Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Silovs paliek tieši aiz strīpas un netiek masu starta finālā

Rolands Eliņš

Silovs paliek tieši aiz strīpas un netiek masu starta finālā
Haralds Silovs uz brīdi sacensību priekšgalā
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas ātrslidotājs Haralds Silovs Phjončhanas olimpisko spēļu pēdējā ātrslidošanas disciplīnā masu starta slidojumā nepārvarēja pusfināla kārtu, savā slidojumā ieņemot devīto vietu, bet sacensību ieskaitē ierindojās 17. vietā.

Haralds Silovs sekmīgi uzsāka masu starta sacensības un jau pirmajā kontrolpunktā bija otrais labākais, kas deva trīs punktus. Iepriekš notikušajās sieviešu masa starta sacensībās, kur ir identisks formāts, ar trim punktiem abos pusfinālos bija pieticis, lai iekļūtu finālā, un, iespējams, arī Silovs pārāk ātri jau ierēķināja sev vietu finālā.

Silovs pēc tam uzņēma ātrumu arī nākamajā kontrolatzīmē, taču palika piektais, kas punktus nedeva, tāpat arī viņš nebija starp ātrākajiem trešajā kontrolatzīmē. Savukārt pēdējos apļos tālu no pārējiem atrāvās austrietis Linuss Heidegers, itālis Andrea Džiovannini un Japānas pārstāvis Šeins Viljamsons, kurus tā patiešām nopietni neviens vairs necentās noķert, un Heidegers izmantoja šo brīdi pārliecinošai uzvarai.

Un bija sagadījies tā, ka neviens no trim ātrākajiem finišā iepriekš nebija ieguvis pirmo vai otro vietu kontrolfinišos, līdz ar to punkti sadalījās krietni vienmērīgāk. Papildus trim finišā labākajiem pusfinālā iekļuva arī trīs kontrolfinišu ātrākie sportisti, bet viņiem sekoja kanādietis Olivjē Žans, kuram viena otrā vieta un viena trešā vieta.

Tas nozīmēja, ka atlikušo vietu finālā sadalīja Silovs un francūzis Aleksis Kontins, kuriem abiem pa vienai otrajai vietai un trīs punkti. Līdz ar to augstākās vietas ieguvēju noteica laiks finišā, kur par 0.23 sekundēm ātrāks bija Kontins, atstājot Silovu aiz borta.

Silovam līdz ar to sacensības olimpiskajās spēles Phjončhanā noslēgušās. Viņš Dienvidkorejā parūpējās par savas karjeras augstāko sasniegumu – ceturto vietu 1500m distancē, kas reizē ir arī Latvijas ātrslidošanas lielākais panākums olimpisko spēļu vēsturē. Savukārt 1000m distancē Silovam 15. vieta. Olimpiskajās spēlēs Silovam gan vēl paredzēts viens svarīgs pienākums - tieši viņš izraudzīts kā Latvijas izlases karognesējs OS noslēguma ceremonijā.

Masu starta fināls vīriešiem, kurā piedalīsies 16 sportisti, tikmēr paredzēts šodien 15:00.

Pirmais pusfināls masu startā

V.SportistsValstsPunkti
1.L. HeidegersAustrija60
2.A. DžiovannīniItālija41
3.Š. ViljamsonsJapāna20
4.V. TorupsDānija5
5.K. VērvejsNīderlande5
6.S. LīDienvidkoreja5
7.O. ŽansKanāda4
8.A. KontinsFrancija3
9.H. SilovsLatvija3
10.B. HansensASV1
11.F. MezencevsKazahstāna0
12.R. KejsJaunzēlande0

Ātrslidošanas programma olimpiskajās spēlēs Phjončhanā

DatumsSākumsDisciplīnaČempions/-e
10.02.13:003000m sievietēmK. Ahterēkte (Nīderlande)
11.029:005000m vīriešiemS. Krāmers (Nīderlande)
12.0214:301500m sievietēmI. Vīsta (Nīderlande)
13.0213:001500m vīriešiemK. Nuis (Nīderlande)
14.0212:001000m sievietēmJ. ter Morsa (Nīderlande)
15.0213:0010km vīriešiemT.J. Blumens (Kanāda)
16.0213:005000m sievietēmE. Vīzere (Nīderlande)
18.0214:00500m sievietēmN. Kodaira (Japāna)
19.0213:00500m vīriešiemH. Lorencens (Norvēģija)
21.0213:00Komandu sacensību fināliJapāna/Norvēģija
23.0212:001000m vīriešiem (Silovs)K. Nuis (Nīderlande)
24.0213:00Masu starts vīr. (Silovs) un siev.

Medaļu kopvērtējums ātrslidošanā

VValstsZSBKopā
1.Nīderlande64313
2.Japāna2215
3.Norvēģija2013
4.Kanāda1102
5.Dienvidkoreja0314
6.Čehija0112
7.OAR0011
Ķīna0011
ASV0011

  +9 [+] [-]

, 2018-02-24 13:58, pirms 7 gadiem
Sviests, nafig viņš tur par beigām visu laiku malās, varēja finišēt kaut trešais un miers.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 13:58, pirms 7 gadiem
Nu gan k-etīns!

  +6 [+] [-]

, 2018-02-24 13:59, pirms 7 gadiem
Nožēlojami. Kaut ko rēķināja, kamēr aizrēķinājās... pastaiga solītī noslidoja beidzamos 4 apļus...

 +10 [+] [-]

, 2018-02-24 14:00, pirms 7 gadiem
bez komentāriem.Paldies par 4 vietu,tas ir otrs augstvērtigākais rezultāts Latvijai

 +13 [+] [-]

, 2018-02-24 14:00, pirms 7 gadiem
Cik labi sāka, tik sūdīgi nobeidza Olimpiādi. vai tiešām ir jātēlo kruto un pēc 3 punktu izcīnīšanas ir jāsāk slidināties pa ovālu? Neticu, ka ir sūdīgāks un nevarēja noslidot tos nabagus, kas pēdējo sprinta finišu paņēma, būtu kaut līdzi tiem turējies. Rūgtuma piegarša.

 +18 [+] [-]

, 2018-02-24 14:01, pirms 7 gadiem
Haralds nolaida luni... varēja redzēt, ka ir viens no spēcīgākajiem šajā distancē, bet nu pašpaļāvība šoreiz maksāja finālu.. gribēja atpūsties finālam - tagad varēs atpūsties arī no fināla... vēl distances pusē es iedomājos, ka vajadzētu vēl vienu punktiņu dabūt, lai būtu drošs... nu neko... tā būs laba mācība, ka nevajag paļauties uz pārējiem slidotājiem, bet gan tikai uz sevi...

  +6 [+] [-]

, 2018-02-24 14:01, pirms 7 gadiem
Kroņa disciplīna. ...

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:03, pirms 7 gadiem
Žēl.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:03, pirms 7 gadiem
Loģiski, muļķīgi cerēja ka necīnoties paslidinoties ieslīdēs finālā..

Pati disciplīna vidpār diezgan jocīga

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:05, pirms 7 gadiem
januseks88 rakstīja: Kroņa disciplīna. ...

  +4 [+] [-]

, 2018-02-24 14:07, pirms 7 gadiem
Tad apļu skaits sajaukts, tagad punktu skaits.Šis masu starts vispār nav gluži normāls veids, viens uz otru skatās, speciāli atpaliek. Murgojums!

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:08, pirms 7 gadiem
Ehh, tiešām škrobe... :/

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:09, pirms 7 gadiem
Vot ar sho vinjsh paraadija savu attieksmi...nozheelojami! Biju augstaakaas domaas par vinju!

  -3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:10, pirms 7 gadiem
priekš kam vakardien vajadzēja tos 1000m slidot? izpumpējās un šodien motivācija 0.
Slēpts komentārs: valdish

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:10, pirms 7 gadiem
januseks88 rakstīja: Kroņa disciplīna. ...
diezgan daudzus jau apsteidza..

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:10, pirms 7 gadiem
Āmurs. Kāda bija jēga skriet pēc tiem 3 punktiem, ja pēc tam uzskata ka visu ir izdarījis, piekāst to viņa 4.vietu, tagad baigā slavenība.
Izgāzās kā veca sēta, bet šoreiz bija pelnījis, savas muļķības pēc.

  +5 [+] [-]

, 2018-02-24 14:10, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: Loģiski, muļķīgi cerēja ka necīnoties paslidinoties ieslīdēs finālā..

Pati disciplīna vidpār diezgan jocīga
no pusfināla čista nav jēgas šajā disciplīnā

  +5 [+] [-]

, 2018-02-24 14:11, pirms 7 gadiem
Pats jau tagad jūtas vissūdīgāk, nenospārdīsim čali.

  +8 [+] [-]

, 2018-02-24 14:11, pirms 7 gadiem
valdish rakstīja: Idios, kretns un tūrists! Kā var tā visu sairst??
Nu šo distanci izgāza (gan jau pats dusmīgs uz sevi), bet par 4. vietu varbūt neaizmirstam? Par tūristu Haraldu saukt tā bišk par traku.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:12, pirms 7 gadiem
Ko treneru štābs darīja beigās? vai nav neviena, kas trases malā uzkliedz, ka vajag pakustināt pakaļu mazliet ātrāk beigās?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:12, pirms 7 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: priekš kam vakardien vajadzēja tos 1000m slidot? izpumpējās un šodien motivācija 0.
Piekrītu, attieksme, kā skolniekam - šodien negribu un nemēģināšu, gan jau tāpat būs labi.
Pilnīga izgāšanās.

  +6 [+] [-]

, 2018-02-24 14:13, pirms 7 gadiem
Silovs šajā distancē švaki nostartēja ,1000 etros vidēji , 1500 metros teicami. Starts OS ir ar pluss zīmi vienalga

  +5 [+] [-]

, 2018-02-24 14:14, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: no pusfināla čista nav jēgas šajā disciplīnā
Ok, pusfinālā vismaz kāda jēga no starpfinišiem. Finālā jau tur tie papildus punkti pie pakaļas, jo vari 3 iepriekšējos starpfinišus vinnēt (15 punkti), bet tāpat medaļu nedabūsi, ja beigās nebūsi TOP-3. Tas man tā šķiet neloģiski? Interesantāk būtu, ja arī starpfinišos cīnoties vismaz bronzas medaļu tomēr varētu 'izkapāt', tad būtu motivācija arī finālā tur cīnīties utt. A tā, droši vien visi taupīsies beigu spurtam un 16 apļus vienkārši atslidos...
Slēpts komentārs: vanagz

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:14, pirms 7 gadiem
Neesmu specs, bet izskatījās nožēlojami. Zaudēja, pietam nevienu brīdi pat neizskatījăs, ka viņš par ko cīnītos vai iespringtu. No malas izskatījās, ka visi pārāk daudz gudro, vajadzēja maukt uz maksimumu visu trasi vai vismaz pusi un tad iekļūtu tālāk bez problēmām.

  +8 [+] [-]

, 2018-02-24 14:15, pirms 7 gadiem
Tipiskie latvieši. Kad izdodas, tad ir varonis. Kad nepaveicas, tad jānomētā ar akmeņiem

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:15, pirms 7 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: Ko treneru štābs darīja beigās? vai nav neviena, kas trases malā uzkliedz, ka vajag pakustināt pakaļu mazliet ātrāk beigās?
Šaubos ka tur kāds štābs! Viens kāds ir bet nav teikts ka gudrāks par pašu Silovu!

