Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3

Skrējēja Velvere olimpiskajās spēlēs debitē ar izstāšanos pirmajos metros

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Skrējēja Velvere olimpiskajās spēlēs debitē ar izstāšanos pirmajos metros
Līga Velvere. Foto: olimpiadef64.lv

Tokijas olimpiskajās spēlēs šonakt sākās sacensības vieglatlētikā. Latvijas 800m labākā skrējēja Līga Velvere savainojuma dēļ pirmajos metros izstājās.

Pirms pandēmijas sākuma olimpiskās atlases rangā Velvere atradās pozīcijā, kas dotu kāroto ceļazīmi, ja kvalifikācija noslēgtos tobrīd. Pēc sacensību atsākšanās latviete pamazām slīdēja arvien zemāk atlases rangā, taču divos startos izdevās gūt pietiekami labus rezultātus, lai noturētos virs svītras arī kvalifikācijas noslēgumā. Latvijas skrējēja mēroja ļoti garu ceļu līdz olimpiskajām spēlēm. 31 gada vecumā tomēr piepildīja sen loloto sapni. 23. jūlija atklāšanas ceremonijā viņa bija vienīgā Latvijas vieglatlēte, savukārt šonakt debitēja tik nozīmīgajās sacensībās.

Olimpisko spēļu 800 metru disciplīnā tika pieteiktas 48 sportistes (startēja 46), sākot ar sešiem skrējieniem priekšsacīkstēs. Četros priekšskrējienos figurēja pa četrām sportistēm, kuras šosezon skrējušas ātrāk par divām minūtēm, vienā tādas bija pat piecas, bet vēl vienā - trīs. Pirmajā priekšskrējienā piedalījās arī Līga Velvere, un sezonas labāko rezultātu rangā latviete (2:01.95) pirms starta tur kotējās vien sestajā pozīcijā. Lai kvalificētos pusfinālam, savā priekšskrējienā bija jātiek trijniekā (Q) vai jāuzrāda vismaz sestais labākais rezultāts starp citām sportistēm no visiem sešiem skrējieniem (q). Lai tiktu tālāk, mūsu sportistei bija jāveic mūža labākais skrējiens un/vai jācer, ka sacensību pirmajā kārtā konkurentes neskries īpaši ātri.

800m skrējēju prezentācijā Līga Velvere šonakt nebija smaidīga, bažas radīja pamatīgi noteipotā labā kāja, kas tika savainota jau pirms olimpiskajām spēlēm. Skrējiena sākumā latviete izrādījās lēnāka nekā pārējās, bet pēc kādiem 200 metriem viņa izstājās un palika bez rezultāta. Pirmā priekšskrējiena galvenā favorīte Vorkva Getačeva (Etiopija) neizgāja uz starta, uzvarēja Francijas pārstāve Ranella Lamotē (2:01.92), pusfinālā iekļuva arī ugandiete Vinnija Nanjondo (2:02.02) un šveiciete Lora Hofmane (2:02.05).

Priekšsacīkstēs labākos rezultātus sasniedza jamaikiete Natoja Goula (1:59.83) un britu skrējēja Džemma Rēkija (1:59.97). Pirmais priekšskrējiens sanāca vislēnākais, līdz ar to pusfinālam galu galā vajadzēja vismaz 2:02.05, kas latvietei varēja būt pa spēkam, ja vien plānus neizjauktu savainojums.

Jūlija sākumā, sniedzot interviju Sportacentrs.com portālam, vieglatlēte atklāja, ka Tokijā vēlas noskriet zem divām minūtēm.

Šajās olimpiskajās spēlēs Latviju pārstāv astoņi vieglatlēti, tostarp vienīgā mūsu skrējēja Līga Velvere.

"Treniņā gadījās neliela problēma. Patiesībā laikam jau liela problēma," pēc neveiksmīgā starta asaras nespēja valdīt Velvere.

Izmantotie resursi:
800m - olympics.com/tokyo-2020

Noderīgas saites:

Tokijas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums

Skaties visus olimpisko spēļu notikumus tiešraidēs, abonējot discovery+ pie Go3!

  +4 [+] [-]

, 2021-07-30 04:41, pirms 4 gadiem
Gribēja zem 2 minūtēm, sanāca zem 2m

 +18 [+] [-]

, 2021-07-30 04:55, pirms 4 gadiem
Veselību Līgai!

 +12 [+] [-]

, 2021-07-30 04:56, pirms 4 gadiem
Apsveicu ar debiju olimpiskajās spēlēs! Tā nebija tāda, kādu gribētos, bet tomēr bija. Ne katram ir iespēja nokļūt olimpiskajās spēlēs. Līga izcīnīja savu iespēju!

  -2 [+] [-]

, 2021-07-30 05:58, pirms 4 gadiem
Jeega braukt?

  -2 [+] [-]

, 2021-07-30 05:58, pirms 4 gadiem
Lkm poteeta

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:00, pirms 4 gadiem
Sen lolotais sapnis 😂😂 vēl tiek pasniegts ka sasniegums. Totala izgasanas, 5 gadus gatavojas un nevar savest visu kārtībā uz galvenajam sacensibam, bet vel muld par skriesanu zem 2 minutem

  +5 [+] [-]

, 2021-07-30 06:04, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Sen lolotais sapnis 😂😂 vēl tiek pasniegts ka sasniegums. Totala izgasanas, 5 gadus gatavojas un nevar savest visu kārtībā uz galvenajam sacensibam, bet vel muld par skriesanu zem 2 minutem
Es domāju, ka tev vajag galvu savest kārtībā pirms ķerties pie komentēšanas!

  -4 [+] [-]

, 2021-07-30 06:05, pirms 4 gadiem
sms ikaunieci ari vajag uzslavet par sen loloto sapni, pat nebija jakapj lidmasina, lai sasniegtu tadu rezultatu. malaces abas!!!!! LATVIJA LEPOJAS

  -4 [+] [-]

, 2021-07-30 06:06, pirms 4 gadiem
Babris vakar nopistos pirmajos metros un atsistu pauri tad ari butu malacis par loloto pelnito sapni, bet ja tiek lidz galam, bet nav laba rezultata tad ka komentos uzzinaju ir bomzis un luzers

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:07, pirms 4 gadiem
Ja Velvera aizskrietu lidz galam tapat nekur netiktu, bet tad visi norietu, kada luzere vina ir tagad, kad pec 5 gadu gatavosansa ir trauma, tad visi raud asaras par loloto sapni un sit uz pleca

  -3 [+] [-]

, 2021-07-30 06:08, pirms 4 gadiem
He he!!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:10, pirms 4 gadiem
Palameika aizmetis 20 metrus visi raudas par loloto sapni

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:12, pirms 4 gadiem
Ko prokopchuka?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:12, pirms 4 gadiem
man sen lolotais sapnis, ir ka sportisti uz OS nebrauks tikai piepildit sen lolotos sapnus

  -2 [+] [-]

, 2021-07-30 06:12, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Ko prokopchuka?
lolo sapnjus.

  +5 [+] [-]

, 2021-07-30 06:12, pirms 4 gadiem
Babris jau pats salielijas ka finalaa tiks. Merkim jau jaabut. Bet lieka plaatishanas ar jau slikta

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:13, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: Babris jau pats salielijas ka finalaa tiks. Merkim jau jaabut. Bet lieka plaatishanas ar jau slikta
sita jau nemaz muti nebrukeja par skriesanu zem 2minutem talu tika

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:15, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: sita jau nemaz muti nebrukeja par skriesanu zem 2minutem talu tika
nezinu.cik sapratu velverei bija trauma.V ai vina no 2 min var izskriet nez.neesmu vieglatletikas baigais fans.tapec gruti teikt

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:17, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: nezinu.cik sapratu velverei bija trauma.V ai vina no 2 min var izskriet nez.neesmu vieglatletikas baigais fans.tapec gruti teikt
ja 5 gadus gatavojoties startam tev ir trauma bezkontakta sporta tu esi nozelojama limena sportists. un to jau noteikti zinaja sen, bet gribejas apskatit Tokiju un pafochet bildites.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:19, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: ja 5 gadus gatavojoties startam tev ir trauma bezkontakta sporta tu esi nozelojama limena sportists. un to jau noteikti zinaja sen, bet gribejas apskatit Tokiju un pafochet bildites.
Shaubos ,ka taa bija. Velvere cik zinu sameraa labus rezultatus sasniegusi. Vai vina olimpiskaa turiste?Es nezinu tieshaam.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-30 06:20, pirms 4 gadiem
olimpiskie turisti.jaa mums bija slepotaji turisti ziemas olimpiadee.bet kadam ar jaabut 80 vietaa? nu nevar visi zeltu izciniit)

  +3 [+] [-]

, 2021-07-30 06:22, pirms 4 gadiem
Vsp jaa,nav jau sprints kir kaads muskulis pa pieskari var aiziet!!! 100 punkt zinaja par traumu

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:22, pirms 4 gadiem
Pienemsim Roberts Raimo.vistirakais tuurists bija.ka 1 slepotaju apsteidza tad pateica vins daudz sasniedzis. savaa zinaa var piekrist.

  +6 [+] [-]

, 2021-07-30 06:23, pirms 4 gadiem
kapec Bobrovu un Maļuku visi noirsa par tūristiem, ja tie vismaz savu spēju robežās nostartēja un neizstājās pirmajos metros, bet šeit reāls tūrisma paraugs, bet visi raud un sit plaukstas par loloto sapni?

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:25, pirms 4 gadiem
maluka lai peldeshanaa izsistos tas nez. kaut gan lietuviete pieradija ka ar baltija peldeshanaa var but zvaigzne.

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:26, pirms 4 gadiem
tapat var teikt kapec igaunji sleepo a musejie nemak?

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:27, pirms 4 gadiem
Malukai 28 vieta peldeshanaa.nu neuzskatu ka butu gluzi turiste.

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:29, pirms 4 gadiem
Stanislavs Olijars ar tad sanak bija turists,ka olimpiadee neko vins nebija sasniedzis?

  +7 [+] [-]

, 2021-07-30 06:29, pirms 4 gadiem
Ja runājam par olimpiskajiem tūristiem, tad pirmie, kas nāk prātā, ir LTV "žurnālisti".
Sportistiem tomēr bija jāizpilda olimpiskie normatīvi un vieglatlētikā tie nebija zemi.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:30, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: Malukai 28 vieta peldeshanaa.nu neuzskatu ka butu gluzi turiste.
tici man, ir pietiekosi daudz cilveku, kuri ta uzskata. manas acis turisti ir sitie, kuri ar traumam atbrauc celojuma. nejau vakar vina notraujemas. zinaja sen. vismaz sms ikauniecei pietika drosmes pateikt, ka nav bijusi spejiga sagatavoties un neaizbrauca.

