Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Dukurs: "Ja būs piedāvājums no dēliem, mēģināšu tehniku pacelt jaunā līmenī"

Dukurs: "Ja būs piedāvājums no dēliem, mēģināšu tehniku pacelt jaunā līmenī"
Dainis Dukurs
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas skeletona izlases treneris Dainis Dukurs pēc sacensību dienas, kurā ārpus medaļnieku saraksta palika Martins un Tomass Dukuri, bet vakarā septīto vietu pēc pirmajiem diviem braucieniem ieņem Lelde Priedulēna, bija necerēti labā noskaņojumā.

„Lelde nobrauca labi, bija labi starti, viņa ir malacis. Viņa vienkārši ir mazliet par vieglu šai trasei. Lielās mammas ar lielo svaru aizskrien labāk,” secina treneris, kurš pēc Lizijas Jarnoldas brauciena, kurā viņa zaudēja līderes godu vācietei, aplaudēja. Kādēļ tā? „Jo visus mazliet izbrīna, ka angļiem sācis tik labi slīdēt, tādēļ treneri vārās. Šoreiz brīnās pat to sportistu treneri, kuru audzēkņi finišēja trešajā desmitā. Bet tāds ir sports un tādi ir rezultāti.”

„Ja runājam par puišiem, tad man prāts bija vēss arī tad, kad viņi nofinišēja. Protams, braucām šurp ar lielākiem mērķiem, gribējām izcīnīt medaļas. Bija pazīmes, ka esam vieni no tiem, kas var par tām cīnīties. Bet uzvarēja un medaļas saņems tie, kuri šodien un šeit bija labākie. Bija jānobrauc labāk, bet tas nesanāca. No otras puses – ceturtā un piektā vieta olimpiādē nav tas sliktākais. Īpašs prieks par Tomasu, kurš pēc ceļgala operācijas vasarā, ir atpakaļ. Gribējās vairāk, bet emocijas norims. Tas ir sports. Bet varu atzīt godīgi, ka centāmies izdarīt visu par 100%, lai būtu pēc iespējas vairāk gatavi gan braukšanas, gan fiziskajā, gan tehnikas ziņā. Kāda kļūda gadījās un šis ir tās rezultāts – ceturtā un piektā vieta.”

Dukurs ir pārliecināts, ka vēl pāragri runāt par iespējamo Martina karjeras beigšanu. „Šobrīd emocijas ir sakāpinātas, bet, kad atlaidīs, aizbrauksim mājās pie ģimenes un bērniem, visu pārdomāsim. Jāiziet pilnas veselības pārbaudes, lai saprastu, kāds ir stāvoklis. Tad varam kaut ko domāt tālāk. Nākamais pasaules čempionāts ir Vistlerā, kas ir sarežģīta trase, bet mums pazīstama. Iespējams, tajā varētu vairāk patrenēties. Bet lēmums tiks pieņemts vēlāk, pēc sezonas.”

Vai pats treneris ir gatavs turpināt darboties skeletonā? Dukurs atgādina, ka aug jaunā maiņa – perspektīvi cilvēki, kam seko Jaunatnes olimpiāde. „Ja mani kāds uzaicinās strādāt, tad palikšu. Bet es neesmu viens, ir labs treneru kolektīvs. Ja arī es beigšu darbu, tad ir spējīgi cilvēki – Mareks [Mezencevs], Miha [Mihails Arhipovs], Gints [Dzērve] un Rodžers [Lodziņš]. Komanda ir spēcīga. Varbūt kāds uztver, ka Dukuri tagad beidz sportot, bet tā nav. Gribas vēl kaut ko izdarīt.”

„Jā, pirms sezonas teicu, ka gribēšu paņemt pauzi. Šāda doma sēž man prātā, jo šie ir bijuši smagi četri gadi. Ir daudz strādāts, principā bez brīvdienām. Nogurums ir. Galvā griežas vienas domas, bet dzīve sakārto citādi. Taču, iespējams, tiešām paņemšu pauzi. Par to vēl padomāšu.”