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:16, pirms 7 gadiem
tehniski, lai tiktu finālā, vienkārši bez gudrošanas vajag noslidot pirmos 4 apļus uz max. Kur ir problēma?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:16, pirms 7 gadiem
vanagz rakstīja: + starp tūristiem .
Es nemīlu kādu saukt par tūristu, bet pēc šī gājiena, nekas cits prātā nenāk.
par tūristiu varētu nosaukt tikai tādā gadijumā , ja viņš nokristu pats

  -4 [+] [-]

, 2018-02-24 14:17, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: par tūristiu varētu nosaukt tikai tādā gadijumā , ja viņš nokristu pats
Nu daudz jau līdz tam netrūka...

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:18, pirms 7 gadiem
300kilo rakstīja: Tipiskie latvieši. Kad izdodas, tad ir varonis. Kad nepaveicas, tad jānomētā ar akmeņiem
Es kā Silova fans prasu cīņu. Šodien es to neredzēju, diemžēl.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:19, pirms 7 gadiem
formats ar nesaprotams , jo tik 8 sportisti nestartē Fināla.
Tad jau labāk , lai visi 24 sportisti startē finālā ,lai mauc 24 apļus ar 5 sprinta finišiem

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:19, pirms 7 gadiem
Ne jau Silovs tur rēķina kko... Silovs slido un skatās, ko saka treneris...
Pie situācijas, kad tu esi trīs punktus ieguvis un tu redzi, ka par lielajiem punktiem aizskrien personas, kuriem nav vispār vai ir mazāk par trīs... nu joz pakaļ... kur bija treneris, kurš to lika darīt?

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:20, pirms 7 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: Es kā Silova fans prasu cīņu. Šodien es to neredzēju, diemžēl.
Kādas tiesības? Tu viņu sponsorē? Tikai nevajag blabla par "nodokļu maksātāju" naudu.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:21, pirms 7 gadiem
Aste rakstīja: Kādas tiesības? Tu viņu sponsorē? Tikai nevajag blabla par "nodokļu maksātāju" naudu.
ne sponsorēju, ne maksāju nodokļus, vienkārši prasu attieksmi.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:22, pirms 7 gadiem
300kilo rakstīja: Tipiskie latvieši. Kad izdodas, tad ir varonis. Kad nepaveicas, tad jānomētā ar akmeņiem
Ne tas! Muļķīgi, stulbi, dumji. Ja zaudē cīņā, nekādu pretenziju! Var kļūdīties kā Dukurs vai Melbārdis. Sāpīgi, taču saprotami. Nekādu pretenziju. Bet te kaut kāds sviests!

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:23, pirms 7 gadiem
Eurosportā šodien 2018 gada pirmā klasika riteņbraukšanas,un tajā dienas atrāvienā aizbēdzis Aleksejs Saramotins.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:23, pirms 7 gadiem
vajadzēja darīt kā Itāliete, savāc punktus starpfinišos un vēl finišu izceļ...

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:24, pirms 7 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: ne sponsorēju, ne maksāju nodokļus, vienkārši prasu attieksmi.
tipisks spirtacentra pirdējs esi, nevis latvietis. Tipisks latvietis OS neskatās un neko nezin...

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:24, pirms 7 gadiem
Vienīgi, ja pēkšņi vēdera vīruss uznāca...

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:25, pirms 7 gadiem
Kas par visrsrakstu!? Slēpotāji izcīna 70. vietas, bet šis paliek 17.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:25, pirms 7 gadiem
Riktīgs aplauziens.
4-ā vieta- jā, labi, protams.
bet šeit- KROŅA DISCIPLĪNĀ, sēdēt aizmugurē, kamēr var iet pa priekšu... nesaprotu loģiku. bija viens no spēcīgākajiem

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:25, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tipisks spirtacentra pirdējs esi, nevis latvietis. Tipisks latvietis OS neskatās un neko nezin...
Gaidi Dinamo kāsienus un izcilo viņu spēli. Savus komentārus atstāj pie sevis.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:26, pirms 7 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: Gaidi Dinamo kāsienus un izcilo viņu spēli. Savus komentārus atstāj pie sevis.
nenorādi ko man darīt vai nedarīt spirtacentra pirdēj...

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:26, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Ne jau Silovs tur rēķina kko... Silovs slido un skatās, ko saka treneris...
Pie situācijas, kad tu esi trīs punktus ieguvis un tu redzi, ka par lielajiem punktiem aizskrien personas, kuriem nav vispār vai ir mazāk par trīs... nu joz pakaļ... kur bija treneris, kurš to lika darīt?
Man jau liekas ,ka viņš ir viens tur

  +4 [+] [-]

, 2018-02-24 14:27, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Ne tas! Muļķīgi, stulbi, dumji. Ja zaudē cīņā, nekādu pretenziju! Var kļūdīties kā Dukurs vai Melbārdis. Sāpīgi, taču saprotami. Nekādu pretenziju. Bet te kaut kāds sviests!
Nu te jau arī kļūdījās - taktiski kļūdījās. Doma jau bija laba - neizpumpēties, lai finālā varētu skriet. Galu galā fināls jau pēc tur apmēram stundas - ļoti mazs laiks, lai atjaunotos, tāpēc ja tēmē uz augstām vietām, katrs brīdis, kad izdodas ietaupīt spēkus ir zelta vērtē. Tas varbūt mums tā izskatās, ka viņi tur tā viegli slidinās, bet domāju tāds dānis, kas 2 apļus mauca tempā finālā nebūs konkurents, jo nebūs vairs 'svaigs'.. Nu šoreiz šāda taktika Haraldam neatmaksājās. Beigās jau dalībnieki bija tik izretojušies, ka vienīgā iespēja principā bija cerēt finiša spurtā nolauzt francūzi - neizdevās

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:27, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: nenorādi ko man darīt vai nedarīt spirtacentra pirdēj...
Pirdējs esi tu un vēl diezgan liels.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:27, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Ne tas! Muļķīgi, stulbi, dumji. Ja zaudē cīņā, nekādu pretenziju! Var kļūdīties kā Dukurs vai Melbārdis. Sāpīgi, taču saprotami. Nekādu pretenziju. Bet te kaut kāds sviests!
Silovs jau ar kļūdijās!

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:29, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Ne tas! Muļķīgi, stulbi, dumji. Ja zaudē cīņā, nekādu pretenziju! Var kļūdīties kā Dukurs vai Melbārdis. Sāpīgi, taču saprotami. Nekādu pretenziju. Bet te kaut kāds sviests!
Taupījās uz finālu. Galu galā kāda atšķirība 6. vieta vai pēdējā? Ar pilniem spēkiem finālā būtu varējis arī par medaļu pacīnīties, bet šoreiz risks neattaisnojās. Ko padarīsi?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:29, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Eurosportā šodien 2018 gada pirmā klasika riteņbraukšanas,un tajā dienas atrāvienā aizbēdzis Aleksejs Saramotins.
Kādā eurosportā, viena olimpiāde!

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:29, pirms 7 gadiem
Okjeens rakstīja: Riktīgs aplauziens.
4-ā vieta- jā, labi, protams.
bet šeit- KROŅA DISCIPLĪNĀ, sēdēt aizmugurē, kamēr var iet pa priekšu... nesaprotu loģiku. bija viens no spēcīgākajiem
Nu reāli šī ir vienkārši neveiksme. Fināls tajā pašā dienā pēc stundas principā, tur pusfinālā nav ieteicams baigi izlikties. Otrs kam bij 3 punkti jau ar nekur neskrēja - abi divi ar Haraldu tur mierīgi atslīdēja kopā uz finišu.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:29, pirms 7 gadiem
Eh palika sajūta ka varēja būt fināls...

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:30, pirms 7 gadiem
vadalas rakstīja: Kas par visrsrakstu!? Slēpotāji izcīna 70. vietas, bet šis paliek 17.
Nezinu, kas vainīgs, treneri, sportists utt., bet nu cīņa tur nebija. Un ne jau tikai no Silova. Pēc sacensībām likās - kādu sviestu es tikko redzēju. Katrā starpfinišā vai finišā kāds aizslido un praktiski bez cīņas dabū punktus. Grūti pat to nosaukt par sacensībām. Šortrekā vismaz beigās visi slido uz maksimumu...

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:31, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Kādā eurosportā, viena olimpiāde!
nu ta eurosport2

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:32, pirms 7 gadiem
paskatās kā Igauniete finālā slido!

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:33, pirms 7 gadiem
igauniete iet uz 4vietu.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:33, pirms 7 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: nu ta eurosport2
Eurosport2 hokejs par trešo vietu!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:33, pirms 7 gadiem
Igauniete var, Silovs nevar. Neticu.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:33, pirms 7 gadiem
Žēl, Silovs vajadzēja uztaisīt sprintiņa, jo nezinu, kas ir par tendenci latviešiem ātrslidošana aizmugure tureties, labāk būtu izspiedis un fināla iekļuvis. Paldies par 4. vietu Harald! Sporta vienmēr būs uzvarētāji un zaudētāji, neko darīt.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:34, pirms 7 gadiem
Igaunietei 4.vieta, tūlīt vēl bleķi paņems.

  -4 [+] [-]

, 2018-02-24 14:38, pirms 7 gadiem
igauniete=Silovs

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:39, pirms 7 gadiem
Ja tie starpfiniši pilnīgi bezjēdzīgi. Intresanta disciplīna bet nav līdz galam izdomata

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:39, pirms 7 gadiem
Japāniete takvinnēja nevis korejiete

  +2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:40, pirms 7 gadiem
Ko Valdovskis tur murgo?

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:40, pirms 7 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: igauniete=Silovs
Labrīt, tas taču bija sagaidāms - nevar viens cilvēks izcelt zeltu braucot visiem pa priekšu. Pārējie var aizmugurē kā velobraukšanā sēdēt viens aiz otra muguras, taupīt spēkus utt. Acīmredzot Igauniete gāja uz 4. vietu un viss.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:41, pirms 7 gadiem
hmm rakstīja: Labrīt, tas taču bija sagaidāms - nevar viens cilvēks izcelt zeltu braucot visiem pa priekšu. Pārējie var aizmugurē kā velobraukšanā sēdēt viens aiz otra muguras, taupīt spēkus utt. Acīmredzot Igauniete gāja uz 4. vietu un viss.
labāk cīnīties par ceturto vietu, nekā atslidot 17.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:41, pirms 7 gadiem
Interesanta disciplīna - masu starts. Finālā var koncentrēties uz to, ka izcīnīs 4.vietu, bet augstāk noteikti netiks un tieši cīnīties par 4.vietu bez reālām iespējām tikt trijniekā. Tieši šādu taktiku izvēlējās igauniete-izvēlējās pilnībā atmest domu par medaļām un nodrošināt sev 4.vietu.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:42, pirms 7 gadiem
slinkākā disciplīna OS ,kur var izcelt bleķi

