Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2551, Did:0, useCase: 3

Video: Galvanovskis: "VEF jātrāpa ar leģionāriem"

Kristaps Driķis
Latviešu basketbola speciālists Agris Galvanovskis, kurš vada "Mykolaiv" vienību Ukrainā, "Aiz sānu līnijas" (saruna ierakstīta jūlijā) atzīst, ka nav konkrētas skaidrības par jauno sezonu Ukrainas čempionātā, kā arī atklāj, kā risinājušās sarunas ar Rīgas VEF vadību.
Vērtējums: +3

  +3 [+] [-]

, 2014-08-18 13:30, pirms 10 gadiem
hmm intervija laikam ņemta pirms kāda laika..Droši vien pirms Timmas,Šķēles,Zaķa un Mejera pievienošanās.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-18 13:31, pirms 10 gadiem
manuprāt, ļoti gudrs treneris !

  -3 [+] [-]

, 2014-08-18 13:38, pirms 10 gadiem
Galīgi negribas piekrist Agrim...
Sastāvs atrs, atlētisks, domāju rādīs skaistu basketbolu.
Ar šādu attieksmi nekāda brīnuma, ka Agrim pateica nē...
PG - Dillard, SG - Strēlnieks, SF - Timma, PF - A. Bērziņš, C - Falls , uz maiņu Bonis, Šķele, Jakoo, Mejeris, Zaķis, Pasečņiks, Pļavnieks

  +6 [+] [-]

, 2014-08-18 14:15, pirms 10 gadiem
Es nezinu, varbūt tikai man tā liekas, bet, ja saruna ir ierakstīta jūlijā, tad arī publicēt vajadzētu JŪLIJĀ, nevis pēc mēneša, kad situācija jau ir mainījusies.

     [+] [-]