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:31, pirms 4 gadiem
lai tiktu uz olimpiadi,nu nav tik vienkarsi.normativs pastav.lab dazus tur panem arpus normativa lai pienemsim afrika varetu startet sporta veidos ,kur rezultati nav viniem.

  +4 [+] [-]

, 2021-07-30 06:32, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: tici man, ir pietiekosi daudz cilveku, kuri ta uzskata. manas acis turisti ir sitie, kuri ar traumam atbrauc celojuma. nejau vakar vina notraujemas. zinaja sen. vismaz sms ikauniecei pietika drosmes pateikt, ka nav bijusi spejiga sagatavoties un neaizbrauca.
ja Velvere zinaja par traumu.tad nu slikti.bet katrs grib aizbraukt uz olimpiadi.

  +6 [+] [-]

, 2021-07-30 06:32, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: Stanislavs Olijars ar tad sanak bija turists,ka olimpiadee neko vins nebija sasniedzis?
11. vieta Sidneja un 5. vieta Atenas ir NEKO SASNIEDZIS? Pekina notraumejas iesildoties. tas nav tas pats, kas atbraukt uz sacensibam traumejoties. Ka var vispar salidzinat sos panakumus ar pliku atbrauksanu uz spelem.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:34, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: 11. vieta Sidneja un 5. vieta Atenas ir NEKO SASNIEDZIS? Pekina notraumejas iesildoties. tas nav tas pats, kas atbraukt uz sacensibam traumejoties. Ka var vispar salidzinat sos panakumus ar pliku atbrauksanu uz spelem.
Nav gan sasniedzis,zinot ka Olijars vareja izskriet no 11 sekundeem. but pirmais eiropietis kas nigas apskrien. kaa uz to skataas. Protams ,Olijars daudz sasniedzis.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-30 06:35, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: Nav gan sasniedzis,zinot ka Olijars vareja izskriet no 11 sekundeem. but pirmais eiropietis kas nigas apskrien. kaa uz to skataas. Protams ,Olijars daudz sasniedzis.
labs

Nav gan sasniedzis, bla bla bla. Protams, Olijars daudz sasniedzis.

KO???? Pats saproti, ko raksti?

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:36, pirms 4 gadiem
cik barjerskriesanaa ir rekords? zem 12 sekundem?sen vieglatletiku neskatijos.varu ar kludities

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:36, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: cik barjerskriesanaa ir rekords? zem 12 sekundem?sen vieglatletiku neskatijos.varu ar kludities
12.80, 100m sievietem 12.20

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:37, pirms 4 gadiem
Olijars bija nepiepilditais sapnis par medaali un izskriet zem 13
Tas kinietis cik beigas izskreja?

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:38, pirms 4 gadiem
Atceros Olijara laikaa Kinietis LJU Sjans tik izskreja no 13 sekundeem. taa tur amishiem rekordi tik bija.

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:39, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Olijars bija nepiepilditais sapnis par medaali un izskriet zem 13
Tas kinietis cik beigas izskreja?
12.88 kinietis noskreja. Tas ir 4. labakais rezultats vesture.

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:39, pirms 4 gadiem
kinietis skiet tuvu rekordam pietuvojas.zem 13 kinietis skreja

  +4 [+] [-]

, 2021-07-30 06:40, pirms 4 gadiem
Olijara 13.08 ir 35. rezultats vesture .

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:40, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: 12.88 kinietis noskreja. Tas ir 4. labakais rezultats vesture.
Molodchiks!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:40, pirms 4 gadiem
cik Olijaram bija rekords? 13.02?

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:40, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Molodchiks!!!
paldies

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:40, pirms 4 gadiem
Olijars kkur medaali dabuja?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:41, pirms 4 gadiem
olijars skiet bija eiropas cempions.tik nez klasiskajaa vai telpaas.pasaules cempionataa vienmer vinam bija kada kibele

  +3 [+] [-]

, 2021-07-30 06:41, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Olijars kkur medaali dabuja?
Pasaules junioru cempions, Eiropas cempions telpas un Eiropas cempions stadiona. + vel sudrabi un bronzas sur tur.

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:43, pirms 4 gadiem
Barjeras sava specifika!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:43, pirms 4 gadiem
mums ar 100 m bija potencials. kaa to vieglatletu sauc. Araajs.ar mierig vareja sacensties.tik dzeks parcentas laikam

  -2 [+] [-]

, 2021-07-30 06:44, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: mums ar 100 m bija potencials. kaa to vieglatletu sauc. Araajs.ar mierig vareja sacensties.tik dzeks parcentas laikam
Man ompene atrak skrien

  +3 [+] [-]

, 2021-07-30 06:44, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: mums ar 100 m bija potencials. kaa to vieglatletu sauc. Araajs.ar mierig vareja sacensties.tik dzeks parcentas laikam
nu nu, Araja 10.18 salidzinajuma ir tikai 752. rezultats vesture.

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:45, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Man ompene atrak skrien
visatrak skrien ar kartupela maisiem musu bobslejisti,tos neviens neparspes.nu vaciesi sogad vienigais.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:46, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: visatrak skrien ar kartupela maisiem musu bobslejisti,tos neviens neparspes.nu vaciesi sogad vienigais.
visatrak skrien dukuri pec smskredit, kad renee ledu uzlej.

     [+] [-]

, 2021-07-30 06:46, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: nu nu, Araja 10.18 salidzinajuma ir tikai 752. rezultats vesture.
jaa.bet Potencials Arajam bija. ka vareja vismaz finalaa but.bet traumas.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-30 06:47, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: visatrak skrien dukuri pec smskredit, kad renee ledu uzlej.
jaa to gan nesaprotu.sportisti un reklamee sms kreditus. cik gimenes izputina sms krediti.tie reklamee

  +2 [+] [-]

, 2021-07-30 06:48, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: jaa to gan nesaprotu.sportisti un reklamee sms kreditus. cik gimenes izputina sms krediti.tie reklamee
ne tikai reklame. vel pec tam, kad valsti paradas saprata pazimes un ierobezo atro kreditu reklamu, tie punkjiem un asaram skistot metas vel skriet uz saeimu lugties, lai atlauj reklameties.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-30 06:49, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: ne tikai reklame. vel pec tam, kad valsti paradas saprata pazimes un ierobezo atro kreditu reklamu, tie punkjiem un asaram skistot metas vel skriet uz saeimu lugties, lai atlauj reklameties.
jaa tas ir nozelojami.reklamet sms kredit. kur daudzas gimenes ir izputinatas del sms kreditiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-30 06:51, pirms 4 gadiem
tadaa zinjaa man patik Riekstins.kas saimaa par sportu atbild. vinam stingra nostaja pret azatspeleem.sms kreditiem.un sports ar azartspelem nav savienojams.un sms kreditiem

  +2 [+] [-]

, 2021-07-30 06:55, pirms 4 gadiem
pareizi.sms credit sponsoree olimpiesus.pat Briedis reklamee sms credit. a ka Briedim masas viram problemas ar veselibu.tad Briedis miljonars saka ejat ziedot. miljonars savai masai nepalidz?fuj man ciena pret to Briedi beidzaas.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-30 06:56, pirms 4 gadiem
Vardc rakstīja: Budamank.. Tak aizver viepli
nac un aizver. vari fanot par izgashanos ja tev tas liek justies labak.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:56, pirms 4 gadiem
but kauns prasit miljonaram lai palidz maasai. kauns man par Briedi.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-30 06:58, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: but kauns prasit miljonaram lai palidz maasai. kauns man par Briedi.
citiem savu problemu risinasanai reklame kreditus, bet savejam problemam prasa ziedojumus

  +2 [+] [-]

, 2021-07-30 06:58, pirms 4 gadiem
miljonars diedelee savai masai naudu socialos tiklos. redz Briedis nevar palidzet savai maasai.kauns.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 06:59, pirms 4 gadiem
es butu miljonars,man but kauns diedelet naudu savai maasai. nevar noziedot briedis operacijai savas masas viram. fuj kauns.vairs neskatisos Brioezha ciinjas.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 07:01, pirms 4 gadiem
Briedis tak ir miljonars.ja vinam zel savai maasai iedot naudu,tad nu forshs bralitis.ka klanco naudu soctiklos miljonars

  +2 [+] [-]

, 2021-07-30 07:05, pirms 4 gadiem
visu cienu pazaudeja Briedis miljonars manaas aciis. klancot naudu un nepalidzet maasai

     [+] [-]

, 2021-07-30 07:20, pirms 4 gadiem
butu ar jake paul boksejies tapat prasitu

     [+] [-]

, 2021-07-30 07:22, pirms 4 gadiem
Wtf

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 07:23, pirms 4 gadiem
Visa komentāru sadaļa ar neatīstītām aborta atliekām, vai sporta centrs darīs kaut ko, vai barosies no šiem pretīgajiem komentāriem

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 07:58, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: sms ikaunieci ari vajag uzslavet par sen loloto sapni, pat nebija jakapj lidmasina, lai sasniegtu tadu rezultatu. malaces abas!!!!! LATVIJA LEPOJAS
Tupat pat nesaproti ko uzrakstīji,bet Dievs jau neapvainojās uz pasaules muļķīšiem!!!! Esi laimīgs!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 07:59, pirms 4 gadiem
Sporta Entuziastss rakstīja: Visa komentāru sadaļa ar neatīstītām aborta atliekām, vai sporta centrs darīs kaut ko, vai barosies no šiem pretīgajiem komentāriem
No kā viņiem baroties????

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 08:10, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: kapec Bobrovu un Maļuku visi noirsa par tūristiem, ja tie vismaz savu spēju robežās nostartēja un neizstājās pirmajos metros, bet šeit reāls tūrisma paraugs, bet visi raud un sit plaukstas par loloto sapni?
Pagaidām vienīgais, kurš te raud, esi tu

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:19, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: labs

Nav gan sasniedzis, bla bla bla. Protams, Olijars daudz sasniedzis.

KO???? Pats saproti, ko raksti?
Tu zini kādi skrējiena laiki ir 110m barjerās?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 08:19, pirms 4 gadiem
Pārsvarā bomāru komentāri, kuru saprašana par sportu ir bezdēšana dīvānā.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 08:20, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Tu zini kādi skrējiena laiki ir 110m barjerās?
a tu pats zini??

