Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:274, Did:0, useCase: 3

Bendika: "Tika dota priekšroka ekskursijai jaunajām sportistēm"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bendika: "Tika dota priekšroka ekskursijai jaunajām sportistēm"
Baiba Bendika distanču slēpošanas trasē. Foto: imago images/Eibner Europa/Scanpix

Latvijas vadošā biatloniste Baiba Bendika Pekinas olimpiskajās spēlēs cerēja piedalīties arī distanču slēpošanas 30 kilometru garajā masu starta distancē, tomēr pēc Latvijas Slēpošanas federācijas nelabvēlīga lēmuma iecerei pārvilkta trekna svītra. Bendika Facebook izcēlusi lēmuma absurdumu.

Latvijas karogu Pekinas olimpisko spēļu distanču slēpošanas trasēs pārstāvēs Patrīcija Eiduka, Kitija Auziņa, Samanta Krampe un Estere Volfa, bet vīriešu konkurencē – Raimo Vīgants un Indulis Bikše.

"Nav noslēpums, ka man bija plāns olimpiskajās spēlēs startēt arī 30 km masu startā distanču slēpošanā. Lai tur nokļūtu, izpildīju slēpošanas A kvalifikācijas kritērijus, kā arī mūsu pašu Latvijas Slēpošanas federācijas izstrādātos iekšējās atlases kritērijus, kur ieņēmu stabilu otro vietu," situāciju izklāstīja Baiba Bendika.

"Tomēr Latvijas Slēpošanas federācija izlēma izcīnīto kvotu man nepiešķirt. Laikam naivi cerēju, ka sporta federācija lēmumu pieņems pēc sportiskā principa un pašu izstrādātiem atlases kritērijiem!" sašutusi bija Bendika. Viņa norādīja, ka bija gatava startēt ne tikai 30 km distancē, bet arī stafetē.

"Lai vai kā, bet šoreiz tika dota priekšroka aizvest jaunās sportistes, kuras tiešajā cīņā nevar vinnēt Anniju [Sabuli], ekskursijā, un mana cīnīšanās par augstu vietu 30 km masu startā šoreiz Latvijas Slēpošanas federācijai nešķita interesanta!" rakstīja Bendika, piebilstot, ka distanču slēpošanā būs pārstāvēta kā trenere – olimpisko ceļazīmi ieguvusi viņas trenēta Brazīlijas sportiste.

Savs sakāmais par notikušo bija arī Ilmāram Bricim: "Slēpošanas federācijas atbilde bija vienkārša un izsmeļoša: viņiem esot pilnīgi vienalga, ka Baiba 30 km reāli cīnītos par vietu divdesmitniekā! Baibas rezultāts viņiem neko nedodot! Nezinu, bet pilnīgi reāli ir – ka ieliekot Baibu komandā, slēpošanas funkcionāriem būtu kāda vieta mazāk."

Vēršoties ar jautājumiem par šo situāciju Latvijas Slēpošanas federācijā, tās ģenerālsekretārs Agris Raugulis komentēja, ka tas mazliet ir arī attieksmes jautājums.

1 2 3 89 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2022-01-17 17:48, pirms 3 gadiem
tas gan ir nesmuki.
no otras puses būs mācība. nav ko dzīties pakaļ 2 zaķiem.
izčakarējot biatlona prasmes.

  +7 [+] [-]

, 2022-01-17 17:55, pirms 3 gadiem
pilnai laimei vēl biatlona pederācija izcīnīto vienu kvotu atdotu kādai citai, piemēram Sabulei vai nu neizmantotu to vienu kvotu

tad gan būtu konkrēts abloms.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 18:08, pirms 3 gadiem
Iesaku visiem biatlona un slēpošanas faniem palasīt komentārus pie šī Bendikas ieraksta feisbukā. Baigais viņiem tur mikroklimats...

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 18:10, pirms 3 gadiem
Pa kuru laiku un kur (Brazīlijā?) Bendika trenēja Brazīlijas sportisti slēpošanā?