, 2014-08-18 14:27, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Galīgi negribas piekrist Agrim...
Sastāvs atrs, atlētisks, domāju rādīs skaistu basketbolu.
Ar šādu attieksmi nekāda brīnuma, ka Agrim pateica nē...
PG - Dillard, SG - Strēlnieks, SF - Timma, PF - A. Bērziņš, C - Falls , uz maiņu Bonis, Šķele, Jakoo, Mejeris, Zaķis, Pasečņiks, Pļavnieks
Ar šo sastāvu ir jāspēlē pilni 4 apļi LBL un jāizvēlas Eirokausi vai VTB. Gluži tāpat kā vairākām citām LBL komandām paildus turnīrs būs BBL. Ar nespēlēšanu savā nacionālajā čempionātā VEFs pieļauj 2 būtiskas kļūdas. Viena ir tā, par ko runāja Galvanovskis, un baidos, ka viņam izrādīsies pilnīga taisnība. Bet otra ir tā, ka tādā veidā viena no Latvijas vadošajām komandām parāda totālu necieņu pret nacionālo čempionātu un līdz ar to arī līdzjutējiem, kas dzīvo līdzi šim turnīram. Attieksme rada attieksmi. Pēc tam nevajag čīkstēt, ka tribīnēs nav skatītāju, ka ir tik daudz negatīvu emociju un komentāru pat no paša VEF faniem.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-18 14:34, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Galīgi negribas piekrist Agrim...
Sastāvs atrs, atlētisks, domāju rādīs skaistu basketbolu.
Ar šādu attieksmi nekāda brīnuma, ka Agrim pateica nē...
PG - Dillard, SG - Strēlnieks, SF - Timma, PF - A. Bērziņš, C - Falls , uz maiņu Bonis, Šķele, Jakoo, Mejeris, Zaķis, Pasečņiks, Pļavnieks
nekas labs tur nav sagaidams. Ja izvilks 5 uzvaras VTB, tad jau bus labi. Neredzu nevienu stabilu lideri saja komanda. Dillardam bus jarada brinumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-18 15:14, pirms 10 gadiem
Tak nav jau pat kur īsti to sastāvu saspēlēt tiem Eirokausiem. Atkal jaunie bez spēļu prakses pa taisno ar galvu sienā metīsies cīņā pret spēcīgām, pieredzējušām Eiropas komandām. Viss tieši tā kā Galvanovskis pateica. Neņemos spriest par leģionāriem, bet no šī sastāva, ja nu vienīgi Timma patiešām varētu būt pāraudzis LBL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Sir.Paul
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-18 15:32, pirms 10 gadiem
Ne par to ir stāsts. Lai cik talantīgi būtu Šķēle, Jakovičs, abi Bērziņi Pasečņiks, Pļavnieks, visiem viņiem ir vajadzīga pieredze, turklāt pieredze spēlējot pret dažāda līmeņa komandām. Jau iepriekšējā sezona pierādīja, ka bez pietiekamas spēļu prakses, saņemot zaudējumu pēc zaudējuma, jauno progress ir minimāls. Rezultātā - izgāzti visi iespējamie turnīri, ieskaitot LBL finālu. Kāpēc jāatkārto tā pati kļūda? Vai Lauris Blaus, piemēram, Pasečņikam nebūtu cienījams pretinieks. Domāju, un kā vēl būtu. Ko bez spēļu prakses var izdarīt pret Lončaru, Sašu Kaunu un citiem grandiem, ļoti labi jau redzējām.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-18 15:35, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Lielākā daļa komentētāju te ir totāli klauni. Timma vienīgais pāraudzis LBL līmeni? Šķēle viduvēja LBL kluba spēlētājs? Jūs laikam izlases spēles neesat skatījušies. Šķēle jau šobrīd var spēlēt svarīgu lomu Eirokausā, ne ar ko nav sliktāks par Janičenoku, kurš tiek uzskatīts par baigo veci. VEF šogad būs ļoti spēcīgs, simpātisks sastāvs un uzvaras neizpaliks.
Paskaties kādas komandas pārstāv Latvijas izlases pretinieku komandu spēlētāji un tad raksti.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-18 15:38, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Uzskati sevi par labāku speciālistu kā Galvanovskis?
Varbūt nākamsezon būsi NBA treneris???
Škēle spēs pārlekt no pusprofesionālās Jūrmalas uz Eirokausu???
Izlasē viņš ir patāls rezervists, turklāt pretinieki ir vājāki kā būs Eirokausā un VTB!!!
Mazliet vajag padomāt. Šeit Galvanovskis runā par sastāvu, kas bija pirms Timmas, Šķēles, Meijera. Par Šķēli, kāda starpība, kur viņš spēlēja iepriekšējā gadā, skaidrs, ka viņš LBL play offos ģērba ārā VEF ar visiem super pieredzējušajiem leģionāriem. Tās ir muļķības. Pieredze ir pārvērtēta, galvenais ir galva, cik spēlētājs pats pārliecināts par saviem spēkiem. Šķēlem ar to problēmas nav. Izlasē viņam Bagijs pirmajās 2 spēlēs deva lomu kā 7.-8. spēlētājam, katru reizi, kad iesaistās spēlē viņš no sastāvā ārā nekrīt un ir viens no labākajiem. Ar Pasečņiku, Pļavnieku neviens pret Kaunu, Lončaru, Krstiču nespēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-18 15:41, pirms 10 gadiem
Par Latvijas izlasi. Ļoti labi, ka ir izlasei šāds kvalifikācijas turnīrs, kur varam sevi apliecināt pret Zviedriju, Slovākiju un Rumāniju. Tieši tāpat VEFam noteikti būtu pret ko pacīnīties LBL. Redzētu, kādi būtu iespaidi par mūsu jaunajiem spēlētājiem, ja pretiniekos būtu teiksim Spānija, Francija nu un kaut vai Grieķija. Tik pat kā VEFam pretiniekos CSKA, Himki un nu kaut vai Strasbourg.

     [+] [-]

, 2014-08-18 15:43, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Lielākā daļa komentētāju te ir totāli klauni. Timma vienīgais pāraudzis LBL līmeni? Šķēle viduvēja LBL kluba spēlētājs? Jūs laikam izlases spēles neesat skatījušies. Šķēle jau šobrīd var spēlēt svarīgu lomu Eirokausā, ne ar ko nav sliktāks par Janičenoku, kurš tiek uzskatīts par baigo veci. VEF šogad būs ļoti spēcīgs, simpātisks sastāvs un uzvaras neizpaliks.
Nēsi bišķī ar galvu saspiedies,gudrinieks

     [+] [-]