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:20, pirms 4 gadiem
Kronis rakstīja: Pārsvarā bomāru komentāri, kuru saprašana par sportu ir bezdēšana dīvānā.
teica lielākais bez... kronis

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:23, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: teica lielākais bez... kronis
tu noteikti pēc aliņa uz bodi pat nevari aizskriet, experds

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:23, pirms 4 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2021-07-30 08:30, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=qXtYcN9WGtY&ab_channel=SportaStudija

Savainojums

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:32, pirms 4 gadiem
Luka Mag8c Doncic pret spaani ir pat favorits

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 08:33, pirms 4 gadiem
Savainojums,nezinu kaa to nosaukt
Cereju ka brinumaina karta varesu noskriet
Nuu nekas vismaZ valsts maizee tika uz japanu

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:33, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: 11. vieta Sidneja un 5. vieta Atenas ir NEKO SASNIEDZIS? Pekina notraumejas iesildoties. tas nav tas pats, kas atbraukt uz sacensibam traumejoties. Ka var vispar salidzinat sos panakumus ar pliku atbrauksanu uz spelem.
Jautājums tev, notraumēties iesildoties bezkontakta sporta veidā? Pirms tam tu norej Velveri par to, ka to izdarīja, tagad aizstāvi Olijaru?
Drīkst jautāt, cik tu gadus esi trenējies, un cik daudz Tavs uzņēmums noloka nodokļos, ja ir tāda cemme par to, ir kāds, kas brauc pārstāvēt Latviju OS?

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:36, pirms 4 gadiem
nayt rakstīja: Jautājums tev, notraumēties iesildoties bezkontakta sporta veidā? Pirms tam tu norej Velveri par to, ka to izdarīja, tagad aizstāvi Olijaru?
Drīkst jautāt, cik tu gadus esi trenējies, un cik daudz Tavs uzņēmums noloka nodokļos, ja ir tāda cemme par to, ir kāds, kas brauc pārstāvēt Latviju OS?
Nolocit tu vari tikai piedurknes!!! Barjeras traumi nokert ir diezgan ezz,aizkeries aiz kadas barjeras un viss

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:37, pirms 4 gadiem
nayt rakstīja: Jautājums tev, notraumēties iesildoties bezkontakta sporta veidā? Pirms tam tu norej Velveri par to, ka to izdarīja, tagad aizstāvi Olijaru?
Drīkst jautāt, cik tu gadus esi trenējies, un cik daudz Tavs uzņēmums noloka nodokļos, ja ir tāda cemme par to, ir kāds, kas brauc pārstāvēt Latviju OS?
starpiba, vina jau braucot uz OS zinaja par traumu, bet Olijars pirms starta notraumejas. vieglatletika tev nevajag lai kads iebrauc celi, lai zinatu ka trauma. bezkontakta sporta savu kermeni ietekme tikai pats.

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:38, pirms 4 gadiem
Tikai kas tas par mistisku savainojumu ko nevar pat vardos aprakstit

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 08:40, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Nolocit tu vari tikai piedurknes!!! Barjeras traumi nokert ir diezgan ezz,aizkeries aiz kadas barjeras un viss
Kāds tad tur kontakta sporta veids? Kontakts ar barjeru? Tik pat labi tu vari pateikt, aizķersties aiz savas kājas. Bunamank runāja par to, ka tas ir tizluma kalngals notraumēties tur, kur nav kontakta, bet tagad jūs runājat par ko pilnīgi citu.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-30 08:41, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: starpiba, vina jau braucot uz OS zinaja par traumu, bet Olijars pirms starta notraumejas. vieglatletika tev nevajag lai kads iebrauc celi, lai zinatu ka trauma. bezkontakta sporta savu kermeni ietekme tikai pats.
50% sportistu uz OS ir ar mikrotraumām, tā pat kā tu katru dienu ej uz darbu ar mikrotraumu,bet tādēļ jau tu sev nesaki, ko es te daru, kādēļ aizņemu vietu šajā uzņēmumā...

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 08:42, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: starpiba, vina jau braucot uz OS zinaja par traumu, bet Olijars pirms starta notraumejas. vieglatletika tev nevajag lai kads iebrauc celi, lai zinatu ka trauma. bezkontakta sporta savu kermeni ietekme tikai pats.
tu kaut kāda varavīksne?...fano par Olijaru, bet norej Līgu, kurai smukākā pēcpuse no visas delegācijas?....iznāca, atrādīja un paldies par to!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 08:42, pirms 4 gadiem
Diezgan komiski ir lasīt kā komentātori profesionālus sportistus, kas ieguvuši tiesības startēt Olimpiskajās spēlēs sauc par tūristiem vai to ka komentatori, domā, ka ja sportists nav olimpiskais čempions, tad tā ir izgāšanās.

Izgāšanās ir tad, kad pašam nekā nav un vienīgais prieks šajā dzīvē ir komentāros nozākāt tos, kas dara.

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:42, pirms 4 gadiem
nayt rakstīja: Kāds tad tur kontakta sporta veids? Kontakts ar barjeru? Tik pat labi tu vari pateikt, aizķersties aiz savas kājas. Bunamank runāja par to, ka tas ir tizluma kalngals notraumēties tur, kur nav kontakta, bet tagad jūs runājat par ko pilnīgi citu.
Tev tak kepon saka,olijars traumu dabuja sacensibas,shita princese ar traumu azotee aizbrauca uz japanu lai izietu uz starts un noskrietu 50m. V8na zinaja ka nav nekada startetaja

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:42, pirms 4 gadiem
nayt rakstīja: Kāds tad tur kontakta sporta veids? Kontakts ar barjeru? Tik pat labi tu vari pateikt, aizķersties aiz savas kājas. Bunamank runāja par to, ka tas ir tizluma kalngals notraumēties tur, kur nav kontakta, bet tagad jūs runājat par ko pilnīgi citu.
lasit iemacies. es teicu, ka nozelojami ir tas ja tas notiek gatavosanas perioda. protams, ka pasas sacensibas viss ir iespejams, bet treninu apstaklos....

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:43, pirms 4 gadiem
dakots rakstīja: tu kaut kāda varavīksne?...fano par Olijaru, bet norej Līgu, kurai smukākā pēcpuse no visas delegācijas?....iznāca, atrādīja un paldies par to!
bīčā labāki dupši, bet šo tēmu varēji nekustināt fakinais pedo, kurš pie megņa raksta aizstāvēja pedofīli. Turklat man nav svariga sportistes pakala, lai vertetu vinas sniegumu.

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:46, pirms 4 gadiem
Vissmukaka protams ir alona

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:47, pirms 4 gadiem
starpcitu eedu frishkas ar vistas skinkisiem

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:49, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: starpcitu eedu frishkas ar vistas skinkisiem
ta tu nekad neometisi lidz 130kg

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:52, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: ta tu nekad neometisi lidz 130kg
No riita jau var

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:53, pirms 4 gadiem
dakots rakstīja: tu kaut kāda varavīksne?...fano par Olijaru, bet norej Līgu, kurai smukākā pēcpuse no visas delegācijas?....iznāca, atrādīja un paldies par to!
nē,man

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 08:55, pirms 4 gadiem
no ritdienas stroga dieeta!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:55, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: nē,man
Tik loti patik madzha?

  -2 [+] [-]

, 2021-07-30 08:56, pirms 4 gadiem
nu nez treneties vislaik lai izgaztos un neko nesasniegtu kam tas vajadzigs, labak tad sporto sev un satiec gimeni, nevienam tas 20.vietas nav vajadzigas

  -2 [+] [-]

, 2021-07-30 08:56, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tev tak kepon saka,olijars traumu dabuja sacensibas,shita princese ar traumu azotee aizbrauca uz japanu lai izietu uz starts un noskrietu 50m. V8na zinaja ka nav nekada startetaja
Mīkstpēdiņa domāšana. Gan jau Tu arī nolauz nadziņu un zvani priekšniekam, ka tāda trauma, ka nevar uz darbu aiziet...

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:57, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: nu nez treneties vislaik lai izgaztos un neko nesasniegtu kam tas vajadzigs, labak tad sporto sev un satiec gimeni, nevienam tas 20.vietas nav vajadzigas
Sanak sitie visi kas tur skrien pa kkadam regularkam,partiek no federaciju naudam ja? Nu vai tad kkadai 30 vietai dimanta loga kko maksa?

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 08:58, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Mīkstpēdiņa domāšana. Gan jau Tu arī nolauz nadziņu un zvani priekšniekam, ka tāda trauma, ka nevar uz darbu aiziet...
Es uz darbu vsp neeju

     [+] [-]

, 2021-07-30 08:59, pirms 4 gadiem
Es domaju shadus simulantus vajadzetu kaa min ar akmeniem nometat!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 09:00, pirms 4 gadiem
nez, atrodi normalu darbu, kur vari but noderigs sabiedribai, vnk jega no shitam skrieshanam tak nekada, saprotu vel nhl, nba, nfl kur tas ir bizness un cilveki nak uz tevi skatities kaa uz aktieri, tur tu esi noderigs, jo kadu izklaidee, jo profesionalais sports ir izklaides bizness, bet te viegatletika hujzin kuram intrese apskatities kaa nokrit

     [+] [-]

, 2021-07-30 09:01, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tik loti patik madzha?
nav ne vainas

     [+] [-]

, 2021-07-30 09:04, pirms 4 gadiem
vatletika jau tikai zvjozdas skiet pelna lielu piki, nu taadi kaa bolts savulaik kam visi seko!!! A kuru interese kkads ambaalis kas met disku vai lodi gruuzh? Tikai federacijam

     [+] [-]

, 2021-07-30 09:11, pirms 4 gadiem
Biichs pie tuksam tribinem atstojs!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 09:15, pirms 4 gadiem
Jaiedzer kapij!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 09:19, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Biichs pie tuksam tribinem atstojs!!!
tāpē jāskatās pēc 2 ned. Vīnē EČ-PILNAS TRIBĪNES, RIKTĪGI LABĀ ATMOSFĒRA

     [+] [-]

, 2021-07-30 09:21, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: tāpē jāskatās pēc 2 ned. Vīnē EČ-PILNAS TRIBĪNES, RIKTĪGI LABĀ ATMOSFĒRA
Tur jau musejiem ari kkas spiid!!!
Bet nesaprotu kapec viss tuksh,vai tad vietejie nedrikst iet?

     [+] [-]

, 2021-07-30 09:26, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tur jau musejiem ari kkas spiid!!!
Bet nesaprotu kapec viss tuksh,vai tad vietejie nedrikst iet?
nope

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 09:29, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: nope
Tur lkm ari pie varas kkads vietejais Papluuts

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:05, pirms 4 gadiem
Laikam, dakšiņa pēcpusē bija... p.s. Tikai vitēju S. Olijāru

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 10:13, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: tāpē jāskatās pēc 2 ned. Vīnē EČ-PILNAS TRIBĪNES, RIKTĪGI LABĀ ATMOSFĒRA
Pārliecināts ka pilnas? Atkal pandēmija pieņemās spēkā!

