Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Martins Dukurs paliek ceturtais, pirmajā posmā triumfē korejietis

Agris Suveizda

Martins Dukurs paliek ceturtais, pirmajā posmā triumfē korejietis
Martins Dukurs
Foto: AP/Scanpix

Vistleras trasē Kanādā noslēgušās Pasaules kausa pirmā posma sacensības skeletonā vīriešiem. Par pirmā posma uzvarētāju kļuva korejietis Sunbins Juns, kurš tuvāko sekotāju Aleksandru Tretjakovu summā apsteidza par 0,12 sekundēm. Septiņkārtējais Pasaules kausa ieguvējs Martins Dukurs palika ceturtais, bet Tomasam Dukuram 13. pozīcija.

Pirmajā braucienā ātrāko laiku uzrādīja korejietis Sunbins Juns, kurš trasi veica 52,84 sekundēs un par sešām simtdaļām apsteidza Martinu Dukuru, kuram bija par divām simtdaļām lēnāks starts – attiecīgi 4,60 pret 4,58 sekundēm. Ja Martina starta laiks bija ceturtais labākais, visātrākais starta ieskrējiens bija krievam Aleksandram Tretjakovam, kurš to veica 4,52 sekundēs un finišā ieņēma trešo vietu, no Martina atpaliekot par deviņām simtdaļām. Tomass Dukurs startu veica 4,75 sekundēs (19. laiks) un finišā ieņēma 10. pozīciju, par 0,70 sekundēm zaudējot Junam.

Otrais brauciens latviešu skeletonistiem izvērtās pagalam neveiksmīgs. Tomass Dukurs otrajā braucienā ieņēma tikai 14. vietu un summā noslīdēja uz 13. vietu, apsteidzot amerikāni Neitenu Kramptonu un palaižot priekšā vācieti Kristoferu Grothēru, kanādiešus Beretu Martino un Deivu Greščišinu un krievu Jegoru Veselovu.

Savukārt Martins Dukurs, neskatoties uz otro labāko starta laiku braucienā (4,56, zaudējot Tretjakova 4,51 sekundei), braucienā ieņēma vien sesto vietu un kopsummā palika ārpus pjedestāla. Martins Dukurs no uzvarētāja Juna atpalika 0,40 sekundes, Tretjakovam zaudēja 0,28 sekundes, bet amerikānim Metjū Entuānam, kurš no astotās vietas uzlidoja uz trešo, piekāpās par 0,04 sekundēm.

Pasaules kausa pirmais posms, Vistlera

VSportistsValstsLaiks
1.S. JunsDienvidkoreja1:45.86
2.A. TretjakovsKrievija+0.12
3.M. EntuānsASV+0.36
4.M. DukursLatvija+0.40
5.Ņ. TregubovsKrievija+0.58
13.T. DukursLatvija+1.52
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

  +7 [+] [-]

, 2016-12-03 22:34, pirms 8 gadiem
šitas korejietis uzvarēs olimpiskās korejā.... 100%
šim ir talants.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-03 22:51, pirms 8 gadiem
Bez panikas tikai, ok !?.

  +9 [+] [-]

, 2016-12-03 22:51, pirms 8 gadiem
Būs jau labi. Šoreiz neliela šmuce sanāca ar slidām. Gan jau Eiropas trasēs Martins deficītu atvinnēs. Būs interesantāk skatīties

  +6 [+] [-]

, 2016-12-03 22:51, pirms 8 gadiem
Noskatījos 2brauc tiešajā. Krievu komentētāja par Tretjakovu: Nobraukt posmā M,Dukuru un nepaņemt pirmo vietu. Rets gadījums.
Slēpts komentārs: fk liepaja

  -3 [+] [-]

, 2016-12-03 22:53, pirms 8 gadiem
Dukuram sākas noriets? Tam negribas ticēt, bet tas, ka korejietis ir viņam priekša, tas ir fakts. Tretjakovam vnk nospīdēja

  -2 [+] [-]

, 2016-12-03 22:57, pirms 8 gadiem
Pajāt par citiem sporta veidiem, galvenais, ka mums ir PK ieguvējs skeletonā Latvijas lepnums Dodam atkal šim gada sportista balvu

  +2 [+] [-]

, 2016-12-03 22:58, pirms 8 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Būs jau labi. Šoreiz neliela šmuce sanāca ar slidām. Gan jau Eiropas trasēs Martins deficītu atvinnēs. Būs interesantāk skatīties
OS diemžēl nebūs Eiropas trasēs, kuras brauktas diendienā. Turklāt tur priekšrocība būs Korejai un Krievijai.
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

  +8 [+] [-]

, 2016-12-03 23:02, pirms 8 gadiem
Martins brauca ar sabojātām sliecēm. Ka tik nodi**t !

  +4 [+] [-]

, 2016-12-03 23:03, pirms 8 gadiem
signijs rakstīja: šitas korejietis uzvarēs olimpiskās korejā.... 100%
šim ir talants.
Nezinu, vai man tā tikai liekas, bet kaut kā atmiņā, ka renes sporta veidos olimpisko mājnieku priekšrocības kādreiz nešķita tik milzīgas kā mūsdienās. Norvēģi, japāņi, itāļi ne olimpiskajā ciklā, ne pašās spēlēs nerādīja tādus brīnumus kā krievi, korejieši un (pilnīgi iespējams) ķīnieši. Martins ir savas paaudzes pārliecinoši labākais braucējs ar neskaitāmām uzvarām, bet OS divreiz jau ir zaudējis zeltu mājniekam un viss iet uz to, ka zaudēs arī trešo reizi.

  +5 [+] [-]

, 2016-12-03 23:05, pirms 8 gadiem
...tas ir tikai viens starts sezonas sākumā...tas, ka korejietis ies pēc zelta olimpiādē - visiem zināms...tagad Martinam ir jāpierāda kāds viņš lapsa un piečakarēs korejieti....šķiet plāns ir labs - lai šis kļūst par PK līderi un cīnās par kausu, lai nepaliek laiks veikt 1000 braucienus olimpiskajā trasē....koroče, ja pirms 2018.gada olimpiskajām spēlēm pasaules līderis būs korejietis, tad lapsa var nozagt zeltu olimpiādē!

  +7 [+] [-]

, 2016-12-03 23:06, pirms 8 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Dukuram sākas noriets? Tam negribas ticēt, bet tas, ka korejietis ir viņam priekša, tas ir fakts. Tretjakovam vnk nospīdēja
nu tu gan lielais "eksperts...pēc vienas trases jau par norietiem sāc runāt

  +1 [+] [-]

, 2016-12-03 23:07, pirms 8 gadiem
Henry, provocē Dale uz kašķi?

  +6 [+] [-]

, 2016-12-03 23:09, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pazors. Tā jau maza konkurence, bet pat 3niekā netiek. Par Tomasu vispār komentāri lieki, laiks mest mieru Skeletona karaļi un gada sportista kandidāti
3 gadus nav bijis zemāk par 2.vietu pasaulē. M. Dukura sasniegumi jau ir tuvu fantastikai ko vispār kādreiz būs grūti atkārtot. Tagad kādam jau 4, vieta pasaulē skaitās slikta.