  +5 [+] [-]

, 2022-01-17 18:12, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Iesaku visiem biatlona un slēpošanas faniem palasīt komentārus pie šī Bendikas ieraksta feisbukā. Baigais viņiem tur mikroklimats...
Es neesmu fb. Ja nav grūti, ieliec te pāris viedokļus.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 18:14, pirms 3 gadiem
Pasakiet vēl, ka Olimpiskajās Spēlēs ir nopietns līmenis.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-17 18:19, pirms 3 gadiem
bardaks

  +8 [+] [-]

, 2022-01-17 18:24, pirms 3 gadiem
Negribas, sēžot uz dīvana, tēlot baigo ekspertu...

Te ir Slēpošanas federācijas pirms atlases sākuma publicētais kvalificēšanās nolikums:

https://www.infoski.lv/files/zos_20...

Tur nekādas vietas manevriem nav atstātas, un viss ir skaidri un gaiši uzrakstīts. Es biju pārliecināts, ka ir atstāts kaut kāds subjektīvais faktors, un tāpēc kvotas tiks piešķirtas tieši tām četrām sportistēm, kuras tagad ir nominētas. Par to, ka Sabuli atfutbolēs, pat ja viņa būs TOP 4, nešaubījos. Bet Bendikas gadījums gan raisa jautājums. Un kāda bija punktu tabula vīriem? Tur, kā saprotu, Bikše tomēr bija nedaudz priekšā Slotiņam?

Pats biju par to, lai šīs četras arī dodas uz olimpiādi. Bet te stāsts vairāk ir par to, ka visi iesaistītie, izņemot Eiduku un Vīgantu, tērēja līdzekļus un laiku, skraidīja pa puspasauli, meklējot izdevīgākus mačus, kuros gūt punktus. Tā, pagājušajā nedēļā otrdien Krampe un Volfa bija Polijā Zakopanē, trešdien un ceturtdien, sacenšoties ar eksotēm, Serbijā Zlatiborā, bet sestdien un svētdien jau Madonā. Sabule un arī Slotiņš izlaida biatlona mačus. Un kam tas viss bija vajadzīgs?! OK, varbūt tika gūta unikāla pieredze, bet vai tas bija labākais veids un vai šāda pieredze kaut kad noderēs?

Vajadzēja uzreiz pateikt, ka biatlona pārstāvji netiks pie kvotām neatkarīgi no rezultāta. Un mazāk nesmukumu būtu, ja tas būtu izdarīts jau sezonas sākumā, kad kļuva skaidrs, ka Bendika, Sabule un Slotiņš cīnīsies par ceļazīmēm.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 18:24, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Es neesmu fb. Ja nav grūti, ieliec te pāris viedokļus.
Tur baigi gari sarakstījuši...

Šķiet, ka jebkurš var piekļūt:

https://www.facebook.com/baiba.bend...

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 18:30, pirms 3 gadiem
Basic quota and ranked 21st through 30th 2 20 Andorra
Belarus
Iceland
Kazakhstan
Latvia
Lithuania
Romania
Slovakia
South Korea
Ukraine

2 kvotas- vīriešiem, sievietēm tas būtu!

Vai tad Bendika, Eiduka neizcīnīja pārējās divas kvotas, kas pienākas sievietēm?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 18:35, pirms 3 gadiem
Nē, nu bija jau arī amizants Bendikas paziņojums, ka viņa ir gatava startēt arī stafetē. Ceturtajā posmā... Tāpat kā Rastorgujevs.

Tikai mūsu jaunās Krampe un Volfa nav izpildījušas FIS normatīvus, lai varētu startēt skiatlonā un masu startē, visi pārējie drīkst startēt visās distancēs.

Te ir FIS punkti: https://www.fis-ski.com/DB/v2/quota...

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 18:39, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tur baigi gari sarakstījuši...

Šķiet, ka jebkurš var piekļūt:

https://www.facebook.com/baiba.bendika.1/posts/5001831689854988
Jā, var izlasīt. Man nav konkrēta viedokļa par šo situāciju, neesmu ne vienā, ne otrā pusē.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 18:40, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tas gan ir nesmuki.
no otras puses būs mācība. nav ko dzīties pakaļ 2 zaķiem.
izčakarējot biatlona prasmes.
Nopietni?! Kā slēpošana čakarē biatlona prasmes?

