērti un šie pat iesmīn par Vaivara komentāriem. Bērzu vispār intervē, kad šis sameties, vismaz Bērzs pateica, kas uz sirds. Kad būs kvalifikācija un lūgs viņa palīdzību, tad kārtis būs viņa rokās.
nu redz, Vaivars publiskā telpā regulāri apliecinājis, ka nav stulbs, un šeit viņš apliecina, ka ir ar sirdi un zinošs basketbolā, atšķirībā no tevis. Figeju, kā var rakstīt to, ko tu raksti, nu reāli mazā heitera līmenis!?

  +5 [+] [-]

, 2017-08-24 16:02, pirms 7 gadiem
sasmeejos rakstīja: Pirmkārt jau prieks ,ka māki veidot arī konstruktīvu sarunu,ko nebiju gaidījis no tevis. Es nesaku ,ka mums tagad pēkšņi nevajadzētu mest 3pt ,bet nevajag ieciklēties uz to kā vienīgo mūsu uzbrukuma arsenālu.Tieši pārbaudes spēlēs vajag izmēģināt tās lietas ,kas nesanāk un rast risinājumus , protams ,ka pie mums pieejamajiem spēlētājiem ar gaļu nesanāks katrā spēlē iepostot. Ko mēs iesāksim,kad 3pt nekritīs kā gribētos? Kur būs ,tas b plāns no trenera? Es redzu pagaidām ļoti vienveidīgu spēli no musu džekiem ,gribētos arī kko citu ieraudzīt... Un beidz mūs salīdzināt ar NBA superkomandu ,ja to kopēt būtu tik vienkārši ,tad visi būtu tādā līmenī kā viņi.
To ,kas mums nesanāk, nevar uztrenēt mēneša laikā. Nevar 30 kg centriem pielikt klāt. Un, ja skatījies pārbaudes mačus, tad redzēji, ka spēles svarīgajos brīžos Timma var nospēlēt ar muguru, Bertāns var iziet cauri, mūsu ātrā pāreja ne tikai 3pt atver, bet arī dot iespējas meistarībai, izkārtojot metienus no apakšas. Pret Leishiem no soda laukuma iemetām 28 pret viņu 30 pt, atšķirība tikai divi punkti.

 +12 [+] [-]

, 2017-08-24 16:06, pirms 7 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Vai kāds kaut ko ir dzirdējis par konfliktu starp faniem? Ja tā ir patiesība, ir ļoti skumji, ka mūsu vidū ir tādi idioti. Prozit!
Tie maciusi tak ir galvaa sisti. Kapec lai kads kkur prom no rīgas vispar apmetatu ar akmeņiem lit fanu autobusu. Kaa lai kads vispar zin ka tas ir lit fanu autobuss? Nedomaju ka viņi brauc ar uzrakstu lietuvas fani. Gan jau pashi kadaa statjikā uzvedaas bravurigi un atrava no vietejiem kas nemaz nešķiro, kas tie ir un ar ko tiem sakars

  +4 [+] [-]

, 2017-08-24 16:09, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: To ,kas mums nesanāk, nevar uztrenēt mēneša laikā. Nevar 30 kg centriem pielikt klāt. Un, ja skatījies pārbaudes mačus, tad redzēji, ka spēles svarīgajos brīžos Timma var nospēlēt ar muguru, Bertāns var iziet cauri, mūsu ātrā pāreja ne tikai 3pt atver, bet arī dot iespējas meistarībai, izkārtojot metienus no apakšas. Pret Leishiem no soda laukuma iemetām 28 pret viņu 30 pt, atšķirība tikai divi punkti.
Pareizi raksti! Timma, Šmits, Bertāns, Porzinģis var spēlēt pa visu laukumu ar driblu, piespēlēm un tas ir milzīgs +!

