Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Fani, faneļi un citi zvēri

Juris Miņins
Juris Miņins

Fani, faneļi un citi zvēri
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas sabiedrībā ir visai izplatīts viedoklis, lūk, latvieši esot pasaulē labākie hokeja fani. Tiek piesaukta kvantitāte, skaļums utt. Kāds tam piekritīs kāds nē, taču šoreiz vēlētos parunāt par citu tēmu – uzticību savai komandai un spēles izpratni.

Kā jau rakstīju ievadā šoreiz runa nebūs par līdzjutēju fanošanas kvalitāti, par to jau, pagājušā čempionāta laikā, manuprāt, precīzi izteicās kolēģis (un es viņam pilnīgi piekrītu) : Viedoklis: Latvijas hokeja fani - pārvērtēti? , es vairāk vēlētos pievērst uzmanību līdzjutēju attieksmei pret pašu hokeja spēli un spēlētājiem, protams, izvērtējot to no "pasaulē labāko hokeja fanu" aspekta.

Iesākumā, protams, jāpaskaidro kāpēc šāds bloga ieraksts un kāpēc tieši tagad. Atbilde nav tālu jāmeklē – pēc 2:8 zaudējuma Krievijas izlasei, kas, starp citu, ir komanda ar visspēcīgāko uzbrukumu šajā turnīrā (pasaules treneru un ekspertu atzinums), Olimpisko spēļu hokeja turnīrā, kurš risinās Vankūverā, latviešu sabiedrībā parādījās un lielu atbalstu guva interesantas tēzes par izlases tagadni un iespējamo nākotni. Diemžēl, ar oriģinalitāti tās neizcēlās, precīzāk, tā bija klasiskā "noriešana" (Olimpiskā medaļa šādā "sporta veidā" Latvijai būtu garantēta).

Mazliet teorijas

Vispirms ir jānoskaidro, kas tie tādi fani (līdzjutēji, atbalstītāji utt.) ir, un kāpēc viņi iet uz stadioniem, lai atbalstītu katrs savu komandu.
Kā tiek rakstīts skaidrojošajās vārdnīcās, tad "fans" ir tāds cilvēks, kuram ir pastiprināta interese par kādu sportistu, sporta veidu, apmeklē spēles un dažādos veidos izrāda atbalstu saviem favorītiem.

Savukārt kā iemesli šim fanošanas fenomenam, bieži vien, dažādi šo tēmu pētījušie zinātnieki uzsver, ka mūsdienās daudzi cilvēki "pierakstās" pie faniem, lai vismaz kādu laiku būtu starp uzvarētājiem, gūt spilgtas emocijas, tādējādi atslēdzoties no ikdienas rūpēm. Vēl skarbāks savos izteicienos par doto tēmu ir slavenās britu rokgrupas "Queen" ģitārists un sporta arēnu himnas "We will rock you" autors Braiens Mejs, kurš uzskata, ka cilvēki uz arēnām dodas, jo ikdienas dzīvē jūtas maznozīmīgi, viegli aizskarami, bet esot tribīnēs ar vēl vairākiem tūkstošiem līdzīgi domājošo, kompensē šīs bailes un dzīves neveiksmes, jūtas vareni.

Latvijas versija

Un tagad tieši par Latvijas gadījumu. Iesākumā ir jāatceras mūžsenais un vienmēr aktuālais teiciens, ka īstam latvietim nav labākas maltītes kā otrs latvietis, t.i., nekas nesilda sirdi vairāk kā kaimiņa neveiksmes. Tāpat uzskatu, ka pie vainas šajā situācijā ir arī bieži pieminētais "bārenīšu sindroms", t.i., šoreiz pat ne tik čīkstēšana par "ko ta jau mēs", bet pašu neizlēmība un tai sekojošais nosodījums pret visiem, kuri kaut ko ar, lielākiem vai mazākiem panākumiem, taču dara.

Nav arī nekāds noslēpums, ka Latvijas sabiedrība un valsts pārdzīvo ne tos labākos laikus, līdz ar to arī negatīvās emocijas cilvēkos sakrājas, emocionālā spriedze pieaug, kā rezultātā ir vajadzīga tikai mazākā "dzirkstelīte", lai sāktos neskaitāmu sprādzienu virkne.

