Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2551, Did:0, useCase: 3

Video: Galvanovskis: "VEF jātrāpa ar leģionāriem"

Kristaps Driķis
Latviešu basketbola speciālists Agris Galvanovskis, kurš vada "Mykolaiv" vienību Ukrainā, "Aiz sānu līnijas" (saruna ierakstīta jūlijā) atzīst, ka nav konkrētas skaidrības par jauno sezonu Ukrainas čempionātā, kā arī atklāj, kā risinājušās sarunas ar Rīgas VEF vadību.
Vērtējums: +3

  -1 [+] [-]

, 2014-08-18 16:17, pirms 10 gadiem
Labi pietiks pļāpāt, tu acīmredzot tikai muldēt proti, kad piedāvāju atbildēt par saviem vārdiem ar to tavu -25 tad uzreiz sākās redzēs kāda grupa un vel nez ko. Es par 110% varu apgalvot ka nebūs visi zaudējumi pat, kur nu vel -25 minimums. Gribēšu tevi komentu sadaļā 'redzēt' arī tad kad būsi aplauzies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-18 16:44, pirms 10 gadiem
Laba intervija, tikai žēl, ka 2 nedēļu veca, tagad jau nederīga.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-18 17:39, pirms 10 gadiem
Sir.Paul - vai tik neesi SportExpert? Kaut kā uzstājīgi uzbāzies ar savu viedokli. Piekrītu A.Galvanovskim par VEF 100% - šosezon bija jāspēlē zemāka līmeņa turnīros un LBL pēc iespējas vairāk spēļu. Par to, ka komandas sastāvs ir simpātisks - nav šaubu, jo daudz letiņu, pie tam vairāki vēl nav nospēlējuši ne tuvu savu spēju robežām, tāpēc potenciāls ir.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-18 17:48, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Sir.Paul - vai tik neesi SportExpert? Kaut kā uzstājīgi uzbāzies ar savu viedokli. Piekrītu A.Galvanovskim par VEF 100% - šosezon bija jāspēlē zemāka līmeņa turnīros un LBL pēc iespējas vairāk spēļu. Par to, ka komandas sastāvs ir simpātisks - nav šaubu, jo daudz letiņu, pie tam vairāki vēl nav nospēlējuši ne tuvu savu spēju robežām, tāpēc potenciāls ir.
SportExpert ir trollis, kurš neko vairak par VEF neredz. Man ir savs viedoklis, neredzu kāpēc tas būtu jāmaina pāris idiotu dēļ. Tāpat kā tu un citi var palikt pie sava viedokļa, es palikšu pie sava.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-18 18:06, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Un jāatsakas no Eirokausa
Izskatās, ka tu esi atteicies no smadzenēm un izglītības...

  -1 [+] [-]

, 2014-08-18 20:12, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Šis 'bērnudārzs' bez variantiem uzvarētu pagājušā gada VEF modeli tā ka nesaprotu ko tu te gribi pateikt.
Tiešām? Es nenoliegšu - man patīk šī gada modelis, bet vājuma smaku jau jūt pa gabalu..
Vispār Tavs viedoklis ir misenē metams un par to pārliecināsies visai ātri sezonas laikā. Šķēle ir Janičenoka līmenī? okok.. Jāpiekrīt citiem komentētājiem - nav, kas gūst punktus. Iepriekšējā modelī vismaz bija Nikss, Janičenoks, Robinsons, Kuksiks un sezonas laikā vēl visādi, kas izšauj.
Visstabilākais man VEFa modelī liekas Timma - ja neies spēle, tad vismaz būs līmenī defā. Nu cerams, ka tas Dilards kaut ko spēs izdarīt, savādāk varētu būt traki...

Jā, un protams, ka pagājušās sezonas modelis šo modeli uzvarētu ar +20. Šim modelim būtu pagrūti Jēkabpili vinēt.

     [+] [-]

, 2014-08-18 21:14, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Tiešām? Es nenoliegšu - man patīk šī gada modelis, bet vājuma smaku jau jūt pa gabalu..
Vispār Tavs viedoklis ir misenē metams un par to pārliecināsies visai ātri sezonas laikā. Šķēle ir Janičenoka līmenī? okok.. Jāpiekrīt citiem komentētājiem - nav, kas gūst punktus. Iepriekšējā modelī vismaz bija Nikss, Janičenoks, Robinsons, Kuksiks un sezonas laikā vēl visādi, kas izšauj.
Visstabilākais man VEFa modelī liekas Timma - ja neies spēle, tad vismaz būs līmenī defā. Nu cerams, ka tas Dilards kaut ko spēs izdarīt, savādāk varētu būt traki...