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 10:16, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Jaiedzer kapij!!!
Labāk purgēnu!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 10:22, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Pārliecināts ka pilnas? Atkal pandēmija pieņemās spēkā!
Papluts tev to teica?
Es dzirdeeju ka rudeni mus kkadas deltas plaus kaa ar iZkapt

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:24, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tur lkm ari pie varas kkads vietejais Papluuts
Kādas pārdomas par 800m? Jā, bija trauma OS, tad es uzskatu nav jēga startēt, ja nevarēs, bet brīnumi nenotiek un dakteris neizarstēs kāju viena diena. Mazliet bēdīgi, jo ļoti gaidīju vieglatlētiku.

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:27, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Kādas pārdomas par 800m? Jā, bija trauma OS, tad es uzskatu nav jēga startēt, ja nevarēs, bet brīnumi nenotiek un dakteris neizarstēs kāju viena diena. Mazliet bēdīgi, jo ļoti gaidīju vieglatlētiku.
Jagaida skeepi
Par sho turisti negribas vairs muti dzeseet,kauns un neciena

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:27, pirms 4 gadiem
Tgd iet vatletika!?

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:32, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Jagaida skeepi
Par sho turisti negribas vairs muti dzeseet,kauns un neciena
Gaidu jaunus rekordus šķēpos.

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:33, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Gaidu jaunus rekordus šķēpos.
Buus 128m,paari stadionam un skeeps ielidos smirdigai toyotai logaa
Lkm vienos sakas otraa sesija vatletikai!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:33, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tgd iet vatletika!?
https://olympics.com/tokyo-2020/oly...

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:34, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tev tak kepon saka,olijars traumu dabuja sacensibas,shita princese ar traumu azotee aizbrauca uz japanu lai izietu uz starts un noskrietu 50m. V8na zinaja ka nav nekada startetaja
Kepon, iesildoties uz sacensībās? Pats filtrē ko jūs tur abi rakstat?

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:35, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: nu nu, Araja 10.18 salidzinajuma ir tikai 752. rezultats vesture.
Kurš rezultāts starp baltajiem?

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:35, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Buus 128m,paari stadionam un skeeps ielidos smirdigai toyotai logaa
Lkm vienos sakas otraa sesija vatletikai!!!
Cerams, ka arī tā būs! Tev kāda automarka patīk?

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:36, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: https://olympics.com/tokyo-2020/olympic-games/en/results/athletics/olympic-schedule-and-results-date=2021-07-30.htm
Buus japastas kaa 10km zvetesies sava starpa kenijiesi ar etiopiesiem
Tas chalis kurdh youtuba macijas skepu mest vel starte?

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:37, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: nu nez treneties vislaik lai izgaztos un neko nesasniegtu kam tas vajadzigs, labak tad sporto sev un satiec gimeni, nevienam tas 20.vietas nav vajadzigas
Labāk maukt pa reni, ne? Kur ir četras valstis un iekļūt LOK B grupā ir vienkārši - reizi gadā jānošļūc pa pie mājās Siguldas kalniņu.

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:37, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Cerams, ka arī tā būs! Tev kāda automarka patīk?
Bumeri, nu fricim viss parkings kopuma labs!!! A vot skiibo misenes nekam neder,vienigi tupajiem jenkiem

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:38, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Buus japastas kaa 10km zvetesies sava starpa kenijiesi ar etiopiesiem
Tas chalis kurdh youtuba macijas skepu mest vel starte?
Tie jau ir izturīgi sportisti kenijieši un etiopieši. Par kuru šķēpu metēju tu runā?

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:39, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Bumeri, nu fricim viss parkings kopuma labs!!! A vot skiibo misenes nekam neder,vienigi tupajiem jenkiem
Man Audi, Mercedes, Bembels, nu varbūt zviedru volvo vēl var. Viņas ātri rūse, tas ir ļoti liels mīnuss pie mūsu apstākļiem.

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:41, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tie jau ir izturīgi sportisti kenijieši un etiopieši. Par kuru šķēpu metēju tu runā?
Bija viens kkads nigga, kamer sirmucits chiksteja ka somija ar 50eur diena jamirst badaa, nigga izlidis no dzungliem atklaja taadu yutubu un skatijas vigikos kaa jamet skeeps!!! Kkadus medalus jau paspeja novinnet

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:43, pirms 4 gadiem
Tepat agrak par to chali buja raksti!!! Youtuba macijas skepu mest

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:43, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Bija viens kkads nigga, kamer sirmucits chiksteja ka somija ar 50eur diena jamirst badaa, nigga izlidis no dzungliem atklaja taadu yutubu un skatijas vigikos kaa jamet skeeps!!! Kkadus medalus jau paspeja novinnet
labais!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:50, pirms 4 gadiem
Kads ir to medalu vertibu ipatsvars? Man vienigajam liekas nelogisko ka 1 zelts ir vertigaks par 3 sudrabiem un 10 bronzam kopa nemtiem?

Labi es saprastu butu 1 zelts 3 sudrabi un kadas 6 bronzas BET nu ne jau tik traki kaa vini te skaita

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:53, pirms 4 gadiem
Italiem attieciba pret nzl ir +10bronzas, +4 sudrabi un -1 zelts bet nzl ir prieksha!!! Sanak 1 zelts ir vertigaks par 4 sudrabiem +10 bronzam kopa nemtam

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:54, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Italiem attieciba pret nzl ir +10bronzas, +4 sudrabi un -1 zelts bet nzl ir prieksha!!! Sanak 1 zelts ir vertigaks par 4 sudrabiem +10 bronzam kopa nemtam
kādas prognozes vai kāds no mūsējiem izcēls vēl kādu medaļu?

     [+] [-]

, 2021-07-30 10:56, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: kādas prognozes vai kāds no mūsējiem izcēls vēl kādu medāli?
Vienigi skeepa mosh kkada halava aizlido!!! Parejiem bez variantiem

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 11:04, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: kādas prognozes vai kāds no mūsējiem izcēls vēl kādu medaļu?
Vai izcīnīs, to nezinu. Bet var izcīnīt Grigorjeva, smaiļotājs Akmens, varbūt kāds no šķēpmetējiem, ceru arī uz bīču. Nedrīkst norakstīt arī modeno pieccīņnieku un arī Plēsnieku svarcelšanā, bet nu pēdējiem diviem tomēr maz izredžu, bet nevar teikt arī, ka nav vispār. Suharevs ir tālāk no pjedestāla kā Plēsnieks. Vēl varam sagaidīt brīnumu karatē. Soļošanā izredžu nav vispar.

     [+] [-]

, 2021-07-30 11:09, pirms 4 gadiem
Vēl Igauni vesermešanā aizmirsu pieminēt. Bet tur arī izredzes uz medaļām ir ļoti niecīgas.

     [+] [-]

, 2021-07-30 11:10, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Vai izcīnīs, to nezinu. Bet var izcīnīt Grigorjeva, smaiļotājs Akmens, varbūt kāds no šķēpmetējiem, ceru arī uz bīču. Nedrīkst norakstīt arī modeno pieccīņnieku un arī Plēsnieku svarcelšanā, bet nu pēdējiem diviem tomēr maz izredžu, bet nevar teikt arī, ka nav vispār. Suharevs ir tālāk no pjedestāla kā Plēsnieks. Vēl varam sagaidīt brīnumu karatē. Soļošanā izredžu nav vispar.
Vienīgais jānovēl ļoti labi nostartēt un parādīt savu sniegumu. Man svarcelšana, šķēpmešana un abiem pludmales volejbolistu pāriem gaidu labu sniegumu.

     [+] [-]

, 2021-07-30 11:16, pirms 4 gadiem
Nu svaros varbut kada maza medala kkur nospid!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 11:30, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Vienigi skeepa mosh kkada halava aizlido!!! Parejiem bez variantiem
Točam sudrabs un Meičam bronza

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 11:33, pirms 4 gadiem
Sporta Entuziastss rakstīja: Točam sudrabs un Meičam bronza
zinātniskā fantastika!

     [+] [-]

, 2021-07-30 11:38, pirms 4 gadiem
Sporta Entuziastss rakstīja: Točam sudrabs un Meičam bronza
Noteikti nebūs meičām medaļas, vēl par zaļām priekš pirmās OS

  -2 [+] [-]

, 2021-07-30 11:45, pirms 4 gadiem
Man ir cilvēcīgi ļoti žēl Velveri. Tiešām no sirds. Bet tomēr - braukt uz olimpiādi ar traumu ir ļoti nekaunīgi. Un šeit ir visi pārmetumi trenerim un ārstam, jo tieši tādēļ Velverei ir šie cilvēki, lai pateiktu, ka ķermenis nav gatavs startam un šoreiz nebūs..
Iet uz startu ar traumu, uz kaut ko cerot, ir bezatbildīgi.. Es nenoniecinu, un arī saprotu sportistu, bet tomēr kaut kādām iekšām ir jābūt, un ir jāpieņem arī sāpīgi lēmumi karjerā..
Ceram uz nākamo olimpiādi un stiprāku Velveri!
Lai veicas, tikai nepamet sportu!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 11:46, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: kapec Bobrovu un Maļuku visi noirsa par tūristiem, ja tie vismaz savu spēju robežās nostartēja un neizstājās pirmajos metros, bet šeit reāls tūrisma paraugs, bet visi raud un sit plaukstas par loloto sapni?
Tapec ka blonda un daudz maz labi izskatās. Protams, tas ari gaumes jautājums

     [+] [-]

, 2021-07-30 11:49, pirms 4 gadiem
Ja jau aizbrauca ar traumu un zinaja, ka neko neuzskries, tad saprotams, ka tūrisms. Ja uz vietas esot satraumējās, tad neko

     [+] [-]

, 2021-07-30 11:55, pirms 4 gadiem
kad skepmeshana startee?

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:00, pirms 4 gadiem
Kas te par ekspertu izlasi nolasījusies Pirmās lapas ar timonssu un budamanku un tokiju priekšgalā

Nopietni visiem te tik traki dzīvē iet, ka jāraud, ka sportistu uz OS aizlidināja? Pāris štukas visai viņas komandai varbūt tas izmaksāja, piliens jūrā...