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 18:52, pirms 3 gadiem
Žēl ka mums tādi pajoli pie ruļļiem un tas ir netikai slēpošanā

  +8 [+] [-]

, 2022-01-17 18:58, pirms 3 gadiem
wizzy888 rakstīja: Žēl ka mums tādi pajoli pie ruļļiem un tas ir netikai slēpošanā
Nezinu, cik lielā mērā tas ir saistīts ar "pie ruļļiem esošajiem pajoļiem", bet Latvijas čempionātā sieviešu elites grupā abas dienas bija tikai viena dalībniece - Sabule... Sanāk, ka jebkura slēpot protoša sieviete (samaksājot licences naudu) varēja šogad kļūt par LČ sudraba un bronzas medaļas ieguvēju.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 19:01, pirms 3 gadiem
Cik es saprotu, tad slēpošanas federācija vēlējās Eidukas dalību stafetē. To viņa negribēja. Tā kā nav ko pukstēt.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 19:20, pirms 3 gadiem
Baigi negribu iedziļināties, bet, ja pareizi saprotu, tad paši izstrādā normatīvus un kritērijus, pēc kuriem visi vadās un tad arī paši tos vnk neievēro? Ok, ja tā ir absolūti privātā organizācija, tad vnk ar tādiem pēc tam sadarbību neveido (tas no sportista viedokļa skatoties), bet šī taču saņem finansējumu no valsts? Kā vispār var būt šāda situācija un neviens neko tur nevar darīt?

Visa tā sportu federāciju sistēma ir sapuvis. Ne viņus tur kāds īsti kontrolē, ne viņi kādu īstu atbildību nes par savu darbu. Interesanti, kam tieši ir jānotiek, lai tur kko fundamentāli mainītu..

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 19:33, pirms 3 gadiem
Nav šajā situācijā neviens jauks un pūkains. Visi savā ziņā čakarēja sistēmu un cenšas izrādīt savas reālās un iedomātās ambīcijas. Šeit es vairāk rēķinu sportistu un tiem pietuvināto personu lielo ego.

Mans pieņēmums ir tāds, ka biatlonam šajā brīdī situācija ir drūma. Neviens vecis netika uz olimpiādi un dāmām Bendikai šogad rezultāti arī kā pa kalniem. Bet te pēkšņi Eiduka uzdāvina iespēju vēl trīs sportistēm sacensties slēpošanā. Uzreiz gribētāji sāk stāvēt rindā un, lai slēpotāju pīļu dīķī jautrība būtu lielāka, biatlonisti arī izdomāja, ka var piebiedroties, jo ar pamatdisciplīnu klājās švaki.

Ja runā par Bendikas "ļoti lielo" vēlmi kļūt par slēpotāju, tad mana sazvērastības teorija ir tāda, ka viņai 30 km distance būs glābiņš uzrādīt sakarīgu rezultātu, ja ar biatlona startiem būs gājis švaki. Un teksts nu mani varēja arī stafetē iebāzt pēdējā posmā... Kāpēc Bendika būtu jāliek pēdējā posmā? Vai Eiduku ielikt pēdējā posmā no slēpotāju puses nebūtu labāk, jo viņa, atšķirībā no Bendikas, tomēr ir daudz būtiskāka slēpošanas izlases startiem un panākumiem?

  +3 [+] [-]

, 2022-01-17 19:49, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nezinu, cik lielā mērā tas ir saistīts ar "pie ruļļiem esošajiem pajoļiem", bet Latvijas čempionātā sieviešu elites grupā abas dienas bija tikai viena dalībniece - Sabule... Sanāk, ka jebkura slēpot protoša sieviete (samaksājot licences naudu) varēja šogad kļūt par LČ sudraba un bronzas medaļas ieguvēju.
Biatlonā situācija nav labāka. Tur dāmām par čempionāti bieži var kļūt tik pat viegli. Šogad, gan varbūt tas būs grūtāk, jo biatlonam Latvijas čempionātā nemaz nav pieaugušo grupas līdz ar to arī šādu iespēju izslēdzot.

