Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:274, Did:0, useCase: 3

Bendika: "Tika dota priekšroka ekskursijai jaunajām sportistēm"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bendika: "Tika dota priekšroka ekskursijai jaunajām sportistēm"
Baiba Bendika distanču slēpošanas trasē. Foto: imago images/Eibner Europa/Scanpix

Latvijas vadošā biatloniste Baiba Bendika Pekinas olimpiskajās spēlēs cerēja piedalīties arī distanču slēpošanas 30 kilometru garajā masu starta distancē, tomēr pēc Latvijas Slēpošanas federācijas nelabvēlīga lēmuma iecerei pārvilkta trekna svītra. Bendika Facebook izcēlusi lēmuma absurdumu.

Latvijas karogu Pekinas olimpisko spēļu distanču slēpošanas trasēs pārstāvēs Patrīcija Eiduka, Kitija Auziņa, Samanta Krampe un Estere Volfa, bet vīriešu konkurencē – Raimo Vīgants un Indulis Bikše.

"Nav noslēpums, ka man bija plāns olimpiskajās spēlēs startēt arī 30 km masu startā distanču slēpošanā. Lai tur nokļūtu, izpildīju slēpošanas A kvalifikācijas kritērijus, kā arī mūsu pašu Latvijas Slēpošanas federācijas izstrādātos iekšējās atlases kritērijus, kur ieņēmu stabilu otro vietu," situāciju izklāstīja Baiba Bendika.

"Tomēr Latvijas Slēpošanas federācija izlēma izcīnīto kvotu man nepiešķirt. Laikam naivi cerēju, ka sporta federācija lēmumu pieņems pēc sportiskā principa un pašu izstrādātiem atlases kritērijiem!" sašutusi bija Bendika. Viņa norādīja, ka bija gatava startēt ne tikai 30 km distancē, bet arī stafetē.

"Lai vai kā, bet šoreiz tika dota priekšroka aizvest jaunās sportistes, kuras tiešajā cīņā nevar vinnēt Anniju [Sabuli], ekskursijā, un mana cīnīšanās par augstu vietu 30 km masu startā šoreiz Latvijas Slēpošanas federācijai nešķita interesanta!" rakstīja Bendika, piebilstot, ka distanču slēpošanā būs pārstāvēta kā trenere – olimpisko ceļazīmi ieguvusi viņas trenēta Brazīlijas sportiste.

Savs sakāmais par notikušo bija arī Ilmāram Bricim: "Slēpošanas federācijas atbilde bija vienkārša un izsmeļoša: viņiem esot pilnīgi vienalga, ka Baiba 30 km reāli cīnītos par vietu divdesmitniekā! Baibas rezultāts viņiem neko nedodot! Nezinu, bet pilnīgi reāli ir – ka ieliekot Baibu komandā, slēpošanas funkcionāriem būtu kāda vieta mazāk."

Vēršoties ar jautājumiem par šo situāciju Latvijas Slēpošanas federācijā, tās ģenerālsekretārs Agris Raugulis komentēja, ka tas mazliet ir arī attieksmes jautājums.

     [+] [-]

, 2022-01-17 22:03, pirms 3 gadiem
Interesanti kas par to visu sakams LOK un LOV un pārējiem bieziem maisiem pie svirām???