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:42, pirms 7 gadiem
januseks88 rakstīja: Ja tie starpfiniši pilnīgi bezjēdzīgi. Intresanta disciplīna bet nav līdz galam izdomata
Nav bezjēdzīgi - tie dažādo taktiskās iespēas. Ja neesi baigais finišētājs vari iet uz starpfinišiem un attiecīgi labas vietas, vai vari mēģināt visu vai neko un iet tikai uz finišu.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:42, pirms 7 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: Igaunietei 4.vieta, tūlīt vēl bleķi paņems.
Igauniete nemaz nedomāja cīnīties par medaļām.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:43, pirms 7 gadiem
Japāniete maziņa un viegla, finiša līkuma izejā spēja noturēties iekšmalā. Vispār jau ir interesanti paskatīties.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:43, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Nav bezjēdzīgi - tie dažādo taktiskās iespēas. Ja neesi baigais finišētājs vari iet uz starpfinišiem un attiecīgi labas vietas, vai vari mēģināt visu vai neko un iet tikai uz finišu.
būtu krietni interesantāk, ja būtu teiksim 8 starpfiniši, bet ar vienādu punktu sadalīšanas sistēmu.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:43, pirms 7 gadiem
hmm rakstīja: Labrīt, tas taču bija sagaidāms - nevar viens cilvēks izcelt zeltu braucot visiem pa priekšu. Pārējie var aizmugurē kā velobraukšanā sēdēt viens aiz otra muguras, taupīt spēkus utt. Acīmredzot Igauniete gāja uz 4. vietu un viss.
Krāmers gan varētu mēģināt viens slidot visu distanci , tik viegli jau nokert viņu nevarēs

  +2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:43, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu reāli šī ir vienkārši neveiksme. Fināls tajā pašā dienā pēc stundas principā, tur pusfinālā nav ieteicams baigi izlikties. Otrs kam bij 3 punkti jau ar nekur neskrēja - abi divi ar Haraldu tur mierīgi atslīdēja kopā uz finišu.
Kā būtu, ja būtu, bet nu tā mazā atstarpe beigās, kas izšķīra, laikam sāpīgākā. Ja abi distancē zinātu, ka sadala 8.vietu un tad viens no abiem zaudētu finiša spurtā. Bet šādi... 2.starpfinišā nebija nemaz tik tālu (spēka izteiksmē), lai nevarētu par 3.vietu pacīnīties. Bet kopumā pat pārsteidzoši dažādi sportisti katrā starpposmā punktus vāca Dāmām vienā taču tika 8-niekā pat bez punktiem

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 14:44, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Nav bezjēdzīgi - tie dažādo taktiskās iespēas. Ja neesi baigais finišētājs vari iet uz starpfinišiem un attiecīgi labas vietas, vai vari mēģināt visu vai neko un iet tikai uz finišu.
vispār bezjēdzīgi, jo medaļas tāpat dod pirmajiem trim, kas finišē 16 aplī pirmie...pārējie punkti statistiem. Tas pie mums eksistē kaut kādi TOP6 un TOP8...

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:44, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Igauniete nemaz nedomāja cīnīties par medaļām.
bet bija tuvāk kā Silovs, kurš uz medaļu gan jau cerēja.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:45, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Interesanta disciplīna - masu starts. Finālā var koncentrēties uz to, ka izcīnīs 4.vietu, bet augstāk noteikti netiks un tieši cīnīties par 4.vietu bez reālām iespējām tikt trijniekā. Tieši šādu taktiku izvēlējās igauniete-izvēlējās pilnībā atmest domu par medaļām un nodrošināt sev 4.vietu.
domāju visa ši taktika ir sasitīta ,lai saņemtu valsts finansējumu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:45, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Nav bezjēdzīgi - tie dažādo taktiskās iespēas. Ja neesi baigais finišētājs vari iet uz starpfinišiem un attiecīgi labas vietas, vai vari mēģināt visu vai neko un iet tikai uz finišu.
Kaut kādos pasaules kausa posmos, kur var krāt punktus kopvērtējumam - varētu saprast. No sērijas brauc visu sezonu pa 4. vietām - moš kopvērtējumā nospīd TOP3 vai pat uzvara? Bet olimpiādē, kur principā galvenā motivācija ir medaļas, tie starpfiniši šķiet tādi bezjēdzīgi. Nē nu ok - Igauniete droši vien citā veidā 4. vietu olimpiādē nekad neizcīnītu, tā ka nez - var jau būt, ka kaut kāds labums no tā jau ir

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:46, pirms 7 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: bet bija tuvāk kā Silovs, kurš uz medaļu gan jau cerēja.
tak beidz čīkstēt , mazais

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:46, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: vispār bezjēdzīgi, jo medaļas tāpat dod pirmajiem trim, kas finišē...pārējie punkti statistiem. Tas pie mums eksistē kaut kādi TOP6 un TOP8...
4.vieta visā pasaulē ir 4.vieta. Visi nevar būt trijniekā. visā pasaulē eksistē TOP-6, TOP-10 utt. Normāls sportists cīnās par katru vietu. Domāšana medaļas vai nekas īpašs ved sportā uz bezdibeni, jo tādā gadījumā 90% sportistiem būtu jābeidz karjera.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:46, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Japāniete maziņa un viegla, finiša līkuma izejā spēja noturēties iekšmalā. Vispār jau ir interesanti paskatīties.
ir intresanti , bet vajag dažus uzlabojumus šai disciplīnai

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:46, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 4.vieta visā pasaulē ir 4.vieta. Visi nevar būt trijniekā. visā pasaulē eksistē TOP-6, TOP-10 utt. Normāls sportists cīnās par katru vietu. Domāšana medaļas vai nekas īpašs ved sportā uz bezdibeni, jo tādā gadījumā 90% sportistiem būtu jābeidz karjera.
tavos murgos un LOV naudas sadalē tādi TOPI eksistē, citur medaļas skaita.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:46, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tak beidz čīkstēt , mazais
par mazo tu vari saukt savu draudzeni, kuras tev nav.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:47, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: domāju visa ši taktika ir sasitīta ,lai saņemtu valsts finansējumu
Ir sportisti, kuri reāli izvērtē savus spēkus. Par 4.vietu OS arī cilvēki spēj priecāties jo tu esi ceturtais pasaulē. Izcils sasniegums.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:48, pirms 7 gadiem
būtu intresanti , ja OS ieviestu arī daudzcīņu ātrslidošanā

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:48, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tavos murgos un LOV naudas sadalē tādi TOPI eksistē, citur medaļas skaita.
Tātad visas pasaules sports iedalās ir vai nav medaļas. Pilnīgs absurds. Tad jau 90% jāpamet sports.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:48, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ir sportisti, kuri reāli izvērtē savus spēkus. Par 4.vietu OS arī cilvēki spēj priecāties jo tu esi ceturtais pasaulē. Izcils sasniegums.
Aizej to Dukuram pasaki šodien, lai priecājas par ceturto vietu, izcils sasniegums

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:49, pirms 7 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: par mazo tu vari saukt savu draudzeni, kuras tev nav.
tu čiksti kā 14 gadīgs jaunietis JĀMET MISĒNE TEVI

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:49, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tavos murgos un LOV naudas sadalē tādi TOPI eksistē, citur medaļas skaita.
Brīnos ka tev pilnīgi veinalga 4,10, vai 50 vieta. Tas nav īsts sportists kuram vienalga kura vieta. Es cienu sportistus kuri cīnās atšķirībā no tevis. Ar tavu domāšanu, ja nav medaļas tad nav jācīnās.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:50, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tātad visas pasaules sports iedalās ir vai nav medaļas. Pilnīgs absurds. Tad jau 90% jāpamet sports.
OS(amatieru) sportā ir medaļas un nav medaļu...
profos vēl skarbāk, ir tituls vai nav...tik viens uzvarētājs!
p.s. Tu protams vari skaitīt savus Topus un citu huiņu...

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:50, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tātad visas pasaules sports iedalās ir vai nav medaļas. Pilnīgs absurds. Tad jau 90% jāpamet sports.
Ne pa to jau stāsts. Vienkārši, ja šajā disciplīnā arī ar starpfinišu palīdzību varētu izcelt teiksim 3. vietu, tad tas, manuprāt, padarītu sacensības tikai daudz dinamiskākas, jo arī citi vairāk cīnītos par punktiem. Kaut gan tas tāds 'skats no malas' - pilnīgi pieļauju, ka visādas slidošanas federācijas ir arī citus variantus izmēģinājuši un šis beigu beigās ir tomēr optimālākais variants?

  +2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:51, pirms 7 gadiem
Latvijas sportistu lielākā nelaime ir viņu līdzjutēji. Tā vietā lai atbalstītu tik no..irš un gaida zeltus no visiem. Vēl paldies dievam tik viena iespēja palikusi, kur nešaubos 5. vietas gadījumā visu atlikušo žulti izgāzīs. Pretīgi paliek šo visu lasīt.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:51, pirms 7 gadiem
Vārdu sakot - es teiktu, ka disciplīna ir interesanta un varbūt pat skatāma, bet vairāk piemērota tur Pasaules Kausa posmiem utml. sacensībām, bet ne Olimpiskajām spēlēm.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:51, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Aizej to Dukuram pasaki šodien, lai priecājas par ceturto vietu, izcils sasniegums
Katram sava latiņa. M. Dukurs ir leģenda Latvijas sportā. Protams ka viņam 4.vieta ir slikta. Tikai pēc daudziem gadiem kad teiks ka Dukurs ir bijis OS 2,2 un 4.vietā to novērtēs kā izcilu sniegumu jo sapratīs ka ilgstoši ir bijis skeletona virsotnē. 2,2,4 daudz labāk skan nekā piemēram 2,2, 15. Man tas izklausās daudz labāk. Skeletona karalis.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Brīnos ka tev pilnīgi veinalga 4,10, vai 50 vieta. Tas nav īsts sportists kuram vienalga kura vieta. Es cienu sportistus kuri cīnās atšķirībā no tevis. Ar tavu domāšanu, ja nav medaļas tad nav jācīnās.
Es neko neteicu cienu vai necienu kaut ko, pamuļķi, norādu uz tavu absurdu par bezjēdzīgiem topiem Un nevienā komentārā neesmu neko teicis par sportistiem.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:52, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: OS(amatieru) sportā ir medaļas un nav medaļu...
profos vēl skarbāk, ir tituls vai nav...tik viens uzvarētājs!
p.s. Tu protams vari skaitīt savus Topus un citu huiņu...
To ka tu neesi sportists un neesi cīnītājs jau sen sapratu. Sanāk ja sportists ir 20.vietā un ir iespējas nokļūt ne augstāk par 15.vietu, tad nav vērts cīnīties. Tā raksturs nerūdās.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 14:53, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: To ka tu neesi sportists un neesi cīnītājs jau sen sapratu. Sanāk ja sportists ir 20.vietā un ir iespējas nokļūt ne augstāk par 15.vietu, tad nav vērts cīnīties. Tā raksturs nerūdās.
Tu esi totāls muļķis rūdi tālāk savu raksturu spirtacentrā huiņu dzenot...

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:54, pirms 7 gadiem
Izejot no zaipja loģikas ķibermanim rīt nav jāiespringst,jo medaļas nespīd. Pilnīgs absurds ko viņš te stāsta. iedomājos ka Prūsis un visi saka -nav jēgas tāpat medaļās nebūsi. Tā ir zaipja loģika.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:55, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tu esi totāls muļķis rūdi tālāk savu raksturu spirtacentrā huiņu dzenot...
Tad rīt vajag vai nevajag Ķibermanim censties. Gaidu atbildi. Trijnieks viņam noteikti nebūs. Gaidu atbildi pat ļoti.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:55, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Katram sava latiņa. M. Dukurs ir leģenda Latvijas sportā. Protams ka viņam 4.vieta ir slikta. Tikai pēc daudziem gadiem kad teiks ka Dukurs ir bijis OS 2,2 un 4.vietā to novērtēs kā izcilu sniegumu jo sapratīs ka ilgstoši ir bijis skeletona virsotnē. 2,2,4 daudz labāk skan nekā piemēram 2,2, 15. Man tas izklausās daudz labāk. Skeletona karalis.
Ā, Tev vēl katram sava latiņa(agrāk līmenis teici) novilkta līmeno tālāk...