Bet, ja runā par sistēmu kā tādu, tad slēpošana nav atšķirīga no citiem individuālajiem sporta veidiem. Līdz 18 gadiem, kad sportisti vēl ir sporta skolās, viss notiek. Pēc tam sākas "lielā dzīve". Pārcelšanās uz Rīgu un treniņu iespējas un motivācija strauji samazinās. Večiem vēl ir zināma motivācija vismaz amatieru līmenī pamērīties ar "krāniņiem" tikmēr dāmu ar šādu vēlēšanos parasti ir krietni mazāk.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 19:53, pirms 3 gadiem
Delfi.lv raksta - Kā skaidroja LSF valdes loceklis Jānis Puida, kurš ir atbildīgs par distanču slēpošanu, LSF vēlējās, lai piešķirtās kvotas tiktu izmantotas pilnvērtīgi un distanču slēpotājas startētu pēc iespējas vairāk distancēs. Savukārt Bendika bijusi gatava startēt tikai 30 kilometru distancē un, iespējams, arī stafetē, kas gan neesot pārliecinājis slēpošanas federāciju.

Piekrītu, ka ir jāstartē visās disciplīnās, kurās ir izpildīti kritēriji. Tāpēc sagaidu visu mūsu slēpotāju startu visās distancēs (izņemot Volfu un Krampi, kuras nedrīkst startēt skiatlonā un masu startā).

  +7 [+] [-]

, 2022-01-17 20:02, pirms 3 gadiem
Saprastu, ja Bendikai būtu reālas iespējas 30km tikt 6niekā, bet, kā uzsver Bricis, ka iespēja par 20nieku, tad kāda jēga šai jezgai? Šaubos vai pat 30niekā iebrauks. Lai parāda vispirms rezultātu biatlonā, kaut kā švaki iet viņai ar to punktu gūšanu un iekļūšanu 30 labāko vidū.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 20:04, pirms 3 gadiem
Celms123 rakstīja: Nav šajā situācijā neviens jauks un pūkains. Visi savā ziņā čakarēja sistēmu un cenšas izrādīt savas reālās un iedomātās ambīcijas. Šeit es vairāk rēķinu sportistu un tiem pietuvināto personu lielo ego.

Mans pieņēmums ir tāds, ka biatlonam šajā brīdī situācija ir drūma. Neviens vecis netika uz olimpiādi un dāmām Bendikai šogad rezultāti arī kā pa kalniem. Bet te pēkšņi Eiduka uzdāvina iespēju vēl trīs sportistēm sacensties slēpošanā. Uzreiz gribētāji sāk stāvēt rindā un, lai slēpotāju pīļu dīķī jautrība būtu lielāka, biatlonisti arī izdomāja, ka var piebiedroties, jo ar pamatdisciplīnu klājās švaki.

Ja runā par Bendikas "ļoti lielo" vēlmi kļūt par slēpotāju, tad mana sazvērastības teorija ir tāda, ka viņai 30 km distance būs glābiņš uzrādīt sakarīgu rezultātu, ja ar biatlona startiem būs gājis švaki. Un teksts nu mani varēja arī stafetē iebāzt pēdējā posmā... Kāpēc Bendika būtu jāliek pēdējā posmā? Vai Eiduku ielikt pēdējā posmā no slēpotāju puses nebūtu labāk, jo viņa, atšķirībā no Bendikas, tomēr ir daudz būtiskāka slēpošanas izlases startiem un panākumiem?
Ja pērn pavasarī apstākļu sakritības dēļ Volfa nebūtu nostartējusi slēpošanas pasaules čempionātā, tad reāli būtu tikai trīs slēpotājas uz četrām olimpiskajām kvotām. Tas gan ir traki!

Biatlons tomēr specifiskāks. Un visas tās formalitātes ar plinti (es pat nezinu, kādas, bet kaut kādas atļaujas taču tur vajag, un treniņi šautuvē). Pieaugušo konkurencē abās disciplīnās ir ļoti maz sportistu, gandrīz uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. Un tie paši nevar savā starpā sadalīt kumosu...

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 20:05, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Negribas, sēžot uz dīvana, tēlot baigo ekspertu...

Te ir Slēpošanas federācijas pirms atlases sākuma publicētais kvalificēšanās nolikums:

https://www.infoski.lv/files/zos_20...