Hokeja loma

Ar ko hokejisti ir "nogrēkojušies"? Īstenībā ne ar ko, precīzāk tieši viņi, kā izrādījās, bija šīs "dzirkstelītes" iniciatori, no kuras sākās... komentāros jau rakstīju, ka šādos gadījumos uz hokejistiem tiek noveltas visas personiskās neveiksmes sākot no riebīgā priekšnieka, kurš liek strādāt arī brīvdienās, līdz kaimiņam, kurš jau trešo gadu nevar pabeigt remontu (kurš piedevām tiek veikts tikai naktīs).

Cilvēku dzīvēs pašlaik ir tik daudz neveiksmju, ka zaudējumu hokejistiem, kuri līdz šim ir asociējušies ar skaistām uzvarām (gan Rīgas "Dinamo", gan valsts izlase) un veiksmi vispār, tauta nevar piedot. Viņiem ir vajadzīgi uzvarētāji, lai ar šīm uzvarām celtu savu pašnovērtējumu ("redz, es esmu kopā ar uzvarētājiem"). Starp citu, šis pats punkts, manuprāt, ir kā viens no argumentiem Latvijas par Rīgas "Dinamo" zemākā līmeņa hokeja nepopularitātei.

Kaut kas līdzīgs ir arī pieminot latviešu skaudību – ja kādam veicas, tad ar uzstīvētu smaidu sakam: "Malacis!" un sitam pa plecu, bet tikko kāda neveiksme tā – "Ahā, viņš tak jau galīgs nepraša, lūzeris, dzērājs utt., lai labāk kar slidas uz nagliņas un ar nūju aizkurina krāsni." Spilgts piemērs ir neviens cits kā Kaspars Daugaviņš (kaut gan tikpat labi te varētu likt Jāni Spruktu, Oļegu Sorokinu un gandrīz vai jebkuru izlases līmeņa hokejistu). Cik reizes viņš Latvijas hokeja "fanu" vidē ir norakstīts? Pagājušajā sezonā, liekas, katrs, kad parādījās kāds raksts par Latvijas hokejistu, par savu svētu pienākumu uzskatīja pierakstīt, ka Daugaviņš ir zudis hokejists. Arī šīs sezonas sākumā aina bija līdzīga, bet atliek nospēlēt vienu spēli NHL, tā uzreiz sākas kārtēji "malači" un tā tālāk. Diemžēl, līdz nākamajai reizei... .

Atsevišķa tēma ir Rodrigo Laviņš un Armands Bērziņš. Tā vien liekas, ka šiem hokejistiem tiek meklētas VISAS kļūdas un ja netiek atrastas tiek piedomātas, jo "faniem" nepatīk viņu deguni. Bērziņam tiek pārmests momentu realizācijas zemais procents (lai gan ar realizāciju problēmas ir praktiski visiem Latvijas hokejistiem), Laviņam – aizsardzības kļūdas. Taču kaut kā neviens nepamana, ka tas pats Bērziņš aizsardzībā veic lielu darbu, lai maiņas biedri varētu aizskriet uzbrukumā, bet Laviņš visu laiku ir spēlējis ļoti pašaizliedzīgi un dara to vēl aizvien (spēles papildlaika varoņdarbu (trīs pēc kārtas bloķēti metieni) "Dinamo" rindās, šķiet, visi ir aizmirsuši).

Rezultāts

Lai vai kā, kad spēlētāji ir tā pamatīgi "norieti" un izsūtīti uz visādām ŽHL (kur esot viņu īstā vieta), "fans" jūtas apmierināts, jo viņš pats sev ir radījis ilūziju, ka viņš, ar trim kredītiem, bez darba un mašīnu remontā, neatrodas tajā sliktākajā situācijā, jo, redz, Laviņa lietderības koeficients ir -5. Šādā veidā tiek kompensētas uzvarētāja sajūtas ko nav izdevies gūt no hokeja spēles pozitīvā iznākuma (personiski – re kā es viņus).