„Kad pēc finiša piegāju pie Martina, redzēju, ka viņš bija dusmīgs uz sevi,” situāciju pēc ceturtā brauciena vīriešu sacensībās atceras Dukurs. „Viņš jau tur saprata un teica: „Kā gan es varēju pieļaut tādu kļūdu?” Tas bija viņa sliktākais brauciens olimpiskajās spēlēs, ieskaitot desmit treniņbraucienus un četrus braucienus sacensībās. Parunājāmies arī iekštelpas, redzēju, ka iekšā viņam viss vārās. Bet nav ko sev kaisīt pelnus uz galvas. Atbraucām sacensties ar stipriem sportistiem. Tie paši vācieši ir aiz mums. Nekad nebūtu iedomājis, ka būs jācīnās ar Pārsonu, bet vācieši paliks aiz mums.”

„Runājot par Martinu, es zinu, ka viņam vēl tagad iekšā vārās, bet tas pāries. Es zinu, kā tas ir. Jāskatās uz priekšu. Martins šajā sporta viedā ir izdarījis diezgan daudz un atstājis riktīgu pēdas nospiedumu. Tādēļ viņam var arī piedot tādu kļūdu, kāda bija ceturtajā braucienā.”

Martins pēc sacensībām izteicās, ka, lai turpinātu strādāt, ir nepieciešams pāriet jaunā līmenī. Taču, vai tas vispār ir iespējams? „Domāju, ka jā. Varbūt mēs saņēmām šeit lielu pārsteigumu, ieraugot, kā kamanas slīd britiem. Viņi ir tikuši mums mazliet priekšā tieši slieces sagatavošanā un apstrādē. Šī lieta mums ir jāpaceļ jaunā līmenī. Protams, ir jāstrādā arī pie tehnikas, jāmetas iekšā ar svaigām idejām. Jo briti šeit ir jaunā līmenī,” saka Dukurs.

„Azarts ir palicis, bet emocijas pašlaik ir mazliet sakāpinātas. Tādēļ ir labi, ka jau šovakar bija jauni mači, jaunas emocijas un labs rezultāts. Leldei tas tiešām ir ļoti labs rezultāts. Ja būs piedāvājums no dēlu puses, es mēģināšu to pacelt jaunā līmenī.”

„Kā treneris es nepiekrītu koncentrēties tikai olimpiskajām spēlēm un necīnīties par Pasaules kausu. Arī tās ir emocijas, kuras ar laiku nosēdīsies. Tādai taktikai nepiekrītu. Katra Pasaules kausa posma uzvara tiek izcīnīta konkurencē ar šiem pašiem sportistiem. Lai kāds pamēģina atkārtot to, ko Martins ir izdarījis. 50 uzvaras Pasaules kausa posmos un pieci pasaules čempiona tituli. Mums mājās Tomasam un Martinam kopā ir 14 Pasaules kausa globusi. Tās visas ir pozitīvās emocijas. Pēc katras uzvaras skan Latvijas himna. Tas nozīme, ka kaut kas ir izdarīts. Šoreiz nesanāca, neko darīt.”

„Jā, korejietim [Sunbinam Junam] cepuri nost. Viņš loti labi nobrauca, bet... Izbrīna fakts, ka trases lejasdaļā Pārsonam starplaiki bija labāki nekā korejietim, kurš šī ir mājas trase. Tas nozīmē, ka, ja Pārsonam būtu tāds starts, kā korejietim, viņš mājiniekam būtu atvedis pāris sekundes,” piebilst treneris.

Slēpts komentārs: varenais_eksperts

  +3 [+] [-]

, 2018-02-16 17:35, pirms 7 gadiem
briti šo spēli ir pacēluši jaunā līmenī tehnikas ziņā

  -2 [+] [-]

, 2018-02-16 17:37, pirms 7 gadiem
padoms ir šāds ,ka nevajag visu labo parādīt konkurentiem PK posmos vai PČ ,bet gan pataupīt uz OS

 +13 [+] [-]

, 2018-02-16 17:37, pirms 7 gadiem
Nu, mīļie Dukuri, tā arī nedrīkst, ka Jūs pacēlāt LV skeletonu ļoti augstā līmenī, un tagad domājat vai to turpināt attīstīt.
Tagad tikai uz priekšu vel augstākā līmenī. Kaut arī ar citiem braucējiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 17:43, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: briti šo spēli ir pacēluši jaunā līmenī tehnikas ziņā
Tas ka Bromlijs ir trāpījis šai konkrētai trasei ir nenoliedzams fakts, bet to nekādā gadījumā nevar saukt par pacelšanu nebijušos augstumos.