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 22:05, pirms 3 gadiem
timurietis rakstīja: Bendikas vietā ar šitiem vēl pacīnītos, ir iztērēti resursi, lai izpildītu federācijas atlases kritērijus, bet beigās tos neņem vērā - kaut vai caur LV tiesu sistēmu piedzīt radušos zaudējumus, tā pat var mēģināt caur sporta arbitāžas tiesu.
Katrā ziņā slēpošanas federācija ik pa laikam kaut ko tādu savāra. Sākot jau no pirmajām spēlēm pēc neatkarības atjaunošanas, kad aizbrauca tūrists Hermanis, nevis orientērists (aizmirsu uzvārdu - vēlāk orientēšanās sacnsību laikā nomira ar sirdi), kas slēpošanas rangā bija augstāk (it kā nevarēja sadabūt rokā).
Bendika visu darīja par federacijas, LOV, sponsoru naudu, bet jaunās meitenes brauca uz gonkām, lai izpildītu kritērijus, par ģimenes atvēlētajiem līdzekļiem. Vecākiem nācās darbos ņemt atvaļinājumus, lai savas meitas izvedātu pa Eiropu. Šajā ziņā Baiba, Slotiņš un Sabule, atlasijās par tiem līdzekļiem, kuri nac no biatlona federācijas, treniņu iespējas viņiem arī labākas, bet slepotājiem no federācijas necik, paši par savu naudu trenējas, brauc uz gonkām, pērk inventāru.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-17 22:23, pirms 3 gadiem
Zinātājs123 rakstīja: Bendika visu darīja par federacijas, LOV, sponsoru naudu, bet jaunās meitenes brauca uz gonkām, lai izpildītu kritērijus, par ģimenes atvēlētajiem līdzekļiem. Vecākiem nācās darbos ņemt atvaļinājumus, lai savas meitas izvedātu pa Eiropu. Šajā ziņā Baiba, Slotiņš un Sabule, atlasijās par tiem līdzekļiem, kuri nac no biatlona federācijas, treniņu iespējas viņiem arī labākas, bet slepotājiem no federācijas necik, paši par savu naudu trenējas, brauc uz gonkām, pērk inventāru.
Tad man ir viedoklis - esmu slēpošanas federācijas pusē, bet Baibai vēlu veiksmi biatlona distancēs.

     [+] [-]

, 2022-01-17 22:25, pirms 3 gadiem
Zinātājs123 rakstīja: Domāju, ka meitenes startēs visās, kurās varēs, jo Krampei un Volfai nav piekļuve visiem startiem. Vismaz nebūs tā kā pagājušajās Paškovska, aizbrauca uz iepriekšējās sezonas rezultātiem, jo esošajā Muižniecei bija labāki, visu vasaru notusēja un tad izdomāja, ka varētu OS startēt, rezultātā, viena distance, sprints 1.2km un pārējās nestartēja.
Par Paškovsku jau es arī domāju

     [+] [-]

, 2022-01-17 22:25, pirms 3 gadiem
Zinātājs123 rakstīja: Bendika visu darīja par federacijas, LOV, sponsoru naudu, bet jaunās meitenes brauca uz gonkām, lai izpildītu kritērijus, par ģimenes atvēlētajiem līdzekļiem. Vecākiem nācās darbos ņemt atvaļinājumus, lai savas meitas izvedātu pa Eiropu. Šajā ziņā Baiba, Slotiņš un Sabule, atlasijās par tiem līdzekļiem, kuri nac no biatlona federācijas, treniņu iespējas viņiem arī labākas, bet slepotājiem no federācijas necik, paši par savu naudu trenējas, brauc uz gonkām, pērk inventāru.
No juridiskā viedokļa raugoties nav pilnīgi nekāda starpība kādi līdzekļi tiek tērēti. Bendika nav vainīga, ka slēpošanas federācija ir tik nabaga un vēl mazāk vainīgi pie tā, ka jaunās slēpotājas nespēj izpildīt LOF kritērijus un pretendēt uz finasējumu.
Par biatlona federācijas līdzekļiem gan viņa nebrauca uz slēpošanas mačiem.
Primārais, kas sportā ir vienmēr jāievēro ir sportiskais princips - ja esi labāks, izpildījis kritērijus, tad ir jābrauc.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 22:43, pirms 3 gadiem

  +4 [+] [-]

, 2022-01-17 23:06, pirms 3 gadiem
ak mazā kašķīgā tautiņa. Aizbrauca slēpotāji - slikti, aizbrauktu biatlonisti un nelaistu jaunos slēpotājus - atkal būtu slikti. Ik pa 4 gadiem ir ņemšanās iesaistot presi, televīziju un vēl sazin ko. Tak lai liekas mierā un visi iet trenēties un gatavoties startiem nevis tērē laiku un enerģiju kašķiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-17 23:10, pirms 3 gadiem
varētu padomāt, ka Baiba pati nav tūriste...
nedomāju, ka viņai kādas reālas iespējas tikt pie medaļām biatlonā vai slēpošanā...
top 20 biatlonā varbūt... ja paveicas... top 10 jau kosmoss...