Bet pēc dienas sāksies viss no sākuma. Nākamā spēle, kuras sākuma laiku un pretiniekus, visdrīzāk, "fans" uzzinās īsi pirms pašas spēles (taču tas, protams, neliegs viņam spēles gaitā būt spēles ekspertam), kurā atkal varēs lamāt spēlētājus, tiesnešus, komentētājus un visus pārējos, lai kārtējo reizi radītu sev ilūziju par veiksmīgu dzīvi un labi pavadītu laiku.

Pēcvārds

Var jau teikt, ka Laviņš vai Galviņš ir tādi un šitādi un viņu dēļ tika zaudēta spēle pret Krievijas izlasi, taču pirms izteikt šādus apgalvojumus der atcerēties kur ir Latvijas hokejs un kas ir Latvijas hokejisti. Ja Latvijas izlases līderis ir Kārlis Skrastiņš (vidēja līmeņa NHL aizsardzībā spēlējošs aizsargs-veterāns) un komandas kodolu veido vidēja līmeņa KHL hokejisti, tad Krievijas izlasē spēlē pasaulē labākie uzbrucēji, NHL komandu līderi, līgas TOP vārtsargi un KHL draudīgākie uzbrucēji.

Tāpat nevajag domāt, ka spēlētājs, ja izlasīs komentārus (tie kas lasīs), pēkšņi atradīs kaut ko jaunu uz steigšus sāks labot. Paši spēlētāji savas kļūdas zina labāk nekā visi fani kopā ņemti un tādu ir daudz vairāk kā šie fani ierauga (sporta spēles bez kļūdām nav iedomājamas, kur nu vēl hokejs). Un viņi paši arī ir sev lielākie soģi.

P.S.
Šis nav nekāds aizstāvības raksts, vienkārši cilvēkiem, kas sevi dēvē par "pasaulē labākajiem hokeja faniem" neklājas vienā dienā spēlētājus lamāt ar pēdējiem vārdiem, bet nākamajā, sitot pie krūtīm, bļaut – tie, takš, mūsējie!

1 2 3 89 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2010-02-17 23:14, pirms 15 gadiem
Bilde fantastiska!

 +19 [+] [-]

, 2010-02-17 23:19, pirms 15 gadiem
Mazie, anonīmie bļāvējie nav jāņem galvā vispār. Kā redzējām arēnā visi labā omā turpināja just līdzi savējiem un pudeles uz ledus nemeta.
Ar neko labāki nav visi šitie mīkstie, kas pirms spēles jau atvēl mums 12 ripas, un arī pēc tam: "Tas tak Ovečkins, es tak teicu...".
Neesam mēs top hokeja valsts, kas cīnās par medaļām, bet neesam arī pirmo gadu uz slidām.

 +14 [+] [-]

, 2010-02-17 23:20, pirms 15 gadiem
Kur nu vēl precīzāk uzrakstīt, piekrītu pilnīgi visam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-02-17 23:21, pirms 15 gadiem
nu jā...
LV faniem bieži vien tā fanošana un optimisms ir tik liels, ka spēlētāji varētu rauties uz visām 4 pusēm un tik un tā nespētu dzīvē realizēt šīs fanu, faneļu un citu zvēru prognozes.
Respektīvi uzstāda PĀRĀK AUGSTAS prasības/prognozes un pēc tam sāk riet un meklēt vainīgos, kad tās nepiepildās

Varu derēt, ka starp tiem, kas pirms mača ar krieviju prognozēja uzvaru (no sērijas:jo fani taču tā dara), pēc tam bija aktīvi ''Laviņa un citu'' nolicēji(tā arī Fani dara?)...