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:01, pirms 4 gadiem
Un tu esi vislielakais eksperts.gan jau esi sportists un viszinoss.tapat kaa divana eksperts.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:02, pirms 4 gadiem
ka valsts zog miljonus tur jus nekliedzat,te nu uzreiz saka olimpiskais tuurists.ai ai. ko darisim.iesim Velverei naudu prasiit ka satraumejaas.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:04, pirms 4 gadiem
tapat Celmins saka hokejaa Danija ir taa izlase ko mums ar vienu slidu jaapspelee. danija sen Latvijai ir prieksaa.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:08, pirms 4 gadiem
Driz vatletika!!! Ko ltv7 radis?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 12:09, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: ka valsts zog miljonus tur jus nekliedzat,te nu uzreiz saka olimpiskais tuurists.ai ai. ko darisim.iesim Velverei naudu prasiit ka satraumejaas.
varētu īstenība prasīt naudu, tieši tā!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:09, pirms 4 gadiem
Rimenim jakomente skeepi

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:09, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: varētu īstenība prasīt naudu, tieši tā!!
Vai ar akmeniem nometat

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:10, pirms 4 gadiem
vieglatletika kad raada.ar vini izvelas 10 km skrejienu radiit bet skepmeshanas sacensibas tikai 1 no 10 lab ja paraada.vajag skatities kaa tie 10 km skrien.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:10, pirms 4 gadiem
Katrs sads turists vismaz 10 aped tiri uz tokiju braucot!!! Cik tur pavadosais tribunals,biletes,paika,dienas naudas uttt

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:11, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: varētu īstenība prasīt naudu, tieši tā!!
varetu pamatot kapec lai prasitu naudu? tad ar no Porzinga japrasa nauda ka vins sogad izlasei atteica kvalifikacijaaa.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:12, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: varetu pamatot kapec lai prasitu naudu? tad ar no Porzinga japrasa nauda ka vins sogad izlasei atteica kvalifikacijaaa.
es to ar humoru..

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 12:14, pirms 4 gadiem
ir mums slepotaji bijusi izteikti turisti. 1 cilveku apsteidz un varondarbs,vai vispar nefinishee kaa Roberts Raimo.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:17, pirms 4 gadiem
par Velveri nevar teikt ka turiste vinja. bet ja zinaja ka ir trauma,tad kapec vajadzeja iet uz startu.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:20, pirms 4 gadiem
bet latviesiem ir viens liels netikums.kad spele iet.tad vislabakie forsakie.zaudee uzreiz luuzeri.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 12:22, pirms 4 gadiem
Nevaru sagaidit kad Luka Magic Doncic skolos spaani

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 12:23, pirms 4 gadiem
vispar spanijas izlase basketaa riebjas man.nu Pau gazols vel ko es cienu.visadi tur Fernandesi.rubio. ceru ka slovenija vinnes tos iedomigos spaanjus.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:29, pirms 4 gadiem
kur tas divana eksperts pazuda? tads pats eksperts kaa Celmins no sportacentra kas teica,ka daniju uz 1 slidas var apspeleet. ka mes klasi augstaka izlase par Daniju.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:33, pirms 4 gadiem
vislielakais specialists ir Brozhe ar saviem zviedru uzvardiem. Lasjons.jaunu matu laku izlaida vai? ej saproti kas ir Lasjons

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:35, pirms 4 gadiem
tad visas multenes.filmas japartaisa.jo nav karlsons.ir Kashons

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:38, pirms 4 gadiem
man patika kaa Broze komenteja futbolu.Lashons piespelee. es momentali parsledzu,lai ar spele ok butu.es nesaprotu ,kas ir Lashonjs.Karshons.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:41, pirms 4 gadiem
vispar uzvardus atveido pec taa kaa ir citaa valodaa labskanigaak. ja 100 gadus ir bijis Karlsons tad kads vel tagad kashons.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:42, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Katrs sads turists vismaz 10 aped tiri uz tokiju braucot!!! Cik tur pavadosais tribunals,biletes,paika,dienas naudas uttt
10k!!! Varētu tev mazpisānos par to naudiņu soliņmu ierīkot parkā.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:43, pirms 4 gadiem
varenais eksperts.ko tu esi ierikojis?

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:43, pirms 4 gadiem
Ei Hakuna Matata, paņem 5min un padomā ko gribi rakstīt un tad saliec tās visas domas vienā komentārā. Pietiks te spamot 10x teikums katru savā komentārā.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:43, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Vai ar akmeniem nometat
Šodien basketbolistus sagaidīsi lidosta?

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:43, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: varenais eksperts.ko tu esi ierikojis?
Par valsts naudu neko!

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:44, pirms 4 gadiem
ieteiktu tev nedaudz pamacities pieturzimes,ja tu teelo no sevis te gudro.)))

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:45, pirms 4 gadiem
kaa ta vins sagaidis. mums takk uzvareja LBL 2 pabiras.tie nav sportisti. ko tu no eksperta gribi.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:45, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: ieteiktu tev nedaudz pamacities pieturzimes,ja tu teelo no sevis te gudro.)))
Domu saprati, tāpat kā es tavējo - bez garumzīmēm un mīkstinājuma zīmēm

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:46, pirms 4 gadiem
man nav pieejamas pieturzimes.neesmu no telefona un datora

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:48, pirms 4 gadiem
pat krievu komentetaji musu 3 reiz 3 slaveja.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 12:49, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: kaa ta vins sagaidis. mums takk uzvareja LBL 2 pabiras.tie nav sportisti. ko tu no eksperta gribi.
Es neuzskatu šos puišus LBL 2 pabiras, jo strītbols ir ļoti fizisks, ātrs un dinamisks sporta veids, kuru nevar, kurš katrs spēlēt. Viņi vismaz uzvarēja atšķirība no mūsu lielas izlases, kurai nav ne raksturs, ne cieņa, ne mīlestība pret spēli.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:51, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Es neuzskatu šos puišus LBL 2 pabiras, jo strītbols ir ļoti fizisks, ātrs un dinamisks sporta veids, kuru nevar, kurš katrs spēlēt. Viņi vismaz uzvarēja atšķirība no mūsu lielas izlases, kurai nav ne raksturs, ne cieņa, ne mīlestība pret spēli.
es to ar humoru. nu daudzi internetaa saka LBL 2 pabiras.bet vini izcinija olimpisko medalu.stretbolaa es saubos ka Porzingis Durents.Lebrons ko sasniegtu kopaaa.Jo tiesam tur ir cita dinamika

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:52, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: man nav pieejamas pieturzimes.neesmu no telefona un datora
Tu pa taisno ar saviem smadzeņu viļņiem pieslēdzies sc.com vai no tostera?

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:52, pirms 4 gadiem
tadu speletaju kaa Nauris Miezis.nu tur raksturins ir dzekam. vispar visam cetriniekam

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:53, pirms 4 gadiem
ja u piesledzies no tostera tad jau skaidrs man.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 12:53, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: es to ar humoru. nu daudzi internetaa saka LBL 2 pabiras.bet vini izcinija olimpisko medalu.stretbolaa es saubos ka Porzingis Durents.Lebrons ko sasniegtu kopaaa.Jo tiesam tur ir cita dinamika
Internetā sāka dīvanpirdēji, kuri ikdiena dzer optimas līnijas aliņu un uzkož sāļas uzkodas pie TV. Šie puiši kopīgi strādāja 4 gadus, lai sasniegtu šo mērķi. Serbi pretī šim mērķim gāja 10 gadus kopā. Tā kā mūsu puiši ir vieni lieli strādnieki un cīnītāji.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:55, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: tadu speletaju kaa Nauris Miezis.nu tur raksturins ir dzekam. vispar visam cetriniekam
Miezis - ātrums, metējs un playmaker, Lasmanis - atlētisms un metējs, Krūmiņš - snaiperis, abos galos spēlētājs, kurš savas personīgas intereses paliks mala un Čavars - komandas kapteinis, spēka spēles vīrs un zem groza spēlētājs (bloķēti metieni, atlēkušas bumbas). Šis četrinieks ir fantastisks!

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:56, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Internetā sāka dīvanpirdēji, kuri ikdiena dzer optimas līnijas aliņu un uzkož sāļas uzkodas pie TV. Šie puiši kopīgi strādāja 4 gadus, lai sasniegtu šo mērķi. Serbi pretī šim mērķim gāja 10 gadus kopā. Tā kā mūsu puiši ir vieni lieli strādnieki un cīnītāji.
tapec ar nenocienisaim musu basketbolistus. visa pasaule redzeja ka mums ir zelts. un pirmie olimpiskie cempioni esam. lai tiktu tajaa astotniekaa.nu pat Lv vareja netikt olimpiadee.zaudeja poliem uz atlasi.

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:57, pirms 4 gadiem
Krapleks vinnēja

     [+] [-]

, 2021-07-30 12:58, pirms 4 gadiem
netaa klejoja bilde esam pirmie cempioni klasiskaa basketaa un tagad ar 3x3

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:03, pirms 4 gadiem
re kur ir ';

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:04, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: tapec ar nenocienisaim musu basketbolistus. visa pasaule redzeja ka mums ir zelts. un pirmie olimpiskie cempioni esam. lai tiktu tajaa astotniekaa.nu pat Lv vareja netikt olimpiadee.zaudeja poliem uz atlasi.
Mūsējie ar smagu darbu izsita pretiniekus, lai iekļūtu OS. OS 3X3 nespēlēja pasaules rangas līderes ASV un Lietuva. Daudzi šo spēli nevar spēlēt, jo šeit tikai ar kapāšanos var izcīnīt uzvaras. Mīksts basketbols neder.

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:04, pirms 4 gadiem
basketaa man skiet neviens neparspes1992 gadu Asv dream team.

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:06, pirms 4 gadiem
Dzordans.Melouns stoktons.Kukochs.kas vel tur bija.

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:08, pirms 4 gadiem

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:10, pirms 4 gadiem
Kukochs izradas nebija.Larijs berds.Robinsons. nu visas tolaika zvaigznes

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:10, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: basketaa man skiet neviens neparspes1992 gadu Asv dream team.
Visus pretiniekus sagrāva.

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:12, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Visus pretiniekus sagrāva.
ko Dzordans tur darija.vienkarsi izsmeja pretiniekus.ne tikai dzordans.taa ir Dream izlase 20 gadsimta

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:13, pirms 4 gadiem
lai ko teikt nu Dzordans laikam ir vislielakaa NBA zvaigzne. vai Lebrons var but kaa vins?nez.

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:21, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: lai ko teikt nu Dzordans laikam ir vislielakaa NBA zvaigzne. vai Lebrons var but kaa vins?nez.
Džordans tomēr vairāk ietekmēja 90tos gados paaudzi un uzskatu, ka ir lielākā zvaigzne. LeBrons ir izcils, bet lai panāktu Džordanu viņam pietrūkst vēl tituli un gredzeni.

