Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Laviņam un Galviņam -5, Pujacam +1

Andris Liepa
Andris Liepa

Laviņam un Galviņam -5, Pujacam +1
Rodrigo Laviņam esot laukumā, tiek ielaisti vārti
Foto: AP/Scanpix

Šodien Latvijas hokeja izlase Vankūveras olimpiskajās spēlēs cieta pamatīgu sakāvi pret Krieviju – 2:8. Ieskatoties mača statistikā, nevar nepamanīt vairākus rādītājus, piemēram, krasi atšķirīgos lietderības koeficientus.

Lietderības koeficienti

Aizsargu pāris Rodrigo Laviņš – Guntis Galviņš savās 13-14 minūtēs pamanījās nopelnīt lietderības koeficientu -5 (nejaušība vai likumsakarība?), kamēr mūsu kapteinis Kārlis Skrastiņš, uz ledus pavadot visvairāk, 20 minūtes, laukumu pameta ar neitrālu lietderības koeficientu. Šis koeficients neitrāls ir vēl diviem citiem aizsargiem - Arvīdam Reķim un Krišjānim Rēdliham. Toties pats labākais šajā rādītājā mūsu vienībā izrādījās cits aizsargs Georgijs Pujacs, kuram 13 minūtēs +1. Visiem uzbrucējiem lietderības koeficients ir 0 vai -1, izņemot uzbrucēju trijnieku Lauris Dārziņš - Aleksejs Širokovs – Miķelis Rēdlihs, kuriem pa -2.

Spēles laiks un metieni pa vārtiem

Otrs lielākais spēles laiks pēc Skrastiņa 20 minūtēm ir abiem Rēdlihu brāļiem Krišjānim un Miķelim, pa 17 minūtēm. Mazāk par 12 minūtēm uz ledus pavadīja tikai trīs hokejisti – Ģirts Ankipāns (tas viņam netraucēja gūt vārtus), enerģiskais Kaspars Daugaviņš un Gints Meija. Ankipāns ar savu salīdzinoši mazo spēles laiku visbiežāk meta pa krievu vārtiem – piecreiz (četras reizes no tām bija jau 1. periodā). Divi metieni Mārtiņam Cipulim un Jānim Spruktam, pārējiem pat tik nav... Trīs uzbrucēji, Aleksandrs Ņiživijs, Mārtiņš Karsums un Meija, pa vārtiem neuzmeta ne reizi...

Edgars Masaļskis atvairīja 37 no 45 krievu metieniem (82.2%). Pilna spēles statistika aplūkojama šeit.

Kā vērtē Galviņa un Laviņa -5?

  • 227

  • 1646


  -3 [+] [-]

, 2010-02-17 10:43, pirms 15 gadiem
šitie abi jefiņi ir katastrofa LV aizsardzībā...
lai vai kā te lielākajai daļai tas nepatiks, bet ir skaidrs, ka RUS saņems olimpiādes zeltu. viņi tikai ir sākuši ieslidoties. kanāda - sāc pasūtīt sēru vainagus!!!

     [+] [-]

, 2010-02-17 10:43, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: A man garšo siers.
vienīgais komentārs, kuram varētu ielikt + un par viņu pasmaidīt...

BEIDZIET NOLIKT!!! domājāt, ka saliksim mēs krievus? mēs tikai cerējām.. so nebūtu Laviņš- Gunča laukumā, būtu citi.. un tad jūs nodi*** tos.. bērnu dārzs

     [+] [-]

, 2010-02-17 10:44, pirms 15 gadiem
nevajag slavēt Masaļski jo 3 trešdaļā pirmie 3 goli uz viņa sirdsapziņas.Tādi ir jāķer.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-17 10:45, pirms 15 gadiem
un tik pat labi, Kuldam varēja būt -5, po***, ka viņam AHL ir labs lietderības koeficents. tad jūs bļautu, ka nevajadzēja to ņemt, vajadzēja to... tad ejiet par treneriem, gudrīši

     [+] [-]

, 2010-02-17 10:47, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: nevajag slavēt Masaļski jo 3 trešdaļā pirmie 3 goli uz viņa sirdsapziņas.Tādi ir jāķer.
Gribētu redzēt kā tu Ovi metienu būtu noķēris Ne pa velti viņš NHL ir rezultatīvākais!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 10:48, pirms 15 gadiem
Piedodiet, bet es krietnu laiku atpakaļ rakstīju, ka ŠIS puisis vairs nav spējīgs spēlēt šādā līmenī un arī ne Sorokins, kurš lieliski aizvadījis pēdējās spēles Dinamo sastāvā. Godīgi mums ir nedaudz problēmas ar aizsardzības spēlētājiem un centra uzbrucējiem, kuri drīz izskatās vispār apsīks, es domāju skaita ziņā.