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 23:22, pirms 15 gadiem
Ļoti pareizi rakstīts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 23:23, pirms 15 gadiem
es pilnībā piekrītu autora teiktajam. tāda ir latvieša mentalitāte, taču, ja mūsu hokeja izlase zaudē visiem un visur, tad mums ar aizmiglotām acīm ir jāsaka malači mēs zaudējām[piem. norvēģijai].? viss kārtībā 4 golus iesitām.? mūsējie labākie.?
komentāri ir iespēja izteikt savas domas, un tās var izteikt jebkurš , un kā vien vēlas.

bet protams, protams, nelielu smīnu izraisa tie lieliskie fani, kas pirms spēles bļauj mēs saliksim tās "urlas" , bet pēc spēles noliek paši savējos.

normāli būtu, ja tu kko pasaki un pie tā arī paliec. bet te ir Latvija un latvieši...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 23:24, pirms 15 gadiem
man ir tiesības būt dusmīgam, ienīst spēlētājus un tajā pašā laikā mīlēt
un vienalga kas nāk pretī , krievija, kanāda, vai turcija esmu fans, nevis tās meitenītes , kas iet uz hokeja spēlēm

  -2 [+] [-]

, 2010-02-17 23:25, pirms 15 gadiem
Laikam jau kaut kur ir ideals sporta fans, kurs nekad nenoliks speletajus. Bet nav tada - interesanti palasities kaa Maple Leafs vai Canadiens lama savejos - ne sliktak par mums. Un tapec to parnest uz visiem latviesiem nav isti precizi. Otrkart - tadu pass teiciens ir dzirdets par igauniem un vel citam tautam. Treskart, tika ielaistas par daudz ripas - pat pec hokejistu vardiem - pie tam, tiesi diezgan neieredzetajiem bijusajiem okupantiem krieviem. protams, tas saasina izjutas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-17 23:26, pirms 15 gadiem
Nu šis beidzot ir kā naglai uz galvas.Visu cieņu autoram.

     [+] [-]

, 2010-02-17 23:27, pirms 15 gadiem
Cakijs rakstīja: es pilnībā piekrītu autora teiktajam. tāda ir latvieša mentalitāte, taču, ja mūsu hokeja izlase zaudē visiem un visur, tad mums ar aizmiglotām acīm ir jāsaka malači mēs zaudējām[piem. norvēģijai].? viss kārtībā 4 golus iesitām.? mūsējie labākie.?
komentāri ir iespēja izteikt savas domas, un tās var izteikt jebkurš , un kā vien vēlas.

bet protams, protams, nelielu smīnu izraisa tie lieliskie fani, kas pirms spēles bļauj mēs saliksim tās "urlas" , bet pēc spēles noliek paši savējos.

normāli būtu, ja tu kko pasaki un pie tā arī paliec. bet te ir Latvija un latvieši...
Pilnīgas muļķības, nav tā ka var rakstīt pilnīgi visu!
Labi šis ir sporta portāls, un pamatota kritika ir laba lieta, bet ne jau gāzt virsū šis samazgas ko te raksta!
Vislabākais ir teikt to, ko tu varētu arī dzīvē pateikt, kaut vai cilvēkam acīs, ne viss paslēpies aiz datora monotora!
Un vispār šo problēmu daļēji manuprāt, varētu atrisināt, ja portālā būtu jāreģistrējās ar īstajiem datiem(vārdu,uzvārdu, vecumu u.t.t.)
Slēpts komentārs: Straka

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 23:28, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: nu jā...
LV faniem bieži vien tā fanošana un optimisms ir tik liels, ka spēlētāji varētu rauties uz visām 4 pusēm un tik un tā nespētu dzīvē realizēt šīs fanu, faneļu un citu zvēru prognozes.
Respektīvi uzstāda PĀRĀK AUGSTAS prasības/prognozes un pēc tam sāk riet un meklēt vainīgos, kad tās nepiepildās

Varu derēt, ka starp tiem, kas pirms mača ar krieviju prognozēja uzvaru (no sērijas:jo fani taču tā dara), pēc tam bija aktīvi ''Laviņa un citu'' nolicēji(tā arī Fani dara?)...
piekrītu tev par visiem simts. `fani` jeb drīzāk jāsaka, skatītāji grib par daudz,viņi ceļ debesīs savējos, prognozē visnereālākās lietas,bet kad pienāk skaudrā patiesība un nekas nepiepildās, tad uzveļ vainu saviem mīļajiem hokejistiem, par kuriem taču pirms tam tā priecājās un pie viena arī apvaino pretinieku komandu,lai arī viņi bija labāki,ja jau uzvarēja.
tas ir tipisks latviešu skatītājs, var teikt un mācīt cik gribi, bet nekas nesanāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-17 23:29, pirms 15 gadiem
ko tur pa faniem vai attieksmu un speeles sapratni ,ja buutu reaala sapratne par hokeju un Lavijas izlases speeleetaajiem ,tad saprastu ,ka tas ir reaalais vinju liimenis un viss ,nav ko te gudri muldeet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-17 23:31, pirms 15 gadiem
pilniibaa piekriitu rakstam, un no taa secinaaju, ka esmu iists fans !

