Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:542, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš populārākais? Piedodiet, dīvaini...

Ozoliņš populārākais? Piedodiet, dīvaini...
Sandis Ozoliņš atgriežas hokejā un uzreiz kļūst par populārāko sportistu valstī.

Trīspadsmit gadus pēc tam, kad izcīnījis Stenlija kausu, hokejists Sandis Ozoliņš tiek atzīts par Latvijas populārāko sportistu. Tas notiek četrus gadus pēc tam, kad viņš paziņo, ka vairs nespēlēs Latvijas izlasē un divus gadus pēc tam, kad viņš nolemj aiziet no NHL laukumiem...

Pirms pieciem mēnešiem viņš ieradās Latvijā un ar to bija gana, lai kļūtu par populārāko... Tāds viņš nebija nedz deviņdesmit ceturtajā, kad kā pirmais latvietis piedalījās NHL zvaigžņu spēlē, nedz jau pieminētajā deviņdesmit sestajā, nedz deviņdesmit septītajā, kad tika iekļauts NHL (faktiski – pasaules) labāko spēlētāju simboliskajā sešiniekā, nedz deviņdesmit devītajā, kad noslēdza daudzmiljonu lielu līgumu, nedz 2003. gadā – kad atkal spēlēja Stenlija kausa finālā. Loģiski, ka viņš nevarēja būt populārākais arī šīs desmitgades otrajā pusē, kad publiskās atklāsmes pieteica viņa atkarību epopeju. Bet – pietika trīsdesmit septiņu gadu vecumā pateikt, ka Rīgas „Dinamo” piedāvājums tiek ņemts vairāk kā nopietni, lai Ozoliņa personības kults pieņemtu jaunus apmērus.

Šajā nepilnajā pusgadā Ozoliņš nav paveicis neko tādu, par ko rakstītu un sajūsminātos sporta statistiķi. Viņš par to pats arī ir pārliecināts... Kā viena kluba kapteinis, kura vadītā komanda kuļas zem sapņu svītras kādas liellīgas čempionātā? Kā cilvēks, kurš atklāti pateicis, ka visus šos gadus bez hokeja viņam bijusi ne tikai ģimene, bet arī problēmas ar alkoholu? Kā hokejists, kura labāko gadu atblāzmu varam vērot ik pārvakarus, ar piebildi – jā, nodzert talantu nevar, bet būtu viņš mazliet jaunāks un ātrāks? Kā cilvēks, kurš tikai tagad sāk apzināties savas personības lomu, ar to domājot nākamo paaudžu atdarināšanas vērtu elku? Varbūt tas patiešām nav tik maz, lai iegūtu tautas atbalstu.

KHL sezona vēl nebija aizvadījusi pirmās pāris nedēļas, kad kolēģis Matulis man aizrautīgi dievojās par kāda Rīgas bāra stāstu – saprotama lieta, ja reiz Rīgā spēlē Ozoliņš, tad viņš no ledus brīvajā laikā uzturas krogos. Tur viņu esot redzējuši četros no rīta, citur atkal lēsa, ka šis kopā vēl ar vienu maiņu no tā paša „Dinamo”, esot kodis līdz rītausmai. Un tā tālāk... Maz bija tādu, kas vispār saprata, ko nozīmē atkarība no alkohola. Tāpat kā lielākā daļa pirmo Sanda biklumu un iespēlēšanos saistīja - protams, ar alkoholu. Ja Ozoliņš kļūdījās piespēlē, tad vainīgs bija sīvais, kas iepriekšējā naktī ticis lietots. Ja norāvās metiens – tas esot bijis uz paģirām. Ja guva vārtus, tad jau sāka runāt, kur hokejists šovakar atzīmēs. Lielai daļai līdzjutēju šajā ziņā bija apbrīnojami noturīga iztēle, par ko – tiesa, kas tiesa – pašam galvenajam varonim viņa iepriekšējos uznācienos bija savi nopelni. Ne jau viedais tautu dēls bija atgriezies no pasaules ārēm – Ozoliņa darbi citās vasarās bija ieguvuši teju vai folkloras statusu, kas nebija tālu no patiesības. Tikai šajā reizē vēl bija jāielāgo – ja Ozoliņš sāk dzert, tad hokeju viņš nespēlē ne nākamajā dienā, nedz aiznākamajā un parasti arī tas nenotiek arī pēc divām vai trīs nedēļām. Viņš šo spēli var uzvarēt tikai, ja ignorē kompromisus, jo „eh, vienu jau var...” , vai „pasēdi ar draugiem, neabižo...”, izvēršas par bezcerīgu stāstu ar traģiskām beigām. Pats Sandis to saprot, tāpēc mācās un pārbauda sevi katru dienu no jauna.

Vai nav absurdi, ka Ozoliņu par populārāko atzīst tad, kad viņš jau faktiski ir beidzis savu karjeru? Vai tā ir mūsu nespēja saskatīt citus varoņus, vai to vienkārši nav, vai vēl dīvaināk – Ozoliņš uz vecumu paliek tikai labāks (lasi – populārāks), kas – atkal nedod godu tiem citiem. Izrādās, Sanda personības lielums ar katru nākamo gadu pieņemas apjomos, gluži kā mēģinot iedzīt to laiku, kad tā pa īstam nemaz nemācējām un arī nevarējām novērtēt viņa vietu uz pasaules sporta kartes šī vārda sportiskajā nozīmē. Vai – tā ir tāda kā saspēle ar grēka nožēlošanā kritušo? Bet varbūt par populārāko viņš kļuvis nevis tāpēc, ka sportists, slavens hokejists, bet gan tāpēc, ka beidzot tauta ieraudzīja arī Ozoliņā cilvēku.

Te būs saraksts ar citiem, kuru iespējas popularitātes rangā tuvākajos gados arī var vērtēt ar tā saukto Sanda Ozoliņa bīdmēru.

Andris Biedriņš:
Ozoliņš viņa vecumā arī nesmādēja principu „kā gribu tā atpūšos”, tikai atšķirība tā, ka tas nenotika tik publiski un – Sandim jau bija Stenlija kauss. Sūdus Latvijas izlasē Ozoliņš taisīja ar trofeju pie sāniem, kamēr Andrim vispirms tikusi nauda... Tā tomēr ir atšķirība.

Ernests Gulbis:
Latvijas sporta pēdējo gadu lielākais talants, kas viņu padara līdzīgu Ozoliņam. Tā kā teniss nav komandas sporta veids, tad treneriem grūti piemeklēt Ernestam vietu, lai viņa talants uzplauktu tieši īstajā vietā un laikā. Pašam vien vajadzēs ar savu psiholoģisko pasauli tikt galā. Ozoliņam šajā ziņā bija priekšrocības.

Kaspars Gorkšs:
nobriedušākais no jaunās paaudzes sportistiem, iespējams – ģimenes audzināšana šajā ziņā spēlējusi nozīmīgu lomu. Nav šaubu – nopelnot vietu labā klubā ar lielu vārdu, var uz ilgu laiku kļūt par Latvijas populārāko atlētu, turklāt – izskatās, ka zvaigžņu slimība un citas piedevas viņš jau pārdzīvojis. Netipiski.

Kaspars Kambala:
Traģēdijas laukumā un ģimenē ir pārbaudījušas šo vienu no mērķtiecīgākajiem Latvijas basketbolistiem, neļaujot patiesībā atklāt viņa īsto būtību. Notikumi mums likuši runāt par Kambalu kā par spēka zīmolu zem groziem, lai gan pa īstam populārs viņš kļūs, kad citiem atklās Kambalu – cilvēku. Gluži kā Ozoliņš.

Jānis Miņins:
atklāts, skarbs, strādīgs, godīgs. Olimpiskais sporta veids bobslejs ir allaž latviešiem bijis gluži vai kā nacionālā īpatnība. Vēsturiskais mantojums mums šajā sporta veidā ir solīds, tieši tāpēc par populārāko Miņins kļūs gadā, kad izcīnīs olimpisko zeltu. Neko mazāku no Latvijas bobslejista nepaģēr. Diemžēl.

Kristaps Valters:
ja šis talantīgais basketbolists apzinātos, cik daudz enerģijas viņš šķērdē untumiem, kas vispār neattiecas uz sportu, mēs tagad runātu par Eiropas kalibra Valteru dinastiju. Dullumā – kā Ozoliņš, takta izjūtā – nav otra tik nevaldāma. Arī pret faniem, kam tomēr vienmēr ir taisnība. Pietrūkst tēva Valda iedzimtās viltības un mātes Zentas savaldības.



Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2010-01-04 08:45, pirms 15 gadiem
populārs -ais; s. -a, -ā;
1. Tāds, kas ir daudziem vai visiem zināms; tāds, kas daudziem vai visiem izraisa interesi, saista uzmanību.

Nu skaidrs, ka Ozo izraisa interesi un uzmanību tieši tad kad spēlē LV teritorijā un LV kluba sistēmā nevis Amerikā, viņš nav tik labs drošvien kā bija, bet populārs ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +60 [+] [-]

, 2010-01-04 08:51, pirms 15 gadiem
vai tad negāja runa, ka sporta avīzes raksti no 1dienas būs par maksu?

     [+] [-]

, 2010-01-04 08:53, pirms 15 gadiem
Man tas pat nebūtu brīnums ,ja tas būtu pat MŪSU MŪRIS.. palasiet to cilvēku grāmatas!!!

 +38 [+] [-]

, 2010-01-04 08:55, pirms 15 gadiem
Raksts : Ozoliņš populārākais? Piedodiet, dīvaini... ES TEV PIEDODU!

 +33 [+] [-]

, 2010-01-04 08:57, pirms 15 gadiem
cien. autor!
Vai tajos 9x gados bija aptaujas par populārāko sportistu? Vai tad visi varēja balsot internetā vai bija jāsūta vēstules kā uz Mikrafona aptauju?
Varbūt atbilde ir meklējama tur?

Un vēl viena pretruna, ja pats raksti, ka līdzjutējiem vienmēr taisnība, tad kapēc apšaubi aptaujas rezultātus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 08:58, pirms 15 gadiem
Kāds šausmīgs rīts, visi kasa sniegu no mašīnām, ziema atkāpjas un vēl manu morāli graujošs raksts par Sandi, es tā padomāju, kad viņš beigs sportiskās gaitas vai tad varēs pa reizītei iemest?

 +18 [+] [-]

, 2010-01-04 08:58, pirms 15 gadiem
Aizej izguli dzērumu PUČE....... ja nav par ko runāt un rakstīt, tad neraksti neko!