 +13 [+] [-]

, 2018-02-16 17:44, pirms 7 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: "„Kā treneris es nepiekrītu koncentrēties tikai olimpiskajām spēlēm un necīnīties par Pasaules kausu"

To var redzet, tapec martins ari paliks bez nevienas zelta medalas OS!
Manuprāt, tas ir varen stulbi 4 gadus domāt TIKAI par olimpiādi. Tad pie velna to OS zeltu. Joprojām uzskatu, ka viņa 5 pasaules čempiona tituli, 8 pasaules kausi - tas ir daudzreiz vērtīgāk par vienu OS zeltu. Vienas sacīkstes - tā ir savā ziņā loterija, bet parādi savas spējas visa gada griezumā, dažādās trasēs - tas arī parāda sportista īsto līmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-16 17:51, pirms 7 gadiem
comon88 - ja nezini, nerunā. Briti neko nav pacēluši. Parsonam tika 6.5 miljoni no loterijas atbalsta programmas un ar to pietika, lai varētu samaksāt Bromlijam par viņa slieču noslēpumiem. Beigsies Bromlija laiki britu skeletonā, beigsies arī Parsona uzvaras.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-16 17:51, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: HMB: Ja buus piedavajums no Lepajas Bomzhiem, apsolos vina riepu izmest shrotaa

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 17:53, pirms 7 gadiem
KillerLoop rakstīja: Manuprāt, tas ir varen stulbi 4 gadus domāt TIKAI par olimpiādi. Tad pie velna to OS zeltu. Joprojām uzskatu, ka viņa 5 pasaules čempiona tituli, 8 pasaules kausi - tas ir daudzreiz vērtīgāk par vienu OS zeltu. Vienas sacīkstes - tā ir savā ziņā loterija, bet parādi savas spējas visa gada griezumā, dažādās trasēs - tas arī parāda sportista īsto līmeni.
Es domaju vairak ka pusi no saviem PK/PC kausiem Martins butu gatavs tulipat apmainit pret vienu OS Zeltu. Vienu ciklu vai pat tik pus-ciklu vareja noziedot, lai vienas OS izceltu zeltu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 17:55, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka Bromlijs ir trāpījis šai konkrētai trasei ir nenoliedzams fakts, bet to nekādā gadījumā nevar saukt par pacelšanu nebijušos augstumos.
es biju vairāk domājis par tiem Kombinzoniem britu

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 17:55, pirms 7 gadiem
Reāli visiem renes sportiem jāsaiet kopā un jāizdomā, ka dabūt slieču apstrādi.

     [+] [-]

, 2018-02-16 17:56, pirms 7 gadiem
Linky rakstīja: comon88 - ja nezini, nerunā. Briti neko nav pacēluši. Parsonam tika 6.5 miljoni no loterijas atbalsta programmas un ar to pietika, lai varētu samaksāt Bromlijam par viņa slieču noslēpumiem. Beigsies Bromlija laiki britu skeletonā, beigsies arī Parsona uzvaras.
runa par tiem kombinzoniem

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 17:57, pirms 7 gadiem
Linky rakstīja: comon88 - ja nezini, nerunā. Briti neko nav pacēluši. Parsonam tika 6.5 miljoni no loterijas atbalsta programmas un ar to pietika, lai varētu samaksāt Bromlijam par viņa slieču noslēpumiem. Beigsies Bromlija laiki britu skeletonā, beigsies arī Parsona uzvaras.
un starp citu paši Dukuri šos vārdus pateica ,ka briti jaunā līmeni pārgāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:01, pirms 7 gadiem
Ir jāļauj emocijām rimties. Lai gan nepamet sajūta, ka vēl vienu ciklu var izcelt, ja atradīs slidas. Sirds dziļumos gribētos, lai Dukuri turpina. Lai aiziet ar pjedestālu! Priekā!

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:03, pirms 7 gadiem
OS zeltam ir daudz lielāka nozīme kā neskaitāmies PČ vai EČ zeltiem. Škrobe ja godīgi ka uz gada svarīgāko pasākumu tā noblomēties, tak 4 gadus visi gaidīja, bet te, še tev mēsliņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:09, pirms 7 gadiem
Ir kaut kāda jau vīzija, kāda būs OS 2022 trase?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:14, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Nav mana gaume, simpaatiska protams BET nu nav taa virsotne!!!
Zirne ir virsotne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:17, pirms 7 gadiem
elmurcis rakstīja: Ir kaut kāda jau vīzija, kāda būs OS 2022 trase?
to tik šogad vai nākamgad tik sāks taisīt , pat sarunas nekādas nav notikušas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:19, pirms 7 gadiem
Dukuriem jasaka paldies, bet vinu laiks aizgajis,javac jaunie,ja tadi ir!!!!