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:21, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ei Hakuna Matata, paņem 5min un padomā ko gribi rakstīt un tad saliec tās visas domas vienā komentārā. Pietiks te spamot 10x teikums katru savā komentārā.
bija te kādreiz tāds Janeks (ja nemaldos, ka tā viņu sauca un tas bija šeit), viņa komentos jēgu varēja sākt saskatīt varbūt tikai zem ļoti lieliem grādiem. šitam kadram līdz tam vēl ir ko tiekties, bet kurss ir uzņemts pārliecinošs

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:30, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: bija te kādreiz tāds Janeks (ja nemaldos, ka tā viņu sauca un tas bija šeit), viņa komentos jēgu varēja sākt saskatīt varbūt tikai zem ļoti lieliem grādiem. šitam kadram līdz tam vēl ir ko tiekties, bet kurss ir uzņemts pārliecinošs
timonss normāls džeks, ko tu piep*sies?

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:32, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: bija te kādreiz tāds Janeks (ja nemaldos, ka tā viņu sauca un tas bija šeit), viņa komentos jēgu varēja sākt saskatīt varbūt tikai zem ļoti lieliem grādiem. šitam kadram līdz tam vēl ir ko tiekties, bet kurss ir uzņemts pārliecinošs
no sporta sabiedribas cik zinu tu neesi ask vai liepajas fans?

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:33, pirms 4 gadiem
es reti te komenteju. pa 10 gadiem pirmo reizi ienacu te pakomenteet

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:34, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: es reti te komenteju. pa 10 gadiem pirmo reizi ienacu te pakomenteet
Vajadzētu iedibināt tradīcīju tieši uz OS, ienākt un iekomentēt komentārus sportacentra.

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:35, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Vajadzētu iedibināt tradīcīju tieši uz OS, ienākt un iekomentēt komentārus sportacentra.
jaa.seviski,kad kada nesasniedz finiosu.apsaukat visus par turistiem. un tadi divana eksperti lai pakomentee.

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:39, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: jaa.seviski,kad kada nesasniedz finiosu.apsaukat visus par turistiem. un tadi divana eksperti lai pakomentee.
https://www.delfi.lv/sports/news/va...

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:43, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: https://www.delfi.lv/sports/news/vasaras-olimpiskas-speles/zinas/treneris-no-ozolniekiem-palidz-niderlandei-izcinit-olimpisko-bronzu.d?id=53440993
Jaa.Smuldersa varbut vareja ar zeltu izciniit

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:49, pirms 4 gadiem
kapec tev kevins Durants niks? istenibaa Durants ar Vestbruku bija vislabakais tandems

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:55, pirms 4 gadiem
kur tas divana eksperts neputns palika? liepajas fans cik es atceros.vai ask vins bij

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:56, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: kapec tev kevins Durants niks? istenibaa Durants ar Vestbruku bija vislabakais tandems
Tāpēc, ka man patīk 2012. gada OKC komanda, kad iekļuva fināla pret Heat. Durantam bija tikai 24, Westbrook arī, Hārden 23. Komanda bija jauna un perspektīva.

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:57, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: kur tas divana eksperts neputns palika? liepajas fans cik es atceros.vai ask vins bij
Neputns nav sieviete? Kaut kāda diskusija vienreiz aizgāja tēma.

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:58, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tāpēc, ka man patīk 2012. gada OKC komanda, kad iekļuva fināla pret Heat. Durantam bija tikai 24, Westbrook arī, Hārden 23. Komanda bija jauna un perspektīva.
jaa.man oklamsitija ar patika,ka sitas tandems speleja.bet NBA cempionu titulu nespeja izcinitit/redz kaa Atetonkumbo.viens cilveks izcinija NBA

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:59, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Neputns nav sieviete? Kaut kāda diskusija vienreiz aizgāja tēma.
nee neputns skiet ir ASK fanelis.kurs sen bankrotejis. bet varu maldities.

     [+] [-]

, 2021-07-30 13:59, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tāpēc, ka man patīk 2012. gada OKC komanda, kad iekļuva fināla pret Heat. Durantam bija tikai 24, Westbrook arī, Hārden 23. Komanda bija jauna un perspektīva.
Jaa laiks lido veeja dzeguzem

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:01, pirms 4 gadiem
jus sito jefinu dinaru zinat? kas naak un faniem piedavaa cipsus. alinju lai tik fanot par Riga fc.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:01, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: nee neputns skiet ir ASK fanelis.kurs sen bankrotejis. bet varu maldities.
Vecmeita, kkur no rujienas apgabala!!!
Profesionala kirbju audzetaja,ja gribi vari meginat pie vinas tikt uz kirbju izstaadi,vaarda Laura!!!
Prot ar traki braukt,sashliku marinet un profesionali aiz vaiga panemt!!! Kartigs latvju meiteens

Nebaidas pat nagu nolauzt

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:03, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: jus sito jefinu dinaru zinat? kas naak un faniem piedavaa cipsus. alinju lai tik fanot par Riga fc.
Tie apmaksatie viniem vel ir tribuunos? Pag tad keponiem pietiek ar adashu ciponiem un optima linija shluru lai shie kaa cukas kviektu

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:03, pirms 4 gadiem
vienreiz aizgaju uz FC Riga.Dinars pirms speles dala cipsus.pec speles alinju. taaa Fc Riga pievilina Dinars.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:03, pirms 4 gadiem
Bet nu pie Lauras tu ar pivonu uz divana nesedesi,ja nekustesi,ar suuda dakshu pa muguru ievilks

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:04, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: vienreiz aizgaju uz FC Riga.Dinars pirms speles dala cipsus.pec speles alinju. taaa Fc Riga pievilina Dinars.
Nu labak lai ir taa, neka vsp nekas!!! Kotletes vai chipsi,bet tas tomer ir kkas,vismaz kkadu attieksmi rada, parejiem vsp poh

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:04, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tie apmaksatie viniem vel ir tribuunos? Pag tad keponiem pietiek ar adashu ciponiem un optima linija shluru lai shie kaa cukas kviektu
ir apmaksatie.dinars atbrauc ar auto.tur vinam cipsi.alins.un pec speles dailaa alinju kas tur blauj Riga..apaac.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:05, pirms 4 gadiem
A dokus prasa pirms alinju dod?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:06, pirms 4 gadiem
es nekad nebusu fans ja man pec speles dos alinju cipsus. man skiet ja tu atbalsti klubu tad ne jau kaa Dinars kuram iedod alu lai vins piesaistitu cipa fanus...

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:08, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: A dokus prasa pirms alinju dod?
neprasa.tur maloletkas riga FC ar ir. dinars neprasa.man vienu speli pietika.domaju man pazistamaa uzaicinaja uz riga FC speli.bet ka dinars saka dot alu un cipsus.sory.....

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:08, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: es nekad nebusu fans ja man pec speles dos alinju cipsus. man skiet ja tu atbalsti klubu tad ne jau kaa Dinars kuram iedod alu lai vins piesaistitu cipa fanus...
Tak lv cik ir futbola fani? Varbit 3 ir, 2 no tiem ir jods un algunopis!!! Nu ja tu aizej uz speeli un tev nahalavu sikam ir chiponi,tev pivons,kads gan jau vel aizies kadreiz!!! Futbols kaa tads nozhelojams,jamegina tas suudinsh kka iesainot,kaut vai ar chiponiem un alu

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:08, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: jaa.man oklamsitija ar patika,ka sitas tandems speleja.bet NBA cempionu titulu nespeja izcinitit/redz kaa Atetonkumbo.viens cilveks izcinija NBA
Giannis tomēr cits līmenis un prieks, ka viņam izdevās titulu izcīnīt.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:09, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Jaa laiks lido veeja dzeguzem
Jā, diezgan traki!

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:09, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: neprasa.tur maloletkas riga FC ar ir. dinars neprasa.man vienu speli pietika.domaju man pazistamaa uzaicinaja uz riga FC speli.bet ka dinars saka dot alu un cipsus.sory.....
Maloletkas krievushkas? Man sak intereset krievu riga

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:10, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tak lv cik ir futbola fani? Varbit 3 ir, 2 no tiem ir jods un algunopis!!! Nu ja tu aizej uz speeli un tev nahalavu sikam ir chiponi,tev pivons,kads gan jau vel aizies kadreiz!!! Futbols kaa tads nozhelojams,jamegina tas suudinsh kka iesainot,kaut vai ar chiponiem un alu
Latvijas izlases fani ir futbolaa forsi. esmu ar bijis un fanojis. bet hokejaa kur dinars paradas sory tur sak smirdeet ....

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:10, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Vecmeita, kkur no rujienas apgabala!!!
Profesionala kirbju audzetaja,ja gribi vari meginat pie vinas tikt uz kirbju izstaadi,vaarda Laura!!!
Prot ar traki braukt,sashliku marinet un profesionali aiz vaiga panemt!!! Kartigs latvju meiteens

Nebaidas pat nagu nolauzt
Tinderī viņa ir?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:10, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Giannis tomēr cits līmenis un prieks, ka viņam izdevās titulu izcīnīt.
95% punktu no painta,parejie sodini

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:10, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tinderī viņa ir?
Vina ir te ko tev vel vajag?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:11, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Giannis tomēr cits līmenis un prieks, ka viņam izdevās titulu izcīnīt.
Janis ir friiks. bet sasniedza ko velejas

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:11, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: Latvijas izlases fani ir futbolaa forsi. esmu ar bijis un fanojis. bet hokejaa kur dinars paradas sory tur sak smirdeet ....
Par kadiem faniem tu runa? Uz izlasi cik tagad naak, kkadi 1500 videji

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:12, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: 95% punktu no painta,parejie sodini
Ar tādu augumu nekas cits neatliek kā painta spēlēt. Metiens viņam no 3pts diezgan pavājš.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:12, pirms 4 gadiem
nav svarigi cik. ja hokejaa var blaut tik Latvija latvija.sory.nekadus sauklus neizdomaa. visu no basketbola nospiko.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:12, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: Janis ir friiks. bet sasniedza ko velejas
Visa nba elite ir friiki kkada zina, lekajoshi mutanti!!! Cits met truli no 9m, cits ar 2 soliem pariet visam laukumam paari,kads ar 2.15 spele kaa pg utt
Parastie cilveki spele eiropa vai kina

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:13, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Vina ir te ko tev vel vajag?
Iepazīties, paķirboties un pabraukāt ar traktoru. Beigās satīgas vakariņas paēst.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:13, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Visa nba elite ir friiki kkada zina, lekajoshi mutanti!!! Cits met truli no 9m, cits ar 2 soliem pariet visam laukumam paari,kads ar 2.15 spele kaa pg utt
Parastie cilveki spele eiropa vai kina
Viņš varētu viegatlētika piedalīties OS.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:14, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: nav svarigi cik. ja hokejaa var blaut tik Latvija latvija.sory.nekadus sauklus neizdomaa. visu no basketbola nospiko.
Redzes vsp kas pec koronkas notiksies,iespejams hokeja fanu kustiba bus pamatigs panikums!!! Nu un vel tas ka 25 gadus tas pats,tas ir tapat ka katru gadu skatit citu meksikanu ziepeni, finishaa viss tiesi tas pats,garlaicigi un paredzami