  +4 [+] [-]

, 2017-08-24 16:14, pirms 7 gadiem
shitaa rakstīja: nu redz, Vaivars publiskā telpā regulāri apliecinājis, ka nav stulbs, un šeit viņš apliecina, ka ir ar sirdi un zinošs basketbolā, atšķirībā no tevis. Figeju, kā var rakstīt to, ko tu raksti, nu reāli mazā heitera līmenis!?
hehe! Vaivars vēl pakritizē KP, ka nemāk spēlēt pirmo vijoli, bet KP darbs defa, viņa klātbūtne, un divās spēlēs DD, tas jau troļļiem liekas nekas, visi gaida 30+ punktus.
Protams, viņš jums ir tīkams, jo esat no čīkstētāju gala, ka izlase met tikai 3pt, eč mums nekritīs, Bagijs slikti strādā.
Mums mazliet vairāk jāizbauda, kā spēlē izlase, nevis jāmeklē zemūdens akmeņi. Kad uzvaram Leišus, tad Leishi švaki spēlēja, vai nav formā, bet, kad viņi grāva Franciju pirms pāris dienām, tad viņi bija formā? Mēs neļāvām viņiem neko darīt, piespiedām spēlēt ar mazo sastāvu+ fanu atbalsts.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 16:18, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tie maciusi tak ir galvaa sisti. Kapec lai kads kkur prom no rīgas vispar apmetatu ar akmeņiem lit fanu autobusu. Kaa lai kads vispar zin ka tas ir lit fanu autobuss? Nedomaju ka viņi brauc ar uzrakstu lietuvas fani. Gan jau pashi kadaa statjikā uzvedaas bravurigi un atrava no vietejiem kas nemaz nešķiro, kas tie ir un ar ko tiem sakars
Tiešām. It kā kādam nebūtu, ko citu darīt, kā pusnaktī uz robežas gaidīt lt fanu autobusu, lai to apmētātu ar akmeņiem.

  +7 [+] [-]

, 2017-08-24 16:43, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Ļoti sakarīgs pasākums bija, ar baudu noskatījos, kaut arī pašu sākumu neredzēju, trešdienas vakarā TV. Vaivars ir PERSONĪBA atšķirībā no vairuma viņa te aplicēju, arī basketbola virtuvē orientējas pieklājīgi. Ak, nepatīk viņa skarbā valoda? Nu, tā jau ir katra personīgā problēma, vismaz mani tas netraucēja. Cilvēkam DZĪVA valoda, viņš nav liekulīgs, kā vairums līdzcilvēku, un mani tas fascinē. Un Vaivara skarbie spriedumi pret Cipas sterilajām aksiomām bija kā labs šašliks pret jēlu gaļu.
ko tu tur muldi? Varbūt savā sfērā viņš kaut ko saprot, bet ne basketbolā, no katra cilvēka teiktā var izvilkt kādu patiesību, tas nebūt nenozīmē ka viņš kaut ko saprot. Par skarbu valodu te pat nav runa, var protams pateikt šad tad kaut ko sulīgāk, bet tas tomēr ir raidijums, kur vajadzētu saprast, kad un cik daudz kas ir jāsaka, ja neproti izteikties sakarīgi, runā ar nepaplašinātiem teikumiem un nemoki citus ibio.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 17:39, pirms 7 gadiem
Nezināju, ka neandertālieši arī interesējas par basketbolu!

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 18:09, pirms 7 gadiem
Nu ble, Vaivars tāds eksperts, kā lielākā daļa te SC
Nu izskatās jau bik tāds padēdējis un ne jau no jaba dzīvesveida.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 18:39, pirms 7 gadiem
Vaivaru nav iespējams klausīties, nevajadzēja tādu klaunu aicināt.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-24 21:56, pirms 7 gadiem
Vaivars ir izcils Latvijas mēroga režisors, bet lielākā daļa no SC komentētājiem pat sava dzīvokļa robežās nav izcili. Tad par ko ir stāsts? Peškam noliek laidni! Smieklīgi un nožēlojami vienlaicīgi!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 23:38, pirms 7 gadiem
man nav nekas pret 3pt metieniem, bet es esmu ļoti pret 3ptu metieniem kuri seko 8-9 garām aizmestiem truļiem.