     [+] [-]

, 2010-02-17 10:50, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: nevajag slavēt Masaļski jo 3 trešdaļā pirmie 3 goli uz viņa sirdsapziņas.Tādi ir jāķer.
Ja Edžam kaut ko var mēģināt pārmest ,tad tas varētu būt gols, kurš izgāja caur padusi, bet diemžēl aizsargi pieļāva šādu izspēli.

     [+] [-]

, 2010-02-17 10:51, pirms 15 gadiem
masaļskis lieliski turējās! pofig, ka ielaida, viņš ir malacis! tā jau spēle laba, bet bija daudz kļūdu... un noraidīja pa tādām stulbībām...kroč slikti, ka zaudējām, masaļskis- lieliski turējās!
un vajdzēja atstāt sorokinu! būtu labāk nekā dažs labs...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 10:52, pirms 15 gadiem
Hmm, diezgan nozhelojams raksts esporta administratoram, dzisanas pec leta PR?
Ta vieta, lai nod....u kadu labak butu uzrakstijusi, kas nospeleja labi un seit var tikai dazus izcelt - Daugavins, Skrastins, Bartulis, Herbis un viss principa. Tas pats Pujacs ar savu +1 nemeta ara ripu mazakuma no laukuma, bet pabikstija to, ka jelu olu. Uzbruceji n-tas reizes pakasa ripu centra (pat musu lideri Darzins un Nizivijs), bet tiek nolikti 2 aizsargi..... Sviesc! Vareja redzet, ka krievi bija vienkarsi labaki, vairak pieradusi pie siem laukumiem un neatstaja sajutu visu machu, ka var vel kapinat speli. Nepatikami jau ir zaudet krieviem pie tam ar tadu rezultatu, bet nu ka ir ta ir, jakoncentrejas uz nakosajam spelem.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 10:52, pirms 15 gadiem
Nepatika Širokovs- līdz ar to Miķelis un Lauris nevarēja parādīt savu spēli . Bet labākei pēc manām domām Skrastiņš un Sprukts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-17 10:54, pirms 15 gadiem
Vienīgais kurš no mūsējiem izcēlās ar pārdomātu tehnisku spēli nenoliedzami bija Skrastiņš, pret šāda līmeņa meistariem mēģināt kaut kādu individuālo spēli ir noziegums pret savu komandu, uz ko mūsējie arī iekrita.

     [+] [-]

, 2010-02-17 10:57, pirms 15 gadiem
aghares rakstīja: Labam līdzjutējam ir jāprot arī objektīvi skatīties uz spēli..
Laviņš- Galviņš laukumā bija 6vārtu zaudējumos no 8.. vienreiz mazākumā gan- tāpēc -5 tikai..
+ vēl 2reizes tīri atdeva ripu zonā pretiniekiem..
Skaidri un gaiši redzams, ka šis aizsargu pāris šodien bija caurums, bet turpiniet, turpiniet kliegt, ka viņi jau nav vainīgi un kritizētāju-komentētāju spēles izpratnes līmenis ir zems. Bravo!
pilnībā piekrītu šim viedokli, ar uzsvaru uz "šodien"!

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:00, pirms 15 gadiem
Ko te var ņemties nu ir abiem -5 un viss, ko darīt? Aizmirst šito spēli un viss. Tapēc jau tiem džekiem RUS izlasē maksā miljonus sezonā, ka viņi ir "mastera sporta", kamēr mēs esam zem vidējā līmeņa KHL. Nevajag lēkt augstāk par savu pakaļu, Krievi mūs būtu apspēlējuši arī tad, ja visu iepriekšējo nakti būtu dzēruši, demolējuši viesnīcas un atpūtušies naktsklubā!

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:00, pirms 15 gadiem
Nu lavinjš no coment prot zaudēt ripas uz līdzenas vietas vienmēr izcēlies ar neveiklām darbībām arī pa vārtiem nemāk uzmest prot tik uzmest virsū uzbrucējam kas pēc tam skrien 1 vs 1 pret vārtsargu jāmet ir zibeniigi bet lavīnai pa priekšu ir jāapstādina ripa jāuzliek uz lāpstinjas un tad "spēcīgi" met vēl pie tam garām vārtiem un protams lavīna ir mazs puduris vismaz pārejie mūsu aizsargi vismaz augumā padevušies kas arī ir svarīgi jo nevar nospiest kā blusu Par Galvinju var teikt taa nedrīkst aizrauties ar vadīšanos un uzbrukumu tā čalim ir spējas arī mest pa vārtiem kas ir jādara aizsargiem. Nu lavinja vietā bija jāspēlē Kuldai kas ir talantīgs džeks bet Ūsainais to nav pamanijis!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-17 11:01, pirms 15 gadiem
Pavērojiet atkārtojumu un cik reizes var dzirdēt komenāru: "KĻŪDĀS LAVIŅŠ..."