Tur nekādas vietas manevriem nav atstātas, un viss ir skaidri un gaiši uzrakstīts. Es biju pārliecināts, ka ir atstāts kaut kāds subjektīvais faktors, un tāpēc kvotas tiks piešķirtas tieši tām četrām sportistēm, kuras tagad ir nominētas. Par to, ka Sabuli atfutbolēs, pat ja viņa būs TOP 4, nešaubījos. Bet Bendikas gadījums gan raisa jautājums. Un kāda bija punktu tabula vīriem? Tur, kā saprotu, Bikše tomēr bija nedaudz priekšā Slotiņam?

Pats biju par to, lai šīs četras arī dodas uz olimpiādi. Bet te stāsts vairāk ir par to, ka visi iesaistītie, izņemot Eiduku un Vīgantu, tērēja līdzekļus un laiku, skraidīja pa puspasauli, meklējot izdevīgākus mačus, kuros gūt punktus. Tā, pagājušajā nedēļā otrdien Krampe un Volfa bija Polijā Zakopanē, trešdien un ceturtdien, sacenšoties ar eksotēm, Serbijā Zlatiborā, bet sestdien un svētdien jau Madonā. Sabule un arī Slotiņš izlaida biatlona mačus. Un kam tas viss bija vajadzīgs?! OK, varbūt tika gūta unikāla pieredze, bet vai tas bija labākais veids un vai šāda pieredze kaut kad noderēs?

Vajadzēja uzreiz pateikt, ka biatlona pārstāvji netiks pie kvotām neatkarīgi no rezultāta. Un mazāk nesmukumu būtu, ja tas būtu izdarīts jau sezonas sākumā, kad kļuva skaidrs, ka Bendika, Sabule un Slotiņš cīnīsies par ceļazīmēm.
Pilnīgi piekrītu. Sanāk riktīga cilvēku čakarēšana. Interesanti, kura no jaunajām netiktu, ja brauktu Bendika? Varbūt tur arī ir stāsts apakšā?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 20:10, pirms 3 gadiem
Kā jau rakstīju, izveidot vienu ziemas sportu federāciju ar atsevišķu apakšnodaļu renes šļūcējiem. Uzskatu, ka kautkādu olimpisko kvotu dēļ tiek uzturēta birokrātija, bet paši a'la sportisti par savām naudām mēģina pie viņām tikt.

Baibai īstenībā pareizs virziens, domāju, ka Alpu disciplīnās arī var strādāt un apmācīt bērnus tā kā gluži zemē tie izdevumi nav nomesti.

Es par zaļo gaismu Baibai slēpot. Nav viņai ne Krievijas, ne BY, UA iespējas savā sporta veidā kur nu vēl rietumeiropas. Tā kā nabagmājas statuss ar daudzām federācijām.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-17 20:16, pirms 3 gadiem
Gogelmogels rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Sanāk riktīga cilvēku čakarēšana. Interesanti, kura no jaunajām netiktu, ja brauktu Bendika? Varbūt tur arī ir stāsts apakšā?
Krampei bija daži punkti mazāk kā Volfai, bet stāsts ir tāds, ka pati atlase bija murgs. Meitenes brauc par Eiropu, meklē gonkas, kur var labus punktus dabūt, viena trāpa uz maziem punktiem, citai nepaveicāa un mača sodapunkti ir lielāki, tāpēc īsti šie punkti neataino, kura ir un kura nav labāka. Varēja atlasē noteikt, ka visiem, kuri grib atlasīties uz OS ir jastartē vienos un tajos pašos mačos, varēja 2 Madonā, kādu Otapē, vēl uz Somiju vai citur Eiropā, visiem vienādi apstākļi un viss.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 20:18, pirms 3 gadiem
Zinātājs123 rakstīja: Saprastu, ja Bendikai būtu reālas iespējas 30km tikt 6niekā, bet, kā uzsver Bricis, ka iespēja par 20nieku, tad kāda jēga šai jezgai? Šaubos vai pat 30niekā iebrauks. Lai parāda vispirms rezultātu biatlonā, kaut kā švaki iet viņai ar to punktu gūšanu un iekļūšanu 30 labāko vidū.
Viemēr ir publicitāte. 30km ir pietiekami ilgi, lai parādītu aizmugurē šļūcošos. Žurnālistiem patīk paspīdēt, ja kāds jaunums. Stīnu biatlonā vienmēr piemin. Baibai labs vecums 30km.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 20:22, pirms 3 gadiem
Un nesaprotu to Baibas vēlmi pa visu varītēm slēpot to 30km. Saprastu, ja viņai nebūtu vieta biatlonā un netiktu uz OS, tad bļauj, bet te, brauc. Ja gribi noslēpot gonkā 30km, brauc uz Kausa posmu un aidā, redzesi uz ko esi spējīga un ko vari uzrādīt. Šeit ir kaut kas cits apakšā, grib būt pirmā, kura vienās OS nostartē gan biatlonā, gan slēpošanā, kā arī moš cerēja vinnēt Patrīciju un tad varētu bļaut, ka biatloniste uzvar labāko slepotāju. Kam tas vajadzīgs....