  +4 [+] [-]

, 2010-01-04 08:59, pirms 15 gadiem
Da beidziet jūs visu laiku kritizēt visus. ZB jau. Uzrakstiet kādu jautrāku rakstu.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 08:59, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Ozo, džeks jutās neērti, kad saņēma šo balvu, pats arī to pateica.

Tas tikai parāda cik stulbs ir vidējais Latvijas fans, lielākoties hokeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-01-04 09:01, pirms 15 gadiem
Bet kad tad, ja ne taqad ? Ozoliņš domāju bija to pelnījis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-01-04 09:06, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man gan nav nekāds brīnums, jo zinu to kontingentu, kas par Ozo balsoja.
Lielākā daļa no viņiem, kad Ozo spēlēja NHL vel zem galda pilnā augumā staigāja.
Ir jau arī tāds kontingets balsotāju, kuri vēroja, klausījās pa radio 96. gada play-off cīņas!

 +18 [+] [-]

, 2010-01-04 09:07, pirms 15 gadiem
"Populārākais" un "labākais" ir divas dažādas lietas...
tā ka populārākais Ozoliņš varētu arī būt, njemot vērā visus apstākļus ka atgriezies komandā par kapteini no kuras savā laikā izauga par lielu zvaigzni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-01-04 09:08, pirms 15 gadiem
Par šito man jāmaksā būs 50 sant? Bet nu visu cieņu Pučem, vienmēr domāju ir ok, bet pēc šitā...
Varbūt samklē, ko nozīmē populārākais? Ozo bija populārākasi, jo atgriezās hokejā, vēl pie tam DINAMO un pārverēja grūtības ar alkoholu. Atšujies no viņa

  +6 [+] [-]

, 2010-01-04 09:09, pirms 15 gadiem
popurākais nav tas pats kas labākais....
Tak što aplicēji... varējāt tak paši balsot uz nebēdu...

  +6 [+] [-]

, 2010-01-04 09:09, pirms 15 gadiem
pat "profesionāliem" žurnālistiem nav sajēgas ar ko atšķiras populārs no sasniegumiem bagāts

 +29 [+] [-]

, 2010-01-04 09:10, pirms 15 gadiem
Populārākais nenozīmē labākais!

Kad esi populārs ...- tad kad par tevi daudz raksta, par tevi runā, tevi fočē, uz tevīm veikalā atskatās. u.t.t, bet tas diemžēl nenozīmē, ka esi labākais tajā ko dari.

Sandis ir godam nopelnījis šo balvu.

 +24 [+] [-]

, 2010-01-04 09:11, pirms 15 gadiem
populārākais, tas kuru zin visvairāk cilvēku, vai ne? tad viņš ir īstajā vietā , jo viņu zin pat mana vecmāmiņā un pārējie radi kuri par sportu nezina praktiski neko. un par miņinu , gorkšu nav dzirdējuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 09:14, pirms 15 gadiem
liekās, ka pučem skauž, vai nav ko rakstīt. Ozoliņš ieguva šo popularitāti par to, ka saņēmās un atgriezās hokejā un vēl svarīgāk, ka visi var paskatīties uz šo talantu klātienē nevis lasīt sportaziņās. Ja Miņins 4 reizes mēnesī brauktu mačus latvijā, tad viņš būtu karalis, bet diemžēl līdzjutēju var tik tv vērot.

 +10 [+] [-]

, 2010-01-04 09:14, pirms 15 gadiem
Kā vispār var būt kaut kas neobjektīvs un nepareizs balsojumā "Gada populārākais sportists"? Popularitātei ar vārdu "labākais" nav nekāda sakara. Es arī par Ozo balsotu (šoreiz nepiedalījos). Tad jau drīzāk var apšaubīt visas tās zvaigžņu spēļu balsošanas, kur reti kad tiek iebalsoti visi labākie. Piemēram NBA zvaigžņu spēlēs Grants Hils sākumsastāvā ir iebalsots daudzas reizes, lai gan nav un nekad nav bijis superzvaigzne. Vienkārši publika viņu mīl un viss. Tā arī ir popularitāte.
Šoreiz Pučem liels mīnuss.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 09:15, pirms 15 gadiem
markis rakstīja: populārākais, tas kuru zin visvairāk cilvēku, vai ne? tad viņš ir īstajā vietā , jo viņu zin pat mana vecmāmiņā un pārējie radi kuri par sportu nezina praktiski neko. un par miņinu , gorkšu nav dzirdējuši.
Irbe, Ozoliņš, Balderis, iespējams Biedriņš, Valters tādi tiešām zināmākie vārdi kurus ir dzirdējuši daudzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-01-04 09:16, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Ir jau arī tāds kontingets balsotāju, kuri vēroja, klausījās pa radio 96. gada play-off cīņas!
Un celas nakti, lai skatitos pa LTV7 ,kad gan Ozo ar Arciju,ari nelaikis Zoltoks !!!, speleja PLAY -OFF un visiem pietruka( Zoltoku no play off izsita tiesi Ozo piles... -OZO( gols no centra BRODERAM un vel pie tam finala!!! )UN ARCIJAM, pietruka tikai viena uzvara lidz, kadam pirmajam ,kadam otrajam STENLIJAM,ja butu vinu komandas spelejusas savas majas...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 09:16, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Irbe, Ozoliņš, Balderis, iespējams Biedriņš, Valters tādi tiešām zināmākie vārdi kurus ir dzirdējuši daudzi!
Beidz pēc vasaras dzērāju gājieniem viņi balvas neredzēs nākamos 2/3 gadus.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-04 09:16, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Irbe, Ozoliņš, Balderis, iespējams Biedriņš, Valters tādi tiešām zināmākie vārdi kurus ir dzirdējuši daudzi!
Irbem un Balderim šosezon sūdīga statistika, Biedriņam traumas, Valters vāra sūdus, atliek Ozo

 +11 [+] [-]

, 2010-01-04 09:17, pirms 15 gadiem
Ozo populārākais - neko dīvainu nesaskatu. Ja būtu atzīts par labāko, tad jā, tad nepiekristu, varētu padomāt. 90-tajos šādas aptaujas netika veiktas, tāpēc nebūtu īsti korekti teikt, ka vot tad viņš nesaņēma šo novērtējumu, bet tagad saņem.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 09:20, pirms 15 gadiem
pens rakstīja: Un celas nakti, lai skatitos pa LTV7 ,kad gan Ozo ar Arciju,ari nelaikis Zoltoks !!!, speleja PLAY -OFF un visiem pietruka( Zoltoku no play off izsita tiesi Ozo piles... -OZO( gols no centra BRODERAM un vel pie tam finala!!! )UN ARCIJAM, pietruka tikai viena uzvara lidz, kadam pirmajam ,kadam otrajam STENLIJAM,ja butu vinu komandas spelejusas savas majas...
Njā, toreiz, kad Ārča rādīja brīnumus Stenlija kausa finālā, tas tik bija kaut kas, arī to vienu spēli Mighty Ducks pret Devils, kā Ozoliņš toreiz cementēja pīļu aizsardzību, vilka ārā ripas no vārtu līnijas, bet tas bija sen...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-04 09:21, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Beidz pēc vasaras dzērāju gājieniem viņi balvas neredzēs nākamos 2/3 gadus.
Es par Valdi biju domājis! Lai gan uzvārds jau viens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 09:25, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Es par Valdi biju domājis! Lai gan uzvārds jau viens!
twitergeita bija diezgan aktuāla tēma vasarā, ja būtu konkurs vasarā, tad varbūt viņš varētu izvilkt

  -2 [+] [-]

, 2010-01-04 09:26, pirms 15 gadiem
Viena sūdu bedre ir šī sporta avīze!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 09:27, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Njā, toreiz, kad Ārča rādīja brīnumus Stenlija kausa finālā, tas tik bija kaut kas, arī to vienu spēli Mighty Ducks pret Devils, kā Ozoliņš toreiz cementēja pīļu aizsardzību, vilka ārā ripas no vārtu līnijas, bet tas bija sen...
Un Ozo saspele ar Polu Kariju UZBRUKUMĀ...
Kadus brinumus vins radija ar Bure panteras..!!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 09:28, pirms 15 gadiem
Var to formulēt arī tā: Sandis topā ir kopš 92. gada vismaz! Tāpēc populārs visu šo laika posmu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-01-04 09:31, pirms 15 gadiem
pens rakstīja: Un Ozo saspele ar Polu Kariju UZBRUKUMĀ...
Kadus brinumus vins radija ar Bure panteras..!!
Žēl, ka uz tādas nots beidza karjeru NHL , varēja sasniegt vēl lielākus augstumus, ja ne grādīgais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:33, pirms 15 gadiem
Vēl viena viela pārdomām, par populārāko atzīst tikai tagad, jo tikai tagad pats personīgi varēja saņemt balvu un sniegt komentārus, iepriekšējos gadus bija jāspēlē tajā laikā!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 09:34, pirms 15 gadiem
Taču no 4. janv. šitam par maksu bija jābūt, kāpēc man ver vaļā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:36, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Žēl, ka uz tādas nots beidza karjeru NHL , varēja sasniegt vēl lielākus augstumus, ja ne grādīgais!
Nesaubos...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 09:36, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Taču no 4. janv. šitam par maksu bija jābūt, kāpēc man ver vaļā?
Gaidi X stundu! Un, kad tā pienāks pielieto necenzētu leksiku krievu valodā, nomierinies un dzīvo tālāk!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 09:37, pirms 15 gadiem
divaini, ka ari SA zurnalists nesaprot varda POPULARAKAIS nozimi. vardam POPULARAKAIS nav nekada sakara ar panakumiem ieprieks.
ne biedrins ne gulbis, ne kurnuvel bedigi slavenais valters nevar but popularakie, jo ozo atskiriba no viniem ir ists komandas lideris, cilveks kurs visus sauc kauja, vadonis un cinitajs, kurs atdos visus spekus lai tikai palidzetu komandai. vins ir ideala sportista paraugs.
turklat cilveki latvija vinu redz vairakas reizes nedela, kamer visus parejos sportistus neredz(ja nemekle tiesraides interneta)

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:38, pirms 15 gadiem
Autor,Ej Di.....
VArbut Maticins ir pelnijis gada popularaka cilveka titulu,kurs saistits ar sportu,kurs nezin,tad tas ir Latvijas U-20 izlases treneris.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-04 09:38, pirms 15 gadiem
Ja jau balso, balsošanas pēc, tad nav brīnums. Te tak bija akcija ka Biedriņš NBA zvaigžņu spēlē jāsabalso Labi, ka ķīnieši ir tik daudz, citādi būtu vēl viens brīnums, "piedodiet, dīvaini"

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:39, pirms 15 gadiem
pens rakstīja: Nesaubos...
Lai gan Sharks rekords nepārspēts un tāds būs vēl ilgu laiku! Bet slavas zāle? Šaubos vai Ozo uzņems, lai gan itkā vajadzētu, jo viņš bija tā teikt viens no Sharks kluba pirmsākumu stūrakmeņiem un kā mēs visi labi zinam, tad Sharks ir devis lielu iegūldījumu hokeja popularizēšanai Rietumu krastā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 09:41, pirms 15 gadiem
Armand, ja Tu neatceries, tad tas bija balsojums, kur varēja balsot jebkurš ar mobilo telefonu. Varēji viens pats sēdēt un spaidīt podziņas savam telefonam, lai tikai iebalsotu kaut ko citu un Sandim netiktu visvairāk balsu.