Da tas dzēks, es nezinu, ko meklē Olimpiādē! atkal sapiķoja Lipmanam un nopirka sev vietu izlasē?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 11:03, pirms 15 gadiem
Edgars nostāvēja labi! Pirmās šaibas krievi iekombinēja tukšos vārtos, kad Edža jau bija pirmo metienu izcēlis!

Aisargi gan mudijās, un pieļāva atlekušo ripu zaudējumus!

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:04, pirms 15 gadiem
Galviņam vienkārši bija bail piespēlēt Duļevskim, ka nesataisa sūdus, tāpēc nācās ņemt spēli uz sevi, bikiņ nesanāca, grūti spēlēt pa diviem

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:04, pirms 15 gadiem
baigie hokeja fani atradushies var redzeet ka siikajiem pokemoniem projektu nedeelja!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:09, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: starp citu atzīmēšu, ka mani iepriecināja viens fakts - NHL "zvaigznes"(nu gan sapratu, ka jāliek pēdiņās) izskatās daudz sūdīgāk nekā KHL spēlētāji Krievijas izlasē.
Par to tiešām prieks.
Domāju, ka tas ir normāli, ja runa ir par Krievijas izlasi, kā nekā vesela maiņa spēlē kopā arī KHL.

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:10, pirms 15 gadiem
LitteL rakstīja: Ļoti patīkami pārsteidza aizsargu pāris Sotnieks-Bārtulis.
Mani patikami parsteidza visa 4. mainja! Iespeejams pat Shirokovs tur labaak iederaas nekaa Berzinsh! Daugava riktiigs molochiks! Bija viens no aktiivaakajiem shodien. Znars vismaz nav jokainais Juulis, kas pie suudigas speeles sajauc nahren visas mainjas vai pat saak speelet ar tikai 3 mainjaam un dzeki veel vairaak nogurst. Turniira svariigaakaas speeles veel ir priekshaa.

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:12, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: Ai, kā pret sienu... Nezinu, ja tev paliek labāk no tā, ka nespēj saredzēt pozitīvas lietas laukumā, tad dzīvo vesels!
Laikam katrs paliksim pie sava viedokļa! Respect viens otru un lai Bērziņš abiem pierāda pretējo

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:12, pirms 15 gadiem
Galviņš & Laviņš tiešām blēņas darīja. Galviņam jāsaņemas. Puka RD tomēr bija stabils, a te cirku izdomāja demonstrēt!

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:13, pirms 15 gadiem
sotnieka un lavina vieta labak butu panemis kuldu kaut vai cibulski

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:14, pirms 15 gadiem
Spēle jau kā tāda bija laba! Protams, par Kuldu jau var diskutēt, bet nu piedodiet Laviņam bija jāpaliek mājās, vienubrīdi likās ka Galviņam arī galviņā nedaudz kkas nav izskatās ka zvaigzītes rādās jo viņš redz KHLā skrien uzbrukumos bieži, bet tas nenozīme ka redz varēs tik viegli apspēlēt krievus TEHNISKI Sjomins tik veikli apbruņoja Galviņu, ka Ovečkins brīvi varēja uzmest pa vārtiem, tādās situācijās aiz saviem vārtiem, ja tu redzi ka tev ļoti tuvu ir pretinieks ir jāmet ārā ripa nevis jācenšas apspēlēt pretinieks, priecēja Sprukts mazākumā, Meija, Daugaviņš,Ankipāns, Miķelis - šie atstāja vislabāko iespaidu,
Izbrīnija ka Bērziņš palika nepamanīts,protams, labā nozīmē, visu izteica jau metienu skaits, ja šādi nospēlēsim pārējās spēles(izņemot atsevišķus gadījumus), tad varam sagādāt ne vienu vien pārsteigumu!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 11:14, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: Es pat teiktu, ka viena no pārliecinošākajām Bērziņa spēlēm izlasē.
Pa 100% piekriitu!

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:18, pirms 15 gadiem
mans personīgais viedoklis, ka Laviņam ir jābeidz šo šovu, īsti pat TV ngribās skatīt, kad viņš laukumā....., lai piedalās visos citos Tv šovos un dod iespēju citiem spēlēt...Berziņs arī mīzējs, Znaroka vietā to Rīgā vajadzēja atstāt, labāb kādu citu būtu ielikuši...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 11:19, pirms 15 gadiem
Laviņš-šedevrs!Galviņš nospēlēja salīdzinoši labāk.Pensijā .