Jā, un protams, ka pagājušās sezonas modelis šo modeli uzvarētu ar +20. Šim modelim būtu pagrūti Jēkabpili vinēt.
Gribēšu arī tevi redzēt tepat komentu sadaļā, kad VEF ar šo modeli spēlēs tieši tik labi, kā es paredzēju. Neticami cik daudz heiteru ir sportacentrā

  +3 [+] [-]

, 2014-08-18 21:36, pirms 10 gadiem
Nu nav jau gluži heiteri. Es, piemēram, priecāšos par katru VEF uzvaru, izņemot to vienu vienīgo spēli pret BK Jēkabpils. Bet man ir skumji, ka nacionālā čempionāta vietā tiek izdarīta izvēle par labu VTB. Vienkārši sen jau ir pienācis laiks mums sākt cienīt beidzot pašiem sevi un savu nacionālo čempionātu. Tajā VTB pat vēl īsti nav zināms ne dalībnieku skaits, ne izspēles kārtība. Varbūt būs 16 komandas un 2 apļu turnīrs, bet varbūt arī nebūs. Nu un pat, ja būs, vai tā nebūs VEFam dzīve lidmašīnā. Nu un kas ar to VTB būs nākamgad???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-18 22:51, pirms 10 gadiem
Beidzot kaut cik sakarīgs viedoklis

  -1 [+] [-]

, 2014-08-19 00:42, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Gribēšu arī tevi redzēt tepat komentu sadaļā, kad VEF ar šo modeli spēlēs tieši tik labi, kā es paredzēju. Neticami cik daudz heiteru ir sportacentrā
Neesmu nekāds heiteris. Vienkārši nesaprotu jēgu dzīvot ilūzijās. Nu nebūs tās tavas gaidītās uzvaras un cienījamā snieguma Eirokausā ar šādu sastāvu. Nesaku, ka būs baigās sagrāves visos mačos, bet vienkārši uzvarēt kādu normāla līmeņa Eiropas komandu būs ļoooti grūti.

Es tiešām ceru uz super labu SG papildinājumu, lai kaut kas manā viedoklī mainītos.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-19 01:31, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Neesmu nekāds heiteris. Vienkārši nesaprotu jēgu dzīvot ilūzijās. Nu nebūs tās tavas gaidītās uzvaras un cienījamā snieguma Eirokausā ar šādu sastāvu. Nesaku, ka būs baigās sagrāves visos mačos, bet vienkārši uzvarēt kādu normāla līmeņa Eiropas komandu būs ļoooti grūti.

Es tiešām ceru uz super labu SG papildinājumu, lai kaut kas manā viedoklī mainītos.
Nedzīvoju ilūzijās. Acīmredzot mums ir ļoti atšķirīgi viedokļi par VEF piesaistīto spēlētāju varējumu. Tad jau redzēsim, kuram būs taisnība.

  +3 [+] [-]

, 2014-08-19 01:34, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Neesmu nekāds heiteris. Vienkārši nesaprotu jēgu dzīvot ilūzijās. Nu nebūs tās tavas gaidītās uzvaras un cienījamā snieguma Eirokausā ar šādu sastāvu. Nesaku, ka būs baigās sagrāves visos mačos, bet vienkārši uzvarēt kādu normāla līmeņa Eiropas komandu būs ļoooti grūti.

Es tiešām ceru uz super labu SG papildinājumu, lai kaut kas manā viedoklī mainītos.
Priekš kam tos nēģerus? Jāiemācas beidzot ir novērtēt savējos! Piem Boni gribēja Barča, Mejeris ACB spēlēja, Timma, Zaķis, Bērziņš, Strēlnieks bija BKV līderi, kas reāli ir EK komanda, un Šķēle domāju arī būs monstrs. Tomēr nospēlējot par 9min mazāk nekā Strēlnieks, savāca tikai par 1 rp mazāk, proti 6:5, un neaizmirsīsim, ka Jakoo bija sudraba U20 turnīra rezultatīvais spēlētājs pāris gadus atpakaļ, būs spēles laiks - būs punkti! Šis komandas modelis, ja ne šogad, tad tuvākajos pāris gados var sasniegt ļoti daudz.

     [+] [-]

, 2014-08-19 02:34, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Priekš kam tos nēģerus? Jāiemācas beidzot ir novērtēt savējos! Piem Boni gribēja Barča, Mejeris ACB spēlēja, Timma, Zaķis, Bērziņš, Strēlnieks bija BKV līderi, kas reāli ir EK komanda, un Šķēle domāju arī būs monstrs. Tomēr nospēlējot par 9min mazāk nekā Strēlnieks, savāca tikai par 1 rp mazāk, proti 6:5, un neaizmirsīsim, ka Jakoo bija sudraba U20 turnīra rezultatīvais spēlētājs pāris gadus atpakaļ, būs spēles laiks - būs punkti! Šis komandas modelis, ja ne šogad, tad tuvākajos pāris gados var sasniegt ļoti daudz.
Bingo! Gluži manas domas. Nezinu kāpēc, pēkšņi visi nokļūstot VEF par viduvējiem spēlētājiem palikuši?! Skaidrs, ka Eiropā šie džeki ir augstu novērtēti, tad kāpēc lai mēs nevarētu sist tās ULEB komandas, kas pašas grib šos džekus ņemt pie sevis. Cilvēki neskatās basketbolu manuprāt, bet uz vārdiem, kas rakstīti uz krekla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-19 14:08, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: BKV EK komanda? Nebrauc auzās, jo diemžēl viņi pat tagad sastāva ziņā ir daudz sliktāka pozīcijā nekā pērn
Ventspils šogad spēlēs EK, tākā tā ir EK komanda. Kas tur nesaprotams?