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:19, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: nu nav!!! vel viens svarigs faktors, ir soskas kuras kameru priekshaa ir loti sexuaals BET pa dzivi preteeji!!!
man gan viņa lielas tīri ok , Lelde ne pārāk man

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 18:19, pirms 7 gadiem
Tehnika jāceļ uz augšu! Ierosinu uznest skeletonus Gaiziņa virsotnē. Un kārtīgi pienaglot, lai pēc tam nesāktos lejupslīde.

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:20, pirms 7 gadiem
Martinu gan baigi zel,visur zaudeja majiniekiem olimpiskajas speles, ari "Sochos", nez vai vinam bus prieks no tadas uzvaras!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-16 18:22, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: puik, tu sevi esi izsmeelis!!! truls aabrams, pat plusu nava, ir tikai minusi. Ej luudzu nospragsti
Plusi ir pārvērtēti, tāpat kā olimpiskās medaļas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:40, pirms 7 gadiem
Doma iegūt Bolīvijas pilsonību lai varētu 2026 gada olimpiskās spēlēs startēt skeletona sacensības.
Man elks ir Tongas sportists Pita Taufatofua , kurš jau divās spēlēs ir piedalījies būdams amatieris bez nekādām zināšanām sporta veidos kuros viņš piedalās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:41, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: ir pieGdiena, gaidu svarigu epastu, huj znaj vai sagaidiish
tak neviens nekādu ēpastu tev nesūtīs tik vēlu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:45, pirms 7 gadiem
kaadam nav streams uz Latvijas-Igaunijas all star speli?!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:46, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: 'šodien viņa ?
ja, tagad iet

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:47, pirms 7 gadiem
bet ka vienmer paraida taa hu*na best4sport!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:49, pirms 7 gadiem
nice, piesledzos! pa igaunu delfi.tv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:50, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: atceros berniba, nu kkadi 9-10 gadi reiz ieskreeju dzelona-dratees, pahodu, gandriz aces izpleesu!!!! saprotu, nejaushiba gadas, a kas tev bija ????

es avenes zagu BET par laimi viss ok
drīz karjeru beigšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:50, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: kam tu piesledzies naapli???
Tu mani aizvaino, tapec neatbildesu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:53, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Tu esi kluvis par lohu, sorry pegik
Ka teiksi bukmeiker!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 18:54, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: bezdarbnieka-pabalst-beigas, ja???
vienkāŗši ziema ir beigusies kaut kas jāsāk darīt.
nekādi dižie sporta pasākummi ar vairs nav gaidāmi ko skatīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 19:00, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: runaa po gelu, esi celinieks uz sezonas darbiem vai vnk pie muchas dzivojosh abrams???
eksperts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-02-16 19:03, pirms 7 gadiem
Uzskatu ka dominance Pasaules kauša 8 sezonu garumā ir svarīgāka par OS zeltu.
Tas būtu tas pats kas salīdzināt 8 NBA titulus ar vienu zeltu PČ...
8 Stenlija kausus.... 8 F-1 čempiona titulus utt.
Tā ka OS zelts nav tik ļoti nozīmīgs, protams tas ir svarīgs, bet ne tik svarīgs kā leģendāra karjera

     [+] [-]