Vispār Tu man nekad neesi paticis... Ar šitādiem gājieniem es arī varētu rakstīt rakstus un saukt apmēram šādi "Armands Puče. Reiz populārs žurnālists. Vai mēģinājums atgūt popularitāti?"

  +4 [+] [-]

, 2010-01-04 09:43, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja Tu man vēlies iestāstīt, Ozo savu popularitāti ir ieguvis ar savu spēli RD rindās,tad vari nepūlēties, jo tāpat nenoticēšu.
Ja uz vecu lauru pamata, tad šobrīd mums ir masa bijušo sportistu, kas savā laikā bija daudz populārāki nekā Ozo savas slavas zenītā. Kaut vai tas pats J.Lūsis.
Bet ka jau es minēju, tad Ozo ir bijis populārs visu šo laiku kopš spēlē NHL, līgas viens no labākajiem aizsargiem, mazāk vai vairāk, bet populārs un uzmanības centrā bijis vienmēr!

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:43, pirms 15 gadiem
nepiekrītu autoram, tas ir viņa visu panākumu kopums, nevis viens parakstīts līgums ar RD..

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:43, pirms 15 gadiem
Šo Armanda gara darbu nesapratu, bet nu, lai tik reksta
Liekas, pirmais komantārs bija par vārda POPULĀRS definīcija.
Tur jau tā lieta, ka popularitāti iegūst pateicoties reklāmai. Gan labai (Dinamo "pūtiens"), gan sliktai(atkarības). Pučes kungs, kurš vēl 2009. gadā tika apspriests vairāk par Sandi? Ja nu vienīgi basketbola izlase, bet tā kā tas bija pirms Ozoliņa, tad spēcīgāk atmiņā visiem palika tieši Sandis. Man ir nesaprotams, kapēc vēl izvirzītas kandidatūras kā Masaļskis un Štrombergs, jo par viņiem 09 gadā maz bija dzirdams. 2008. gadā, jā, Štrombergs bija pelnījis to balvu, 2008. gadā arī Edžu varēja likt pie kandidātiem jo Vecrīga pēc spēles ar Atlantu tika skatīta no visām iespējamām pusēm, pat tādi apsurdi, ka krievi uzsūtijuši "višibalas". Tā ir reklāma!!!!!
Šogad pie kandidātiem vēl varētu pieskaitīt vismaz 1/3 basketbola izlases spēlētāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 09:48, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Lai gan Sharks rekords nepārspēts un tāds būs vēl ilgu laiku! Bet slavas zāle? Šaubos vai Ozo uzņems, lai gan itkā vajadzētu, jo viņš bija tā teikt viens no Sharks kluba pirmsākumu stūrakmeņiem un kā mēs visi labi zinam, tad Sharks ir devis lielu iegūldījumu hokeja popularizēšanai Rietumu krastā.
Abi ar Arciju..
Nezinu, man jau liekas, ka cilveku ar tadu raksturu varetu pat uznemt!!!
Jo ta ir Slavas zale un piemeri nav talu jamekle!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 09:49, pirms 15 gadiem
markis rakstīja: populārākais, tas kuru zin visvairāk cilvēku, vai ne? tad viņš ir īstajā vietā , jo viņu zin pat mana vecmāmiņā un pārējie radi kuri par sportu nezina praktiski neko. un par miņinu , gorkšu nav dzirdējuši.
Absoluta taisniba! Es pat rakstu neizlasiju, bet pietika iemest acis paris rindkopas, lai sapratstu, ka Puche it kaa viens no labakajiem zurnalistiem, bet te gvelzh mulkibas! populārakais - tas ir atpazistamakais ( gada labako balvu sanjema Minjins) un Sportacentrs jau informeja, ka hokejs prieksha visiem sporta veidiem, savukart Rigas Dinamo shogad ir hokeja flagmanis un Ozo kapteinis, kurs paradija un pieradija ka var! Piekritu gan Puces pedejam teikumam, bet tas tikai nostiprinaja Sanda pozicijas! Un kad Ozo bija NHL... tas kaut ko nozimeja tikai mazai daljinjai hokeja fanu, jo taa bija tikai statistika, bet pa iistam redzam, piedodiet, MES, vinju Pirmo reizi ( ja neskaita Izlases speles). Malcis Sandi!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 09:51, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja Tu man vēlies iestāstīt, Ozo savu popularitāti ir ieguvis ar savu spēli RD rindās,tad vari nepūlēties, jo tāpat nenoticēšu.
Ja uz vecu lauru pamata, tad šobrīd mums ir masa bijušo sportistu, kas savā laikā bija daudz populārāki nekā Ozo savas slavas zenītā. Kaut vai tas pats J.Lūsis.
Kā iet LM?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 09:57, pirms 15 gadiem
BET KADELJ SHIS RAKSTS PAR BRIVU PIEEJAMS? Vai tad pats Puche neapgalvoja un te sportacentra laiku neatskaitija tam ka Sporta Avize PLUS bus pa maksu???? Un tikai tapec Puche ariielicis shadu rakstu, lai piesaistitu sev auditoriju, jo ja Sandis nebutu popularakais, tad neviens i nelasiitu

     [+] [-]

, 2010-01-04 10:02, pirms 15 gadiem
visi te cepjas par to, ar ko atšķiras populārs no laba... redz, man domāt, ka arī tas ir visai plašs jēdziens un atkarīgs no tā, kas kuram ir populārs, respektīvi, kurš sporta veids. ņemot vērā faktu, ka es Dinamo spēles neskatos, tad attiecīgi man un, iespējams, daudziem man līdzīgiem nedz Ozo, nedz kāds cits hokejists noteikti nav populārākais latvju sportists(ja būtu iespēja, tad es balsotu par Irbi). tajā pat laikā skatos basketbolu un fanoju par NBA, līdz ar to man populārākais ir Biedriņš, jo viņš pagaidām ir vienīgais aizokeāna špīlers, pat neskatoties uz faktu, ka vienīgā iespēja viņu redzēt klātienē ir izlases spēles, kurās viņš un pārējie ir tādā kā chillout kondīcijā... jāsecina, ka viss ir relatīvs!
lai nu kā - ja Ozo, tad Ozo - man noteikti nav žēl, ka viņš ir 2009.gada populārākais sportists, lai arī savas labākās spēles jau ir aizvadījis pirms gadiem 10...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 10:04, pirms 15 gadiem
he forshi, veel par velti var lasiit :O

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 10:06, pirms 15 gadiem
haardys rakstīja: vai tad negāja runa, ka sporta avīzes raksti no 1dienas būs par maksu?
Labāk būtu klusu smējies stūrī par savu veiksmi nekā būtu paziņojis to visai pasaulei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 10:09, pirms 15 gadiem
Par šādiem rakstiem man būtu jāmaksā 2 Ls mēnesī? Pietam, ja savu viedokli izsaka pamatā tikai viens no lielajiem ekspertiem.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 10:11, pirms 15 gadiem
Ozoliņam balva bija jādod par iegūldijumu sportā un par Latvijas vārda popularizēšanu pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-04 10:32, pirms 15 gadiem
man prieks, ka raksta autori nelaso šos komentārus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 10:33, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Tu saki ka Tev personigi neviens hokejists nebutu popularakais sportists ja par tadu butu jabalso.. bet ja butu iespeja Tu balsotu par Irbi.. pareizi es sapratu tik taalu ja? nu pats Tu taa rakstiji... bet ja Tu nezinaji tad Irbe bija hokejists un ar hokeju joprojam ir ljooti cieši saistiits.. protams ja ar uvārdu "Irbe" Tu domaji musu leģendāro v/sargu Arturu Irbi...
pareizi saprati, bet ne līdz galam - ar to biju domājis ka Irbe būtu vienīgais hokejists par kuru balsotu, nevis noteikti par viņu balsotu, ja būtu tāda iespēja! un arī nevis tādēļ, ka viņš ir hokejists, bet gan tāpēc, ka, manuprāt, Irbe ir harizmātiskākā personība Latvijas sportā, pie tam izcils paraugs jebkuram sportistam(un ne tikai sportistam) ar savu attieksmi un darba ētiku!

  +5 [+] [-]

, 2010-01-04 10:38, pirms 15 gadiem
hoķis ir numur viens lv uz šo brīdi, loģiski populārākais tiks meklēts tur. Sandis tika pāri visam savam problēmām, ir atklāts, godīgs cilvēks, nebaidās kritikas, pats arī kritizē sevi, nerunā šķērsām, saka ko domā, dara savu darbu pēc labākās sirdsapziņas, ja tā darītu kau puse deputātu tad mēs sen aizmirstu par krīzi.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-04 10:39, pirms 15 gadiem
Labs raksts! Pilnīgi piekrītu...
Es ar` ,skatoties to ceremoniju, sāku gandrīz smieties. Es neapšaubu Ozoliņa padarīto, bet ,kā jau rakstā minēts, tad viņam tā balva bija jādod 90ajos!!!!
Manuprāt, šogad populārākais - tas pats Masaļškis vai vēl labāk Skrastiņš (cik gadi NHL, bet šogad ticis pie laba spēles laika un vēl rezultatīvs), nezinu mums tak ir tik daudz sportistu! tā pati Sevastova!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 10:39, pirms 15 gadiem
Ozo uzvarēja kategorijā populārākais un nevis labākais. Tāpēc nesaprotu par ko tas viss. Lai būtu populārākais nav nepieciešami sasniegumi konkrētajā gadā. Ir cilvēki kam ir harizma un Ozo vienozīmigi tāda ir!!! Vai tad Ivanāns ir kāds super hokejists?? Ja uztaisītu aptauju par popularako latvieti NHL un AHL tad manuprāt uzvarētājs būtu Raīča (Varbūt Skrastiņš), kaut gan pajautājot specjalistiem kurš labākais ši tabula varētu izskatīties kājām gaisā apgriesta( izņemot varbūt Skrastiņu)!! Ozo vienkārši šobrīd ir populārākais un par to vislielakajā mērā ir ''atbildīgi'' mūsu mēdiji kas ap Ozo atgriešanos sacēla tādu traci!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 10:47, pirms 15 gadiem
vai ta no sodienas SA+ naw par maksu?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 10:49, pirms 15 gadiem
Jā, piekrītu Pučem.