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:56, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ā, Tev vēl katram sava latiņa(agrāk līmenis teici) novilkta
Labi līmenis ja tev labāk patīk.

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:56, pirms 7 gadiem
hmm rakstīja: Vārdu sakot - es teiktu, ka disciplīna ir interesanta un varbūt pat skatāma, bet vairāk piemērota tur Pasaules Kausa posmiem utml. sacensībām, bet ne Olimpiskajām spēlēm.
šī disciplīna ir daudz jēdzīgāka par jaukto pāru kērlinga sacensībām , komandu sacensībām kalnu slēpošanā un komandu sacensībām daiļslidošanā

     [+] [-]

, 2018-02-24 14:56, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tad rīt vajag vai nevajag Ķibermanim censties. Gaidu atbildi. Trijnieks viņam noteikti nebūs. Gaidu atbildi pat ļoti.
Kas man daļas gar Kibermani, lai viņam teiktu kaut ko? lai šļūc kā grib pa reni...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:57, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Izejot no zaipja loģikas ķibermanim rīt nav jāiespringst,jo medaļas nespīd. Pilnīgs absurds ko viņš te stāsta. iedomājos ka Prūsis un visi saka -nav jēgas tāpat medaļās nebūsi. Tā ir zaipja loģika.
Loģika ir tāda- pietaupies un finālā uz visiem 100. Kas ir labāk? Izšaut visu kvalifikācijā un beigās palikt kāda 6. vietā vai izriskēt, pietaupīt spēkus kvalifikācijā un cīnīties par medaļām finālā?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:57, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Kas man daļas gar Kibermani, lai viņam teiktu kaut ko?
Nu ja. Ja nav izdevīgi tad neatbild. VAI ĶIBERMANIM RĪT IR JĀCĪNĀS VAI NAV? Gaidu atbildi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 14:58, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nu ja. Ja nav izdevīgi tad neatbild. VAI ĶIBERMANIM RĪT IR JĀCĪNĀS VAI NAV? Gaidu atbildi.
Ar ko jācīnās? Funi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 15:02, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: vispār bezjēdzīgi, jo medaļas tāpat dod pirmajiem trim, kas finišē 16 aplī pirmie...pārējie punkti statistiem. Tas pie mums eksistē kaut kādi TOP6 un TOP8...
Nu tie, kuri iet uz medaļām, tie jau var ignorēt tos starpfinišus. Tie starpfiniši ir vnk sacensība sacensībā, lai padarītu to skatīšanos jautrāku. Cilvēkiem nav interesanti skatīties, kā sportisti neiespringstot slido n-tos apļus un tad pēdēos 2vos notiek kkāda aktīva darbība. Tagad vismaz ir kāds, kurš raujās pa starpfinišiem, ir kritieni utt.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-24 15:03, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ar ko jācīnās? Funi?
Zaipis ir kārtīgi iedzīts stūrī un pilnībā zaudējis loģiskā cīņā. Jautāju vai Ķibermanim rīt ir jācīnās? Neatbild ,jo zina, ka atbildot jā jācīnās, nonāks pretrunā ar sevi.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:04, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Kā zaipi iedzini stūrī, tā sāk apvainot un braukt augumā. Neņem viņu galvā.
Kas tad tev noticis? Visu laiku strīdējies un lamājies ar mani.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:05, pirms 7 gadiem
Kadi noteikumi masu startam? Kadel speciali jabremze?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-24 15:05, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tie, kuri iet uz medaļām, tie jau var ignorēt tos starpfinišus. Tie starpfiniši ir vnk sacensība sacensībā, lai padarītu to skatīšanos jautrāku. Cilvēkiem nav interesanti skatīties, kā sportisti neiespringstot slido n-tos apļus un tad pēdēos 2vos notiek kkāda aktīva darbība. Tagad vismaz ir kāds, kurš raujās pa starpfinišiem, ir kritieni utt.
tas gan, atgādina trekā to punktu braukšanu. tik tur laikam bija daudz vairak apļu un punkti savādāk skaitījās...
p.s. slēpošanā un biatlonā masu startā nav nekādu punktu starpfinišos, nez kas ir labāks...es sliecos vairak uz slēpošanas un biatlona masu startiem, nevis slidošanas un treka!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 15:07, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Zaipis ir kārtīgi iedzīts stūrī un pilnībā zaudējis loģiskā cīņā. Jautāju vai Ķibermanim rīt ir jācīnās? Neatbild ,jo zina, ka atbildot jā jācīnās, nonāks pretrunā ar sevi.
Kāpēc man par Ķibermani kas jāsāka? Pats viņš par sevi var pateikt manuprat, pieaudzis cilvēks, pats atbild par sevi...cīnīsies vai nē!
Ja domā ko es domāju, tad par LOV TOP 8 iesprings lai tiktu A grupā un dabūtu naudu no valsts...

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:07, pirms 7 gadiem
Joprojām naivi gaidu no zaipja atbildi par Ķibermani. Cilvēks bez mugurkaula-iedzīts stūrī cenšas izbēgt.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:09, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai sportistiem ir jācīnās tajā brīdī , kad saprot ka medaļa nebūs. Tad laikam jāpārtrauc cīnīties pēc tavām domām. piemēram biatlonā pirmā šautuvē 3 garām -medaļas nav. Tad labāk izstāties vai braukt treniņu režīmā.
Katrs lai lemj pats, ir kas izstājas, ir kas aizslidina līdz finišam

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:09, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc man par Ķibermani kas jāsāka? Pats viņš par sevi var pateikt manuprat, pieaudzis cilvēks, pats atbild par sevi...
Vai sportistiem ir jācīnās tajā brīdī , kad saprot ka medaļa nebūs. Tad laikam jāpārtrauc cīnīties pēc tavām domām. piemēram biatlonā pirmā šautuvē 3 garām -medaļas nav. Tad labāk izstāties vai braukt treniņu režīmā.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:10, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tu esi idiots, es Tev sen jau atbildēju
Ir vai nav jācīnās. Nedomāju šeit par finansējumu, bet konkrēti vai sportistam nedomājot par ko citu kā tikai par vietu.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:11, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Katrs lai lemj pats, ir kas izstājas, ir kas aizslidina līdz finišam
Gribu zināt tavas domas. Izvairās no neērtas atbildes kā politiķis.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:11, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ir vai nav jācīnās. Nedomāju šeit par finansējumu, bet konkrēti vai sportistam nedomājot par ko citu kā tikai par vietu.
Vienīgais Tu te cīnies...

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 15:11, pirms 7 gadiem
Padomju tētiņš Funs atkal par olimpiskajiem sešiniekiem sācis? Funi, tas ir krievu izgudrojums.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:12, pirms 7 gadiem
Skaidrs. Zaipis atbild un diskutē kamēr viņam ir ērti jautājumi. Uz jautājumiem kad sāk zaudēt loģikā neatbild.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:13, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Padomju tētiņš Funs atkal par olimpiskajiem sešiniekiem sācis? Funi, tas ir krievu izgudrojums.
Un tavas domas. Vai sportistam ir jācīnās ja medaļa nespīd?

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:13, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tas gan, atgādina trekā to punktu braukšanu. tik tur laikam bija daudz vairak apļu un punkti savādāk skaitījās...
p.s. slēpošanā un biatlonā masu startā nav nekādu punktu starpfinišos, nez kas ir labāks...es sliecos vairak uz slēpošanas un biatlona masu startiem, nevis slidošanas un treka!
Es nezinu, kas ir labāk vai sliktāk, bet visi sporta veidi cīnās par skatītāu un tendences rāda, ka mūsdienu skatītāju arvien mazāk interesē sports kā sports, bet vairāk interesē sports kā izklaide, kur ir aizrauoši notikumi, kritieni utt. visas tur tās lēkšanas ar dēļiem, slēpēm "frīstaili", "big airi" utt. tie visi ir no tās sērijas.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 15:14, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Un tavas domas. Vai sportistam ir jācīnās ja medaļa nespīd?
Es domāju, ka sportistam jācīnās gan. Es viens pats mēdzu uz laiku skriet, cīņa pašama ar saviem rekordiem arī ir cīņa. Bet publikai par viduvējību cīņām sajūsmināties neredzu iemeslu.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 15:15, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skaidrs. Zaipis atbild un diskutē kamēr viņam ir ērti jautājumi. Uz jautājumiem kad sāk zaudēt loģikā neatbild.
Ko Tu gribi zināt muldoņa Es par Kibermani neatbildu, ja Tu atbildi par viņu, tad attiecīgi i darbojies...
p.s. interesanti kā renē var redzēt, cīnās vai nē? tur šļūc un viss...kāda būs vieta, tāda būs.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 15:19, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Padomju tētiņš Funs atkal par olimpiskajiem sešiniekiem sācis? Funi, tas ir krievu izgudrojums.
LOV gājis tālāk par funi, olimpiskais astoņnieks tiek pie siles jeb nodrošina vietu LOV sastāvā...

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 15:21, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: LOV gājis tālāk, olimpiskais astoņnieks tiek pie siles jeb nodrošina vietu LOV sastāvā...
Man vislabāk patīk kamaniņu stafetes top6 no 7 pieklājīgām blicēm. Funis sit pie krūtīm, sak, cik daudz no pasaules aiz mums putekļus rij.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 15:21, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es domāju, ka sportistam jācīnās gan. Es viens pats mēdzu uz laiku skriet, cīņa pašama ar saviem rekordiem arī ir cīņa. Bet publikai par viduvējību cīņām sajūsmināties neredzu iemeslu.
Pilnībā piekrītu ka ir jācīnās jebkurā situācijā. Kaut vai pašam ar sevi. Lielākai daļai skatītāju tas nav interesanti. Man tādēļ interesē sports ka vienmēr interesē cīņas gan par medaļām gan vidusdaļā gan pēdējās vietās. Interesē visi rezultāti. Atbalstu sportā cīņu vienmēr. Skatos kā progresē vai rehresē sportisti. Piemēram ar lielu interesi sekoju mūsējo startiem kamaniņās kur šosezon neiet spīdoši. Tagad ir interese par Eidukas startiem kuri noteikti nākošā sezonā nebūs TOP-10, TOP-20 līmenī. Interesē vietas, atpalicība no līderiem.
Varbūt tikai lielvalstis domā ir vai medaļa. Normāls sporta līdzjutējs vienmēr priecāsies kopumā par augstām vietām. Piemēram man ir liela starpība vai Melbārdis būs 5 vai teiksim 10 vietā.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 15:23, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skaidrs. Zaipis atbild un diskutē kamēr viņam ir ērti jautājumi. Uz jautājumiem kad sāk zaudēt loģikā neatbild.
Un jā, renē OS, ja nav medaļas tad tas ir "nothing special", kur sportisti tiek baroti no valsts un konkurence maza...
pret pārējiem man pretenziju nav...