  +5 [+] [-]

, 2016-12-03 23:09, pirms 8 gadiem
varētu ņemt piemēru no rallijkrosa...2 mēn . pirms OS trase SLĒGTA visiem...arī MĀJINIEKIEM
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-03 23:16, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik tur nopietnu konkurentu? Nepārspīlē
NU 10 gadus mēs līdzīgs ar līdzīgu ar visiem itāliem,austriešiem,japāņiem,šveiciešiem utt

nevajag norakstīt arī otrā, trešā,ceturtā desmita braucējus

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:16, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: nu tu gan lielais "eksperts...pēc vienas trases jau par norietiem sāc runāt
Tas par norietu bija retorisks jautājums.
Es nesaku ka noriets sākas, šeit bija arī blakusapstākļi (problēmas ar sliecēm, tehnika vēlāk ieradās Kanādā).
Bet tas ka Vons ir spēcīgs un šosezon visticamākais, ka būs priekšā Martinam to gan es saku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-03 23:19, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik tur nopietnu konkurentu? Nepārspīlē
Ja nav nopietnu konkurentu, tad tas ir Dukura nopelns, ka viņam ir maz konkurenti. Olimpiskajā sporta veidā dominēt tik izteikti jau gandrīz 7 gadus. Supersportists. Ja jau ņem vērā konkurenci, tad jau mums Kristaps Zvejnieks ir jāpasludina par gada sportistu. Tad Zvejnieks kalnu slēpošanā ir sasniedzis kaut ko izcilu. Nezinu kā uzdoto brīdi, bet šogad vienu brīdi bija 61 pasaules reitingā,kurā laikam ir vairāk par 5-6 tūkstošiem sportistu.
Ja sportists ir pasaules topā, tad viņš ir izcils neatkarīgi no tā cik liela konkurence.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-03 23:21, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: Pieregojos lai pateiktu FUNAM un ice F sh-iiit pilotam ka aiz dukuriem ir pekle un arii vinu veiksme ir vecaka dukura praats + valsts finanseejums!!!

OS panems skiibais, jau pagajusho gadu vairakas reizes izpogaaja. Skibais pierada ka ragutinas ir tas sports kur 5 gadu laikaa var sagatavot amatieri kursh SAVA trase panems Turzu. Hokejaa, futbola,basketa,handbola,tenisaa,volejbola.... tas nekad nebus iespejams ja neesi tiesham specigaks!! BASTA

Uzedishu silki un maukshu pampt!!!! ko tu???
kanādiešu basketbolists takš 2 gados tika pie PČ zelta 100 m sprintā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-12-03 23:23, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vienkārši kaitina skeletona kults, kas tiek piekopts Latvijā. Pat laikā, kad mums bija top 10 tenisists, kurš bija gada sportists?
Lai kļūtu par gada sportistu Gulbim kaut reizi būtu arī jāuzvar kas lielāks pat ATP 250. Vismaz vienu 500 nieku gribējās lai paņem. Protams ka tas bija gandrīz neiespējami jo dominēja 5-6 sportisti kurus faktiski bija ļoti grūti uzvarēt. Lai Gulbis iegūtu balvu TOP-10 jānoturās ilgāku laiku.

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:23, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nav nopietnu konkurentu, tad tas ir Dukura nopelns, ka viņam ir maz konkurenti. Olimpiskajā sporta veidā dominēt tik izteikti jau gandrīz 7 gadus. Supersportists. Ja jau ņem vērā konkurenci, tad jau mums Kristaps Zvejnieks ir jāpasludina par gada sportistu. Tad Zvejnieks kalnu slēpošanā ir sasniedzis kaut ko izcilu. Nezinu kā uzdoto brīdi, bet šogad vienu brīdi bija 61 pasaules reitingā,kurā laikam ir vairāk par 5-6 tūkstošiem sportistu.
Ja sportists ir pasaules topā, tad viņš ir izcils neatkarīgi no tā cik liela konkurence.
Ok, liekam Dukurus vienā plauktā ar KP

  +3 [+] [-]

, 2016-12-03 23:24, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: melnais vane??? ja taa ir, teema izsmelta... melliem ir geneetiskais un viss parejais ko tu nesaproti
un šeit ir atkal tehnika

  -2 [+] [-]

, 2016-12-03 23:24, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Lai kļūtu par gada sportistu Gulbim kaut reizi būtu arī jāuzvar kas lielāks pat ATP 250. Vismaz vienu 500 nieku gribējās lai paņem. Protams ka tas bija gandrīz neiespējami jo dominēja 5-6 sportisti kurus faktiski bija ļoti grūti uzvarēt. Lai Gulbis iegūtu balvu TOP-10 jānoturās ilgāku laiku.
Glups esi? Roland Garros pusfināls jau ir sīkums, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-03 23:25, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: a kapec tu ignore porzingi?? vinam vienaa latvija bijusi vairak konkurentu par dukuriem!!!!!
Neignorēju. Porziņģis ir savas karjeras sākumā un domāju būs izcils sportists. Porziņģis arī var pretendēt uz labākā sportista gada balvu.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-03 23:25, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ok, liekam Dukurus vienā plauktā ar KP
nu ko tu vari iespringt visu laiku par to Gada balvu

leišos taču bimbambolistus arī neapbalvo

  +4 [+] [-]

, 2016-12-03 23:26, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: es jau par to teicu visas sezonas garumaa, FUNVEIDIGIE statistiki un dale mani miinusoja
Es arī domāju ka korejietis OS uzvarēs, bet cerības uz Dukuru jau no tā man nezūd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-12-03 23:27, pirms 8 gadiem
1.brauciens:
1. Sungbin Y. 4.58, 15.90, 29.88, 39.01, 47.03, 52.84
2. Martins D. 4.60, 15.92, 30.03, 39.20, 47.20, 52.90
3. Treķjakovs 4.52, 15.84, 30.01, 39.22, 47.27, 52.99
Otrajā braucienā vai nu Martina bojātā slida neizturēja, vai arī Martins pieļāva vairāk kļūdu. Ir 2 nedēļas laika, lai nopietni sagatavotos nākamajam posmam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-12-03 23:28, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Porzingis sapratigu cilveku prata jau ir gada sportists, labi nenospleleja vins izlase, bet Latvijas vardu pasaule vins ir nesis 3x skalak neka Dukuri !
piekrītu bet no tā jau M. Dukurs nekļūst sliktāks. Mums ir viens olimpiskais sporta veids kurā ilgstoši dominē mūsējais . Ar to arī lepojos.