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:19, pirms 15 gadiem
Bird rakstīja: Es nepiekrītu, jo Bērziņš visu laiku situācijas nenospēlē līdz galam, proti, neizveido no situācijas maksimāli iespējamo labumu savai komandai, ko varētu izdarīt! Turklāt viņš spēlē arī neveiksmīgi. Nepārspīlē, nav jau galvenais iemest 3 ripas, svarīgāg ir censties. Diemžēl Bērziņa spēlē degsme nebija redzama!!Kapēc tavuprāt viņam nesanāca nostiprināties RD, vai vēl pirms tam kaut kur citur? Kapēc viņš Spēlē RD/Juniors? Šuplers zina, ko dara..
Es gan arvien vairaak saaku shaubiities vai Shuplers zina ko dara... ar ko taads Beerzinsh buutu sliktaaks par taadu Arnasonu? Aizsardziibaa vismaz man liekas, ka pat buutu labaaks! Ok, Beerzinjam protams arii ir lazhas, bet vai vinju nav Arnasonam vai tam pasham Karijam...?

     [+] [-]

, 2010-02-17 11:21, pirms 15 gadiem
Te jau nav speeleetaaju nozaakaashana vai kaa, bet vnk tiira speeles un statistikas analiize, ja aizsargiem ir -5 un saliidzinosha mazs speeles laiks, tad secinaajums ir tikai viens, shaads aizsargu paaris ir galiigi garaam pret taada liimenja komandaam.
Ja samainiis aizsargu paarus paarejot uz 7iem aizsargiem, ar Kaarli divaas mainjaas, kopaa ar Krishu un Galvinju, un tad Galvinja paaris kritiis aaraa no speeles tad mainam ar Lavinju un ja abi kritiis aaraa, tad tieshaam nevar izdomaat traumas!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 11:21, pirms 15 gadiem
insect3 rakstīja: Spēle jau kā tāda bija laba! Protams, par Kuldu jau var diskutēt, bet nu piedodiet Laviņam bija jāpaliek mājās, vienubrīdi likās ka Galviņam arī galviņā nedaudz kkas nav izskatās ka zvaigzītes rādās jo viņš redz KHLā skrien uzbrukumos bieži, bet tas nenozīme ka redz varēs tik viegli apspēlēt krievus TEHNISKI Sjomins tik veikli apbruņoja Galviņu, ka Ovečkins brīvi varēja uzmest pa vārtiem, tādās situācijās aiz saviem vārtiem, ja tu redzi ka tev ļoti tuvu ir pretinieks ir jāmet ārā ripa nevis jācenšas apspēlēt pretinieks, priecēja Sprukts mazākumā, Meija, Daugaviņš,Ankipāns, Miķelis - šie atstāja vislabāko iespaidu,
Izbrīnija ka Bērziņš palika nepamanīts,protams, labā nozīmē, visu izteica jau metienu skaits, ja šādi nospēlēsim pārējās spēles(izņemot atsevišķus gadījumus), tad varam sagādāt ne vienu vien pārsteigumu!!
Pilnīgi piekrītu spēle visumā (priekš mūsējiem) tik tiešām bija laba, viens piecnieks konkrēti netika galā ne paši ar sevi ne ar pretinieku. Jāatzīmē arī tas, ka Bikovs ir izstudējis Dinamo spēlētāju iespējas un tas spēles stils, ar kādu mēs vispār kautko esam spējīgi izdarīt bija diezgan pārliecinoši neitralizēts.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-17 11:24, pirms 15 gadiem
Lavins sava stila pamanijas nokrist ne tikai pie musu vartiem bet ari uzbrukuma zona un tad pedejiem spekiem meginaja nogazt Oveckinu kas pat isti nesanaca! Loti bedigi vins izskatas! Sorry bet vina vilciens ir aizbraucis!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 11:26, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Es gan arvien vairaak saaku shaubiities vai Shuplers zina ko dara... ar ko taads Beerzinsh buutu sliktaaks par taadu Arnasonu? Aizsardziibaa vismaz man liekas, ka pat buutu labaaks! Ok, Beerzinjam protams arii ir lazhas, bet vai vinju nav Arnasonam vai tam pasham Karijam...?
Nu nez, man kaut ka palika atmina Berzina apstasanas bridi, kad musejie 3 pret 2 izgaja un rezultata piespele aizgaja nekur un otra epizode, kad ta vieta, lai uzmestu pa vartiem vins labak atspeleja ripu atpakal tiesi Ovi uz nuju un Lavins, so kludu labojot, bija spiests nogazt Ovi un dabut noraidijumu.