, 2014-08-18 15:45, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Ar Pasečņiku, Pļavnieku neviens pret Kaunu, Lončaru, Krstiču nespēlēs.
Tikai jautājums jau ir tāds, kur un pret ko tad beidzot viņi spēlēs? Vai ULEB kausā, kur katra spēle kā fināls? Tieši LBL arī ir tā vieta, kur šiem jaunajiem spēlētājiem sevi apliecināt, iegūt spēļu pieredzi un pārliecību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-18 15:48, pirms 10 gadiem
larondons rakstīja: Tikai jautājums jau ir tāds, kur un pret ko tad beidzot viņi spēlēs? Vai ULEB kausā, kur katra spēle kā fināls? Tieši LBL arī ir tā vieta, kur šiem jaunajiem spēlētājiem sevi apliecināt, iegūt spēļu pieredzi un pārliecību.
Šī jau ir cita saruna pavisam. Protams, ka viņiem būtu jāspēlē, tāpēc domāju, ka LBL bija jāiet cauri vismaz 2 apļi. Bet par -30, -40 ULEB un VTB es tikai pasmejos. Gribēšu redzēt, kur šitie gudrinieki būs, kad sezona ies vaļā un VEF kā līdzīgs ar līdzīgu spēlēs ar lielāko daļu komandu. Par CSKA, Khimkiem nerunāsim, liela daļa eiropas grandu tur zaudē ar -20. Bet ar krievu vidusmēra komandām varam spēlēt kā līdzīgs ar līdzīgu, tas pats attiecas uz ULEB.

     [+] [-]

, 2014-08-18 15:50, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Vai pat Krievija, kam mēs bez ierunām zaudējām pārbaudes spēlē, bet tagad krievi netiek uz finālturnīru
Latvijai vienkārši nereāli nospīdēja ar grupu.
Tu laikam nezini kas ir pārbaudes spēles un kam tās ir paredzētas. Esmu par 99% drošs, ka Pasečņiks nebūs otrais centrs, bet gan Zaķis.

Te ir pilnīgi skaidrs, kad notikusi intervija, ja viņš runā par Pasečņiku, Pļavnieku kā svarīgiem spēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-18 15:52, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Šī jau ir cita saruna pavisam. Protams, ka viņiem būtu jāspēlē, tāpēc domāju, ka LBL bija jāiet cauri vismaz 2 apļi.
Tieši par to arī ir runa... un tieši par to jau arī Galvanosvskis izteicās...!

  -1 [+] [-]

, 2014-08-18 15:54, pirms 10 gadiem
larondons rakstīja: Tieši par to arī ir runa... un tieši par to jau arī Galvanosvskis izteicās...!
Nezinu gan, izklausījās, ka viņš uzskata, ka pašreizējam VEF sastāvām nav nekādu iespēju ne VTB, ne ULEB. Ja runā tikai par jaunajiem tad piekrītu, nav viņiem tur vieta. Bet nolikt visu klubu tas manuprāt nav objektīvi. Šķiet lielākā daļa komentētāju jau arī šeit neuztraucas par to ka jaunajiem nav kur spēlēt, bet par to, ka VEF vienkārši nav izredzes pret nevienu pretinieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-18 16:02, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Varu derēt, ka mazākais VEF zaudējums Eirokausā būs -25
Lol, davai saderam! Es esmu gatavs likt kaut vai māju uz to, ka VEF mazākais zaudējums nebūs -25. Reāli tas ko tu saki ir, visi būs zāģi + neviens mazāks kā -25. smieklīgi vienkārši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-18 16:11, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Varam derēt......
Ja ņemam pag. gada grupu par paraugu, tad
teikšu tā - uzvaru noteikti nebūs, mazākais zaudējums savā laukumā pret Kalev ar - 13
Pag, pag, tu tikko teici mazākais būšot -25? Tagad jau -13... Tad cik īsti tur būs? Runājot par ŠO sezonu nevis kaut kādu pagājušo.

     [+] [-]