  -4 [+] [-]

, 2016-12-03 23:29, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: ceriba MULKA jeb TEVIS mierinaajums!!! ikviens sapratigais cilveks jau tgd redz ka Dukuriem nekas nespiid...
Korejietis nedaudz nopietnāk patrenējas, un Tomass jau rij viņa putekļus

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:29, pirms 8 gadiem
Nu, padomājiet ar galvu! ... Martins divās olimpiādēs pēc kārtas ir zaudējis zeltu màjiniekam...nu, ja Tev ir galva, tad kā auns neiesi uz trešo sudrabu? ...ir jādomā kā piečakarēt mājas faktoru, un variants iesaistīt korejieti PK iegūšanà ir labs...ak, mums slieces labākās salūza - ai,ai....ak, Martins resns un paskriet nevar - ai,ai....tikai ceturtais PK - ai,ai....viss jàdara, lai korejietis ir 100% pārliecināts par savu uzvaru un neiespringtu pirms olimpiàdes, lai šim ir pārliecība, ka uzvarēs to nabaga Dukuru vienkārši ...tad lapsa nozags zeltu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:30, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: ceriba MULKA jeb TEVIS mierinaajums!!! ikviens sapratigais cilveks jau tgd redz ka Dukuriem nekas nespiid...
Tātad pēc tavām domām visi skeletona komanda nav saprātīga jo arī cer uz Dukura panākumiem.
Es piemēram ne tik augstu vērtēju mūsu renes meistaru panākumus. Lielās sacensībās Dukuru apsteidz tikai mājinieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-12-03 23:31, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tātad pēc tavām domām visi skeletona komanda nav saprātīga jo arī cer uz Dukura panākumiem.
Es piemēram ne tik augstu vērtēju mūsu renes meistaru panākumus. Lielās sacensībās Dukuru apsteidz tikai mājinieki.
Ko tu uztraucies par OS? Martins jau sen teicis, ka viņam svarīgākas ir uzvaras PK.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-03 23:32, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: katra brauciena zaudeja, nu vairs dale un FUNI nevares braukt ka viena brauciena,laikapstaaklu un saules sakritibas deel musejais zaudeja. NU VISOS zaudeja, VISOS!!! Skibais jau tgd iet garam!!!
Vispār jau 4.vieta pasaulē ir ļoti liels panākums.

  -3 [+] [-]

, 2016-12-03 23:32, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: zinot ka tu esi pencis, teikshu taa - tev pencha marazms piezadzies jau tagad

Neesam bagatie vaaciesi kas izspeles lapsas triku

TU ESI DEBIILS!! pielauju ka instults tevi skaaris
60+, bet vāvuļo kā prasta tirgus vecene. Atceros šī indivīda pērli, ka sieviešu basīša izlasei nav panākumu pēdējā laikā, jo nav spēlētājas ar 13.numuru

  +5 [+] [-]

, 2016-12-03 23:33, pirms 8 gadiem
sportacentra administracija, kaa vispar sitais ir par bezprigeli saacies seit? visiem komentetajiem banu un basta, cik var lasit sos sviestainos komentarus? [b]

  -4 [+] [-]

, 2016-12-03 23:33, pirms 8 gadiem
[quote funs]
Vispār jau 4.vieta pasaulē ir ļoti liels panākums.
[/quote

Drīz ķīnieši brauks pa priekšu skeletonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-12-03 23:34, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko tu uztraucies par OS? Martins jau sen teicis, ka viņam svarīgākas ir uzvaras PK.
Viņš teica ka nemainītu visas savas uzvaras PK kopā pret OS zeltu. Tagad Dukuru interesē tikai zelts OS.

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:34, pirms 8 gadiem
HMB, žēl, ka esi jau pālī ...tu neesi slikts puika un labs SC mēbele, tikai par daudz dzer...un dzērumà Tev šķiet, ka vari runāt visu...žēl

  +2 [+] [-]

, 2016-12-03 23:35, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: nu tu gan lielais "eksperts...pēc vienas trases jau par norietiem sāc runāt
Protams, pēc vienas trases neko nevar pateikt, taču mums faniem ar tomēr vajadzētu lēnām sākt aprast ar domu, ka nebūs gluži tā ka Dukurs mūžīgi brauks pa 1. vietām. Pat Šumaheriem, Federeriem u.c savos sporta veidos pēc vairāku gadu 'valdīšanas' tomēr nākas piekāpties uzlecošajām zvaigznēm. Jāsāk aprast ar domu, ka korejietis diemžēl ja ne jau ir garām, tad šīs vai nākamās sezonas laikā būs Martinam garām bez variantiem. Tomēr pietiekami talantīgs, fiziski spēcīgāks un arī tehnika izskatās, ka ir pietiekamā līmenī, lai varētu konkurēt.
Martins joprojām šajā sezonā būs TOP3 braucējs pasaulē, kas ir tāpat mega-izcils sasniegums, taču tāds putukrējums un dominance kā pēdējās sezonās ticams, ka vairs nebūs. Un tas ir tikai normāli. Ir savu pēdu sporta vieda vēsturē atstājis, protams, žēl, ka ne kā olimpiskais čempions, taču - visādi citādi Skeletona leģenda!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-03 23:35, pirms 8 gadiem
Ķibermainis mums taču bobslejā arī tika 3 gadu laikā līdz 4. vietai PK

  +2 [+] [-]

, 2016-12-03 23:35, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: vecakais dukurs jau pirms gada caur pukeem uz sauli teica ka skiibais IR un BUS favorits skiibo trase, bet to teica caur pukeem, lai mazais kepons un BURTU KALPS KAA TU, naivi ticeetu brinumam!!! ikvienam logiskam,sapratigam un spriestspejigam sporta lidzjutemam Dukurs un Puche jau sen ir devusi maajienu - Skiibo valstiba mes cinisimies par skiibo zeltu aka 2. vietu

BASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es arī saku ka favorīts OS būs korejietis.
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-03 23:40, pirms 8 gadiem
Nemākam novērtēt, ka mums ir vecis biatlona elitē

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:41, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nemākam novērtēt, ka mums ir vecis biatlona elitē
Kurš nenovērtē?

  -4 [+] [-]

, 2016-12-03 23:41, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kurš nenovērtē?
Tu.

  -4 [+] [-]

, 2016-12-03 23:42, pirms 8 gadiem
Kāpēc Martinam tajā LTV sižetā ir telefons ar ieplaisājušu ekrānu?

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:43, pirms 8 gadiem
Ķibermanis taču arī 3 gadu laikā tika līdz 4. vietai PK

Nēbūtu priekšā Melbārža, tad jau šim būtu jau kāda kaudzīte ar PK medaļām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:45, pirms 8 gadiem
HMB, kas tev ar to insultu? Tavs tēvs vai māte? ...var saklausīt, ka Tev tā sāpīga tēma, ka katrà komentārā piemini, ja runa par vecāku cilvēku..

  -3 [+] [-]

, 2016-12-03 23:45, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Ķibermanis taču arī 3 gadu laikā tika līdz 4. vietai PK

Nēbūtu priekšā Melbārža, tad jau šim būtu jau kāda kaudzīte ar PK medaļām
Un ja nebūtu priekšā pāris vāciešu...