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:23, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Man vislabāk patīk kamaniņu stafetes top6 no 7 pieklājīgām blicēm. Funis sit pie krūtīm, sak, cik daudz no pasaules aiz mums putekļus rij.
7 lielvalstis ir kamaniņās. Patīkami ka ar visu paaudžu maiņu turamies sešniekā. Ataplicība no pirmās vietas bija 0,8 sekundes. Sočos atpalicība no 1.vietas bija 1,6 sekundes.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:25, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Man vislabāk patīk kamaniņu stafetes top6 no 7 pieklājīgām blicēm. Funis sit pie krūtīm, sak, cik daudz no pasaules aiz mums putekļus rij.
būtu dīvaini vispār, ja izkristu pat no tā fuņa TOP6 vai LOV TOP8
p.s. kamaniņu stafete tīri skatāma disciplīna atšķirībā no pārējām...pats visu noskatījos.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 15:25, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Un jā, renē OS, ja nav medaļas tad tas ir "nothing special", kur sportisti tiek baroti no valsts un konkurence maza...
pret pārējiem man pretenziju nav...
Renē citas valstis nebaro? GER vien ir 3 ekipāžas kas teorētiski var visu pjedestālu aizņemt.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:26, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: būtu dīvaini vispār, ja izkristu pat no tā fuņa TOP6 vai LOV TOP8
TOP-6 nav mans izdomājums. Tas eksistē sen. Tikai zaipjveidīgiem gribas kaut ko iebilst.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:26, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 7 lielvalstis ir kamaniņās. Patīkami ka ar visu paaudžu maiņu turamies sešniekā. Ataplicība no pirmās vietas bija 0,8 sekundes. Sočos atpalicība no 1.vietas bija 1,6 sekundes.
Itaļiem ar paaudžu maiņa faktiski ir un ir augstāk kamanu stafetē nekā Latvija

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:28, pirms 7 gadiem
cik pilnas tribīnes OS hokejā cīņā par trešo vietu!

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:29, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: TOP-6 nav mans izdomājums. Tas eksistē sen. Tikai zaipjveidīgiem gribas kaut ko iebilst.
Kur? parādi? OS oficālā mājas lapā eksistē medaļu tops un spirtacentrā ar skaita medaļas?

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:29, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Itaļiem ar paaudžu maiņa faktiski ir un ir augstāk kamanu stafetē nekā Latvija
Tieši tā . Zaudējums itāļiem kamaniņās man ļoti nepatika. Itāļi bija jāpaņem. Viņiem Fišnallers labi laikam nobaruca.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:41, pirms 7 gadiem
Par citu tēmu. Paskatījos kurām valstīm nav nekad bijis olimpiskais zelts. Lūk interesantākās valstis bez zelta. Īslande, Filipīnas, Moldova, Gana, Irāka, Maķedonija.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:44, pirms 7 gadiem
Bez olimpiskām medaļām ir Albānija, Bosnija un Hercegovina, Malta, Turkmenistāna u.c. Kopā 71 valsts bez medaļām.

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:47, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Par citu tēmu. Paskatījos kurām valstīm nav nekad bijis olimpiskais zelts. Lūk interesantākās valstis bez zelta. Īslande, Filipīnas, Moldova, Gana, Irāka, Maķedonija.
nenovirzies no tēmas, rādi kur skaita kaut kādu mistisko fuņa TOP 6
p.s. TOP8 skaita LOV, lai tiktu A grupā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:53, pirms 7 gadiem
mums jau tik 6 maģiskie TOP 6 finiši OS ir
Tādiem Norvēģiem , Vācieīem pie 60 .

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:56, pirms 7 gadiem
Kanādieši iemet ceturtos jau

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:57, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Kanādieši iemet ceturtos jau
Liepāja 5 kurbadam...

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:02, pirms 7 gadiem
Disciplīna tiešām izcili stulba, un tieši tāpat ir apzīmējams arī Haralda sniegums šajā disciplīnā.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:05, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Liepāja 5 kurbadam...
Kanāda ar tagad Čehiem

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:07, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Kanāda ar tagad Čehiem
jā fonā iet jau 5:3...OS laikam jau beigušās, nekas īsti vairs interesants nav palicis. ŗīt no rīta vēl kaut kas, bet īsti nekas vairs neiet pie sirds, jau atēdies esmu OS.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:09, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: jā fonā iet jau 5:3...OS laikam jau beigušās, nekas īsti vairs interesants nav palicis. ŗīt no rīta vēl kaut kas, bet īsti nekas vairs neiet pie sirds, jau atēdies esmu OS.
neieskaitija čehiem

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:11, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: jā fonā iet jau 5:3...OS laikam jau beigušās, nekas īsti vairs interesants nav palicis. ŗīt no rīta vēl kaut kas, bet īsti nekas vairs neiet pie sirds, jau atēdies esmu OS.
ir , ir tā sspēles pieriebušās

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:13, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ir , ir tā sspēles pieriebušās
rīt pēc atpūtas gaidi vatņiku uzlidojumu spirtacentrā, nez vai vāci oāriem patraucēs paņemt zeltu

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:16, pirms 7 gadiem
Funariks tā i izčibēja ar saviem topiem, tirst tik māk un piesiet lietas par kurām es nekomentēju un nerunāju...
p.s. galvenais jau iepļūtīt, ka citi aiziet no tēmas un neatbild, fuņa vienmēr par saviem vārdiem atbild

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:18, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: rīt pēc atpūtas gaidi vatņiku uzlidojumu spirtacentrā, nez vai vāci oāriem patraucēs paņemt zeltu
mošk Vācieši kaut kā spēs izdarīt pret OAR , bet nu aizsardzībā šie ar nedrīkst sēdēt , ja iegus pārsvaru

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:19, pirms 7 gadiem
jau 6:2

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:20, pirms 7 gadiem
Un vispār kaut ko tik stulbu prasīt kaut kādam "zaipim" un atbildēt Ķibermana vietā, viņš cīnīsies vai nē, tik tādi "fuņi" var prasīt
Kas Tev funi labāk paliks, ka es atbildēšu cīnīsies vai nē...sportisti paši par sevi atbild un viņu treneri, cīnās vai nē par kaut ko...
p.s. lasi intervijas un uzzināsi, ko katrs domā par savu startu...nevis "zaipim" prasi "fuņaTOP6"

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:22, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: mošk Vācieši kaut kā spēs izdarīt pret OAR , bet nu aizsardzībā šie ar nedrīkst sēdēt , ja iegus pārsvaru
neticu...oāristi pārbrauks pāri šaizēm!
p.s. esmu jau nolohojies ar somu un sviedru tikšanu pusfinālā, nez vai šoreiz sanāks nolohoties. Bet nu ja nolohošos, tad bū interesanti un jautri spirtacentrā

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:24, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: neticu...
es ar īsti nē , tīri pofig ,kas vin to maču , tā pat neskatīšos

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:25, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: nenovirzies no tēmas, rādi kur skaita kaut kādu mistisko fuņa TOP 6
p.s. TOP8 skaita LOV, lai tiktu A grupā...
Tabulas droši vein nav. Zinu ka vieglatlētikā tabula ir par TOP-8. Ir ziedu ceremonijas kur apbalvo TOP-6. Valstīs atbalsta ne tikai medaļniekus. Tu gribi teikt ka sportistam vienalga vai ir 5 vai 35 vietā. Neesi jau tik naivs un domā ka finansējuma cita;š valstīs dod tikai medaļniekiem.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:25, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: tevis minētās nestartēja OS
Nedalu ziemas un vasaras OS.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:26, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Un vispār kaut ko tik stulbu prasīt kaut kādam "zaipim" un atbildēt Ķibermana vietā, viņš cīnīsies vai nē, tik tādi "fuņi" var prasīt
Kas Tev funi labāk paliks, ka es atbildēšu cīnīsies vai nē...sportisti paši par sevi atbild un viņu treneri, cīnās vai nē par kaut ko...
p.s. lasi intervijas un uzzināsi, ko katrs domā par savu startu...nevis "zaipim" prasi "fuņaTOP6"
Vai sportistam ir jāpārstāj cīnīties ja zina ka medaļas nebūs?

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:28, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Funariks tā i izčibēja ar saviem topiem, tirst tik māk un piesiet lietas par kurām es nekomentēju un nerunāju...
p.s. galvenais jau iepļūtīt, ka citi aiziet no tēmas un neatbild, fuņa vienmēr par saviem vārdiem atbild
TOP-6 apbalvo biatlonā. TOP-6 saņem finansējumu nbo valsts ne tikai Latvijā. Interesanti izklausītos ka kāda valsts teiktu . Tu OS biji 6.vietā -neesi perspektīvs-finansējumu nedabūsi. Tādas ir zaipja domas.
Zaipis šodien loģikas cīņā ceita pilnīgu fiasko.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:28, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai sportistam ir jāpārstāj cīnīties ja zina ka medaļas nebūs?
tā Andrejs dara pēdējā aplī vienmēr !

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:28, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tabulas droši vein nav. Zinu ka vieglatlētikā tabula ir par TOP-8. Ir ziedu ceremonijas kur apbalvo TOP-6. Valstīs atbalsta ne tikai medaļniekus. Tu gribi teikt ka sportistam vienalga vai ir 5 vai 35 vietā. Neesi jau tik naivs un domā ka finansējuma cita;š valstīs dod tikai medaļniekiem.
Klau funarik, nepiedēvē man vārdus, ko neesmu teicis, neko par sportistiem neesmu teicis...
Es saku par tavu mistisko top6...
Es neesmu naivs un zin, ka dod naudu, Latvijā dod TOP8....
Man jautājums, nah tad Tev TOP6?
ziedu ceremonijas ar kur uzskaita?
p.s. cik Latvijas biatlonisti ir bijuši ziedu ceremonijās PK? ātri skaitļus iedot jeb kur to var atrast?

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:30, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tā Andrejs dara pēdējā aplī vienmēr !
Ļoti slikti. To var atbalstīt tādi kā zaipji. Viņi uzskata ka tā ir jādara-medaļa nav , kādēļ cīnīties.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:31, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ir , ir tā sspēles pieriebušās
Man noteikti nē. Pārāk īsas. Vienmēr patīk ilglaicīgi turnīri.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:31, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tad skaties atkārtojumus , ja nav apnikušas .
kad likvidēs Dinamo, viņš skatīsies atkārtojumus par 27.vietu krievu līgā...

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:32, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Man noteikti nē. Pārāk īsas. Vienmēr patīk ilglaicīgi turnīri.
tad skaties atkārtojumus , ja nav apnikušas .

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 16:32, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tā dara daudzi, kuri atpaliek un neko nadabūs, tik funim ir mistiskā cīņa krievu līgā par 27.vietu. lai paskatās kā atslēpo masu startā sportiskti...kas iet uz medaļām, kas uz desmitnieku, kas divdesmitnieku, kas beidzamie atslēpo finišā. Tik dornis var neredzēt atšķirību...
tā arī Krāmers šodien izdarija masu startā

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:32, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tas gan, atgādina trekā to punktu braukšanu. tik tur laikam bija daudz vairak apļu un punkti savādāk skaitījās...
p.s. slēpošanā un biatlonā masu startā nav nekādu punktu starpfinišos, nez kas ir labāks...es sliecos vairak uz slēpošanas un biatlona masu startiem, nevis slidošanas un treka!
Nav īsti korekti salīdzināt, manuprāt, slidošana un treks ir daudz dinamiskāki sporta veidi.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:32, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Klau funarik, nepiedēvē man vārdus, ko neesmu teicis, neko par sportistiem neesmu teicis...
Es saku par tavu mistisko top6...
Es neesmu naivs un zin, ka dod naudu, Latvijā dod TOP8....
Man jautājums, nah tad Tev TOP6?
ziedu ceremonijas ar kur uzskaita?
p.s. cik Latvijas biatlonisti ir bijuši ziedu ceremonijās PK? ātri skaitļus iedot jeb kur to var atrast?
Nav runa cik bijuši. Runa ka TOP-6 ir ļoti tuvu medaļām vai medaļās un tos sportistus atbalsta visas nācijas. Varbūt ir kāds mistisks izņēmums.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:33, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tad skaties atkārtojumus , ja nav apnikušas .
Tas nav tas.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:34, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nav īsti korekti salīdzināt, manuprāt, slidošana un treks ir daudz dinamiskāki sporta veidi.
arī...tāpēc neko nesaku kategorisku. ktram savs.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:35, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nav runa cik bijuši. Runa ka TOP-6 ir ļoti tuvu medaļām vai medaļās un tos sportistus atbalsta visas nācijas. Varbūt ir kāds mistisks izņēmums.
klau demagog man apnika ar tevi huiņu dzīt...sēdi tālāk miskastē un tur virzi savu tēmu uz kuru pusi gribi! topī par savu sešinieku līdz riebumam tur...