Domāju, ka šīs popularitāte nenozīmē, ka kāds kādreiz nav zinājis vai iespaidojies no Ozo panākumiem.

Lieta tāda, ka visi jūt, ka karjera iet uz beigu galu. Plus cīņa ar atkarībām, cilvēciskums un fakts, ka beidzot LV fani dzird Ozo izsakoties publiski (Pirms tam normāla intervija..!? 2007.gada marta vai februāra intervija SA, kad Vilsons jau bija nosēdinājis malā). Ozo bija kaut kur tālu un nebija "kontakta" ar LV faniem. Tagad ir un Ozo saņem atbalstu arī kā parādu.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 10:54, pirms 15 gadiem
Tad kāpēc krievijā vēl populārs tāds Jašins vai Zubovs? Tādēļ, ka viņi ir lieliski spēlētāji, tāpat kā Ozo un tikai šobrīd beidzot Latvijas hokeja līdzjutēji var vērot viņa talantu klātienē. Un 90-tajos gados Ozo bija tikpat populārs, ne visiem tad bija piekļuve internetam, bet tomēr pateicoties tūkstošiem balsu arī no Latvijas Ozo varēja iziet zvaigžņu spēlēs sākuma sastāvos. Kad dzirdēju nomināciju Gada populārākais sportists man pirmā doma bija Ozo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-04 10:59, pirms 15 gadiem
Lielisks raksts!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 11:01, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Eh,labi,lai paliek.
Nav jēgas strīdēties. Tas jau ir noticis fakts, un mainīt tāpat vairs neko nevar.
Tiešām nav jēgas strīdēties, tas ir noticis - Tu piedzimi!!!

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:01, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu,sorry,bet tajā laikā Ozo savu popularitāti bija godam nopelnijis.
Šobrīd viņa popularitātei nav sakara ar labu sniegumu hokeja laukumā. Viņa popularitāte ir veiksmīgas un agresīvas RD reklāmas kampaņas rezultāts.
Tu nebeidz pārsteigt , kāds sakars sniegumam laukumā ar sportista popularitāti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:07, pirms 15 gadiem
haardys rakstīja: vai tad negāja runa, ka sporta avīzes raksti no 1dienas būs par maksu?
Ja Tu esi reģistrējies šajā portālā - naudu atskaitīs automātiski...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:09, pirms 15 gadiem
a kur jus liela dala saskata raksta, ka nav pareizi Ozo so balvu sabalsot ? iespejams, ka nepareizi uztveru, bet ta doma tak- kapec tikai tagad nevis jau pirms daudziem gadiem... ne ?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 11:14, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tu taču mani ignorēji?
Kas tad nu?
Es Tev uz ziemas svētkiem piedevu.
Popularitāti nevar izmērīt, ja nu vienīgi publikāciju vai komentāru daudzumā, vispār atzīšos godīgi pats nesaprotu kā to var noteikt objektīvi, jāprasa sociologiem vai vēl kādiem humanitārās jomas speciālistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-04 11:22, pirms 15 gadiem
cabans rakstīja: Bet kad tad, ja ne taqad ? Ozoliņš domāju bija to pelnījis
Nu nejau tagad x)))

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:24, pirms 15 gadiem
Nē, nu tiešām, Pučes kungs. Jūs taču saprotat, ka populārs ne obligāti ir tāds kurš kaut ko būtisku paveicis. Cilvēka popularitāti tajā skaitā un varbūt pat galvenokārt veido tieši mediji, t.i. Jūs un Jūsu kolēģi. Un tagad salīdziniet cik pēdējā laikā ir rakstīts par Ozoliņu un galvenais kādos toņos un cik par pārējiem no Jūsu piedāvātā saraksta. Un vispār, manuprāt, sporta balvā ar to vārdu "populārs", vispār ir problēmas. Šķiet par to katram ir sava saprašana un tāpēc katru gadu par to strīdi. Vai nevajadzētu vispār no šīs nominācijas atteikties? Visā pasaulē gada sportistu izvēlas tikai pēc sportiskajiem principiem. Tāpat arī sporta veidu. Kāpēc jāvērtē popularitāte?

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:24, pirms 15 gadiem
Es Ozoliņa popularitāti skaidroju kā goda atdošanu. Varbūt tieši tāpēc, ka Sandis un viņa atkarības agrāk tik pārlieku aprunātas. Bija divas pasaules līmeņa zvaigznes: pozitīvais tēls un patriots Irbe un kodējs Ozo. Tāpēc tagad viņš ir tādā kā neaizskaramā statusā. Laviņš ar Sprukstu var spēlēt tik labi, cik labi vien ir iespējams, bet pietiek uz ledus paklupt, vai netrāpīt pa ripu un masas viņus jau sūta prom. Tikmēr fani Ozoliņam piedod visu + vēl uzskata par savu pienākumu nobalsot par viņu visur, kur vien ir iespējams. Varbūt tas ir dēļ atklātības par savām atkarībām. Es domāju, vairumam cilvēku, kuri agrāk par tām zobojās, tomēr paliek neērti, pēc tik tiešas atbildes.

Vispār man nepatīk tas, ka pēdējā laikā virs viņa galvas sāk vilkties tāds kā šaubu mākonītis. Ķipa - paši saslavējam un tagad skatīsimies, ka tik neesam par daudz saslavējuši. Pats viņš neko nesolīja, pat otrādi. Es personīgi esmu apmierināts ar viņa sniegumu, protams, cerēju uz kaut ko nedaudz vairāk, bet arī šobrīd viņš ir starp labākajiem komandā un to pierāda kaut vai spēles laiks.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 11:25, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Armand kapec gan nevaretu tauta pateikt paldies Sandim par to ko vins izdarija kaut talajaa 1996 gada? Citas iespejas jau ta publiski un ar pompu mums nebija iespeja pateikt Sandim paldies par to ko vins ir izdarijis... shii bija taa reizi kad cilveki vareja to izdarit un izdarit publiski un skaļi, ta lai Sandis zin ka Latvija nav Nujorka kur vins tiek izsvilpts, Latvija ir vieta kur Sandi novertee, ciena un cieniis vel ljooti daudzus gadus...

Lidzjuteeji kas balsoja par Sandi nedomaja tieshi par 2009 gadu.. es domaju ka Sandis šo balvu (no lidzjutejiem) sanjema par to ko vins bija izdarijis un shis bija tas bridis kad mees vissi varejam vinjam pateikt paldies par to..

ps: ja Tu raksti rakstishanas peec tad varbuut nevajag, jo Tev kaa pieredzejusham zurnalistam vajadzeja saprast ka sho balvu lidzjuteji vinjam nedeva tikai par 2009 gadu.. shii balva Sandim no lidzjutejiem ir par laika posmu no 1992 - 2009 gadam... liidz ar sho balvu Sandim arii cieņa no lidzjutejiem par to ka vins cinas ar savu atkaribu, par tiem prieka briziem ko vins 17 gadus ir davajis mums...

kaa jau es rakstiju.. mums nebija iespeja publiski teikt vinjam PALDIES... un saku velreiz - PALDIES Tev Sandi par vissu...
-----------------------------------------------------

Pag pag, vecīt! Un kur tad būtu šī atzinība, ja Sandis nebūtu atgriezies Dinamo, bet turpinājis pļēgurot pa kaktiem? Vai tas nozīmē, ka viņš tādā gadījumā nebūtu pelnījis atzinību par Tevis pieminēto laika posmu??

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 11:26, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Labi, ka vismaz Ozo pats to saprot, un atklāti atzīst, ka popularitāte ir viena lieta, bet reālā dzīve pavisam kas cits.
No popularitātes līdz ienīšanai ir viens pavisam mazs solītis.
Es gan nedomāju, ka Ozo saprot, ka ir uzpūsts burbulis. Viņš nav uzpūsts, viņš ir pavisam īsts, tikai šis tiešām vairs nav viņa laiks būt par populārāko. Drīzāk piekrītu Tavam apgalvojumam, ka balsotāju kontingents tā īsti nesaprata, par ko viņi balso.

  +4 [+] [-]

, 2010-01-04 11:28, pirms 15 gadiem
Tāpat es nesaprotu kāpēc būtu tā jasatraucās, par to, ka Sandis ir atzīts par POPULĀRĀKO. Populārākās mūsu komandas titulētākais spēlētājs, komandas seja un kapteinis. Kurš tad ir tieši POPULĀRĀKS?

Ne bobslejisti, ne tenisisti nekad nebūs tik populāri kā hokejisti, pie kam laikā, kad ir tāda ažiotāža ap Dinamo. Bet basketbolisti savu burbuli jau pārspridzināja un tauta ir vienkārši nogurusi no visiem skandāliem. Jocīgi, ka sarakstā nebija piemēram futbola izlases spēlētāji, bet arī tie neturētos līdzi Dinamo bumam.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 11:30, pirms 15 gadiem
rakstam nav ne vainas - saakums it kaa no malas - pa vidu, skaidrs ka un kaa vel, ne no malas - beigaas gandriiz vai no malas... tomer lai vai kaa - viens teikums ir veertiigs rakstaa - ozolins ir elks jaunajai paaudzei! ar to vien ka maajaas speelee taads indiviids, kuram stenlija gredzens, redzot vinja attieksmi treninjos, gerbtuvees, uz laukuma - domaaju tas daudz dod tiesi jaunajiem, lai saprastu kaadam ir jaabuut, lai sapnji kljuutu par meerkjiem un realitaati!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 11:32, pirms 15 gadiem
nu ja es ari par to brinijos ozolins un popularakais!!!

bet laikam jau sogad nebija isti par ko balsot!!