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:45, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu.
vienmēr esmu novērtējis un atzinis,ka piem. 40 reizes 10. vietu biatlonā ir salīdzinoši daudz grūtāk iegūt nekā renē

  -2 [+] [-]

, 2016-12-03 23:46, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: HMB, kas tev ar to insultu? Tavs tēvs vai māte? ...var saklausīt, ka Tev tā sāpīga tēma, ka katrà komentārā piemini, ja runa par vecāku cilvēku..
Ej gulēt, nesabeidz veselību pavisam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:48, pirms 8 gadiem
LOVs taču arī naca viņam pretī un piešķira finansējumu, kaut arī tā pēc kritērijiem viņam nemaz nepienācās max
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:48, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: vienmēr esmu novērtējis un atzinis,ka piem. 40 reizes 10. vietu biatlonā ir salīdzinoši daudz grūtāk iegūt nekā renē
Agrāk nebiju neko tādu lasījis no Tavas puses
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:49, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas, ka Dukuri ir mīkstie, pierāda tas, ka šie baidās braukt uz Sočiem.
Kas varētu būt labāks pieveikt Tretjakovu viņa mājas trasē, bet mums jau to nevajag, labāk būt mīzaliem
Martins jau pārspēja Tretjakovu Sočos PK posmā, kad tas tur notika pirmo reizi - gadu pirms Olimpiādes.
Nevar atļaut krieviem ņirgāties par visu pasauli, tāpēc es atbalstu boikotu.

  +5 [+] [-]

, 2016-12-03 23:49, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pazors. Tā jau maza konkurence, bet pat 3niekā netiek. Par Tomasu vispār komentāri lieki, laiks mest mieru Skeletona karaļi un gada sportista kandidāti
Tu esi visīstākais "pazors". Nav sajēgas, kas un kāpēc notiek, nezin (?), ka Martins brauca ar sabojātām sliecēm. Ka tik savas samazgas kādam virsū uzgāzt!
Un tādu "līdzjutēju" te papilnam. Tfu!

  +2 [+] [-]

, 2016-12-03 23:50, pirms 8 gadiem
HMB, draugs kļūdies ! Man ir sajēga, kas Tev būs pēc gadiem trīsdesmit, ja turpināsi attīstīt savas smadzenes...dumjš neesi, bet mutes bajārs gan!

  -3 [+] [-]

, 2016-12-03 23:52, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: Martins jau pārspēja Tretjakovu Sočos PK posmā, kad tas tur notika pirmo reizi - gadu pirms Olimpiādes.
Nevar atļaut krieviem ņirgāties par visu pasauli, tāpēc es atbalstu boikotu.
Tad kāpēc nevar mēģināt vēlreiz pārspēt? Čuriņa rausta?

  -4 [+] [-]

, 2016-12-03 23:52, pirms 8 gadiem
Viss - Latvijas slavas laiki skeletonā ir beigušies! Pietika tik Korejai vienu gady patrenēties un redzams cik vērti ir Martina nopelni. T.i. - to var jebkurš!

  -1 [+] [-]

, 2016-12-03 23:52, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Tu esi visīstākais "pazors". Nav sajēgas, kas un kāpēc notiek, nezin (?), ka Martins brauca ar sabojātām sliecēm. Ka tik savas samazgas kādam virsū uzgāzt!
Un tādu "līdzjutēju" te papilnam. Tfu!
Protams, jo Martins ir neuzvarams, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:55, pirms 8 gadiem
kāpēc tāda izgāšanās? kā sāk tuvoties svarīgākie mači tā atkal rezultāti sliktāki ..

     [+] [-]

, 2016-12-03 23:56, pirms 8 gadiem
HMB, redz Tavs vājums un attiecīgi muļķība, ka izaicini pretinieku uz atklātu cīņu...gudrais vienmēr aizmuks

  +1 [+] [-]

, 2016-12-03 23:56, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Viss - Latvijas slavas laiki skeletonā ir beigušies! Pietika tik Korejai vienu gady patrenēties un redzams cik vērti ir Martina nopelni. T.i. - to var jebkurš!
būsim tomēr precīzi-Koreja šinī sportā ir vēl ilgāk nekā Latvija

  +1 [+] [-]

, 2016-12-03 23:58, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad kāpēc nevar mēģināt vēlreiz pārspēt? Čuriņa rausta?
Tāpēc, ka negodīgā valstī, kura atbalsta dopingu, nav jēgas startēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-04 00:05, pirms 8 gadiem
HMB, kāpēc tik bieži piemini, ka esi neglīts? Runājot par vīrieti, to vispār grūti saprast....gudrās sievietes saka, ka vīrietim ir jàbūt tikai drusk smukàkam par mērkaķi...tas būtu, ka smukums vīrieti neraksturo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-12-04 00:09, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Tu esi visīstākais "pazors". Nav sajēgas, kas un kāpēc notiek, nezin (?), ka Martins brauca ar sabojātām sliecēm. Ka tik savas samazgas kādam virsū uzgāzt!
Un tādu "līdzjutēju" te papilnam. Tfu!
Martins jau nav nekas. Šeit galvenais būt par ekspertu un Wikipedia pavēlnieku

  +3 [+] [-]

, 2016-12-04 00:10, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: HMB, kāpēc tik bieži piemini, ka esi neglīts? Runājot par vīrieti, to vispār grūti saprast....gudrās sievietes saka, ka vīrietim ir jàbūt tikai drusk smukàkam par mērkaķi...tas būtu, ka smukums vīrieti neraksturo
Būtu viņam naudas, pat varētu būt vienalga kāds.

Tātad... nav ne šis, ne tas. Ne izskats, ne fiziskais, pat ne naudas.
Tā arī velk knapi to nožēlojamo dzīvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 00:11, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Martins jau nav nekas. Šeit galvenais būt par ekspertu un Wikipedia pavēlnieku
Tev gan vērtīgs koments pa tēmu, tā turpināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-04 00:12, pirms 8 gadiem
Tieši tā uztraukumam nav pamata,vislera nav dukuru trase vispar asv kanada nav trases kur viņi iespringdt,domajams notiek gatavosanas olimpic game.....atgreizisies eiropa bus citi rezultati..tie kas te bļaustas utt...iesaku vairak sekot lidz sim sportam...)))
p.s. tas kad korejietis un tretjakovs bus galvenie konkurenti nav šaubu..korejietis asv vienmer labi braucis...lai priecajas..))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:13, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: Bakalaurs aka Mr. Interpunkcijas kluuda ierunajas
Tēlo pārgudro, bet kaut kā sanāk izgāzties