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:38, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: Loģiski, muļķīgi cerēja ka necīnoties paslidinoties ieslīdēs finālā..

Pati disciplīna vidpār diezgan jocīga
Kas tur jocīgs? Manuprāt viena no interesantākajām. Tev reālā laikā jādomā, lai tu tiktu vietā un vēl jāprognozē uz priekšu.

     [+] [-]

, 2018-02-24 16:43, pirms 7 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: tehniski, lai tiktu finālā, vienkārši bez gudrošanas vajag noslidot pirmos 4 apļus uz max. Kur ir problēma?
Sanak,kad vins nespej,lai mes domatu,kad vins rekinajis ut.t iemesli,kapec vins nenoslidoja uz max ,Daudzi sportisti dara uz max visu,bet no si sportista iskatas,netiksu,nekas citu gadu labak ies

  -2 [+] [-]

, 2018-02-24 16:47, pirms 7 gadiem
Salielījās pats un salielīja mediji. Gan jau ka 10 dienu pauze ar par labu nenāca, bet tā jau katram būs sava atruna.
Kā mani tracina tie mutes čempioni. Rio bija vēl trakāk.
Melbārdis arī kamerai stāsta, ka iet uz zeltu, bet bet vaļīgā koncentrēšanas trasē un tai atbilstošā haotiskā runāšana liecina par tīri labu putru apziņā.
Žēl, ka mūsējie neatrod balansu starp spēju maksimālu izmantošanu un nevāvuļošanu par to.

Kur ir sporta psihologi.

     [+] [-]

, 2018-02-24 17:02, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kur ir sporta psihologi.
Namejs gaida piedāvājumus...nopsihologos visus uz medaļām, lai funim nebūtu jāmeklē topi zemāk!

     [+] [-]

, 2018-02-24 17:26, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Namejs gaida piedāvājumus...nopsihologos visus uz medaļām, lai funim nebūtu jāmeklē topi zemāk!
: ))))

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 17:29, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: klau demagog man apnika ar tevi huiņu dzīt...sēdi tālāk miskastē un tur virzi savu tēmu uz kuru pusi gribi! topī par savu sešinieku līdz riebumam tur...
Malacis. Loģiskā diskusijā vismaz zaud;et proti ar cieņu un atzīsti ka zaudēji. Sēdi savās medaļās un atceries ka mums labi sportisti ir tikai tie kuri iegūst medaļas OS. Radēvica, Silovs, Palameika un vispār pilnīgi visi hokejisti, futbolisti, basketbolisti ir pilnīgi nekas jo OS nav medaļas. Ko var jūsmot par Ostapenko ja nav medaļas, kas tas tāds Girgensons, Porziņģis ja nav medaļas.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 17:43, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Malacis. Loģiskā diskusijā vismaz zaud;et proti ar cieņu un atzīsti ka zaudēji. Sēdi savās medaļās un atceries ka mums labi sportisti ir tikai tie kuri iegūst medaļas OS. Radēvica, Silovs, Palameika un vispār pilnīgi visi hokejisti, futbolisti, basketbolisti ir pilnīgi nekas jo OS nav medaļas. Ko var jūsmot par Ostapenko ja nav medaļas, kas tas tāds Girgensons, Porziņģis ja nav medaļas.
Nepiedēvē man ko neesmu teicis un sēdi rāms...jeb nenodarbojies ar demagoģiju un nepiesien man lietas ko neesmu teicis! kaut gan jau pajāt uz tādiem fuņiem un loņām un visiem vatņikiem, un apdalītajiem, kas no viena tikuma izzīž, ka esmu amerikāņu tirsas laizītājs vai nolieku Latvijas sportistus vai top 6 ir kas sūdīgs...to jūs protat vislabāk, darbojaties kā viens mehānisms!
p.s. vēl Ozo iepin savās sazvērestībās pret mani ar Stenlija kausu, ja jau Ostapenko pieminēji, kura uzvarēja French Open Tu tak dornis esi

     [+] [-]

, 2018-02-24 17:56, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Nepiedēvē man ko neesmu teicis un sēdi rāms...jeb nenodarbojies ar demagoģiju un nepiesien man lietas ko neesmu teicis! kaut gan jau pajāt uz tādiem fuņiem un loņām un visiem vatņikiem, un apdalītajiem, kas no viena tikuma izzīž, ka esmu amerikāņu tirsas laizītājs vai nolieku Latvijas sportistus vai top 6 ir kas sūdīgs...to jūs protat vislabāk, darbojaties kā viens mehānisms!
p.s. vēl Ozo iepin savās sazvērestībās pret mani ar Stenlija kausu, ja jau Ostapenko pieminēji, kura uzvarēja French Open Tu tak dornis esi
Skatos ka esi uzvilcies. Proti zaudēt loģikā ar cieņu. Bet ja gribi parādīt savu vājumu visā krāšņumā , tad turpini lamāties, jo tas tev kopumā peistāv. Vai nu loģika, vai lamāšanās. Otrais variants tev labi sanāk.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 18:04, pirms 7 gadiem
Profesionālajā sportā gods(pasaules kontekstā nevis manā) tiek tikai uzvarētājiem vai tas būtu hokejs, basketbols, teniss, bokss vai citi profi...
Pateikšu par man zināmāko hokeju - Irbe, Bārtulis, Daugaviņš, Gudļevskis spēlēja finālā un patirsa jeb neviens pasaules kontekstā viņus neatcerās un sudraba medaļas nedod jo viņi zaudēja....
Amatieru sportā (OS) ir trīs bleķi - zelta, sudraba un bronzas, kurus skaita pasaules kontekstā(nevis manā) un tikai to skaita, nevis mistiskos TOP6 vai TOP8 ...ja kāda valsts kaut ko skaita un dod prēmijas vai citu ko, tā ir valsts iekšējā problēma, kas nekādi neatspoguļojas kopējā vērtējumā!
p.s. ar šo negribu nonocināt kāda LV sportista dalību vai cīņu par augstākajiem sasniegumiem sportā vai tas būtu profu sports vai olimpiskais ko man te piedēvē fuņa un tamlīdzīgi subjekti...

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 18:05, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Skatos ka esi uzvilcies. Proti zaudēt loģikā ar cieņu. Bet ja gribi parādīt savu vājumu visā krāšņumā , tad turpini lamāties, jo tas tev kopumā peistāv. Vai nu loģika, vai lamāšanās. Otrais variants tev labi sanāk.
man nav izredžu zaudēt lūzerim kāds esi TU jo tu jau nekad nevari atzīt , ka esi nolohojies tāpāt kā visi citi umņiki no spirtacentra sākot ar nameju un biedzot fuņku

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 18:11, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Profesionālajā sportā gods(pasaules kontekstā nevis manā) tiek tikai uzvarētājiem vai tas būtu hokejs, basketbols, teniss, bokss vai citi profi...
Pateikšu par man zināmāko hokeju - Irbe, Bārtulis, Daugaviņš, Gudļevskis spēlēja finālā un patirsa jeb neviens pasaules kontekstā viņus neatcerās un sudraba medaļas nedod jo viņi zaudēja....
Amatieru sportā (OS) ir trīs bleķi - zelta, sudraba un bronzas, kurus skaita pasaules kontekstā(nevis manā) un tikai to skaita, nevis mistiskos TOP6 vai TOP8 ...ja kāda valsts kaut ko skaita un dod prēmijas vai citu ko, tā ir valsts iekšējā problēma, kas nekādi neatspoguļojas kopējā vērtējumā!
p.s. ar šo negribu nonocināt kāda LV sportista dalību vai cīņu par augstākajiem sasniegumiem sportā vai tas būtu profu sports vai olimpiskais ko man te piedēvē fuņa un tamlīdzīgi subjekti...
Sportistus ceina par karjeru kopumā. es skatos uz visu izcīnīto kopumā. Ja kāds sportists piemēram 4 OS pēc kārts ir 4.vietā , bet viens cits iegūst vienu bronzu OS, tad man augstāk ir tas kuram ir četras ceturtās vietas. Meda';la ir medaļa, bet ja reāli skatās uz lietām tad jebkurš sapratīs ka sportists kurš četrās spēlēs ir ceturtais ir izcils jo visu laiku ir topā.
Sportā nav tikai medaļas, sportā ir vēl kascits. Piemēram man ļoti gribējās lai Plameika uzvar Dimanta līgā pirmkārt nevis OS. Jo Dimanta līgā nevar uzvarēt gadījuma sportists (tā tas bija tajā gadā, šogad mainījās noteikumi). Es cienu stabilus sportistus kuri ir savā sporta veidā augšgalā ilgstoši. Galvenais turēties spicē pēc iespējas ilgāk nevis OS izšaut un pazūd. šogad daudzi sportistsi negaidīti ieguva zelta vai medaļas un ja viņi pazudīs tad tas nav stabils sportists. Ir jācīnaš arī PK un ctās sacensībās un nav tik būtiski esi 3 vai 4 vietā. Galvenais ka esi augšā. Tādēļ starpība bobslejā Melbārdim starp 5 vai 10 vietu priekš manis ir liela. Tev tas ir vienalga. Tevir 3 labie sportisti un pārējie visi sliktie.

     [+] [-]

, 2018-02-24 18:16, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: man nav izredžu zaudēt lūzerim kāds esi TU jo tu jau nekad nevari atzīt , ka esi nolohojies tāpāt kā visi citi umņiki no spirtacentra sākot ar nameju un biedzot fuņku
Kurš tad ir labāks sportists Kovals vai Radēvica. Man noteikti Radēvica lai gan līdz medaļai pietrūka 1cm.

     [+] [-]

, 2018-02-24 18:17, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: man nav izredžu zaudēt lūzerim kāds esi TU jo tu jau nekad nevari atzīt , ka esi nolohojies tāpāt kā visi citi umņiki no spirtacentra sākot ar nameju un biedzot fuņku
Tad atbildi vai sportistam ir jācīnās ja zina, ka netiks medaļās.

     [+] [-]

, 2018-02-24 18:19, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tad atbildi vai sportistam ir jācīnās ja zina, ka netiks medaļās.
es Tev atbildēju un paši sportisti Tev atbild par saviem startiem un rezultātiem intervijās, man vairs nav ko komentēt funarikam...
p.s. ja protams neizvilksi mistisko TOP6 vērtējumu pasaules kontekstā! tad parunāsim!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 18:20, pirms 7 gadiem
Vieglatlētika ir citā statusā. Jā, arī Minhenes spēļu 4.v Prefontēns ir leģenda ASV. Bet ir vesels ešelons ar tādiem pussportiem, kuriem vienīgā cienījamā trofeja ir OS medaļa. Kas ir pasaules kausa posmi skeletonā?