, 2014-08-18 16:12, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kā tu iedomājies, ko VEF bērnudārzs varētu vinnēt, ja būtu pag. gada grupa?
Šis 'bērnudārzs' bez variantiem uzvarētu pagājušā gada VEF modeli tā ka nesaprotu ko tu te gribi pateikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-18 16:17, pirms 10 gadiem
Labi pietiks pļāpāt, tu acīmredzot tikai muldēt proti, kad piedāvāju atbildēt par saviem vārdiem ar to tavu -25 tad uzreiz sākās redzēs kāda grupa un vel nez ko. Es par 110% varu apgalvot ka nebūs visi zaudējumi pat, kur nu vel -25 minimums. Gribēšu tevi komentu sadaļā 'redzēt' arī tad kad būsi aplauzies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-18 16:44, pirms 10 gadiem
Laba intervija, tikai žēl, ka 2 nedēļu veca, tagad jau nederīga.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-18 17:39, pirms 10 gadiem
Sir.Paul - vai tik neesi SportExpert? Kaut kā uzstājīgi uzbāzies ar savu viedokli. Piekrītu A.Galvanovskim par VEF 100% - šosezon bija jāspēlē zemāka līmeņa turnīros un LBL pēc iespējas vairāk spēļu. Par to, ka komandas sastāvs ir simpātisks - nav šaubu, jo daudz letiņu, pie tam vairāki vēl nav nospēlējuši ne tuvu savu spēju robežām, tāpēc potenciāls ir.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-18 17:48, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Sir.Paul - vai tik neesi SportExpert? Kaut kā uzstājīgi uzbāzies ar savu viedokli. Piekrītu A.Galvanovskim par VEF 100% - šosezon bija jāspēlē zemāka līmeņa turnīros un LBL pēc iespējas vairāk spēļu. Par to, ka komandas sastāvs ir simpātisks - nav šaubu, jo daudz letiņu, pie tam vairāki vēl nav nospēlējuši ne tuvu savu spēju robežām, tāpēc potenciāls ir.
SportExpert ir trollis, kurš neko vairak par VEF neredz. Man ir savs viedoklis, neredzu kāpēc tas būtu jāmaina pāris idiotu dēļ. Tāpat kā tu un citi var palikt pie sava viedokļa, es palikšu pie sava.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-18 18:06, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Un jāatsakas no Eirokausa
Izskatās, ka tu esi atteicies no smadzenēm un izglītības...

  -1 [+] [-]

, 2014-08-18 20:12, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Šis 'bērnudārzs' bez variantiem uzvarētu pagājušā gada VEF modeli tā ka nesaprotu ko tu te gribi pateikt.
Tiešām? Es nenoliegšu - man patīk šī gada modelis, bet vājuma smaku jau jūt pa gabalu..
Vispār Tavs viedoklis ir misenē metams un par to pārliecināsies visai ātri sezonas laikā. Šķēle ir Janičenoka līmenī? okok.. Jāpiekrīt citiem komentētājiem - nav, kas gūst punktus. Iepriekšējā modelī vismaz bija Nikss, Janičenoks, Robinsons, Kuksiks un sezonas laikā vēl visādi, kas izšauj.
Visstabilākais man VEFa modelī liekas Timma - ja neies spēle, tad vismaz būs līmenī defā. Nu cerams, ka tas Dilards kaut ko spēs izdarīt, savādāk varētu būt traki...

Jā, un protams, ka pagājušās sezonas modelis šo modeli uzvarētu ar +20. Šim modelim būtu pagrūti Jēkabpili vinēt.

     [+] [-]

, 2014-08-18 21:14, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Tiešām? Es nenoliegšu - man patīk šī gada modelis, bet vājuma smaku jau jūt pa gabalu..
Vispār Tavs viedoklis ir misenē metams un par to pārliecināsies visai ātri sezonas laikā. Šķēle ir Janičenoka līmenī? okok.. Jāpiekrīt citiem komentētājiem - nav, kas gūst punktus. Iepriekšējā modelī vismaz bija Nikss, Janičenoks, Robinsons, Kuksiks un sezonas laikā vēl visādi, kas izšauj.
Visstabilākais man VEFa modelī liekas Timma - ja neies spēle, tad vismaz būs līmenī defā. Nu cerams, ka tas Dilards kaut ko spēs izdarīt, savādāk varētu būt traki...

Jā, un protams, ka pagājušās sezonas modelis šo modeli uzvarētu ar +20. Šim modelim būtu pagrūti Jēkabpili vinēt.
Gribēšu arī tevi redzēt tepat komentu sadaļā, kad VEF ar šo modeli spēlēs tieši tik labi, kā es paredzēju. Neticami cik daudz heiteru ir sportacentrā

  +3 [+] [-]

, 2014-08-18 21:36, pirms 10 gadiem
Nu nav jau gluži heiteri. Es, piemēram, priecāšos par katru VEF uzvaru, izņemot to vienu vienīgo spēli pret BK Jēkabpils. Bet man ir skumji, ka nacionālā čempionāta vietā tiek izdarīta izvēle par labu VTB. Vienkārši sen jau ir pienācis laiks mums sākt cienīt beidzot pašiem sevi un savu nacionālo čempionātu. Tajā VTB pat vēl īsti nav zināms ne dalībnieku skaits, ne izspēles kārtība. Varbūt būs 16 komandas un 2 apļu turnīrs, bet varbūt arī nebūs. Nu un pat, ja būs, vai tā nebūs VEFam dzīve lidmašīnā. Nu un kas ar to VTB būs nākamgad???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-18 22:51, pirms 10 gadiem
Beidzot kaut cik sakarīgs viedoklis