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:35, pirms 15 gadiem
Rino rakstīja: Tad kāpēc krievijā vēl populārs tāds Jašins vai Zubovs? Tādēļ, ka viņi ir lieliski spēlētāji, tāpat kā Ozo un tikai šobrīd beidzot Latvijas hokeja līdzjutēji var vērot viņa talantu klātienē. Un 90-tajos gados Ozo bija tikpat populārs, ne visiem tad bija piekļuve internetam, bet tomēr pateicoties tūkstošiem balsu arī no Latvijas Ozo varēja iziet zvaigžņu spēlēs sākuma sastāvos. Kad dzirdēju nomināciju Gada populārākais sportists man pirmā doma bija Ozo!
Gandrīz nevienam nebija piekļuve internetam

Es tikai nesaprotu, par ko tāds tracis. Reklāma padarīja to ko gribēja - uztaisīja Sandi par populārāko 2009. gadā. Reklāmisti viņu pataisīja par tādu kā augšāmcēlušos Lāčplēsi. Ienākumi no Ozoliņa vārda vien ir fantastiski, līdz ar to viņš ir gada POPULĀRĀKAIS sportists.

SA+ administrācija, nekavējaties ar maksas uzlikšanu, būs mirs no šādiem komentārim!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 11:38, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Ja kāds sporta žurnālists var uzrakstīt grāmatu par Sandi, tad tas ir Armands, jo viņš pazīst Ozo kopš pirmā gada SJS, ja ne vēl senāk, jo jau tajos laikos taisīja reportāžas par viņu.
Negribu teikt neko sliktu par Armandu un viņa spējām žurnālistikā, bet ja grāmata būtu šādā veidā rakstīta, kā šis raksts, tad nebūtu nekāds bescelers

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 11:39, pirms 15 gadiem
cirvis autors!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 11:40, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: Ja Tu esi reģistrējies šajā portālā - naudu atskaitīs automātiski...
no kā tad viņi atskaitīs? No virtuālajiem tugrikiem manos sapņos??

Bet raxts pilnīgi auzās!
Popularitāte tomēr itin bieži galīgi nav saistīta ar sasniegumiem vai panākumiem. Piemēram mūsu (un ne tikai mūsu) pop "zvaigznes"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 11:43, pirms 15 gadiem
Luix rakstīja: no kā tad viņi atskaitīs? No virtuālajiem tugrikiem manos sapņos??
pēc gada atnāks uz epastu paziņojums - ja nenomaksāsiet rēķinu 20Ls apmērā+soda procenti par SA+ izmantošanu, tad iebliezīs Jūs parādnieku reģistrā bez mazākās žēlastības!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 11:44, pirms 15 gadiem
Jā, Puče pamatīgi nošāvis garām ar šo rakstu. Var redzēt, ka nav viņam skaidrības par vārda "populārs" nozīmi. Vislielākā uzmanība tiešām šogad ir veltīta Ozoliņam. Turies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 11:57, pirms 15 gadiem
Pučem pirmais raksts tāds nīgrs padevies,tas laikam tādēl,ka viņam to darba kabinetu izdemulēja!

     [+] [-]

, 2010-01-04 12:04, pirms 15 gadiem
Pareizi teikts par Ernestu, sen mums tads talants nav bijis. Vel jau jauns, tapec domaju, ka tuvako paris sezonu laika EG uzplauks un bus viens no vadosajiem tenisistiem pasaule.

     [+] [-]

, 2010-01-04 12:05, pirms 15 gadiem
bet ja tā padomā, kas gan ir šis "tituls" - Latvijas populārākais...? tukša skaņa. daļēji piekrītu Pučem. negribu nevienu aizskart bet tauta vienmēr ir bijusi aprobežota kuru visbiežāk vada emocijas, ne prāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 12:11, pirms 15 gadiem
Es tikai par OZO neredzu citu kandidatu. Biedrinam un Valteram sads tituls savu berniskigo izdaribu del nespid un nespides salkas jaspele skola bija!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 12:12, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: tik nožēlojams raksts.. populārāko var izvēlēties katrs pats, tādēļ nesaprotu kā var kāds cits teikt, viņš nav populārākais vai nav pelnijis būt populārākais, bet ja cilvēki tā domā, neskatoties uz vecumu un karjeraas norietu? Negaidiju tādu rakstu no Pučes.
Puče nenoliedz Ozoliņa talantu un tā tālāk vai to ka viņš vispār būtu ko tādu pelnījis, tikai pauž neizpratni ka šis atzinums no tautas ir nācis tad kad čalim karjera jau faktiski ir galā nevis tad kad viņš gāza kalnus NHL

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 12:13, pirms 15 gadiem
Nebija šogad arī īsti par, ko balsot, ja nu vienīgi Miņins. Sandim šī balva tomēr vairāk par veciem sasniegumiem!
Protams var apelēt, ka populārākais nav tas pats , kas labākais vai vairāk sasniegušais, kas gan sportā būtu loģiski.
Nekādi negribu noniecināt Ozo, bet tas tikai parāda cik nabadzīgi sogad mūsu sasniegumi sportā un, kā publika noilgojusies pēc augstas klases meistariem(kā Ozo 10 gadus atpakaļ).
Un neredzu nevienā vietā, ka Puče noliktu Ozo. Par to, ka Sandi tikai tagad sāk novērtēt, gan nav taisnība. Vnk. agrāk publikai nebija tik plašu iespēju kā paust savu viedokli un sekot aizokeāna aktivitātēm.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 12:15, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Ja kāds sporta žurnālists var uzrakstīt grāmatu par Sandi, tad tas ir Armands, jo viņš pazīst Ozo kopš pirmā gada SJS, ja ne vēl senāk, jo jau tajos laikos taisīja reportāžas par viņu.
nu vienu grāmatu par Ozoliņu jau šis ir uzrakstījis, ja kas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 12:22, pirms 15 gadiem
Piedodiet Pučes k-gs
ja nav ko rakstīt, tad labāk nedari neko...
Ir populārākais!
UN?...

     [+] [-]

, 2010-01-04 12:32, pirms 15 gadiem
Izdariet šādu testu. Pieņemsim, ka jūsu skolā vai bērnudārzā jāpasniedz balva labākajam sportistam. Ir iespēja izvēlēties jebkuru no pašmāju sporta zvaigznēm, kurš to publikas priekšā varētu izdarīt. Kuru izvēlētos?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 12:32, pirms 15 gadiem
Izlasot virsrakstu nodomāju beidzot viens domā man līdzīgi un rakstam pilnīgi piekrītu. Uzzinot ka Ozo kļuvis par populārāko Latvijas sportistu -arī nodomāju kāpēc. Nē nav žēl - sāku analizēt mūsu tautas mentalitāti, kas arī balso kāda vecuma pārstāvji utt. It kā ir skaidrs kāpēc Ozo tieši šogad un it kā nav skaidrs. Kas ir par:1/Sandis intervijās ļoti tieši labi runā-patiešām kā īsts vīrietis kurš atzīst savas kļūdas, kurš nedod nekādus tukšus solījumus 2/reti kurš cerēja ka Sandis atsāks hokeja gaitas un pie tam vēl Dinamo rindās 3/ Dinamo kā komanda ir ļoti populāra un [pie tam vēl Sandis ir kapteinis kuru ciena arī citās komandās 4/ Sandis arī laukumā aktīvi iejaucās sadursmēs konfliktos kad vajag un arī kad nevajag-bet līdzjutējiem daudziem/diemžēl/ bet ne visiem /par laimi/ patīk kautiņi laukumā asa spēle pat rupjības 5/Nostrādā arī Sanda pagātne-izcils hokejists varbūt daži nožēlo ka agrāk nav Sandi tā cildinājuši un tagad ,, atdod,, nokavēto balsojot par viņu.
Bet ir arī mīnusi: 1/ Populārākais ir hokejists kura dzīve ārpus hokeja nav piemērs pārējiem/ja kāds domā pretēji- tad jautājums tiem vai Jūs gribat lai Jūsu bērns tā dzīvotu ārpus sava darba laika 2/Šogad patiešām Sandis neko laukumā nav parādījis-viņu ņēma kā uzbrucēja tipa aizsargu un 5 vārti no kuriem 4 gūti vairākumā-jā piespēles slidojums perfekts, bet spēle aizsardzībā ir stabioli vājākā starp visiem aizsargiem. pat Laviņš nespēj tik daudz kļūdīties kā to dara Sandis-tikai Sanda kļūdas neredz, jo viņš bieži nav tur kur viņam jābūt.3/nevajadzīgā rupjā spēle laukumā-nejaukt ar sava vārtsarga aizstāvēšanu-ir robeža kad beidzas sava vārtsarga aizstāvēšana un kad sākas rupjība-2 epizodes-sandis uzbruka uz ledus gulošam hokejistam un to sita un sitiens ar nūju pēc svilpes pa pretinieka kājstarpi-liela daļa to aizstāvēja-ja jau tāda ir publika kas balso par Sandi tad skaidrs kāpēc viņš ir popilārākais/ne par velti daudzi arī Kambalas sitienu gan lietuvietim gan vācietim aizstāvēja/.
Esmu Dinamo fans un arī ar interesi cerībām un bažām reizē gaidīju Sandi Dinamo rindās- un sākumā redzēju jā tas ir talants, bet redzot spēli aizsradzībā-saprotu laiks beigt karjeru.
Jūsmoju par Sanda spēli NHL 90jos gados-Sandis bija ir un būs Latvijas hokeja leģenda, viņš ir cilvēks kurš pēc dramatiskajiem pārdzīvojumiem uzdrīkstējās atgriezties hokejā-lieliski-es domāju ka Sandis pats īsti nesaprot kāpēc viņš ir populārākais-es arī to nesaprotu-jā tad kad Bija Stenlija kauss Sanhosē SHARKS,, vai Kolorādo laiks -saprotu bet tagad...
Es arī ļoti cienu Sandi par cilvēcīgām īpašībām, bet tam nav nekāda tieša sakara ar sportu. Populārākajam sportistam ir kaut kas vismaz jāpaveic nozīgs sportā tajā gadā-nu vismaz kā Hosa rezultatīvākais, vai Bukarts, J.Rēdlihs vai Masaļskis-kuri bija nedēļas labākie-nosaucu pašu minimumu, bet Sandim pie visas cieņas uz balsojuma brīdi bija 4 vārti vairākumā-nu un kas vēl-es nesaku ka Sandis nebūtu pelnījis citus gadus , bet kāpēc šogad-lūdzu paskaidrojiet -KĀPĒC SANDIS OZOLIŅŠ IR KĻUVIS PAR 2009 GADA POPULĀRĶO LATVIJAS SPORTISTU-es nesaprotu. kaut arī par sportu interēsjo vairāk kā 30 gadus un esmu ļoti liels Sanda fans un arī tagad man ir liela cieņa pret Sandi kā pret cilvēku kurš nebaidās teikt kā ir un kā viņš cīnās ar savām atkarībām-par to malacis, bet par to sportistu-NESAPROTU.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 12:34, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Nē, runa ir par to, ka pat savā solīdajā vecumā nesaproti ko autors gribējis ar šo rakstu pateikt. Un nekādā gadījumā negribu teikt, ka Ozoliņš ieguvis popularitāti ar to, kā viņš patreiz spēlē hokeju. Skatos, ka vienkārši atkal esi atradis ieganstu izteikt kaut kādu negatīvismu sakarā ar Rīgas Dinamo
Liekas vairāk par pusi tā arī neiebrauca tekstā....