ja nespēj spēles laikā izjust kad 3pt metiens neiet ka vajag iet apakšā, sisties, kapāt un grauzt bet turpina pļūtīt 3pt metienus tas tracina.

otrs par 3pt - lv izlasēm ir tendence kad pievelk klāt no palieliem mīnusiem (pie kam pievelk klāt ar kapiņu aizsardzībā un labiem caurgājieniem/saspēli 2pt metieniem) tad pēkšņi sāk pļūtīt garām 3pt, es saprotu ka savas smadzenes pavājas un nevelk bet tāpēc treneris ir un arī saprotu ka negribas līst zem groza un dabūt ribās bet vieglāk ir klapēt no ārienes bet ja neiet 3pt metieni (2 no 12 vai tml) tad turpināt mest truļus ir NECIEŅA pret skatītājiem un faniem. tas ir tāpat kā turpināt mazgāt auto ar netīŗu lupatu - rezultāta nav un pretīgi skatīties.

     [+] [-]

, 2017-08-25 00:44, pirms 7 gadiem
Nezinu ko Jūs te apdir*at Regnāru, interesants tips, ar savdabīgu, plātīzeriem izteiktu izteiksmes formu.
Neiedziļināšos detaļās, bet šo un to par basketu viņš rubī, cits jautājums- vai spēj uztvert un saprast viņa sacīto, pēc komentāriem spriežot, liela daļa vispār neiebrauc Regnāra tekstā.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-25 07:26, pirms 7 gadiem
Pandora rakstīja: Vaivars ir izcils Latvijas mēroga režisors, bet lielākā daļa no SC komentētājiem pat sava dzīvokļa robežās nav izcili. Tad par ko ir stāsts? Peškam noliek laidni! Smieklīgi un nožēlojami vienlaicīgi!
Tavs "izcilais režisors"nevar divus vārdus pateikt, pa vidu neieliekot kādu lamu vārdu, pārsvarā no slāvu leksikas! Nožēlojami ir atbalstīt šādu "kūltūru"

  -2 [+] [-]

, 2017-08-25 08:05, pirms 7 gadiem
Piekrītu Regnāram, mēs varam katru kas nedomā kā vairākums uzskatīt pa dīvaini, bet nosauciet kaut dažas lietas kur viņam nebija taisnība!

  -2 [+] [-]

, 2017-08-25 08:46, pirms 7 gadiem
Snukera fanam no bērnudārza grupiņas 1vo6m1t5! Varbūt nav pareizi man kā pieaugušam aizrādīt tev - tīnim, būšu vēl pārkāpis bērnu tiesības. Un tomēr. Kā basketbolā sabijis cilvēks kopš tā laika, kad tavi vecāki vēl, iespējams, tikai pamatskolā gāja, atļaušos pastāvēt uz savu taisnību i par Regnāru Vaivadu, i par Cipu. Un neba tev būs aizrādīt par rakstīšanu cilvēkam, kurš ar to maizīti pelna varbūt ilgāk par tavu klātesamību šajā Dieva pasaulītē! Nu, kaut kā tā man sanāca. Nekā personīga, protams, taču mēra sajūtai jābūt.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-25 09:59, pirms 7 gadiem
Pēc pārbaudes spēlēm skaidri redzams, ka pietrūkst viena laba centra. Tas noteikti varēja būt Kaspars Bērziņš. Žēl, ka LBF tomēr valda ambīcijas un šo iemeslu dēļ Bērzu nemaz pat nepaaicināja atrādīties, tāpat kā Freimani. Tā nenotiek citu valstu izlasēs, kur tiek aicināti ātrādīties potenciāli visi labākie. Bet šis lūk ir Bagija koncepts un viņš neredz viņiem vietu pat trenniņprocesos. Tāda lūk ir Bagija komandas vīzija. Jau no pirmās pārbaudes spēles redzams, ka Gromovs pagaidām vispār nevelk, bet Meiers vēl kaut kā, bet ātri krāj piezīmes pret normāla līmeņa komandas centra spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2017-08-25 10:29, pirms 7 gadiem
Čempionāts visu saliks pa vietām- tas būs arī Bagija, ja tā var teikt, diplomdarbs!
Var gadīties, ka nospēlēs diezgan labi, bet atkal kārtējo reizi izgāzīs kādu svarīgu maču, vai izlaidīs uzvaru spēles galotnē.
Un bieži tādās kritiskās situācijā taisni pietrūkst kāds pieredzējis spēlētājs.