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:15, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Viņš varētu viegatlētika piedalīties OS.
3soli

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:15, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Visa nba elite ir friiki kkada zina, lekajoshi mutanti!!! Cits met truli no 9m, cits ar 2 soliem pariet visam laukumam paari,kads ar 2.15 spele kaa pg utt
Parastie cilveki spele eiropa vai kina
istenibaa NBA ja padomaa.nu tikai zina metat pa labi kreisi.po nekrit tapat pelmenis izmetis 100 metienus.po ka iekritis 30 procenti.toties pelmenis sametis 40 punktus.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:16, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Iepazīties, paķirboties un pabraukāt ar traktoru. Beigās satīgas vakariņas paēst.
Domaju vina tevi malaa nestumtu,tik bildi profilam gan pamaini, vinai hokejs patik
A taadu durantu shi pat dzirdejusi nav,profilu jaunu cept nevajagA

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:16, pirms 4 gadiem
un pelmenis ir skaudigs Pret porzingi.vins nedod Porzingim piespeles.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:16, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: istenibaa NBA ja padomaa.nu tikai zina metat pa labi kreisi.po nekrit tapat pelmenis izmetis 100 metienus.po ka iekritis 30 procenti.toties pelmenis sametis 40 punktus.
Bet nu pa lielam tapat tie friiki domine visos pc un os!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:17, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Domaju vina tevi malaa nestumtu,tik bildi profilam gan pamaini, vinai hokejs patik
A taadu durantu shi pat dzirdejusi nav,profilu jaunu cept nevajagA
ok, bet kāds hokejists viņai patīk? tādi bārdaini un bez zobiem vai arī, kuri spēj atzīties kā viņi ir lqbt+ biedri?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:17, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: un pelmenis ir skaudigs Pret porzingi.vins nedod Porzingim piespeles.
Pelmenim ir balkaanu asine,fakings ir miiksts un tapec nekad nebus chempijoons

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:18, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: un pelmenis ir skaudigs Pret porzingi.vins nedod Porzingim piespeles.
Luka ir unikāls. Šajā OS viņš ir fantastisks!

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:18, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Bet nu pa lielam tapat tie friiki domine visos pc un os!!!
Biedrins friiks nebija )

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:18, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: ok, bet kāds hokejists viņai patīk? tādi bārdaini un bez zobiem vai arī, kuri spēj atzīties kā viņi ir lqbt+ biedri?
Iemet kaadu kanadieti,bus neitrali un ok!!! Krosbijs ir skaists,hiitliju neliec,tam zobu pa maz!!! MakDavids ari deres,mosh barzaalu?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:19, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Luka ir unikāls. Šajā OS viņš ir fantastisks!
labi.paskatisiemies ko slovenija sasniegs. kaut gan ASV izlase tur ar atveda izlasi ko Latvija varetu vinneet

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:19, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: Biedrins friiks nebija )
Biedriņš labs pick n roll spēlētājs, reboundu un bloku mašīna. Būtu sodiņi iekrituši būtu tāds pats kā Gobērts. Kontrakts arī būtu 200$ uz 5 gadiem.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:20, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: Biedrins friiks nebija )
Tapec vinu izsmeeja
Ab ir savs staasts,vinam jabut super pateicigam madarinai kas vinu no tagad vai nekad paaudzes un arii amerikas laicigi sapakoja!!! Citadi vinsh vel tagad varetu golddigerenem praavas summas maksat un butu turpat kur kambis un valtereeni - pliki pie sasistas siles!!! Ar vina dzivesveidu vinsh butu izputeejis jau sen,gods un slava madarai!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:21, pirms 4 gadiem
vispar nedaudz palabosu Gobeers. francu uzvardus taa izrunaa.bet ja Broze nemak zviedru uzvardus izrunat tad es taa tik. .Biedrins man skiet pat bija labaks par Porzingi.grut teikt

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:21, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Iemet kaadu kanadieti,bus neitrali un ok!!! Krosbijs ir skaists,hiitliju neliec,tam zobu pa maz!!! MakDavids ari deres,mosh barzaalu?
Es paskatīšos, kuriem spēlētājiem ir 35 numurs un ielikšu kā profila bildi.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:22, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: vispar nedaudz palabosu Gobeers. francu uzvardus taa izrunaa.bet ja Broze nemak zviedru uzvardus izrunat tad es taa tik. .Biedrins man skiet pat bija labaks par Porzingi.grut teikt
Ok, paldies. Tagad zināšu.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:22, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tapec vinu izsmeeja
Ab ir savs staasts,vinam jabut super pateicigam madarinai kas vinu no tagad vai nekad paaudzes un arii amerikas laicigi sapakoja!!! Citadi vinsh vel tagad varetu golddigerenem praavas summas maksat un butu turpat kur kambis un valtereeni - pliki pie sasistas siles!!! Ar vina dzivesveidu vinsh butu izputeejis jau sen,gods un slava madarai!!!
kas ir madara?Biedrina milakaa?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:22, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: vispar nedaudz palabosu Gobeers. francu uzvardus taa izrunaa.bet ja Broze nemak zviedru uzvardus izrunat tad es taa tik. .Biedrins man skiet pat bija labaks par Porzingi.grut teikt
Nebija!!! Loti ierobezhots klasiska stila centrs,tgd vinsh nba nekad netiktu,vnk nekad!!! Nba pikenrolus nespele un ja tavs vienigais trumpis ir pusaakis bez danka,sorry spele vef vai valensija!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:24, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: kas ir madara?Biedrina milakaa?
Lkm jau precejusies!!! Kadreiz bija tads shovs latvijas princese,vina lkm finala tur bija,taa lkm arii ab vinu pamanija. Bet nu shaadi panemt un sapakot taa brizha ab, visu cienu.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:24, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Nebija!!! Loti ierobezhots klasiska stila centrs,tgd vinsh nba nekad netiktu,vnk nekad!!! Nba pikenrolus nespele un ja tavs vienigais trumpis ir pusaakis bez danka,sorry spele vef vai valensija!!!
Biedriņam ir tikai 35 gadi. Iedomājies?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:24, pirms 4 gadiem
kapec tad Biedrins tika? un Kobe Braients teica ka Biedrins labi spelee.Valtereni ar vareja tikt NBA tik augums neatlava

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:24, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Biedriņam ir tikai 35 gadi. Iedomājies?
Skola vel 40+ mauc ar gazolu,shis jau skiet kadus 10 gadus kuli kasa

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:25, pirms 4 gadiem
sandis valters saubos.bet kristaps Valters vareja NBA

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:25, pirms 4 gadiem
kapec Timma NBA nenoturejas?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:26, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: kapec tad Biedrins tika? un Kobe Braients teica ka Biedrins labi spelee.Valtereni ar vareja tikt NBA tik augums neatlava
Biedrinam lidzigi kaa ivananam paveucas ielekt pedeja vilciena!!!
Nba klasiskos centrus bez metiena vairs nenem,ja vien neesi kaa friks kas lido pa laukumu. Ivananam tas pats,ko vinsh tgd daritu kad taffus liga vairs nevajag? Pat vityazam tadus vairs nevajag

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:27, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: kapec Timma NBA nenoturejas?
Lens,bez dribla,postam par iisu auguma! Vinam jau pedejos gados eiropa visu laiku izsit bumbu vai uzdrible sev uz kaajas

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:27, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Biedrinam lidzigi kaa ivananam paveucas ielekt pedeja vilciena!!!
Nba klasiskos centrus bez metiena vairs nenem,ja vien neesi kaa friks kas lido pa laukumu. Ivananam tas pats,ko vinsh tgd daritu kad taffus liga vairs nevajag? Pat vityazam tadus vairs nevajag
nu Biedrins bija viens no lideriem atlekusas bumbaas. tad ar var teikt NBA kas tur vaca tikai atlekusas bumbas. un nemeta grozaa necik.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:29, pirms 4 gadiem
latyvijas izlasee kas mums ir tada zvaigzne? Bagatskis.Stelmahers .Sneps.Helmanis.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:30, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: nu Biedrins bija viens no lideriem atlekusas bumbaas. tad ar var teikt NBA kas tur vaca tikai atlekusas bumbas. un nemeta grozaa necik.
Klasisks centrs,hokejaa analogs ir stay at home aizsargi,kaa savulaik skrastinsh!
Nu ab bija lkm 2 sezonas ar 10+10,iedeva goldena lielo piki un tas ari viss. Pat pec statiem nabadzigi
Noa ari dabuja savu ligumu,vai tapec vinsh ir kruts? Nba lielajiem un saspelniekiem parmaksa,tas sen jau skaidrs plus agentu fiichas. Tapat max ligumus dod visadiem videjiem flopiem

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:33, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Klasisks centrs,hokejaa analogs ir stay at home aizsargi,kaa savulaik skrastinsh!
Nu ab bija lkm 2 sezonas ar 10+10,iedeva goldena lielo piki un tas ari viss. Pat pec statiem nabadzigi
Noa ari dabuja savu ligumu,vai tapec vinsh ir kruts? Nba lielajiem un saspelniekiem parmaksa,tas sen jau skaidrs plus agentu fiichas. Tapat max ligumus dod visadiem videjiem flopiem
nu par Skrastinu nesaki vis.vins bija NHL zvaigzne ne gluzi.bet visas komandas vinu gribeja.Dzelzs viirs

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:33, pirms 4 gadiem
Tas ab ligums tagad varetu but analogs kadiem 80-90 ljamiem!!! Nu taadu pills nba, vnk paveicas ka tad vel tadi mazkustigi centri kotejas augstu

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:33, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: nu par Skrastinu nesaki vis.vins bija NHL zvaigzne ne gluzi.bet visas komandas vinu gribeja.Dzelzs viirs
Ne jau del rezultstivitates vinu gribeja. Tapat kaa ivananu.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:34, pirms 4 gadiem
vai tad Biedrins bija mazkustigs?izlasee cik atceros nebij nekads mazkustigs.tas ka alko patika taaa cita lieta.un vai tas ir tik svarigi?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 14:34, pirms 4 gadiem
Skatos basketbola benefice turpinās visos rakstos
Kā franku Artemijs pārdzīvo, ka basketa ir OS zelts, bet hokeja nekā?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:35, pirms 4 gadiem
33mixalino triecientempā tiek tukšots?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:35, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: vai tad Biedrins bija mazkustigs?izlasee cik atceros nebij nekads mazkustigs.tas ka alko patika taaa cita lieta.un vai tas ir tik svarigi?
3 kustiibas kaa alnim

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:36, pirms 4 gadiem
valjero rakstīja: Skatos basketbola benefice turpinās visos rakstos
Kā franku Artemijs pārdzīvo, ka basketa ir OS zelts, bet hokeja nekā?
Kapec igijs nav izlase?
Luka Magic 1/4 finala shos peers

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:36, pirms 4 gadiem
Gaidu spēli Slovēnija - Spānija!