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:15, pirms 8 gadiem
HMB, izmēram ir nozīme un izmēram nav nozīme...vienmēr pasaulē būs lielāks par Tavējo un būs arī mazāks par Tavējo....pamatā jau ir attiecības ar to otru pusi, ar sievieti....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:16, pirms 8 gadiem
Korejā taču arī šis tika pie gada balvas

kā esi uz podesta jebkurā sportā , tā tu uzreiz tiec ļoti novērtēts..tas ir fakts

un nešķiro,ka vienā sportā miljoni ar to nodarbojas, bet citā-200

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:17, pirms 8 gadiem
marcelloo21 rakstīja: Tieši tā uztraukumam nav pamata,vislera nav dukuru trase vispar asv kanada nav trases kur viņi iespringdt,domajams notiek gatavosanas olimpic game.....atgreizisies eiropa bus citi rezultati..tie kas te bļaustas utt...iesaku vairak sekot lidz sim sportam...)))
p.s. tas kad korejietis un tretjakovs bus galvenie konkurenti nav šaubu..korejietis asv vienmer labi braucis...lai priecajas..))
OS tāpat viss būs atkarīgs tikai no Martina un no korejieša.
Tas, ka korejietis būs pa savu trasi atbraukājies zils, jau būs skaidrs. Bet vai būs tik pārliecinoši labāks par Martinu, to neviens nezin.
Tikai tāpēc, ka divreiz tā jau notika? Nu gan arguments. Smiekli nāk.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-04 00:17, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: pasaki man, vai 2 teikumos pielaut 6 interpunkcijas kluudas ir bakalaura cienigi???
Maģistru nopircis un lielās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:20, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Korejā taču arī šis tika pie gada balvas

kā esi uz podesta jebkurā sportā , tā tu uzreiz tiec ļoti novērtēts..tas ir fakts

un nešķiro,ka vienā sportā miljoni ar to nodarbojas, bet citā-200
Tas ir mazas tautas sindroms.

Jāskrien brāļoties ar tiem, kuri tie lielākie.

Ja padomāsi, sapratīsi. Tas praktiski visās frontēs strādā attiecībā uz mazajām valstīm.
To, kas mazs, to nenovērtējam. To, kas liels, to nesasniedzam. Ļoti bieži, tieši dēļ tā, ka nenovērtējam to, kas mazs

     [+] [-]

, 2016-12-04 00:22, pirms 8 gadiem
HMB, re, tu sāc mācīties viltību - uzdod jautājumus ! Tev par to žetons!
...un tak neuztraucies par savu mazo, ja dāmai par mazu - sūti ratā un uzdāvini ugunsdzēšamo aparātu kà vibratoru!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:22, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Ne nu ta ir ka seit saka Kepkas domasana!
Es tam galigi nepiekritu, nevar salidzinat NBA stāru un skeletona stāru!
nu ko,lai saka...tad tajās 'visu valstu žūrijās lielākoties sēž kepkas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:26, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: nu ko,lai saka...tad tajās 'visu valstu žūrijās lielākoties sēž kepkas
Tur nav nenovīdīgi tumsoņas ar banānu republikas sindromu.

Un arī mūsu balsojumos tas neparādās. Arī mēs spējam novērtēt sasniegumu, balstoties uz to, ko sportists ir izdarījis, nevis uz to, ko pārējā pasaule par to domā

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:27, pirms 8 gadiem
Galu galā, tā tomēr ir Latvijas gada balva sportā, kur mēs savējos vērtējam.

Nevis... "Pasaules gada balva sportā Latvijai"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 00:31, pirms 8 gadiem
HMB, tu uz šādu jautājumu nekad negūsi atbildi....nekad nesapratīsi sievietes, tāpēc sieviešu basis ir pakàpi interesentāks par NBA, jo nav atbildes...tu neko nekad nesapratīsi...un tas ir dzīves skaistums...

     [+] [-]

, 2016-12-04 00:33, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tas ir mazas tautas sindroms.

Jāskrien brāļoties ar tiem, kuri tie lielākie.

Ja padomāsi, sapratīsi. Tas praktiski visās frontēs strādā attiecībā uz mazajām valstīm.
To, kas mazs, to nenovērtējam. To, kas liels, to nesasniedzam. Ļoti bieži, tieši dēļ tā, ka nenovērtējam to, kas mazs
es jau to visu saprotu

Bet Bimbisti tik domā,ka mēs te kāds "Sūnu ciems" un vienīgie nedalam balvas pēc vispārpieņemtā pasaules šablona
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-04 00:35, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Galu galā, tā tomēr ir Latvijas gada balva sportā, kur mēs savējos vērtējam.

Nevis... "Pasaules gada balva sportā Latvijai"
Jāievieš vēl kāda Google trends un wiki specbalva...tad nu gan visi būs apmierināti

  +3 [+] [-]

, 2016-12-04 00:37, pirms 8 gadiem
Hendža sestdienas vakarā drosmi sadzēries tā kā es tevi zinu, tad tava bravūra un lecība šeit man ir īpaši uzjautrinošana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 00:41, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Hendža sestdienas vakarā drosmi sadzēries tā kā es tevi zinu, tad tava bravūra un lecība šeit man ir īpaši uzjautrinošana
Atkal beztēmā komentēsi? Pierasta lieta, galvenais ir paspamot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 00:45, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Jāievieš vēl kāda Google trends un wiki specbalva...tad nu gan visi būs apmierināti
Jā, divas neatkarīgas balvas (es, protams, jokoju).

Lai visi apmierināti.

Bet labākais ir tas, ka, pat ja tā izdarītu, vienalga nebūtu labi
Pieļauju, ka šeit ir runa arī par šo. Par kritizēšanu... kritizēšanas pēc

     [+] [-]

, 2016-12-04 00:45, pirms 8 gadiem
HMB, katrs savas kļūdas izdara dzīvē pats un no tām mācās....tā ka dzīvo dzīvi, un neatkārto jau izdarītās muļķības...man tas neizdevās...saskaitīju, ka uz viena gràbekļa uzkāpu aš' piecas reizes! ...nu,muļķis!....novēlu Tev būt gudrākam ar saviem gràbekļiem...katram jau tie ir citi

     [+] [-]

, 2016-12-04 00:45, pirms 8 gadiem
Tas tiem, kuri grib zināt, ko sievietes vēlas ';

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:45, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: tainiba vinai ir, neliedzies kepka, BET jaa - vinas teema ir bezteema
Dzeru, un? Manu attieksmi pret skeletonu tas nemaina Bet tas, ka viņa te nekad gandrīz nekomentē pa tēmu, ir sen zināms fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 00:51, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: bet teikshu atklaati - TEVI, koivu, Tjomu un biiskapu - jus VISUS vina zin pec rakstibas un sakamaa, tas vien par kko liecina
Tevi gan pēc rakstības neatpazīst, tiešām - nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 00:53, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: nuuu tu gan atradi kur piesuties. Biroju pa dziivi atpaziis, vai skaidra vai palii, bet tavu bravuribas rakstu ir iegaumejusi pat prasta lauku slauceeja, tas par kko liecina
Jā, es esmu izņēmums - nekaifoju par skeletonu, tātad norakstāms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:55, pirms 8 gadiem
Jums būtu pirmām kārtām jābrūk virsū visiem vāciešiem,krieviem,amerikāniem,ka korejieši šos tik ātrā laikā spēj iZĢĒRBT...