     [+] [-]

, 2022-01-17 23:12, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Tad man ir viedoklis - esmu slēpošanas federācijas pusē, bet Baibai vēlu veiksmi biatlona distancēs.
Jā, rupji pārkāpt savus uzstādītos noteikumus ir labi, ja redz pašas pa savu naudu zem Latvijas Slēpošanas Federācijas slīpēja pa sētu posmiem.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-17 23:54, pirms 3 gadiem
Nav saprotams kapēc Baiba Bendika tik ļoti ieciklējusies uz šo slēpošanas startu,pietiekoši sevi var parādīt labākajā gaismā un sniegumā biatlonā. Patreiz viņas rezultāti nav ne tuvu ideālam lai mēģinātu diktēt savus noteikumus ne savai pamata federācijai.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-18 00:57, pirms 3 gadiem
timurietis rakstīja: Bendikas vietā ar šitiem vēl pacīnītos, ir iztērēti resursi, lai izpildītu federācijas atlases kritērijus, bet beigās tos neņem vērā - kaut vai caur LV tiesu sistēmu piedzīt radušos zaudējumus, tā pat var mēģināt caur sporta arbitāžas tiesu.
Katrā ziņā slēpošanas federācija ik pa laikam kaut ko tādu savāra. Sākot jau no pirmajām spēlēm pēc neatkarības atjaunošanas, kad aizbrauca tūrists Hermanis, nevis orientērists (aizmirsu uzvārdu - vēlāk orientēšanās sacnsību laikā nomira ar sirdi), kas slēpošanas rangā bija augstāk (it kā nevarēja sadabūt rokā).
Nesaprotu, kopš kura laika ir tas vārds tūrists. Arī tagad uz Pekinu 90% no LV delegācijas ir tūristi, tā pati Baiba, šajā sezonā neko nav parādījusi,.
Vispār jau Hermanis pēc ranga tad bija labākais. Bija arī olimpiāde, kur večiem bija 4 vietas, bet slēpošanas federācija aizsūtīja tikai vienu.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 03:39, pirms 3 gadiem
Pat ļoti neglīti no Baibas puses.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-18 07:36, pirms 3 gadiem
Neatkarīgi vai Baibai ir taisnība van nav, viņas izteikumi ir neglīti. Nedrīkst noniecināt citus sportistus. Vai Bendika ir izpildījusi visus kritērijus lai piedalītos OS arī slēpošanā?
Vēl jautājumi. Cik saprotu Bendika vēlas piedalīties tikai 30 km, bet pārējie slēpotāji piedalīsies vairākās discplīnās?
Via Bendika piedalītos slēpošanas stafetē (solīja piedalīties) arī tad, ja biatlona sprintā izcīnītu arī, piemēram,10.vietu? Stafete ir dienā starp sprintu un iedzīšanu. Vai Baiba tad varētu pilnībā koncentrēties stafetei zinot ka rīt ir laba iespēja biatlonā?
Nevaru spriest pareizi vai nē. Neesmu tur iekšā (slēpošanas federācijā). Skumji par Baibas komunikāciju.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 08:05, pirms 3 gadiem
Slēpošana ir slēpošana, biatlons ir biatlons - ļoti pareizs lēmums atbalstīt jaunos, bet slēpotājus - būs papildus motivācija trenēties.
Tā jau varēja arī bobsleja 4-nieku pieteikt stafetei

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 09:11, pirms 3 gadiem
bettt: rakstīja: Slēpošana ir slēpošana, biatlons ir biatlons - ļoti pareizs lēmums atbalstīt jaunos, bet slēpotājus - būs papildus motivācija trenēties.
Tā jau varēja arī bobsleja 4-nieku pieteikt stafetei
Piekrītu. Skatoties šo lielo ņemšanos no Baibas puses, domāju ka ja startētu, pēc starta būtu arī kādas ambīcijas un skaļi paziņojumi - vai nu paņemt papildus naudu, vai iegūt nākošā gada sportistes titulu, ļoti ceru ka ne šim visam ir mērķis pārspēt Eiduku, kura reāli šīs vietas izcīnīja.