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:36, pirms 4 gadiem
nu tagad Vitolins piekeras izlasei.varbut bus ok. domaa taa vienkarsi vinnet hokejaa?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:37, pirms 4 gadiem
valjero rakstīja: Gaidu spēli Slovēnija - Spānija!
Luka Magic!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:37, pirms 4 gadiem
Redz HMB, bez Igija USA buksē, ar viņu sastāvā tika izdarīts melnais darbs un viss tika nokārtots!
Igijam vēl viena, max divas sezonas
Veterāns jau!

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:38, pirms 4 gadiem
kas ir Igijs ?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:38, pirms 4 gadiem
Ja Luka paņems kaut medaļu, tas būs kosmoss!

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:38, pirms 4 gadiem
valjero rakstīja: Redz HMB, bez Igija USA buksē, ar viņu sastāvā tika izdarīts melnais darbs un viss tika nokārtots!
Igijam vēl viena, max divas sezonas
Veterāns jau!
Cik tam neglitenim gadu?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:39, pirms 4 gadiem
es nebusu izbrinits ja slovenija ar zeltu panems.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:39, pirms 4 gadiem
Andre Iguodala went on to help the Warriors defeat the Cavaliers in six games and was named the Finals MVP, becoming first player to win the award without starting a game during the regular season

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:39, pirms 4 gadiem
valjero rakstīja: Ja Luka paņems kaut medaļu, tas būs kosmoss!
Bet tie flopi pagaidam blakus arii neslikti bliezh!!! Labi es saprotu ka musu staari tadus japoshkinus skolotu ar 50 achiem bet tapat

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:40, pirms 4 gadiem
ak Iguodala. nu vinam karjera ar norietejusi jau.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:40, pirms 4 gadiem
Esmu parsteigts ka Magic ir favoriti pret spaani
Ja uzvilks tad ko vorkuta,noteikti teiks ka shos penzonarus pat vefs panemtu

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:40, pirms 4 gadiem
Redz tad tomēr Luka arī māk pacelt komandas biedrus citā līmeni, pat mavos Hardevejs spēle labāk
Jautājums kāpēc ar KP6 tā nav

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:41, pirms 4 gadiem
valjero rakstīja: Redz tad tomēr Luka arī māk pacelt komandas biedrus citā līmeni, pat mavos Hardevejs spēle labāk
Jautājums kāpēc ar KP6 tā nav
tapec ka latviesiem tads raksturs

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:42, pirms 4 gadiem
valjero rakstīja: Redz tad tomēr Luka arī māk pacelt komandas biedrus citā līmeni, pat mavos Hardevejs spēle labāk
Jautājums kāpēc ar KP6 tā nav
Miksts raksturaa,es pec tas iestudetas intervijas vairs jautajumus neuzdodu!!! Vaaji,miiksti,nozheelojami. Brachka nolika prieksha eertos jautajumus un shis vel teelo ka domaa

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:42, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Esmu parsteigts ka Magic ir favoriti pret spaani
Ja uzvilks tad ko vorkuta,noteikti teiks ka shos penzonarus pat vefs panemtu
Es arī, teorija jau spānim būtu jāņem, bet man ir klusa aizdoma ka Luka paņems, jo te nav PO sērija ar 4 spēlēm

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:43, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Miksts raksturaa,es pec tas iestudetas intervijas vairs jautajumus neuzdodu!!! Vaaji,miiksti,nozheelojami. Brachka nolika prieksha eertos jautajumus un shis vel teelo ka domaa
Tak pieaudzis vecis, jau dāma pie sāniem un tad vēl nevar būt savs viedoklis?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:44, pirms 4 gadiem
valjero rakstīja: Es arī, teorija jau spānim būtu jāņem, bet man ir klusa aizdoma ka Luka paņems, jo te nav PO sērija ar 4 spēlēm
Nu glumie spaani timer paliek spaani!!! Tiem visiem gomeziem taa vien brizhiem gribas kaa ar laapstu pa pieri uzshaut

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:44, pirms 4 gadiem
valjero rakstīja: Tak pieaudzis vecis, jau dāma pie sāniem un tad vēl nevar būt savs viedoklis?
Nevar gan kaa izradas!!! Atnaak uz interviju ar lapu rokas un teelo ka interesanti jautajumi

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 14:46, pirms 4 gadiem
Shitada ekspertu diskusija man patiik, nekadi praidnieki,shaibas dzenataji un funariki pa kajam nemaisas,uvazhuha!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:49, pirms 4 gadiem
te trukst viena eksperta.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:50, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: te trukst viena eksperta.
Namgejziz?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:51, pirms 4 gadiem
ariii.namejs tas vispar te eksemplars. katru dienu te dzivojas

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:53, pirms 4 gadiem
man sportacentrs kps uve Broze Karshonu izrunaa.es negribu te nakt.Karshons.lashons.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:53, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Shitada ekspertu diskusija man patiik, nekadi praidnieki,shaibas dzenataji un funariki pa kajam nemaisas,uvazhuha!!!
jap jap
OS vajag rīkot katru mēnesi

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:53, pirms 4 gadiem
broze ka komentee futboliu un saka Lashonjs.apaac.

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:54, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: man sportacentrs kps uve Broze Karshonu izrunaa.es negribu te nakt.Karshons.lashons.
Taa sektantu biedriba nav pie pilla prata bet man jau sen pajat!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:56, pirms 4 gadiem
ir normali,ka zviedru uzvardus izrunaa kaa labskanig. visi izrunaa Forsbergs.bet Broze izrunaa Forsberjs.kas ir Forsberjs?

     [+] [-]

, 2021-07-30 14:56, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: jap jap
OS vajag rīkot katru mēnesi
os pa dziivi vajadzetu iet!!! Kaa to uguni iededz taa mauc bez apstajas
Tapat normals Baltais Hetero vecis tak nevar vienlaicigi sekot 20 veidiem liidzi,vajag izkliedet nedaudz un maukt bez apstajas

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 14:59, pirms 4 gadiem
2 gadus mauc vasaras os,tad 2 ziemas!!! Nevajadzes tignim 5x nedela slepot,katru nedelu viena distance utt

     [+] [-]

, 2021-07-30 15:12, pirms 4 gadiem
mmm

     [+] [-]

, 2021-07-30 15:13, pirms 4 gadiem
jū,fricim bronza galda tenisā

     [+] [-]

, 2021-07-30 15:14, pirms 4 gadiem
galda teniss kaut kaa nesaista.

     [+] [-]

, 2021-07-30 15:15, pirms 4 gadiem
timonss rakstīja: galda teniss kaut kaa nesaista.
badmintons?

     [+] [-]

, 2021-07-30 15:16, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: badmintons?
man bmx.vingorsana klasiskaa saista. peldeshana olimpiadee.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-30 17:03, pirms 4 gadiem
valjero rakstīja: Skatos basketbola benefice turpinās visos rakstos
Kā franku Artemijs pārdzīvo, ka basketa ir OS zelts, bet hokeja nekā?
mēs būsim stipri, mēs esam vareni

     [+] [-]

, 2021-07-30 17:05, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Shitada ekspertu diskusija man patiik, nekadi praidnieki,shaibas dzenataji un funariki pa kajam nemaisas,uvazhuha!!!
absolūti piekrītu, jo man viņi tā besī!!!

     [+] [-]

, 2021-07-30 17:23, pirms 4 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: absolūti piekrītu, jo man viņi tā besī!!!
Tvanaa aizsnaudies vai butelokus aizbrauci uztankot?

     [+] [-]

, 2021-07-30 17:29, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Jeega braukt?
Par nodokļu maksātāju naudu aizlidot uz Japānu un veikt ierakstu: esmu piedalījusies OS! :")

     [+] [-]

, 2021-07-30 17:30, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Sen lolotais sapnis 😂😂 vēl tiek pasniegts ka sasniegums. Totala izgasanas, 5 gadus gatavojas un nevar savest visu kārtībā uz galvenajam sacensibam, bet vel muld par skriesanu zem 2 minutem
Piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-30 17:55, pirms 4 gadiem
vivo89 rakstīja: Par nodokļu maksātāju naudu aizlidot uz Japānu un veikt ierakstu: esmu piedalījusies OS! :")
Meitenei ir salauzta sirds, kas tev ar galvu? Nomierinies ar saviem nodokļiem
Tu laikam domā, ka viņa tikai priekš OS gatavojās, ir arī citi mači starpā, kaut kā taču nauda jāpelna, vēl kvalifikācija, nav grūti satraumēties.

     [+] [-]

, 2021-07-30 18:05, pirms 4 gadiem
no comment!

     [+] [-]

, 2021-07-30 19:52, pirms 4 gadiem
Tokija2020 rakstīja: Tvanaa aizsnaudies vai butelokus aizbrauci uztankot?
piepildīju māgu un devos uz treniņu.

     [+] [-]

, 2021-07-30 20:35, pirms 4 gadiem
Klasiskas tūristes piemērs - īstenoja seno sapni, man arī gribas īstenot, bet kuru tas interesē. Forma bija pirms pandēmijas, tagad tikai sapnis, pasakiet vēl, ka nezināja par savu traumu, tāpēc bija muļķis jālaiž, tipa maratonists būtu sasniedzis personisko rekordu (tikai) bet pēc 262 metriem sarāva Ahileja cīpslu... Atceros Arāju, kurš par traumas cenu uzstādīja Latvijas rekordu 100 m.

     [+] [-]

, 2021-07-30 20:47, pirms 4 gadiem
Džudists Borodavko zināja, ka nekas nespīd un nebrauca, bet šitā vēl pamanījās vienīgā no vieglatlētiem paspīdēt atklāšanas ceremonijā, laikam sūri nācās pastrādāt, lai tādu godu izpelnītos un noskrietu 2 metrus un vēl skaisti paraudātu - lūk bezgodes piemērs, paraudāt par neīstenotiem rekordiem, tā kā nezinātu pati savu tagadējo sportisko formu.

     [+] [-]

, 2021-07-30 22:14, pirms 4 gadiem
Vasara ,blin ja trauma bija pirms Tokijas...debilisma kalngals
I