Mums tomēr mazāks budžets,resursi,iespējas, tehnoloģijas,,,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:58, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: Nav runa par skeletonu un ragutinam, pats to VAIRS nejuuti???? Zheel man tevis

Tevi pielika pie vietas, lidzigi kaa agrak koiuv un Tjomu. Un to izdatija kirbju tante
Kā tas izpaudās, ka pielika pie vietas? Nemanīju

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 00:59, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Jums būtu pirmām kārtām jābrūk virsū visiem vāciešiem,krieviem,amerikāniem,ka korejieši šos tik ātrā laikā spēj iZĢĒRBT...

Mums tomēr mazāks budžets,resursi,iespējas, tehnoloģijas,,,
Tagad, iespējams, Tev mēģinās iestāstīt, ka šīm valstīm šis sporta veids patiesībā nemaz neinteresē un olimpiskās medaļas viņiem bijušas nebijušas, jo ir futbols, basketbols, teniss, utt.

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:00, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: domaa mums kraans ari mazakais????
varētu mēs atļauties izmantot piem. aerodinamisko tuneli, tad iespējams mēs būtu pat vēl spēcīgāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:04, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: kas tas par tuneli? kraanu pagarina? par cik cm???

Es vnk gribu dienaas konkuret ar mello 25cm shlangam....
https://www.google.lv/search?q=aero...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:04, pirms 8 gadiem
skatos produktīva sarakste bijusi skeletona faniem

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:05, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tagad, iespējams, Tev mēģinās iestāstīt, ka šīm valstīm šis sporta veids patiesībā nemaz neinteresē un olimpiskās medaļas viņiem bijušas nebijušas, jo ir futbols, basketbols, teniss, utt.
Par reni gan jau vairākus gadus kā interese zudusi, bet kkur atmiņā palicis, ka savulaik Vācija bija piešķīrusi renei 2 milijonu budžetu ragavu izpētei un uzlabošanai un nozīmējusi vienu no savām autobūves kompānijām, lai liek lietā visas savas tehnoloģijas, inženierus un zināšanas ragavu būvniecībā.. tas tomēr īsti neliecina par to, ka ir vienalga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:08, pirms 8 gadiem
Ekmanis teica,ka britiem 10 milj budžets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:12, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Ekmanis teica,ka britiem 10 milj budžets
Nu tie divi miljoni bija, kad varbūt Prūsis vēl brauca.. neatceros vairs, bet pasen tas bija, tad naudai bija cita vērtība un divi miljoni arī vāciešiem bija pieminēšanas vērta summa.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-04 01:13, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Par reni gan jau vairākus gadus kā interese zudusi, bet kkur atmiņā palicis, ka savulaik Vācija bija piešķīrusi renei 2 milijonu budžetu ragavu izpētei un uzlabošanai un nozīmējusi vienu no savām autobūves kompānijām, lai liek lietā visas savas tehnoloģijas, inženierus un zināšanas ragavu būvniecībā.. tas tomēr īsti neliecina par to, ka ir vienalga
Tāpēc, ka lielas valstis (vienalga, pēc teritorijas, iedzīvotāju skaita, vai vienkārši pēc rakstura), saglabājot un vairojot savu varenību, pievērš vērību ne tikai lielajām, bet arī mazajām lietām.

Būsim sporta lielvalsts? Tad arī skeletonā, ne tikai futbolā. Vācija.

Gribam jaunu Skype? Atbalstīsim masveida IT start-up. Igaunija.

Mūsu ir diez gan maz? A, Da pie vella, iziesim uz augstākās klases profesionalitāti no bērna kājas visos sporta veidos. Futbols, Handbols, Basketbols. Islande un Slovēnija.

Esam maziņi? Sākam būvēt valsti no jauna, sākot ar to, kā tiek bērni iedalīti 1.klasītē. Singapūra.

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:15, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tāpēc, ka lielas valstis (vienalga, pēc teritorijas, iedzīvotāju skaita, vai vienkārši pēc rakstura), saglabājot un vairojot savu varenību, pievērš vērību ne tikai lielajām, bet arī mazajām lietām.

Būsim sporta lielvalsts? Tad arī skeletonā, ne tikai futbolā. Vācija.

Gribam jaunu Skype? Atbalstīsim masveida IT start-up. Igaunija.

Mūsu ir diez gan maz? A, Da pie vella, iziesim uz profesionalitāti visos sporta veidos. Futbols, Handbols, Basketbols. Islande un Slovēnija.

Esam maziņi? Sākam būvēt valsti no jauna, sākot ar to, kā tiek bērni iedalīti 1.klasītē. Singapūra.
Maģistr, sākumā derētu iemācīties, ka vārdu diezgan raksta kopā

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:16, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tagad, iespējams, Tev mēģinās iestāstīt, ka šīm valstīm šis sporta veids patiesībā nemaz neinteresē un olimpiskās medaļas viņiem bijušas nebijušas, jo ir futbols, basketbols, teniss, utt.
nu saprotams,ja sporta veids būtu populārāks, tad LIELVALSTIS vēl jo vairāk pumpētu iekšā(celtu trases,vairāk nāktu uz atlasēm un parādītos ne tikai Korejas un Ķīnas...

bet es uzskatu,ka arī pie esošās situācijas TOP-6 ir ļoti augstvērtīgs panākums šajos sportos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:19, pirms 8 gadiem
tūlīt sieviešu bobslejs

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:21, pirms 8 gadiem
ehh cik žēl!
kā meitenēm gāja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:21, pirms 8 gadiem
LUX_04 rakstīja: ehh cik žēl!
kā meitenēm gāja?
Krita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:22, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Krita.
heheehe, uz ceļiem?

  -2 [+] [-]

, 2016-12-04 01:23, pirms 8 gadiem
Dukurs vismaz ir dabūjis medaļas atšķirībā no flopa Rastorgujeva

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:23, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: vinas ir laimigas!!!! mellie ar 23 un 25cm vinas izpuceeeja, balvas vairs svarigas!!!! tas nekas ka vienai dzeks majas gaida... vairs negaidis jo atrada garaku un melnaaku
hehe, ko parastais latviešu DZINTARS vai MAIGONIS spes likt preti TAIRONAM no ASV, 2m muskulu kalnam ar 8 paku?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:23, pirms 8 gadiem
LUX_04 rakstīja: heheehe, uz ceļiem?
Priedulēna jau regulāti sniedz minetu Dainim, kā tas savādāk tikt pie jaunām kamanām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:23, pirms 8 gadiem
Raheem rakstīja: Dukurs vismaz ir dabūjis medaļas atšķirībā no flopa Rastorgujeva
Robis is back

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:24, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: un tad sekoja blowjob

ES REDZEEEEJU!!!!!
Dainim

  +2 [+] [-]

, 2016-12-04 01:24, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tāpēc, ka lielas valstis (vienalga, pēc teritorijas, iedzīvotāju skaita, vai vienkārši pēc rakstura), saglabājot un vairojot savu varenību, pievērš vērību ne tikai lielajām, bet arī mazajām lietām.