     [+] [-]

, 2018-02-24 18:26, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: es Tev atbildēju un paši sportisti Tev atbild par saviem startiem un rezultātiem intervijās, man vairs nav ko komentēt funarikam...
p.s. ja protams neizvilksi mistisko TOP6 vērtējumu pasaules kontekstā! tad parunāsim!
Kādas ir tavas personiskās domas? Sanāk ka tu nenosodi sportistus ,kuri pārstāj cīnīties ja nav medaļas. Labi zini ka ļoti daudzi sportisti piedalās no visas pasaules bez jebkādām cerībām uz medaļām. Tad viņiem visiem pamest sportu? Pats tu saproti ko raksti.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 18:50, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kādas ir tavas personiskās domas? Sanāk ka tu nenosodi sportistus ,kuri pārstāj cīnīties ja nav medaļas. Labi zini ka ļoti daudzi sportisti piedalās no visas pasaules bez jebkādām cerībām uz medaļām. Tad viņiem visiem pamest sportu? Pats tu saproti ko raksti.
Es saprotu ko rakstu atšķirībā no tevis
Tu gan ar demagoģiju nodarbojies...un nepiedēvē man ko neesmu teicis!
kaut gan zinot tavu "kastu" kopā ar vatņikiem tas ir neizbēgami huiņu porīt spirtacentrā!
p.s. katrs sportists lai pats lemj ko darīt tālāk, pie tam viņi paši to saka intervijās, kā piemēram svaigs piemērs - slēpotāja Eiduka, kas domā studēt vai turpināt sportot...ne jau es vai Tu teiksi kam ko darīt, saprati?
p.p.s. par profiem runājot paši to tik vien gaida, ka kāds paņems komē ja nav Stenlija(es runāju par man zināmāko hokeju) , kā Burks kas 40 gados ar Avalanche dabūja Stenliju piemēram, pārējais pofig viņiem... ne jau kāds funs ar savu top6 noteikts ko viņiem darīt vai nedarīt jeb tavs tizlais jautājums man par to cīnīties vai nē ir tups, jo es tur nepiedalos tikai vēroju, tāpat kā Tu!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-24 19:06, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Vieglatlētika ir citā statusā. Jā, arī Minhenes spēļu 4.v Prefontēns ir leģenda ASV. Bet ir vesels ešelons ar tādiem pussportiem, kuriem vienīgā cienījamā trofeja ir OS medaļa. Kas ir pasaules kausa posmi skeletonā?
iesildīšanās prekš PČ vai OS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 19:31, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2018-02-24 20:29, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Parādi man sportistu,kurš spēj priecāties par 4 vietuneticu
saprotu gan tavu domu gājienu,bet nepiekrītu.skaidrs,ka ir sportisti,kas brauc tikai piedalīties,bet tie 4.vietā nekad netiks,a tas kurš tiek 4 vietā vienmēr ir pietiekoši augsta līmeņa sportists,kurš nekad nepriecāsies par 4 vietu,bet skaitīs,kur palika medaļa...
varbūt pēc tam,laikam paejot,protams,būs savādākas domas,bet principā jau tomēr tik un ttā 1000reižu prāta atkal veiks distanci un domās kur pazuda 3 vieta
Par 4.vietu spēja priecāties OS Radēvica (ne uzreiz bet pēc kāda laika), Silovs uzreiz. Noteikti par 4.vietu priecātos ļoti daudzi Latvijas sportisti ja tā būtu. Kā Tu domā vai Zvejnieks, Bendika, , Puķītis piemēram nepriecātos par 4.vietu. Medaļa ir tuvu bet ja reāli ņem tad kad emocijas norimst par 4.vietu priecājās diezgan daudzi. Es priecājos ja kāds sportists no Latvijas ir 4.vietā OS. Pagadidām reāli zinu tikai vienu sportistu Latvijā kuram 4.vieta ir neveiksme-Martins Dukurs. Vairāk tādus nezinu. Arī štrombergu cienītu, pat ļoti ja vēl pēc 2 zeltiem izcīnītu OS 4.vietu.
Ja mani skolēni izcīna olimpiādē 4.vietu - priecājos. Piebilde- pēc tam cītīgi skatos ,kur varēja labāk un kā pēc gada tikt augstāk. tikai ja pēc gada būs 6.vieta atkal priecātos. Ja strādātu ģimnāzijā tad būtu citi mērķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 21:13, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: funi,bet es tak uzrakstīju-
funis pat lonju nesapratīs
Kibermanim rīt jācīnās ? fuņkas jautājums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 21:47, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: par ko jācīnās?
tak fuņam prasi...es nezinu. No manis diedelēja atbildi...Mana atbilde , ka Ķibermanis pats labāk zin, neapmierina!

     [+] [-]

, 2018-02-24 21:50, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: iespējams,ka ir prēmijas par vietām un cilvēks iet uz to vietu..vai atkal kā LV-tiec TOP 6 un saglabā vietu LOV-tas savukārt nozīmē visa veida nodrošinājumu,ne tikai algu
LV ir TOP8 saglabāt vietu...bet to pat fuņka nezin, tik tuftu dzen.
Atlase ziemas sporta veidiem - LOV

     [+] [-]

, 2018-02-24 21:54, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: funi,bet es tak uzrakstīju-tie,kas tiek tai 4 vietā parsti ir sportisti ar daudz lielākām ambīcijām!Jā,ja pasapņijam,tad gan bendika,gan Zvejnieks priecātos,bet gan jau ka tāpat pēc tam kalkulētu,kur pazuda 3 vietabet viņi ir no tiem,kas brauc piedalīties,nevis cīnīties par medalām!Es nenoniecinu sportistus,bet jābūt tak reālistam.Silovs intervijā uzreiz jau kalkulēja,kur palika medaļa...
Neietjau runa,ka es necienu Zvejnieku vai Bendiku-labi apzinos,kas jāiegulda,lai vispār kvalificētos OS!Par to nav runa!!bet atkal -sportā cīnās par medaļām,nevis par tiem top 6,8 vai 10.jā,lai tiktu LOV,ir jāieņem kaut kādas top6,bet tas ir cits stāts-cik sapratu,tad tava diskusija bija pa ko citu
protams ka jebkurš domās kur palika medaļa. Domāt kur palika medaļa nenozīmē ar laiku nepriecātos par 4.vietu. Man šogad skolas olimpiādēs 2 starti un abās 2.vietas. Lielisks starts. Skolēni sajūsmā , es un skola arī, bet... tas jau nenozīmē ka neesma domājuši kā varēja paņemt 1.vietu.
Tāpat kad bijām 12 vieta no 18 koamndām skatījāmies kā varējām paņemt 11, 8 vai 3 vietu. Vienmeŗ skatāmies uz augšu, bet tas nemazina prieku par sasniegto.
Līdz šim uzskatīju zaipi par pietiekpši gudrum bet šodien viņš pārspēja pats sevi ar domu ka ir mwdaļas un viss paŗējais. Nedomāju ka tik primitīvs.

     [+] [-]

, 2018-02-24 21:56, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: LV ir TOP8 saglabāt vietu...bet to pat fuņka nezin, tik tuftu dzen.
http://www.lov.lv/atlase-ziemas-sporta-veidiem/
es nedomāju par TOP-8 , LOV, finansējumu. Sešnieks pats par sevi ļoti augstu kotējās.
Lūk uzdevumi kuram interesē.
Bez NHL, skandālu ēnā: Phjončhanā sākas 23....

     [+] [-]

, 2018-02-24 21:58, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: es nedomāju par TOP-8 , LOV, finansējumu. Sešnieks pats par sevi ļoti augstu kotējās.
Tu man parādi kur tas kotējas pasaules kontekstā...
p.s. tik neizdomā kur citur vilkt čekas kranci un nepin vēl iekšā Ostapenko un ko citu...

     [+] [-]

, 2018-02-24 21:58, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Manuprāt,katram sportistam ir kaut kādi reāli iespēju griesti!Nez vai Bendika vai Zvejnieks brauc pēc 10nieka,tas ko viņi presei stāsta,par to nav runa(Bricis).bet tu tak man nestāstīsi ka Domračovai vai Kuzminai 4 vieta radītu milzīgu pacēlumuvai Vīrerei?Vai Makarainenai?
Tieši tā. Katram savi uzdevumi. JaDomračeba pēc 40 gadiem teiks ka bija OS 4.vietā, tad jaunie klausītāji sapra'tīs ka viņa bijusi ļoti laba sportiste. Es runāju abstrakti-4.vieta OS ir ļoti augsts sasniegums.

     [+] [-]

, 2018-02-24 21:59, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tu man parādi kur tas kotējas pasaules kontekstā...
Jebkurš cilvēks kurš orientējas sportā teiks ka 6 veita pasaulē ir laba kopumā. Tu esi pasaulē sestais labākais savā sporta veidā sestais labākais . Super sasniegums.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:00, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši tā. Katram savi uzdevumi. JaDomračeba pēc 40 gadiem teiks ka bija OS 4.vietā, tad jaunie klausītāji sapra'tīs ka viņa bijusi ļoti laba sportiste. Es runāju abstrakti-4.vieta OS ir ļoti augsts sasniegums.
Sūdīgs piemērs, Domračeva teiks , ka viņa ir OS čempione, kāda ir....nah viņai tuftu dzīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:01, pirms 7 gadiem
Zaipim 5-6.vieta pasaulē ir slikta veita. tipisks padomju cilvēka domāšanas veids.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:02, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Zaipim 5-6.vieta pasaulē ir slikta veita. tipisks padomju cilvēka domāšanas veids.
tava demagoģjja pārspēj visu, kur esmu to teicis jeb atreferafē koivu pridurak....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:04, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Sūdīgs piemērs, Domračeva teiks , ka viņa ir OS čempione, kāda ir....nah viņai tuftu dzīt
Ja man kāds nepazīstams pēkšņi pateiks ka viņš OS ir bijis 6. vietā - es uz viņu skatīšos ar apbrīnu. Malacis. Super sasniegums. varbūt ir bijis viņš ari 1.vietā, bet tas nenozīmē ka noniecināšu viņa 6.vietu. J Štrombergs izcīnīs 6.vietu es teikšu super un tas vairos cieņu pret viņu, ka spēj joprojām jau trešo olimpiādi būt līmenī.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:04, pirms 7 gadiem
Pat lonja skarīgāks izsktās nekā funs....