     [+] [-]

, 2017-08-25 12:15, pirms 7 gadiem
kimi rakstīja: Mans ieteikums studijas vadītājam-ja redzi,ka uzaicināts apsities pamuļķis,neļauj viņam tik ilgi runāt.Pārtrauc labākajās VV un Pučes tradīcijās
jaa un Puce var domat negudro parak ?

  -1 [+] [-]

, 2017-08-25 15:56, pirms 7 gadiem
Visi te cepās, ka Vaivars pamuļķis utml, bet es viņa teiktajā dzirdēju daudz ko, ko pats iepriekš biju iedomājies. Galvenais jau tas, ka vai tādas pārbaudes spēles, teiksim, pret rumāņiem ir priekš tam domātas, lai kāds pārdriblētu pāri laukumam un uzbrukuma 5. sekundē puļītu trojku. Viņš jau neteica, ka nedrīkst mest vispār, bet to, ka vajadzēja vairāk izmēģināt kādas kombinācijas tuvāk grozam, ko čempī nebūs laika eksperimentēt. Beigās pret čehiem sanāca tā, ka visi tikai uz nebēdu izmētājās truļus un priecājas, ka +34. Par pārbaudes spēļu čempioniem tā var kļūt, bet kad trīņi nelidos, tad čempī būs uz dibena.

     [+] [-]

, 2017-08-25 16:42, pirms 7 gadiem
Par Vētru un Miglinieku piekrītu. Šajā video (21:25 min)https://www.youtube. com/watch?v=TNQn3RbgyKU Lietuvas treneris komentē spēli Olimpiādē. Viņš esot bijis ļoti izbrīnīts (īpaši par Vētru), ka viņi spēlē par šo izlasi nevis par Latviju. Par Miglinieku neesot ko brīnīties, jo viņš pats no VEF bija aizskrējis uz CSKA. Pirms spēles par bronzu Miglinieks leišiem kaut ko aizvainojošu pateica, žēl ka treneris neizstāsta ko... tikai pateica, ka Miglinieks, kaut ko teicis par ''starptautiskajām attiecībām'', kas vēl vairāk deva motivāciju Lietuvai uzvarēt
Robis rakstīja: klausoties vaivarā likās, ka lasu sportacentra komentārus 1) izlese met tikai truļus un tā neuzvarēt 2) Bagijs nekam neder.
Tiesa beigās jau gan muļķības sarunāja par Miglinieku un Vētru - spēlēt pēc tik daudziem gadiem zem Latvijas karoga vai uzspēlēt Olimpiādē, ar patriotiskām jūtām apveltītam cilvēkam nebūtu daudz jādoma. Tiesa piekrītu, nosodīt nevajag, bet iesaistīt kādās latvijas izlases aktivitātēs noteikti nav pelnijuši

     [+] [-]

, 2017-08-25 19:08, pirms 7 gadiem
Ja negribam but vienkārši širmoviki, kas uz to dienu notikumiem skatās no šodienas skatu punkta, tad Vaivaram par Vētru un Miglinieku tomēr taisnība. Jo neviens toreiz nebija vinu vietā!

     [+] [-]

, 2017-08-25 19:31, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Ja negribam but vienkārši širmoviki, kas uz to dienu notikumiem skatās no šodienas skatu punkta, tad Vaivaram par Vētru un Miglinieku tomēr taisnība. Jo neviens toreiz nebija vinu vietā!
Šādus cilvēkus sauc par kolabricionistiem, atšķirībā no Artūra Irbes, kurš uzreiz pateica, par kuru valsti viņš vairs negrib spēlēt! Tie, kas negrib būt "širmoviki" arī balso par Ušakovu un viņiem līdzīgiem, un par krievu valodas "tiesībām" Latvijā!