Būsim sporta lielvalsts? Tad arī skeletonā, ne tikai futbolā. Vācija.

Gribam jaunu Skype? Atbalstīsim masveida IT start-up. Igaunija.

Mūsu ir diez gan maz? A, Da pie vella, iziesim uz augstākās klases profesionalitāti no bērna kājas visos sporta veidos. Futbols, Handbols, Basketbols. Islande un Slovēnija.

Esam maziņi? Sākam būvēt valsti no jauna, sākot ar to, kā tiek bērni iedalīti 1.klasītē. Singapūra.
Pamatā jau tomēr tradīcijas un resursi (gan cilvēku, gan materiālie, gan dabas) ir tie, kas diktē noteikumus. Mākslīgi kko radīt, protams, arī var, tas gan vairāk lielvalstīm raksturīgi, lai savu varenību rādītu konkrētajā brīdī, bet sporta veidam ilgstoša dzīvotspēja pārsvarā tomēr būs tur, kur ir tradīcijas apakšā.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:25, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Priedulēna jau regulāti sniedz minetu Dainim, kā tas savādāk tikt pie jaunām kamanām?
vai es saskatu skaudību šajā teikumā?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:25, pirms 8 gadiem
LUX_04 rakstīja: vai es saskatu skaudību šajā teikumā?
Jā.

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:26, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: un tad sekoja blowjob

ES REDZEEEEJU!!!!!
atgaadina to ainu no ''stulbs veel stulbaaks'', kur shim meele pie staba pielipa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-04 01:27, pirms 8 gadiem
neputne baigi gudro teelo atkal, shii viedokli biežāk ka zeķes maina, lai tik spama grupai pieliistu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:27, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Pamatā jau tomēr tradīcijas un resursi (gan cilvēku, gan materiālie, gan dabas) ir tie, kas diktē noteikumus. Mākslīgi kko radīt, protams, arī var, tas gan vairāk lielvalstīm raksturīgi, lai savu varenību rādītu konkrētajā brīdī, bet sporta veidam ilgstoša dzīvotspēja pārsvarā tomēr būs tur, kur ir tradīcijas apakšā.
Profesionalitātei ir arvien lielāka nozīme pasaules kontekstā.

Islandes futbols, Madara Cosmetics un Dzintars atšķirīgie likteņi, Nokia un Apple dažādie stāsti.

Tradīcijas vs Profesionalitāte un dzīvošana līdzi laikam?
Es domāju, uzvaras ceļu sāk profesionalitāte tomēr.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:27, pirms 8 gadiem
kādas prognozes par 4-niekiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:28, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: iedo taa kjolkas bilzh!!!!
https://www.google.lv/search?q=leld...

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:29, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: kādas prognozes par 4-niekiem?
un Tavas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:29, pirms 8 gadiem
kad redzeesim DALE uz kamanaam?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:30, pirms 8 gadiem
HMB-DALE_LOHS!!! rakstīja: Un tik pasaki ka vina nav ja vecis blakus!!!!!!!
ir
BIG BLACK MAN

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:31, pirms 8 gadiem
LUX_04 rakstīja: ir
BIG BLACK MAN
Nē, Dainis.

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:32, pirms 8 gadiem
LUX_04 rakstīja: kad redzeesim DALE uz kamanaam?
es esmu pa garu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:32, pirms 8 gadiem
nepamt sajūta, ka Suns vēl parādīs, kur tas suns aprakts

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:33, pirms 8 gadiem
Korejietis ir brīnumbērns, un nekāda sakara ar sporta vieglumu vai mazo konkurenci, būtībā Martinu un korejieti var salīdzināt ar Messi. Būtībā Messi un CR divvadība liek uzdot jautājumu vai futbolā ir konkurence?

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:34, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: un Tavas?
Frīdrihs...lurš tad vēl cits

Jāskatās ko franči un austrieši spēs...baigi progresējuši

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:34, pirms 8 gadiem
Raheem rakstīja: Korejietis ir brīnumbērns, un nekāda sakara ar sporta vieglumu vai mazo konkurenci, būtībā Martinu un korejieti var salīdzināt ar Messi. Būtībā Messi un CR divvadība liek uzdot jautājumu vai futbolā ir konkurence?
Tvaika iela Tevi gaida Tu taču teici, ka Aguero turpat vien ir

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:35, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Frīdrihs...lurš tad vēl cits

Jāskatās ko franči un austrieši spēs...baigi progresējuši
Kostērs? pa kuru laiku šis progresējis?

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:36, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kostērs?
jep

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:37, pirms 8 gadiem
Raheem rakstīja: Korejietis ir brīnumbērns, un nekāda sakara ar sporta vieglumu vai mazo konkurenci, būtībā Martinu un korejieti var salīdzināt ar Messi. Būtībā Messi un CR divvadība liek uzdot jautājumu vai futbolā ir konkurence?
Ja korejietis nebūtu pārāk uzskatāma sagadīšanās (viņa parādīšanās tieši dzimtenē gaidāmu olimpisko spēļu priekšvakarā), tad tādas paralēles varētu vilkt.

Bet, patiesībā, pat visai amizants salīdzinājums. Lai skeletona "nolicēji" nu pacemmējas ap šo
Kā tas nākas, ka futbolā tik maza konkurence diviem džekiem?!?

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:38, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Profesionalitātei ir arvien lielāka nozīme pasaules kontekstā.

Islandes futbols, Madara Cosmetics un Dzintars atšķirīgie likteņi, Nokia un Apple dažādie stāsti.

Tradīcijas vs Profesionalitāte un dzīvošana līdzi laikam?
Es domāju, uzvaras ceļu sāk profesionalitāte tomēr.
Pie mūsdienu iespējām tā arī varētu būt. Jebkurā gadījumā, viss iziet kkàdu savu evolūcijas procesu un profesionālais sports kā tāds, tomēr ir stipri jauns jēdziens, lai varētu kkādus baigos secinājumus izdarīt. Lab, baigos vispārinājumos aizgāja joprojàm uzskatu, ka katrs, lai nodarbojas ar to sportu un skatās to sportu, kas viņam labāk patīk un padodas, ja kādam gribas popularizēt reni- lai! Ja kàdam futbolu- uz priekšu. Galvenais, lai cilvēki vispār sporto un nepaliek par interneta dārzeņiem, kas aiz fiziskās dīkdienības nezin, kur sevi likt- te var lieliski redzēt, pie kā tas noved un aina nav diez ko daudzsološa

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:38, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kostērs? pa kuru laiku šis progresējis?
IBSF - International Bobsleigh and Skeleton...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:39, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Pie mūsdienu iespējām tā arī varētu būt. Jebkurā gadījumā, viss iziet kkàdu savu evolūcijas procesu un profesionālais sports kā tāds, tomēr ir stipri jauns jēdziens, lai varētu kkādus baigos secinājumus izdarīt. Lab, baigos vispārinājumos aizgāja joprojàm uzskatu, ka katrs, lai nodarbojas ar to sportu un skatās to sportu, kas viņam labāk patīk un padodas, ja kādam gribas popularizēt reni- lai! Ja kàdam futbolu- uz priekšu. Galvenais, lai cilvēki vispār sporto un nepaliek par interneta dārzeņiem, kas aiz fiziskās dīkdienības nezin, kur sevi likt- te var lieliski redzēt, pie kā tas noved un aina nav diez ko daudzsološa
Gluži manas domas.
Visu labu!