  +5 [+] [-]

, 2010-02-17 23:31, pirms 15 gadiem
Sauronss rakstīja: pilnigi garaam, lavina un galvina aizstavis, reali vinji ir nullles
nezinu ar kādu mērķi tu šeit esi piereģistrējies, kaitināt citus lietotājus,nolikt savējos vai stādīt rekordus mīnusu savākšanā, bet saku tev vienu- tu esi nošāvis greizi un kaut kas tev galvā ir ne tā izkustējies.

     [+] [-]

, 2010-02-17 23:31, pirms 15 gadiem
Sauronss rakstīja: kad nakamaa spele vsp un pret ko?
pret jaagru (chehiju) riit 2.30 !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 23:32, pirms 15 gadiem
Nez, man jau kādu laiku tam vārdam "fans" ir tāda rūgtena piegarša
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 23:33, pirms 15 gadiem
Taisnība vien ir! Tie jau nav nekādi fani, bet varenie komentētāji sportacentrā kas spēli vērtē tikai pēc statistikas ailītes! nezinu pat smieties vai raudāt!??

     [+] [-]

, 2010-02-17 23:33, pirms 15 gadiem
Sauronss rakstīja: fans tad tomer, nevis fane
nee nu fans tachu var buut gan dzheks, gan daama !
bet - FANE!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-17 23:35, pirms 15 gadiem
"fans" jūtas apmierināts, jo viņš pats sev ir radījis ilūziju, ka viņš, ar trim kredītiem, bez darba un mašīnu remontā, neatrodas tajā sliktākajā situācijā, jo, redz, Laviņa lietderības koeficients ir -5. Šādā veidā tiek kompensētas uzvarētāja sajūtas ko nav izdevies gūt no hokeja spēles pozitīvā iznākuma (personiski – re kā es viņus).

kkads bezsakars. skatoties hoki, VIENIGAIS par ko es pardzivoju ir musu komandas veiksmes un neveiksmes.kadas vel manas personigas uzvaretaja sajutas?! taas ir tikai dusmas uz konkreto speletaju,jo vins sekmeja musu komandas zaudejumu, un šī noriesana ir tikai loogiska, pectam tas paariet, jo norimst dusmas.TAS IR LIDZJUTEJA EMOCIJAS.. aj vnk sviests sis blogs. sanak, ka fans nedrikst just un izrdarit nekadas emocijas par savu komandu, jo redz tas esot tikai vina personigas problemas. sviests

     [+] [-]

, 2010-02-17 23:35, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Pilnīgas muļķības, nav tā ka var rakstīt pilnīgi visu!
Labi šis ir sporta portāls, un pamatota kritika ir laba lieta, bet ne jau gāzt virsū šis samazgas ko te raksta!
Vislabākais ir teikt to, ko tu varētu arī dzīvē pateikt, kaut vai cilvēkam acīs, ne viss paslēpies aiz datora monotora!
Un vispār šo problēmu daļēji manuprāt, varētu atrisināt, ja portālā būtu jāreģistrējās ar īstajiem datiem(vārdu,uzvārdu, vecumu u.t.t.)
a vot, Latvija tak saucas par demokrātisku valsti. [vārda brīvība] ir viens no satversmē iekļautajiem punktiem par pilsoņu tiesībām. viens ir pateikt un pateikt par visu, bet piekrītu, otrs ir atbildēt par pateikto. Bet pa cik šeit lielākā vai mazākā mērā runā par sportu, nevis piesauc karu un genocīdu un staf, tad šeit būtu muļķīgi likt kkādus ierobežojumus uz komentāriem.