     [+] [-]

, 2010-01-04 12:36, pirms 15 gadiem
Vasiil rakstīja: Piedodiet Pučes k-gs
ja nav ko rakstīt, tad labāk nedari neko...
Ir populārākais!
UN?...
Vai patiešām nesaproti Pučes domu-kāpēc Sandis ir populārākais-mērķis ir meģināt to saprast-kā Tu izskaidrosi ārzemniekam kāpēc Sais ir populārākais.

     [+] [-]

, 2010-01-04 12:38, pirms 15 gadiem
Neuzskatu, ka viens subjektīvs balsojums būtu iemesls kaut kādu secinājumu izdarīšanai. Mani vairāk pārsteidz tas, ka ir 4. janvāra pēcpusdiena, bet vēl joprojām lasu šo visu par brīvu!
Vai tiešām Armandam nebūs izdevies ar saviem ''asajiem'' rakstiem kompensēt kolēģu nevarību?

     [+] [-]

, 2010-01-04 12:41, pirms 15 gadiem
Nu atvainojos, šis ir pilnīgi tizls raksts! Rodas tāda sajūta, ka arī Puče, nesaprot ka sporta žurnālists, vārdu populārs, un labākais atšķirības!
nesaprotu kas tur ko diskutēt, pilnīgi normāli, ka Ozo uz karjēras noslēguma daļu saņem šādu balvu, kā pateicību, par visu ko viņš ir darījis! Ar šo rakstu pat tā īsti nesaprotu ko Puče īsti gribējis pateikt, to ka Ozo nav pilntiesīgs saņemt šādu balvu, vēl pilnīgi absurdi kaut ko jaucoties par alkaholismu, ko Ozo ir pārvarējis,un velkot ar paralēles ar mūsdienu lielākajiem tusētājiem!

     [+] [-]

, 2010-01-04 12:42, pirms 15 gadiem
Puče! Man ļoti patika šis raksts.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 12:45, pirms 15 gadiem
Tas ka ozo būs populārākais tas jau bija zināms tikko aptauja sākās...jo visi kas sajēdz un nesajēdz neko no sporta runāja tik par Ozoliņu

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 12:50, pirms 15 gadiem
janķelis rakstīja: Tas ka ozo būs populārākais tas jau bija zināms tikko aptauja sākās...jo visi kas sajēdz un nesajēdz neko no sporta runāja tik par Ozoliņu
Tur jau ir visa tā sāls-kāpēc-daudzi vai nu tēlo vai patiešām nesaprot ka Puče mēģina saprast kāpēc Sandis ir populārākais šogad-kas ir tā visa apakšā-vai tas ka viņš spēlē Latvijā, vai tas ka ir Dinamo , vai viņa cīņa ar atkarībām kas ir tas noteicošais popularitātes faktors

     [+] [-]

, 2010-01-04 12:54, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Tur jau ir visa tā sāls-kāpēc-daudzi vai nu tēlo vai patiešām nesaprot ka Puče mēģina saprast kāpēc Sandis ir populārākais šogad-kas ir tā visa apakšā-vai tas ka viņš spēlē Latvijā, vai tas ka ir Dinamo , vai viņa cīņa ar atkarībām kas ir tas noteicošais popularitātes faktors
Kāda sāls, kas tur ko saprast? Ozo ir Latvijas hokeja leģenda, kuru visu zin, pat tie kas neinteresējās par hokeju, zin kas ir Ozoliņš, viņš ir leģenda, ar sasniegumiem, kurš atsāka sporta gaitas, savā dzimtenē, un viss, tas visu izskaidro tāpēc viņš arī ir populārākais, un es domāju ļoti pelnīti, nesaprotu kāpēc lielākā daļa nesaprot atšķirības starp vārdiem POPULĀRĀKAIS un LABĀKAIS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-04 13:27, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Ja kāds sporta žurnālists var uzrakstīt grāmatu par Sandi, tad tas ir Armands, jo viņš pazīst Ozo kopš pirmā gada SJS, ja ne vēl senāk, jo jau tajos laikos taisīja reportāžas par viņu.
Vai tad Pučem 90. gadu sākumā vēl pirms Sanda triumfa Stenlija kausā nebija grāmata "Haizivs - Sandis Ozoliņš"?
Kaut ko tādu atceros, ka lasīju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 13:30, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: te nu parādās moments, ka tiek sagrozītas vērtības šajā LTV1 un LOK konkursā
Sporta balvās (starp citu tādas bija 90.tajos laikrakstam Sports, ko kā konkurentu šeit nedrīkst pieminēt autors, un 6niekā Sandis tika novērtēts) tomēr ir jādominē sportiskajam.

Jābūt ir balvām 2 gradācijās - oficiālās institūcijas rīko par Labāko, bet mediji var taisīt par Smukāko, Mīluli, pilnīgi obligāti - nemīluli (KV, AB, Laviņš...) u.tml.

Resp. Ozo varētu dot balvu par ieguldījumu oficiālājā konkursā. Viss.
Un padomājiet, kā uutās Janka ar 2 balvām, kad spaidītāji par populārāko atzina Ozo...??!!!
Nešķiet man tas ētiski
Kas ētiski? Ir divas nominācijas labākais un populārākais!

     [+] [-]

, 2010-01-04 13:37, pirms 15 gadiem
nu neko jaunu Puče nav atklājis, pie tam, ja raksta autors ir Puče un tēma par Ozoliņu, uzreiz skaidrs - būs tikai slavēšana un dievināšana, nav jau slikti, tikai drusku sāk apnikt. un vai vienreiz nevar beigt par to alkoholismu runāt!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 13:42, pirms 15 gadiem
Pučes kungam laikam draudzība ar Sandi neiet kā vēlētos. Vismaz, kad Ozoliņš atbrauca uz DInamo tad bija pirmais draugs un čoms, tagad divos rakstos, ko esmu izlasījis notiek Ozoliņa neatzīšana

Nu, un kas tad ir, ka viņš ir populārākais? Tomēr, par šiem gadiem kaut kāda atzinība ir nopelnīta Vismaz latviešu skatītājam šogad viņš ir tuvāk kā nekad.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-04 13:43, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Izlasot virsrakstu nodomāju beidzot viens domā man līdzīgi un rakstam pilnīgi piekrītu. Uzzinot ka Ozo kļuvis par populārāko Latvijas sportistu -arī nodomāju kāpēc. Nē nav žēl - sāku analizēt mūsu tautas mentalitāti, kas arī balso kāda vecuma pārstāvji utt. It kā ir skaidrs kāpēc Ozo tieši šogad un it kā nav skaidrs. Kas ir par:1/Sandis intervijās ļoti tieši labi runā-patiešām kā īsts vīrietis kurš atzīst savas kļūdas, kurš nedod nekādus tukšus solījumus 2/reti kurš cerēja ka Sandis atsāks hokeja gaitas un pie tam vēl Dinamo rindās 3/ Dinamo kā komanda ir ļoti populāra un [pie tam vēl Sandis ir kapteinis kuru ciena arī citās komandās 4/ Sandis arī laukumā aktīvi iejaucās sadursmēs konfliktos kad vajag un arī kad nevajag-bet līdzjutējiem daudziem/diemžēl/ bet ne visiem /par laimi/ patīk kautiņi laukumā asa spēle pat rupjības 5/Nostrādā arī Sanda pagātne-izcils hokejists varbūt daži nožēlo ka agrāk nav Sandi tā cildinājuši un tagad ,, atdod,, nokavēto balsojot par viņu.
Bet ir arī mīnusi: 1/ Populārākais ir hokejists kura dzīve ārpus hokeja nav piemērs pārējiem/ja kāds domā pretēji- tad jautājums tiem vai Jūs gribat lai Jūsu bērns tā dzīvotu ārpus sava darba laika 2/Šogad patiešām Sandis neko laukumā nav parādījis-viņu ņēma kā uzbrucēja tipa aizsargu un 5 vārti no kuriem 4 gūti vairākumā-jā piespēles slidojums perfekts, bet spēle aizsardzībā ir stabioli vājākā starp visiem aizsargiem. pat Laviņš nespēj tik daudz kļūdīties kā to dara Sandis-tikai Sanda kļūdas neredz, jo viņš bieži nav tur kur viņam jābūt.3/nevajadzīgā rupjā spēle laukumā-nejaukt ar sava vārtsarga aizstāvēšanu-ir robeža kad beidzas sava vārtsarga aizstāvēšana un kad sākas rupjība-2 epizodes-sandis uzbruka uz ledus gulošam hokejistam un to sita un sitiens ar nūju pēc svilpes pa pretinieka kājstarpi-liela daļa to aizstāvēja-ja jau tāda ir publika kas balso par Sandi tad skaidrs kāpēc viņš ir popilārākais/ne par velti daudzi arī Kambalas sitienu gan lietuvietim gan vācietim aizstāvēja/.
Esmu Dinamo fans un arī ar interesi cerībām un bažām reizē gaidīju Sandi Dinamo rindās- un sākumā redzēju jā tas ir talants, bet redzot spēli aizsradzībā-saprotu laiks beigt karjeru.
Jūsmoju par Sanda spēli NHL 90jos gados-Sandis bija ir un būs Latvijas hokeja leģenda, viņš ir cilvēks kurš pēc dramatiskajiem pārdzīvojumiem uzdrīkstējās atgriezties hokejā-lieliski-es domāju ka Sandis pats īsti nesaprot kāpēc viņš ir populārākais-es arī to nesaprotu-jā tad kad Bija Stenlija kauss Sanhosē SHARKS,, vai Kolorādo laiks -saprotu bet tagad...
Es arī ļoti cienu Sandi par cilvēcīgām īpašībām, bet tam nav nekāda tieša sakara ar sportu. Populārākajam sportistam ir kaut kas vismaz jāpaveic nozīgs sportā tajā gadā-nu vismaz kā Hosa rezultatīvākais, vai Bukarts, J.Rēdlihs vai Masaļskis-kuri bija nedēļas labākie-nosaucu pašu minimumu, bet Sandim pie visas cieņas uz balsojuma brīdi bija 4 vārti vairākumā-nu un kas vēl-es nesaku ka Sandis nebūtu pelnījis citus gadus , bet kāpēc šogad-lūdzu paskaidrojiet -KĀPĒC SANDIS OZOLIŅŠ IR KĻUVIS PAR 2009 GADA POPULĀRĶO LATVIJAS SPORTISTU-es nesaprotu. kaut arī par sportu interēsjo vairāk kā 30 gadus un esmu ļoti liels Sanda fans un arī tagad man ir liela cieņa pret Sandi kā pret cilvēku kurš nebaidās teikt kā ir un kā viņš cīnās ar savām atkarībām-par to malacis, bet par to sportistu-NESAPROTU.
Ko tu nesaproti? Balvas nosaukumā viss ir pateikts - PO-PU-LĀ-RĀ-KAIS!
Es atbalstu, ka viņš ir saņēmis šo balvu, jo pa 2009. gadu nav bijis neviens cits sportists, kur vārds būtu tik daudz izskanējis masu mēdijos. Līdz ar to viņš arī ir POPULĀRS!!!
Ja viņš būtu ticis pie Miņina balvas par gada labāko sportistu, tad sašutumam būtu pamats, bet tagad... Nesaprotu, kapēc ir pacelta tāda ažiotāža.