     [+] [-]

, 2022-01-17 20:23, pirms 3 gadiem
Šis ir labais 🤣
Ir nolikums un kritēriji, ja Baiba vai Pāvests to izpildija, tad viņi brauc. Jeb šis (Federaacija), ir kljuvusi par taadu pashu Privaatkantori, kaa Futenee?

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 20:24, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja pērn pavasarī apstākļu sakritības dēļ Volfa nebūtu nostartējusi slēpošanas pasaules čempionātā, tad reāli būtu tikai trīs slēpotājas uz četrām olimpiskajām kvotām. Tas gan ir traki!

Biatlons tomēr specifiskāks. Un visas tās formalitātes ar plinti (es pat nezinu, kādas, bet kaut kādas atļaujas taču tur vajag, un treniņi šautuvē). Pieaugušo konkurencē abās disciplīnās ir ļoti maz sportistu, gandrīz uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. Un tie paši nevar savā starpā sadalīt kumosu...
Biatlonā nav īpašu specifisku noteikumu attiecībā uz šauteni. Noteikumi biatlona šautene pa lielam tādi paši kā medību šautenei un mednieku mums ir daudz. Biatlona šautuvēs šaut arī nav problēmu - pieraksties un tev ir iespēja šaut gandrīz jebkurā brīdī. Es domāju, ka tur lielāka problēma ir ar to, ka no bērnu līdz junioru vecumam šautenes iedod sporta skola, bet sasniedzot pieaugušo vecumu tā jānopērk pašam, kas var sagādāt vairāk kā 2000 EUR izdevums. Plus katra patrona arī maksā ~10 centus... Sanāk padārgi. Īpaši ņemot kas izdevumu nopietnākā daļa sanāk tad, kad potenciālie sportisti ir studenti - tātad bez nopietniem ienākumiem.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 20:24, pirms 3 gadiem
nicks rakstīja: Viemēr ir publicitāte. 30km ir pietiekami ilgi, lai parādītu aizmugurē šļūcošos. Žurnālistiem patīk paspīdēt, ja kāds jaunums. Stīnu biatlonā vienmēr piemin. Baibai labs vecums 30km.
Nu jā, visu distanci varētu klausīties, kā biatloniste slepošanā brauc😂

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 20:25, pirms 3 gadiem
Realitāte gan ir tāda, ka Baibiņa ir tieši tāda pati ekskursante, tikai cerēja laist 2 disciplīnās...

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 20:43, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Negribas, sēžot uz dīvana, tēlot baigo ekspertu...

Te ir Slēpošanas federācijas pirms atlases sākuma publicētais kvalificēšanās nolikums:

https://www.infoski.lv/files/zos_20...

Tur nekādas vietas manevriem nav atstātas, un viss ir skaidri un gaiši uzrakstīts. Es biju pārliecināts, ka ir atstāts kaut kāds subjektīvais faktors, un tāpēc kvotas tiks piešķirtas tieši tām četrām sportistēm, kuras tagad ir nominētas. Par to, ka Sabuli atfutbolēs, pat ja viņa būs TOP 4, nešaubījos. Bet Bendikas gadījums gan raisa jautājums. Un kāda bija punktu tabula vīriem? Tur, kā saprotu, Bikše tomēr bija nedaudz priekšā Slotiņam?