     [+] [-]

, 2022-01-18 09:13, pirms 3 gadiem
Celms123 rakstīja: Nav šajā situācijā neviens jauks un pūkains. Visi savā ziņā čakarēja sistēmu un cenšas izrādīt savas reālās un iedomātās ambīcijas. Šeit es vairāk rēķinu sportistu un tiem pietuvināto personu lielo ego.

Mans pieņēmums ir tāds, ka biatlonam šajā brīdī situācija ir drūma. Neviens vecis netika uz olimpiādi un dāmām Bendikai šogad rezultāti arī kā pa kalniem. Bet te pēkšņi Eiduka uzdāvina iespēju vēl trīs sportistēm sacensties slēpošanā. Uzreiz gribētāji sāk stāvēt rindā un, lai slēpotāju pīļu dīķī jautrība būtu lielāka, biatlonisti arī izdomāja, ka var piebiedroties, jo ar pamatdisciplīnu klājās švaki.

Ja runā par Bendikas "ļoti lielo" vēlmi kļūt par slēpotāju, tad mana sazvērastības teorija ir tāda, ka viņai 30 km distance būs glābiņš uzrādīt sakarīgu rezultātu, ja ar biatlona startiem būs gājis švaki. Un teksts nu mani varēja arī stafetē iebāzt pēdējā posmā... Kāpēc Bendika būtu jāliek pēdējā posmā? Vai Eiduku ielikt pēdējā posmā no slēpotāju puses nebūtu labāk, jo viņa, atšķirībā no Bendikas, tomēr ir daudz būtiskāka slēpošanas izlases startiem un panākumiem?
Sāksim jau ar to, ka pēdējais posms Latvijas stafetei nemaz netiks pie starta, jo pārējās tiks apsteigtas par apli. Tad pa lielam kāda atšķirība?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-18 09:23, pirms 3 gadiem
Zinātājs123 rakstīja: Bendika visu darīja par federacijas, LOV, sponsoru naudu, bet jaunās meitenes brauca uz gonkām, lai izpildītu kritērijus, par ģimenes atvēlētajiem līdzekļiem. Vecākiem nācās darbos ņemt atvaļinājumus, lai savas meitas izvedātu pa Eiropu. Šajā ziņā Baiba, Slotiņš un Sabule, atlasijās par tiem līdzekļiem, kuri nac no biatlona federācijas, treniņu iespējas viņiem arī labākas, bet slepotājiem no federācijas necik, paši par savu naudu trenējas, brauc uz gonkām, pērk inventāru.
Kāpēc gan nepieļaut iespēju, ka federācijas neloģiskais lēmums ir balstīts uz to, ka šie paši vecāki, kas var atļauties par savu naudu sporta pēc vizināties uz sacensībām, iemaksāja konkrētajiem lēmumu pieņēmējiem smuku naudiņu, lai piepildītu sapni par meitas dalību olimpiādē? Tur kaut kas nav tīrs jau saknē.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-18 09:29, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Neatkarīgi vai Baibai ir taisnība van nav, viņas izteikumi ir neglīti. Nedrīkst noniecināt citus sportistus. Vai Bendika ir izpildījusi visus kritērijus lai piedalītos OS arī slēpošanā?
Vēl jautājumi. Cik saprotu Bendika vēlas piedalīties tikai 30 km, bet pārējie slēpotāji piedalīsies vairākās discplīnās?
Via Bendika piedalītos slēpošanas stafetē (solīja piedalīties) arī tad, ja biatlona sprintā izcīnītu arī, piemēram,10.vietu? Stafete ir dienā starp sprintu un iedzīšanu. Vai Baiba tad varētu pilnībā koncentrēties stafetei zinot ka rīt ir laba iespēja biatlonā?
Nevaru spriest pareizi vai nē. Neesmu tur iekšā (slēpošanas federācijā). Skumji par Baibas komunikāciju.
aizej un nolec no akmens tilta beidzot!

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 09:38, pirms 3 gadiem
Nu, nu būtu labāk gatavojusies biatlonam. 20 km. klasika, sprints, iedzīšana, un ja jau tik laba tad noteikti arī masu starts. Varēs izslēpoties ka nu.
Vēl ir iespēja kvalificēties uz vasaras spēlēm šaušanā.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 09:51, pirms 3 gadiem
Nez, cik daudz no šiem cilvēkiem, kas te tagad visādi lavierē un stāsta, kā pareizi jau vien federācija rīkojusies, ikdienā pukst par to, ka valstī ir bardaks, valdība sola vienu, tad dara citu utt..