  -2 [+] [-]

, 2016-12-04 01:39, pirms 8 gadiem
Biatlons arī ļoti interesants - Furkāds sašauj pa nullēm un 1.vieta skaidra.Daudzi teiks, ka par pārējām vietām kapiņš, bet vai tad skeletonā nav kapiņš par 2-20.vietu? Kurš varēja prognozēt ka Antuāns būs trešais?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:40, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ja korejietis nebūtu pārāk uzskatāma sagadīšanās (viņa parādīšanās tieši dzimtenē gaidāmu olimpisko spēļu priekšvakarā), tad tādas paralēles varētu vilkt.

Bet, patiesībā, pat visai amizants salīdzinājums. Lai skeletona "nolicēji" nu pacemmējas ap šo
Kā tas nākas, ka futbolā tik maza konkurence diviem džekiem?!?
tenisā taču arī bija -BIG 4

  -1 [+] [-]

, 2016-12-04 01:41, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: http://www.ibsf.org/en/component/events/event/168196
Bet PK taču netiks 3niekā.

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:42, pirms 8 gadiem
Raheem rakstīja: Biatlons arī ļoti interesants - Furkāds sašauj pa nullēm un 1.vieta skaidra.Daudzi teiks, ka par pārējām vietām kapiņš, bet vai tad skeletonā nav kapiņš par 2-20.vietu? Kurš varēja prognozēt ka Antuāns būs trešais?
Kad ieslēgsi Ar4era profilu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:45, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: tenisā taču arī bija -BIG 4
Pasaules populārākajā sporta veidā, ar kuru nodarbojas vairāk cilvēku kā ar basketbolu un hokeju kopā ņemtiem, divi cilvēki jau aptuveni (+/-) 10 gadus gandrīz ir ārpus konkurences. Lai kurā līgā šie spēlētu, ir rezultatīvākie. Ar ļoti, ĻOTI retiem izņēmumiem.

Tad kas tas ir? Zema konkurence futbolā.

Taču, kad pienāk pasaules kauss futbolā, neviens no abiem, līdzīgi kā Martins Dukurs OS, to nevar izcīnīt. Tad varbūt viņi nemaz nav tik labi sportisti?

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:46, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kad ieslēgsi Ar4era profilu?
ak dievs, kāda starpība no kura profila cilvēks raksta?
kipo pats baigi nopietnais, bet reāli cik gadus streso par kkadu ''robi'' . Pašam smiekli nenak?

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:47, pirms 8 gadiem
Raheem rakstīja: Biatlons arī ļoti interesants - Furkāds sašauj pa nullēm un 1.vieta skaidra.Daudzi teiks, ka par pārējām vietām kapiņš, bet vai tad skeletonā nav kapiņš par 2-20.vietu? Kurš varēja prognozēt ka Antuāns būs trešais?
vēl pirms 10 gadiem skeletonā uz podestu reāli pretendēja kādi 15, bet tagad 5-6
bet tas jau uzreiz nenozīmē,ka tagad līmenis krities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 01:53, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bet PK taču netiks 3niekā.
ZA trasēs drošvien,ka nē

bet nu Eiropas trasēs būs vēl viens reāls pretendents, vismaz, uz TOP-6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 02:08, pirms 8 gadiem
atceros,ka pirms desmit gadiem vēl bija tā,ka startā -0,60, bet finišā jau +0,60 vai otrādi... lielākas svarstības bija, daudz neprognozējamāks pasākums izvērtās

Tādā ziņā bija daudz aizraujošāk skatīties visu no A-Z

     [+] [-]

, 2016-12-04 02:09, pirms 8 gadiem
Sieviešu gonkā atkal pirmās divas vietas Skrastiņa bobiem!

     [+] [-]

, 2016-12-04 02:18, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pazors. Tā jau maza konkurence, bet pat 3niekā netiek. Par Tomasu vispār komentāri lieki, laiks mest mieru Skeletona karaļi un gada sportista kandidāti
Martins skeletonā ir Airtons(vienīgais F1 ģēnijs)...tev vēl ir jautājumi????

     [+] [-]

, 2016-12-04 02:22, pirms 8 gadiem
igauņiem ir skype, lietuviešiem karūna, kas mums?

     [+] [-]

, 2016-12-04 02:28, pirms 8 gadiem
Dievs dod ,lai korejietis nepaliktu daudz ātrāks par Martinu līdz OS...

Lai nerastos viņam tik milzīgs handikaps jau no paša starta,kāds tas bija Tretjakovam-Sočos

     [+] [-]

, 2016-12-04 02:29, pirms 8 gadiem
LUX_04 rakstīja: igauņiem ir skype, lietuviešiem karūna, kas mums?
Gatis Kandis

     [+] [-]

, 2016-12-04 03:15, pirms 8 gadiem
signijs rakstīja: šitas korejietis uzvarēs olimpiskās korejā.... 100%
šim ir talants.
es tev iedodu 4% uz 1.5 gadiem...ja netrāpīsi,piekritīsi manā dārzā nezāles ravēt...ibio~~~????

     [+] [-]

, 2016-12-04 06:18, pirms 8 gadiem
LUX_04 rakstīja: igauņiem ir skype, lietuviešiem karūna, kas mums?
Dinamo siers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-04 09:38, pirms 8 gadiem
Vismaz HMB sev pareizo apzīmējumu izvēlējies savā nikā. Pats saprot kas viņš ir.

     [+] [-]

, 2016-12-04 09:44, pirms 8 gadiem
Kā varēja sabojāt slieces?

  +1 [+] [-]

, 2016-12-04 10:03, pirms 8 gadiem
Nākamajā posmā viss būs kārtībā ar sliecēm tad nolicēji būs spiesti aizvērt savas pākstis!!! Dukurs ir un būs leģenda skeletonā!!

     [+] [-]

, 2016-12-04 13:13, pirms 8 gadiem
Martins - lapsa!

     [+] [-]

, 2016-12-04 13:23, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: būsim tomēr precīzi-Koreja šinī sportā ir vēl ilgāk nekā Latvija
aj es tik troļļoju

     [+] [-]

, 2016-12-05 13:30, pirms 8 gadiem
Diemžēl sāk izskatīties, ka Martins trešo olimpiādi pēc kārtas netiks pie zelta medaļas un atkal var zaudēt mājiniekam, šoreiz korejietim.