     [+] [-]

, 2017-08-25 19:58, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Snukera fanam no bērnudārza grupiņas 1vo6m1t5! Varbūt nav pareizi man kā pieaugušam aizrādīt tev - tīnim, būšu vēl pārkāpis bērnu tiesības. Un tomēr. Kā basketbolā sabijis cilvēks kopš tā laika, kad tavi vecāki vēl, iespējams, tikai pamatskolā gāja, atļaušos pastāvēt uz savu taisnību i par Regnāru Vaivadu, i par Cipu. Un neba tev būs aizrādīt par rakstīšanu cilvēkam, kurš ar to maizīti pelna varbūt ilgāk par tavu klātesamību šajā Dieva pasaulītē! Nu, kaut kā tā man sanāca. Nekā personīga, protams, taču mēra sajūtai jābūt.
Var būt, ka nav gan, jo viss tavā pieņēmumiem bagātajā komentā par mani un maniem vecākiem ir pilnīgi aplams. Un lūdzu nesmīdini tautu, basketbolā sabijušais cilvēk, te visi ir tādi. Par muldēšanu atvaino, pārāk asi noreāģēju, katram ir tiesības uz savu viedokli.

P.s.
Kasparam Ciprusam visu cieņu, nevienu sliktu vārdu neesmu teicis.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-25 20:38, pirms 7 gadiem
Vaivars tak tipisks bāra līdzjutējs, atraduši analītiķi
Latviešiem tipiskais mazohisms, uzvar Lietuvu, uzvar graujoši rumāņus un čehus... tāpat nav labi. Dabūs medaļas čempī, diezvai būs labi, jo visiem nav līderu un vispār mēs haļafšiki. Stulbums!
Tak kādreiz jābūt lepniem par Latvijas komandu.

     [+] [-]

, 2017-08-26 11:55, pirms 7 gadiem
Apdi...sās, Siliņ, ir tāds vārds, bet tas iederās cenzēto (rupjo utt) vārdu buķetē...

     [+] [-]

, 2017-08-26 14:28, pirms 7 gadiem
elviss56 rakstīja: Pēc pārbaudes spēlēm skaidri redzams, ka pietrūkst viena laba centra. Tas noteikti varēja būt Kaspars Bērziņš. Žēl, ka LBF tomēr valda ambīcijas un šo iemeslu dēļ Bērzu nemaz pat nepaaicināja atrādīties, tāpat kā Freimani. Tā nenotiek citu valstu izlasēs, kur tiek aicināti ātrādīties potenciāli visi labākie. Bet šis lūk ir Bagija koncepts un viņš neredz viņiem vietu pat trenniņprocesos. Tāda lūk ir Bagija komandas vīzija. Jau no pirmās pārbaudes spēles redzams, ka Gromovs pagaidām vispār nevelk, bet Meiers vēl kaut kā, bet ātri krāj piezīmes pret normāla līmeņa komandas centra spēlētājiem.
Neraksti muļķības, visu valstu izlasēs laiku pa laikam notiek pilnīgi tas pats, spēlētājus par uzvedību, attieksmi un konfliktu izraisīšanu bieži nepaņem vai atskaita pat neskatoties uz viņu sportisko sniegumu, tikai lai saglabātu komandas pašcieņu, reputāciju un mikroklimatu. Ārpus komandas palicis tikai viens spēlētājs, kurš tur tiešām būtu nepieciešams, tas ir Anžejs, cienu viņa izvēli un respektēju arī Bagatska kandidātu atlases principus, ir savākti visi pieejamie labākie un tas ir apsveicami.

     [+] [-]

, 2017-08-28 18:51, pirms 7 gadiem
Neaiciniet Vaivaru, nu nav viņš basketa eksperts