, 2018-02-16 19:06, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: kuros toto kantoros???
optibet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 19:08, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Uzskatu ka dominance Pasaules kauša 8 sezonu garumā ir svarīgāka par OS zeltu.
Tas būtu tas pats kas salīdzināt 8 NBA titulus ar vienu zeltu PČ...
8 Stenlija kausus.... 8 F-1 čempiona titulus utt.
Tā ka OS zelts nav tik ļoti nozīmīgs, protams tas ir svarīgs, bet ne tik svarīgs kā leģendāra karjera
OS zelta medaļniekus un vispār medaļniekus vairāk atcerās par PČ uzvarētājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 19:10, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Uzskatu ka dominance Pasaules kauša 8 sezonu garumā ir svarīgāka par OS zeltu.
Tas būtu tas pats kas salīdzināt 8 NBA titulus ar vienu zeltu PČ...
8 Stenlija kausus.... 8 F-1 čempiona titulus utt.
Tā ka OS zelts nav tik ļoti nozīmīgs, protams tas ir svarīgs, bet ne tik svarīgs kā leģendāra karjera
Nu jau, nu jau. Renes sporta veidus es pavisam noteikti nepieskaitītu tiem, kur ir savi leģendārāki turnīri un OS tikai tā starp citu (kā tenisā vai golfā). Ja tā būtu, tad visi tik ļoti negatavotos olimpiskajām spēlēm un karjeru un tās beigšanu nepieskaņotu olimpiskajiem cikliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 19:13, pirms 7 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Nu jau, nu jau. Renes sporta veidus es pavisam noteikti nepieskaitītu tiem, kur ir savi leģendārāki turnīri un OS tikai tā starp citu (kā tenisā vai golfā). Ja tā būtu, tad visi tik ļoti negatavotos olimpiskajām spēlēm un karjeru un tās beigšanu nepieskaņotu olimpiskajiem cikliem.
Nu bet katram savs, tā kā viņi nodarbojas ar skeletonu, tad Pasaules kausu mierīgi var pielīdzināt F-1 čempionātam un pārējo sporta veidu čempionātiem, nav svarīgi cik populārs vai nepopulārs tas būtu, bet tas ir viņu sports un tajā viņi ir labākie.

     [+] [-]

, 2018-02-16 19:13, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Skibais uzkapa uz pannas, nosluuca un pec 3men panema vietejo turzu! pec 2 gadiem izpelavoja Dukurus!!! tas ir nopietni puikas, sakiet tachu man????
šķibajam šis bija otrās OS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 19:15, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: uz pannas uzkapa pirms 6 gad!!! tad kaa tu pelni piki???
es tak tev atbildēju !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-16 19:18, pirms 7 gadiem
Tagad jācer ka tomēr Martins dabūs Soču zeltu kaut vai caur tiesas zālēm...

     [+] [-]

, 2018-02-16 19:21, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: TOTO Eksperts, ar likmem???
jap

     [+] [-]

, 2018-02-16 19:22, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Tagad jācer ka tomēr Martins dabūs Soču zeltu kaut vai caur tiesas zālēm...
tak neko nedabūs , krievs labu summu visām tiesām sadevis ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 19:29, pirms 7 gadiem
Varbūt būtu labs risinājums lai DukurTēvs vada Siguldas trasi un taisa jaunas kamanas ,bet par galveno treneri iet Tomas vai kāds cits ,jo slieču atkošana ,palīdzētu gan bobiem ,gan kamaniņām

  -1 [+] [-]

, 2018-02-16 19:41, pirms 7 gadiem
varbūt Dukuram jāatkāpjas?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 19:46, pirms 7 gadiem
Par tehnikas uzlabošanu vajadzēja domāt un kalkulēt pirms olimpiādes,Dukuru senjor! Kā var kaut kāds Pārsons vispār konkurēt par godalgām?! Kāds Pārsons? Viela pārdomām pirms Martina iešanas "pensijā".
Paldies par darbu...

  +2 [+] [-]

, 2018-02-16 20:37, pirms 7 gadiem
Tā nu tas notiek, vieni četrus gadus rauj sevi gabalos, lai tikai noturētos attīstībai līdz, bet daži četrus gadus kasa .autus dīvānā, un beigās ar to pašu dīvānu arī noklumburē lejup pa trasi un vinnē karali un leģendu.Visu cieņu Bromlijam, bet mani vairs neaizrauj zinātnes sasniegumu izstāde reizi četrgadē.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 20:53, pirms 7 gadiem
Karlo rakstīja: Par tehnikas uzlabošanu vajadzēja domāt un kalkulēt pirms olimpiādes,Dukuru senjor! Kā var kaut kāds Pārsons vispār konkurēt par godalgām?! Kāds Pārsons? Viela pārdomām pirms Martina iešanas "pensijā".
Paldies par darbu...
Nevis konkurēt ar Pārsonu, bet Bromliju! Domā, ka viņi ar tehniku nedarbojās? Ja ne ceturtais brauciens, Martins būtu aizgājis garām gan Pārsonam, gan Tregybovam! Martins šoreiz pats sačakarēja savas izredzes.
Par pārējo - Bromlijs pārūpējies. Nav Dukuriem tik daudz naudas, lai varētu nopirkt labāko, un gan jau, ka konkurenti ir gatavi piemaksāt, lai labākā tehnika nenonāktu Dukuru rokās,jo Martins ar Bromlija slidām varētu vēl iet cīnīties ar Junu..
Angļiem gan jau lielāks valsts atbalsts, jo viņiem gribās redzēt tās medaļas ieskaitē..