  -1 [+] [-]

, 2014-08-19 00:42, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Gribēšu arī tevi redzēt tepat komentu sadaļā, kad VEF ar šo modeli spēlēs tieši tik labi, kā es paredzēju. Neticami cik daudz heiteru ir sportacentrā
Neesmu nekāds heiteris. Vienkārši nesaprotu jēgu dzīvot ilūzijās. Nu nebūs tās tavas gaidītās uzvaras un cienījamā snieguma Eirokausā ar šādu sastāvu. Nesaku, ka būs baigās sagrāves visos mačos, bet vienkārši uzvarēt kādu normāla līmeņa Eiropas komandu būs ļoooti grūti.

Es tiešām ceru uz super labu SG papildinājumu, lai kaut kas manā viedoklī mainītos.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-19 01:31, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Neesmu nekāds heiteris. Vienkārši nesaprotu jēgu dzīvot ilūzijās. Nu nebūs tās tavas gaidītās uzvaras un cienījamā snieguma Eirokausā ar šādu sastāvu. Nesaku, ka būs baigās sagrāves visos mačos, bet vienkārši uzvarēt kādu normāla līmeņa Eiropas komandu būs ļoooti grūti.

Es tiešām ceru uz super labu SG papildinājumu, lai kaut kas manā viedoklī mainītos.
Nedzīvoju ilūzijās. Acīmredzot mums ir ļoti atšķirīgi viedokļi par VEF piesaistīto spēlētāju varējumu. Tad jau redzēsim, kuram būs taisnība.

  +3 [+] [-]

, 2014-08-19 01:34, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Neesmu nekāds heiteris. Vienkārši nesaprotu jēgu dzīvot ilūzijās. Nu nebūs tās tavas gaidītās uzvaras un cienījamā snieguma Eirokausā ar šādu sastāvu. Nesaku, ka būs baigās sagrāves visos mačos, bet vienkārši uzvarēt kādu normāla līmeņa Eiropas komandu būs ļoooti grūti.

Es tiešām ceru uz super labu SG papildinājumu, lai kaut kas manā viedoklī mainītos.
Priekš kam tos nēģerus? Jāiemācas beidzot ir novērtēt savējos! Piem Boni gribēja Barča, Mejeris ACB spēlēja, Timma, Zaķis, Bērziņš, Strēlnieks bija BKV līderi, kas reāli ir EK komanda, un Šķēle domāju arī būs monstrs. Tomēr nospēlējot par 9min mazāk nekā Strēlnieks, savāca tikai par 1 rp mazāk, proti 6:5, un neaizmirsīsim, ka Jakoo bija sudraba U20 turnīra rezultatīvais spēlētājs pāris gadus atpakaļ, būs spēles laiks - būs punkti! Šis komandas modelis, ja ne šogad, tad tuvākajos pāris gados var sasniegt ļoti daudz.

     [+] [-]

, 2014-08-19 02:34, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Priekš kam tos nēģerus? Jāiemācas beidzot ir novērtēt savējos! Piem Boni gribēja Barča, Mejeris ACB spēlēja, Timma, Zaķis, Bērziņš, Strēlnieks bija BKV līderi, kas reāli ir EK komanda, un Šķēle domāju arī būs monstrs. Tomēr nospēlējot par 9min mazāk nekā Strēlnieks, savāca tikai par 1 rp mazāk, proti 6:5, un neaizmirsīsim, ka Jakoo bija sudraba U20 turnīra rezultatīvais spēlētājs pāris gadus atpakaļ, būs spēles laiks - būs punkti! Šis komandas modelis, ja ne šogad, tad tuvākajos pāris gados var sasniegt ļoti daudz.
Bingo! Gluži manas domas. Nezinu kāpēc, pēkšņi visi nokļūstot VEF par viduvējiem spēlētājiem palikuši?! Skaidrs, ka Eiropā šie džeki ir augstu novērtēti, tad kāpēc lai mēs nevarētu sist tās ULEB komandas, kas pašas grib šos džekus ņemt pie sevis. Cilvēki neskatās basketbolu manuprāt, bet uz vārdiem, kas rakstīti uz krekla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-19 14:08, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: BKV EK komanda? Nebrauc auzās, jo diemžēl viņi pat tagad sastāva ziņā ir daudz sliktāka pozīcijā nekā pērn
Ventspils šogad spēlēs EK, tākā tā ir EK komanda. Kas tur nesaprotams?