Te taču nav runa par atsevišķām personālijām, kur kas piedalīsies vai kādas vietas iegūs, bet gan par principu, ka vnk netiek ievēroti pašu izstrādātie atlases noteikumi (ja godīgi, man pilnīgi vienalga, kāda iemesla pēc). Ja negribēja, ka biatlonisti tur maisa gaisu, tad arī sākumā konkrēti pasaki un problēmu nekādu nav. Tagad tika iedoti vieni spēles noteikumi, bet, kad spēle jau beigusies, pateikts- sorry, īstenībā mēs spēlējām pēc citiem noteikumiem un nē, tu neuzvarēji, tu zaudēji un tad vēl kādam pietiek bezkaunības kko pārmest izčakarētajam spēlētājam, ka viņš ar situāciju ir neapmierināts, tas neesot smuki

  +3 [+] [-]

, 2022-01-18 09:59, pirms 3 gadiem
Slēpošanas federācijas uzdevums ir atbalstīt savus sportistus(arī tad,ja citi ir varbūt ātrāki) nevis pieļaut to,ka viena caca diktēs noteikumus ko un kā darīt federācijai. Nolikumā ir punkts,ka federācija katru kandidātu izvērtē atsevišķi,kas šajā reizē arī tika izdarīts.
Bendika jau sākumā teica,ka negrib atņemt vietu jaunajām meitenēm-tad par ko vispār ir šī neadekvātā ņemšanās,apsaukāšanās(paskatīsimies kā pašai ies OS)no viņas puses?? Pati tak teica,ka rakstīs FIS am,lai dabūtu sev kvotu. Nedabūja-varbūt ar to vajadzēja sākt,pirms pievērsās slēpošanas mačiem?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 10:47, pirms 3 gadiem
Todistuss rakstīja: Slēpošanas federācijas uzdevums ir atbalstīt savus sportistus(arī tad,ja citi ir varbūt ātrāki) nevis pieļaut to,ka viena caca diktēs noteikumus ko un kā darīt federācijai. Nolikumā ir punkts,ka federācija katru kandidātu izvērtē atsevišķi,kas šajā reizē arī tika izdarīts.
Bendika jau sākumā teica,ka negrib atņemt vietu jaunajām meitenēm-tad par ko vispār ir šī neadekvātā ņemšanās,apsaukāšanās(paskatīsimies kā pašai ies OS)no viņas puses?? Pati tak teica,ka rakstīs FIS am,lai dabūtu sev kvotu. Nedabūja-varbūt ar to vajadzēja sākt,pirms pievērsās slēpošanas mačiem?
Jocīgi, ka tad, kad pēcpusdienā uzmanīgi pētīju kvalifikācijas nolikumu, palaidu garām teikumu "LSF patur iespējas katra kandidāta kvalifikāciju atsevišķi izskatīt LSF valdē", lai gan tieši kaut ko tādu meklēju.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 10:57, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Nez, cik daudz no šiem cilvēkiem, kas te tagad visādi lavierē un stāsta, kā pareizi jau vien federācija rīkojusies, ikdienā pukst par to, ka valstī ir bardaks, valdība sola vienu, tad dara citu utt..

Te taču nav runa par atsevišķām personālijām, kur kas piedalīsies vai kādas vietas iegūs, bet gan par principu, ka vnk netiek ievēroti pašu izstrādātie atlases noteikumi (ja godīgi, man pilnīgi vienalga, kāda iemesla pēc). Ja negribēja, ka biatlonisti tur maisa gaisu, tad arī sākumā konkrēti pasaki un problēmu nekādu nav. Tagad tika iedoti vieni spēles noteikumi, bet, kad spēle jau beigusies, pateikts- sorry, īstenībā mēs spēlējām pēc citiem noteikumiem un nē, tu neuzvarēji, tu zaudēji un tad vēl kādam pietiek bezkaunības kko pārmest izčakarētajam spēlētājam, ka viņš ar situāciju ir neapmierināts, tas neesot smuki
Pārlasiet šo vēlreiz un vēlreiz kamēr jums pielec!