     [+] [-]

, 2010-02-17 23:35, pirms 15 gadiem
Lielākoties varu piekrist - nolikt (un tā pa riktīgo) mums patīk!

Šodienas spēlē rezultāts varēja būt mazāks, jo spējām ar viņiem cīnīties. Tomēr jāatceras, kāds potenciāls ir Krievijas izlasei - pieļauju, ka nepieciešamības gadījumā atomstacija un pārējās gaļas mašīnas ieslēgtos uz pilnu klapi un mūs vienkārši nomētātu, šodien viņiem bīstams rezultāts bija tikai atklājot spēli... Protams, uztraukumā un tieši tad, kad ļoti vajag (parasti 3 perioda beigās), arī grandi sāk izmisīgi mēģināt visus variantus un bieži ripa sapin pašus uzbrucējus. Konkrēti par šodienu žēl, ka izņemot Ovi golu, pārējie bija tādi nekādi - tos varētu mūsu pašu dinamieši iebakstīt, respektīvi, Edža jau izģērbts ar nepārtrauktiem metieniem un rikošetiem, ripa atsitas, bet aizsargi kaut kur vārtās pa zemi - krievu talantam atliek vien mierīgi iebakstīt ripu pustukšos vārtos, kamēr Edža izmisīgi cenšas būt visur...

Jā, Laviņš ar Galviņu šodien laida baigo luni. Diemžēl, bet uzskatu, ka Kulda būtu labāka kandidatūra - ātrums, spēks, dinamika - Laviņam vairs palikusi tikai pieredze. Domāju, ka Znaroks vecajam cīņu biedram uzdāvināja šo olimpiādi kā pēdējo viņa karjerā, jo uz nākamo nedomāju, ka viņš vairs būs reāli konkurents uz vietu izlasē un vai vispār jau nebūs beidzis spēlētāja karjeru.

Bet no otras puses pelnījis OS un lielu cieņu viņš ir, viens no retajiem, kas vēl spēlējis vecajā Dinamo, īstens latvietis, kas nekad nav vērpis intrigas un stāvējis pie izlases durvīm bez aicināšanas. Nav sevi žēlojis un izlaidis spēles bez ārkārtēja iemesla. Pietiekami mums te tādi bijuši (ne tikai hokeja izlasē), kuriem ir jāzvana un bez maz vai jālūdzas, lai pārstāvētu valsts krāsas, dažkārt piekrituši, dažkārt uzmetuši.... Laviņš ir un paliek Laviņš!

Un, oi, kādus slavenos "bucīšus" Rodžers taisīja 90-to otrajā pusē, kad vēl ar sākumskolas čaļiem klasē pārspriedām vakardienas mačus - pār viņa muguru krita daudzi! Šobrīd viņš tā vairs nespēlē, bet tajos gados viņš bija izlases spēka paņēmienu čempions! Visu cieņu tev, Rodžer!

     [+] [-]

, 2010-02-17 23:37, pirms 15 gadiem
Sauronss rakstīja: riit? tas sanaak pec 2 stundām
uij, pareizi, riit tachu marsels speelee, mees speeleejam 6dien, atvainojos visiem!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 23:37, pirms 15 gadiem
Cakijs rakstīja: a vot, Latvija tak saucas par demokrātisku valsti. [vārda brīvība] ir viens no satversmē iekļautajiem punktiem par pilsoņu tiesībām. viens ir pateikt un pateikt par visu, bet piekrītu, otrs ir atbildēt par pateikto. Bet pa cik šeit lielākā vai mazākā mērā runā par sportu, nevis piesauc karu un genocīdu un staf, tad šeit būtu muļķīgi likt kkādus ierobežojumus uz komentāriem.
Bet vajadzētu, pēdējā laikā bieži vien nelasu vairs komentārus jo zinu kas tur darās, apriešana, rupji vārdi, pāris vārdos sakot pilnīgs sviests, ne diskusija par sportu!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-17 23:39, pirms 15 gadiem
šo džeku bildē es atceros Spēlē ar Minskas Dinamo viņš gandrīz uzmeta man uz galvas savu kurtu !
1 2 3 89 komentāri