Skait, lūdzu, pēc jūsu domām kurš bija pelnījis šo balvu, ja ne Sandis?

     [+] [-]

, 2010-01-04 13:44, pirms 15 gadiem
Tad jau tik pat labi var runat par to, ka Kaspars Liepiņš ir labākais tehnisko sporta veidu sportists, tas gan man liekas, ka nav pelnīti. Labi ok, vinņš ir Pasaules čempions, bet viņam jau bija tikai jākantē un viss, man tas izklausas ta, ka viņš vienkārši iesēdās jau gatavā projektā. Bet brāļiem Daideriem viss bija bija jasasniedz ar pašu spēkiem, lielākoties runa iet par finansiālajiem līdzekļiem, sponsoru piesaistīšanu. Un Daideri pagājušaja gadā bija 3. pasaulē. Es uzskatu, ka brāļiem Daideriem šis tituls bija vairāk piemērots nekā Kasparam Liepiņam.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 13:45, pirms 15 gadiem
PUČE TU TAKŠ ESI LOHS. GAILIS TĀDS

     [+] [-]

, 2010-01-04 13:48, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Kāda sāls, kas tur ko saprast? Ozo ir Latvijas hokeja leģenda, kuru visu zin, pat tie kas neinteresējās par hokeju, zin kas ir Ozoliņš, viņš ir leģenda, ar sasniegumiem, kurš atsāka sporta gaitas, savā dzimtenē, un viss, tas visu izskaidro tāpēc viņš arī ir populārākais, un es domāju ļoti pelnīti, nesaprotu kāpēc lielākā daļa nesaprot atšķirības starp vārdiem POPULĀRĀKAIS un LABĀKAIS!
Tad man Tev jautājums vai Sandis tagad visu laiku būs populārākais-tomēr gribas lai populārākais vismaz kaut ko kaut nedaudz paveic arī sportā tajā gadā-ne jau lai būtu labālkais bet kaut ko kaut cik nozīmīgu. Un populārs rāda arī priekšzīmi jaunatnei un sist laukumā gulošu okejistu sist pēc svilpes ar nūju pa kājstarpi, braukt pa pilsētu ar 1,8 promilēm-to es saku nevis tāpēc ka necienu bet tieši otra'di patāik Sandis bet nekad šogad nebalsotu par sandi kā populārāko,kaut arī Dinamo spēlēs vienmēr jūsmoju par viņa piespēlēm vai slidojumu.

     [+] [-]

, 2010-01-04 13:50, pirms 15 gadiem
populārs -ais; s. -a, -ā;
1. Tāds, kas ir daudziem vai visiem zināms; tāds, kas daudziem vai visiem izraisa interesi, saista uzmanību.
2. Viegli saprotams, uztverams (piemēram, par tekstu).
tezaurs.lv

     [+] [-]

, 2010-01-04 13:50, pirms 15 gadiem
ezic rakstīja: Ko tu nesaproti? Balvas nosaukumā viss ir pateikts - PO-PU-LĀ-RĀ-KAIS!
Es atbalstu, ka viņš ir saņēmis šo balvu, jo pa 2009. gadu nav bijis neviens cits sportists, kur vārds būtu tik daudz izskanējis masu mēdijos. Līdz ar to viņš arī ir POPULĀRS!!!
Ja viņš būtu ticis pie Miņina balvas par gada labāko sportistu, tad sašutumam būtu pamats, bet tagad... Nesaprotu, kapēc ir pacelta tāda ažiotāža.

Skait, lūdzu, pēc jūsu domām kurš bija pelnījis šo balvu, ja ne Sandis?
Tu tomēr nesaprati gribu zināt kas ir popularitātes pamatā tieši šogad kurš aspekts visvairāk to nosaka.Man ļoti patīk psiholoģija ungribas zināt kāpēc tieši šogad Sandis

  +2 [+] [-]

, 2010-01-04 13:52, pirms 15 gadiem
Ja precīzi definē vārdu popularitāte,tad tas skan šādi –„Tas ir tad, kad attiecīgā persona vai lieta ir populāra plašās aprindās”.Populāri cilvēki var būt mums visapkārt, skolā,veikalā, Tv ekrānos un daudzās citās vietās. Šie cilvēki ir ļoti atpazīstami,tādi ,kuri izraisa plašu aprindu interesi!Uzskatu,ka popularitāti var iegūt ar kaut ko izceļoties,protams, uzreiz nav nepieciešams būt miljonāram,bet pietiek tikai ar kādu savu rīcību vai izdarību, kura izceltos uz pārējo cilvēku fona,un tā pat var atkārtoties vairākas reizes līdz par tevi sāk runāt un interesēties.Atgādināšu konkrēti vienu atgadījumu,kad vienas dienas laikā populāra kļuva meitene ar pseidonīmu Zemene,kura 2004.gada 4. septembrī, kad Latvijas un Portugāles futbola spēles laikā viņa puskaila izskrēja uz laukuma. Latvijā šāds atgadījums notika pirmo reizi un radīja pat pārspīlētu Latvijas preses interesi.Nedomāju,ka kurš katrs tā varētu rīkoties! Vai piemēram tā pati Britnija Spīrsa-atlika nogriezt matus,un interneta meklētājprogramma Google apkopojot datus secināja,cik lielai miljonu auditorijai šis fakts izraisīja interesi visā pasaulē,arī tā ir sava veida popularitāte! Tas pats Deniss Rodmens,nebūt nebija starp NBA līgas labākajiem spēlētājiem(izņemot rebu vākšanu protams),bet starp populārākajiem gan,savas skandalozās un kolorītās personas dēļ,un tādi gadījumi ir neskaitāmā daudzumā!!! Nezinu,vai tieši sportā ir vajadzīga nominācija ''Populārākais'',bet nenoliedzams ir fakts,ka tieši Ozoliņa atgriešanās ledus laukumā,un tieši Rīgas Dinamo sastāvā,bija nu jau pagājušā 2009 gada POPULĀRĀKAIS,apspriestākais,un vislielāko rezonanci guvušais notikums Latvijas sporta dzīvē!!! Ažiotāžu un peripētijas taču nenoliegsiet vai ne??? Tāpēc rezumējot visu-ne vienmēr popularitāte iet roku rokā ar personīgajiem panākumiem dotajā brīdī!!!
Paldies par uzmanību.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-04 13:52, pirms 15 gadiem
ezic rakstīja: Ko tu nesaproti? Balvas nosaukumā viss ir pateikts - PO-PU-LĀ-RĀ-KAIS!
Es atbalstu, ka viņš ir saņēmis šo balvu, jo pa 2009. gadu nav bijis neviens cits sportists, kur vārds būtu tik daudz izskanējis masu mēdijos. Līdz ar to viņš arī ir POPULĀRS!!!
Ja viņš būtu ticis pie Miņina balvas par gada labāko sportistu, tad sašutumam būtu pamats, bet tagad... Nesaprotu, kapēc ir pacelta tāda ažiotāža.

Skait, lūdzu, pēc jūsu domām kurš bija pelnījis šo balvu, ja ne Sandis?
tad jau Žoltoks arī varēja mēģināt pretendēt kad spēlēja Rīga 2000.
GUlbis Miņins, Biedriņš,Bricis, Samoilovs, Ņiživijs-es tā uz dullo saucu piemērus.
saprastu ja būtu vēl pēdējās desmitgades populārākais- bet iet runa par šīgada populārāko

     [+] [-]

, 2010-01-04 13:55, pirms 15 gadiem
Biju iedomājies, ka Pučem analītiskās spējās ir augstākā līmenī, bet nekā. Daudzi jau te pieminēja vārda "populārs" nozīmi, bet vēl papildus var piekabināt tādu aspektu kā sporta veida popularitāte. Basketbols, hokejs vienmēr ir bijuši popularitātes virsotnēs. Un pēdējos 2 gados hokejs dēļ Rīgas Dinamo pat ir kļuvis par sava veida Latvijas karali (līdzi jušanā. Tā vismaz es domāju). Un loģiski, ka seko dabiskā virtene - kādam hokejistam no Rīgas Dinamo bija jābūt par populārāko, jo citos sporta veidos nekādu ievērojamu panākumu 2009.gadā nebija. Rīgas Dinamo no latviešiem tā īsti neviens nespīd un saprotams, ka tas uzreiz dod pārsvaru Ozoliņam, kas pēc ilgiem gadiem atkal ir atgriezies Rīgā.
Tāda ir mana versija, kāpēc Ozoliņš un neviens cits kļuva par populārāko sportistu 2009.gadā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 13:57, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Tu tomēr nesaprati gribu zināt kas ir popularitātes pamatā tieši šogad kurš aspekts visvairāk to nosaka.Man ļoti patīk psiholoģija ungribas zināt kāpēc tieši šogad Sandis
Šīgada un domāju vispār POPULARITĀTES aspekts ir atpazīstamība, zināma persona kādā konkrētā vidē.