     [+] [-]

, 2022-01-18 10:57, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Neatkarīgi vai Baibai ir taisnība van nav, viņas izteikumi ir neglīti. Nedrīkst noniecināt citus sportistus. Vai Bendika ir izpildījusi visus kritērijus lai piedalītos OS arī slēpošanā?
Vēl jautājumi. Cik saprotu Bendika vēlas piedalīties tikai 30 km, bet pārējie slēpotāji piedalīsies vairākās discplīnās?
Via Bendika piedalītos slēpošanas stafetē (solīja piedalīties) arī tad, ja biatlona sprintā izcīnītu arī, piemēram,10.vietu? Stafete ir dienā starp sprintu un iedzīšanu. Vai Baiba tad varētu pilnībā koncentrēties stafetei zinot ka rīt ir laba iespēja biatlonā?
Nevaru spriest pareizi vai nē. Neesmu tur iekšā (slēpošanas federācijā). Skumji par Baibas komunikāciju.
Jā, Bendika izpildīja visus nosacījumus, un Latvijas rangā bija stabilā otrajā vietā. Parēķināju piecus labākos FIS punktus, man sanāca šāda tabula:
Eiduka 269,93
Bendika 582,61
Auziņa 647,27
Volfa 693,82
------
Krampe 702,14
Sabule 735,47

Bendika bija gatava startēt stafetē. Teica, ka varētu, piemēram, ceturtajā posmā. Respektīvi, komanda jau būtu apdzīta par apli un viņai nevajadzētu slēpot. Īstenībā šāds izklāsts dotu iespēju kādā no trim pirmajiem posmiem nostartēt komandas nominālajam ceturtajam numuram (pēc tabulas - Volfai), bet vietas izteiksmē tāpat neko nemainītu (diez vai kādu izdosies apsteigt).

Par morāli-ētisko pusi jāspriež katram pašam.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-18 14:30, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tas gan ir nesmuki.
no otras puses būs mācība. nav ko dzīties pakaļ 2 zaķiem.
izčakarējot biatlona prasmes.
Nedzītos jau pēc diviem zaķiem , 30 km ir pašā spēļu izskaņā, kad biatlons beidzies. Slēpotājiem ( izņemot Eiduku) skauž....

  -2 [+] [-]

, 2022-01-18 14:43, pirms 3 gadiem
ja federācijai valsts naudiņu dotu rēķinot iegūtās vietas , tad tieši federācija lūgtos Baibu

  +1 [+] [-]

, 2022-01-18 15:29, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Nez, cik daudz no šiem cilvēkiem, kas te tagad visādi lavierē un stāsta, kā pareizi jau vien federācija rīkojusies, ikdienā pukst par to, ka valstī ir bardaks, valdība sola vienu, tad dara citu utt..