Korejai vajadzēja - izaudzēja Junu, tik tādēļ vien, lai būtu zelts. Tur ir citi mērķi valstiskā līmenī. Mums sports turās uz dažiem talantiem un attiecīgi viņu veiksmi. Valsts atbalsts parādās tiki jau tad, kad ir sasniegumi parādījušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-02-16 22:24, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: ko viņi tur muld

Dukuriem vienmēr tehnika bijusi pati labākā, top līmenī. iedotu tās kamanas kādam pilotam kurš māk braukt, pjedestāls būtu garantēts.. 100% , kaut vai tepat kādam vietējam puikam, kuram ir duha iekšā.. nevis samazgas
Varētu samesties un noorganizēt tev braucienu Siguldas trasē! Domāju, trases rekords garantēts ar tām kamanām!!

     [+] [-]

, 2018-02-16 22:36, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Nevis konkurēt ar Pārsonu, bet Bromliju! Domā, ka viņi ar tehniku nedarbojās? Ja ne ceturtais brauciens, Martins būtu aizgājis garām gan Pārsonam, gan Tregybovam! Martins šoreiz pats sačakarēja savas izredzes.
Par pārējo - Bromlijs pārūpējies. Nav Dukuriem tik daudz naudas, lai varētu nopirkt labāko, un gan jau, ka konkurenti ir gatavi piemaksāt, lai labākā tehnika nenonāktu Dukuru rokās,jo Martins ar Bromlija slidām varētu vēl iet cīnīties ar Junu..
Angļiem gan jau lielāks valsts atbalsts, jo viņiem gribās redzēt tās medaļas ieskaitē..

Korejai vajadzēja - izaudzēja Junu, tik tādēļ vien, lai būtu zelts. Tur ir citi mērķi valstiskā līmenī. Mums sports turās uz dažiem talantiem un attiecīgi viņu veiksmi. Valsts atbalsts parādās tiki jau tad, kad ir sasniegumi parādījušies.
Nu, tak lai tas, kas pats visu sačakarēja,iet pelnītā atpūtā, ja nav bijis spējīgs savākties 4gades svarīgākajām sacensībām. Pazudusi motivācija un krampis? Paldies par iepriekš sasniegto! Prieka bija daudz gadu laikā.
Nevajag te bezjēdzīgi filozofēt “ja nebūtu ceturtā brauciena”, kas tas par komentu? Tāpēc olimpiādē ir 4 braucieni un elites braucējam ir jānobrauc stabili. Nevajag tagad matus plēst-kā tur Bromlijs uzbūvējis kaut ko inovatīvu, kas mums nebija... Laiks skrien vēja spārniem.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-16 22:38, pirms 7 gadiem
Bromlijs to tehniku citā līmenī pacēla,jo viņa testa pilotiem tika doti 1000 braucieni šinī trasē...

Pekinā atkal runāsim par blēža Šnaidera fantastiskajiem ātrumiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-17 05:18, pirms 7 gadiem
Cerams tiešām ar laiku nosēdīsies emocijas un Martins tiešām atradīs sevī motivāciju un vēlmi sportista ceļa turpināšanai!

     [+] [-]

, 2018-02-17 08:44, pirms 7 gadiem
Tehniku vai politiku Daini? Galvenais beidz tirst!

     [+] [-]

, 2018-02-17 09:14, pirms 7 gadiem
HMB - RIO 2018!!! rakstīja: Sun jun HUJS cinisies ar skiibo par medaali, otrs HUJS treshaa vieta!! vaciesi boliis aCES
Kur ta krievi un anglis? Un vecais pāters ar dopinga un medaļu pārdalīšanas idejām?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-17 12:18, pirms 7 gadiem
Ķipa pohuj par jaunajiem ? Brāļiem laiks pazust, līdz Pekinai jaunai paaudzei jāaug.

     [+] [-]

, 2018-02-17 16:09, pirms 7 gadiem
''Ja būs piedāvājums no dēļiem''. Kā to saprast? Kas viņš kukū?!!

     [+] [-]

, 2018-02-17 16:10, pirms 7 gadiem
tpu tpu tpu, kaut kas uz ekrāna bija pielipis, dēli ne dēļi. Es jau domāju ...