Es negribētu salīdzināt Ozoliņu ar kādu trauku mazgāšanas līdzekli, bet "Fairy" ir populārākais trauku mazgāšanas līdzeklis Latvijā, taču ne labākais vai kā savādāk. Un tas tikai pateicoties reklāmām, kuras mēs redzam katru vakaru TV, dzirdam pa radio un ieejot ēpastā vēl tur kaut kāds baneris izlec.
Ko es gribu teikt, ir 21. gs un masu mēdiji padara cilvēku par populāru. Nu nebija neviens sportists, par kuru vairāk locītu mēles 2009. Nebija...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 13:59, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: Ja precīzi definē vārdu popularitāte,tad tas skan šādi –„Tas ir tad, kad attiecīgā persona vai lieta ir populāra plašās aprindās”.Populāri cilvēki var būt mums visapkārt, skolā,veikalā, Tv ekrānos un daudzās citās vietās. Šie cilvēki ir ļoti atpazīstami,tādi ,kuri izraisa plašu aprindu interesi!Uzskatu,ka popularitāti var iegūt ar kaut ko izceļoties,protams, uzreiz nav nepieciešams būt miljonāram,bet pietiek tikai ar kādu savu rīcību vai izdarību, kura izceltos uz pārējo cilvēku fona,un tā pat var atkārtoties vairākas reizes līdz par tevi sāk runāt un interesēties.Atgādināšu konkrēti vienu atgadījumu,kad vienas dienas laikā populāra kļuva meitene ar pseidonīmu Zemene,kura 2004.gada 4. septembrī, kad Latvijas un Portugāles futbola spēles laikā viņa puskaila izskrēja uz laukuma. Latvijā šāds atgadījums notika pirmo reizi un radīja pat pārspīlētu Latvijas preses interesi.Nedomāju,ka kurš katrs tā varētu rīkoties! Vai piemēram tā pati Britnija Spīrsa-atlika nogriezt matus,un interneta meklētājprogramma Google apkopojot datus secināja,cik lielai miljonu auditorijai šis fakts izraisīja interesi visā pasaulē,arī tā ir sava veida popularitāte! Tas pats Deniss Rodmens,nebūt nebija starp NBA līgas labākajiem spēlētājiem(izņemot rebu vākšanu protams),bet starp populārākajiem gan,savas skandalozās un kolorītās personas dēļ,un tādi gadījumi ir neskaitāmā daudzumā!!! Nezinu,vai tieši sportā ir vajadzīga nominācija ''Populārākais'',bet nenoliedzams ir fakts,ka tieši Ozoliņa atgriešanās ledus laukumā,un tieši Rīgas Dinamo sastāvā,bija nu jau pagājušā 2009 gada POPULĀRĀKAIS,apspriestākais,un vislielāko rezonanci guvušais notikums Latvijas sporta dzīvē!!! Ažiotāžu un peripētijas taču nenoliegsiet vai ne??? Tāpēc rezumējot visu-ne vienmēr popularitāte iet roku rokā ar personīgajiem panākumiem dotajā brīdī!!!
Paldies par uzmanību.
Neviena nepatiesa vārda! POPULĀRS!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 14:06, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: tad jau Žoltoks arī varēja mēģināt pretendēt kad spēlēja Rīga 2000.
GUlbis Miņins, Biedriņš,Bricis, Samoilovs, Ņiživijs-es tā uz dullo saucu piemērus.
saprastu ja būtu vēl pēdējās desmitgades populārākais- bet iet runa par šīgada populārāko
Varēja, bet vai tad bija tāda balvas pasniegšana? Piedod, neatceros.
Gulbis, pēc manām domām bija labāks kandidāts par Edžu un Biedriņa blice arī, bet Bricis, Samoilovs, Ņiživijs... Nē, viņi visi ir labi sportisti, bet popularitātes ziņā viņi atpalika.
Ja man būtu bijusi teikšana, tad triju kandidātu lokā iekļauto Ozoliņu, Gulbi un Biedriņu, vai jebkuru citu "tagad vai nekad..." varoņiem
Un tā pat prīze nonāktu pie Sanda:
1. Ažiotāža bija pamatīga
2. Ažiotāža sākās pēc "tagad vai nekad.." notikumiem, līdz ar to stiprāk palikusi atmiņā.

     [+] [-]

, 2010-01-04 14:20, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu, kāpēc šitam visam ir pievērsta tada uzmanība. Ne jau vienmēr populārakās filmas arī ir tas labākās. Tas pats attiecas arī uz sportistiem. Visu cieņu Miņinam, Štrombergam un citiem kas daudz ko sasnieguši šajā gadā. Bet viņu sporta veidiem ikdienā nekad nebūs pieversta tāda uzmanība kā hokejam un arī basketbalam vai futbolam.
Viņiem pastiprināti sekos tikai OS vai PČ. Un par cik pašlaik cilvēkiem Topā ir Dinamo tad nav nekāds pārsteigums, ka populārakis ir tieši hokejists un Ozoliņš tomēr ir komandas spilgtākais spēlētājs.

     [+] [-]

, 2010-01-04 14:30, pirms 15 gadiem
Interesanti sarakstījis

     [+] [-]

, 2010-01-04 14:33, pirms 15 gadiem
īstenība LV jau nav nekāda labuma ja spēlētājs spēle NHL labums ir ja spēlē izlasē vai pašmāju klubā

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 14:49, pirms 15 gadiem
Man savukārt dīvains šķita šis raksts. Ozoliņš to bija pelnījis. Var to arī uzskatīt par parāda atdošanu - latvieša vārds uz Stenlija kausa - tas bija notikums. Ozoliņš šobrīd ir tas cilvēks, kuru var rādīt jaunajiem kā paraugu - pāsaizliedzīgs, atkarību pārvarējis, nosvērts. Sandim, šķiet, loti pietrūka tā savējo "paldies". Es domāju, tas viņam palīdzēs būt vēl labākam sportistam un cilvēkam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-04 17:02, pirms 15 gadiem
Nesaprotu,par ko tāda cepšanās komentāros?Ozo POPULĀRĀKAIS.Un kāpēc gan nē?Attīsim filmu par pus gadu atpakaļ.Latvijā hokejs uz viļņa.No NHL atgriežās vienīgais letiņš SC ieguvējs, lai savu karjeru pabeigtu dzimtenē.Skaists žests ,vai ne?Un piedevām kļūst par RD kapteini un laukumā godam pilda šīs funkcijas.Šo visu sasummējot,secinājums; balva piešķirta pelnīti!Vienīgais jāatzīst,konkurence pavāja.

     [+] [-]

, 2010-01-04 17:37, pirms 15 gadiem
ezic rakstīja: Šīgada un domāju vispār POPULARITĀTES aspekts ir atpazīstamība, zināma persona kādā konkrētā vidē.

Es negribētu salīdzināt Ozoliņu ar kādu trauku mazgāšanas līdzekli, bet "Fairy" ir populārākais trauku mazgāšanas līdzeklis Latvijā, taču ne labākais vai kā savādāk. Un tas tikai pateicoties reklāmām, kuras mēs redzam katru vakaru TV, dzirdam pa radio un ieejot ēpastā vēl tur kaut kāds baneris izlec.
Ko es gribu teikt, ir 21. gs un masu mēdiji padara cilvēku par populāru. Nu nebija neviens sportists, par kuru vairāk locītu mēles 2009. Nebija...
Varētu jau Tev piekrist, bet tad sanāk ka Slakteris ar savu nasing spešel vienu brīdi arī ir bijis POPULĀRĀKAIS,tikai mums populārāko sportistu godina tikai nez vai Slakteri tā k';ads gribētu godināt, un Kambala arī ir bijis populārākais arī basketbola izlase vīriešiem ar saviem nakts piedzīvojumiem viesnīcā-diemžēl popularitāti Latvijā iekaro cilvēki arī caur kaut ko negatīvu/nejaukt es neteicu tikai negatīvu/-tīri tikai pozitīvi popularitāti iegūt ir ļoti grūti-es domāju Latvijā.

     [+] [-]

, 2010-01-04 21:04, pirms 15 gadiem
Kurš to rakstu sarakstīja?
Katram cilvēkam ir savas problēmas. Un arī cilvēkam kas to rakstīja ir tādas.
Jūs bijāt klāt kad Ozoliņš dzēra?
Ja nav ko darīt neaprejiet cilvēku
Es uzskatu ka Jā Ozoliņš ir populārs jo ilgu laiku spēlējis NHL un tiešām ir labs spēlētājs.
HMM Ozo spēles stils? kādas kļūdas?
Paskatieties uz tādu Spruktu vai citu spēlētāju arī viņiem ir kļūdu.

Un daudzi spēlētāji no Dinamo Rīgas ir pateikuši to ka Ozoliņš palīdz ar labiem padomiem un palīdz komandai.
Ja nemaldos tad šīs intervijas bija publicētas "Sporta Avīzē"
';

  +1 [+] [-]

, 2010-01-05 08:27, pirms 15 gadiem
Es arī balsoju par Sandi. Kāpēc? tieši tāpēc, ka viņš nekad nav saņēmis šīs balvas. Dīvaini, ka cilvēks kas izcīnījis stenlija kausu, 7 reizes piedalījies all star spēlē nekad nav saņēmis šādu titulu. Kad tad mēs viņam iedosim tautas atzinību? Tad kad beigsies viņa karjera?

     [+] [-]

, 2010-01-06 10:08, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Varētu jau Tev piekrist, bet tad sanāk ka Slakteris ar savu nasing spešel vienu brīdi arī ir bijis POPULĀRĀKAIS,tikai mums populārāko sportistu godina tikai nez vai Slakteri tā k';ads gribētu godināt, un Kambala arī ir bijis populārākais arī basketbola izlase vīriešiem ar saviem nakts piedzīvojumiem viesnīcā-diemžēl popularitāti Latvijā iekaro cilvēki arī caur kaut ko negatīvu/nejaukt es neteicu tikai negatīvu/-tīri tikai pozitīvi popularitāti iegūt ir ļoti grūti-es domāju Latvijā.
Tieši tā. Nasing spešal bija vismaz trīs mēnešus spārnotākais teiciens(paldies dievam tas ir pagājis). Un kā jau es tecu, "tagad vai nekad" varoņi arī bija pelnijuši vietu kandidātos, bet nez kapēc netika, jo popularitātes ziņā viņi bija augstāk par Masaļski un Šteinbergu.