Pats biju par to, lai šīs četras arī dodas uz olimpiādi. Bet te stāsts vairāk ir par to, ka visi iesaistītie, izņemot Eiduku un Vīgantu, tērēja līdzekļus un laiku, skraidīja pa puspasauli, meklējot izdevīgākus mačus, kuros gūt punktus. Tā, pagājušajā nedēļā otrdien Krampe un Volfa bija Polijā Zakopanē, trešdien un ceturtdien, sacenšoties ar eksotēm, Serbijā Zlatiborā, bet sestdien un svētdien jau Madonā. Sabule un arī Slotiņš izlaida biatlona mačus. Un kam tas viss bija vajadzīgs?! OK, varbūt tika gūta unikāla pieredze, bet vai tas bija labākais veids un vai šāda pieredze kaut kad noderēs?

Vajadzēja uzreiz pateikt, ka biatlona pārstāvji netiks pie kvotām neatkarīgi no rezultāta. Un mazāk nesmukumu būtu, ja tas būtu izdarīts jau sezonas sākumā, kad kļuva skaidrs, ka Bendika, Sabule un Slotiņš cīnīsies par ceļazīmēm.
Nu es skatos, ka tur ir šāds teikums 4 punkta beigās:
"LSF patur iespējas katra kandidāta kvalifikāciju atsevišķi izskatīt LSF valdē."
Vēl par līgumu kaut kāda atruna. Bet kas ar to domāts un kā ir reāli, nav ne jausmas.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 20:44, pirms 3 gadiem
Zinātājs123 rakstīja: Krampei bija daži punkti mazāk kā Volfai, bet stāsts ir tāds, ka pati atlase bija murgs. Meitenes brauc par Eiropu, meklē gonkas, kur var labus punktus dabūt, viena trāpa uz maziem punktiem, citai nepaveicāa un mača sodapunkti ir lielāki, tāpēc īsti šie punkti neataino, kura ir un kura nav labāka. Varēja atlasē noteikt, ka visiem, kuri grib atlasīties uz OS ir jastartē vienos un tajos pašos mačos, varēja 2 Madonā, kādu Otapē, vēl uz Somiju vai citur Eiropā, visiem vienādi apstākļi un viss.
Es kautko līdzīgu par atlases nosacījumiem uz OS nodomāju. Nu objektīvs šis pasākums galīgi nav. Pat no malas skatoties šis viss izskatās pēc liela murga. Un tomēr, nolikums bija, Bendika viņu izpildīja un tad tika pa rupjo atšūta. Nebūtu jau pirmā, kura OS slēpošanā tikai dažās disciplīnās nostartē.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 21:19, pirms 3 gadiem
Gogelmogels rakstīja: Es kautko līdzīgu par atlases nosacījumiem uz OS nodomāju. Nu objektīvs šis pasākums galīgi nav. Pat no malas skatoties šis viss izskatās pēc liela murga. Un tomēr, nolikums bija, Bendika viņu izpildīja un tad tika pa rupjo atšūta. Nebūtu jau pirmā, kura OS slēpošanā tikai dažās disciplīnās nostartē.
Domāju, ka meitenes startēs visās, kurās varēs, jo Krampei un Volfai nav piekļuve visiem startiem. Vismaz nebūs tā kā pagājušajās Paškovska, aizbrauca uz iepriekšējās sezonas rezultātiem, jo esošajā Muižniecei bija labāki, visu vasaru notusēja un tad izdomāja, ka varētu OS startēt, rezultātā, viena distance, sprints 1.2km un pārējās nestartēja.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-17 21:43, pirms 3 gadiem
Bendikas vietā ar šitiem vēl pacīnītos, ir iztērēti resursi, lai izpildītu federācijas atlases kritērijus, bet beigās tos neņem vērā - kaut vai caur LV tiesu sistēmu piedzīt radušos zaudējumus, tā pat var mēģināt caur sporta arbitāžas tiesu.
Katrā ziņā slēpošanas federācija ik pa laikam kaut ko tādu savāra. Sākot jau no pirmajām spēlēm pēc neatkarības atjaunošanas, kad aizbrauca tūrists Hermanis, nevis orientērists (aizmirsu uzvārdu - vēlāk orientēšanās sacnsību laikā nomira ar sirdi), kas slēpošanas rangā bija augstāk (it kā nevarēja sadabūt rokā).
1 2 3 89 komentāri