Te taču nav runa par atsevišķām personālijām, kur kas piedalīsies vai kādas vietas iegūs, bet gan par principu, ka vnk netiek ievēroti pašu izstrādātie atlases noteikumi (ja godīgi, man pilnīgi vienalga, kāda iemesla pēc). Ja negribēja, ka biatlonisti tur maisa gaisu, tad arī sākumā konkrēti pasaki un problēmu nekādu nav. Tagad tika iedoti vieni spēles noteikumi, bet, kad spēle jau beigusies, pateikts- sorry, īstenībā mēs spēlējām pēc citiem noteikumiem un nē, tu neuzvarēji, tu zaudēji un tad vēl kādam pietiek bezkaunības kko pārmest izčakarētajam spēlētājam, ka viņš ar situāciju ir neapmierināts, tas neesot smuki
Nevaru nepiekrist. Tā arī ir Latvijas problēma, ka noteikumi tiek piemēroti, atbilstoši dažu indivīdu vēlmēm un iespējām.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 15:37, pirms 3 gadiem
Todistuss rakstīja: Slēpošanas federācijas uzdevums ir atbalstīt savus sportistus(arī tad,ja citi ir varbūt ātrāki) nevis pieļaut to,ka viena caca diktēs noteikumus ko un kā darīt federācijai. Nolikumā ir punkts,ka federācija katru kandidātu izvērtē atsevišķi,kas šajā reizē arī tika izdarīts.
Bendika jau sākumā teica,ka negrib atņemt vietu jaunajām meitenēm-tad par ko vispār ir šī neadekvātā ņemšanās,apsaukāšanās(paskatīsimies kā pašai ies OS)no viņas puses?? Pati tak teica,ka rakstīs FIS am,lai dabūtu sev kvotu. Nedabūja-varbūt ar to vajadzēja sākt,pirms pievērsās slēpošanas mačiem?
Interesanti, koJūs saprotat ar apzīmējumu "savi sportisti"? Lai atlasītos, sportistam ir jābūt licencei atbilstošajā sporta veidā. Tāda, piemēram, ir Bendikai arī slēpošanā un Volfai arī biatlonā. Kā mums nodalīt "savus sportistus", ja visi ir samaksājuši licences maksu un federācijas biedra maksu, ir izpildījuši noteiktos kritērijus, bet uz Olimpiādi brauc citi?
Protams, ar vai bez Baibas, slēpošanā nekādus panākumus nesagaidu, ceru, ka tiks līdz finišam un dāmām nepiemetīsies tradicionālais "Hermaņa vēdervīruss" pēc olimpieša dāvanu maisiņa saņemšanas 10 000 eiro vērtībā. Hmm, varbūt Baiba gribēja divus maisus, tāpēc tāda satraukta? Vai tik un tā pienāktos tikai viens dāvanu maiss?

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 17:09, pirms 3 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Interesanti, koJūs saprotat ar apzīmējumu "savi sportisti"? Lai atlasītos, sportistam ir jābūt licencei atbilstošajā sporta veidā. Tāda, piemēram, ir Bendikai arī slēpošanā un Volfai arī biatlonā. Kā mums nodalīt "savus sportistus", ja visi ir samaksājuši licences maksu un federācijas biedra maksu, ir izpildījuši noteiktos kritērijus, bet uz Olimpiādi brauc citi?
Protams, ar vai bez Baibas, slēpošanā nekādus panākumus nesagaidu, ceru, ka tiks līdz finišam un dāmām nepiemetīsies tradicionālais "Hermaņa vēdervīruss" pēc olimpieša dāvanu maisiņa saņemšanas 10 000 eiro vērtībā. Hmm, varbūt Baiba gribēja divus maisus, tāpēc tāda satraukta? Vai tik un tā pienāktos tikai viens dāvanu maiss?
Ar vārdiem "savi sportisti" slēpošanā ir domāts tie,kuri ir jau gadiem piedalījušies Latvijas,Pasaules čempionātā,Pasaules kausos slēpošanā,rollerslēpošanā,pārstāvējuši valsti gan ziemā,gan vasarā.
Iesaku pastudēt FISā Bendikas un Sabules sportista biogrāfiju-kur un kad viņas ir startējušas slēpošanā,tad jautājumu nebūs. Un nevajag aizmirst,ka slēpošanā ir arī citas disciplīnas kā klasiskais stils un sprints- šajās disciplīnās biatlonistēm nav nemaz tik labi rezultāti uz pārējo slēpotāju fona.
Sabule un Bendika nekādas biedra naudas Slēpošanas federācijā nekad nav maksājušas,jo viņas nekad nav bijušas federācijas biedru statusā.

  -3 [+] [-]

, 2022-01-18 17:12, pirms 3 gadiem
Eiduka izcīna Latvijai kvotas, Bendika izpilda A normatīvu, bet uz OS aizsūta padsmitgadīgas meitenes.. vistiešākā vārdā - tūristes, kuras pašas neizcīnīja vietu OS... KAUNS, KAUNS, KAUNS!

  +2 [+] [-]

, 2022-01-18 17:14, pirms 3 gadiem
Zinātājs123 rakstīja: Tieši tā, jo Baibai ir škrobis, ka pazaudēja Patrīcijai PČ, tagad nez ko grib pierādīt. Cits iemesls nav, lai tik traki jautos uz 30km distancē
Pag, PČ taču Baiba bija augstāk par Patrīciju.