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:05, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ja man kāds nepazīstams pēkšņi pateiks ka viņš OS ir bijis 6. vietā - es uz viņu skatīšos ar apbrīnu. Malacis. Super sasniegums. varbūt ir bijis viņš ari 1.vietā, bet tas nenozīmē ka noniecināšu viņa 6.vietu. J Štrombergs izcīnīs 6.vietu es teikšu super un tas vairos cieņu pret viņu, ka spēj joprojām jau trešo olimpiādi būt līmenī.
Ja tā būs, tad teikšu ka nessi OS skatījies...
p.s. Štrombergs jau trešo OS nobrauca pridurak

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:05, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Domra teiks,ka ir 4 reizes OS bijusi pirmā,varbūt teiks,ka ir bijusi skaistākā biatloniste,bet 4 vietu diez vai pat pieminēs
Ja pēc 4 gadiem viņai būs 4vieta , atd viņa jprojām būs līmenī un cieņa vairosies, bet ja būs kād a50-60 tad cits stāsts. Tev vienalga 4 vai 60 - medaļa jau nav. Mna noteikti nav vienalga.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:05, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tava demagoģjja pārspēj visu, kur esmu to teicis jeb atreferafē koivu pridurak....
5-6 vieta OS tev ir slikta.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:06, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ja tā būs, tad teikšu ka nessi OS skatījies...
p.s. Štrombergs jau trešo OS nobrauca pridurak
Es nezinu visus sportistus kurā bijuši sešniekā OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:06, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 5-6 vieta OS tev ir slikta.
Es neko nesaku slikta vai laba pamuļķi...iebrauc vienreiz tēmā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:07, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ja tā būs, tad teikšu ka nessi OS skatījies...
p.s. Štrombergs jau trešo OS nobrauca pridurak
Jau trešo olimpiādi ir līmenī. Bet lamāšanās tev piestāv. Ar to tu vari nodarboties.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:08, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: jūtos glaimots
ne uz ilgu cerams

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:08, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Jau trešo olimpiādi ir līmenī. Bet lamāšanās tev piestāv. Ar to tu vari nodarboties.
es teicu ka nē? ej tak ārstēties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:09, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Viss atkarīgs no konteksta...kā jau teicu-Domračevai vai Kuzminai traģēdija..utopiska 6 vieta Bendikai-milzīgs sasniegums..bet mēs tak neesam utopistikā jau teicu-nevaru nekādi iebaukt jūsu diskusijā
tā kā Tu tagad uzrakstīji,tad 5-6 vieta OS ir milzīgs sasniegumsbet es piebildīšu tomēr,ka sportists,kurš iet uz medaļu,to 5-6 vietu vērtē kā traģēdiju...a amatniekiem tā vieta ir nereāla
Viņš to noteikti vērtēs kā traģēdiju jo gribēja vairāk. Tikai pats par sevi 5vieta ir laba. Sportistam t'air traģēdija bet nerinājot part konkrētu sportistu 5.vieta ir laba kā tāda. Bendikai sešnieks nav utopija , PK ir bijusi 5.vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:10, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Es neko nesaku slikta vai laba pamuļķi...iebrauc vienreiz tēmā.
Tev taču vienalga 5.vieta vai 100. vieta. Pilnīgi vienalga-medaļa taču nav.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:11, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Daša nekad nebūs 60tātā tik Bricis var pazemotiesDomāju,ka Dašai ir vienalgaja nav medaļa,tad 4vai 60-viens pīpistikai viņa nekad nebūs 60
Bricis nepazemojās. Viņš tieši pelna uzslavas ka startē šādā vecumā.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:11, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nav ko uz lauriem gulētsaņemšosrīt tak fināls
tavējie izdrāzīs fričus un miers...
nav tak ne somu un sviedru finālā, pat pusfinālā nebija uz ko liku...
abloms man~!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:13, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tev taču vienalga 5.vieta vai 100. vieta. Pilnīgi vienalga-medaļa taču nav.
Idiots! ej gulēt ja nerubī par ko runāju!

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:13, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Daša nekad nebūs 60tātā tik Bricis var pazemotiesDomāju,ka Dašai ir vienalgaja nav medaļa,tad 4vai 60-viens pīpistikai viņa nekad nebūs 60
Kā tu zini ka nekad nebūs 60-tā . Šosezon zemākā vieta viņai 37.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:15, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Idiots! ej gulēt ja nerubī par ko runāju!
Tas jau labāk skan. Idiots no tevis skan kā kompliments. Lūdzu turpini tādā garā. Ja loģika nestrādā, tad parasti tie prot labi lamāties vai apsaukāties. Tas tev labi sanāk. Nezaudē savu labo apsaukāšanās talantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:16, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Es tik pārliecināts nebūtu..sports ir sports un friči jau nekādi mīkstie nav...pāris pļukas Koškai,lielā diena friču vorotčikam un viss var būt
beidz muļķibas gvelzt...neticu tādai pasakai spēlējot atklāto hokeju. oāri nepieļaus, ko spēlēja kanādieši un čehi šodien par trešo vietu.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:17, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tas jau labāk skan. Idiots no tevis skan kā kompliments. Lūdzu turpini tādā garā. Ja loģika nestrādā, tad parasti tie prot labi lamāties vai apsaukāties. Tas tev labi sanāk. Nezaudē savu labo apsaukāšanās talantu.
Ej d.irst un guli tad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:19, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nu Funi,zinu tak kas tas par PK posmu bijanesmīdini
un vēl,varbūt neesi pamanijis,bet PK posmi un OS vai PČ ir divas pilnīgi dažādas lietas-pavēro TOP valstu sportistu rezultātus!PK ir ikdiena,kur var arī pabumbulēt,kamēr uz OS visi ierodas max formā....un mūsējuem uz tā fona nav nekādu izredžu
Izredzes ir vienmēr. Bendikai arī šosezon bija 10.vieta. Tieši OS šogad izšāva pilnīgi negaidīti daudzi. ASV kērlinga izlase piemēram , zviedri biatlonā, Ledecka kalnu slēpošanā utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:20, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Izredzes ir vienmēr. Bendikai arī šosezon bija 10.vieta. Tieši OS šogad izšāva pilnīgi negaidīti daudzi. ASV kērlinga izlase piemēram , zviedri biatlonā, Ledecka kalnu slēpošanā utt.
Ej nošaujies šāvēj...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 22:22, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ej d.irst un guli tad...
Vai tu gadījumā pie Nameja neapmeklē lamāšanās kursus. Tad uzslava tev un tavam skolotājam. Jums abiem labi sanāk. Piesaku tevi sacensībās kurš labāk lamāsies. Turu īkšķus par tevi. Lamājeis , trenējies-varbūt medaļa tev tiks. Tikai tev spēcīgi konkurenti -vesela nācija šājā jomā ir ļoti spēcīga. Viņi bez trenēšanās jau ir vareni -tie ir krievi. Bet patrenējies un tad jau tiksi līdz viņu līmeim.
Nenokar galvu - būsi lamāšanās čempions.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:22, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Es tiešām uzskatu,ka vienā spēlē var notikt viskaut kas...nav tik tizli tie fričija gribi,nu teiksimkādus 10% varbūtību es liktu...
Cik tas 10% Tev? es pat 1% neliktu...
Bet uz taviem 10% esmu gatavs derēt...ja skaitlis liksies simpātisks!

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:24, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Atkal salīdzini nesalīdzināmotak kur ir zviedru biatlons,kur Bendika????kas ir Ledecka,tak lasīji?bendika ir gaismas gadu attālumā no Ledeckas un zviedru biatlonapar kerlingu gan nav nekādas nojausmas
Vot, vot...es tak teicu, ka esi labāks kā fuņa. kā par brīnumu...

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:24, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tu gadījumā pie Nameja neapmeklē lamāšanās kursus. Tad uzslava tev un tavam skolotājam. Jums abiem labi sanāk. Piesaku tevi sacensībās kurš labāk lamāsies. Turu īkšķus par tevi. Lamājeis , trenējies-varbūt medaļa tev tiks. Tikai tev spēcīgi konkurenti -vesela nācija šājā jomā ir ļoti spēcīga. Viņi bez trenēšanās jau ir vareni -tie ir krievi. Bet patrenējies un tad jau tiksi līdz viņu līmeim.
Nenokar galvu - būsi lamāšanās čempions.
Ej d,irst, ja nav pirmā vieta, pasaki! izdomāšu kur citur pasūtīt...lai dabūtu pirmo vietu!

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:25, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Atkal salīdzini nesalīdzināmotak kur ir zviedru biatlons,kur Bendika????kas ir Ledecka,tak lasīji?bendika ir gaismas gadu attālumā no Ledeckas un zviedru biatlonapar kerlingu gan nav nekādas nojausmas
Izšaut var OS . Bendika varēja izšaut. Klasikā šautu pa nullēm būtu 3.vieta. Bendikai nav nereāli sašaut 20/20.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:26, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ej d,irst
Prieks par tevi ka pat vakarā trenējies.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:26, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Jebkurš taču ir labāks par Funi. Vai tad tu to nezināji.
Ej ...pats zini kur...

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:26, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Vot, vot...es tak teicu, ka esi labāks kā fuņa. kā par brīnumu...
Jebkurš taču ir labāks par Funi. Vai tad tu to nezināji.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:28, pirms 7 gadiem
Aizdomas ka zaipis izmantojot tikai latviešu lamu vārdus nespēs iegūt medaļu. Ir jāsāk spēcīgāk lamāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:29, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ej ...pats zini kur...
Labvakar. Kā tev labi klājās? Vai gadījumā neesi par kaut ko dusmīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:29, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Aizdomas ka zaipis izmantojot tikai latviešu lamu vārdus nespēs iegūt medaļu. Ir jāsāk spēcīgāk lamāties.
Ej gulēt mudila...lamāties tāpat neproti fuņķa!

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:30, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nepārslavē
rīt būs jauna diena...gan jau es atkal būšu amerikosu bļodlaiža u.t.t.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:30, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ej gulēt mudila...lamāties tāpat neproti fuņķa!
Ko neprotu, to neprotu. Lamāšanās jomā esmu pilnīgs diletants.

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:31, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ko neprotu, to neprotu. Lamāšanās jomā esmu pilnīgs diletants.
Sen jau zināms, ka diletants esi visur....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:33, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Sen jau zināms, ka diletants esi visur....
Super. Uzminēju ko tu rakstīsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:34, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Super. Uzminēju ko tu rakstīsi.
parādi TOP6 mudak pasaules kontekstā...tad varbūt domas mainīšu!

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:35, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: rīt klusēšu
ierakumā sēdēsi kā harļiks? jeb gulēsi kā es fināla laikā?

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:36, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tu skaties arī sportu,vai tiki lasi?šaušanas precizitāte iet roku rokā ar ātrumu trasē un organisma izturību pie tā ātruma,Kad Baiba šauj pa 0,tad viņa slēpo pa 50 vietām...tas pat rastijs-viss viņa ātrums ir tad,kad pāējie taupās,a pēdējā aplī ,kad vajag maukt,kur tad Rastijs ir???a ja slēpos tā,lai šautu pa 0,tad arī atruma nebūs...
un ne jau tāpēc,ka slinks treniņos..es meklētu citur..
Ir reizes kad viss sakrīt sašauj pa nullēm un labi slēpo. Sportu skatos un biatlona klasikā beiži pie medaļām tiek tie kuriem tā ir vienīgā medaļa. To zinu jo SKATOS biatlonu. Klasikā medaļu var iegūt tie kam paveicās sašaut negaidīti 20/20. Ja tu skaties tad labi to zini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 22:37, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nē,pēc hoķa būs ko darītda i nepatīk man kasīties par politiku,es jau savu pateicuja būtu iespēja tikai par sportu,kā tagad,tad gan kaut ko pateiktu rītbet tur jau būs plika politika
celsies un skatīsies? cikos bija 6 no rīta laikam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 23:24, pirms 7 gadiem
Latvijā vajag ātrslidošanas ledus halli. Haralds bija ļoti tuvu 3. vietai 1500 metros un gan jau būtu nācis par labu, ja būtu tā halle. Latvija vajag, halle noderētu gan hokejam, kērlingam, šorttrekam un daiļslidošanai. Haralds malacis, ka slido un cerams turpinās!!!