     [+] [-]

, 2022-01-18 17:22, pirms 3 gadiem
Todistuss rakstīja: Ar vārdiem "savi sportisti" slēpošanā ir domāts tie,kuri ir jau gadiem piedalījušies Latvijas,Pasaules čempionātā,Pasaules kausos slēpošanā,rollerslēpošanā,pārstāvējuši valsti gan ziemā,gan vasarā.
Iesaku pastudēt FISā Bendikas un Sabules sportista biogrāfiju-kur un kad viņas ir startējušas slēpošanā,tad jautājumu nebūs. Un nevajag aizmirst,ka slēpošanā ir arī citas disciplīnas kā klasiskais stils un sprints- šajās disciplīnās biatlonistēm nav nemaz tik labi rezultāti uz pārējo slēpotāju fona.
Sabule un Bendika nekādas biedra naudas Slēpošanas federācijā nekad nav maksājušas,jo viņas nekad nav bijušas federācijas biedru statusā.
Ar gadiem piedalījušās? 16 gados? Tad viņa ko, no 5 gadiem jau sacensībās skrien gan ziemā, gan vasarā, maksā biedru naudas? Pat ja tā, tad lūdzu pastāsti man federācijai pietuvinātais cilvēks, kam šis viss bija vajadzīgs? Kāpēc čakarēt tos biatlonistus? Ko nepateikt uzreiz, ka mēs šīs kvotas atdosim jaunajām slēpotājam, neatkarīgi no rezultātiem (šobrīd svarīgāk dot jaunajiem pieredzi, nekā rezultāti un tad tas viss būtu saprotami), nevis dot viltus cerības (cilveki visu sezonu plēšas un skrien pa pasauli kā muļķi, lai izpildītu normatīvus) un tad vnk parādīt vidējo pirkstu un tad vēl kko neveikli stostīties kamera priekšā, ka atbalstam "savējos". Kaunējušies būtu, nevis vēl tagad visādi censtos biatlonistus noniecināt!

     [+] [-]

, 2022-01-18 17:46, pirms 3 gadiem
Nu tur federācija nolaida luni,jau pašā sākumā nepasakot,ka biatlonistiem nekas nespīd,piekrītu 100,%. Redz,pa pasauli jau skrēja ne tikai biatlonisti,bet dēļ biatlonistiem arī slēpotāji(tā vietā lai trenētos). Biatlonistus nenoniecina,bet katram ir sava vieta. Nesanāk biatlons-tas jau nenozīmē,ka slēpotājiem tādi ir jāgaida atplestām rokām.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-18 18:02, pirms 3 gadiem
Todistuss rakstīja: Nu tur federācija nolaida luni,jau pašā sākumā nepasakot,ka biatlonistiem nekas nespīd,piekrītu 100,%. Redz,pa pasauli jau skrēja ne tikai biatlonisti,bet dēļ biatlonistiem arī slēpotāji(tā vietā lai trenētos). Biatlonistus nenoniecina,bet katram ir sava vieta. Nesanāk biatlons-tas jau nenozīmē,ka slēpotājiem tādi ir jāgaida atplestām rokām.
Nu bet tad atzīsti kļūdas, nevis tagad vēl vainos tos, kuri cieta no tās. Ja kļūdījies, tad uzņemies atbildību un kā minimums atvainojies privāti, publiski un visos citos iespējamos veidos, bet vislabāk vnk ievēro nolikumu un uz nākošo OS sastādi viņu tādu, lai pašiem pēc tam negribētos viņu pārkāpt.

P.s. biatlonists bez plintes ir slēpotājs, tās nav divas pilnīgi dažādas pasaules, kā te gribat to pasniegt. Un ja biatlonists ir ātrāks par slēpotājiem, tad tā ir kkāda aizspogulija un diemžēl tas tieši par slēpošanas federāciju un tās darbu pasaka visvairāk. Un viņiem vēl "tādus" nevajagot. Te jau apmēram arī var redzēt, no kurienes tam lēmumam kājas aug. Augstprātība, iedomība un "savējo" lobijs.

     [+] [-]

, 2022-01-18 18:25, pirms 3 gadiem
Lol,man nevienam nav jāatvainojas,neesmu federālis,nekad neesmu tur bijis. Tik skatos no malas uz Bendikas plosīšanos